#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/03/2012 15:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Η σιωπή των αμνών στη Συγγρού"



Χθες χρειάστηκα να πάρω τρία ταξί, για να κινηθώ στη Θεσσαλονίκη.

Και οι τρεις ταξιτζήδες κατά σύμπτωση Νεοδημοκράτες. Και οι τρεις μου είπαν πάνω κάτω τα ίδια δυστυχώς θλιβερά πράγματα. Με μια λέξη: Απογοήτευση.

Και όχι βέβαια απ’ τα κλαδικά τους προβλήματα, αλλά απ’ τη γενική εικόνα που αποκομίζουν απ’ τους επιβάτες. Νιώθουν προδομένοι, αφημένοι στο έλεος των αρπακτικών, χωρίς κανένα στήριγμα.

Καλύτερη μέθοδος δημοσκόπησης και πρόγνωσης της διάθεσης της βούλησης του κόσμου, δεν υπάρχει  πέρα απ’ τις κουβέντες μέσα στα ταξί. Γιατί το δείγμα είναι ποικίλο.

Και οι τρεις μου είπαν ότι, δεν διασκορπίστηκαν  οι ψηφοφόροι δεξιά κι αριστερά, μετά τη συναίνεση της Ν.Δ. και τη συμμετοχή στην κυβέρνηση του Παπαδήμιου, όσο απ’ τη σιωπή των αμνών της Συγγρού, τον τελευταίο καιρό.

Για να συναινέσει ο Σαμαράς κάτι παραπάνω θα ήξερε. Και τους λόγους τους εξήγησε. Από τότε όμως ψηφίζονται νομοσχέδια επί νομοσχεδίων, που σπρώχνουν συνεχώς το μέσο και χαμηλόμισθο Έλληνα στην εξαθλίωση, στην απελπισία και πουθενά δεν μπαίνει ένα φρένο. Έλεος πια!

Και εν πάση περιπτώσει ας βγούν  να μιλήσουν. Να πουν κάτι. Να πουν αυτό κι αυτό. Τίποτα. Σιγή ιχθύος.

Και βέβαια ο Πασοκοαριστερός συρφετός κάνει παιχνίδι σε άδειο γήπεδο. Χωρίς ντροπή. Και οι δικοί μας; Πού είναι τα μεγάλα λόγια για επαναδιαπραγμάτευση, ανάπτυξη, απονομή δικαιοσύνης στους υπευθύνους του εγκλήματος; Αυτά μου είπαν.

Κύριοι τα πράγματα δυσκόλεψαν. Ο θυμός γίνεται ποτάμι οργής. Οι απλοί άνθρωποι, τα «λογικά πρόβατα», αρχίζουν να χάνουν τα λογικά τους. Τρελαίνονται και αφηνιάζουν και όποιον πάρει ο χάρος. Και ούτε ο τσομπάνης θα μπορέσει να τα σταματήσει.

Δαναός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απόστολος avatar
    Απόστολος 10/03/2012 15:40:31

    Έτσι ακριβώς είναι. Δυστυχώς, δεν έχουν σιωπήσει μόνον, έχουν χάση την ακοή αλλά και την όσφρηση τους.

    • Θ.Γ avatar
      Θ.Γ @ Απόστολος 10/03/2012 21:08:56

      29 του Απρίλη μέσα στην έρχεται ο Α.Σ το έχει η μοίρα του αυτή η εποχή ειναι μόνο δικιά του...

      • Θ.Γ avatar
        Θ.Γ @ Θ.Γ 10/03/2012 21:21:45

        29 του Απρίλη μέσα στην Άνοιξη ο Α.Σ έρχεται αυτή η εποχή ειναι μόνο δικια του ...

  2. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/03/2012 15:46:33

    Σωστές οἱ ἐπισημάνσεις,δίκαιη ἡ ἀγανάκτηση τοῦ κόσμου,νά θεωρήσω ὃτι περιμένουν στή Συγγροῦ νά μιλήσουν μετά τίς ἐκλογές; Ἐμένα μέ ἐνοχλεῖ ἀκόμη τό ὃτι δέν μᾶς δίνουν καί μιά ἀξιόπιστη ἐνημέρωση γιά τό πότε άκριβῶς θά γίνουν οἱ ἐκλογές,μέ κούρασαν οἱ γενικολογίες.

  3. yianna avatar
    yianna 10/03/2012 15:50:07

    Εμείς που είμαστε η ανώνυμη βάση της ΝΔ, που την ψηφίζουμε τόσα χρόνια επειδή είναι η μόνη παράταξη που μας εκφράζει, λέμε αλλαγές ΑΣ σε όλους και σε όλα. Κάνε την επανάσταση τώρα. Πες τα πράγματα με το όνομά τους, όσο και άν πονάνε. Έτσι θα κερδίσεις σε αξιοπιστία, που είναι το μόνο που χρειάζεται ο Έλληνας αυτή τη τραγική στιγμή να δεί, προκειμένου να ψηφίσει. Μην τάξεις τίποτα από αυτά που δεν θα μπορέσεις να κάνεις, προκειμένου να πάρεις μια εκλογική νίκη. Άλλωστε ο δρόμος είναι μακρύς και οι καταστάσεις θα αλλάζουν πολύ συχνά, πλέον.

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ yianna 10/03/2012 16:06:45

      Εμείς που είμαστε η ανώνυμη βάση της ΝΔ, είμαστε ...πολλά πράγματα, που ΔΕΝ μπαίνουν σήμερα στο ίδιο τσουβάλι. The Game Is Over όπως είπε κι ένας διάσημος πρόσφατα.
      Είμαστε από απλούς μεροκαματιάρηδες του μόχθου με μια πατριωτική συνείδηση που επιθυμούμε μια πατρίδα ΣΟΒΑΡΗ κι όχι γελοία τριτοδρομική μέχρι μεγαλοστελέχη τραπεζων και τραπεζίτες.

      Ηρθε νομίζω το πλήρωμα του χρόνου να ξεκαθαρίσουν οι ιδεολογίες, να ξεκαθαρίσει το κόμμα τι σημαίνει "Λαική Δεξια" ή , Εθνική, πατριωτική δεξιά αν θέλετε ( μή σοκάρεστε από τις λέξεις ) και να ξεκαθαρίσει τι σημαίνει "Νεοφιλελεύθερη Δεξιά" ή αλλιώς αν θέλετε Δεξιά των αγορών και μοντέρνων οικονομιών, ή Φεντεραλιστική δεξιά ή ή ή...

      Εχω την αίσθηση οτι η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των ανθρώπων που ψήφιζαν παραδοσιακά "δεξιά" επέλεγαν συνειδητά μια λύση ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ, σταθερότητας, λογικής, ευνομίας, απέναντι στις λύσεις των τριτοδρομικών σοσιαλιστικών νεφελωμάτων που μόνο ρόλο ως νεφελώματα είχαν να σκεπάσουν και να υποκρύψουν μια ομήγυρη ΑΚΡΙΔΩΝ, οργανωμένων σε ομάδα και αλληλουποστηριζόμενων τρωκτικών και αχόρταγων αρπακτικών με διαλυμένη ηθική, με διαλυμένη συνείδηση δικαίου.

      Εχω την αίσθηση οτι η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των ανθρώπων που ψήφιζαν παραδοσιακά "δεξιά" επέλεγαν συνειδητά μια παράταξη που στο τέλος της ημέρας και πέρα από τα όποια μικροπολιτικά ή άλλα παιχνίδια, έβαζε την ΠΑΤΡΙΔα πάνω απ όλα, το καλό και το συμφέρον του ΕΘΝΟΥΣ των ελλήνων πάνω απ όλα.

      Μπορεί να κάνω και λάθος, ουδείς αλάθητος.

      • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
        ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Ανδρέας 10/03/2012 16:23:25

        +100000000

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ Ανδρέας 10/03/2012 16:27:56

        Μάλλον σύγχυση έχεις πάθει. Έμαθες κάποιες λέξεις στο διαδίκτυο και τις πετάς όλες μαζί για να μας εντυπωσιάσεις.

        • Ανδρέας avatar
          Ανδρέας @ Αυτόνομος 10/03/2012 18:28:41

          Ο όρος "σύγχυση" είναι πολύ λίγος για να περιγράψει ένα άλλοτε λογικό πρόβατο, που όμως αρχίζει να χάνει τα λογικά του, τρελαίνεται, αφηνιάζει και "όποιον πάρει ο χάρος".

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ Αυτόνομος 10/03/2012 19:39:40

          Τι ακριβώς δεν κατάλαβες;

      • factorx avatar
        factorx @ Ανδρέας 10/03/2012 16:50:53

        Να σου εξηγήσω πόσο εκτός πραγματικότητας και "δήθεν βάση" εισαι: Το κειμενο του Δαναού είναι …αιώνες μπροστά από τις αντισαμαρικές ανοησίες που προσπαθείς να ψελίσεις. Και αποδεικνύει - κι αυτό και άλλα κομμάτια μας - ότι εμείς έχουμε το θάρρος να βλέπουμε κατάματα την αλήθεια και να διορθώνουμε τα λάθη μας και μετά να σας σαρώνουμε. Εσείς τι θα κάνετε; θα σώσετε την πατρίδα με τον Μανώλη και την μοντέλα;

        • ΑΚΑΡΝΑΝ avatar
          ΑΚΑΡΝΑΝ @ factorx 10/03/2012 18:16:03

          Αυτο που λέγεται ΝΔ έχει καμμιά σχέση με το πολιτικό φορέα που περιγράφεται στο καταστατικό του; Φίλε, τουλάχιστον η ¨μοντέλα" είναι αυτοδημιούργητη και διακρίνεται στο τομέα της. Ξέρεις πολλούς βουλευτές ΝΔ με ένσημα και επιτυχημένους;

          • factorx avatar
            factorx @ ΑΚΑΡΝΑΝ 10/03/2012 20:45:34

            1. Όχι δεν έχει καμία σχέση και εμείς εδώ τουλάχιστον υποστηρίζουμε ότι η ΝΔ πρέπει να πάει στον κάλαθο των αχρήστων μαζί με το ΠΑΣΟΚ

            2 Εσύ τι υποστηρίζεις; ένα κόμμα πρώην αποτυχημένων βουλευτών και υπουργών της ΝΔ;

            3 Η μοντέλα έχει τίποτα οικονομικές εκρεμμότητες και ήταν γι αυτό στην Αμερική;

        • thanos avatar
          thanos @ factorx 10/03/2012 19:07:47

          Προσπαθείς πάση θυσία να προστατεύσεις την πολιτική Σαμαρά, νομίζοντας ότι αν δεν ακουστεί αρνητικό σχόλιο είναι υπέρ του Αντώνη.
          Εδώ κάνεις το μεγάλο λάθος.
          Δεν υπάρχει άνθρωπος αλάνθαστος, πόσο μάλλον πολιτικός και δη αρχηγός της αξιωμ. αντιπολίτευσης και υποψήφιος πρωθυπουργός.
          Επιπλέον, ο κόσμος καταλαβαίνει ότι "προστατεύεται" και λειτουργεί αντίστροφα, ως προπαγάνδα δηλαδή.
          Σε καλώ να ξανασκεφτείς τα ανωτέρω, γιατί είμαι σίγουρος ότι το έχεις σκεφτεί κ συζητήσει με τους συνεργάτες σου, αλλά η απόφαση είναι λάθος.

          • factorx avatar
            factorx @ thanos 10/03/2012 20:43:22

            Δεν μου λες τεράστιε; Διαβάζεις υποθέτω το site και αυτήν την ανάρτηση. Για μέτρα: πόσα είναι τα αρνητικά και πόσα τα θετικά σχόλια; Για τα ηλίθια δεν γίνεται λόγος. Δεν περνάνε

      • madprof avatar
        madprof @ Ανδρέας 10/03/2012 17:28:40

        "Εμείς που είμαστε η ανώνυμη βάση της ΝΔ, είμαστε …πολλά πράγματα, που ΔΕΝ μπαίνουν σήμερα στο ίδιο τσουβάλι."
        Είστε τα εύκολα θύματα αγαπητέ!
        Όχι ότι εμείς οι ανένταχτοι, θα την γλιτώσουμε!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Ανδρέας 10/03/2012 18:24:07

        Εσένα Ανδρέα, που είσαι "η ανώνυμη βάση της ΝΔ"θέλω να σου θυμίσω τι έγραφα πριν λίγο καιρό και δεν το έγραφα για την πλάκα μου, αλλά για να ξυπνήσω αυτήν την ανώνυμη αλλά και την επώνυμη βάση : "Δύσκολες εποχές ζούμε. Τα έχουμε πει και τα έχουμε γράψει χιλιάδες φορές.
        Όμως το σύστημα δουλεύει, δουλεύει εις βάρος μας και μας δουλεύει. Η δουλειά του να γίνεται. Η εξαθλίωση του λαού χτυπάει κόκκινο.
        Λύση σοβαρή πέραν αυτής του Σαμαρά δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα.

        Είτε το θέλουμε είτε όχι αυτή είναι η αλήθεια. Με αργά αλλά σταθερά βήματα ετοιμάζεται να κυβερνήσει.

        Όμως, εδώ είναι το ζητούμενο: Η Ν.Δ. ως κόμμα εξουσίας πού είναι; Πού είναι να βγει μπροστά και να καλέσει το λαό τον πονεμένο να ακολουθήσει;Είναι δυνατόν όλα να τα περιμένουμε απ’ το Σαμαρά; Τι να πρωτοκάνει;

        Αν πραγματικά θέλει η Ν.Δ. στα σοβαρά να κυβερνήσει αυτόν τον τόπο θα πρέπει να ξεκινήσει αμέσως.

        Και τότε όλοι, μα όλοι πλάτες θα βάλουμε, για ό,τι καλύτερο γι αυτόν τον τόπο, για τους ανθρώπους του, για τα παιδιά μας!
        Και τότε θα λογαριαστούμε και με τους επιτηρητές μας." Αλλά η ανώνυμη βάση, ευτυχώς μικρό το ποσοστό, ακόμα επαναστατεί από τον καναπέ. Μην κάνεις και συ το ίδιο.Μην πέφτεις στην παγίδα των ψευτοδιλημμάτων. Με ξόρκια και αφορισμούς,δεν γίνεται δουλειά.

      • Vangelis... avatar
        Vangelis... @ Ανδρέας 10/03/2012 19:23:34

        Δεν νομιζω οτι κάνεις λάθος.
        Ποιος δεν βαζει την πατριδα πανω απο ολα;
        Ποιος δεν θελει την ευημερία των Ελλήνων και το καλό όλων μας;

        Αν κατι μας κάνει να αισθανόμαστε τουλάχιστον μουδιασμένοι, όλοι μας εμεις οι ανώνυμοι πιστοί στο δόγμα της πατρίδας είναι οι απανωτές αλλαγές στις θέσεις της ηγεσίας μας με αποτέλεσμα να μην ξερουμε απο που να πιαστουμε.. και να κοιτούμε αποσβολωμένοι τί είναι αυτό που τόσο πολύ καταλαβαίνουν εκείνοι εκει πέρα και όχι εμείς.

    • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
      Δ.Φ. (ανιδεος) @ yianna 10/03/2012 16:33:09

      Mono ετσι θα κερδησει την αξιοπιστια.
      Συνφωνω απολυτα.
      Αγαπητε Δαναε δεν ειναι ομως μονοδρομος το οτι εχει πεσει σε υπνο βαθυ η Συγγρου.
      Η πιο κρισημη εκλογηκη περιοδος μετα απο τη δικτατορια ειναι αυτη που ερχεται.
      Ο κοσμος πρεπει να καταλαβει επι τελους πως δεν υπαρχουν περιθορια για αποχες και ¨τιμωριες¨ αλα 2009.
      Οταν τοτε ο ΚΚ ειπε την αληθεια εστο και μιση, τον καταποντησαν οι ΝΔτες.

  4. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 10/03/2012 15:56:18

    Εύγε Δαναέ. Όπως ακριβώς τα λες. Αυτή τη στιγμή ο ΓΑΠ πανηγυρίζει, βγάζει λόγο σαν να είναι ο Μεσσίας, για τη δικαίωση της επιλογής του. Αυτά που στήριξε η κυβέρνηση Παπαδήμου (ο Σαμαράς με τον Βενιζέλο δηλαδή).
    Ο θυμός έχει γίνει ποτάμι κι εύχομαι ο γλάρος να το οδηγήσει σε κάποια θάλασσα γαλήνια, γιατί αν φουσκώσει κι άλλο θα κοκκινίσει και είναι κρίμα να ζήσουμε νέο εμφύλιο.

  5. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 10/03/2012 15:56:43

    Στις 19 Φεβρουαρίου

  6. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 10/03/2012 16:03:18

    Δαναέ, υπέροχο και εύστοχο το άρθρο σου.
    Ελπίζω να αποτελέσει εγερτήριο σάλπισμα στα ώτα των παρεπιδημούντων στην Συγγρού, έστω και αργά...
    Τόσο και τέτοια σιωπή, δεν είναι των ...αμνών...
    Σαν ομερτά φαντάζει...
    Εύχομαι και ελπίζω να κάνω λάθος...

  7. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/03/2012 16:03:48

    Ἒ, τότε ἒχουμε κυβέρνηση,τί παραπονούμαστε!

  8. Underdog avatar
    Underdog 10/03/2012 16:12:31

    Τα ίδια και χειρότερα είναι στην Αθήνα. Πολλοί δεν πρόκειται να πάνε να ψηφίσουνε. Πρέπει να γίνει κάτι για να μην χαθεί όλος αυτός ο κόσμος που επιθυμεί αλλά δεν θέλει.

    • factorx avatar
      factorx @ Underdog 10/03/2012 16:30:45

      Τι πίνεις και δεν μας δίνει; "να μην χαθεί όλος αυτός ο κόσμος που επιθυμεί αλλά δεν θέλει". Όπως μου είπε κάποτε ένας γυμνασιάρχης που μου έριξε οκταήμερη αποβολή: "συνελήφθη ασκεπής και μάλιστα χωρίς καπέλο"

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ factorx 10/03/2012 17:53:02

        Φάκτορα τώρα το είδα! Απίθανο. Άκου “συνελήφθη ασκεπής και μάλιστα χωρίς καπέλο”!~!!!!!!!!!!!!!!!

        • Σίχαμα avatar
          Σίχαμα @ Δαναός 10/03/2012 18:01:18

          ΩΣΤΕ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗς ΕΊΣΑΙ ΠΟΥΛΆΚΙ ΜΟΥ;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Σίχαμα 10/03/2012 18:27:21

            Προς εμένα Σίχαμα; Άκου Σίχαμα...Πού βρε το βρήκες αυτό το όνομα;

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ factorx 10/03/2012 18:27:57

        Τί ἦταν ὁ Γυμνασιάρχης, Δεσπότης;!;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ factorx 10/03/2012 19:49:34

        Και ασκεπής, και χωρίς καπέλο, και εγέρθητος!

      • Underdog avatar
        Underdog @ factorx 11/03/2012 02:42:09

        Αλλο η επιθυμία και διαφορετικό η θέληση. Επιθυμεί γιατί ανήκει στη ΝΔ, δεν θέλει γιατί έχει ψυχολογική αποστασιοποίηση και αρνητισμό μετά το " συμβιβασμό" με το ΜνημόνιοΙΙ. Επιτυχής ο αστεισμός περί ασκεπούς και καπέλου, κατ'α το μάλλον ή ήττον αλλά δεν δίνει απάντηση. Εξάλλου , όπως συ είπας η οκταήμερη έπεσε...

  9. juliet avatar
    juliet 10/03/2012 16:38:05

    Kάτι σαν αυτό με το γέρο επιθυμεί ,δεν μπορεί και κάνει ότι δεν θέλει.....

  10. nestrom avatar
    nestrom 10/03/2012 16:39:47

    Σωστότατος

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/03/2012 16:57:31

    Η Κουντουρά είναι βαριά απώλεια για την ΝΔ (και για το έθνος).
    Είναι σαν να παρατάει το τραγούδι η Έφη Σαρρή...
    Όπως θα φτώχαινε η τέχνη, έτσι κάπως
    είμαστε πια φτωχότεροι ως πολιτική τάξη.

    • madprof avatar
      madprof @ Strange Attractor 10/03/2012 17:25:04

      Ενώ ο Μάκης ο ροπαλοφόρος είναι η ελπίδα!!!!!

      • Σίχαμα avatar
        Σίχαμα @ madprof 10/03/2012 18:02:26

        Ο μάκης είναι στέλεχος η μοντέλα τι είναι;

        • AKARNAN avatar
          AKARNAN @ Σίχαμα 10/03/2012 18:11:49

          Απόκομα , αυτό που κρατάς εσύ , ενώ το στέλεχος το κρατάει ο εκδίδων

      • ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
        ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ @ madprof 10/03/2012 22:34:17

        Ο ΜΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.

  12. S.R. avatar
    S.R. 10/03/2012 17:04:36

    Μηπως, λεω, μηπως, στο μπερδεμα αυτο της βασης της Ν.Δ. , επαιξε ρολο και το υπερβολικο "αντιμνημονιακο" μοτιβο, της επικοινωνιακης ομαδας της Ν.Δ. ? Διοτι ναι μεν στο πρωτο μνημονιο η αντιθεση ηταν επιβεβλημενη και δικαιωθηκε απο τα πραγματα, αλλα , στο χαλι που εφεραν οι πρασινοι την χωρα , το δευτερο εμοιαζε αναποφευκτο, εξ αρχης.... Ετσι λοιπον, ο Σαμαρας χρεωθηκε ανακολουθια, και η βαση του τα επαιξε αρκετα.... Αν το "σοφο" επιτελειο του, αλλα και ο ιδιος, επικεντρωνονταν στο να δειξουν οτι ο ΚΡΑΤΙΣΜΟΣ μας εφερε εδω που μας εφερε ( Πρασινος κυριως, αλλα και Μπλε, βεβαιως-βεβαιως), νομιζω οτι ολοι θα ειχαν μια πιο ξεκαθαρη εικονα του τι πρεπει να γινει απο δω και περα.....Τωρα που τελειωσε η ευκολη αντιμνημονιακη "δημιουργια ιδεολογιας" ( παιζοντας μαλιστα στο προνομιακο πεδιο της αριστερης παρακμης), τα πραγματα ειναι δυσκολα γι αυτον και θα γινουν δυσκολοτερα, οταν θα κυβερνησει... Εκει περα απο την απροκαλυπτη εχθροτητα των πρασινοκοκκινων, θα εισπραττει την απογοητευση του "μπλε σοσιαλιστη", που θα βλεπει τον Σαμαρα να μην μπορει να του ξαναδωσει το κρατικοδιαιτο ονειρο του πισω.... Και θολουρες και γενικοτητες περι "λαικης δεξιας"κλπ, ανηκουν στο πολυσυλλεκτικο ανδρεικο '80 ( "μη προνομιουχοι' , "αλλαγη" κ.λ.π.).....

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ S.R. 10/03/2012 18:05:26

      όπως τα λες είναι - και πάντως, η έλλειψη άμεσης επικοινωνίας με τη βάση θα στοιχίσει πολύ - ας ελπίσουμε ότι η ανταπόκριση στις ανάγκες της προεκλογικής εκστρατείας θα διορθώσει το οργανωτικό κενό ...

      • S.R. avatar
        S.R. @ δρόμος 10/03/2012 18:27:51

        Ειναι μονο οργανωτικο το κενο , η ειναι και λιγο ιδεολογικο ; Εμενα παντως το δευτερο μου προβαλλει πιο εντονα....

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ S.R. 10/03/2012 22:57:10

      "...θα εισπραττει την απογοητευση του “μπλε σοσιαλιστη”, που θα βλεπει τον Σαμαρα να μην μπορει να του ξαναδωσει το κρατικοδιαιτο ονειρο του πισω…. Και θολουρες και γενικοτητες περι “λαικης δεξιας”κλπ, ανηκουν στο πολυσυλλεκτικο ανδρεικο ’80 ( “μη προνομιουχοι’ , “αλλαγη” κ.λ.π.)…..|

      Τέλειο!!!

      Το φάντασμα του Παπατζή Ανδρέα του Α΄.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ S.R. 11/03/2012 11:27:40

      Γιατί ω συνέλληνες, πάντα το να αλλάζεις γνώμη είν αι και κακό, όταν βλέπεις ότι κάτι δεν πάει καλά; Τί θέσφατα είναι αυτά και τί ρετσέτες ανυπόληπτες; Φιλόσοφος είχε πεί κάποτε ότι "μόνον οι ηλίθιοι δεν αλλάζουν γνώμη" . Κι εδώ δεν μιλάμε για στάση ζωής ή αρχές. Μιλάμε για πολιτική δηλ. για την τέχνη του εφικτού (και πάλι τονίζω όχι ως ιδέα και αρχές) η οποία μεταβάλλεται συχνά πυκνά και υπόκειται σε αλλαγές οι οποίες προέρχονται κι από την αλλαγή του πολιτικούκοινωνικοοικονομικού τοπικού και παγκόσμιου περιβάλλοντος.
      Κι επανέρχομαι στα σημερινά. Ο Σαμαράς θα έπρεπε κατά τη γνώμη σου S.R., να μείνει δέσμιος σε μια στείρα αντιμνημονιακή ρητορική να κλείσει τα μάτια σε οποιαδήποτε μικρή χαραμάδα διεξόδου από την κρίση και να απολαύσει τα επίχειρα (που θα ήταν πολλά) της στάσης του αυτής; Αυτό όμως δεν είναι πολιτική είναι φιλοσοφικές ασκήσεις περί οικονομίας και θεωρητικής αντιμετώπισης οικονομικής κρίσης.
      Αυτό που λες εσύ "ανακολουθία Σαμαρά" θεωρώ ότι είναι πολιτική ικανότητα του ανδρός, να βρεί διέξοδο στο πρόβλημα της χώρας με τις
      μικρότερες απώλειες για τον λαό.Δεν διάλεξε το βέλτιστον αλλά το μη χείρον. Αυτό θα πρέπει να έχει κατα νούν ο κάθε νεοδημοκράτης τουλάχιστον.
      Και να θυμάστε όλοι. Ο Σαμαράς ΔΕΝ ήταν αυτός που μας έβαλε στον
      μηχανισμό στήριξης. ΄Ετσι η τιμωρία στις εκλογές δεν αφορά τον Σαμαρά, αλλά ΓΑΠ, Καρατζαφέρη και Μπακογιάννη οι οποίοι συμφωνούντες ότι δεν υπάρχει άλλη λύση, έριξαν την Ελλάδα στον Καιάδα της ανυποληψίας και της οικονομικής κρίσης.

      • S.R. avatar
        S.R. @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 11/03/2012 12:54:02

        Φιλε μου δεν με καταλαβες.... Το ακριβως αντιθετο ειπα για τον Σαμαρα απο αυτο που αντεληφθης εκ του προχειρου... Ξαναδιαβασε με αν εχεις το κουραγιο...

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ S.R. 11/03/2012 16:58:29

          Ναι μίλησες για το ότι "ο Σαμαράς χρεώθηκε ανακολουθία" και σ΄αυτό απαντώ στους επικριτές μέσω εσού.
          Σημ.Συντ. Κι εσύ δεν κατάλαβες ότι είμαι φίλη;

          • S.R. avatar
            S.R. @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 11/03/2012 17:52:39

            Ο.Κ..... !

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/03/2012 17:06:40

    Γινεται εσωτερικη υποτιμηση.Αυτο επιδιωκουν ολοι οι νομοι που ψηφιζονται και μειωνουν τους μισθους αλλα και το κινημα της πατατας και αλλα πολλα.
    Αυτο θα σας ελεγαν οι οικονομολογοι στη Συγγρου αν μιλουσαν ειλικρινα.

