05/08/2010 14:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Θα ματώσουμε" απαντούν και οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ

Τη φράση του προέδρου της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ «θα ματώσουμε», χρησιμοποίησε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Νίκος Κιουτσούκης για να εκφράσει την αντίθεση των εργαζομένων στον ΟΣΕ απέναντι στα σχέδια της κυβέρνησης για την εξυγίανση του Οργανισμού.

Μιλώντας στον Βήμα 99,5, ο κ. Κιουτσούκης ξεκαθάρισε ότι οι εργαζόμενοι δεν θα συμμετάσχουν σε διάλογο με προαπαιτούμενα.

Σύμφωνα με τα όσα, μέχρι στιγμής, έχουν αποφασιστεί από την κυβέρνηση, ο σχεδιασμός για την εξυγίανση του Οργανισμού προβλέπει την επανίδρυση του ΟΣΕ, απαλλαγμένου από τα ελλείμματα και με τη συμμετοχή ιδιωτών.

Το σχετικό σχέδιο νόμου, που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα, προβλέπει ότι στο πλαίσιο του ελληνικού σιδηροδρόμου θα λειτουργούν τέσσερις εταιρείες: ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και η ΓΑΙΑΟΣΕ.

Ορίζεται ότι ορισμένα από τα ελλείμματα του ΟΣΕ, που αγγίζουν τα 10 δισ. ευρώ, θα καλυφθούν από το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ κάποια άλλα θα διαγραφούν. Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών θα προχωρήσει σε εκποίηση και συνεκμετάλλευση τμημάτων της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ.

Η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει τη διαχείριση όλων των δρομολογίων και του προσωπικού των συρμών, θα μπορεί να πωλήσει το 49% των μετοχών της και να παραχωρήσει το μάνατζμεντ σε τρίτους, ιδιώτες ή άλλους φορείς.

Το σχέδιο που επεξεργάζεται η κυβέρνηση προβλέπει, ακόμη, την κατάργηση ζημιογόνων γραμμών, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων αναμένεται να μειωθεί από τις 6.500 στις 4.000, μέσω μετατάξεων ή συνταξιοδοτήσεων όσων πληρούν τις προϋποθέσεις.


ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΕΜΕΣΙΣ avatar
    ΝΕΜΕΣΙΣ 05/08/2010 14:40:03

    ΔΝΤ και πάλι ΔΝΤ

  2. ataktos avatar
    ataktos 05/08/2010 14:48:49

    όχι ΜΑΝΤΑΜ - τα χρέη έχουν υπογράφει με ελληνικά γράμματα ...

  3. Dyer avatar
    Dyer 05/08/2010 15:17:01

    Για να πούμε και του στραβού το δίκιο επί σειρά ετών συστηματικά έγιναν προσπάθειες απαξίωσης του ΟΣΕ. Όταν οι σιδηρόδρομοι σε όλη την Ευρώπη εκσυγχρονίζονταν εδώ είχαμε τους ιδιώτες με τα ΚΤΕΛ. Βέβαια δεν είδα τότε τους συνδικαλιστές του ΟΣΕ να «ματώνουν». Λιγότερη πελατεία λιγότερη δουλειά. Πίστευαν ότι πάντα ο δημόσιος κορβανάς θα τους χρηματοδοτεί. Τώρα όμως στην εποχή του ΔΝΤ αυτά τέλος.
    Μια καλή ιδέα είναι όποιος ενδιαφέρεται για λιγνίτες της ΔΕΗ να του προτείνουμε τον ΟΣΕ. Λέτε να μη δεχθεί;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Dyer 05/08/2010 16:44:09

      Πάρτυ θα κάνουν τα κτελ με την μείωση των δρομολογίων, που σχεδιάζει η κυβέρνηση. Καθόλου δεν τους ευνοεί η "εξυγίανση" του ΟΣΕ.

      Κάτι παρανομίες με βαγόνια δεν τις θυμάται κανείς?

      • Dyer avatar
        Dyer @ Orestios 05/08/2010 17:02:50

        Τα μαύρα βαγόνια δεν ξεχνιόνται με τίποτα.
        Όλα αυτά βέβαια ειναι αποτέλεσμα παρακμής και διάβρωσης (βαλε πρώτο όποιο θες).
        Πάντως πολλά χρόνια πίσω στην Πελοπόννησο στήθηκε μεγάλο παιχνίδι μεταξύ ΟΣΕ και ΚΤΕΛ.

      • diasapollon avatar
        diasapollon @ Orestios 05/08/2010 17:06:11

        Πούσε αμίαντε,τρέμετε ναυπηγεία!!!!!!!!!

