#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/06/2011 20:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Η Γερμανία χρωστάει ευγνωμοσύνη στην Ελλάδα που δεν διεκδίκησε πολεμικές αποζημιώσεις" !!!



Η Γερμανία είναι ο μεγαλύτερος αμαρτωλός του αιώνα στην αποπληρωμή δανείων γράφει στο SPIEGEL ένας γνωστός καθηγητής της “Ιστορίας της Οικονομίας”, ο Albrecht Ritsch , Wirtschaftshistoriker («Deutschland ist der größte Schuldensünder des 20. Jahrhunderts»)

Αυτό οφείλεται στους Αμερικανούς (που χάρισαν στους Γερμανούς τα χρέη τους) γράφει ο κ. καθηγητής και προσθέτει: "Οφείλουμε ευγνωμοσύνη στους Έλληνες που δεν ζήτησαν μέχρι σήμερα τις "επανορθώσεις" και τα δάνεια διότι στην περίπτωση αυτή θα έπρεπε να "ξεβρακωθούν" οι Γερμανοί για να πληρώσουν τα τεράστια ποσά που τους οφείλουμε - και θα πληρώσουμε σε όλο τον κόσμο εαν η Ελλάδα τα διεκδικούσε σοβαρά...

ΣΥΝΕΠΩΣ - ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ - ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΠΕΡΙΟΠΤΑ ΤΟ SPIEGEL  - ΠΡΕΙΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ  ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΟΥΣ  ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΟΥΜΕ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ - ΔΙΟΤΙ  Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙ ΝΑ  ΑΝΑΚΑΜΨΕΙ—ΑΝΟΡΘΩΘΕΙ - ΟΠΩΣ ΒΟΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ...

ΝΤΑΝΤΟΝ

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 20:13:52

    ΠΑΓΚΑΛΟΣ στο BBC,
    BBC: «Πήραν τον ελληνικό χρυσό που βρισκόταν στην Τράπεζα της Ελλάδας, πήραν τα ελληνικά χρήματα και ποτέ δεν τα επέστρεψαν. Αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει κάποια στιγμή να αντιμετωπιστεί… Δεν λέω ότι αναγκαστικά πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα, αλλά πρέπει τουλάχιστον να πουν ευχαριστώ»..

    Ετσι κανουν δουλειες οι ΠΑΣΟΚΟΙ.. που να δουμε και την επιστολη Καστανιδη ( και την απαντηση?? ) σε Μιζενς - απο Απρίλιο τον κυνηγαω !!!

    Ο πολυς Καστανιδης ειπε επι λεξη " να δουμε τα πραγματικα περιστατικα " !!!!

    Εισαστε πραγματικο περιστατικο ΟΛΟΙ οι ΠΑΣΟΚΟΙ !
    Εισαστε ενα πρασινο ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΟ .-
    ΕΙΣΑΣΤΕ η ΝΤΡΟΠΗ της ΕΛΛΑΔΟΣ.

    Το καναβατσο ειμαι ΜΠΛΕ !!!

    ΠΠ

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 21:56:12

      BBC: «Πήραν τον ελληνικό χρυσό που βρισκόταν στην Τράπεζα της Ελλάδας, πήραν τα ελληνικά χρήματα και ποτέ δεν τα επέστρεψαν. Αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει κάποια στιγμή να αντιμετωπιστεί… Δεν λέω ότι αναγκαστικά πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα, αλλά πρέπει τουλάχιστον να πουν ευχαριστώ»..

      Ο Ελληνικός χρυσός φορτώθηκε σε καράβι κι εξαφανίστηκε.

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/06/2011 20:14:07

    Β. Σόιμπλε.

    Το background του “ΆΤΕΓΚΤΟΥ” που ΧΑΡΑSSEI τη στρατηγική της Γερμανίας και απαιτεί να δώσουμε στους γερμανούς τον ήλιο μας (όπως Desertec…) Η απαίτηση να ξεχερσωθούν χωράφια μας για να στηθούν κάτοπτρα είναι ΔΟΛΙΑ διότι συνεπάγεται ΛΙΜΟ.
    _ _ _
    Ο υπουργός οικονομικών της Γερμανίας Β. Σόιμπλε -γνωστός και ως Mr. Στάζι 2.0 (βλέπε Βίκι) σε συνέντευξη στην Die Zeit αύριο επανέρχεται και απαιτεί ανάμεσα σε πολλά άλλα να “του δώσουμε τον Ήλιο μας (εξαγωγή ηλιακής ενέργειας από την Ελλάδα στη Γερμανία το λέει…), φέρνει ως παράδειγμα την ενσωμάτωση των μεσογειακών χωρών (εννοεί την κατάληψη της Β. Αφρικής) στη στροφή που γίνεται στον ενεργειακό τομέα (λέγε με Desertec) και δίχως μία τέτοια προοπτική θα είναι για τον ίδιο δύσκολο να πείσει το Γερμανό φορολογούμενο να επωμισθεί το σημαντικό ρίσκο ενός νέου προγράμματος» για την Ελλάδα”

    Ποιο είναι το πολιτικό background του ανθρώπου που ευθέως και ΔΟΛΙΩΣ απαιτεί τη σαρωτική ερήμωση των εδαφών μας και συνεπαγόμενα την πείνα για να στηθούν τα κάτοπτρα και τα φωτοβολταϊκά που θα δώσουν ρεύμα στην πτωχή Γερμανία;

    Πάμε:
    Αρέσκεται να αποκαλείται και να τον φωνάζουν Dr. Strangelove… και Dr. Seltsam… (ο mr. Σπάνιος…)

