#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/02/2012 12:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Παλεύω" σημαίνει "μένω όρθιος"



Αισθάνομαι πολύ προσβεβλημένος εκ μέρους των προγόνων μου που πολέμησαν για αυτά τα χώματα το ‘40. Δεν έχω καμιά ιστορία για μεγάλους αγωνιστές και οπλαρχηγούς στα σόγια μου, απλοί στρατιώτες ήταν όλοι, αλλά κι αυτοί αίμα δώσανε. Αισθάνομαι που λέτε προσβεβλημένος τον τελευταίο καιρό. Γιατί πολλοί όψιμοι πατριώτες με γεμάτες κοιλιές, τολμάνε να μου πούνε τι; Ότι όσοι πολέμησαν τότε το έκαναν άσκοπα. Απλά για να τους γράψει η ιστορία πόσο μάγκες ήταν ίσως. Γιατί αυτό μου λένε όταν μου συγκρίνουν εκείνο τον αγώνα με το να το ρίξουμε στον πολιτικό κουτσαβακισμό και στη διεθνή ψευτομαγκιά, με τσιτάτα όπως «ας πεινάσουμε υπερήφανοι» ή «ας πτωχεύσουμε ανεξάρτητοι».

Λοιπόν, σας έχω νέα. Κανείς δεν πολέμησε τότε για να χάσει. Το Ελληνικό αίμα χύθηκε από τις λόγχες των κατακτητών σε μια προσπάθεια να σωθεί η Ελλάδα. Να αντισταθεί. Μάταια λόγω των ισορροπιών των δυνάμεων Ίσως. Αλλά χύθηκε γιατί το «τας» ήταν ο σκοπός και το «επί ταν» η μόνη εναλλακτική. Τι μας λέτε τώρα; Να πετάξουμε την ασπίδα και να πούμε «σφάξε με αγά μου να αγιάσω»; Στην Κούβα ο Κάστρο παραιτήθηκε και στην Κορέα ακόμα κλαίνε υπό κρατική επιτήρηση. Οπότε αν θέλετε διεθνή απομόνωση ξέρετε που να πάτε. «Μα η Αργεντινή…» θα μου πείτε. Και ποιος σας είπε ότι θέλω να δω τη χώρα μου να γίνεται Αργεντινή; Γιατί πριν την ανάκαμψη, η Αργεντινή είχε και μια χαοτική περίοδο και το πρόβλημά της δεν ήταν αποκλειστικά το δολάριο, αλλά τι αφήσανε οι πολιτικοί της να παιχτεί με αυτό.

Οπότε γυρνάμε στα δικά μας. Να πει ο Σαμαράς το μεγάλο «ΟΧΙ» ώστε να αισθανθούμε εθνικά υπερήφανοι. Μάλιστα. Πόσο υπερήφανος αισθάνεται κάποιος για τους οικογενειάρχες που αυτοκτονήσανε; Για τα παιδάκια που λιποθυμήσανε; Για τα “on sale” στον Παρθενώνα και τα μεσαία δάκτυλα της Αφροδίτης; Για τα σάλια των Τούρκων για Θράκη και Αιγαίο; Για τις προσβολές του Πάγκαλου, του Σηφουνάκη και των λοιπών καλόπαιδων; Ε, μπροστά στο τι θα δείτε αν το ρίξουμε στον ταλιμπανισμό, τα παραπάνω θα σας φαίνονται τσιχλόφουσκες.

Εγώ δε σας λέω να υπογράψει ή να μην υπογράψει ο Σαμαράς την όποια δανειακή σύμβαση του φέρουνε.

Δε σας λέω ότι το ευρώ είναι το Άγιο Δισκοπότηρο και η δραχμή του Σατανά, τουναντίον είμαι υπέρ μιας συντεταγμένης επιστροφής στη δραχμή.

Δε σας λέω οι Γερμανοί είναι φίλοι μας και καλά μας κάνουνε.

Δε σας λέω να ξεπουλήσουμε την περιουσία των αγέννητών μας.

Το μόνο που σας λέω είναι να τον παροτρύνετε να παλέψει. Όχι να πετάξει πετσέτα γιατί το ματς είναι στημένο (ευχαριστώ πολύ, παίζει ένα χαλίκι δυο τετράγωνα από το σπίτι μου να μην το ξέρει). Το αποτέλεσμα πάλι να χαθεί το παιχνίδι θα είναι. Εγώ σας λέω να μην τον αφήσετε να πάει στα αποδυτήρια, αλλά να παίξει και να ξεμπροστιάσει και τον διαιτητή. Αν μπορέσει να γκρεμίσει και την παράγκα των αντιπάλων.

