#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/09/2011 15:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Εγκλωβισμένη ανάμεσα στην οικονομική κρίση και την κοινωνική οργή η κυβέρνηση"



Τις ελληνικές λέξεις «ψυχόδραμα» και «τραγωδία» χρησιμοποιεί η γαλλική εφημερίδα Le Figaro για να περιγράψει την «οικονομική και κοινωνική κρίση που οξύνεται στην Ελλάδα»

 Εκτενές αφιέρωμα στην ελληνική οικονομία έχει και η Le Monde που σχολιάζει ότι «οι επισκέψεις των ελεγκτών της τρόικας τελειώνουν πάντοτε με απρόβλεπτο τρόπο: είτε παρατείνονται βασανιστικά είτε διακόπτονται αιφνιδιαστικά».

Η ανταποκρίτρια της Figaro χαρακτηρίζει ως «μπλοφάρισμα» τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τις αντιπροσωπείες της ΕΕ, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ ενώ σημειώνει ότι η εφαρμοζόμενη οικονομική πολιτική έχει φτάσει τους πολίτες στα όριά τους. Επιπλέον η πίεση από την τρόικα για τη λήψη νέων μέτρων ύψους 2,5 δισ. ευρώ εκτιμάται ότι θα επιτείνει τη λαϊκή δυσαρέσκεια και «το θυμό των Ελλήνων που θα αποκτήσει πιο ριζοσπαστικά χαρακτηριστικά μετά τη θερινή ανάπαυλα».

Σε άλλο σημείο του δημοσιεύματος αναφέρεται ότι η τρόικα θα επιστρέψει στην Αθήνα κρατώντας ένα μπλοκάκι με τρεις σημειώσεις. Οι «εντολές» που θα μεταφέρει στην κυβέρνηση θα είναι λίγες αλλά σαφείς: επιτάχυνση των ήδη θεσμοθετημένων μεταρρυθμίσεων, φορολογικά μέτρα και κυρίως ένα ακριβές χρονοδιάγραμμα ιδιωτικοποιήσεων.

Πηγές της εφημερίδας από τις Βρυξέλλες αναφέρουν ότι «όσο οι επιδόσεις της κυβέρνησης θα είναι χαμηλότερες των προσδοκιών, τόσο θα αυξάνεται η πίεση από τους δανειστές της χώρας».

Για τη Monde η κυβέρνηση Παπανδρέου θα βρεθεί τις επόμενες ημέρες μπροστά σε πολλαπλά εμπόδια καθώς «οι φοιτητές εμφανίζονται αρνητικοί έναντι της μεταρρύθμισης των Πανεπιστημίων, οι οδηγοί ταξί αποφασισμένοι να συνεχίσουν ότι διέκοψαν προ ολίγων εβδομάδων και το κίνημα των ''Αγανακτισμένων'' έτοιμο να επιστρέψει στο Σύνταγμα».

Μεταξύ σφύρας και άκμονος ο Ευάγγ. Βενιζέλος

Ο Έλληνας υπουργός Οικονομικών θα βρεθεί στο στόχαστρο αυτήν την εβδομάδα, στην προσπάθειά του να κατευνάσει τις εγχώριες αντιδράσεις για νέα μέτρα λιτότητας, ενώ παράλληλα προσπαθεί να καταρτίσει ένα προσχέδιο προϋπολογισμού για το 2012 το οποίο οι ξένοι πιστωτές να θεωρήσουν αξιόπιστο, γράφουν οι Fianacial Times

Κυβερνητικοί αξιωματούχοι ανησυχούν μήπως ξεσπάσουν νέες διαδηλώσεις στην Αθήνα, παρόμοιες με εκείνες του Ιουλίου, όταν ο πρωθυπουργός, κ. Γιώργος Παπανδρέου, βρεθεί στη Θεσσαλονίκη αυτήν την εβδομάδα για την καθιερωμένη ομιλία του για την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης.

Η λαϊκή δυσαρέσκεια εντείνεται αφού εκκρεμεί ένας ακόμη γύρος εφάπαξ φορολογικών απαιτήσεων, ενώ παράλληλα η οικονομία βυθίζεται περισσότερο στην ύφεση.

