#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/07/2011 20:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Εμείς με τους ταξιτζήδες"



H κυβερνητική μαύρη προπαγάνδα τελικά είναι θηρίο που δεν ξεψυχά εύκολα.

Μερικές ασχήμιες 50 ταξιτζήδων χθες στην ακτή Ξαβερίου και αμέσως προδικάζεται …νίκη του Ραγκούση. Αμέσως στο πυρ το εξώτερο οι απεργοί.

Τί κι αν ο Ραγκούσης είναι πυρπολήτης της ομαλότητας με την ιδεοληπτική του στάση; Τί κι αν πληρώνουμε την βεντέτα ενός-προσφάτως υποβαθμισμένου με τον ανασχηματισμό – συμπλεγματικού υπουργού με τον Ρέππα; Ο κοινωνικός αυτοματισμός καλά κρατεί. “Οι ταξιτζήδες φταίνε” έτοιμοι να φωνάξουν πολλοί.

Η άναρχη απελευθέρωση που προωθεί ο Ραγκούσης θα ωφελήσει μεγάλες εταιρείες και μόνο. Και γι αυτό δεν θέλει πληθυσμιακά κριτήρια που ισχύουν παντού, σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια οι εταιρείες θα είναι σε θέση να αγοράσουν μεγάλο αριθμό αδειών, να προσλάβουν οδηγούς με μισθούς Βουλγαρίας( μετανάστες, εξαθλιωμένους ανέργους) και να αρχίσουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Οι ταξιτζήδες δεν φοβούνται τους μεμονωμένους νεοεισερχόμενους, αλλά την ισοπεδωτική εισβολή των εταιρειών.

Ο ταξιτζής- και ευτυχώς για όσους καταλαβαίνουν- ανήκει στην μεσαία τάξη. Είναι ανεξάρτητος και αυτεξούσιος ελεύθερος επαγγελματίας. Η μη θεσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων που θέλει ο Ραγκούσης και η συνεπαγόμενη κυριαρχία εταιρειών θα υπαλληλοποιήσει πολλούς( με χαμηλότατες αμοιβές) και θα εκδιώξει τους υπόλοιπους.

Τα παράπονα για τους ταξιτζήδες είναι αρκετά και διοκαιολογημένα. Γεγονός όμως είναι πως τα τελευταία χρόνια οι υπηρεσίες που προσφέρουν έχουν αναβαθμιστεί. Όπως και να ‘χει δεν είναι ώρα για κοινωνικούς αυτοματισμούς.
Το δίπολο Απεργοί- Κοινωνία είναι ψεύτικο και παραπαλανητικό. Ο Έλληνας ταξιτζής αυτεξούσιος και αξιοπρεπής ελεύθερος επαγγελματίας είναι προς το συμφέρον όλης της κοινωνίας. Ο ιδιότυπος κοινωνικός εμφύλιος που με αφορμή άστοχες κινήσεις των απεργών θέλει να επιβάλουν συγκεκριμένα ΜΜΕ -που πάντα στηρίζουν τον ΓΑΠ και την κυβέρνηση-αφορά στην επικοινωνιακή ανεπίθεση της κυβέρνησης και όχι στην αποτύπωση της πραγματικότητας.

-Ο Καψής, ο Στραβελάκης, το Mega και ο ΣΚΑΙ με τον κοινωνικό αυτοματισμό και τον Φαστφουντά.

Εμείς με τους ταξιτζήδες.

 Κώστας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/07/2011 21:12:56

    Εξαιρετικό το σχόλιο του φίλου Κώστα σε προηγούμενη ανάρτηση, Φάκτορα, και πολύ καλά έκανες και το έφτιαξες χωριστή ανάρτηση!

  2. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 29/07/2011 21:13:41

    Και γώ με τη μάνα μου, που χρόνια τώρα δέν την παίρνει κανένας ταρίφας για διαδρομή ενάμισυ χιλιομέτρου.

    -Άϊντε, πάνε με τα ποδαράκια σου, γιαγιά, δέν είναι μακρυά, στην ηλικία σου θα σου κάνει καλό !

    Σίγουρα όμως, έχουν αναβαθμιστεί οι υπηρεσίες τους προς το καλύτερο, τα τελευταία χρόνια ! Παλιά έτρωγες και καμιά ροχάλα - τώρα απλά Χριστοπαναγίες, ήρεμα πράγματα. Εξ'άλλου τί να κάνουμε, έχουμε και τον Λυμπερόπουλο, που είναι φιλαράκι του Μανώλη...

    • BlackWhite avatar
      BlackWhite @ τσώφλι πασατέμπου 29/07/2011 22:24:33

      Πάνε στην Νέα Υόρκη να δεις το μέλλον όπου μεγάλες εταιρίες χρησιμοποιούν στα ταξί τους Ινδούς και Πακιστανούς κακοπληρωμένους οδηγούς που ξέρουν ελάχιστα Αγγλικά και οδηγούν βρώμικα και κακοσυντηρημένα οχήματα.
      Βέβαια υπάρχουν και οι υπηρεσίες car service που είναι πανάκριβες.
      Απελευθέρωση δεν σημαίνει καλύτερες ή φθηνότερες υπηρεσίες αν δεν υπάρχουν αυστηροί κανόνες και δεν γίνονται με τις επιταγές τοκογλύφων δανειστών που το μόνο που θέλουν είναι να ανοίξουν το δρόμο σε δικές τους εταιρίες που θα λυμαίνονται κάθε επαγγελματική δραστηριότητα στην χώρα.
      Τώρα αν εσένα το όνειρο σου είναι να δεις τον κάθε ταξιτζή υπάλληλο εταιρίας ή άνεργο μάλλον είσαι με αυτούς που θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα.

