#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/02/2010 11:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

« Δούλοι δεν μπορούν να απελευθερώσουν Σκλάβους»



«ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ-ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ Σ Ω Π Α Ι Ν Ε Ι – ΝΑ Σ Ι Γ Ε Ι - ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ…»

„Wer aber vom Kapitalismus nicht reden will, sollte auch vom Faschismus schweigen.“

Max Horkheimer»

Του ΝΤΑΝΤΟΝ

Σήμερα  Δευτέρα 22/02 , θα μας δοθεί η ευκαιρία να απολαύσουμε συνέντευξη στο «Spiegel»  του πρωθυπουργού «αντιρατσιστή» - πρώην βασανισμένου μετανάστη και πολιτικού πρόσφυγα. 

Το ομογενειακό ιστολόγιο «Δορυφόρος «  την  ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ σε ελληνική μετάφραση.  http://www.doryforos.org/syzitiseis/viewtopic.php?p=788#788

Δηλαδή, 69 χρόνια μετά από τις συνεντεύξεις και δηλώσεις των δοσίλογων «πρωθυπουργών»  Τσολάκογλου , Λογοθετόπουλου  και Ράλλη προς το πρακτορείο ειδήσεων του 3ου  Ράιχ , «D .N.B.» ,  και τα φερέφωνα της Νέο-Φαναριώτικης ελληνικής αστικής τάξης ( «Ελεύθερο Βήμα» , «Καθημερινή» , «Πρωία» και «Ακρόπολις» ) , όπου δήλωναν την πίστη τους στην τότε Γερμανική «Ενωμένη Ευρώπη» και στην «νίκη των γερμανικών όπλων» , ο πρόεδρος της Β΄ Σοσιαλιστικής Διεθνούς, ο Γεώργιος Παπανδρέου ο Β΄ , παραχώρησε συνέντευξη στην Ναυαρχίδα των Μ.Μ.Ε. του 4ου  Ράιχ  για επαναλάβει και πάλι τον όρκο πίστης  Νέο-Φαναριωτών προς τις «Υμετέρες Γερμανικές και Άγγλο-Σαξονικές Δυνάμεις», σύμφωνα με την μεταμοντέρνα μετάφραση του Ρήγα Φεραίου και της Ρόζας Λούξεμπουργκ : «Καπιταλισμός η Θάνατος». Υπενθυμίζουμε ότι η Σοσιαλιστική Διεθνής απέτρεψε το 1919 με αιματηρό τρόπο την Σοσιαλιστική επανάσταση στην Κεντρική Ευρώπη , υπέρ της ανασυγκρότησης και ανάπτυξης του Γερμανικού καπιταλισμού – ιμπεριαλισμού , με τα γνωστά επακόλουθα.


Το «4ο Ράιχ» δεν είναι μόνο ένας όρος «δογματικών» αριστερών δυνάμεων  , αλλά και μια διαπίστωση άλλων καθαρά ανταγωνιστικών αστικών δυνάμεων , όπως πριν δύο χρόνια του Πρίγκιπα του Λίχνενσταϊν , του συμβούλου της Μ. Θάτσερ το 1990 , Τζων Ρύντλει  , και του μακαρίτη Φ.  Μιτεράν στα απομνημονεύματα του.  Ο Ναζιστικός-φασιστικός ιμπεριαλισμός αποτελεί μόνο μια «ατυχή»  παρένθεση – φυλετική- του Γερμανικού ιμπεριαλισμού στην καπιταλιστική του περίοδο , ο οποίος «ασφυκτιά»  σαν «ανάδελφο-εξαγωγικό- έθνος»  στην Κεντρική Ευρώπη από το 1870 μέχρι και σήμερα ( Μπίσμαρκ-Κάιζερ- Φρίντριχ Νάουμαν , Χίντενμπουργκ , Χίτλερ , Αντενάουερ , Έρχαρντ , Στράους , Β. Μπράντ , Σμίτ , Κόλ , Σρέντερ , Φίσερ , Μέρκελ , Βεστερβέντε - «ΑΛΠΕΙΣ – ΑΙΩΝΙΑ ΠΑΓΩΜΕΝΑ ΒΟΥΝΑ»). Όποιος καταλάβει αυτή την απλή και πικρή αλήθεια , έχει βρει και το «κλειδί»  για την εξήγηση και τις αιτίες ,  του τι συμβαίνει σήμερα .

