#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/05/2010 07:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

...Ζορμπάδες με άδειες τσέπες και δανεικά



Μας πήρανε χαμπάρι στο εξωτερικό και άρχισαν τα δημοσιεύματα για τον ελληνικό τρόπο ζωής. Ενα εκπληκτικό δημοσίευμα των Times προσπαθεί να μεταφέρει την εικόνα της διασκέδασης των Νεοελλήνων με τους δημοσιογράφους του περιοδικού να περιδιαβαίνουν στα μπουζούκια της Αθήνας. Ξεκινούν από το κλαμπ της παραλιακής όπου τραγουδά η Βανδή και το μπουκάλι το ουίσκι κοστίζει 170 ευρώ. Ο δημοσιογράφος καταμετρά τα πανάκριβα αυτοκίνητα έξω από το μαγαζί και παθαίνει πλάκα με τη χλιδή. Μιλούν με θαμώνες και τους ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων και διαπιστώνουν ότι οι Ελληνες κρατούν παραδοσιακά το λαϊκό ρηθέν “η φτώχεια θέλει καλοπέραση”. Αναφέρονται στην Α. Γκερέκου και τον βασιλιά της πίστας Τόλη Βοσκόπουλο ενώ καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι Ελλάδα και διασκέδαση είναι τόσο στενά δεμένες που δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει αυτό. Θα συνεχίσουν να γλεντούν παρά την οικονομική κρίση είναι η διαπίστωση του περιοδικού.

Με λίγα λόγια... Ζορμπάδες με άδειες τσέπες και δανεικά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ 26/05/2010 08:44:37

    Εναταξει με ολα αυτα,αλλα δεν ειδα ποτε ο ξενος τυπος να γραφει για την ατιμωρησια των πολιτικων προσωπων ,για τον Ν. περι (μη) ευθυνης υπουργων,
    για την διαπλοκη πολιτικων και επιχηρειματειων,για τις περιουσιες των πολιτικων κλπ

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/05/2010 09:36:00

    Θυμάστε το εξώφυλλο "The Looting of Greece" το 1988, με την εικόνα του Κοσκωτά πίσω από τα σίδερα;

    Τουλάχιστον τώρα το γλιτώσαμε το εξώφυλλο...

  3. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 26/05/2010 09:48:55

    Οι Times βλέπουν ότι θέλουν να δουν. Υπάρχουν πολλοί στην εσπερία που τρώγονται με τους έλληνες από συστάσεως ελληνικού κράτους. Και δεν είμαι οπαδός ούτε συνωμοσιών ούτε του "για όλα φταίνε οι ξένοι που μας μισούν".

    Πόσοι έλληνες μπορούν να πληρώσουν 170 ευρώ για μια φιάλη; Οχι τώρα με την κρίση μόνο; Αλλά από χρόνια.

    Τι απέγιναν τα πραγματικά λαϊκά μαγαζιά όπου πήγαινε ο έλληνας να φάει, να πιει, να χορέψει κι όλα αυτά χωρίς να ξοδέψει 2 μισθούς; Και γιατί εξαφανίστηκαν;

    Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, κάπου εκεί γύρω στο 1995, οι μεγάλες πόλεις ήταν γεμάτες με πραγματικά λαϊκά μαγαζιά με προσιτότατες τιμές. Μέχρι και λίγα χρόνια μετά τη λαίλαπα της ελεύθερης, από τι δεν ξέρω, τηλεόρασης.

    Και τότε συνέβη η εισβολή και η ανατροπή. Ακούσματα που νωρίτερα δεν είχαν καμμιά ελπίδα να ακουστούν έγιναν δίσκοι με τεράστια προβολή και καταξίωση, "ενώπιος ενωπίω". Και οι δισκογραφικές στήριξαν πρόσωπα και δημιουργίες που απαξίωσαν το ελληνικό λαϊκό τραγούδι στον υπέρτατο βαθμό. Αυτό που περιγράφει ως τουρκομπαρόκ ο κ. Χαραλαμπίδης στο γνωστό βίντεάκι του 1996.