  14. Γιάννης Μανιατάκος avatar
    Γιάννης Μανιατάκος 10/03/2012 17:28:26

    Δαναέ - ακριβώς αυτή είναι η μεγάλη αλήθεια, εκείνο που περιμέναμε δεν το είδαμε. Δεν ήταν κάτι σπουδαίο, όχι. Να βγει ο επικρατέστερος (σαμαράς – έτσι τον είχαμε αποδεχθεί, δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος) και να πει στην αγγελική και τον μηχανοκίνητο, ό,τι όσα καταμαρτυρούν στον Ελληνικό Λαό δεν είναι σωστά, να μην σιωπήσει στο άδικο. Δεν το είδαμε. Το περιμέναμε, αλλά μάταια. Περίμενα. Τώρα τι να περιμένω, νέα πρόσωπα; Περίμενα την απαλλαγή μου από τον αρούλη (τομεάρχης παιδείας λέει – πρότυπο για τα παιδιά μου, τους μαθητές) μου προέκυψε η πρόσληψη του μπουμπούκου (που ήταν λέει και επιλογή της τηλεπερσόνας των καναλίων, που και εκείνη ήταν επιλογή των τελευταίων επειδή χορεύει χαριτωμένα και εξίσου χαριτωμένα προφέρει). Περίμενα αλλαγές με κριτήριο το ήθος, πρώτα απ’ όλα, γιατί αυτό μας λείπει, αλλά μου απέμεινε να ελπίζω σε φρεσκάρισμα ενός απέραντου μαυσωλείου ξεγυμνωμένων – αποσαρκωμένων πολιτικών πτωμάτων, που τα προϊόντα της σήψης τους δηλητηρίασαν κάθε τι στη κοινωνία μας. Περίμενα, τον ενταφιασμό τους για λόγους κοινωνικής υγιεινής, για να μην συνεχίσουν να μολύνουν, αλλά και από καθήκον προς κάθε νεκρό. Περίμενα ένα λόγο που να μην «αλλάζει πανιά» κάθε λίγο. Περίμενα να ακούσω ό,τι έγινε έγινε, θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε ό,τι μπορούμε, αλλά δεν θα ξεχάσουμε να κοιτάξουμε ποιοι ήταν εκείνοι που έφταιξαν, εκούσια ή ακούσια και ανάλογα θα τους ανταμείψουμε. Τώρα δεν περιμένω. Υπομένω την περικοπή μισθού, επιβαρύνσεις κάθε είδους, με προβληματίζει το μέλλον των παιδιών μου, των συγγενών μου, των φίλων μου. Μέχρι πότε όμως;

  15. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/03/2012 17:33:19

    Τα χρόνια που θα ακολουθήσουν θα είναι δύσκολα για όλους. Ο κόσμος έχει ανάγκη ένα μόνο πράγμα. Να ακούσει την αλήθεια, όσο σκληρή κι αν είναι. Καθαρά και ξάστερα. Μια δεκαετία πέρασε με "σλόγκαν" του τύπου "Εκσυγχρονισμός", "Ισχυρή Ελλάδα", Επανίδρυση του κράτους" και "Λεφτά υπάρχουν". Για να μην καταγραφεί και το "Άλλο μείγμα" μαζί με τα υπόλοιπα απαιτείται καθαρά γλώσσα. Μόνο έτσι θα υπάρχει ελπίδα να αποκατασταθεί το ρήγμα που έχει δημιουργηθεί.
    Είδατε το τι άκουσε χτες ο Λυκουρέντζος στην Τρίπολη. Ο κόσμος είναι οργισμένος. Και η οργή ξεπερνάει τη λογική.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/03/2012 18:58:59

      Εγώ Γιάννη θα φοβόμουν πολύ ν' ακούσω την αλήθεια...θεωρώ (από ένστικτο ) ότι αν η γνώση μας ολοκληρωθεί, δε θα μπορεί κανείς να συγκρατήσει το λαό..και πραγματικά δεν μπορώ να πω ότι δεν τους καταλαβαίνω...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/03/2012 18:59:34

      ξέχασες την "οργανική ανάπτυξη"...

      το πασόκ άρχισε να μιλάει για "το φαύλο κύκλο της ύφεσης"

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/03/2012 19:25:01

      Μπορεί να φοβούνται τη μετατροπή του λαού σε όχλο...αν με τη μισή αλήθεια υπάρχουν τέτοιου είδους αντιδράσεις, φαντάζομαι τι μπορεί να γίνει με την ολοκλήρωσή της...
      ΥΓ: Εννοείται ότι κι εγώ και πάμπολλοι άλλοι θέλουμε να την ακούσουμε..ίσως οι περισσότεροι όμως να μην μπορούν να την αντέξουν ή να τη διαχειριστούν...

      • pinokio avatar
        pinokio @ ΕΥΑ 10/03/2012 20:35:08

        Συμφωνω. Θα αναλαβω εγω να τους κοροιδεψω οτι θα φανε με χρυσα κουταλια.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ ΕΥΑ 10/03/2012 20:35:39

        Εύα, η αλήθεια είναι πικρή και σκληρή. Δεν ξέρω πόσοι μπορούμε να την ακούσουμε και ακόμα , πόσοι από μας μπορούν ν'αντέξουν ότι θ'ακούσουν. Αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή. Εδώ που φτάσαμε ,μόνο η αλήθεια μπορεί να μας σώσει. Πιστεύω ακράδαντα , πως πρέπει ειδικά ο Α.Σ., να μιλήσει με τον κόσμο και να μας πει, όπως ξέρει να μιλάει και να επικοινωνεί μαζί μας ,τι , πως και γιατί .... Είναι ένα χάρισμα που έχει και πρέπει το παιχνίδι να το πάρει πάνω του. Αλήθεια , κουράγιο , στήριξη, αυτά χρειαζόμαστε. Ο Δαναός έχει δίκιο στην ανάρτησή του. Ετσι έχουν τα πράγματα. Από προσωπική εμπειρία , όταν μιλώ σε παρέες αναγκάζομαι συνέχεια να λέω, '' μην ξεχνάτε ποιός μας έφερε εδώ , ο ΓΑΠ ... ,η νοοτροπία'' όλοι ίδιοι είναι'' , εξυπηρετεί το ΠΑΣΟΚ, μην ξεχνάτε με ποιούς έχουμε να κάνουμε...'' Και όμως .....απογοήτευση... Kαι ακόμα χειρότερα. Αρνηση. Η σιωπή , η άνευρη αντιμετώπιση, στο επικοινωνιακό κομμάτι , όντως έχουν αφήσει το πεδίο ελεύθερο στο σύστημα ΠΑΣΟΚ. Ενα σύστημα που κατέχει τα ΜΜΕ και μέσω της προπαγάνδας ,εκμεταλλεύεται τον κόσμο που εξ'αιτίας της πίεσης και της στέρησης που υφίσταται , γίνεται εύκολο θύμα του.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Diamond Angel 10/03/2012 22:39:25

          Άκουσα ένα μικρό μέρος της ομιλίας Μπένι...αυτό που με εξόργισε, και που δεν ξέρω αν μπορεί να το αντιληφθεί ο ψηφοφόρος του πασόκ, ήταν ο χρόνος που χρησιμοποίησε στο λόγο του..''οι Έλληνες υπέφεραν από τα μέτρα''..τώρα όλα είναι καλά..κανείς δεν υποφέρει..δεν πρόκειται να υπάρξουν άλλα μέτρα..και τον χειροκροτούσαν..και τον χειροκροτούσαν..γι' αυτό λέω ότι δεν ξέρω αν οι Έλληνες αντέχουμε την αλήθεια...την άντεχε το 35% το 2009..τώρα νομίζω ότι είμαστε ακόμη πιο λίγοι..

  16. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 10/03/2012 18:02:12

    Αυτή είναι η αλήθεια Δαναέ... Κάπως έτσι νιώθουν οι περισσότεροι. 5 απλές ξεκάθαρες κουβέντες περιμένουμε κι ας είναι πολύ σκληρές και δύσκολες. Δεν έχει κανείς πια ανάγκη από ωραία λόγια και χαϊδέματα. μόνο αλήθειες κι έστω μισή ελπίδα για το μέλλον. και δικαιοσύνη εννοείται! όποιος φταίει να πληρώνει! γιατί το δύσκολο, όπως το νιώθω τουλάχιστον εγώ, δεν είναι η απογοήτευση η τωρινή αλλά το να μην μπορούμε να ονειρευτούμε τίποτα για το αύριο...

  17. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 10/03/2012 18:12:19

    Δαναέ, απλό, καίριο και προπαντός αληθινό. Ελπίζω μόνο να τείνουν ώττα ευήκοα εκεί στη Συγγρού...

  18. FEAX avatar
    FEAX 10/03/2012 18:36:55

    Τα παρακάτω μάλλον είναι μια ανοιχτή επιστολή προς τον κο Σαμαρά και σε όλους οι οποίοι τον στελεχώνουν.

    Αξιότιμε κε Πρόεδρε της ¨Νέας Δημοκρατίας",

    Τα παρακάτω ερωτήματα μου και σκέψεις, προέρχονται από την ανάγκη, ως ψηφοφόρου να γνωρίζω το “Πρόγραμμα” της παράταξης πριν ψηφίσω. Απέκτησα αυτές τις συνήθειες στην Εσπερία, τα τελευταία 30 χρόνια.
    Θα επιθυμούσα να (μου) μας δημοσιοποιήσετε μέσω των τομεαρχών της παράταξης το μανιφέστο και πρόγραμμα για τους ακόλουθους τομείς:
    (1) Άμυνα (2) Εξωτερική Πολιτική (3) Οικονομία (4) Παιδεία (5) Υγεία (6) Γεωργία (7) Βιομηχανία (8) Έρευνα+Τεχνολογία.
    Τα Ευρωπαϊκά φιλελεύθερα κόμματα, δημιουργούν "βιβλία-τόμους" ανά τομέα, όπου αναφέρουν τους ισχύοντες νόμους, τι θα διατηρήσουν από αυτούς, τα σημεία τα οποία θα αλλάξουν, (λέξη προς λέξη) και τον λόγο για τον οποίο θα το κάνουν.
    Αυτό αποτελεί το πρόγραμμα του κόμματος, αποτελεί το συμβόλαιό του με τους πολίτες της χώρας, όπου από την μία πλευρά υπογράφεται από εσάς και τους Τομεάρχες σας (υποψήφιους Υπουργούς) και από την άλλη πλευρά από τους ψηφοφόρους. Έτσι υπάρχει χρονοδιάγραμμα, στόχοι, μέθοδοι και παραδοτέα στο συμβόλαιο με τους πολίτες. Μας έχουν κουράσει οι προφορικοί λόγοι από μπαλκόνια και οι ατέρμονες πολιτικές συζητήσεις, φιλοσοφούντων πολιτικών στις τηλεοράσεις, τα ραδιόφωνα και τις εφημερίδες. Ο προφορικός λόγος χρήζει πολλών ερμηνειών, δεν είναι δεσμευτικός και ξεχνιέται εύκολα (verba volant).
    Η ιστοσελίδα του κόμματος, θα ήταν ένας καλός χώρος να δούμε εγγράφως το πρόγραμμα με την συν-υπογραφή των τομεαρχών. Πρέπει και αυτοί να λογοδοτούν και εμείς να κρίνουμε αν είναι ικανοί να φέρουν σε πέρας τα γραφόμενα.
    Τα παραπάνω ζητώ ως απλός ψηφοφόρος για να μπορέσω να κρίνω, πριν καταθέσω την ψήφο μου.

    Με Εκτίμηση

    FEAX (Αγ Ιωάννης, Μέσης, Κέρκυρα)

  19. Τακενάρδης avatar
    Τακενάρδης 10/03/2012 18:39:57

    ο Δαναός περιγράφει την πικρή πραγματικότητα αν και τα πράγματα είναι χειρότερα όσο κατεβαίνει κανείς "χαμηλότερα" προς τον λαό.

    Το έλεγα σε αρκετά ποστ (σε ένα μάλιστα κόπηκα...) ότι ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί να εξασφαλίσει την ανοδό του στην πρωθυπουργία όχι από τον λαό αλλά από τις Μεγάλες Δυνάμεις. Σε αυτούς δίνει λόγο και στους ντόπιους "νταβατζήδες" και όχι στην κοινωνία.

    Ακόμα ο γρίφος των εκλογών δεν έχει λυθεί. Δεν είναι απίθανο όμως να παρακαμφθούν και μέσω της παράτασης της ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ να πρωθυπουργοποιηθεί ο Σαμαράς με "αντάλλαγμα" να παραταθούν "για λίγο" οι εκλογές. Στο κάτω-κάτω πρώτος είναι στις δημοσκοπήσεις γιατι να χάνουν χρόνο με τις εκλογές;

    • tak avatar
      tak @ Τακενάρδης 10/03/2012 18:42:53

      Λάθος! Δεν είναι έτσι... Ο Αντώνης δεν είναι τέτοιος άνθρωπος και τον αδικείς κατάφωρα, γράφοντας τέτοια πράγματα...

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Τακενάρδης 10/03/2012 18:56:30

      Τακενάρδη, αυθαίρετα υποστηρίζεις πράγματα όταν λες ότι: "ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί να εξασφαλίσει την ανοδό του στην πρωθυπουργία όχι από τον λαό αλλά από τις Μεγάλες Δυνάμεις". Αν το ήθελε αυτό θα το είχε πετύχει.

      • tak avatar
        tak @ Δαναός 10/03/2012 19:23:24

        Ορισμένοι από αυτούς που σχολιάζουν Δαναέ, δεν το κάνουν ούτε μετά λόγου ούτε μετά γνώσεως! Αξίζει τον κόπο να παρακολουθεί κανείς τέτοια σαθρά και ανεύθυνα επιχειρήματα;

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/03/2012 18:48:32

    Το Ελληνικό πολιτικό σύστημα - και κυρίως τα 2 κόμματα εξουσίας - αντιδρά στην κρίση όπως περίπου αντέδρασε το Ιρλανδικό και το Πορτογαλικό.
    Με μία διαφορά: Το Ελληνικό διαθέτει "μηχανισμό επιβράδυνσης". Υστέρησης στη γλώσσα των ηλεκτρονικών. Αντιδρά με διαφορά φάσης. Είμαστε ολίγον (ολίγον;;;!!!!) αργόστροφοι.
    H "σιωπή των αμνών" στη ΝΔ είναι μοιραίο παρακολούθημα του μηχανισμού επιβράδυνσης. Όπως ακριβώς ήταν επί 2 χρόνια η "φλυαρία των εριφίων" (και "παπαγάλων") στο ΠΑΣΟΚ.
    Δυστυχώς, άν είχε αντιδράσει εγκαιροφλεγώς (κυρίως στο πεδίο των δομικών μεταρρυθμίσεων στα επαγγέλματα, της εξοικονόμησης στις ΔΕΚΟ και του φοροεισπρακτικού μηχανισμού), θα ήμασταν τώρα πολύ καλύτερα.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Ο Θείος 10/03/2012 19:03:06

      Μα δεν είναι κυβέρνηση Θείε.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Δαναός 10/03/2012 21:02:41

        Σωστό! Όντως, εδώ και αρκετά χρόνια (από τις εκλογές του 2007) δεν υπάρχει κυβέρνηση - το έχω ήδη υπονοήσει. Παρά τις εκλογικές εναλλαγές κομμάτων. Δεν χρειαζόταν κυβέρνηση οι
        Ο "μηχανισμός επιβράδυνσης" (ως μέρος του μηχανισμού νομής του Δημόσιου πλούτου από "επιτήδειους" ) είναι ακόμη πιό παλιά ιστορία: Τον είδαμε π.χ. επί Σημίτη να σταματά το νομοσχέδιο Γιαννίτση για το ασφαλιστικό. Να κατανέμει τις Ευρωπαικές επιχορηγήσεις κατά τα πρότυπα της δεκαετίας του 1950 - ρίχνοντας άπλετο μπετόν. Να ακυρώνει τάχιστα την "αναδόμηση του κράτους" επί Καραμανλή Β' και αντ' αυτού "να διορίζει, στολίζει νοικοκυρεύει". Το αποκορύφωμα μετά το 2009 επί ΓΑΠ, καθυστερώντας να πάρει ουσιαστικά μέτρα, τη στιγμή που η Πορτογαλία κινήθηκε πολύ ταχύτερα - και συναινετικά.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Δαναός 10/03/2012 21:08:26

        H ΝΔ τώρα, είναι και δεν είναι κυβέρνηση. Ήταν όμως, και είναι ούτως ή άλλως, μέρος του πολιτικού συστήματος, και είναι φυσικό να λειτουργεί όπως αυτό.
        Ακόμη και αντιπολίτευση να την θεωρήσουμε: Εδώ και 30 χρόνια, δεν έχω δεί αντιπολιτευτικό κόμμα στην Ελλάδα, να ξεφεύγει από την άρρωστη αυτή λογική του Ελληνικού πολιτικού συστήματος.
        Τώρα θ' αναγκαστούν να την εγκαταλείψουν, ΝΔ και Πασοκ, διότι ο πελατειακός μηχανισμός νομής του κράτους έμεινε από "καύσιμα" και δεν μπορεί να λειτουργήσει.

