#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/09/2010 16:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι Παπανδρέου"



Εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι Παπανδρέου. Αυτή η φράση του Αντώνη Σαμαρά στη σημερινή καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου περικλείει όλη την παρουσία του στην ΔΕΘ, την πρώτη ως ηγέτη της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Και μπορεί άλλοι να συμφωνήσουν ή να διαφωνήσουν με τις θέσεις που ανέπτυξε και παρουσιάζουμε σε άλλες αναρτήσεις λεπτομερώς. Σε ένα όμως είναι υποχρεωμένοι να συμφωνήσουν όλοι. Ο Σαμαράς δεν διαβάζει τσιτάτα και ομιλίες που τις γράφουν άλλοι. Ο Σαμαράς γνωρίζει σε βάθος το θέμα που αναπτύσσει κάθε φορά. Ο Σαμαράς πιστεύει αυτά που λέει και δεν κουράζεται να κάθεται ώρα στο βήμα για να τα εξηγεί. Κορυφαίο παράδειγμα σήμερα: Πέφταν ένας – ένας στις επάλξεις του καθήκοντος οι δημοσιογράφοι μέχρι να τελειώσει. Τους ...έλυωσε.

Αλλα, η σημερινή συνέντευξή του θα μείνει “ιστορική” και για τον εξής λόγο:

“Δεν θα επιδείξω εγώ σε ένα πρωθυπουργό 5,5 ετών πότε πρέπει να μιλήσει. ..Τα ιστορικά πρόσωπα, όπως οι πρώην πρωθυπουργοί, έχουν την ευθύνη εκείνη πότε θα αναφερθούν στα πεπραγμένα της δικής τους κυβέρνησης. Η δική μου ευθύνη είναι το μέλλον της παράταξης και η χάραξη ελπιδοφόρας πορείας για τη χώρα», είπε απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

Έτσι, με τον τρόπο αυτό πέρασε τον Κ. Καραμανλή στην ... Ιστορία και άνοιξε οριστικά μια νέα σελίδα στη ΝΔ, αφού η χθεσινή ηγετική του εμφάνιση και ομιλία στην ΔΕΘ επικροτήθηκε από όλους και όλους μέσα στο κόμμα.

Κατά την διάρκεια της συνέντευξης του, ο κ. Σαμαράς:

Επανέλαβε όσα τόνισε και στην χθεσινή ομιλία του, ότι δηλαδή το μνημόνιο ούτε μονόδρομος ήταν, ούτε διέξοδο αποτελεί για τα προβλήματα της χώρας.

Άσκησε έντονη κριτική στην κυβέρνηση, την οποία κατηγόρησε για «πολιτική εξαπάτηση»

Εμφανίστηκε αντίθετος με το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, λέγοντας πως κάτι τέτοιο θα έβαζε τη χώρα σε μια ανώφελη περιδίνηση. Εγώ είμαι υπεύθυνος δεν είμαι Παπανδρέου, είπε χαρακτηριστικά στο σημείο αυτό

Άφησε να εννοηθεί ότι θα συμφωνήσει με την σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για την οικονομία, αρκεί, να μην περιοριστεί μόνο στην περίοδο 2004 -2009.

Δήλωσε ότι δεν υπάρχει σκάνδαλο Βατοπεδίου καλύπτοντας πλήρως τον Καραμανλή, ενώ για το ενδεχόμενο κλήτευσης του πρώην πρωθυπουργού στην Προανακριτική σημείωσε ότι «προνομιακό καθεστώς δεν υπάρχει για κανένα».

«Τη λέξη αναδιάρθρωση δεν θα την πω ποτέ... Αν την πούμε στέλνουμε το μήνυμα στις διεθνείς αγορές ότι τα spreads στα 1.000 είναι λίγο. Δίνω μάχη να μη συμβεί κάτι τέτοιο. Υπάρχει δυνατότητα για αλλαγή πορείας»,

Σε ερώτημα για τη διαφορά στις δημοσκοπήσεις, ο πρόεδρος της ΝΔ είπε: «Δέχομαι ότι ο οπαδός της ΝΔ είναι επιφυλακτικός και ότι έχει τραυματιστεί από προσδοκίες που δεν εκπληρώθηκαν». Αυτούς ξαναφέρνουμε μαζί μας, πρόσθεσε, προβλέποντας παράλληλα ότι η ανάκαμψη της ΝΔ «θα είναι με γεωμετρική πρόοδο, όπως αντίστοιχα και η πτώση του ΠΑΣΟΚ».

Σχετικά με τη διαγραφή της Ντόρας Μπακογιάννη από τη ΝΔ και το αν η Ρηγίλλης ανησυχεί για το ενδεχόμενο δημιουργίας κόμματος από την ανεξάρτητη βουλευτή, δήλωσε ότι η κα Μπακογιάννη «μόνη της έφυγε και επέλεξε να είναι απέναντι στη ΝΔ». Η κα Μπακογιάννη, πρόσθεσε, στηρίζει τις επιλογές του ΠΑΣΟΚ. «Δεν βλέπω ευρύτερη κεντροδεξιά» εκτίμησε, ενώ για τον ΛΑΟΣ ο πρόεδρος της ΝΔ είπε ότι στεγάζεται σε άλλη πολυκατοικία, εκείνη του ΠΑΣΟΚ.

«Όταν εμείς λέγαμε ότι δεν θα μπορέσει η Ελλάδα να βγει εύκολα στις αγορές και ότι θα χρειαστούν άλλα επτά χρόνια έλεγαν ότι ο Σαμαράς κινδυνολογεί. Τώρα το λένε οι ξένοι»

Χαρακτήρισε την ρευστότητα «αίμα της οικονομίας» , καλώντας την κυβέρνηση να ανατάξει «το σημερινό της σκεπτικό και να αντιληφθεί ότι χρειάζεται να υπάρξει πίεση προς τις τράπεζες ώστε να δώσουν το χρήμα που απαιτείται για να μην ''κλατάρει'' η αγορά».

Όπως διευκρίνισε, θα πρέπει να πιεστούν οι τράπεζες να προχωρήσουν σε μια πιστωτική επέκταση 5% – 7%.

Για την υποψηφιότητα B. Κικίλια: «Mου ζήτησαν να τα αλλάξω όλα. Στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας δίνω μήνυμα ότι ανταποκρίνομαι. Για να ολοκληρωθεί αυτή η πράξη πρέπει να συμπράξει και η κοινωνία. Η απόφαση για την υποψηφιότητα του Β. Κικίλια δέχομαι ότι έχει ρίσκο. Από εκεί και πέρα τι να καταλογίσει κανείς στον Κικίλια; Ότι είναι νέος; Του καταλογίζουμε την αξιοσύνη του;...Προσφέρουμε στον κόσμο αυτό που μέσα του ζητάει, το καινούριο. Μπορεί να μην είναι έμπυρος αλλά είναι έμπειρος. Για μας είναι μια πρόκληση και ελπίζω να ανταποκριθεί σε αυτή την πρόκληση και ο κόσμος”.

Σε ερώτηση για τη σχέση της ΝΔ με την Αριστερά, σημείωσε πως είναι κεντροδεξιός και δεν θέλει να μπερδεύεται η θεσμική του υποχρέωση απέναντι σε όλα τα κόμματα.

«Συμπίπτουμε με την Αριστερά στο ότι πρέπει να φύγουμε από το Μνημόνιο. Συμπίπτουμε όμως με άλλη λογική και με άλλο τρόπο. Εμείς μιλούμε με όλους. Μιλάμε μαζί τους και έντιμα. Όταν είδα την κ. Παπαρήγα και τον κ. Τσίπρα τους είπα ότι εμείς είμαστε αντίθετοι με τις κινητοποιήσεις στα λιμάνια», εξήγησε.

Σκοπιανό: «Μια ονομασία για όλες τις χρήσεις είναι η ξεκάθαρη δική μας τοποθέτηση. Δεν έχω ακούσει ποτέ τα Σκόπια να συμφωνούν με αυτό», επεσήμανε και υπογράμμισε ότι «πρέπει να θέσουμε ένα τέρμα στην ονοματολογία».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. jfk avatar
    jfk 19/09/2010 16:54:14

    ο πρωθυπουργος ειπε ενας σε μια ερωτηση,..

    που επισκεπτεται την ελλαδα 3 φορες το μηνα

    και εχει αφησει την διακυβερνηση της σε μια ομαδα ξενων.

    ΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧ
    κορυφαιο.

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ jfk 19/09/2010 18:22:15

      Έχει ανεβάσει κάποιος το βίντεο που παίχτηκε στην αρχή;

      • κοινή λογική avatar
        κοινή λογική @ Γιάννης Σ. 19/09/2010 19:08:51

        δικό σου ! http://www.youtube.com/NDWebTV

    • κράτιστος avatar
      κράτιστος @ jfk 19/09/2010 20:59:06

      το είπε ο Βλάχος

      μόνο που η συνέχεια του ερωτήματος ήταν τόσο μπερδεμένη που ούτε ο Σαμαράς κατάλαβε!!!

  2. δρόμος avatar
    δρόμος 19/09/2010 17:02:15

    επιτρέψτε μου μικρή διόρθωση, σε σχέση με τον Κικίλια: "μπορεί να μην είναι έμπειρος, αλλά είναι έμπυρος" είπε, κάνοντας λογοπαίγνιο με τη φλογερή ορμή του υποψηφίου περιφερειάρχη.

    και μία παρατήρηση σε σχέση με τους δημοσιογράφους: και τους έλυωσε, και τους τάπωσε! αναρωτιόμουνα πόσα καταλαβαίνανε, σε μερικές από τις απαντήσεις που παίρνανε στα ερωτήματά τους...

    Νηφάλιος, γνώστης, ευγενής και με χιούμορ, σπάνια πρέπει να συνάντησαν αντίστοιχο συνομιλητή οι εκπρόσωποι της τέταρτης εξουσίας. Να δούμε τώρα για πόσο ακόμη θα μπορούν να παριστάνουν ότι δεν υφίσταται.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ δρόμος 19/09/2010 20:41:08

      h**p://mitsosms.blogspot.com/2010/09/blog-post_3743.html

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ mitsosms 19/09/2010 22:25:25

        έχεις κάποιο συγκεκριμένο λόγο που απαντάς ειδικά σε μένα? αν ναι, πολύ θα ήθελα να τον μάθω. Αν απλώς βρίσκεις ευκαιρία να ξεδιπλώσεις τα επιχειρήματά σου, το μόνο που θα σου πω είναι ότι για μένα ο εντοπισμός της ποιότητας σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής είναι κάτι σαν επαγγελματική παραμόρφωση, λειτουργεί προς κάθε κατεύθυνση και βάζει σε εξαντλητικό έλεγχο ο,τιδήποτε υποπίπτει στην αντίληψή μου. Ε λοιπόν, Μήτσο, ο ποιοτικός έλεγχος του πολιτικού δυναμικού στη χώρα μας έχει από καιρό ξεκαθαρίσει στο μυαλό μου υπέρ του Αντώνη Σαμαρά. Προκειμένου να με μεταπείσεις, θα χρειαστούν πολύ ισχυρότερα αντεπιχειρήματα από τα όσα μέχρι τώρα χρησιμοποίησες.

