#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/06/2012 11:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Ο φασισμός δεν έρχεται από μέρος που λούζεται στον ήλιο και στ’ αγέρι"!



Εμείς στο antinews δε μασάμε τα λόγια μας και έχουμε μιλήσει ξεκάθαρα και για τον μαύρο και για τον κόκκινο και για κάθε είδους βαμμένο φασισμό. Διότι ο φασισμός δεν είναι διαφορετικός ανάλογα με το ποια γωνιά το βλέπεις.

Για εμάς και ο μπράβος της Χρυσής Αυγής που δέρνει και μαχαιρώνει είναι ίδιος με τον ψευτοεπαναστάτη ακροαριστερό που σαπίζει στο ξύλο τον αντίπαλο φοιτητή στα Πανεπιστήμια. Και φυσικά το ίδιο είναι και οι δήθεν επαναστάτες της 17 Νοέμβρη ή των άλλων τρομοκρατικών οργανώσεων που σκότωναν όποτε και όποιον ήθελαν. Επομένως, ας μην κάνουν κάποιοι τους έκπληκτους με τα όσα έγιναν τις τελευταίες ημέρες με τον Κασιδιάρη. Και φυσικά να μην εκπλαγούν όταν δουν να ανεβαίνει η Χρυσή Αυγή στις δημοσκοπήσεις αμέσως μετά το επεισόδιο. Γιατί κάτι τέτοιο μας λένε διάφορα πουλάκια που διενεργούν έρευνες γνώμης.

Ακούμε τις τελευταίες ημέρες πολιτικούς όλων των παρατάξεων και επαϊοντες δημοσιογράφους να δηλώνουν σοκαρισμένοι με την ωμή βία των πρωτοπαλίκαρων του Μιχαλολιάκου. Οι περισσότεροι από αυτούς, όμως, είχαν λουφάξει στις τρύπες τους όταν όλη η Αθήνα καιγόταν στα Δεκεμβριανά. Τότε αυτό τι ήταν αν δεν ήταν φασισμός και κατατρομοκράτηση του κόσμου; Εκμεταλλεύτηκαν ορισμένοι τη δολοφονία ενός μικρού παιδιού για να κάψουν τη χώρα. Σε τι διαφέρουν από τον κάθε Κασιδιάρη ο οποίος είτε επειδή είναι ψυχοπαθητική προσωπικότητα είτε επειδή «έστησε» έναν άγριο καυγά για να αυξήσει τα ποσοστά του κόμματός του, έγινε ο πρωταγωνιστής των ημερών; Εκανε τα δικά του Δεκεμβριανά και ο Κασιδιάρης και τα αφιερώνουμε σε όλους εκείνους που σήμερα κάνουν ότι δεν περίμεναν την έξαρση της ωμής βίας και του φασισμού στην ελληνική κοινωνία.

Και που θα ξαναμείνουν έκπληκτοι μόλις η Χρυσή Αυγή ξανακάνει πάρτι στη Βουλή ή αυξηθεί ο κόσμος που θα λέει «καλά της έκανε, θέλουν γύλο όλοι οι πολιτικοί».

Πολιτικοί και δημοσιογράφοι είναι υπεύθυνοι της έξαρσης των φασιστικών φαινομένων, διότι ξεχνούν πολύ εύκολα. Ξέχασαν εύκολα τον ξυλοδαρμό του Χατζηδάκη ίσως γιατί το έκανε ένας… όχι Χρυσαυγίτης. Ξέχασαν τον παρ’ ολίγο ξυλοδαρμό του επιχειρηματία από τον Συριζαίο κ. Τατσόπουλο, ξέχασαν τόσα άλλα. Κι επίσης δεν γνωρίζουν ότι η Χρυσή Αυγή εδώ και χρόνια έρχεται να καλύψει τα κενά που αφήνει η πολιτεία, στα σχολεία, στο κέντρο της Αθήνας, στα γκέτο των μεταναστών.

Αηδία προκαλεί η δήθεν έκπληξη και η προσπάθεια να μη «λερωθεί» το κοστούμι του κάθε καθώς πρέπει.

Ολοι φταίμε για τη διάλυση της κοινωνίας και για το φασισμό που έχει γίνει καθημερινό φαινόμενο.

