#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/01/2012 15:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

« Ευελφάλεια»!!!



Ευτυχώς,πρόλαβα και διάβασα το εξαιρετικό σημείωμα του Γ. Γιατρομανωλάκη  στο ΒΗΜΑ:

 «Χαράς ευαγγέλια! Μπορεί «διακεκριμένοι» πολίτες, «διανοούμενοι της Παλαιάς Βουλής», οραματιστές του «ριζοσπαστικού Κέντρου και της υπεύθυνης Αριστεράς», αφυπνισθέντες πανεπιστημιακοί κ.ά. να «ψάχνονται» εναγωνίως αναζητώντας «φάσμα ιδεών» που θα οδηγήσει στην «έκφραση» ενός νέου Κόμματος και στη σμίλευση ενός νέου πολιτικού προσώπου με τα χαρακτηριστικά του κ. Παπαδήμου (χωρίς να έχει βρεθεί ακόμη), όμως ένα είναι βέβαιο: Το κυοφορούμενο Κόμμα μοιάζει να αποκτά όνομα: ευελφάλεια δηλ. «ευελιξία και ασφάλεια» από μετάφραση του υβριδικού flexicurity. Εισηγητής του ονόματος φέρεται η Υπουργός της ελληνικής Παιδείας με βοηθούς πολιτικούς της τάξεως των κ.κ. Χατζηδάκη, Ραγκούση, Μπουτάρη κλπ.

Τι άραγε ενώνει όλους αυτούς τους νέο-ευαγγελικούς; Ποια είναι η δύναμη που τους συγκολλά; Μία πιστεύω: η θεά αμνησία! Η λήθη! Αυτή τους οδηγεί και αυτή πιστεύουν πως θα τους προσκομίσει κομματική πελατεία. Να μη γελάμε, όμως. Να μη προτρέχουμε. Η ποιότητα της μνήμης μας είναι γνωστή. Γι' αυτό καθόλου δεν αποκλείεται να ακουστεί μια μέρα στο Σύνταγμα η ρυθμική κραυγή «ευ-ελ-φά-λεια»!

Δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω, παρά μόνο τούτο: Οσο τους παίρνουμε στα σοβαρά, τόσο περισσότερο θα προκαλούν τη νοημοσύνη μας οι ..νεοσωτήρες.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/01/2012 15:37:51

    Μόλις άρχισα να διαβάζω ότι ψάχνονται για νέα πολιτική στέγη, κατεύθυνση, κλπ οι διανοούμενοι, λέω, δεν μπορεί, θα τους καλύψει η Καϊλή, ή έστω ο Ανατολάκης...
    μόλις έφτασα όμως στο δια ταύτα: ήτοι Αννούλα του μνημονίου, κατάλαβα ότι δυστυχώς, ακόμη κι οι διανοούμενοί μας, χάνουν λάδια από παντού!

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 31/01/2012 15:41:18

    Χα, χα, χα! Άκου "ευελφάλεια". Υπάρχει βραβείο ηλιθιότητας; Μάλλον ασφ(υ)ξία είναι. Χα, χα, χα! Τα αντέστρεψα Κώστα με ολιγην δημιουργικήν λεξιπλασία για να ξεπλύνω, ει δυνατόν που λέγαν οι παλιότεροι, την ξενοκίνητη λε-ξιπ(λ)ασιά τους;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 31/01/2012 15:53:54

      Νίκο,

      ήθελα να ξέρω ποιό αστροπελέκι σκέφτηκε αυτή τη φοβερή λέξη!

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ Κώστας Ροδινός 31/01/2012 17:56:31

        ο Τσούκαλης!!!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Κώστας Ροδινός 31/01/2012 18:04:53

        Χα, χα, χα! και εγώ Κώστα. Η ξενοθολούρα τους είναι τόσο βαθιά που προσπαθούν να γίνουν Αγγλικώτεροι των ΑγγλοΦΟΝΩΝ. Δεν περίμενα τίποτα καλύτερο από την Αννούλα Αγγλοπούλου.

        • Αφροδίτη avatar
          Αφροδίτη @ Νίκος Αργεάδης 31/01/2012 23:02:44

          Είναι η ίδια με την Αννούλα Ξενομανιάδου, που παριστάνει την υπουργό στο υπουργείο Αμάθειας και Ορθολογικών Συγχωνεύσεων;

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Κώστας Ροδινός 01/02/2012 09:46:02

        Και μόνο που την σκέφτεσαι, γίνεται το μυαλό σου γαρδούμπα! Σκέψου να την πεις κιόλας! Θα πάθεις κάταγμα στη γλώσσα! Χαχαχαχα!

  3. ΚΜ avatar
    ΚΜ 31/01/2012 15:41:36

    Πάνω που, ετυμολογικά, νομίζαμε ότι τα'χαμε δει όλα, με την Καστανίδειο «εχθροπάθεια» και τους «φυλομεταβατικούς» του Βαλιανάτου, μας προέκυψε τώρα και «ευελφάλεια»!

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 31/01/2012 15:44:15

    Εγω πάλι σκέφτηκα: ούτε ο Δαναός τέτοιο ταλέντο στη δημιουργία λέξεων!

  5. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 31/01/2012 15:46:38

    Λαδικάσμα.....

    (Λαϊκό Δικαστήριο Και Στο Αποσπασμα...)

    • Advisor avatar
      Advisor @ ΣΤΕΛΙΟΣ 31/01/2012 16:16:38

      Λαϊστήριο και Λαϊκόσπασμα που τους χρειάζεται!!!

