#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2010 14:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

“Νούμερο 2” στο κόμμα της Ντόρας, ο Μαρκογιαννάκης



Είμαι από την Κρήτη. Παρακαλώ δώστε βάση στο παρασκήνιο που θα περιγράψω.

Οι “ντορικομητσοτακικοί” βουλευτές της Κρήτης χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: Σε αυτούς που είναι παραδοσιακά δικοί τους και σε αυτούς που πήγαν μαζί τους συγκυριακά όταν πίστεψαν ότι η Μπακογιάννη θα έβγαινε πανηγυρικά μόνη της από τους συνέδρους. Η 29η Νοεμβρίου 2009 απλά ανέτρεψε τα πράγματα. Στην πρώτη κατηγορία ανήκει για παράδειγμα ο Μαρκογιαννάκης και ο Αυγενάκης. Στην δεύτερη κατηγορία ανήκει π.χ. η Όλγα Κεφαλογιάννη (κόρη του Ιωάννη) και ο Πλακιωτάκης ο νυν υποψήφιος Περιφεριάρχης που θα στηρίξει η ΝΔ.

Ο Μαρκογιαννάκης ως προσωπικότητα είναι ικανός (δεν είναι φελός δηλαδή) αλλά είναι ξεροκέφαλος. Τα είχε σπάσει με το Μητσοτακαίικο τα τέλη της δεκαετίας του 90 και μετά τα ξαναφτιάξανε γιατί η οικογένεια έκανε πίσω στο θέμα των τότε αυτοδιοικητικών εκλογών και πέρασαν του Μαρκογιαννάκη οι επιλογές.

Στην πραγματικότητα πίσω από την χθεσινή διαγραφή του (που ο ίδιος ηθελημένα προκάλεσε) βρίσκεται το σχέδιο της Ντ. Μπακογιάννη να τον κάνει Νο 2 του κόμματος που ετοιμάζει να φτιάξει. Γι’αυτό ήθελε να “μετρήσει” κόντρα στη ΝΔ τις δυνάμεις της μέσω του Μαρκογιαννάκη σε ολόκληρη την Κρήτη την οποία περιφέρεια θεωρεί ως προνομιακή της περιφέρεια (γιατί αλλού δεν πάει καλά όπως όλοι ξέρουμε και το ξέρει και η ίδια).

Η ίδια, βέβαια, μπορεί να έχει ή να εκφράζει φιλοδοξίες ότι το κόμμα που θέλει να φτιάξει θα έχει καλή προοπτική, αυξημένα ποσοστά σε σύγκριση με άλλες προσπάθειες του παρελθόντος,θα έχει άφθαρτα πρόσωπα κλπ κλπ αλλά μάλλον θα αρκεστεί σε ένα κομματίδιο τύπου “Νεοφιλελεύθεροι” του πατέρα της (που είχε φτιάξει με τον Βαρδινογιάννη τα τέλη της δεκαετίας του 70) με στόχο το οριακό ξεπέρασμα της βάσης του 3% με πιθανότητες να εκλέξει έναν και μοναδικό βουλευτή στην πρώτη διαλογή (τον Μαρκογιαννάκη) και τους υπολοίπους με την εξομάλυνση στις 5-10 περιοχές όλες κι όλες που έχει κάποιους πυρήνες ανά την Ελλάδα και συγκεκριμένα εκεί που βρίσκονται κάποιοι βουλευτές της ΝΔ που πιθανόν να μην ξαναβγούν και να θελήσουν να πάνε μαζί της όπως ο Κοντογιάννης, ο Γιαννόπουλος, ο Κεδίκογλου (ίσως όχι αυτός) και μερικοί άλλοι.

Πρόσφατο γεγονός του παρασκηνίου είναι ότι ο Σαμαράς ζήτησε πρώτα από τον βουλευτή ΝΔ Ηρακλείου Αυγενάκη (ο οποίος έχει απήχηση τοπικά καθώς ξεπέρασε σε σταυρούς ακόμα και τον Μανώλη Κεφαλογιάννη στις τελευταίες εκλογές) να μπει υποψήφιος Περιφερειάρχης Κρήτης αλλά εκείνος (μάλλον λόγω της παραδοσιακής στήριξης του στο μητσοτακαίικο) είπε όχι γιατί δεν ήθελε να πάει τόσο πολύ κόντρα με την Μπακογιάννη, ασχέτως αν δεν είναι από αυτούς που δημιουργούν προβλήματα ή που θα έφευγαν από τη ΝΔ ή που θα προκαλούσαν τη διαγραφή τους όπως αντιθέτως έκανε ο Μαρκογιαννάκης (που στα γεράματά του μάς προέκυψε υπερφιλόδοξος). Η δεύτερη λύση ήταν η ανεύρεση ενός συγκυριακού υποστηρικτή του μητσοτακαίικου που έχει αποδεχτεί πλήρως το Σαμαρά μετά την 29η Νοεμβρίου, για να ισορροπήσουν τα πράγματα στην Κρήτη και να απαλλαγούμε επιτέλους από το συγκρουσιακό κλίμα που συντηρεί κυρίως η εν λόγω οικογένεια στον τόπο μας (την Κρήτη). Γι’αυτό και προτάθηκε ο Γιάννης Πλακιωτάκης.
Τέλος, η Ντ. Μπακογιάννη-Μητσοτάκη την 29η Νοεμβρίου πήρε στην Κρήτη το 90% όσων ψήφισαν για Πρόεδρο του κόμματος. Τώρα, αν μετρήσει κανείς τη δύναμή της θα δει ότι δεν ξεπερνάει το 20 με 30% των ψηφοφόρων της ΝΔ στην Κρήτη. Δηλαδή η πτώση της είναι ραγδαία. Μόνο στις ηλικίες άνω των 55-60 το ποσοστό της είναι αυξημένο γύρω στο 10 με 15% επιπλέον. Η μείωση της δύναμής της στην Κρήτη οφείλεται απ’ότι φαίνεται (δεν είναι μυστικό εξάλλου) στο γεγονός ότι ο λαός πηγαίνει με αυτόν που έχει προοπτική εξουσίας άρα με τον αδιαφιλονίκητο Πρόεδρο του κόμματος που υποστηρίζει, άρα τον Σαμαρά στην δική μας περίπτωση. Το ότι τα ποσοστά της δεν είναι πολύ μικρά ή ανύπαρκατα όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας αλλά αντιθέτως είναι στην Κρήτη περίπου στο επίπεδο του 30% οφείλεται στο ότι ζει ακόμα το σύμβολο της βασιλικής (συγνώμη, της πολιτικής) αυτής οικογένειας, ο πατέρας Κωνσταντίνος, και ότι υπάρχει ακόμα ο απόηχος της (κούφιας) αίγλης που είχαν προσδώσει πάνω της τα πανελλήνιας εμβέλειας και τα τοπικά ΜΜΕ τις τελευταίες δεκαετίες.