Τους αφιερώνουμε το ποίημα του Μπ. Μπρεχτ μπας και καταλάβουν κάτι όλοι αυτοί οι τηλεμαϊντανοί.

Ο φασισμός δεν έρχεται απ’ το μέλλον

Καινούργιο τάχα κάτι να μας φέρει
Τι κρύβει μεσ’ τα δόντια του το ξέρω
Καθώς μου δίνει γελαστός το χέρι.

Οι ρίζες του το σύστημα αγκαλιάζουν
Και χάνονται βαθιά στα περασμένα
Οι μάσκες του με τον καιρό αλλάζουν
Μα όχι και το μίσος του για μένα.

Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον
Δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον!

Ο φασισμός δεν έρχεται από μέρος
Που λούζεται στον ήλιο και στ’ αγέρι!
Το κουρασμένο βήμα του το ξέρω
Και την περίσσεια νιότη μας την ξέρει.

Μα πάλι θε ν’ απλώσει σαν χολέρα
Πατώντας πάνω στην ανεμελιά σου
και δίπλα σου φτάσει κάποια μέρα
αν χάσεις τα ταξικά γυαλιά σου.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nikos17 avatar
    nikos17 09/06/2012 11:46:25

    ψηφίζω ΝΔ, αλλά
    καταδικάζω τη βία,
    καταδικάζω φυσικά την βια σε γυναίκες έστω και λεκτική
    αλλά,
    τι σχεση εχει η αριστερά της Ελλάδας,
    η αριστερά του συμμοριτοπόλεμου,
    η αριστερά των πρασινοφρουρών,
    η αριστερά του ξυλοδαρμου του Χατζηδακη,
    η αριστερά της 17Ν
    η αριστερά του Δεκεμβρίου 2008,
    η αριστερά του βιβλίου Ρεπούση,
    η αριστερά του Περισσού,
    η αριστερά των πλουσίων αριστερων βουλευτών και δημοσιογραφων,
    η αριστερά των αντιστασιακών από Σουηδία και Παρίσι,
    η αριστερά των άπλυτων,
    η αριστερά των κατεστραμενων πανεπιστημίων
    κλπ κλπ κλπ
    τι σχεση εχει αυτή η αριστερά με 450.000 ΕΛΛΗΝΕΣ????
    Οι αριστεροί που γραφω παραπάνω ποτέ δεν θα αλάξουν.
    Οι 450.000 Ελληνες είναι μέσα στα σπίτια μας, μην κρυβόμαστε.
    Μην τους βρίζουμε. Ας τους πείσουμε.

  2. man8os avatar
    man8os 09/06/2012 11:48:29

    Αληθεια αναμενεται αυξηση του ποσοστου της ΧΑ?
    Σε τι ταξη μεγεθους μιλαμε? Απο το 4 στο 5 ας πουμε? Η κατι περισσοτερο? Απο τη ΝΔ προς τη ΧΑ δεν πιστευω.

    • Factorx avatar
      Factorx @ man8os 09/06/2012 12:54:47

      Αυξανουν τα ποσοστά και ΝΔ και ΧΑ.

      • juliet avatar
        juliet @ Factorx 09/06/2012 13:02:50

        Δεν ξέρω αν το λες αστεία αλλά είναι η πραγματικότητα.Οι καμμένοι επιστρέφουν γιατί άλλα είχανε στο νου αυτοί και μετά είδανε άλλα,άσε που και πολλοί πασόκοι θα ψηφίσουν Σαμαρά για να μη χάσουνε τα πάντα ...
        Τώρα για τη Χ.Α ; είπαμε όταν περιθωριοποιείς ή στο ένα άκρο ή στο άλλο ...δεν υπάρχει μέση λύση.Και εκεί θα υπάρχει πρόβλημα αν δεν το χειριστείς σωστά .

        • Factorx avatar
          Factorx @ juliet 09/06/2012 13:25:42

          Το "σωστά" κατά την γνώμη σου είναι να επικροτείς την ενέργεια του Κασσιδιάρη;

          • man8os avatar
            man8os @ Factorx 09/06/2012 13:29:17

            Το σωστο ειναι να καταδικαζουμε και τον κοκκινο φασισμο και τον μαυρο, και να εξηγουμε στον κοσμο οτι δεν μπορει ουτε αυτος ουτε οι αλλοι να ειναι αξιοι εκπροσωποι του λαου μας.

