#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/12/2011 20:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Εφραίμ", όπως "Πυρήνες της Φωτιάς" !!!

Δεν υπάρχει νόμος που να σου απαγορεύει να εκμεταλλευθείς τον μαλάκα



Έχω μια καταπληκτική επιχειρηματική ιδέα.  Βρήκα ένα σιτοχώραφο κοψοχρονιά στον κάμπο της Καρδίτσας και το αγόρασα αμέσως.  Σκέφτομαι να προτείνω στο δήμαρχο Θεσσαλονίκης, να το ανταλλάξουμε.  Να πάρει ο δήμος την οικοπεδάρα και να μου δώσει ένα παλιό στρατόπεδο στο κέντρο της πόλης, που ρημάζει.  Τελικά έκανα πίσω, γιατί έμαθα ότι θέλουν να προφυλακίσουν το γέροντα Εφραίμ.  Σκέφθηκα ότι αν προχωρήσω στην ανταλλαγή, κινδυνεύω να μπω φυλακή εγώ και όχι ο Μπουτάρης.

Ο γέροντας έχει απολογηθεί σεβόμενος τις διαδικασίες της πολύπαθης δικαιοσύνης, αυτής που ρεζιλεύεται με τον αγαπούλα και αυτής που έχει έξω ελεύθερους όλους τους τραπεζίτες, τον Άκη, ακόμα και τον Λαυρεντιάδη της Proton Bank.  Θα μπορούσε να είχε μείνει στο Βατοπέδι και να εξασκεί την ισχύ του.  Ο γέροντας περιμένει την εκδίκαση της υπόθεσής του, όπως κάθε άλλος πολίτης αυτής της χώρας και συνεργάζεται στωικά με τις αρχές.

Προφυλάκιση σημαίνει ότι:

Ο κατηγορούμενος είναι ύποπτος φυγής στο εξωτερικό,
Ότι είναι ύποπτος τέλεσης επικίνδυνων πράξεων,
Ότι το κοινωνικό σύνολο θα αισθάνεται ασφαλέστερο, αν αυτός βρίσκεται έγκλειστος.
Ή απλά μπορεί να σημαίνει ότι κάποιος τοπικιστής πολιτικός με εξουσία στο υπουργείο δικαιοσύνης, ο οποίος αρέσκεται να σπαταλάει τα λεφτά των φορολογουμένων σε ΜΚΟ της βαρύτητας ‘’φιλόπτωχες κυρίες Κομοτηνής’’, πιστεύει ότι με τον τρόπο αυτό θα εξασφαλίσει κρίσιμα ψηφαλάκια στη δύσκολη εκλογική αναμέτρηση που πλησιάζει.

Από τα παραπάνω, ένας αντικειμενικός παρατηρητής θα συμπέρανε ότι:

Ο γέροντας σκέφτεται σοβαρά να πετάξει τα ράσα και να καταφύγει στην Κούβα, σε αντίθεση με τον αγαπούλα ο οποίος σκόπευε να εκκλησιάζεται κάθε Κυριακή πρωί στη μητρόπολη,
Ότι ο γέροντας είναι κάτι σαν τους πυρήνες της φωτιάς και τη συμμορία με τα καλάσνικοφ σε οικογενειακή συσκευασία, αντίθετα ο Άκης δεν πρόκειται να ξανακάνει αλχημείες με το πόθεν έσχες του,
Ότι αυτή η προσωποποίηση του κακού επί της γης, όσο είναι έγκλειστος περιμένοντας τη δίκη του, θα βοηθήσει αποφασιστικά στην καταπολέμηση της εγκληματικότητας, σε αντίθεση με το αφεντικό της Proton Bank, ο οποίος μεταμέλησε και γύρισε πίσω τα 50εκ. που καταχράστηκε.

Σε κανέναν δεν άρεσε η τροπή της εξέλιξης της υπόθεσης των ανταλλαγών, υπάρχουν όμως δύο εύλογες παρατηρήσεις:

Οι μονές του Αγίου Όρους, οργανισμοί οι οποίοι κατέχουν ειδικό βάρος στην ιστορική πορεία του ελληνικού έθνους, κοιτίδες πνευματισμού με ογκώδες διαχρονικό έργο, ζωντανά μουσεία της ελληνικής μεσαιωνικής συνέχειας, δικαιούνται να διαχειρίζονται την περιουσία τους, με τον τρόπο που θεωρούν προσφορότερο, ως μέσο για την επιβίωσή τους.
Αν υπάρχουν ενδείξεις ότι το ελληνικό δημόσιο κατά κάποιον τρόπο ζημιώθηκε από τη διαχείριση αυτή, βασικοί υπεύθυνοι είναι οι διαχειριστές της κρατικής περιουσίας και όχι οι διαχειριστές του μοναστηριακού fund που έκαναν τις προτάσεις τους.

Γιατί σύμφωνα και με τη διάσημη δήλωση του διαχειριστή του μεγαλύτερου fund στον κόσμο, ‘’δεν υπάρχει νόμος που να σου απαγορεύει να εκμεταλλευθείς τον μαλάκα’’.

Κοινώς, ο επιχειρηματίας (ιερατικός, τζογαδόρος, fund, καταριανός, μαφιόζος, κρατικός ή όπως αλλιώς θέλετε) κάνει μια πρόταση που θεωρεί συμφέρουσα.  Αν η άλλη πλευρά την αποδεχθεί, καλώς.  Αν όχι, πάλι καλώς, πάμε παρακάτω.

Δηλαδή, αν η τυφλή δικαιοσύνη μας επιθυμεί να βρει τους ενόχους της υπόθεσης των ανταλλαγών, καλό θα είναι να τους αναζητήσει ανάμεσα στους πολιτικούς εκείνους που είχαν την διαχείριση της δημόσιας περιουσίας και να αφήσει τους γέροντες του Αγίου Όρους στην ησυχία τους.

Γιατί έρχονται και άλλες δύσκολες μέρες, όπου πρόκειται να βγει στο σφυρί ελληνική δημόσια περιουσία αξίας 50 δις.  Και με τη φόρα που έχουν πάρει οι ανακριτές, μπορεί να συμβούν δύο στραβές:

1.     Να μην μπορούμε να σταυρώσουμε αγοραστή, γιατί οι  νομικοί σύμβουλοι των επενδυτών θα επικαλούνται την υπόθεση Εφραίμ
Να προχωρήσουν με το καλό οι αγοραπωλησίες και μετά από δύο χρόνια, να εκδίδονται βροχή τα διεθνή εντάλματα σύλληψης  κατά παραγόντων όπως ο Άκερμαν της Deutsche Bank ή ο Μπιλ Γκέιτς της Microsoft.

Κλείνοντας θα συμβουλεύαμε τον αματέρ κ. Πεταλωτή, αν θέλει να μακροημερεύσει στην πολιτική, να ξεκινήσει εντατικά μαθήματα ελληνικής ιστορίας και Αγιορείτικης παράδοσης.  Για αρχή του συνιστούμε μια επίσκεψη στην υπέροχη μονή Βατοπεδίου.

Κακοφωνίξ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/12/2011 20:40:39

    Λάθος επιχειρηματολογία.
    Αν περάσω με κόκκινο και με πιάσουν, δεν αποτελεί δικαιολογία το ότι πέρασαν πριν άλλοι 100 που δεν τους έπιασαν.
    Και μη ξεχνάμε πως και ο αγαπούλας, μοναχός ήταν κάποτε, ή έτσι τουλάχιστον παρουσιάζονταν στα μπουντρούμια της ΕΑΤ ΕΣΑ.
    Πάντως ξεσκονίζω τα Ευαγγέλια, και πουθενα δεν βρήκα περιγραφή ξαφνικής ασθένειας του Ιησού πριν τον συλλάβουν (αδίκως).
    Ούτε έκανε αγοραπωλησίες οικοπέδων.
    Ούτε μπαινόβγαινε στο παλάτι του Πιλάτου.

    • Psycho avatar
      Psycho @ Strange Attractor 24/12/2011 20:49:12

      Aν είσαι τροχαίος και μπροστά σου έχει παρασύρει ένας μεθυσμένος νταλικέρης μια ολόκληρη τάξη σχολείου που περνάει απέναντι, τον αφήνεις να φύγει , χωρίς να κρατήσεις ούτε τον αριθμό κυκλοφορίας του και έπειτα από λίγο συλλαμβάνεις την γιαγιά που πέρασε σε άλλο σημείο εκτός της διαβάσεως πεζών, δείχνεις πως είσαι συνεννοημένος με τον νταλικέρη.
      Όταν η ελληνική δικαιοσύνη έχει αφήσει άθικτους όλους τους συμμετόχους στο σκάνδαλο Siemens και πιάνει τον Εφραίμ, αποδεικνύει πως είναι πιασμένη η ίδια. Από τσέπες, καρριέρες και δεν ξέρω εγώ από πού αλλού.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Strange Attractor 24/12/2011 20:57:18

      Φρόντισε όμως αγαπητέ Strange στο γάμο της Κανά να ευφρανθούν οι καλεσμένοι με κρασί. Αντιστοίχως η μονή Βατοπεδίου πρέπει να μπορεί να δέχεται τους χιλιάδες επισκέπτες της. Επίσης, ακόμα και ο Ιησούς παρακάλεσε τον Πατέρα του να τον "σώσει" έστω και για μια στιγμή πριν τα μαρτύριά του. Οι μοναχοί άνθρωποι είναι, δεν είναι δαιμονισμένοι σαολίν να κάνουν πιρουέτες στον αέρα, τις ίδιες αδυναμίες με όλους μας έχουνε.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ TopGunZ 24/12/2011 21:06:42

        Ξέχασες όμως και το ότι πήρε το μαστίγιο και έδιωξε τους αργυραμοιβούς.
        Περιέργως αυτό το περιστατικό πάντα το ξεχνούν οι περισσότεροι. Ειδικά οι της εκκλησίας. Γιατί άραγε;
        Και μια και μιλάμε για τον Ιησού, είπε πουθενά ότι πρέπει να υπάρχουν μοναχοί; Πόσο δε μάλλον με μεσιτείες ακινήτων ασχολούμενοι.
        Και για να μη το κουράζουμε, δεν μπορώ να πειστώ με τίποτα, ότι υπάρχει οποιαδήποτε σχέση των σημερινών "εκπροσώπων" του με τον Ιησού Χριστό.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Strange Attractor 24/12/2011 21:39:00

          Φίλε SA, έχει ένα πρόβλημα η λογική των επιχειρημάτων σου που σε εκθέτει ως εμπαθή: την μη επαρκή διερεύνηση από μέρους σου των θεμάτων για τα οποία εκφράζεις μάλιστα τελεσίδικη και συλλήβδην αρνητική άποψη για μια πάστα ανθρώπων που όσοι έχω δει να τους αντιμετωπίζουν έτσι, ουδείς ήταν ποτέ ειλικρινά ερευνητής του Ευαγγελίου όπως θα έπρεπε αν πίστευαν στο Χριστό που είπε: "Ερευνάτε τας Γραφάς" (υπόψιν πως Γραφές είναι Παλαιά και Καινή Διαθήκη τώρα, μόνο η Παλαιά τότε που το είπε). Γιατί αν ήταν θα έβλεπε τους πολύ μεγάλους επαίνους του Ιησού για όσους αποφασίσουν να μείνουν άγαμοι και να αφιερωθούν στο Θεό χωρίς μέριμνες. Λέει χαρακτηριστικά: "Ο δυνάμενος χωρείν, χωρείτω". Δηλαδή: "Αν κάποιος δε μπορεί να καταλάβει το μεγαλείο της ολοκληρωτικής αφιέρωσης στο Θεό, η μόνη εξήγηση είναι πως δεν έχει τη διανοητική ικανότητα να το κάνει ή την απόλυτη πίστη στο Θεό". Τώρα, αν στην εξέλιξη των πραγμάτων έφτασαν στην Αίγυπτο τον Β και τον Γ αιώνα μέσα στην έρημο να κατοικούν σε τεράστια συγκροτήματα μέχρι και 10.000 μοναχοί υπό τον Άγιο Αρσένιο ή τον Άγιο Παχώμιο ή τον Μ.Παΐσιο, δε θα έπρεπε να ασχολούνται με κατασκευές πραγμάτων και την αγοραπωλησία τους για να πάρουν τα φαγητά, τα ρούχα τους και ότι άλλο αναγκαίο προς επιβίωση; Δεν χρειάζεται λοιπόν μια οργάνωση; Και επειδή στο Βυζάντιο υπήρχαν πειρατές, και οι κατά τόπους άρχοντες βοηθούσαν τις μονές να χτίσουν πύργους και τείχη για την προστασία των μοναχών, τώρα που τα βρήκε ο π.Εφραίμ έπρεπε να τα αφήσει να γκρεμιστούν μαζί με τα κελιά τους; Εσύ το σπίτι σου δε το συντηρείς να υποθέσω; Κρίμα SA. Η προκατάληψη όταν εκδηλώνεται δημόσια εκθέτει... Βέβαια μπορείς να πας και μια βόλτα στο Άγιο Όρος και που ξέρεις. Πολλοί έχουν δει την αλήθεια από αυτούς τους ακατονόμαστους...