Για όλους αυτούς τους λόγους, το πιο πιθανό είναι ότι η οικογένεια αυτή θα παρακμάσει, ακόμα και στην περίπτωση που πετύχει την οριακή είσοδο στη βουλή το κομματίδιο τύπου “Νεοφιλελεύθεροι” που σκοπεύει να κάνει η Μπακογιάννη. Ο Μαρκογιαννάκης αφού πλέον ταυτίστηκε ανοιχτά με αυτούς θα χαθεί και αυτός αργά ή γρήγορα. Επομένως, πάμε για άλλα. Καλημέρα σας

ΜΑΝΩΛΗΣ Μ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 20/08/2010 14:42:26

    Χανιά - Δήλωση του προέδρου της ΝΟΔΕ για την διαγραφή του Χρήστου Μαρκογιαννάκη

    Αναμενομένη εξέλιξη χαρακτήρισε σήμερα με δηλώσεις του,τη διαγραφή από την ΝΔ του βουλευτή Χρήστου Μαρκογιαννάκη,ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Χανίων Μανώλης Αλιφιεράκης.

    "Οπωσδήποτε εγώ σαν Χανιώτης και σαν πρόεδρος της ΝΟΔΕ δε μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από μια τέτοια εξέλιξη. Όμως δε μπορούσε να παρθεί άλλη απόφαση. Νομίζω ότι είχε τραβηχτεί το σκοινί κι έτσι δε μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Ήταν η λύση η οποία έπρεπε να γίνει. Όλοι γνώριζαν ότι κάτι συμβαίνει, ότι κάτι δεν πάει καλά. Υπήρχε μια απόσταση ανάμεσα στον κ. Μαρκογιαννάκη και στην ΝΔ και η εξέλιξη ήταν αυτή," είπε ο κ.Αλιφιεράκης.

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 20/08/2010 14:58:04

    Νομός Λασιθίου - Ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ κ. Σταυρακάκης σήμερα σε τοπικό Ρ/Σ σε σχολιασμό του για την διαγραφή του Χρήστου Μαρκογιαννάκη δήλωσε ότι θα ήταν καλό (ο κ. Μαρκογιαννάκης) να είχε αποφύγει τη σύγκρουση. Όταν όμως δεν "βγαίνει" σε κάποιον βουλευτή αυτό που θέλει, δεν σημαίνει ότι φταίει ο Πρόεδρος του κόμματός γι' αυτό. Η διαγραφή ήταν αναμενόμενη μετά από όλα αυτά. Επίσης, δήλωσε ότι η κομματική οργάνωση στον Νομό Λασιθίου στηρίζει αταλάντευτα τις επιλογές του Προέδρου και φυσικά τον κ. Πλακιωτάκη ο οποίος είναι και βουλευτής του Νομού.

  3. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 20/08/2010 15:02:16

    Αν καποιοι προσπαθησουν να ανατρεξουν το ρολοι της ιστοριας ενα χρονο πριν, τα οσα συμβαινουν αυτη την στιγμη στην Ελλαδα ειναι πραγματι κοσμοιστορικα....Περυσι ουδεις θα αποτολμουσε τοσο απαξιωτικα--να κινειται κατα του Μαρκογιαννακη--,τουναντιων σημερα, ολοι ομιλουν για απρεπη συμπεριφορα του κατα του Κομματος που τον ανεδειξε...Αν καποιοι παλι πιο "μνημονες" αναρωτηθουν πως ο σχεδον τελειωμενος Γιωργακης του Νοεμβριου του 2007 (ητοι δυομισι χρονια πριν), σημερα εκτελει καθηκοντα Πρωθυπουργευοντος (και οχι Πρωθυπουργου), ειναι εξισου περιεργο/παραξενο...
    Ιστορικες στιγμες, απροβλεπτες εξελιξεις, μια Ελλαδα οχι σε διχασμο-αλλα σε μαρασμο-ενοψη τεραστιων οικονομικης μορφης εξελιξεων.Και ολοι μας στην αναμονη.Ολοι μας "σχεδον τυφλοι" αποδεκτες πληρως απροβλεπτων ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ, οι οποιες απολυτα "σερνονται" πισω απο την δυναμικη των αντιστοιχων οικονομικων...Οποτε τα προσωπα (για τα πολιτικα εννοω) που εν δυναμει την "στιγματιζουν" σχεδον δεν παιζουν κανενα ΡΟΛΟ...Απλως σε δεδομενες στιγμες βρισκονται σε δεδομενους ρολους,χωρις στην ουσιαστικη βαση να αντιπροσωπευουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 20/08/2010 15:26:08

      Ολα εξηγούνται με το τρομακτικό αριθμό τεχνολογικών στρατιωτικών projects που παρέδωσε η Αμερική στη Τουρκία.
      ΟΛΑ.