          • spiros avatar
            spiros @ man8os 09/06/2012 14:09:01

            Σωστός...

          • juliet avatar
            juliet @ Factorx 09/06/2012 13:47:40

            Aυτό κατάλαβες;Να επικροτείς την ενέργεια της Κανέλλη;

          • Factorx avatar
            Factorx @ juliet 09/06/2012 14:41:01

            Φυσικά και δεν επικροτώ την ενέργεια της Κανέλη κι εχω γράψει εναντίον του ¨φαινομένου' της όταν άλλοι την ακουγνα εκστατικοί. Αλλά οχι και να χειροκροτείς τους καραγκιόζηδες

  3. Mara avatar
    Mara 09/06/2012 12:12:43

    Πόσο συμφωνώ με το άρθρο δεν φαντάζεσαι...

  4. nestrom avatar
    nestrom 09/06/2012 12:33:16

    Δες τη zougla.gr

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/06/2012 13:29:42

    Σωστά.

    Η βία δεν είναι προνόμιο της αριστεράς. Εκλεκτικό μάλιστα.

    Μαρξ: "η βία είναι η μαμή της ιστορίας"
    Λένιν: "μια σφαίρα στο κεφάλι κάθε αστού επί τόπου".

    Tώρα αν νομίζουν οι πάμπλουτες τηλεοπτικές τσάτσες που σκίζουν τα ρούχα τους για μια τρίχα του πακιστανού μαμι... ε..., σόρι, υπηρέτη τους, ότι θα φιμώσουν ή θα καταστείλουν 450.000 βασανισμένουςΈλληνες και Ελληνίδες πολίτες που ψήφισαν Χρυσή Αυγή, ας κοπιάσουν...

    Όπως πολύ εύστοχα έγραψε κάποιος: "ο Άγιος Παντελεήμονας σφαλιάρισε την Εκάλη"

    Αλλά η σφαλιάρα ακούστηκε σε όλη την Ευρώπη!

    • Factorx avatar
      Factorx @ αλλενάκι 09/06/2012 14:26:26

      αλλενάκι, συμφωνούμε για τους λαθρομετανάστες και όλα τα άλλα, αλλά δεν θα αναθρεψουμε εδώ μέσα και το αυγό του φιδιού

      • man8os avatar
        man8os @ Factorx 09/06/2012 14:32:46

        Δεν υπαρχει αυγο του φιδιου, υπαρχουν ανθρωποι που βγαζουν τη χωρα ασπροπροσωπη και ανθρωποι που την ντροπιαζουν. Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ Η ΧΑ ντροπιαζουν τους πολιτες στο εσωτερικο και στο εξωτερικο, το εχουν αποδειξει επανηλειμενα, θελετε παραδειγματα?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Factorx 09/06/2012 14:55:36

        ΟΚ. Σπίτι σας είναι.
        Καλή τύχη την Κυριακή των εκλογών...!

        • Factorx avatar
          Factorx @ αλλενάκι 09/06/2012 14:59:07

          Με συγχωρείς τώρα, αλλά τι αντίδραση είναι αυτή; Να χειροκροτούν τους φασίστες απελπισμένοι χωρίς πολιτική σκέψη το καταλαβαίνω. Αλλά εσύ; Εκει φτάσαμε;

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Factorx 09/06/2012 15:47:12

            Εγώ, γιατί τι διαφορετικό είμαι εγώ.
            Οι "φασίστες" που λέτε δεν είναι τίποτα όντα με κέρατα.
            Και η Χρυσή Αυγή είναι ή έγινε πολυσυλλεκτικό σχήμα πλέον.
            Αυτό ξέφυγε της προσοχής του Συστήματος.

            Είναι καθημερινοί Έλληνες και Ελληνίδες της διπλανής πόρτας, που βαρέθηκαν να λοιδωρούνται "φασισταριά πουσταριά πόρνες πουτάνες σκυλιά" από τους ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ και υποστηρικτές των ΦΟΝΙΑΔΩΝ των ΓΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ και των ΜΑΝΑΔΩΝ τους.