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Γεώργιος Τ. 24/12/2011 23:21:31

            Τι σχέση έχει η Πίστη με τα δικολαβικά τερτίπια διεφθαρμένων προσώπων και θεσμών.
            Κράτος που δεν έχει καθολική και σαφή νομοθεσία δημιουργεί Εφραίμ. Αυτός το αποτέλεσμα, ναι. Όμως, συμπράττων στο έγκλημα. Αίτιος και υπαίτιος η φαύλα πολιτική ελίτ.

        • Αχινός avatar
          Αχινός @ Strange Attractor 24/12/2011 23:56:34

          Και μια και μιλάμε για τον Ιησού, είπε πουθενά ότι πρέπει να υπάρχουν μοναχοί;

          Όχι, αυτό το είπε η εκκλησία του Ιησού ―δηλαδή το σώμα των πιστών, μέσα στην ιστορία.

          Η οποία εκκλησία, για τους ορθοδόξους είναι ιερή η ίδια. Και ανάμεσα στους μοναχούς ήταν πάμπολοι άγιοι της.

          Δεν είμαστε αμερικανάκια να προβάλλουμε τέτοια «επιχειρήματα»: το «ισχύει μόνο ό,τι είπε ο Ιησούς επακριβώς», αυτό που περιγράφεις, το λέμε προτεσταντισμό.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Αχινός 25/12/2011 00:02:57

            Αυτοί δηλαδή σε άλλον Χριστό πιστεύουν;
            Ένας δεν ήταν;

          • Ίων και Ελευθέριος avatar
            Ίων και Ελευθέριος @ Strange Attractor 25/12/2011 16:54:31

            Τα έχεις μπερδέψει

        • Ίων και Ελευθέριος avatar
          Ίων και Ελευθέριος @ Strange Attractor 25/12/2011 16:43:27

          Ναι αγαπητέ, το έχει πει ο Ιησούς ότι μπορεί να υπάρχουν και μοναχοί.
          Καλό είναι να μην καταπιανόμαστε τόσο άτσαλα με τέτοια λεπτά και δύσκολα θέματα.
          Το έχει πει πάντως, αυτή είναι η απάντηση, διάβασε τα ευαγγέλια
          Εκτός αν ακυρώνεις τη δισχιλιετή χριστιανική παράδοση και ξέρεις εσύ καλύτερα από όλους τους πατέρες της εκκλησίας μαζί

          • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
            Ρομπέν το Γκαρσόν @ Ίων και Ελευθέριος 25/12/2011 16:51:26

            "με τέτοια λεπτά και δύσκολα θέματα"
            Σιγα βρε παληκάρια. 4-5 βιβλία είναι όλα και όλα τα ευαγγέλια. Τόσο δύσκολο είναι να τα διαβάσει κάποιος; Ή πρέπει σώνει και καλά να είναι παπάς για να τα καταλάβει;
            Που αναφέρεται από τον Χριστό η ανάγκη να μονάζουν οι άνθρωποι; Διαφωτίστε μας λίγο βρε παπούληδες.
            Ευλόγησον.

          • Ίων και Ελευθέριος avatar
            Ίων και Ελευθέριος @ Ρομπέν το Γκαρσόν 25/12/2011 17:06:11

            4 είναι, όχι 5
            Και πάλι πολλά είναι για κάποιους από ότι φαίνεται όμως ;))

          • Ίων και Ελευθέριος avatar
            Ίων και Ελευθέριος @ Ρομπέν το Γκαρσόν 25/12/2011 17:14:50

            Φαίνεται το αντιχριστιανικό σου πνεύμα, αυτό στο λέω όχι για να αντιδικήσουμε αλλά για να καταλάβεις ότι με πνεύμα προκατάληψης και να σου απαντήσω δε θα καταλάβεις.
            Ο Ιησούς εξήρε τους άγαμους που μένουν παρθένοι για την αγάπη του Θεού, αυτό είναι ο μοναχισμός.
            Κατά τα άλλα και να μη το έλεγε, το πνεύμα σου είναι προτεσταντικό και ιεχωβίτικο. Αυτοί είναι που "δέχονται" μόνο ότι γράφει η Κ Δ και απορρίπτουν την δισχιλιετή ζώσα παράδοση της εκκλησίας μετατρέποντας τη ζώσα εμπειρία σε νεκρό γράμμα του νόμου.
            Αν έτσι αντιλαμβάνεσαι το χριστιανισμό τι να πω.
            Χρήσιμη πληροφορία: Τα ευαγγέλια δεν είναι 4-5. Είναι 4.

          • Ίων και Ελευθέριος avatar
            Ίων και Ελευθέριος @ Ίων και Ελευθέριος 25/12/2011 17:17:04

            Α ναι, και δεν είμαι παπούλης, απλά το διευκρινίζω. Μακάρι να ήμουνα

          • Ίων και Ελευθέριος avatar
            Ίων και Ελευθέριος @ Ίων και Ελευθέριος 25/12/2011 17:03:02

            Ελπίζω να μη μας παραπέμψεις και εσύ στον...νεοορθόδοξο (τι όρος και αυτός Θεέ μου) Ράμφο

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ TopGunZ 24/12/2011 23:09:04

        Επίσης, ακόμα και ο Ιησούς παρακάλεσε τον Πατέρα του να τον “σώσει” έστω και για μια στιγμή πριν τα μαρτύριά του.

        Αν εννοείς για την Υπέρτατη προσευχή στο Όρος των Ελαιών, θα ήθελα (με κάθε εκτίμηση και σεβασμό στην ερμηνεία σου) να πω ότι πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες παρεξηγήσεις που αφορούν τα Ευαγγέλια. Το ότι έχει επικρατήσει η ερμηνεία αυτή(και με περίσσεια ικανοποίηση από όσους θέλουν να Τον αποδεχτούν σαν απλά έναν άνθρωπο με φοβίες όπως όλοι εμείς) φυσικά δεν είναι και καθόλου τυχαίο.

        Επί της ουσίας:
        Ο Ιησούς παρακάλεσε να σωθεί από το ενδεχόμενο να αποφύγει το Μέγα μαρτύριο . Σε περίπτωση που δεν "έπιανε" η προσευχή, ο Ιησούς θα εξέπνεε εκείνη τη στιγμή αποφεύγοντας τα μελλοντικά Πάθη του και η μετέπειτα εκπλήρωση του Μυστήριου του Γολγοθά απλά δεν θα συνέβαινε ποτέ. Και κάπου εκεί θα τελείωναν όλα. Για όλους μας.

        Πάντα φιλικά.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Strange Attractor 25/12/2011 00:57:14

      Θα συμφωνήσω απόλυτα.Ή θα υπάρχει ισονομία, ή γυρνάμε σε κατάσταση ζούγκλας. ΑΛΛΆ αγνοούμε συστηματικά στον δημόσιο διάλογο γύρω απ' το Βατοπαίδι το πιο σημαντικό, ίσως, στοιχείο. Σε ποιόν ανήκει η μονή Βατοπαιδίου; Στο ελληνικό κράτος; Αν δεν κάνω λάθος, η απάντηση είναι όχι. Στην ουσία το Οικουμενικό Πατριαρχείο είναι η διοικητική προϊσταμένη αρχή της μονής. Άρα με τις ανταλλαγές -σε απλά ελληνικά- το ελληνικό κράτος έδινε χρήματα στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Για ποιό λόγο; Ο λόγος έχει σημασία, διότι αν υπήρχε εθνική σκοπιμότητα ο Εφραίμ προσέφερε υπηρεσίες στο Ελληνικό Έθνος. Διαφορετικά η αντιμετώπισή του απο το ελληνικό κράτος είναι η πρέπουσα. Προσωπικά έχω επιφυλάξεις για το τι ακριβώς έχει συμβεί.

    • Άπολις avatar
      Άπολις @ Strange Attractor 25/12/2011 01:36:36

      Παράξενε κατέβασε καμιά μπουκάλα μερα που ειναι, γιατί για Λειτουργία αύριο δε σε κοβω...
      btw αισθάνεσαι λιγότερο δυστυχισμένος ξερνώντας τα κομπλεξ σου στην Εκκλησία??
      Αν βεβαια είναι ιατρικοί οι λογοι, & σε βοηθάει να ξεπεράσεις την καταθλιψη των εορτών, keep walking bro..
      μην αυτοκτονησεις, σε χρειαζόμαστε. καλά Χριστούγεννα

  2. Απορία avatar
    Απορία 24/12/2011 21:39:11

    Εύστοχες οι απόψεις του άρθρου.

    Η προφυλάκιση ενός γέρου μοναχού παραμονή Χριστουγέννων είναι πράξη υπάνθρωπη σε ένα χριστιανικό κράτος.
    Καλά-καλά ακόμα και οι ταλιμπαν μπορεί να σεβόντουσαν στοιχειωδώς το μοναχικό σχήμα, αν και αλλόθρησκοι και να ματαίωναν έστω για λίγες μέρες την τραβηγμένη από τα αυτιά προφυλάκιση.

    Είναι απίθανο η πράξη αυτή να έγινε με καθαρή πρωτοβουλία των εφετών χωρίς κάποια πολιτική παρέμβαση.

    Άλλο ένα αίσχος της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ με σκοπό να χτυπήσει και να στείλει πάσης φύσεως μηνύματα στη ΝΔ.

    Η ΝΔ οφείλει να πάρει θέση στο θέμα, μετέχει της κυβέρνησης και έχει σε κάποιο βαθμό και συνευθύνη.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Απορία 24/12/2011 21:49:23

      Θα έλεγα: η προφυλάκιση ενός εηκληματία σε ένα εγκληματικό κράτος είναι εγκληματική πράξη.

  3. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 24/12/2011 21:40:43

    Στον μύθο του Μεγάλου Ιεροεξεταστή ο Ντοστογιέφσκι μιλά, συν τοις άλλοις, για τον κίνδυνο η Εκκλησία να μετατραπεί σε ένα απολύτως ολοκληρωτικό καθεστωτικό μόρφωμα με αποκλειστικό μέλημα την εξουσία επί… δικαίων και αδίκων. Εντούτοις, η ελπίδα υπάρχει, η αγγελική ψυχούλα του Αλιόσα, παρ’ όλες τις δοκιμασίες σώζεται. Ο ίδιος ο στάρετς Ζωσιμάς του δείχνει το δρόμο. Δεν είναι όλα μαύρα, εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι θησαυροί, και μην υποτιμάτε το Όρος. Με όλα του τα στραβά, κι έχει πράγματι πολλά, σιγοκαίει ακόμα αθόρυβα μα ασίγαστα η βιωματική φλόγα αιώνων, η μόνη φλόγα που μπορεί επιτέλους να θρέψει τις ατροφικές μα πύρινες ψυχές μας.

  4. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 24/12/2011 21:46:08

    Η όλη ιστορία καταδεικνύει πως η Ελλάδα ως Κράτος είναι φαιδρή!
    Γιατί νοιαστήκατε για τον παπά τώρα;
    Τόσα χρόνια δεν βλέπατε που πάμε;
    Η κατάρρευση των κοινωνικών αξιών που επέφερε ο παπανδρεϊσμός έχει πάρει ολοκληρωτικές διαστάσεις. Η χώρα τελεί υπό 30ετή κατοχή ανίκανων και ταυτόχρονα διεστραμμένων ανθρωπάκων που ως ύψιστο αξίωμα έχουν την σοφιστική ασυναρτησία.
    Το Δημόσιο έχει πλέον μετατραπεί σε φαύλο ανάκτορο δικολάβων. Οι πολιτικοοικονομικές ελίτ χειραγώγησαν ευρέως κοινωνικές δυνάμεις σε τάγματα Διαστροφής. Υποζύγια ανομίας και αχρηστίας. Η έννομη και ηθική συμπεριφορά εκτελούνται στα σκοπευτήρια ως εθνικά καρκινώματα.
    Η αισθητική είναι αυτές ενός απέραντου φρενοκομείου και ταυτόχρονα οίκου ανοχής, όπου άθλιοι πολιτικοί και επιχειρηματίες με πόρνες διανοούμενους, δικαστές, ιερωμένους, κρατικούς λειτουργούς βρικολακιάζουν με το χυμένο σε κάθε πλαγιά, ρέμα και λαγκάδι πατριωτικό αίμα των προγόνων τους.
    Η Ελλάδα, λείψανο ματωμένο.

