09/01/2009 16:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Ξύλο" για επίδειξη δύναμης Μαρκογιαννάκη;

Εμπόλεμη ζώνη πάλι το κέντρο της Αθήνας. Επεισόδια εκτυλίσσονται στα Προπύλαια και την γύρω περιοχή, ενώ το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο έχει ολοκληρωθεί και οι διαδηλωτές έχουν διαλυθεί. Όπως μας λένε αυτόπτες μάρτυρες "πέφτει πολύ ξύλο" και αν συνεχισθεί έτσι, η κατάσταση θα κλιμακωθεί. Η επίθεση εναντίον του αστυνομικού στα Εξάρχεια δεν δικαιολογεί τέτοιες αντιδράσεις απο τα όργανα της τάξης.

Διαδηλωτές, που βρίσκονταν στο τέλος της πορείας, έριξαν μπογιές και πέτρες προς τους αστυνομικούς, που ήταν παραταγμένοι μπροστά από τη Βουλή, και εκείνοι «απάντησαν» με τη ρίψη δακρυγόνων. Στη συνέχεια οι νεαροί άρχισαν να ξηλώνουν πεζοδρομία και να πετάνε πέτρες κατά των αστυνομικών. Οι αστυνομικές δυνάμεις κάνουν εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων προκείμενου να τους διαλύσουν.Ομαδικές συλλήψεις και προσαγωγές της Αστυνομίας μαζί με δικηγόρους (!) που τους "τσουβαλιάσαν" με νεαρούς.

Οι διαδηλωτές, φοιτητές, μαθητές και εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στα Προπύλαια και προχώρησαν προς τη Βουλή, κρατώντας πανό με το σύνθημα «Ο Τεμπονέρας ζει. Διαρκής αγώνας για ειρήνη, δημοκρατία, παιδεία και εργασία». Τα μηνύματα των διαδηλωτών επικεντρώθηκαν σε ζητήματα καταστολής της βίας, παιδείας, αλλά και στη δοκιμασία του παλαιστινιακού λαού. Πριν ο κορμός της πορείας φτάσει στο κτήριο του Κοινοβουλίου, το μπλοκ των εκπαιδευτικών αποσπάσθηκε και στράφηκε προς την Ομόνοια.

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, που κατέληξε στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, πραγματοποίησαν στη Θεσσαλονίκη οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, με αφορμή τη συμπλήρωση 18 χρόνων από το θάνατο του Νίκου Τεμπονέρα και με οικονομικά αιτήματα για την αναβάθμιση της Παιδείας.

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι και στην πλατεία της δημοτικής αγοράς των Χανίων.

Αναβλήθηκε για τις 23 Ιανουαρίου η προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση των πολιτικών αρχηγών, στη Βουλή, με θέμα την Παιδεία, που ήταν να διεξαχθεί σήμερα με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού, λόγω κωλύματος του κ. Παπανδρέου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Λαυρέντης avatar
    Λαυρέντης 09/01/2009 16:50:04

    Του μπλέχτηκε πάλι το πολύ φαρδύ δακτυλίδι στην αλυσίδα;

  2. Orestios avatar
    Orestios 09/01/2009 17:00:10

    Τι να πει κι αυτός? Ότι θέλει να καταργήσει το άσυλο? Θα ξεσηκωθούν οι περισσότεροι πράσινοι, που μέχρι τώρα ήταν αντιθετοι σε μια τέτοια προοπτική.

  3. Suhoi avatar
    Suhoi 09/01/2009 17:15:04

    ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ. ΔΕΡΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΤΟΥ ΤΑ ΜΑΤ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΙΜΑΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ. ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Ο ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΕΜ ΤΙΣ ΦΥΤΕΙΕΣ ΧΑΣΙΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ.

    Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΕΝ ΠΑΣΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΤΑΞΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΝΤΕΤΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ. ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ.

  4. Orestios avatar
    Orestios 09/01/2009 17:17:02

    Σιγά τα αίματα!

  5. Makris avatar
    Makris 09/01/2009 17:38:37

    Κουράστηκαν όσοι τα βλέπουν από την τηλεόραση, σαν και εσένα. Η λύση είναι να βάλεις star και να δεις για την Τζούλια Αλεξανδράτου. Φασιστοειδές

  6. sukhoi ak45 avatar
    sukhoi ak45 09/01/2009 17:39:12

    se pia xora mia miopsifia akroaristeron alonizei kai kanei ti zoi martyrio enos laou?as isoun stis ipa kai tha evlepes na tous isopedonei i national guard.to idio stin skandinavia.einai mipos pio xazoi kai apolitistoi aytoi i esi o elin kafros kai monimos antidrastikos midenistis?ti dimiourgei simera o ellin para mono kouradomagia kai anomia?giati oi aristeroi epitrepoun na ekfilizetai i aristera se laikismo midenismo kai nostalgous tou paidomazomatos ton konservokoution kai tou tritou girou?ti dimiourgiko borei na prosferi mia tetia aristera arostimeni ston topo?

  7. Suhoi avatar
    Suhoi 09/01/2009 17:54:09

    @sukhoi

    1.Ευτυχώς, δεν είμαι στις ΗΠΑ.

    2.Ποιούς δέρνουν συνήθως; Τους εύκολους στόχους και όχι τους γνωστούς αγνώστους που συνήθως διαφεύγουν. Το'χουμε ξαναδεί επανειλημμένως το έργο.

    3.Η αστυνομία είναι όργανο επιβολής του νόμου, και επιβάλλεται να κινείται σε συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο. Ο τσαμπουκάς και ο ξυλοδαρμός επί δικαίων και αδίκων δεν είναι νόμος. Είναι τραμπουκισμός. Εκτ΄΄ος κι'αν αυτό θέλουμε. Η σύλληψη ή η προσαγωγή έχει καθαρά νομική υπόσταση. Οταν τον πιάνεις τον άλλον, δεν τον πιάνεις για να βγάλεις το άχτι σου, αλλά επειδή τον τσιμπάς να παρανομεί (άσε που παρανομούν κατά κόρον και οι αστυνομικοί).

