#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/05/2012 15:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Οι πόλεις χάνονται, όταν δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους φαύλους από τους έντιμους"

“Τότε τας πόλεις απόλλυσθαι, όταν μη δύνωνται τους φαύλους από των σπουδαίων διακρίνειν”

Αντισθένης

 



Πολλοί Συνέλληνες σκέφτονται να ψηφίσουν τη Κυριακή μικρά κόμματα, πρώτον για να εκφράσουν την οργή τους για το τέλμα που έχει οδηγηθεί η χώρα και δεύτερον για να στείλουν ένα μήνυμα συμμόρφωσης   στα  μεγάλα που ευθύνονται για την σημερινή κατάντια.

Είναι όμως αυτή η σωστή λύση για να εκφράσουμε την οργή μας;

Θα μπορέσουν τα μικρά κόμματα να μας βγάλουν από το σημερινό αδιέξοδο;

Φανταστείτε να εισέλθουν στη Βουλή οκτώ κόμματα. Είναι ποτέ δυνατόν να υπάρξει  συνεννόηση έστω και για τα στοιχειώδη; Φανταστείτε μόνο τους καβγάδες μεταξύ αριστεράς και Χρυσής Αυγής. Τους τραμπουκισμούς του αρχηγού της και των συνδαιτυμόνων του. Τις ανέξοδες κραυγές των όψιμων «πατριωτών» οι οποίοι τόσα χρόνια έπαιζαν τα παιχνίδια τους στις πλάτες των ψηφοφόρων της ΝΔ. Τις διάφορες προοδευτικές δυνάμεις που δεν πρόκειται να ψηφήσουν ούτε ένα νομοσχέδιο, καθώς το μόνο που έχουν μάθει είναι να αποδομούν τα πάντα και να «πουλάν» ιδεολογία.

Με απλά λόγια θα επικρατεί το απόλυτο χάος, ενώ η χώρα θα είναι ακυβέρνητη.

Η εκρηκτική αυτή κατάσταση θα οδηγήσει και πάλι σε εκλογές.

Θα μου πείτε πως τα γράφεις όλα αυτά για να μας πείσεις ότι η μόνη λύση είναι ο Σαμαράς κλπ.

Ας κάνουμε λοιπόν μια μικρή ιστορική αναδρομή των τελευταίων δυόμισι χρόνων για να δούμε πως φτάσαμε στο σημερινό αδιέξοδο και ποιος  τελικά διαθέτει τα εχέγγυα να μας βγάλει από την κρίση.

Δεν πρέπει να ξεχάσουμε το «λεφτά υπάρχουν» του ΓΑΠ, τον «Τιτανικό» του Παπακωσταντίνου και τον «πάτο» του Βενιζέλου που μας οδήγησαν στην εξαθλίωση.

Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ποιος έλεγε τα ΟΧΙ  και τα ΝΑΙ για να σώσει την χώρα, με τεράστιο πολιτικό και προσωπικό κόστος.

Όπως δεν πρέπει να ξεχάσουμε και την καπήλευση της δυστυχίας του κόσμου από τις διάφορες και υποτιθέμενες αντιμνημονιακές δυνάμεις των οποίων οι προτάσεις  οδηγούν τελικά μόνο σε ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής.

Παρά τα λάθη του, ουδείς αλάνθαστος, ο Σαμαράς απέδειξε πως διαθέτει τα εχέγγυα να μας βγάλει από την κρίση . Είναι ο μόνος που παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάταξης και ανάπτυξης του ελληνικού κράτους-έθνους, ενώ την ίδια στιγμή μου δίνει την δυνατότητα να  ψηφίσω νέα πρόσωπα εκφράζοντας την οργή μου δημιουργικά για να στείλω τα ρετάλια της μεταπολίτευσης στα αζήτητα της ιστορίας, βάζοντας έτσι ένα λιθαράκι για την Νέα Ελλάδα που μου υποσχέθηκε το 2009.

Θα μου πείτε εδώ δεν τόλμησε να αλλάξει την ΝΔ, θα αλλάξει την Ελλάδα;

Θα σας απαντήσω και πάλι με μιά ιστορική αναδρομή. Τι πήρε και τι έφτιαξε;

Το 2009 ο λαός τον έβαλε αρχηγό σε ένα  κόμμα εντελώς διαλυμένο. Εξ αρχής πάλευε και παλεύει με τα εσωτερικά φέουδα της ΝΔ, τα οποία προσπαθούν νυχθημερόν να τον ανατρέψουν. Με τελευταία απόπειρα το πραξικόπημα από κάτι υποτιθέμενους πατριώτες, οι οποίοι θυμήθηκαν να γίνουν αντιμνημονιακοί, αφού είχαν ψηφίσει αρκετά άρθρα  του μεσοπρόθεσμου τον προηγούμενο Ιούνιο.

Την ίδια στιγμή είχε να αντιμετωπίσει έναν καταστρεπτικό ΓΑΠ, έναν yes man σε ότι του έλεγαν οι διεθνείς δανειστές, ρίχνοντας την χώρα στο βάραθρο.

Είπε όχι στο Μνημόνιο και στην Μέρκελ, πηγαίνοντας κόντρα με το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα. Το ίδιο του το κόμμα δηλαδή. Φώναζε, ότι το φάρμακο που δίδεται στον ασθενή τον οδηγεί στον θάνατο, παρουσιάζοντας απτές  λύσεις. Οι ευρωπαίοι εταίροι μας τον αντιμετώπισαν σαν το κακό παιδί της Ευρώπης και ο ΓΑΠ τον χλεύαζε ως... Χάρι Πότερ, συνεχίζοντας το καταστρεπτικό του έργο.

Όμως κράτησε. Αν δεν είναι αντίσταση αυτή τότε τι είναι;

Στην συνεχεία ήρθε αντιμέτωπος με τον απίστευτο οπορτουνισμό του ΓΑΠ, ο οποίος αφού κατέστρεψε την Ελλάδα βάζοντάς τη στη μέγκενη της τρόικας, θυμήθηκε  να κάνει δημοψήφισμα για να αποφασίσει την πορεία της χώρας ο λαός, με τα γνωστά αποτελέσματα.