Μα πάνω από όλα να πει στην ομάδα να μείνουνε όρθιοι. Γιατί η ομάδα είμαστε όλοι εμείς, όχι τα φεουδαρχικά απομεινάρια του κακού εαυτού της παράταξης της ΝΔ, ούτε καν μόνο οι παραδοσιακοί ψηφοφόροι της ΝΔ, αλλά όλοι οι πατριώτες Έλληνες. Να μείνει όρθια η ομάδα και περήφανη και να μην αποχωρήσει ηττημένη και χλευασμένη. Στην τελική, δεν σας λέω να μην πει τα μεγάλα «ΟΧΙ». Σας λέω να τον βοηθήσετε να πει τα σωστά «ΟΧΙ». Γιατί υποχωρήσεις κάνει αυτός που πολεμά, όχι αυτός που παραδίνεται.

TopGunZ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 08/02/2012 12:25:25

    Top πολυ ωραιο,μπραβο!!!!!!!!!!!!

  2. sceptic avatar
    sceptic 08/02/2012 12:31:19

    Βάλε τα DVD από τα Ζαπειο 1 & 2 και μετά έλα πάλι να συζητήσουμε.....άει στο καλό βαρέθηκα τις κωλοτούμπες και τους κωλοτουμπιάρηδες....
    Γιατί ο Σαμαράς θα πρέπει να πεί ναι στο ΛΑΘΟΣ...για πες μας;

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ sceptic 08/02/2012 12:36:43

      Γιατί που λέει να πει ναι στο λάθος;;;Είπε να πει ΟΧΙ αλλά τα σωστά ΟΧΙ.

      • sceptic avatar
        sceptic @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 08/02/2012 12:48:33

        Η μείωση κατά -22% ΟΛΩΝ των μισθών δεν είναι λάθος θέλεις να μας πείς;

    • Stripper avatar
      Stripper @ sceptic 08/02/2012 13:02:56

      Αυτές τις φασιστικές δήθεν εθνικοπατριωτικές κραυγές να πας να τις πεις σε κανέναν Κακακαϋμένο βουλευτή και στους παπαρολόγους των καναλιών; Ποιός είσαι που δεν επιτρέπεις να ακουστούν αντίθετες φωνές και μας έχει ζαλίσει με τις βλακείες σου; Καραγκιόζη

      • flou avatar
        flou @ Stripper 08/02/2012 13:14:31

        Σε ποιον αναφέρεσαι;

        • Stripper avatar
          Stripper @ flou 08/02/2012 13:23:38

          Στον Sceptic

          • flou avatar
            flou @ Stripper 08/02/2012 13:26:39

            Εντάξει.Γιατί ήμουν έτοιμος να σου την πέσω!

      • sceptic avatar
        sceptic @ Stripper 08/02/2012 13:32:09

        Φίλε το ξύδι έχω ακούσει ότι κάνει καλό στα νεύρα....

        • Iokasti@gr avatar
          Iokasti@gr @ sceptic 08/02/2012 14:13:16

          σε σένα Sceptic κανει καλό στο μυαλό!
          θα κάψει και τις μοναδικες, δύο τον αριθμό, συνάψεις που διαθέτεις...

  3. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 08/02/2012 12:32:57

    “Παλεύω” σημαίνει “μένω όρθιος” πολύ σωστά!
    και προς όλους, να έχουμε εμπιστοσύνη στον Σαμαρά, δεν παίζει μπιλιάρδο στην πλάτη της Ελλάδας, είναι Ηγέτης δεν είναι απλά αρχηγός κόμματος,
    Σε κάθε περίπτωση όμως, τα ναι ή τα όχι και οι όποιες ενδιάμεσες συναινέσεις ή απορρίψεις, έχουν να κάνουν κάθε φορά με τις παραμέτρους μιας συμφωνίας, για τις μικρότερες επιπτώσεις (πέραν και της περηφάνιας) στο λαό, υπομονή λίγες ώρες.

  4. vassilis avatar
    vassilis 08/02/2012 12:39:31

    Παλευω σημαινει αγωνιζομαι,αγωνας γινεται για να κερδισεις,για να κερδισεις πρεπει να ξεκινησεις απο την αρχη,προυποθεση ολων αυτων ειναι να αποδοθει δικαιοσυνη.Αν αποδοθει δικαιοσυνη επερχεται η καθαρση απαραιτητη προυποθεση για ενα υγιες μελλον.Με το υπαρχον πολιτικο συστημα ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι τιποτα δεν μπορει να γινει γιατι ειναι ολοι ενοχοι αρα και ελεγχομενοι απο αυτους που γνωριζουν.Πρεπει τις τυχες της χωρας σε ολα τα επιπεδα να τις αναλαβουν αλλοι ανθρωποι με θεσμικα εχεγκυα που δεν θα επιτρεπουν να ειναι υπερανω των νομων!