  3. aris. A avatar
    aris. A 19/09/2010 17:08:13

    Το μέγεθος της επιτυχίας Σαμαρά φαίνεται από την αμηχανία με την οποία την έχουν υποδεχθεί τα γνωστά μέσα αντι-Σαμαρικής προπαγάνδας.

    Προφανώς συσκέπτονται επί ώρες για να βρουν τα σημεία των παρεμβασεών του που μπάζουν νερά και να ξεκινήσουν την προσπάθεια αποδόμησης των ομιλιών του.

    Κατά τα λοιπά θα συμφωνήσω ότι είναι βαθύς γνώστης των θεμάτων που ρωτήθηκε.

    Περισσότερο από όλα μου αρέσει η φιλοσοφική διάθεση που δείχνει για την κατανόηση και αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα.
    Με αυτόν τον τρόπο πας στο βάθος των αιτιών που δημιουργούν τα προβλήματα και όταν δίνεις λύσεις τα αντιμετωπίζεις ριζικά.

    Φαίνεται ότι τα πέτρινα χρόνια της εξορίας όταν οι άλλοι χαβαλεδιάζανε στα τηλεοπτικά παράθυρα ο Σαμαράς έχτιζε θέσεις.

    Σωστά Αντώνη κεντροδεξιά είμαστε εμείς οι ανώνυμοι και όχι οι λουσάτοι αμφίβολης ποιότητας πρωτοκλασσάτοι πρίγκιπες.

    Σωστά καλείσαι να μας κάνεις να ξαναεμπιστευτούμε την πολιτική.

    Οπως λένε και στο χωριό του πατέρα μου με μας έχει ανοίξει νυτεραίσο πλέον και σε εμάς δίνεις λογαριασμό και όχι στα όσα εξυφαίνονται από μηδενικής δύναμης άτομα στο παρασκήνιο.

    Καλό ταξίδι στον δρόμο σου για την πρωθυπουργία και φρόντισε να μην μας απογοητεύσεις γιατί είσαι η καθαρή επιλογή της βάσης της παράταξης και όχι πρόεδρος των ισσοροπιών και των μεγαλοπαραγώντων.

  4. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 19/09/2010 17:14:30

    Ό υπερβολικός ενθουσιασμός δέν ωφελεί. Ένα σημαντικό ποσοστό εκλογέων θά ψηφίσει μέ βάση τίς τοποθετήσεις τών κομμάτων επάνω στά φλέγοντα ζητήματα, όπως είναι αυτό τής λαθροματαναστεύσεως καί τής εγκληματικότητος. Εάν τό κόμμα τής αξιωματικής αντιπολιτεύσεως δέν τοποθετηθεί σαφώς επάνω στά έν λόγω ζητήματα, ικανοποιώντας τήν λαϊκή απαίτηση ώστε νά μπεί ένα φρένο, θά έχει σοβαρές απώλειες, κυρίως στήν Αττική. Βεβαίως αυτό τό τελευταίο ενδιαφέρει αποκλειστικώς καί μόνον τό κόμμα καί τούς οπαδούς τού κόμματος καί κανέναν άλλον. Άς είναι. Δέν άκουσα όμως κάτι σχετικό από τήν ομιλία καί τήν συνέντευξη στήν Θεσσαλονίκη. Πιθανόν όμως καί νά διέλαθε τής προσοχής.

  5. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 19/09/2010 17:17:06

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΛΙΩΣΕ, ΤΟΥΣ ΤΑΠΩΣΕ, ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ, ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΑ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΕΥΣΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΑΚΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΘΑ ΣΤΗΘΟΥΝ? ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ Ε JEFREY?

    • Roulis avatar
      Roulis @ SOTHROPOULOS 19/09/2010 17:19:36

      "Vardarska Macedonia" σημαινει οτι υπαρχει και η Μακεδονια του Αιγαιου και η Μακεδονια Πιριν που ειναι υποδουλωμενες ενω του Βαρδαρη ειναι ελευθερη"!

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/09/2010 17:21:25

    Ένα τραγούδι (και βίντεο κλιπ) που ταιριάζει απόλυτα με τη σημερινή κατοχή της χώρας από τα γεράκια των αγορών. Αφιερωμένο στον Θράκα τον αναρμόδιο ουτοπιστή.
    h**p://www.youtube.com/watch?v=PnD_kLDz0lA

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 20/09/2010 12:18:35

      Πολύ fractal-ικό.

      Αντι-αφιερώνω

      h**p://www.youtube.com/watch?v=3_jVmvxH8AU

      "
      Μην είσαι ψεύτρα, δίγνωμη, μη μου μιλάς με μάσκα
      γιατί έχω κι εγώ καρδιά, τι κι αν φορώ τραγιάσκα.
      "

      Πιο συγκροτημένο από το δικό σου (lol)

      Θραξ Αναρμόδιος

  7. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 19/09/2010 17:21:27

    Αυτόν τον Αντώνη γνωρίζουμε, αυτόν πιστέψαμε, αυτόν υποστηρίξαμε και αυτόν εμπιστευόμαστε! Η σύγκριση με οποιοδήποτε άλλον (και κυρίως με τον ανερμάτιστο και ανελλήνιστο ΓΑΠ) είναι καταλυτική υπέρ του Αντώνη! Με τέτοιες εμφανίσεις, θέσεις και κυρίως..ΠΡΑΞΕΙΣ σύντομα θα έχει πάρα πολύ κόσμο κοντά του!

  8. Κομπλεξικός avatar
    Κομπλεξικός 19/09/2010 17:27:41

    Νομίζω ότι επιτέλους ανέβηκε ψηλά ο πήχης της ιδιότητας του πολιτικού...
    Ένοιωσα περήφανος που είμαι κεντροδεξιός και δη ΝΔ.
    Με απλά κατανοητά λόγια αποδόμησε ο Σαμαράς όλα όσα επιμελώς χτίζει το σύστημα δημιουργώντας πολιτικούς φασόν... με ραμμένα χαμόγελα και θέσεις copy paste.
    Στοχαστής όποτε έπρεπε, ανθρώπινος και προσιτός....
    αυστηρός και δίκαιος με όλους!
    Νομίζω ότι χρόνια η ΝΔ είχε να δει έναν τόσο κατασταλεγμένο ηγέτη με όραμα αλλά προπάντων έντιμο και μετριοπαθή πατριώτη.
    Εικάζω ότι οι θέσεις του αποτελούν το minimum ππροσχώρησης όλων των Νδτών ξανά στα τεκτενόμενα της παράταξης και πραγματικά θεωρώ ότι αφού ενέπνευσε εμένα για προσωπική ανιδιοτελή ενασχόληση το ίδιο θα πέτυχε με πολλούς άλλους περισσότερους....

  9. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/09/2010 17:29:27

    Μετά και από τη σημερινή συνέντευξη οι εκλογές του Νοεμβρίου πρέπει να καταστούν ένας προάγγελος εξόδου από τη μιζέρια της καθημερινότητας.
    Γιατί μιζέρια είναι:

    η μείωση μισθών και συντάξεων, η μείωση αποζημίωση απόλυσης, η μείωση επιδόματος ανεργίας, ο 23% ΦΠΑ, το 6% πληθωρισμός και ως απάντηση η δικαίωση των κλεφτών με την περαίωση δεκαετίας και η υπόσχεση ότι θα μας προσέχει: όχι όλα στο 23 % το 2011 αλλά στο 14% και το πετρέλαιο θέρμανσης.

    Γιατί δεν μπορεί να μας μιλά για δανεικό ψωμί και πάρτυ που τελείωσαν ο Πρωθυπουργός ο οποίος από το 1981 ήταν βουλευτής και από το 1985 γύριζε σε Υπουργεία.

    Ο άνθρωπος που έφερε στη καθημερινότητα την μιζέρια, που διαχειρίζεται την ανέχεια, που όραμά του είναι το επόμενο ταξίδι, πρέπει να πάρει την απάντησή του.
    Ο Σαμαράς σήμερα στάθηκε απέναντι και οριοθέτησε το πλαίσιο.
    Ο Πρωθυπουργός θεσμοθετεί το χάος της αιώνιας μιζέριας.Της υποτέλειας.
    Ας αναλάβει ο καθένας μας τις ευθύνες του.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Ο Ιθαγενής 19/09/2010 18:19:15

      Ενδιαφέρουσα πληροφορία—
      Το Μαλάουι της Αφρικής τόλμησε να «βγάλει γλώσσα» και να αγνοήσει την Παγκόσμια Τράπεζα και το ΔΝΤ….
      Και μέσα σε μια πενταετία κατάφερε να επιτύχει το οικονομικό του θαύμα....
      Μαλάουι –όχι όπως Ellada.

  10. effie B. avatar
    effie B. 19/09/2010 17:30:54

    Σημερα καταλαβαν ολοι οτι ο Αντωνης Σαμαρας ειναι ο επομενος πρωθυπουργος: γνωστης σε βαθος ολων των θεματων, ακουραστος, ευγενης, με παθος, τους αφησε ολους ανεξαιρετως, αναυδους. Στην μαραθωνια συνεντευξη αναδειχτηκε το ηγετικο του χαρισμα και αποδειχτηκε ποσο χασαμε τα τελευταια 17 χρονια.

    • loretta avatar
      loretta @ effie B. 19/09/2010 22:17:49

      ....effieb και λιγα λες....τωρα καποιοι δυσπιστοι θα καταλαβουν γιατι δεν τον ηθελε ο μητσοτακης....και γιατι τα μμε δεν τον προβαλουν .

