#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/04/2011 16:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Εθνική συνεννόηση, αλλιώς «σε τρεις μήνες θα είναι αργά» (για μένα)"



«Αν η ελληνική πολιτική ηγεσία, οι Έλληνες πολιτικοί, δεν καθίσουν γύρω από ένα τραπέζι να βρουν αποτελεσματικές λύσεις, σε τρεις μήνες θα είναι πολύ αργά», δήλωσε σήμερα στη Θεσσαλονίκη η κ. Μπακογιάννη!

Αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη της να αναζητήσει ρόλους, δεδομένου ότι το κομματικό της εγχείρημα δεν τραβάει.  Όμως, θέλουμε να ρωτήσουμε:

Πρώτον, είναι δυνατόν να κινδυνολογείτε τόσο ασύστολα;  Είναι δυνατόν να λειτουργείτε, ως  λαγός των αγορών;

Δεύτερον, εσείς δεν ψηφίσατε το μνημόνιο, που θα γλίτωνε τη χώρα από τη χρεοκοπία;  Πότε κάνατε λάθος; Όταν ψηφίζατε το μνημόνιο ή τώρα που (κατόπιν εορτής) διαπιστώνετε  την αποτυχία του;

Τρίτον, έχετε την γενναιότητα να παραδεχθείτε ότι ο Αντώνης Σαμαράς εκτίμησε από την  αρχή ότι το  μνημόνιο ήταν αδιέξοδο; Και  όταν τα έλεγε αυτά εσείς τον κατηγορούσατε για λαϊκισμό;

Τέταρτον, μήπως με τη δήλωση σας αυτή λαϊκίζετε με τον χειρότερο τρόπο, επενδύοντας μάλιστα στην απόγνωση και στον φόβο;

Πέμπτον, γνωρίζετε κάτι που όλοι εμείς οι άλλοι αγνοούμε;

Έκτον, μήπως αναλάβατε και εσείς να παίξετε τον ρόλο του λαγού του κ. Παπανδρέου προκειμένου να προετοιμάσετε τον ελληνικό λαό για τα μέτρα που έρχονται;

Η απελπισία είναι πολύ κακός σύμβουλος, αλλά ας την ενημερώσει κάποιος ότι τα θέματα της οικονομίας είναι πολύ σοβαρά για να αντιμετωπίζονται με τέτοιες δηλώσεις.

Κ.Ρ

Υ.Γ. Θέλω να ελπίζω ότι αυτή η δήλωση της κ. Μπακογιάννη δεν έχει καμιά σχέση με τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις  που, για μια ακόμα φορά, δείχνουν το κόμμα της κάτω από το 2%.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 03/04/2011 16:36:53

    Μπάι μπάι χήρα.

    • Αιας Τ. avatar
      Αιας Τ. @ Orestios 03/04/2011 22:13:41

      Σημερα το απογευμα στα εγκαινια των γραφειων της στην Κατερινη παραβρεθηκαν εικοσι τεσσερα ατομα, δεκαεξι Κατερινιωτες και οκτω δικοι της περιφερομενοι.
      Για του λογου το αληθες βλεπε:
      http://lefteria.blogspot.com/2011/04/blog-post_5862.html

      συνεχιζουμε με Ναουσα, ε ρε γλεντια!!!
      Αντε ζωη σε μας!!

      • loretta avatar
        loretta @ Αιας Τ. 03/04/2011 22:24:26

        Και στην βεροια εζησε το δραμα της...αχ κατακαημενη κορη!!!

      • mitikas avatar
        mitikas @ Αιας Τ. 04/04/2011 00:05:11

        Είχε και άλλους επτά...Τελικά γέμισαν τρία ταξί και ...έφυγαν.

  2. spiros avatar
    spiros 03/04/2011 16:56:46

    Όχι αγαπητέ ΚΡ. Δεν έχει σχέσεις με τις δημοσκοπήσεις αλλά σκοπεύει να συμφωνήσει με τον άλλο πρόθυμο στην κολοτούμπα της Αναδιάρθρωσης του χρέους που ζητά με δηλώσεις του. Τότε τί διαφορετικό είπε ο Τσίπρας και τον "βρίζουν" συνεχώς; Οι δημοσκοπήσεις είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της ................... Ουδείς ευδοκίμησε πολιτικά από πίσμα και μίσος.

  3. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 03/04/2011 16:57:01

    So long superficial daddy's daughter......

  4. Hercules! avatar
    Hercules! 03/04/2011 16:58:01

    "Γκουτου γκουτου.... η Ντορα μου!!!"

    ο Δρακουλας

  5. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/04/2011 17:11:59

    Αλήθεια τι είδους εθνική συνεννόηση μπορεί να γίνει με τον ....λαϊκιστη Σαμαρά;

  6. irida avatar
    irida 03/04/2011 17:12:17

    Εγώ πήγα. Εϊχε κόσμο και παλμό! Κι επίσης η Ντόρα κάνει προτάσεις, η ΝΔ τι κάνει; Είχε ενδιαφέρον η ομιλία του Κιλτίδη. Πέρα από αυτό φάνηκαν νέα πρόσωπα κι όχι παρωχημένα(πλην Σαλαβράκου) με άποψη για τα πράγματα και πιο καινό λόγο. Όχι αυτό τον στυλιζαρισμένο. Πιο πολύ με εντυπωσίασε ο Δρογίδης!! Εβαζε κάτω με το λόγο και τη συγκίνηση που απέπνεε ο λόγος πολιτικούς με χρόνια στην πιάτσα. Κι αυτό γιατί ήταν αυθεντικός, πηγαίος κι άμεσος. Εβγαζε, μέσα από την προσωπική του δυσκολία, τόσο πάθος που εγώ ντράπηκα κι ένιωσα μείον. Ειλικρινά. Πριν βιαστούν να με ψέξουν για την αναφορά στο συγκεκριμένο πρόσωπο ας ψάξουν λίγο ποιος είναι και μετά ας πουν ό,τι θενε.. Όχι με πρόσωπα σαν τον Αρούλη πχ ή τον Πανούλη ή τσόυς άλλους.. think about....Η Ντόρα μπορεί να κάνει τελικά την έκπληξη!!

    • man8os avatar
      man8os @ irida 03/04/2011 17:26:43

      Ιριδα, ειναι σιγουρο οτι θα κανει την εκπληξη. Μετα απο τοσο κοπο, χρονια ιντριγκας και πονηρων μεθοδων τελικα θα αγωνιστει σκληρα να ξεπερασει το 1,2 του μπαμπα...
      Ποια νεα προσωπα μας λες? Τον Σκυλακακη που δε ξερει τι του γινετε? Τον Κιλτιδη που τον ειχαν κανει ρεζιλι στο αντινιουζ και ειχε στειλει το γιο να βγαλει τα καστανα απο τη φωτια?
      Το Μαρκογιαννακη?
      Ποιον? Οσο για καποια νεα παιδια που εχει μαζι της, τα εχει ειτε γιατι ειναι γειτωνες και ειπαν να βοηθησουν, η γιατι πληρωσε η γιατι ειναι ιδιαιτερα ενθουσιωδεις περιπτωσεις.
      Αλλα ουτε ο νεανικος φανατισμος, ουτε το χρημα θα καταφερουν να ξεπερασει την ελλειψη σοβαρων προτασεων και εθνικου σχεδιου. Γιατι δεν εχει τιποτα απο αυτα. Μονο καταστροφικη μανια και μισσος για τους εσωκομματικους της αντιπαλους.