    Κάπου εκεί με την λήξη της κυριαρχίας της κασέτας και την εμπέδωση του cd έχουμε εξαφάνιση από τους πάγκους των "παράνομων" μικροπωλητών μουσικής ενός ρεπερτορίου δεκαετιών που περιλάμβανε από Σαβόπουλο μέχρι Τσιτσάνη και την αντικατάστασή του από Σφακιανάκη και Βίση.

    Εκλεισαν οι ταβερνούλες στις γειτονιές των 150 ατόμων, με τα λαϊκά και τα ρεμπέτικα και γεμίσαμε ορθάδικα και βαρελάδικα και ελληνάδικα των 3 χιλιάδων ατομων. Πολύ γυαλιστερά μαγαζιά.

    Καταξιωμένοι λαϊκοί δημιουργοί, σαν τον Χρήστο Νικολόπουλο, δυσκολεύονται να εκδόσουν καινούριες δουλειές. Αρχίζει ένα καινούριο τραγούδι κι από την εισαγωγή δεν ξέρεις αν θα είναι η Βανδή ή ο Καρράς ή ο Μάϊκλ Τζάκσον. Ομογενοποίηση; Παγκοσμιοποίηση;

    Οι "παλιές μεγάλες φωνές", Νταλάρας, Αλεξίου και λοιπά, αναγκάστηκαν να συμμαχήσουν με τον "νέο ήχο".

    Η ελληνική ροκ σκηνή, Κατσιμιχαίοι, Γερμανός, Μαχαιρίτσας, Τσακνής και λοιποι, συρρικνώνεται. Κι αντ' αυτών έχουμε ότι νεαρώτερο, ομορφότερο, κουνιστώτερο και κενώτερο.

    Και έτσι συνέβη στον βαθμό που συνέβη η πολιτιστική αλλοίωση μας. Ορος απαραίτητος για να συμβούν όσα συνέβησαν μετέπειτα και έφτασαν στις μέρες μας στην κορύφωσή τους.

    Ακόμη δεν καταλάβαμε τι μας χτύπησε.
    Ούτε καν πως άρχισε δεν υποψιάζονται οι περισσότεροι.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Θραξ Αναρμόδιος 26/05/2010 10:15:03

      Νομίζω ότι τα περιγράφεις σωστά μεν, αλλά με κάποια χρονική υστέρηση. Ήδη, τα "πραγματικά λαϊκά μαγαζιά" είχαν σχεδόν εξαφανιστεί από τα μέσα, άντε τέλη, της δεκαετίας του '80. Τότε που κυρίαρχη οικονομική αξία ήταν ο Τσοβόλας Δωσταόλας, κυρίαρχη πολιτιστική αξία ήταν "ο κοντός με τη γραβάτα" και κυρίαρχη αξία καταξίωσης ήταν το "δώστε τις... Μπέμπες (σ.σ. BMW) στο λαό".

      Το ποιος συντέλεσε σε αυτή τη μετάλλαξη, δε νομίζω ότι το ξεχνάμε...

    • ni.kappa avatar
      ni.kappa @ Θραξ Αναρμόδιος 26/05/2010 14:57:45

      Οι καταξιωμενοι Ελληνες συνθετες εκαναν τον κοσμο να χασμουριεται γιατι γεμισαν τις τσεπες τους (και ως γνωστον οταν γεμιζουν οι τσεπες η εμπνευση τελειωνει) και παρεμειναν κολλημενοι στην ιδια μανιερα γκλιν γκλαν και σε ανυποφορα κλισε.
      Οι μεγαλες φωνες τραγουδησαν μεχρι και ραπ ("Με λενε Ποπη" του Νταλαρα) η μπηκαν σε μπουζουκλερι μπας και τους θυμηθει κανας ανθρωπος γιατι εχουν να πουν καλο τραγουδι εδω και χρονια και υπαρχουν ξεζουμιζοντας το παρελθον τους.
      Οι "ροκαδες" δεν εχουν καμια επαφη με το τι συμβαινει εκτος συνορων, αγνοουν ακομα και τα στοιχειωδη, εχουν να ακουσουν μουσικη απο τοτε που ακουγαν Rolling Stones και πουλανε αριστερο πνευμα και ωραιες ποζες στις φωτογραφιες.
      Τελος στα μπουζουκια ο "καλλιτεχνης" τραγουδαει(καμμενος απο την κοκα) και το κοινο απο κατω τον τιμαει τρωγοντας φιλετακια νουα, καπνιζοντας κοχιμπα και πινοντας ωκεανους.