Εκεί είναι που φάνηκε ο ηγέτης. Θυσίασε εαυτόν για την πατρίδα.

Μήπως θα ήταν ηγέτης αν πήγαινε την χώρα σε εκλογές μόνο και μόνο για να ικανοποιήσει το θυμικό του κόσμου, οδηγώντας τον έτσι στον Καιάδα;

Ωστόσο, ο Σαμαράς δεν βγήκε να πει ότι έσωσε την χώρα όπως μας έλεγε ο ΓΑΠ, αλλά ούτε είπε ότι η στάση που κράτησε έλυσε τα προβλήματα της χώρας.

Είπε το αυτονόητο. Πρέπει να παραμείνουμε στο παιχνίδι, να παραμείνουμε στον ευρωπαϊκό χάρτη ώστε να έχουμε την δύναμη  να ξαναχτίσουμε την Ελλάδα και να την απαλλάξουμε από το μεταπολιτευτικό μόρφωμα.

Εν ολίγοις δηλαδή, διάλεξε μεταξύ του χειρότερου και του καταστροφικού.

Και επωμίστηκε μία κατάσταση για την οποία δεν έφερε την παραμικρή ευθύνη, με γνώμονα το εθνικό συμφέρον.

Πως αλλιώς θα μπορούσε να οδηγήσει την χώρα σε ανάπτυξη; Nα χαράξει φερειπείν την ΑΟΖ για να εκμεταλλευτεί τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας που θα της επιτρέψει να ορθοποδήσει, αν απομόνωνε την Ελλάδα από την Ευρώπη;

Και οι εξελίξεις τον δικαιώνουν. Ήδη στην Ευρώπη, αρχίζουν και πληθαίνουν οι φωνές, με πρώτη του Ολάντ, ότι η λιτότητα οδηγεί την Ευρωζώνη στην καταστροφή, προτάσσοντας ως λύση  την ανάπτυξη που πρότεινε ο Σαμαράς εδώ και δύο χρόνια.

Άραγε τι θέλουμε; Να παραμείνουμε στο παιχνίδι ή να αυτοκαταστραφούμε όπως κάναμε μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο;

Καλό βόλι.

Πάνος Ζήσης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 03/05/2012 08:38:10

    Όπως πάντα , είσαι πολύ εύστοχος αγαπητέ Πάνο.
    Το θυμικό του Έλληνα είναι ενίοτε δημιουργικό αλλά άλλοτε είναι καταστροφικό.Όπως το Νοέμβρη του 1920 το ΄΄Οίκαδε΄΄ οδήγησε στη Μικρασιατική Καταστροφή έτσι και τώρα η ΄΄Καμμένη Αυγή΄΄ θα μας οδηγήσει σε καταστροφικά αποτελέσματα για την Πατρίδα.
    Δεν πρέπει να λείψει κανείς την Κυριακή.
    Καλό βόλι.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Δεξιός Ψάλτης 03/05/2012 15:46:51

      ΠΑΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ
      ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ " κ." ΠΑΝΟΣ
      ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΧΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟ "ΠΑΜΠΛΟ"
      ΣΑΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ
      ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΞ'ΑΙΤΙΑΣ ΕΝΟΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥ ΛΑΙΚΙΣΤΗ.

  2. George avatar
    George 03/05/2012 08:53:06

    Αξιοκρατία, μία λέξη άγνωστη στο πολιτικό σκηνικό της Ελλάδας εδώ και 70 χρόνια τουλάχιστον, πλην εξαιρέσεων. Ο κάθε ένας θα μπορούσε να αναφέρει και από μία περίπτωση. Μεγάλος ο Αντισθένης, μεγάλο και το δίκιο του. Όταν λοιπόν δεν ξεχωρίζουν οι σπουδαίοι από τους φαύλους, μεγάλη κουβέντα. Γιατί διαπρέπουν οι Έλληνες στο εξωτερικό; Γιατί πολλές φορές ευφυείς μαθητές δεν καταφέρνουν να πετύχουν; Τις πταίει; Γιατί οι τίτλοι και οι θέσεις μοιράζονται με κριτήρια κομματικά και πολιτικά; Είναι σαν να μην πέρασε ποτέ από την Ελλάδα το φως του διαφωτισμού, αφού ανεύθυνα εν πολλοίς λειτουργούμε σε όλα τα επίπεδα. Γιατί δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των πολιτικών κομμάτων για μείζονα ζητήματα; Λυπάμαι πολύ όταν βλέπω αυτόν τον υπέρμετρο εγωισμό που επικρατεί, λες και όλοι τα ξέρουν όλα. Δείγμα μεγίστης ημιμάθειας είναι. Χρειάζεται η χώρα που γέννησε ποιητές και ήρωες μία μεγάλη πολιτιστική επανάσταση, μία στροφή στην πνευματική αναγέννηση.