    * Ορκισμένος και διακηρυγμένος πιστός του δόγματος και της εξάπλωσης της “Αγίας Γερμανικής Αυτοκρατορίας – Ράιχ”.
    * Eνεπλάκη σε σκάνδαλο υπεξαίρεσης χορηγιών του Χριστιανο-δημοκρατικου Κόμματος το 2000, παραιτήθηκε και επανήλθε όταν φύτρωσε μπόλικο χορτάρι πάνω από την υπόθεση.
    * Θαυμαστής του Χόνεκερ και της Στάζι, εμπνεύστηκε τη Στάζι 2.0 στα ίδια πρότυπα, που του δίδαξαν πρώην πράκτορες και υπάλληλοι της υπηρεσίας αυτής.
    * Το Δεκέμβριο του 2005 προτείνει βασανιστήρια και προληπτικούς πυροβολισμούς (abknallen) για απόσπαση ομολογιών.
    * Προώθησε την ιδέα διασποράς ιού επίσημης παρακολούθησης υπολογιστών στο διαδίκτυο και στα κινητά, τον οποίο ιό καθιέρωσε. Πρόκειται για τον περίφημο BundesTrojan (Ομοσπονδιακός Γερμανικός Δούρειος Ίππος), που φέρει το όνομά του, τιμής ένεκεν – Μη τυχόν και πατήσετε επανω στο λινκ στα σάιτ του…
    Αν θα δείτε στον υπολογιστή w . schaeuble . de την έχετε βάψει κοινώς από δέκα μεριές… στο κατόπι σας είναι και η Στάζι 2.0.
    * Διακήρυξε “Das Deutsche Volk muss wissen, wir beobachten alle.” [ο γερμανικός λαός πρέπει να γνωρίζει, παρακολουθούμε τους πάντες]
    * Πρότεινε αλλαγή στο γερμανικό σύνταγμα για να θεσμοθετήσει την επέμβαση του γερμανικού στρατού μέσα στις πόλεις, σε αστικές ταραχές. Πρέπει να την πέρασε κιόλας.
    * Πρότεινε την παρακολούθηση των διαδρομών όλων των αυτοκινήτων στους αυτοκινητοδρόμους, για να έχει το προφίλ των μετακινήσεων κάθε πολίτη.
    * Και τακτικός συνδαιτημόνας της Λέσχης (αν και, με αυτό το φανερό παλμαρέ -διότι το κρυφό δεν είναι γνωστό- η συμμετοχή είναι σταγόνα στον ωκεανό στην περίπτωσή του)

    Στις 12 Οκτωβρίου του 1990 στο Mooskopf, Oppenau (Renchtal) ο Β. Σόιμπλε πυροβολήθηκε 3 φορές από ένα ψυχικά ασθενή [έτσι είπαν αυτοί ... ], τον Ντήτερ Κάουφμανν. Περίεργη ιστορία… Από τους 3 πυροβολισμούς με το ρεβόλβερ (Smith&Wesson, 38άρι) οι 2 βρήκαν τον τότε υπουργό Εσωτερικών στο σαγόνι και στη σπονδυλική στήλη. Έκτοτε είναι παράλυτος από τον 3ο σπόνδυλο και κάτω και κινείται πάνω στην αναπηρική πολυθρόνα, υποδυόμενος τον ανήμπορο… Φυσικά όποιος έχει μελετήσει φυσιογνωμική, γνωρίζει… .

    * Ένας άνθρωπος που έχει εμπλακεί σε οικονομικό σκάνδαλο και εξαναγκάσθηκε σε παραίτηση, με τη ψυχοσύνθεση και το background ενός τελειωμένου control freak αποφασίζει για την τύχη μας!

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ αλλενάκι 21/06/2011 22:54:43

      Αν ήξερες και τις οικογενειακές του καταβολές...Αψογη η τοποθέτηση, εύγε

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 21/06/2011 22:58:00

        Το έψαξα λίγο... αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάτι.

        Η φυσιογνωμία του μου χτύπησε ένα καμπανάκι ...
        Με ενδιαφέρει να μελετώ φυσιογνωμίες.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ αλλενάκι 22/06/2011 11:46:32

          Το οικονομικό σκάνδαλο πολιτικού χρήματος με τον Σόιμπλε (η περιβόητη υπόθεση "Στρέμπελε εναντίον Σόιμπλε") είναι πολύ μεταγενέστερο από την απόπειρα εναντίον του, 10 χρόνια μετά. Είναι υπόθεση του 1999 και εφάπτεται με το "σκάνδαλο Κόλ", που οδήγησε στην έξοδο του πρώην καγκελλάριου από την πολιτική.
          Στις 2 Δεκεμβρίου 1999 ο βουλευτής Βερολίνου των Πρασίνων και γνωστός νομικός Χάνς Κρίστιαν Στρέμπελε, κατήγγειλε σε συνεδρίαση της Bundestag ότι ο Σόιμπλε είχε επαφή με τον έμπορο όπλων Κάρλ Χάιντς Σράιμπερ. Ο Σόιμπλε απάντησε ότι τον συνάντησε τυχαία σε ξενοδοχείο, αλλά δεν ήξερε ποιός είναι.
          Αλλά στις 10 Ιανουαρίου 2000 παραδέχτηκε ότι είχε παραλάβει από αυτόν σε κλειστό φάκελλο στο γραφείο του δωρεά 100.000 μάρκων για το κόμμα του CDU. Όπως είπε, τον διαβίβασε κλειστό στην τότε ταμία του CDU Brigitte Baumeister , και αυτή καταχώρησε τη δωρεά στα "λοιπά έσοδα" του κόμματος. Πρόκειται για την ίδια ταμία που εμφανίζεται στην "υπόθεση Κόλ".
          Τον Σεπτέμβριο του 2000 ο Σόιμπλε ζήτησε συγγνώμη ενώπιον της Βουλής. Παραδέχτηκε ότι "με ευθύνη του CDU παραβιάστηκε η νομοθεσία", καθώς και ότι ο ίδιος είχε πεί ψέμματα στην ερώτηση του Στρέμπελε.
          Έγινε στη συνέχεια μεγάλη δικαστική διερεύνηση για το όλο "σκάνδαλο δωρεών στο CDU", από τις Εισαγγελίες Βόννης και Βερολίνου και ειδική Εξεταστική Επιτροπή της Bundestag, πού έφθασε μέχρι το Ομοσπονδιακό Συνταγματικό Δικαστήριο.
          Ο Σόιμπλε απηλλάγη λόγω "ανεπαρκών στοιχείων".
          Ο Χέλμουτ Κόλ, που ήδη στις 18 Ιανουαρίου 2000 είχε αναγκασθεί να παραιτηθεί από την Επίτιμη Προεδρία του κόμματος, καταδικάστηκε το 2001 σε πρόστιμο 300.000 μάρκων (150.000 Ευρώ).
          Η όλη ιστορία θυμίζει τελικά "πράγματα δικά μας και οικεία", με "φραξιονιστές Στρατηγούς" και "ερωτύλους ταμίες". Μύθος ότι η πολιτική μας τάξη διαφέρει πολύ από την αντίστοιχη Γερμανική (ή όποια άλλη). Και οι θεσμοί επίσης
          Καταλήγουμε πάλι δυστυχώς στην Τολστοïκή σοφία: "Όποιος ασχολείται σήμερα με την πολιτική, ακόμα και με τις καλύτερες προθέσεις, βάζει το διάολο μέσα του".