      Κανεις δεν εχει καταλαβει οτι η μουσικη(οπως και ο κοσμος) αλλαζει, προχωραει, εξελισσεται. Εδω το μονο που μετραει ειναι να βγαλουμε φραγκα..και να βαλουμε την μουρη μας στο εξωφυλλο.. Οι εξαιρεσεις ειναι ελαχιστες.

  4. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 26/05/2010 10:03:23

    σκυλάδικα και παπάδες δε μασάνε απο κρίση

  5. Kolουρ avatar
    Kolουρ 26/05/2010 10:13:37

    Φυσικά «ξέχασε» να μας πει πόσοι Έλληνες πάνε στα μπουζούκια, ξέχασε να μας πει πόσο έχει πέσει ο τζίρος στην διασκέδαση, πόσες καφετέριες-μπαρ κλείνουν κτλ.
    Οι εισαγωγές της Ελλάδας μειώθηκαν το 2009 από 90 δις $ σε 60 δις $(CIA fact book). Τι σταματήσαμε να αγοράζουμε(διακοποδάνεια;) και είχαμε αυτή την μείωση, δεν μας λένε.

    Τα δανεικά για ανοησίες κόπηκαν το 2008, οι «θαμώνες» ποιανού τα χρήματα ξοδεύουν;

  6. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 26/05/2010 10:26:36

    Οπως παντα τα ΜΜΕ θα προωθησουν και θα αναδειξουν αυτο που τους συμφερει και θα πουλησει

  7. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 26/05/2010 12:23:33

    Ρε δεν πα'να λένε ότι θέλουν οι μίζεροι. Αφήστε τους στη δυστυχία τους. Απλά ζηλεύουν.

    Τους ζήσαμε από κοντά. Το σκατό παξιμάδι όλη τη βδομάδα για να πάνε να πιούνε τον σκασμό τη μπύρα το σαββατοκύριακο και να γίνουν τύφλα. Ούτε το πουλί τους στην τουαλέτα δεν μπορούν να βρουν από το μεθύσι.

    Σιγά μην μας κόψουν τη διασκέδαση. Το πολύ πολύ από 170 να πάει το μπουκάλι 1.7 ευρώ, ούτως ή άλλως μπόμπα είναι...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αγανάκτηση 26/05/2010 12:43:27

      Το θέμα για τους Ευρωπαίους δεν είναι (τόσο) οι τιμές που πληρώνουμε, αλλά η ίδια η κουλτούρα των μπουζουκιών. Και, εδώ που τα λέμε, αυτή η γενίκευση της ανατολίτικου στυλ διασκέδασης στη χώρα μας ελάχιστη σχέση έχει με ευρωπαϊκό γίγνεσθαι.

    • tartan girl avatar
      tartan girl @ Αγανάκτηση 26/05/2010 13:56:02

      Πες τα! Κι εγώ που νόμιζα για χρόνια ότι έρχονται στην Ελλάδα να κάνουν τα πάντα ρημαδιό στον Κάβο, στο Φαληράκι και αλλού. Τώρα που μένω Βρετανία τα είδα και μόνη μου. Τα ίδια κάνουν κι εδώ! Πεινάνε, δεν έχουν να ντυθούν, και η παχυσαρκία είναι στα ύψη, γιατί τα αναψυκτικά, τα γαριδάκια και οι καραμέλες είναι φθηνότερα από τα φρούτα, τα λαχανικά και τους χυμούς.. και με το που πάει η ώρα 5 την Παρασκευή βλέπεις τους πάντες να εισρέουν στις παμπ, και νωρίς πρωί Σαββάτου τα κεντρικά πεζοδρόμια είναι γεμάτα σπασμένα μπουκάλια και διάφορα αηδιαστικά παχύρευστα απόβλητα... και είναι και μαθημένοι στο ποτό, οπότε χρειάζεται τεράστια ποσότητα για να έρθουν σε αυτήν την κατάσταση... Φανταστείτε...