            Σήμερα είναι γεμάτο το διαδίκτυο από συριζέικες αναρτήσεις "Πουτάνες και Χρυσή Αυγή"

            "Απαγορεύστε στη Χρυσή Αυγή να κατέβει στις εκλογές" (φίμωμα 450.000 κόσμου, ήτοι ΓΚΟΥΛΑΓΚ.

            Eγώ σας ευχήθηκα ειλικρινά καλή τύχη στις εκλογές.
            Έχω διατυπώσει τις απόψεις μου και σαφώς και γραπτώς...

            Αλλά δεν θα πω περισσότερα διότι θα είναι σα να συνεχίζουμε τη συζήτηση "δεν θα αναθρεψουμε εδώ μέσα και το αυγό του φιδιού".

            Κάντε όμως τον κόπο και πηγαίνετε σε μια συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής σε κάποια γειτονιά και εκεί θα καταλάβετε πολλά για το κοινό της.

            Θέλεις να σου φέρω γραπτό ενός σκληροπυρηνικού κομμουνιστή (ΚΚΕ) που λέει:

            "Αν είχα δύναμη θα έχωνα τους λαθροεγκληματίες στο πιο βαθύ μπουντρούμι, σε γκουλάγκ το οποίο μπροστά του τα άλλα γκουλάγκ θα ήταν Χίλτον!"

            "Θα τους διώξω με μπουνιές και γροθιές από τη χώρα"

            "Θα επιβάλλω τη ΘΑΝΑΤΙΚΗ ποινή για όσους δολοφονούν γέροντες και παιδιά και μολύνουν το χώμα της πατρίδας μου για να καταλάβουν όλοι ότι οι Έλληνες δεν είμαστε πρόβατα επί σφαγή".

            Αυτός τα λέει αυτά βέβαια, γιατί ξέρει ότι αν δεν γίνουν αυτά θα θεριεψει και άλλο η Χρυσή Αυγή.

            Αυτός είναι κομμουνιστής με ανεπτυγμένο πολιτικό κριτήριο.

            ΑΥΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΞΕΡΕΙ...

          • Factorx avatar
            Factorx @ αλλενάκι 09/06/2012 16:28:40

            Τι ασυναρτησίες είναι αυτές; Προβάλεις το ξεπερασμένο ΚΚΕ και τον τρελαμένο ΣΥΡΙΖΑ ως δικαιολογία του φασισμού; Χειροκροτείς τις πρακτικές του ΚΚΕ με άλλο χρώμα; Δίνεις πάτημα σε ότι πιο ανεγκέφαλο και τυχοδιωτικό υπάρχει στην ελληνική κοινωνία εν ονόματι αυτού που θέλουμε να πολεμήσουμε;

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Factorx 09/06/2012 15:52:15

            μία διόρθωση:

            ο συγκεκριμένος κομμουνιστής τα λέει αυτά ΚΑΙ γιατί τα πιστεύει, διότι είναι τίμιος, ΚΑΙ φυσικά γιατί εκτιμά πολιτικά ότι αν δεν γίνουν θα θεριέψει η Χρυσή Αυγή, ο βασικός αντίπαλος του ΚΚΕ

          • man8os avatar
            man8os @ αλλενάκι 09/06/2012 17:24:23

            Αλλενακι,
            μια ερωτηση, πιστευεις οτι μπορει να εκπροσωπισει τη χωρα ο Κασιδιαρης?
            Θα ηθελα μια ειλικρινη απαντηση.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ man8os 09/06/2012 17:46:53

            Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να γίνει η συζήτηση εδώ;

            Εγώ δεν έχω πρόβλημα.

            Ο Φάκτορας δεν θέλει όμως.

            Τέλος πάντων, αν θέλει ο Φάκτορας το δημοσιεύει, αν δεν θέλει δεν με πειράζει...

            Ως Εθνικιστής βουλευτής μπορεί να σταθεί στο Ελληνικό κοινοβούλιο καλύτερα από ότι ο ποδοσφαιρικός παράγοντας της Β' Αθηνών π.χ.

            Διότι ΔΕΝ θα είναι διακοσμητικό στοιχείο και το έχει αποδείξει.