  6. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 31/01/2012 15:49:03

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΛΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ.
    ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΑΛΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ.
    ΜΗΝ ΑΥΤΑΠΑΤΑΣΘΕ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΣΗ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.
    ΟΣΟ Η ΧΑΧΟΛΙΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.
    ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 10000000 ΕΛΛΗΝΕΣ.........

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΜΠΑΜΠΗΣ 31/01/2012 16:13:15

      Κε Μπάμπη προσέχετε μόνο που βάζετε την υπογραφή σας, παρέα με κάτι άλλο, όπου μπαίνουν μετά οι ευθύνες βαραίνουν τον...βάζοντα.

  7. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 31/01/2012 16:01:37

    Συνεπέστερη δομική αντιπρόταση: "Ιθυφάλλεια"

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Τιγράνης 31/01/2012 17:13:50

      Τιγράνη, η εκ Σουρδίας καταγόμενη κυρία γνωρίζει άριστα ότι Ιθύφαλλος είναι ομοίωμα του ανδρικού μορίου σε στύση, το οποίο κατασκευάζονταν από δέρμα συνήθως ερυθρό, χρησιμοποιούνταν δε από τους λαμβάνοντας μέρος εις τη φαλλική πομπή. Κατά την πομπή αυτή οι εορταστές έφεραν τους ιθυφάλλους επί του στήθους, εξαρτημένους εκ του τράχηλου ή προσδεμένους μεταξύ των δύο σκελών τους, φορώντας μακρά ενδύματα φθάνοντας μέχρι των σφυρών και έχοντας κεκαλυμμένο το πρόσωπο, την δε κεφαλή εστεμμένη δια στέφανου κισσών και ίων. Ενίοτε οι ιθύφαλλοι αναρτώνται σε κοντάρια ως λάβαρα και φέρονταν από παρθένες ώριμες προς γάμο, οι οποίες προεξείχαν της πομπής. Η τελετή αυτή είχε χαρακτήρα δεήσεως υπέρ της ευγονίας και αυξήσεως του πληθυσμού της πόλης. Ἰθύφαλλοι ονομάζονταν κατ’ επέκταση και οι φέροντες ιθυφάλλους εορταστές, οι οποίοι και φαλλοφόροι ή αυτοκάβδαλοι καλούνταν. Επίσης ιθύφαλλοι κλήθηκαν και τα άσματα, τα οποία ψάλλονταν κατά την πομπήν του φαλλού, το δε μέτρο των ασμάτων τούτων ιθυφαλλικό.Ένα τέτοιο άσμα
      θα μπορούσε να είναι και ύμνος του νέου κόμματος:www.youtube.com/watch?v=ce5SFCq7cp0

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Δαναός 31/01/2012 17:34:40

        Μέγιστε Μύστη Βάκχε Δαναέ, γνωρίζεις άριστα τα της διονυσιακής τέχνης! Η αναβίωση των μυστηρίων της Αφροδίτης προσκόπτει βεβαίως ολίγον τι στη δυσκολία ανέρευσης παρθένων ώριμων για γάμο, αλλά προσβλέπω στους καταστατικούς ελιγμούς σου για να ξεπεραστεί το ανεπαίσθητο αυτό εμπόδιο και να αντηχήσει επιτέλους από τα μεγάφωνα της Βουλής το άσμα της Δόμνας... Ευοί!!!

        • flou avatar
          flou @ Τιγράνης 31/01/2012 19:44:09

          ....προσκόπτει βεβαίως ολίγον τι στη δυσκολία ανέρευσης παρθένων....
          Μα τι λέτε; Για κοιτάξτε:
          Δέκα άντρες και ακόμη παρθένα......
          Ένας δικηγόρος παντρεύτηκε μια γυναίκα που είχε ήδη χωρίσει δέκα άντρες. Τη νύχτα του γάμου του είπε αυτή:
          - Να είσαι ευγενικός αγάπη μου. Είμαι ακόμη παρθένα!
          - Τι πράγμα;Ρώτησε συγχυσμένος ο δικηγόρος!Πώς είναι δυνατόν αφού έχεις περάσει από δέκα άντρες; Tι γινόταν με το σεξ;

          - Ο σύζυγος 1 ήταν εμπορικός αντιπρόσωπος, μου έλεγε πάντα πόσο όμορφα θα ήταν....

          Ο σύζυγος 2 ήταν προγραμματιστής, δεν ήταν ποτέ σίγουρος πως έπρεπε να δουλέψει αλλά είχε υποσχεθεί πως θα του έριχνε μια ματιά και μετά θα ερχόταν στο κρεβάτι.

          Ο σύζυγος 3 δούλευε στη ΔΕΗ. Έλεγε πως όλα τα διαγνωστικά είχαν γίνει αλλά δεν μπορούσε να σηκώσει το σύστημα.

          Ο σύζυγος 4 ήταν πιανίστας... μόνο χέρι.

          Ο σύζυγος 5 ήταν ποιητής... μόνο υποσχέσεις.
          Ο σύζυγος 6 δούλευε στο marketing. Αν και είχε ένα πολύ ωραίο προϊόν στα χέρια του δε γνώριζε πως να το τοποθετήσει.
          Ο σύζυγος 7 ήταν ψυχολόγος. Το μόνο που έκανε ήταν να συζητάει γι αυτό.

          Ο σύζυγος 8 ήταν γυναικολόγος. Το μόνο που έκανε ήταν να κοιτάζει.