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Ο Θείος 22/06/2011 16:25:02

            η τολστοϊκή σοφία

            και ο αρχαίος Ελληνας φιλόσοφος έλεγε "κρετίνοι, ανάξιοι να φέρουν τον τίτλο του πολίτη και για εξοστρακισμό όσοι δεν ασχολούνται με τα κοινά"

            και ένας άλλος επίσης δικός μας έλεγε: "αν δεν ασχολείσαι με τα κοινά είσαι άξιος της μοίρας σου γιατί θα καταλήξεις να κυβερνάσαι από κοινούς (πολιτικές πόρνες)]

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ αλλενάκι 24/06/2011 11:07:54

            Την "πολιτική ως επάγγελμα" εννοούσε ο κόμης Λέων Νικολάγιεβιτς..
            Ως προς την πολιτική του πολίτη (και το "ζώον πολιτικόν" του Δάσκαλου φαντάζομαι συμφωνούσε απόλυτα (με το Δάσκαλο και τους άλλους).

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αλλενάκι 22/06/2011 12:26:19

      αλλενάκι,
      αυτό που γράφεις για "σκάνδαλο υπεξαίρεσης χορηγιών του Χριστιανο-δημοκρατικου Κόμματος το 2000", είναι ακριβώς η υπόθεση "Στρέμπελε εναντίον Σόιμπλε" (η σχετική αναφορά μου βρίσκεται σε moderation). Δεν εμφανίσθηκε όμως ως υπεξαίρεση της χορηγίας, αλλά ως χορηγία απευθείας στο κόμμα παράνομη, "κάτω από το τραπέζι". Και μάλιστα, μία ανάμεσα σε πολυάριθμες τέτοιες χορηγίες, πραγματικό "αστερισμό χορηγιών".
      "Δικά μας" πράματα, οικεία.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Ο Θείος 22/06/2011 16:22:54

        μόνο 100.000 μάρκα;
        μισές αλήθειες ψυχανεμίζομαι για να κρυφτούν άλλα

        και από έμπορο όπλων; χλωμο το βλέπω μόνο 100.000

        [δεν το πιστεύω ότι έβαλε το κεφάλι στο τορβά για ψιλικάκια]

  3. tamam58 avatar
    tamam58 21/06/2011 20:36:51

    Η θεση της ΝΔ, για τις αποζημειωσεις, ποια ειναι ???
    Δεν κανω πνευμα, πραγματικα δεν γνωριζω.
    Και για να πω την αληθεια, δεν εχω δει καμμια τοποθετηση.

  4. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 21/06/2011 20:41:59

    ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!!! Από τα 350 δις που "χρωστάμε", τα 180 δις, αν δεν κάνω λάθος, τα χρωστάμε στην Γερμανία. Γιατί λοιπόν να πληρώσουμε το "χρέος" μας στους Γερμανούς αφού αυτοί μας χρωστάνε περισσότερα; Να βάλουμε τους τόκους στα 240 δις που μας χρωστάνε, να αφαιρέσουμε τα 180 δις που μας χρωστάνε, να μας δώσουν το υπόλοιπο στο χέρι και μεις θα τους χαρίσουμε το ευχαριστώ που μας χρωστάνε!!!

    • stef avatar
      stef @ Χρήστος Δημάρης 22/06/2011 07:34:24

      to ipolipo .me i xoris apodiksi?........lol
      pio sobara milas yia 240 dis pou xrostan, pou to brikes afto?

      sorry, eimai gallos, diabazo ta ellinika alla diskolevomai na ta grapso!

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ stef 22/06/2011 14:36:31

        Το ποσο των 240 δις το ανέφερε ο ΣΥΡΙΖΑ και πιο συγκεκριμένα ο Λαφαζάνης.

  5. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/06/2011 21:19:52

    Παράξενο που το Spiegel έκανε μεγάλο αφιέρωμα με 4 τουλάχιστον άρθρα, πολύ λίγότερο επιθετικά εναντίον μας από ότι μας συνήθισαν τα γερμανικά ΜΜΕ. Παίζει καμμιά κωλοτούμπα;

  6. nausea avatar
    nausea 21/06/2011 21:20:06

    Αυτη η ιστορια εφευρεση της πασοκιας ειναι για αποπροσανατολισμο..
    Δεν νομιζω να πιστευει κανεις στα σοβαρα οτι εχουμε εστω και την παραμικρη πιθανοτητα να κερδισουμε τιποτα.