      • irida avatar
        irida @ man8os 03/04/2011 17:32:37

        ο καθένας αγαπητέ μου βλέπει τα πράγματα όπως νομίζει. Μπορεί κάποιοι παλιοί να υπάρχουν αλλά έχει και νέα καλά παιδιά που μπορούν να προσφέρουν κι έχουν να καταθέσουν προτάσεις κι άποψη. Μακάρι η ΝΔ να ήταν ενωμένη και η δεξιά πλήρως ενωμένη. Αλλά η πολιτική είναι σκληρό πράγμα. Όσο για το μίσος κλπ..εσύ το λες. Εξάλλου αγγελούδια στον πολιτικό στίβο δεν κυκλοφορούν. Με μαυρα φτερά ναι, με λευκά όχι. τελευταία κυκλοφορούν και με πράσινα φτερά!! Είναι τα λεγόμενα μεταλλαγμένα σοσιαλιστικά!!χαχαχα
        Οψόμεθα αγαπητέ μου.. Ο χρόνος θα φανερώσει..

        • man8os avatar
          man8os @ irida 03/04/2011 17:44:35

          Εννοεις οτι υπαρχουν νεα παιδια που που πανε να εκφρασουν νεες ιδεες μεσα απο αυτο το πολιτκο φορεα που ειναι τα απομειναρια του μισοδιαλυμενου συστηματος Μητσοτακη?
          Σοβαρεψου αγαπητη. Εν παση περιπτωσει, εαν πιστευεις πραγματικα οτι υπαρχουν αξιολογα ατομα, παρακαλω πες τους να ερθουν απο δω να μας εκφρασουν τις ιδεες τους, να συζητησουμε. Εγω θα ηθελα να διαβασω τι εχουν να πουν.

          • koyklos.dhm avatar
            koyklos.dhm @ man8os 03/04/2011 23:18:48

            Το ΔΗ.ΣΥ. θα μείνει στην ιστορία, ως το πρώτο κόμμα στην Ελλάδα που δημιουργήθηκε από ένα…. καπρίτσιο ενός κακομαθημένου πλουσιοκόριτσου!Ποια είναι η πρότασή της για την οικονομική πολιτική άλλη, από το να δώσει την πατρίδα δεμένη χεροπόδαρα στους άρπαγες του ΔΝΤ, συναινώντας σε ένα «Μνημόνιο» τερατωδίας ως νεροκουβαλητής των δήθεν σοσιαλιστών του κ.Παπανδρέου.
            Ποια είναι η εξωτερική της πολιτική άλλη, από το να ξεπουλήσει τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα στο Αιγαίο ή στις σχέσεις μας με τους ευρωπαίους Εταίρους και τα Σκόπια , σύμφωνα με το δικό της δόγμα, που ακολουθεί κατά γράμμα ο δήθεν σοσιαλιστής υπουργός Εξωτερικών κ.Δρούτσας.
            Ποια είναι η αντιμετώπισή της στο θέμα της Κύπρου, την οποία σπεύδει να επισκεφτεί (όπως ο εγκληματίας που γυρίζει στο τόπο του εγκλήματος) άλλη, από το να δοθεί «γή και ύδωρ» υποτέλειας σύμφωνα με το σχέδιο Ανάν που η ίδια επικρότησε, μαζί με τον δήθεν σοσιαλιστή πρωθυπουργό κ.Παπανδρεου.
            Ποιά είναι η αντίληψή της για διαφάνεια, όταν το μισό υπουργείο Εξωτερικών και όχι μόνο αποτελείται από δικά της εγκάθετα πρόσωπα, των οποίων την προστασία ανέλαβε ο φυσικός της διάδοχος και δήθεν σοσιαλιστής κ.Δρούτσας . Ποια είναι η θέση της για την «οικογενειοκρατία» δεν χρειάζεται να αναλύσουμε, καθόσον αυτή είναι «ηλίου φαεινότερη».
            Τι νέο θα προσφέρει σήμερα η πολιτική αποβλήτος Ντόρα Μπακογιάννη, το οποίο δεν μπορούσε ή εμποδίστηκε να προσφέρει ως εξέχουσα προσωπικότητα της (νέο) δημοκρατικής παράταξης , όταν είχε κάθε εξουσία, είτε ως πρώτη βουλευτής, είτε ως υπουργός Εξωτερικών , είτε ως Δήμαρχος.
            Απολύτως τίποτε.

        • Σκεπτόμενος avatar
          Σκεπτόμενος @ irida 03/04/2011 17:49:06

          Δεν θα έπρεπε να λυπάσαι αυτά τα νέα παιδιά, τα οποία θαυμάζεις και μπορεί να είναι έτσι όπως το λες, να αποδέχονται να είναι κάτω από μία τέτοια σάπια ηγεσία που βασανίζει τον Νεοδημοκρατικό λαό τόσα χρόνια? Η Νέα Δημοκρατία η δεξιά δηλαδή έχει γραφεία και διεύθυνση δεν χρειάζεται να ενωθεί ξανά με την σαπίλα που την ταλαιπωρούσε τόσα χρόνια και δεν την άφηνε να ανασάνει. Ο κόσμο της με ξεκάθαρη ψηφοφορία αποφάσισε τον ηγέτη της και τον τιμά. Γι’ αυτό λοιπόν τίμα και εσύ την δεξιά όπως όλη μας και αστούς εκεί που είναι θα χαθούν μην προσπαθείς να τους σώσεις. Τους αξίζει η απομόνωση και η εξαφάνιση γιατί ποτέ δεν σεβάστηκαν τα μέλη αυτής της παράταξης. Δούλεψαν μόνο για πάρτη τους όλη η οικογένεια, γνωρίζεις πολύ καλά τι λέω. Κόμματα με τέτοιες ηγεσίες πρέπει να εξαφανίζονται είναι επιζήμια για όλους και κυρίως για τους αφελείς.

          • skeptomenos avatar
            skeptomenos @ Σκεπτόμενος 03/04/2011 20:53:07

            Αφού γράφεις αυτά που θα έγραφα, σε συγχωρώ που «έκλεψες» το όνομα μου…

          • zagor avatar
            zagor @ Σκεπτόμενος 03/04/2011 22:46:10

            Μπράβο φίλε τα είπες όλα!!!

        • alfisti avatar
          alfisti @ irida 04/04/2011 00:12:34

          Μητσοτακέικη λαίλαπα ξανά στη ΝΔ; Όχι ευχαριστώ!! Είδαμε και πάθαμε να ξεβρωμίσουμε το κόμμα από δάυτη, όχι και να τη ξαναφέρουμε πίσω! Η κατάσταση που βρίσκεται η χώρα απαιτεί πραγματικές λύσεις και αλλαγή κατεύθυνσης και όχι συνταγή μαγειρέματος, με βασικά υλικά τη διαφθορά και την οικογενειοκρατία!!