    4.Η βεντέτα δεν έχει να κάνει σε τίποτε με το νόμο. Αρα, αν νομίζουν ότι δικαιούνται λόγω της επίθεσης στα εξάρχεια και Γουδί να διαπράττουν βιαιότητες, απλά δημιουργούν τη νέα γενιά εκείνων που δεν θα τους πετάνε μόνον μολότωφ, αλλά και πιο "χοντρά" κομμάτια.

    5.Επανάλαμβάνω: Α)Ο Μαρκογιαννάκης να κοιτάξει τα χασίσια στο Νομό Χανίων και τις κόντρες του με τον Κεφαλογιάννη και τα Ζωνιανά. Β)Ας μας πεί γιατί δεν έστειλε το σκάνδαλο του ΣιΦορΑϊ στη Βουλή. Γ)Ας μας πεί τι ρόλο έπαιξε ως επικεφαλής της εξεταστικής επιτροπής στο σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Διότι εδώ βλέπουμε να επιβραβεύονται (υπουργοποιήσεις) όσοι προσπάθησαν να συγκαλύψουν το σκάνδαλο. Και την επομένη της υπουργοποίησής τους το παιζουν ταύροι εν υαλοπωλείω.

  8. adbusters avatar
    adbusters 09/01/2009 17:59:47

    νομίζεις πως οι ακροαριστεροί είναι μειοψηφία. νομίζεις πως οξ αριστεροί είναι μειοψφία. και σήμερα οι μασκούλες έπεσαν. είδαν και απόειδαν οι πραίτωρες, δεν γινότανε τίποτε και είπαν δεν κάνουμε μία επίθεση φιλίας στους διαδηλωτές. συλλάβανε όλη την ομάδα νομικής βοήθειας, ώστε ανάγκασαν ακόμα και τον Παξινό να τρέχει στην ΓΑΔΑ, τσάκισα στο ξύλο δημοσιογράφους και φωτορεπόρτερ γιατί τράβαγαν σκνές με ζαρντινιέρες, αλλά ο πρόεδρός τους Σόμπολος ήταν απασχολημένος δεν μπο΄ρεί να παρέμβει, έριξαν ένα τόνο χημικά που αγόρασαν οι ξεφτίλες από το Ισραήλ και τώρα περιμένουμε τα δημοκρατικά Μμε να δούμε τι θα δείξουν. Πίσω Πρετεντέρηδες, εμπρός σύντροφοι!

  9. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/01/2009 18:01:16

    Τον έσβησα φίλε

  10. Factorx avatar
    Factorx 09/01/2009 18:05:57

    Ποινή φυλάκισης 15 μηνών με τριετή αναστολή επέβαλε το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημελειοδικείο σε ιδιοκτήτη σπιτιού στην περιοχή των Εξαρχείων, στην κατοχή του οποίου βρέθηκαν, μετά από έρευνα της Αστυνομίας, καραμπίνα, γκλοπς, αναισθητικά σπρέι και άλλα αντικείμενα που εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου για την παράνομη οπλοκατοχή.

    Το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης πέντε μηνών με αναστολή σε νεαρό που βρισκόταν στο σπίτι του πρώτου καταδικασθέντα την ώρα της αστυνομικής έρευνας, για την κατηγορία της απείθειας που αφορούσε την άρνηση του να δακτυλοσκοπηθεί. Η φίλη του νεαρού που επίσης βρίσκονταν στο σπίτι κρίθηκε αθώα.

    Η ποινή που επιβλήθηκε στον ιδιοκτήτη του σπιτιού αφορά τα αδικήματα της παράνομης οπλοκατοχής και της απείθειας που επίσης σχετίζεται με άρνηση του στην διαδικασία λήψης δακτυλικών αποτυπωμάτων.

    Επίσης του επιβλήθηκε χρηματική ποινή 1000 ευρώ.

  11. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/01/2009 18:08:40

    ΟΚ! (Ανέβηκε τώρα αυτό. Δεν είχα δει το σχόλιό σου. Συγνώμη).

  12. Μακρης Κων. avatar
    Μακρης Κων. 09/01/2009 18:14:16

    @Makris
    Συνονοματε Μακρη , δεν ξερω τι εισαι και ουτε με ενδιαφερει να μαθω, εγω δεν ειμαι αριστερος αλλα συντηρητικος δημοκρατης , (προς πληροφορηση καποιων χαφιεδων που μας παρακολουθουν ) ,αλλα συμφωνω απολυτα, με αυτά που λες.
    Σεβασμο ωφειλουμε σε μια εντιμη και πραγματικη Δημοκρατια αλλα εδώ εχουμε μια δικτατορια κοτζαμπασικι κληρονομικων ηλιθιων, μεταλλαγμενη σε τραβεστι δημοκρατια.

  13. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 09/01/2009 18:55:37

    Ενημέρωση απο την τηλεόραση¨: "...οι διαδηλωτές τώρα εχουν καταφύγει στο άσυλο των Εξαρχείων, γιατί τα Εξάρχεια αποτελούν ένα άσυλο"΄!!!!! Τα τούβλα αυτά εχουν φάει απο χρόνια τις πετριές τους και ειναι πιο επικίνδυνες.

  14. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/01/2009 19:18:18

    Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, -ΟΙ "ΓΑΤΕΣ"!

    Πρώτη είδηση στη ΝΕΤ η παραλαβή - παράδοση υπουργείων. Δεύτερη, Γάζα. Τρίτη, ο Αρχιεπίσκοπος σε συνάντηση με την παλαιστηνιακή Αρχή. Τέταρτη, πορεία ΚΝΕ για Παλαιστίνη. Πέμπτη, Ερυθρός και Ευελπίδων. Πέμπτη, αέριο Ουκρανίας. Έκτη, τιμή πετρελαίου.

    Έβδομη, (6:30΄), η πορεία. Δηλαδή, ΚΑΝΕΝΑ ρεπορτάζ, ΚΑΜΙΑ εικόνα, ΚΑΜΙΑ αναφορά στα επεισόδια και στις συλλήψεις!!! ΜΟΝΟ, δήλωση Διαμαντοπούλου κατά διαδηλώσεων (!) και Βελόπουλου για το ίδιο ΚΑΙ την κατάργηση του ασύλου. (Επικίνδυνη νύχτα γι' αυτό, απόψε).

