#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/12/2011 21:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Οι θέσεις της ΝΔ δεν είναι πουκάμισα για να αλλάζουν"



Φαίνεται ότι ακόμα δεν ανέλαβε ο νέος κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Καψής και άρχισε τα επικοινωνιακά παιχνιδάκια. Έτσι προέκυψε ... Mega θέμα με την (δικαιολογημένη) απουσία των Σταύρου Δήμα του Δημήτρη Αβραμόπουλου από την κυβερνητική επιτροπή που έγινε σήμερα υπό τον κ. Παπαδήμο. Κάποιοι άρχισαν να μιλούν για απουσία στήριξης της κυβέρνησης από τη ΝΔ, άλλοι ότι την σαμποτάρουν και άλλοι ότι υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας της κυβέρνησης πριν καλά – καλά ξεκινήσει.

Η αλήθεια είναι ότι αυτό που ενόχλησε πραγματικά την κυβέρνηση και τους υποστηρικτές της είναι η έντονη επίθεση που εξαπέλυσε από το πρωί η ΝΔ διά του εκπροσώπου της για θέματα όπως η εργασιακή εφεδρεία, ο διορισμός του νέου κυβερνητικού επιτρόπου, οι νέες αμετροέπειες του Πάγκαλου κλπ.

"Οι θέσεις μας γι αυτά και για όλα τα άλλα καυτά ζητήματα της επικαιρότητας παραμένουν αυτές που ήταν" δηλώνουν στελέχη της ΝΔ. "Οι θέσεις μας δεν είναι πουκάμισα για να αλλάζουν.

Στηρίξαμε την κυβέρνηση Παπαδήμου για ειδικό σκοπό, την εκταμίευση της 6ης δόσης, την υπογραφή της δανειακής σύμβασης και την διενέργεια των εκλογών μόνο".

Κατά τα άλλα, είναι προφανές ότι το ΠΑΣΟΚ βλέπει να υφίσταται μόνο αυτό τις συνέπειες της πολιτικής του και προσπαθεί να βάλει τη ΝΔ μέσα στο κάδρο για να επιβεβαιωθεί το ρηθέν από τον ΓΑΠ ότι "όλοι φταίνε". Αυτό όμως κατά τα φαινόμενα δεν πρόκειται να γίνει.

Πρέπει να πούμε επίσης ότι κάποιοι θα έπρεπε να περιμένουν αυτές τις δυσλειτουργίες. Το γράφαμε ότι το να πλασάρουν τον Παπαδήμο ως σωτήρα κάνουν κακό στην ίδια τη χώρα. Αλλά ακόμη κι αν ο πρωθυπουργός μπορεί να συμβάλει στη σωτηρία της χώρας, η ετερόκλιτη συμμαχία για το σχηματισμό κυβέρνησης δε μπορεί παρά να έχει βραχύ βίο.

Τώρα λοιπόν που είναι εμφανείς οι διαφορές μεταξύ των κομμάτων, κάποιοι ξεβολεύονται και αναζητούν άλλοθι στις απουσίες του Δήμα ή του Αβραμόπουλου ή ακόμη και στην αντιπολιτευτική τακτική της ΝΔ. Δηλαδή τι ήθελαν όσοι φωνάζουν; Να συνεχιστεί η πολιτική του ΠΑΣΟΚ από την κυβέρνηση Παπαδήμου και κανείς να μην αντιδρά; Όταν το χαράτσι στα ακίνητα είναι άδικο, όταν η εφεδρεία γίνεται χωρίς σχεδιασμό και επί δικαίων και αδίκων, να κάνουν όλοι σιωπή και να μην ασκήσουν κριτική;

Ας το πουν, επιτέλους, ότι η ΝΔ και τα άλλα κόμματα πρέπει να το βουλώσουν και να κάνουν ότι θέλουν και πάλι οι Πασόκοι, που έτσι κι αλλιώς έχουν καταδικαστεί από τον ελληνικό λαό.

Η σημερινή κυβέρνηση είναι ειδικού σκοπού, το έχουμε όλοι τονίσει. Να πάρει την 6η δόση, να υπογράψει τη νέα δανειακή σύμβαση, να προχωρήσει στο PSI και μετά να πάει σπίτι της. Όλα αυτά όμως δε μπορεί να γίνουν με τη λογική του σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω. Δηλαδή μπορεί αυτή η κυβέρνηση να νομιμοποιείται να πάρει μέτρα που θα πλήξουν για χρόνια τον ελληνικό λαό; Αυτό πρέπει να το αποφασίσει ο ίδιος ο κόσμος με την ψήφο του.

Απλά είναι τα πράγματα, ακόμη κι αν κάποιοι τα «σηκώνουν» ως θέματα για να κάνουν τα παιχνίδια τους. Κι εν πάση περιπτώσει, ο κ. Παπαδήμος είναι πανίσχυρος κι έχει ευρεία συστημική στήριξη. Αν βλέπει προβλήματα και δυσλειτουργίες ας πάρει κεφάλια, ας φωνάξει, ας καταγγείλει.

Την πιο κρίσιμη στιγμή για την Ελλάδα να εμφανίζεται μια κυβέρνηση σκορποχώρι, δεν είναι ότι καλύτερο. Αν θέλαμε κάτι τέτοιο ας κρατούσαμε τον κ. Παπανδρέου. Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν στην κυβέρνηση αλλά ας μην πιστεύει ότι θα γίνουν όλα στον αυτόματο και χωρίς αντιδράσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 01/12/2011 21:07:45