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ irida 03/04/2011 17:31:17

      να σαι καλά ρε irida με έκανες και γέλασα..bye bye my darlin..

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ irida 03/04/2011 17:34:41

      Irida, στ’ αλήθεια πιστεύεις ότι η Ντόρα μπορεί να κάνει την διαφορά ή το εκφράζεις σαν αστείο?
      Υπάρχουν Έλληνες που πιστεύουν ακόμα στον Νεποτισμό και στην σαπίλα της οικογενειοκρατίας?
      Εάν υπάρχουν πρέπει να ντρέπονται!!!! Εσύ είμαι σίγουρος ότι δεν το πιστεύεις ή όχι?

      • man8os avatar
        man8os @ Σκεπτόμενος 03/04/2011 17:52:18

        Αληθεια το λεει απο τα γραφεια της ειναι.
        Αλλα περα απο γραφικες χαζομαρες να μας πει κατι που να αξιζει τον κοπο να το συζητησουμε.

        • irida avatar
          irida @ man8os 03/04/2011 18:55:03

          Να απαντήσω γιαμένα ή θα απαντήσεις εσύ; Δεν είμαι από τα γραφεία της, δεν έχω περάσει ποτέ ούτε απέξω. Έχω όμως το δικαίωμα, όπως και κάθε σκεπτόμενος πολίτης, να σκεφτώ σοβαρά που θα πετάξω πια την ψήφο μου. Στη συγκεκριμένη ΝΔ που εσένα σε εκφράζει δεν επιθυμώ, τη γεύτηκα τόσα χρόνια. Και τη σαπίλα της και τη διαφθορά της και κυρίως τη διακυβερνησή της. Δε νομίζω να χωρά αμφισβήτηση επ αυτού. Αν η Ντόρα είναι σάπια δεν γνωρίζω. Κάνει όμως την αυτοκριτική της και τα σάπια της προσπαθεί να τα αποβάλει και να τα πετάξει. Προτείνοντας και βάζοντας νέους μπροστά. Οι παλιοί ασφαλώς ούτε πετιούνται με τη μια ούτε είναι κατ ανάγκην άχρηστοι. Δεν ξέρω αν θα την ψηφίσω. Θα το σκεφτώ καλά. Ξέρω όμως τι δεν θα ψηφίσω.
          Μπορεί να σκέφτεται ο καθένας ό,τι θέλει. Κι είπα κι άλλη φορά πως εύχομαι να βγει η Νδ και να κυβερνησει. Να δω πως θα μαζέψει όλα όσα έχει πει που εν πολλοίς είναι ανέφικτα. Αυτά από μένα..επ αυτού. Και μην αγχώνεστε πολύ οι εκλογές θα ρθουν σύντομα και θα δούμε..θα φανεί από το αποτέλεσμα. Μακάρι όλα να ναι για καλό της χώρας. Μακάρι, ποιος το αμφισβητεί;

          • man8os avatar
            man8os @ irida 03/04/2011 19:08:27

            Αν δεν εισαι απο τα γραφεια της, τι σε εκφραζει, πες μου?
            Το λαδι, οι συμμαθητες, η εφυια της, η ιδεολογια του χρηματος της? Τι?
            Οσο για την ΝΔ προσπαθουμε να την καθαρισουμε. Εαν εσενα δεν σου αρεσει να υποστηριζεις ενα ηθικο κομμα, τοτε λυπαμαι πολυ για εσενα. Εαν σου αρεσει ελα μαζι μας, που κι εμεις φωναζουμε για την διαφθορα, την ατιμωρησια των πολιτικων και τις κομπινες σε βαρος της χωρας.

          • irida avatar
            irida @ man8os 03/04/2011 19:19:00

            Πλάκα κάνεις;Η Ντόρα είναι η σκάρτη που μοιράζει χρήμα, που που λαδώνει , που διαφθείρει που που που..κι όλοι οι άλλοι τα αγγελούδια! Σοβαρά μιλάς; Εμένα πάντως δε με λαδώνει ούτε η Ντόρα ούτε κανένας. Μπορώ και να το αποδείξω εύκολα, πανεύκολα. Για να αγοράσω new car με 20 χρόνια εργασίας στην πλάτη δανείζομαι και μένω και στον άσσο!! Δε χρωστάω φίλε σε κανένα. Μου χρωστάνε όλοι οι πολιτικοί και η Ντόρα κι ο Σαμαράς κι ο Παπανδρέου κι όλοι. Και σε μένα και σε σένα. Δε θα χαρ΄σιω σε κανένα τίποτα και δεν θα αφεθώ εύκολα σε κανένα είτε τον λένε Σαμαρά ή όπως αλλιώς. ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ κανένα. Μπορώ όμως να σκέφτομαι και να μην είμαι τόσο προσηλωμένη σε όλα όσα μου ξεφουρνίζουν!! Αν την είχα από δίπλα σήμερα τη Ντόρα θα της έλεγα πολλά. Αλλά δεν ήταν ούτε η ώρα ούτε ο χρόνος. Λυπάμαι αλλά τη σκέψη μου δε γουστάρω να τη βάλω στο μούσκιο και να πιστεύω τυφλά Σαμαρά ή ό,τι άλλο. Μ αρέσουν κάποια που προτείνει αλλά κι άλλα όχι. Σήμερα άκουσα και πράγματα που δεν στηρίζονται κάπου και είναι λόγια. Οκ. εκεί θα κολλήσουμε; Αλλά ξεκολλάτε από τη Ντόρα. Η Ντόρα δεν θα κυβερνήσει. Ο Σαμαράς κι αν. Αυτό είναι το ζητούμενο εδώ. Όχι η αντιπαράθεση με τη Ντόρα. Ήμαρτον!! Κι αυτή η καραμέλα με την αποστασία της φτάνει πια. Κοινό μυστικό ήταν πως δεν αν΄τεχανε κι οι δύο κάτω από την ίδια στέγη!! Απλή λογική κι ανθρώπινη συμπεριφορά. Τι άλλο. Ο καθένας τραβά το δρόμο του και ο χρόνος θα δείξει διεξόδους ή αδιέξοδα. Τόσο απλό. Το δύσκολο για μας είναι η άδεια τσέπη που δεν θα τη γεμίσει, με τα βασικά που κάνουν τον άνθρωπο να νιώθει αξιοπρεπής, ΚΑΝΕΙΣ!