      Εγχώρια παραγωγή F-35 σε 5 με 7 χρόνια!!! Ήδη άρχισαν να κατασκευάζουν τους κινητήρες.
      Εγχώρια ικανότητα διαστημικών αποστολών σε 5 με 7 χρόνια!!! ΑΤΤΑ ΙΙ.
      Εγχώρια παραγωγή UAV σε 4 με 5 χρόνια.
      Υλοποίηση παραγωγής και εξοπλισμού στόλου του Αιγαίου και στόλου της Μαύρης Θάλασσας.
      Εγχώριο πρόγραμμα παραγωγής στρατιωτικών, μαχητικών και μεταφορικών ελικοπτέρων σε 4 με 5 χρόνια.
      Εγχώριο πρόγραμμα παραγωγής τεθωρακισμένων αρμάτων σε 4 χρόνια, ενω εγχώριο θωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού υπάρχει απο τώρα.
      Σε 5 χρόνια δεν θα έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτε απο την Αμερική ΚΑΙ απο τη Ρωσία.

      Ο κος Μητσοτάκης και η κα Ντορα τη λένε για ολα αυτά? Μιλούν ποτέ ανοιχτά για αυτά ακριβώς τα θέματα, ή τα αποφεύγουν?
      Οι φίλοι μας οι Κρητικοί, κατά πόσο τα γνωρίζουν?

      Το ΠΑΣΟΚ τι κάνει?
      Η ΝΔ που βόσκει?

      Καυτά ερωτήματα.

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 15:29:40

        Να συμπληρώσω. Με δεδομένο το φιλοισλαμισμό του κου Ομπάμα, ο κος Μητσοτάκης ο πρεσβύτερος τι έχει να μας πει για το ποιά πορεία οφείλει να ακολουθήσει η Ελλάδα στο μέλλον και τι θα συμβούλευε την κόρη του. Τέλος πόσο θα ανησυχούσε για τη Κρήτη και σε ποιές απόψεις ΣΥΜΠΛΕΕΙ η σκέφτεται αν ΣΥΜΠΛΕΥΣΕΙ με το ΓΑΠ.

  4. Στέργιος avatar
    Στέργιος 20/08/2010 15:14:25

    Να ρωτήσω κάτι, αγαπητέ Μανώλη;

    Στη συνείδηση των Κρητικών, ΓΙΑΤΙ η Μπακογιάννη είναι "δική τους";
    Είναι μια γυναίκα σαφώς κρητικής καταγωγής, που σίγουρα έχει περάσει πολλά καλοκαίρια στην Κρήτη, αλλά που όμως ΠΟΤΕ της δεν έζησε στην Κρήτη και δεν ζυμώθηκε με την κρητική κοινωνία και τις ανάγκες της.
    Με ποια λογική οι Κρητικοί τη θεωρούν "δική τους";

    Σε ρωτώ γιατί είμαι Θεσσαλονικιός και ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ με κάτι ανθρώπους σαν τον Διονύση Σαββόπουλο π.χ., που έριξαν μαύρη πέτρα στη Θεσσαλονίκη πριν από 45 χρόνια, έκτοτε ζουν κι εργάζονται στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη δεν έρχονται ούτε για ένα Σαββατοκύριακο, αλλά παρ'όλα αυτά δηλώνουν "Σαλονικιοί" και μάλιστα, φλερτάρουν κατά καιρούς με την ιδέα να γίνουν και δήμαρχοι.

    • Alex avatar
      Alex @ Στέργιος 20/08/2010 15:19:36

      Στεργιο
      Γιατι εδω στη Κρητη υπαρχει ενας υπερμετρος ΤΟΠΙΚΙΣΜΟΣ που υπερβαινει και τη λογικη...για αυτο...αν δεις οι Μητσοτακικοι σαν τον Τζαγκερ ειναι κατα βασιν Χανιωτες...που μεχρι ενος βαθμου το καταλαβαινω να τον υποστηριζουν...Αλλα να μου πει εμενα τι ο καθε Ντορικος οταν ακομα και στα Χανια 35 τοις εκατο εφτασε η Ν.Δ ακομα κα το 1990 που ηταν στο απογειο ο ψηλος..παει πολυ

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ Alex 20/08/2010 15:34:15

        Ο συγκεκριμένος τοπικισμός δεν είναι κακό πράγμα ειδικά όταν η κοινωνία της Κρήτης έχει αναδείξει μακεδονομάχους και το αντίστροφο. Απλά χρειάζεται κάποιος σωστός για να πεισθούν οι άνθρωποι. Απο τη ΝΔ λίγοι πιθανότατα είχε δουλέψει προς αυτό το στόχο πλην του Μητσοτακαίϊκου το οποίον όμως δεν δούλευε τόσο για το κόμμα οσο για το ιδίον όφελος.

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 15:40:05

        Ολντ...

        Υπαρχουν πραγματα τα οποια προτιμω να μην τα πολυαναλυσω...οπως καποιοι που ονειρευοντε Ανεξαρτηισιες κτλ κτλ..οσο για το Μητσοτακεικο θα συμφωνησω μαζι σου τη Ν.Δ παντα την εβλεπαν ως οχημα για να εκπληρωσουν τις προσωπικες τους φιλοδοξιες και οχι ΣΠΙΤΙ τους....

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Alex 20/08/2010 17:04:34

        Φίλε Alex
        μοιράζομαι την απορία του Στέργιου και αυτό που λες για την στενοκεφαλιά (σε ένα άλλο σου σχόλιο σε άλλη ανάρτηση) και τον τοπικισμό εξηγεί πολλά.
        Τα περί ανεξαρτησίας με έχουν τρομάξει τα τελευταία χρόνια ειδικά αν τα συνδυάσεις με την οικογένεια του βρυκόλακα και τις διεθνείς διασυνδέσεις τους.
        Αν κολήσεις και τον Καλλικράτη από δίπλα και το πονηρέψεις λίγο το πράγμα μπορεί να σε φρικάρει...

        Εμένα με φρικάρουν οι Κρητικοί πάντως φίλε...