  21. Τακενάρδης avatar
    Τακενάρδης 10/03/2012 18:56:25

    Δεν θα ισχυριστώ ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι σαδιστής όπως ο Βενιζέλος. εννοείται πως δεν είναι.

    Όμως τα πράγματα δεν κύλησαν όπως επεδίωκε. Ο αντιμνημονιακός τακτικισμός του Αντώνη δεν "πέρασε" στις Βρυξέλλες, στο Ευρωπαϊκό Λαϊκο Κόμμα και τα διεθνή κέντρα αποφάσεων. Γι αυτό και οι αφόρητες πιέσεις προς τον Αντώνη να αλλάξει την στάση του.

    Κυριολεκτικά συρθηκε στην στηριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου και μετα την απώλεια της δεδηλωμένης από το ΠΑΣΟΚ, συγκυβερνά και επισήμως. Τη "στροφή Σαμαρά" που ξεκινά από το τελος καλοκαιριού δεν μπορεί να την αρνηθεί κανένας.

    Αυτό που παρατηρεί ο αγαπητός Δαναός είναι δυστυχως το αποτέλεσμα της ΝεοΔημοκρατικής σχιζοφρένειας:
    " Για να συναινέσει ο Σαμαράς κάτι παραπάνω θα ήξερε. Και τους λόγους τους εξήγησε. Από τότε όμως ψηφίζονται νομοσχέδια επί νομοσχεδίων, που σπρώχνουν συνεχώς το μέσο και χαμηλόμισθο Έλληνα στην εξαθλίωση, στην απελπισία και πουθενά δεν μπαίνει ένα φρένο?"

    Αγαπητέ Δαναέ γι' αυτό το ψήφισε. Αυτό ακριβώς ψήφισε. Και το ψήφισε και το στηρίζει συνειδητά.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Τακενάρδης 10/03/2012 19:01:16

      Σου απάντησα πιο πάνω. Και βεβαίως κάτι ήξερε περισσότερα από μένα και σένα. Αν δε συναινούσε να έβλεπες σήμερα τι θα του έσερναν. Τα έχουμε ξαναγράψει αυτά εδώ στο antinews.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Δαναός 10/03/2012 19:14:20

        ...Χθες χρειάστηκα να πάρω τρία ταξί, για να κινηθώ στη Θεσσαλονίκη....

        Πάρε ένα αμάξι ρε τσιφούτη...
        μαζί σου θα τα πάρεις;

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Strange Attractor 10/03/2012 19:16:48

          Έμαθα ότι το προηγούμενο βρίσκεται στο συνεργείο μετά το τραγικό ''ατύχημα'' με τη σύζυγο....

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ ΕΥΑ 11/03/2012 10:35:37

            Στο εγκληματολογικό της Αστυνομίας είναι, μαθεύτηκε ότι κάποιος πάτησε τα ποδάρια κάτι γερόντων στο Τσοτύλι.

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Strange Attractor 10/03/2012 19:44:01

          Καλά ρε άχρηστε μαζί δεν το πήραμε στο ταξί;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Δαναός 10/03/2012 19:46:35

            Το τεκνό;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 10/03/2012 20:05:02

            Είδες πόσο καλό είναι που άνοιξε το επάγγελμα; Συνεταιράκια λοιπόν ε;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/03/2012 20:13:42

            Είδες πώς αλλάζουμε με ένα παραπάνω σ;

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Δαναός 12/03/2012 16:01:00

            Ωχχ..σε μύησε κι εσένα στα μυστικά της οινοποσίας;
            Δεν την μπορεί τη νηφαλιότητα ο άτιμος !

  22. airman avatar
    airman 10/03/2012 19:05:28

    Ας κάνουμε λίγο υπομονή ακόμα. Αν ο Αντώνης Σαμαράς θέλει να μας κοροϊδέψει, πιστεύω ότι θα μπορούσε να το είχε κάνει ήδη. Αν ήθελε να γίνει ''μεσσίας'', ''σωτήρας'' ή ''Κολοκοτρώνης'' είχε την ευκαιρία.
    Όμως θέλει να βοηθήσει πραγματικά την Πατρίδα και το λαό. Θελεί να κάνει ότι καλύτερο μπορεί και όχι απλά να το πει. Και για να μην πει πράγματα που ίσως δεν μπορέσει να υλοποιήσει, πιθανόν να είναι ακόμα ''κουμπωμένος'' ώστε με την ολοκλήρωση των τελευταίων οικονομικών διεργασιών και αφού οριστικοποιηθεί το χάος που θα παραλάβει, να μπορεί να κάνει την οριστική εκτίμηση.
    Είναι σημαντικό να μας πει τι αγώνας πρέπει να δωθεί, με ποιους όρους και ποια προοπτική. Την αλήθεια και μόνο αυτή. Για να ματώσουμε, αλλά να γλυτώσουμε.

  23. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 10/03/2012 19:25:59

    Συγγνώμη για τη μερική επανάληψη του σχολίου..

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/03/2012 19:26:27

    Αν το στρατήγημα ήταν "καλύτερα να χρωστάς σε κράτη 'συμμάχους' (δηλαδή σε Γερμανία..., Γαλλία) παρά σε απρόσωπες αγορές" και γι'αυτό έγιναν όλα αυτά που έγιναν το τελευταίο 5μηνο, πολύ φοβάμαι ότι ήταν λάθος η σύλληψη.

    Το να είσαι ευρωπαϊστής - φεντεραλιστής μεταξύ ισοδύναμων είναι μια πολιτική επιλογή. Είναι τα μεγέθη εδώ ισοδύναμα; Ένα το κρατούμενο.

    Όμως, το να επιδιώκεις να μετατραπεί ένα μη αποπληρώσιμο αεριτζίδικο χρέος-θηλειά σε διακρατικό -αν ήταν τελικά αυτή η κεντρική ιδέα- ελπίζοντας(;) στην "καλή θέληση των 'συμμάχων' "πως να το χαρακτηρίσω;

    Τι κάνει έναν Αντώνη Σαμαρά να θεωρεί ότι η ΓΕΡΜΑΝΙΑ "θα μας φερθεί καλά;"...

    Το πιστεύει ο ίδιος αυτό με το χέρι στην καρδιά;...

  25. Tακενάρδης avatar
    Tακενάρδης 10/03/2012 19:28:38

    Είναι καλό να συνειδητοποιήσουμε ορισμένα πράγματα:

    Απο το χέρι του Αντωνη Σαμαρα δεν περνάνε πολλά πράγματα και νομίζω ότι το ξέρει. Οι Βρυξέλλες και τα Παγκόσμια Κέντρα επιμένουν ότι είτε με εκλογές είτε όχι το πρόγραμμα θα συνεχιστεί μέχρι το 2020.

    Θα διαπιστώσατε επίσης ότι έχουν τη δύναμη να ανατρέπουν δημοκρατικά εκλεγμένους ηγέτες σε πολύ μεγαλύτερες χώρες όπως τον πανίσχυρο Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Πόσο δύσκολο τους είναι να ανατρέψουν τον Αντώνη και να ανεβάσουν τον απίθανο αρριβίστα Αβραμόπουλο;

    Ο Αντώνης Σαμαράς ως παίχτης έχει μόνο μια κίνηση να κάνει. Να συμφωνεί σε όλα με τους Δανειστές και αυτό κάνει. Από το βαθμό που στηρίζει την ξενόφερτη "διάσωση¨ της χώρας θα εξαρτηθεί και η πρωθυπουργοποιησή του. Άρα κατι κουτοπόνηρα που διαδίδουν κάποιοι ότι "κοιτάχτε το ψηφίσαμε αλλά μετα τις εκλογές θα επαναδιαπραγματευτούμε κτλ" δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

    Δυστυχώς το "πολιτικό σύστημα" δεν αποφασίζει. Οι "ελιγμοί" και οι "τακτικές" τελείωσαν. Απλώς εκτελεί, μεταφορικά και κυριολεκτικά....

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Tακενάρδης 10/03/2012 20:11:49

      Τότε βρε Tακενάρδη τα παρατάς όλα και περιμένεις το μοιραίο.
      Εμείς όμως δεν τα παρατάμε.Και θα το παλεύουμε συνέχεια. Την είχαμε τη χάσαμε, μας την πήραν, την αρχοντιά μας,αν θέλεις το σωστό, αλλά σιγά σιγά την ξαναβρίσκουμε γιατί έτσι είμαστε φτιαγμένοι.

  26. xbab avatar
    xbab 10/03/2012 20:03:13

    Εκεί στη Συγγρού θα το συνειδητοποιήσουν το βράδυ των εκλογών.Το ίδιο εισπράττουμε και μεις καθημερινά.Απογοήτευση και άσχημα σχόλια...Άρχισαν και ξύπνησαν οι του ΠΑΣΟΚ, σαν να μη κυβέρνησε τον τόπο τα τελευταία χρόνια, σαν να μην οδηγηθήκαμε εδώ με υπαίτιο το ΠΑΣΟΚ και τα στελέχη του. Ξέρετε τι λένε; καμία σχέση ο Σαμαράς με τον Βενιζέλο.Ο δεύτερος είναι καλύτερος(!!!).Άντε να τους πείσεις...Πίκρα μεγάλη πίκρα, πίκρα από το προσωπικό δράμα που περνάμε από τη φτώχια και ανεργία....

  27. mitsos avatar
    mitsos 10/03/2012 20:05:52

    Τα βλέπετε όλα μέσα από τα γυαλιά του συναισθήματος και οχι της λογικής. Περιμένετε τον σωτήρα που θα κάνει τα πράγματα όπως πρώτα, δεν καταλαβαίνετε το ψεμα, η ψευδαίσθηση ήταν πριν, η πικρή αλήθεια ειναι αυτό που είπε ο Σαμαράς τώρα; τι θελετε δηλαδή και αυτός οπως ο ΓΑΠ να σας πει λεφτά υπάρχουν; Καταλαβετέ το τα πραγματα θα πανε καλυτερα μονο με σκληρή δουλεία. Η λύση ειναι ξενόφερτη γιατί ειναι ξενόφερτο το νόμισμα που εχουμε, η δραχμή ΤΕΛΟΣ το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, αν θελετε δραχμή ας φτιαξουμε πρωτα την οικομονία μας, ας φτιαξουμε τους θεσμους που θα βαλουν τους Τσουκάτους φυλακή και οταν παράγουμε κατι και δεν είναι ολα εισαγομένα τοτε να μιλήσετε. Οταν λοιπον εισάγεις τα παντα και το νομισμα σου τυπωνεται στην Φρανκφούρτη εσείς τι θελετε να γινει;

    • xbab avatar
      xbab @ mitsos 10/03/2012 20:39:11

      Αγαπητέ μου φίλε δεν θέλουμε ταξίματα, φρου φρου και αρώματα.Δυναμική, ελπίδα και καινοτόμους πρωτοβουλίες θέλουμε.Βλέπεις τίποτα;

    • pinokio avatar
      pinokio @ mitsos 10/03/2012 20:45:26

      Περιμενω το αλλο μιγμα πολιτικης που θα φερει αναπτυξη και θα κανει βιωσιμο το χρεος.

      • mitsos avatar
        mitsos @ pinokio 10/03/2012 23:23:39

        Αυτό για να γίνει έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, ο Σαμαράς είπε τι θέλετε να κανουμε αλμα στο κενό ; φεύγω από το γκρεμό και μετά βήμα βήμα θα ανέβουμε την ανηφορα της ανάπτυξης. Είπε για ανηφόρα δεν είπε για παραλία με ξαπλώστρες! Καθαρές , απλες και ξάστερες κουβέντες. Μπράβο στους πολιτικούς που βάζουν το συμφέρον της χώρας μπροστά από το κομματικό, μπράβο στους πολιτικούς που δεν λογαριάζουν το πολιτικό κόστος, αυτό γιατί δεν το βλέπετε; Τους Παπανδρέου είδαμε που οδηγήσαν την χώρα με τον λαικισμό και να χαιδεύουν αυτιά. Η μήπως νομίζετε οτι θα εκβιάζουμε τους Γερμανούς για πάντα; Καταλαβετέ το μπηκαμε στον ευρω με μαγειρεμένα στατιστικά, συνεχίσαμε με κομπασμό να αδιαφορούμε για τους κανόνες και τις αρχές της Ευρώπης, τώρα μας θα τους εκβιάζαμε ότι 130 δις δεν μας φτάνουν, δώστε και αλλα παλιο καθάρματα Ευρωπαίοι εμείς δεν φταίμε για το χρέος εσείς μας δανείζατε με το ζόρι; Εάν είναι έτσι ρε παιδιά τι να πω ψηφίστε Τσίπρα και Κουβέλη και πηγαίνετε στα χωριά σας να φυτέψετε πατάτες, θέση στον πολιτισμένο κόσμο δεν θα βρουμε εαν δεν αλλάξουμε μυαλά.

      • μχ avatar
        μχ @ pinokio 11/03/2012 01:26:17

        ....η εκφυλιση του κωδικα (DNA) οδηγει στην γενετικη σε καρκινογενεσεις και ασθενειες φανταστειτε λοιπον που οδηγει η εκφυλιση του κωδικα (γλωσσα) στην πολιτικη..
        Επομενως μονο τυχαια δεν εινα τα προσωπα που περασαν απο το (πρωην Εθνικης)χαριν Παιδειάς και δια βιου αγραμματοι Υπουργειο .Κατι τελευταιο το μοιρασμα CD αντι για βιβλια εκτος απο την οικονομικη εχει και "πειραματικη" διασταση

  28. Τακενάρδης avatar
    Τακενάρδης 10/03/2012 20:38:12

    Σε ένα πράγμα συμφωνώ με τον "μήτσο": Στον συναισθηματισμό (που βγάζει και αυτό το άρθρο) και τις (φρούδες) ελπίδες του αγαπητού Δαναού για ένα καλύτερο μέλλον μεσα από την κάθε "συγγρού"

    Ο συναισθηματισμός όμως κάποιες φορές δεν αφήνει χώρο για ψύχραιμες τοποθετησεις και κυρίως στο ερώτημα "Και τώρα τί κάνουμε;"

    Πολλοί από το antinews θυμούνται ακόμα τον Σαμαρά του 2010 και τα αντιμνημονιακά του. Τώρα όμως είναι 2012, ο Σαμαράς συγκυβερνά και η αντιμνημονιακή ρητορική ανήκει στο παρελθόν.