  11. denkserotipota avatar
    denkserotipota 19/09/2010 17:34:24

    Σκέφτεστε εσείς οι της ΝΔ, να είχατε ανέβει στη ΔΕΘ με τη ντόρα;;;


    Συνολικά για το διήμερο που δικαίως τράβηξε τα φώτα πάνω του.
    Πολύ καλή η παρουσία του αλλά.......... λίγοι άκουσαν, ακόμα πιο λίγοι κατάλαβαν και από κει και πέρα ο Αντώνης έχει πολύ δρόμο ακόμα για να πείσει τον δύσπιστο, όπως είπε και ο ίδιος πλέον Ελληνα. Ήρθε η ώρα να κατέβει κάτω στο λαό ο ίδιος. Ας βρει το χρόνο και ας συγχρωτιστεί με τον απλό κοσμάκη, χωρίς κάμερες μικρόφωνα κλπ. Το κέρδος που θα έχει θα είναι πολλαπλάσιο, από κλειστές συσκέψεις επί συσκέψεων στο κόμμα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ denkserotipota 20/09/2010 09:19:24

      ο Σαμαράς θα κατέβει στο λαό, γιατί είναι φτιαγμένος από στόφα ηγέτη, που δε νιώθει μειωμένος "κατεβαίνοντας", όπως οι ατάλαντοι. Το θέμα όμως είναι ότι πρέπει και ο λαός να προσπαθήσει να ανεβάσει επίπεδο για να τον συναντήσει, λ.χ. κατανοώντας ότι θα ξεφύγει από τα στερεότυπα του ρουσφετιού, του χαϊδέματος αυτιών και της μικροπολιτικής, ότι θα συζητήσει για το ΕΘΝΙΚΟ συμφέρον.

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2010 17:47:31

    Η εμφάνιση του Αντώνη Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη, λέγαμε ότι θα αποτελούσε μια μεγάλη ευκαιρία. Πράγματι, υπήρξε κομβική.
    Προσπέρασε πολύ εύκολα, τις προκλητικές έως ασυνάρτητες ερωτήσεις των νεναίκων της ενημέρωσης (αυτός ο Βλάχος εμπίπτει στην παλαιά κοινωνιολογική μελέτη του αειμνήστου Λεμπέση περι βλακών), ήταν ευγενής, σταθερός και άνετος. Επέδειξε εκείνα τα ηγετικά χαρακτηριστικά το οποία είναι απαραίτητα για κάποιον επίδοξο κυβερνήτη. Φυσικά δεν θα τον αφήσουν χωρίς αποδόμηση π.χ θα προσπαθήσουν να πουν στο ότι "άδειασε" τον Καραμανλή ή ότι δεν είπε που θα βρει τα λεφτά κ.ο.κ.
    Νομίζω ότι έχει πέσει μια αμηχανία το σύστημα γιατί φάνηκε πια ξεκάθαρα ότι ο"αντίπαλος" δεν είναι καθόλου εύκολος και δεδομένος.
    Η μάχη κερδήθηκε, ο αγώνας συνεχίζεται.

    Το βράδυ μάλλον έχει να πέσει γέλιο (για όσους αντέχετε να βλέπετε ακόμα ειδήσεις!)

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2010 17:56:35

      είναι τόσο ζαλισμένοι που ενώ εσύ λες τον άδειασε, δες τι λέει ο ζούγκλας
      :)

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ denkserotipota 19/09/2010 18:01:45

        απο ζουγκλα τι περιμενεις; κουκια τρωει κουκια μαρτυραει

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ denkserotipota 19/09/2010 18:38:02

        Ναι, αλλά μοιάζει με Αμερικανό ο Σαμαράς ;;;;;;;
        Διότι σύμφωνα με τη Zougla, ο Μάικλ Λούις (“Vanity Fair”) παρατηρεί ότι ο Γ. Παπακωνσταντίνου, π.χ., είναι «πάντα φρεσκοξυρισμένος και περισσότερο από άλλους Έλληνες […] [πολιτικούς] μοιάζει περισσότερο με Αμερικανό, παρά με Έλληνα» !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • apis22 avatar
      apis22 @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2010 17:59:27

      Πράγματι έχετε δίκιο για τις ασυναρτησίες των εγκάθετων δημοσιογραφίσκων του συστήματος. Επιτέλους βρήκαν μπροστά τους έναν ΗΓΕΤΗ.

      Η αμηχανία τους και ο ξύλινος λόγος τους ήταν εμφανής.

      Να προσθέσω στο σημείο αυτό και την αμηχανία των διαφόρων εγκάθετων στα μέσα ηλεκτρονικής δικτύωσης (Facebook κλπ.) Αφού προσπάθησαν να κραυγάσουν άναρθρα κατά του κ. Σαμαρά και είδαν ότι πλέον δεν τους βγαίνει τώρα προσπαθούν να ασκήσουν "ευπρεπή" και "υπεύθυνη" κριτική στις θέσεις του που με τόση ικανότητα επικοινώνησε.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 19/09/2010 18:23:01

      Η εισαγωγή με τα βιντεάκια ήταν όλα τα λεφτά. Μετά από αυτά η συνέντευξη ήταν μάλλον περιττή!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2010 02:10:02

        Σαν απονεύρωση χωρίς αναισθητικό φάνηκε.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2010 09:22:50

        χαχαχαχα ... Dimi πέτυχες ακριβώς τον ορισμό του κάζου που πάθανε πριν καλά-καλά αρχίσει η άσκηση

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2010 09:32:06

        Προσοχή στην έκφραση "Χωρίς αναισθητικό" γιατί συνειρμικά μας οδηγεί αλλού! (χα, χα, χα).

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2010 09:39:14

        Γιάννης Φαίλτωρ
        roger χα,χα,χα

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2010 12:04:07

        @ δρόμος

        Φίλη μου, αυτά συμβαίνουν, όταν ο πολιτικός αντίπαλος είναι Εγκεφαλικός, Δεινός Σκακιστής και με κινήσεις mat, "αιχμαλωτίζει" τον "μαύρο βασιλιά"..

        Yπενθύμιση:

        Ο πολυθεσίτης «μαύρος βασιλιάς», αφού δάμασε την ΤΩΡΙΝΗ! κινούμενη άμμο της Ελληνικής Οικονομίας, πέταξε (ξανά) στη Νέα Υόρκη, ενώ, οι Ελληνες θα πληρώσουμε (ξανά) με τα άθλια δανεικά του ΔΝΤ, €υρώ 7,000 (Εφτά Χιλιάδες!) ΤΗΝ ΩΡΑ (πηγή: To Ποντίκι), γιά τα VIPs Corporate Jet σουλάτσα του + τις χλιδάτες FullBoard διαμονές Του, και παραστάσεις Του και των παρατρεχάμενων ντόπιων και ξενόφερτων κηφήνων Του.

        Αγνωστα τα τεράστια κόστη, καθώς, είναι προσωπικά δεδομένα, λέει. Κι εμείς, οι Ελληνες φορολογούμενοι, χωρίς δικαίωμα να ρωτάμε, συνεχίζουμε να πληρώνουμε γιά το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ και τις αχρηστείες Του. Κυρίως, χρεωνόμαστε και πληρώνουμε χωρίς κανένα ανταποδοτικό όφελος γιά Εμάς, τους Ελληνες, κα γιά την Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας. ΒIG FAT ZERO. NADA.

        €υρώ 1,100,000 (Ενα Εκατομμύριο, Εκατό Χιλιάδες Ευρώ, ΔΗΛΑΔΗ, 374,825,000 (Τριακόσια Εβδομήντα Τέσσερα Εκατομμύρια, Οκτακόσιες Είκοσι Πέντε Χιλιάδες, Καφτές Δραχμές, του πληρώσαμε γιά τις πρώτες 100 ημέρες κυβερνητικής ακυβερνησίας του, γιά την απαξία, τον Διεθνή διασυρμό και τον «άνευ όρων» εγκλωβισμό της Ελλάδας στις νεοταξικές δαγκάνες του ατέρμονα ανεξόφλητου χρέους του ΔΝΤ.

        Σύμφωνα με την apogevmatini.gr της 17ης Σεπτεμβρίου, 2010: Από τις 18 μέχρι τις 23 Σεπτεμβρίου θα βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, για να παραστεί και να μιλήσει στη Σύνοδο Κορυφής για τους Αναπτυξιακούς Στόχους της ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ!!! καθώς και στην επίσημη έναρξη των εργασιών της 65ης Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών, ενώ την Τρίτη 21 του μηνός θα μεταβεί στην Ουάσιγκτον για σειρά επαφών.

        Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στη Νέα Υόρκη, θα έχει αρκετές συναντήσεις με αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων, μεταξύ των οποίων οι Πρόεδροι της Τουρκίας, Αμπντουλάχ Γκιουλ, και της Κύπρου, Δημήτρη Χριστόφια, όπως επίσης και με τον γενικό γραμματέα του διεθνούς οργανισμού, Μπαν Κι-μουν.

        Το πρόγραμμα του πρωθυπουργού θα ξεκινήσει την Κυριακή το πρωί (τοπική ώρα), με συνάντηση που θα έχει με στελέχη αμερικανοεβραϊκών οργανώσεων.

        Την επομένη, 20 Σεπτεμβρίου, θα μιλήσει κατά την πρώτη μέρα της Συνόδου για τη ΧΙΛΙΕΤΙΑ!!! και θα λάβει μέρος σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης.

        **
        Γιά όλους αυτoύς, και πλείστους άλλους λόγους, οι απονευρώσεις δίχως μέθη, κι οι εκτινάξεις Του (ejecting) λόγω πολιτικών σκακιστικών κινήσεων “mat”, θα συνεχίζονται. Mε κορυφαία, την Ημέρα των Δημοτικών και Νομαρχιακών Εκλογών, την Κυριακή, 14 Νοεμβρίου, 2010.

        - Γιά να πούμε κάθετα Οχι! «στη χωματερή των εθνικών μας πλεονεκτημάτων».

        - Γιά να ψηφίσουμε από τον πρώτο γύρο, ΝΑΙ! Στην Ελπίδα!

        Εγκάρδια,
        η Dimi

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2010 12:15:07

        Dimi

        "Σαν απονεύρωση χωρίς αναισθητικό φάνηκε."

        To me it seemed like the vultures were waiting to milk the cow and the cow instead too a huge dump on their heads...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2010 12:23:03

        @ tsilivithras

        Υour "graphic" imagination, always!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/09/2010 12:28:45

        Dimi

        Συγνώμη αλλά όταν ξεκίνησε το βίντεο κόντεψα να καταπιώ το τσιγάρο μου από τα γέλια και κατόπιν μου ρθανε σκηνές από Χάρυ Κλυν, Αριστοφάνη και George Carlin ταυτόχρονα.

        Ομολογουμένως φοβερό μπάσιμο...τρίποντο και 2 βολές και η μπάλα από πλάγια για τον γηπεδούχο...!!!

        Πάρε να χεις σαν να λέμε...