          Ο σύζυγος 9 ήταν βουλευτής... ζητούσε μόνο κ@@ο

          Ο σύζυγος 10 δούλευε στο ταχυδρομείο και κολλούσε γραμματόσημα. Το μόνο που έκανε ήταν... Πόσο μα πόσο μου λείπει! Αλλά τώρα που παντρεύτηκα εσένα είμαι τόσο, μα τόσο ευτυχισμένη! ...


          - Μπράβο, είπε ο δικηγόρος, αλλά για ποιό λόγο;
          - Είσαι δικηγόρος αγάπη μου. Ξέρω πως θα με γ@@@εις!!!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Δαναός 31/01/2012 17:41:49

        Μάλιστα...τώρα κατάλαβα..καμία σχέση με το ύ-φαλος που νόμιζα...

        • Τιγράνης avatar
          Τιγράνης @ ΕΥΑ 31/01/2012 18:04:45

          Εύα είναι πραγματικά μοναδική η λογοπλαστική ικανότητά σου! Συγχέεις συνειδητά τις λέξεις άλς (θάλασσα) και άλσις (πήδημα) και ενώ μεταποιείς επιδέξια τα σημαινόμενα προσποιείσαι παμπόνηρα άγνοια. Υποκλίνομαι...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Δαναός 31/01/2012 18:10:25

        Γιάσου Δαναέ. Περιμένω τηλέφωνο. Ο Φάκτορας (με μολυνατε και μενα) το έχει.

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Νίκος Αργεάδης 31/01/2012 18:36:06

          Εντάξει Νίκο! Ετοίμαζε αίτηση!!!

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Δαναός 31/01/2012 18:54:14

            Άντε να βλέπουμε και καμιά αίτηση ρε παιδιά, δεν είναι σχήμα λόγου το πρόσταγμα του Δαναού. Εγώ δηλαδή γιατί κάθισα και τη συμπλήρωσα με τέτοιο ζήλο και προσοχή;

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Τιγράνης 31/01/2012 20:06:32

            Άστα αυτά εσύ..προδότη!

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 31/01/2012 20:38:06

            Προδότης εγώ, το έρκος των Δαναών;

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Τιγράνης 31/01/2012 20:50:22

            Έρκος των Δαναών,και έλκος των Μακεδόνων !
            Ο Ιαπετός και ο Καυσοκαλυβίτης
            είναι απογοητευμένοι.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Τιγράνης 31/01/2012 20:55:03

            Ακούω ότι ετοιμάζετε την κόβα Βερολίνου. Αληθεύει;
            Σχισματικοί λοιπόν;
            Θα σας στείλω τον Δαναό να σας διαλύσει σε χρόνο ντε τε.

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Τιγράνης 31/01/2012 20:56:59

            Μα γιατί, εγώ νόμιζα ότι ο Δαναός είχε ενωτικό ρόλο... Μήπως έχω πέσει θύμα πλάνης;

            Ο Καυσοκαλυβίτης καλά θα κάνει να αφήσει τις απογοητεύσεις και να επιστρέψει στα πάτρια το γρηγορότερο. Σε λίγο θα πούμε το λουκούμι λουκουμάκι...

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Τιγράνης 31/01/2012 20:59:17

            Εκτός από ενδελεχής μελετητής του Μακιαβέλι, ο Δαναός έχει κάνει διατριβή στη μεθοδολογία του εισοδισμού.
            Τι άλλο να πω. Από την ώρα που τον δεχθήκαμε στη κόβα Θεσ/νίκης, φυλλοροούμε. Διαλύθημεν!!!!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Τιγράνης 31/01/2012 21:22:33

            Λοιπόν φίλε Τιγράνη,το Δαναό μην τον εμπιστεύεσαι..
            Ο Ελκυστής έχει δίκιο!
            Στην κυριολεξία έχει βαλθεί να διαλύσει τις ΚΟΒΕΣ,όπου κι αν αυτές δημιουργηθούν.
            Δεν μπορεί να μας βλέπει να είμαστε γεμάτοι ζωή,να πηδάμε σα τα κατσίκια από το ένα τραπέζι στο άλλο πίνοντας και τραγουδώντας..
            Δε φταίμε εμείς για τις κινητικές του αναπηρίες.Για τις νοητικές του αναπηρίες φταίνε οι νιες,διότι του ρίχνουν διεγερτικές ουσίες στο τσάι..
            Είναι κι αχάριστος..χίλιες φορές του έχω επιδιορθώσει το καροτσάκι,μέχρι και ανταλλακτικά από τη Γερμανία του έφερα...
            Τι να πω..
            Μας έχει πικράνει όλους...

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Τιγράνης 31/01/2012 21:38:42

            Ζορίζεστε ε; Ρίξτε κι άλλη λάσπη ρεμάλια!Να σας δω όταν θα δίνετε λόγο μπροστά στον πρωθιερέα Φάκτορα!

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Τιγράνης 31/01/2012 21:40:42

            Κι εγώ που τον θεωρούσα ένα σεβάσμιο εξέχον μέλος, κάτι σαν τον εξομολόγο της κόβας, τον Γέροντα της σκήτης. Ελπίζω μόνον να μην κατηγορηθεί για τυρεία...

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Τιγράνης 31/01/2012 21:47:53

            Τιγράνη μην τους ακούς! Σου μιλάει ο Ησύχιος μοναχός ο κατά κόσμον Δαναός!Αν δε με πιστεύεις ρώτα και τον Ανησύχιο τον κατά αντινιούζ Ροδινό!

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Τιγράνης 31/01/2012 21:58:31

            Ευλόγησον Γέροντα! Προσωρινή κρίση πίστης ήτανε, ο όφις ο Μακεδόνας φταίει...