Ακόμη όμως κι αν ο κ. Βενιζέλος αποφύγει τη λήψη νέων μέτρων λιτότητας για φέτος, θα πρέπει και πάλι να προχωρήσει σε διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, ως προϋπόθεση για το δεύτερο πακέτο στήριξης.

Η Ελλάδα έχει συμφωνήσει να μειώσει 150.000 θέσεις εργασίας στο Δημόσιο μέχρι το 2014, κυρίως με συγχωνεύσεις και κλείσιμο εκατοντάδων κρατικών μονάδων. Οι διαδικασίες, όμως, δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει και το χρονοδιάγραμμα που έχουν επιβάλει το ΔΝΤ και η Ε.Ε αναβάλλεται τουλάχιστον κατά 5 μήνες.

Η αξιοπιστία του υπουργείου Οικονομικών δέχθηκε ένα ακόμη πλήγμα όταν δήλωσε στην τρόικα ότι το ενιαίο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, το οποίο έπρεπε να είχε εφαρμοστεί από τον Ιούλιο, αναβάλλεται για τον Οκτώβριο. Το συγκεκριμένο μέτρο θεωρείται παράγοντας αξιολόγησης της δέσμευσης της Ελλάδας για μεταρρυθμίσεις στον δημόσιο τομέα και στοχεύει στην ετήσια εξοικονόμηση 700 εκατ. ευρώ από τον εξορθολογισμό των μισθών και τη μείωση των επιδομάτων του Δημοσίου. Λαμβάνοντας υπόψη το χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί από το πρώτο πακέτο στήριξης για τη χώρα, το συγκεκριμένο μέτρο έχει ήδη αναβληθεί για έναν χρόνο.

"Η κυβέρνηση είναι εγκλωβισμένη: από τη μία πλευρά πρέπει να εκπληρώσει τις υποσχέσεις της στους ξένους πιστωτές και από την άλλη έχει το πολιτικό κόστος της εφαρμογής των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων", αναφέρει Έλληνας οικονομολόγος και συμπληρώνει: "Η λύση που εφάρμοζαν μέχρι τώρα ήταν οι διαρκείς αναβολές".

Σε άλλο άρθρο τέλος των FT, με τίτλο "Τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμη για την ΕΕ" επισημαίνεται πως το ελληνικό πρόγραμμα ήταν καταδικασμένο εν τη γενέσει του, καθώς όλες οι επίσημες προβλέψεις ήταν λανθασμένες. Η χώρα βρίσκεται σε βαθιά ύφεση και η δυναμική του χρέους είναι «εκτός ελέγχου»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σίμος avatar
    Σίμος 05/09/2011 15:37:08

    Το πρόγραμμα δεν είναι καταδικασμένο εν τη γενέσει του. Το πρόγραμμα εφαρμόζεται με χειρουργική ακρίβεια από τους διεθνείς τοκογλύφους, Τα Ες-Ες της Μέρκελ και τους ντόπιους δοσίλογους.

    • drider avatar
      drider @ Σίμος 05/09/2011 16:02:29

      Πάντα συνυπάρχουν στις άρχουσες τάξεις δύο απόψεις:
      1. Αφού φαίνεται να αντέχουν τη λιτότητα, να τους "ρίξουμε" και άλλα μέτρα!
      2. Τρελός είσαι; Αν προχωρήσουμε ακόμα πιο επιθετικά, μπορεί το κόστος της αντίδρασης του κόσμου να είναι μεγαλύτερο από αυτά που περιμένουμε να αποκομίσουμε...

      Η μόνο διέξοδος διαφυγής είναι να αυξήσουμε αυτό ακριβώς το κόστος της αντίδρασης.