  13. Αρετή avatar
    Αρετή 19/09/2010 17:48:13

    Απ'αυτό το κόμμα ακούστηκαν κουβέντες όπως "επανίδρυση του κράτους" και "σεμνά και ταπεινά". Τότε, τους πίστεψα, οτι πράγματι, κάτι θα άλλαζε σ'αυτή τη χώρα. Διαψεύστηκα οικτρά. Αν δεν φύγουν ΟΛΟΙ αυτοί, άσπρη μέρα η Ελλάδα δεν θα δει. Πρέπει πρώτα να καθαρίσουμε τον κόπρο του Αυγεία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Αρετή 19/09/2010 18:18:38

      Αυτά ήταν ατάκες. Σήμερα νομίζω ότι είδαμε ΟΥΣΊΑ! Πράγματα που δεν έχουμε ακούσει ποτέ από Ελληνα πολιτικό. Εμένα μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Επώνυμος 19/09/2010 20:45:42

        Λόγια. Ο κόσμος δεν ακούει πλέον λόγια!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 19/09/2010 21:56:35

        Ο Αντώνης έχει αποδείξει ανέκαθεν πως ότι λέει το εννοεί. Και το έχει πληρώσει με αίμα...

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Αρετή 19/09/2010 21:51:54

      Τέτοιες προβοκατόρικες συγκρίσεις είναι αδικαιολόγητες αν είδες έστω και δεκα λεπτά από τη συνέντευξη.(Ή μήπως δεν είναι και τόσο αθώες;)

  14. Stel avatar
    Stel 19/09/2010 17:49:05

    Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

  15. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 19/09/2010 17:52:30

    Επειδή δεν το είδα από την αρχή, μήπως τον ρώτησε κανένα σούργελο τίποτα για τους Τσάμηδες;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 19/09/2010 17:55:16

      οχι

  16. nick avatar
    nick 19/09/2010 17:54:31

    Εσύ θα γράψεις ιστορία ως πρωθυπουργός,δεν είσαι Παπανδρέου
    Εσύ θα κάνεις τους Ελληνες υπερήφανους,δεν είσαι Παπανδρέου
    Εσύ θα διαλύσεις το διεφθαρμένο σύστημα,δεν είσαι Παπανδρέου

  17. azxc avatar
    azxc 19/09/2010 17:57:24

    "...πέρασε τον Κ. Καραμανλή στην … Ιστορία "
    αφήστε την Ιστορία να αποφασίσει, η βιασύνη είναι κακός σύμβουλος..

  18. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 17:59:36

    εαν προσεξατε η προβοκατσια Πελεκη επεσε στο κενο...μετα τη απαντηση που εδωσε στην κ. Κοραη ,ολοι καταπιαν την γλωσσα τους. Προσ τι η εσωστρεφεια φιλοι μου; Ηξεις αφιξεις ειναι και η συντευξη της στην REAL.
    Προσεξατε που ο Αντ. Σαμαρας ειπε οτι στηριζουν την προπαγανδα τους στο φοβο;

  19. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 18:03:44

    εχουν ζαλιστει ολοι, για μνημοσυνο αντι μνημονιο λεει και ο ανταποκριτης της ΝΕΤ τωρα!!!

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 20:47:34

      Στις 9 μονάδες η διαφορά με το ΠΑΣΟΚ. Μεγάλη ζαλάδα!

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ mitsosms 19/09/2010 20:54:11

        μηδένα προ του τέλους μακάριζε.

        και δε φαντάζεσαι πόσο οδυνηρό θα είναι το τέλος της τραγωδίας που βιώνουμε σήμερα. υπομονή.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ mitsosms 19/09/2010 20:56:56

        Καλυτερα να μας αναλυσεις την μεγαλυτερη απατη των τελευταιων ετων και οχι δημοσκοπησεις

      • Enzo avatar
        Enzo @ mitsosms 19/09/2010 20:56:58

        για να φανταστεις το επιπεδο του νεοελληνα.
        9 μοναδες βεβαια ειναι μαιμου η δημοσκοπηση.
        εγω οπου καθομαι ολο μπινελικια ακουω για τον γιωργακη

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ mitsosms 19/09/2010 21:04:11

        μητσάρα.
        Κατανοώ πως με κάποιο τρόπο πρέπει να δικαιολογήσεις το μισθό σου, αλλά να είσαι σίγουρος για τα εξής:
        1) Δεν επηρεάζεις κανέναν, το αντίθετο μάλιστα.
        2) Κάνεις κακό στα αφεντικά σου και
        3) Έχεις καταντήσει γραφικός.

        Υ.Γ.: Πάντως συνέχισε να γράφεις, έχεις πλάκα!!!

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 19/09/2010 21:04:31

        Σαφώς και ακούς μπινελίκια. Σε κανέναν δεν αρέσει να του κόβουν μισθούς. Όμως η ΝΔ δεν καρπώνεται ούτε ίχνος της δυσαρέσκειας. Ο κόσμος αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα των αλλαγών.
        Όσον αφορά τις δημοσκοπήσεις, δεν υπάρχει ούτε μία που το ΠΑΣΟΚ να μην είναι μπροστά με διαφορά από 7 μονάδες και πάνω. Δεν μπορεί να είναι όλες μαϊμού.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 19/09/2010 21:08:59

        @Πέτρος

        Δεν έχω αφεντικά, δεν ξέρω για εσένα. Και για να είμαστε δίκαιοι, ο Παπανδρέου στην περσινή έθεση ήταν φοβερά λαϊκιστής και έκανε μεγάλη βλακεία με την δυσφήμηση της χώρας στις αρχές του 2010. Όμως από την στιγμή που αφτό έγινε, το μνημόνιο ήταν μονόδρομος και αυτά που λέει σήμερα ο Σαμαρά είναι λαϊκισμός. Και ο ίδιος το ξέρει ότι αν γίνει κυβέρνηση (που δεν πρόκειται) θα ακολουθήσει το μνημόνιο.

      • Enzo avatar
        Enzo @ mitsosms 19/09/2010 21:16:57

        εγω παντως επειδη σεβομαι την νοημοσυνη μου τον τζεφρυ τον θεωρω απλα ανικανο . απλα ο ανθρωπος βγηκε πρωθυπουργος μονο με το ονομα και με τα ψεμματα.

        και ολοι εμεις που δεν τον ψηφισαμε, πριν τις περσινες εκλογες λεγαμε καθε μερα οτι αυτος θα μας καταστρεψει και θα χορεψουμε στο ταψι ετσι και κερδισει.
        αραγες γιατι πεσαμε μεσα και δικαιωθηκαμε?

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ mitsosms 19/09/2010 21:17:17

        αν ήξερες κάποια βασικά της πολιτικής θα ήξερες ότι πάντα κάθε νέα κυβέρνηση έχει κάποια πίστωση χρόνου. ό,τι κι αν κάνει. όταν τελειώσει αυτή η πίστωση χρόνου, και πάντα τελειώνει, τότε ο κόσμος συγκρίνει το πως είναι τώρα με το πως ήταν με την προηγούμενη κυβέρνηση. όταν έρθει αυτή η ώρα, τότε που οι μηχανές των ελικοπτέρων θα ανάψουν, θα τις θυμόμαστε αυτές τις δημοσκοπήσεις και θα γελάμε.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ mitsosms 20/09/2010 08:16:12

        Μόνο τα 'δεν πρόκειται να γίνει κυβέρνηση' και η τεχνητή δημιουργία κλίματος με τις φτιαχτες δημοσκοπήσεις σας έμεινε. Τώρα που θα τα σαρώσει κι αυτα η δυναμική του Αντώνη, να δούμε τι 'πολιτικό λόγο' (λέμε τώρα...) θα έχετε από δω και πέρα.

  20. task avatar
    task 19/09/2010 18:04:54

    ΕΓΡΑΨΕ !!!
    Απλός σίγουρος και κατανοητός.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ task 19/09/2010 21:14:29

      Τα ίδια έλεγαν πέρσι και για τον Παπανδρέου. Κάθε χρόνο εναλλάσσονται οι ρόλοι αναλόγως ποιος είναι στην αντιπολίτευση.

      • Enzo avatar
        Enzo @ mitsosms 19/09/2010 21:23:40

        εξαρταται τι ποιοτητα ψηφοφορους εχεις.
        3.000.000 πιστεψαν τα ψεμματα περυσι.
        εγω δεν τους εμπιστευομαι τους ελληνες πολυ.
        μπορεις να τους δωσεις μαγαζι με χρυσες χεστρες και να τους κερασεις και αυτοι να πανε στο απεναντι μαγαζι που θα τους σερβιρουν και "βομπα" ποτα με λερωμενες χεστρες.

        εχουν μικρη μνημη οι ελληνες.

        ποιος το ειχε πει....?

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 19/09/2010 21:28:30

        Οι ίδιοι ψηφοφόροι όμως διαχέονται σε ολόκληρο το πολιτικό φάσμα.

      • loretta avatar
        loretta @ mitsosms 19/09/2010 22:22:07

        mitsosms

        Καλη η προσπαθεια σου ...αλλα βρε ανθρωπε....καταρχας ξερεις τι θα πει λαικιστης???
        δεν θα σου εξηγησω με ορους θα σου πω μονο δυο επιθετα..Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ Γ.ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ..

      • 11888 avatar
        11888 @ mitsosms 19/09/2010 23:58:26

        Καλα καμμια σχεση οι περσινες πιασαδορικες γενικολογιες του παιντιου ο οποιος ειχε-και εχει- και την αβαντα των μουμουε, με το ολοκληρωμενο προγραμμα και τις κατανοητες απαντησεις του Σαμαρα.Αυτο που μου εμεινε ειναι οτι ο ανρωπος αυτος δειχνει να παταει γερα στα ποδια του και δεν στριμωχνεται ευκολα απο τα πληρωμενα μουμουε.
        Προσωπικα ειμουν απογοητευμενος με το ολο πολιτικο συστημα και κυριως με την ΝΔ,αλλα μετα την ομιλια αυτη θα του δωσω μια ευκαιρια.ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.