  3. ilektro77 avatar
    ilektro77 03/05/2012 09:01:18

    Η σημερινή πολιτική Βαβέλ είναι αποτέλεσμα της καταστροφικής τελευταίας τριακονταετίας. Μιάς περιόδου η οποία χαρακτηρίστηκε από ξεχαρβάλωμα θεσμών και αξιών. Σήμερα φτάσαμε στο ναδίρ.
    Τί μας δίδαξε η περίοδος αυτή;
    -Εάν είσαι μετριότητα μπορείς να γίνεις υπουργός. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι πρίν από λίγους μήνες προτάθηκε για πρωθυπουργός ο Πετσάλνικος από τον τότε πρωθυπουργό Παπανδρέου. Δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο αλλά δεν είναι δυνατόν να προτείνονται μετριότητες για την ηγεσία του ελληνικού κράτους.
    Τί επιπλέον διδαχτήκαμε;
    -Εάν κλέψεις από το κράτος δεν κλέβεις από κανέναν και δεν θα σε τιμωρήσει κανένας. Η προφυλάκιση Τσοχατζόπουλου είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα και έρχεται στο κλείσιμο αυτής της αμαρτωλής τριακονταετίας. Όσοι έχουν καλή μνήμη γνωρίζουν ότι το πλιάτσικο στο δημόσιο ξεκίνησε το '81 και δεν έχει τελειώσει ακόμη.
    Τί άλλο μας δίδαξε η σοσιαλιστική λαίλαπα;
    - Εάν είσαι δημ υπάλληλος και κομματόσκυλο ανεβαίνεις πιο γρήγορα.
    - Εάν είσαι "έξυπνος" επιχειρηματίας δεν εστιάζεις στην παραγωγή αλλά στην κρατική επιδότηση.
    - Εάν είσαι πολιτικός πρέπει να τάξεις διορισμό στο δημόσιο (αυτό πιάνει και τους αριστερούς).
    - Εάν είσαι υποψήφιος δήμαρχος πρέπει μόλις αναλάβεις να κάνεις ανανέωση στελεχών σε όλες τις δημοτικές επιχειρήσεις.
    - Εάν είσαι άνεργος πρέπει να σκαρφιστείς τη δημιουργία νέας εργασίας μόνο για την επιδότηση.
    - Εάν το παιδί σου πάει στρατό πρέπει να τηλεφωνήσεις στον αρμόδιο άνθρωπο στο κατάλληλο πολιτικό γραφείο για μια ευμενή μετάθεση.
    - Εάν είσαι δημ υπάλληλος και εργατικός σε χαρακτηρίζουν όλοι οι άλλοι ως κοροϊδο ή μ@λ@κ@.

    Πόσα άλλα μπορώ να αναφέρω! Και ξέρετε όλα αυτά και τα άλλα μου τα δίδαξε η τελευταία τριακονταετία. Και μη βιαστεί να μου πεί κανείς ότι και πρίν το '81 τα ίδια γίνονταν γιατί εγώ το '81 ήμουν 4 χρονών και όλα τα παραπάνω τα διδάχτηκα "ιδίοις όμμασι" και δεν μου τα μετέφεραν οι "εγκάθετοι κακοί δεξιοί".
    Μετά από όλα αυτά περιμένετε η ελληνική κοινωνία να δείξει ωριμότητα στην απόφασή του; Ναι η κατάσταση είναι κρίσιμη όμως εάν περιμένετε να ενστερνιστούν τις αρχές μας οι πλείονες συμπατριώτες μας κάνετε λάθος. Ας πάρουμε την πλειοψηφία και ας ελπίσουμε ο κατακερματισμός τους να μας δώσει την πολυπόθητη αυτοδυναμία.

    • vapori sun avatar
      vapori sun @ ilektro77 05/05/2012 16:42:31

      οταν ξεχνας το παρελθον σου και συνεχιζεις με τον ιδιο σκοπο τοτε στο κεφαλι σου μεσα εχεις σκατα

  4. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 03/05/2012 09:05:08

    Συγχαρητήρια. Εξαιρετικός ο τίτλος.

  5. android.K. avatar
    android.K. 03/05/2012 09:11:32

    Αγαπητέ Πάνο Ζήση,
    το πρωτο δειγμα της αρχής του θα το δωσει ο Α. Σαμαρας με την κυβερνηση που θα σχηματισει.
    Υποσχεθηκε ενα σφιχτο 15μελες υπουργικό συμβουλιο με οχι κοινοβουλευτικους!
    Κοντος ψαλμος αλληλουια!
    Την Τριτη- Τεταρτη θα ξέρουμε!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ android.K. 03/05/2012 12:17:22

      σοβαρά πιστέυεις ακόμα ότι υπάρχει ενδεχόμενο αυτοδυναμίας ??? ...

      αν πάντως θέλεις να τελειώσει οριστικά το κόμμα αλλά ΚΑΙ ο Σαμαράς ο ευκολότερος τρόπος είναι να του δώσεις 152 βουλευτές αυτοδύναμο ... και να ξεκινήσει να εφαρμόζει το μημόνιο ΜΟΝΟΣ του ...

      σε 5 μήνες το Πασόκ-Δημαρ και οι λοιποί που θα συνασπισθούν θα είναι στο 50% ...

      ελπίζω να καταβαίνεις ότι σενάριο αυτοδυναμίας ούτε υπάρχει και μάλλον ούτε το επιθυμεί κανείς ... (προφανώς αυτό θα άλλαζε αν υπήρχε προοπτική να κυβερνήσει με πραγματικά μεγάλο ποσοστό) ...

      αν θες τη γνώμη μου όσοι πραγματικά έχουν επενδύσει στο Σαμαρά θα περιμένουν το βράδυ μετά τα ποσοστά ...

      όσο και να σου φαίνεται περίεργο -κατ εμέ- η χειρότερη περίπτωση να κυβερνήσει ο Σαμαράς είναι τη Δευτέρα που μας έρχετε ... αν το δεις να συμβαίνει (δηλ με συγκυβέρνηση) ξέχνα ότι έχει σχέση με τα ρηξικέλευθα περί "τέλους της μεταπολίτευσης" ... αν δεις επιμονή ακόμα και μετά από τις αναμενόνες μετεκλογικές διαρροές ... ετοιμάσου για πραγματικά μεγάλες ανατροπές ... και τότε ΙΣΩΣ να δείτε ένα Σάμαρά που θα τρίβετε τα μάτια σας (και εγώ μαζί) ... προς το παρόν δεν το πιστέυω αλλά περιμένω να δώ ...

      ώρες , ώρες αναρωτιέμαι αν όντως έχουν όλοι καταλάβει τι πραγματικά σημαίνει το περιβόητο "τέλος της μεταπολίτευσης" που αναφέρουν ή επικροτούν όταν το διαβάζουν

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ android.K. 03/05/2012 12:31:56

      Σωστόοοος

  6. alakran avatar
    alakran 03/05/2012 09:31:29

    Όλοι στο Ζάππειο σήμερα το βράδυ!!!!!!!!!!!!
    Αρκετά ανεχθήκαμε!Τώρα θα μιλήσουμε εμείς!