    Ασε δηλαδη να μην αρχισουμε τα ..'δικα μας" και ..εξω οι μεταναστες και τετοια.
    Εχει υπολογισει κανεις ΠΟΣΟΙ Ελληνες εφαγαν ψωμι δουλευοντας στην Γερμανια και ΠΟΣΟΙ ειναι ακομα εκει??
    Ακουω καμμια φορα το μαυρο-τζαφερ να γαυγιζει για κατι δις που παιρνουν/στελνουν οι εδω .. "μεταναστες" αλμπανοι και λοιπα..στις πατριδες τους.. Ε! αυτο καναν και εκατονταδες χιλιαδες Ελληνες ,ισως και εκατομμυρια απο το 1963(?) και μετα...

    Οτι πρεπει να φυγει η πασοκια και η Ν.Δ πρεπει να ΑΡΝΗΘΕΙ να πληρωσει μερος του χρεους επειδη οι Γερμανοι καναν συναλλαγες με τη συμμορια και υπερτιμολογουσαν λαδωνοντας ΝΑΙ αυτο ειναι εφαρμοσιμο..
    Πιαστε το "ακη" και παρτε του το σπιτι με θεα την Ακροπολη ..
    Πιαστε τον αλλον τον αλλον ..
    Αλλα εγω σαν κρατος Δεν μπορω να πληρωσω ...μησιατικα..

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ nausea 21/06/2011 22:25:38

      Γενικά κάτι λές αλλά στο κομμάτι με τους μετανάστες δε τα λες καλά. Οι Γερμανοί από κει που μας χρωστούσαν , φρόντισαν να φέρουν στην πατρίδα τους όσυς μετανάστες ήθελαν, όπως οι ίδιοι ήθελαν, με διαδικασίες που ξεκινούσαν από τη χώρα αποστολής! Ήλεγχαν οι ίδιοι τους υποψήφιους μετανάστες που με την ανοχή των 3 εγγυητριών δυνάμεων θα έχτιζαν το γερμανικό θαύμα.

      Αντίθετα, σε εμάς πλάκωσε απρόσκλητη η μισή γή. Η Γερμανία ποτέ δε θα δεχόταν κάτι τέτοιο, τους λαθραίους τους ξαποστέλνει. Παρεπιμπτόντως, έτσι και σε βάλουν στο μάτι οι γερμανικές δικαστικές/αστυνομικές αρχές την έκατσες, δεν έχει πολλές συμπάθειες και ΜΚΟ για λαθραίους εκεί πέρα. Και όποιους προσωρινούς έχουν στην επικράτεια τους φροντίζουν και τους ελέγχουν απόλυτα, όπου δεν το καταφέρνουν αυτό το αναγνωρίζουν ως πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί, όχι να δίνεται άσυλο στη Νομική όπως εδώ.

      • nausea avatar
        nausea @ ΝΙΚΟΛΑΣ 21/06/2011 22:42:58

        δίνεται άσυλο στη Νομική όπως εδώ.
        ==
        Εδω συμφωνω. Τα αλλα ..ασε. Εχω κανει "λαθραιος" στην Γερμανια και ισως τα γνωριζω καλυτερα απο σενα.
        Παλια ,ΠΟΛΥ παλια..

        Υ.Γ
        Δεν εχω ΚΑΝΕΝΑ οφελος να σου πω ψεμματα.

        • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
          ΝΙΚΟΛΑΣ @ nausea 21/06/2011 23:00:37

          Κι εγώ έχω ζήσει, πρόσφατα. Μα αφού τα ξέρεις καλύτερα για πες μου, ήταν και είναι οι ίδιες καταστάσεις και τις συγκρίνεις; Συγνώμη αλλά ακριβώς εσύ πρώτος θα έπρεπε να πιστοποιήσεις ότι η Γερμανία αντιμετωπίζει τελείως διαφορετικά νόμιμους και λαθραίους από ότι εμείς. Ειδικά τους λαθραίους.

          • nausea avatar
            nausea @ ΝΙΚΟΛΑΣ 21/06/2011 23:24:29

            Αν εξαιρεσεις κατι περιπτωσεις τυπου "νομικης" και κατι αλλες τυπου "συριζαιων των .ουστηδων και των φτωχων μεταναστων" ΟΛΕΣ οι αλλες ΙΔΙΕΣ ειναι.

            Και δεν μιλαω για τωρα που μπαινεις με μια ταυτοτητα.
            Μιλαω για παλιοτερα στην BUNDES DEUTSCHE REPUBLIC.
            Εβγαζες ενα διαβατηριο και πηγαινες εκει για 6 μηνες ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ εργασιας ..
            Συνηθως δουλευες στις .."μπανανες"!! Σε κανα "λαθραιο" μικροεργοστασιο ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ, σε κανενα χωραφι σε χωριο σε καμμια γαστετα Ελληνικη και τετοια..
            Σου αρκουν αυτα?????
            Σου ειπα ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ οφελος να σου πω ψεμματα.

            Φυσικα τωρα σφιξαν τα πραγματα .Αλλα και αυτοι ΕΧΟΥΝ προβλημα με τα κυμματα των μαυρων ..
            Δεν μπορουν να ελεγξουν τιποτα..
            Ειναι σκληροι με οσους πιασουν και δεν εχουν κανενα "συριζα των .ουστηδων κλπ" να τους κουνηθει αλλα εχουν και αυτοι προβλημα..

            Και ακομα δεν αρχισαν κινεζοι,βιετναμεζοι ..
            Ασε ...

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ nausea 21/06/2011 23:32:43

            Μάλλον συμφωνούμε, αυτό βλέπω. Μάλλον λοιπόν δεν ήσουν σαν τους εδώ λαθραίους.