Πρώτο , δικό μου , συμπέρασμα μετά την ανάγνωση της συνέντευξης του «συμπαθή και μη συγκρουσιακού Γ. Π. « είναι  : Πως πρέπει λόγους για «ιστορικής δικαιοσύνης»  να γίνει αναθεώρηση και αναψηλάφηση όλων των «άδικων»  - δικών για τους «δοσίλογους» της Γερμανικής κατοχής , και όχι μόνο της «Δίκης των Έξη» ( όπου στο τέλος της θα εκλείψει από την «λαϊκή μνήμη» , και αυτό είναι το ζητούμενο , το «ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ» ! ).

 «Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχουν πατριώτες και προδότες , όλοι αγαπάνε την πατρίδα και προσπαθούν  το καλλίτερο γι΄ αυτήν» .  Απλά οι «συμπατριώτες μας»  Τσολάκογλου και Ράλλης , πίστεψαν τότε ότι η «Γερμανική Νέα Τάξη» είναι μια «πραγματικότητα» και ότι η «συμμαχική νίκη είναι είτε ανέφικτη , είτε μακριά» , και θέλησαν με την «συνεργασία τους»  , αφενός μεν να εξασφαλίσουν τα ταξικά τους συμφέροντα και την προσωπική τους υστεροφημία ( αυτό ήταν «ανθρώπινο» και «δευτερεύον» )  , αλλά και να» μειώσουν και να  απαλύνουν τα δεινά του ελληνικού λαού από την εκδικητική μανία των δυνατών εκείνης της ιστορικής συγκυρίας» .  Αυτή ήταν η απολογητική τους – υποστηρικτική γραμμή στις τότε δίκες των δωσίλογων. 

Αυτό θα είναι και στο μέλλον το και «απολογητικό υπόμνημα» των κ. Κ. Μητσοτάκη ,  Σημίτη ,  Κ. Καραμανλή και Γ. Παπανδρέου :  «Αναγνώριζαν ρεαλιστικά την –αναλλοίωτη – και μη αναστρέψιμη –, ΔΗΘΕΝ , στυγνή πραγματικότητα της «Παγκοσμιοποίησης» και ήθελαν να μειώσουν τα δεινά για τον λαό – μ΄ έναν νέου τύπου –πρωτότυπο- Συνταγματικό –ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ- Πατριωτισμό…» . 

Και μιλάνε για ένα Σύνταγμα που έχουν καταργήσει οι ίδιοι , επικαλούμενοι την υποστήριξη και την ελεύθερη ερμηνεία από «Συνταγματολόγους» ( της κακιάς ώρας ) του άρθρου 25 ! , βάση του οποίου έχουν καταργήσει και μεταβιβάσει την νομοθετική και δικαστική εξουσία σε «Υπερεθνικά Όργανα» .  Με ένα «αρθράκι» , το οποίο αναφέρεται στην περίπτωση σύναψης «διεθνών συμμαχιών της χώρας»  , ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΗΤΗ ΣΥΝΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ  Α Μ Ο Ι Β Α Ι Ω Τ Η Τ Α Σ – ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΟΙΒΑΙΟ ΟΦΕΛΟΣ , κατάργησαν την «λαϊκή κυριαρχία»  και το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , το οποίο αποτελεί την προέκταση του δικαιώματος της ατομικής  ελευθερίας και αυτοδιάθεσης σε συλλογικό-κοινωνικό επίπεδο .  Το πιο βασικό «ανθρώπινο δικαίωμα»  το οποίο καταργούν καθημερινά οι «δημοκράτες» -Νέο-Φασίστες της Νέας Τάξης. 