    ΑΝ θέλουμε ειρήνη, ασφάλεια, δημοκρατικές διαδικασίες, ή "τάξη & νόμο", δεν θα πρέπει να φροντίσουμε να υπάρχουν, ώστε να μην βρίσκουν "πάτημα" οι αντιεξουσιαστές κάθε μορφής και είδους; Ζούμε με την ψευδαίσθηση ότι η Αστυνομία μπορεί να μας προστατέψει, ΑΝ ξεσηκωθούν οι "γνωστοί/άγνωστοι", οπότε αδιαφορούμε, αν καταπατούνται οι νόμοι, όσο αυτό δεν είναι εναντίον μας, ή, συχνότερα, μας συμφέρει.

    Το 95 οι "γνωστοί/άγνωστοι" ήταν 500. Μπορούσες, απλά, να τους κυκλώσεις και πιάσεις. Σήμερα, ...αδειάζουν τις φυλακές από εγκληματίες για να τους βάλουν σιγά σιγά "μέσα". Αυτό ισοδυναμεί με ωρολογιακή βόμβα: θα οργανωθούν και ριζοσπαστικοποιηθούν απείρως καλύτερα. Συν ότι θα έρθουν σε επαφή με τους ποινικούς, (όρα: Παλαιοκώστας - Πόλυς Γεωργιάδης).

    Πόσοι είναι; Δεν είναι 10πλάσιοι σήμερα; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. Και πόσους μπορούν να πάρουν μαζί τους σε ένα ξέσπασμα, όπως του Αλεξάνδρου, προχθές; Ή την αναστολή πληρωμής των συντάξεων, μεθαύριο; Και βέβαια, άλλο ένας αγανακτισμένος και τρελαμένος από την απόγνωση της στέρησης των όσων βλέπει πλουσιοπάροχα δίπλα του πιτσιρικάς, άλλο ένας "χαμηλο-μισθοφόρος" αστυνομικός υπάλληλος, και άλλο τα παιδιά των πλούσιων προαστείων που θα συνδράμουν (;) την ασυνομία, όταν κινδυνέψουν τα κεκτημένα τους.

    ΠΟΛΙΤΙΚΟ είναι το πρόβλημα. Αν δεν συμμαζέψεις τους υπουργούς που κλέβουν, πώς μπορείς να φυλακίζεις τον πιτσιρικά που πετάει πέτρες, σπάει και καίει; Με ...ΜΑΓΚΙΑ; Επειδή είσαι πιο δυνατός; Μα, τότε, δεν έχεις καταλύσει, ΕΣΥ, ΠΡΩΤΟΣ, το νόμο και την Δημοκρατία; Δεν δρας πρώτος φασιστικά; Θα στα μαζέψει κι αυτός και θα δαγκώνει τα χείλια, μέχρι να σε βρει μπόσικο σε καμιά γωνία, με κανένα φίλο του που έχει τραβήξει "μια από τα ίδια".

    Ένα έχω να πω. Πέρσυ, είδα ένα σύνθημα στην Καλλιδρομίου που με συγκλόνισε- πάγωσε- προβλημάτισε: "Η ΒΑΡΚΙΖΑ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ"! Το ξέχασα με τον καιρό και το ξαναθυμήθηκα τις τελευταίες μέρες.

    ΥΓ. Στραματώ από σεβασμό: μιλάει ο Μαργαρίτης (!) Τζίμας. Σσσσσςςς......

  15. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/01/2009 19:30:05

    Διόρθωση: η Διαμαντοπούλου έκανε δηλώσεις στη ΝΕΤ για την κατάργηση του ασύλου. Όχι για τις διαδηλώσεις.

  16. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 09/01/2009 19:53:48

    Αυτη ειναι η δουλεια της Αστυνομιας.
    Δεν τα χρειαζομαστε τα καθε λογης αναρχικα-κοπροσκυλα και καλα θα κανουν να τα καταστρεψουν.
    Ειναι καιρος να εδραιωθει το αισθημα ασφαλειας.
    Εχουμε πολλα προβληματα και δεν βοηθαει να ασχολουμαστε με τις καταστροφες των κουκουλο-φλωρων.
    Το ΚΚΕ οργανωνει και περιφρουρει τις συγκεντρωσεις του ας το κανουν και οι αλλοι,αλλιως...ξυλο και αμεσες συλληψεις οσων παραβαινουν τους νομους.

  17. xxx- avatar
    xxx- 09/01/2009 20:14:16

    Οι βιαιότητες δεν λύνουν προβλήματα,παρά μόνο ενισχύουν το μίσος.Μια σοφή λαϊκή παροιμία λέει 'πριν πεινάσεις μαγειρεύεις'!!!!Τα προβλήματα λύνονται πριν γεννηθούν και στην χειρότερη των περιπτώσεων εν τη γεννέσει τους,ούτε κουκουλόνονται με τη ΒΙΑ!!!ΑΡΚΕΤΑ...ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!!!!!!!

  18. ataktos avatar
    ataktos 09/01/2009 20:14:37

    Hleia gia na oloklirothi to oniro sou protino na proslabis alles peninta hiliades dikon sou pedion etsi tha lisis to problima tis anergias ke tha se psifisoun as sobarevtoume metaksi mas

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/01/2009 20:22:06

    Eκτός από τον Παυλοπουλο,τον Χηνοφωτη και τον Μαρκογιαννάκη στο επιτελείο υπάρχει και ο Λούλης με τις δημοσκοπήσεις.
    Προφανώς άλλα έδειχναν οι δημοσκοπήσεις για τις διαθέσεις της κοινής γνωμης προς τους διαδηλωτές μετά τη δολοφονία του Αλέξη και άλλα δείχνουν τώρα μετά τα καψίματα και την επίθεση κατά των αστυνομικών με καλασνίκοφ.

  20. xxx- avatar
    xxx- 09/01/2009 20:34:38

    @18 Αυτούς τους ΑΛΛΟΥΣ όπως τους αναφέρεις κάποια ΑΙΤΙΑ τους δημιούργησαν και για να μην εντάσσονται στο ΚΚΕ κάποιους λόγους θα έχουν επίσης!!Εκτός αν τους θεωρείς 'παραπλανημένους'ή όχι 'βολικούς'!!!!!