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 17:09:32

        @tsilivithras
        Ειναι καλος και φιλοξενος λαος και πατριωτες οι Κρητικοι φιλε μου απλως εχουν τα κοληματα τους και στη μεγαλυτερη τους πλειοψηφια οι βουλευτες ολωντων κομματων του νησιου ΄΄παιζουν΄΄ για ψηφοθηρικους λογους μ αυτα τα κολληματα.Ενδεικτικα αναφερω στο σπορ της οπλπκατοχης..κανενας βουλευτης στη Κρητη δεν παιρνει ανοιχτα θεση για το θεμα ολοι κανουν τα στραβα ματια....ομως εχουμε καθε χρονο θυματα μονο απο μπαλωθιες σε γαμους και βαφτησια...δεν σου λεω τωρα για εκγληματικες ενεργειες...
        Υ.Γ το Ηρακλειο ειναι η πιο καυτη και και κοσμια εδρα της Εθνικης ποδοσφαιρου μη το Ξεχναμε ε?

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Alex 20/08/2010 17:22:28

        @ Alex
        Φίλε επειδή είμαι προκατειλημμένος μεν αλλά δεν θέλω να προσβάλω κανέναν με τοπικιστικά κριτήρια πρέπει να προσέχω τι λέω.Περί φιλοξενίας και μαχητικού πνεύματος δεν διαφωνώ καθόλου και η οπλοκατοχή θα ήταν ένας λόγος που θα με έφερναν να ζήσω εκεί πέρα (πρόσεξε:η κατοχή και όχι η ασυδοσία που βλέπουμε στις ειδήσεις).

        Αλλά έχω βρεθείεκεί για δουλειά και έχω φρικάρει με αυτά που είδα.
        Είχα σχέσεις κοινωνικές με ανθρώπους που επαληθεύουν τα στερεότυπα περί εύπορων "βολεμένων" τοπικιστών.
        Έχω κάτσει να μιλήσω μαζί τους σε παρέα για σοβαρά πράγματα και όταν έρχεται η κουβέντα σε πολιτικά λες και "κατεβάζουν ρολά" και υπερασπίζονται στενοκέφαλα τους "δικούς τους" σε βαθμό που θα υπερασπίζονταν τα παιδιά τους.

        Μην με παρεξηγείς...προφανώς δεν είναι έτσι η πλειοψηφία αλλά...σου είπα...με φρικάρουν ρε φίλε.

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 17:26:45

        @tsilivithras

        Δεν θα διαφωνησω μαζι σου οντως σε παρα πολλες περιπτωσεις ισχυει αυτο που λες, σκεψου τωρα να εισαι Νεοδημοκρατης ειδικα...τεσπα εχει πολλες αντιφασεις το νησι γενικως αλλα το ισοζυγιο παραμενει θετικο.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Στέργιος 20/08/2010 18:44:11

      Ειναι δική του γιατί έχει βαφτίσει και έχει κάνει κουμπαριές με δαύτους... 2000 βαφτιστήρια έχει το μητσοτακέικο και τρέχουν πίσω από τα δράκουλα.

      Βάλε πόσους έχει διορίσει και εξυπηρετήσει βάλε και ότι τα ντολμαδάκια της Μαρίκας γίνονται από κρητικό χανιώτικο ελαιόλαδο και ναι τους ανήκει... χάρισμα.

    • makis avatar
      makis @ Στέργιος 20/08/2010 22:45:24

      οι κρητικοί όπως και πολλοί άλλοι Έλληνες αρέσκονται στο σύστημα υμετέρων κουμπάρων λαμογιών κλπ στο οποίο όσο είναι συνδεδεμένοι όλο και κάτι μπορούν να ρουφανε
      αν μας εκλείψει η κόρη του αρχιδιαπλεκομενου και το σινάφι τους για πολλούς η σούπα χαλάει
      Δεδομένου ότι οι συμφοιτητές Γιωργάκης και Αντωνάκης λιγότερο τα καταφέρνουν από τους προηγούμενους σε κουμπαριές και άλλα υμετερίστικα εγχώρια κόλπα οι φίλοι μας κρητικοί και άλλοι μάλλον πρέπει να ψάξουν σε πιο σύγχρονους τρόπους διαπλοκής

    • καινός avatar
      καινός @ Στέργιος 22/08/2010 03:31:15

      φίλε στέργιο, ως κρητικός μπορώ να σε ενημερώσω οτι οι "φιλικές" - "οικογενιακές" - "κομματικές" σχέσεις είναι αυτές που - επιφανειακά τουλάχιστον, κάνουν τους κρητικούς να υποστηρίζουν την Ντόρα (που και αυτό εν μέρη είναι κατασκεύασμα των ΜΜΕ, δεν την πολυυποστηρίζουν!!!).

      Υπάρχει φυσικά και άλλος ένας λόγος... Η "εξ απαλών ονύχων" ενασχόλησή τους με την πολιτική.


      ΥΓ: Πριν με φάτε, το "εξ απαλών ονύχων" το έγραψα σύμφωνα με την έννοια που του προσέδωσε το ΓΚΑΠ ;) Ε, να κάνουμε και κάνα χαβαλέ με τα χάλια μας...

  5. thespieys avatar
    thespieys 20/08/2010 15:47:35

    Ε ναι, αφου τους βολεψε το μητσοτακεικο στο Δημόσιο πως να μη τους ψηφίσουν μετα οι Κρητικοί;

  6. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 20/08/2010 16:19:37

    ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΥΠΟΥΛΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΪΚΟΥ! ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΛΕΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΒΕΛΗ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ Ν.Δ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ! ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!

  7. Maya avatar
    Maya 20/08/2010 16:34:03

    Με ποια λογική η κα Μπακογιάννη κατεβάζει τον γιο της στο Καρπενήσι?