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ vassilis 08/02/2012 13:18:35

      συμφωνώ!!

  5. Stelios Pap avatar
    Stelios Pap 08/02/2012 12:49:09

    Όι λαοί δεν τρέφονται με εθνική υπερηφάνεια αλλά με τροφή. Αν λοιπόν κάνει το τραγικό λάθος ο Σαμαράς-που ΔΕΝ το πιστεύω- να ακούσει το 15% του λαού (σύμφωνα με δημοσκοπήσεις) που θέλει την επιστροφή στη δραχμή τότε η σημερινή κατάσταση θα μοιάζει με τον χρυσό αιώνα του Περικλέους λόγω των ελλείψεων σε βασικά εισαγόμενα αγαθα που θα προκύψουν. Οι ουρές, τα δελτία για βενζίνη και πετρέλαιο και η μαυρη αγορά θα ανταγωνίζεται την αντιστοιχη του Μαυροβουνίου.
    Οσον αφορά την εθνική υπερηφάνεια αυτη θα πρέπει να την καταπιούμε γιατί θα υποστούμε μεγάλες νίλες στα εθνικά ζητήματα με τους ευρωπαιους συμμαχους να σιωπούν.
    Οποιος λοιπόν δεν επιθυμεί η Ελλάδα να γίνει νέο Μαυροβούνιο και να υποστεί εθνικές ήττες είναι υπερ της ευρωπαικής προοπτικής της χώρας κια του ευρώ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Stelios Pap 08/02/2012 14:37:40

      Προφανώς ξεχνάς ότι τo Mαυροβούνιο, κράτος μαφιόζικο, έχει το ευρώ ως επίσημο νόμισμα. Επίσης, επειδή έχω πάει, δεν είδα ουρές σε βενζινάδικα, είδα όμως δυσανάλογα υψηλές τιμές, σε σχέση με τους μισθούς τους (400 ευρώ περίπου μισθός καθηγητή με πολύχρονη προϋπηρεσία και 1 ευρώ το 1 λίτρο γάλα σε μπακάλικο του Ντανίλοβγραντ, μικρής και μη τουριστικής πόλης του εσωτερικού). Για να επιβιώνουν βασίζονται στην παραοικονομία αποκλειστικά.

  6. Πετρος avatar
    Πετρος 08/02/2012 12:49:40

    Ενα αρθρο που θα επρεπε να ειναι στην ενοτητα επισημαινουμε!!!!
    Ναι εχεις δικιο!!!
    Αλλα που να το βρουμε το δικιο μας;
    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΠΟΤΕ
    ΤΟ ΕΥΡΩ ΜΠΟΡΕΙ

  7. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 08/02/2012 12:53:09

    Ρε παιδιά ελάτε στη θέση του Σαμαρά: πέρνει την εξουσία ο τρισκατάρατος πριν 2 χρόνια, κάνει τα σκατά πιο σκατά κι απ' τα σκατά (σκατότερα δεν γίνονται) και μετά θέλουμε ο Σαμαράς να καθαρίσει την κόπρο του Αυγεία, να καθαρίσει τα ακαθάριστα; Πώς θα το κάνει όταν οι ανικανοανίκανοι του ΠΑΣΟΚ του έχουν στερήσει όλα τα εργαλεία; Γίνεται εγχείρηση με τσιμπιδάκι;

    Πιστεύω ότι ο Αντώνης θα κάνει τα αδύνατα δυνατά να αποτρέψει την πλήρη καταστροφή. Σίγουρα δεν θέλει να παραλάβει το απόλυτο χάος, γιατί για κάτι τέτοιο μιλάμε. Αλλά δεν είναι και θεός!

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ Χαλκιδέος 08/02/2012 13:45:19

      Και εξακολουθούν οι ΠΑΣΟΚοι. Ο εθελόδουλος Βενιζέλος ήθελε να μη γίνει άλλη διαπραγμάτευση πέραν της Κυριακής! Δήθεν εφευρίσκουν κάθε μέρα νέα χρονικά όρια για τις διαπραγματεύσεις.Το Σάββατο έπρεπε να τελειώσουν όλα την Κυριακή, την Κυριακή έπρεπε να τελειώσουν όλα τη Δευτέρα, τη Δευτέρα έπρεπε να τελειώσουν όλα την Τρίτη, σήμερα πρέπει να τελειώσουν όλα αύριο.

      Η αλήθεια είναι ότι εξ αρχής ήθελαν να εμποδίσουν το Σαμαρά να κάνει αυτό που δεν έκαναν 2 χρόνια. Και μαζί με το Σαμαρά ήθελαν να εμποδίσουν και τη χώρα!