            Να σου πώ και για την εμπειρία μου με νόμιμους ξένους φοιτητές, εδώ στην Ελλάδα. Από τις αρχές του 1990 που τους ζώ, έχουν συνέχεια το παράπονο, ειδικά τώρα, γιατί να έχουν λιγότερα δικαιώματα από ότι οι λαθρομετανάστες. Και τους νοιώθω, γιατί εν τέλει προσελκύουμε τους φουκαράδες όλης της γής ως λαθραίους, αλλά τα λίγα ξένα μυαλά που έρχονται εδώ τα διώχνουμε. Νομίζω είναι ακριβώς η αντίθετη κατάσταση από ότι στη Γερμανία.
            Οι διαφορές των δύο χωρών είναι τεράστιες για πολλούς λόγους, δεν είναι δυνατόν να λέμε ότι οι δικοί μας λαθραίοι είναι ότι και οι γκασταρμπαϊτερς στη Γερμανία.

          • nausea avatar
            nausea @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/06/2011 00:01:32

            Ρε φιλε ,τι λες τωρα να κουβεντιαζουμε απλα για να κουβεντιαζουμε??
            Εγω ημουνα "λαθραιος" οπως ειναι και ο καθε μαυρος ,κιτρινος,ασπρος-μαυρος γεωργιανος,αλμπανος και δεν συμμαζευεται,που ειναι τωρα εδω ..
            Λ Α Θ Ρ Α Ι Ο Σ .. Η μονη διαφορα ηταν οτι ειμαι "ασπρος" ,αλλα μιλαμε διακρινομαι σαν την μυιγα μες στο γαλα απο τους Γερμανους..

            Τελικα .."ποια λιγα ξενα μυαλα" διωχνουμε και ΠΩΣ??
            Ρε μπας και δεν καταλαβαινεις τι λες? η μηπως εισαι .."ψιλο-φιλομεταναστης"????

            Υ.Γ
            Επισημα σαν ¨φοιτητης" πηγα στην BDR.
            Αλλα επρεπε να δουλεψω για να επιβιωσω.
            Διαφορες δουλειες ..
            Η πιο τρομακτικη εφιαλτικη στιγμη ηταν οταν δουλευα σε ενα ξυλουργειο και ενας ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ Ελληνας (καπου απο Χαλκιδικη) εκοψε το χερι του..
            Τι μου θυμισες τωρα ..
            Λοιπον ΗΤΑΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ, του δεσανε το χερι και τελικα ΑΝΙΚΑΝΟΣ πιθανωτατα γυρισε πισω ..με ενα χερι λιγωτερο..
            Και ΑΦΡΑΓΚΟΣ,
            Εχεις την εντυπωση οτι τετοιες περιπτωσεις δεν βιωνουνε εδω καποιοι δυστυχισμενοι μαυροι?????
            Every face tells a story and every case is different

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/06/2011 00:54:57

            Ρε μπας και δεν καταλαβαινεις τι λες? η μηπως εισαι ..”ψιλο-φιλομεταναστης”????

            Αν ποτέ παρακολουθούσες σχόλια μου εδώ και μήνες στα διάφορα άρθρα του antinews θα ήξερες αν είμαι ή όχι.
            Κι όσο για το αν καταλαβαίνω τί λέω, σου επιστρέφω 100% το σχόλιο. Με όλο το σεβασμό στην πικρή σου εμπειρία στη Γερμανία..

            Και ναι, έχω πολύ καλή γνώση του αν και πως σπουδάζουν οι ξένοι φοιτητές εδώ, ενώ οι λαθραίοι με ΜΚΟ και διάφορα κυκλώματα από πολιτικούς και δικηγόρους καταφέρνουν να έχουν προνόμια. Εσύ προφανώς δεν έχεις νοιαστεί να μάθεις τί θα πει να σπουδάζει ξένος στην Ελλάδα, και εικάζεις ότι θα είναι παρόμοια ιστορία με τη δικιά σου.

            Τη μια λες ήσουν λαθραίος, την άλλη ότι είχες και διαβατήριο και ήσουν φοιτητής. Διέλεξε επιτέλους. Γιατί εδώ οι ξένοι φοιτητές - όχι οι Λευκοί - δεν έχουν δικαίωμα εργασίας και όμως παράλληλα πρέπει και να αποδεικνύουν ότι έχουν τα απαραίτητα προς το ζήν. Ενώ οι διάφοροι λαθραίοι αιτούμενοι άσυλα και δε συμμαζεύεται δεν υφίστανται τέτοιο έλεγχο. Η ακριβώς αντίθετη κατάσταση από αυτή που περιγράφεις εσύ ο ίδιος στη Γερμανία.

            Σόρρυ αλλά η γνώση σου για την κατάσταση μεταναστών, λαθραίων και μή καθώς και ξένων φοιτητών στην Ελλάδα είναι μακρυά από την πραγματικότητα.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/06/2011 01:00:42

            ταξιδιώτη, οι Έλληνες μετανάστες έσφαζαν άντρες γέρους και παιδιά, βίαζαν ομαδικά νέες γυναίκες, βίαζαν ηλικιωμένες κατά τη ληστεία, φυλάκιζαν για λύτρα και και τεμάχιζαν ομοεθνείς τους και τους πέταγαν στη χωματερή, έκλεβαν και λήστευαν και χτυπούσαν αιμόφυρτους γέροντες 80 χρονών για να τους πάρουν 100 ευρώ;



            ναυτία όνομα και πράμα!

            εμετός!

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/06/2011 01:17:23

            ψόφο και φόλα!

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/06/2011 01:21:35

            nausea
            Έχεις τη συμπάθεια μου. Δε μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω με την περίπτωση σου.

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/06/2011 01:38:34

            nausea
            Όταν γράφεις ότι ήσουν φοιτητής και γι' αυτό μπορούσες να δουλέψεις κι από την άλλη ότι είχες διαβατήριο αλλά ήσουν λαθραίος και δεν επιτρεπόταν να δουλέψεις, μάλλον αυτοαναιρείσαι.