    Δεν ντρέπονται λιγάκι μωρέ? Λίγο, έτσι για τα μάτια του κόσμου δεν μπορούν να κρατάνε τα προσχήματα?

    Έχουν κάνει την χώρα ένα τεράστιο φέουδο επιχειρηματιών και οικογενειών! Σκέφτεσαι την έννοια της πολιτικής σήμερα και σου γυρνάνε τ'άντερα.
    ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!

    Μα πιο πολύ ντροπή σε αυτούς που τους ψηφίζουν.

    Ειδικά για την Κρητικούς, δεν πα να αυτονομηθούν κιόλας, ούτως ή άλλως ξένο σώμα είναι.

    • Alex avatar
      Alex @ Maya 20/08/2010 16:38:52

      ΜΑγια λες βλακειες για τα περι αυτονομιας και ξενου σωματος...στα επιστρεφω...

      • Maya avatar
        Maya @ Alex 20/08/2010 17:50:25

        Ωραία Alex, και τώρα που μου τα επέστρεψες πες μου τι άλλαξε.

        Η Κρήτη είναι ήδη κράτος, απλώς ο Καλλικράτης θα το κάνει και πιο επίσημο.

        Θες να συζητήσουμε και για το πόσο οι Αθηναίοι σπάνε το κεφάλι τους σαν τον Δία και βγαίνει από μέσα η θεά της Σοφίας?
        Πολύ ευχαρίστως αγαπητέ.

        Αλλά όλοι οι "μεγάλοι" των κρητικών οικογενειών έχουν φροντίσει να απλώσουν τα διαπλεκόμενα πλοκάμια τους μέσα στην Βουλή δηλητηριάζοντας τον ιστό της ελληνικής κοινωνίας.

        Έχουν μεταφέρει τις προίκες τους παντού.

        ΦΤΑΝΕΙ, ΕΛΕΟΣ!
        Αν ονειρεύονται πριγκηπάτα, να μείνουν στα χωριά τους.

        Το παράδειγμα του Τρεμόπουλου με ποια λογική το χρεώνεις σε εμένα? Πλάκα μου κάνεις?
        Να σου θυμίσω ότι η κα Μπακογιάννη (από την Κρήτη) ήταν υπέρ Ανάν, όπου φυσάει ο άνεμος στο σκοπιανό, κοκορέτσι εξωτερική πολιτική γενικά, Καραβέλας, Siemens-Γερμανοί κλπ.

        Να σου θυμίσω ότι το βαρδινογιαννέικο (από την Κρήτη) κυβερνάει την Ελλάδα?

        Η κα Μπακογιάννη (από την Κρήτη) μέσω του mega του Βαρδινογιάννη (από την Κρήτη) έκανε ό,τι μπορούσε για να υπονομεύσει την ΝΔ και έφερε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία στηρίζοντας το ΔΝΤ.

        Πού είναι οι ευθύνες των Κρητικών σε όλα αυτά? Δεν είδαν ότι πλήττεται το εθνικό συμφέρον με τα μπουμπούκια που μας στέλνουν?

        Οσο για τα περί αυτονόμησης, έχετε χάσει επεισόδια.
        Δεν τα λέω εγώ, οι ίδιοι τα λένε. Ρωτήστε και τον "καπετάνιο" τους.
        Πέρσι (ή φέτος δεν θυμάμαι) ευχήθηκε "εμπρός για μια αυτόνομη Κρήτη" και από κάτω χειροκροτούσαν. Δεν είδα κάποιον να αντιδράει, ένα κίνημα, έστω μια συζήτηση.

        Το ετοιμάζουν ΗΔΗ μέσω του Καλλικράτη και δεν βλέπω να υπάρχει καμία αντίσταση, επανάσταση ή άλλα τέτοια εθνικά.
        Δεδομένου ότι οι Κρητικοί δεν απαντούν στα όσα γενικά γίνονται και λέγονται, εγώ το βλέπω ως επιδοκιμασία.

        Αυτοί διαχωρίζουν την εθνική τους συνείδηση, εγώ τα ακούω?

        Δεν μιλάμε για τον Καζαντζάκη, ούτε για τους ήρωες, ούτε για τους απλούς ανθρώπους. Μιλάμε για τα κέντρα εξουσίας.
        Μιλάμε για το σήμερα και οι περισσότεροι σύγχρονοι κρητικοί πολιτικοί ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΥΝ μονίμως κάθε έννοια σοβαρότητας και αυτοσεβασμού.

        Γιατί πρέπει να τους τρώω και αυτούς στη μάπα, δε κατάλαβα κιόλας. Να τους πληρώνω, να τους ακούω, να μου ελέγχουν την ζωή και τα νεύρα, γιατί?

        Αγαπητοί, μέχρι και η κρητική μύγα που πετάει έχει όπλο.
        Πού το βρίσκει, έχουμε ποτέ αναρωτηθεί?

        Γιατί κολλάτε στις λέξεις και δεν βλέπετε την ουσία;

        Δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να πάρουμε την Ελλάδα πίσω αν δεν πάρουμε πρώτα την Αθήνα.

        Και εγώ βλέπω ΠΟΛΛΗ Κρήτη στην Αθήνα να αποφασίζει για το μέλλον όλων μας. Αυτό από μόνο του δεν είναι πρόβλημα, όταν όμως αυτή η Κρήτη κάνει ό,τι μπορεί για να εξυπηρετεί τα πάντα εκτός από το εθνικό συμφέρον, τότε Χιούστον έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα.