    Aκόμα και αν ήθελε ο Αντώνης δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί οι Βρεξέλλες-Βερολίνο τον εκβιάζουν ανοιχτά. Διαβάστε άρθρα από ξένες εφημερίδες και θα καταλάβετε. Έτσι το μνημόνιο θα συνεχίζει να υλοποιείται, η Ελλάδα θα διαλύεται και μαζί της και όλες οι αυταπάτες για "μεσσίες" και "σωτήρες".

    • airman avatar
      airman @ Τακενάρδης 10/03/2012 20:52:39

      Αυταπάτες για ''μεσίες'' και ''σωτήρες'' δεν υπάρχουν και δεν καλλιεργούνται (τουλάχιστον μέχρι τώρα). Αλήθειες πρέπει να ειπωθούν, ξεκάθαρα πράγματα, όχι μισόλογα και υπεκφυγές με σκοπό να μην πληγωθούν ''ευαίσθητοι''.

  29. Tακενάρδης avatar
    Tακενάρδης 10/03/2012 20:47:18

    Δεν διάβασα την ομιλία του Σαμαρα στην Καλαμάτα. Απτόητος ο Αντώνης!

    «Στις δύσκολες ώρες που περνά η πατρίδα μας, ο νους μας πρέπει να είναι στους ανθρώπους που αγωνίστηκαν και δοκιμάζονται σήμερα, στους ανέργους και στους συνταξιούχους» είπε με έμφαση και συμπλήρωσε: »Γιατί είμαστε η λαϊκή παράταξη που πιστεύει πραγματικά στην ανάπτυξη και του τελευταίου Έλληνα»

    Απορώ ποιός του γράφει τις ομιλίες, αυτός ο Μάξιμος Χαρακόπουλος;

  30. popaia avatar
    popaia 10/03/2012 20:48:24

    Νεοδημοκράτες και θεωρούν το Βενιζέλο καλύτερο από το Σαμαρά;;;; Εννοείς καλύτερο να εξαπατήσει τους ψηφοφόρους, πιο αμοράλ κι αδίστακτο, καλύτερο να να υπηρετεί τους νταβαντζήδες, κλπ. Μ' αυτή την έννοια καλύτερο. Αλλά δε νομίζω ότι το είδος αυτό έχει πια τόση πέραση. Και γι αυτό ακριβώς ο κόσμος έχει απογοητευτεί ακόμα και από το Σαμαρά. Περιμέναμε μεγαλύτερη αντίσταση. Ίσως όμως κάτι τέτοιο δεν είναι πλέον εφικτό, μάλλον έχει δίκιο ο Τακενάρδης. Οι ηγέτες, και δη ενός προτεκτοράτου, ή πρέπει να είναι Γιωργάκηδες ή να τους τρώει η μαρμάγκα.

    • xbab avatar
      xbab @ popaia 10/03/2012 22:14:13

      Λάθος κατάλαβες. Οι αμετανόητοι πασόκοι λένε για τις ικανότητες του Βενιζέλου, λες και αυτός δεν είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ και της κυβέρνησής του...

  31. Ραβινος avatar
    Ραβινος 10/03/2012 21:34:20

    Παρατηρουεσα αποψε τον κοσμο της εθνικης συνδιασκεψης του ΠΑΣΟΚ !Κανουν συνδιασκεψη με ενα κομμα διαλυμμενο, με ενα ηθικο καθημαγμενο ,με ενα στελεχιακο δυναμικο παραδομενο κι'ομως εκει στεκονται βουβοι και προσμενουν την λυτρωση με τις εκλογες με σφιγμενα τα δοντια και την ψηχη στο στομα αβουλοι ,δειλοι ,μοιραιοι !Ειναι ομως παροντες σαν την χαμενη 9η λεγεωνα των Ρωμαιων !Διαβαζοντας ενα αρθρο σαν το παρον νοιωθω ενα αισθημα αηδιας για τις επιθεσεις που δεχεται ενας ανθρωπος που εχει ταξει την ζωη του στην αναταξη της πατριδας τον Α.Σαμαρα .Τι και δεν του προσαπτουν διαφοροι τυχαρπαστοι εδω μεσα !Αιδως !Τι να πω κουραγιο Αντωνη απεναντι σε οσους καταγραφονται εδω μεσα μιζεροι και φοβιτσιαρηδες υπαρχουν πολλοι αλλοι που περιμενουν να σε δουν μπροσταρη στην προσπαθεια αναστασης της Ελλαδας !Ειμαστε δω και περιμενουμε μια στρατια αποφασισμενων να σαρωσουμε οτι σαθρο και ψοφιο αφησε πισω η λαιλαπα της ΠΑΣΟΚΟΛΑΜΟΓΙΑΣ !

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ραβινος 11/03/2012 10:38:59

      Τα έχουμε χιλιοπεί Ραβίνε, ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στις κότες. Δες απλά το θέμα της συγκυβέρνησης, το έχει ξεκαθαρίσει ο Σαμαράς πως δεν παίζει και αυτοί πιστεύουν τον κάθε Λοβέρδο και Βενιζέλο. Βρίζουν ντεμέκ τα ΜΜΕ και ότι βλακεία γραφτεί την καταπίνουν αμάσητη.

  32. Δαναός avatar
    Δαναός 10/03/2012 21:45:45

    Ραβίνε, σε παρακαλώ ξαναδιάβασε το κείμενο και το συμπλήρωμά του στο σχόλιο που έκανα στον Ανδρέα.

  33. Φελίζα avatar
    Φελίζα 10/03/2012 22:01:47

    ....από τη μια τα πρόβατα ....από την άλλη οι λύκοι...και είναι πολλοί και αχόρταγοι

  34. Aris. A avatar
    Aris. A 10/03/2012 22:04:59

    Δαναέ καλησπέρα χαιρετισμούς στην όμορφη Χαλκιδική

    Εγώ νοιώθω ότι η ΝΔ και το Πασόκ είναι στο νεκροτομείο ήδη και ετοιμαζόμαστε να τους πάμε στο νεκροταφείο.

    Για το Πασόκ τι να πω και μόνο ότι πιστεύουν ότι ο Βενιζέλος θα τους σώσει καταλαβαίνουμε που έχει φτάσει η παραφροσύνη.

    Για την ΝΔ μαθαίνω ότι οι Νομαρχιακές κόβουν πίτες με τρεις και τον κούκο.

    Οι εμφανίσεις των βουλευτών είναι καταθλιπτικές.

    Οπως λέει και ο Γιάννης Φαίλτωρ ο κόσμος θέλει αλήθειες και πρακτικά πράγματα γήινα χωρίς φιοριτούρες και κορδελάκια.

    Νοιώθω ότι θέλουν αλλά δεν μπορούν.

    Είναι σαν τον γέρο η ΝΔ θέλει να τρέξει να πηδήξει αλλά το σώμα δεν μπορεί να ακολουθήσει.

    Ειμαστε στην αναζήτηση του καινούργιου.

    Εαν επαληθευτούν τα όσα ακούω και ο κόσμος ψηφίσει με την τάση οπου υπάρχει με το ζόρι θα κάνουν κοινή κυβέρνηση.

  35. paliouras avatar
    paliouras 10/03/2012 22:09:52

    Δαναέ

    Μιλώ κι εγώ με ταξιτζήδες και μου μεταφέρουν αίσθηση πνιγμονής και ασφυξίας από τις συμπληγάδες που μας έριξαν οι συγκυβερνώντες του Παπαδήμου.
    Και δεν διακρίνουν στον κόσμο αθώωση της τακτικής Σαμαρά, το αντίθετο συμβαίνει.
    Το τσουνάμι που έρχεται δεν θα αφήσει όρθιο κανέναν από αυτούς ψήφισαν μνημόνια και μεσοπρόθεσμα.
    Η κοινωνία είναι πολύ πιο μπροστά από όλους τους κοινοβουλευτικούς σχηματισμούς, της αριστεράς μη εξαιρουμένης.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ paliouras 11/03/2012 13:42:06

      Η κοινωνία τότε θα πει τι θέλει. Νέα κόμματα, νέοι σχηματισμοί, ιδού. Όποιος απορρίπτει, να κάνει και πρόταση, να αναλαμβάνει ευθύνη.
      Αν δεν αρέσουν οι Μεσσίες, τότε να μην τους αναζητούμε, ας είμαστε εμείς αυτοί, ο καθένας όπως μπορεί. Όχι άλλες ατάκες. Ούτε πατρονάρισμα της κοινωνίας, που ο καθένας ξέρει "τι θέλει". Πού είναι οι νέοι σχηματισμοί, μακάρι.

      Η τακτική Σαμαρά έχει βέβαια λοιδορηθεί από κάποιους σαν εσένα, αλλά δεν κάνετε αντιπολίτευση στο Σαμαρά, δυστυχώς προσφέρετε κακές υπηρεσίες στη χώρα, ελπίζω χωρίς να το καταλαβαίνετε. Γιατί αυτά που ανησυχείς πως τάχα δεν θα υπερασπιστεί, κάποιοι ξέρουμε πολύ καλά πως είναι ο μόνος στην ελληνική πολιτική σκηνή που θα το κάνει.

      Και ναι, κάποιοι μας παρέδωσαν στους Ευρωπαίους ως υποχείριά τους, όχι ως εταίρους τους. Κάποιοι μας παρέδωσαν στα Μνημόνια και στην περιορισμένη εθνική κυριαρχία, τετελεσμένα ήταν, πάλι θα ξεχάσεις πως ήταν το ΠΑΣΟΚ και ο σοσιαλιστής ΓΑΠ και θα τα ρίξουμε στο 'είναι όλοι ίδιοι';

      Εσύ αγαπητέ φίλε θα χαλαστείς αν τυχόν σπάσει ο δι... το ποδάρι του και βγούμε από αυτήν την κατάσταση χωρίς βία, δεν θα 'γεννηθεί η ιστορία' αλλιώς. Μην τυχόν και διαψευστεί ο μεγάλος...

      Εμείς οι πιο μικροαστοί ...πήξαμε από τις δήθεν επαναστάσεις και θέλουμε σοβαρούς ανθρώπους... Και αυτοί θα υπερασπίσουν και τα μικρά και τα μεγάλα. Σε αυτό κατέληξα εγώ σε συζήτηση με ταξιτζή, αφού ξεπεράσαμε τα ...πρώτα.

      Και δεν είμαι προκατειλημμένη έτσι ή αλλιώς, έχω ιδία άποψη γιατί έχω δει με τα μάτια μου και ακούσει με τα αυτιά μου πώς υπερασπίζονται οι μεν και οι δε την Ελλάδα στην ΕΕ... Δεν μπορείς να μου πεις τίποτα.

      Δαναέ δάσκαλε, πάντα με τον παλμό της κοινωνίας. Εσύ όμως ξέρεις καλά γιατί χρειάζεται και ο δάσκαλος να δασκαλεύει... σε αντίθεση με αυτούς που ακουμπούν (όψιμα κιόλας) στον παλμό για δικό τους όφελος.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ victoria (true) 11/03/2012 21:42:25

        "Πήξαμε από τις δήθεν επαναστάσεις και θέλουμε σοβαρούς ανθρώπους".
        Το προσυπογράφω με χέρια και πόδια, victoria.
        Και άν μου τα κόψουν οι δήθεν επαναστάτες, θα κρατήσω την πέννα με τα δόντια.

      • paliouras avatar
        paliouras @ victoria (true) 12/03/2012 14:12:24

        Nα διαβάζεις ιστορία. Από την αποικιοκρατία κανείς δεν γλύτωσε δίχως νόμιμη βίαιη αυτοάμυνα.
        Ακόμη και ο Γκάντι.
        Ο διάολος δεν σπάει τα ποδάρια του αντιμέτωπος με χαρτογιακάδες.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ paliouras 12/03/2012 14:17:49

          Κάντε την επανάσταση χωρίς εμάς.
          Και καλή τύχη.

  36. Δαναός avatar
    Δαναός 10/03/2012 22:39:47

    ari και palioura, κοινοβουλευτισμός χωρίς κόμματα δεν υπάρχει. Ας στείλουμε λοιπόν στον αγύριστο την πασοκοκρατία όχι μόνο σαν κόμμα αλλά και σαν νοοτροπία και πιστεύω ότι θα γεννηθεί κάτι καινούριο με το Σαμαρά. Όλα μπορούν να αλλάξουν.Εξ άλλου δε βλέπετε ότι τον φοβούνται και τον πολεμούν φανερά και κρυφά;

    • paliouras avatar
      paliouras @ Δαναός 11/03/2012 00:16:21

      Δαναέ

      Δεν βλέπω να τον φοβάται κανείς, δεν βλέπω να τον πολεμά κανείς από την στιγμή που είπε το «ΝΑΙ» για το οποίο και προφανώς πιέστηκε, έσωθεν και έξωθεν.
      Το ζητούμενο ήταν να πεί το «ΝΑΙ σε όλα».
      Από εκεί και πέρα μπήκε στο κάδρο μαζί με τον πιο θερμό θιασώτη του μνημονίου, τον κ.Άδωνι Μανωλίδη, τον οποίο προσέλαβε στη ΝΔ , καταδεικνύοντας την αλλαγή της στάσης του συνολικά.

      Δεν πιστεύω σε κανέναν από τους υπάρχοντες εντός Βουλής σχηματισμούς πως μπορεί να κάνει κάτι καλό για τον τόπο, ειδικά από αυτούς που ψήφισαν την μετατροπή της Ελλάδος σε προτεκτοράτο με το Μνημόνιο 2. Και ο Σαμαράς πρωταγωνιστησε σε αυτό.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ paliouras 11/03/2012 00:21:19

        Προτάσεις έχεις palioura; Γιατί λόγια κι αφορισμούς, όσα θέλεις.

        • paliouras avatar
          paliouras @ Δαναός 11/03/2012 00:30:37

          Προτάσεις ;;;
          Υπήρχαν και υπάρχουν εναλλακτικές οι οποίες ασφαλώς δεν μπορούν να υλοποιηθούν από τους σχηματισμούς του Μνημονίου, οι οποίοι έχουν δεσμευθεί με προσωπικές επιστολές των αρχηγών τους προς τις Βρυξέλλες ,για την πιστή τήρηση όσων υπερψήφισαν.
          Έχουν υπερψηφίσει δηλαδή, να πουλήσουν τα πάντα, να κλείσουν τα μισά νοσοκομεία, σχολεία και πανεπιστήμια , να κατεβάσουν τους μισθούς και της συντάξεις στα επίπεδα της Βουλγαρίας (όλα αυτά εμπεριέχονται στο Μνημόνιο 2) και να καταθέτουν όλα τα έσοδα του κράτους σε λογαριασμό ελεγχόμενο από ξένους.
          Τους «μονοδρόμους» του ΓΑΠ και του Κληρίδη , τους απέρριψα ως ψευδεπίγραφους εκβιασμούς από την πρώτη στιγμή που εκστομίστηκαν.
          Και η πραγματικότητα δεν με διέψευσε.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ paliouras 11/03/2012 00:35:17

            Άρα ας μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Χρόνο προσπαθούμε να κερδίσουμε να μη μείνουμε στην απ' έξω.