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Τιγράνης 31/01/2012 22:01:41

            Μόνο μη σε βρει μπόσκο, και σκύψεις για να σε .... ευλογήσει ο θεομπαίχτης!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Τιγράνης 31/01/2012 22:06:57

            Προσωρινή πτώση δεν λογίζεται αμάρτημα ειδικά όταν υπάρχει μετάνοια τέκνον μου!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Τιγράνης 31/01/2012 22:07:43

            Τιγράνη..αν συνεχίσεις έτσι θα σε αποκηρύξει κι ο Καυσοκαλυβίτης...
            Φαντάστηκες πως θα είναι η ζωή σου χωρίς
            λουκουμάκι;
            Μπορείς να πιστεύεις αυτά που σου λέει αυτός ο άσωτος,αλλά ένα να ξέρεις:
            Σε χρειάζεται για να σπρώχνεις το καροτσάκι του..
            Θα κάνει και εφέ στο χωριό του..θα λέει πόσο τον σέβονται οι μαθητές του..ότι δεν τον ξεχνούν ποτέ..
            Όταν πιαστούν τα χέρια σου και τα πόδια σου..τότε θα καταλάβεις..αλλά θα είναι αργά..

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Τιγράνης 31/01/2012 22:11:30

            Τώρα που σχεδιάζει ο "μεφιστοφελής" να κατέβει για επίσκεψη και στην Αθήνα, το βλέπω το σάιτ να ανατινάζεται!
            Ροδινέ, Οδυσσέα, Φαίλτορα, Φάκτορες, ευχή και κατάρα σας δίνω: Ούτε ψωμί, ούτε νερό στον μιζέρια Δαναό!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Τιγράνης 31/01/2012 22:27:36

            Εσύ Ελκυστή έχεις μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τον ξεπεσμό της ΚΟΒΑΣ.
            Φίδι στον κόρφο σου είχες,τον έκανες και αντιπρόεδρο αντί να τον διαγράψεις!
            Ααχχχ, το μεγαλείο του Θεσσαλονικιούδεν το εκτίμησε αυτός ο κάλπικος Χαλκιδικιώτης !

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Τιγράνης 01/02/2012 11:00:42

            Τι έπαθε ο φίλος μου ο Δαναός!
            Τι αήθεις επιθέσεις είναι αυτές;
            Γιγαντοτεράστιε,
            Τιτανομέγιστε,
            Πανυπερσέβαστε,
            Εξαρχε των Μεγάλων Θαλλασών,
            Κακτακτητή των
            Ηπείρων
            και γητευτή
            των γυναικών
            εκφράζω την αμέριστη
            συμπαράστασή μου
            στις κακόβουλες επιθέσεις που
            αδικαιολογήτως και αναιτίως υπέστης!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Τιγράνης 01/02/2012 13:42:58

            Ροδινέ, σε μάγεψε και σένα ο Βελζεβούλ της Χαλκιδικής;
            Ωιμέ!!!!

  8. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 31/01/2012 16:12:35

    Εξ αρχής ζητάω συγγνώμη, αλλά ρε παιδιά δεν μπορώ. Όλα αυτά τα διανοούμενα καλόπαιδα, όταν μαζεύοντε τι κάνουν; μιλούν για την «ευ-ελ-φά-λεια», θα πεί κάποιος, αλλά κάποιος άλλος, μια και μιλάμε ως διανοητές, θα πει: μιλούν για την παλινδρομική κίνηση ισχύως επί καθέτου αξόνως, βαίνουσα συνεχώς αυξανόμενης εντάσεως και εκπέμπουσα υδάτινα βλήματα επί φανταστικού στόχου, πράγμα που είναι και το πιο πιθανό. Συμπέρασμα: η διανόηση τυφλώνει.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ dikefalosaitos 31/01/2012 16:17:38

      didefale,
      πρόσεξε γιατί αρχίζεις και ...διανοοϋμενίζεις!
      Εγραψες τρείς προτάσεις για μια λέξη;
      Ούτε ο ...Βέλτσος να ήσουν!

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Αδέξιος Δεξιός 31/01/2012 16:40:26

        Ναι, έκανα πλάνο Αγγελόπουλου.

    • Advisor avatar
      Advisor @ dikefalosaitos 31/01/2012 16:19:21

      Ήτοι: ευελφάλεια = χοντρολακία!!!

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Advisor 31/01/2012 21:50:05

        ακριβώς!!!!!!!

  9. ΚΠ avatar
    ΚΠ 31/01/2012 16:21:06

    Ας τους βοηθήσουμε και 'μεις: "ΦαλλοΦαλακροί", "ΦαλλοΚυανοί", "Pissa-kai-Poupoula", "Black_Life_We_Live_Us_The_Black_Thieves" (ας μην ξεχνάμε, πρόσφατα έμαθε κι αγγλικά - ήθελε μάλιστα να τα επιβάλλει αντί της σουρδικής)._Κ.Π.

  10. TopGunZ avatar
    TopGunZ 31/01/2012 16:21:43

    Αδιαβαγραφή - Υπογραφή άνευ προηγούμενης ανάγνωσης του τι υπογράφεται.
    Μεταμνημωτήρας - Όψιμος μετά του μνημονίου σωτήρας
    Ναυσαλτάμυς - Το ποντίκι που πηδάει από το καράβι (ναυς-άλτης-μυς)

    • Νίκος Γκ. avatar
      Νίκος Γκ. @ TopGunZ 31/01/2012 17:55:19

      χαχαχα

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ TopGunZ 31/01/2012 22:10:21

      Τοπ..είσαι κορυφή !
      Μα τον Ιαπετό σου λέω !