  21. Κώστας avatar
    Κώστας 19/09/2010 18:08:11

    Mega, Xατζηνικολάου κλπ ας βγάλουν τώρα τον μποντυμπίλντερ τηλεπρόεδρο Καρατζαφέρη να πει καμιά κρύαδα μπας και μετριασθεί ο εντυπωσιασμός και ο ενθουσιασμός που προκάλεσε η εμφάνιση του Αντώνη στη ΔΕΘ.
    Είναι τόσο "έγκυροι" που δεν έχουν διστάσει μήνες τώρα να αυτοεξευτελίζονται μετατρέποντας των κωμικό τηλεπρόεδρο σε μόνιμο -τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα- καλεσμένο τους. Τόσο "σοβαροί" και "έγκυροι" είναι. Μέχρι εκεί φθάνουν οι πνευματικές τους δυνάμεις και το επίπεδό τους. Μέχρι Καρατζαφέρη...Ο Σαμαράς έδειξε ξεκάθαρα σε τι σφαίρες κινείται.Ανυψώνει ξανά την έννοια του Πολιτικού Άνδρα, αδιαφορώντας για το πνευματικό βουρκό στον οποίο επιμένουν να πλατσουρίζουν κορδονόμενοι οι αστέρες της τηλεοπτικής μας δημοσιογραφίας.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Κώστας 19/09/2010 18:20:47

      Καμιά φορά όταν ακούω τον Σαμαρά σκέφτομαι πως αδικείται εκεί που είναι. Είναι πάρα πολύς για ένα κόμμα που βασιλεύεει η μετριότητα και η αγραμματοσύνη. Τέτοιο πολιτικό λόγο είχαμε χρόνια να ακούσουμε. Τέτοια παιδεία, τέτοιο ήθος, τέτοια βαθιά γνώση των θεμάτων. Είμαστε περήφανοι όσοι στηθήκαμε με τις ώρες στις ουρές για να τον εκλέξουμε. Και είμαστε ασπίδα σε κάθε ανήθικη επίθεση που δέχεται από ΠΑΣΟΚ-Μητσοτακαινα-Κωλοτούμπα-νταβατζήδες και άλλα τρωκτικά του δημοσίου βίου.

      • sintonistis avatar
        sintonistis @ ΓΙΑΝΝΗΣ 19/09/2010 22:34:59

        σωστος

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/09/2010 09:33:09

        η επόμενη άσκηση για τους εθελοντές κομμάντος του διαδικτύου είναι να βοηθήσουν να ξεπεραστεί αυτή η μοναξιά του μέσα στον κομματικό χώρο, δίνοντας ένα χεράκι για να ανέβει το επίπεδο με την φυσική τους παρουσία, όσοι μπορούν! Οι τοπικές οργανώσεις ανασυγκροτούνται, ιδού πεδίο δόξης λαμπρό, τους δύσκολους καιρούς που ζούμε.

  22. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 19/09/2010 18:09:42

    Το έχω ξαναγράψει, ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο ικανότερος ηγέτης στην ιστορία της Νέας Δημοκρατίας. Συμπεριλαμβανομένου και του γέρου.
    Σήμερα το απέδειξε!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 19/09/2010 18:22:18

      Ο παλαιός Καραμανλής όπως και ο Ράλλης ήταν ότ,ι καλύτερο είχε η παράταξη εκέίνα τα χρόνια. Ας τους κρατήσουμε μακρυά από συγκρίσεις. Για τους υπόλοιπους ΝΑΙ, συμφωνώ.Ο Σαμαράς είναι ο καλύτεροες αρχηγός της ΝΔ στη μετά 1981 εποχή.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 19/09/2010 18:30:24

        Ο παλαιός Καραμανλής είπε 'Η Κύπρος κείται μακράν'. Ο Αντώνης είπε 'Μέγα το της θαλάττης κράτος'.

        Νομίζω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση του ενός με τον άλλον.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/09/2010 08:10:57

        Είσαι απίστευτος προβοκάτορας. Αλλά, για να 'χουμε καλό ρώτημα, εσυ δεν είσαι που υποστηρίζεις την απόλυτη ρήξη με τον Καραμανλή; Τι έγινε τώρα και αλλάζεις τροπάριο;

        Γι' αυτό λέω ότι είσαι μέγας προβοκάτορας.

        Οι μέρες σας είναι μετρημένες όμως. Αλλάξτε στρατόπεδο όσο είναι καιρός.

      • michal avatar
        michal @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/09/2010 08:15:07

        You know uparxoun 2 Karamanlhdes. O Karamanlhs o A pou ekviomhxanise thn Ellada, thn evale sthn EOK kai ton ektimousan oloi oi ksenoi hgetes kai o Karamanlhs o B pou paredwse xreos. Oso gia to an oi meres mas einai metrhmenes, to exoume pei. Parte fora.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/09/2010 09:06:25

        Ναι. Ο ένας που έκανε κρατικοδίαιτη ανάπτυξη και κατέστρεψε τη χώρα μέσω της αντιπαροχής, έβαλε τη χώρα στον τεράστιο, συνθλιπτικό μηχανισμό της δικτατορίας της Νέας Τάξης, καθιστάμενος πρωτομάστορας του ευρωλιγουρισμού, αφού πρώτα βέβαια έδωσε τη μισή Κύπρο ως αντάλλαγμα για να αναλάβει την εξουσία το 1974. Α, επίσης, ζήτησε από το Μητσοτάκη να διώξει το Σαμαρά από Υπεξ γιατί παραήταν πατριώτης και φαινόταν έτσι η δική του πατριωτική γύμνια.

        Ο δεύτερος Καραμανλής παρέλαβε χρέος. Δεν το έφτιαξε αυτός. Τηρουμένων των αναλογιών και των εποχών, τα κατάφερε πολύ καλύτερα από τον πρώτο.
        Κυρίως: δεν υποτάχθηκε, όπως ο πρώτος. Αυτό σας καίει και γι' αυτό προτιμάτε τον πρώτο.

        Αλλά είπαμε: Οι μέρες σας είναι μετρημένες.

      • michal avatar
        michal @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/09/2010 09:08:47

        Aksia h proyphresia sto PASOK kai sthn Aurianh. EOK kai NATO to idio sundikato! Eksw oi vaseis tou 8anatou!
        Kai mas to paizeis re kahmene kai deksios kai neodhmokraths. Re oust.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/09/2010 09:11:16

        Ουστ εσείς. Και κοίτα, όταν ο άλλος σου παραθέτει ΓΕΓΟΝΌΤΑ, να απαντάς ανάλογα.

      • michal avatar
        michal @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/09/2010 09:17:07

        Poia gegonota re PASOKTZH, to 81 h8eles thn Ellada stous adesmeutous mazi me ton Andrea, ton Shmitako kai ton Gennhmata. H kamia kollegia me ton Tito. Kai 8a parakalages meta na mpeis mazi me tous prwhn anatolikous. Gia thn kratikodiaith anaptuksh, milas re opade tou Kola gia to viomhxaniko 8auma ths dekaetias tou 50 kai tou 60.

        Pseutoneodhmokrath oute o pio vammenos Mhtsokakofrwn den tolmaei na amfisvhthsei ton Kwnstantino Karamanlh. Mono h Aurianh me thn opoia hsoun xeri-xeri thn dekaetia tou 80 kai to Kanali 29. Exete apokaluf8ei re eisodistes ths kakias wras.

        Ksanafwnakse EOK kai NATO to idio sundikato.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/09/2010 09:36:42

        Το 1981 νόμιζα κι εγώ δυστυχώς μαζί με πολλούς άλλους παραπλανηθεντες ότι η ΕΟΚ είναι καλό πράγμα. Τον Καραμανλή παππού ο πρώτος που τον αμφισβήτησε είναι ο Σαμαράς. Από κει και πέρα, υπάρχει και η Νορβηγία, η Ελβετία κι ένα σωρό άλλες πετυχημένες χώρες που μια χαρά τα κατάφεραν μόνες τους.

        Ότι και να πείτε ρε ξεφτιλισμένοι από πάνω δεν θα βγείτε, για τον απλούστατο λόγο ότι έχετε άδικο.

      • Misha avatar
        Misha @ ΓΙΑΝΝΗΣ 20/09/2010 09:53:48

        Eπώνυμε, έχουμε νεοφιλελεύθερους «καραμανλικούς», οπαδούς του Νετανιάχου και θιασώτες του Στρος Καν.Από τις πολλές τερατογενέσεις (τύπου Κοντογιαννόπουλου, Μάνου,Ανδριανόπουλου, Τατούλη κ.ο.κ) το σκηνικό θυμίζει την οικογένεια Άνταμς.
        Σε λίγο θα βλέπουμε πολύ «Τσου και Λο» στις οθόνες της τηλεχαύνωσης...

  23. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 19/09/2010 18:12:27

    Το πιο ωραίο και πετυχημένο απ΄όλα είναι ήταν " ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ " των πολιτικών απατεώνων της ηγετικής κλίκας ¨ΠΑ-μνημόνιο-ΣΟΚ¨ :

    Τα ειδησεογραφικά πρακτορεία καταγράφουν :

    ¨...Πριν ξεκινήσει η συνέντευξη, αντί εισαγωγικής τοποθέτησης του προέδρου της ΝΔ, προβλήθηκε ένα βίντεο με δηλώσει του Γ. Παπανδρέου από την περσινή ΔΕΘ. Στο τέλος της προβολής, ο κ. Σαμαράς σχολίασε: «Αυτό που είδατε λέγεται πολιτική εξαπάτηση και το έχει καταλάβει όλος ο ελληνικός λαός...¨

    Σίγουρα αυτό δεν θα το τολμούσε ένας καθοσπρέπει Λούλης...

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 19/09/2010 18:22:02

      Απόλυτα σωστό!

  24. nick avatar
    nick 19/09/2010 18:23:32

    Το εισαγωγικό βίντεο που μέσα σε τρία λεπτά ξεμπρόστιασε το ΠΑΣΟΚ και τα ψέμματά του…

    h**p://www.youtube.com/watch?v=wrbNW2K_x1c

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ nick 19/09/2010 18:31:31

      Τι ωραία που τα έλεγε... τα λόγια...

    • nick avatar
      nick @ nick 19/09/2010 18:33:59

      Στείλτε το παντού με e-mail, με οποιονδήποτε τρόπο… Δείξτε σε όλους τι πρεσβεύει το ΠΑΣΟΚ, και πείτε σε όλους τι πρεσβεύει ο Α. Σαμαράς.

      Ο Α. Σαμαράς είναι υπεύθυνος, δεν είναι Παπανδρέου…

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/09/2010 18:49:50

    Ωστοσο ενω η ομιλια ηταν κοφτη και καταιγιστικη,οι απαντησεις στις ερωτησεις της συνεντευξης κρατουσαν παραπανω λεπτα απ οτι επρεπε με αποτελεσμα οσοι δεν εχουν ενδιαφερον να κουραζονται.
    Πρεπει και στις συνεντευξεις να υιοθετησει το στυλ της ομιλιας με μικρες κοφτες απαντησεις.

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ ψυχραιμια 20/09/2010 02:10:38

      Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ και επαυξάνω.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ψυχραιμια 20/09/2010 09:39:57

      μπορεί και να έχεις δίκιο, για τη συνέχεια. Την πρώτη φορά όμως που δόθηκε η ευκαιρία να τον ακούσουν όλοι, νομίζω πως πολύ καλά έκανε που ήταν αναλυτικός. Πρέπει να τον γνωρίσουν.