      • JOHN avatar
        JOHN @ tartan girl 26/05/2010 18:44:04

        Ξεχασες κατι,πρεπει να πανε και καμια ευδομαδα διακοπες να παρουν λιγο ηλιο,να ξεφυγουν απο τη καθημερινη μαυριλα και τη μιζερια τους και οι νεοτεροι κυριως να καταναλωσουν τεραστιες ποσοτητες αλκοολ για να μπορουν ανενοχλητοι να βγαζουν τ αποθημενα τους και να ξεφυγουν απο αυτο το μαυρο καλουπι που ειναι βυθισμενοι μεχρι το τελος της ζωης τους.Πολλα μπορουν να ειπωθουν για το τροπο ζωης των Βορειοευρωπαιων,με αλλη αφορμη ομως.

    • ni.kappa avatar
      ni.kappa @ Αγανάκτηση 26/05/2010 15:01:59

      Κλασικό και Ελληνικο: Οι μιζεροι μας ζηλευουν! Οπως μας βολευει..ετσι και αλλιως ειμαστε καλυτεροι απο ολους..

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ ni.kappa 26/05/2010 15:19:20

        Αμφιβάλλεις ότι μας ζηλεύουν στο θέμα της διασκέδασης;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ ni.kappa 26/05/2010 15:19:50

        Γιατί; σε πρωτάθλημα τρέχουμε;
        Εξάλλου τις συγκρίσεις, τουλάχιστον τις πρόσφατες, δεν τις αρχίσαμε εμείς. Ούτε τα μειωτικά σχόλια στον τύπο.

        Είμαστε αυτό που είμαστε. Και είμαστε μια χαρά. Κιαν δεν είμαστε, θα δούμε πως θα το αντιμετωπίσουμε. Διότι θα γίνει κι αυτό.

        Είμαστε διαφορετικοί και μας αρέσει. Η διαφορετικότητά μας απειλείται. Η μήπως δεν είναι φανερό αυτό. Σε μια πλάση πλήρως εξ-αμερικανισμένη.

        Δες την τηλεόραση και την μουσική μας. Ποια η διαφορά από την δική τους.

        Και γιατί είναι κακό που οι "ροκ μουσικοί" μας δεν θέλουν να ακούσουν κάτι άλλο από τους "Rolling Stones"; (που δεν είναι έτσι φυσικά, αλλά...) Τι συνιστά δηλαδή πρόοδο στην μουσική σήμερα;

        Μουσικά ήμασταν μία χώρα με τις μεγαλύτερες παραδόσεις μουσικές και πλούτο (νησιώτικα, θρακιώτικα, μοραίτικα, ηπειρώτικα τα αγαπημένα μου λόγω πεντατονικών μάλλον, κρητικά, χώρια την αστική μας λαϊκή μουσική, ρεμπέτικο και λαϊκό και εσχάτως "ροκ"), και τι έμεινε; Μαζωνάκης και Βανδή. Αυτά ξέρουν οι νέοι. Και ελλάδα έχεις ταλέντο.

        Μας πήραν την ψυχή μας

        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Οσο για τα μαυρόπουλα στην απέναντι ακτή, αντί να συνεχίσον να "φυσάνε" (τα πνευστά), όπως λέει και Χόμπσμπαουμ που αγάπησε από την κρύα χώρα του την τζάζ όταν ήταν νέος, και να παίζουν 5-φωνες αρμονίες έχουν κάνει το μυαλό τους έναν χτύπο 4/4 με το hip hop. Είναι πρόοδος αυτή;

      • ni.kappa avatar
        ni.kappa @ ni.kappa 26/05/2010 16:52:29

        Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι συμμαχησαν οι παλιες καλες φωνες με τον νεο ηχο. Δεν ηταν θεμα διαμαχης για να συμμαχησουν. Καποιοι εκμεταλλεύτηκαν τον νεο ηχο για να πουλησουν και καποιοι τον ενσωματωσαν στη μουσικη τους γιατι ειδαν οτι υπαρχει και κατι αλλο και διαφορετικο. Θα μπορουσα να γραψω δεκαδες ξενους καλλιτεχνες που να συνιστούν προοδο στην μουσικη(χωρις να εννοω τα μαυροπουλα στην απεναντι ακτη) αλλα δεν εχει σημασια. Στην Ελλαδα οι μετριοι καλλιτεχνες συντηρούνται απο το συστημα των δισκογραφικων. Δυστυχώς ειμαστε μικρη χωρα και ετσι καταφερνουν να μην αφηνουν το ανεξαρτητο, το εναλλακτικο, το underground να επιζησει. Και χωρις το ανεξαρτητο δεν βγαινει τιποτα καινουργιο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αγανάκτηση 26/05/2010 15:11:43