    Η κυβέρνηση Παπαδήμου είναι μεταβατική κυβέρνηση μέ συγκεκριμένο σκοπό.
    Ο Α. Σαμαράς στηρίζει τήν κυβέρνηση Παπαδήμου γιά αυτό καί μόνο τόν σκοπό. Αυτό δήλωσε. Αυτό κάνει.
    Συνεπέστατη στάση από τότε πού είναι αρχηγός τής Ν.Δ. σέ όλα τά θέματα.
    Πρίν τό μνημόνιο έβλεπε τήν λαίλαπα πού θά ακολουθούσε. Στήριξε τόν γιωργάκη μέ δημόσιες προτροπές νά πάρει άμεσα μέτρα πρίν ξεφύγει η κατάσταση. «Ξεκολλήστε» ήταν η δημόσια προτροπή του στήν βουλή. Η Ν.Δ. έβαλε πλάτη στό ΠΑΣΟΚ νά πάρει μέτρα, ώστε νά αποφύγουμε τήν κρίση δανεισμού. Δέν έγινε απολύτως τίποτα. Άς θυμηθούν μερικοί τίς προτροπές τών ευρωκρατών καί τίς απειλές των νά πάρει η κυβέρνηση τίς στοιχειώδεις προφυλάξεις υπό τήν μορφή κάποιων μέτρων λιτότητας καί τήν παντελή άρνηση καί απροθυμία τού γιωργάκη καί τού Παπακωνσταντίνου νά κουνήσουν, έστω λίγο, τό μικρό τους δακτυλάκι.
    Όταν η κατάσταση έφθασε εκεί πού «έπρεπε» νά φτάσει, ο Σαμαράς ἐπραξε τό μόνο σωστό πού τού απόμεινε νά κάνει. Όχι στό μνημόνιο, εξήγηση γιά τήν στάση του καί προτάσεις μέτρων εξόδου από τήν μνημονιακή παράνεια.
    Τό εξήγησε στήν ομιλία του στήν βουλή. Η Ν.Δ. είπε όχι στό μνημόνιο γιατί η συγκεκριμένη επιβολή συνταγής ήταν λάθος καί θά οδηγούσε αναπόφευκτα εδώ πού φτάσαμε καί ότι δέν μπορεί νά αφήσει τήν χώρα χωρίς θεσμική λύση. Λίγοι τό πρόσεξαν καί ακόμα λιγότεροι εμπέδωσαν τήν βαρύτητα τής θέσης του περί θεσμικής λύσης. Σήμερα γίνεται πιό κατανοητό τί εννοούσε καί τί προέβλεπε ότι θά γίνει.
    Γιά πρώτη φορά κόμμα αξιωματικής αντιπολίτευσης, μέ αρχηγό μή αποδεκτό από τούς κορυφαίους παράγοντες τού δικού του κόμματος, όχι μόνον άρθρωσε αντιπολιτευτικό λόγο, αλλά έκανε προτάσεις διακυβέρνησης σαφείς καί στοχευμένες. Όπως: Αλλαγή φορολογικού συστήματος μέ flat rate συντελεστή φορολόγησης γιά όλες τίς επιχειρήσεις 15%. Επανεκκίνηση τής οικονομίας μέ άμεσα μέτρα μηδενικού κόστους. Αξιοποίηση τής δημόσιας περιουσίας. Μικρότερους συντελεστές ΦΠΑ. Εφεδρεία στό δημόσιο, κ.λ.π.
    Γιά πρώτη φορά επίσης μιά χυδαία κυβέρνηση περίμενε τήν κάθε πρόταση τού αρχηγού τής αξιωματικής αντιπολίτευσης, νά τήν περάσει στό συνθηματολόγιό της, νά τήν διαστρέψει καί μέ τήν συγχορδία ολων τών μέσων ΜΜΕ νά τήν ιδιοποιηθεί στήν στρεβλή της διάσταση, καθυβρίζοντας βιαιότατα τόν προτείνοντα κάνοντας τό άσπρο μαύρο. Προτάσεις όπως επανεκκίνηση τής οικονομίας, εφεδρεία, ελπίδα, κ.λ.π. πέρασαν στό παπανδρεϊκό στρατόπεδο, εκτελέστηκαν καί τά πτώματα τών εννοιών τους περιφέρθηκαν στά στημένα παράθυρα τής διαπλοκής μέ στόχο νά τά συνδιάσει ο κόσμος μέ τήν κυβερνητική ύβρι, ώστε απαξιώνοντάς τα νά τά χρησιμοποιήσουν στήν στρεβλωτική τους εκδοχή καί νά ρίξουν καί τό κρίμα τής ύβρεως στόν Σαμαρά. Τό μεγαλείο τού απόλυτου θράσους καί τής απόλυτης ανηθικότητας σέ όλη του τήν διάσταση.
    Τί είπε ο Σαμαράς από τήν αρχή; Μέ τούς στόχους τού μνημονίου συμφωνούμε. Μέ τήν πολιτική επίτευξης τών στόχων, όπως τό μνημόνιο επιβάλλει διαφωνούμε ριζικά. Η προτεινόμενη μνημονιακή πολιτική θά επιφέρει τά τελείως αντίθετα αποτελέσματα. Καί έτσι ακριβώς έγινε.
    Ο πολιτικός χρόνος καί οι κοινωνικές συνέπειες πού αυτός προκαλεί τρέχει. Ο Νοέμβριος τού 2011 δέν είναι ο Μάϊος τού 2010. Η κοινωνία έχει μεταμορφωθεί καί οι συνέπειες τής μνημονιακής πολιτικής είναι πιά δεδομένες.
    Τό παιχνίδι Παπανδρέου μέ τήν πτώχευση τής χώρας (κατ’εμέ προσχεδιασμένο καί άριστα εκτελεσμένο) καί τό τελειωτικό της χτύπημα μέ ανεξέλεγκτη χρεωκοπία (εκεί σκόπευε ο «πατριώτης» Παπανδρέου μέ τό δημοψήφισμα.) καί οικειοθελή έξοδο τήγ χώρας από τήν ευρωζώνη. Σενάρια πού κάηκαν (δημοσιεύματα Spiegel-online, δημόσια παρέμβαση Δαμανάκη καί ένα σωρό άλλα) δείχνουν ακριβώς τόν στόχο πού επιδίωκαν. Τό τελικό αποτέλεσμα θά ήταν η αποπομπή τής χώρας από τήν ΕΕ, πρός χαράν καί βρώσιν περιφερειακών αρπακτικών (Ερντογκάν, Γκρουέφσκι, Μπερίσια κ.λ.π.) . Δέν τό πέτυχε γιατί αντέδρασε τό σύστημα πού τόν στήριζε καί γιατί ο Σαμαράς δέν είναι τό ντοραδάκι τής εξουσίας, πού μέ κάθε τρόπο καί μέσο προσπαθεί νά γίνει πρωθυπουργός εκμεταλευόμενος μιά νέα μικρασιατική οικονομική καταστροφή, ώστε νά γίνει ένας ακόμα πρωθυπουργός νεκροθάπτης 3.000 χρόνων ιστορίας.
    Τό διεθνές τραπεζικό χρήμα έχει τίς δικές του προτεραιότητες, σκοπιμότητες καί νέους στόχους καί νέα θύματα. Ένα βαριά πληγωμένο θήραμα όπως η Ελλάδα δέν έχει τήν πολυτέλεια νά τρέξει νά ανέβει στό βουνό αποφεύγοντας τόν διεθνή θηρευτή. Πρέπει νά προσπαθήσει νά επιβιώσει κρυμμένο στόν άσημο θάμνο τής μεσογείου καί νά γιάνει τίς πληγές του γιά νά μπορέσει νά ελπίζει στό αύριο. Δέν χρειάζεται τίς οιμωγές καί τά παρακαλητά μουγγανίσματα τών οικείων του πού τό καλούν νά τρέξει νά σωθεί. Η ηρωϊκή φυγή πρός τό βουνό σημαίνει καί τόν σίγουρο θάνατό του. Τό ένστικτο επιβάλλει νά κάνει αυτό πού πρέπει. «Παίξε χαμηλά μπάλλα» πού έλεγε καί ο λοχαγός μου στόν στρατό. Είχε δίκιο.
    Αυτοί πού σήμερα ουρλιάζουν γιατί ο Σαμαράς στηρίζει τήν κυβέρνηση Παπαδήμου είναι οι ίδιοι πού τόν βρίζανε καί χλευάζανε γιατί δέν ζητούσε ο Σαμαράς εκλογές. Εκλογές γιατί καί πρός τί; Νά τού πούνε μερικοί μπράβο καί νά πάει σάν παλληκάρι στόν χαμό; Ο Σαμαράς ήρθε γιά νά μείνει. Η εξουσία γιά τόν Σαμαρά καί τόν κόσμο πού σέ αυτόν πιστεύει καί όχι στό κόμμα πού ηγείται δέν είναι αυτοσκοπός. Άν ο Σαμαράς ηγηθεί τών λιγούριδων τής δεξιάς μέ μοναδικό στόχο τήν εξουσία γιά τήν εξουσία, θά έχει αποτύχει. Θά έχει όμως μαζί του θαφτεί καί η τελευταία ελπίδα τού λαού γιά λίγο φώς στήν θολούρα τής καθημερινότητάς του.
    Πολύ κακώς μερικά «λαϊκά» σταγονίδια πιέζουν καί υβρίζουν τόν Σαμαρά σάν μία από τά ίδια καί σάν κωλοτούμπα. Κάνει αυτό πού πρέπει στόν καιρό πού πρέπει καί μάλιστα μέ εκπληκτική καθαρότητα θέσεων καί προθέσεων.
    Η επιστολή του στούς δανειστές, όπως εστάλη, πότε, σέ ποιούς καί μέ ποιό περιεχόμενο δείχνουν άνθρωπο μέ στρατηγική σκέψη καί πολιτικό ήθος.
    Τό ίδιο καί η στήριξη τής κυβέρνησης Παπαδήμου. Πότε, κάτω από ποιές συνθήκες, μέ τί προϋποθέσεις καί γιά ποιό σκοπό. Απεφάσισε δέ στό τέλος νά ελέγξει καί δύο υπουργεία. Καί προσέξτε. Δέν τού δόθηκαν. Τά πήρε μέ τήν διαπραγματευτική μαγκιά του. Διαχώρισε τήν θέση του από τήν τρέχουσα οικονομική πολιτική τής καταστροφής, στηρίζει καί κάνει πολύ καλά μέ τίς τρέχουσες σταθερές τήν κυβέρνηση Παπαδήμου. Αφήνει τόν υπουργικό συμφερτό τού ΠΑΣΟΚ, αλλά καί τού ΛΑΟΣ,νά αλληλοσφαχθούν γιά μιά χούφτα δολλάρια εξουσίας, μήν παίρνοντας έξοχα θέση στόν σοσιαλιστικό αλληλοσπαραγμό. Ελέγχει ταυτόχρονα τά δύο μείζονα υπουργεία, αποφεύγοντας έτσι τίς κακοτοπιές (φαίνονται ήδη) τής επόμενης μέρας. Τό υπουργείο Αμύνης καί τό υπουργείο Εξωτερικών ( Η απόφαση τής Χάγης είναι καθ’οδόν).
    Στέλνοντας τό μήνυμα πού πρέπει, εκεί πού πρέπει.