  21. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/01/2009 20:41:31

    Πάντα υπάρχει κάποια ΄αιτία΄πού δημιουργεί ΄αντεξουσιαστές΄...
    Και σύμφωνα μέ την ΄αριστερίστικη λογική΄πού κάποτε λάτρεψε Χοτζα και Πολ Ποτ ο σκοπός είναι να εξαθλιωθεί εντελώς το οποιο κράτος μπάς και ξυπνήσουν οι ΄προλετάριοι΄...Τρια Πουλάκια Κάθονταν.....
    Αλλοι λόγοι προφανώς δεν υπάρχουν που οδηγούν ολίγιστες μειοψηφίες στην Τυφλή Βία.
    Τώρα για τούς δικηγόρους τάχουμε ζήσει απο παλιά..
    Καποιοι απο τούς παλιούς ΄αγωνιστές΄δικηγόρους την εξαργύρωσαν μιά χαρά την ΄αγωνιστικότητα΄..

  22. hungry avatar
    hungry 09/01/2009 20:46:01

    Η δουλεια των δημοσιογραφων ειναι να καλυπτουν γεγονοτα και να ενημερωνουν τον κοσμο για θεματα που τους αφορα.
    Ποια ενημερωση θα μας εδινε εναν φωτορεπορτερ με φωτογραφιες επεισοδιων;
    "Οποιος ανακατεβεται με τα πιτουρα των τρων οι κοτες."
    Η΄αλλιως οποιος βρισκεται σε χωρο οπου διαπρατονται ποινικα αδικηματα ή συμμετεχει ή τα επιβραβευει.
    Ειτε ειναι δικηγορος, ειτε δημοσιογραφος...
    Ακου νομικη ομαδα υποστηριξης!!!Ελεος!
    Αντε να ξεκαθαριζει σιγα-σιγα το τοπιο!!!

  23. xxx- avatar
    xxx- 09/01/2009 21:00:41

    @27Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν εντάσσονται στη μάζα που ασκούνται βιαιότητες, μόνο αυτές οι παλαιολιθικές λογικές,ούτε στο μαζικό χώρο τα πράγματα είναι όπως πριν 30 χρόνια.Τα προβλήματα εντάσσουν τα άτομα,άσχετα από το τι ηταν οι παππούδες τους ή είναι οι γονείς τους.Το στίγμα του καθένα δίνεται στο ΣΗΜΕΡΑ μέσα από τα προβλήματά του σε μεγάλο ποσοστό της μάζας,γι αυτό υπάρχει και θα υπάρχει μεγάλη ρευστότητα!

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/01/2009 21:07:58

    29@
    Ο Προβληματισμός μου έγκειται στο ότι η μηδενιστική αντίδραση απο ΄ιδιαίτερα θολές ιδεολογίες΄σέ ένα προβληματικό Κράτος δέν συνεισφέρει σε ουσιώδεις αλλαγές.
    Και δεν θεωρώ ως ΄ανατρεπτική΄την ένταξη σέ Θολούς Χώρους ,πού δέν πείθουν γιά τίς προθέσεις τους αλλά και για τίς αλλαγές πού επαγγέλονται ή μάλλον δεν επαγγέλονται κάν.

  25. Μακρης Κων. avatar
    Μακρης Κων. 09/01/2009 21:10:09

    @ Σπύρος Says:
    "Αλλοι λόγοι προφανώς δεν υπάρχουν που οδηγούν ολίγιστες μειοψηφίες στην Τυφλή Βία."

    Αλλοι λόγοι προφανώς δεν υπάρχουν που οδηγούν ολίγιστες μειοψηφίες στην Τυφλή Βία.
    Και ποιοι είναι οι λογοι που οδηγουν έναν συντηρητικο σαν και εμενα να συμφωνω με αυτές τις `ολιγιστες μειοψηφιες;
    Η αληθεια είναι εκτος των δεξιων και οι αριστεροι στην Ελλαδα εχουν βολευθει εντος του συστηματος αυτου που εχουμε.
    Μην ακους τις διαμαρτυριες και τις αριστερες δηθεν μπαρουφες ,ακομη και η μιζεροσινη και η διαμαρτυρια τους που εκφραζουν, παντα βεβαια ``εντος των τειχων`` μην χασουν την βολη τους , αυτό ακριβως προδιδει.
    Κατηγορουν τα παιδια, μιλανε για Τυφλη βια και αναρχια ,αλλα δεν τους ειδα να κατεβαινουν αυτοι στους δρομους για το Βατοπαιδι και τοσα αλλα. Ξεχασανε ακομη και το παλαιο τους αιτημα για απλη ανοθευτη αναλογικη εστω. Ακουσες κατι γι`αυτό; Ξεχαστηκε και αυτό.
    Βολεμενοι ολοι τους ,αγκαλιασμενοι μεταξυ τους, οδηγουνται στον γκρεμο μαζι και τον ελληνικο λαο.
    Το προφανες ,σ΄ένα διεφθαρμενο ανηθικο καθεστως εχει μετεξελιχθει το πολιτικο συστημα που μας εξουσιαζει.

  26. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 09/01/2009 21:17:35

    Συληψεις δικηγορων ,δημοσιογραφων, καμεραμεν,ηληκιωμενων γυναικωνκαι γενικα οποιον παρει ο χαρος δειχνει την ανικανοτητα των σωματων ασφαλειας αλλα και την νοοτροπια της πολιτικης ανικανης ,διεφθαρμενης ηγεσιας!!!!Γεια σου γιγαντα Μαρκογιαννακη τραμπουκα κρητικε!!!Οι κρητικοι ομως ειναι ανδρες και οχι ανδρεικελα τυπου Μαρκογιαννακη και της παρεας του!!!

  27. nikos avatar
    nikos 09/01/2009 21:21:43

    Αυτοί οι αυτόκλητοι 'κοινωνικοί' δικηγόροι οι οποίοι παρουσιάζονται σε κάθε κάθε εν δυνάμει επισόδειο,
    ποιος αλήθεια τουσ συντηρεί..