    • sofia avatar
      sofia @ Σίμος 06/09/2011 10:18:36

      ΑΚΡΙΒΩΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΓΙΑ 1-2 ΧΡΟΝΙΑ, ΝΑ ΕΞΑΘΛΙΩΘΟΥΜΕ, ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΕΡΓΑΤΕΣ ΜΕ 15 ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟ ΜΕΧΡΙ 300 ΕΥΡΩ. ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟ...
      ... ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΪΚΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. (ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΜΕ ΕΠΑΡΚΩΣ: ΕΝΝΟΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ "ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ? ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ! ΓΙΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ: ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΕΥΗΜΕΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΛΙΜΟΚΤΟΝΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΧΩΡΑ).

  2. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 05/09/2011 15:53:26

    Από΄δω και πέρα , όλο έκτακτες εισφορές και έκτακτα μέτρα θα έχουμε και τα λεφτά που θα μας κλέβουν , θα πηγαίνουν στους διεθνείς τοκογλύφους .Τίποτα για τη χώρα. Το χρέος, ήταν μια πολύ επικερδής business για τον ΓΑΠ και την κλίκα του.

  3. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 05/09/2011 16:04:08

    ΔΕΝ βλεπετε τις αδικιες που κανουμε ματαξυ μας και θελουμε οι ξενοι νατις δουν.!!!
    Στελνουν τον ΗΡΑΚΛΗ στη β΄κατηγορια!!!!!
    Γιατι;;;; Οταν οι στημενες ομαδες ΟΣΦΠ-ΠΑΟ-ΠΑΟΚ κ.τ.λ. μενουν στην α΄.!!!!!!
    Ο αγωνας τωρα ξεκηνησε και θα ειμαστε ολη η πολη μαζι ενωμενη. Οποιος λακισει ειτε ειναι βουλευτης ή ΜΜΕ θατον κρεμασουμε αναποδα στον λευκο πυργο.!!!!

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΧΑΡΗΣ 05/09/2011 22:12:41

      Το (παρα)Κράτος της Αθήνας φταίει ρε Χάρη!
      Άκου που σε λέω!
      Να σε πει και να σε βεβαιώσει και ο Στέργιος!
      Όλα για την Αθήνα και τις ομάδες της.
      Και ο μπάοκ ρε καρντάση, κρυφοαθηναϊκή ομάδα είναι ρε!
      Στάχτη και Burberry ρε!!!

    • sofia avatar
      sofia @ ΧΑΡΗΣ 06/09/2011 10:21:45

      ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ? ΕΝΑ ΧΟΜΠΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΗΛΑΪΔΩΝΗΣ: " ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛ' ΑΥΤΑ, ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΜΕΤΑ..."

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ ΧΑΡΗΣ 06/09/2011 15:54:33

      Όλη η πόλη ενωμένη έ? Και οι οπαδοί του ''στημένου'' ΠΑΟΚ μαζί σας? Μπα! Άστο καλύτερα... Εκεί εκεί στη β' εθνική, σούπερ γιαγιάδες. Πέρσυ, που σας συμπαραστάθηκαν αρκετοί αφελείς δικοί μας, τους αποκαλούσατε ειρωνικά πονόψυχους. Καθήστε μόνοι σας τώτα 300 του Λεωνίδα. Επιτέλους, αρχίζει να ...ξεβρωμίζει το πρωτάθλημα

  4. φωνη avatar
    φωνη 05/09/2011 16:25:41

    Η Le monde κάνει αντιπολίτευση στον Βενιζέλο. Κακώς έπρεπε να είχε ακούσει τις χθεσινές του ανακοινώσεις. Οι FT πρέπει να απολύσουν τον συντάκτη που λέει ότι η δυναμική του χρέους είναι εκτός ελέγχου. Αυτούς που τα λένε αυτά εδώ τους λέμε αναξιόπιστους.

  5. juliet avatar
    juliet 05/09/2011 16:44:49

    Και τι είπε και η ποιήτρια η Παπαρήγα ,να νομιμοποιήσουμε ολους τους μετανάστες ,όλοι οι Σομαλοί,Αλγερινοί και όλα τα καλά παιδιά. Βρε,μήπως τα λεφτά υπάρχουν στο Περισσό.Λέτε να έχει φυλαγμένα ο Στάλιν ράβδους χρυσού;
    Το βρήκαμε η Αλέκα θα μας σώσει ,θα βάλει τους λαθρο να ''οργώσουν ''την Αθήνα .