      • ZXS avatar
        ZXS @ BlackWhite 30/07/2011 10:58:26

        ++++

    • markos avatar
      markos @ τσώφλι πασατέμπου 30/07/2011 03:27:22

      σε λιγο που η ελαχιστη διαδρομη θα ειναι 10 ευρω θα την πηγαινουν ολοι την μαμα σου!αν εχει λεφτα βεβαια

    • m.s avatar
      m.s @ τσώφλι πασατέμπου 30/07/2011 15:17:27

      Δηλαδή κάλεσες ταξί και όταν η μητέρα σου είπε πάω εκεί έκανε όλα αυτά που καταγγέλεις;
      κανένα αριθμό ταξί πήρες που φέρθηκε έτσι στη μητέρα σου;
      ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ τόσα υπομένετε αυτό το μαρτύριο και δεν έχετε αντιδράσει και χαμογέλασε η ψυχούλα σας με τον ταριφοξολοθρευτή ;
      ρε τσόφλι πιάσε ένα πιτόγυρο με απ΄όλα και άντε παράτα μας

  3. parsifal avatar
    parsifal 29/07/2011 21:21:15

    ΤΑξιτζήδες, Κερατέα, φορτηγατζήδες, φαρμακοποιοί, ΔΕΗτζήδες εκβιαστές του διακόπτη : Μερικές απο τις συμμορίες που λυμαίνονται την χώρα, που ασχημονούν επί των ανήμπορων μισθωτών, επί των ανυπεράσπιστων οδηγών δικύκλων, επί των αναζητούντων μέσο μεταφοράς πολιτών, επί ενός εκάστου που δεν μετήλθε "κατουρημένης ποδιάς" η λαδώματος και φοροκλοπής για διορισμό, αδεια ταξί και φορτηγού κλπ.
    Αυτή είναι η καθ'ημάς "μεσαία τάξη".
    Ολες οι συμμορίες που ανεγκέφαλοι οπαδοί κομμάτων υιοθετούν σήμερα (ως αντιπολίτευση) για να τους καταγγείλουν μεθαύριο ως κυβέρνηση...
    Ο κ. Κώστας ας συνεχίσει να είναι με τους ταξιτζήδες και οταν τους βρεί μπροστά του ο Σαμαράς μετ ού πολύ ... ας πάει με τον Ραγκούση που θα εξυμνεί τους αγωνιστές !

    • S.R. avatar
      S.R. @ parsifal 29/07/2011 22:00:59

      Φιλε Parsifal, συμφωνω απολυτα μαζι σου, και διαφωνω απολυτα με τον Κωστα...
      Ειναι καιρος ,οι παντος τυπου "στρατοι εσωτερικης κατοχης", και οι πασης φυσεως συντεχνιες να εξουδετερωθουν... Οι εκβιασμοι της κοινωνιας του τυπου ,
      "κλεινω τα λιμανια", "κατεβαζω τους διακοπτες", "σας στερω τα φαρμακα", "κλεινω τους δρομους" κλπ, μια τακτικη που ευνοηθηκε και ισως ,επινοηθηκε απο τον αληστου μνημης, συγχρονο Ηροστρατο Α. Παπανδρεου και πρεπει να καταγγελθουν και να απορριφθουν απο την Ν.Δ. , κατηγορηματικα, γιατι απλουστατα, θα τις βρη μπροστα της και στο 10 πλουν, οταν θα κυβερνηση..

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ S.R. 29/07/2011 22:05:30

        Παιδιά, δεν είναι τα ίδια όπως το 2009 τα πράγματα. Για πρώτη φορά αυτοί οι άνθρωποι έχουν σήμερα δίκιο. Έχουν αυτο-συκοφαντηθεί με την ανοησία τους όλα τα προηγούμενα χρόνια, ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ! Φταίνε και οι ίδιοι, βέβαια, διότι δεν το αντιλαμβάνεται η κοινωνία, όμως φταίμε κι εμείς που δεν φροντίζουμε να καταλάβουμε ότι έχουμε να κάνουμε με ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ αντίσταση στην επίθεση κατά της υπόστασής μας ως κοινωνίας.

        Απλώς μας εξουδετερώνουν λίγους λίγους... Τους είναι σαφώς πιο εύκολο...

        Ας μην πέσουμε στην παγίδα τους. Αν ενωθούμε θα τους νικήσουμε...

    • BlackWhite avatar
      BlackWhite @ parsifal 29/07/2011 22:31:43

      Κερατέα;
      Επειδή οι κάτοικοι εκεί δεν ήθελαν μια χωματερή(που την δημιουργία τους απαγορεύει η ΕΕ)βαφτισμένη σε ΧΥΤΑ είναι συμμορία που....λυμαίνεται την χώρα;Εύγε κύριε νεοφιλελεύθερε μου, άκου λοιπόν ας καταργήσουμε κάθε τι δημόσιο όπως το στρατό,τα νοσοκομεία ,τα δημόσια σχολία και να ζούμε σε έναν κόσμο χωρίς απεργίες όπου θα επιβιώνουν μόνο οι έχοντες έτσι;

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ parsifal 30/07/2011 01:08:58