          • paliouras avatar
            paliouras @ Δαναός 11/03/2012 00:48:05

            Όχι, δεν προσπαθούμε να κερδίσουμε χρόνο.
            Πουλάμε τα τζοβαϊρικά μας μπιρ παρά , διώχνουμε τα παιδιά μας στην ξενιτιά, μετατρέπουμε σε μουζίκους όσους παραμένουν στη χώρα υποχρεώνοντας δυο έλληνες κάθε μέρα σε αυτοχειριασμό.
            Εν ονόματι μιας νεφελώδους, μεταφυσικής υφής προσδοκίας πως κάτι θα αλλάξει στα μυαλά της Μέρκελ και θα μάς λυπηθεί.
            Θα μάς διαβάζει τώρα ο Χριστοφοράκος και θα καγχάζει.

  37. Δαναός avatar
    Δαναός 10/03/2012 23:16:41

    Στο σημερινό κείμενο είχα και ένα υστερόγραφο, άσχετο με το πνεύμα του κειμένου και γι αυτό πολύ σωστά ο Φάκτορας δεν το έβαλε.
    Τώρα όμως μπορώ να το γράψω.
    Είχε τίτλο:Benim övgü Efendime και έλεγε:Υ.Γ. ΑΣΧΕΤΟ.
    Χθες, όπως είπα παραπάνω, βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη και καθώς ανέβηκα στον 4ο όροφο να δω τη θεία μου, νόμισα ότι έκανα λάθος. Μια γνώριμη γλώσσα άκουγα, αλλά ελληνικά δεν ήταν. Έστησα αυτί και το τουρκικό αξάν με τρόμαξε. Λάθος όροφο είπα. Και κάνοντας να φύγω βλέπω στο κουδούνι το όνομα της θειας μου.
    Τι είχε γίνει; Και τα πέντε διαμερίσματα του ορόφου είχαν στη διαπασών τις τηλεοράσεις, παρακολουθώντας τις τούρκικες σειρές.
    Δεν το σχολιάζω.

    • airman avatar
      airman @ Δαναός 10/03/2012 23:31:12

      Κάτι πρέπει να μας πει όμως!

    • mitso avatar
      mitso @ Δαναός 10/03/2012 23:44:16

      Αυτό που θίγεις δεν είναι και τόσο άσχετο, η χρεωκοπία πρωτίστως στην Ελλάδα είναι ηθική, και μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχουν και τα ΜΜΕ που ως 4η εξουσία χάιδευαν το Πασοκοκράτος ροκανίζοντας τα πακέτα της Ευρωπαικής ένωσης. Και η μητέρα μου και ολες οι θείες μου βλεπουν Τουρκικές σειρές γιατί απλουστάτα έχουν ιστορίες με ήθος και ηθικές αξίες σε αντίθεση με τις Ελληνικές σειρές που οι αλαξοκωλιές, οι παρτουζοκαταστάσεις μεταξύ νύφης, μάνας της νύφης, αρραβωνιστικού, πεθερού αδελφού και κουμπάρου εναλάσσονται διαρκώς με μοναδικό σκοπό το κέρδος και την ακροαματικότητα.

      • airman avatar
        airman @ mitso 10/03/2012 23:55:31

        Δεν είναι τόσο απλό. Με την πληθώρα των τούρκικων σειρών (οι οποίες συγκυριακά λόγω κρίσης είναι φτηνό εισαγόμενο προϊόν για τα κανάλια) περνάνε και άλλα μηνύματα.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ mitso 11/03/2012 00:03:00

        Γι αυτό πρέπει να ξεριζωθούν νοοτροπίες ετών που μας έφτασαν στα πρωινάδικα, στα μεσημεριανά και στις βραδινές ζούγκλες των Θέμων,των Μάκηδων και άλλων λουλουδιών.

        • tak avatar
          tak @ Δαναός 02/04/2012 18:27:01

          Δαναέ, κάνοντας μια επίσκεψη στα παλιότερα, σταμάτησα εδώ... Νομίζω πως βρήκες και επισημαίνεις το κακό σπυρί, που λένε. Θέλει και πρέπει να κάνεις ένα κείμενο προβληματισμού για να ακουστούν γνώμες...

  38. SZAE avatar
    SZAE 10/03/2012 23:35:03

    Ωραια ολα αυτα που διαβασα πιο πάνω αλλα προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι δεν θα κάνει τιποτα ο ΑΣ εαν κερδισει τις εκλογές, μια απο τα ιδια......

  39. Δαναός avatar
    Δαναός 10/03/2012 23:40:55

    SZAE αφού έχετε διορατικό χάρισμα δε μου λέτε τους αριθμούς του τζόκερ μπας και κερδίσω;

  40. Τακενάρδης avatar
    Τακενάρδης 10/03/2012 23:50:19

    Στο κυριακάτικο φύλλο του Βήματος έχει συνέντευξη του Προτέκτορα μας, Wolfgang Schäuble.
    Διαβάστε την και μετα ξανασυζητάμε για το αν ο Σαμαράς μπορεί "να δώσει ελπίδα" αν εκλεγεί πρωθυπουργός.

    • factorx avatar
      factorx @ Τακενάρδης 10/03/2012 23:52:41

      Δηλαδή τι μας λες τώρα; Ότι είναι "όλοι το ίδιο" σαν τον Γιωργάκη; Και οτι όλοι θα υποταχθούν στην Μέρκελ; Περίμενε και θα δεις. Μέχρι τότε διάβασε για τις διαφορές Μέρκελ - Σοϊμπλε και τις τάσεις που εκπροσωπεί ο καθένας

    • airman avatar
      airman @ Τακενάρδης 11/03/2012 00:04:50

      Ποιος μας ''φόρεσε'' τον προτέκτορα δεν έχει καμία σημασία;
      Οι Έλληνες δεν έχουν δικαίωμα να εκφρασθούν;
      Μήπως δεν υπάρχει βολική επιλογή, οπότε γιατί να εκφρασθούν;
      Μήπως καλύτερα να μείνει ο Παπαδήμος;

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Τακενάρδης 11/03/2012 00:07:16

      Τακενάρδη αυτά ακριβώς μου έλεγε πριν λίγο ένας οπαδός της Ντόρας.Μήπως πήρατε γραμμή;

      • paliouras avatar
        paliouras @ Δαναός 11/03/2012 00:52:06

        Δαναέ

        Τον υποψήφιο βουλευτή της ΝΔ Αδωνι Γεωργιάδη τον έχεις ακούσει;
        Η Ντόρα δεν τολμά να εκφραστεί με τέτοιο τρόπο, συχνότητα και ένταση υπέρ του μνημονίου.
        Μόνο με την Μιράντα Ξαφά και τον Μπάμπή Παπαδημητρίου του Σκάι μπορεί να συγκριθεί ο φιλομνημονιακός οίστρος της συγκεκριμένης τηλεπερσόνας..

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ paliouras 11/03/2012 00:55:47

          Η ψήφος είναι δικιά μας.Και το ένστικτο.

  41. Τακενάρδης avatar
    Τακενάρδης 11/03/2012 00:20:13

    Δαναέ αν ένας οπαδός της Ντόρας (αλήθεια πού τον βρήκες; τρεις-τέσσερις πρέπει να υπάρχουν στην Ελλάδα...) σου πει ότι ο ήλιος ανατέλει εξ ανατολών τί θα σκεφτείς; , ό,τι ο Σαμαράς πρέπει να ξεκαθαρίσει ότι ο ήλιος ανατέλει εξ δυσμών;

    Εντάξει σύμφωνοι τον προτέκτορα δεν τον έφερε ο Σαμαρας αυτοπροσώπως. Να συμφωνήσουμε σε αυτό. Όμως τα σχέδια του προτέκτορα είναι να μείνει τουλαχιστον μια εικοσαετία. Ο Σαμαράς θα δεί εξουσία μόνο αν πεισει τον προτέκτορα ότι μπορεί να συνεχίσει τη "βρώμικη δουλειά", ξέρετε ποια δουλειά υποθέτω... Αλλιώς υπάρχουν Αβραμόπουλοι, να!

    • Sardam avatar
      Sardam @ Τακενάρδης 11/03/2012 00:28:27

      Τακενάρδη δε βαρέθηκες να τρολλάρεις;

    • airman avatar
      airman @ Τακενάρδης 11/03/2012 00:34:08

      Βρε καημός να μη γίνει ο Σαμαράς Πρωθυπουργός, κι ας γίνει όποιος να 'ναι!

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ airman 11/03/2012 09:34:05

        δηλαδη αυτοσκοπος ειναι να γινει πρωθυπουργος ο Σαμαρας η η σωτηρια της Πατριδας;
        τα δυο αυτα δεν συμπλεουν απαραιτητα!
        θα μπορουσαν ομως!!!!

  42. Τακενάρδης avatar
    Τακενάρδης 11/03/2012 00:22:47

    Μην αρχίσουμε τώρα για τις διαφορές αναμεσα στον "καλό" και τον "κακο" αστυνόμο... Στα σοβαρά πιστεύεις ότι διαφέρει σε τίποτα η Merkel απο τον Schäuble; Δεν φανταζομαι να υπονοείς ότι η Μέρκελ κλείνει κρυφά το μάτι στον Αντώνη Σαμαρα, και ο Σόιμπλε είναι σε κατάσταση "μπεσέρκ";
    Αυτό που λέω είναι ότι οι Δανειστές κάνουν κουμάντο στο προτεκτοράτο τους και το λένε κατάμουτρα.

    Επομένως είναι εντελώς δευτερεύον ζήτημα οι θέσεις του Αντώνη Σαμαρά για "την επόμενη μέρα" και το μόνο ενδιαφέρον είναι το κατα πόσον συμπίπτουν με τις εμπεφρασμένες θέσεις των Δανειστών. Ο ανταγωνισμός του "πολιτικού σύστήματος" στο προτεκτοράτο είναι το ποια μερίδα μπορεί να εκφράσει αποτελεσματικότερα τη βούληση των Δανειστών και τίποτα παραπάνω. Ούτε μπορούν να έχουν άλλη άποψη, και κάποιοι ούτε θέλουν. Δεν περνάει τίποτα πια από το χέρι τους και το ξέρουν και οι ίδιοι

  43. Δαναός avatar
    Δαναός 11/03/2012 00:24:16

    Καλά το πας, αλλά δεν πιάνει.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Δαναός 11/03/2012 00:32:11

      Στον Τακενάρδη το σχόλιο.

  44. factorx avatar
    factorx 11/03/2012 00:29:25

    Γιατί δεν σε βολεύει; Εσύ μπορείς να αναλύεις την πραγματικότητα όπως σου αρέσει, κι εγώ δεν μπορώ; Λες "είναι εντελώς δευτερεύον ζήτημα οι θέσεις του Αντώνη Σαμαρά για “την επόμενη μέρα”. Αν είναι έτσι τότε γιατί έχουν φαγωθεί για τις υπογραφές και τα σχετικά; Γιατί τρώγονται οι καθεσωτικές εφημερίδες να συνεχίσουν την λύση Παπαδήμου; Αν τους βολεύει τόσο ο Σαμαράς γιατί δεν πάνε αύριο για εκλογές; Όσο για το "προτεκτοράτο" νομίζω ότι ζεις ακόμα στην εποχή των κανονιοφόρων. Δεν μας πήγε κανένας με το ζόρι να υποταχθούμε. Ο ΓΑΠ με την αριστερή παρεά του μας μας οδήγησαν έτσι, με την συνενοχή φυσικά της δεξιάς Μητσοτάκη κλπ.

  45. Τακενάρδης avatar
    Τακενάρδης 11/03/2012 00:41:11

    Factorx έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι τώρα που το ΠΑΣΟΚ που είναι το πρώτο κόμμα έχασε την ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΗ (μετά τις διαγραφές 20 βουλευτών), ο Σαμαράς μπορεί ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ να προκαλέσει εκλογές συμφωνα με το Συνταγμα και τους Νομους, αποσύροντας την εμπιστοσύνη του από την κυβέρνηση Παπαδήμου.

    Αυτό σε σχέση με αυτό που λές "Αν τους βολεύει τόσο ο Σαμαράς γιατί δεν πάνε αύριο για εκλογές;"

    Δεν είναι δουλειά των εφημερίδων να προκηρύσσουν εκλογες σε μια Δημοκρατία αλλά τί να κάνουμε ο γιος του Ψυχάρη είναι σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά...

    Η εκτιμησή μου είναι ότι έχει γίνει μυστική συμφωνία να αναβληθούν και άλλο οι εκλογές όχι γιατι τους είναι εμπόδιο ο Σαμαράς αλλά για αντικειμενικούς λόγους που θα αναλύσω αργότερα. Μπορεί και να κάνω λάθος.

    • factorx avatar
      factorx @ Τακενάρδης 11/03/2012 01:25:06

      Λες λοιπόν ότι βασίζεσαι σε προσωπικές εκτιμήσεις και ότι μπορεί και να κάνεις και λάθος. Αυτό λέω κι εγώ. Και θες να σου πω και κάτι που το ξεχνάς; Πότε ήταν να γίνουν εκλογές; Το 2013. Πότε θα γίνουν τώρα; Ακόμα και ο Καψής δήλωσε χθες οτι το εργο του Λουκά τελείωσε. Ποιος το κατάφερε αυτό; Η Αλέκα ο Αλέξης; Μήπως ο Μαρκόπουλος, ο Ζώης και η Κουντουρά; Τι λες για τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ; Και ο ΓΑΠ που είναι ο ΓΑΠ; Μόνος του έφυγε έ; Δυστυχώς ανήκεις στην κατηγορία εκείνων που δεν θα δεχθούν ποτέ τον Σαμαρά

      Τώρα αν νομίζεις οτι ο Ψυχάρης παίζει καμιά μπάλλα, είσαι πολύ πολυ γελασμένος.

  46. Δαναός avatar
    Δαναός 11/03/2012 00:50:30

    Το είπε βρε άνθρωπέ μου εκατό φορές: Εκλογές τώρα.Να του έχεις εμπιστοσύνη. Και να παλέψουμε να αλλάξουμε τις καθεστωτικές πασοκικές νοοτροπίες.Μια ελπίδα μας έμεινε μην τη σβνεις. Αντί να καταριέσαι το σκοτάδι άναψε έστω ένα κεράκι.