      Να πώς μας κατέστρεψαν μέσα σε 2 χρόνια. Συνειδητά, συνειδητότατα έκαναν την επιλογή να μην διαπραγματευτούν. Απόδειξη ότι την ίδια επιλογή έχει κάνει και τώρα ο εθελόδουλος Βενιζέλος.

      Από τη μια ο Σαμαράς να λέει "παλεύω" και να διαπραγματεύεται και από την άλλη ο Βενιζέλος να μην τον αφήνει να δώσει τη μάχη, έστω και τώρα που έχουμε ακόμα κάποια δυνατότητα.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Ανδρομέδα 08/02/2012 13:52:10

        Ο ¨χοντρός¨τάχει παίξει με τον Σαμαρά, γιατί έχει αντιρρήσεις και του γυρνάει πίσω τα Κ@λόχαρτα. χαχαχαχα!
        Έτσι ο χοντρός πρέπει να ξανακάνει νέα σύσκεψη με την τρόικα, μετά με Παπαδήμο και παέι λέγοντας.
        Αφού δεν διάβασαν το μνημόνιο1, ας κουραστούν τώρα λίγο παραπάνω. Ας πάρουν και καμμιά βιταμίνη, ν΄ανεβάσουν τους βιορυθμούς τους.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Χαλκιδέος 08/02/2012 21:40:35

      Θεός όχι..Ημίθεος (συγγνώμη Φάκτορα, σου το έκλεψα)! Συμφωνώ απόλυτα Χαλκιδέε..

  8. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 08/02/2012 12:57:11

    Kάτι θέλει να πεί ο ποιητής, αλλά ούτε κι ο ίδιος ξέρει ακριβώς. Να μη γίνουμε Αργεντινή, αλλά καλύτερα Βουλγαρία με χρωστούμενα για τις επόμενες δέκα γεννές Ελλήνων. Κι όλα αυτά, για να λέμε ότι είμαστε στο ευρώ. Ποιά είναι τα "σωστά όχι", αγαπητέ; Τέτοιες ώρες που ζει η πατρίδα, καλύτερα να γίνεσαι λίγο πιο συγκεκριμένος. Από γρίφους χορτάσαμε...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Wraia ta leme 08/02/2012 15:16:51

      Αυτα που δε θα μας κάνουν ούτε Αργεντινή, ούτε Βουλγαρία, ούτε Συρία. Πάνω από όλα τα ΟΧΙ που θα μας δώσουν άλλη μια μέρα μάχης.

  9. parsifal avatar
    parsifal 08/02/2012 12:57:32

    "Ιδών οτι ουδέν ωφελεί, αλλά μάλλον θόρυβος γίνεται..."
    Αξιέπαινη προσπάθεια να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα, η εάν προτιμάς "προπέτασμα καπνού". Πλήν ομως μάταιο ! Τρείς "Αρχηγοί" της κομματοκρατίας ετοιμάζονται να παραδώσουν τα κλειδιά της χώρας. Φυσιολογική κατάληξη του φαυλοκρατικού - κομματικού οργίου της "γενιάς του πολυτεχνείου" και των δεξιώσεων επί τη αποκαταστάση της "δημοκρατίας"...
    Τι ακριβώς θέλεις να πείς ;
    Γιατί εμένα μου ακούγεται ως "απορία ψάλτου, βήξ" !

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ parsifal 08/02/2012 13:06:13

      Πως πάει ο Μιχαλάκης; Το διάβασε το Μνημόνιο; Ασε μας ρε Parsifal που έγινες και αντιμνημονιακός!!!

      • parsifal avatar
        parsifal @ Αυτόνομος 08/02/2012 13:50:39

        Eσύ πρέπει να είσαι βαλτός, μόνον ενας απο το αντινέα θα μπορούσε να με συνδέσει με τον "Μιχαλάκη"...
        Καλό ομως είναι να γράφει με την υπογραφή του και οχι με μούφα !
        Τώρα εάν το διάβασε θα σε γελάσω και δεν με ενδιαφέρει επιπλέον. Σας ετσουξε ομως γιατί απεκάλυψε πόσο κούφιοι, αχρηστοι, απατεώνες και αστοιχείωτοι είναι ΟΛΟΙ οι πολιτικοί, οι προσποιούμενοι τους ξερόλες και τους επί παντός ειδικούς.
        Τουλάχιστον απομυθοποίησε την εννοια "πολιτικός" ! Τενεκές δηλαδή !