  11. ΜΠ avatar
    ΜΠ 31/01/2012 16:27:34

    Δεν υπάρχει !!!!!!!!!!!!
    Πόσο γελοίοι είναι οι επικίνδυνοι ;;;;;;;;;;;;

  12. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 31/01/2012 16:27:47

    Όχι η θεά “αμνησία”, ο θεός Κρόνος. Ατελείωτα Σατουρνάλια έχουμε.

  13. ΚΠ avatar
    ΚΠ 31/01/2012 16:29:34

    Newspeak is a fictional language in George Orwell's novel Nineteen Eighty-Four. In the novel, it refers to the deliberately impoverished language promoted by the state... Newspeak is closely based on English but has a greatly reduced and simplified vocabulary and grammar. This suits the totalitarian regime of the Party, whose aim is to make any alternative thinking—"thoughtcrime", or "crimethink" in the newest edition of Newspeak—impossible by removing any words or possible constructs which describe the ideas of freedom, rebellion and so on. One character, Syme, says admiringly of the shrinking volume of the new dictionary: "It's a beautiful thing, the destruction of words.". http://en.wikipedia.org/wiki/Newspeak.(_Κ.Π.)

  14. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 31/01/2012 16:34:33

    Πάλι το δάχτυλο σηκώνει αυτή;

  15. Δαναός avatar
    Δαναός 31/01/2012 16:39:27

    Νομίζω ότι αυτό που χρειάζεται η χώρα σήμερα, είναι ένας πιο πολλά υποσχόμενος κοινωνικοπολιτικοοικονομικός χώρος που να παρέχει όχι μόνο ευελφάλεια και ασφάλλεια, αλλά και να μας οδηγήσει ομαδικά στην Ευφάλλεια και Ιθυφάλλεια και μάλιστα με σιγουριά και καποτοφάλλεια ή επί το Ντοϊτσλανδέστερο καπουτ-φάλλεια, και όποιον πάρει ο χάρος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δαναός 31/01/2012 16:42:53

      Εύγε Δαναέ,
      Χαίρομαι που η παρότρυνσή μου έπιασε τόπο.
      Προβλέπω η κα Διαμαντοπούλου αμελλητί να σε προσλάβει ως σύμβουλος της για να αναλάβεις κειμενογράφος της!
      και εις ανώτερα!
      Θα σκάσει ο Μπαμπινιώτης!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Δαναός 31/01/2012 17:24:35

      Βρε παιδιά..πραγματικά δεν ''το 'χω''..δεν αντιλαμβάνομαι τα...αρκτικόλεξα ούτε του Τιγράνη, ούτε του Δικέφαλου..και σένα Δαναέ με το ζόρι σε κατανοώ...Μπορεί να εξαρτηθεί η..ψήφος μας από την επικοινωνιακή τακτική που θα ακολουθηθεί...

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ ΕΥΑ 31/01/2012 17:43:01

        Μα εγώ έγραψα στη γλώσσα του λαού χρησιμοποιώντας σύνθετες λέξεις με γνωστά συνθετικά!

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Δαναός 31/01/2012 20:09:55

          Ναι ναι ξέρεις να τη χειρίζεσαι τη γλώσσα...
          μαέστρος είσαι..καθηγητής και βάλε..

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΕΥΑ 31/01/2012 18:16:54

        Εύα,
        αν και μετά τη υπέρ απλουστευτική υπερεξήγηση του Δαναού δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις, πρέπει να ...απολύσουμε το Δαναό!

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Κώστας Ροδινός 31/01/2012 18:30:12

          Κώστα...η χαρισματική παρέμβαση του Δαναού δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι αυτή τη θέση την κέρδισε με το σπαθί του....

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ΕΥΑ 31/01/2012 20:10:44

            Ναι ναι μιλάει και τη γλώσσα του σπαθιού !

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 01/02/2012 10:55:31

            Μακεδόνα.

            όλα εσείς τα μειράκια, έχετε αποθρασυνθεί τα μάλλα, αυθαδιάζεται κατά συρροή και αδιαλείπτως σε βάρος του σεβάσμιου Δαναού και πρέπει να ληφθούν πειθαρχικά μέτρα εναντίον σας!

  16. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/01/2012 16:43:15

    Την εν λόγω λέξη την έχει πλάσει και λανσάρει η νεοφιλελεύθερη κυρία ήδη από το 2006.

    Μάλλον την ευελφάλΛεια όμως έχει στο μυαλό της. (Με δύο λάμδα.)

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Αυριανιστής 31/01/2012 16:48:49

      Στην νεοφιλελεύθερη κυρία ταιριάζει η "ΤαΛΜωΝ".

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Αυριανιστής 31/01/2012 20:17:09

      Ή την ασ-φάλλεια (ɑss φάλλεια)

  17. Aris. A avatar
    Aris. A 31/01/2012 16:54:26

    Ολοι αυτοί και μαζί με όσους τους προωθούν έχουν κάτι χαρακτηριστικό κάτι κοινό.

    Πιστεύουν ότι είναι κάτι ξεχωριστό σε επίπεδο γνώσεων σε επίπεδο σκέψης σε σχέση με τον μέσο πολίτη.

    Πιστεύουν ότι κατέχουν την απόλυτη γνώση την λύση όλων των προβλημάτων.

    Πιστεύουν ότι αποτελούν τους εκλεκτούς την ελίτ ενός συστήματος το οποίο μόνο αυτό δικαιούται να έχει άποψη δικαιούται εις τους αιώνες να διοικεί την χώρα.