    Κι αν πάλι είναι τόσο 'κοινωνικοί' γιατί δεν πάνε να βοηθήσουν,
    την πραγματική φτωχολογιά στα χίλια μύρια προβλήματα που
    έχει και να μας βοηθήσει 'κοινωνικά'

    Άρα κάποιο λάκο έχει η φάβα με όλους αυτούς..

  28. xxx- avatar
    xxx- 09/01/2009 21:31:18

    @30 Αυτές ενισχύονται και βρίσκουν έδαφος στις υπάρχουσες συνθήκες. @31 Συμφωνώ μαζί σου και πιστεύω πως αυτό είναι αντίληψη μεγάλου ποσοστού των νέων.

  29. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/01/2009 21:33:27

    31@
    Δεν γνωρίζω κύριε Μακρή τούς λόγους πού σας οδηγούν εσάς να τίς υιοθετείτε..
    Πιθανώς η αγανάκτηση.
    Πέρα απο αυτό ομως θάχατε να προτείνετε κάτι διαφορετικό απο την ΄θολή ιδεολογία΄τών αντεξουσιαστών??
    Γιατί εάν πρόκειται γιά έναν απλό ΄καταγγελτικό λόγο΄για το Σύστημα ,έχετε την εντύπωση πώς αυτός ο ΄λόγος΄θα επιφέρει οποιαδήποτε αλλαγή??

  30. sasman avatar
    sasman 09/01/2009 21:44:07

    kαιρός είναι να φάνε και καμιά ψιλή τα ΜΜΕ. Μερικά δημοσιογραφάκια που το παίζουν και πρώτη μούρη καλά να πάθουν. Κατά MEGALISIUS ΜARGOGIANNAKI EYAGGELIO.
    Skorpios άλλα έλεγες χθες! Που είναι η αστυνομία έγραφες το ξέχασες !

  31. Decay avatar
    Decay 09/01/2009 21:59:12

    @ Σπύρο 30 +1

    Άψογος!

  32. salmonellas avatar
    salmonellas 09/01/2009 21:59:43

    Exaireto deigma apo to moschomanga pou nomizei oti o laos einai vouleftes tis exetastikis-theatro pou ekane ton proedro.

    H Ellada se rythmous "Elate na sas deiroume" enw vythizetai stin krisi kai sto xreos, me tesseris karagiozides sto timoni.

    Foreste tis zones asfaleias kai etoimaste ta alexiptwta. Den asteievomai.

  33. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/01/2009 22:08:19

    "Η Αστυνομία είναι η ψυχή της Δημοσιογραφίας"

    Ήταν μεγάλο λάθος του Κώστα Καραμανλή που δεν έκανε υπουργό Δημόσιας Τάξης τον Πάνο Σόμπολο. Το μεγάλο όνειρο του Πάνου Σόμπολου είναι να ενώσει την ΕΣΗΕΑ με την Ελληνική Αστυνομία - αστυνομικοί και δημοσιογράφοι ενωμένοι σε ένα σωματείο. Τώρα που οι αστυνομικοί κατηγορούν τους δημοσιογράφους ότι τους στοχοποιούν, η καρδιά του κ. Σόμπολου έχει χωριστεί στα δυο, αφού βλέπει το όνειρό του να απομακρύνεται, ("πιτσιρίκος").

  34. Μακρης Κων. avatar
    Μακρης Κων. 09/01/2009 22:18:02

    @ 35 Σπύρος
    Αγαπητε φιλε Σπυρο , ολοι πρεπει να αντιληφθουμε ότι η εποχη μας εφερε το ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ, αυτες είναι ξεπερασμενα κλισε πλεον. Οποιος προσπαθει να αντιμετωπισει τις νεες πραγματικοτητες και τα νεα προβληματα μεσα από Ιδεολογικες αναλυσεις και ιδεολογικες τοποθετησεις και στενα κλισε και δει τοσο στενα, όπως κανουμε στην Ελλαδα, που καταντουν στενος κομματικος κορσες, θα κανει τραγικο λαθος.
    Όπως τραγικο λαθος μας είναι να βολευομαστε με χαρακτηρισμους όπως αναρχικος, δεξιος, κεντρωος, αριστερος και να προσπαθουμαι μεσα από αυτή την οπτικη να αναλυουμε .
    «Θολη ιδεολογιᨻ μου; η μηπως νεος τροπος σκεψης; Μηπως οι αναρχικοι είναι οι πιο εντιμοι υποστηρικτες και οπαδοι της Δημοκρατιας μιας και από την ελλειψη αυτης εξεγειρονται και όχι εμεις οι δηθεν δημοκρατες οι βολεμενοι μεσα στο σαπιο συστημα, βολεμενοι κρινοντας και κατακρινοντας τα παντα αλλα αταραχοι όταν καταπαντουνται θεμελιωδη δημοκρατικα δικαιωματα των διπλα μας.
    Δεν ειμαι κουκουλοφορος αλλα εξεγειρομαι όταν ακουω δηθεν επαναστατικο κομμα να απαιτει την οργη του πολιτη και εμενα προσωπικα ,από την διαφθορα και την ανεντιμοτητα να απαιτει να την βαλω εντος του κομματικου κορσε του. Ο οργισμενος πολιτης θα συμπαραταχθει με το κομμα η το κομμα με τον πολιτη; Σαν πολύ στραβο δρομο πηραμε δεν νομιζεις;

  35. adbusters avatar
    adbusters 09/01/2009 22:24:21

    @28 οι φωτορεπόρτερ είναι και αμερικανοί πράκτοες. ακούς εκεί να βγάζουν φωτό τους ματάδες να έχουν προτεταμένα τα όπλα τους μία μέρα μετά την δολοφονία του πιτσιρικά και να σημαδεύουν διαδηλωτές. Και οι καμεραμεν της σαλονίκης είναι σκοπιανοί πράκτορες, ακου εκεί να τραβάνε υλικό και να αποκαλυφθεί η υπόθεση της ζαρντινιέρας. άσε που τα σωματεία τους έχουν πλειοψηφία σύριζα. τα σκουλήκια...