      Όλοι οι απεργοί συμμορίες; Όλοι εκβιαστές;
      Μήπως έχουμε χάσει το μέτρο;
      Αν δεν κάνω λάθος η απεργία είναι κατάκτηση για τις δυτικές κοινωνίες. Είναι βασικό δικαίωμα, τυπικό χαρακτηριστικό των ελεύθερων κοινωνιών και χαρακτηριστικό γνώρισμα της δυτικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, που η άσκησή του κρίνεται βέβαια κάθε φορά.
      Συνηθισμένη και τυπική είναι και η αντίδραση της εκάστοτε κυβερνητικής εξουσίας και των συμμάχων της σε κάθε απεργία: "εκβιαστές", "συντεχνίες", "το κοινωνικό σύνολο ...."κλπ. Και ασφαλώς δεν υπάρχει απεργία χωρίς επιβάρυνση της υπόλοιπης κοινωνίας. Παντού έτσι είναι. Βασικοί κανόνες του παιγνιδιού...

      Άραγε όλες οι απεργίες είναι καταχρηστικές; Πάντα εν αδίκω οι απεργοί;
      Αλήθεια από τις απεργίες των τελευταίων ετών όλες τις βρίσκετε άδικες και παράλογες; Έχετε να μας πείτε κάποια που κατά τη γνώμη σας ήταν δικαιολογημένη, που συμφωνούσατε με τους απεργούς; Έστω μία; Υπάρχει μία;

      Οι φορτηγατζήδες; Οι φαρμακοποιοί; Οι δικηγόροι; Οι λιμενεργάτες; Οι ΔΕΗτζήδες( που δεν είναι μόνο ο Φωτόπουλος, αλλά και οι εναερίτες); Οι ταξιτζήδες; Όλοι εν αδίκω; Δεν μπορεί... Αν όλους τους βρίσκετε αδίστακτες συντεχνίες, τότε κάτι δεν πάει καλά.
      Και ναι οι ταξιτζήδες εν ελλάδι είναι μεσαία τάξη. Και ευτυχώς. Στις ΗΠΑ δεν είναι. Είναι ένδειξη κοινωνικής αποτυχίας να οδηγείς ταξί εκεί. Και αλλού. Στην Ελλάδα και όχι μόνο ο ταξιτζής είναι έλευθερος επαγγελματίας. Να αλλάξει το καθεστώς της μάντρας; Να αλλάξει! Να μπουν πιο αυστηροί κανόνες για τον τρόπο οδήγησης, επιβίβασης και αποβίβασης και γενικώτερης λειτουργίας; Να μπουν. Αλλά όχι να αφήσουμε τον αριθμό των αδειών ανεξέλεγκτο για να παίξει ο κ. Ραγκούσης το έργο " είμαι μεταρρυθμιστής σε μια οπισθοδρομική κοινωνία" και να ωφελήσει συγκεκριμένα συμφέροντα εταιρειών.
      Να μας πουν οι συγκοινωνιολόγοι αν τα ταξί που κυκλοφορούν λχ στην Αθήνα είναι λίγα ή πολλά ( το ξέρουμε πως είναι πολλά, αλλά λέμε τώρα...) και μετά να παριστάνει τον μεταρρυθμιστή ο Ραγκούσης.

      Και η θέση της ΝΔ δεν μας αφορά, άμεσα. Δεν ετεροκαθοριζόματσε. Δεν είμαστε εκ προοιμίου απέναντι σε κάθε απεργία . Ούτε βρίσκουμε εξ ορισμού σωστή κάθε κινητοποίηση. Η κάθε περίπτωση εξατομικεύεται. Βέβαια την θέση των μηντιακών πράσινων παπαγάλων των 8 την ξέρουμε: "αδίστακτες συντεχνίες" ... Δεν βαρέθηκαν; Μια ζωή πατερίτσες της κυβέρνησης, δεν κουράστηκαν;

      Μήπως να σταματήσει κάποτε η καραμέλα πως τάχα μόνο εν ελλάδι ο συνδικαλισμός είναι κομματικός; Παντού είναι. Στις ΗΠΑ το Δημοκρατικό Κόμμα πάντα τα είχε καλά με τα συνδικάτα.
      Στη Μ. Βρετανία πρόσφατα ο Εd Miliband εξελέγη αρχηγός του Εργατικού Κόμματος κόντρα στα προγνωστικά χάρη στα συνδικάτα. Οι συνδικαλιστές είναι άνθρωποι με κομματικές και ιδεολογικές αναφορές. Στη Γαλλία τα ίδια. Στην Γερμανία τα ίδια. Βασικές γνώσεις και χαρακτηριστικά των δυτικών δημοκρατιών, που στην Ελλάδα κάποιοι θέλουν να παρουσιάσουν ως τάχα Ελληνική ιδιομορφία. Γιατί πιάνει εύκολα σε μας το "μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά" . Έχουμε παράδοση στο αυτομαστίγωμα και τον αυτοοικτιρμό. Είπε η Βild πως είμαστε τεμπέληδες; Ε, τότε είμαστε! Το παν οι Γερμανοί, κάτι θα ξέρουν αυτοί...Μέχρι που βγήκε πως οι Γερμανοί είναι πρωταθλητές της λούφας, των αργιών και των αδειών...
      Τώρα αν στην Ελλάδα έγιναν εκτός από κομματικά και ιδεολογικά προσκείμενοι οι συνδικαλιστές και είναι και σκυμένοι σε κομματικές στρατηγικές, αυτό είναι ένα θέμα που το ΠΑΣΟΚ το ξέρει καλά.

