#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/05/2012 11:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Εμμένω στο "freak hostel ΝΔ" για ένα μόνο λόγο: Αντώνης Σαμαράς"

(Απογοητεύσεις, ορθολογισμός και οι θαυμαστές τεχνικές επιβίωσης της μεταπολίτευσης - Μέρος 2ο)



Λοιπόν, ας το παραδεχτούμε. Ό,τι ονομάζουμε μεταπολίτευση, καθεστώς, σύστημα ή και ΄γω δεν ξέρω τι, είναι κάτι το πολύ, μα πολύ ευφυές. Βλέπαμε όλοι το ΠΑΣΟΚ να καταρρέει και ήμασταν σίγουροι ότι κάτι θα σκαρφιστεί το κατεστημένο για να μπορεί να υπάρχει εν ΠΑΣΟΚ αλλά χωρίς ΠΑΣΟΚ. Μόλις είδαμε τα δημοσκοπικά ποσοστά της ΔΗΜΑΡ αναφωνήσαμε εύρηκα! Πιστέψαμε βαθιά ότι το project Δημοκρατική Αριστερά εξυφαίνεται ως σχέδιο σωτηρίας του συστήματος ΠΑΣΟΚ. Ήμασταν βέβαιοι, όλα τα κομμάτια του πάζλ ταίριαζαν. Κάποιοι μάλιστα κλείνανε από καιρό το μάτι στον μικρό που τα λέει ωραία, που έχει βελτιωθεί πολύ επικοινωνιακά, και αβαντάρανε έτσι τον άκακο ΣΥΡΙΖΑ και τον φέρελπι αρχηγό του, θεωρώντας ευηθώς ότι η άνοδός της Αριστεράς θα είναι και η ταφόπλακα του ΠΑΣΟΚ. Καὶ ἔσται ἡ ἐσχάτη πλάνη χείρων τῆς πρώτης…

Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι απλώς ένα κόμμα, είναι νοοτροπία, τρόπος να περνά κανείς τη ζωή του: με δανεικά, άκοπα, πονηρά, αναξιοκρατικά, ψεύτικα, αντιπαραγωγικά, φαύλα. Στη διάρκεια του βίου του το κόμμα για να επιβιώσει επέδειξε πολλά πρόσωπα, από αντιευρωπαϊκό, δημαγωγικό και λαϊκίστικο έως εκσυγχρονιστικό, βλαχομπαρόκ τρέντυ και δουλικό παράρτημα ξενικών συμφερόντων. Χωρίς ποτέ όμως να μεταβάλλει την ουσία, το στόχο, το νόημα της ύπαρξής του, που δεν ήταν άλλος από την εξουσία καθ΄ εαυτήν και τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος. Το απόκομμα του οποίου ηγείται σήμερα ο Ευάγγελος Βενιζέλος δεν φαίνεται να πείθει και να ενδιαφέρει κανέναν. Έχει τελειώσει ιστορικά, γι΄ αυτό και δεν υπάρχει η παραμικρή προσπάθεια των πανίσχυρων ΜΜΕ να ανακόψουν την πορεία του προς τον όλεθρο. Δεν ισχύει το ίδιο όμως και για το κράτος ΠΑΣΟΚ. Όλους αυτούς δηλαδή που τόσα χρόνια κάνανε περιουσίες, απέκτησαν ισχύ και συνάμα πρόσβαση στην εξουσία.

Φαίνεται λοιπόν ότι η κιβωτός που θα κληθεί να σώσει τον παπανδρεϊκό τρόπο ονομάζεται ΣΥΡΙΖΑ. Με μια αριστοτεχνική, ομολογουμένως, ντρίμπλα, που μας άφησε τους περισσότερους αρκετά μέτρα πίσω, το πολιτικό, εκδοτικό, μιντιακό και μπαταχτσιδοεπιχειρηματικό κατεστημένο επιχειρεί έναν ασύλληπτο ιστορικοπολιτικό αναχρονισμό, διακτινίζοντας τη χώρα στο ΄81 και στις απαρχές της λαίλαπας. Τι κι αν αντί για τον χαρισματικό Αντρέα υπάρχει ένας ακοινώνητος γηραλέος μείραξ; Ο καθείς και τα όπλα του. Σημασία έχει να διασωθεί ο παπανδρεϊκή φαυλότητα, η απουσία ελέγχου, το μοίρασμα της πίτας κατά το δοκούν, η εξουσία για την εξουσία. Και αυτό στις μέρες μας γίνεται μόνο με έναν τρόπο. Με την επιστροφή στη δραχμή. Εκεί όπου το πάρτι της διαπλοκής θα ξαναφουντώσει, για τους ελάχιστους φεουδάρχες στην αρχή, σιγά σιγά και σε απείρως μικρότερες κλίμακες και για όσους δηλώνουν συν τω χρόνω κομματική υποταγή, μέχρι που να επανακαταστεί η εξαθλιωμένη κοινωνία καλολαδωμένο γρανάζι του κομματικού μηχανισμού της κιβωτού (που τότε μπορεί να μην λέγεται καν ΣΥΡΙΖΑ καθώς οι συνθήκες μπορεί να επιβάλλουν μία νέα μετάλλαξη). Σε κάθε περίπτωση (ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ ή ό,τι άλλο ξεφυτρώσει από την ίδια εθνοκτόνο ρίζα) αυτό που μετράει, γι΄ αυτό που θα δοθεί η μητέρα των μαχών, είναι ο πασοκικός, ο παπανδρεϊκός τρόπος, θεματοφύλακας του οποίου σήμερα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και πρωτοπαλίκαρό του ο Αλέξης Τσίπρας.

Υπό αυτό το πρίσμα, οι αντικομουνιστικές υστερίες όχι μόνο δεν πλήττουν στα σοβαρά την προσπάθεια μετακένωσης του ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά θα έλεγα ότι τον ενισχύουν. Το στοίχημα επομένως για τον υγιώς (μη εθνομηδενιστικά τουλάχιστον) σκεπτόμενο πολιτικό κόσμο του τόπου είναι πρωτίστως να καταστήσει σαφές στους πολίτες όχι πόσο κακιά είναι η Αριστερά αλλά τι ακριβώς επιχειρείται και διακυβεύεται σε αυτές τις εκλογές. Όχι μαθήματα πολιτικού σαβουάρ βιβρ, όχι κουνήματα δαχτύλων, ξερολισμούς και μουτράκια σε όσους δεν ψώνισαν από Συγγρού γωνία, αλλά ενάργεια, σοβαρότητα, ήθος, επιχειρήματα, λόγος πατριωτικός, εθνικός, ενωτικός.

Αν μένω ακόμα σε αυτό το freak hostel που λέγεται Νέα Δημοκρατία είναι για έναν λόγο. Τον Αντώνη Σαμαρά. Τίποτα άλλο. Τόσο καιρό υπήρχε η αίσθηση σε πολλούς ότι ο Σαμαράς τα κάνει όλα σωστά, έχει αλάνθαστο κριτήριο και υπερκόσμια χαρίσματα. Τα επιτεύγματα της συντριβής αφ΄ ενός του ισχυρότερου παλαιοκομματικού πυλώνα στο εσωτερικό της παράταξης και, αφ΄ ετέρου, του πρωθυπουργεύοντος άγλωσσου μυστακοφόρου ανθέλληνα, συνεπικουρούσαν και έδιναν ελπίδες για ριζική αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό. Ο Σαμαράς όμως  έκανε σφάλματα, αφέθηκε να επηρεαστεί από ανθρώπους που βάφτισαν τη δειλία διπλωματία. Απογοήτευσε κόσμο, αυτό είναι αλήθεια και καλά θα κάνουνε να τη δεχτούν όσοι κλείνουν τα μάτια ακόμα και τώρα. Άλλοι, παρ΄ όλες τις επιφυλάξεις τους, συνέχισαν να τον στηρίζουν (μαγκωμένοι, κατηφείς αλλά παρόντες). Άλλοι πάλι δεν κατάφεραν να κάνουν την υπέρβαση και επέλεξαν το αυτομαστίγωμα του καιροσκόπου και της ακροδεξιάς. Υπάρχουν κι εκείνοι που δεν βρήκαν καν τη δύναμη να πάνε να ψηφίσουν. Η ζωή όμως συνεχίζεται, η χώρα μάς χρειάζεται όλους, μαζικά, και μας χρειάζεται όχι για να μας διορίσει και να μας βολέψει όπως κάποτε, αλλά για να εξασφαλίσει τη δυνατότητα πρωτίστως να υπάρχει και στη συνέχεια να ελπίζει σε ένα καλύτερο αύριο.

Στη μάχη που ακολουθεί κρίνεται αναντίρρητα, και μάλλον τελεσίδικα, η επιστροφή της πατρίδας στο έλος της δεκαετίας του ΄80 (χωρίς όμως πακέτα Ντελόρ και ξένο, αδούλευτο, χρήμα) ή το ενδεχόμενο ενός άλματος προς τα εμπρός, χωρίς τα δεσμά της ψευτιάς, της μειονεξίας, της φαυλότητας, της αδικίας. Με ένα τέτοιο διακύβευμα μπροστά μας δε νοείται να μείνουμε αμέτοχοι. Και η μετοχή στη δημοκρατία είναι συνυφασμένη με την έννοια της επιλογής. Οι επιλογές μας λοιπόν είναι συγκεκριμένες. Μακάρι, ειλικρινά μακάρι να υπήρχαν καλύτερες, ιδανικές ει δυνατόν, επιλογές που θα εγγυόταν ομαλότητα, πρόοδο, ανάπτυξη και ευημερία. Θα το πω και ας σκανδαλιστούν κάποιοι: Αν βρισκόταν καλύτερος από τον Σαμαρά εγώ θα ήμουν με τον καλύτερο, όχι με τον Σαμαρά, γιατί μέλημά μου είναι η χώρα και όχι η πολιτική τύχη κανενός.

Εξακολουθώ να τον στηρίζω γιατί τον αξιολογώ ακόμα καλύτερο από τους άλλους. Ζυγίσω τις δικές μου ελπίδες και απογοητεύσεις, τα δικά του χαρίσματα και αδυναμίες, επιστρατεύω τον ορθολογισμό μου, συναρμόζω τα επί μέρους σε ένα συνολικό πλαίσιο όχι φαντασιακό αλλά ρεαλιστικό, και αποφαίνομαι πως ο Αντώνης Σαμαράς έχει μεγαλύτερα εχέγγυα επιτυχίας (ή έστω μικρότερης αποτυχίας) από τους υπολοίπους. Κι αν με το καλό έρθει η νίκη και αυτός συνεχίσει να επιτρέπει και να επιλέγει (γιατί τότε η ευθύνη της επιλογής θα βαραίνει αυτόν και μόνον αυτόν) την αυτοϋπονόμευση από το παλαιοκομματικό έλος, τότε ας χωρίσουν, με αποκλειστικά δικιά του ευθύνη πια, οι δρόμοι μας οριστικά και αμετάκλητα. Αν πάλι επιχειρήσει τη ριζική αλλαγή, τότε θα βρει δίπλα του χιλιάδες συμπαραστάτες, μαχητές της αξιοπρέπειας και της εθνικής παλιγγενεσίας. Αυτό είναι το δικό μου, υποκειμενικό συμπέρασμα, ο δικός μου, προσωπικός ορθός(;) λόγος.