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ parsifal 08/02/2012 17:19:33

          Πολλοί Έλληνες πλέον έχουν καταλάβει το μεγάλο σχέδιο! Να μπουν όλοι οι πολιτικοί στο ίδιο καζάνι ώστε να μην υπάρχει άλλη λύση από την παράδοση της εξουσίας σε φασίστες ακροδεξιούς (απάτριδες πράκτορες τύπου Ιωαννίδη εννοείται) για να μας σώσουν από την απειλή του χάους που πρεσβεύει η αριστερά. Εύχομαι ο ΑΣ να σας το διαλύσει το σχέδιο...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ parsifal 08/02/2012 14:34:29

      Η ένδοξη ελληνική Δημοκρατία, της καραμανλικής σοσιαλμανούς ενοχικής Δεξιάς μη εξαιρουμένης, έταζε χρυσά κουτάλια το 1975 άμα διώχναμε τον "Γλύξμπουργκ" και γνήσια δημοκρατία, κλπ, κλπ.
      Και κάνουμε δεξιώσεις για την αποκατάσταση της δημοκρατίας, ενώ, εντελώς "συμπτωματικά", αυτές συμπίπτουν με την επέτειο εισβολής των Τούρκων στην Κύπρου και τουρκοποίησης, για πρώτη φορά στην ιστορία, του βόρειου ημίσεως του ελληνικότατου νησιού.

      • kastroHEL avatar
        kastroHEL @ ΒΙΣ 08/02/2012 14:36:43

        +10000000000000000

  10. jk avatar
    jk 08/02/2012 12:58:39

    -22% στους μισθούς.
    -15% στις επικουρικές συντάξεις.
    Άρση της μονιμότητας σε δεκο και τράπεζες.
    Περικοπές σε άμυνα, υγεία, εκπαίδευση.
    Αγγλικό δίκαιο πιθανόν;
    Τελικά, που θα ήταν σωστό να πεί όχι ο Σαμαράς και τι θα έπρεπε να υπερψηφίσει από όλα αυτά που ανέφερα;
    Για να μείνει η ομάδα όρθια πρέπει να επιστραφεί στους εμπνευστές της η παρούσα σύμβαση ολόκληρη κι αυτούσια. Διαφορετικά, θα βάλει και ο Αντώνης Σαμαράς το όνομά του στη μαύρη λίστα της ιστορίας. Τακτικισμοί πλέον δε χωράνε και κατά βάθος φαντάοζομαι ότι το καταλαβαίνετε όλοι...Ανεξαρτήτητως πολιτικών ελιγμών...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ jk 08/02/2012 15:12:37

      Ένα εγώ σκέφτομαι και φτύνω τον κόρφο μου. Τι μέτρα θα είχαν ήδη πάρει αν δεν ήταν ο Σαμαρας.

  11. kastroHEL avatar
    kastroHEL 08/02/2012 13:45:20

    Ποιος ξέρει τι θα έκανε ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ηγέτης του σύγχρονου ελληνισμού Τάσσος Παπαδόπουλος...θα υπέγραφε νέο μνημόνιο, θα συμμετείχε στην κυβέρνηση Παπαδήμου, ???
    Υποθέτω τα περί Κούβας και Κορέα θα τα έλεγες και τότε που ο Τάσσος είπε ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν φίλε TopGunZ...

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ kastroHEL 08/02/2012 14:47:15

      Το διαβάζω αρκετά τελευταία, το παρέβλεπα, αλλά επειδή βλέπω οτι έγινε "καραμέλα" θέλω πραγματικά να ρωτήσω τί σχέση έχει το πραγματικά εθνοκτόνο σχέδιο Α(υ)νάν με το σχέδιο αποφυγής της ελληνικής χρεωκοπίας; Ο παραλληλισμός είναι εντελώς άστοχος, άτοπος και παραπειστικός.

      • kastroHEL avatar
        kastroHEL @ μεταρρυθμιστής 08/02/2012 17:38:36

        “σχέδιο αποφυγής της ελληνικής χρεωκοπίας; ” έχουμε είδη χρεοκοπήσει αγαπητέ απλά βαπτίζεται κάθε φορά διαφορετικά …έκτος εάν και εσύ πιστεύεις ότι θα χρεοκοπήσουμε ΜΟΝΟ όταν θα το αποδεχτούμε με συμβολαιογραφική πράξη…
        Όσο για την καραμέλα ο Τάσσος Παπαδόπουλος είχε πει ότι παρέλαβε κράτος και δεν θα παραδώσει κοινότητα …ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ που παρέλαβαν κράτος ανεξάρτητο και πλέον είναι μειωμένης εθνικής κυριαρχίας, μία κανονική μπανανία που καταδέχονται να πέρνουν εντολές και να συνομιλούν με υπαλλήλους ?Είναι άραγε ο παραλληλισμός άστοχος, άτοπος και παραπειστικός?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ kastroHEL 08/02/2012 15:09:53

      Ο Τάσσος είπε ΟΧΙ στο σχέδιο, όχι στην εξεύρεση λύσης.