Μετέτρεψαν την Βουλή σε «Συμβουλευτικό»  όργανο των Εμπόρων των Εθνών , της «Ευρωπαϊκής Επιτροπής» , και σε εκτελεστικό γραφείο-αντιπροσωπείας του Δ.Ν.Τ. και της «Παγκόσμιας Τράπεζας»  ( δηλαδή των Η.Π.Α. ) και τους έλληνες πολίτες σε καθημερινούς αναγνώστες – «αποκωδικοποιητές»  των «Οδηγιών»  της αγγλικής και γερμανικής έκδοσης των «FINANCIAL-TIMES» ( Άγγλο-Γερμανικός-Ατλαντικός Πολιτικό-οικονομικός «ΑΞΟΝΑΣ»).

Αναλλοίωτη έχει μείνει στην μνήμη μου η περίφημη φράση του αείμνηστου Ηλία Ηλιού (ΕΔΑ ) στην Βουλή το 1959 , όταν συζητιότανε η κατάπτυστη «Συνθήκη του Λονδίνου-Ζυρίχης»  για το ξεπούλημα του Ενωτικού ( με την Ελλάδα ) Αντιαποικιακού Αγώνα των Κυπρίων . Απευθυνόμενος προς τους Κ. Καραμανλή – Ευαγγ. Αβέρωφ είχε πει : « Δούλοι δεν μπορούν να απελευθερώσουν Σκλάβους» !

(στην φωτογραφία το προσβλητικό εξώφυλλο του "Focus". Η Αφροδίτη που βάζει …δαχτυλο στην ¨Ευρωπαϊκή Οικογένεια. Έχουν ξεσαλώσει τελείως)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/02/2010 11:22:39

    Για Γαλλο-Γερμανικό άξονα ξέραμε μέχρι τώρα.
    Τώρα μαθαίνουμε και για Άγγλο-Γερμανικό-Ατλαντικό Πολιτικό-οικονομικό «ΑΞΟΝΑ».
    Το σίγουρο είναι ότι εδώ κάτω στα Νότια Βαλκάνια μας έχει σπάσει άξονας, ημιαξόνιο και ακραξόνιο. Και το χειρότερο απ' όλα, μας έχει φύγει και ο τάκος. Στην κατηφόρα. Η χειρότερη ζημιά όταν έχεις το χειρόφρενο εντελώς χαλασμένο.
    Ξεφεύγουμε πολύ μάλλον, και είναι κατηφόρα με ολισθηρό οδόστρωμα.

    • man8os avatar
      man8os @ Sic transit gloria mundi 22/02/2010 11:32:57

      Αντιθετα. Μιλαμε για την μαχη της Γερμανιας να πεταξει τους Αγγλοσαξονες εξω απο την Ηπειρο με την βοηθεια της Γαλλιας.

  2. donaE avatar
    donaE 22/02/2010 11:35:14

    Μονον που δεν τον παλακωσανε στις σφαλιαρες οι Γερμανοι στην συνεντευξη.Καμια πυγμη.Ολο 'εγω και εγω',ενοχικος εμφανιζεται.
    Καλα χρωσταμε δεν λεω αλλα και ποιος δεν χρωσταει σημερα;
    Καιρος οι απλοι ανθρωποι να σκεφτουμε πως η μοιρα ειναι κοινη κατω απο τα αφεντικα που προσπαθησαν να μας κανουν συνενοχους πετωντας ενα κομματι ψευτικης ευημεριας.
    Οχι δεν εχουμε μεριδιο ευθυνης.Η μονη μας ευθυνη ειναι που τους ανεχωμαστε.