Τιγράνης

Υστερόγραφη έκκληση: Δεν πολεμάς τον παπανδρεϊκό τρόπο  επιστρατεύοντας τους γνησιότερους εκφραστές του.

Προηγούμεν0: Με την φανέλα της εθνικής Ελλάδος στο déjà vu ενός εφιάλτη

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 30/05/2012 12:03:48

    Τιγράνη,
    Δεν θα έλεγα πως η ρητορική για τα δήθεν λάθη του Σαμαρά βοηθά. Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να μιλήσει για λάθη με αποκλειστικό γνώμονα το εκλογικό αποτέλεσμα. Η ρητορική για τα δήθεν λάθη δημιουργεί κλίμα αρνητικό για τη συνέχεια. Εάν δηλαδή μετά τις εκλογές του Ιουνίου δεν είσαι αυτοδύναμος θα ζητήσεις το κεφάλι του Σαμαρά στο πιάτο; Ο πόλεμος δεν τελειώνει με μια μάχη. Επίσης δεν είμαστε σε θέση να ερμηνεύουμε πολιτικά αποτελέσματα με ακρίβεια. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να στηρίξουμε τις επιλογές της ηγεσίας. Όσον αφορά τη συμπεριφορά της ελληνικής κοινωνίας και το εκλογικό αποτέλεσμα θα ήθελα να επισημάνω ότι η τριακονταετία που πέρασε είναι μια αρκετά μεγάλη περίοδος ώστε να αλλοιωθεί η συνείδηση του ελληνικού λαού. Δυστυχώς για όλους μας αυτό που εξόργισε τον πολίτη είναι η περικοπή του εισοδήματός του. Ο πολίτης αυτός ακόμη και αν ανήκε στη λεγόμενη δεξιά και επί χρόνια υποστήριζε ότι γίνεται κατασπατάλιση του δημόσιου χρήματος και ότι υπάρχουν παθογένειες δεν μπόρεσε να μείνει "αύθαρτος". Με το χαρακτηρισμό αυτό εννοώ ότι τον επηρρέασε ο κρατισμός. Η ποσοκοποίηση της ελληνικής κοινωνίας είναι πραγματικότητα. Όσο βέβαιος όμως είμαι για αυτά που γράφω άλλο τόσο βέβαιος είμαι ότι σύντομα θα αρχίσει μια νέα τριακονταετία η οποία θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Αυτό είναι επιτακτική αναγκαιότητα.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Δεξιόχειρας 30/05/2012 15:17:00

      Δεξιόχειρα, δεν συμμερίζομαι σε καμία περίπτωση το «η ρητορική για τα δήθεν λάθη του Σαμαρά δεν βοηθά». Δηλαδή πόσο πιο κάτω θέλουμε να δούμε την παράταξη για να παραδεχτούμε ότι έγιναν σφάλματα και μάλιστα όχι ανεπαίσθητα και δήθεν αλλά χονδροειδή; Η κοινωνία δεν ταυτίζεται με τον – ό,τι και να γίνει – φιλοσαμαρικό μας μικρόκοσμο. Το έγραψα και χθες: σε κάποιους αρκεί για να πειστούν πολιτικά απλώς και μόνον η παραφορά της βουβής θέας του Αντώνη Σαμαρά. Καλώς, αλλά υπάρχει και πολίτες που δεν σκέφτονται έτσι και καλό θα ήταν να μην προσπαθούμε να τους βγάλουμε τρελούς. Το ζητούμενο σε αυτές τις εκλογές δεν είναι να πεισθούν αυτοί που δεν ανήκαν στο 18% ότι έκαναν λάθος που δεν ψήφισαν ΝΔ (γιατί πριν υποκύψουν στην ακαλαίσθητη γοητεία κάποιου νεόκοπου σωτήρα κάτι θα τους έδιωξε από την παράταξη), αλλά ότι παρά τα χίλια μύρια προβλήματα και λάθη (που είναι εδώ, φωνάζουνε και η άρνησή τους μόνο να μας εκθέσει μπορεί) υπάρχει αυτοκριτική, υπάρχει διάθεση αλλαγής, βελτίωσης, και ότι έχουν γνώση οι φύλακες για πράγματα που πλήγωσαν και που οδήγησαν είτε στην αποχή είτε σε αντιδραστικές επιλογές.

      Ποια αυτοδυναμία και ποιο πιάτο; Το πνεύμα μου είναι τελείως διαφορετικό. Κατ΄ εμέ προϋπόθεση εθνικής επιτυχίας είναι πρώτα και πάνω απ΄ όλα εκείνο το τόλμημα για το οποίο μιλούσαμε εχθές. Προηγείται η διακινδύνευση ριζικών αλλαγών και έπεται η αμφίβολη επιτυχία. Βέβαια υπάρχει πάντα και η επιλογή της παλαιοκομματικής προσκόλλησης. Διαλέγει και παίρνει κανείς…

  2. 1kris avatar
    1kris 30/05/2012 12:14:36

    Καλημερα Τιγρανη.οντως πολυ καλο αρθο.μεστο .τωρα πια τα παντα ειναι στο χερι του προεδρου της παραταξις του Αντωνη του Σαμαρα.τωρα 18 μερες πριν απο την καλπη πρεπει να αποδειδη οτι ειναι κυριαρχος και στο κομμα αλλα και στη πολιτικη σκηνη.Πρεπει να αποδειξη οτι μπορει να φερει τα πανω κατω.να συγκρουστει με το ιδιο το συστημα που ανηκει να μας αποδειξη οτι ενας μετα απο πολλα χρονια θα προταξει το συμφερον του λαου και οχι των λιγων.Αλλωστε για αυτο τον λογο τον αναδειξαμε προεδρο.και ο τροποσ που μπορει να το κανει ειναι ενας.ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΡΑΧΟΙ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΗ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΟΥΣ

  3. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 30/05/2012 12:52:30

    Υπάρχουν κάποιες διαφορές του ΣΥΡΙΖΑ με το παπανδρεϊκό ΠαΣοΚ, που δεν πρέπει να παραβλέπει κανείς.

    Ως εκ της ιδεολογίας του, αν δεχτούμε ότι έχει την αριστερή ή αριστερίστικη, τέλος πάντων, Ο ΣΥΡΙΖΑ τάσσεται:

    α) Υπέρ των λαθρομεταναστών και υπόσχεται ανοικτά σύνορα και νομιμοποίηση όλων των λαθρομεταναστών (~ 4.000.000 ψυχών), που βρίσκονται στην Ελλάδα. Μία τέτοια κίνηση θα ανοίξει ακόμη περισσότερο τον ασκό του Αιόλου, αφού θα δράσει σαν πρόσκληση. Το παπανδρεϊκό ΠαΣοΚ δεν είχε την ευκαιρία να δείξει τι πολιτική θα ακολουθούσε έναντι της λαθρομετανάστευτσης. Το "εκσυγχρονιστικό" ΠαΣοΚ, η ΝΔ και το μετασημιτικό, κατάφεραν να φέρουν την χώρα στα σημερινά χάλια.

    β) Υπέρ της περικοπής των αμυντικών δαπανών, κάτι που δεν έκανε ο Α.Π., ο οποίος αντιμετώπιζε σοβαρά τον κίνδυνο της Τουρκίας και το 1987 (υπόθεση "Πίρι Ρέις") με σθένος. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι και υπέρ της ελληνοτουρκικής "φιλίας, όπως όλες οι μετά Ανδρέα Παπανδρέου κυβερνήσεις.

    γ) Υπέρ του ονόματος Μακεδονία" για τα Σκόπια, πράγμα που αμφιβάλλω αν θα είχε δεχτεί το παπανδρεϊκό ΠαΣοΚ.

    Κατά τα άλλα, συμφωνώ με το άρθρο. Και αν ο Α. Παπανδρέου τήρησε τις λαϊκίστικες υποσχέσεις του με δανεικά, τα οποία πληρώνουμε σήμερα, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα μπορέσει να τις τηρήσει (κατώτατος μισθός ... € 1.300 !!), διότι δεν θα βρει δανεικά. Συνεπώς, μόνη διέξοδο έχει την έξοδο από την ΟΝΕ, η οποία προϋποθέτει έξοδο και από την ΕΕ, ώστε να αρχίσει να "κόβει" δραχμές κατά το δοκούν, μεχρι να φθάσομε στις δραχμές του Τσολάκογλου.

    Δυστυχώς, ο ΣΥΡΙΖΑ θα αποδειχθεί πολύ χειρότερη λύση, απ' ό,τι ήταν το παπανδρεϊκό ΠαΣοΚ, αλλά οι ψηφοφόροι του δεν το έχουν συνειδητοποιήσει. Ακόμη μιλάνε για τις καλές ημέρες της δεκαετίας του '80, χωρίς να καταλαβαίνουν πού μας οδήγησαν.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Ανώνυμος 30/05/2012 15:23:43

      Να θυμίσω απλώς ότι ο παπανδρεϊκός τρόπος έχει αποδειχθεί συν τω χρόνω ιδιαιτέρως εύκαμπτος και εύπλαστος σε ό,τι αφορά ζητήματα ιδεολογίας. Είναι ανάγκη να καταδειχτεί η υπαρκτική σχέση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ (h**/www.antinews.gr/2012/05/30/163752/)