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 18:05:11

        Μαγια σε τυφλωνει ο οπαδισμος και απευθυνεσαι στο λαο ενος νησιου που εχει δωσει αγωνες για την Ελλαδα ισωπεδωνεις τους παντες μονο και μονο επιδη σε τυφλωνει το μισος σου για τη πριγκιπισσα.Και στο λεω εγω που δεν την υποστηριζω καν.Αν ειναι δυνατον να εχεις τετοιες φανατικες αποψεις και διχαστικες.Οσο τα περι ΑΝΑΝ και αλλα που καταλογιχεις στη Μπακογιαννη αν εμπαινες στο κοπο να με διαβαζεις κατα καιρους οπως πχ στο αλλο ποστ για το Μαρκογιαννακη εγω πρωτος τα χωνω χοντρα.ΟΣΟ για το Τρεμοπουλο απλα το αναφερω γιατι εχει συναφεια η αποψη του με τη δικη σου.Ισοπεδωτικη και φανατικη.
        Αλλο ομως η Μπακογιαννη και ο Βαρδινογιαννης (λες και δεν υπαρχουν αντιστοιχοι επιχηρηματιες που μας καταδυναστευουν απο αλλες περιοχες της Ελλαδος) και αλλο να χρεωνεις σε 750000 ΕΛΛΗΝΕΣ πολιτες ολα τα κακα που εσυ απεχθανεσαι.
        Αν ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙΣ τα λεγομενα μου θα δεις οτι πρωτος εγω καυτηριαζω συμπεριφορες που δεν ειναι σωστες.Αλλα νομιζω οτι καθε μερος της Ελλαδος εχει τα κακα του και τα καλα του τι πρεπει δλδ να κανουμε να χωριστουμε παλι σε πολεις κρατη για να ικανοποιηθεις εσυ....ΕΛΕΟΣ ...Ντροπη σου

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ Maya 20/08/2010 16:43:55

      Προσοχή σε ακρότητες και αμετροέπειες του τύπου αυτονόμησης ελληνικών περιοχών! Πάνω απ' όλα είμαστε όλοι Έλληνες, ακόμη κι αν διαφωνούμε μεταξύ μας! Μην παίζουμε το παιχνίδι όσων θα έτριβαν τα χέρια τους να μας δουν ξανά διχασμένους και αλληλοσπαρασσόμενους! Δικαίωμα στο λάθος έχει ο καθένας! Δικαίωμα στην εθνική αυτοκτονία δεν έχουμε!

    • Alex avatar
      Alex @ Maya 20/08/2010 16:47:17

      Αλλιως Μαγια πηγαινε να κανεις παρεα στο Τρεμοπουλο που κατηγορουσε του Πελοπονησιους Μακεδοναμαχους ως γραφιαδες που δια της βιας αλλαζαν τα επιθετα στη Μακεδονια.....και τους Κρητες Μακεδονομαχους οτι ηταν χωροφυλακες και τρομοκρατουσαν το Λαο της Θεσσαλονικης( εννοωντας Σλαβους και Τουρκους) τετοια μαε λενε μονο οι Ελληνοφωνοι!!!!

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 19:33:37

        Και 2-3 Μαντιναδες για τους καθε λογης Τρεμοπουλους (τρομαρα τους)

        Μακεδονία είναι μια
        και Ελληνική θα μείνει
        στα λάθη σας πολιτικοί
        θα 'χετε την ευθύνη

        Οι Κρητικοί καρντάσια τους
        έχουν τους Μακεδόνες
        γιατί ήταν πάντα δίπλα τους
        σε δύσκολους αγώνες

        Η Κρήτη πάντα δίπλα σου
        ήταν Μακεδονία
        σε κάθε αγώνα αδέλφια σου
        το γράφει κι ιστορία

        Ήτανε πάντα Ελληνική
        του Αλεξάνδρου η χώρα
        και η Κρήτη πάντα δίπλα τση
        σε κάθε δύσκολη ώρα!

      • Maya avatar
        Maya @ Alex 20/08/2010 19:51:31

        Και για της μαντινάδας το αληθές βλέπε τους εκπροσώπους που στέλνει να φυλάξουν Θερμοπύλες.

        καραλόλ

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 19:53:27

        Τι σε ενοχλησε ρε Μαγια παλι?

      • Maya avatar
        Maya @ Alex 20/08/2010 20:42:19

        Τίποτα.
        Σκέφτηκα την Μητσοτάκαινα δίπλα τσο μακεδόνα Καραμανλή σε κάθε δύσκολη ώρα και αγώνα.

        Και μου πεσε ένα γέλιο.

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 20/08/2010 21:11:15

        οχι οχι σκεψου την καλυτερα ντυμενη καραγκουνα...χαχαχαχαχαχαχαχα

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Maya 20/08/2010 17:07:52

      Όχι όχι ρε παιδιά αυτονομίες και μλκς...όχι προς Θεού δλδ.

      Μην δίνουμε το παραμικρό δικαίωμα σε αυτούς που τα χουν έτοιμα τα σενάρια.

    • Maya avatar
      Maya @ Maya 20/08/2010 19:03:49

      Βιόλα, απού σε μεγάλωσα
      με τω ματιών το δάκρυ
      εγώ περίμενα ανθούς
      κι εσύ πετάς αγκάθι.

    • καινός avatar
      καινός @ Maya 22/08/2010 03:37:55

      μάγια, αυτά που γράφεις με προσβάλλουν σαν κρητικό. Δεν διαφέρεις σε τίποτα από τους δημοσιογραφίσκους που στην προσπάθειά τους να κάνουν εντύπωση τα ισσοπεδώνουν και τα εξισώνουν όλα.

      grow up που λέμε και στο χωριό μου.

  8. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 20/08/2010 17:06:52

    Επιθανάτιος ρόγχος ο οχετός του κ. Μαρκογιαννάκη. Ευτυχώς που η Νέα Δημοκρατία απελευθερώνεται από τέτοιους τύπους. Η εν γένει θλιβερή συμπεριφορά του στον Νέο Αρχηγό, οι ύβρεις του και το Μητσοτακέικο σχέδιο διάσπασης της Νέας Δημοκρατίας από την φιλόδοξη, αλλά κενή σε πολιτική σκέψη και δυνατότητες ηττηθείσα "χοντρά" την 29η Νοεμβρίου 2009, προκαλεί οίκτο, αλλά και πολύ θυμό σε όλους μας. Ο κ. Μαρκογιαννάκης ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΏΠΕΥΕ την Νέα Δημοκρατία στο Νομό Χανίων. Αντιπροσώπευε την ομάδα των συμφερόντων ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, που δημιούργησε, αφού τέτοιες ομάδες δεν έχουν ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ. Αυτά για να έρχεται στην επιφάνεια η ΑΛΗΘΕΙΑ.