      • kastroHEL avatar
        kastroHEL @ TopGunZ 08/02/2012 17:28:11

        Δλδ το psi και το δεύτερο μνημόνιο είναι λύση? Υποτίθεται ότι ο Σαμαράς ήταν κατά των υφεσιακών μέτρων...εκτός και αν οι φωστήρες στη Συγγρού έχουν αποφασίσει ότι μια καλή λύση θα είναι μια νέα συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ(μετά τις εκλογές) και δεν ξέρω ακόμη με ποιους άλλους ακόμη για να περάσουν τα ακόμη ποιο δύσκολα μέτρα που φυσικά έρχονται (δεν πιστεύω κανείς να νομίζει ότι αυτά είναι και τα τελευταία...)

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ kastroHEL 08/02/2012 19:02:42

          Όχι, δεν είναι λύση, είναι ελιγμός. Αντιθέτως η παράδοση των όπλων είναι παράδοση σκέτη.

  12. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 08/02/2012 13:47:42

    @TopGunz

    ''.......αλλά να παίξει και να ξεμπροστιάσει και τον διαιτητή.........''

    Πώς ?????????
    Υπογράφοντας τους όρους που δεν θα υπογράφαμε?????????

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ ΕΛΛΗΝ 08/02/2012 14:43:25

      τους υπέγραψε και δεν το ξέρω;
      ξέρεις κάτι;

      • harry avatar
        harry @ Iokasti@gr 08/02/2012 15:21:55

        ...Προκύπτει από κάπου ότι δεν θα υπογράψει?Ξέρεις κάτι?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΕΛΛΗΝ 08/02/2012 15:06:56

      Ήδη στις Βρυξέλλες εκνευρίζονται...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ TopGunZ 08/02/2012 17:21:01

        Ε, άλλο λίγο και θα έχουμε εγκεφαλικά μήπως γλιτώσουμε από κανένα ερπετό... Βάστα γερά Αντώνη!

  13. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2012 14:12:45

    Δὲν εἶναι δικό μου τὸ σχόλιο, εἶναι ἀπὸ ὀξυνούστατο φεησμπουκιστῆ, καὶ ἔχει μιὰν ἀλήθεια. Ἡ πρόκληση γιὰ τὸν Σαμαρᾶ εἶναι νὰ ἀντιστρέψει αὐτὸ τὸ δίλημμα, νὰ ἀναδείξει τρίτη ἐπιλογή.

    "Λοιπόν, το δίλημμα για τα κόμματα εξουσίας έχει ως εξής: ή αποδέχονται τη δανειακή σύμβαση κι εξαφανίζονται στις επόμενες εκλογές, δίνοντας την σκυτάλη σε ένα νέο πολιτικό προσωπικό -ή την απορρίπτουν και παραμένουν στο τιμόνι μιας χώρας της δραχμής, πράγμα που μετά από ένα χρονικό διάστημα -όταν ο κόσμος καταλάβει τι του συνέβη- τελειώνει στην άκρη ενός σκοινιού ή -αν είναι τυχεροί- σε κάποιο κελλί :-("

    Σχόλιο: Γι' αὐτὸ καὶ ὄχι μόνο γιὰ ἄλλα, δὲν ὑπάρχουν "μέσες λύσεις" γιὰ τὸν Σαμαρᾶ, καὶ νεομεταπολιτευτικὰ καὶ παλαιοκομματικά. Πλέον κερδίζει μόνον ὅποιος χαράξει νέους δρόμους, ὅποιος θέλει νὰ συμβιβάσει τὰ ἀσυμβίβαστα... bad luck.

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/02/2012 14:30:23

    O Bαρουφάκης, που δεν νομίζω να έχει πέσει έξω μέχρι στιγμής, λέει ότι η αποδοχή του νέου δανείου είναι μία ακόμα καταστροφική τρέλα που δεν αποτρέπει το αναπόφευκτο: τη χρεωκοπία.
    Οπότε, γιατί και να το πάρουμε και να χρεωκοπήσουμε;
    Εσύ, αν ήταν το σπίτι σου να πέσει και δεν έπαιρνε επισκευή, θα έσπευδες να αγοράσεις πορσελάνες και πίνακες και χαλιά με πίστωση; Ή θα κοιτούσες να βάλεις ό,τι υπάρχει στην άκρη για να έχεις τις μέρες που θα μείνεις άστεγος;

    • Πετρος avatar
      Πετρος @ ΒΙΣ 08/02/2012 14:45:29

      και με πιστωση και με υποθηκη το οικοπεδο!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΒΙΣ 08/02/2012 15:05:40

      Και ο Σαμαρας δεν εχει πέσει έξω με ότι εχει πει αλλα δεν βλέπω την ίδια θρησκευτικη προσήλωση.