      Έχεις απόλυτο δίκιο στη περιγραφή των βόρειων που ζουν μόνο και μόνο για να μεθάνε τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου. Όμως αυτό το καρακατσουλίστικο τσιφτετελοποπ κατάντημα των νεοελλήνων με τα λαμέ και τις μπέμπες στα κωλάδικα να χοροπηδάνε μέχρι τα χαράματα πίνοντας Τζόνι μπόμπα και ακούγοντας τη Κουταλίδου, θεωρώντας το διασκέδαση, είναι αν όχι απλά σιχαμερό, τουλάχιστον ύβρις προς τον πολιτισμό των προγόνων μας. Και αναπαράγεται από τα ΜΜΕ, τη τιβί κλπ. Αποτέλεσμα; Να μην υπάρχει αισθητική και κουλτούρα, τουλάχιστον διαδεδομένη. Αλκαίος, Βίσσυ, και άγιος ο Θεός.

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ Strange Attractor 26/05/2010 15:18:38

        Συμφωνώ με αυτά που λες αλλά ακόμα και αυτό είναι λιγότερη κατάντια από τον εξευτελισμό της προσωπικότητας των βορείων κάθε ΠΣΚ.

      • nancy avatar
        nancy @ Strange Attractor 26/05/2010 15:47:10

        Συμφωνώ strange, θυμίσου τα πάρτυ του γουρλομάτη, τις παλιότερες εκπομπές του Παπαδόπουλου με πολύ τσιφτετελοκαψούρα κλπ. Ωπαα

      • tartan girl avatar
        tartan girl @ Strange Attractor 26/05/2010 16:20:53

        Κι αυτό σωστό! Κάθε φορά που έρχομαι Ελλάδα (δυο-τρεις φορές το χρόνο) τα πράγματα είναι όλο και χειρότερα. Θα κάτσω στην τηλεόραση από περιέργεια και βλέπω καινούριες φάτσες κάθε φορά, ακούω ονόματα και καλά 'καλλιτεχνών' στο ραδιόφωνο και δεν ξέρω κανέναν! Κατασκευασμένες 'διασημότητες' που αλλάζουν ανά δίμηνο. Το ένα σκουπίδι μετά το άλλο, αμάν πια! Φοβάμαι για τη χώρα μου και την πολιτιστική μου κληρονομιά, φοβάμαι για τη γλώσσα μου. Το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να διαδίδω στους γύρω μου εδώ ότι αυτά που διαβάζουν και παρακολουθούν στα ΜΜΕ για τους Έλληνες είναι ανακρίβειες.. Όπως λέει και ο Ανώνυμος παραπάνω, ούτε λέξη για διαφθορά, διαπλοκή και υπεξαίρεση δημοσίου χρήματος. Και όσοι με ακούν κατανοούν.

  8. δρόμος avatar
    δρόμος 26/05/2010 13:50:06

    Για να μη λέμε μόνο τα αρνητικά, διαβάστε κάτι που μου στείλανε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σήμερα:

    "Η σοκολατοποιία ΙΟΝ ανήκει ακόμα σε Έλληνα επιχειρηματία. Η ιστορία των τελευταίων ετών παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
    Πολλές φορές τον πλησίασαν μεγάλες πολυεθνικές για να αγοράσουν την επιχείρηση, η απάντηση του ήταν άμεση και χωρίς δεύτερη σκέψη. Μάλιστα λέγεται ότι κάποια στιγμή τον πίεσαν υπερβολικά, τότε αυτός τους είπε να του κάνουνε την προσφορά γραπτώς. όπως και τους απάντησε γραπτώς. «Η προσφορά σας δεν με ενδιαφέρει». Επενδύει μόνο στην παραγωγή, τα έπιπλα των γραφείων είναι από την 10ετία του 60, θυμίζουν κάτι από ταινίες του Κωνσταντάρα..
    Η ποιότητα όμως των υλικών για αυτόν δεν χωράει συμβιβασμούς στο κόστος. 85 χρονών σήμερα ο επιχειρηματίας είναι κάθε μέρα μέχρι τις 6 το απόγευμα στο γραφείο και μέχρι πέρσι οδηγούσε μόνος του κάθε μέρα μέχρι την δουλειά, γνωρίζει προσωπικά και είναι φίλος με όλους τους εργαζόμενους στην επιχείρησή του οι οποίοι βέβαια πίνουν νερό στο όνομά του.
    Δεν προσλαμβάνει αλλοδαπούς αλλά μόνο Έλληνες και όσες φορές, αν του προτάθηκε συνεργασία με τούρκικη επιχείρηση, απλά δεν ασχολήθηκε.
    Επειδή ποτέ δεν του άρεσε η δημοσιότητα, δεν δίνω το ονομά του,