          • man8os avatar
            man8os @ irida 03/04/2011 19:27:44

            Περα απο αυτα που λες, και σε καποια συμφωνω, μας λες οτι η Ντορα δεν εχει κανει πραγματα που τα σκεφτεσαι και αντριχιαζεις.
            Δηλαδη δεν βοηθησε στην υποθεσση της Ζημενς με την απραξια της να φυγει ο Χριστοφορακος.
            Ο αλλος, Καραβελας νομιζω λεγοταν.
            Και μονο αυτο αποδεικνυει οτι εχουν γινει και αλλα που δεν ξερουμε εμεις.
            Αλλα εγω σιγα μη σε πεισω.
            Δε λεω οτι εχεις παρει κατι, αλλα εαν δεν εχεις τοτε εισαι υπερβολικα αθωα και θυμα του συστηματος που προσπαθησε να μας την φορτωσει.
            Εν πασει περιπτωσει σκεψου αυτα και ξεκαθαρισε την θεση σου. Πολλα λαθη εχουν κανει οι ψηφοφοροι στην Ελλαδα απο το 81 μεχρι σημερα. Ειναι καιρος να αποτρεψουμε αλλο ενα!

          • irida avatar
            irida @ irida 03/04/2011 19:37:48

            Το μεγαλύτερο λάθος αγαπητέ μου ξέρεις ποιο ήταν κι είναι; Το κόλλημα στα πρόσωπα που τους σέρβιραν!!Μην αναφέρω ονόματα. Μόνο δύο: Καραμανλήδες-Παπανδρεου. ΑΝ πραγματικά σκέπτεσαι γύρνα πίσω και δες τι κάνανε στη χώρα. Η Ντόρα ασφαλώς και δεν ευθύνεται για όλα τα διενά της χώρας. Φυσικά έκανε κι αυτή τα δικά της λάθη. Μπορεί να μη χρωστάω αλλά θύμα δεν θέλω να το παίζω αν κι είμαι. Δεν έκλεψα, δεν χρωστάω τίποτα σε κανένα. Όλα τα κανα με προσωπικό κόπο κι ιδρώτα. Κι οι συγκυρίες με βοήθησαν να μην παρακαλέσω κανένα λαμόγιο κανενός χώρου. Μπορώ όμως να πω πως οι Πασόκοι μου φέρθηκαν με σεβασμό κι ας ξέρανε πως ήμουν σε άλλο χώρο. Άσε γεύτηκα πράματα στο ελάχιστο που ανακατεύτηκα. Τώρα πια μόνο ως χόμπι. Και για να μην υπάρχουν παρανοήσεις, έχω μηδενικούθς λογαρισμούς, ένα νέο αμάξι κι ένα σπίτι 30τμ που το χρωστάω στην τράπεζα. Κι Ελβετία δεν εχω πάει ποτέ, Γιατί δεν είναι και δύσκολο να κολλήσουν ρετσινιές..κι ε΄δω μέσα. Όσο για τη ζήμενς χχαχαχαχ μεγάλη η διαπλοκή φίλε μου και τα πραγματα δεν είναι ποτέ όπως φαίνονται ή τα παρουσιάζουν. Δεν ξέρεις και δεν ξέρω τις πιέσεις, τους εκβιασμούς, τις απειλές ή ό,τι άλλο έτρεχε ή και τρέχει. Κι η δημοσιογραφία στην Ελλάδα είναι του κ.....ου κι εξυπηρετεί συμφέροντα ανωτέρων(ποιλων δεν ξρω) οπότε εύκολο ειναι να διαστρεψουμε το οτιδήποτε και το ξανααλλάξουμε κατα το δοκουν και κατά το συμφέρον!

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ irida 03/04/2011 19:49:09

            ιριδα

            Αμα χρειασθείς να βγάλεις κανά δόντι πάρε με τηλέφωνο μην πας σε οδοντίατρο.

            Οσες πιθανότητες έχεις να σε κάνω καλά άλλες τόσες έχει και η Μπακογιάννη να την εμπιστευτούμε να μας βγάλει από την κρίση.

            Κάποτε όλοι πρέπει να συνειδητοποιούν ότι πρέπει να πηγαίνουν στην άκρη και ότι κάποτε όλα τελειώνουν.

            Οπως λένε και στο χωριό μου δεν βάζεις τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα.

            Δεν κουράστηκαν τόσα χρόνια να μας σώζουν και να μας κυβερνούν ;;.

          • man8os avatar
            man8os @ irida 03/04/2011 20:00:10

            Φυσικα, δεν γνωριζω τι πιεσεις της ασκηθηκαν, αλλα ειναι καπως δυσκολο να ηταν μεγαλες οταν δεν εκανε τιποτα!
            Και ο μιζοφορακος εφυγε και ολοι ειναι μελι γαλα.
            Η Ντορα εχει το κομματιδιο και το παιζει ηθικη!
            Εσυ και μερικοι αλλοι πιστευετε την Ντορα μετα απο οσα εκανε που υπονομευσαν την κυβερνηση Καραμανλη!
            Τι να σου πω... Εαν ψηφισεις Ντορα εσυ και αλλοι, και δεν μπορεσουμε να βγαλουμε αυτοδυναμια για να κυβερνηθει ηχωρα θα ειναι τεραστιο λαθος σου, γιατι θα παμε απο μια κακη κυβερνηση σε ακυβερνησια τυπου Βελγιου.

          • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ irida 04/04/2011 01:17:31

            Σαπίλα και διαφθορά σημαίνουν ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ..Οι Έλληνες και ειδικά οι νεοδημοκράτες το ζήσαμε στο πετσί μας. Μακρυά τα απόβλητα από τη μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη...

        • zagor avatar
          zagor @ man8os 03/04/2011 22:49:43

          Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι από τα γραφεία της αφού μας λέει τους 30 γέρους που ήταν σαν κοσμοσυροή! ¨Αφήστε να γράφει να γελάμε!!!

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ irida 03/04/2011 17:54:41

      Νομίζω τελικά ότι την έκπληξη την έκανες εσύ που από την γραφή σου δείχνεις συγκροτημένο και σκεπτόμενο άτομο ή κάνω λάθος?

      • irida avatar
        irida @ Σκεπτόμενος 03/04/2011 19:08:44

        Ευχαριστώ για τα καλά σου(;) ή όχι λόγια!!Οι σκεπτόμενοι άνθρωποι και δίνουν ευκαιρίες και δεν απορρίπτουν και κυρίως δεν μπαίνουν σε καλούπια.

        • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ irida 04/04/2011 01:18:07

          Σκεφτόμενη και να υποστηρίζεις αυτήν την γυναίκα. Περαστικά

    • loretta avatar
      loretta @ irida 03/04/2011 19:12:34

      Irida

      αν τα 200 ατομα που ειχε ειναι κοσμος για το Νομο Θεσσαλονικης του 1.000.000 ΤΟΤΕ λυπαμαι αλλα μαλλον αυταπατάστε!!
      δεν ζουμε σε αλλη πολη και δεν επιλέχθηκε τυχαια η αιθουσα αυτη. Αν η ΝΤΟΡΑ πιστευε στην δυναμη της θα το εκανε σε ενα απο τα τοσα σταδια που εχει η πολη μας.