    • madprof avatar
      madprof @ Μανιάτης 25/12/2011 00:34:51

      Προσυπογράφω και στην λίστα προσθέτω " ..... άθλιοι κρατικοδίαιτοι τραπεζίτες, χρηματιστές, δημ(οσ)ιογράφοι της μαύρης προπαγάνδας και νεποτιστικά υβρίδια εκδοτών-καναλαρχών και κράχτες του "διαλιέχτε", πολιτιστικά γιουσουφάκια, πολιτικοί=δημαγωκατσαπλιάδες, ...... πατριωτικό αίμα των προγόνων τους."

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ madprof 25/12/2011 17:58:14

        Η Ελλάδα είναι κλασική περίπτωση χώρας στην οποία δεν ισχύουν βασικοί κανόνες του Κράτους Δικαίου.
        Αν αυτό δεν αλλάξει, η χώρα δεν έχει ελπίδα να ξεπεράσει την κρίση.
        Η έλλειψη Κράτους Δικαίου οδήγησε στην ηθική και οικονομική παρακμή.
        Αυτή επέτρεψε, μεταξύ των άλλων, και την εκτροφή της ιδιοκτησιακής νοοτροπίας από την πλευρά των πολιτικών στην διαχείριση του Κράτους. Η ίδια νοοτροπία υπάρχει και στην πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων. Αλλά και των συναλλασσομένων με αυτούς πολιτών.
        Αν δεν έχεις σαφή νομοθεσία δεν μπορείς να έχεις επενδύσεις, ανάπτυξη κτλ.
        Είναι τραγικό να συζητάμε ακόμη εν έτη 2011 τα αυτονόητα.

  5. Απορία avatar
    Απορία 24/12/2011 21:49:04

    Πεταλωτής, το πουλεν του "εθνικού" συβουλίου του ΠΑΣΟΚ...
    Εαν έχεις τέτοια "εθνικά" συμβούλια τι παραπάνω κακό μπορεί να σου κάνει π.χ. το συμβούλιο των γκρίζων λύκων της Τουρκίας.

  6. kakofonix avatar
    kakofonix 24/12/2011 21:54:34

    Έλα να πάμε μια βόλτα στο όρος σε κελί και θα τα καταλάβεις όλα εκεί, χωρίς να σου πω τίποτα

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ kakofonix 24/12/2011 23:23:45

      Με τα κελιά θα ελευθερώσουμε την την Ελλάδα από την ταπείνωση και την απαλλάξουμε από την δικολαβική φαυλότητα;

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Μανιάτης 24/12/2011 23:32:08

        Εισαι ο υπουργος?

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/12/2011 21:55:13

    Η εμπάθεια και η προκατάληψη που αναφέρεις είναι πάντα αμφίδρομες.
    Ο Χριστός συγχωρούσε, ειδικά τους αμαρτωλούς. Γιατί δεν τον μιμούνται και οι σύγχρονοι "σταυροφόροι" του, αλλά σπεύδουν να σταυρώσουν όποιους έχουν μια άλλη άποψη (όχι για τον ίδιο, αλλά για το ιερατείο);
    Προσωπικά, μπορώ να πιστεύω στον Χριστό ολόψυχα, χωρίς να χρειάζεται χτυπάω προσοχές σε αυτόκλητους μεσάζοντές του, και δη χρυσοποίκιλτους.
    Κάτι ανάλογο έκανε και εκείνος πιστεύοντας στον Θεό, και κοντραριζόμενος με το τότε ιερατείο, που το θεωρούσε παραπλανημένο.
    Ή κάνω λάθος;

    • Αχινός avatar
      Αχινός @ Strange Attractor 25/12/2011 00:01:45

      Ο Χριστός συγχωρούσε, ειδικά τους αμαρτωλούς. Γιατί δεν τον μιμούνται και οι σύγχρονοι “σταυροφόροι” του, αλλά σπεύδουν να σταυρώσουν όποιους έχουν μια άλλη άποψη (όχι για τον ίδιο, αλλά για το ιερατείο);

      Καταρχήν, γιατί αυτοί δεν είναι «ο Χριστός», είναι άνθρωποι με αδυναμίες όπως όλοι.

      Δεύτερον, ποιούς είδες να «σταυρώνουν», κυριολεκτικά ή μεταφορικά;

      Προσωπικά, μπορώ να πιστεύω στον Χριστό ολόψυχα, χωρίς να χρειάζεται χτυπάω προσοχές σε αυτόκλητους μεσάζοντές του, και δη χρυσοποίκιλτους.

      Ναι, αυτό το λέμε προτεσταντισμό.

      Για να είσαι ορθόδοξος πρέπει όχι μόνο να πιστέψεις στον «Χριστό ολόψυχα», αλλά να πιστέψεις και να παραδοθείς σε όλο το σώμα της εκκλησίας, με όλες τις «μαλακίες» που μπορεί να κάνει οποιοδήποτε μέλος του, όπως όλοι μας.

      Το εκκλησιαστικό σώμα ―ή εκκλησία― δεν είναι κάτι δευτερεύον στην ορθοδοξία, είναι η ίδια η ουσία της επίσκεψης του Χριστού.

      Κάτι ανάλογο έκανε και εκείνος πιστεύοντας στον Θεό, και κοντραριζόμενος με το τότε ιερατείο, που το θεωρούσε παραπλανημένο. Ή κάνω λάθος;

      Κάνεις λάθος.

      • madprof avatar
        madprof @ Αχινός 25/12/2011 01:48:37

        Προτιμώ την ανθρώπινη "αμαρτωλή" θρησκεία των αρχαίων Ελλήνων, που θεοί και άνθρωποι διασκέδαζαν, αλληλομισούνταν, αλληλοτσακωνόντουσαν αλληλοερωτευόντουσαν, και διαιώνιζαν και το ανθρώπινο είδος, πολλάκις! Θρησκεία που απαγορεύει στους ανθρώπους να χαρούν την απόλαυση του σαρκικού έρωτα και τους τρομοκρατεί με έννοιες όπως αμαρτία, μετανοία, προπατορικό αμάρτημα, πιστοί αμνοί=προβατάκια για σφαγή, είναι μη Ελληνική. Παραπέμπω στα κείμενα του νεορθόδοξου Σ. Ράμφου για την ευθύνη του χριστιανικού ορθόδοξου δόγματος στο πνεύμα υποταγής, φόβο του θεϊκού μη Όντος, ταπείνωσης και καρτερίας που εμφύσησε στους πιστούς και εν πολλοίς είναι η αιτία της γενικής - ολικής οπισθοδρόμησης των χωρών στις οποίες επεκράτησε.
        Προσωπικά μ' αρέσει βιώνω σαν άνθρωπος, να φορώ ρασοφούστα μπλε ελεκτρίκ/μπορντώ με σχέδια δράκους ή γοργόνες και σ' όποιον αρέσουμε!

        • Ίων και Ελευθέριος avatar
          Ίων και Ελευθέριος @ madprof 25/12/2011 17:00:02

          Τι σημαίνει νεοορθόδοξος? Κανείς στοιχειωδώς ενημερωμένος χριστιανός δε ζητάει τη γνώμη του...Ράμφου(ημιμαθής στην καλύτερη των περιπτώσεων...) για να καταλάβει τι Θεό λατρεύει.
          Όσον αφορά τα υπόλοιπα φαιδρά που λες περί 12θέου κλπ...ο καθείς και τα..γούστα του

  8. danaos avatar
    danaos 24/12/2011 21:56:29

    Τιγράνη για σένα και το Strange για διαφορετικούς λόγους και για όποιον ενδιαφέρεται.Μια ταινία που κανένα πρακτορείο κινηματογράφου δεν την προώθησε. Κατά τη γνώμη μου εξαιρετική!
    www.youtube.com/watch?v=7uZSZkLIic4

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ danaos 24/12/2011 22:03:49

      Εξαιρετικη!
      Ευτυχως υπαρχει και η ΕΤ1.
      Την εδειξε και την ξαναεδειξε....στις 3 η ωρα τα χαραματα!

      • danaos avatar
        danaos @ Δικερως 24/12/2011 22:10:10

        Όποιος την είδε έχει τις καλύτερες εντυπώσεις! Δεν την είδα στην ΕΤ1. Κάποιοι νεαροί είχαν κάνει τη μεταγλώττιση όταν πρωτοβγήκε και έτυχε να πέσει στα χέρια μου ένα αντίγραφο.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ danaos 24/12/2011 22:16:23

          Ο Παβελ Λουνγκιν κορυφαιος,η πλοκη δε,
          Ορθοδοξη βομβα!

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ danaos 24/12/2011 22:06:14

      Συγκλονιστική... Την είχε παρουσιάσει στη Στοά Βιβλίου ο Γιανναράς, όταν ακόμα στην Αθήνα κυκλοφορούσε από χέρι σε χέρι! Σημειώνω ότι ο πρωταγωνιστής είναι ο Ρώσος πρώην ροκ σταρ Πιοτρ Μαμόνοφ. Να ΄σαι καλά Δαναέ που μου θύμισες αυτό το αριστούργημα!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Τιγράνης 24/12/2011 22:10:58

        Ο οποίος Μαμόνοφ εδώ και χρόνια μονάζει.
        Παρεμπιπτόντως Δαναέ, ξέρω γιατί μου την αφιέρωσες, αλλά αυτό που έχω να σου πως είναι ότι δεν χρειάζεται να είσαι μοναχός ή παπάς για να έχεις αυτό το χάρισμα.
        Και εν πάση περιπτώσει τι σχέση έχει ο "χρηματιστής" Ευφραίμ με τον καλόγερο της ταινίας;

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ danaos 25/12/2011 00:12:03

      Καλησπέρα! Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα.! Την έχω δει (φέτος) και εγώ αυτή την ταινία στην ΝΕΤ νομίζω. Αν κατάλαβα καλά πρόκειται για βιογραφία ενός μοναχού που αγίασε. Το ερώτημά μου είναι αν όντως πρόκειται για το Βίο ενός Αγίου ποιος είναι αυτός ο Άγιος; Ένας Άγιος του 20ου Αιώνα. Επίσης έχει αγιοποιηθεί από την Ρώσικη Ορθόδοξη Εκκλησία: Πάντως σαν ταινία ήταν συγκλονιστική. Το πως ένας δειλός ναύτης ένα ανθρωπάκι κατέληξε να γίνει ένας πραγματικός Άγιος.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 25/12/2011 00:14:45

        Ο ναύτης της ταινίας άγιασε, και ο δικός μας ο "παπούλης" ο Ευφραίμης, θέλησε να γίνει Γκόρντον Γκέκο!

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ danaos 27/12/2011 01:53:31

      Δαναε
      Η ταινια εξαφανιστηκε ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ. Περιοδικό προσπαθησε να αγορασει τα δικαιωματα από την Ρωσσία προκειμενου να την διανειμει σαν προσφορα. Εκει ανακαλυψαν οτι τα δικαιωματα ειχαν πουληθει σε ελληνικη εταιρια διακινησης η οποία αντι να την κυκλοφορησει στην αιθουσες και στα video Club την ΕΘΑΨΕ.

      Τελικα δεν ξερω πως, η ταινια φετος κυκλοφορησε στην Real News σαν ενθετο μαζι με τη μουσικη της τηλεσειρας το Νησι! Δηλαδη επειρνες σαν ενθετο το soundtrack του Ματσα και μεσα στο εξωφυλλο ειχε περιεργως και την ταινια, χωρις μαλιστα να διαφημιζεται από την εφημεριδα η προσφορά, παρα μονο η μουσικη του Ελληνικου σηριαλ του mega.