  26. Απορίας avatar
    Απορίας 19/09/2010 19:05:43

    Υπάρχει πουθενά μαγνητοσκοπημένη η σημερινή συνέντευξη τὐπου;

  27. κοινή λογική avatar
    κοινή λογική 19/09/2010 19:16:17

    Για όσους ψάχνουν το εισαγωγικό video της σημερινής συνέντευξης Α. Σαμαρά : http://www.youtube.com/watch?v=wrbNW2K_x1c

  28. Monocultural avatar
    Monocultural 19/09/2010 19:18:57

    Δεν θέλει εκλογές ο Σαμαράς? Ε ρε Misha δίκιο που έχεις... Ο καλός και ο κακός μπατσος είναι ΠΑΣΟΚ ΝΔ. Έχουμε χούντα αλλά δεν βιαζόμστε να την ρίξουμε? Αλέκα δαγκωτό αδέρφια!

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Monocultural 19/09/2010 20:19:53

      Προτεινω να εχουμε 2 φορες τον χρονο εκλογες, οπως στο ποδοσφαιρο δυο ημιχρονα γαι να μην εχουν παραπονα και υποψιες μερικοι περι καλου και κακου μπατσου.
      Υπαρχει συνταγμα ακομη φιλοι μου και νομοι. Οι θεσμοι δεν ειναι παιχνιδακι. Σας εμεινε το εκλογες τωρα του ΓΑΠ;

      • Monocultural avatar
        Monocultural @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 21:28:05

        Δηλαδή να καταλάβω στον δευτερο γύρο δεν θέλετε ψήφους ΚΚΕ?
        Να σε πάρουνε στον πολιτικό σχεδιασμό φίλε! υγ Αν από τα γραφόμενά μου κατάλαβες ότι υποστηρίζω ΓΑΠ τι να σου πω ρε φίλε!

      • Misha avatar
        Misha @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 10:00:40

        Ρήγα

        To Συνταγμα καταλύθηκε το πρώτον με τις ευρωσυνθήκες και έπειτα με το Μνημόνιο.
        Ισχύει το 1-1-4, δλδ το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος και κάθε αντίδραση θεωρείται δικαιολογημένη.
        Το δόγμα «ησυχία και τάξις» το πληρωσαμε με εθνική τραγωδία το 1974.Φτάνει...

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 19/09/2010 19:25:29

    Αυτό σου έμεινε εσένα από όλη τη συνέντευξη;

  30. favlos avatar
    favlos 19/09/2010 19:26:48

    οτι ωραιοτερο οι ξυνισμενες φατσες των Γκαιμπελισκων της κυβερνησης του "λεφτα υπαρχουν"Αξιοι του μισθου τους οι παραπληροφοριοδοτες των ταλαιπωρων Ελληνων.

    • anonymos avatar
      anonymos @ favlos 19/09/2010 20:42:19

      Δεν αρκεί πρέπει να τιμωρηθούν, με απολύσεις, δημεύσεις περιουσιών και κατάργηση του ταμείου τους

  31. Enzo avatar
    Enzo 19/09/2010 19:29:19

    κανε υπομονη...
    ειμαστε υπευθυνοι , δεν ειμαστε παπανδρελληνες.

  32. Κρης avatar
    Κρης 19/09/2010 19:32:33

    http://www.antinews.gr/?p=44848

    προς το τέλος της συνέντευξης ρωτήθηκε αν απο την αρχη ο ΓΑΠ
    ειχε σκοπό να μας παει στο ΔΝΤ.


    Αυτο δεν του το ειχε κάνει αναφορά κάποιος ;

    http://www.sachinidis.gr/?p=692

    Φ. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ:

    Όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ τη διακυβέρνηση της χώρας, διαπίστωσε ότι η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε ήταν να προσφύγει στο ΔΝΤ.

    Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι κανόνες.
    Το ΔΝΤ μπορεί να σου δώσει μέχρι και το δεκαπλάσιο ή το εικοσαπλάσιο του ποσού που έχεις καταθέσει.

    Εμείς έχουμε καταθέσει 1 δισ. στο ΔΝΤ. Άρα, το ΔΝΤ,

    ως πρώτη επιλογή και μόνη που υπήρχε από τις 5 Οκτωβρίου και μετά,

    μπορούσε να μας δώσει μέχρι και 10 ή 20 δισ.

    @@

  33. hellastt avatar
    hellastt 19/09/2010 19:38:05

    Ήταν μία συνέντευξη που έβγαλε ειδήσεις. Προσωπικά με ικανοποίησε η διακληρυξη ότι η ΝΔ και το γκρουπούσκουλο του 'ξερόλα΄του καφενείου δεν βρίκονται στη ίδια πολυκατοικία.

  34. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 19/09/2010 19:54:02

    “Εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι Παπανδρέου”
    Σιγά τα λάχανα!
    Και η τελευταία νοικοκυρά που κάνει για το σπίτι της τον προϋπολογισμό της εβδομάδας, είναι πιό υπεύθυνη απο το ΓΑΠ !

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ εναςάσχετος 20/09/2010 09:44:40

      αυτό ακριβώς είναι που με κάνει να νιώθω συνοδοιπόρος του, το ότι είναι κι αυτός, όπως κι εγώ, κι εσύ, υπεύθυνος

  35. Monocultural avatar
    Monocultural 19/09/2010 19:54:32

    Αγαπητοί φίλοι, Ο Σαμαράς είναι ασύγκριτος σε σχέση με τον Γιωργάκη. Στον δεύτερο γύρο θα ψηφίσω δε τον υποψήφιό του προς τιμή του! Αλλά όταν από Δευτέρα δεν θα έχω δουλειά, την Τρίτη ο τούρκος θα σουλατσάρει στο Σούνιο και την Τετάρτη στην Θράκη θα χορεύουν τσιφτετέλια ναι δεν έχω χρόνο! υγ Να μην σχολιάσω τα περι αιολικών που δεν κάνει ο Γιωργάκης... Που σαι ρε Αρχαίε...

  36. michal avatar
    michal 19/09/2010 19:55:32

    Eukaria na pesei diagrafh kai ston Kwnstantino Karamanlh apo to pei8arxiko tou epwnumou.

  37. lewnidas avatar
    lewnidas 19/09/2010 19:56:34

    δεν ξερω αν χαιρομαστε μονοι μας αλλα εγω σημερα χαρηκα που επελεξα να υποστηριξω εναν ελληνα πολιτικο με ξεκαθαρο πολιτικο λογο. τον πρωτο που θυμαμαι στα 31 μου χρονια. θα με κανει να κατεβω παλι στην τοπικη και να παρω σβαρνα τους δρομους και τις κολονες οπως εκανα και πριν 15 χρονια.

    Μακαρι να περασει και σε αλλους το μυνημα. τωρα το μονο που με ανησυχει ειναι ποσο θα κατσει πανηλιθιος στην εξουσια, γιατι πλεον οσο καθεται ποιο πολυ ζημια κανει.

    παω να δω ΥΕΝΕΔ-ΜΕΓΚΑ να το χαρω

  38. eseis ta kserete ola avatar
    eseis ta kserete ola 19/09/2010 20:00:42

    Διέγραψε και τον Καραμανλή τώρα να γουστάρουμε !!!

  39. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 19/09/2010 20:10:28

    ''Μεγιστον εν οικουμενη της αμνησιας κρατος''


    ''Πανμεγιστον εν συμπαν της ακρισιας κρατος''


    ''Παταξον εις διηνεκεν λογον αιτιατον, δημος
    τα δεινα αποδιδει τοις θεοις, ξορκιζοντας με
    καταρες τον Σισυφειον ερωταν του''



    ''Παντοδυναμον τους αιωνας κρατος (τον Μητσοτακικον)
    καθοτι ο δημος εξοστρακισον προσωπον,
    χωρις εκθεμελιωσιν της ακρισιας και αμνησιας οχλου''

  40. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 20:14:15

    Α ρε Αθανατο ΜΟΥΓΚΑ και μετα θυμωνετε πους σας λενε πρασινοκαναλο

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 20:15:12

      Τι αντικειμενικοτητα ειναι αυτη;

  41. anonymos avatar
    anonymos 19/09/2010 20:20:18

    Εντρομο το Μέγκα για την συνέντευξη Σαμαρα. Ο παύλοπουλος στον ΑΛΤΕΡ επίθεση κατα των φορτηγατζήδων και έκλεισε τον Τζωρτζάτο για να μην ακουστεί η απόψη του. Αυτό είναι το καθεστώς των δημοσιοκάφρων. Το πρώτο που πρέπει να κανει ο Σαμαράς να καταργήσει την αυτοτέλεια του Ταμείου των Δημοσιοκάφρων

  42. Μήτσος avatar
    Μήτσος 19/09/2010 20:28:28

    Δώστε το βίντεο της συνέντευξης Online!


    Ας το μεταφέρει κάποιος στο επιτελείο Σαμαρα ρε παιδιά

  43. anonymos avatar
    anonymos 19/09/2010 20:40:42

    Ο κύριος ΓΑΠ ασχολείται με την ιρανοαμερικάνικη κρίση. Τον αράπη κιαν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.Ελυσε όλα τα προβλήματα στην Ελλάδα φαινεται. Ο περιφερόμενος παρατρεχάμενος.

  44. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 19/09/2010 20:46:59

    Albert Einstein once said "The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results".

  45. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 20:48:05

    Ακομα και τα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ειδαν την διαφορα

    h**p://www.parapolitika.gr/el

    ΠΑΣΟΚ – Νέα Δημοκρατία σημειώσατε…2
    Υποβλήθηκε στις Κυρ, 19/09/2010 - 18:07.
    Για ακόμα μια φορά αποδείχτηκε πως το ΠΑΣΟΚ επικοινωνιακά σαφώς και υστερεί. Αυτό φάνηκε πλέον περίτρανα στην παρουσία του Αντώνη Σαμαρά στην ΔΕΘ, καθώς τα τηλεοπτικά σποτάκια για τα ψέματα του Γιώργου Παπανδρέου, όπως τονιζόταν, έδειξαν σε μεγάλο βαθμό το επικοινωνιακό χάος που επικρατεί στο κυβερνών κόμμα. Η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιώργου Πεταλωτή με... γραπτό λόγο ως απάντηση στα όσα είπε ο Αντώνης Σαμαράς, σαφώς και δεν ικανοποίησε κανέναν στην Ιπποκράτους. Αν λοιπόν έπαιζε κανείς ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ για την εμφάνιση του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας στην ΔΕΘ, τότε σίγουρα το διπλό θα ήταν το σημείο όπου θα πήγαινε... ταμείο!