  36. xxx- avatar
    xxx- 09/01/2009 22:27:25

    @38 Tις Άψογες ευθύνες που του αναλογούν ,ποιός θα τις αναλάβει?Μέχρι σιγμής το σύνολο σημειώνει κενό!Γιατί από εντυπώσεις...και φανφαρισμούς...!!!!

  37. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/01/2009 22:29:46

    41@Κυριε Μακρή.
    Δεν συμφωνώ ακριβώς με τό 'Τέλος τών Ιδεολογιών΄
    Θα έλεγα οτι τά έως τώρα ιδεολογικά εργαλεία δεν επαρκούν...
    Απο τήν άλλη εάν ισχύει τό τέλος τών Ιδεολογιών ,προφανώς μιλάμε και γιά Αναρχικό Νέου Τύπου.
    Σάν αυτον που υμνεί επί παραδείγματι ο Νικος Δήμου πού επιθυμεί ΄λιγότερο Κράτος΄στά πλαίσια τής δικής του Νεοφιλελευθερης Ιδεολογίας...
    Μήπως τελικά η έννοια τού ΄αναρχικού΄προσαρμόζεται κατά τήν υποκειμενική θεώρηση τού καθενός??
    Kαί μήπως τελικά ο ΄αναρχικός΄εκφράζει και τά ΄ απωθημένα΄τού καθημερινού ανθρώπου πού θάθελε επί παραδείγματι να ΄πλακώσει στο ξύλο΄τον διεφθαρμένο εφοριακό πού τον εκβιάζει??
    Aλλά ακόμα και εάν είναι έτσι εμένα προσωπικά τό λεγόμενο ΄αντεξουσιαστικό μπλόκ΄πού πλέον εκφράζεται μέ μηδενιστικό και αδιέξοδο τρόπο δέν μπορεί να αποτελέσει κινητήρια δύναμη γιά οποιαδήποτε Κοινωνική Αλλαγή..
    Γιά ακομα μεγαλύτερη οπισθοδρόμηση ίσως...

  38. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/01/2009 22:30:24

    43@Ευθύνες??
    Χρεώνεις συλλογικές ευθύνες μήπως??

  39. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 09/01/2009 22:37:44

    Οι δημοσιογρφοι που φαγανε το ξυλο,μαζι με τους δικεορους,δεν το εφαγαν επειδη ηταν απλως αυτο που ηταν,αλλα γιατι πηγαν να κανουν υποδειξεις στην Αστυνομια και να αποτρεψουν τη συλληψη καποιου απο τους και πυρ φεροντας.
    Ακουσα καποιους απ αυτους, να το λενε μονοι τους.

  40. Μάρκος avatar
    Μάρκος 09/01/2009 22:43:11

    Μάλλον τάθελαν και τάπαθαν οι συλληφθέντες δικηγόροι. Αρπαχτές στη πλάτη νεαρών ταραξιών προσπαθούν να κάνουν. Που κατάντησε το λειτούργημα; Πρέπει να διαγραφούν από τον ΔΣΑ.

  41. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 09/01/2009 22:49:18

    Αγαπητε οργισμενε,θα σου πω μερικα πραγματα,γιατι λογω ηλικιας, ολο και κατι παραπανω εχω δει.Μπορει και να σου φανουν χρησιμα, πραγμα το οποιο πολυ θα με ευχαριστουσε.
    Εισαι λες οργισμενος.Συμφωνοι,κι εγω ειμαι.Θα ημουνα μαλακας να μην ειμαι.
    Το ζητημα ομως ειναι ,τι κανουμε με το θυμο μας αυτο.Ο,τι κανουν οι γνωστοι κουκουλοφορι, τον τελευταιο μηνα;Και τι νομιζεις οτι θα βγει;Θα πεσει το καθεστως; Μα πρεπει να εισαι πολυ αφελης,για να το πιστευεις αυτο.
    Το καθεστως εχει δυναμεις, που δεν τις ξερεις, και μονο αν ησουν πανω απο τα 65,μπορεις να το φανταστεις.Εχουμε και εναν εμφυλιο στην πλατη μας, αν σου διαφευγει.Μηπως γουσταρεις να εχουμε και καναν αλλο, ετσι για να μας βρισκεται;
    Αλλα αμα παμε κατα κει,κτος απο το τι θα παθουμε απο τους γειτονες, που αλλο που δε θεουν ,τοτε οι δυναμεις καταστολης, που δεν θα ειναι μονον η Αστυνομια τοτε, αλλα ΚΑΙ ο Στρατος,θα σκοτωνουν και μονον επι τη θεα.Οπως κανανε και τοτε.
    Δε χωρανε τοτε κλαψες και βγαινει στον Αυτια να παρακαλεσει η μανα μου, να μου χαρισουν τη ζωη.
    Με στηνουν στον τοιχο, ετσι για πλακα.
    Γι αυτο,αρχιστε να σκεφτοσαστε πιο πολυ,και αφηστε τις σαχλαμαριτσες για αλλοτε.Οταν πραγματικα θα υπαρχει εντονη δυσαρεσκεια και οερεξη για αλλγη απο τεραστιες ομαδες του πληθυσμου,που θα παρουν και το ρισκο βεβαια,να το κανουν.
    Γιατι σε τετοιες καταστασεις,η εσυ,η εγω.
    Και εγω δεν θαθελα να παω πριν της ωρας μου.

  42. xxx- avatar
    xxx- 09/01/2009 22:51:37

    ΝΑΙ και σε μέρος της αριστεράς ως προς τον τρόπο λειτουργίας και εκ του αποτελέσματος σε βάθος χρόνου.Κανείς δεν μιλά για τέλος ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ,αλλά αυτές κάποιοι τις εφαρμόζουν...και εξαρτάται 'πως'!

  43. xxx- avatar
    xxx- 09/01/2009 22:53:58

    @45αναφέρομαι

  44. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 09/01/2009 22:57:44

    Εννοειται οτι ψαχνανε για πελατες.Χασοδικες ηταν.
    Τους το ειπε και καποιος δηοσιογραφος σε καποιο δελτιο το βραδυ.