  7. juliet avatar
    juliet 03/05/2012 09:42:28

    Που για χρόνια επρεπε ν'έχουμε το κεφάλι κάτω για να μην μας το κόψουν.

    • alakran avatar
      alakran @ juliet 03/05/2012 09:51:41

      Ακριβώς juliet!Μήπως μας πουν δεξιούς.....
      Να φανταστείς ότι στο Ζάππειο θα πάω με έναν παιδικό μου φίλο,δεξιό.Συναντηθήκαμε χθές και μου άρχισε τα ¨δεν ξέρω τί να ψηφίσω, έτσι κι αλλιώς θα συγκυβερνήσουν¨ και τα υπόλοιπα MEGAκικά.Του πάτησα ένα βρισίδι και ,όταν του είπα να πάμε μαζί στην ομιλία του Ζαππείου, όχι μόνο δέχθηκε αλλά έλαμπαν και τα μάτια του! Λές και του έφυγε ένα βάρος που αποκαλύφθηκε!Μιλάμε για ιδεολογική τρομοκρατία.Αυτό υποστήκαμε τόσο καιρό.Αλλά είπαμε....3 και μία!

      • juliet avatar
        juliet @ alakran 03/05/2012 10:20:13

        Eγώ να δεις....βρε φίλε.Μέχρι και τη κόρη μου την άφησε ο μαθηματικός ένεκα συνδικαλισμού του άνδρα μου και αναγκαστήκαμε να στείλουμε το παιδί εκτός Ελλάδας.
        Αλλά να σου πω πληρώσαμε λιγότερα δεν έχασε μέρα και έγινε και άνθρωπος και γλυτώσαμε και από πολλά άλλα ....και με την αξία της .Τι να σου πω αυτός ο Κουικ όταν έβγαινε και κατηγορούσε συνδικαλιστές στις ΟΛΜΕ τότε ....πονάνε.
        Αλλά αν και μπορούσα ,ένεκα της οικογένειάς του πατέρα μου ,να ζητήσω δεν το έκανα .....πίστευα ότι για να ζητήσεις κάτι πρέπει ν'εκτιμάς τον άλλον αλλίως πουλιέσαι.
        Τούτη η φορά είναι η ΔΙΚΑΙΩΣΗ.Είναι ο αγώνας για τα παιδιά που δεν χρειάζονται να πληρώνουν τις αμαρτίες μας .Και πάντα θα πολεμάω γι'αυτό που πιστεύω ..έχω μάθει τους μοναχικούς δρόμους.
        Το ίδιο ματς έπαιξα την Κυριακή με ένα φίλο .Τις ιδιες ''εξυπνάδες'' έλεγε ,τι να σου πω και είναι και διευθυντής σε σχολείο .Τι να σου πω η αποβλάκωση και η ηττοπάθεια ......πάει σύννεφο.
        Σήμερα στο Ζάππειο .Φίλε, πρέπει να το πιστέψουμε .Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΛΜΗΡΟΥΣ.
        :)

        • Σκέψεις ατάκτως ερριμμέναι avatar
          Σκέψεις ατάκτως ερριμμέναι @ juliet 04/05/2012 16:54:29

          Eίστε πεπεισμένη πως η κόρη σας έμεινε στα μαθηματικά εξαιτίας των πολιτικών απόψεων του συζύγου σας.

          Μπορείτε να μας εξηγήσετε αν οι επιδόσεις της στο μάθημα ήταν ριζικά καλύτερες άλλες χρονιές με άλλους καθηγητές; Διαπιστώσατε ποτέ με δικές σας μεθόδους (π.χ. μαθηματικά τεστ στο διαδίκτυο, ζητώντας την κρίση φίλου σας μαθηματικού) την δεινότητα της νεαράς στην μαθηματική σκέψη και αντίληψη;

          Κι αλήθεια τι δουλειά έχουν οι πολιτικές απόψεις του συζύγού σας στο σχολείο της κόρης σας; Μήπως εργαζόταν κι αυτός εκεί (ή στην ευρύτερη γειτονιά του σχολείου) και γι'αυτό έγιναν γνωστές στον εν λόγω μαθηματικό; Αν δεν υπήρχαν αντικειμενικοί λόγοι για να μείνει η κόρη σας (αν π.χ. έγραψε ικανοποιητικά στα τεστ τριμήνων), ο διευθυντής του σχολείου δεν μπορούσε να κάνει κάτι για τον αποκλεισμό της από την επόμενη τάξη; Ο αποκλεισμός της οφείλεται αποκλειστικά στην (υποκειμενική) προφορική εξέτασή της εντός της αίθουσας;

          Συγχωρέστε με κυρία μου για τις ενστάσεις μου, αλλά έχω ακούσει πολλές ιστορίες άλλων γονέων που θεωρούν ότι τα παιδιά τους αδικούνται από τον X ή την Ψ στο σχολείο τους, αλλά ελάχιστοι έχουν αντικειμενικά στοιχεία για να επιβεβαιώσουν τις αιτιάσεις τους. Ο εν λόγω μαθηματικός έδρασε μόνον εναντίον της κόρης σας ή και άλλων τέκνων οικογενειών πολιτικά αντιθέτως κειμένων;

          Κι ένα τελευταίο σχόλιο στο "Αλλά να σου πω πληρώσαμε λιγότερα δεν έχασε μέρα και έγινε και άνθρωπος και γλυτώσαμε και από πολλά άλλα ....και με την αξία της": μπράβο της και μπράβο σας που προοδεύει με την αξία της, αλλά η μέρα που λέτε πως δεν έχασε (μένοντας στην Ελλάδα), ίσως της κοστίσει μερικές δεκαετίες (εκτός Ελλάδας) με σύντροφο ζωής βορειοευρωπαίο (ίσως καθολικό ή προτεστάντη) ή εκ του λοιπού κόσμου (ινδό/πακιστανό αν ζήσει σε βρετανικά εδάφη, αφρικανό αν ζήσει σε γαλλικά, ολλανδικά ή βελγικά) και παιδιά (εγγόνια για σας) που δεν θα γίνουν κοινωνοί των ελληνικών αξιών που πρεσβεύετε και της θρησκείας που πιστεύετε. Στο διπλογραφικό σύστημα της ζωής καμμία λογιστική εγγραφή δεν είναι μονόπλευρη. Οι συνθήκες της ζωής και η κρίση της κόρης σας θα διαμορφώσουν το όποιο αποτέλεσμα...