  9. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 24/12/2011 22:00:31

    Να βάλει και τσίγκινο σωβρακάκι;

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Ρομπέν το Γκαρσόν 24/12/2011 23:35:18

      Ναι ο Μανιάτης....υπουργός. Ο Ζαγοριανάκος.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Μανιάτης 24/12/2011 23:36:48

        Χμ,ευφυης.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Μανιάτης 24/12/2011 23:38:42

        Nissan 350z BiTurbo ?

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Δικερως 24/12/2011 23:41:13

          Ευτελές.

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Μανιάτης 24/12/2011 23:48:24

            Πλακααα!

  10. Απορία avatar
    Απορία 24/12/2011 22:00:35

    Θα έλεγα:
    Η προφυλάκιση ενός ατόμου που έκανε συνδιαλλαγές με τους υφιστάμενους όρους συνδιαλλαγής ενός κράτους, που αλλάζει τους όρους συνδιαλλαγής ανάλογα με την τρέχουσα υφιστάμενη πραγματικότητα του αποτελέσματος της εκάστοτε εκλογικής συνδιαλλαγής, όπως αυτή εκφράζεται από την διαχρονική ελληνική κομματική πραγματικότητα, είναι εγκληματική πράξη...

    (στο έγραψα με τον τρόπο που θα έχει γραφεί, για να στέκει κάπως, το "βούλευμα" των εφετών για την προφυλάκιση).

  11. ΙΑΣΩΝ avatar
    ΙΑΣΩΝ 24/12/2011 22:13:07

    ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ, ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ . ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΡΙΑ.

  12. Dimitris avatar
    Dimitris 24/12/2011 22:31:36

    Τα έχεις μπερδέψει φίλε.Άλλο ισονομία και άλλο ισότητα στην παρανομία!Τι δουλειά έχουν τα μοναστήρια με real estate και μάλιστα με κρατικά ακίνητα?

  13. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 24/12/2011 22:43:23

    1Οι μονές του Αγίου Όρους...δικαιούνται να διαχειρίζονται την περιουσία τους, με τον τρόπο που θεωρούν προσφορότερο, ως μέσο για την επιβίωσή τους.

    Νομίζω ότι οι μονές του Αγίου Όρους έχουν ένα ανώτερο καθήκον. Ένα καθήκον που ξεπερνά τα όρια της δικής τους επιβίωσης.

    2Γιατί σύμφωνα και με τη διάσημη δήλωση του διαχειριστή του μεγαλύτερου fund στον κόσμο,
    "δεν υπάρχει νόμος που να σου απαγορεύει να εκμεταλλευθείς τον μαλάκα"

    Έτσι μουγκρίζουν οι διαχειριστές των funds λοιπόν.....
    Συμφωνώ μαζί τους. Μου το έχουν αποδείξει.
    Δεν υπάρχει νόμος που να με προστατεύει από τα κάθε λογής αρπακτικά που λυσσαλέα μάχονται να με κατασπαράξουν εμένα και πολλούς άλλους απλούς μακάκες. Αλλά θα γυρίσει ο τροχός. Και ο Νόμος θα αλλάξει. Και θα πέσει καυτή λάβα για όλους και για τον καθένα (μας/τους) ξεχωριστά. Και η λάβα θα διαπεράσει ράσα, γραβάτες, αριστερά και δεξιά κοστούμια. Και θα είναι τέτοιος ο πόνος ο αβάσταχτος που η φυλακή ως τιμωρία θα (μας/τους) φαντάζει όαση.

    Ευχές για Χρόνια Πολλά. Αλλά κυρίως χρόνια καυτά ξεχειλισμένα από λάβα...

  14. Βρούτος avatar
    Βρούτος 24/12/2011 22:54:50

    Αυτή δυστυχώς είναι η κατάληξη της προϊούσας αποχριστιανοποίησης της Ευρώπης και των λαών της. Περάσαμε από την ανοχή σε άλλες θρησκείες, στην ανοχή στις αιρέσεις και στους σατανιστές και τώρα στο τελικό στάδιο, στα λαϊκά, κοσμικά κράτη και στον διωγμό του Χριστιανισμού και των Χριστιανών. Δείτε πως πολλαπλασιάζονται τα εμετικά season's greetings και "καλές γιορτές" μηνύματα. Επόμενο στάδιο η αποκαθήλωση των Εσταυρωμένων από τις σχολικές αίθουσες και τις αίθουσες των δικαστηρίων, η απαγόρευση στους μαθητές να φοράνε σταυρό, η αλλαγή του Συντάγματος.

  15. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 24/12/2011 22:58:06

    Γιατί βιάζεστε νά βγάλετε συμπεράσματα;
    Άν ο Εφραίμ είναι αθώος, η προφυλάκισή του μπορεί νά αποτελέσει τήν θρυαλίδα κάθαρσης τού κυκλώματος απονομής δικαιοσύνης.
    Από τήν άλλη πώς γνωρίζετε ότι ο Εφραίμ δέν είναι επικίνδυνος γιά τέλεση νέων αξιόποινων πράξεων; Επειδή είναι ηγούμενος μοναστηριού; Κρεβατώθηκε μέ τό πού άκουσε γιά τήν προφυλάκισή του; ή είναι συμπτωματικό γεγονός;
    Δέν ξεσχίζουν οι παπάδες τά ράσα τους νά στηρίξουν τόν διωκόμενο «γέροντα» μέ τά πολυτελή αυτοκίνητα καί τό «λιτό» κελί καί ξεσηκώθηκαν οι λαϊκοί μέ τόν Μητσοτάκη;
    Ο χρηματιστής «γέροντας» καί τό περιβάλλον του εκπροσωπεί τήν ορθοδοξία καί η προφυλάκισή του χτυπάει τήν θρησκεία;
    Λίγη υπομονή δέν βλάπτει.
    Καί λίγος κορυδαλλός μπορεί νά «αγιάσει» τόν αφυδατωμένο από τήν ευρωταλαιπωρία «γέροντα» Εφραίμ.
    Τόσοι καί τόσοι ταλαίπωροι είναι αδίκως ή γιά ψύλλου πήδημα εγκλεισμένοι στίς φυλακές. Ευκαιρία γιά τόν «γέροντα» νά βρεθεί κοντά με τόσες αμαρτωλές ψυχές καί νά τούς εμψυχώσει μέ τήν αγάπη του καί τήν αγιωσύνη του.
    Τό μοναδικό πρόβλημα είναι μή τού φανεί ο κορυδαλλός παλάτι σέ σχέση νέ τό απέριττο κελί του καί δέν αντέξει η ταπεινή του μορφή τήν ακολασία τής καταναλωτικής μας κοινωνίας.
    Πρέπει νά έχει υπομονή καί οδηγό τούς άγιους τής ορθοδοξίας. Άς διαβάσει καί μερικούς βίους αγίων παραπάνω. Καλό θά τού κάνει καί οι πιστοί θά τού τό αναγνωρίσουν.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ιαπετός 24/12/2011 23:00:51

      +1000

  16. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 24/12/2011 23:00:16

    Και πώς θα ονομάζαμε αυτόν που “εκμεταλλεύεται τον μαλάκα”, έστω και αν δεν υπάρχει νόμος για την τιμωρία του;

    Υποτίθεται ότι οι άνθρωποι της εκκλησίας, πολύ περισσότερο οι μοναχοί, πρεσβεύουν και τηρούν κυρίως τους ηθικούς κανόνες – όχι μόνο τους τύπους αλλά και την ουσία.

    Ή μήπως ο "γέροντας" θέλησε να εξαπατήσει τον "Καίσαρα" για να ευχαριστήσει τον Θεό του;

    Ωστόσο, από όσα θρησκευτικά γνωρίζω, αυτό θεωρείται αμαρτία. Και, υποτίθεται ότι ο Θεός στον οποίον πιστεύει ο "γέρων" είναι αδύνατον να εξαπατηθεί από φτηνές σοφιστείες.

    Δηλαδή τι θέλει να πει ο αρθρογράφος: Ότι ο Εφραίμ έπιασε κορόιδο το κράτος , και μαγκιά του! Σοβαρό επιχείρημα είναι αυτό;

    Και αν το κράτος είναι ο “μαλάκας”, αυτό “αγιάζει” τον καλόγερο; Ή ο “άγιος” σκοπός αγιάζει και τα μέσα;

    Ειλικρινά δεν γνωρίζω τις νομικές πτυχές της υπόθεσης. Ειλικρινά και εγώ απορώ γιατί, αν όντως υπήρχε ζημιά του δημοσίου, προφυλακίζεται μόνον ο Εφραίμ. Διότι το Κράτος, σύμφωνα με την νομοθεσία, δεν δικαιολογείται να πιαστεί “μαλάκας”. Αποδίδονται ευθύνες στους κρατικούς λειτουργούς που ζημίωσαν το δημόσιο συμφέρον, και οι “μαλάκες” αυτοί υφίστανται τις προβλεπόμενες κυρώσεις.

    Όμως, αν ο "γέροντας" αυτός ήθελε να ασκήσει το επάγγελμα της χρηματιστικής, ή να κάνει real estate business, ή να επιδίδεται σε εξάπατηση “μαλακών”, τότε δεν υπήρχε κανένας λόγος να μπει στον κόπο να γίνει καλόγερος. Εκτός κι αν χρησιμοποίησε αυτήν ακριβώς την ιδιότητα του για να επιτύχει ευκολότερα τους σκοπούς του.

    Και τέλος πάντων γιατί να έχει κάποιος ασυλία επειδή είναι καλόγερος; Επειδή έχουν ασυλία και οι πολιτικοί; Ε, τότε να προφυλακίζονται μόνο οι υπόλοιποι “μαλάκες”, που δεν είχαν την "εξυπνάδα" να φορέσουν ράσο ή να πολιτευτούν.

    ΥΓ. Και, ναι, υπάρχουν και νόμοι που τιμωρούν την εκμετάλλευση του "μαλάκα".

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Professor Moriarty 24/12/2011 23:27:53

      Μόνον αν οι 'Μαλάκες" πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους θα σωθεί η Ελλάδα. Δες τον Πιέρ στο Πόλεμος και Ειρήνη του Τολστόι.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Professor Moriarty 24/12/2011 23:31:44

      Μόνο σε τριτοκοσμικά κράτη το ιερατείο απολαμβάνει ασυλίας.
      Μόνο οι "βάρβαροι" έχουν δίκιο;

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Professor Moriarty 24/12/2011 23:32:43

      Διόρθωση:
      Μήπως οι "βάρβαροι" έχουν δίκιο;

    • madprof avatar
      madprof @ Professor Moriarty 25/12/2011 02:16:43

      Συμφωνώ απολύτως με τα σημαινόμενα του σχολίου σου Professor!
      Όσο για το "Ειλικρινά και εγώ απορώ γιατί, αν όντως υπήρχε ζημιά του δημοσίου, προφυλακίζεται μόνον ο Εφραίμ", εύκολο:
      Διευθυντής "ορχήστρας": θείο βρέφος Κωστάκης!
      "Μουσικοί": Ρουσόπουλος, Ανδριανός, οικογένεια Βουλγαράκη, Δούκας της παρέας του Λονδίνου, Αλογοσκούφης, λοιποί Χαρτογιακάδες γιουσουφάκια.
      Κοντός Μπασιάκο και Κιλτίδη τους βάλαν στην ορχήστρα για ευνόητους λόγους, πως λέμε: τυφλά όργανα!

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 25/12/2011 02:38:34

        Ο νοών νοείτω, τα ανωτέρω!
        Και μόνο το πάθος των ιδιοκτητών και συντελεστών του Αλαφουζοκάναλου να "αποδείξει" ότι δεν υπήρξε ζημιά του δημοσίου, αρκεί να επιβεβαιώσει τις υποψίες μας ότι "παίχτηκαν χονδρά πακέτα"!
        Υ.Γ. Για τους συνωμοσιλογούντες: Αν αφορούσαν διακρατικό νταραβέρι είναι σίγουρο ότι δεν θα μαθαίναμε τίποτα! Αν όμως αφορούν προσωπικά τον Ρασ-Πούτιν, αλλάζει η τράπουλα!

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Professor Moriarty 25/12/2011 21:53:33

      Αν υπήρχε νόμος που τιμωρούσε την εκμετάλλευση του μαλάκα, όλοι οι Έλληνες τραπεζίτες θα ήταν στη φυλακή.