      Το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι πολυ απογοητευμενος ο κιλτιδης γιατι δεν του βγηκε το τρεξιμο...!! Στην δε βεροια περασε και λες και δεν το ηξερε κανενας..δεν δωσαν καμια σημασια...!! το δε κιλκις....ΑΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ.
      Η Μακεδονια ποτε μα ποτε δεν ειχε καλες σχεσεις με την ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ (εξαιρουμε βεβαια δυο αντε τρεις επιχειρηματιες που και αυτοι πλεον εχουν γυρισει πλατη...λενε οι πληροφοριες μου)

      Συνεπως η μονη εκπληξη ειναι αυτη που πηρε η ΝΤΟΡΑ οτι πιο πατο δεν εχει απο αυτο.

      Καληνυχτα της.

      • irida avatar
        irida @ loretta 03/04/2011 19:21:45

        Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, δεν έχω λόγο..αλλά κι από την άλλη πόσοι άνθρωποι πια ασχολούνται με την πολιτική; Για σκέψου; Όλοι κλειστά στάδια επιλέγουν, Τυχαίο; δε νομίζω.

        • man8os avatar
          man8os @ irida 03/04/2011 19:29:34

          Οι 400 ανθρωποι που μαζεψε ειναι καταντια. Μηπως πρεπει να το ξανασκεφτεις εσυ που την στηριζεις?

        • loretta avatar
          loretta @ irida 03/04/2011 19:34:54

          τελικα πηγες η....λες για να λες...διοτι η συγκεντρωση στην θεσσαλονικη δεν ηταν σε σταδιο...ηταν στο αμφιθεατρο του ΤΕΕ!!

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ loretta 03/04/2011 20:12:50

            loretta

            H irida είναι κατα βάθος Σαμαρική και το έχει μετανοιώσει που ψήφισε Μπακογιάννη.

            Ας αφήσουμε τους νέους να κάνουν λάθος.

            Ετσι θα μάθουν.

            Εγώ προτείνω εξομολόγηση νηστεία και προσευχή για τον φιλο Μπακογιανισμό του παρελθόντος.

            Οπωσδήποτε εξομολόγηση irida Πάσχα έρχεται και οι παππάδες δείχνουν κατανόηση.

            Εξάλου όποιος παρακολουθήσει την λειτουργία μετά την Ανάσταση συγχωρούνται όλες οι αμαρτίες του και μπορεί να κοινωνήσει.

            irida στο προτείνω να μην σε τρώνε οι τύψεις.

            Πάντως εμείς εδώ θα ανοίξουμε την μεγάλη μας αγκαλιά να σε δεχτούμε.

          • irida avatar
            irida @ Aris. A 03/04/2011 20:22:08

            Ευχαριστώ για την αγκαλιά και για τις..συμβουλές..αλλά άμα τύχω σε παπά Ντορικό; Τι γίνεται τότε; Θα με δεσμεύσει και κάηκα!!χαχχαχαα

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ irida 03/04/2011 20:26:22

            Μην φοβάσαι διαθέτει ο φάκτορας προσωπικό παππά νύχτα θα σε βάλουμε νύχτα θα σε βγάλουμε από τον ναό δεν θα σε δει κανείς.

          • irida avatar
            irida @ irida 03/04/2011 20:28:08

            χαχχαχαχαχαχα να σαι καλά!!!

          • loretta avatar
            loretta @ Aris. A 03/04/2011 21:16:59

            Αris M

            Μ αρεσεις!! ανευ παρεξηγεσεως!!

            παντως και το πολυ το κυρ ελεησον ισως θαπρεπε να ξερει η ιριδα οτι το βαριεται και ο Παπας!!

          • irida avatar
            irida @ loretta 03/04/2011 21:26:20

            loretta, μ αδικείς.. και δεν κάνει..η κριτική μου σκέψη δεν μου επιτρέπει να χαρίζω σε κανένα.. μα κανένα. Αλλά αυτό να το απευθύνεις ε΄δω πρώτα..εγώ τη Ντόρα μόνο σε εικόνα..live μόνο σήμερα..δεν έχω επαφή και δεν ανήκω στο κόμμα της..για να τη λιβανίζω , όπως λες..

          • irida avatar
            irida @ loretta 03/04/2011 20:16:25

            Εννοείται πήγα..Μ Αλεξάνδρου 49!! Με προσβάλεις!!Εννοω' πως μεγάλα κόμματα όπως λχ το ΠΑΣΟκ επιλέγουν πια στάδια για συγκεντρ΄ωσεις...αυτό...πήγα φυσικά..τι να πω για να σε πείσω;; να σου πω τι φόραγε η Σαλαβράκου;;αχαχχαχαα

          • loretta avatar
            loretta @ irida 03/04/2011 21:20:09

            ...η σαλαβρακου οπως παντα κακογουστη...δεν χρειαζεται να με πεισεις...ετσι οπως τοποθετηθηκες πριν μου εδωσες αλλα αισθηση..!!

            Οσο για τον κιλτιδη που ειπες οτι ειχε εξαιρετικη ομιλια...ε ...κραταω την κοιλια μου απο τα γελια.

            Και κατι ακομα..μας ειπες οτι η Ντορα κανει προτασεις...ενω η Ν.Δ δεν κανει?? ΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ???

          • irida avatar
            irida @ loretta 03/04/2011 21:39:47

            Κι όμως ήταν καλός!(δεν μου είναι συμπαθής προσωπικά). Στη Σαλαβράκου θα ταυτιστούμε απόλυτα.. εννοουσα όχι εφαρμόσιμες προτάσεις...έχω γράψει τόσα σήμερα!! κουράστηκα, αλήθεια..είδα και τη Σαλαβράκου, ε, όσο να πεις, κάπου χάθηκα..

          • man8os avatar
            man8os @ irida 03/04/2011 21:52:41

            Πως ειναι δυνατο να πηγες και μετα να μας το παιζεις ανεξαρτητη?

          • irida avatar
            irida @ man8os 03/04/2011 22:15:52

            βασικά ψάχνομαι...πειράζει;ποιον ενοχλεί; και γιατί;θα απολογηθώ; λυπάμαι δεν θα το κάνω..εγώ δεν σε στήνω στον τοίχο που αποδέχεσαι αυτά που σου λένε..

          • man8os avatar
            man8os @ man8os 03/04/2011 22:48:27

            Δε λεω να απολογηθεις, ειναι δικαιωμα σου να πας οπου θες και να πιστευεις οτι θες.
            ΑΛΛΑ σε παρακαλω, μην μας κοροιδευεις οτι δε σου αρεσει!!!

          • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
            ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ irida 04/04/2011 01:19:48

            Την Σαλαβράκου την πέταξε έξω ο Σαμαράς ως τηλεοπτικό μαιντανό και την μάζεψε η κορούλα του Δράκουλα μπας και πιέσει τη ΝΔ να την παρει πίσω. Μόνο που κανείς δεν ασχολείται μαζί της..

        • αντιλαικος avatar
          αντιλαικος @ irida 03/04/2011 20:25:45

          καλη τυχη, irida!!!