  3. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/02/2010 11:37:33

    Μπραβο ΝΤΑΝΤΟΝ...
    Ο πρώτος κανόνας του μηχανισμού ελέγχου γράφει : πρέπει να πείσουμε ότι
    όλα είναι μάταια, μην αντιστέκεσαι, δεν θα πετύχεις τίποτα.
    Δεν θέλουν να γνωρίζεις πόσο ευάλωτοι είναι. Πως "αν τους φυσήξεις έπεσαν".
    Αυτή η κυβέρνηση, η γελοιωδέστερη μετά τον Πόλεμο, ας ελπίσουμε μόνο να μην παραχωρήσει ανοιχτά εθνικό έδαφος. Τίποτ 'άλλο.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ Προφήτης 22/02/2010 17:41:50

      Επώνυμε, τι πάθαμε κι οι δυο μας σήμερα? Συνήθως τρωγόμαστε, αλλά σήμερα έπεσα πριν απο λίγο σ΄ένα εγκωμιαστικό σου σχόλιο σε μια μικρή παρέμβαση μου. Τώρα πέφτω σ΄ένα δικό σου σχόλιο που συμφωνώ 100% και μάλιστα για ένα θέμα που αν πούμε τις κοινές απόψεις μας η συντριπτική πλειοψηφία θα καγχάσει. Τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε μένα. Οπως και να έχει ....chapeau! (Ως μη γαλλομαθής και βιαστικόςελπίζω να πέτυχα την...ορθογραφία)

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Προφήτης 23/02/2010 02:17:33

      ….chapeau!...

      Το πέτυχες.

  4. man8os avatar
    man8os 22/02/2010 11:39:21

    Αμα οι Τουρκοι του φωναξουν, ντουυ!! μπορει και να το κανει χωρις πολλη σκεψη.

  5. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/02/2010 12:43:23

    Εδώ οι προηγούμενοι δεν μπόρεσαν ν' αντισταθούν στους "πατέρες" Εφραίμ και Αρσένιο.
    Εσείς ζητάτε από τους τωρινούς ν' αντισταθούν στη Μητέρα Άνγκελα και στον Πατέρα Νικολά;
    Ύστερα, να μη λέω ότι μας έχει φύγει ο τάκος;

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2010 13:06:01

    Και οι Γερμανοί πραίτωρες του Καίσαρα με τη σειρά τους έχουν καμιά εβδομηνταριά χιλιάδες στρατιώτες αμερικανούς μόνιμους στις εκεί βάσεις και περί τις εκατονπενήντα ατομικές βόμβες διάσπαρτες στην επικράτειά τους.

  7. nov11 avatar
    nov11 22/02/2010 13:07:23

    ΧΡΩΣΤΑΜΕ;Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!
    Οι ' φίλοι' της ΕΕ όσα έδωσαν τα πήραν πίσω στις τράπεζές τους με τα κόλπα των μιζαδόρων φίλων τους του 2%.Ας τα πάρουν λοιπόν κι αυτοί από τα φιλαράκια τους.
    ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΙΛΟΥΝ;
    ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ;
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΑΜΨΕΙ Η ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΝΤΟΠΙΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΝΑ ΤΥΠΩΣΕΙ ΧΡΗΜΑ.
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ' ΔΟΥΛΟΥΣ.. ΣΕ ΣΚΛΑΒΟΥΣ '

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ nov11 22/02/2010 17:54:20

      Εξαιρετική λογική!!
      Ποια είναι τα χρωστούμενα? Αυτά που πήραν κάποιοι για ν αλλάξουν καλλιέργειες και τα έκαναν γαρδένιες και τζιπ. Αυτά που ξοδεύονται για δεκάδες χιλιάδες διορισμένους που λουφάρουν, εισπράττουν και επειδή διορίστηκαν με μέσο έχουν και τουπέ.Αυτά που δεν δίνουν κάποιοι αν και τα χρωστούν . Από τον μικροεπαγγελματία της γειτονιάς σου,αυτούς που τα παίρνουν μαύρα μέχρι κεγαλογιατρούς,εκδότες κτλ Αυτά προιόντα,υπηρεσίες) που δεν παράγουν κάποιοι ενώ πληρώνονται επειδή δήθεν "κάνουν αντίσταση".
      Η δε συμβουλή σου "το ντόπιο μηχάνημα να τυπώσει χρήμα" είναι για ...Νόμπελ.
      Σου πέρασε πότε από το μυαλό ότι πρέπει ωσ κοινωνία να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί?