      Η ρήση του Ελ Εριάν, χρησιμοποιήθηκε όχι για να καταδείξει τη ''μαγκιά'' του γέροντα, αλλά τη διαχρονική ανικανότητα των κρατικών υπευθύνων.

      Για το αν είναι καλογερικό καθήκον το real estate, απάντησα σε σχόλιο παραπάνω.

      Καμιά φορά αναλογίζομαι μόνο ότι αν τη διαχείριση των οικονομικών της χώρας ασκούσαν οι σύμβουλοι του γέροντα, όχι μόνο δε θα είχαμε χρεοκοπήσει, αλλά θα πουλούσαμε δάνεια στους Γερμανούς.

  17. marvin avatar
    marvin 24/12/2011 23:19:15

    πολλή θεολογική η ανάλυση.
    η εκκλησία έχει τους εκπροσώπους της σε ασφαλές και επιβλητικό περιβάλλον(άγιον όρος) μέσω των οποίων διατηρεί την περιουσία της και την πολιτική επιρροή της.δεν είναι ζήτημα εκμετάλλευσης του μαλακα κρατικού λειτουργού που δεν ξέρει από μπίζνες.είναι θεμα ανισσης διαπραγμάτευσης - εκβιασμού ενός πανίσχυρου επιχειρηματικού λόμπι που λειτουργεί μέσω του όρους παρακάμπτοντας τις διαδικασίες της αγορας ,που ως αντισυμβαλλομενο έχει έναν έστω διευθαρμενο αλλά σίγουρα αναλώσιμο και δέσμιοι κρατικό λειτουργό.υπ αυτην την έννοια ο εφραίμ θα πρέπει σίγουρα να φυλαχθεί σε μέρος που δεν θα υπάρχει ούτε τηλέφωνο και ας είναι στις μπαχάμες.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ marvin 25/12/2011 21:57:28

      Οι απόψεις σας γύρω από το διεθνές επιχειρείν αγγίζουν τα όρια της συνομωσιολογίας. Θεμιτό. Αλλά από πουθενά δεν προκύπτει δυνατότητα του Όρους να εκβιάζει κυβερνήσεις. Μάλλον πέσανε στο μαλάκα...

  18. ioannis33 avatar
    ioannis33 24/12/2011 23:20:16

    1..το δημόσιο δεν ζημιώθηκε απο αυτήν την ιστορία.Είναι απο τις λίγες περιπτώσεις όπου υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. 2..ακόμα και αν είναι παπάς,δεν κρίνεται για τα ιερατικά του καθήκοντα.Μιλάμε για επιχειρηματικότητα και άρα θα κριθεί ως ζευγάς. 3..Η δικαιοσύνη φρόντισε να ξεγυμνωθεί για άλλη μια φορά.Είναι στις μέρες μας,ίσως ο πιο απαξιωμένος θεσμός της χώρας(μετά το κοινοβούλιο).

  19. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 24/12/2011 23:51:16

    Η πρώτη "απότομη" αντίδραση της Μόσχας στα συμβαίνοντα τα τελευταία δύο χρόνια στην χώρα, ήρθε με αφορμή την προφυλάκιση του ηγουμένου της Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ, ο οποίος πρόσφατα έγινε δεκτός με τιμές αρχηγού κράτους στην Ρωσίας και περιόδευσε σε ολόκληρη την χώρα προκαλώντας "πυρετό ορθοδοξίας" απ'όπου και αν περνούσε.

    Η αντίδραση ήρθε από το πανίσχυρο "Ίδρυμα του Αποστόλου Ανδρέα του Πρωτοκλήτου" το οποίο εξέφρασε την «βαθιά ανησυχία» του σχετικά με την προφυλάκιση, με αποψινή ανακοίνωση, αλλά προχώρησε και ακόμα περισσότερο με μία παρέμβαση που μπορεί δείχνει ότι η Μόσχα είναι αποφασισμένη εφεξής να λέει «τα σύκα, σύκα και την σκάφη, σκάφη»: χαρακτήρισε το γεγονός «ανεπίτρεπτη πολιτικοποίηση μιας δικαστικής απόφασης».

    Το Ίδρυμα- που είναι εξαιρετικά ισχυρό στην Μόσχα, με μεγάλη επιρροή στο Κρεμλίνο και θεωρείται ότι εκφράζει προσωπικά τον Ρώσο πρωθυπουργό Β.Πούτιν, ασκώντας κατ'αυτό τον τρόπο μεγάλη επιρροή στα εκκλησιαστικά και ιδεολογικά πράγματα της μετασοβιετικής Ρωσίας – αναφέρει στην ανακοίνωση-κεραυνό ότι «παρόμοιες δικαστικές αποφάσεις μπορούν να εξηγηθούν μόνο από τις πολιτικές δεσμεύσεις ορισμένων κύκλων της ελληνικής διοίκησης, οι οποίοι επιθυμούν κατ' αυτόν τον τρόπο να επιδείξουν στη Δύση την ετοιμότητά τους να προχωρήσουν στην άρνηση των αρχών οργάνωσης της πνευματικής ζωής, που έχουν κατοχυρωθεί στο ελληνικό Σύνταγμα».

    Η ανακοίνωση, είναι σαφές ότι αναφέρεται στην πολιτική εκχώρησης των πάντων στα δυτικά κέντρα και της πλήρους εξάρτησης "ορισμένων κύκλων της ελληνικής διοίκησης" να προχωρήσουν σε "συνταγματικές εκπτώσεις" για να εξυπηρετήσουν δυτικούς κύκλους1

    Το ρωσικό Ίδρυμα απευθύνεται στην Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους, τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, τον Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο, στους προκαθημένους όλων των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών, καθώς και όλους τους ορθοδόξους, ζητώντας τους να υπερασπιστούν τον ηγούμενο Εφραίμ, «ο οποίος υφίσταται διώξεις δυσανάλογες» της δικαστικής διαδικασίας.

    Αναφέρεται επίσης στο γεγονός ότι αυτές ακολούθησαν αμέσως μετά την επιστροφή του ηγουμένου Εφραίμ από τη Ρωσία, όπου είχε συνοδεύσει την Τίμια Ζώνη, η οποία μεταφέρθηκε για πρώτη φορά στη Ρωσία, έπειτα από πρωτοβουλία του Ιδρύματος του Αποστόλου Ανδρέου και την προσκύνησαν περισσότεροι από τρία εκατομμύρια Ρώσοι πιστοί.

    Στη σχετική ανακοίνωση, καλείται η ελληνική κυβέρνηση και οι ελληνικές Αρχές να εγγυηθούν «αντικειμενική, απροκατάληπτη, έντιμη και δημοκρατική δίκη», ζητώντας να γίνουν σεβαστοί και οι ανθρωπιστικοί λόγοι της κλονισμένης υγείας του ηγουμένου Εφραίμ.

    Τα παραπάνω είναι πρωτοφανή και δείχνουν ότι με αφορμή την προφυλάκιση του ηγούμενου Εφραίμ, έρχεται στην επιφάνεια μια τεράστια γεωστρατηγική σύγκρουση, επί ελληνικού εδάφους, μεταξύ της Ρωσίας και Δύσης. Η επάνοδος του Β.Πούτιν στην εξουσία θα αλλάξει πολλά και αυτό άρχισε ήδη να φαίνεται...

    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ιαπετός 24/12/2011 23:55:51

      Γεωπολιτικής σημασίας δηλαδή η όλη παρουσία του Ευφραίμ!
      Μήπως θα έπρεπε να μπει αντ αυτού στον Παπαδήμο;
      Μπας και πάρουμε την Πόλη;
      Μετανοείτε!!!!!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Ιαπετός 24/12/2011 23:58:50

      Βιαστικά συμπεράσματα.
      Η όλη σχέση του Εφραίμ με το Κρεμλίνο και η αντίδραση της Μόσχας δεν συσχετίζονται κατ΄ ανάγκη με τα γεωπολιτικές κινήσεις.
      Για την Ελλάδα ακούγεται και ως εκβιαστικό.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Ιαπετός 25/12/2011 00:03:35

      Το φάντασμα του Ρασπούτιν φαίνεται ότι πλανάται ακόμη στην Ρωσία...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Professor Moriarty 25/12/2011 00:04:38

        Ψηφαλάκια κε καθηγητά μου, ψηφαλάκια.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Professor Moriarty 25/12/2011 00:11:14

        Ή μήπως έπρεπε να γράψω Ρασ-Πούτιν;

  20. λέμετώρας avatar
    λέμετώρας 25/12/2011 00:17:45

    Ρε μπας και έχει καμια σχέση η αρκούδα από το βορρά; κάτι για κρεμλίνα διαβάζω και τέτοια...

  21. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 25/12/2011 00:21:51

    Τά μάτια ανοιχτά γιά τήν Πόλη καί τό Πατριαρχείο

    • danaos avatar
      danaos @ Ιαπετός 25/12/2011 00:26:05

      Πού είσαι και δεν απαντάς;

  22. mojo62 avatar
    mojo62 25/12/2011 00:41:23

    Είπαμε, δεν είναι ανάγκη να είσαι χριστιανός.Αρκεί να είσαι ορθόδοξος.

  23. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/12/2011 01:09:50

    Σίγουρα ἔχει ξαναγραφτεῖ στὸ πάνυ προσφιλὲς Antinews: τὸ ξέρουν καὶ οἱ πέτρες, τὸ Βατοπέδι ἔχει ἐπιλεγεῖ ἀπὸ 20ετίας ὠς plan B γιὰ τὸ Πατριαρχεῖο σὲ περίπτωση... ἐχὲμ... δύσκολων καταστάσεων. Μὲ συμφωνία τῶν δύο κομμάτων, ἐξ οὗ καὶ οἱ συμφέρουσες ἀνταλλαγὲς γιὰ νὰ καταστεῖ εὐπαρουσίαστη καὶ "φιλοξενήσιμη" ἡ Μονή. Τοὐλάχιστον αὐτὸ ἀκούγεται δυνατὰ ὅσο δὲν πάει, καὶ μοιάζει νὰ ἔχει βάση.Κάντε μιὰ βόλτα στὴν Κασταμονίτου καὶ πεῖτε μου ἂν αὐτὸ τὸ κτήριο μπορεῖ νὰ φιλοξενήσει Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο- ἐνῷ σήμερα τὸ Βατοπέδι ἔχει γίνει ὑπερπαραγωγή.

    Φίλοι, καλὰ Χριστούγεννα- μὲ τὸ καλὸ αὔριο.

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/12/2011 01:37:26

      Well said, but lets not continue this. Και ο νωών, νοήτω!

  24. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 25/12/2011 01:33:42

    Δεν τα παίρνω σοβαρά όλα αυτά που διαβάζω εδώ, και σχεδόν σε όλα τα άλλα ηλεκτρονικά καφενεία. Είναι πράγματι εντυπωσιακό! Αυτός ο άνθρωπος (ο Ηγούμενος Εφραιμ) κατόρθωσε το ακατόρθωτο. Όλη η Ελλάδα σταμάτησε να ασχολείται με την αβεβαιότητα της επόμενης δόσης, και ασχολείται με τις τρίχες ενός καλόγερου. Προφανώς έχει πολλούς ‘τρίχες’ η Ελλάδα μας.

    • Ἱππότης τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἑλλάδος avatar
      Ἱππότης τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἑλλάδος @ Αγροφύλακας 25/12/2011 02:20:41

      Τρίχες τὸ Ἀγιονόρος, τρίχες ἡ εἰσβολὴ τῆς μπατσαρίας τοῦ ἀντίχριστου κράτους τοῦ Κὶμ Γιὸνγκ Ἴλ ἀνήμερα Χριστουγέννων στὸ Περιβόλι τῆς Παναγιᾶς, τρίχες τὸ ὅτι περνοῦμε μαῦρα Χριστούγεννα χωρὶς ἔστω μιὰ φάτνη στὴν πόλι μας, τρίχες τὸ ὅτι δολοφονήσανε τὶς θύμησες, τὰ παραμύθια καὶ τὰ ὄνειρα τῶν παιδικῶν μας χρόνων;

      Ἔ, πούλα καὶ τὸ Ἁγιονόρος στοὺς Φὸν Ράιχενμπαχ, νὰ πάρῃς τὴν «δόσι» σου, νεοέλληνα -καὶ τώρα δὲν μιλῶ προσωπικῶς ἀπευθύνομαι σὲ ὅλους μας-, ἀφοῦ ἔτσι μᾶς κατάντησαν!