    Ας μάθουμε να χρησιμοποιούμε τα Ελληνικά προιόντα. Δεν είναι κακό. "

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ δρόμος 26/05/2010 13:56:01

      Δυστυχως η ηλικια του τα λεει ολα.Ανηκει στη μεταπολεμικη γενια προ του 1974.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ δρόμος 26/05/2010 14:02:32

      Καλά έκανες και μας το θύμησες!
      Για ιστορικό:
      http://www.ion.gr/

      Η ΙΟΝ αμυγδάλου κορυφαία. Τέρμα οι Νουτέλλες μόνο Νουκρέμες...

      Ζήτω η Ελλάς!...

  9. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 26/05/2010 13:50:14

    Μέθοδοι σαν την ακόλουθη...

    http://www.youtube.com/watch?v=1oAV2Wv-Mf4&feature=player_embedded%3E


    ...αρμόζουν μόνο σε υπόδουλους, στερούμενους εθνικής κουλτούρας.

    Ο Ελληνικός πολιτισμός κι υπάρχει κι εξελήσεται σαν ζωντανός οργανισμός!

    Κι όποιος Υπουργός, "πεφωτισμένος γονιδιακά" αλλά εμφανώς στερούμενος Ελληνικής πολιτισμικής παιδείας, τον αναλαμβάνει...

    .....ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ...ΠΟΤΕ !!!!...όσο κι αν το προσπαθεί!

    Ετσι κύριε Γερουλάνε;;;

  10. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 26/05/2010 14:04:34

    Τα εν λόγω ευαγή ιδρύματα,(μπουζουκομάγαζα),κάθε φορά,είναι γεμάτα από τους ίδιους θαμώνες,που αποτελούν ένα μεγάλο ποσοστό του σημερινού οικονομοπολιτικού μας προβλήματος. Η πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού δεν έχει την δυνατότητα ούτε απ έξω να περάσει,αλλά αυτό οι ...έγκυροι Times, κάνουν ότι δεν το ξέρουν.Σε λίγο μπορεί να δημοσιεύσουν ότι 1 στους 3 έλληνες κυκλοφορεί με Cayenne.

    • ni.kappa avatar
      ni.kappa @ ΙΩΝΑΣ 26/05/2010 16:55:58

      "Τέλος, ο κ. Κλιντς(πρόεδρος της ειδικής επιτροπής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την χρηματοπιστωτική και οικονομική κρίση) υπενθυμίζει ότι η χώρα μας έχει το μεγαλύτερο κατά κεφαλή ποσοστό αυτοκινήτων τύπου Porsche cayenne και τα περισσότερα κότερα στις μαρίνες σε σύγκριση με τους άλλους Ευρωπαίους, τη στιγμή που μόνο το 5% των πολιτών δηλώνει εισόδημα άνω των 100 χιλιάδων ευρώ ετησίως. Και αυτό σίγουρα το έβλεπαν και οι ελληνικές κυβερνήσεις, καταλήγει."

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ni.kappa 26/05/2010 17:17:16

        Όταν το Cayenne τα έδινε η αντιπροσωπεία με 200 δόσεις, γιατί να μη το πάρει ο άλλος;
        Τι μας λέει ο κος Κλιντς; Δεν ξέρει τάχαμου την πολιτική της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για σχέση πωλήσεων στην εγχώρια γερμανική αγορά/στην αγορά του εξωτερικού 40/60?