    Στην πραγματικότητα όλοι αυτοί που αυτοχαρακτηρίζονται από μόνοι τους εκσυχρονιστές, ευρωπαιστές, ρεαλιστές, σκεπτόμενοι και καλλιεργημένοι δεν είναι παρά το κατακάθι της Ελλάδας.

    Για παράδειγμα ποιες είναι επαγγελματικές, επιστημονικές περγαμηνές της κυρίας Διαμαντοπούλου και του κυρίου Χατζηδάκη.

    Ποιό είναι το γήπεδο της ζωής στο οποίο μάτωσαν πέτυχαν διακρίθηκαν και φτασμένοι πλέον δικαιούνται να μας διοικήσουν.

    Είναι μια εξωραισμένη εικόνα του Παναγόπουλου, του Φωτόπουλου.

    Είναι παιδιά του κομματικού σωλήνα που αναδείχθηκαν μέσα από παρασκήνιο κυκλώματα γλυψίματα και εξαρτήσεις από τα ΜΜΕ.

    Είναι χειρότεροι από τον Κουλούρη γιατί αυτός τουλάχιστον ήταν γνήσιος ήταν ότι δείχνει.

    Αυτοί άξεστοι και ανίκανοι έχουν καλυφθεί από την σκόνη που τους έχουν καλύψει οι πραγματικοί καθοδηγητές τους.

    Πάντα είναι σώφρονες όταν περικόπτουν μισθούς συντάξεις όταν στέλνουν τους αδύναμους στην ανέχεια όταν κατεδαφίζουν τις ευκαιρίες των φτωχών για διάκριση και πάντα πειθήνια όργανα εκτελεστές εντολών όταν πρέπει να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των ισχυρών.

    Είναι ο καθρέφτης του πολιτικού συστήματος που μας έφερε ως εδώ.

    Είναι τέτοιο το θράσος τους που πιστεύουν ότι ως γρανάζια της κρίσης μπορούν να αποτελέσουν και την λύση τους.

    Κοντά σε αυτούς κολάνε πάντα κάποιοι επιδειξειομανής καθηγητές και άνθρωποι του πνεύματος που κουβαλώντας το πηλοφόρι του πολιτικού μασκαρέματος προετοιμάζονται να αποδεχθούν τα ψίχουλα από το τραπέζι της εξουσίας.

    Κάποια καλά αμειβόμενη θέση σε δημόσιο οργανισμό κάποιο ρουσφετάκι για το παιδί.

    Καλά δεν βρέθηκε κανείς να ρωτήσει την υπουργό για τα βιβλία που λείπουν από τα σχολεία ή τον άλλο υπουργό για το τι έκανε ώστε να χτυπήσει τα μονοπώλια που θησαυρίζουν σε βάρος των καταναλωτών.

    Οι μέρες που έρχονται χρειάζονται ψυχωμένους σκληρά εργαζόμενους και αποδεδειγμένα ικανούς αγωνιστές.

    Δεν χρειάζονται τους καναπεδάτους της τηλεόρασης.

    Κάποιοι πιστεύουν ότι μπορούν να συνεχίζουν να κοροιδεύουν.

    Δεν φταίμε όμως μόνο αυτοί θα φταίμε και εμείς αν δεν κατέβουμε στις επόμενες εκλογές μαζικά να τους στείλουμε σπίτι τους.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Aris. A 31/01/2012 17:07:37

      "Δεν φταίμε όμως μόνο αυτοί θα φταίμε και εμείς αν δεν κατέβουμε στις επόμενες εκλογές μαζικά να τους στείλουμε σπίτι τους."
      +100000

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 31/01/2012 17:08:28

      Μπράβο Αris!

    • Απορία avatar
      Απορία @ Aris. A 31/01/2012 21:51:19

      Ο Ανδρέας ήταν ...σπουδαίος πολιτικός.

      Ποιος ξέρει τι έκτακτα πολιτικά προσόντα να ενείδε στην Αννούλα, την νεαρά τότε πασοκίσκη και την έβαλε νομάρχη στα ...26 της.

      Η πολιτική σκέψις του Ανδρέα ήταν πάντα βαθιά, πολύ βαθιά και μακριά.
      Ανέκαθεν έβλεπε πολύ μακριά ο Ανδρέας...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Aris. A 31/01/2012 23:06:18

      Δεν μπορούσες να περιγράψεις καλλίτερα και σαφέστερα, αυτή τη σαπίλα με λούστρο.... Μπράβο Αρη Α!!!!!!

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Aris. A 01/02/2012 00:14:02

      Eύγε!
      Όταν θα έρθει η άγια μέρα των εκλογών και κάποιοι εξ ημών θα ανασύρουμε παρόμοιες εκδηλώσεις, δηλώσεις, στάσεις και συμπορεύσεις για να προτείνουμε δια των ελαχίστων δυνάμεών μας τροπικό μαύρισμα σε κάποιους της από δω πλευράς, μην βρεθεί κανείς να μας πει...διχαστικούς.
      Τίποτα δεν ξεχνάμε. Όλα θα τα θυμίζουμε. Όλες τις πισώπλατες μαχαιριές τους.
      Μαύρο δαγκωτό στον πεμπτοφαλαγγίτη/συνωμότη Χατζηδάκη, τον συνομιλιτή πίσω από κλειστές πόρτες του πασόκοι Βρετού.
      Μαύρο!