    • danaos avatar
      danaos @ Ιαπετός 01/12/2011 23:38:38

      Ο παρορμητισμός μου και τα τελευταία γεγονότα με εξόργιζαν. Να είσαι καλά! Με ηρέμησες με την τέχνη σου!

  2. factorx avatar
    factorx 01/12/2011 21:12:35

    Η συζήτηση για τον προϋπολογισμό ήταν το θέμα που απασχόλησε σύσκεψη υπό την προεδρία του Γ. Παπανδρέου, στην οποία πήραν μέρος οι υπουργοί-στελέχη του ΠΑΣΟΚ και οι εκπρόσωποί του στη σχετική κοινοβουλευτική διαδικασία.

    Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη συζήτηση εκτιμήθηκε ότι η ΝΔ θα ακολουθήσει αντιπολιτευτική γραμμή κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού, τον οποίο, παρόλα αυτά θα ψηφίσει. Στο θέμα αυτό αναφέρθηκαν, κατά τις ίδιες πληροφορίες, οι Ε. Βενιζέλος, Δ. Ρέππας, Α. Διαμαντοπούλου και Κ. Σκανδαλίδης.

    Η στάση της ΝΔ ως μετέχουσα στην κυβέρνηση ήταν ένα από τα θέματα που συζητήθηκαν, καθώς διαπιστώθηκε ότι η ΝΔ συμπεριφέρεται ως συμπολιτευόμενη αντιπολίτευση.

    Η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου αναφέρθηκε στην απουσία των στελεχών της ΝΔ από τις συνεδριάσεις της Κυβερνητικής Επιτροπής και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έθεσε θέμα σχετικά με τη συνεδρίαση των κυβερνητικών οργάνων, όταν δεν συμμετέχουν τα μέλη ενός από τα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση.

    Η ίδια φέρεται να είπε ότι η ΝΔ βλέπει την κυβέρνηση Παπαδήμου ως "τράνζιτ", ως ένα όχημα που θα την οδηγήσει στην εξουσία και τίποτε άλλο.

    Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο Δημήτρης Ρέππας ανέφερε ότι η ΝΔ θα ψηφίσει τον προϋπολογισμό, αλλά στη συνέχεια θα κάνει αντιπολίτευση με βάση αυτό που ψήφισε. Εμείς, τόνισε, "θα δουλέψουμε για την κυβέρνηση". Και πρόσθεσε ότι η χώρα δίνει μια εθνική και όχι κομματική μάχη, καθώς και ότι "τα κόμματα είναι για την κυβέρνηση και όχι η κυβέρνηση για τα κόμματα.

    Σχετικά με τη στάση που θα τηρήσει το ΠΑΣΟΚ κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού, αποφασίσθηκε να τηρηθούν χαμηλοί τόνοι και η συζήτηση να είναι επί της ουσίας και να δοθεί στον κόσμο προοπτική, γιατί,οπως είπαν, έχει κουραστεί από τις υψηλού τόνου αντιπαραθέσεις.

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ factorx 01/12/2011 22:52:56

      "Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη συζήτηση εκτιμήθηκε ότι η ΝΔ θα ακολουθήσει αντιπολιτευτική γραμμή κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού, τον οποίο, παρόλα αυτά θα ψηφίσει."
      Αυτό μου θυμίζει τους διαφωνούντες βουλευτές του ΠΑΣΟΚ επί κυβερνήσεως ΓΑΠ

  3. factorx avatar
    factorx 01/12/2011 21:14:06

    «Κανείς δεν μπορεί να παίζει το παιχνίδι της συμπολιτευόμενης αντιπολίτευσης ή της αντιπολιτευόμενης συμπολίτευσης», τόνισε ο υπουργός Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος στο τέλος της συνάντησης υπό την προεδρία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ με τους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, την ηγεσία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και τους εισηγητές του κόμματος στη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό.

    Όπως υπογράμμισε ο κ. Βενιζέλος, παρά το ότι το πολιτικό κλίμα έχει αλλάξει με τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, τα προβλήματα εξακολουθούν να είναι πάρα πολύ κρίσιμα για την χώρα, «μέσα σε μία Ευρώπη που διέρχεται τη σημαντικότερη κρίση από την ίδρυση των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων».

    «Το στοίχημα της χώρας για το παρόν και το μέλλον θα κριθεί στην ειλικρίνεια και την αλήθεια», υπογράμμισε ο υπουργός Οικονομικών προσθέτοντας ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί να δώσει «μια αποτελεσματική απάντηση», όταν είναι «ενιαίο και έχει στραμμένη την προσοχή του στα μείζονα».

    «Εάν κάποιος νομίζει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει τα ελάσσονα θέματα, ως όχημα για να παρακάμψει τα μείζονα, κάνει λάθος», ξεκαθάρισε

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ factorx 01/12/2011 22:02:56

      Η τούρκικη εφημερίδα Zaman γράφει ότι τούρκοι διπλωμάτες δέν θά παραστούν στήν αυριανή σύσκεψη στήν ΕΕ, όπου θά συζητηθεί τό θέμα τής Συρίας. Η τούρκικη εφημερίδα επικαλούμενη πληροφόρηση από διπλωματικές πηγές, σημειώνει ότι γάλλοι αξιωματούχοι ήρθαν σέ επαφή μέ την τούρκικη διπλωματία καί τούς ζήτησαν νά συμμετέχουν στήν αυριανή σύσκεψη τής Ένωσης. Τουρκοι διπλωμάτες δήλωσαν ότι δέν πήραν καμμιά πρόσκληση γιά τήν αυριανή σύνοδο. Η εφημερίδα επισημαίνει,ότι σύμφωνα μέ πληροφορίες της, αυτό δέν κατέστη δυνατόν λόγω τής αντίδρασης τής Ελλάδας καί τής Κύπρου.