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ nov11 22/02/2010 22:10:33

      Το ντόπιο μηχάνημα είναι τώρα κλειδωμένο μαζί με το μυστρί του Παττακού. Σε κάποιο Μουσείο Νεωτέρων Μνημείων. Κι έχει τόση σκουριά, που τρέφει άψογα με σίδηρο ολόκληρο χωράφι με γαρδένιες.

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2010 13:08:41

    ναι πως, τη μάχη της Γερμανίας να πετάξει έξω τους anglosaxons... καλά θα πάμε αν νομίζουμε έτσι, μιλάμε για τη μεγαλύτερη αντίστροφη νεο-αποικία της εποχής.

  9. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 22/02/2010 13:09:45

    Φτάνει πια με αυτό το παραμύθι του Βατοπαιδίου. Η ανταλλαγή των ακινήτων δεν ήταν ρουσφέτι στη Μονή Βατοπαιδίου, αλλά στους Ξανθιώτες που ζητούσαν επίμονα τη λίμνη και αποφάσισε η τότε κυβέρνηση να δώσει υψηλά ανταλλάγματα στη Μονή για να συμφωνήσει στην ανταλλαγή.

    Έγινε μια συναλλαγή επ' ωφελεία της Μονής, που δεν τη ζήτησε η Μονή. Και που όταν ξέσπασε ο σάλος για το "σκάνδαλο" τους είπε όλους "δεν το ζήτησα εγώ, πάρτε τα πίσω, δώστε μου πάλι τη λίμνη".

    Τόσο απλό. Πότε επιτέλους θα το καταλάβετε;

  10. man8os avatar
    man8os 22/02/2010 13:16:22

    Δεν εξαρτατε απο εμας η απο το τι νομιζουμε. Η αυτοκρατορια αντεπιτιθετε και εμεις νιοθουμε την δυναμη της. Οι τοπικοι μικρομεγαλοι που εβγαλαν γλωσσα, τωρα τα βρισκουν δυσκολα. Εμας τους μικρους μας πηρε και μας σηκωσε σαν το τσουναμι στην Μαλαισια.
    Οποιος σταθει θα βγει ενισχυμενος, οποιος δεν αντεξει θα εχει την υφεση του 29 σε σχημα w.
    Οσο για την αυτοκρατορια, δεν ξερω αν αυτο θα ειναι τοτελευταιο επεισοδειο στην ιστορια της. Μια αενικη καταρευση της Ευρωπης και της Ρωσιας θα συμπαρασυρει και την Αμερικη αραγε? Και αν δεν καταρευσει η Ευρωπη τελικα, μηπως η κριση γυρισει μπουμερανγκ στην Αμερικη και της ανοιξει το κεφαλι? Και ποια θα ειναι η θεση της Κινας? Μηπως η επομενη φουσκα ειναι σαν της AIg named Japan? We will see...

  11. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/02/2010 13:17:39

    Καλά, κέφαλους είχε η λίμνη ή μαργαριτοφόρα στρείδια;

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2010 13:23:06

    Ποια κατάρρευση της Ευρώπης να συμπαρασύρει την Αμερική? Αφού από εκεί ξεκίνησε και παρασύρει την Ευρώπη. Τα δικά τους απόνερα τρώμε στη μάπα τώρα.

  13. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/02/2010 13:41:16

    @ αλλενάκι 13.23
    Τα είπες όλα σε δυό σειρές.

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2010 13:47:29

    τι να πω και τι να μην πω Stgm, δεν αλλάζει τίποτα, με μεσοβέζικες λύσεις δεν βλέπω να τη βγάζουμε καθαρή πάντως.

  15. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/02/2010 13:54:42

    Μια και μιλάμε (και) για τους Γερμανούς, ένα παλιό Γερμανικό ρητό λέει αυτό ακριβώς:
    "In Gefahr und höchster Not bringt der Mittelweg den Tod".
    Στον κίνδυνο και την πολύ μεγάλη ανάγκη, όποιος παίρνει τη μέση οδό πάει στο θάνατο.
    Είναι και τίτλος κινηματογραφικού φίλμ του Alexander Kluge.