    • lewnidas avatar
      lewnidas @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 00:50:36

      οχι ρε φιλε! τοσο πολυ τους βαρεσε

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 03:04:25

      αυτό με το οτι το πασόκ υστερεί επικοινωνιακά, μου θυμίζει όταν ο γαύρος δεν κερδίζει σε κανένα μάτς παρόλη την στήριξη της σφυρίχτρας και στο τέλος ζητάει και κανα δύο πέναλτυ, ώς αδικημένος.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 20/09/2010 09:49:44

      εντυπωσιακή ταύτιση των παραπολιτικών με την Ακριβοπούλου του ΣΚΑΪ

  46. κράτιστος avatar
    κράτιστος 19/09/2010 21:03:20

    μου έκανε μεγάλη εντύπωση, η αμηχανία με την οποία τα ΜΜΕ υποδέχθηκαν το video στην αρχή της ομιλίας

    το mega είχε στη μισή οθόνη το video και στην άλλη μισή τον Λιάρο που κοίταζε σα χαλβάς
    ο ANT1 έδειχνε την άφιξη Σαμαρά
    ο alter δεν έδειξε την ομιλία
    ο σκαϊ και η ΝΕΤ έδειξαν όλο το video

    έχουν πολύ πλάκα όταν αιφνιδιάζονται οι τηλεξεφτίλες του συστήματος ΓΑΠ

    • Manos-UK avatar
      Manos-UK @ κράτιστος 19/09/2010 22:04:24

      Auto apodikneiei oxi mono tin amixania alla kai syniditopioun oti meta auto to komviko savatokyriako,OLA ta dedomena allazoun. Tetoiou eidous fovika syndroma einai trani apodhxh oti o Proedros kerdise tis entypwseis se OLA ta epipeda.To videaki sto youtube na ftasei PANTOU!!!

  47. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/09/2010 21:21:29

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΠΟΥ "ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ" ΣΤΟ ΣΗΡΙΑΛ "ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΑΝΟΥΜ" ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΆΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΤΣΙΠΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΜΕΝΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΟ, ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 19/09/2010 21:22:30

      ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ "ΕΛΛΗΝΕΣ"

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 19/09/2010 21:26:11

        στο κανάλι της Τουρκιάς!, όχι της Τουρκίας!

        Αυτού του είδους η τηλεοπτική μεγα-προβολή του τουρκικου τουρισμού περιλαμβάνεται μήπως στα 22 "προικοσύμφωνα" που υπεγράφησαν στην Αθήνα;

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ αλλενάκι 19/09/2010 21:58:51

      ?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ vardarskian 19/09/2010 22:03:55

        συνέβη μόλις και συμβαίνει και τώρα φίλε vardarskian αυτή η μεγα-προβολή της Κωνσταντινούπολης αλλά τίγκα στις τουρκικές σημαίες από το περίφημο σήριαλ που θα κάνει lead in στο μεγαδελτίο

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ vardarskian 19/09/2010 22:11:01

        @Vardarskian, για την εκστρατεία τουρκικής πλύσης εγκεφάλου μέσα από την "ελληνική" ιδιωτική τηλεόραση και εδώ :
        h**p://to84nhsi84tou84hliou.blogspot.com/2010/09/blog-post_14.html

  48. diasapollon avatar
    diasapollon 19/09/2010 21:32:31

    Ο άνθρωπος είναι ΗΓΕΤΗΣ,από σήμερα ξεκινά μία νέα σελίδα γιά τον τόπο.Ελπίζω να κατάλαβαν σήμερα οι δημοσιογράφοι ότι η μόνη ελπίδα γιά την Ελλάδα είναι Αντώνης.Και ένα τελευταίο,σήμερα φάνηκε η γύμνια του ΓΑΠ του ΠΑΣΟΚ και των ανθρώπων που το στηρίζουν.

  49. ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ avatar
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ 19/09/2010 21:35:52

    Ο Αντωνης ειναι ηγετης.... Με ολο τον σεβασμο... εχω καποιες επιφυλαξεις με τους συνεργατες που εχει διπλα του? Αυτοι θα τον "ανεβασουν" ή θα τον "Βουλιαξουν!" Αυτο ειναι που με ανησυχει περισσοτερο και οχι ο Αντωνης!

    • michal avatar
      michal @ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ 19/09/2010 21:37:52

      Swstotatos!

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ michal 19/09/2010 21:44:00

        Τρεξε να αναλαβεις εσυ με τις αρτιες γνωσεις σου..αυτο σου εμεινε απο την σημερινη συνεντευξη;

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ michal 19/09/2010 21:45:20

        h**p://www.youtube.com/NDWebTV

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ 20/09/2010 09:58:28

      το ψάρι πάντα βρωμάει από το κεφάλι, αλλά και μια φωτισμένη ηγεσία έχει όλες τις πιθανότητες να διαμορφώσει ένα σωστό περίγυρο. αυτή είναι η ελπίδα μας, και θα το παλαίψουμε μαζί του όσο μπορούμε

  50. Νίκος avatar
    Νίκος 19/09/2010 21:41:31

    Αλλενάκι, "Ελληνόφωνοι" μάλον είναι ή αφελείς.

  51. ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ avatar
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ 19/09/2010 21:56:01

    Απο τα σχολια σας καταλαβαινω οτι ο Αντωνης ειναι μονος του!! Ο ηγετης χαρακτηριζεται απο τους συνεργατες του... ο χρονος θα δειξει αν η Ελλαδα μπορει να σταθει!

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ 19/09/2010 22:23:26

      Ειναι αληθεια οτι σημερα εδωσε δυναμικα το παρον, αλλα δεν ειναι μονος του. Εκατομμυρια ματια και αυτια τον παρακολουθουν-παρα πολλοι δυσπιστουν ακομη, φυσιολογικο ειναι αυτο, αλλα σημερα εδωσε μαθηματα ορθου πολιτικου λογου,αξιοπρεπειας και εντιμοτητας.
      Το εκλογικο σωμα προσπαθει να συνελθει απο το σοκ των γεγονοτων που ακλουθησαν το απολεσμα-συντριβη για την ΝΔ. Να μην περιμενουμε θαυματα σε μια νυχτα, αυτο θα ηταν ουτοπια.
      Εφ οσον συμφωνουμε με τα λεγομενα του Αντ Σαμαρα πρεπει να δωσουμε τον αγωνα για την απαλλαγη απο το μνημονιο με ψυχραιμια, θαρρος, τολμη, αξιοπρεπεια και ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ.Σκοπος μας πρεπει να ειναι η διατηρηση της Εθνικης μας ανεξαρτησιας. Εαν στο βαθος του μυαλου μας υπαρχει το μορφωμα της ιδιοτελειας δεν προκειται να πετυχουμε τιποτα.Πανω απο ολα πρεπει να ειμαστε αξιοπρεπης γνωριζοντας οτι πρεπει να εχουμε αιδω και οτι η νεμεσις ειναι εδω και παρακλουθει.
      Πρεπει να διατηρησουμε την ελπιδα, οσο και αν η κατασταση φαινεται δυσκολη και αλλοπροσαλη. Δεν εχουμε δικαιωμα να κανουμε πισω, μονο μπροστα πρεπει να πορευομαστε αλληλεγγυοι, με αισθημα δικαιοσυνης και σωφροσυνης.

      • sintonistis avatar
        sintonistis @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 22:36:20

        δυστυχως ειναι μονος του

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ 20/09/2010 10:04:12

      οι σχολιαστές στο antinews, στη μεγάλη τους πλειοψηφία, δεν είναι κομματικά μέλη. Πληροφορίες για την κομματική δραστηριότητα στο h**p://nd.gr - προσωπικό μου σχόλιο: όλα θα γίνουν, έχε υπομονή!

  52. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 19/09/2010 22:20:02

    Φίλοι μου από τα σχόλια που διαβάζω καταλαβαίνω ότι δυστυχώς χάνοντας την συνέντευξη ΣΑΜΑΡΑ έχασα ιστορικές στιγμές .

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΓΙΩΡΓΟΣ 19/09/2010 22:35:39

      όλο και κάπου θα βρούμε το βιντεάκι, μην ανησυχείς - δες το όμως, γιατί αν παραλείψεις τότε σίγουρα θα έχεις χάσει ιστορικές στιγμές

  53. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 19/09/2010 22:29:08

    ΡΕΣΤΩΡΑΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ

    Ανακοινωση
    Ολοι οι πελατες δικαιουνται να αιτουνται αιτιολογημενη
    αντικατασταση σερβιτσιου, ονομασιες πιατων, και σερβιτορων.

    Ουδεις πελατης και για οποιονδηποτε λογο δεν δικαιουται αντικατασταση
    σερβιριζομενων πιατων,υλικων,συνταγων, και τιμων των οποιων η Διοικηση διατηρει το μονομερες δικαιωμα να αναπροσαρμοζει σε οποιδηποτε υψος
    κρινει απαραιτητο

    Ο πελατης δια της εισοδου του αποδεχεται οριστικα και αμετακλητα οτι
    η Διοικηση ουδεμια ευθυνη φερει για τυχον αντιδραδεις του οργανισμου του
    απο τα παρασχεθεντα τροφιμα, οτι οφειλονται αποκλειστικα σε εκ γεννετης
    ανωμαλιες του, θα αποζημειωνει με οποιοδηποτε ποσον οριζει η Διοικηση
    κατα την διακριτικη της ευχερεια δια διαταραξη ειρηνικης συνεστιασης,
    επισης διατηρει το αναφαιρετο δικαιωμα να ανασυρει πιατα απο την κρυφη
    ατζεντα σορυ μενου τα οποια ειναι υποχρεωτικα και η αρνηση συνεπαγεται
    με ανεπιφυλακτη αποδοχη και επικυρωση εκ μερους του πελατη την εναποθεση
    της υπαρξης του στις ευγονικες διθεσεις της Διοιηκησης

    Καλη ορεξη

    Εκ της Διευθυνσεως του
    ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΥ

    Υ.Γ Λογω μη ισοσκελισμενου ισοζυγιου του προαναφερθεντος Κοσμου
    (Ελλειμματικος ο Κατω) η Διευθυνση προσφερει σε ολους τους
    ταξιδιωτες του Κατω 1+1 πιατα δωρεαν η προσφορα ισχυει εως
    την επιθυμητη ισοσκελιση του ισολογισμου,και δυναται να επεκταθει
    επ’ αοριστον μεχρι τα πλεονασματα του Κατω να εμφανιζουν τον Ανω
    σχεδον ως μηδενισμενο.
    Ενθαρυνονται ολα τα υψηλοβαθμα στελεχη για την επιτευξη του ιδεατου
    σεναριου και οι αμοιβες θα καθοριστουν αναλογα.

  54. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/09/2010 22:40:56

    ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΤΤΗΣ ΚΡΑΤΟΣ..!!!