      Πάντως οι ταξιτζήδες δεν ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία.
      Και το "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" ούτε σύγχρονο είναι, ούτε φιλελεύθερο, ούτε αληθινά μεταρρυθμιστικό, ούτε εκσυγχρονιστικό. Είναι βαθειά οπισθοδρομικό και οδηγεί σε μια Ελλάδα χειρότερη και από τη σημερινή.

      • S.R. avatar
        S.R. @ Κώστας 30/07/2011 07:29:42

        Μα ασφαλως ρε φιλε μου ΟΛΕΣ οι απεργιες που ανεφερες ηταν καταχρηστικες Και οι φαρμακοποιοι και οι ΔΕΗ τζηδες, και οι φορτηγατζηδες, και τα ταξι...Και ναι ,η ομηρια της κοινωνιας, ΠΟΥΘΕΝΑ σχεδον σε ολο τον κοσμο, δεν λαμβανει την μορφη που παιρνει εδω... Δηλαδη, οχι μονο απεργω αλλα σου μπλοκαρω δρομους πλατειες αεροδρομια λιμανια κλπ..Το παιχνιδι της "συμπαραστασης" στους απεργους το επαιξε καλα το ΠΑΣΟΚ τοσα χρονια, και μια αναλογη νοοτροπια τωρα απο πλευρας Ν.Δ."σοσιαλιζει" αρκετα, λαικιζει ασχημα, και δεν "κολλαει" με το κοινο περι δικαιου αισθημα της κοινωνιας η οποια ΞΕΡΕΙ οτι αυτες οι συντεχνειες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ, και οτι κατασκευαζουν οι καθε μια ενα ΠΛΑΣΤΟ "δικιο", αντιπαθες ,συντεχνιακο και ψευτικο...
        Γι' αυτο λοιπον ,οχι, ΔΕΝ ειμαστε, τουλαχιστοπν ολοι, "με τους ταξιτζηδες"...Οχι.....

        • dino avatar
          dino @ S.R. 30/07/2011 15:36:24

          +1000 σε S.R. και Parsifal.
          Αυτη η συντεχνιακη χουντα πρεπει καποτε να τελειωσει.
          Δεν ειναι δυνατον καθε μερα να παρατασσεται μια συντεχνια στο δρομο πολεμωντας για το καλο της τσεπης του και να βλαπτει το κοινωνικο συνολο.
          Οι ταξιτζηδες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ σε καμια προοδευμενη κοινωνια.Οπως δεν ειναι μεσαια ταξη και πολλες αλλες συντεχνιες και οι δημοσιοι υπαλληλοι - συνδικαλιστες στις ανεπτυγμενες χωρες.Μεσαια ταξη πρεπει να ειναι τα μορφωμενα ατομα που προσφερουν μεσω επιχειρηματικοτητας και γνωσεων καινοτομια ειδικοτερα στον τομεα νεων τεχνολογιων, ποιοτικα και εξαγωγιμα προιοντα και υπηρεσιες .Αυτη ειναι η πραγματικοτητα η την δεχομαστε η παραμενουμε στον πατο της παγκοσμιας αναπτυξης.
          http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_real_GDP_growth_rate_(latest_year)

  4. spiros avatar
    spiros 29/07/2011 21:29:26

    Στον ΑΛΤΕΡ ο Χ.Κώνστας αναφώνησε εφόσον δεν είναι πολιτική της κυβέρνησης οφείλει ο κ.Ραγκούσης να πάει για διακοπές στην Πάρο. Δεν μπόρεσε να αλλάξει την συζήτηση με αποτέλεσμα αν αποδειχθεί ότι φταίει ο Ραγκούσης.......

  5. filippos avatar
    filippos 29/07/2011 21:49:53

    kai oxi mono auto.alla apokalufthike oti eirthe msn apo tin troika kai rotaei giati to allaje........alla ta kanalia oute auto to jerane.......sumfono me ton kosta.safos uparxoune parapona....edo re paidia ego pou eimai odigos exo aganaktisei me merikous.alla allo auto kai allo auto pou thelei o ragkousis kai pou dn uparxei pouthena.......kai vevaia uparxoune kai sovaroi sto epaggelma opos an dn kano lathos se ola ta epaggelmata......kai jero kala giati proerxomai apo idiotiko tomea 15 xronia se etaireia kai se kali thesi stin agora.....min ta isopedonoume ola.

  6. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 29/07/2011 21:51:54

    Σωστά λες ότι δεν υπάρχει δίπολο..είναι η πάγια τακτική να στρέφουν τον έναν Έλληνα απέναντι στον άλλο..

  7. adder avatar
    adder 29/07/2011 22:18:51

    να τελειώνουμε με τους ταρίφες! ...... αθέμιτος ανταγωνισμός? ....... γιατί σε χαλάει? ...... αν μέσα από τον ανταγωνισμό βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες, σταματήσουν οι "κλοπές" κατά των τουριστών και ... και ... και ..... εμένα δεν με χαλάει καθόλου!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ adder 29/07/2011 23:33:51

      Ό,τι να'ναι...

    • markos avatar
      markos @ adder 30/07/2011 03:29:47

      εγω λεω να απελευθερωσουμε το σπιτι σου γιατι εγω ειμαι αστεγος τι λες?