    • zagor avatar
      zagor @ irida 03/04/2011 22:43:34

      Ρε πλάκα μας κάνεις, ο μικρότερος σε ηλικία ήταν εβδομήντα χρονών! Ευτυχώς υπάρχει και το βίντεο. Όσο για τον τραγικό Κιλτίδη τι να πει κανείς που μυξοέκλαιγε στη βουλή για να μην το παραπέμψει το ΠΑΣΟΚ για το βατοπαίδι, Γίγαντας της πολιτικής πραγματικός μαζί με την Ντόρα θα σαρώσουν στις επόμενες εκλογές όπως ο Μάνος με τον Κοντογιανόπουλο!!

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ irida 03/04/2011 23:14:33

      Ίριδα, πολύ κόπο κάνεις εδώ και αρκετό καιρό, για να μας πείσεις πως η ατυχήσασα της 29ης Νοεμβρίου έχει πρόταση και καλή πρόθεση.
      Θαρρώ πως είχε την ευκαιρία, να μας τα δείξει όλα αυτά, όταν συγκυβερνούσε από το 2004 και μετά, αλλά και ενωρίτερα όταν ετοίμαζε τη διαδοχή και υπονόμευε τον τότε αρχηγό. Αν δεν της έκατσε το σχέδιο κατάληψης, ακόμα κι όταν βεβιασμένα της δόθηκε το δακτυλίδι το βράδυ των εκλογών κάτι δείχνει, που από ό, τι φαίνεται εσύ δεν το έχεις εισπράξει καθόλου.
      Τώρα μάλλον ψάχνει να βρει τρύπα να ξαναχωθεί στη κεντρική σκηνή της πολιτικής ζωής, άλλωστε σε αυτό η οικογένειά της έχει μεγάλη παράδοση.
      Αν τηρούσε την αρχική της υπόσχεση και έμενε ως απλή στρατιώτης, όπως είχε δηλώσει, ίσως σήμερα να μην έψαχνε για την χαραμάδα, που θα της επιτρέψει να τρυπώσει στο παιχνίδι εξουσίας. Το αν ψυχολογικά είναι τόσο ευάλωτη, δεν της φταίει κανείς, παρά μόνο η αλαζονεία της και η υπέρμετρη φιλοδοξία της.
      Πάντως να ξέρεις πως έχεις επιλέξει ένα ιδιαίτερα δύσκολο χώρο, για να κάνεις την προπαγάνδα σου. Συνήθως οι πιο πολλοί φίλοι του antinews, έχουμε και καλή μνήμη και ξέρουμε πολλά περισσότερα από όσα φαντάζεσαι!

      • man8os avatar
        man8os @ Αφροδίτη 04/04/2011 13:23:37

        Η ψηφος της βασης ηταν σκοπιμοτητα? Ενδιαφερον!!! Δεν ξερω ποσα ξοδεψε, αλλα α δοροδωκησε 800,000 ανθρωπους ειναι καπως δυσκολο...
        Εν πασει περιπτωσει σοβαρεψου και μιλα αληθινα, πετας σποντες και υπολες ατακες και νομιζεις οτι ετσι θα κοροιδεψεις τους αναγνωστες σου.

  7. investment banker avatar
    investment banker 03/04/2011 17:45:43

    Oτι και να λέμε η Ντόρα πήρε 40% στις εσωκομματικές εκλογές. Δεν είναι μικρό ποσοστό αυτό- δηλαδή το 40% των ενεργων ψηφοφόρων της ΝΔ πιστεύει στην οικογενειοκρατία, νεοποτισμό κλπ... Αυτά τα λένε οι ίδιοι οι ψηφοφόροι της ΝΔ. Ωραία πράγματα - από την άλλη η ομάδα του Σαμαρά με κάτι Λυκουρέντζους, Αβραμόπουλους και άλλα μπουμπούκια, ,,,, πραγματικά πιστεύετε θα βγάλει την χώρα από την χρεωκοπία ?? Ολοι αυτοί που ήταν τα τελευταία 10 χρόνια και γιατί δεν έκαναν τίποτα για να μην διαλυθεί η χώρα ??

    • man8os avatar
      man8os @ investment banker 03/04/2011 17:53:25

      Η Ντορα ως θεσμικο μελος της ΝΔ πηρε 40%.
      Μετα την αποστασια της αυτο που της εμεινε ειναι ενα 5%

      • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ man8os 04/04/2011 01:22:01

        1,5% όχι 5. Οι Μητσοτακαίοι δεν ανήκουν στην κεντροδεξιά. Πάρτε το χαμπάρι είναι ξένο σώμα. Είναι σα να πέσει μια σταγόνα βενζίνη μέσα σε μπουκάλι με μέλι..Ευτυχώς καθαρίζουμε σιγά σιγά.

        • man8os avatar
          man8os @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 04/04/2011 01:31:40

          5*40/100=2

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ investment banker 03/04/2011 18:21:30

      Έχεις απόλυτο δίκαιο πράγματι πείρε το 40% στις εσωκομματικές εκλογές και θα έπαιρνε το 99% εάν αυτός ο περήφανος κόσμος δεν επαναστατούσε σε αυτό το αίσχος τις διαδοχής και του δακτυλιδιού. Την διαδοχή που όλη νόμιζαν ότι θα την επιβάλουν. Έπαιξαν και έχασαν. Οι Νεοδημοκράτες είναι σκεπτόμενος κόσμος δεν είναι φυτά και αποφάσισαν να αυτοκαθαρθούν και το επέβαλαν, εκτός βέβαια από τους βολεμένους τους οπαδούς του Νεποτισμού τις οικογενειοκρατίας τους Βασιλικούς τους Χουντικούς και όλους αυτούς που μας βασάνιζαν. Σήμερα φίλε μου είμαστε περήφανοι που καθαρίσαμε επιτέλους αυτήν την σαπίλα και την βάλαμε απέναντι για να τους μάθει όλος ο ελληνικός λαός ακόμα και οι αφελείς σαν εσάς. Αυτή η παράταξη έβαλε τέλος στους μνηστήρες αυτού του είδους. Πρόσεχε ακόμα δεν έχουμε τελειώσει υπάρχουν και άλλη που έμεινα μέσα για να κάνουν την ζημιά σε καταλληλότερο χρόνο τους ξέρουμε και μας ξέρουν και δεν θα τους το επιτρέψουμε. Γι’ αυτό λοιπόν όλοι όσοι ανήκετε από το κέντρο και δεξιότερα και δεν βρίσκεστε ανάμεσα μας επανεξετάστε την στάση σας και σεβαστείτε αυτόν τον κόσμο που αγωνίζεται για ένα κόμμα ανεξάρτητο από τέτοιου είδους σαπίλα. Σας θέλουμε όλους κοντά μας δίπλα μας και μαχητικούς. Το σπίτι μας και η ιδεολογία μας είναι η νέα Δημοκρατία. Εάν έγιναν λάθη εδώ ήμαστε να τα διορθώσουμε με την έντονη παρουσία μας και κριτική μας .
      Εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από εσάς ότι ο Σαμαράς και ο κάθε Σαμαράς που εμείς επιλέγουμε, ποια, με κατευθείαν ψηφοφορία, μην το ξεχνάς, εάν δεν αποδειχτεί άξιος ηγέτης της θα φύγει νύκτα.