  4. juliet avatar
    juliet 30/05/2012 13:12:29

    Tιγράνη
    Καλημέρα,κύριε διάβασα και χθες το άλλο άρθρο σας και μπορώ να πω ότι δεν χαιδεύετε αυτιά .
    Οταν βγάζεις ένα προιόν στην αγορά δεν μπορείς να το έχεις συνέχεια με την ίδια συσκευασία.Κάποια στιγμή όταν έλθει ο κορεσμός ,που τις περισσότερες φορές είναι η συσκευασία,θα πρέπει να την αντικαταστήσεις εφ'όσον η αγορά λειτουργεί για το κέρδος .Τα 30 χρόνια ,λοιπόν ,του σλόγκαν Πασοκ =Ευημερία άρχισε να καταρρέει εφ'όσον όλα ήτανε δανεικά και ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΑ.
    Αρα σωστά επισημαίνετε ότι πρέπει να γίνει αλλαγή της ''συσκευασίας''.Οσοι πίστευαν ότι δεν θ'αλλαζε η συσκευασία είναι εκτός χρόνου .
    Το 1981 μετά από ένα επίπεδο πολιτικών -δεν κρίνω τα πιστεύω-τύπου Κανελλόπουλου ,Παπανδρέου κλπ έπρεπε το μοντέλο να είναι ένας χαρισματικός λαοπλάνος ηγέτης .Αυτός ήτανε ο Ανδρέας.Ο κόσμος διάβαζε εφημερίδες ,υπήρχαν αξιόλογοι συντάκτες άρα κάποιος είχε πρότυπα γραφής και κρίσης .
    Ο κόσμος αυτός από τη στιγμή που ανέλαβε ο χαρισματικός ηγέτης έπρεπε να μείνει ένα βήμα πίσω .Τον ενδιέφεραν νέοι για να τους πλάσει σύμφωνα με τα δικά του πρότυπα ,να τους δώσει εξουσιές ,μικροί κυβερνήτες -συνδικαλιστές.Οι μάζες ελέγχονται εφ'όσον ικανοποιούνται οι ανάγκες του και τα θέλω τους.Τότε ήτανε η αναγνώρηση και οι ανάγκες για καλοπέραση.Ικανοποιήθηκαν και τα δύο.
    Μετά από 30 χρόνια το εκπαιδευτικό επίπεδο ..άστο ,το βιοτικό για τους πολλούς ....άστο να πάει ..άρα ο νέος αρχηγός θα είναι μέτριος και καθημερινός .Το προιόν άλλαξε συσκευασία .Το ίδιο ομως έχει τα ίδια συστατικά ,το περιτύλιγμα είναι διαφορετικό.
    Το θέμα μας είναι ότι πρέπει να πολεμήσουμε να μην εξαπλωθεί .
    Αυτή τη χρονική στιγμή ο καλύτερος είναι όντως ο Σαμαράς .Την επομένη θα πρέπει να πολεμήσει το σύστημα .
    Θα πρέπει ν'αναπληρωθούν τα 30 χρόνια καταστροφής και αμάθειας ,ραγιαδισμού για να κάνουμε τη δουλειά μας.
    Θέλω να πιστεύω ότι θα γίνουν οι αλλαγές αφού κοπούν όλα τα κεφάλια της λερναίας ύδρας που λέγεται κομματικό κράτος και που κληρονομεί ο ένας στον άλλο.
    ''Ο πολιτικός ανήρ οφείλει να έχη γνώμονα πάσης αυτού πράξεως το κοινό συμφέρον και εις το συμφέρον τούτο να υποττάση άνευ ενδοισμού το τε συμφέρον του κόμματος ,εις ο ανήκει, και το των μελών του κόμματος τούτου''.
    Ελευθέριος Βενιζέλος

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ juliet 30/05/2012 15:47:32

      Juliet, χαίρετε. Ακριβώς όπως τα λες. Το περιτύλιγμα αλλάζει, αλλά το αντίδωρο (στην ψήφο) παραμένει το ίδιο το πρόταγμα του παπανδρεϊκού κράτους: Η εξαπάτηση της κοινωνίας, η μορφοποίηση και ο κατακερματισμός της σε κομματικά παραρτήματα, με στόχο την μακροημέρευση ενός εθνομηδενιστικού συστήματος διαπλοκής και αναξιοκρατίας.

  5. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 30/05/2012 13:13:51

    Ο παλαιοκομματισμός σε όλα τα κόμματα καλά κρατεί.
    Για το πασοκ και την μετάλλαξή του σε ΣΥΡΙΖΑ, δεν θα πω τίποτα, νομίζω όλο και περισσότεροι το καταλαβαίνουν.
    Για τη ΝΔ, όμως έχω να πω ότι μέσα σε συνθήκες κρίσης, τα 2,5 χρόνια ηγεσίας του Σαμαρά δεν έφτασαν για την ριζική ανανέωση και σπάσιμο παλιών νοοτροπιών.
    Παρόλα αυτά ο Σαμαράς τα επιχείρησε όλα αυτά, αλλά δυστυχώς το ¨σύστημα¨ που τον πολεμάει του έφερε πλήγμα με την ίδρυση κομμάτων 5 στον αριθμό από την μήτρα της ΝΔ, αλλά και οι ψηφοφόροι της παράταξης αυτής δεν φάνηκαν ώριμοι να δεχθούν τέτοιες αλλαγές.
    Μην μας κάνει εντύπωση, η όλη στάση Σαμαρά, αν θέλουμε να λέμε συνεχώς ότι έκανε λάθη δεν νομίζω ότι βοηθάμε ουτε καν τους εαυτούς μας.
    Η στάση του Σαμαρά να προσπαθήσει να ενώσει όσο μεγαλύτερα τμήματα του κεντροδεξιού χώρου, στην παρούσα και επείγουσα συγκυρία, όχι μόνο είναι σωστή αλλά και επιβεβλημένη , γιατί αν δεν το έκανε θα έδειχνε άνθρωπο που δεν προσαρμόζεται στα δεδομένα.
    Αν για κάτι δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει τον Σαμαρά, είναι η καλή του πρόθεση (προσπάθησε πολύ να καθαρίσει το τοπίο, αλλά δεν το πέτυχε και αυτό φάνηκε καθαρά στις 6/5).
    Αν ο λαός παρασύρεται και δεν κατανοεί τον σύγχρονο, ρεαλιστικό λόγο του Σαμαρά, γι΄αυτό ας ψαχτούμε όλοι. Είμαστε ώριμοι να δεχτούμε και ν΄αφομοιώσουμε τον σύγχρονο λόγο; Ή μας χωρίζουν χιλιόμετρα απ΄αυτόν;
    Το να κλείνεις τα μάτια και να ζεις σε μια ονειρική κατάσταση, έρχεται η παραγματικότητα που σε προσγειώνει αλλού, από κει που ονειρευόσουν.
    Ο αγώνας για να σπάσουν κατεστημένες νοοτροπίες χρόνων, είναι μακρύς και θέλει υπομονή απ΄όλους.
    Σήμερα όμως προέχει να κάνουμε το θαρραλέο βήμα μπροστά για την επιβίωση της πατρίδας και των ανθρώπων της.
    Ο Σαμαράς θα είναι επικεφαλής σ΄αυτόν τον αγώνα και εδώ είναι η μεγάλη απόφαση:
    Θα τον εμπιστευτούμε για ν΄αλλάξουμε τα πάντα, ή θα παραμείνουμε στην αδιέξοδη μιζέρια μιας Ελλάδας που αρνείται ν΄αλλάξει και να προχωρήσει;

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ Απλή σκέψη 30/05/2012 14:15:09

      "Όπου ακούς μεγάλο τρύγο, παίρνε μικρό καλάθι" (λαϊκή παροιμία).
      Το γενικόλογο "θα αλλάξουμε τα πάντα" του Σαμαρά, μοιάζει με την "επανίδρυση του κράτους" του προκατόχου του.

      Με φθαρμένα υλικά, δεν χτίζονται καινούρια σπίτια. Ίσως ο Σαμαράς να είναι ο "μη χείρων", επειδή υπάρχει ο Τσίπρας και το σινάφι, αλλά μέχρις εκεί. Ο Σαμαράς δεν θα δώσει λύση, διότι κι αυτός από το ίδιο φθαρμένο και διεφθαρμένο μεταπολιτευτικό καθεστώς προέρχεται.

      • juliet avatar
        juliet @ Ανώνυμος 30/05/2012 14:21:53

        Προτάσεις έχεις; αλλιώς είναι έυκολο να κατακρίνεις .
        Πες μας ποιός πιστεύεις είναι ο καταλληλότερος ...για να πούμε τη γνώμη μας .
        Γιατί κάποιος σοφός είπε:
        Το ζιζάνιο είναι ένα φυτό ,τις αρετές του οποίου ακόμη δεν αποκάλυψαν''.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Ανώνυμος 30/05/2012 15:03:03

        θέλεις να στο εξειδικεύσω; Νόμισα ότι κατάλαβες τι πρεσβεύει η ΝΔ του Α. Σαμαρά.
        Αλλάζω τα ¨πάντα¨ , σημαίνει:
        1.Μειώνω το κράτος και το κάνω ευέλικτο και αποδοτικό, βάζοντας αξιοκρατικά τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση.
        2. Χτυπάω την γραφειοκρατεία.
        3. Μειώνω την φορολογία των επιχειρήσεων.
        4. Εξασφαλίζω ρευστότητα στην αγορά, μέσω της επνακεφαλοποίησης των τραπεζών.
        5. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η προσέλκυση επενδύσεων.
        6. απότέλεσμα του (5), είναι η μείωση της ανεργίας και η ανάκαμψη.
        7. αποτέλεσμα του (5), (6), είναι περισσότερα έσοδα στα κρατικά ταμεία, χωρις επιπλέον φόρους - αλλά με ΜΕΙΩΣΗ των φόρων.
        8. αποτέλεσμα του (7), είναι εφαρμόζω κοινωνική πολιτική συνεχώς βελτιούμενη.
        9. ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Εκκίνηση της μηχανής που λέγεται ¨οικονομία¨, με εργαλείο την ¨ανάπτυξη¨.
        Αυτά ... (μόνο για την οικονομία!)

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Ανώνυμος 30/05/2012 16:09:18

        Φίλε ανώνυμε, στην κατάσταση που φτάσαμε και το μη χείρων αποτελεί, έστω, μια κάποια λύσις. Αλλιώς σωστά αναρωτιέται η Ιουλιέτα, τι άλλο;

        • Ανώνυμος avatar
          Ανώνυμος @ Τιγράνης 30/05/2012 20:35:49

          Ακριβώς, Τιγράνη, αυτό λέω κι εγώ. Απλώς δεν περιμένω ότι ο Σαμαράς θα βγάλει την χώρα από αδιέξοδο. Παράταση ζωής ίσως της δώσει. Η λύση Τσίπρα είναι καταστροφική, αλλά στην τελευταία δημοσκόπηση παίρνει 30% (!).

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Απλή σκέψη 30/05/2012 16:14:11

      Εντάξει, φταίει ο κακός και ανώριμος λαός που δεν αφέθηκε να παρασυρθεί από το όραμα και το λόγο του Αβραάμ Πάπα Σαμαρά. Μα για όνομα του Θεού, κι εμείς τον στηρίζουμε και τον αγαπάμε, αλλά δεν κάνουμε κι έτσι. Πραγματικά δεν ξέρω αν αυτές οι προσεγγίσεις περισσότερο διώχνουν ή ενώνουν. Δεν έχει νόημα να κλείνουμε τα μάτια σε εξόφθαλμες αδυναμίες, χάνουμε σε αξιοπιστία έτσι. Εκτός κι αν δεν βλέπουμε αδυναμίες, οπότε… Και ακριβώς επειδή η κριτική που γίνεται εδώ είναι εξ ιδίων, ενέχει πόνο και δυσκολίες μεγάλες, εν τέλει όμως καταλήγει στην ενίσχυση μιας πολιτικής σχέσης με εκατέρωθεν υπαναχωρήσεις, τριγμούς, φθορά αλλά και ένα κοινό όραμα για το μέλλον της πατρίδας που μόνο ελπίδα μπορεί να μας γεμίζει.