            Αλλά και ως ντόμπερμαν, για ένα Κυνοβούλιο, μια χαρά τον βλέπω...

            Ψηφίζω βέβαια Α' Αθηνών, αυτός εκλέγεται στο Υπόλοιπο νομίζω, αλλά δεν γνωρίζω κανέναν έτσι κι αλλιώς.

          • Factorx avatar
            Factorx @ αλλενάκι 09/06/2012 17:51:28

            Κακή αντιγραφή φασιστικών τσιτάτων το σχόλιο σου ,δυστυχώς, αλλά αντιγραφή. Μόνον ποδοσφαιρικοί παράγοντες υπάρχουν στην Βουλή; Τι φασιστικός ισοπεδωτισμός είναι αυτός; Και αν μπορούν να σταθούν τότε γιατί το μόνο που κάνουν είναι να προκαλούν με ηλιθιότητες;

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 09/06/2012 18:02:51

            έχουμε φτάσει σε dead end ...

            δεν πειράζει...

            δεν είναι αντιγραφή όμως το σχόλιό μου

            για τον ποδοσφαιρικό παράγοντα έχω πει σε ανύποπτο χρόνο πόσο είχα θυμώσει που τον ρίξαν δίπλα εκεί που τον ρίξαν και δυστυχώς επαληθεύθηκα και την πλήρωσε άνθρωπος που ΕΠΡΕΠΕ να εκλεγεί και είναι ΝΤΡΟΠΗ που δεν εξελέγη...

            για το αν κάνει ηλιθιότητες ο Κασσιδιάρης αρμόδια είναι η Δικαιοσύνη να αποφασίσει που θα αποφασίσει και ότι πει θα γίνει

            ο Ψωμιάδης έκανε δηλώσεις σήμερα για τη Χρυσή Αυγή

            τις άκουσες;

            (μετά φταίω εγώ)

          • Factorx avatar
            Factorx @ αλλενάκι 09/06/2012 18:06:13

            Σοβαρά, τώρα επικαλούμεθα την ανυπόλυπτη δικαιοσύνη; Όταν μας συμφέρει; Εσύ όμως ως γυναίκα πως κρίνεις το χαστούκι του Κασιδιάρη; Αν είχε μυαλο και ψυχραιμία και δεν την χαστούκιζε,αλλα την εβαζε στην θεσή της ποιο θα ηταν το αποτέλεσμα σήμερα; Αλλά που να το σκεφτείτε αυτό..Όσο για τον Ψωμιάδη, πολυ φτηνό επιχείρημα. Ξέρεις πολύ καλά την ... εχτίμηση που του έχουμε

          • man8os avatar
            man8os @ αλλενάκι 09/06/2012 18:04:51

            Τους ξερω καλα, πολλους απο αυτους. Φυγε μακρια. Αντρες που κακοποιουν της γυναικες τους και με τεραστια οικογενειακα προβληματα και διαφορα προβληματα συμπεριφορας καθε ειδους δεν μπορουν να σε εκπροσωπισουν. Καλοπροαιρετα στο λεω

        • Kanaris avatar
          Kanaris @ αλλενάκι 09/06/2012 15:42:06

          Το είπα και στην ανάρτηση για τον Κασιδιάρη: Η Δημοκρατία δεν έχει ανάγκη από δεξιά ή αριστερά dobermann, έχει ανάγκη από τήρηση των νόμων!
          Φάκτορα, Ιουλία, Αλλενάκι, σας παρακαλώ, μην συνεχίζετε άλλο αυτή την αδιέξοδη αντιπαράθεση που δεν ωφελεί κανένα. Διαχρονικά οι αναρτήσεις σας αποτελούν κοσμήματα πολιτικής σκέψης, ξαναγυρίστε εκεί.
          Πιστεύω ότι ο Σαμαράς σωστά προσδιορίζει την αριστερά σαν ιδεολογικό αντίπαλο που πρέπει να αποκαθηλωθεί με πολιτικά επιχειρήματα. Ταυτόχρονα όμως ξεκαθαρίζει ότι οι λάτρεις του Χίτλερ δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα και τα ιδανικά μας.
          Και οι δύο χώροι εγκλωβίζουν μεγάλα στρώματα συμπατριωτών μας. Η προσπάθεια μας θα πρέπει να επικεντρώνεται στο πως με νηφαλιότητα, υπομονή και επιμονή θα καταδείξουμε στα στρώματα αυτό το αδιέξοδο των επιλογών τους, και τους κινδύνους που αυτές εμπεριέχουν για ολόκληρο το έθνος. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χαϊδεύουμε τα αυτιά τους, προσφέροντας εύσημα στους κατά καιρούς «ηγέτες», τους είτε Τσίπρες (παλαιότερα) είτε Κασιδιάρες (τώρα) ονομάζονται.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Kanaris 09/06/2012 16:52:54