      • αντιλαικος avatar
        αντιλαικος @ Σκεπτόμενος 03/04/2011 20:35:42

        εχουμε πολλη δουλεια ακομη στην πορεια προς την καθαρση!!
        εχουμε τουλαχιστον συμφωνησει οτι ειναι δικο μας εργο, της βασης!!

    • Eagle avatar
      Eagle @ investment banker 03/04/2011 19:47:32

      Η Ντόρα πράγματι στις εσωκομματικές εκλογές πήρε 40%, αλλά .....
      1. Δεν το τίμησε ¨αυτή ο στρατιώτης της παράταξης"
      2. Δεν κατάλαβε πόσο της στοίχησε στην εκλογή η εμφάνιση του Σκυλακάκη και
      του Κασσίμη
      3. Πόσο θα έπαιρνε σήμερα ?
      4. Απο το 90% της κοινοβουλευτικής ομάδας που την υποστήριξε πόσοι την αγνόησαν και διάλεξαν την ΝΔ ή και το "συμφέρον" τους.

  8. Eagle avatar
    Eagle 03/04/2011 19:38:04

    Η Ντόρα "καταστραφολογεί" χωρίς αιδώ (ντροπή) και ζητάει μιά θέση στο "τραπέζι" της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας - εαν είναι δυνατό χωρίς τον "λαϊκιστή" Σαμαρα - αλλά με όλους τους άλλους μη λαϊκιστές.

    Τι λες για αυτό irida ??

    • irida avatar
      irida @ Eagle 03/04/2011 19:54:40

      Να απολογηθώ εγώ για τη Ντόρα; Η γνώμη μου όμως είναι, την έγραψα και παλιότερα εδώ, πως αν αύριο γίνονταν εκλογές κι έβγαινε ο Σαμαράς πρωθυπουργός και με αυτοδυναμία θα στήριζε το μνημόνιο κι ίσως και πιο σκληρά από το ΠΑΣΟΚ. Είναι τόσο μαύρο το χάλι της χώρας, είμαστε σε τέτοιο σημείο που αργήσαμε να πτωχεύσουμε. Ναι, και για μένα ο Σαμαράς καλλιεργεί κάποια ελπίδα η οποία δεν είναι πραγματική. Άσχετα με τη Ντόρα αυτό πιστεύω. Δύσκολες μέρες έρχονται κι αυτό που μου τη σπάει είναι που όλοι οι πολιτικοί καριερας έχουν λυμένα τα βιοτικά τους κι εγώ ο βλάκας έλλην πολίτης θα τραβήξω το κουπί. Με όποια κυβέρνηση. Δυστυχώς. Και να σου πω και κάτι ακόμα. Ο Σαμαράς έκανε λάθη πολλά. Δεν ανανέωσε το κομμά και δεν προβαλε νέα στελέχη. Πες μου εγώ που ανήκω στο ΥΠΔΒΜΘ και γεύτηκα την ανεπάρκεια του Αρούλη γιατί να στηρίξω ξανά αυτό το κόμμα με αυτό τον τομεάρχη!! Γιατί; Ένα παράδειγμα από τα τόσα. Άργησε σε αυτό και γι αυτό θα έχει διαρροές. Αυτά. Μη ρωτήσει άλλος. Κουράστηκα να γράφω.. Αν ανήκα στα γραφεία της Ντόρας θα παιρνα και κανα ευρώ αλλά δεν είμαι οπότε ..λυπηθείτε με!! please!!έχω να κάνω κι άλλα..

      • Eagle avatar
        Eagle @ irida 03/04/2011 21:43:45

        Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη/φράση σου
        "Δύσκολες μέρες έρχονται κι αυτό που μου τη σπάει είναι που όλοι οι πολιτικοί καριερας έχουν λυμένα τα βιοτικά τους κι εγώ ο βλάκας έλλην πολίτης θα τραβήξω το κουπί. Με όποια κυβέρνηση. Δυστυχώς."

        Αλλά δεν σου ζήτησα να σχολιάσεις τη ΝΔ και τον Σαμαρά αλλά την Ντόρα και τη στάση/συμπεριφορά της προς το κόμμα αλλά και την παράταξη. Οση προβολή και να τις κάνουν ο Αλαφούζος, ο Χχατζηνικολάου και ο Ψυχάρης έχασε το τραίνο και όπως είπε κάποιος "γκουρού" (σύμφων α με την Ντόρα) "το γαρ πολύ της θλίψεως ....."

  9. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 03/04/2011 20:31:53

    Στη Θρακη η Ντορα συναντηθηκε με πολλα ακραια στοιχεια της μειονοτητας. Δε συναντηθηκε ουτε με εναν Πομακο και φυσικα υποσχεθηκε για αλλη μια φορα τα παντα στο τουρκικο Προξενειο. Κουραστηκαμε να παρακολουθουμε γιουσουφακια. Θελουμε πολιτικους ελληνοψυχους ουτε αμερικανοφιλους ουτε γερμανοφιλους ουτε τουρκοφιλους!

    • man8os avatar
      man8os @ Γ.Τ. 03/04/2011 20:37:28

      Η Ντορα ειναι 3 σε 1!!!

  10. Hellas-Orthodoxy avatar
    Hellas-Orthodoxy 03/04/2011 20:32:27

    Οταν λετε "νεα παιδια" εννοειτε τα κομματοσκυλα που μυριστηκαν αγρια μασα και μπηκαν,για ν'αρπαξουν γερο χαρτζηλικι απο τη Ντορα;

    • man8os avatar
      man8os @ Hellas-Orthodoxy 03/04/2011 21:50:53

      Αυτα εννοω εγω, τωρα που τελειωσε το χαρτζιλικι ας ασχοληθουν με κατι αλλο, η Ντορα αποδειχτηκε part time job.

    • loretta avatar
      loretta @ Hellas-Orthodoxy 03/04/2011 22:30:34

      τωρα ελειψη μετρητων θα στελνουν τιποτα αυγα απο κοτες ελευθερας..κανα τσουρεκι ....κανα αρνακι..!! τι να κανεις δυσκολοι καιροι για την κορη.

  11. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 03/04/2011 20:41:49

    Το νουμερο 2 της παραταξης μετα την ηττα της κατηντησε ζητιανος της ευνοιας του ΓΑΠ. Ντροπη!!!! Οι οικογενειες απο την Ελλαδα δεν τελειωσαν ακομα τελειωσαν ομως στη συνειδηση των δεξιων. Το τελος τους ειναι κοντα και θα ειναι θορυβωδες. Τα συνθηματα της επαναστασης του 1821 γινονται πιο επικαιρα απο ποτε.

  12. juliet avatar
    juliet 03/04/2011 20:45:01

    Θα του πεις οτι θα αγιάσεις αν γίνει Σαμαρικός και που ξέρεις μπροστά στο θαύμα αλλαξοπιστίσει.

  13. juliet avatar
    juliet 03/04/2011 22:08:08

    @man8os
    να μάθει πήγε,άλλοστε αν δεν πήγαινε πως θα μάθαινες νέα,δες το και έτσι .