  16. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/02/2010 13:59:51

    Ή Ευρώπη ή USA λοιπόν. Άν και δεν πρόκειται για θανάσιμους εχθρούς - μεταξύ τους, αντίπαλοι σε πολιτικοικονομικό παιχνίδι είναι. Ο ένας πάει να πασάρει τον μουντζούρη στον άλλο, και να θωρακιστεί για να αντέξει στην αντεπίθεση.
    Όχι ανάμεσα στις δυό καρέκλες πάντως. Εγώ λέω Ευρώπη, το σπίτι μας είναι. Έστω, η γειτονιά μας.
    Με τους άλλους απέναντι, δεν είμαστε εχθροί, ούτε οι Γαλλογερμανοί είναι, αλλά δεν είναι σπίτι μας.

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2010 14:18:25

    Στα ελληνικά το λέμε "διάλεξε με ποιους θα πας και ποιους θ' αφήσεις".
    Αναρωτιέμαι όμως τι προσβλητικότερο απο αυτό το εξώφυλλο Stgm? Τι άλλο περιμένουμε θάθελα νάξερα, να μας πούν και τπτ για τις μανάδες τις κόρες και τις αδελφές μας? Θεωρώ ότι τελούμε σε άτυπη κατοχή, αλλά χωρίς αυτούς που θα κατέβαζαν τις κατοχικές σημαίες από τα μνημεία και τα κτίριά μας.

  18. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/02/2010 14:27:10

    Συμφωνώ γενικά, μας προσβάλλουν. Αλλά να μην αλλάξει μυαλά και η δική μας κοινωνική μερίδα που μας έφερε εδώ που φθάσαμε; Με ριζικό τρόπο, τώρα που φάνηκε τι κάνανε; Και πως θ' αλλάξουν, με παρακλήσεις; Άς πονέσουν, όπως πονούμε εμείς οι λοιποί επί δεκαετίες.
    Νταλά - μπαλά ήταν όλο το σύστημα σκέψης του "δυναμικού" τμήματος της κοινωνίας μας. Και οχι μόνον της "πολιτικής κοινωνίας" ή των λεγόμενων "300 οικογενειών". Ευρύτερα. Άς χάσουν τώρα όσοι κέρδισαν από το μεταπολιτευτικό βούρκο. Άς πονέσουν. Οικονομικά και ηθικά.

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/02/2010 14:37:56

    Κοροιδευουμε τωρα,ετσι;
    Οταν εγω εγραφα οτι η συνθηκη του Μααστριχτ θεωρειται ζωτικο συμφερον της Γερμανιας (απο που το ηξερα,απο τις εφημεριδες) ολοι οι αναλυτες εδω,δημοσιογραφοι και λοιποι δοκησισοφοι ελεγαν οτι ειναι η συνθηκη των "τραπεζιτων",των "μονεταριστων", των κακων γενικως και αλλες τριχες.Λες και μιλουσα σε τοιχο οτι η εκστρατεια για καταστρατηγηση της θα βρει απεναντι τη Γερμανια.
    Μονο με τη παρανοια της εποχης της χουντας που εβλεπε την Κυπρο ως προεκταση της Ελλαδος και οταν τους ελεγε καποιος οτι υπαρχει Συνθηκη Εγγυησεως και εχει δικαιωμα επεμβασης η Τουρκια ελεγαν "ελα μωρε τι σχεση εχουν με την Κυπρο (!)" κρινω αυτα που εγιναν.
    Σε οσους ηξερα ανεφερα τα σχετικα με τη συνθηκη αυτη,το πως εγινε,το γιατι επεμενε ο Κολ,τη προιστορια της ανεξαρτησιας της Μπουντεσμπανκ και η απαντηση που επαιρνα ηταν "ελα μωρε,αυτα ειναι νεοφιλελευθερα (!),ο ΓΑΠ θα τα αλλαξει" απο σοσιαλιστες εκ του προχειρου.
    Σε ολο τον ελληνικο τυπο δε δημοσιευθηκε μια (1) αναλυση που να λεει αυτο που ειναι γνωστο πανευρωπαικα : οτι η συνθηκη ειναι βασικη επιδιωξη της Γερμανιας.Οταν λοιπον ο ΓΑΠ παρουσιασε τα μεγαλα ελλειμματα και ελεγε δεν τρεχει τιποτα,θα παμε με το πασο μας,δηλαδη εγραφε το Μααστριχτ και αρχισαν τα γερμανικα πυρα ολοι θυμηθηκαν τον πολεμο.