  45. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/01/2009 23:03:31

    49@
    Τότε οδηγείσαι μάλλον σε επικίνδυνες ατραπούς.
    Πιθανώς νά εντάσσεις τον εαυτό σου σέ κάποια ΄φωτισμένη πρωτοπορία΄και να βλέπεις τούς υπολοίπους αφ΄υψηλού ως κατέχων τήν αλήθεια.
    Εάν τώρα θεωρείς πώς το μείγμα αντεξουσιαστών-αναρχικών -μπαχαλάκηδων εφαρμόζει ΄κάπως΄μιά Ιδεολογία δικαίωμά σου ,αλλά για μένα είναι ΄αντεστραμένοι μπάτσοι΄.
    Και αυτά μου θυμίζουν τά γνωστά τών ελληνικών καφενείων πού κάποιοι ακούνε Καζαντζίδη νά άδει για την ΄Κακούργα Κενωνία΄και ταυτόχρονα βλέπουν στην τιβί την ιστορία κάποιου κουμπουροφόρου πού πυροβόλησε κάποιο ΄τσιράκι΄τής Εξουσίας και λενε ΄Καλά τού έκαναν΄..
    Και συνεχίζουν να μιλάνε μετά για την ΄Κακούργα Κενωνία΄...
    Σε άλλο καφενείο βλέπουν κάποιον άλλον Κρατικό Κουμπουροφόρο αυτή την φορα,να πυροβολεί κάποιον Πολίτη ,και πάλι ακούγοντας Καζαντζίδη για την ΄Κακούργα Κενωνία΄,λένε και αυτοί ΄Καλά τού έκανανα΄.
    Αυτά.

  46. duckk23@lavabit.com avatar
    duckk23@lavabit.com 09/01/2009 23:03:33

    Σιγα τα επεισοδια.Εκτος τα γνωστα στην Πανεπιστημιου,τα άλλα οι κλωτσοπατιναδες στους δημοσιογραφους ηταν απο γνωστους αγνωστους δημοσιογραφους.που νομιζουν οτι αν επιδειξουν ταυτοτητα ο απεναντι πρεπει να βαραει προσοχες.Και αν δεν βαρεσει να του λεει αντε γαμησου.Οι γνωστοι αγνωστοι δημοσιογραφοι παντα στις πορειες προκαλουν μπατσους βριζοντας τους.Εχετε ακουσει ποτε δημοσιογραφο επαγγελματις να προτασσει την κλωτσια που εφαγε αυτος και οχι ο πολιτης;Ντροπη στους ακαπνους κομπλεξικους δημοσιογραφους που προτασσουν την εξουσια τους.Αυτη ειναι η βεντετα.Μπατσοι δημοσιογραφοι.

  47. adbusters avatar
    adbusters 09/01/2009 23:11:01

    α ρε παπαδοπουλε..σχολη αφησες...

  48. Παναγιωτης avatar
    Παναγιωτης 10/01/2009 00:06:22

    πρωτη φορα που δεν τα εσπασαν μετα απο καιρο..Η τακτικη Μαρκογιαννακη αψογη..οχι να αφησουμε παλι τους αναρχες να τα σπασουνε..οσοι παραβιαζουν τους νομους μεσα.Είτε είναι δημοσιογραφος, είτε δικηγορος είτε οτιδήποτε αλλο.

  49. xxx- avatar
    xxx- 10/01/2009 00:11:33

    Δεν εντάσσω τον εαυτό μου σε καμμία από τις κατηγορίες που αναφέρεις ,αλλά και συ για σκέψου γιατί μεγάλο μέρος της νεολαίας δεν είναι ενεργό στις πολιτικές νεολαίες και μάλιστα μερικές 'πρωτοπόρες' σήμερα?Για όλα φταίνε οι άλλοι?Φταίει ο λαός μπλα μπλα....μόνο αυτοί που πραγματικά ευθύνονται είναι λευκές περιστέρες!Στον απλό σκεπτόμενο πολίτη ανοίκω που δεν έχει παρωπίδες!

  50. Μακρης Κων. avatar
    Μακρης Κων. 10/01/2009 00:17:40

    Επειδη το «θεμα» φορτιζει και εξαπτει ορισμενους σε χαρακτηρισμους ,ταρακουναει καποιους από τα «ηρεμα» ιδεολογικα τους καρναγια και επιδιδονται σε αψιμαχιες και λεκτικους ιδιοφυεις χαρακτηρισμους, θα σας πω μονον ότι οι Νεοι σαν Νεοι εκαναν και κανουν το καθηκον τους όπως η φυση τους ορισε. Με αγνοτητα, ανιδιοτελεια, νεανικη ορμη και εξαψη προτασσουν τα στηθη τους και το κορμι τους ,αδολα και αυθορμητα , ερμαια στα χερια κάθε αψη και ευεξαπτου πιστολα χασαπη.
    το “ΧΡΕΟΣ” τους, το κανουν, όπως μπορουν με τα μεσα που εχουν και με τις αδολες γνωσεις και παρορμησεις ,που φυσιολογικα, σαν νεοι πρεπει να εχουν.
    Αν εχουν αποτελεσμα, τους εκμεταλλευονται σκοτεινα κεντρα ,τυφλη βια, οδηγουνται σε αποτυχια ,μαλλον θα συμφωνησω μαζι σας, αλλα αυτήν την αποτυχια δεν εχετε δικαιωμα να την χρεωσετε σε αυτους, αλλα σε εμας ολους μας, γιατι εμεις εχουμε την πειρα την γνωση και τα μεσα, δικο μας δημιουργημα είναι αυτό το τερατουργημα ,εμεις πρεπει να χρεωθουμε την αποτυχια αυτή, και όχι οι Νεοι.
    Δικο μας δημιουργημα είναι αυτό το τερατουργημα της διαφθορας και της σηψης όχι δικο τους , εμεις αποτυχαμε, εμεις θα επρεπε να τα διορθωσουμε και όχι τα παιδια μας.
    Και επειδη ορισμενοι νομιζουν ότι θα πεσει συντομα αυτή η Κυβερνηση, μην τρεφουν ψευδαισθησεις ,είναι 151 στον ποντο, αλλα τους ενωνει η μηδαμινοτητα τους ,οι περρισοτεροι με εκλογες δεν ξαναβγαινουν, γι αυτό θα κρατηθουν με νυχια και με δοντια σφιχταγκαλιασμενοι στην εξουσια. Αδιαφορο τους είναι εάν πεθανει κι άλλο παιδι ,εάν κοσμος πεσει στην φτωχεια και στην ανεργια ,εάν κλεισουν μαγαζακια και επιχειρησεις.
    Ξυπνηστε λοιπον από τον ληθαργο σας και γινετε πολιτες και όχι βολεμενοι μπαρμπαδες και θειτσες . Τα του Καισαρα του Καισαρα , για να ξεκαθαριζουν τα πραγματα.