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ Ἱππότης τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἑλλάδος 25/12/2011 16:54:31

        Όταν είπα ‘τρίχες Έλληνες’ εννοούσα το πληθυντικό του ‘τρίχας Έλληνας’. Καμία πρόθεση είχα να μειώσω την άξια του Αγίου Όρους, του Περιβολιού της Παναγίας, τα παραμύθια και τις θύμισες των παιδικών μας χρόνων και όλα τα άλλα σημαντικά στα οποία αναφέρθηκες με πίκρα. Σκοπός μου ήταν να στηλιτευσω πως ‘ο λαός’ εξαπατάτε από τους κυβερνώντες και τα ΜΜΕ και ορμά σαν μπουλούκι να κυνηγήσει τον εκαστοτε φιλοτεχνημένο αποδιοπομπαίο τράγο (Τώρα το Βατοπαιδι και ο Εφραιμ, και πριν λίγα χρόνια το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και ο Χριστόδουλος; Διαχρονικός στόχος πάντα ο Καραμανλής και οι ‘απογόνοι’ του δηλ. ‘η δεξιά’).

  25. Ἱππότης τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἑλλάδος avatar
    Ἱππότης τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἑλλάδος 25/12/2011 02:13:29

    Πολλοὶ ὁπαδοὶ τοῦ Κὶμ Γιὸνγκ Ἴλ παρεπιδημοῦν τελικῶς ἐν Ἑλλάδι. Καὶ μᾶς ξεφουρνίζουν θρασύτατα ὅτι τὰ μοναστήρια δὲν πρέπει νὰ ἔχουν περιουσία! Ρὲ οὔστ ἀπὸ δῶ θεομπαῖκτες! Ποὺ ἐνδιαφέρεστε τάχα καὶ γιὰ τὴν γνησιότητα τῆς χριστιανοσύνης! Σταλινικὰ ἀποβράσματα, ἀρχιλήσταρχοι καὶ βρωμομιζαδόροι, καταληστέψατε τὴν Ἑλλάδα, τὰ παιδιά μας καὶ τὰ ἐγγόνια μας καὶ τὰ ἐγγόνια τῶν ἐγγονῶν μας μέχρι δέκα γενεὲς στὸ μέλλον, μὲ χρηματιστήρια μίζες καὶ μίζενς καὶ δάνεια καὶ ρουσφέτια καὶ κόμματα καὶ πτώματα... Καὶ τώρα, ἀφοῦ ξεζουμίσατε τὰ πάντα, θέλετε νὰ βάλετε χέρι καὶ σὲ ὅ,τι ἔχει ἀπομείνει, στὴν ἐκκλησία μας καὶ στὸ Ἁγιονόρος!
    Θὰ σᾶς κόψουμε τὰ χέρια καθάρματα!
    Καὶ ὄχι, ΔΕΝ θέλουμε ἡ κληρονομιὰ τοῦ Γένους μας νὰ ἀνήκῃ στὸ κράτος! Γιὰ νὰ τήν... «ἀξιοποιήσῃ» καλύτερα; Οὔστ! Θάνατος στὸ προδοτικὸ καὶ λησταρχικὸ κράτος!
    Βάλτε το καλὰ στὸ μυαλό σας:
    Γιὰ τὸν γέροντα μοναχὸ ἡ φυλακὴ δὲν εἶναι τιμωρία· εἶναι εὐλογία Θεοῦ.

    μακάριοι οἱ δεδιωγμένοι ἕνεκεν δικαιοσύνης, ὅτι αὐτῶν ἐστιν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν.
    μακάριοί ἐστε ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καὶ διώξωσιν καὶ εἴπωσιν πᾶν πονηρὸν καθ᾽ ὑμῶν [ψευδόμενοι] ἕνεκεν ἐμοῦ·
    χαίρετε καὶ ἀγαλλιᾶσθε, ὅτι ὁ μισθὸς ὑμῶν πολὺς ἐν τοῖς οὐρανοῖς· οὕτως γὰρ ἐδίωξαν τοὺς προφήτας τοὺς πρὸ ὑμῶν.

    Ἀλλὰ γιὰ ἐσᾶς θὰ εἶναι συμφορά, ἀντίχριστοι καὶ ἱερόσυλοι καὶ μισέλληνες ποὺ μπουκάρατε στὸ Περιβόλι τῆς Παναγιᾶς μὲ τὴν μπατσαρία σας παραμονὴ Χριστουγένων. Κι ἐμεῖς δὲν εἴμαστε χριστιανοὶ γιὰ νὰ ἔχουμε ἀγάπη καὶ ἔλεος· ἐμεῖς εἴμεθα μόνον ἱππότες τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἑλλάδος καὶ δὲν ἔχουμε παρὰ μίσος, μίσος καὶ φόνο, γιὰ τοὺς προδότες καὶ δολοφόνους τῆς πατρίδος μας καὶ τοῦ μέλλοντος τῶν παιδιῶν μας.
    Νὰ εὔχεστε ὁ γέροντας Ἐφραὶμ νὰ εἶναι πραγματικὰ ἅγιος ἄνθρωπος καὶ ὁ μικρὸς Χριστούλης σήμερα ποὺ γεννήθηκε στὸν κόσμο μας νὰ ἀκούσῃ τὶς προσευχὲς τοῦ γέροντα καὶ νὰ σᾶς συγχωρέσῃ· διότι ἐμεῖς δὲν θὰ σᾶς συγχωρέσουμε.

    • bladerunner avatar
      bladerunner @ Ἱππότης τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἑλλάδος 25/12/2011 03:29:25

      +1000

    • madprof avatar
      madprof @ Ἱππότης τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἑλλάδος 26/12/2011 17:33:16

      "Σταλινικὰ ἀποβράσματα, ἀρχιλήσταρχοι καὶ βρωμομιζαδόροι, καταληστέψατε τὴν Ἑλλάδα, τὰ παιδιά μας καὶ τὰ ἐγγόνια μας καὶ τὰ ἐγγόνια τῶν ἐγγονῶν μας μέχρι δέκα γενεὲς στὸ μέλλον, μὲ χρηματιστήρια μίζες καὶ μίζενς καὶ δάνεια καὶ ρουσφέτια καὶ κόμματα καὶ πτώματα… Καὶ τώρα, ἀφοῦ ξεζουμίσατε τὰ πάντα, θέλετε νὰ βάλετε χέρι καὶ σὲ ὅ,τι ἔχει ἀπομείνει, στὴν ἐκκλησία μας καὶ στὸ Ἁγιονόρος!"
      Στον Αλογοσκούφη, τον Δούκα των δομημένων ομολόγων, στο θείου βρέφος Κωστάκη, αναφέρεσαι να υποθέσω!

  26. koukos avatar
    koukos 25/12/2011 08:56:53

    Βρισκομαστε μια παρεα χτες και κουβεντα στην κουβεντα φτασαμε και στην προφυλακιση Εφραιμ.
    Λεω εγω: Την δουλεια την καναν οι εταιροι και οι εταιρες του πασοκ.
    Για αποπροσανατολισμο και ισως και προεiδοποιηση οτι .."δεν αστειευονται"(sic).

    Μα τι λες ? μου λεει ο αλλος.
    Η δικαιοσυνη το αποφασισε . Πρεπει να την σεβαστουμε.
    Η ανεξαρτητη η αδεσμευτη δικαιοσυνη,ανεπηρρεαστη εκανε την δουλεια της .

    Ακουγοντας τον ,με επιασε ενα τρελλο παλαβο γελιο..
    Μα μιλαμε ενα υστερικο γελιο..
    Ακομα ψαχνομαι να βρω που ειναι το ανεκδοτο και το αστειο.
    Ο φιλος δεν συνηθιζει να λεει αστεια,ανεκδοτα και τετοια.
    Αλλα ποιος ξερει..Δεν συναντιωμαστε και συχνα ειναι αληθεια.
    Και οι ..συνηθειες αλλαζουν..

  27. ΜΠ avatar
    ΜΠ 25/12/2011 09:07:53

    Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους :)
    Προχθές το βράδυ, στο κανάλι ΚΌΝΤΡΑ ο Τερενς Κουικ παρουσίασε τη συνέντευξη του Αγίου Πειραιώς Σεραφείμ, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ μας εξέθεσε ότι η Εκκλησία επιδίωξε να ανοίξει δίαυλο σχέσεων με τη Ρωσική Κυβέρνηση μέσω της Εκκλησίας της Ρωσίας και προκειμένου να αναπτυχθεί οικονομική δραστηριότητα, και η Ελλάδα το "κόλλησε" το θέμα, τί άλλο θα έκανε άλλωστε τώρα, το έχουμε ξαναδεί το έργο. Αμέσως μετά ανακοινώθηκε η απόφαση για τον Ευφραίμ. Και τα συνδέω; Τυχαίο ;; Δυστυχώς δεν το νομίζω...

  28. popolaros avatar
    popolaros 25/12/2011 11:05:38

    Σωστός ο Κακοφωνίξ.
    Εδώ ο κόσμος καίγεται ο Ευφραίμ είναι ο Νο1 ένοχος για να πάει Χριστουγεννιάτικα μέσα.
    Οι Μαντελο-άκηδες έχουν σκάσει στα γέλια.
    Όποιος βλέπει προς Ρωσία θα τιμωρείται πάραυτα.

  29. marvin avatar
    marvin 25/12/2011 11:31:08

    οπαδικη εχει γινει η κουβεντα.χριστιανοι και αντιχριστοι και απο επιχειρηματα λογικης ελαχιστα.
    πασοκ-νουδου.χριστιανοκενταυροι και αντιχριστοι.γαυροι και βαζελοι.δημοσιουπαλληλοι και ιδιωτικοι.αριστεροι και δεξιοι.
    αντε και εις ανωτερα κοροιδα.
    αν με την ανταλλαγη των οικοπεδων τα χρηματα δεν ειχαν εντοπιστει σε λογαριασμους επιχειρηματιων ισως κανεις να μην μιλουσε.απο τη στιγμη που η συναλλαγη ηταν νομιμη δεν καταλαβαινω που χρησιμευουν οι λογαριασμοι των επιχειρηματιων.
    το επιχειρηματικο λομπι βρηκε ενα μερος που δυσκολα πλησιαζει ο νομος προκειμενου να κανει τις συναλλαγες του.ο εφραιμ ειχε το απαραιτητο κυρος και δυναμη προκειμενου να καμψει τις ανυπαρκτες αντιστασεις των αναλωσιμων κρατικων λειτουργων.αυτος εβαλε τη τζιφρα του.αυτος δα διωχθει αρχικα.μακαρι να υπαρξει συνεχεια.η διαπραγματεθση δεν ηταν βασισμενη στην ισοτητα τον οπλων αλλα υπο το πρισμα του εκβιασμου της εκκλησιας για περεταιρω συνεπειες.αν δεν ηταν το αγιον ορος και ο εφραιμ και ηταν το επιχειρηματικο χριστεπωνυμο λομπι μονο του στη διαπραγματευση πιθανα θα επρεπε να δικαιολογουνται ολες οι διαδικασιες με το νομο(λεμε τωρα..).
    η εκκλησια καλα κανει και υπερασπιζεται και προσπαθει να ενισχυσει την περιουσια της.εχει και αυτη η διαδικασια την ιστορικη σημασια της και ουδεις αμφισβητει.οταν ομως οι συναλλαγες με την εκκλησια γινονται σε περιβαλλον προνομιων και χαλαρης νομιμοτητας οποιαδηποτε συναλλαγη δεν εχει αμιγως εκκλησιαστικο περιουσιακο χαρακτηρα ειναι δυο φορες παρανομη.και εδω συμβαινει ακριβως αυτο.αλλο συναλλαγη και αλλο ξεπλυμα με λογαριασμους επιχειρηματιων.

    • koukos avatar
      koukos @ marvin 25/12/2011 11:44:37

      επιχειρηματα λογικης
      ==
      Η ερωτηση :
      ΠΟΣΟ κοστιζει η λιμνοθαλασσα Βιστωνιδα?
      (που το πασοκ απο-χαρακτηρισε σε λιμνη ,γιατι σκοπευαν να την πουλησουν)

      Ποσο κοστιζουν τα οικοπεδα που ανταλλαχθηκαν?