            Αυτά μπας και κατάλαβες τί εικόνα δίνεις για την επιχειρηματολογία σου.

            Περιττό να σου πώ ότι ούτε στο παραμικρό δεν έχεις καταφέρει να υποστηρίξεις το πρωταρχικό σου σχόλιο για ομοιότητα των Ελλήνων μεταναστών στη Γερμανία με τους νυν λαθρομετανάστες στην Ελλάδα.

            Για όλα τα άλλα πολιτισμένα και δημοκρατικά λόγια που γράφεις, αφήνω να τα απολαμβάνεις και να σε χαίρονται και οι υπόλοιποι αναγνώστες.

    • Ένας avatar
      Ένας @ nausea 22/06/2011 01:44:33

      Το να συμψηφίζεις ανόμοιες καταστάσεις δεν βοηθάει και πολύ το επιχείρημά σου.

  7. ηλιος avatar
    ηλιος 21/06/2011 21:37:02

    Συμφωνω αλλενακι να μην "πουλησουμε" τον "ηλιο μας", στους γερμαναραδες..
    Επιπλεον να μην τους επιτρεπουμε να κανουν διακοπες στα χωματα μας..
    Ουτε να επισκεπτονται την ακροπολη μας..
    Να μην κοιμουνται στα ενοικιαζομενα δωματια μας ουτε στα ξενοδοχεια μας..
    Να μην τρωνε τα φρουτα μας..και τις αγγουροντοματες μας....
    Ηρεμηστε παιδια...μια ιδεα ειπε για επενδυση ..ας μην το κανουμε...μην υπερβαλλουμε..υπαρχουν συνωμοσιες..αλλα μην οδηγηθουμε και στην υστερια..

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ηλιος 21/06/2011 22:07:05

      Ήλιε, αν θέλεις, ρίξε μια ματιά εδώ.
      h**p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2010/06/desertec.html
      Tα πάντα για το Desertec.

      Έχουν δεσμεύσει όλη την έρημο της Βόρειας Αφρικής για να στήσουν χιλιάδες κάτοπτρα με θεωρητική κάλυψη μόνο το 15% των αναγκών της Ευρώπης (με κόστος επένδυσης 700 δις όταν και όποτε γίνει αυτό. ΠΟΤΕ... κατά τη γνώμη μου).

      Το Desertec ΣΚΑΛΩΣΕ λόγω των αραβικών αναταραχών και σκέφτονται που θα βρουν το επόμενο κορόιδο.
      Ο Καντάφι ήθελε να αρδευσει την έρημο που ήθελαν να του δεσμεύσουν (δίνοντας ως αντάλλαγμα κάτι καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς του) και του έκαναν ΠΟΛΕΜΟ.

      Και καλά η Βόρεια Αφρική, έχει ερήμους που μπορεί να παραχωρήσει.
      Και καλά η Αμερική, έχει ερήμους να τροφοδοτήσει μία πόλη (έχει εκεί ερήμους με κάτοπτρα) με ένα κλάσμα των αναγκών της σε ρεύμα.

      Η Ελλάδα έχει φυσικά τοπία, καταπράσινες πεδιάδες, βουνά, νησιά και εδαφική ποικιλομορφία που την κάνουν πανέμορφη.
      Που θα βρουν ερήμους σε μας για χιλιάδες κάτοπτρα;
      Μόνο αν τις "φτιάξουν", αν μας ΕΡΗΜΩΣΟΥΝ κυριολεκτικά και μεταφορικά.

      Δεν είναι το ΤΟΠΙΟ της Ελλάδας να ερημωθεί για να γίνει Desertec τους.

      Αν θέλουν φθηνή ηλιακή ενέργεια να την βρουν αλλιώς.
      Αυτοί θέλουν να πληρώνουμε εμείς το ρεύμα πανάκριβα και να το πουλάμε σε αυτούς φθηνά.

      Δε μασάμε.

  8. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 21/06/2011 23:10:43

    Για να δείτε:το 1945 ανώτατος αξιωματικός των "SS" που διέφυγε στην Ελβετία είπε το εξής: την πατρίδα μου θα ξαναχτίσουν οι κατακτημένοι από εμάς.Το 1961 ο πεθερός μου, μετανάστης βιομηχανικός εργάτης στο Wuppertal είχε εργοδηγό που τον θυμόταν ως αξιωματικό των στρατευμάτων κατοχής...!!!Σε κάθε εργοστάσιο που εργάζονταν έλληνες υπήρχαν τέτοιοι γκαουλάϊτερ επειδή ήξεραν τον ψυχισμό μας. Και φυσικά σε περίοπτη θέση η πινακίδα "Απαγορεύονται αι πολιτικαί συζητήσεις". Συναγελαζόμενος με τους γερμανούς συναδέλφους του, ο πεθερός μου διαπίστωσε ότι οι συνομήλικοί του που είχαν ζήσει τον πόλεμο, είχαν πλήρη συναίσθηση του χρέους απέναντι στην πατρίδα μας.Επιστρέφοντας το 1978, οι γερμανοί είχαν αλλάξει πληρως στάση:σας ξεπληρώσαμε δίνοντάς σας δουλειά...Δηλαδή και καταλήστεψαν τον τόπο, και εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο το εργατικό δυναμικό και στη συνέχεια μας ρούφηξαν το αίμα κατέχοντας μέγα μερίδιο των ελληνικών εισαγωγών.Prima gut δηλαδή.Τι χρειάζεται;Μαζική και συντονισμένη επίθεση ποιότητας (ελληνικών προϊόντων) και κυρίως συνέπειας. Τους κολλάς στον τοίχο.Και τότε τους θυμίζεις το "ποιός είναι ποιός"

  9. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 21/06/2011 23:28:43

    Το έχουμε ξαναπεί και επισημάνει αυτό ¨Αλλενάκι¨ , η Γερμανία στα πλαίσια ενός ευρύτερου σχεδίου τους για εγκατάσταση ¨φωτοβολταϊκών πάνελς - πάρκων¨ στην Βόρειο -Αφρικάνικη έρημο και στην Αραβική Σαχάρα θέλουν για την ¨συνέχιση του δικτύου¨ Ελληνικά - ¨ άγονα¨ νησιά ΚΑΙ ΤΗΝ ¨ΔΕΗ ¨ από το δίκτυο της οποίας θα πρέπει να περνά και να διοχετεύεται η μεταφερόμενη από την Β. Αφρική ηλεκτρική ενέργεια και η παραγόμενη στην Ελλάδα...