          • juliet avatar
            juliet @ Σκέψεις ατάκτως ερριμμέναι 05/05/2012 12:54:37

            Κύριε,α
            στα πρώτα δενθ'απαντήσω ,γιατί ένα παιδί που πολεμά με την αναγνώριση στην αλλοδαπή και καταφέρνει να τιμά τη χώρα που γεννήθηκε μακρυά από τις μικρότητες τις κομματικές δεν χρειάζονται σχόλια.Στην Ελλάδα πληρώνεις όταν είσαι εξυπνος ,όμορφος και ελεύθερος .
            Και για να σας ενημερώσω η καταγωγή μας ένα μέρος εί ναι ελληνική και είμαστε πιο ΕΛΛΗΝΕΣ από κάποιους Ελληνόφωνους που έφεραν την Πατρίδα ΜΑΣ σε εξαθλίωση και ξεπούλημα.
            Μεγάλωσα με πολλή ελευθεριά και πολλή πειθαρχεία .
            Και ο άνδρας ουδέποτε υπήρξε καθηγητής σε σχολείο της περιοχής και τα περιουσιακά μας στοιχεία είναι ότι βρήκα από τον πατέρα μου.
            Η κόρη μου είναι εκτός Ελλάδας και αν σας ικανοποιεί προτιμώ να πάρει κάποιον και να τον κάνει Φιλλέλληνα από να πάρει κάποιον Νεοελληνα.Είμαστε οι Ελληνες που τιμάμε το κόμματί μας το Ελληνικό και θα πρέπει να γνωρίζετε το κομμάτι αυτό είναι το καλύτερο .
            Και όμως μου είπε κάποτε ο φίλος μου ο Franc,αν δεν υπήρχαμε εμείς οι ημίαιμοι Ελληνες δεν θα είχατε ΔΙΓΕΝΗ.
            Και υπάρχει Ελλάδα εκεί εξω που τιμά την Πατρίδα πολύ περισσότερο απο τους πουριτανούς που μένουν στους σταυρούς και στις μετάνοιες .Η πίστη είναι στη καρδιά ,στη ψυχή και στις πράξεις των ανθρώπων .Δεν σας χάλασα την κοινωνία σας ,αν είναι αυτή που λένε ....καλώς αλλά δεν είδα .
            Πάντως είμαι πού περήφανη για τον τρόπο που μεγάλωσα τα'παιδιά μου και βέβαια όχι μόνο μ'ελληνικά πρότυπα.Και πάνω απ'όλα τιμή ,σεβασμό και αγάπη στη χώρα που πληγώνει αλλά δεν ξεχνώ ότι εδώ θαφτηκε ο πατέρας μου.Και έμαθα κάτι που δεν το συνηθίζετε εσείς ...θεωρείτε ότι μόνο τα δικά σας παιδιά έξυπνα .Θέλει πολύ θάρρος να πει μπράβο στο παιδί του ταπεινού ,του εργάτη ,του βιοπαλεστή.Η σάπια κοινωνία σας ....φαίνεται από πολλά.Οσο για την κρίση των παιδιών ..είναι επακόλουθο διαπαιδαγώγησης.Και εκεί που βρίσκεται τώρα ....τιμά τη Πατρίδα της, γιατί η Πατρίδα ΜΑΣ πρέπει να ζήσει .

  8. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 03/05/2012 09:45:40

    Καλημέρα. Δέν νομίζω οτι υπάρχει άλλη λύση στόν ορίζοντα.Όλοι οι υπόλοιποι είναι γιά τα μπάζα.Ο Σαμαράς θέλει δύναμη,γιά να μπορέσει να κάνει κάτι,για τούτο τον έρημο τόπο.Δέν πρέπει να χαθεί ψήφος.

  9. SOCRATIS avatar
    SOCRATIS 03/05/2012 10:41:10

    ΕΓΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ
    ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΗΤΟΣ ΚΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΕΞΩ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ.ΤΗ ΜΑΧΗ ΘΑ ΤΗΝ ΔΩΣΩ.
    ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΝΑΠΟΘΕΣΩ ΣΤΟ ΘΕΟ ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ SOCRATIS 03/05/2012 17:25:28

      Ο αγαπημένος μου φιλόσοφος προ Χριστού είναι ο Σωκράτης, που νομίζω πως θα συμφωνούσε μαζί σου σε όσα είπες. Άλλωστε και αυτός και ο Κολοκοτρώνης από "Ελληνες" παρασυρμένους την έπαθαν...

  10. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 03/05/2012 11:05:40

    πρεπει να υπενθυμισουμε στον κοσμο που δικαιως θελει να ριξει ψηφο αντιδρασης και να κατακεραυνωσει τον δικομματισμο που μας εφερε εδω οτι καθε ψηφος σε μικροτερα κομματα ιδιως του δεξιου χωρου ειναι στο βαθος ψηφος υπερ ΠΑΣΟΚ.. δηλαδη η αντισυστημικη αντιμνημονιακη τους ψηφος ειναι καργα πασοκοσυστημικη (τον χειροτερο εκφραστη του πολιτικου καθεστωτος της μεταπολιτευσης).. πρεπει ολοι οι κεντρωοι και δεξιοι Ελληνες να ψηφισουν ΝΔ.. και Αντωνη Σαμαρα... να δωσουμε αυτοδυναμια σε αυτον τον σπουδαιο ανθρωπο που πηγαζει Ελλαδα, να του λυσουμε τα χερια για να μας λυσει τα προβληματα (οσο μπορουν να λυθουν)...
    ειδικα η ψηφος στον Καμμενο ειναι μια εντελως χαμενη ψηφος σε ενα κομμα χωρις ιδεολογικες γραμμες που λαικιζει επικινδυνα...
    Εαν θελουμε το καλο της πατριδας μας.. ολοι Αντωνη Σαμαρα και ΝΔ... ειναι η μονη εγγυηση για να βρουμε τον δρομο μας και να ανακτησουμε την ελπιδα...