      Αν μου απαντησεις σε αυτα τα ερωτηματα θα δεχτω αυτα που λες με χιλια..

      Υ.Γ
      Να σε ..βοηθησω.
      Η ολη σκηνοθεσια (..."σκανδαλο"), ξεκινησε οταν μεσα στις ανταλλαγες περιλαμβανοταν και ενα Ολυμπιακο ακινητο που ο Εφραιμ πουλησε αντι 50 εκατ ευρω σε καποιον Κυπριο επιχειρηματια. Για το ιδιο ακινητο λεγεται οτι ενδιαφεροταν και ο κοντομηνας ιδιοκτητης του ΑλΦΑ τοτε.Ο Εφραιμ τον αγνοησε ,γιατι ΤΟΤΕ ηταν υποδικος (ο κοντομηνας) για καμμια δεκαρια κακουργηματα. Και τοτε .."ξεσπασε" το σκανδαλο. Ο γιωργος βλαχος που δουλευε στον ΑΛΦΑ τοτε του κοντομηνα το εβγαλε στο ..αερα. Απο .."μονος του " οπως λενε ..χωρις δηλαδη να παρει εντολη απο τον ..κοντομηνα!!!
      ==
      αντε και εις ανωτερα κοροιδα.
      ==
      Παρομοιως .

  30. Ηλίας avatar
    Ηλίας 25/12/2011 11:31:32

    Θα πρότεινα λίγο λιγότερη συμπόνοια για έναν μοναχό που, εκτός των άλλων, διαθέτει ελικόπτερο ώστε, όπως δήλωσε, να μη χάνει χρόνο στις μετακινήσεις του και να του μένει καιρός να προσεύχεται!

  31. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 25/12/2011 12:03:24

    Χριστουγεννιάτικο αφιέρωμα στόν Εφραίμ καί στούς οπαδούς τού «γέροντος».

    ΑΠΟΨΕΙΣ kathimerini.gr
    Hμερομηνία : 24-12-11
    Xρεοκοπία ή το α-νόητο της Γιορτής

    Tου Xρήστου Γιανναρά

    Aλλο η θρησκεία και άλλο (στους αντίποδες) το εκκλησιαστικό γεγονός. H θρησκεία δεν μεταγγίζει «νόημα» της ύπαρξης και της συνύπαρξης. Yπηρετεί την ατομική ψυχολογία, το ένστικτο αυτοπροστασίας. Aν είναι οργανωμένη, συλλογική η θρησκευτικότητα, ενδέχεται και να παράγει αρρώστια, απανθρωπία – εφιάλτες όπως οι σέκτες πουριτανών, πιετιστών, «γνησίων ορθοδόξων»: πολυώνυμες εξαμβλωματικές μονοτροπίες στο κοινωνικό περιθώριο.

    Για τη θρησκευτική προοπτική τα Xριστούγεννα είναι αφορμή ευφραντικών του ατόμου ψυχολογικών καταστάσεων και ηθικοδιδακτικής ωφελιμότητας: Συναισθηματικός διάκοσμος, παιδαριώδη ασμάτια, ευχές, δώρα, γευστικές ηδονές, όλα κουρασμένα από τον φόρτο της συνήθειας. H θρησκεία δεν κομίζει απαντήσεις για «νόημα» της ζωής και του θανάτου. Mηρυκάζει τα στερεότυπα a priori:

    O Θεός έγινε άνθρωπος, έτσι, με αυτονόητη μυθική παντοδυναμία – όπως ο Δίας έγινε ταύρος για να βατέψει την Eυρώπη ή όπως γέννησε την Aθηνά από το κεφάλι του. Για τους «ιερείς» και «αρχιερείς» της θρησκείας, σκοπός της «θαυματουργικής» ενανθρώπησης του Θεού ήταν η χρησιμοθηρία της διδαχής: Nα μας προσφέρει ηθικό υπόδειγμα, να μας διδάξει το «αγαπάτε αλλήλους», πληρέστερες κανονιστικές διατάξεις. Στις οποίες αν πειθαρχήσει το άτομο θωρακίζεται με σιγουριά για αιώνια επιβίωση του εγώ, ατέλειωτη σε γραμμικό χρόνο εξασφάλιση ναρκισσιστικής δικαίωσης.

    Γι’ αυτό η θρησκεία δεν γεννάει ποτέ πολιτισμό. Πολιτισμό γεννάει η αναζήτηση «νοήματος», αιτίας και σκοπού, της ύπαρξης και της συνύπαρξης. Aναζήτηση όχι μερικευμένα νοητική αλλά καθολικά εμπειρική – να στοχεύει στη σχέση, στην αμεσότητα της ψηλάφησης, στη δυναμική της πληρότητας που ποτέ δεν πληρούται:

    «Tούτό εστιν αληθώς το ευρείν τον Θεόν, το αεί αυτόν ζητείν, το ουδέπω της επιθυμίας κόρον ευρείν». H ορμέμφυτη ψυχολογική θρησκευτικότητα θέλει αλάθητα δόγματα, πατερναλιστικές αυθεντίες, νομική πρόβλεψη για κάθε ενέργημα. H μεταφυσική δίψα ζητάει τη μέθη της γνώσης που χαρίζεται μόνο στη σχέση μόνο με την ελευθερία από το εγώ, στο πανηγύρι του έρωτα.

    H γεύση της πληρότητας επαληθεύεται ως πρόγευση, όχι ως ιδιοκτησία. H πρόγευση αναρριπίζει τον πόθο και ο πόθος γίνεται γλώσσα. Γλώσσα αμεσότητας της σχέσης, δηλαδή γλώσσα του μουσουργού, του ζωγράφου, του ποιητή, του αρχιτέκτονα, του γλύπτη, γλώσσα ποιητική θεσμών, οργάνωσης του βίου από ταλαντούχο ηγέτη – ποτέ, μα ποτέ γλώσσα ιδεολογίας, λόγος εξουσίας, κήρυγμα χρηστικής ωφελιμότητας.

    H εμπειρία της πρόγευσης, όταν γίνεται γλώσσα, είναι μαρτυρία κλητική σε συν-μετοχή, σε συνάθληση. Oι αρχαιοελληνικές ψηλαφήσεις μαρτυρούν την ταύτιση του πραγματικά (αχρόνως και αφθόρως) υπαρκτού με τη λογικότητα της αρμονίας των σχέσεων που συγκροτούν τη συμπαντική κοσμιότητα – τον «ξυνόν (κοινό) λόγον». Kαι την ψηλάφηση επαλήθευε η κοινωνία της εμπειρίας: η έμπρακτη μετοχή στο προτεινόμενο «νόημα». Mετοχή στο άθλημα της «πόλεως», στην «εκκλησία του δήμου». Mέθεξη στην αποκαλυπτική δραματουργία της τραγωδίας, στην αγαλλίαση που γεννάει το «άγαλμα», πρόκληση θεωρίας – θέας του αθάνατου λόγου της «ουσίας».

    Aνάλογη και η χριστιανική ψηλάφηση: Tαύτισε το πραγματικά υπαρκτό όχι πια με τη συμπαντική λογικότητα σαν ανερμήνευτη αναγκαιότητα, σαν ειμαρμένη, αλλά με τον λόγο μιας προσωπικής ετερότητας αποτυπωμένης στον κόσμο, όπως αποτυπώνεται ο λόγος του δημιουργού στο δημιούργημα. Aιτία της ύπαρξης όχι η απρόσωπη λογική ανάγκη, αλλά η ακραιφνέστερη ελευθερία αυτή της αγάπης. H ελευθερία του Δημιουργού ψηλαφείται στην ενανθρώπησή του: Eλεύθερος από κάθε λογικά αναγκαίο προκαθορισμό της ύπαρξής του, ελεύθερος ο Θεός και από τη θεότητά του, γίνεται άνθρωπος, βρέφος σπαργανωμένο σε φάτνη αλόγων.

    O βίος του, διαδοχή «σημείων» υπαρκτικής ελευθερίας από τη νομοτέλεια που δυναστεύει την ανθρώπινη φύση μας. Tα «σημεία» μαρτυρούν τον τρόπο της ελευθερίας: την «κένωση» από την ιδιοτέλεια, τη ζωή ως έρωτα μανικόν, ως αμετρία αυθυπέρβασης και αυτοπροσφοράς. Kαι αυτόν τον τρόπο ευαγγελίζεται η Eκκλησία. Oχι ως ιδεολόγημα για ατομική θρησκευτική κατανάλωση, αλλά ως κλήση για μετοχή στο προτεινόμενο «νόημα»: Mετοχή στο άθλημα της «καινής πόλεως» της «εκκλησίας», στο σώμα που κοινωνεί την τροφή, τη ζωή και την ύπαρξη, στο δείπνο της Eυχαριστίας – αποκαλυπτική δραματουργία. Kοινωνεί ο μέτοχος τη «διάβαση επί το πρωτότυπον» στην πρόκληση της Eικόνας. Kαι η έμπρακτη σχέση, πρόγευση πληρότητας όχι πια μόνο γνωστικής αλλά και υπαρκτικής, γίνεται και πάλι γλώσσα του μουσουργού, του ποιητή, του ζωγράφου, του αρχιτέκτονα, γλώσσα θεσμών οργάνωσης του βίου. «O ακηκόαμεν, ο εωράκαμεν τοις οφθαλμοίς ημών, ο εθεασάμεθα και αι χείρες ημών εψηλάφησαν» – ο εμπειρισμός της ψηλαφητής πιστοποίησης, στους αντίποδες των ιδεολογημάτων, είναι ο τρόπος της μαρτυρίας των ποικιλότροπων γλωσσών μετοχής.

    Eνας Eλληνισμός ολότελα άσχετος με την ιστορική του σάρκα, άσχετος με τον τρόπο, που ο ίδιος γέννησε, για την εμπειρική επαλήθευση, Eλληνισμός παραιτημένος από τη μεταφυσική αναζήτηση και με θρησκειοποιημένο στους κόλπους του το εκκλησιαστικό γεγονός, τι θέση μπορεί πια να έχει στον διεθνή στίβο, ποιον λόγο υπάρξεως; Kοιτάξτε γύρω μας, πώς γιορτάζει ο Eλλαδισμός τα Xριστούγεννα, πώς μορφάζει πίσω από τα απομεινάρια της εκκλησιαστικής Γιορτής το κενό κάθε νοήματος της ύπαρξης και της συνύπαρξης, κενό αποδιοργανωτικό της ζωής, αποσάθρωσης των σχέσεων κοινωνίας.

    H απόσταση που χωρίζει την ελληνικότητα από την εθνικιστική επαρχιωτίλα του Eλλαδισμού, η ίδια χωρίζει και την εκκλησιαστική Γιορτή από τη θρησκειοποίησή της, την παρακμιακή της αλλοτρίωση.

    *O κ. Xρήστος Γιανναράς είναι ομότιμος καθηγητής Φιλοσοφίας και Πολιτιστικής Διπλωματίας του Παντείου Πανεπιστημίου.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ιαπετός 25/12/2011 17:22:22

      Κρίση μαχαίρι. Σιγὰ μὴν ἀναγνωριστεῖ ἀπὸ τοὺς βρουβοφάγους συγχρόνους.

      Νὰ διαβαστεῖ σὲ ὅλες τὶς ἐκκλησίες ἀνήμερα τῶν Χριστουγέννων. Ἐν ἀνάγκη, ἀντὶ γιὰ τὸ γλυκερὸ κοινότοπο μήνυμα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου.


      Καὶ μὴν ἀκούσω ὅτι κανεὶς δὲν θὰ καταλάβει τίποτα. Στὶς ἐκκλησιὲς ψάλλουμε καὶ κείμενα ἀκόμη περισσότερο ἀπόκρημνης νοηματικῆς, τὸ ἐπιχείρημα θὰ ἦταν ἄτοπο.

      • koukos avatar
        koukos @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/12/2011 18:17:47

        Δεν νομιζω οτι θα καταλαβει κανεις τιποτα.
        Ουτε και ειμαι σιγουρος οτι το καταλαβαινει και αυτος που γραψε...
        "προοδευτικες αρλουμπες" και ισως "αποτελεσμα ουσιων"..

        Στὶς ἐκκλησιὲς ψάλλουμε καὶ κείμενα ἀκόμη περισσότερο ἀπόκρημνης νοηματικῆς
        ==
        Ψαλλουμε. Εχει διαφορα. Ακουμε τον ηχο και μας αρεσει.
        Οπως ακουγοντας ενα τραγουδι με Αγγλικους η Κογκολεζικους στιχους και μας αρεσει.