    • φωνη avatar
      φωνη @ juliet 05/09/2011 17:06:09

      Όλο το σύστημα ρε είναι σάπιο. Κόμματα, κανάλια, επιχειρηματίες, μικροσυμφέροντα

      Και το ΚΚΕ και η αριστερά ευρύτερα μη νομίζεις ψηφουλα μαζεύουν. Το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα πουν 2 εύκολα πράγματα.

      Το λέω και το πιστεύω ότι για τη χώρα μόνο ο Σαμαράς νοιάζεται.

  6. Stefanos avatar
    Stefanos 05/09/2011 17:07:12

    Η απορία μου είναι πως είναι δυνατόν, να υπάρχει (σύμφωνα τουλάχιστον με τις δημοσκοπήσεις) ακόμη ένα ποσοστό της τάξης του 20% που λέει ότι στηρίζει το ΠΑΣΟΚ. Πόσο βολεμένοι πρέπει να είναι όλοι αυτοί για να παραμένουν ακόμη πιστοί στους ψεύτες, στους προδότες, στους δοσίλογους, στα τσιράκια της διεθνούς τοκογλυφίας και στους ένθερμους οπαδούς της παγκόσμιας διακυβέρνησης; Πόσο έχει αλλοιωθεί εδώ και 30 τουλάχιστον χρόνια η ψυχοσύνθεση ενός ολόκληρου λαού που νοιάζεται μόνο για αυτά τα λαμόγια που τους αξίζει το εκτελεστικό απόσπασμα, και δεν δίνει δεκάρα για την πατρίδα;

    • φωνη avatar
      φωνη @ Stefanos 05/09/2011 17:38:19

      Είναι δυνατόν γιατί τους διόρισε κάποτε ο αντρέας και απέκτησαν ξαφνικά πολιτική συνείδηση.
      Τώρα ακόμα βολεύονται.
      Δε βλέπεις ότι δεν τολμάει η Κυβέρνηση να τους πειράξει;
      Δεν βιώνουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο την κρίση. Την εκλογική τους πελατεία στο δημόσιο την προστατεύουν ακόμα. Αλλά ταυτόχρονα την εκθέτουν επικίνδυνα στην οργή των υπολοίπων που αδικούνται.

      Είναι ένας σκληρός πηρύνας 20% που έχει "προσωπικές διαφορές" με την κυβέρνηση.
      Και το υπόλοιπο 80% έχει προσωπικές συμφορές. Πώς να το κάνουμε;

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Stefanos 05/09/2011 19:08:00

      Α ρε Στέφανε πόσες αλήθειες είπες,δεν δίνει δεκάρα κανένας τους για την πατρίδα,το μόνο που τους νοιάζει είναι το τομάρι τους......

    • anonymous avatar
      anonymous @ Stefanos 05/09/2011 19:40:06

      Πόσο βολεμένοι πρέπει να είναι όλοι αυτοί για να παραμένουν ακόμη πιστοί στους ψεύτες, στους προδότες, στους δοσίλογους, στα τσιράκια της διεθνούς τοκογλυφίας και στους ένθερμους οπαδούς της παγκόσμιας διακυβέρνησης;

      Κατ αρχάς είναι οι ίδιοι ψεύτες και όλα τα υπόλοιπα που λες. Δεν είναι απλά βολεμένοι.

      Κατά δεύτερον τα κομμουνιστικά κόμματα στα κράτη του πρώην ανατολικού μπλοκ έχουν, σε όσες χώρες επιτρέπεται να δραστηριοποιούνται περί το 20%. Είναι τα στελέχη του κόμματος και οι οικογένειές τους, καθώς και μερικοί ιδεολόγοι.