  11. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 03/05/2012 11:20:56

    Ο Αντώνης Σαμαράς παλεύει διαρκώς μόνος από το 1992. Εναντίον των φαύλων, της διαπλοκής, των "δήθεν ομάδων" του κόμματός του που προσεύχονται καθημερινά την ανατροπή του. Παλεύει με δύναμη φυσική, αλλά και με σθένος ψυχικό. Αγωνίζεται μόνος, φέρνοντας στον ώμο του κάθε τυχάρπαστο με κληρονομικό δικαίωμα στη Νέα Δημοκρατία. Η Κυριακή είναι πιά κοντά μας. Όλοι μας έχομε ιερό δικαίωμα να βοηθήσομε τον Πρόεδρο. Για το καλό της Ελλάδας μας,

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νίκος Θ. 03/05/2012 17:37:31

      Δεν ξέρω πόσοι άνθρωποι θα άντεχαν στη θέση του όσα έχει υποστεί και ζήσει. Μόνο για αυτό αξίζει τη στήριξη όσων βρίσκονται εκτός συστήματος και διαπλοκής. Επειδή είναι όμοιός τους. Ποιοι το καταλαβαίνουν μη υποκύπτοντας στην πλύση εγκεφάλου των ΜΜΕ που ισοπεδώνουν ανθρώπους και αξίες, άλλη συζήτηση...

  12. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 03/05/2012 11:41:38

    Ο Σαμαράς υπερέβαλε εαυτόν σ΄αυτή την περίοδο, όχι μόνο την προεκλογική.
    Είναι τουλάχιστον άδικο, να μην του του αναγνωρίσει ο Ελληνικός λαός.

    Δεν θα ξαναπώ για όλα όσα έκανε τα 2,5 αυτά χρόνια, άλλωστε τα λέει πολύ καλά το άρθρο, θέλω να πώ όμως για την 7η Μαΐου, τι μέρα θα είναι αν:

    1. πάρει αυτοδυναμία ο Σαμαράς:
    Σ΄αυτήν την περίπτωση θα έχουμε μια ισχυρή κυβέρνηση, ένα ρεαλιστικό σχέδιο εξόδου από την κρίση, με ανάπτυξη, έναν ικανό και ισχυρό διαπραγματευτή στην Ευρώπη, με δύναμη που θα του την έχει δώσει ο λάος. Ο δρόμος δεν θα είναι εύκολος, αλλά θα υπάρχουν επιτέλους στόχοι, που κάποιος θα φροντίζει να πραγματοποιηθούν.
    Ακόμη, θα υπάρχει κάποιος, που θ΄αλλάξει την θέση της χώρας, αξιοποιώντας την γεωπολιτική της θέση και διαμορφώνοντας νέες στρατηγικές συμμαχίες, που θα μας βγάλουν γρηγορότερα από την κρίση και θα δώσει την ευκαιρία σ΄αυτή τη χώρα και το λαό της, να δρέψει καρπούς από τον αναμφισβήτητο πλούτο της που σήμερα είναι ο ¨κοιμώμενος γίγαντας¨.

    2. αν δεν πάρει αυτοδυναμία ο Σαμαράς.
    Εδώ υπάρχουν 3 ενδεχόμενα.
    -Ή να συνεργαστεί με το πασοκ, αναγκαστικά, μιας και ο λαός έτσι θα έχει αποφασίσει ή
    -να παραιτηθεί από την διακυβέρνηση , οπότε θα έχουμε συνεργασία του πασοκ με τα κεντροαριστερά κόμματα, όπως Κουβέλης και Τσίπρας, ή
    - να γίνουν επαναληπτικές εκλογές.
    Από τα 2 πρώτα παραπάνω ενδεχόμενα, δεν θα προκύψει ¨βιώσιμη¨κυβέρνηση και αργά ή γρήγορα θα πάμε στο 3ο ενδεχόμενο των επαναληπτικών εκλογών.
    Γιατί δεν θα προκύψει βιώσιμη κυβέρνηση, αν συμβεί το 1ο ή 2ο ενδεχόμενο;

    Για το 1ο ενδεχόμενο, το εξήγησε πολύ καλά ο ίδιος ο Σαμαράς, μιλώντας για το ¨σπασμένο τηλέφωνο¨, ή για την αλλοίωση του κυβερνητικού του προγράμματος, αν δέχεται συνεχώς εκβιασμούς και τελεσίγραφα από το πασοκ.
    Άσε που για τα θέματα εξωτερικής πολιτικής, θα υπάρχουν χαώδεις διαφορές και δεν θα υπάρξει κοινός τόπος συννενόησης . (π.χ. είδαμε την στάση του ΓΑΠ, για την Ελληνορωσική συμφωνία των αγωγών, που έκανε ο Καραμανλής και που την ανέτρεψε το Πασοκ.)
    Άρα μια τέτοια κυβέρνηση, δεν μπορεί να σταθεί αλλά ούτε και ν΄αποδώσει.

    - Για το 2ο ενδεχόμενο, αν βέβαια φτάνουν τα κουκιά, ακόμα και με την σύμπραξη κι΄άλλων κομμάτων όπως του Καμμένου κλπ.
    Εδώ θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι, γιατί θα προκύψει ένα τόσο παρδαλό συνοθύλευμα, που δεν θα έχει ούτε αρχή, ούτε μέση ούτε τέλος. Αυτό λοιπόν το σχήμα δεν θα έχει ζωή , ούτε ένα μήνα.