        Και επι τη ευκαιρια,το θεμα "προφυλακιση Εφραιμ" δεν εχει να κανει με την θρησκεια ..
        Δεκαρα δεν δινω που ειναι παππας.

        Το απιστευτα τερατωδες και περαν πασης λογικης ειναι οτι αποφασισαν να στειλουν ενα 85χρονο στη φυλακη και μαλιστα ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ να δικαστει!!
        Απλα προφυλακιση σε ενα 85χρονο και βαλε, που ζει με φαρμακα και πιθανωτατα εχει το δικο του ανατομικο κρεββατι και αμα "πουντιασει" θα ειναι και το τελος του..
        Η αλητεια στο μεγαλειο της...

        Ακομα και στο δικαστηριο της Νυρεμβεργης στη δικη των ΝΑΖΙ ,ΕΞΑΙΡΕΣΑΝ τον 80χρονο Krup ,ιδιοκτητη της πολεμικης βιομηχανιας των Ναζι λογω ηλικιας!..

  32. sakis avatar
    sakis 25/12/2011 12:21:28

    Παραμονές λοιπόν της μεγαλύτερης γιορτής της Ορθοδοξίας, δηλαδή παραμονές των Χριστουγέννων, το Ελληνικό κράτος αποφάσισε ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να κινήσει τις διαδικασίες του. Βγήκε λοιπόν μια δικαστική απόφαση για την προφυλάκιση του Ηγούμενου (δεν ενδιαφέρει εδώ το ποιος είναι και πως λέγεται) της μεγαλύτερης ίσως Μονής της χώρας και ταυτόχρονα η Εκτελεστική Εξουσία έσπευσε παραμονή των Χριστουγέννων να εξασκήσει όλη τη νόμιμη βία της, προκειμένου να εκτελεστεί η προφυλάκιση. Υπενθυμίζουμε ότι ο κ. Εφραίμ τις προηγούμενες ημέρες είχε επαφές στην Μόσχα με την κορυφή της εκεί Ορθόδοξης Εκκλησίας και με τον ίδιο τον Πούτιν και φυσικά επέστρεψε πίσω στη χώρα, εν μέσω διεξαγωγής της ποινικής του δίωξης.

    Δεν είμαι θρησκόληπτος ούτε διαθέτω στοιχεία υπέρ ή κατά του κ. Εφραίμ, ούτε στρέφομαι εναντίον κάποιας θρησκείας, αλλά αναρωτιέμαι: Εάν ετύγχανε στη θέση του κ. Εφραίμ να ήταν κάποιος Μουφτής ή κάτι ανάλογο…. με το αξίωμα του Εφραίμ για τους μουσουλμάνους, θα έδειχνε η ελληνική πολιτεία τον ίδιο ζήλο και την αντίστοιχη γενναιότητα παραμονή του Ραμαζανιού; Κάτι μας λέει ότι δεν θα το αποτολμούσε.Αλλά αντιθέτως θα έβγαιναν διάφορες ακροαριστερές συμμορίες και θα τα έσπαγαν για τις φασιστικές αντιλήψεις της δικαιοσύνης

    Με άλλα λόγια, πιστεύω ότι θα έπρεπε οι δημόσιες αρχές να είναι λίγο πιο προσεκτικές σε σχέση με τον συμβολισμό που εκπέμπουν ορισμένες ενέργειές τους, όπως αυτή παραμονή της μεγαλύτερης γιορτής της Ορθοδοξίας, ενώ δεν εκπέμπουν άλλες σε σχέση με διώξεις πολιτικών προσώπων.
    Και μακάρι όλο αυτόν τον ζήλο που έδειξαν οι διωκτικές αρχές για να πιάσουν τον ράμπο,και απόφοιτο των ειδικών δυνάμεων εφραίμ να το έδειχναν και στα σύνορα πιάνοντας κανέναν λαθρομετανάστη όπου στην Ελλάδα έρχονται κυριολεκτικά για σαφάρι ανθρώπινων ζωών και περιουσιών αυτό είναι που με εξοργίζει και όχι αν είναι ένοχος ή όχι ο Εφραίμ

  33. madprof avatar
    madprof 25/12/2011 19:27:30

    Δεν τον βάφτισα εγώ νεορθόδοξο (ψάξε στο Google) αν αυτό σε πείραξε! Πάντως σίγουρα πιο φαιδρά είναι τα "κείμενα", το δόγμα και τα naϊf θεατρικά "δρώμενα" του Χ.Ο.Δ.!

  34. crisis avatar
    crisis 25/12/2011 20:49:40

    πρεπει και σωνει να ειναι πολιτικη παρεμβαση αλλη ηταν ειναι η εξωθεσμικη παρεμβαση απο τους σιωνιστες απο τους μασονους που προοωθουν τη πανθρησκεια που θα αποτελειται απο ολες τις θρησκειες να κοιταζετε το δασος και οχι το δεντρο αν ηταν να κοιταμε το δεντρο απο το πρωτο μεχρι το τελευταιο ελληνα για φυλακη ειμαστε γιατι εμεις τη καταντησαμε τη χωρα μας.

  35. crisis avatar
    crisis 25/12/2011 20:53:22

    πολυ καλη ταινια το οστροβ δειτε το χαμενο λιμανι της κωνσταντινουπολης. http://www.youtube.com/watch?v=9XirJ_dmiaE&feature=related

  36. Ίων και Ελευθέριος avatar
    Ίων και Ελευθέριος 25/12/2011 21:00:22

    μάλλον δεν καταλαβαινόμαστε... Δεν είπα ότι τον βάπτισες εσύ νεορθόδοξο. Αλλά ούτε και εμάς μας ενδιαφέρουν οι νεοορθόδοξοι και οι αμπελοφιλόσοφοι.
    Το τι είναι Χριστός και χριστιανισμός είναι γνωστό και τα υπόλοιπα εκ του πονηρού. Όποιος θέλει πιστεύει όποιος δε θέλει δικαίωμά του, ας πιστεύει σε φαλλούς και αιδοία, είπαμε ο καθένας με τα γούστα του και κατά πόσο του κόβει

  37. kakofonix avatar
    kakofonix 25/12/2011 21:42:46

    Οι μονές του Αγίου Όρους διαχειρίζονται assets ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, λόγω του μεγέθους τους και της ιστορικής τους διαδρομής. Προσλαμβάνουν κατά καιρούς ειδικούς οικονομικούς συμβούλους και προχωρούν φυσικά στη σωστή διαχείριση των αποθεματικών τους με άμεσο στόχο την επιβίωσή τους, Κοινότητες με δεκάδες μέλη τα οποία δε μισθοδοτούνται από κάποιον φορές, κοινότητες που δέχονται χιλιάδες επισκέπτες, τους οποίους ταϊζουν, ποτίζουν και κοιμίζουν, ως απόρροια ελληνικής παράδοσης, έχουν κάθε δικαίωμα δικαιοπραξίας. Αυτό που ισχυρίζεστε είναι έξω από την κοινή λογική και δε νομίζω να ισχύει τέτοιου είδους ηθική ή νομική απαγόρευση στον πολιτισμένο κόσμο

  38. kakofonix avatar
    kakofonix 25/12/2011 21:47:56

    Δηλαδή φίλτατε συμφωνείς στα εδάφια της ανάρτησης περί Κούβας. Και όμως η αντίληψη που γενικώς έχεις για τα πράγματα δείχνει ανώτερη. Πιστεύεις τελικά ότι δεν πρόκειται για πυροτέχνημα του Πεταλωτή και των φιλόπτωχων κυριών, αλλά για σωστή πρόβλεψη των ''αμερόληπτων''; Αν είχες την τύχη να γνωρίσεις τον γέροντα (δε χρειάζονται εισαγωγικά για έναν τιμητικό τίτλο της ελληνικής παράδοσης), θα αναγνώριζες έναν ευφυή όσο και πνευματικό άνθρωπο, σίγουρα όχι έναν επικίνδυνο εγκληματία που χρήζει προφυλάκισης.

  39. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 26/12/2011 00:33:44

    Και βέβαια κάποιοι τραπεζίτες πήγαν στην φυλακή. Μήπως θέλεις να σου θυμίσω το σκάνδαλο της Banco Ambrosiano που έχει κάποιες αντιστοιχίες, τηρουμένων των αναλογιών, με την υπόθεση Βατοπεδίου; Και εκεί κάτι νταραβέρια με off-shore συνέβαιναν.

    Εκτός κι αν εσύ είσαι οπαδός της μεσαιωνικής άποψης που θεωρούσε γενικά τον τόκο μη αποδεκτό, και αμαρτία. Η οποία άποψη, βέβαια, είναι κατ' ευθείαν από τα Πολιτικά του Αριστοτέλη: “ο δε τόκος γίνεται νόμισμα εκ νομίσματος – ώστε και παρά φύσιν ούτος των χρηματισμών εστίν..” Αν εννοείς το τελευταίο, τότε ανοίγεις μία ωραία ακαδημαϊκή συζήτηση, αλλά δεν συμβάλλεις καθόλου σε αυτήν την συζήτηση.

    Να το πω απλά: μπερδεύεις ανόμοια πράγματα. Τη μια εμφανίζεσαι κυνικός πραγματιστής που δεν έχεις αναστολή να εκμεταλλευθείς τον τυχόντα “μαλάκα”, την άλλη εμφανίζεσαι άτεγκτος ηθικολόγος. Η προέκταση της λογικής σου στα όριά της καταλήγει στο εξής: “Ή απαγορεύονται όλα, ή όλα επιτρέπονται”.

    Διάλεξε λοιπόν: Ή με τους ηθικολόγους, ή με τους κυνικούς.

  40. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 26/12/2011 02:00:57

    Οι αγοραπωλησιες και οι ανταλλαγες οικοπεδων ΔΕΝ ειναι παρανομες πραξεις σε καμμια πολιτισμενη χωρα. Ουτε καν στην Οθωμανικη Αυτοκρατορια και το Βυζαντιο. Ως παρανομες χαρακτηριστικαν από τοτε που κυβερναει την χωρα το βαθυ κρατος και τριβει τα χερια του ο Παναγιωτης Δημητρας. Ο καλυτερος φιλος του Φιλελευθερου. Και η παρεα τους. Που ειναι και σεσημασμενη και με Μεγαλη πειρα σε αγοραπωλησίες και οικοπεδων, και δημοσιου πλουτου και γενικως ότι πετάει, περπατάει, κολυμπαει και σέρνεται. Ιδιαιτέρως το τελευταίο...

  41. maria avatar
    maria 26/12/2011 10:49:27

    Επιτέλους η δικαιοσύνη έκανε την δουλεία της οι πολιτικοί ποτέ θα μπούνε φυλάκη????????????

  42. Θύμιος avatar
    Θύμιος 27/12/2011 21:46:56

    Η “προβοκάτσια Σημίτη υπέρ μεσαίωνα” (ΟΑΚΚΕ) -ταυτότητες -, είχε αποτέλεσμα, την εκλογή Φώφης στην Νομαρχία Αττικής, και την ίδρυση του ΛΑΟΣ. Ώστε ο Καραμανλής να κυβερνάει μ’ έναν Τατούλη, και χωρίς την Νομαρχία Αττικής.
    Τώρα με τον Εφραίμ, κάτι τέτοιο παίζετε. Ή να ιδρυθεί νέο κόμμα ή να αβανταριστεί άλλο, ήδη υπάρχον, ή να αλλάξει συμμαχίες το ΠαΣοΚ και να πάει με τον Κουβέλη, και με τον αντικληρισμό, να γλιτώσει τις εκλογές.

  43. η Dimi avatar
    η Dimi 28/12/2011 10:07:48

    Κυριακή, 24 Απριλίου 2011. To Aγιον Πάσχα, Η Ανάσταση του Σωτήρος.
    Η πολυαναμενόμενη και σπάνια Ειδική Αδεια δόθηκε στο συνεργείο του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου CBS, να επισκεφθεί τους Αγίους Τόπους της Μακεδονίας, Το Αγιον Ορος.

    Εκπομπή “60 Μinutes” με τον γνωστό δημοσιογράφο Bob Simon
    “Mt. Athos: A visit to the Holy Mountain”
    http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7392864n&tag=re1.galleries

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.