      Ελπίζω ότι τό Antinews θά φροντίσει νά πληροφορηθεί τήν θέση τού «σκιώδους» υπουργού εξωτερικών τού «σκιώδους» πρωθυπουργού κ. Παπανδρέου γιά τήν πραξικοπηματική αλλαγή τών θέσεών του στά ελληνοτουρκικά.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/12/2011 21:31:46

    Με όλο τον σεβασμό, η Γερμναοπασοκοπαπαδημοκυβέρνηση, λειτουργεί με την αρχή "έλα, δεν θα τον βάλω όλο μέσα" και σιγά σιγά, μέχρι που κ.λπ.Όποιος δεν το βλέπει κάνει την στρουθοκάλμηλο. ΔΕΝ έχουν καμία πρόθεση να φύγουν, είναι η επίσημη Κυβέρνση Τσολάκογλου, και ο Τσολάκογλου, τότε, εθνικά δήθεν συμφέροντα είχε επικαλεστεί. Η ΝΔ συνεργάζεται με τους εντολοδόχόυς του κ. Ράϊχενμπαχ. Να βάλει υποψηφιότητα ο ίδιος ο Ράϊχενμπαχ, και προσωπικά θα προτιμήσω αυτόν να χώνει Helios και μπούρδες, παρα τον Παπακ και τον Πράσινο κύριο της ΝΔ. Ασε που αυτός μπορεί να το εννοεί "όχι άλλους φόρους"

  5. andreas gr avatar
    andreas gr 01/12/2011 22:07:46

    Φιλε μου ΙΑΠΕΤΕ αν η φορολογια ειναι για τις επειχειρησεις που βγαζουν τα κερατα τους 15% ποση πρεπει να ναι η φορολογια για τους υπαλληλους και τους εργατες που ειναι το 90% αυτων που συνησφερουν στην οικονομια της χωρας.Μας το ειπε αυτο ο Σαμαρας γιατι εγω δεν τον ακουσα.Οποτε να πανε οι βιομηχανοι να τον ψηφισουν,αλλα μονο με τους βιομηχανους δεν γινεσαι κυβερνηση.Μεχρι να ξεκαθαρισει ο Σαμαρας τις θεσεις του (γιατι τωρα τελευταια εχει γινει κι αυτος οπου φυσαει ο ανεμος) τον κοσμο δεν θα τον εχει διπλα του.Εγω δεν ειμαι προσωπολατρης οποιον ακουσω οτι θα με ανακουφισει και μου πει και τον τροπο αυτον θα ακολουθησω,και να ξερεις φιλε μου οτι σαν και μενα ουρά.

    • φωνη avatar
      φωνη @ andreas gr 01/12/2011 22:40:45

      Οι επιχειρήσεις βγάζουν τα κερατά τους;;;;;;;; Όλα τα λουκέτα και όλη η ανεργία είναι απο τον ιδιωτικό τομέα.

  6. Orestios avatar
    Orestios 01/12/2011 22:24:23

    H Κυβέρνηση Παπαδήμου κωλυσιεργεί.

  7. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 01/12/2011 22:40:44

    Αρχαίε. Με όλο τον σεβασμό πού τρέφω γιά τίς θέσεις σου.
    Αυτονόητα δέν θέλω τόν αλησμόνητο Βάν Φλίτ νά τόν αντικαταστήσει ο κ. Ράϊχενμπαχ. Ο πλήρως απορριπτικός λόγος δέν ξέρω μέχρι ποιό σημείο προσφέρει καί από ποιό σημείο καί μετά γίνεται επικύνδινος.
    Τό μόνο πού θά καταφέρουμε αυτή τήν στιγμή στό ευρωπαϊκό παίγνιο είναι κάποια στιγμή νά αυτοδιαγραφούμε καί δέν τό θέλω. Δέν έχει η λίγκα σύλλογο νά κάνουμε μεταγραφή. Άρα αυτή τήν στιγμή μιλούμε μόνο γιά αυτοδιαγραφή καί νά κάτσουμε σπίτι μας μόνοι μας ελεεινολογόντας όλους τού άλλους γιά τό κακό πού μάς βρήκε.
    Μήν ξεχνάτε καί εκείνη τήν «περήφανη» απόφαση τού Κωνσταντίνου τού βαρήκοου νά βγούμε από τό στρατιωτικό σκέλος τού ΝΑΤΟ, ώς αντίδραση γιά τόν ρόλο του στήν εισβολή τών Τούρκων στήν Κύπρο, καί τρομάξαμε νά ξαναμπούμε δίνοντας γή καί ύδωρ στό στρατιωτικό κατεστημένο τής Τουρκίας.

  8. skpt avatar
    skpt 01/12/2011 22:44:22

    Άν ήσουν απλώς ένα πράσινο σκοyλήκι΄θα σε πατούσα να κάνεις .."κλάτς" ! Μα τώρα δεν το κάνω, γιατί είσαι κάτι χειρότερο με το επίπεδό σου, γιαυτό, ούτε αυτό δεν το αξίζεις !!!

    • Y. avatar
      Y. @ skpt 01/12/2011 22:53:24

      Άσε που θα λερωθεί κι η σόλα, με πράσινα υγρά!

      • skpt avatar
        skpt @ Y. 01/12/2011 22:58:08

        Μα αγαπητέ μου Υ, δεν ξέρω αν πρόλαβες να διαβάσεις τις χυδαιότητές του, αλλά κυριολεκτικά εξεπλάγην. Γιατί δεν πάει να τα πεί στον Sarcozi ;;;;;;;;

      • andreas gr avatar
        andreas gr @ Y. 01/12/2011 23:04:50

        Υ. να μην περνεις φιλε μου θεση σε κατι που δεν γνωριζεις.

        • Y. avatar
          Y. @ andreas gr 01/12/2011 23:08:04

          ..λογοπαίγνιο

          • andreas gr avatar
            andreas gr @ Y. 01/12/2011 23:32:32

            Θα το δεχτω.

  9. skpt avatar
    skpt 01/12/2011 22:45:31

    για τον χυδαίο Αντρέα !

  10. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 01/12/2011 22:46:19

    Αυτή η κυβέρνηση δεν είναι 'τράνζιτ'.
    Τραβεστί είναι.

  11. andreas gr avatar
    andreas gr 01/12/2011 22:56:29

    Φωνη μιλαω για βιομηχανους οταν το Καρφουρ παγκοσμιως ανακοινωνει κερδη 2% που ειναι κολοσσος και εδω οι δικες μας επειχηρησεις δηλωνουν 35% τι ειναι.Εχουμε μαθει να λεμε στην Ελλαδα για βουλιαγμενες εταιριες αλλα πλουσιους επειρηματιες.Και να σου πω και κατι ακομα δεν εβγαλα εγω στην Ελβετια λεφτα.

    • Y. avatar
      Y. @ andreas gr 01/12/2011 23:06:36

      Μη τρώμε παραμύθι ότι οι πολυεθνικές (..καρφούρ κλπ) δουλέυουν γαι ένα 2% καθαρό. Αν έχεις ακουστά για τράνσφερ πράϊσινγκ, το έχουν αναγάγει σε επιστήμη. Όλα τα κέρδη τελικά τα ρίχνουν σε χώρα/ες που έχουν φορολογική ασυλία

    • φωνη avatar
      φωνη @ andreas gr 01/12/2011 23:18:46

      Καλά δεν ξέρω τα ποσοστά που αναφέρεις.
      Απόσο καταλαβαίνω οι επιχειρηματίες που εννοείς εσύ δεν αποτελούν καν επιχειρηματική τάξη που συμβάλλει στην οικονομία. Υπάρχουν ψευτοεπιχειρηματίες επί της ουσίας απατεώνες και το κράτος τους βοήθησε να κυριαρχούν.

      Όμως έχουμε ανάγκη να βοηθήσουμε τους πραγματικούς επιχειρηματίες να επιβιώσουν από την κρίση και να φτιάξουμε παράλληλα μια κανονική τάξη επιχειρηματιών που επενδύει. Και οι κυβερνήσεις πρέπει να το σπρώχνουν αυτό να συμβεί. Να δημιουργούν ένα ευνοϊκό περιβάλλον, αλλά σου λέω στα πλαίσια της προσπάθειας οτι δομείς από την αρχή μια επιχειρηματική τάξη.

  12. victoria (true) avatar
    victoria (true) 01/12/2011 22:58:28

    Πολύ καλή ανάλυση σε ένα πολύ καλό άρθρο.