  4. Aphroditeschild avatar
    Aphroditeschild 05/08/2010 15:17:07

    Μιλάνε τα μεγαλύτερα λαμόγια εργατοπατέρες του ΟΣΕ, ΔΕΗ κλπ που βλέπουν ότι το κλέψιμο του Ελληνικού Λαού για την τσέπη τους τελειώνει και κάνουν σαν κακομαθημένα παιδάκια που θεωρούν ότι όλοι έχουν υποχρεώσεις σε αυτούς μόνο και μόνο με τη παρουσία τους...ΓΑΠ επιτέλους απήλαξε μας από αυτά τα 'κατακάθια". Όσο για του οπαδούς της ΝΔ ότι επιτέλους ο ΓΑΠ κάνει αυτά που θα έπρεπε να είχε κάνει ο Καραμανλής Β

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aphroditeschild 05/08/2010 16:45:34

      Το GAP κάνει όσα του προστάζουν τα λαμόγια.

  5. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 05/08/2010 15:50:04

    Δυστυχώς και γι αυτά τα στραβά φταίνει οι πολιτικοί (δεν είναι καινούργιο άλλωστε..)
    Γιατί, ποιός επέβαλε στον ΟΣΕ να πηγαίνει στην Άνω Κολοπετινίτσα που είχε 30 ψηφαλάκια για τον κ. Βουλευτή - Υπουργό - Ταγό - Νομάρχη? ? ?
    και που κάθε τρένο είχε περισσότερους υπαλλήλους από επιβάτες...

  6. Νιόνιος-διονύσης avatar
    Νιόνιος-διονύσης 05/08/2010 21:57:20

    ανδρεα οι πολιτικοι εχουν ενα μερος τις ευθυνης.Το κυριο μερος ειναι του λαου με την νοοτροποια των 30 ψηφαλακων που λες.Η κριση ειναι νοοτροποιας, παιδιας και λιγοτερο δημοσιονομικη.

  7. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 05/08/2010 23:16:50

    Να ματωσουμε προεδρε αλλα να μην πουληθει ο αγωνας που θα κανουμε απο την
    ΠΑΣΚ-Σ. Μην ξεχνας οτι εχουν αυτοδυναμια στα περισσοτερα σωματεια και οτι η θητεια σου τελειωνει.

  8. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 05/08/2010 23:39:29

    Ακόμα και σήμερα, με την απειλή της εκποιήσεως, οι υπάλληλοι του ΟΣΕ απλά κάθονται. Πολλοί βγάζουν τη βάρδια τους σε καφενεία. Ξέρω δρομολόγια χωρίς επιβάτες. Αν θέλεις να στείλεις φορτίο χρεωμένο στον παραλήπτη, το προπληρώνεις(!), αν είναι "δύσκολο" το παραδίδεις μόνος σου στο βαγόνι "λόγω ελλείψεως προσωπικού"(!), και μετά από πολλές μέρες (έτσι κι αλλοιώς οι "χαμηλής ταχύτητος" παραδόσεις θυμίζουν την εποχή του Τρικούπη) σε ειδοποιούν και πηγαίνεις να πάρεις τα λεφτά, αφού πλήρωσε ο παραλήπτης!
    Ο σημερινός ΟΣΕ είναι πραγματικός καρκίνος. Είναι μεταφορικά ΑΧΡΗΣΤΟΣ, είναι φωλιά λωποδυτών και τον πληρώνουμε καθημερινά και άγρια. Να κλείσει για όσο χρειάζεται και να ανοίξει μόνο όταν θα μπορεί να στηθεί στα δικά του πόδια.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΗΛΕΑΣ 06/08/2010 00:00:07

      Η χούντα του Παπαδόπουλου απαξίωσε τον σιδηρόδρομο για να στρώσει το χαλί στα ΚΤΕΛ των "εθνικοφρόνων". Η χούντα του ΔΝΤ και των νεοφιλελεύθερων παπαγάλων της θέλει να απαξιώσει ξανά τον σιδηρόδρομο για να τον εξαφανίσει ολότελα και να τον χαρίσει στους "αναμορφωτές".

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Αυριανιστής 07/08/2010 00:00:26

        Περισσότερο δεν μπορεί να τον απαξιώσει κανείς. Το ποιός φταίει είναι ιστορία. Το ότι πρέπει να απαλλαγούμε από αυτόν αφού είναι ΑΧΡΗΣΤΟΣ και ΕΠΙΖΗΜΙΟΣ είναι ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ. Άποψή μου είναι να τον ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ σε μιά νύχτα, να μετατάξουμε όσους μπορούν να μεταταχτούν και να απολύσουμε (λόγω καταργήσεως των θέσεων) τους άλλους. Και να προκυρήξουμε διαγωνισμό με οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια για την μίσθωση/πώληση των εγκαταστάσεών του. Οι μεταφορές δεν θα επηρεαστούν σημαντικά και θα μας δοθεί αρκετός χρόνος.

  9. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 06/08/2010 11:42:42

    Ας δώσει το Ελληνικό Δημόσιο τα 10 δις,που χρωστάει στον ΟΣΕ και μετά βλέπουμε πόσο είναι το έλλειμα αυτού του πολύπαθου οργανισμού...

  10. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 06/08/2010 19:17:39

    ΠΗΛΕΑ, ΑΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΕΛΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΩΝ ΛΩΠΟΔΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ Η ΚΟΡΑΚΙ ΕΙΣΑΙ Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΕ --------.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.