  8. sereos avatar
    sereos 29/07/2011 22:27:42

    όλα αυτά λύνονται με μόνο μια ρύθμιση. όλες οι άδειες προσωπικές. δεν πωλούνται δεν μεταβιβάζονται. την παραδίνεις βγαίνεις στη σύνταξη. δεν την παραδίνεις δεν βγαίνεις και την κρατάς εφ όρου ζωής.

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/07/2011 22:32:36

    ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ Ή ΝΕΑ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΤΗΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΤΑΞΙ ΜΕ ΛΑΘΡΟΑΛΛΟΔΑΠΟ ΟΔΗΓΟ;

    • καινός avatar
      καινός @ αλλενάκι 30/07/2011 18:30:30

      Ω, τι αφέλεια!!!

      Μα φυσικά όλες οι συριζούλες, η αφροδίτη με τις φίλες της, η D'ala'ra...

      Λίγες είναι;


      OYOYOY!!! Πρόθυμες να θες...

  10. Δεξιός avatar
    Δεξιός 29/07/2011 22:32:55

    Η όποια συμπεριφορά των ταξιτζήδων είναι αποτέλεσμα της συνολικής μας συμπεριφοράς μέσα στην κοινωνία. Γιατί οι ταξιτζήδες να αποτελούν κάτι διαφορετικό; Όταν όλοι μας ακολουθούσαμε και ακολουθούμε τη νοοτροπία ΠΑΣΟΚ (έλα τώρα! ποιός είσ' εσύ; σιγά ρε μεγάλε! κλπ) στη δουλειά μας, στη συμπεριφορά μας προς τους καλύτερούς μας, στη συμπεριφορά μας προς τους ανωτέρους μας, στη συμπεριφορά μας προς τους πελάτες μας, στη συμπεριφορά μας προς τους άλλους συνανθρώπους μας, γιατί οι ταξιτζήδες να αποτελέσουν κάτι διαφορετικό; Όταν η καθαρίστρια (είδος εν εκλείψει πια!) ως "πρασινοφρουρού" ήταν ανώτερη του διευθυντή και έκανε ότι ήθελε, γιατί οι ταξιτζήδες να αποτελέσουν κάτι διαφορετικό;
    Η συμπεριφορά της κάθε κοινωνικής ομάδας πρέπει να ειδώνεται μέσα από το πρίσμα της επί τριακονταπενταετία ΠΑΣΟΚικής νοοτροπίας. Αυτή μας καθιστά σήμερα αντίπαλους των ταξιτζήδων, χθες αντίπαλους της ΓΕΝΟΠ, του Δημοσίου, των αγροτών, των φορτηγατζήδων πέρισυ. Και ανακυκλώνεται αυτή η ενδοκοινωνική "αντιπαλότητα" όπως συμφέρει κάθε φορά τα ΜΜΕ και τα τσιράκια τους (κυβέρνηση).
    Μία είναι η πρόταση:
    Κάθε κινητοποίηση να στρέφεται αποκλείστικα και μόνο εναντίον εκείνου που είναι ο εχθρός (ΜΜΕ - ΠΑΣΟΚ) και μόνο.
    Οι κινητοποιήσεις να μην επηρεάζουν άλλες κοινωνικές δυνάμεις και τάξεις (π.χ. όχι στις απεργίες των εκπαιδευτικών και των γιατρών).
    Αν από την κινητοποίηση θίγονται κοινωνικές ομάδες, τότε πρέπει να αναζητείται άλλη μορφή πάλης που να θίγει άμεσα και ουσιαστικά τον εχθρό. Π.χ. το ευφυές άνοιγμα των διοδίων από τους ταξιτζήδες.
    Τέλος, στις κινητοποιήσεις πρέπει να είμαστε όλοι έτοιμοι για όλα.....

  11. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 29/07/2011 22:36:35

    το ειπα και το ξαναλεω διαιρει και βασιλευε
    δεν δινει δεκαρα για τον υγιη ανταγωνισμο ο ΓΑΠ μονο να καταστρεψει την μικροιδιοκτησια θελει, ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ βουλα ελευθεριαδου 30/07/2011 01:28:50

      Μικροιδιοκτησία...
      Η ραχοκοκκαλιά της υγιούς κοινωνίας!

      Όχι μικρομπακάλης της γειτονιάς, με δύο υπαλλήλους που τους ξέρεις χρόνια και με προσωπική σχέση με τους πελάτες; Όχι. Αυτά είναι ελληνικές ιδιομορφίες που πρέπει να εκλείψουν. Δεν είναι βέβαια δικές μας ιδιαιτερότητες , αλλά για να το λένε τα νεοφιλεύθερα manual έτσι θα 'ναι.
      Υπάλληλος του Lidl και του Carrefour, φοβισμένος, εκβιαζόμενος και υπoαμοιβόμενος. Έτσι πρέπει. Να εκσυγχρονισθούμε βρε αδερφέ! Το 'πε και ο κ. Μάνος. Ναι, αυτός που έριξε έξω την Αλλατίνη. Ξέρει αυτός , είναι μεταρρυθμιστής. Και τα λεφτά του Lidl κάθε μήνα στην Γερμανία. Στην μητρική. Kαι στα ράφια; Ό,τι θέλει η εταιρεία. Μοντέρνα πράγματα.
      Το σουπερμάρκετ αν δεν είναι γερμανικό, δε λέει... Είναι πασέ ο μπακάλης της γειτονιάς.