  20. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 22/02/2010 14:57:59

    @ ψυχραιμια, γενικά δεν διαφωνώ, άν και παραμένω αριστερός με μιά έννοια αντίθετη μ' αυτό που θεωρείται "αριστερά" στην Ελλάδα.
    Άν ειρωνεύομαι το “δυναμικό” τμήμα της κοινωνίας μας, δεν ξεχνώ ποτέ ότι το τμήμα αυτό, που επωφελήθηκε, είναι αριστερο - δεξιο - κεντρώο. Δεν εντοπίζεται σε κάποιο ορισμένο σημείο του πολιτικού φάσματος.
    Με επικεφαλής την πολιτική μας τάξη, αριστερή, δεξιά, κεντρώα, επωφελήθηκε παίζοντας με την ΕΕ, το Μάαστριχτ, το Ευρώ. Στα λόγια άλλοι υπέρ άλλοι κατά, στην πράξη όλοι μαζί "στα αρχ...α" μας! Κουτόφραγκοι είναι".
    Τώρα γευόμαστε όλοι μαζί τα επίχειρα αυτής της ασυνείδητης, κουτοπόνηρης στάσης.
    Θυμάμαι ότι προσωπικά είχα σοβαρότατες επιφυλάξεις για το Μάαστριχτ, ελλείψει όμως σοβαρής και εφαρμόσιμης εναλλακτικής λύσης, δεν μπορούσα να είμαι κατά.

  21. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 22/02/2010 18:33:15

    ZAHLEN BITTE, UND ZWAR SOFORT DIE 70 MILLIARDEN !

    ΩΡΑΙΟ !

    ΚΑΙ........ΤΟ ΧΩΜΑ ΔΕΝ ΕΔΕΣΕ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΦΤΕΡΝΑ ΤΟΥΣ......ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΔΕΝ ΕΔΕΣΕ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥΣ

    ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ

    ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΣΑΣ ΗΤΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Ο ΕΚΠΑΤΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΗΡΘΕ Τ Ε Λ Ε Σ Ι Δ Ι Κ Α Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠAΤΗΣΟΥΜΕ...........ALSO

    http://www.oistros.de/Sturm%20copy_mit.jpg

    ZAHLEN BITTE, UND ZWAR SOFORT DIE 70 MILLIARDEN

    http://www.doryforos.org/syzitiseis/viewtopic.php?t=685

  22. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 22/02/2010 18:42:10

    Ποιός να αντιδράσει ??
    Εδώ μας έστειλαν σήμερα τους 3 καμπαλέρος !!

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/02/3.html

  23. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 22/02/2010 18:43:14

    ΕΥΓΕ ΝΤΑΝΤΟΝ.
    Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΒΑΔΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΧΑΝΣΕΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΟΘΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ,ΤΟ Γ ΡΑΙΧ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ...ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΝΟΤΟΥ.
    ΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΜΑΣΤΙΓΑΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΤΟΥΝ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟΓΥΜΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ.
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΣ ΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΡΕΤΣΙΝΙΑ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΔΑΦΩΝ ΜΕ ΠΛΑΓΙΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΑΛΙ ΤΩΝ ΣΕΡΒΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ.
    ΘΑ ΘΥΜΙΣΩ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΙΤΑΛΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΨΩΜΑΤΟΣ 731,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΦ ΣΙΟΡ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ,ΤΣΑΚΙΣΑΝ ΤΟΝ ΕΠΙΔΡΟΜΕΑ.
    ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

  24. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 22/02/2010 18:45:14

    Μπράβο ΝΤΑΝΤΟΝ δεν έχω να προσθέσω τίποτε..παρά μόνον
    ΚΑΤΩ ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ...!!!