            Άλλο η Ιουλία, άλλο εγώ.
            Η Ιουλία είναι κάτι σαν στέλεχος; Ή τέλος πάντων έχει περισσότερη και πολύ θερμή σχέση με το πολιτικό φορέα ΝΔ.
            Εγώ όχι.

            Θα έπρεπε λοιπόν να σας προβληματίζει η κάποια σύγκλιση απόψεων...

            Καλό απόγευμα και σας ευχαριστώ.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ αλλενάκι 09/06/2012 17:10:56

            Βρε μπας και η Ιουλία είναι ο Γιακουμάτος;
            Μπας και έχει δίκιο ο δαίμων Δαναός;
            Άκου να δεις...

  6. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 09/06/2012 13:58:01

    Συμφωνώ απόλυτα,δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο παρά μόνο την αγωνιά μου για το μέλλον κάτω απο αυτές τις συνθήκες.

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2012 15:25:58

    Την τελευταία φορά που κάποιοι απελπισμένοι βρήκαν αποκούμπι σε κραυγές κατά των κακών τραπεζών, κατά των κακών ξένων και υπέρ της αναστήλωσης μιας χαμένης εθνικής αξιοπρέπειας, κόστισε στον κόσμο πάνω από 40 εκατομμύρια νεκρούς. Ας συνέλθουμε επιτέλους. (Που δεν το βλέπω)

    • man8os avatar
      man8os @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2012 15:34:05

      Η Ελλαδα δε μπορει να προκαλεσει 40 εκατομυρια θυματα.
      Το πολυ πολυ να μας φανε λαχανο οι Τουρκοι αν εχουμε βαρεμενη κυβερνηση...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ man8os 09/06/2012 15:47:16

        Ναι, εμείς δεν έχουμε ούτε τον όγκο, ούτε τα μέσα, ούτε την τεχνογνωσία να προκαλέσουμε τέτοια πράγματα. Μπορούμε, βεβαίως, άνετα να αυτοκαταστραφούμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Σε αυτό έχουμε άπλετη τεχνογνωσία.

        • man8os avatar
          man8os @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2012 16:10:18

          Ετσι ακριβως ειναι

  8. Karampinas avatar
    Karampinas 09/06/2012 15:30:49

    Από ότι φαίνεται από μέρος που λούζεται με ήλιο και αγέρι δεν έρχονται ούτε τα λεφτά, για αυτό είμαστε στο ζήτα αιωνίως ως κράτος και νεοέλληνες, απο τους φασισταράδες.
    Επιπέδου "εμείς το καρπούζι το τρώμε ολόκληρο" το κείμενο. Έχουμε κάνει την ανοργανωσιά μας γυφτιά, και αποτυχία σημαία.

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 09/06/2012 15:34:38

    Η έξαρση της εγκληματικότητας και της λαθρομετανάστευσης στρέφει πολλούς συμπατριώτες μας προς την Χ. Αυγή, χωρίς να είναι ντε και καλά φασίστες.
    Από την άλλη, η διόγκωση και ο πολλαπλασιασμός των διάφορων σκανδάλων των μεγαλοσχημόνων, κάνει άλλους τόσους να λένε "πούναι η 17 Ν", χωρίς να είναι απαραίτητα ακροαριστεροί.
    Για αυτό, καλά θα κάνει η ΝΔ να επικεντρωθεί, πέραν της οικονομίας, και στα δυο αυτά στοιχεία (εγκληματικότητα, σκάνδαλα) διότι αλλιώς, όπως πάει το πράγμα προβλέπω πόλωση σε βαθμό εμφύλιας σύρραξης.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 09/06/2012 15:49:21

      Εχτές έγραφα όχι σε νέο διχασμό. Αλλά τζάμπα μου φαίνεται πάνε τα λόγια μας. Ξέρεις που πέφτουν τα γουναράδικα;

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/06/2012 16:43:42

    καλή καρδιά Φάκτορα...