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ Nίκος Θ. 20/08/2010 17:12:48

      Συμφωνώ απολύτως! Πεθαίνουν οι βουλευτές των ρουσφετιών και των μηχανισμών! Ο κόσμος έχει αποδεσμευτεί από κόμματα και μηχανισμούς και θα "πουλά"(με την καλή έννοια) την ψήφο του πολύ ακριβά στο εξής. Μόνο σε όποιον πραγματικά τον εκφράζει, ακόμα κι αν δεν τον προβάλλουν τα Μ.Μ.Ε.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ Nίκος Θ. 20/08/2010 20:58:09

      Κενή σε πολιτική σκέψη η Μπακογιάννη;!! Να σε ρωτήσω κάτι. Πόσους ψήφους παίρνει στην Β Αθηνών που εκλέγεται, πόσους παίρνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης και πόσους παίρνει ο Μαρκογιαννάκης στα Χανιά; Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις είναι να υποτιμάς τον αντίπαλό σου.

      • ΝΙΚΟΣ avatar
        ΝΙΚΟΣ @ mitsosms 20/08/2010 21:29:52

        Η Αγία Οικογένεια χρόνια τώρα έχει κτίσει ολόκληρο ρουσφετολογικό, και όχι μόνο, μηχανισμό ακόμη και με μαύρο πολιτικό χρήμα σε όλη την Ελλάδα! Με το σύστημα των πελατειακών σχέσεων, με τη στήριξη των Μ.Μ.Ε (αφιλοκερδώς πάντα!) κατάφερνε να κάνει επίδειξη δήθεν δύναμης! Και μετά έχει το θράσος να μιλά για σπάταλο κράτος, για διαφάνεια και αξιοκρατία και την ανάγκη του Μνημονίου! Το παραμύθι όμως και το πάρτι τελείωσε...

      • καινός avatar
        καινός @ mitsosms 22/08/2010 03:40:16

        ΠΟροσυπογράφω τα του Νίκου παραπάνω...

  9. perifanos deksios avatar
    perifanos deksios 20/08/2010 17:38:40

    O Σαμαράς πρέπει να οργώσει όλη την Ελλάδα και φυσικά και την Κρήτη πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΜΕΣΑ..

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ perifanos deksios 20/08/2010 18:46:43

      Φίλε ένα ένα κάνει δύο ας αποφασίσει ο λαός αν θέλει τους Δράκουλες ή το σπίθα το Γιωργάκη ή όποιον άλλον. Αν το μυαλό του καθενός έχει IQ κατσαρίδας δεν του αλλάζεις μυαλό.

  10. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 20/08/2010 18:40:39

    Να χαίρονται τα μπουμπούκια τους οι Χανιώτες.

  11. Kalesanos avatar
    Kalesanos 20/08/2010 18:55:04

    Προεδρε Αντωνη το εχω ξαναγραψει το γραφω και τωρα.Στις επομενες βουλευτικες εκλογες στα Χανια υποψηφιος βουλευτης με την Ν.Δ ο Κυριακος Μητσοτακης.Να δουμε τα γλεντια των Μητσοτακηδων!

  12. Tassos avatar
    Tassos 20/08/2010 19:18:59

    Ρε παιδιά δεν γίνεται να διαγράψει ΟΛΟΥΣ τους βουλευτές Κρήτης και να τους στείλει στην Ντόρα? 20 % δεν παίρνουμε? Τί να τους κάνουμε? Αχρηστοι είναι, άσε που δυσφημούν και την παράταξη καθώς πολλοί συνδέονται επαγγελματικά γιατί είναι δικηγόροι με εμπόρους ναρκωτικών. Λέω γω τώρα μην τους θίξω, καθαροί είναι όλοι ολοι τους...

  13. SERT avatar
    SERT 20/08/2010 19:35:32

    υποψηφιος δυτικη στερεα κεδικογλου;ισχύει;

  14. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 20/08/2010 20:57:42

    Ο ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΕΒΓΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΑΖΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ 2000 ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 20000 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΞΕΛΕΓΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 500 ΨΗΦΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ (ΜΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ).
    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ. ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΪΚΟ. ΑΠΛΩΣ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ!
    Η ΚΡΗΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΝΔτων ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ.
    Ο ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΑΠΛΩΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΚΑΙ, ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ, ΩΡΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ!

    • καινός avatar
      καινός @ ΜΑΝΙΑ 22/08/2010 03:43:51

      πές τα ρε συ, εδώ προσπαθούμε να αποδείξουμε στους δικούς μας οτι δεν είμαστε ελέφαντες, έλεος δηλαδή!!!

  15. Makis avatar
    Makis 20/08/2010 21:34:47

    Ό Μαρκογιαννάκης Νο2 στο κόμμα της Ντόρας??ααχαχαχαχαχαχαχ
    Γελάσαμε πάλι!Λοιπόν, εχουμε και λέμε!
    1) Ποιο κόμμα???Παρα πολλοί από τους δικούς της και μάλιστα τους Κρητικούς εχουν ήδη αλλάξει γραμμή πλευσης και εχουν συμπορευετει με τον Σαμαρά.
    2) Ακόμα και αν κάνει κόμμα η Ντόρα, θα ήταν απίστευτα ανόητο να κανει τον Μαρκογιαννάκη Νο 2, εκτος και εαν εχει σκοπο να κανει κομμα για να διεκδικησει την αυτονομηση της Κρητης και την διοικηση της απο αυτην...Ειναι προφανες οτι για να εχει εστω και μηδαμινες ελπιδες για κατι καλο , θα πρεπει να βαλει ψηλά στην ιεραρχία του κομματος της πολιτευτες απο την Αθηνα και την Θεσσαλονικη(την Κρητη ουτως η αλλως την καλυπτει η ιδια)
    3) Ο Μαρκογιαννάκης ουτε μικροδειχνει...ουτε ειναι μικρος!Πως θα δειξει τασεις ανανεωσης βαζοντας "υπαρχηγο" εναν πολιτικο σχεδον 70 ετων?
    Με λιγα λογια η αποψη περι Μαρκογιαννακη ως Νο2 μονο ως μπουρδα μπορει να χαρακτηριστει.Αντε γιατι πολυ ασχοληθηκαμε με ολους αυτους...