      Η ηγεσία δεν χτίζεται με καλές προθέσεις. Απαιτεί τολμηρές αποφάσεις, άλματα για να ξεκολλήσει ο τόπος από το χθες, διακινδυνεύσεις. Δεν εγγυάται κανένας ούτε την επιτυχία των τολμημάτων ούτε ότι δεν θα υπάρξουν αντιδράσεις. Αν ήταν τόσο απλά όλα δεν θα χρειαζόμασταν ηγέτη για να τα καταφέρει, θα κάναμε τη δουλειά και με απλούς διαχειριστές. Δεν επενδύω σε τακτικούς ελιγμούς και μη μου άπτου πολιτικές, αλλά στην τρέλα και στον αδιαπραγμάτευτο πατριωτισμό του Σαμαρά.

      • juliet avatar
        juliet @ Τιγράνης 30/05/2012 16:24:01

        Τα είπες όλα .....στον αδιαπραγμάτευτο πατριωτισμό του Σαμαρά,εκεί είναι η διαφορά και εκεί ποντάρουμε να σώσουμε ότι μπορούμε χωρίς να γίνουμε Χώρα αλλά ν'έχουμε σύνορα και ονομασία αυτή που είχαμε στους αιώνες να έιμαστε οι κάτοικοι της ΕΛΛΑΔΑΣ ,οι ΕΛΛΗΝΕΣ.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Τιγράνης 30/05/2012 18:05:11

        Ποιες είναι οι εξώφθαλμες αδυναμίες του ... Αβράμ Πάπα Σαμαρά;
        Δεν μου λες κανα δύο; Γιατί πραγματικά δεν καταλαβαίνω.

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 30/05/2012 18:19:19

          [Εντάξει, φταίει ο κακός και ανώριμος λαός που δεν αφέθηκε να παρασυρθεί από το όραμα και το λόγο του Αβραάμ Πάπα Σαμαρά.
          Πραγματικά δεν ξέρω αν αυτές οι προσεγγίσεις περισσότερο διώχνουν ή ενώνουν]

          Μου λέτε σας παρακαλώ που ωφείλεται το 19% στις 6/5; Μήπως στην ωριμότητα που ψήφιζε με 10,6%, Καμμένο;
          Ποιος διώχνει ποιόν;
          Σε διώχνω εγώ που σου λέω ότι το 19% δεν φτάνει για να κυβερνήσεις; Ή εσύ που λες ότι ο Σαμαράς είναι ¨στους στραβούς μονόφθαλμος¨;
          Όχι μονόφθαλμος δεν είναι, αλλά έχει και τα δύο μάτια ορθάνοιχτα, για να προστατεύει τους πάντες, είτε καταλαβαίνουν είτε όχι!

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Απλή σκέψη 30/05/2012 19:24:56

            Καλά, συνέχισε εσύ να αποκαλείς ανώριμους όσους δεν ψήφισαν ΝΔ τον Μάιο και περίμενε τον Ιούνιο να… συνετιστούν. Και μετά αναρωτιόμαστε τι έχουν τα έρμα και ψοφούν. Μα γιατί κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε; Στα μάτια ενός μέσου ψηφοφόρου, που δεν έχει το χρόνο, την άνεση και τη διάθεση για βερμπαλισμούς και θεωρίες, το πράγμα ήταν απλό. Ο Σαμαράς υποσχέθηκε δομικές αλλαγές και ανανέωση. Αντ΄ αυτού είδε τα τζάκια να καπνίζουν εν μέσω θέρους. Ταυτόχρονα επικοινωνιακά το κόμμα άφησε έκθετο τον αρχηγό του, δεν μπόρεσε να υποστηρίξει και να εξηγήσει την αλλαγή στάσης στο δεύτερο μνημόνιο, με αποτέλεσμα να μπει ο Σαμαράς σε ένα κάδρο που κανονικά θα έπρεπε να αποτελεί… πεδίο βολής για τη ΝΔ.

            Συμφωνώ ότι το 19% δεν φτάνει για να κυβερνήσεις, και συνεχίζω τη σκέψη σου λέγοντας ότι αν θες να κάνεις το 19 20 και 23 τότε παίρνεις τη Ντόρα και τον Ανατολάκη. Αν θες να κάνεις το 19 35 τότε παραδέχεσαι τα λάθη σου, ζητάς ταυτόχρονα ψήφο ανοχής (για τον θίασο που κατεβάζεις να παίξει μπάλα) και εμπιστοσύνης (στο όραμα και στις ικανότητες του αρχηγού) και προχωράς για εκλογές.

          • juliet avatar
            juliet @ Τιγράνης 30/05/2012 19:39:40

            Aγαπητοί μάλλον λέτε τα ίδια ,απλά τα βλέπετε από διαφορετική γωνία.
            ''Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά''.
            Φερραίος

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ juliet 30/05/2012 21:17:57

            αγαπητή Juliet,
            ένα μόνο έχω να σου πω: Σε πάω!

          • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
            ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Απλή σκέψη 30/05/2012 21:33:32

            <3

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Τιγράνης 30/05/2012 20:39:16

            Aν δεν αναλύσουμε σωστά το 10,6%, του Καμμένου, νομίζω δεν προσφέρουμε θετικά πράγματα.
            Εγώ πιστεύω, ότι η φούσκα του Καμμένου, δημιουργήθηκε μόνο και μόνο για ν΄ανακόψει τα φτερά του Σαμαρά, γιατί αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, η ΝΔ, παρόλο που στήριξε την κυβέρνηση Παπαδήμου, ανέβαινε δημοσκοπικά μέχρι και 32%.
            Η κατηφόρα ήρθε όταν δημιουργήθηκε το κόμμα Καμμένου, που πάτησε στην ρητορική ¨μημόνιο - ακντιμνημόνιο¨.
            Ποιά ήταν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ψηφοφόρων του Καμμένου;
            Ήταν οι ένθερμοι ¨αντιμνημονιακοί¨; Ή μήπως εμείς οι υπόλοιποι ξαφνικά γίναμε ¨μνημονιακοί¨;
            Δεν ισχύει πιστεύω ούτε το ένα ούτε το άλλο.
            Απλά ¨πέρασε¨ η προπαγάνδα του ¨συστήματος¨. Εδώ να δεχθώ , την αδυναμία της ΝΔ, να δείξει ότι απλά πρόκειται για προπαγάνδα.
            Τώρα όμως, ο λόγος αυτός που αναπτύσσει το άρθρο, σε ποιους απευθύνεται; Σε τι στοχεύει;
            Να συμαζέψει τους ¨πικραμμένους¨, που πίστεψαν στο όραμα του Σαμαρά, που βλέπουν ότι αλώθηκε το κόμμα από τους επιστρέψαντες;
            Αυτοί που πιστεύουν στον Σαμαρά και στο όραμά του,δεν φοβούνται, δεν αλλάζουν εύκολα, σε όποιο περιβάλλον και να βρεθεί ο Σαμαράς, γιατί πολύ απλά του έχουν ¨εμπιστοσύνη¨.
            Άρα δεν τίθεται θέμα γι΄αυτούς.
            Για τους άλλους που σκόρπισαν την ψήφο τους εδώ κι΄εκεί, γι΄αυτούς πρέπει να ενδιαφερθούμε τώρα, πάντως όχι λέγοντάς τους ότι ο Σαμαράς δεν είναι στο 100% των προσδοκιών τους, αλλά τι να κάνουμε, αφού δεν υπάρχει άλλος;
            Αυτή είναι μια μεμψίμοιρη , ηττοπαθής στάση, την ώρα που ο πόλεμος μαίνεται, την ώρα που διακυβεύονται όλα!
            Η ανανέωση σ΄ένα κόμμα, καλό είναι να γίνει, αλλά είναι δευτερεύον θέμα για τώρα.
            Τώρα επιβάλλεται να κοιτάξουμε το μεγάλο όραμα που λέγεται ΧΩΡΑ, και πως το υπηρετούμε με σθένος κι΄όχι με μυξοκλάμματα.
            Τα υπόλοιπα είναι δεύτερα, πολύ δεύτερα....

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Απλή σκέψη 30/05/2012 21:46:08

            Αγαπητέ μου Απλή σκέψη, είναι ηλίου φαεινότερο ότι προσεγγίζουμε τελείως διαφορετικά τα πράγματα και ότι, δυστυχώς, δεν λέμε καθόλου τα ίδια όπως αναφέρει η juliet. Ο Καμμένος είχε δείξει από καιρό τις προθέσεις του για αρχηγιλίκια και κομματικά παιχνίδια. Όταν βρήκε χώρο να κάνει κόμμα το έκανε χωρίς δεύτερη σκέψη – γρήγορα κι απλά. Αφ΄ ενός ας πρόσεχαν να τον απομονώσουν και να τον ξεσκεπάσουν όταν έπρεπε και αφ΄ ετέρου το επικοινωνιακό στρατηγείο ας αντιμετώπιζε τουλάχιστον αξιοπρεπώς την προπαγάνδα του συστήματος. Βέβαια ότι το σύστημα τον στήριξε, όπως κάποτε στήριξε τον Καρατζαφέρη, με στόχο να κόψει από τη ΝΔ, αυτό είναι αναμφισβήτητο. Υποτιμάμε όμως τη νοημοσύνη μας όταν λέμε ότι η ΝΔ έχασε ελέω Καμμένου. Πόσο θα μικρύνουμε μέσα μας ακόμα αυτή η παράταξη;

            Το άρθρο είναι αυστηρώς ακατάλληλον για όσους δεν βλέπουν πουθενά αδυναμίες, για όσους έχουν εμπιστοσύνη στον Σαμαρά ο κόσμος να χαλάσει, υπαινισσόμενοι ούτε λίγο ούτε πολύ ότι μπορεί να κάνει τα πάντα εκτός από… λάθη. Ούτως ή άλλως εσείς είστε οι σταθεροί, οι δεδομένοι ας πούμε. Που δεν κλονίζεστε από εμάς τους άπιστους κεντροδεξιούς Θωμάδες. Πάμε τώρα παρακάτω, γιατί με εσάς μόνο το 18-19% θα φαντάζει πολυτέλεια. Το άρθρο λοιπόν απευθύνεται σε όσους βλέπουν να περνάει ο καιρός και όλα να μένουν ίδια, σε όσους πάλεψαν να φύγει το παλιό και τους το τρίβουνε τώρα στη μούρη, σε όσους νιώθουν την ανάγκη να κάνουν κριτική γιατί έτσι ατσαλώνουν τη σχέση τους με την παράταξη, σε όσους αντέδρασαν στις αδυναμίες του Σαμαρά ψηφίζοντας με οργή ό,τι κουλό βρήκαν μπροστά τους, σε όσους είναι οργισμένοι με τον Σαμαρά γιατί ακριβώς βαθιά μέσα τους τον πιστεύουνε, ξέρουν τι μπορεί να κάνει, και του έχουν εναποθέσει τις ελπίδες για το μέλλον των παιδιών τους. Σε όσους είναι διατεθειμένοι όχι απλώς να βάλουν νερό στο κρασί τους αλλά να πιουν νερό σκέτο, προκειμένου να δώσουν μια τελευταία ευκαιρία στον Αντώνη.