  13. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 01/12/2011 23:02:24

    Άν άκουσες κάτι από τό οικονομικό πρόγραμμα τού Σαμαρά, τότε πρέπει νά κρατήσεις ότι προτείνει γενική μείωση έμμεσων καί άμεσων φόρων.
    Όσον αφορά τίς επιχειρήσεις, τήν μόνη δυνατότητα εκτός δημοσίου πού έχει κάποιος νά βρεί δουλειά, έχει καθοριστική σημασία νά πληρώνουν ένα ανταγωνιστικό φόρο, σέ σχέση μέ τίς άλλες χώρες πού δραστηριοποιούνται.
    Μιά επιχείρηση ανήκει στόν επιχειρηματία καί αυτός πάει τό ρίσκο τής επένδυσης. Τό κάνει γιά νά κονομήσει καί όχι γιά κανένα άλλο λόγο. Άν τό κατεστημένο μιάς χώρας λειτουργεί μόνο μέ τήν έννοια τής προστασίας τών κολλητών επιχειρηματιών, ορθώνοντας τείχη εμποδίων γιά τούς ανταγωνιστές τους, τότε μένουν μόνον οι επιχειρηματίες πού ξέρεις. Μοιράζονται τήν αγορά καί ζούν αυτοί καλά καί εσύ χειρότερα. Ή έχεις τήν εντύπωση ότι οι μεγάλοι τής ελληνικής οικονομίας πληρώνουν έναν κάποιο φόρο; Χαρτζηλίκια στούς κολλητούς τού δημόσιου δίνουν γιά νά μήν αλλάξει ποτέ τίποτα. Γιά αυτό τόν λόγο καί οι τιμές από τόν παραγωγό στόν καταναλωτή φθάνουν 1000% φουσκωμένες καί τά προϊόντα στά πολυκαταστήματα είναι πολύ ακριβότερα από τό Παρίσι. Όλοι νά πεθάνουν αρκεί αυτοί νά ζήσουν καλά. Δέν βλέπεις τί γίνεται μέ τήν εφεδρεία; Διώχνουν τούς υπαλλήλους τών 800 καί 1.000 ευρώ, αλλά εξαιρούν τού γενικούς γραμματείς τών 8.000 ευρώ. Τήν διαπλοκή θέλουν νά σώσουν καί τά συμφέροντά τους. Καί άν βρείς κάποιον γενικό πού ικαναποιείται μέ τά οκτώ χιλιάρικα μισθό, κάντον κορνίζα. Αυτό δέν φθάνουν ούτε γιά σπόρια. Στήν μίζα είναι η χοντρή κονόμα.

    • andreas gr avatar
      andreas gr @ Ιαπετός 01/12/2011 23:21:52

      Το προβλημα φιλε ΙΑΠΕΤΕ ειναι οτι για τις επιχειρησεις ηταν ξεκαθαρος ενω για μας τον λαουτζικο οχι.Οσο για την εφεδρεια που γραφεις εχεις δικιο παλι ο μικρος την πληρωνει αλλα σε αυτο ευθυνεται κι ο Σαμαρας πλεον γιατι μετεχει σε μια συγκυβερνηση και εχει κι αυτος ευθυνες.Οσο για τον φιλο ποιο κατω ποιο δεξιος απο μενα δεν υπαρχει διαγραφεις απο Μητσοτακη το 94.Αλλα πλεον κοιταω το συνφερον μου και οχι της παραταξης,γιατι ποτε της δεν εκανε κατι για μενα.

      • alakran avatar
        alakran @ andreas gr 01/12/2011 23:43:56

        O sktp έγραψε ένα σωστό σχόλιο πιο πριν και υπονόησε τον Γιώργο-λεφτά υπάρχουν-Παπανδρέου.Αυτόν έβρισε ο Σαρκοζί.
        Εσύ όμως το παρεξήγησες,το πήρες προσωπικά και προκάλεσες ένα μικρό χάος στα σχόλια αυτής της ανάρτησης.
        Δεν βάζεις τόνους, το συντακτικό σου είναι για γέλια,
        και υποψιάζομαι ότι ο Μητσοτάκης σε διέγραψε λόγω της ορθογραφίας σου.
        "Επειχηρησεις", "ποιο δεξιος"(και "ποιο χυδαιος") "συνφερον".
        Αν θελήσεις να με βρίσεις, χρησιμοποίησε τουλάχιστον σωστά τα ελληνικά,αλλά ζήτα συγγνώμη από τον skpt για την βλακεία που του έγραψες.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ andreas gr 01/12/2011 23:46:11

        Ο Σαμαράς συμμετέχει σε συγκυβέρνηση και είναι αναδρομικά υπόλογος μάλιστα. Ωραία. Επίσης είναι Ολυμπιακτσής, άρα αν τελικά ο πρίγκηπας του Τσάκα αποδειχθεί φιάσκο, θα φταίει ο ίδιος. Για την "δεξιοσύνη" σας δε, καλώς σας διέγραψε όποιος σας διέγραψε ΕΑΝ ο λόγος συμμετοχής σας στην παράταξη ήταν τυχόν προσωπικά οφέλη. Και τέλος, για να μη σας μείνει και το παράπονο, ο "λαουτζίκος" (οποία αυτοατιμωτική παραδοχή) θα ωφεληθεί από το μειωμένο ΦΠΑ, το σταδιακό μειούμενο τέλος καυσίμων και φυσικά από τις θέσεις εργασίες που θα δημιουργήσει σοβαρό φορολογικό καθεστώς.

  14. andreas gr avatar
    andreas gr 01/12/2011 23:02:41

    Για σενα φιλε μου μπορω να γινω ακομα ποιο χυδαιος.Εγω φιλε μου εγραψα μια σκεψη μου.Ας απαντουσες σε αυτην.Εσυ με εβρισες.Δεν βγαλαμε ξερεις ολοι τις καλογριες.

    • skpt avatar
      skpt @ andreas gr 01/12/2011 23:33:21

      Δεν έχω απαίτηση να έχεις βγάλει τις καλόγριες, αλλά επίτρεψέ μου να σου πώ εγώ που τις έβγαλα, ότι έχεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ λάθος άποψη περί ύβρεως.
      Θίχτηκες για τον χαρακτηρισμό του Sarkozi ! Τί σου φταίω εγώ;;
      Αν δεν ξεχείλιζε η χυδαιότητά σου, ώστε να σε εκθέσει, θα είχες προσέξει ότι ατό ακριβώς έκανα. Απάντησα επί των απόψεών σου. Αλλά μην κρύβεσαι, άλλο σού φταίει: Η φανατίλα σου και η αγωγή σου ! :
      Όσο για την κομπορρημοσύνη σου ότι μπορεί α γίνεις πιο χυδαίος, να την χαίρεσαι και να σε χαίρονται αυτοί που σε ...απολαμβάνουν !

      • andreas gr avatar
        andreas gr @ skpt 01/12/2011 23:39:43

        Φιλε μου εισαι και ψευτης.Ας βαλει ο Φακτορας το μηνυμα σου να δουνε και αλλοι πως τελειωνες την φραση σου.Παντως οχι με το Sarkozi.Kαι Φακτορα σου ζητω συγνωμη γιατι απαντησα ετσι στο site αλλα ειναι η δευτερη φορα που γινεται και το ξερεις.

        • danaos avatar
          danaos @ andreas gr 01/12/2011 23:43:28

          Ηρεμήστε παίδες.Δε βγάζει πουθενά.Απ' το μετερίζι του ο καθένας για τον κοινό σκοπό!

          • danaos avatar
            danaos @ danaos 02/12/2011 00:07:39

            Με μια συγνώμη τελειώνουν όλα!

        • skpt avatar
          skpt @ andreas gr 02/12/2011 00:42:05

          Λεβέντη μου Antreas gr, έχω από πολύ ώρα καταλάβει ότι έκανα λάθος να ασχοληθώ μαζί σου, αλλά θα το συνεχίσω έχοντας μία μικρή ελπίδα κάτι να ....κερδίσεις.
          Δεν χρειάζεται να το ξαναβάλει ο factor-x, σου το ξαναγράφω αυτούσιο: " Λούσου τον τώρα". ( εννοώντας αυτόν που σου πάσαρε ανακούφιση: "οποιον ακουσω οτι θα με ανακουφισει " )
          Είναι αυτό ύβρις ;;;;;;
          Να με συγχωρείς αλλά έχεις μεγάλο πρόβλημα !!!!Με συγχωρείς αλλά είναι μεγάλα τα ελλείμματά σου! Παρότι , ενώ τον λούζομαι και εγώ μαζί σου - προφανώς ΚΑΙ εξαιτίας σου, θα μπορούσα να παρασυρθώ , δεν σε έβρισα. Αντιθέτως , αν θέλεις να μάθεις απόψε έστω και το πρώτο σκέλος του άλφα, θα σου δώσω ένα παράδειγμα ύβρεως : "Φιλε μου εισαι και ψευτης " !!!!
          Μήπως θυμάσαι ποιος το εξακόντισε;;;;
          καληνύχτα.