  51. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 00:42:23

    56@
    Καμιά αντίρρηση γι΄αυτό πού αναφέρεις για τις Πολιτικές Νεολαίες και τά Τραπεζάκια Εξω πού πουλάνε ΄χάντρες γιά Ινδιάνους΄και τίς ονομάζουν χρυσάφι.

    Αυτοί πού ευθύνονται,δηλαδή οι πραγματικές Ελίτ Εξουσίας αφήνουν επίτηδες στοχοποιημένη μόνον την Αστυνομία(πού είναι ένας κατασταλτικός μηχανισμός τού Κράτους)και κρύβονται πίσω απο αυτήν.
    Και η ΄μάχη΄Αστυνομιας-΄Αντεξουσιαστών΄κρύβει τό αληθινό πρόβλημα πού είναι η ασύστολη κερδοφορία τών Τραπεζών,η διαφθορά,η μεγάλη οικονομική και κοινωνική ανισότητα.
    Δεν αρκεί να βρίζεις τούς ΄μπάτσους΄και να προσωποποιείται η διαμάχη.
    Είναι σαν να μετατίθεται τό αληθινό πρόβλημα.
    Αυτά ,κατά την γνώμη μου,φυσικά.

  52. fantomas avatar
    fantomas 10/01/2009 11:38:59

    duckk23@lavabit.com

    ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ!!!

  53. βαγγελης avatar
    βαγγελης 10/01/2009 12:14:56

    καταρχην προβληματιζομαι διαβαζοντας μηνυματα που εξυμνειουν ή αποδεχονται τη βια ακριτα. Δηλαδη, εφοσον τα ΜΜΕ ειναι 'κακα', οι δικηγοροι ψαχνουν για 'πελατες' και οι διαδηλωτες τα θελουν και τα παθαινουν τοτε: βια ωμη και αδιακοπη...
    κριμα να θεωρει καποιος ανθρωπος τον εαυτο του κοινωνικο πολιτισμενο ων και να πιστευει στη βια του κρατους....
    ΕΚτος αν βαζουμε στην ιδια μοιρα τον πολιτη με το κρατος ... ειδικα το κακο κ βρωμικο ελληνικο κρατος..
    απο την αλλη ακομα πιο κριμα ειναι πως οι περισσοτεροι που διαδηλωνουν ή εστω διαμαρτυρονται, οι περισσοτεροι που θελουν καλυτερη ελλαδα θα συνεχιζουν να στηριζουν το δικομματισμο ... θα στηριζουν τα 2 κομματα που εχουν καταστρεψει την Ελλαδα.....(οχι πως τα αλλα 2 κομματα ειναι 'καλη λυση', ωστοσο ειναι αλλο το μεριδιο ευθυνης τους. Δεν υπολογιζω το ΛΑΟΣ γιατι συμφωνα με τον αρχηγο τους θα στηριζει παντα τη ΝΔ αν υπαρξει κινδυνος...οποτε ειναι το ιδιο κ το αυτο)

  54. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ avatar
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ 10/01/2009 12:50:56

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΣ ΤΗΣ. Η ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΚΑΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΕΙ ΤΟ ΑΣΥΚΟ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ..

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΑ 3 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ..ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΑΥΤΗ ΕΙΑΝΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ.

    ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ.
    Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΣΥΛΛΗΨΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗΜΑ.
    ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ...ΑΛΛΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ Η ΑΝΑΡΧΙΑ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ....

  55. stelios avatar
    stelios 10/01/2009 16:42:30

    EΠΙΤΕΛΟΥΣ,τοσο αφελης εισαι να νομιζεις οτι γι'αυτο δεν καηκε η Αθηνα?
    Δηλαδη οταν την αφησαν να καει το εκαναν επιτηδες?
    Ε τοτε γιατι δεν παραιτηθηκε κανενας?
    Πες μας,θυμασαι την ιστορια με τις επιθεσεις σε Πολυζωγοπουλο,Ευθυμιου και τα ιδια προσωπα σε επισοδεια της ΑΕΚ?
    Το οτι ο τραμπουκος ειχε τα τηλεφωνα των κεφαλων της ΕΛΑΣ στο κινητο του σου διαφευγει?
    Αλλα ας εχουν χαρη που ειμαστε ραγιαδες,μετα απ'αυτο επρεπε να φαει ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ αγωγη ο Πακης και ο Αττικαρχης για τις ζημιες που ΟΙ ΙΔΙΟΙ πρακτικα προκαλεσαν στα μαγαζια,κρατωντας το παδι των Ζωνιανων εκτος κυβερνησης.
    Αυτο ειναι λοιπον το συμπερασμα σου,οτι τελικα δεν ποναν τα παληκαρια...
    Εγω ξερω οτι στην κεφαλη της ΕΛΑΣ παιζονται παιχνιδια υποκοσμου,με πρεζες,σωματεμποριες,λαθρεμπορια και Νονους,και βαζουν τους ανεγκεφαλους μπατσουληδες σαν ασπιδα,με ανταλλαγμα δικαστικες αποφασεις τυπου ζαρντινιερας,πειθαρχικες ασυλιες για τους κρετινους απο τη Σινδο που ευθυνονται για το θανατο του οδηγου του ΟΑΣΘ κλπ,ΑΛΛΑΞΟΚΟΛΙΕΣ δηλαδη,ελπιζω η επομενη μ@λακια τους να αφορα τη γυναικα σου η το παιδι σου,για να φας ξυλο αντι να βρεις το δικιο σου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.