            Ξαναλέω: Πέρασαν οι εποχές που η κριτική ταυτιζόταν με εσωστρέφειες και ηττοπάθειες. Πλέον η αυτοκριτική είναι τρόπος να συστήνεται κανείς, δείγμα ήθους και αξιοπιστίας.

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Τιγράνης 30/05/2012 22:41:40

            :Που δεν κλονίζεστε από εμάς τους άπιστους κεντροδεξιούς Θωμάδες

            : σε όσους αντέδρασαν στις αδυναμίες του Σαμαρά ψηφίζοντας με οργή ό,τι κουλό βρήκαν μπροστά τους

            συ είπας!
            πιστεύω - καλοπροαίρετα- αυτό ν΄αλλάξει στις 17/6, άλλωστε ουδείς αλάνθαστος - αναμάρτητος, ούτε στην κορυφή ούτε στη βάση!

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Τιγράνης 30/05/2012 23:13:13

            «άλλωστε ουδείς αλάνθαστος – αναμάρτητος»

            Συνεχίζεις να απευθύνεσαι σε όσους δεν ανήκουν στο 18% σαν ημαρτημένα απολωλότα πρόβατα… Συνέχισε έτσι...

            Είχα την αίσθηση ότι μέχρι τώρα κάναμε εκτιμήσεις ευρύτερες, που ασφαλώς μας ξεπερνούν ως πρόσωπα, και προσπαθούσαμε να προσεγγίσουμε την πραγματικότητα έκαστος με διαφορετικό τρόπο.
            Τα συ είπας λοιπόν και τα αβροδίαιτα υπονοούμενα αλλού. Αν έχεις να πεις κάτι ευθέως σε μένα προσωπικά πες το. Αλλιώς μην υποβιβάζεις τη συζήτηση σε πλειοδοσία σαμαροφροσύνης και αμάσητους οπαδισμούς.

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Τιγράνης 30/05/2012 23:27:35

            @ Tιγράνη
            Πάντα ευθέως μιλάω, νομίζω σου το είπα καθαρά. Διαφωνώ με το άρθρο, με την όλη αισθητική και την προσπάθεια να δικαιολογήσουμε την έλλειψη εμπιστοσύνης.
            Και σταματώ εδώ.

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Τιγράνης 30/05/2012 23:37:38

            «προσπάθεια να δικαιολογήσουμε την έλλειψη εμπιστοσύνης»:

            Όταν η πολιτική γίνεται με όρους μεταφυσικούς αναπόφευκτα εκπίπτει σε δογματισμούς κι διολισθαίνει σε μεσσιανισμούς, άρα μειώνονται τα περιθώρια και οι δυνατότητες του διαλόγου.

            Δεν είναι κακό πάντως να διαφωνούμε, άλλωστε ο καθείς παραθέτει να επιχειρήματά του και όσοι διαβάζουν κρίνουν. Αυτή είναι και η ουσία της μοναδικής ζύμωσης που πραγματοποιείται εδώ μέσα.

          • Ζευς avatar
            Ζευς @ Τιγράνης 30/05/2012 20:48:47

            Κάθε εμπόδιο και για καλό.
            Αυτό που συμβαίνει στους κόλπους της Δεξιάς είναι μια υγιής, σοφή και ανεκτίμητη αντιπαράθεση με τελικό στόχο να έχει ένα καλύτερο μέλλον ο ελληνικός λαός.
            Αυτό αποδεικνύει ότι:
            - δεν τρέφουμε αυταπάτες τύπου ΣΥΡΙΖΑ
            - είμαστε υπέρ της πραγματικής δημοκρατίας, στην οποία υπάρχει ελεύθερη κίνηση ιδεών

          • juliet avatar
            juliet @ Τιγράνης 30/05/2012 21:43:51

            Tιγράνη ,
            έχω μια απορία είναι μεταδοτικός ο σχολιασμός για τον Ανατολάκη;Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν αν ήλθε στη Ν.Δ .Δεν αναφέρω την Ντόρα ,γιατί την έχω κάνει γαργάρα ...όλοι οι μεγάλοι τενόροι κάνουν γαργάρες.
            Ο Ανατολάκης ήλθε ταπεινά και χωρίς απαιτήσεις .Οσο για το πρόβλημα που τέθηκε ...ξέρω πολλούς με ευφράδια π.χ Τσίπρας που ανέλαβαν ηγεσία 12 συνιστωσών .
            Δεν ρητορεύουν όλοι ,υπογράφουν όμως και πειθαρχούν.
            Εχω κάποιες ευαισθησίες όσο αφορά ανθρώπινα προσπαθώ αλλά δεν μπορώ ,υπάρχουν άλλα χαρίσματα όπως η καλοσύνη και το ταλέντο.

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ juliet 30/05/2012 22:07:03

            Δηλώνω θύμα της προπαγάνδας του Strange. Σε αυτόν τον εκμαυλιστή λοιπόν ο ψόγος!

            Όπως και να το κάνουμε πάντως, έχουν και οι συμβολισμοί το νόημα τους σε αυτήν τη ζωή. Να ΄ταν ένα παιδί που ήρθε από τα σπλάχνα της παράταξης με ανιδιοτέλεια και προσφορά, πάει στην ευχή. Ο συγκεκριμένος όμως έγινε μεταγραφή, κάποιοι δηλαδή έκριναν ότι θα πλουτίσει η παράταξη με την παρουσία του. Και συγγνώμη δηλαδή, αλλά τι είναι η πολιτική, κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα; Υποτίθεται με τα κοινά ασχολούνται οι πλέον ικανοί και εγνωσμένης αξίας. Όποιος δεν έχει στοιχειώδη επίγνωση των ορίων του και εκτίθεται τότε, όπως έστρωσε θα κοιμηθεί. Ας αφήσουμε καλύτερα τα, ωραιότατα κατά τα άλλα, αισθήματα ελεημοσύνης και στοργής εκτός πολιτικής.

          • juliet avatar
            juliet @ Τιγράνης 30/05/2012 22:24:50

            Δεν είναι ελεημοσύνη είναι αίσθημα ισότητας.Ουτε στοργής είμαι πολλή σκληρή για να λυπηθώ και δεν υπάρχει λόγος .Η προπόνηση θέλει και αντοχή και πειθαρχία και δεν είναι εύκολη γι'όλους .
            Και άλλοι ήλθαν με λέγειν και φτυάρια.

  6. Ηλίας avatar
    Ηλίας 30/05/2012 13:36:09

    Γκρεμίστε στο μαντρί [νδ] και εδώ είμαστε.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Ηλίας 30/05/2012 16:30:34

      Αν με το ΝΔ εννοείς την παλαιοκομματική σαπίλα του κόμματος, ρωτώ: Το όνομα Αντώνης Σαμαράς σού ακούγεται συνώνυμο το μαντρί; Ή μήπως κάτι διαχωρίζει τις δύο έννοιες; Η μήπως, πάλι, η μία αντιπαλεύει την άλλη;

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Τιγράνης 30/05/2012 18:12:07

        "Η μήπως, πάλι, η μία αντιπαλεύει την άλλη;"

        Πάντως τὰ τελευταῖα δύο χρόνια τὸ ματσάκι βγῆκε -στὴν καλύτερη- ἰσοπαλία...

  7. Σπορέας avatar
    Σπορέας 30/05/2012 14:34:47

    Φίλε Τιγράνη θα μείνω και εγώ πιστός στον Α. Σαμαρά, αλλά ειλικρινά χωρίς καμιά ελπίδα για το μέλλον.
    Πίστεψα στη δυνατότητά του να αλλάξει την καταστροφική πορεία της χώρας.
    Πίστεψα στην δυνατότητά του να φέρει τα πάνω – κάτω στην οικονομία, στην παιδεία, στην εξωτερική πολιτική, στην άμυνα, γενικότερα στην παραγωγή πολιτικής.
    Φυσικά όχι μόνος του, (ούτε σούπερμαν είναι, ούτε τιραμόλας), αλλά λειτουργώντας σαν κλασικός κεντριστής ηγέτης που με το παράδειγμά του και την ικανότητά του έλκει γύρω του τους άριστους.
    Δυστυχώς το μόνο που έχω δει μέχρι σήμερα είναι ο επηρεασμός του από τους γνωστούς μωροφιλόδοξους, κρατικιστές, καρεκλοκένταυρους της δήθεν πολυσυλλεκτικής κεντρο ( μα πολύ κεντρο) δεξιάς.
    Τους ανθρώπους του είδους που προώθησε εκεί ο «επίτιμος».
    Ας μην ξεχνάμε ότι ως «αντιΑντρέα» τον προώθησε τότε ο Αβέρωφ, και φυσικά αυτός ως «αντιΠΑΣΟΚ» μετασχημάτισε την ΝΔ.
    Αυτοί οι άνθρωποι μετέτρεψαν την άλλοτε πατριωτική παράταξη σε ένα politically correct μόρφωμα παγκοσμιοποίησης και πολυπολιτισμικότητας.
    Θα ψηφίσω, όχι ΝΔ, αλλά Α. Σαμαρά.
    Κυρίως όμως «…δεν φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι ελεύθερος…»

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Σπορέας 30/05/2012 18:40:50

      Αγαπητέ Σπορέα, συμμερίζομαι όλα όσα λες. Λίγη υπομονή ακόμα, μετά τις 17 του μηνός θα αρχίσουν να αποκρυσταλλώνονται οι πραγματικές στοχεύσεις όλων, καθώς και οι ρεαλιστικές δυνατότητές τους να επιβληθούν και να μεταβάλλουν καταστάσεις. Εάν ο κόσμος κάνει το πλέον ορθολογιστικό βήμα και στηρίξει, με χίλιες δυο ενστάσεις, Σαμαρά, τότε η πρωτοβουλία των κινήσεων και η ευθύνη θα βαραίνει μόνο τον ίδιο.

  8. Παρατηρητής + Κυάλια avatar
    Παρατηρητής + Κυάλια 30/05/2012 14:36:44

    Σήμερα διαβάσαμε τις δραματικές συνέπειες μιας μελλοντικής εξόδου της χώρας από το ευρώ.