  18. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 31/01/2012 17:39:01

    Ανεμώλια Φληναφήματα Μικρόνοων Ανθρώπων

  19. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 31/01/2012 17:42:46

    Μα όλοι αυτοί είναι μέρος του προβλήματος. Είναι σοσιαλιστές κατά την βαλκανική εκδοχή του ελληνικού σοσιαλισμού. Παλαιοκοματικοί με μανδύα εκσυχρονισμού. Ο κ. Αλιβιζάτος, κ. Μπουτάρης κ.α. από πότε έγιναν μέρος της λύσης του προβλήματος; Δεν καταλαβαίνω.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Μεσσήνιος 31/01/2012 18:14:53

      απορώ που προσπαθείς να καταλάβεις: ευελφάλεια

  20. Νίκος Γκ. avatar
    Νίκος Γκ. 31/01/2012 18:02:52

    Ευελφάλεια 2012

  21. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 31/01/2012 18:10:24

    Τιγράνη...είσαι βέβαιος ότι όλα αυτά τα σκέφτηκα...εγώ;;;;;;;;;;; χαχαχα! καταπληκτικό σχόλιο!!!

  22. ΜΠ avatar
    ΜΠ 31/01/2012 18:19:37

    Δεν ντρέπεται λιγάκι η Υπουργός Παιδείας;;;
    Τα παιδάκια νηστικά, χωρίς θέρμανση και βιβλία στα ελληνικά σχολεία !!!!! ΑΙΣΧΟΣ, ΝΤΡΟΠΉ!
    Ασχολείται με "υψηλή πολιτική" όταν στο σπίτι της που είναι το Υπουργείο της, γίνεται χαμός!!!!! Ποιοί είναι αυτοί που κατάντησαν τη Χώρα μας έτσι;;;;; Πότε θα απαλλαχθούμε από αυτούς ;;;;;; Πότε ;;;;;;

  23. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 31/01/2012 20:27:53

    "Μαλαριές".

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 31/01/2012 21:20:51

      Από μαλα-κές πιπε-ριές;

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 31/01/2012 22:14:10

      Α,έσκασες μύτη κι εσύ;
      Μ'άφησες μόνο μου με τα τέρατα!
      Μέχρι και όφι με είπαν..
      Δε μασάω, αλλά χρειάζομαι που και που
      κάποιον για να μου δένει τις πληγές..

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 31/01/2012 22:15:20

        Στον Καυσοκαλυβίτη απευθύνομαι..

  24. Απορία avatar
    Απορία 31/01/2012 21:06:16

    Μάλλον θα εννοούν ασφάλεια μέσω της εργασιακής ευελιξίας.

    Τώρα π.χ. κάθεσαι άνεργος, όταν έρθει όμως στα πράγματα η "ευαλφάλεια" θα αισθάνεσαι εργασιακή ασφάλεια γιατί που ξέρεις, εκεί που κάθεσαι τσουκ μπορεί να χτυπήσει το τηλέφωνο και να ζητάνε μεταφορείς για δυο-τρεις ώρες, οπότε τσουκ τον κονόμησες τον κουραμπιέ.

    Γι'αυτούς που δεν γνωρίζουν το επόμενο νόμισμα της χώρας δεν θα είναι η δραχμή αλλά ο κουραμπιές...

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Απορία 01/02/2012 09:33:39

      Δώστε άχνη ζάχαρη στον λαό!

  25. tzager avatar
    tzager 31/01/2012 21:36:26

    Kι όμως Κύριε Ροδινέ...

    Ένα νέο κόμμα όπου θα συνυπάρχουν μετριοπαθείς φωνές όπως αυτές του Αλέκου Παπαδόπουλου, της Διαμαντοπούλου, του Κωστή Χατζηδάκη, του Κυριάκου Μητσοτάκη, του Στέφανου Μάνου, του Ραγκούση θα αποτελέσει πραγματικό αντίβαρο στις παροχημένες και παλαιοκομματικές πρακτικές και ρητορίες των δύο πάλαι ποτέ μεγάλων κομμάτων εξουσίας.

    Και τουλάχιστον ένα κόμμα πραγματικά και όχι κατ'επίφαση μεταρυθμιστικό, όπως μέχρι τώρα έχουν υπάρξει το ΠαΣοΚ και η ΝΔ, θα εκφράσει μία μερίδα ενεργών, μετριοπαθών, ακόμη και απολίτικων πολιτών που τους αποξενώνει το υπάρχον πολιτικό σύστημα.

    Και αυτά τα περί λήθης... αφήστε... έχουμε πάρει αρκετές δόσεις από ξεγυρισμένη λήθη τα τελευταία 35 χρόνια!!!

    • factorx avatar
      factorx @ tzager 31/01/2012 22:11:43

      Με συγχωρείς, αλλά τη Ντορίτα δεν υποστήριζες εσύ;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ factorx 01/02/2012 00:41:19

        Ασ' τους να το φτιάξουν, Φάκτορα, και θα δουν τι θα... πάρουν. Χειρότερα κι από το 0.70% που πήρε η Δράση μόνη της στις (χαλαρές) ευρωεκλογές του 2009 (και μετά δεν τόλμησε να ξανακατέβει). Αυτή είναι η απήχηση του νεοφιλελευθερισμού στην Ελλάδα, κι αν βάλεις και το (μόνον ελέω Κρήτης) 2% της Ντορίτας, πάλι δεν βλέπουν Βουλή ούτε με το κυάλι.