    Κεντρικός τους στόχους στην Ανατολική Ευρώπη , τα Βαλκάνια , τον Καύκασο και την Β. Αφρική - Μέση Ανατολή είναι η εξασφάλιση όλων των ενεργειακών πόρων σε αυτές τις ¨γεωστρατηγικές περιοχές¨ , η διαχείριση , εκμετάλλευση και εμπορίας τους.

    Δεν πρέπει να πάρουν τίποτα . Μια δημοκρατική κυβέρνηση θα πρέπει να επανά -εθνικοποιήσει και τον ΟΤΕ¨.

    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ - ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ -ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ - ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΨΟΥΜΕ ΤΙς ΠΕΡΙΦΗΜΕΣ ¨ΕΛΛΗΝΟ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ¨

    Απαιτείται άμεση προσφυγή της Ελλάδας στην Χάγη κατά της Γερμανίας .

    Μόνο εάν δείχνεις -για όλα- αποφασισμένος όταν διεκδικείς το δίκαιο , μπορείς να έχεις αποτέλεσμα. Με παρακλήσεις του στιλ της ¨Αριστεράς¨ , έχετε ¨ηθική¨ υποχρέωση να ανταποκριθεί τε στις υποχρεώσεις σας ...ή με απόψεις ¨ναι ζητήσουμε ¨ , αλλά ¨προς Θεού¨ μην βλάψουμε την ¨Ελληνογερμανική φιλία¨ και χαθεί το όραμα της ¨Ευρώπης των Λαών¨ δεν κάνεις τίποτα , όπως δεν έκανες για 70 χρόνια , μετά την λήξη του πολέμου.

    Η Γερμανική άρχουσα τάξη ( ο Κράους , ο Φίσερ και Κράφτ που ξανάσμιξαν πάλι και φτιάξανε Τράστ ) μέσα στην θρασύτητα και αναίδεια της θα χάσει και τον 3ο Π.Π. που έχει ξεκινήσει από το 1990 , και μάλιστα αρχής γενομένης από την Ελλάδα , η οποία ¨δεν είναι Γιουγκοσλαβία¨ που μπόρεσαν να εκδικηθούν για την στραπάτσα που έπαθαν στον Β. Π.Π , θα το καταλάβουν , και δεν θα μας σώσει η ¨Πρασινό - Σοσιαλδημοκρατία τους ¨με τα κάλπικα όνειρα για ¨Ομοσπονδιακή Ευρώπη¨ ( παίζουν κάλπικα μεταξύ των παραπλανητικών όρων για μια ¨Γερμανική Ευρώπη¨ ( ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ) η ¨Ευρωπαϊκή Γερμανία¨, όπου δεύτερη ήταν και είναι πάντα η πρώτη με άλλες σημειολογικές προσεγγίσεις , το ζήσαμε πολύ καλά από το 1950 και πέρα.

    Το ¨Ανάδελφο Γερμανικό Έθνος ¨, το οποίο με αυτό το καλλιεργούμενο συναίσθημα ( ¨μας μισούν και μας ζηλεύουν όλοι¨ ) ξεκίνησε - προκάλεσε τον προηγούμενο αιώνα δύο παγκόσμιους πολέμους , θα πρέπει να αποφασίσει και να βρει ποιος φταίει για τις δυσκολίες του ( και όχι κάποτε οι Εβραίοι , σήμερα οι Έλληνες , αρκετά βοήθησαν στον 1ο Π.Π. τους Κεμαλικούς για να σφάξουν τους Έλληνες στην Μικρά Ασία για να περάσει η σιδηροδρομική τους γραμμή προς την Βαγδάτη και για να εξαλείψουν τους εμπόρους - ανταγωνιστές τους ) .

    Αυτός δεν είναι άλλος από την αστική του τάξη και την παγκόσμια βουλιμία της.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΝΤΑΝΤΟΝ 22/06/2011 16:27:57

      Ευχαριστώ ΝΤΑΝΤΟΝ.
      Πάντως άσφαιρα πυρά μου μοιάζουν οι κινήσεις της Ελλάδας για τις αποζημιώσεις.
      Η κα Σταμούλη το κινεί το θέμα βεβαίως, θα δούμε.

      Προσφιλές πρόσωπο -εξ αγχιστείας- θανούσα, 13 ετών ήταν στα Καλάβρυτα και έψαχνε τα αδέλφια της ανάμεσα στους άλλους στην τάφρο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 22/06/2011 16:33:39

        Όχι ότι οι απόγονοί της είχαν ή έχουν ποτέ τις οιαδήποτε βλέψεις για "αποζημιώσεις".