  15. Ραβινος avatar
    Ραβινος 01/12/2011 23:11:30

    Ιαπετε εχεις την εκτιμηση μου για τις θεσεις σου οι οποιες με εκφραζουν απολυτα !Γραφε πιο συχνα καλυπτεις μεγαλα κενα πληροφορησης !

  16. andreas gr avatar
    andreas gr 01/12/2011 23:47:03

    Φωνη ολοι μας περνουμε delivery στο σπιτι μας πως ειναι λοιπον δυνατον πρωτη φιρμα υπερμακετ στην περιοχη της Καλλιθεας να πουλαει το ψητο κοτοπουλο που το περνεις κι απο κει πιο ακριβα απο ψητοπωλειο στην οδος Πειραιως.Για τι κερδος παει ο καθενας τους?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ andreas gr 02/12/2011 00:21:41

      Υπάλληλος στα carrefour είστε? Γιατί φαντάζομαι η άρτια οικονομοτεχνική σας ανάλυση επί του πουλερικού αναφέρεται σε κακό έλληνα επιχειρηματία που πάει για κέρδος πάνω από 2% προ t.p., ε?

  17. andreas gr avatar
    andreas gr 01/12/2011 23:53:23

    Μην περνεις θεση σε κατι που δεν γνωριζεις θα εκτεθεις.Οσο για τα Ελληνικα μου αυτα ειναι βλεπεις δεν βγαλαμε ολοι το πανεπιστημιο σαν εσενα.Και για δυο μηνες που χειριζομαι υπολογιστη φαινεται πως ειμαι πολυ καλυτερος σου και ας μην βαζω τονους ακομα.Ξερω ομως να φτιαχνω βιντεο μεσα σε αυτους τους δυο μηνες που ειμαι σιγουρος 100% οτι εσυ δεν ξερεις.

  18. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 01/12/2011 23:54:21

    Δαναέ.
    Ελλάτωσε τήν δόση τού αντιβιωτικού Παπαδημοξύλ. Δέν τό αντέχεις καί σέ «χτυπάει» στό στομάχι.
    Μήν ακούς τούς γιατρούς καί μήν τό συνδυάσεις καί μέ τό Καψομήλ. Θά σέ κατασρέψει.

    • danaos avatar
      danaos @ Ιαπετός 02/12/2011 00:00:32

      Μα δεν το παίρνω εγώ το παπαδημοξίλ! ΄Αλλοι το παίρνουν για να στανιάρουν! Εγώ παίρνω Ιαπετίνη, Ροδινίνη και γενικά αντινιουζαμίνη!!!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ danaos 02/12/2011 00:19:37

        Εγώ λέω να έρθω από κει να τραβήξουμε 2-3 ορούς καθαρό τσιπουρένιο να σφίξουν οι αρτηρίες.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ danaos 02/12/2011 01:12:50

        Τελικά νομίζω ότι οι χώρα μέ τούς ανθρώπους της δέν πρόκειται νά πεθάνει.
        Δέν γίνεται νά πεθάνει.
        Ποιός άλλος λαός στήν γή έχει τό θράσσος νά διαπληκτίζεται μέ τόν Λόγο καί νά απαιτεί στήν άναρχη ελευθερία του νά εξανθρωπίζει τούς θεούς καί νά θεοποιεί τούς ανθρώπους;

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ danaos 03/12/2011 13:53:01

        Και κάτι άλλα« διεγερτικά παίρνεις»,που δεν τα λες.Πονηρέ!

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/12/2011 13:53:35

          Στο Δαναό απευθύνομαι.

  19. andreas gr avatar
    andreas gr 01/12/2011 23:59:13

    Φιλε μου Δαναε το κακο συνηθειο του Ελληνα να περνει θεση σε κατι που δεν γνωριζει.Δεν εχω βρισει ποτε κανεναν γραφω την αποψη μου σωστη η λαθος αν δεν σε αρεσει προσπερασε την μην μας βριζεις ομως και να ζητας και τα ρεστα.

  20. sitting duck avatar
    sitting duck 02/12/2011 00:19:16

    Mε συγχωρείτε; Εχετε δει τι ενέκρινε σήμερα η κατ ευφημισμόν κυβερνητική επιτροπή; Αγρια χαράτσια και περαιτέρω μειώσεις στο εισόδημα του μισθωτού κοσμάκη. Δεν ξέρω τι...σταικουριές ξεφούρνισε ο Σαμαράς στο Ζάπειο, αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι η ΝΔ σύρεται σε προσυπογραφή και υπερψήφιση των πιο ανάλγητων εισπρακτικών μέτρων από τους συνήθεις υπόπτους νομοταγείς φορολογούμενους. Αν θέλετε να εξωραίζετε καταστάσεις καλώς. Αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη, αν η ΝΔ ψηφίσει τον προυπολογισμό ακυρώνει αυτόματα, όλη την λογική περί αλλαγής της συνταγής του μνημονίου. Δικαιολογίες μην ψάχνετε εκτός και αν έχετε λόγους να κοροιδεύετε τους εαυτούς σας...

  21. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 02/12/2011 00:32:27

    Μην λέμε διαρκώς τα ίδια. Ο λόγος του ΑΣ είναι σαφής, όπως και ο στρατηγικός σχεδιασμός της ΝΔ. Όλοι έχουμε αγωνία να δούμε αν στο τέλος δικαιωθεί όλος αυτός ο σχεδιασμός και σωθεί η χώρα, εμείς και οι οικογένειές μας δηλαδή. Και εδώ θα είμαστε να αποτιμήσουμε την κατάσταση… Τα περί εξωραϊσμών και βαυκαλημάτων όμως (και δη εδώ μέσα) είναι, αν όχι εκ του πονηρού, τουλάχιστον πληκτικά.

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ Τιγράνης 02/12/2011 01:28:42

      τι είναι αυτά που λες;;;;; ποιος σχεδιασμός;;;;;
      Εδω θα ψηφίσουν καινούργια σύμβαση , θα ψηφίσουν προϋπολογισμό !
      Δηλαδή η ΝΔ θα ψηφίσει τον Πρϋπολογισμό και μετά τρεις τέσσερις μήνες θα πει "συγνώμη γιατί εγώ ήθελα να ψηφίσω άλλα;;;;;;
      Όλα τα παραπάνω δεν θα περιέχουν μέτρα; Στος ανθρώπους που θα βγούν στην εφεδρεία τι θα πει; Ο Παπακωνσταντίνου γιατί είναι ακόμα υπουργός; επειδή πέτυχε; Γιατί δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ; Τώρα είναι καλή επειδή άλλαξε πρωθυπουργό , ΥΕΘΑ , και Εξωτερικών;
      Μπράβο σχεδιασμός!