    Επειδή με βάση το πολιτικό προσωπικό που μας κυβερνάει στην μεταπολίτευση δεν μπορούμε να έχουμε καμμιά σοβαρή ελπίδα, δύο ερωτήσεις που θα έπρεπε ίσως να μελετηθούν είναι :

    α. Εάν η μελλοντική κυβέρνηση αποτύχει στο έργο της , έχει η ελληνική κοινωνία εναλλακτικό σχέδιο εξόδου από την κρίση ;
    β. Με μειωμένα τα έσοδα από τον τουρισμό, άρα και τα έσοδα του κράτους από τον τουρισμό, δεν θα απαιτηθούν οδυνηρά επιπρόσθετα μέτρα για την αναπλήρωση των χαμένων εσόδων ; Άρα μήπως ο τουρισμός ήδη ακυρώνει, όποια φιλολογική συζήτηση περί επαναδιαπραγμάτευσης ;

  9. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 30/05/2012 15:20:34

    Θα υπενθυμίσω ότι
    - τα 1 και 2 είναι διαχρονικές "καραμέλες" των κομμάτων εξουσίας,
    - το 3 το έχουμε ξαναπεί ως ΝΔ (και το ψιλοεφαρμόσαμε),
    - το 4 είναι καινούριο και άπτεται των σημερινών συνθηκών
    - Τα 5, 6 και 7 είναι μόνιμη επωδός των κομμάτων εξουσίας (αλλάζοντας κάθε φορά τα 3 και 4 για να αποδείξουμε στον ψηφοφόρο το ποια είναι η οικονομική γραμμή του εκάστοτε κόμματος).
    - Το 8 είναι λίγο φλου, αφού κοινωνική πολιτική χωρίς "μπικικίνια" δεν υπάρχει.
    - Το 9 είναι πάλι ο πάγιος προεκλογικός στόχος των κομμάτων εξουσίας (μάλλον πρέπει να προηγείται του 8).

    Θέλω να καταλήξω στο εξής:
    Πολύ ωραίες οι καλές προθέσεις, αλλά δεν αρκούν. Ο κόσμος (και εγώ), θέλει να ακούσει πολύ συγκεκριμένα πράγματα και δράσεις για να πειστεί. Π.Χ. η γνωστή επωδός της ενίσχυσης των δημόσιων ταμείων μέσω της πάταξης της φοροδιαφυγής είναι πλέον παραμύθι χωρίς δράκο και ειλικρινά αν ακούσω κάποιον δικό μας (ΝΔ) να το επαναλαμβάνει, χωρίς να αναφέρει το πως θα το κάνει, θα κάνω προεκλογικό αγώνα εναντίον του ως πολιτικά ανεγκέφαλου.
    Δε διαφωνώ ότι υπάρχει στον Α. Σαμαρά και όραμα και μεράκι και ελπίδα, αλλά για να συγκεντρώσει τον κόσμο γύρω του πρέπει να του μιλήσει (και να το κάνει με τρόπο που να γίνουν αντιληπτές οι θέσεις του, αλλά κυρίως να εξηγήσει το τι ζητάει να κάνουμε εμείς).

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Κώστας Χ. 30/05/2012 15:48:16

      Κοίταξε φίλε Κώστα Χ, αυτά που προανέφερα, μάλιστα ξέχασα τις αποκρατικοποιήσεις, δεν κλήθηκε ποτέ ο Σαμαράς να τα εφαρμόσει και να τα κάνει πράξη. Μην συγχέεις την ΝΔ, με αυτή την ΝΔ, του Σαμαρά.
      Μπορεί ο Σαμαράς, ν΄αναγκάστηκε να ξαναφέρει πίσω πολύ κόσμο της παλιάς αντίληψης (λόγω πολέμου), αλλά στον πόλεμο θα βγάλει μπροστά ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΤΑ ΕΠΙΛΕΚΤΑ μέλη που θα ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ αυτά που ονομάζεις ¨καραμέλλες¨.
      Τα επίλεκτα αυτά μέλη δεν θα είναι μόνο από το κόμμα αλλά και από την κοινωνία.
      Τα μεν επίλεκτα μέλη από το κόμμα θα φορτωθούν όλο το βάρος για να δημιουργήσουν το υγιές υπόβαθρο (νόμοι, διαρθρωτικές αλλαγές) και από την άλλη θα κληθούν τα άλλα επίλεκτα μέλη της κοινωνίας που θα δουλέψουν , ο Ι.Τ. , θα παράξουν και θα σηκώσουν το άλλο μεγάλο βάρος της ανόρθωσης της οικονομίας.
      Πάντως το μοντέλο, των πάσης φύσεως ¨κρατικοδίαιτων¨ (μεμονωμένων ατόμων ή επιχειρηματιών της πλάκας), δεν πάει άλλο.
      Αυτή είναι η μεγάλη ανατροπή κι΄όποιος δεν το καταλαβαίνει ρίχνει νερό στον μύλο των εγκατεστημένων συμφερόντων , που θέλουν να διατηρήσουν τα προνόμιά τους.

  10. man8os avatar
    man8os 30/05/2012 15:36:57

    Φιλε Τιγρανη, ο Σαμαρας αποτελει την τελευταια ενναλακτηκη για μια δημοκρατικη εξοδο απο την κριση. Τον στηριζω γιατι εχω επιγνωση αυτου του γεγονοτος

  11. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 30/05/2012 15:38:29

    Επανήλθες Τιγράνη;;;!!!
    Χαίρομαι πολύ..
    ΥΓ: Οι πράσινες κατσαρίδες επιβιώνουν με τη μετάλλαξή τους σε ροζ..
    Η ΝΔ μετατρέπεται σε κάτι..ακόμα δεν ξέρω σε τι ακριβώς....εύχομαι να επικρατήσει αυτό που ο Πρόεδρος είχε πει κάποτε: ''πρώτα η Ελλάδα και μετά η Ευρώπη''...

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ ΕΥΑ 30/05/2012 17:10:09

      Σ΄ ευχαριστώ Εύα, να είσαι καλά. Η ΝΔ βασικά δεν χρειάζεται μετατροπές, χρειάζεται πιο δραστικές λύσεις, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Μετά τις 17 Ιουνίου πάντως θα μπουν σταδιακά οι βάσεις είτε της ολικής ανανέωσης είτε της ολικής αποδόμησης.

  12. δρόμος avatar
    δρόμος 30/05/2012 17:24:13

    Προσπάθησα να πω κάτι σε σχολιασμό του πρώτου μέρους του κειμένου, αλλά προφανώς δεν έγινε αντιληπτό. Θα το ξαναπώ λοιπόν: ο σπόρος έχει πέσει, και το λουλούδι ήδη ανθεί.

    Πριν τις 29 /11 /2009 είχαμε μιαν αντίληψη του χώρου της ΝΔ εντελώς διαφορετική, πιστεύω, από αυτή που έχουμε σήμερα. Πολύ αμφιβάλλω αν θα είχε κανείς από όλους μας τις ίδιες απαιτήσεις από τον Κ.Κ. , όπως αυτές που προβάλλουμε σήμερα, σαν υπέρτατες επιθυμίες, πάνω στον Αντώνη Σαμαρά. Τι μεσολάβησε? Μα, η εκλογή Σαμαρά, φυσικά, και οι προσδοκίες που αυτή ανέθρεψε. Καλό θα ήτανε, λοιπόν, πρώτα και κύρια να ευχαριστούμε το Θεό που είμαστε σε θέση να έχουμε προσδοκίες και οράματα, πολλώ δε μάλλον και απαιτήσεις! Δύσκολα μπορώ να φαντασθώ οποιονδήποτε από τους απαιτητικούς σχολιαστές μας στη θέση του οπαδού του Βενιζέλου, ας πούμε ...

    Τι σημαίνει αυτό? Ότι, από την απερίγραπτη ΝΔ της παντελούς παραίτησης, έχουμε ζήσει επί 2,5 χρόνια τώρα έναν οργανισμό που προσπαθεί (με πολύ κόπο και φανερά αδιέξοδα) όχι απλώς να επιβιώσει, αλλά να ανασυγκροτηθεί, να αρθρώσει λόγο, να ξεπεράσει το συναίσθημα της ήττας και μάλιστα να ηγηθεί της μοναδικής προσπάθειας ανάταξης που ζήσαμε σαν κοινωνία, αρθρώνοντας προγραμματικό λόγο, διατυπώνοντας τολμηρές προτάσεις όταν όλοι οι υπόλοιποι υπέκυπταν, ψοφοδεείς, στην πασοκική λαίλαπα ... να συμμαζέψει τα οικονομικά του σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία, να βάλει ένα ρυθμό δουλειάς εκεί όπου επικρατούσε το αραλίκι ... και πάει λέγοντας.

    Ίσως δεν ήταν αρκετά. Θα σας ρωτήσω μόνον αυτό: αν, στις συνθήκες κοσμογονίας που περάσαμε, είχαμε ακόμη υπουργό τον ... Πάκη, ας πούμε, φαντάζεσθε ποιά θα ήταν η εξέλιξη των πραγμάτων?

    Βαρέθηκα τη γκρίνια εδώ μέσα, εδώ και πολύ καιρό. Σας διαβάζω πάντα επειδή το antinews εξακολουθεί να είναι η πιό φρέσκια και αρκετά αντικειμενική πολιτική ενημέρωση, αλλά νισάφι βρε παιδιά: δεν γίνονται τα πράγματα από τη μια στιγμή στην άλλη, και, κυρίως, δεν γίνονται μόνο δια της κριτικής. Πλάτη θα βάλουμε? Ή μόνο θα σχολιάζουμε ό,τι κάνουν οι άλλοι? Και μάλιστα από μακρυά? Οι κραυγές τύπου "ξυπνήστε στη ΝΔ" λόγου χάριν εκπορεύονται από ανθρώπους που έχουν περάσει ποτέ από τον χώρο αυτόν, ή προβοκάρουν απλώς, όπως κάθε καλό τρολ έχει υποχρέωση?

    Πιστεύω ότι η σημερινή ΝΔ βρίσκεται πολλά βήματα πιό πέρα από εκείνην του 2009. Μπορεί να έχει και πισωγυρίσματα, και λάθη. Αλλά η προσπάθεια έγινε, και θεωρώ ότι συνεχίζει. Ο κίνδυνος να επαναληφθούν απόπειρες υπονόμευσης όπως παλιά είναι πλέον υπαρκτός, νομίζω, αλλά η πείρα ήδη υπάρχει, ας την αξιοποιήσουν. Όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί εμπεριέχουν και τα σπέρματα αυτοκαταστροφής τους - στο χέρι μας είναι να προβλέπουμε και να τιθασεύουμε το κακό, χωρίς να ακρωτηριάζουμε το σώμα προκαταβολικά.

    Χωρίς την εκλογή Σαμαρά στην αρχηγία της ΝΔ αυτή η συζήτηση δεν θα είχε γίνει ποτέ. Σήμερα φθάσαμε να κουβεντιάζουν όλοι για προγράμματα και θέσεις, όταν είναι γνωστό πως μέχρι τώρα οι εκλογές σημαίνανε διακυβεύματα και ανταγωνισμό υποψηφίων, χωρίς ιδεολογικές αναφορές. Σας φαίνεται λίγο?

    Μήπως θα έπρεπε ακόμη να αναφέρω ότι, χωρίς τον Σαμαρά, θα είχαμε ακόμη τον Γιωργάκη να γυμνάζεται πάνω απ' τα πτώματά μας? Υποθέτω πως, για το ασκημένο ακροατήριο του antinews, τα πολλά λόγια είναι περιττά ...