        Εδώ, μέχρι κι ο Λοβέρδος άφησε "μπουκάλα" σήμερα τους (έτερους) ακρονεοφιλελεύθερους (Ραγκούση και Μόσιαλο) της παρεούλας, για να πάει υπαρχηγός στο εναπομείναν... 7% που πιάνει το ΠΑΣΟΚ σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις!

    • Orestios avatar
      Orestios @ tzager 31/01/2012 22:16:36

      Μετριοπαθής φωνές έχουν όλοι αυτοί που ανέφερες?
      Πώς έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα?
      Ας πούμε, από πού προκύπτει η μετριοπάθεια της Αννούλας όταν μοιράζονται κουπόνια στα σχολεία (και σύντομα σε όλη την κοινωνία) που θυμίζουν εποχές Σοσιαλιστικής αγριότητας ?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ tzager 01/02/2012 00:48:58

      Το αγγούρι του νεοφιλελευθερισμού, όση σως "μετριοπάθειας" και να του βάλεις δεν γλιστράει το έρμο.

    • ΚΠ avatar
      ΚΠ @ tzager 01/02/2012 09:03:27

      Δεν είναι "μετριοπαθείς φωνές", πρακτοράκια ("agents" που θα έλεγε και η Διαμαντοπούλου) της πλάκας είναι, αναπάγγελτοι, αποτυχημένοι, ασήμαντοι, μια - δυο εργολαβίες ανέλαβαν στο Southeastern Europe και τα σκ@τωσαν. Ερεύνα και μην πιστεύεις. Τους δύο εξ' αυτών τους γνωρίζω προσωπικά (καλά). Καμμία σχέση με την προπαγάνδα. Το ότι υπάρχουν Βενιζέλοι, ΓΑΠ και Βουλγαρομεϊμαράκηδες (big mistake, ακόμη το πληρώνουμε ως παράταξη) δεν σημαίνει ότι αυτοί οι "άγγελοι" θα σε σώσουν._Κ.Π.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tzager 01/02/2012 10:51:49

      tzager,
      ολες αυτές οι ....μετριοπαθείς φωνές είχα πολλές ευκαιρίες και πολύ χρόνο όταν άσκησαν εξουσία (πλήν Κυριάκου) να αποδείξουν τις ικανότητες τους.
      Τα γνωρίζουμε τα κατορθώματά τους.
      Εδώ η Διαμαντοπούλου απέτυχε στο αυτονόητο:
      Να έχουν τα παιδιά βιβλία και φιλοδοξεί να ...σώσει τη χώρα;
      Ελεος

  26. Orestios avatar
    Orestios 31/01/2012 21:48:23

    Το "ασφιξία" δεν ήταν εύηχο (ασφάλεια και ευελιξία).

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 01/02/2012 10:52:40

      Oρέστιε,
      η ....ασφιξία θα είναι το αποτέλεσμα της ευελφάλειας!

  27. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 31/01/2012 22:31:50

    Ευελφάλεια και Μαλακελειό
    h__p://www.youtube.com/watch?v=F8Q7QKXzbGc

  28. The Don avatar
    The Don 01/02/2012 04:21:04

    Θα προτείνω το μαλασύννεφο!

  29. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 01/02/2012 09:14:56

    Τώρα.... τους βάζεις ιδέες και αν τις ακολουθήσουν δεν θα φταίει κανένας άλλος αλλά μονάχα εσύ... Τι πράμματα είναι αυτά? :)

  30. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 01/02/2012 09:45:49

    Εγώ πάλι σαν απάντηση στις μεγαλοκοτσάνες της Ανοητοπούλου προτείνω το "Αρεάστικους - Πουθεκυπομπούγια" (Άντε ρε ανιστόρητη στην κουζίνα σου - που θες και υψηλή πολιτική, Μπουμπουλίνα-γιαλαντζί)

  31. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 01/02/2012 10:50:21

    Ευελφάλεια!

    Υπέροχο!

    Είναι σα να λέμε τραμωδία, δηλαδή τραγωδία και κωμωδία.

  32. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 01/02/2012 13:17:53

    Ημαρτον Κε TZAGER !!

    Πως θα το λενε αυτο το κομμα ? George Soros and Anan partners ? Για το αμερικα δεν θα ηταν ασχημο, εδω ο κεσες με το γιαουρτι πεφτει λιγο βαρυς αγαπητε...

  33. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 01/02/2012 13:36:05

    Κι εσύ ρε Κώστα;
    Κι εσύ μαζί με το σάτυρο;
    Μετά απ'όλ'αυτά που σου έχει κάνει;
    Ντάξει καταλαβαίνω ότι μεταξύ συνταξιούχων υπάρχει κατανόηση..
    Βγαίνετε μαζί βόλτα με τα καροτσάκια;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 01/02/2012 14:53:07

      Συνταξιούχος είσαι και φαίνεσαι!
      Τους συνταξιούχους και τους Δαναούς να φοβάσαι!

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 01/02/2012 17:43:43

      Καλά λέγε τέτοια,κι άμα σας φέρω ξανά ρουλεμάν από τη Γερμανία να μου τρυπίσεις τη μύτη !
      Δε σας φοβάμαι..
      έχω την υποστήριξη του Ελκυστή και του Ιαπετού !
      Εσείς να τρέμετε !

  34. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 01/02/2012 13:39:24

    Ημαρτον MR TZAGER.....

    Και πως θα το λενε αυτο το κομμα ? George Soros and Anan Partners ?

    Για το Αμερικα δεν θα ηταν ασχημη σκεψη... εδω πεφτει λιγο βαρυς ο κεσσες του γιαουρτιου και ενδεχομενως θα υπαρξουν εμπλοκες...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.