    Ο Περικλής απευθυνόμενος προς τους Αθηναίους αναφέρει τη σπουδαιότητα
    που έχει η κατοχή ισχυρής ναυτικής δύναμης καθόσον αυτή αποτελεί τον ισχυρό και
    μακρύ βραχίονα της πόλης των Αθηνών και κατ’ επέκταση αποτελεί ένα σημαντικό
    στρατηγικό όπλο: «Εγώ όμως σας λέω ότι, από τα δύο μέρη του κόσμου πού μπορεί να
    χρησιμοποιεί ο άνθρωπος, την γη και την θάλασσα, εξουσιάζετε απόλυτα την δεύτερη,
    όχι μόνο στις περιοχές όπου σήμερα κυριαρχείτε, αλλά και σ’ εκείνες όπου, στο μέλλον,
    θ’ αποφασίζατε να εκταθείτε. Με το ναυτικό πού έχετε σήμερα, ούτε ο Μέγας Βασιλεύς
    ούτε άλλο κανένα έθνος μπορεί να σας εμποδίσει να πάτε όπου θέλετε. Ή ναυτική αυτή
    δύναμη έχει πολύ μεγαλύτερη αξία…» (Β,62). Συνεχίζοντας αναφέρει ότι η κυριαρχία
    στη θάλασσα είναι τεράστιο πλεονέκτημα και πως το ενδιαφέρον όλων τους θα
    έπρεπε να στραφεί προς τη θάλασσα: «Εκείνοι δεν μπορούν ν’ αποκτήσουν άλλα εδά-
    φη χωρίς να πολεμήσουν, ενώ εμείς έχομε στην διάθεση μας άφθονη γη και στα νησιά
    και στην ηπειρωτική Ελλάδα. Ή κυριαρχία στην θάλασσα είναι τεράστιο πλεονέκτημα.
    Σκεφθείτε! Αν ήμαστε νησί, ποίοι θα ήσαν πιο απρόσβλητοι από εμάς; Από αυτό πρέπει
    να εμπνευσθούμε και να αποφασίζομε σαν να είμαστε νησιώτες. Ας εγκαταλείψουμε
    τα εξοχικά μας και τα κτήματά μας και ας στρέψουμε όλη μας την προσπάθεια στην υπεράσπιση της πολιτείας μας και της θαλασσοκρατορίας μας

  55. MM avatar
    MM 19/09/2010 22:57:39

    Στις εκλογές του Νοεμβρίου ΔΥΣΤΥΧΩΣ ξεγελάστηκα και στηριξα τη δρακουλίνα. Και μάλιστα αγωνίστικα για αυτό. Όταν επέλεξε να φύγει από το κόμα με μήνυμα στο γραφείο της της είπα πόσο προδωμένος αισθανόμουν από αυτή την ενέργειάτης.Μετά και από αυτό το ΣΚ του Αντώνη στη Θεσ/νίκη θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι στο να γίνει πρωθυπουργός. ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΝΤΩΝΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ.

  56. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 19/09/2010 23:00:40

    www.dexiextrem.blogspot.com

  57. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 19/09/2010 23:37:52

    Ενώ έως τώρα ακούγαμε "πολιτικά ορθές" ομιλίες ,σήμερα ακούσαμε ΟΡΘΟ πολιτικό λόγο ,άμεσο,ανεπιτήδευτο,σαφή,εμπεριστατωμένο.
    Ο Θεός της Ελλάδας να τον έχει καλά γιατί τον χρειάζεται η χώρα μας που έχει μισοβυθιστεί κι όλο και πιο πολύ βουλιάζει και ξεφτιλίζεται.
    Μακάρι να εμπνεύσει και τους διαφωνούντες αλλά και οπαδούς άλλων κομμάτων ώστε να μας απαλλάξει γρήγορα από τη λαίλαπα του ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ δίνοντας ελπίδα και δουλειά στο λαό μας.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Δον Κιχώτης 20/09/2010 10:11:48

      Στη πρώτη σου φράση: εξαιρετική αντιστροφή, αν μου επιτρέπεις θα το χρησιμοποιήσω.

      Στη δεύτερη: προσεύχομαι γιαυτό εδώ και καιρό τώρα.

  58. BlueSky avatar
    BlueSky 19/09/2010 23:53:47

    Είπε ο Αντώνης:
    “Εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι Παπανδρέου”,
    ''Εγώ είμαι έλληνας, δεν είμαι 1/4'',
    ''Εγώ είμαι πολιτικός, δεν είμαι απατεώνας'',
    ''Εγώ είμαι η ελπίδα, δεν είμαι κατάθλιψη=παπανδρέου''.
    ''Εγώ δουλεύω ώρες, δεν επισκέπτομαι τρεις φορές το χρόνο, την ελλάδα'',
    ''Εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι τουρίστας''.

  59. chrisss avatar
    chrisss 20/09/2010 00:10:10

    Σήμερα αισθάνομαι για ακόμη μια φορά υπερήφανος για την επιλογή μου..αυτός ο άνθρωπος αξίζει την στήριξη μας..ως το τέλος..ΑΝΤΩΝΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ..ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ

  60. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/09/2010 00:16:45

    Το καλό με τον Αντώνη Σαμαρά είναι ότι είναι βαθειά συνειδητοποιημένος ότι για να πείσεις τον πολίτη πρέπει να πιστεύεις εσύ ο ίδιος αυτό που λες και να δείχνεις με το παράδειγμά σου ότι μπορείς να το κάνεις. Αυτό είναι σημαντικό ηγετικό χαρακτηριστικό και εμπεριέχει το στοιχείο της ειλικρίνειας το οποίο λείπει από τους πολιτικούς με ξύλινο λόγο όπως ο Παπανδρέου. Από εκεί και πέρα τρεις παρατηρήσεις:

    1) Χρειάζεται να φανεί περισσότερο στη δημοσιότητα μια ηγετική ομάδα που θα εμπνέει εμπιστοσύνη ότι η αυριανή κυβέρνηση ΝΔ θα είναι αποτελεσματική όσο ο αρχηγός της ΝΔ υπόσχεται.

    2)Στην συνέντευξη τύπου στη ΔΕΘ (και γενικά) ο Αντώνης Σαμαράς έχει μια τάση να λέει τη λέξη "εγώ". Στη σημερινή συνέντευξη είπε "εγώ" πάνω από 50 φορές. Η χρήση της λέξης αυτής δείχνει βεβαίως αποφασιστικότητα και αυτοπεποίθηση αλλά συγχρόνως δημιουργεί και αρνητικούς συνειρμούς. Καλύτερα θα ήταν να χρησιμοποιεί περισσότερο φράσεις όπως "εμείς πιστεύουμε, εμείς σχεδιάζουμε, εμείς υποδείξαμε στον κ. Παπανδρέου κ.ο.κ.". Κάποιος καλόπιστος από εμάς που έχει προσωπική επαφή με την ηγεσία ας μεταφέρει την παρατήρηση αυτή στον Αντώνη Σαμαρά.

    3)Η ύπαρξη της αναπληρώτριας εκπροσώπου τύπου κ. Τζότζολα ασκεί θετική επικοινωνιακή επίδραση στο δύσκολο πεδίο των ΜΜΕ αλλά θα πρέπει να βγαίνει πιο συχνά. Αδικαιολόγητα βρίσκεται ανενεργή τον τελευταίο καιρό. Θα μπρούσε να βγαίνει εναλλάξ με τον ΠαΠαν (π.χ. δύο - μία στις εμφανίσεις).

  61. dtd avatar
    dtd 20/09/2010 01:50:02

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ....
    Δύο εξαιρετικές, μεστές εμφανίσεις, με ουσία, πρόταση και όραμα.
    Αυτές οι δύο μέρες με γέμισαν ελπίδα....
    Ελπίδα ότι κάτι μπορεί να αλλάξει σε αυτή τη χώρα. Οτι υπάρχει κατι να με κάνει να αγωνιστώ....
    Ελπίδα που είχα δει να διαψεύδεται τα τελευταία χρόνια της φθοράς του ΚΚ και να εκμηδενίζεται από τον Αμερικανό τουρίστα Γιωργάκη.....
    Προχώρα γερά..........

  62. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 20/09/2010 01:55:19

    Ο άνθρωπος ΑΠΛΑ δέν παίζεται.

    Ξέρει πολύ καλά τι θέλει και πώς θα το κάνει.

    Και αυτό φαίνεται απο την φράση ΄΄ το εύκολο είναι να ξεσηκώσεις τον κόσμο. Το δύσκολο είναι να τον πείσεις ΄΄ και τότε θα δημιουργηθεί το ρεύμα που δέν θα μπορεί να κόψει κανένα νταβατζοκάναλο.

    Υ.Γ Ολα τα λεφτά ήταν η πρώτη φράση που είπε μόλις τελείωσε το 7λεπτο video. ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ !!!!!!!!!!!!!!

  63. Minnie avatar
    Minnie 20/09/2010 10:12:30

    Ηταν εξαιρετικος!
    Πολλα μπραβο και στον ιδιον και σε ολους οσους δουλεψαν μαζι του για αυτες τις δυο πολυ επιτυχεις εμφανισεις του.

    Μονο... να μην επαναπαυθουμε.
    Θελω να ελπιζω οτι θα ακουμε καθημερινα την φωνη της ΝΔ, οτι καθε στελεχος θα τονιζει ξανα και ξανα τα 7 σημεια της ομιλιας μεχρι να εισχωρησουν στο μυαλο και του πιο χοντροκεφαλου Ελληνα, οτι θα κανει κιχ το ΠΑΣΟΚ και θα το σφυροκοπουν, οτι θα ασκησουν αδτακοπη και αμειλικτη κριτικη.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Minnie 20/09/2010 10:24:40

      Minnie, κι εμείς στις γειτονιές και στον μικρόκοσμό του ο καθένας!

      • Minnie avatar
        Minnie @ δρόμος 20/09/2010 10:26:12

        Ασφαλως! :]

  64. Enzo avatar
    Enzo 20/09/2010 15:06:37

    το βασικοτερο που ειπε ο Σαμαρας ειναι οτι
    " δεν θα βλεπει την ωρα ο κοσμος να κυβερνησουμε και εμεις δεν θα βιαζομαστε!"

    κρατηστε το αυτο.

  65. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 21/09/2010 14:47:12

    Ηγέτη με τα προσόντα, τις αρετές,την πολιτική κατάρτιση του Σαμαρά και ΠΑΤΡΙΩΤΗ,πρώτη φορά διαθέτει η ΝΔ. Αντώνη ΜΑΣ να σε χαιρόμαστε. Καλή δύναμη και γρήγορα στου Μαξίμου,για να γλυτώσουμε από τη λαίλαπα του Τσολάκογλου,(Joeffrey).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.