      • ni.kappa avatar
        ni.kappa @ ni.kappa 26/05/2010 17:39:23

        Δεν αλλαζει κατι. Οι υπολοιποι ξενοι γιατι δεν πηραν τοσα πολλα? Εκει δεν εχουν δοσεις?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ni.kappa 26/05/2010 17:45:05

        Πως δεν πήραν, τρελές πωλήσεις έκαναν σε όλη την Ευρώπη, απλά εδώ μας φάνηκε γιατί έγινε έκρηξη ξαφνικά. Εκεί όμως τα στάνταρ ήταν ανέκαθεν πιο ανεβασμένα και δεν έκαναν τόση εντύπωση.

        Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι στην Αμερική τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα Oberklasse Mercedes, BMW, Porsche είναι σύμβολο κύρους, γι αυτό εντυπωσιάζεται το Times.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ ni.kappa 26/05/2010 17:59:49

        Εχουν τόσο μυαλό ορισμένοι συνέλληνες (και συν-ευρωπαίοι) που το σύγχρονο marketing τόχει παιχνιδάκι να τους πουλήσει ολόκληρο φορτηγό για ΙΧ.

        Και καμαρώνουν κιόλας μες τις νταλίκες τους.
        Θα νομίζουν πως όλοι πια τους θαυμάζουμε!
        Τους φορτηγατζήδες.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ni.kappa 26/05/2010 18:02:32

        Έχετε δει Cayenne με νεαρή οδηγό όχι άνω των 20 να ξεμπουκάρει από το στενάκι της Καλλιδρομίου δίπλα στο καμένο Αστυνομικό Τμήμα σα να μην τρέχει τίποτα;

  11. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 26/05/2010 14:42:57

    @ δρόμος,

    ἐπειδή τά ξέρω ὅλα αὐτά πού γράφεις,ἀγοράζω μόνο σοκολάτες ΙΟΝ,πού εἶναι καί πολύ ὡραῖες,ἰδιαιτέρως οἱ διάφορες ΥΓΕΙΑΣ πού ἔχει βγάλει.
    Ἔχει ἀνθρώπους σάν καί αὐτόν νά συνεχίσουν τό ἔργο του ἆρα γε,ὅταν(ἐλπίζω νά ζήση πολλά χρόνια ἀκόμη)φύγει;

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Kὀριννα 26/05/2010 15:16:17

      Η πρωτη γενια δημιουργει.
      Η δευτερη ψευτοσυντηρει τα οσο δημιούργησε η προηγουμενη.
      Η τριτη τα τρωει.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Kὀριννα 26/05/2010 15:45:08

      δεν το ξέρω, Κόριννα, παρέθεσα ένα γράμμα που μου στείλανε, στο πλαίσιο της εκστρατείας για κατανάλωση ελληνικών προϊόντων. Ο κλάδος των τροφίμων έχει πολλές καλές προσπάθειες, αν και όχι τόσο παλιές όσο η ΙΟΝ. Πολλές φορές, μετέχοντας σε διεθνείς εκθέσεις ειδών διατροφής, έχω διαπιστώσει με τα μάτια μου την ευπρεπή (αλλά ολιγάριθμη) παρουσία του ελληνικού κλάδου. Καλό είναι να τους στηρίζουμε, είναι και είδη πρώτης ανάγκης άλλωστε.

  12. δρόμος avatar
    δρόμος 26/05/2010 15:48:45

    ΥΓ: ΙΟΝ αμυγδάλου=αθάνατη!!!

  13. Greg avatar
    Greg 26/05/2010 17:03:44

    Μένω έκπληκτος με το πόσο πολύ έχει διαδοθεί και στην Ελλάδα το ηλίθιο σκεπτικό γεμάτα-μπαρ-καφέ-σκυλάδικα-άρα-έχει-λεφτά-ο-κόσμος. Μόνο ένας ηλίθιος μπορεί να βγάλει αυτό το συμπέρασμα, ότι ο κόσμος καλοπερνάει και διασκεδάζει επειδή θα βγεί ένα Σάββατο βράδυ στην Αθήνα, θα δει μερικά μαγαζιά με μερικές εκατοντάδες πελάτες. Έστω ότι τους βλέπει και τους μετράει ακόμη, χιλιάδες άτομα. Πάλι είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό επί των πέντε εκατομμυρίων κατοίκων του Λεκανοπεδίου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.