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ δρόμος 30/05/2012 18:31:20

      +++δρόμε

      O Σαμαράς αν έχει κάνει λάθη είναι στην υλοποίηση, όχι στο όραμα.
      Το όραμα είναι ορθό.
      Πρέπει να βρει τον τρόπο να το κάνει πράξη.
      Κι εμείς μαζί του, όσο αντέχουμε να βοηθήσουμε.

      Αναγκαστικά έχει μπλέξει με τα πίτουρα και τον τρώνε λίγο οι κότες. Και μέσα στο κόμμα και μεταξύ των υπολοίπων κομμάτων (στην σοβαρή τεκμηριωμένη πολιτική σκηνή μας- ειρωνεύομαι), δέκα λέει, δύο ακούνε, ένα καταλαβαίνουν και αυτό κακόβουλα...

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ δρόμος 30/05/2012 19:02:30

      »Καλό θα ήτανε, λοιπόν, πρώτα και κύρια να ευχαριστούμε το Θεό που είμαστε σε θέση να έχουμε προσδοκίες και οράματα, πολλώ δε μάλλον και απαιτήσεις!

      Χωρίς την εκλογή Σαμαρά στην αρχηγία της ΝΔ αυτή η συζήτηση δεν θα είχε γίνει ποτέ.

      Μήπως θα έπρεπε ακόμη να αναφέρω ότι, χωρίς τον Σαμαρά, θα είχαμε ακόμη τον Γιωργάκη να γυμνάζεται πάνω απ’ τα πτώματά μας? «

      Φίλε δρόμε συμφωνώ, αυτά που έχει πετύχει ο Σαμαράς είναι σπουδαία, αποτελούν δείγματα υψηλής πολιτικής ποιότητας που δεν μας έχει συνηθίσει η μεταπολίτευση. Αν οι συνθήκες ήταν κανονικές και ομαλές και μόνο για παράδειγμα η νίκη του Σαμαρά έναντι της Ντόρας για την αρχηγία θα ήταν ικανή να τον καταστήσει αδιαφιλονίκητο ηγέτη της κεντροδεξιάς για πολλά πολλά χρόνια. Οι συνθήκες όμως δεν είναι ομαλές. Η πατρίδας μας αντιμετωπίζει το φάσμα της εξαθλίωσης και για να ανακοπεί η πορεία προς τον όλεθρο χρειάζεται τη δυναμική ενός φύσει, ή έστω θέσει, ηγέτη. Η ανασκόπηση των επιτευγμάτων του Σαμαρά μπορεί να ενδιαφέρει εμένα κι εσένα που ακολουθήσαμε τον Σαμαρά από την αρχή, δεν ενδιαφέρει μια κοινωνία που είναι καταχρεωμένη, οι επιχειρήσεις της οποία βάζουν καθημερινά λουκέτα, που βιώνει οικογενειακά δράματα. Οι περιστάσεις απαιτούν δραστικότατες αλλαγές και μια κοινωνική συμφωνία που θα βασίζεται σε αμεσότητα, εντιμότητα και ειλικρίνεια. Πέρασαν οι εποχές που η κριτική ταυτιζόταν με εσωστρέφειες και ηττοπάθειες. Πλέον η αυτοκριτική είναι τρόπος να συστήνεται κανείς, δείγμα ήθους και αξιοπιστίας.

      ΥΓ. Θέλω να πιστεύω ότι δεν με θεωρείς τρολ… Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα η κουβέντα μας.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Τιγράνης 30/05/2012 19:53:29

        Γιατί να σε θεωρώ τρολ? δεν θυμάμαι να φώναξες εσύ "ΝΔ ξυπνήστε"! για εκείνους μιλώ. Μαζί σου συμφωνώ, το είπα και χθες, ήθελα όμως να σε βοηθήσω να μην κάνεις το λάθος που κάνουμε όλοι, από βιασύνη, και από υπερβάλλοντα ζήλο: πρέπει να ρίχνουμε ματιές και προς τα πίσω, να κάνουμε σύντομο απολογισμό της διαδρομής, καθότι αυτό δίνει και κουράγιο για να συνεχίσουμε. Και να το κάνουμε τακτικά, καθώς τα "τζάκια" απαξιούν να διαφημίσουν τα πεπραγμένα του χώρου τους, δηλ. δεν χαμπαριάζουν τι εστί επικοινωνία. Να δίνουμε το βάρος στα θετικά, γιατί αυτό το έλλειμμα μετάδοσης των πεπραγμένων της υποβιβάζει τη ΝΔ εκλογικά. Τα ψιλά γράμματα είναι για μας, τους απαιτητικούς - δεν αφορούν όμως το πλατύ κοινό. Τα εν οίκω, μη εν δήμω!

  13. Ιμαρ avatar
    Ιμαρ 30/05/2012 18:24:17

    Kυριε Τιγρανη ασχετως αν συμφωνει κανεις με τις συνολικες σας εκτιμησεις που κατα την γνωμη μου ειναι υπερβολικα απλουστευτικες (π.χ δειχνετε να αγνοειτε οτι συμφωνα με τα exit το 80% της αυξησης του ΣΥΡΙΖΑ ,ειναι το 20% του ΠΑΣΟΚ=9% που μετακινηθηκε συν γυναιξι και τεκνοις για να προστατευσει την δημοσια θεσουλα του ακουγοντας οτι θα διορισθουν αλλες 100000 στο δημοσιο και το μεγαλοεκδοτικο κατεστημενο δεν εχει να κανει σε τιποτα με αυτο) πρεπει να σας επισημανει οτι αποψεις περι του επικεφαλης και περιπου επιτελειου δεν αποτελουν και την καταλληλοτερη συστατικη επιστολη προς τους ψηφοφορους που θα αποφασισουν μεθαυριο ποιος θα κυβερνησει. Timing κυριε.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Ιμαρ 31/05/2012 02:50:34

      Κομματάκι αποκαλυπτικό το σχόλιο - θέλω να πω ότι κάτι λέει αλλά χρειάζεται αποκωδικοποίηση...

  14. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 30/05/2012 18:28:38

    Μωρὲ τὰ παρελθόντα εἶναι παρελθόντα, δηλαδὴ ἔχουν παρέλθει, μὰ ἡ πίκρα καὶ τὸ παράπονο μένει: ἂν ὁ Σαμαρᾶς εἶχε "κάνει παπάδες" τὰ τελευταῖα δύο χρόνια, δηλαδὴ μιὰ ἀσύλληπτη ἀνανέωση (αὐτὴν τὴ ρημάδα τὴν ἀνανέωση) καὶ μιὰ λεπτομερέστατη καὶ ἀπολύτως συγκεκριμένη πρόταση γιὰ τὴν ὁλοσχερῆ ἐπανίδρυση τοῦ κράτους (συνώνυμο καὶ προϋπόθεση τῆς "νέας μεταπολίτευσης"), τοὐλάχιστον ὁ μισὸς λαὸς θὰ στοιχίζετο πίσω του. Μιλᾶμε γιὰ ποσοστὰ 40-50%. Γνώμη μου εἶναι ὅτι θὰ μποροῦσε κάλλιστα νὰ τὸ κάνει, ὄμως δὲν τὸ ἔπραξε.

    Αὐτὸ βάζει ὅρια στὴν ἐλπίδα. Γιατί παλιὰ ἐλπίζαμε ἁπλῶς νὰ βρεῖ τὸ θάρρος τῆς ὑπέρβασης τῶν ἐξωτερικῶν δυσκολιῶν καὶ νὰ βάλει φωτιὰ στὰ τόπια. Τώρα πρέπει ἐπιπρόσθετα νὰ ἐλπίζουμε νὰ ὑπερνικήσει καὶ τὶς δικές του διαπιστωμένες ἕξεις, νὰ καλύψει πρῶτα τὸ ἕλλειμμα ζειδώρου εὐτολμίας.

    Καὶ γιὰ νὰ διαπιστώσεις πόσο μεγάλη ριζοσπαστικότητα χρειάζεται, πρέπει νά'χεις ὀρθάνοιχτο μυαλό, κάτι στὸ ὁποῖο δὲν μπορεῖ νὰ βοηθήσει ἡ ἄπνοια τῶν κομματικῶν γραφείων οὔτε ἡ κολακεία καὶ στενομυαλιὰ τῶν ἐνεργείᾳ ἢ φιλοδοξίᾳ κομματανθρώπων καὶ λοιπῶν κομματοκυναρίων.

    Νὰ τονιστεῖ ξανὰ ὅτι ἡ μπόχα τοῦ ἀνθρωπολογικοῦ τύπου "κομματάνθρωπος" δὲν συναντᾶται μόνο σὲ ὅσους εἶναι ἤδη τέτοιοι, ἀλλὰ καὶ σὲ ὅσους πασχίζουν νὰ γίνουν. Ὁπότε ἡ πραγματικὴ ἀνανέωση δὲν εἶναι μιὰ ἀλλαγὴ φρουρᾶς, ἀλλὰ μιὰ ἀλλαγὴ ἀνθρώπινης ποιότητας καὶ νοο-τροπίας. Εἰδάλλως, ἡ ὅποια ἀνανέωση θὰ εἶναι "ἐσχάτη πλάνη χείρων τῆς πρώτης", ὅπως λέει καὶ ὁ ἐπίμονα ψευδώνυμος (θὰ σκάσω) Τιγράνης.

    Δυστυχῶς, ναὶ καὶ ἐπὶ Σαμαρᾶ, χρειάζεται ἁπλῶς μιὰ γύρα γιὰ νὰ διαπιστωθεῖ τό τί ἀπίστευτη ἀνθρώπινη ποιότητα δημιουργικῆς ἀνιδιοτέλειας μένει παντελῶς ἀναξιοποίητη, ἐνῷ ἀξιοποιοῦνται οἱ ἀνθυπομετριότητες καὶ πλασάρονται ὡς "ἀνανέωση". Δὲν καταλαβαίνω γιατί πιστεύουν ὅτι μιὰ τέτοια ὑποτίμηση τῆς νοημοσύνης τοῦ κόσμου θὰ πέρναγε στὸ "ντούκου". Ἔ, στὶς 6/5 διαπιστώθηκε ὅτι τελικὰ ΔΕΝ πέρασε στὸ "ντούκου".

    (Ἐπιμένω στὴν ἀνανέωση, διότι ὅπως σωστὰ οὐρλιάζει τὸ Antinews "τὸ νέο δὲν θὰ γεννηθεῖ ἀπὸ τὰ ὑλικὰ τοῦ φθαρμένου καὶ παλαιοῦ").

  15. juliet avatar
    juliet 30/05/2012 21:13:24

    Απλή σκέψη
    επ, δεν λέγεται ΧΏΡΑ ...λέγεται
    ΕΘΝΟΣ και έχει σύνορα,ιδεολογία ,θρησκεία και είναι η κοιτίδα του πολιτισμού είτε αρέσει είτε όχι .

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ juliet 30/05/2012 21:18:35

      και πάλι σε πάω!