  16. Παναγιωτης Χανια avatar
    Παναγιωτης Χανια 20/08/2010 21:48:29

    Κανεις Μαρκογιαννακης δεν εχει το δικαιωμα να συμπεριφερεται σαν "τραγος" που οδηγει "προβατα" σε συγκεκριμενη κατευθυνση. Κανεις δεν αγει πλεον κανεναν. Αυτο που συμβαινει εδω στα Χανια νομιζουν οι φιλοι και συμπατριωτες οτι συμβαινει σε ολη την Ελλαδα. ΛΑΘΟΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Πριν 5 μερες σε συναντηση των 10 μετρων αποσταση οι κκ Μαρκογιαννακης και Μητσοτακης δεν αντηλλαξαν ουτε βλεμμα. Ας μη συνδεουμε λοιπον καταστασεις και προσωπα υποχρεωτικα. Η κινηση για νεο κομμα θα επρεπε να γινει απο τον στρατηγο-Ντορα κι οχι απο το φανταρακι-Μαρκο που σαν αλλος ανυπομονος και φοβισμενος στρατιωτης προδωσε το σχεδιο. Για μενα συνδεση σε πρωτυη φαση δεν υπαρχει. Τα κινητρα της απομακρυνσης ειναι ιδιοτελη και δεν αφορουν τον απλο ταλαιπωρημενο Νεοδημοκρατη ψηφοφορο. Και οι ισχυρισμοι του Μαρκο ανυποστατοι. Και ο Σαμαρας καποτε γυρισε και ο Σουφλιας και ολοι αυτοι κι ετσι καλο ειναι να μην προδικαζεται κατι. Αυτο που εκανε -και ευτυχως -ο κος Μαρκογιαννακης ειναι να "καψει" την υποψηφιοτητα του ανεξαρτητου (sic!) υποψηφιου στα Χανια χωρις να το καταλαβει-η το καταλαβε- και να κρεμασει ενα ολοκληρο ψηφοδελτιο, γεματο απο Νεοδημοκρατες Μαρκογιαννικους που δεν εχουν ορεξη καθολου να τον ακολουθησουν στο λακκο με τη φαβα. Καλη ορεξη.........

  17. κωστας avatar
    κωστας 20/08/2010 22:02:39

    Μην ξεχνατε οτι για καλη της τυχη η νεα δημοκρατια στα χανια εχει εναν νεο πολιτικο πολλα υποσχομενο τον ΜΑΝΟΥΣΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ. Η αξια του οποιου για οσους τον γνωριζουν ειναι πολυ μεγαλη.Ειναι απο τα νεα και αφθαρτα στελεχη που θα κουβαλησουν τη νεα δημοκρατια στις πλατες τους στο νησι.Οι χανιωτες ασχετως το που ανηκουν μονο καλα λογια εχουν να πουν για το ΜΑΝΟΥΣΟ το δικο τους παιδι.Πολυ γρηγορα η υποθεση ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ θα απασχολει μονο τις παραπολιτικες στηλες,ετσι κι αλλιως ειναι μια διαφωνια που δεν εχει πολιτικη χροια αλλα προσωπικη.Και απ' οτι φαινεται προσωπικες διαδρομες και ανταρτικα ο νεος αρχηγος δεν τα σηκωνει.Οσο για τα αστεια που ελεγε ο κυριος ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ το πρωι στην τηλεοραση του μεγα οτι η νδ θα ναι τριτη στην ΚΡΗΤΗ στις εκλογες για την περιφερεια μαλλον θα πρεπει καποιος να του θυμησει οτι οι νεοδημοκρατες παντα τιμωρησαν οποιον τολμησε να τους προδωσει.

  18. Μαύρη Γάτα avatar
    Μαύρη Γάτα 21/08/2010 10:55:34

    ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΙΣΩΠΕΔΩΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ. Ο ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΠΌ ΤΟ 1980- ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΝΑ ΤΟΥς ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ- ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΣΟΚ.
    (ΖΟΥΣΑΜΕ ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΠΑΣΟΚ ΣΤΑ ΧΑΝΙΆ...ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΚΤΛ) ΟΜΩΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ -ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ- Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΣΤΑ ΧΑΝΙΆ Ο ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΜΕΝ ΠΙΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΟΠΩς Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ Η ΛΙΤΣΑ ΚΟΥΡΟΥΠΑΚΗ ΑΠΌ ΠΑΣΟΚ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΙς ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗς ΚΟΙΝΩΝΊΑΣ.
    ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥς ΝΕΟΥΣ: ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗ- ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ- ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΚΤΛ
    ΚΙ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΛΙΩΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ.
    ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ.

    • Alex avatar
      Alex @ Μαύρη Γάτα 21/08/2010 13:55:16

      @ Μαυρη Γατα
      ....Μονο χουντα συμπατριωτη...?10ετια του 80 υπηρχε πολιτικο απαρτχαιντ.στη Κρητη...τι να λεμε τωρα

  19. Orestios avatar
    Orestios 22/08/2010 03:43:06

    Απορώ πως ασχολείστε με έναν αποτυχημένο, που ακολουθεί μια εξίσου αποτυχημένη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.