    Επομένως, η πιο πιθανή έκβαση, θα είναι το 3ο ενδεχόμενο, των επαναληπτικών εκλογών. Με τι στόχο, όμως; Αφού εξηγήσαμε ότι κανένα σενάριο συνεργασίας δεν θα είναι βιώσιμο, ο στόχος θα είναι και πάλι η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ του ΣΑΜΑΡΑ!

    Τελικά, αφού η μόνη αξιόπιστη λύση για την 7η Μαΐου, ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ ΝΔ, ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ, γιατί να μην το κάνει από τώρα ο λαός , με την δύναμη της ψήφου του, ώστε να μην περάσουμε την ταλαιπωρία των ¨πειραματικών κυβερνήσεων¨ και των επαναληπτικών εκλογών;

  13. Thrilos avatar
    Thrilos 03/05/2012 12:36:40

    Συμφωνώ με τα περισσότερα σημεία του άρθρου, αλλά πιστεύω, ότι το καθοριστικό λάθος που έκανε ο Σαμαράς, το οποίο πληρώνει τώρα, είναι η στήριξή του σε Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, ουσιαστικά, υπό τον Παπαδήμο, που τον ταύτισε με το ΠΑΣΟΚ και έδωσε το δικαίωμα στον Τσίπρα και τους υπόλοιπους να μονοπωλούν την αντίθεση στο Μνημόνιο και τις πολιτικές του. Έπρεπε να βάλει πλάτη να σωθεί η χώρα, στο σημείο που την έφθασε ο ανεκδιήγητος Γιωργάκης και η Κυβέρνησή του, αλλά έπρεπε να το κάνει απαιτώντας Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας, κατά το πρότυπο Μόντι στην Ιταλία, βάζοντας όλους ενώπιον των ευθυνών τους. Έτσι, η διαχείριση της κατάστασης θα ήταν σαφώς καλύτερη και ο ίδιος δεν θα είχε το κόστος που έχει, απεναντίας μάλιστα, αυτό, φρονώ, ότι θα του πιστωνόταν από τους πολίτες. Στην περίπτωση δε που η πρότασή του δεν γινόταν δεκτή από το ΠΑΣΟΚ, τότε δεν θα μπορούσε κανένας να τον κατηγορήσει για ό,τι θα συνέβαινε και το ΠΑΣΟΚ θα είχε ολόκληρη την ευθύνη. Η στήριξή του, όμως, σε Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ υπό τον Παπαδήμο έδωσε επίσης το δικαίωμα σε πολλούς να τον κατηγορήσουν, ότι τα βρήκε με την εγχώρια διαπλοκή, αφού πολλά από τα πεπραγμένα των Υπουργών της Κυβέρνησης Παπαδήμου εξυπηρέτησαν τα συμφέροντα της Εθνικής αυτής γάγγραινας. Αν, λοιπόν, συναινούσε μόνο σε μια Κυβέρνηση πραγματικά Εθνικής Σωτηρίας, τώρα θα έκανε περίπατο στις εκλογές. Όμως, δυστυχώς το λάθος έγινε και βρήκαν την ευκαιρία διάφοροι παλαιοί και νεόκοποι πολιτικοί ηγέτες να σερβίρουν μαγικές συνταγές και να διατείνονται, ότι τάχα θα πετύχουν αυτοί, με το τεράστιο κύρος και μέγεθός τους, την αναστολή της πληρωμής ή την μονομερή διαγραφή του Εθνικού μας χρέους, μένοντας μάλιστα μέσα στην Ευρωζώνη....Μα για τόσο ηλίθιους μας περνάνε; Το θέμα ήταν να μην μπαίναμε σ' αυτή τη δύσκολη θέση. Από τη στιγμή που αυτός ο προδότης ο Παπανδρέου και η Κυβέρνησή του, αλλά και όσοι ψήφισαν το πρώτο Μνημόνιο, μας έβαλαν στο στόμα του λύκου, οι επιλογές είναι περιορισμένες και όσοι υποστηρίζουν ότι έχουν ανακαλύψει τον τροχό ψαρεύουν στα θολά νερά και προσφέρουν καταστροφικές υπηρεσίες στον τόπο τους. Παρά τα λάθη του, λοιπόν, επιβάλλεται η συστράτευση γύρω από τον Αντώνη τον Σαμαρά, ο οποίος δικαιώθηκε σε όλα που έλεγε για το Μνημόνιο και ο οποίος είναι αυτή τη στιγμή ο μόνος πολιτικός που διαθέτει το αναγκαίο κύρος και ηγείται της Παράταξης, η οποία, ανεξάρτητα από τα λάθη και τις παραλείψεις της, καλείται σε κάθε δύσκολη στιγμή της Πατρίδας μας, για να τη βγάλει από τα αδιέξοδα. Αυτή είναι η πραγματικότητα και, αν αφήσουμε το θυμό και την οργή μας να επικρατήσει, σε βάρος της λογικής και της νηφαλιότητας, πολύ φοβάμαι, ότι με την ψήφο μας θ' ανοίξουμε τον ασκό του Αιόλου, που θα παρασύρει το Εθνικό μας σκάφος σε μεγάλες τρικυμίες και περιπέτειες...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Thrilos 03/05/2012 13:03:55

      Για μένα η ωραιότερη στιγμή του Αντώνη Σαμαρά ήταν ακριβώς όταν έβαλε σε δεύτερη μοίρα το προσωπικό του συμφέρον, και είχε θάρρος να δεχθεί το Μνημόνιο-2 και τον Παπαδήμο,που στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, έτσι που τα είχε κάνει το ΠΑΣΟΚ, ήταν αναπόφευκτα.

      Μην περιμένετε όμως απο τον Ελληνικό Λαό να εκτιμήσει μιά τέτοια σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Ανεγκέφαλοι κάφροι είμαστε , και μας ταιριάζουν οι Καμμένοι ,οι Τσιπραίοι και οι πάσης φύσεως νεο-ΓΑΠ !

      Γι'αυτό είμαστε άξιοι της μοίρας (που θα έχουμε...)

      Βοήθησαν βέβαια και κάποια σημαντικά σφάλματα σε επίπεδο στρατηγικής και τακτικής. Αλλα η συνέχει τη Δευτέρα...