        Η οικογένειά της ανέβηκε στην Αθήνα και χάθηκε στους δρόμους της βιοπάλης όπως εκατομμύρια άλλοι Έλληνες.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 22/06/2011 18:01:10

          ...οιεσδήποτε [διόρθωση)

  10. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 22/06/2011 06:24:00

    Βρέστε και διαβάστε το "Mein Kampf" και θα σας λυθούν πλείστες όσες απορίες.
    Εξαιρετική η θέση του "Νταντόν", επιφυλάσσομαι για αναλυτική τοποθέτηση.
    Πέρυσι τέτοιες μέρες, γερμανός συνάδελφος δικηγόρος που εξειδικεύεται σε εξαγορές/συγχωνεύσεις εταιριών, μου είπε το εξής αμίμητο:"Επειδή το οικόπεδο είναι γωνία,θα το ξυρίσουμε-rasiert "Αλλενάκι" εξήγησε τι σημαίνει...-και θα το φτιάξουμε όπως θέλουμε εμείς. Οι γονείς μου θέλουν να ξεχειμωνιάζουν φτηνά"...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 22/06/2011 16:29:31

      Τη γνωρίζω αυτή τη κυνικότητα που συνοδεύεται από βροντερό βάρβαρο γέλωτα ερχόμενο απευθείας απο τα τευτονικά δάση και τις πέτρινες καλύβες...

      ο χο χο

      Και τη κοφτερή λάμψη μίσους αλλά και ευφυίας στα γαλάζια μάτια επίσης.

      Τύπου Σόιμπλε.

  11. Αστος avatar
    Αστος 22/06/2011 06:26:40

    Ε, πως ρε παιδια τοοοοοοσες "επενδυσεις" καναν στην χωρα μας και τοοοοοοσους τουριστες στελναν εδω τοοοοοοσα χρονια, στην ουσια μας τα εχουν ξεπληρωσει ηδη τα χρηματα....

    Η' τουλαχιστον κατι τετοιο ακουσα την τελευταια φορα που εκανα κουβεντα με κανα-δυο γνωστους μου "ευρωπεους"....περιττο να πω πως εληξε αδοξα η κουβεντα.

  12. Αννίτα avatar
    Αννίτα 22/06/2011 08:34:20

    Επιτέλους!! κάποιο ξεκίνησαν να παραδέχονται τις αλήθειες για την Ελλάδα κ τις αδικίες που υπέστη.Επιτέλους κάποιος θύμησε στο μπλόκ μας το συμβάν των χρεών της Γερμανίας απέναντί μας έτσι για να μην ξεχνιόμαστε.!

  13. korios avatar
    korios 22/06/2011 09:06:40

    Αυτη η ιστορια με τις "πολεμικες αποζημιωσεις" εχει ΠΟΛΛΑ κοινα σημεια με το .."φακελλο της Κυπρου"..
    Και τα δυο καθαρη προπαγανδα της πασοκιασης για να αποπροσανατολιζει τον κοσμο.
    Θυμαμαι ο ..φουκαρας "φακελλος της Κυπρου" θα εχει ανοιχθει ισιαμε 500 φορες μετα το 1981. Καθε φορα που εμπαινε νεα φορολογια ολα τα πασοκικα ΜΜΕξαπατησης παιρναν εντολη και γραφαν με πηχιαιους τιτλους:
    "Ανοιγει ο φακελλος της Κυπρου".

    Το ιδιο περιπου συμβαινει και τωρα. Η πασοκιαση δυσκολευεται με τους Γερμανους και βρηκε το ..αντιδοτο για να αποκοιμιζει τα διανοητικα καθυστερημενα οπαδα της (και οχι μονο).
    Οι πολεμικες αποζημιωσεις που μας ..χρωσταει η Γερμανια!!!
    Ημαρτον. Ελεος..

  14. JOHN avatar
    JOHN 22/06/2011 09:25:35

    Ειναι ορος του μνημονιου που υπεγραψε η νεοκατοχηκη κυβερνηση ΓΑΠ,οτι ως προς το χρεος μας δεν γινεται συψηφισμος!

  15. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 22/06/2011 10:37:52

    ΓΙΑΤΙ ΚΑΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΧΡΕΩΣΤΟΥΜΕΝΑ;
    ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΙ , ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΡΩΜΕΝΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΩΘΕΝ...ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ;
    ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ ,ΤΡΑΓΙΚΟ, ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΙΘΑΝΟ.ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ...ΑΝΑΜΕΜΕΝΟΥΜΕ!!!!

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/06/2011 12:11:17

    Ακριβοδίκαιος και εμβριθής ο κ. Albrecht Ritsch.
    Η απόδειξη ότι ο ιστορικός μπορεί να είναι αντικειμενικός και απροκατάληπτος, αλλά προυπόθεση γι αυτό είναι να έχει ισχυρό χαρακτήρα.
    Ότι η ιστορία, παρά τα θρυλούμενα, τελικά δεν γράφεται από τους νικητές.
    "Έστι Δίκης οφθαλμός, ός τα πάνθ' ορά".

  17. korios avatar
    korios 22/06/2011 14:07:48

    Τελικα μας χρωστανε οι Γερμανοι?
    Αλλα δεν πρεπει να πληρωσουν και οι ..Ιταλοι?? Τι διαολο μαζι ..δουλευανε!!
    Α! να ειμαστε .."ακριβοδικαιοι και εμβριθεις"!!

    Υ.Γ
    Τελικα ξερει κανεις ποσο .."χρυσο" μας κλεψανε??
    Ετσι για να κανουμε τους ..υπολογισμους..

  18. nausea avatar
    nausea 22/06/2011 14:10:43

    Τελικα ποσα μας χρωσταει η Γερμανια??
    Ναι,αλλα δεν πρεπει να πληρωσει και η Ιταλια??
    Τι διαολο μαζι δουλευανε..

    Υ.Γ
    Ποσο χρυσο τελικα μας ..εκλεψαν??
    Ετσι για να κανουμε τους ,,υπολογισμους

  19. hotdog avatar
    hotdog 24/06/2011 00:04:17

    162 δισ. ευρώ και με τους τόκους 1,1 τρισεκατομμύρια ευρώ.