  14. juliet avatar
    juliet 03/04/2011 22:13:40

    δεν ξέρω αν αληθεύει, αλλά κάποιους που σχίζουν τα ιματιά τους για πάρτη της είναι τυπάκια τέτοια ,του πάρε.

    • loretta avatar
      loretta @ juliet 03/04/2011 22:28:57

      Ακριβως το παρε και του δωσε για να ξαναπρουν!! ετσι παει ο κυκλος.

      • man8os avatar
        man8os @ loretta 03/04/2011 22:51:11

        Οι νεοφιλελευθεροι ετσι τα εβλεπαν παντα: Καπιταλιστικα.
        Τετοιους παρτακιδες εχει για υποστηρικτες! Λιγο διαφερουν απο τους δημοσιους υπαλληλους που ειναι στο ΠΑΣΟΚ.
        Με μια διαφορα. Οι της Ντορας εξαγοραζονται φθηνοτερα

        • loretta avatar
          loretta @ man8os 03/04/2011 22:55:52

          κανει κομποδεμα τωρα για τις εκλογες..!! μια το λαδι δυο το ξυδι ...τρεις το λαδοξυδο!!

          • man8os avatar
            man8os @ loretta 03/04/2011 22:58:04

            Και το αποτελεσμα θα ειναι μια χωριατικη!

          • loretta avatar
            loretta @ man8os 03/04/2011 23:23:39

            τωρα ποιος παιζει τον ρολο της φετας δεν ξερω χαχαχα
            αχ τι κακιες λεω σημερα!!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ loretta 04/04/2011 00:11:07

            Κούκλα,ποιος είναι αυτός ο Άρης,ο καινούργιος,
            παίζει κάτι μεταξύ σας;

          • loretta avatar
            loretta @ loretta 04/04/2011 01:07:02

            Μακεδονα θεσσαλονικιε..

            παμ παρακατ.!!

  15. Y. avatar
    Y. 03/04/2011 23:50:03

    Παρατηρώ τις αναρτήσεις για τη Ντόρα, μαζεύει τα περισσότερα σχόλια. Αφού τραβάει η κοπέλα, προτείνω στο επιτελείο της, απορυπαντικό με φωτό στη συσκευασία. Εμπορικό γκραντ σουξέ!

  16. Romios avatar
    Romios 03/04/2011 23:57:56

    Και επειδή ο λόγος είναι γιά την κυρία ΝΤΟΡΑ σας λέω πως στα εγκαίνια του γραφείου της στο Κιλκίς, χθες Σάββατο δεν έπευτε καρφίτσα στο μέσα στο γραφείο παρά την κινητοποίηση. Εγώ περίμανα να είναι μόνον είκοσι αλλά ξεπέρασε τους είκοσι οκτώ.
    Πήρε 40% της ΝΔ όταν ήταν μέσα στο μαντρί. Τώρα δυστυχώς παρά τον χρόνο που την δίνουν τα κανάλια και την διαφήμιση, κόλλησε στο 1,8% και νομίζω είναι υπερβολικό.
    όσο για την ΝΔ πιστεύω πως αυτήν την στιγμή τα καλύτερα στελέχη, εκτός απο ακμμιά δεκαριά βουλευτές και δυο τρεις εξωκοινοβουλευτικούς, καλύτερα στελέχη είναι οι τηλεφωνήτριες

    • loretta avatar
      loretta @ Romios 04/04/2011 00:09:11

      Σ ευχαριστω που με επιβεβαιωνεις αγαπητε!!

      Το κιλκις κραταει χαρακτηρα απεναντι στους αχαρκτηριστους.

  17. man8os avatar
    man8os 04/04/2011 00:17:04

    Η Ντορα δεν εχει την δυναμικη να κανει ρευμα. Αυτο καταλαβαινω εγω. Απο εκει και περα,τα παντα ειναι σχετικα. Μπορει να μαζεψει μπουλουκι αν μεταφερει με πουλμαν 100 Κρητικους απο ολη την Ελλαδα (κατι τετοιο νομιζω κανει) και οποιος αλλος πικραμενος παραυρεθει, ετσι μπορει να κανει ομιλιες, εκδηλωσεις και ολα τα σχετικα.
    Ομως για να αναιβει σε εκλογικη απηχηση πανω απο το 2% ειναι εντελως αδυνατο. Και περα απο την κακια της επιλογη ειναι και ατυχη γιατι συντομα θα δημιουργηθουν συνθηκες ακραιας πολωσης ενω και η οικονομικη κριση δεν την βοηθαει καθολου.

    • loretta avatar
      loretta @ man8os 04/04/2011 00:46:37

      Μανθο κανεις δεν ξεχναει οτι υπεγραψε το μνημονιο!!!
      αυτο που το πας??

      και πολυ της ειναι το 2% εκτος αν βαλει και νεκρους να ψηφισουν!!

  18. vaggelis avatar
    vaggelis 04/04/2011 00:27:15

    αντε την επομενη φορα να εγκαινιασει γραφεια σε τηλεφωνικο θαλαμο καρφιτσα δεν θα πεφτει

  19. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 04/04/2011 03:38:28

    και αυτό το πρόθυμο ΝΑΙ της στο σχέδιο Ανάν πως να το ξεχάσουμε.................

  20. juliet avatar
    juliet 04/04/2011 09:09:33

    Καλή βδομάδα,στη νυχτερινή παρέα,
    έχω μια απορία ,όλοι εσείς νυχτιάτικα δεν είχατε άλλο θέμα εκτός της κόρης των Καρπαθίων;πονηρά σας αρέσουν τα δρακουλίνια!!!!

    • man8os avatar
      man8os @ juliet 04/04/2011 13:27:21

      Ειχα 2 επιλογες. Να δω ενα θριλερ, να συζητησω για ενα θριλερ. Προτιμησα το 2.

  21. Y. avatar
    Y. 04/04/2011 10:00:04

    Δήλωση Ντόρας (Αδέσμευτος Τ). “…η πολιτική ηγεσία καλείται να καθήσει γύρω από ένα τραπέζι και να βρει λύσεις”
    Συμπεριλαμβάνει και τον εαυτό της στην πολιτική ηγεσία? Επειδή ίδρυσε κόμμα? Δλδ αν αύριο εγώ κάνω ένα κόμμα, θα συμπεριλαμβάνομε στη πολιτική ηγεσία? Στο ίδιο τραπέζι με Σαμαρά, Γαπ, Αλέκα, Τσίπρα, Κουβέλη, Λεβέντη και να μιλώ μαζί τους? (όχι με τον κωλοτούμπα. Αυτόν θα τον σνομπάρω). Οποία δόξα.

    • man8os avatar
      man8os @ Y. 04/04/2011 13:28:51

      ++++
      Αν εχει δικαιωμα αυτη, γατι οχι κι εμεις? Και αφου μπορει να μιλησει αυτη, γιατι οχι και η ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΚΑΙ η ΧΑ? Ιδια ποσοστα εχουν πανω κατω, αυτη στο 2 οι αλλοι στο 1.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.