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ ΣΤΕΛΙΟΣ 03/05/2012 13:11:09

        Αργά ή γρήγορα, η αλήθεια θα λάμψει και το ψέμμα θα γκρεμιστεί.
        Η αλήθεια είναι μία. Αυτή που βγάζει ο λόγος και η ματιά του Σαμαρά.
        Η μοίρα που μας αξίζει σαν Έλληνες, είναι να έχουμε από Δευτέρα, έναν άξιο κυβερνήτη.
        Και θα τον έχουμε!

  14. ser avatar
    ser 03/05/2012 13:48:11

    Είναι ποτέ δυνατόν να υπάρξει συνεννόηση έστω και για τα στοιχειώδη; Φανταστείτε μόνο τους καβγάδες μεταξύ αριστεράς και Χρυσής Αυγής. Τους τραμπουκισμούς του αρχηγού της και των συνδαιτυμόνων του

    ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΤΑ 0.5 ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΜΟΝΑΔΑ
    ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΗΔΗ ΤΟ 12% ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΣΟΥ
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΡΥΦΟΧΡΥΣΑΥΓΙΤΙΚΟΣ?

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ser 03/05/2012 22:16:47

      Χρυσή Αυγή;

      .... πάλι οι ειδικοί και ειδήμονες πέφτουν από τα σύννεφα
      1.200.000 άνεργοι
      Συσσίτια
      Εγκληματικότητα
      Λαθρομετανάστευση 1.000.000+

      Υπάρχουν καλύτερες προοπτικές θερμοκηπίου για να αναπτυχθούν τα ...αυγά της ανοησίας.
      Από κοντά και ανόητα ΜΜΕ & δημοσιογράφοι που μόνο ενημέρωση δεν παρέχουν αλλά γονυπετείς ασχολούνται με τις σκοπιμότητες των επωνύμων (αφεντικών και του κύκλου τους) αντί να ενημερώνουν.

      Η Χρυσή Αυγή λοιπόν ούτε 1,000 ψήφους δεν θα είχε αν ο κόσμος ενημερώνονταν για τις θέσεις τους για την οικονομία, τη θέση της γυναίκας, την κοινωνία, τη θέση της χώρας.
      Αλλά όσο οι ηλίθιοι των μικροφώνων ασχολούνται με τις σημαιούλες τους και οι εκπρόσωποί τους βολευτές με τις δουλειές των αφεντικών τους οι απελπισμένοι και οι απεγνωσμένοι στρέφονται προς τη γελοιότητα.
      Γιατί η Χρυσή Αυγή στην Ελλάδα δεν είναι καν φασίστες γελοίοι είναι και όποιος δει τις θέσεις τους και το πρόγραμμά τους θα κυλιστεί από τα γέλια.

      ΥΓ

      ...ακόμα και ο αρχηγός τους ύμνους στον Αδόλφο έγραφε που δολοφονούσε Ελληνες και συμμετοχές σε ροζ ξενοδοχεία έχει ενώ οι υπάνθρωποι που τον ακολουθούν χαιρετίζουν ναζιστικά ...δεν παραδειγματίζονται πχ ούτε από τον Νορβηγό που σηκώνει τη γροθιά και όχι την παλάμη ...ας τους δείξουμε λοιπόν τη δική μας παλάμη ...ανοικτή στους αμόρφωτους.

  15. ontense7 avatar
    ontense7 03/05/2012 15:44:04

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....ΣΑΝ ΑΡΧΗ ΟΛΟΙ ΖΑΠΕΙΟ???ΙΣΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ.... ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ ,ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ, ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΜΠΕΛΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ....ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΛΑ?????ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ??????

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ontense7 03/05/2012 16:30:48

      ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ
      ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΧΡΟΝΟ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕΓΑΛΟΙ
      ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. ΟΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΥΚΟΛΑ.
      ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ . ΕΞΗΓΗΣΤΕ . ΑΓΩΝΙΣΤΗΤΕ

  16. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 03/05/2012 16:10:17

    Επειδή παλεύει μόνος του μετά από τόσα χρόνια μοναξιάς . Επειδή μπόρεσε να πει το δύσκολο ναι , όταν λέγοντας το εύκολο όχι , θα είχε τον κόσμο στα πόδια του. Επειδή στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων , χωρίς να λιποτακτήσει , ή να κρυφτεί πίσω από την ανευθυνότητα και την ευκολία της κριτικής και της άρνησης. Επειδή τίποτα δεν του ήρθε εύκολα στη ζωή, αλλά πάλεψε και παλεύει , κάτω από αντίξοες συνθήκες. Επειδή τα μάτια του και το χαμόγελό του είναι αληθινά. Επειδή του αξίζει να ηγηθεί της πατρίδας , γιατί το κέρδισε με την αξία του. Γι' όλα αυτά , εγώ είμαι στο πλευρό του. Γιατί το αξίζει!!

  17. popaia avatar
    popaia 04/05/2012 17:48:50

    Είναι τόσο αληθινά και συγκινητικά αυτά που γράφονται εδώ ώστε ίσως γίνει το θαύμα όχι γι αυτοδυναμία αλλά για καλό ποσοστό. Για να μπορέσει ν' αντέξει το βάρος της αυτοδυναμίας. Τον πόλεμο της διαπλοκής που θα φτάσει μέχρι ν' αθωώσει τελείως το Πασόκ! Κι εδώ είναι το μεγάλο ερώτημα: Γιατί λυσσομανούν έτσι αφού υποτίθεται ότι Πασόκ και ΝΔ είναι το ίδιο; Γιατί δεν εγκαταλείπουν πια το βεβαρυμένο Πασόκ αλλά συνεχίζουν να το στηρίζουν φανατικά; Αυτό να σκεφτούν οι ψηφοφόροι. Τελείωσε άραγε το πασοκοδιαπλεκόμενο πάρτυ; Τελείωσε το όργιο ή περιμένουν ν' αρχίσει δεύτερος γύρος;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.