    • paliouras avatar
      paliouras @ Δαναός 11/03/2012 13:38:44

      Δαναέ
      δεν δικαιούται εμπιστοσύνη κανείς από όσους ψήφισαν Μνημόνια 1 και 2.
      Γιατί ο Σαμαράς έλεγε «εμπιστευθείτε με » και όταν διεκήρυττε, στεντορεία τη φωνή, πως «όταν λέω όχι , εννοώ όχι και το λάθος δεν το συνυπογράφω».
      Εσύ ίσως πείσθηκες για τους λόγους της μη τηρήσεως αυτών των εξαγγελιών του, άλλοι ισχυριζόμαστε πως οι τελευταίοι ισχυρισμοί του είναι προσχηματικοί και δεν δικαιολογούνται από τα δεδομένα.

  47. Δαναός avatar
    Δαναός 11/03/2012 00:53:25

    Δεν πουλάμε τίποτα. Είμαστε πολύ ακριβοί. Και δε θα τους κάνουμε το χατίρι.

    • Heaven avatar
      Heaven @ Δαναός 11/03/2012 09:31:08

      πολύ χαίρομαι Δαναέ να σε διαβαζω!
      δυστυχώς η Συγγρου έπαψε να ακούει τον λαο!
      θα το εισπράξει στις εκλογες!
      με την καταθεση των ψηφοδελτιων θα παθουμε το τελειωτικο σοκ!
      Ειλικρινα δεν ξερω γιατι να παλέψω πια!

  48. Tακενάρδης avatar
    Tακενάρδης 11/03/2012 01:08:02

    Δαναέ αν δεν γίνουν εκλογές τώρα -έστω και χωρίς να φταίει ο Αντώνης Σαμαράς- τί θα πρέπει να πει ο κόσμος; ότι μας ξεγέλασε ο Σαμαράς;
    Είναι προτιμότερο να μην προεξοφλούμε εκλογές ειδικά όταν ακόμα και σε κύκλους της ΝΔ που συνομιλούν με τον Σαμαρά υπάρχει η εκτίμηση ότι "θα ήταν καλύτερο να πάνε για αργότερα" με αφορμή τα μέτρα του Ιούνη. Το λέω μετα λόγου γνώσεως, δεν ξέρω όμως πότε είναι αυτό το "αργότερα".

    Αυτο που προσπαθώ να πώ είναι ότι είτε γίνουν εκλογές είτε δεν γίνουν, και ανεξαρτήτως αποτελέσματος, η πάγια βούληση των Δανειστών είναι να εφαρμοστεί το πρόγραμμα. Τπ λένε χωρίς περιστροφές. Δεν έχω λάβει καμία πειστική απάντηση πως θα εφαρμόσει ο Σαμαράς το υποτιθεμενο αναπτυξιακό προγραμμά του σε αυτό το πλαίσιο, όσο λεβέντης και παλικάρι και αν είναι. Εκτός πια και αν υπάρχει κανα μυστικό σχέδιο εκδίωξης της Τρόικας μετα τις εκλογές. Ξέρετε εσείς κάτι;

    Δαναέ γράφεις "να αλλάξουμε τις καθεστωτικές πασοκικές νοοτροπίες"
    Πολυ γρήγορα ξεχάσατε, μου φαίνεται, την συγκυβέρνηση που προανήγγειλε ο Αβραμόπουλος "ακόμα και με αυτοδυναμία ΝΔ". Ο Σαμαράς δεν το αρνήθηκε επί της ουσίας.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Tακενάρδης 11/03/2012 01:54:11

      Τελικά τί θέλεις νά κάνη ὁ ἈΣ; Κατάντησες κουραστικός μέ τίς ἐπαναλαμβανόμενες ἐπιθέσεις σου ἐναντίον τοῦ Σαμαρᾶ.BOTTOM LINE, Tακενάρδη; Προτάσεις;;;

    • tak avatar
      tak @ Tακενάρδης 11/03/2012 13:07:05

      "Δεν έχω λάβει καμία πειστική απάντηση πως θα εφαρμόσει ο Σαμαράς το υποτιθεμενο αναπτυξιακό προγραμμά του σε αυτό το πλαίσιο, όσο λεβέντης και παλικάρι και αν είναι"...
      Τι είναι αυτά που ζητάς ρε παλικάρι; Ούτε ο Χρύσανθος δεν ξέρει τις ... βουλές, τα κρύφια και τα μύχια του Αντώνη... Σε θέματα στρατηγικής, περιμένεις από τον Αντώνη Σαμαρά να σου πει τι θα κάνει στη Μέρκελ; Μα σου είπε τόσες φορές "έχε μου εμπιστοσύνη" και "να με κρίνεις μετά τους δύο πρώτους μήνες"! Τι το ... τραβάς έτσι το θέμα και τι ζόρι έχεις περισσότερο από μας;

  49. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 11/03/2012 10:57:57

    Το άρθρο θέτει ένα βασικό ζήτημα, την αμηχανία της ΝΔ μπροστά στις εξελίξεις και τις απαιτήσεις για δράση που η δυναμική των πραγμάτων επιβάλει.
    Κατά την άποψή μου πρόκειται για ίδιον χαρακτηριστικό που ως νόσος μαστίζει τη ΝΔ και την Παράταξη μετά την αποχώρηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή.
    Η νόσος της ιδεολογικής και επιχειρησιακής ραθυμίας.
    Η ΝΔ ως πολιτική έκφραση της Παράταξης έχει εγκλωβιστεί, μεταξύ των άλλων, κι από:
    1. Το αίσθημα αυτοπροστασίας οικογενειακών κλικών που θεωρούν το κόμμα ίδια επιχείρηση. Αυτό κάνει το κόμμα αφιλόξενο και ταυτόχρονα ράθυμο έναντι των εξελίξεων. Η πολιτική ραθυμία αποτρέπει την άρθρωση ηγεμονικού λόγου και την άσκηση στρατηγικής δράσης.
    2. Την ιδεολογική υποταγή στα ιδεολογήματα του λαϊκισμού της πασοκοαριστεράς. Έγινε πια ταπεινωτικό να είσαι δεξιός. Άτακτη ιδεολογική υποχώρηση. Ενοχές και φαντάσματα σαν Ερινύες. Πόση αμηχανία μπροστά στην κυρίαρχη παντού έκφραση «οι Δημοκρατικές δυνάμεις και η Δεξιά». Δεν μπορεί καν να ειπωθεί με αίσθημα ιδεολογικής αυτοπεποίθησης ότι η ΝΔ είναι υπέρ της ελεύθερης αγοράς και της ανοικτής κοινωνίας.
    Οι «ιδιοκτήτες», γόνοι ανίκανοι, της ΝΔ συμπεριφερόμενοι ως φοβισμένοι μικρομέτοχοι σφραγίζουν τους διαύλους επικοινωνίας με τα δυναμικά τμήματα της κοινωνίας και τραυλίζουν δηλώσεις μετάνοιας σε κάθε δημόσια εμφάνισής τους.
    Όμως, η μεγάλη πλειοψηφία των δυναμικών και δημιουργικών τμημάτων της ελληνικής κοινωνίας αναζητεί τη ΝΔ, την περιμένει. Τα τμήματα αυτά της κοινωνίας, τα μόνα ικανά να ηγηθούν της πνευματικής, κοινωνικής και οικονομικής ανασύνταξης του Έθνους έχουν ανάγκη από έναν σύγχρονο, δυναμικό και συνάμα ώριμο, διαλογικό και συνάμα ηγεμονικό Πολιτικό Συντονιστή (συντονιστής δράσεων είναι τα κόμματα), για να υλοποιήσει τον ιστορικό του ρόλο.

  50. Δαναός avatar
    Δαναός 11/03/2012 11:05:50

    Μανιάτη καλημέρα! Κέντρο χτυπάς.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Δαναός 11/03/2012 11:08:43

      Καλημέρα, Δαναέ.
      Ας γίνει το Antinews οο δίαυλος.

  51. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 11/03/2012 11:33:26

    ¨Την ιδεολογική υποταγή στα ιδεολογήματα του λαϊκισμού της πασοκοαριστεράς. Έγινε πια ταπεινωτικό να είσαι δεξιός. Άτακτη ιδεολογική υποχώρηση. Ενοχές και φαντάσματα σαν Ερινύες. Πόση αμηχανία μπροστά στην κυρίαρχη παντού έκφραση «οι Δημοκρατικές δυνάμεις και η Δεξιά». Δεν μπορεί καν να ειπωθεί με αίσθημα ιδεολογικής αυτοπεποίθησης ότι η ΝΔ είναι υπέρ της ελεύθερης αγοράς και της ανοικτής κοινωνίας.¨

    Εδώ είσαι άδικος και λάθος.
    Ο ¨πρώτος¨ που είπε ότι πρέπει να ¨απενοχοποιθεί¨, η ιδεολογία του ¨κοινωνικού φιλελευθερισμού¨ είναι ο Α. Σαμαράς, με την αναλυτική του τοποθέτηση, την περίοδο της εκλογής του ως αρχηγός της ΝΔ. Αυτό δεν γινότανε ούτε επί Καραμανλή (του νεώτερου), ούτε και πρίν.
    ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ: το να είσαι ¨δεξιός¨ ή ¨αριστερός¨ δεν είναι ούτε ¨αρετή¨, ούτε ¨κουσούρι¨ , είναι ¨πολιτική ταυτότητα¨. Επίσης δεν χαρίζουμε στην Αριστερά, την κοινωνική ευαισθησία.
    Και δεν παραλείπει να το υπενθυμίζει σταθερά, σε όλες τις πολιτικές ομιλίες του.
    Κάτι ακόμη. Για πρώτη φορά ακούμε από χείλη ¨πολιτικού¨ ηγέτη, ρεαλιστική κριτική για τη στάση της Αριστεράς. Αυτό χρειάζεται θάρρος, που αποδεικνύεται ότι ¨το έχει¨ ο Α. Σαμαράς.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 11/03/2012 11:34:07

      @ προς Μανιάτη

  52. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 11/03/2012 11:40:31

    +1000

  53. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 11/03/2012 11:46:49

    Αγαπητέ μου,
    Δεν είναι ζήτημα ενός προσώπου. Με απασχολεί η πολιτική ψυχολογία της Παράταξης και της ΝΔ.
    Το ζητούμενο είναι η απελευθέρωση του Είναι της Παράταξης από την ραθυμία και την ατολμία.
    Σίγουρα ο ΑΣ μπορεί να παίξει αποφασιστικό ρόλο προς αυτή την κατεύθυνση. Όμως, απαιτείται συλλογική στήριξη και παρέμβαση.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Μανιάτης 11/03/2012 11:51:20

      Δες παρακάτω την απάντησή μου πρός Δαναό.
      Υ.Γ. καταλαβαίνω την αγωνία, όλων των καλοπροαίρετων.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 11/03/2012 11:53:13

        επίσης:
        Η ορχήστρα κατευθύνεται από τον μαέστρο.

  54. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 11/03/2012 11:49:12

    @ ΠΡΟΣ ΔΑΝΑΟ:
    αγαπητέ μου Δαναέ, θέλω να σου πω κατ΄αρχήν ότι σε εκτιμώ, αλλά βιάστηκες (μία ημέρα) για την ανάρτηση του άρθρου σου.
    Από σήμερα κι΄όλας που ξεκινάει η προεκλογική περίοδος και η οποία θα είναι αρκετά μεγάλη, ο Σαμαράς θα δώσει τις απαντήσεις που θέλεις. Αυτές και πολλές άλλες που θα ξεκαθαρίσουν το τοπίο.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Απλή σκέψη 11/03/2012 11:55:39

      Ανεβάζεις ψηλά τον πύχη! Πολύ καλά κάνεις.
      Όμως, αν δεν τον περάσεις θα σε φουρκίσω...

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Μανιάτης 11/03/2012 11:59:42

        Eγώ που σου τα λέω αυτά, πριν γίνω ¨απλή¨ σκέψη, ήμουν ¨αριστερή¨ σκέψη!

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Απλή σκέψη 11/03/2012 12:02:50

          για πρώην Ρηγάς μου φαίνεσαι...

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Μανιάτης 11/03/2012 12:12:13

            οχι, ΚΚΕ!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Απλή σκέψη 11/03/2012 12:29:46

            Αρχίζω και έχω ελπίδες!!!!!

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ Απλή σκέψη 11/03/2012 12:30:22

            Ευτυχώς που έφυγες από τη γραμμή ... Τατούλη - Μπέζα!

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Μανιάτης 11/03/2012 12:37:12

        είδες, άκουσες; τι θα γίνει θα με ... φουρκίσεις;

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Απλή σκέψη 11/03/2012 12:27:29

      Αυτό περιμένουμε πώς και πώς.Και βέβαια δεν αρκεί αυτό μόνο. Σαφής ιδεολογικός προσανατολισμός ξεκάθαρες θέσεις και προτάσεις. Να ξεχωρίσει σαν η μοναδική λύση!

      • tak avatar
        tak @ Δαναός 11/03/2012 12:31:15

        Υπάρχεις;

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ tak 11/03/2012 12:40:56

          Γιατί;

          • tak avatar
            tak @ Δαναός 11/03/2012 12:43:51

            Επειδή ώρες - ώρες λείπεις και χωρίς εσένα το τοπίο είναι άδειο!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ tak 11/03/2012 12:44:46

          Ο Δαναός είναι σαν ηλεκτρόνιο.
          Υπάρχει μόνο όταν τον παρατηρεί κάποιο έλλογο όν.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Strange Attractor 11/03/2012 12:45:31

            Κι αν δεν υπήρχε, θα έπρεπε να τον εφεύρουμε.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Strange Attractor 11/03/2012 12:46:42

            Καλώς το παράλληλο σύμπαν!

  55. Δαναός avatar
    Δαναός 11/03/2012 12:45:33

    Α τακ δεν παρακολουθείς μου φαίνεται...

  56. tak avatar
    tak 11/03/2012 12:53:03

    Να είσαι καλά... Να ευχαριστήσω πάντως και τον Strange Attractor για τη ... φιλοφρόνηση!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ tak 11/03/2012 12:57:06

      Αυτό για σένα tak:
      Είναι δύο οδοκαθαριστές μπροστά από τη Βουλή των Ελλήνων και μαζεύουν
      τα σκουπίδια από τη μεγαλειώδη διαδήλωση της προηγούμενης ημέρας.
      Ξαφνικά σηκώνεται ένα βοριαδάκι και κάποια από τα χαρτιά που είχαν
      μαζευτεί από τους δύο οδοκαθαριστές, μπαίνουν στο γραφείο του
      Γιωργάκη, από το ανοιχτό παράθυρο...
      * Τρέξε να προλάβεις, λέει πανικόβλητος ο ένας οδοκαθαριστής στον άλλο..
      Τρέχει σα δαιμονισμένος ο δεύτερος στο γραφείο του Γιωργάκη και όταν
      επιστρέφει του λέει ο πρώτος οδοκαθαριστής:
      * Πρόλαβες ?
      * 'Όχι.... Τα υπέγραψε!!!!!