  11. Factorx avatar
    Factorx 09/06/2012 17:08:24

    Αυτά σου λέει η Ιουλία; Σε δουλεύει άγρια

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Factorx 09/06/2012 17:30:02

      δεν έχω μιλήσει ποτέ κατ΄ιδίαν (με μέιλ δηλαδή) μαζί της

      γιατί να με δουλέψει;
      τι όφελος θα ειχε;

      δεν είναι τέτοιος άνθρωπος

      • Factorx avatar
        Factorx @ αλλενάκι 09/06/2012 17:42:03

        Δεν έχω τίποτα εναντίον της προς θεού; Αλλά ό,τι σου λένε το πιστεύεις;

      • juliet avatar
        juliet @ αλλενάκι 09/06/2012 20:31:27

        Φάκτορα ,
        κανε λιανά τι σημαίνει δουλεύω......η θα το κόψεις;Δεν έχω μάθει να κτυπάω πισώπλατα,εσύ;
        Αλλενάκι ,παλεύω..... είμαι δεξιά δεν ντρέπομαι να το πω.
        Δεν έχω δουλέψει κανέναν ...δεν ποδοπατώ τις αρχές που πήρα από το σπίτι μου και ξέρω να δίνω το χέρι .
        Φάκτορα ,τι εκριβώς έθιξα.....
        ''Η αρετή είναι η πεμπτουσία της δημοκρατίας''

        • Factorx avatar
          Factorx @ juliet 09/06/2012 21:03:52

          Ποια αρετή και πρασινα άλογα; Σύμφωνα με το Αλλενάκι είσαι στέλεχος της ΝΔ και άλλοι σε κατηγορούν οτι προπαγανδίζεις ΧΑ ή ΛΑΟΣ. Δικαίωμα σου και δεν με ενδιαφέρει. Στέλεχος της ΝΔ όμως δεν είσαι; Κανω λάθος;

      • juliet avatar
        juliet @ αλλενάκι 09/06/2012 21:18:58

        Από που εκπορεύεται ότι είμαι στέλεχος;
        Aπο που το συμπέρασμα;

  12. Factorx avatar
    Factorx 09/06/2012 17:09:42

    Ο φασισμός δεν έρχεται απ’ το μέλλον

    Καινούργιο τάχα κάτι να μας φέρει
    Τι κρύβει μεσ’ τα δόντια του το ξέρω
    Καθώς μου δίνει γελαστός το χέρι.

    Οι ρίζες του το σύστημα αγκαλιάζουν
    Και χάνονται βαθιά στα περασμένα
    Οι μάσκες του με τον καιρό αλλάζουν
    Μα όχι και το μίσος του για μένα.

    Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον
    Δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον!

    Ο φασισμός δεν έρχεται από μέρος
    Που λούζεται στον ήλιο και στ’ αγέρι!
    Το κουρασμένο βήμα του το ξέρω
    Και την περίσσεια νιότη μας την ξέρει.

    Μα πάλι θε ν’ απλώσει σαν χολέρα
    Πατώντας πάνω στην ανεμελιά σου
    και δίπλα σου φτάσει κάποια μέρα
    αν χάσεις τα ταξικά γυαλιά σου.

  13. Arkan avatar
    Arkan 11/06/2012 11:31:58

    Αν η Νέα Δημοκρατία δεν είχε γίνει η εταίρα της αριστεράς και του μνημονίου η Χρυσή Αυγή δεν θα έπαιρνε 7% .Θέλατε μεσαίο χώρο .Λουστείτε τα τώρα ! Προσπαθήστε να επανιδρύσετε την …κεντροδεξιά με 18% με τον Πλεύρη τον Ανατολάκη τον Βορίδη και την Μπακογιάννη …αστειότητες όταν ο Καραμανλής το 2009 έφευγε ηττημένος με 33,46 %

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.