    • juliet avatar
      juliet @ Stefanos 05/09/2011 20:12:38

      Στέφανε,
      πολλά τα λεφτά
      αν σκεφτείς '' εμπορία λαχαρικών '' ο άνθρωπος να γράψει τ΄ονομά του καλά -καλά δεν ήξερε ,είχε καλούς προστάτες ,εισαγώγες πατάτας αιγύπτου μετονομαζόμενη σε ελληνική,εργάτες Πακιστανοί ανασφάλιστοι,δεν χρειάζεται να σου ψηφοφόρος ποίας παράταξης είναι.
      Το σπίτι του ,άστο ......πιστεύεις ότι δεν μπορούσανε να τον ελέγξουνε ; αλλά είπαμε αυτό το κόμμα έχει μεγάλη αγκαλιά για το κλωσσόπουλα του.
      Πολλά τα λεφτά για τους δικούς τους,αυτά πληρώνουμε.Σαθρό σύστημα απο το τελευταίο γρανάζι της μηχανής που λέγεται ΠΑΣΟΚ.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 05/09/2011 20:13:27

        να σου πω

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Stefanos 05/09/2011 22:13:07

      Στέφανε, εδώ κάτω που μένω εγώ μπορώ να σου πω και έναν άλλο λόγο: η βλακεία.

      • sofia avatar
        sofia @ Diamond Angel 06/09/2011 10:24:09

        ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ

  7. Prometheus avatar
    Prometheus 05/09/2011 18:15:00

    τι ωραία φωτογραφία ... με γεμίζει δύναμη κι ελπίδα

  8. η Dimi avatar
    η Dimi 05/09/2011 19:30:57

    «H κατάσταση στην αγορά είναι τόσο άσχημη που πολλοί επιχειρηματίες δεν έχουν λεφτά ούτε γιά να αγοράσουν ένα λουκέτο. Παρατάνε τα μαγαζιά τους ανοιχτά και φεύγουν...» ~pitsirikos.net

  9. Δεξιός avatar
    Δεξιός 05/09/2011 21:06:01

    Αφιερώνω το παρακάτω σε όλους τους Έλληνες. Είναι από το ποίημα "Λογαριάσατε λάθος" του Θεοδόση Περίδη και το έχει μελοποιήσει ο Μιχάλης Χριστοδουλίδης. Γράφτηκε για την Κύπρο και τους Άγγλους αλλά σήμερα αφορά την Ελλάδα και τους κυβερνώντες της:

    ......
    Όχι εσάς δε σας θέλει τούτη η γη δε σας ξέρει
    όλα εδώ είναι δικά μας τι απ' το κάθε λιθάρι
    απ' το χώμα απ' το δέντρο το νερό και τ' αγέρι
    το κορμί μας μια στάλα για να γίνει έχει πάρει
    η ψυχή μας επήρε μια πνοή απ' το καθένα
    όλα εδώ είναι δικά μας μα για σας όλα ξένα

    Γιατί εσείς είστε ξένοι κι όσα βάγια αν κρατάτε
    τούτη η γη δεν πουλιέται δεν της γίνεστε φίλοι
    η πατρίδα είναι μάνα έχει μνήμη θυμάται
    απ' τον άγιο της κόρφο ποια βυζάξανε χείλη
    .........

    Λογαριάσατε λάθος με το νου σας εμπόροι
    δε μετριέται πατρίδα λευτεριά με τον πήχη
    κι αν μικρός είναι ο τόπος και το θέλει και μπορεί
    τον ασήκωτο βράχο να τον φάει με το νύχι
    Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει
    χίλια χρόνια αν περάσουν δεν πεθαίνουμε σκλάβοι

    Το στέλνω ως κάλεσμα και ως κατάρα.....

    • sofia avatar
      sofia @ Δεξιός 06/09/2011 10:46:48

      ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ. ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΣΑ ΣΤΟ MAIL ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ 3 ΦΙΛΟΥΣ.

  10. Αννίτα avatar
    Αννίτα 06/09/2011 10:32:30

    Προσπαθούν να μας διαλύσουν. Αυτό πλέον το έχουν καταλάβει όλοι. ΄Ομως δεν αντιδρά κανείς,, στις πλατείες δεν έρχεται η ΄Ανοιξη.
    Ο Μ.Αλέξανδρος έκοψε τον γόρδιο δεσμό με το σπαθί!!!