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Γιαννης Ν. 02/12/2011 01:51:46

        Άντε πάλι…. Τώρα θα κάνουμε ξανά την ίδια κουβέντα που έγινε πριν το σχηματισμό της μεταβατικής; Από τότε ο καθείς έχει πει εδώ μέσα τη γνώμη του επί του θέματος πάμπολλες φορές. Ο σχεδιασμός της προσωρινής και με όρους στήριξης της κυβέρνησης Παπαδήμου προκειμένου η χώρα να πάρει την 6η δόση είναι σαφέστατος, έχει αναλυθεί και αιτιολογηθεί από τον ίδιο τον ΑΣ. Στηρίζει η ΝΔ αυτό το, πράγματι, εμετικό κυβερνητικό μόρφωμα, με αποκλειστικό στόχο την υπογραφή της δανειακής σύμβασης και με κόκκινες γραμμές το όχι στα νέα μέτρα και την ημερομηνία των εκλογών. Καλή κακή αυτή είναι η τακτική του Σαμαρά. Αν δεν σ’ αρέσει είναι άλλο θέμα. Όλοι μας μπορεί να έχουμε τις ενστάσεις μας και να θέλαμε εκ του ασφαλούς να το παίξει ο πρόεδρος Τσε των Κάτω Βαλκανίων, αλλά σχεδιασμός υπάρχει, γίνονται συγκεκριμένες επιλογές, κόκκινες γραμμές έχουν τεθεί, και στο τέλος θα κάνουμε όλοι μαζί τη σούμα, με ειλικρίνεια και ομοψυχία. Μην προκαταλαμβάνεις όμως την αποτυχία του ιστορικού αυτού εγχειρήματος και άλματος που φιλοδοξεί ο ΑΣ, γιατί τότε είναι σαν επενδύεις σε αυτήν.

        • Γιαννης Ν. avatar
          Γιαννης Ν. @ Τιγράνης 02/12/2011 02:11:01

          Η κριτική είναι οφέλιμη όταν γίνεται καλόπιστα.
          Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει η συγκυβέρνηση. Αλλά δεν αρέσει και σε σένα. Το πρόβλημα που έχω είναι οτι δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον κόσμο μια και όλοι μου λένε:
          1. τελικά όλοι ίδιοι είναι
          2. για την καρέκλα γίνονται όλα
          3. ο ΑΣ δεν είναι συνεπής προς τις θέσεις του σήμερα άρα θα μας τη φέρει αύριο .
          4. αφού ψηφίζουν το μνημόνιο (το νέο) άρα ψευτοδιαφωνούσαν μέχρι σήμερα.
          5. Καλά όλα αυτά αλλά γιατί άφησαν τον Παπακωνσταντίνου (Διαμαντοπούλου, Παπουτση κλπ) υπουργό;
          Ο κόσμος δεν μπορεί να σκεφτεί καθαρά.
          άμα πεινάς , κρυώνεις και δεν έχεις δουλειά δεν σε απασχολεί η υψηλη στρατηγική αλλά τα αποτελέσματα που τώρα πια δεν έχουν χρώμα (μέχρι χθες ήταν πράσινα)
          Διαφωνώ με την στρατηγική , με εκθέτει .... γιατι εγω δεν κάνω κολοτούμπες.

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Γιαννης Ν. 02/12/2011 02:27:47

            Φίλε Γιάννη, κατανοώ και εν πολλοίς συμμερίζομαι, δηλαδή βιώνω και εγώ, τις αμφιβολίες, την αμηχανία, το ενδεχόμενο ο Σαμαράς να αποδειχθεί από κατώτερος των περιστάσεων έως και πολιτική φενάκη. Όμως γνωρίζοντας το ήθος, τις ικανότητες, την παιδεία και το αίσθημα αξιοπρέπειας του ανδρός, τον εμπιστεύομαι. Ακόμα και όταν δοκιμάζει την υπομονή μου με επιλογές όπως αυτήν του Ψυχάρη, δεν μπορώ παρά να συνεχίσω να τον θεωρώ τη μόνη αξιόπιστη και ρεαλιστική πολιτική λύση για τη χώρα. Εάν όμως εσύ θεωρείς τον Σαμαρά κωλοτούμπα, κάτι τόσο ευτελές δηλαδή και απαξιωτικό, τότε ίσως θα πρέπει να αναζητήσεις τις λύσεις στο αδιέξοδα που βιώνουμε αλλού. Και ότε και αν τις βρεις, ίσως σε κάποιο νέο Θέρισο, να έρθεις να μας το πεις. Κατά τα άλλα, γενικότερα φοβάμαι ότι ισχύει αυτό που είχα γράψει και παλαιότερα: «Δυοίν θάτερον λοιπόν για τους αποδομητές: Είτε αφομοιώνετε δομικά τις επιλογές Σαμαρά (χωρίς αυτό να σημαίνει ασφαλώς ότι απεκδύεστε την κριτική και την οξύνοιά σας λειτουργώντας άβουλα και πασοκικά) είτε αναζητάτε τη λύση στο αδιέξοδο αλλού. Κατά τη γνώμη μου, ένα από τα χειρότερα (με μακροπρόθεσμες συνέπειες) που μπορεί να συμβούν στον ΑΣ αυτήν την κρίσιμη περίοδο είναι να φαντασιώνεται ο καθείς αυτοδικαιωτικά τη δική του ιδανική εκδοχή του ΑΣ ελπίζοντας πως ο αρχηγός θα υποκύψει στην αρχή της αυτοεκπληρούμενης προφητείας».

          • Γιαννης Ν. avatar
            Γιαννης Ν. @ Τιγράνης 02/12/2011 02:49:02

            Φίλε Τιγράνη και εγώ τον εμπιστεύομαι τον ΑΣ και πραγματικά αποτελεί την μόνη αξιόπιστη λύση και γιαυτό δέχεται την αυστηρότερη κριτική μου για τους θλιβερούς τακτικισμούς (αν δεν σου αρέσουν οι κωλοτούμπες) .
            Δεν με ενδιαφέρει ο ΓΑΠ (η όποιος ΓΑΠ) δεν τον ψήφισα και ούτε πρόκειται. τον ΑΣ όμως τον θεωρώ αρχηγό μου και γιαυτό θα τον περνάω από την ψιλή κνισάρα.

        • Γιαννης Ν. avatar
          Γιαννης Ν. @ Τιγράνης 02/12/2011 02:18:15

          όσον αφορά το σχεδιασμό επέτρεψέ μου να πιστεύω πως άλλος ήταν προ δημοψιφίσματος και άλλος μετά. Το δημοψίφισμα και όσα επακολούθησαν βρήκαν τη ΝΔ απροετοίμαστη να αντιμετωπίσει τέτοιο πολιτικό καιροσκοπισμό και δυστυχώς "ψάρωσε" και το ένα λάθος έφερε το άλλο. Ο στρατγικός σχεδιασμός είναι μάλλον το "βλέποντας και κάνοντας" παρά το όλα βαίνουν βάση προγράμματος.

          • φωνη avatar
            φωνη @ Γιαννης Ν. 02/12/2011 03:11:21

            Γιαννη
            Το δημοψήφισμα κατά τη γνώμη μου βρήκε απροετοίμαστους πολλούς στην Ευρώπη. Προετοιμασμένοι ήταν σίγουρα όσοι πόνταραν και κέρδισαν. Θέλω να σημειώσω επίσης οτι ο Σαμαράς ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ που αντέδρασε όπως έπρεπε να αντιδράσει ένας ευρωπαίος πολιτικός στο ενδεχόμενο του δημοψηφίσματος.: ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΟΥ. Ακολούθησαν οι Κάννες όπου οι ηγέτες της Γαλλίας και της Γερμανίας έγιναν πυρ και μανία. Για μένα, όμως, δεν ήταν στάση Ευρωπαίων πολιτικών να πουν "μην κάνεις δημοψήφισμα τη συμβαση κάνε το ευρώ ή δραχμή". Ωστόσο μέσα στη χώρα κανένας άνθρωπος άλλος δεν κατάλαβε -δεν ήθελε να καταλάβει-έπαιζε άλλα παιχνίδια;;; κανένας άλλος όμως δεν έδειξε πολιτική σοβαρότητα (εθνική και ευρωπαϊκή) ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΩΣ και τους πιάνει όλους η μπάλα και τις αμόλυντες παρθένους της αριστεράς. Και από τους Ευρωπαίους πρώτος και με μεγαλύτερη σοβαρότητα από όλους λειτούργησε ο Σαμαράς.