    • juliet avatar
      juliet @ juliet 30/05/2012 21:23:00

      :) :)

    • bird avatar
      bird @ juliet 30/05/2012 21:23:20

      @Aπλή σκέψη
      Η juliet είναι η ειρηνευτική δύναμη.

    • juliet avatar
      juliet @ juliet 30/05/2012 21:28:33

      Εχω μια θεωρια , δεν θέλω να ξέρουν οι απέναντι τις διαφορές μου ...γιατί μπορώ να τις λύσω εγώ ,ενώ αυτοί θα τις εκμεταλευτούν σε βάρος μου .

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ juliet 30/05/2012 21:34:30

      όλοι καλοπροαίετοι είμαστε, τον ίδιο στόχο έχουμε, αλλά πολλές φορές δεν συμφωνούμε στην αντίληψη και στην τακτική.
      Τα εν οίκω μη εν δήμω, είναι σωστό, ειδικά τώρα.

    • juliet avatar
      juliet @ juliet 30/05/2012 21:46:14

      Aπλή σκέψη
      οι γωνίες φταίνε .....οι γωνίες .
      :)

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ juliet 30/05/2012 21:53:40

      @ Juliet
      Έ τότε ... να τις πάρουμε ανοιχτά ...
      Πάντως μετά τις εκλογές το πιο πιθανό είναι ο Σαμαράς να κάνει κυβέρνηση συναινέσεων και συνεργασιών.
      Πως θα συνεργαστεί με άλλα κόμματα, αν δεν δείξει ότι και στο εσωτερικό του κόμματός του καταφέρνει την σύμπνοια;

    • juliet avatar
      juliet @ juliet 30/05/2012 22:00:42

      Σύμπνοια....να το αφήσουμε ; αν δεν κτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και δεν πάρει κεφάλια και δεν μπορέσει ν' επιβληθεί ....δεν έχουμε περιθώρια και από Εθνος θα γίνουμε χώρα.
      Παίζεται η μοίρα μας ,
      η υπαρξή μας και πολεμάμε στο πλευρό του γιατί πιστεύουμε ότι είναι ο αρχηγός που έχει καρδιά Ελληνική και συνείδηση Πατριωτική.

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/05/2012 22:07:47

    Η ΝΔ χρειαζόταν διάλυση και επανίδρυση, με νέο όνομα και νέα διακήρυξη αρχών. Το θέμα είναι ότι ο Σαμαράς δεν μπορούσε μόνος του, είχε όλο το παλαιοκομματικό και καιροσκοπικό συνοθύλευμα και τους διάφορους διαπλεκόμενους (με τους δημοσιογράφους) πολιτικούς. Οταν έβλεπες τον δημόσιο λόγο της ΝΔ να τον εκπροσωπούν Αρούληδες και Μιλτιάδηδες και Πάκηδες, τι να πεις από εκεί και πέρα; Πείτε μου τώρα, στον νεαρό που ζει στην ανασφάλεια, άνεργο, τον μισθωτό που είδε τα εισοδήματά του να γίνονται καπνός, στον ελεύθερο επαγγελματία που βαράει μύγες στο μαγαζί, τι έχει να πει ο Πάκης; Και ακόμα δεν ήρθαν τα χαρτιά της Εφορίας (τυχαίο; δεν νομίζω...).
    Ο Τσίπρας είναι η επιλογή του θυμού για πολλούς, είναι η επιλογή του "να πάνε να γ... όλοι τους, δεν με νοιάζει, ας βουλιάξει το σαπιοκάραβο". Αντίστοιχη επιλογή για πολλούς συντηρητικούς πολίτες είναι η ΧΑ. Να είστε σίγουροι πως αν είχαν έρθει ήδη τα εκκαθαριστικά της Εφορίας, ο Τσίπρας θα έπαιρνε άνετα 35%. Και αν η ΧΑ είχε την ευφυϊα να αφήσει στην άκρη τα εθνικοσοσιαλιστικά της φληναφήματα, άλλαζε το στοιχειωμένο σήμα της, έδειχνε πιο αστικοποιημένη (και ας συνέχιζαν να πέφτουν στα μουλωχτά και τίποτα "ψιλές" σε Πακιστανούς, αυτό δεν πειράζει τον κόσμο), και είχε κανέναν πιο χαρισματικό ηγέτη (αυτον τον Κασιδιάρη, για παράδειγμα) θα μάζευε 10% ανετότατα. Δεν είμαι κυνικός, είμαι ρεαλιστής.
    Προσπαθούμε, με τις τελευταίες μας δυνάμεις, να σώσουμε τη ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά, αλλά, και να γίνει αυτό και να πάρει την πρωτιά, θα είναι ένα ζωντανό πτώμα. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια και είναι κρίμα για τον Σαμαρά, διότι δεν ευθύνεται για τις εξελίξεις, είναι θύμα των καιρών. Προσωπικά, προσδοκώ μία νέα και πραγματική πατριωτική παράταξη που μέσα της θα μπορεί να υπάρχει και ο κλασικός δεξιός και ο φαν του Καραμπελιά πατριώτης αριστερός. Ξέρετε πόσοι τέτοιοι υπάρχουν; Πάρα πολλοί, σας διαβεβαιώ. Ο Καμμένος, ως πολιτικό πρόσωπο, δεν εγγυάται κάτι τέτοιο, πάντως, δεν έχει τα "φόντα".... Ο Σαμαράς και ο στενός κύκλος τους θα ήταν ιδανικοί, αλλά τώρα τα πράγματα έχουν πάρει, πλέον, την αμείλικτη τροπή τους.
    Οι εκλογές της 17 Ιουνίου θα είναι μόνο η αρχή των νέων εξελίξεων. Να το ξέρετε ότι ακόμα και μία συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ (γιατί αυτό είναι το σχέδιο, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας...) θα προσκρούσει σε μία πλέον πολύ δυνατή στα ποσοστά και πιο mainstream (κρυπτο)Ακροαριστερά, δηλαδή εννοώ τον Σύριζα...Το έχω ξαναγράψει εδώ, δεν είναι σενάριο, είναι η αναπόφευκτη εξέλιξη σε μία πρωτιά της ΝΔ.

  17. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 31/05/2012 01:28:09

    Μπράβο στον τίτλο. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ο λόγος, που και εγώ στηρίζω την ΝΔ,

  18. ο ξένος avatar
    ο ξένος 31/05/2012 01:57:02

    Όταν το ΠΑΣΟΚ είχε πάρει 47% σε εκλογές, δεν ήταν οι μισοί Έλληνες πασόκοι με τατουάζ στο μπράτσο τον πράσινο ήλιο.

    Προφανώς, ούτε οι ψηφοφόροι που έδωσαν 45% στον Καραμανλή και τον έκαναν δυο φορές πρωθυπουργό ήταν δεξιοί ή καραμανλικοί.

    Το ίδιο συμβαίνει και τώρα: Οι Έλληνες που θα βγάλουν κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι συριζαίοι ή πασόκοι.

    Βγάλτε το κεφάλι απ'την άμμο!

    Το αίτημα το '81 ήταν η Αλλαγή - κυρίαρχο, συντριπτικά πλειοψηφικό κοινωνικό αίτημα που έφερε ανατροπή στο πολιτικό σκηνικό (μιλώ για το αίτημα της εποχής, όχι για το βίο και την πολιτεία του ΠΑΣΟΚ).

    Σήμερα, το συντριπτικό αίτημα είναι το όχι στην ακολουθούμενη πολιτική και στα νέα (ψηφισμένα) μέτρα.

    Δεν είναι, λοιπόν, στραβός ο γιαλός, στραβά αρμενίζετε.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ ο ξένος 31/05/2012 02:36:21

      Μα προφανώς ξένε και όσοι ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι συριζαίοι ή πασόκοι. Μη συγχέουμε όμως ερμηνευτικά επίπεδα: άλλο πράγμα η επιχειρούμενη συστημική μετακένωση του ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ και η απόπειρα καπηλείας του αιτήματος για αλλαγή (όπως σωστά επισημαίνεις), και άλλο οι πολίτες που εν τέλει θα στηρίξουν με την ψήφο τους αυτό το εγχείρημα (από βολεμένους υπαλλήλους και μπαταχτσήδες του εμπορίου μέχρι αγανακτισμένους, μπαχαλάκηδες και beach boys).

      Όπως βλέπεις εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να ομολογήσω τις στραβοτιμονιές. Υπερθεματίζω μάλιστα. Αλλά ακόμα κι έτσι, δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι παρ΄ όλες τις στραβοτιμονιές ο Σαμαράς εξακολουθεί να αποτελεί την πλέον αξιόπιστη και ελπιδοφόρο λύση στο αδιέξοδο της πατρίδας. Εκτός κι αν έχεις κάποια καλύτερη αντιπρόταση.

  19. Δρυς avatar
    Δρυς 31/05/2012 12:17:15

    Τουλάχιστον με τον Τιγράνη διαβάσαμε και πολιτική σκέψη, τεκμηριωμένη, μακριά από προσωπολατρίες και συναισθηματισμούς.

  20. tak avatar
    tak 31/05/2012 17:49:15

    Ερμής ο Τρισμέγιστος,
    Συνομιλία με τον Ασκληπιό, Κεφ.13 εδάφιο 4-5.
    Απευθείας ερμηνεία:

    «Σταμάτησε τα δάκρυά σου Ασκληπιέ. Θα ακούσεις και άλλα στενάχωρα
    λόγια. Εκείνες τις ημέρες, οι άνθρωποι, δεν θα κοιτούνε τον κόσμο ως
    αντικείμενο θαυμασμού και θα σταματήσουν να αγαπούν το σύμπαν και να
    λαμβάνουν τα σημεία των ουρανών. Θα προτιμούν το σκότος από το φως ...
    οι ευσεβείς θα θεωρούνται άμυαλοι, οι ασεβείς σοφοί, οι κακούργοι καλοί
    άνθρωποι ... η θρησκεία θα θεωρείται κακό και νέοι νόμοι θα θεσπισθούν
    από αγνώμονες και αχάριστους ανθρώπους ... Οι θεοί των Ελλήνων, θα
    επιστρέψουν στον ουρανό και θα συσκεφθούν ... δεν θα αφήσουν μόνα τα
    Τέκνα τους ... θα επιστρέψουν με δόξα πάλι στην Γη, στα Τέκνα τους ...
    θα ξανάρθει η ομορφιά στον κόσμο... ».

    • juliet avatar
      juliet @ tak 31/05/2012 17:55:35

      tak
      τα σέβη μας......

  21. tak avatar
    tak 31/05/2012 18:14:50

    Αν αγαπάς μοιράζεσαι
    *
    Αν αγαπάς μοιράζεσαι, ότι αγαπάς το δίνεις,
    στον έρωτα και στη ζωή, παράθυρα δεν κλείνεις
    ότι περνάει χάνεται, πολλά η ζωή δε δίνει,
    δύσκολα ανοίγει τις καρδιές και εύκολα τις κλείνει!
    Tak

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.