  25. nov11 avatar
    nov11 22/02/2010 19:55:11

    ΚΑΤΩ ΟΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ ΜΙΖΑΔΟΡΟΙ ΠΟΥ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΟΠΟΛΟ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.

  26. popolaros avatar
    popolaros 22/02/2010 21:42:43

    Τελικά οι αγγλοαμερικάνοι κατάφεραν να χωρήσουν την Ε.Ε σε βόρειους και νότιους.
    Κατάφεραν να μας βάλουν να πλακωνόμαστε μεταξύ μας.
    Δούρειος ίππος ο ΓΑΠ.
    Τελικά το βαθύ κράτους της Γερμανίας πήρε την σκυτάλη από τους αγγλοαμερικάνους στο κοπάνημα της Ελλάδας.
    Στην φωτογραφία του Focus έπρεπε να ήταν ο ΓΑΠ να δείχνει το δάχτυλο στην Ε.Ε και όχι όλη η Ελλάδα.

    Τέλος να επαναλάβω τον Sic transit gloria mundi
    'Στον κίνδυνο και την πολύ μεγάλη ανάγκη, όποιος παίρνει τη μέση οδό πάει στο θάνατο.'

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ popolaros 22/02/2010 22:12:23

      Σωστό καταληκτικό συμπέρασμα για μια λάθος ανάλυση φίλε Ποπολάρε

    • popolaros avatar
      popolaros @ popolaros 22/02/2010 22:36:08

      ...και ποιά είναι η λάθος ανάλυση φίλε sic?

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ popolaros 22/02/2010 22:53:05

      Οι Αγγλοα-μερικάνοι είναι τώρα οικονομικά down φίλε μου. Χτυπήθηκαν από τη δική τους απληστία.
      Οι Γαλλο-γερμανοί αντέχουν, ήταν πιό συνετοί. Ο "καπιταλισμός του Ρήνου" δεν ροκανίστηκε από τις ακρίδες του χρηματοπιστωτικού.
      Πρέπει να διαλέξουμε στρατόπεδο και να πάρουμε τα δικά μας μέτρα.
      Στον κίνδυνο ούτε τη μέση οδό παίρνεις ούτε πάς με τους χαμένους.
      Και διορθώνεις γρήγορα τα λάθη σου.
      Υπήρξαμε άφρονες, μας το θυμίζουν.

  27. istrilatis avatar
    istrilatis 22/02/2010 22:04:57

    Μια μικρή γεύση από την περίφημη συνέντευξη (διάβαζε προκαταρκτικές εξετάσεις, στις οποίες εάν δεν απαντήσεις «σωστά» «κόβεσαι»)

    Η πρώτη και καθοριστική για τα προς τα που θα κινηθεί η όλη συνέντευξη, «εξευτελιστική» ερώτηση

    «Spiegel.: Κύριε πρωθυπουργέ, η χώρα σας ζημίωσε το ευρώ και εξώθησε την Ευρώπη σε μια σοβαρή κρίση. Πόσο χρεοκοπημένη είναι η Ελλάδα;»


    Και η «υπερήφανη» απάντηση του…εκτός των άλλων μετανάστη!!!!!! Προέδρου της Σοσ. Διεθνους και Πρωθυπουργού της χώρας (όλα αυτά πάνε πακέτο)

    «Παπανδρέου.: Το χειρότερο δεν είναι το δημόσιο χρέος, αλλά ότι έχουμε χάσει την αξιοπιστία μας. Έχουμε επίγνωση του ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μεγάλα προβλήματα, για τα οποία φταίμε εμείς οι ίδιοι οι Έλληνες. Κατά το παρελθόν, έγιναν σοβαρά σφάλματα. Αλλά οι πολίτες μάς εξέλεξαν, επειδή θέλουν αλλαγή. Θα αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη στην πολιτική, με το να διευθετήσουμε τα του οίκου μας……»

    ΕΓΩ ΔΕΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΛΕΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΥΤΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ – ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.