      • Πετρος avatar
        Πετρος @ TopGunZ 08/02/2012 15:24:41

        Προσηλωση στο Βαρουφακη εχουμε γιατι μιλαει!
        Μονο εμεις μιλαμε στο Σαμαρα αυτος δεν μας μιλαει!
        γιαυτο φωναζουμε ΟΧΙ

  15. μχ avatar
    μχ 08/02/2012 14:45:05

    "Γιατί η ομάδα είμαστε όλοι εμείς, όχι τα φεουδαρχικά απομεινάρια του κακού εαυτού της παράταξης της ΝΔ, ούτε καν μόνο οι παραδοσιακοί ψηφοφόροι της ΝΔ, αλλά όλοι οι πατριώτες Έλληνες."


    Από τις ελάχιστες ενωτικές αναρτήσεις σε ένα τεχνηέντως έντονα διχαστικό κλίμα...

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ μχ 08/02/2012 15:50:00

      +1000000000000

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/02/2012 14:53:03

    +1000000

  17. TopGunZ avatar
    TopGunZ 08/02/2012 15:19:56

    Συμφωνώ με το τελείωμα του σχολίου σας. Τι πιο φρέσκο από πολιτικό λόγο δημιουργίας αντι διαμαρτυρίας?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ TopGunZ 08/02/2012 16:09:24

      Απάντηση στον Αστυάνακτα.

  18. ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ avatar
    ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ 08/02/2012 16:08:24

    Απλός κ ξεκάθαρος μπράβο. Πολύ καλή η απόψη,εκφράζει παρα πολλούς κ στέλνει μυνηματα σωστά,Αυτά που πρέπει κ τον τρόπο που πρέπει να στηρίζουμε εμεις οι απλοί εναν ΗΓΕΤΗ...αλλωστε μην ξεχνάμε οτι ο ΗΓΕΤΗΣ οφείλει να σκέφτετε για τον λαό του αλλά όχι σαν ή με τον λαό του...

  19. Γιώργος Χανιώτης avatar
    Γιώργος Χανιώτης 08/02/2012 16:58:50

    Πατριώτες ΠΑΝΤΑ ητανε η φτωχολογια και ο αστος..... η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ παντα παλευε με το δαχτυλο και απο αποσταση ...το 99% οσων θυσιαστηκανε για να μαστε σημερα ΛΕΥΤΕΡΟΙ ητανε Φτωχολογια....
    Η ιστορια λοιπον επαναλαμβανεται ...ακομα και σε αυτο το πολεμο που ειναι οικονομικος η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ βγαζει το ...κωλο της απ εξω.....παλι ο ταλαιπωρος ο "καραγκιοζακος" θα τη πλερωσει....Αν λοιπον ειναι να πληρωσουνε παλι οι ΦΤΩΧΟΙ ας καταστραφει το ΕΘΝΟΣ εξ ολοκληρου ..ας αναγεννηθουμε απο τις σταχτες μας ...τοτε θα ΓΙΝΕΙ και αναδιανομη του πλουτου κατι που η Πλουτοκρατια αποφευγει...... Ας μη θυσιαστουνε παλι οι φτωχοι ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...ΔΕ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ....
    και ολα αυτα γραμμενα απο ενα "δεξιο" υποστηρικτη του Αντωνη Σαμαρά!!!!!

  20. πολίτης avatar
    πολίτης 08/02/2012 17:27:55

    9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 9:00 πμ. ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ

    Το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο του Αρείου Πάγου θα κρίνει στις 9 Φεβρουαρίου, το αν θα πρέπει να αντικατασταθούν οι οικονομικοί εισαγγελείς Γρ. Πεπόνης και Σπ. Μουζακίτης.
    Ο οικονομικοί εισαγγελείς έχουν ήδη παραπέμψει την υπόθεση για τη διόγκωση του ελλείμματος από την ΕΛΣΤΑΤ στη Βουλή, προκειμένου να εξεταστεί αν υπάρχουν ποινικές ευθύνες πολιτικών προσώπων

    Με αφορμή αυτή την υπόθεση πρέπει ο ελληνικός λαός να συγκεντρωθεί έξω από τον Άρειο Πάγο στις 9 Φεβρουαρίου και να καταστήσει σαφές ότι:

    Κύριοι δικαστές αρκετά. Μην κουκουλώσετε και αυτή την υπόθεση. Φανείτε αντάξιοι της θέσης σας και γίνετε η αρχή για την σωτηρία της χώρας. Η πολιτική αποτυχία δοσίλογων δεν είναι αρκετή τιμωρία γι’ αυτά που έχουν γίνει. Απαιτείται η άρση βουλευτικής ασυλίας και η ποινική τους δίωξη. Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να γίνεται αυτοί που τόλμησαν να καθαρίσουν την κόπρο του Αυγεία. Αυτό είναι το χρέος σας απέναντι στην πατρίδα και την ιστορία.