            Για τη δυσαρέσκεια που υπάρχει εγώ πιστεύω ότι το κακό της υπόθεσης- ας το πω έτσι- δεν είναι η στήριξη στη μεταβατική. Ούτε οι στόχοι που έθεσε ο Σαμαράς ως όρους για να στηρίξει τη μεταβατική. Η παρουσία προσώπων της ΝΔ είναι αυτή που έδωσε την εικόνα συγκυβέρνησης. Και είναι το κακό αυτό όχι τόσο γιατί μέχρις στιγμής έχει πραγματική πολιτική φθορά η ΝΔ από τα υπουργεία Εξωτερικών και Αμυνας, αλλά κυρίως γιατί δίνεται το πάτημα κυρίως για φθορά από το μετερίζι της επικοινωνίας. Οι αντίπαλοι του Σαμαρά, όπως το βλέπω εγώ, θέλουν να πατήσουν πάνω στη συμφωνία αυτήν και να δημιουργήσουν την αίσθηση της πολιτικής συνευθύνης με επικοινωνιακούς χειρισμούς. Ενω η συμφωνία που υπογράψανε: ΔΟΣΗ-ΨΗΦΙΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ-ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ PSI -ΕΚΛΟΓΕΣ δεν είναι μια συμφωνία νέων πολιτικών που θα σχεδιαστούν από κοινού. Όλα αυτά ήταν προαποφασισμένα.

            Ο Σαμαράς τον πολιτικό του στόχο για επαναδιαπραγματευση των όρων συνέχιζει να τον διεκδικεί με τελευταίο πετυχημένο γεγονός τις 2 επιστολές του. Μπορεί να φαίνεται σε κάποιους φίλους σου ασήμαντο, αλλά για να αρχίσουν σιγά σιγά να αλλάζουν κάποια πράγματα στην καθημερινότητά τους, κάποιος πρέπει να κάνει αλλαγές στο οικονομικό πρόγραμμα και αυτός ο κάποιος πρέπει να έχει δικαίωμα εκ μέρους της χώρας να διαπραγματεύεται αλλαγές-τροποποιήσεις.

            Και να σου πω κάτι για τον κόσμο; Είναι το ίδιο με μας. Και εμείς είμαστε αυτό που λέτε: " ο κόσμος".Όλοι περνάνε δύσκολα δε σημαίνει ότι κάποιος δικαιολογείται να καταπίνει αμάσητο ότι ακούει στην τηλεόραση και ότι όποιος το επεξεργάζεται παραπάνω είναι πιο πλούσιος και έχει κέφια,χρόνο, χρήματα για να το κάνει. Πάντα και πριν την κρίση υπήρχαν άνθρωποι που απλά αδιαφορούσαν βαριόντουσαν να σκεφτούν, παρασύρονταν από τα ΜΜΕ, τα έβλεπαν τα κόμματα σαν ποδοσφαιρικές ομάδες και κάνανε και του αντίστοιχου επιπέδου αντιπαράθεση. Μπορώ να το λέω αυτό για συμπολίτες μου απέναντι σε συμπολίτες μου , ίσοι μεταξύ μας. Έχουν και οι άλλοι ξέρεις ευθύνες απέναντί σου γιατί ψηφίζουν και εηρεάζουν και τη δική σου ζωή με την ψήφο τους (ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ). Οπότε μην δικαιολογούμε την αδιαφορία. Από αυτά που μεταφέρεις ότι σου λένε καταλαβαίνω ότι εχουν τη δυνατότητα, το χρόνο, τα χρήματα να ενημερωθούν και να παραπληροφορηθούν, αλλά δεν έχουν τη δυνατότητα, το χρόνο και τα χρήματα να σκεφτούν λίγο παραπάνω;

  22. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 02/12/2011 01:30:07

    Σε μια υποτιθέμενη κοινοβουλευτική δημοκρατία τα κόμματα που εκλέγονται για να κυβερνήσουν παίρνουν την εντολή από το λαό στη βάση των προεκλογικών τους προγραμμάτων και δεσμεύσεων. Αυτή την απλή αλήθεια την αποδεχόμαστε όλοι ή όχι ; Γιατί αν την αποδεχόμαστε η ΝΔ έπρεπε όχι απλά να φωνάζει για εκλογές από τότε που αντιλήφθηκε που το πήγαινε ο ΓΑΠ με τις στατιστικές αλχημείες, τη κερδοσκοπία εις βάρος της Ελλάδας που σιγοντάριζε, την απραξία, κ.ο.κ. αλλά να φέρει το κόσμο ανάποδα για να αποφύγει η χώρα το ΔΝΤ και τις αποικιοκρατικές συμβάσεις.
    Δεν είναι το θέμα όπως το παρουσιάζουν κάποιοι σαν αγώνα για τη κατάληψη της εξουσίας : όταν καταλύεται το Σύνταγμα και κάθε δημοκρατική νομιμοποίηση είναι αγώνας για να σωθεί το πολιτικό σύστημα και η χώρα.
    Ό,σο και να θεωρούμε τον ΑΣ ως τη μόνη αξιόπιστη προοπτική για να μπει ένα τέλος στο κατήφορο που μας οδηγεί στο χαμό, θα μας επιτρέψετε να κάνουμε κριτική για αυτά που θεωρούμε λάθη και αργά αντανακλαστικά.
    Αν βγούμε λίγο από τη γιάλα μας και δούμε τη κοινωνία και την απελπισία των πολλών, θα καταλάβουμε ότι πολλά από αυτά που λέγονται εδώ μέσα είναι ψιλά γράμματα . Ενδεικτικά αναφέρω δύο παραδείγματα : άνεργος οικοδόμος νεοδημοκράτης σε όλη του ζωή θα ψηφίσει ό,ποτε γίνουν εκλογές ΚΚΕ. Άλλος νεοδημοκράτης , επιχειρηματίας αυτή τη φορά , μου λέει σήμερα ότι θα ψηφίσει Τσίπρα από αντίδραση. Και οι δύο έχουν οικογένειες και ζορίζονται να τα βγάλουν πέρα. Και υπάρχουν πολύ χειρότερες περιπτώσεις με πείνα και πραγματική εξαθλίωση. Και εμείς μιλάμε για τον Αντώνη που ήρθε για να μείνει. Πού και πότε ; Στα κατεστραμμένα ερείπια ;

  23. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 02/12/2011 13:13:13

    ……….
    Δαναέ.
    Ελάττωσε τήν δόση τού αντιβιοτικού Παπαδημοξύλ. Δεν τό αντέχεις καί σέ «χτυπάει» στο στομάχι.
    Μήν ακούς τούς γιατρούς καί μήν τό συνδυάσεις καί μέ τό Καψομήλ. Θά σέ καταστρέψει.
    Μα δεν το παίρνω εγώ το παπαδημοξίλ! ΄Αλλοι το παίρνουν για να στανιάρουν! Εγώ παίρνω Ιαπετίνη, Ροδινίνη και γενικά αντινιουζαμίνη!!!
    Εγώ λέω να έρθω από κει να τραβήξουμε 2-3 ορούς καθαρό τσιπουρένιο να σφίξουν οι αρτηρίες!!!
    ……………………………………………………………………………………………..
    Το χιούμορ σας είναι καταπληκτικό και βεβαίως σας θαυμάζω ως διαδικτυακή ομάδα!
    Πέραν την εμπεριστατωμένης πάντα γραφής που αποτελεί για μας καταπραϋντικό και γεμισμένο όπλο με καθαρές κουβέντες, μας βοηθά να μειώσουμε όσο γίνεται την προπαγανδιστική λαίλαπα του συστήματος, για να λιγοστεύουν όσοι την καταπίνουν αμάσητη.
    Ακόμη οφείλω να σας ευχαριστήσω σαν πολίτης, επιτελείται πραγματικά μεγάλο έργο και σας παρακαλώ να συνεχίστε.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

  24. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 03/12/2011 13:56:08

    Κάτι ξέρεις εσύ..!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.