      • S.R. avatar
        S.R. @ Κώστας 30/07/2011 07:33:59

        Φιλε Κωστα, υπεραπλουστευεις τα πραγματα ρε φιλε...Μα πολυ ρε φιλε....

  12. Enzo avatar
    Enzo 29/07/2011 22:43:25

    Και γιατί παρακαλώ να χάσουν τις περιουσίες τους οι ταξιτζήδες που είναι οι άδειες τους επειδή έτσι γουστάρει ο Ραγκούσης;

    Τι παει να πει;
    Άμα είναι έτσι να απελευθερώσουμε και το επάγγελμα του Πασοκους να φάμε και εμείς οι υπόλοιποι Έλληνες, τόσα χρόνια έχουν φάει το καταπετασμα , τραχανοπλαγιαδες βρέθηκαν με περιουσίες. Είσαι ΠΑΣΟΚ; Θα φας!

  13. Sun avatar
    Sun 29/07/2011 22:55:53

    Μπραβο στον Κωστα. Ολοκληρωμενη σκεψη.
    Ας παψουμε να ειμαστε συμπλεγμετικοι με τις προσωπικες μας τραυματικες εμπειριες και ας προστατευσουμαι την συνοχη της Ελληνικης κοινωνιας και του ιστου της. Οι ταξιτζηδες εχουν δικιο. Υπερασπιζονται το ψωμι τους και οχι καποιο φιλλετο. Οι κατοχικοι νεοταξιτες μας ξεφυλλιζουν σαν αγκιναρες. Φυλλο φυλλο.
    Ερωτηση κρισεως. Ειδε κανεις βελτιωση στις παρεχομενες υπηρεσιες και πτωση των τιμων στον απελευθερωμενο κλαδο της ακτοπλοποιας? Ποσο "επεσαν" οι τιμες? Ποσες Ελληνικες θεσεις εργασιες αυξηθηκαν ή καλυτερα χαθηκαν?

  14. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 29/07/2011 23:26:38

    το θεμα με τους ταξιτζηδες συμφερει την κυβερνηση. ολοι ασχολουνται με αυτο το θεμα καναλια κοσμος και ετσι η κυβερνηση θα μπορεσει να περασει τα σοβαρα θεματα οπως ειναι το ξεπουλημα της δημοσιας περιουσιας .κ.λ.π. ειναι μαεστροι στην επικοινωνια οι πασοκοι. οσο μπορουν θα το κρατησουν το θεμα και μετα σαν απο μηχανης θεος παπανδρεου θα το λυσει . καλες οι προτασεις σαμαρα για την συνταγματικη αναθεωρηση ομως αλλα ειναι τα σοβαρα θεματα που πρεπει να ασχοληθουμε τωρα.

  15. billys avatar
    billys 29/07/2011 23:54:24

    Πολιτικά εξέπληξε και στη συνέχεια αποδοκιμάσθηκε και από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, η αιφνιδιαστική επιλογή Ραγκούση, ελάχιστες μέρες αφού ανέλαβε από τον κ. Ρέππα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την αλλαγή των όσων συμφωνήθηκαν μεταξύ κυβέρνησης και ιδιοκτητών ταξί , στην λογική της απελευθέρωσης του επαγγέλματος.

    Συγκεκριμένα ο κ. Γ. Ραγκούσης προτίθεται να εκμηδενίσει την αξία απόκτησης μιας άδειας ταξί και να απελευθερώσει τελείως τον έλεγχο του αριθμού τους. Είναι ένα καθεστώς πρωτόγνωρο που δεν ισχύει σε καμία χώρα της Ευρώπης και ουσιαστικά εκμηδενίζει την αξίας περίπου 150.000 ευρώ επένδυση που έχουν κάνει για κάθε τέτοια άδεια, μέχρι σήμερα και τις περισσότερες φορές με δανεισμό, οι επαγγελματίες του κλάδου.

    Πληροφορίες του Newscode.gr, αναφέρουν ότι πίσω από τον «αιφνιδιασμό» Ραγκούση , υπάρχει ο σχεδιασμός πολύ γνωστού τραπεζίτη, που συνηθίζει να κάνει περίεργα επιχειρηματικά παίγνια. Ο εν λόγω κύριος θέλει να αποκτήσει με πολύ μικρό κόστος περίπου 700 άδειες ταξί και αυτά να έχουν ως περιβάλον λειτουργίας το αεροδρόμιο «Ελ Βενιζέλος», ως εταιρεία με σύμβαση συνεργασίας με το αεροδρόμιο. Ανάλογες σκέψεις κάνουν και μεγαλο- ξενοδόχοι των Αθηνών, ειδικά κεντρικών ξενοδοχείων των Αθηνών, που θα ήθελαν να αποκτήσουν για παράδειγμα μίνι στόλο ταξί, 30-35 αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση της πελατείας τους.

    Σε μια τέτοια περίπτωση οι σημερινοί ιδιοκτήτες ταξί θα οδηγούνταν στη χρεοκοπία, αφού η αξία των αδειών θα εκμηδενιζόταν , τα δάνεια θα παρέμεναν προς αποπληρωμή και η λειτουργία του ταξί, όχι μόνον δεν θα απελευθερωνόταν επιπλέον, αλλά θα αποκτούσε πολύ σημαντικούς περιορισμούς. Το επάγγελμα θα κλείσει αντί να ανοίξει και τη μικρομεσαία επιχείρηση, που αποτελεί σήμερα ένα ταξί, θα αντικαθιστούσε το καρτέλ , που σχεδιάζει ο τραπεζίτης και κάποοι άλλοι από τους «ισχυρούς» των Αθηνών.