      • tak avatar
        tak @ Δαναός 11/03/2012 13:11:50

        Δαναός είπε:
        11/03/2012 στις 12:05 am
        Το πουκάμισο το θαλασσί
        πήρε τώρα χρώμα νεραντζί…
        Απάντηση
        tak είπε:
        11/03/2012 στις 10:09 am
        Φωνές, γιαούρτι, απονιά
        μας διώχνουν απ’ την … Κοκκινιά,
        παίρνω την Άννα μου κι εμπρός
        δεν μας γουστάρει ο λαός!
        Μη κλαις Αννούλα μου γλυκιά,
        η κοινωνία είναι κακιά…
        Απάντηση

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ tak 11/03/2012 13:15:27

          Το είδα το ρεφρέν μόλις τώρα.Τέλειο!

  57. Φελίζα avatar
    Φελίζα 11/03/2012 13:19:37

    Δαναέ είσαι απίστευτος!!!!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Φελίζα 11/03/2012 13:24:37

      Καλημέρα Φελίζα! Διασκεδάζουμε τον καημό μας!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Φελίζα 11/03/2012 13:25:14

      Μόνο όσοι πιστεύουν σ αυτόν θα σωθούν.

      • juliet avatar
        juliet @ Strange Attractor 11/03/2012 13:27:57

        Πηγή σωτηρίας και έμπνευσης .

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ juliet 11/03/2012 13:29:38

          Αληθώς!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Strange Attractor 11/03/2012 13:39:21

        Καλημέρα σ' όλους !
        Πηγαίο ταλέντο ο Δαναός !!!!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Φελίζα 11/03/2012 13:40:34

          Κάνει και θαύματα.
          Ένα φίλο μου κουτσό, μόλις τον άγγιξε, άρχισε να τρέχει....

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Strange Attractor 11/03/2012 13:45:46

            Αλήθεια !!!!
            Φαντάσου τι μπορεί να κάνει με τους κωφάλαλους

          • juliet avatar
            juliet @ Φελίζα 11/03/2012 13:51:48

            Μη λέτε τέτοια ....κατόπι προσκλήσεως του κ.Κουτρουμάνη θα θεραπεύει τους αναπήρους και το ταμείο θα έχει εξοικονόνηση πόρων.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Strange Attractor 11/03/2012 16:51:44

            Του τον άγγιξε λίγο στον ώμο και φοβήθηκε ο κουτσός προφανώς.

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ TopGunZ 11/03/2012 17:30:01

            Με τι τον άγγιξε και τρόμαξε;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ ΕΥΑ 11/03/2012 21:46:44

            Τσ τσ τσ πιπέρι!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ TopGunZ 12/03/2012 15:56:51

            Μη μιλάς με υπονοούμενα Τοπ,το παίρνει πάνω του !

  58. juliet avatar
    juliet 11/03/2012 17:08:21

    S.A
    Επειγόντως τον Δαναό ,ο ανωτέρω κύριος αφού τον κατατάξουμε στη κατηγορία των κωφών ,Φελίζα σωστα;λες να βρεί την υγειά του μετά την παρέμβαση του ειδικού;

  59. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 11/03/2012 21:45:46

    Πήξαμε από ιδεοληψίες και ιδεολογήματα. Τέστ για να είναι συγκεκριμένες, χειροπιαστές οι απόψεις και οι διαφωνίες:
    «Η Ελλάδα πρέπει να παράγει ρεύμα για την Ευρώπη» λέει ο επίτροπος Έτινγκερ.
    h**p://news.in.gr/economy/article/?aid=1231185800
    Συμφωνείτε ή διαφωνείτε αγαπητοί συν-σχολιαστές;

    • paliouras avatar
      paliouras @ Ο Θείος 12/03/2012 14:07:37

      Θείε

      Η Ελλάς οφείλει να παράγει ρεύμα για τους Έλληνες και για κανέναν άλλον.
      Για την φούσκα τής πράσινης ενέργειας, που δεν είναι ούτε πράσινη , ούτε ενέργεια, να διαβαζεις archaeopteryx.

  60. δημητρης avatar
    δημητρης 12/03/2012 00:46:32

    AS AFISEI O SAMARAS NA KANEI KOUMANTO O LYKOURETZOS KAI H PAREA TOY,,OXI 28% ALLA 20% THA PAROYME..STO PASOK ME BENIZELO KSEXASTIKAN OLA,,THA DEITE SYSPIRWSH TWRA,,THA TRIBOUME TA MATIA MAS,,,,,,,,

  61. paliouras avatar
    paliouras 12/03/2012 15:24:09

    Θείε

    Πάντα έτσι συνέβαινε. Δεν θα πρωτοτυπήσετε.

    (Σημερινός Στάθης:)
    Σε κρίσιμες εποχές πάντα χωρίζονταν οι Έλληνες στα δύο-όπως και όλοι οι άλλοι λαοί.
    Στα μηδικά, φερ’ειπείν, οι μισοί Έλληνες πήγαν με τους Πέρσες,οι Μηδίσαντες, ενώ αργότερα οι μισοί ήταν Μακεδονίζοντες και, τέλος , Ρωμαϊζοντες- μάλιστα, έτσι για την Ιστορία να θυμηθούμε

    οτι οι τελευταίοι πολύτιμοι (και λόγω της λειψανδρίας στην πόλη τους) Σπαρτιάτες, 2.000 τον αριθμό, έπεσαν σχεδόν έως ενός μαχόμενοι υπέρ του Οκταβιανού. Κατόπιν τούτου και εις

    ένδειξιν ευγνωμοσύνης η οικογένεια του Αυγούστου υιοθέτησε τη Σπάρτη και την έκανε...Ντισνέυλαντ- να πηγαίνουν εκεί για τουρισμό οι επιφανείς Ρωμαίοι. Και να χαζευουν τους ιθαγενείς στην πόλη του Λυκούργου, τον πάτριο τρόπο της ζωής τους δηλαδή, τα τοπικά εδέσματα και τα λοιπά φολκλόρ.

    Αλλά, ας επιστρέψουμε στα περί τον διχασμό.
    Στα σχολεία μας μάθαιναν ότι κάτι τέτοιο είναι κακό, η πραγματικότητα μας μαθαίνει όμως ότι κάτι τέτοιο είναι αναπόφευκτο.
    Διότι ο διχασμός εδράζεται πάνω στην ταξική δομή της κοινωνίας, άρα υπάρχει πάντα υπολανθάνων και στις κρίσεις αναδύεται, αναβλύζει.
    Σε ενωτικούς και ανθενωτικούς χωρίσθηκαν οι Έλληνες λίγο πριν να υποκύψουν στους 0θωμανούς, σε «στρατιωτικούς» (με τον λαό) και «πολιτικούς»( με τους κοτζαμπάσηδες) χωρίσθηκαν το 1821, σε αντισταθέντες και συνεργάτες στην Κατοχή.
    Σήμερα, στη μεγάλυτερη κρίση που έχει ζήσει η χώρα μας μετά τον Εμφύλιο, πάλι οι Έλληνες έχουν κοπεί στα δύο, τους Μνημονιακούς και τους Αντιμνημονιακούς.
    Επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τον Σόλωνα που έλεγε πως «όταν η πόλη διχάζεται, οι πολίτες οφείλουν να πάρουν θέση».Μάλιστα δημοσίως με παρησία, αλλοιώς οι πονηροί, οι καιροσκόποι (ή οι αδιάφοροι), αυτοί που έκαναν την πάπια περιμένοντας προς τα που θα γείρει η πλάστιγγα, ύπηρχε ο κίνδυνος να κηρυχθούν ά-τιμοι (να τους δημευθεί δηλαδή η περιουσία).

    Συνήθως μας λένε ότι οι διχασμοί είναι καταστροφικοί- κάτι τέτοιο είναι η αποτύπωση στην σχολική εκπαίδευση της εξουσιαστικής ρητορικής. Θα ενθυμήσθε όλοι το περίφημο κλισέ «όποτε οι Έλληνες επέδειξαν ομόνοια, μεγαλούργησαν. Όποτε κυριάρχησε η διχόνοια, κατεστράφησαν».

    Ψευδέστατο και γελοίο

    Διότι ουδέποτε μόνιασαν για οτιδήποτε, ούτε καν στα μηδικά, ούτε καν το 1821 (πριν, κατά τη διάρκεια και μετά), ούτε ποτέ άλλοτε- θα ήταν άλλωστε αφύσικο.Μπορεί το έθνος νάναι ένα, άλλα οι τάξεις που χωρίζουν τον λαό, πολλές.Κι όχι μόνον αυτό, αλλά συχνα ο διχασμός έσωσε το Γένος, το οδήγησε στην αναγέννηση του. Πάντα βεβαίως με κόστος.Μόνον που δεν γεννούσε ο διχασμός το κόστος, αλλά το κόστος τον διχασμό.

    Όμως η εξουσία δεν θέλει (ούτε καν να ακούει) τέτοια. Θέλει να ομιλεί (ει δυνατόν μόνον) η ίδια και να λέει περί ομόνοιας, να την εξοραϊζει ( αν και πολύ θα ήθελε να την υπαγορευει, να την επιβάλλει). Ως μονόδρομο (αν αυτό σας θυμίζει κάτι.) Και θέλει αυτήν την ομόνοια η εξουσία, εν προκειμένω η αστική, διότι κάτω απ’αυτήν απλώνει το σύστημα της ταξικής ιεραρχίας με συναίνεση ( αν πάλι κι αυτό κάτι σας θυμίζει).

    Ας πούμε υπέρ αυτής της συναίνεσης, εν προκειμένω της Μνημονιακής, κόπτονται αυτή τη στιγμή Ψυχάρης, Μπόμπολας, Αλαφούζος κι όσοι άλλοι θέλουν αυτοί να κυβερνούν τη χώρα (πάντα για το καλό της) μέσω ενός πολιτικού προσωπικού που ομονοεί για το καλό μας (Σαμαράς, Βενιζέλος, Ντορίτα, ολίγον από Κουβέλη, Καρατζαφέρης και λοιπόν συναφές συνάφι) υπό την εποπτείαν των ξένων Επικυρίαρχων,

    οι οποίοι επίσης μας θέλουν ομονοούντες, τακτικούς, επιμελείς, σκλάβους, είλωτες, γραικύλους, ραγιάδες,κολλίγους,ευέλικτους,ωρομίσθουλες, άνεργους, διαθέσιμους.
    Καλώς λοιπόν έχουμε χωρισθεί σε Μνημονιακούς και Αντιμνημονιακούς.

    Και μόνον παίρνοντας οι πολίτες με την ψήφο τους θέση υπέρ της μιας ή της άλλης παράταξης, θα καθορίσουν στις επόμενες κρίσιμες εκλογές (της κρίσης) τον δρόμο που θα πάρει η χώρα. Ή για να βγει απ΄την κρίση στο εγγύς μέλλον και να γίνει πιο δυνατή χάριν του λαού της ή για να βυθισθεί σ’αυτήν την κρίση ακόμα περισσότερο και να λεηλατηθεί υπέρ των τοκογλύφων. Ακόμα και να διαμελισθεί. Ακόμα και να διαλυθεί.
    Μας είπαν ψέματα πολλά επί πολύ και για πολλά. Ας τους πούμε και εμείς μιαν αλήθεια με την ψήφο μας. Και με τους αγώνες μας.

    Πέπρωται να ζήσει η Ελλαδίτσα μας, είναι έρωτας, δεν πεθαίνει.
    Εχει αγίους, ήρωες, αντάρτες ,ποιήτες και καλούς ανθρώπους φυλακτό η Ελλάδα, είναι αρχόντισσα , δεν είναι καμιά χθεσινή...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ paliouras 12/03/2012 15:37:04

      Σεις οι "αριστεροί αντιμνημονιακοί" κάνετε "πολιτική διαφώτιση" σε μένα. Ανώφελο είναι. Τους "ταξικούς αντιμνημονιακούς" συμμάχους σας εκ "δεξιών" ρωτήστε, και δείτε πώς μπορείτε να τα βρείτε. Το ποιός διοικεί την κοινοπραξία σας είναι μεταξύ σας ζήτημα, δεν με αφορά.

      • paliouras avatar
        paliouras @ Ο Θείος 12/03/2012 18:47:40

        Δεν έχουν νόημα οι ταμπέλες.
        Εσείς οι μνημονιακοί «ευρωπαϊστές» του Κύρκου είστε γνωστοί ανά την Ευρώπη ως δεκανίκι του ΝΑΤΟ , τώρα εμφανίζεσθε και εγχωρίως ως αχθοφόροι του ΔΝΤ.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ paliouras 12/03/2012 16:11:25

      Η Ελλάδα είναι αρχόντισσα, αλλά ...γουστάρουμε διχασμό γιατί επιβεβαιώνει άλλωστε την ταξική πάλη. Ό,τι πεις.

      Τόσα χρόνια πού την έκανες την επανάσταση αλήθεια; Στο συνδικαλιστικό κόσμο; Ή απολάμβανες τους καρπούς του Πολυτεχνείου και τώρα που μας τελείωσαν είπαμε να στήσουμε καμιά καινούρια φάση...;

      (Και τίποτα το προσωπικό, αλλά κάτι τέτοιο μου κάνουν τα λεγόμενά σου, άσε που αμφισβητώ πραγματικά τις φωνασκίες της επανάστασης: στο ξαναείπα κάθε πόλεμος γίνεται με διαφορετικά όπλα και οι θαρραλέοι δεν χρειάζονται αυτοπροβολή, όταν είναι να πράξουν, πράττουν. δεν περιμένουν το συνέδριο)

      • paliouras avatar
        paliouras @ victoria (true) 12/03/2012 19:04:18

        Kάναμε τη «ρήξη και την ανατροπή» μαζί με τον κ.Υπουργό Συγκοινωνιών Μάκη Βορίδη και τον πιο ένθερμο θιασώτη των πολιτικών του ΔΝΤ στην Ελλάδα, τον ελλογιμώτατο κ.Άδωνι , εσχάτως προσληφθέντας στη ΝΔ. Ο τελευταίος είπε πριν λίγες μόλις μέρες: «Αν διαβάσουν οι πολίτες το Μνημόνιο θα ενθουσιαστούν»

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ paliouras 12/03/2012 21:50:16

          Τα είπαμε για αυτούς.
          Ο Σαμαράς δεν είναι ακραίος, τέλος.

          Τώρα, αν διαβάσεις το μνημόνιο, θα ντραπείς, δεν θα ενθουσιαστείς, γιατί εκτός από τα άσχημα, έχει και μερικά αυτονόητα σε κάθε πολιτισμένο κράτος, που εδώ πολεμήθηκαν λυσσαλέα, όπως η μηχανοργάνωση στα υπουργεία (για να διαλυθεί η συναλλαγή), το εθνικό κτηματολόγιο κ.α...

          Είναι ντροπή που τα σωστά έπρεπε να επιβληθούν έτσι για να γίνουν, αλλά δεν είναι μόνο ντροπή δική τους, αλλά και δική μας (ορισμένων).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.