    Οι διεφθαρμένοι πολιτικοί και λοιποί διαπλεκόμενοι με διάφορους αντισυνταγματικούς νόμους περί “ ασυλίας”, “ ευθύνης υπουργών” κλπ έχουν εξασφαλίσει και τις πλάτες της δικαιοσύνης. Μιας δικαιοσύνης η οποία βρίσκεται στο απυρόβλητο και δεν αντιδρά και της οποίας οι “ λειτουργοί” για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι να μην χάσουν τις αυξήσεις τους και τα αναδρομικά.

    Ο λαός πρέπει να διαδηλώσει εκεί που συμφέρει τον ίδιο και όχι εκεί που συμφέρει τη διαπλοκή. Έξω από τον Άρειο Πάγο πρέπει να διαδηλώνει και όχι έξω από τη Βουλή ή έξω από τα σπίτια των διεφθαρμένων. Οφείλει να κάνει τους επίορκους και ανεπαρκείς δικαστές να μην αισθάνονται ασφαλείς ούτε για μια στιγμή. Το αντίθετο πρέπει να κάνει με τους έντιμους. Ο λαός δεν έχει μόνο τη δύναμη να απειλεί, αλλά και να προστατεύει. Κάθε δικαστής που θα στραφεί εναντίον ακόμα και του πιο ισχυρού πολιτικού ή οικονομικού παράγοντα για να εκτελέσει το καθήκον του, πρέπει να γνωρίζει ότι σε αυτή του την προσπάθεια θα έχει την υποστήριξη σύσσωμου του ελληνικού λαού
    Το δικό μας χρέος ως πολίτες είναι να σας υποστηρίξουμε όσο κινείστε προς αυτή την κατεύθυνση. Σε αντίθετη περίπτωση πάλι γνωρίζουμε ποιο είναι το χρέος μας.

    9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 9:00 πμ. ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ

    http://www.facebook.com/JusticeNowGR

  21. kastroHEL avatar
    kastroHEL 08/02/2012 17:37:35

    "σχέδιο αποφυγής της ελληνικής χρεωκοπίας; " έχουμε είδη χρεοκοπήσει αγαπητέ απλά βαπτίζεται κάθε φορά διαφορετικά ...έκτος εάν και εσύ πιστεύεις ότι θα χρεοκοπήσουμε ΜΟΝΟ όταν θα το αποδεχτούμε με συμβολαιογραφική πράξη...
    Όσο για την καραμέλα ο Τάσσος Παπαδόπουλος είχε πει ότι παρέλαβε κράτος και δεν θα παραδώσει κοινότητα ...ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ που παρέλαβαν κράτος ανεξάρτητο και πλέον είναι μειωμένης εθνικής κυριαρχίας, μία κανονική μπανανία που καταδέχονται να πέρνουν εντολές και να συνομιλούν με υπαλλήλους ?Είναι άραγε ο παραλληλισμός άστοχος, άτοπος και παραπειστικός?

    • kastroHEL avatar
      kastroHEL @ kastroHEL 08/02/2012 17:39:32

      απάντηση στον "μεταρρυθμιστής"

  22. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 08/02/2012 19:19:06

    Οι δυνάμεις της χώρας που την οδήγησαν στο ΔΝΤ (ΠΑΣΟΚ-ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ,ΓΑΠ,ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΛΠ)θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν την χώρα στην χρεοκοπία.Ο Πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς,νομίζω οτι σε αυτή την φάση(σήμερα) πρέπει να κάνει την ΠΛΕΟΝ δυνατή διαπραγμάτευση που μπορεί και να μην κάνει πίσω μόνο σε ένα θέμα.Αυτό του χρόνου των εκλογών.Σαν αυριανός κυβερνήτης θα συνεχίσει να διαπραγματεύεται για την χώρα απο πιο ευνοική θέση.Ήδη οι δυνάμεις καταστολής της χώρας ζητούν παράταση της κυβέρνησης Παπαδήμου για 6 μήνες.

    Τώρα οι πολίτες ,ο λαός πρέπει να στηρίξουν τον Πρόεδρο ακόμα πιο αποφασιστικά.Λύση δεν είναι το πεζοδρόμιο (μπάχαλο) αλλά η θεσμική διέξοδος της χώρας δηλαδή οι εκλογές(αυτό λέγεται δημοκρατία και όχι οχλοκρατία).Ο Πρόεδρος το είχε πει στην Θεσσαλονίκη: Έχετε μου εμπιστοσύνη .
    Ήρθε η ώρα να ανταποκριθούμε στο κάλεσμα του Προέδρου .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.