    Οι σημερινοί ιδιοκτήτες και οδηγοί των ταξί , θα παρέμεναν στην περίπτωση αυτή οδηγοί, χωρισμένοι σε τρείς βάρδιες και με μηνιαία αμοιβή περίπου 500 ευρώ.

    Ο ρόλος του Γ. Ραγκούση, αλλά και οι τάχα πρωτοβουλίες για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων στην Ελλάδα, είναι όχι μόνον σκοτεινός.

    Αντί λοιπόν οι οδηγοί ταξί να αποκλείουν λιμάνια όταν καταφθάνουν κρουαζιερόπλοια, καλύτερα να αποκλείσουν τα υποκαταστήματα της Τράπεζας, του εμπλεκόμενου επιχειρηματία και να ζητήσουν από τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τους πολίτες, να μεταφέρουν τις καταθέσεις τους σε άλλες τράπεζες, ώστε το μήνυμα να είναι ισχυρό και με βάθος στο μέλλον.

    Όσο για τον κ. Ραγκούση , κάποιος πρέπει να του μιλήσει για το δημόσιο συμφέρον των πολλών που εκ της θέσης του, οφείλει να εξυπηρετεί . και για να μην έχουμε καλοκαιρινές συγκρούσεις με το εν λόγω υπουργείο, ας μας αποδείξουν με έμπρακτο τρόπο ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν και ότι στον προτεινόμενο νόμο, θα υπάρξει θωράκιση του ταξί από τα καρτέλ, που σχεδιάζονται.

  16. BlueSky avatar
    BlueSky 30/07/2011 00:40:34

    Τα πασόκια παρήγγειλαν δημοσκόπηση στη β' Αθηνών, η οποία θα ''τρέξει'' αρχές Αυγούστου. Αχ Ρε απατεώνες πασόκοι, εάν έχετε πάνω από 18 % .........;;;;;;
    Εάν είναι πάνω από 18%, τότε σημαίνει πως και αυτή θα είναι ''πειραγμένη''!

  17. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 30/07/2011 01:23:51

    Μερικούς φαίνεται ότι τους έχει πειράξει η ζέστη και τα βλέπουν όλα ανάποδα.
    Σε ποιά ευνομούμενη δημοκρατία του κόσμου ορέ καρντάσια νεοφιλελεύθεροι πασόκοι και καραδεξιοί ο κάθε νέος υπουργός ακυρώνει τις κοινωνικές συμφωνίες του προκατόχου του και αλλάζει τα πάντα για να δώσει το προσωπικό του στίγμα και προφανώς για να προωθήσει διάφορα συμφέροντα ;
    Σε ποια χώρα αλλάζουν οι εκλογικοί νόμοι και το εκ- παιδευτικό σύστημα σαν τα πουκάμισα ή τα ταγιέρ του κάθε εξουσιομανή ;
    Αυτή την ώρα κτυπιέται μία από τις ελάχιστες παραγωγικές πηγές πλούτου που μας έχουν απομείνει, ο τουρισμός, και τα βάλατε με τους απελπισμένους ταρίφες που βλέπουν το βιός τους να εξανεμίζεται. Εντάξει, έκαναν λάθη, έπληξαν με τη στάση τους άλλες κοινωνικές ομάδες, αλλά οι περισσότεροι κατάλαβαν το παιχνίδι της κυβέρνησης που στηρίζεται στο dividum et imperum. Εσύ ορέ Parsifal που μιλάς και για ανεγκέφαλους οπαδούς κομμάτων
    τι μάρκα σανό μασάς ; Νεοφιλελεύθερο και organic ; Τις συμμορίες των ντόπιων και ξένων καρτέλ που λυμαίνονται τη χώρα δεν τις βλέπεις ; O Billys
    βάζει μια παράμετρο που είναι άξια προσοχής.

  18. moutzouris avatar
    moutzouris 30/07/2011 01:31:39

    Προσωπικα δεν συμπαθω τους ταξιτζηδες γιατι πολλοι δεν σεβονται τους πελατες τους (την γυναικα μου την κατεβασε κατω ο ταξιτζης διοτι του ειπε να σβησει το τσιγαρο "ηταν και 8 μηνων εγκυος").αλλα δεν μπορεις ρε υπουργε να καταστρεφεις καποιον που πηρε δανειο με υποθηκη για να αγορασει την αδεια , και τωρα να μην αξιζει μια. Δανειο το οποιο διαφημιζε γνωστη τραπεζα στις οθονες πανω απο τα ταμεια. Δεν ηξερες ρε υπουργε οτι αυτη η κατασταση (που ειναι λαθος )δεν αλλαζει απο την μια μερα στην αλλη.
    Ναι καποιοι ειναι λαμογια και εχουν δεκα αδειες και βγαζουν τ'αντερα τους,καποιοι ομως ειναι χρεωμενοι με δανειο για να παρουν μια αδεια με μαυρο και αφορολογητο χρημα και με την εγκριση της τραπεζας.

    Πως δινεις ρε τραπεζα δανειο για αγορα ταξι ενω ξερεις οτι το συμβολαιο θα γραφει το 1/100 των χρηματων που δανεισες .Ε???

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ moutzouris 30/07/2011 01:38:32

      Σωστή παρατήρηση.
      Άλλο ο μαντράς και άλλο ο ιδιοκτήτης μιας άδειας που απέκτησε μετά κόπως και βασάνων.
      Σε κάθε περίπτωση πάντως το σύστημα πρέπει να εξορθολογιστεί και να δίνονται οι άδειες από το επίσημο κράτος με διαφανείς τρόπους

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ moutzouris 30/07/2011 11:30:57

      Γιατί, τους έβαλε κανείς το πιστόλι στον κρόταφο να πάρουν με το ζόρι τις άδειες; Ήθελαν αραλίκι, εύκολη κονόμα και τον οδηγό δούλο και ανασφάλιστο. Χώρια το ξέπλυμα μαύρου χρήματος που μπορούσε να γίνει μέσω της αγοράς αδειών. Ο παλαιοπασόκος Ρέππας ήθελε να τους βολέψει όλους, δεν έχει προφανώς καταλάβει σε ποιαεποχή βρισκόμαστε. Ο Ραγκούσης που είναι μακράν ο κορυφαίος υπουργός της τελευταίας δεκαετίας -και ας σκυλιάζουν οι κηφήνες που παρεπιδημούν στις ΝΟΔΕ -κάνει έργο κι όποιος έχει οφθαλμούς ας δει. Οι εθελοτυφλούντες δεν θα το αντιληφθούν ποτέ...

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ μεταρρυθμιστής 30/07/2011 14:54:17

        ο "παλαιοπασόκος" Ρέππας...
        Έγραψες για ακόμη μια φορά!

  19. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2011 01:53:37

    Εύγε Κώστα!

  20. Δεξιός avatar
    Δεξιός 30/07/2011 08:51:10

    Επειδή δε θυμόμαστε πέρα από το σύνηθες δεκαήμερο που μας αφήνουν τα ΜΜΕ...
    Πέρισυ τέτοια εποχή απελευθέρωσε το επάγγελμα των φορτηγατζήδων. Οι φορτηγατζήδες βγήκαν στους δρόμους και μετά από λίγο βγήκαν οι "οργισμένοι", "θιγόμενοι" κλπ κλάδοι να τους βάλουν στη θέση τους. Ποιοί ήταν αυτοί οι κλάδοι; Θυμάστε;
    ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΑΧΑΓΙΑΣ = το ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΒΑΘΕΩΣ ΠΑΣΟΚ!!!!!
    Σε όσους είναι σήμερα εναντίον των ταξιτζήδων: ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ κι όταν σας θίξει εσάς κάποιο μέτρο ελάτε για συμπαράσταση

    "Στην αρχή κυνηγήσανε τους Εβραίους, αλλά δε με έννοιαζε γιατί δεν είμαι Εβραίος. Μετά κυνηγήσανε τους Τσιγγάνους, αλλά δε με έννοιαζε γιατί δεν είμαι Τσιγγάνος. Ύστερα κυνηγήσανε τους κομμουνιστές, αλλά δε με έννοιαζε γιατί δεν είμαι κομμουνιστής. Αργότερα κυνήγησαν κι εμένα, αλλά δε με υπερασπίστηκε κανένας γιατί δεν υπήρχε κανείς πια"

  21. letta avatar
    letta 30/07/2011 10:28:29

    κωστα,
    Πολύ σωστό το άρθρο σου. Χθές εάν προσέξατε πριν την συνάντηση του υπουργού με τους ταξιτζήδες, είχε συνάντηση με τον συνδεσμο τουριστικών επιχειρήσεων και ξενοδόχων. Τί ήθελαν αυτοί οι κύριοι εκεί; Μετά είπε ο υπουργός θα δουμε και τις ειδικές υπηρεσίες μεταφοράς. "Θέλει η Βασίλω να κρυφτεί μα η χαρά δεν την αφήνει". Κύριοι ο υπουργός είναι φανερό θέλει να φτιάξει καρτέλ στα ταξί και ο μικρομεσαίος θα καταστραφεί. Η ίδια η κομισιον έστειλε μήνυμα στον γραμματέα του υπουργείου κύριο Τσόγκα και στο Μαξίμου "περίεργη κίνηση" (strange movement). 'Όλοι μαζί λοιπόν να τους ξεμπροστιάσουμε. Η διαπλοκή σε όλο το μεγαλείο.

  22. charulisN avatar
    charulisN 30/07/2011 10:54:02

    Το σχέδιο είναι απλό. Διάλυση της μικρομεσαίας τάξης . Ούτε απελευθέρωση, ούτε πληθυσμιακά κριτήρια. Προβλέπεται σε μη φυσικά πρόσωπα, ΟΕ, ΕΕ, ΑΕ, ΕΠΕ να έχουν χιλιάδες άδειες, με οδηγούς από το Μπαγκλαντές, χωρίς φυσικά καλύτερα παρεχόμενες υπηρεσίες.
    Άλλο είναι η εξυγίανση με κανόνες και άλλο η πλήρη διάλυση της τουριστικής οικονομίας από το ίδιο το πολιτικό σύστημα.
    Όσο για μερικούς «προσωρινά εργαζόμενους» του ιδιωτικού τομέα που κρίνουν εκ’ του ασφαλούς η πόρτα της ανεργίας θα τους αναγκάσει να αλλάξουν μυαλά μέχρι τον Οκτώβρη. Καλό είναι να σταματήσουν να βλέπουν δελτία ειδήσεων που προκαλούν μαλάκυνση εγκεφάλου και να ξεκινήσουν αποτοξίνωση.
    Ένα βιβλίο είναι καλή αρχή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.