#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/02/2012 19:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Γέφυρες" επιστροφής από την πλειοψηφία των 21 διαγραφέντων



Γέφυρες επιστροφής στη Νέα Δημοκρατία φαίνεται ότι ανοίγουν για τους πρώην «γαλάζιους» βουλευτές που διαχώρισαν ξεκάθαρα τη θέση τους απέναντι στα σενάρια περί «ομαδοποίησης» και συμμετοχής σε νέα πολιτική κίνηση.

Οι περισσότεροι τονίζουν ότι είναι και παραμένουν Νέα Δημοκρατία, αρνούνται κάθε σενάριο για «ομαδοποίηση» που οδηγεί σε αναζήτηση νέας πολιτικής στέγης και δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να ανοίξει ο δρόμος της επιστροφής.

Οι δημόσιες δηλώσεις επτά τουλάχιστον πρώην «γαλάζιων» βουλευτών ότι εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης για τη νίκη της Ν.Δ. στις επόμενες κρίσιμες εκλογές έριξαν τις πρώτες γέφυρες για να ανοίξει η συζήτηση περί «επανένταξης» στο κόμμα: Κορυφαία στελέχη της λεωφόρου Συγγρού συζητούν πλέον ανοιχτά αυτό το ενδεχόμενο, όμως η αλήθεια είναι πως ο δρόμος της επιστροφής έχει πολλά αγκάθια…

Η οργισμένη αντίδραση πρώην «γαλάζιων» βουλευτών, μεταξύ των οποίων ο Γιώργος Καρασμάνης (Πέλλα), ο Θεόφιλος Λεονταρίδης και ο Αναστάσιος Καρυπίδης (Σέρρες), ο Μαργαρίτης Τζίμας (Δράμα), ο Κώστας Γκιουλέκας (Α’ Θεσσαλονίκης), η Μίκα Ιατρίδη (Δωδεκάνησα), ο Αλέκος Δερμεντζόπουλος (Εβρος), ο Μιχάλης Γιαννάκης (Βοιωτία), ότι δεν έχουν καμία σχέση με «ομάδες» και «κινήσεις νέου πολιτικού φορέα» και ότι «η Ν.Δ. είναι και παραμένει το σπίτι μας», έφερε ένα ντόμινο νέων δηλώσεων.

Ο Γιώργος Βαγιωνάς (Χαλκιδική) σημείωσε ότι «η Ν.Δ. συνεχίζει να είναι το σπίτι μου παρά την απόφαση να με εκδιώξουν από αυτό. Παραμένω στην πρώτη γραμμή της μάχης τιμώντας στο ακέραιο και χωρίς συμβιβασμούς την εντολή που μου έδωσαν οι Χαλκιδικιώτες. Αυτό έκανα όλα αυτά τα χρόνια, το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω». Ο Σπύρος Γαληνός (Λέσβος) με ανακοίνωσή του ξεκαθάρισε ότι «δεν ανήκω σε ένα κόμμα ή σε έναν αρχηγό, όσο και αν τον σέβομαι και τον εκτιμώ, αλλά ανήκω στον απλό άνθρωπο που με επέλεξε, που με εξέλεξε που κατέθεσε τις προσδοκίες του επάνω μου», ενώ ο Ζήσης Τζηκαλάγιας (Καστοριά) δήλωσε ότι «η Ν.Δ. είναι το σπίτι μου και κανείς δεν μπορεί να με διώξει απ’ αυτό».

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Κώστας Παπασιώζος σημείωνε στους συνομιλητές του ότι «η διαγραφή μπορεί να έγινε αλλά οι αγώνες και η αγάπη στο κόμμα δεν διαγράφονται…» διαψεύδοντας κάθε σενάριο περί «ομάδας»: «Αυτά δεν με αφορούν. Οι περισσότεροι “γνωριστήκαμε” στη συνεδρίαση της Κ.Ο.… Βάλτε καρφίτσα στο χάρτη της χώρας και δέστε πού εκλέγεται ο καθένας από τους 21 βουλευτές και θα καταλάβετε…».

Η Ελίζα Βόζεμπεργκ δηλώνει ότι είχε ενημερώσει για το «όχι» και περιμένει νεύμα για επιστροφή.

Η συζήτηση ωστόσο περί «επιστροφής» έχει προκαλέσει τις πρώτες αντιδράσεις στο εσωτερικό της Ν.Δ.

Όπως έλεγαν «γαλάζιοι» βουλευτές σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις, «είναι ρίσκο αν ληφθεί μια τέτοια απόφαση και η πιο σοβαρή πειθαρχική ποινή αυτής της διαγραφής ανακληθεί» ενώ πρόσθεταν πως θα προκαλούσε νέο γύρο αντιδράσεων από τους βουλευτές που έχουν ψηφίσει «ναι» βλέποντας να επιστρέφουν στα ψηφοδέλτια της ίδιας εκλογικής περιφέρειας οι συνάδελφοί τους που επέλεξαν να μπουν απέναντι στην απόφαση του προέδρου με το «όχι».

(από σχετικό ρεπορτάζ στον αυριανό "Τύπο της Κυριακής")

 Διαβάστε και τι λέει ο Μανώλης Κεφαλογιάννης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/02/2012 19:29:20

    Tον ορο moral hazard που τον κλινουν σε ολες τις κλισεις οι Σοιμπλε,Μερκελ κλπ για την ελληνικη περιπτωση τον εχουν ακουσει στη ΝΔ;

  2. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 18/02/2012 19:42:13

    ...καλά κάνουνκαι περιμένουν, μπορεί η διαγραφή τους να είναι τακτική για τους ...Ετρωπαίους εταίρους!!Εμένα πάντως μου άρεσε η αμεση κινητοποίηση της κας Μπακογιάννη, μα γιατί να έλθουν μαζί σου μαντάμ επειδή και εσύ καταψήφισες το μνημόνιο; Ο πνιγμένος απο τα μαλιά του πιάνεται κα Ντόρα , οι 21 δεν είναι πνιγμένοι, ή τουλάχιστον ακόμη!

  3. Anatoli avatar
    Anatoli 18/02/2012 19:45:03

    Αυτοί οι 'γαλάζιοι' βουλευτές είναι σαν τον πρωτότοκο υιό της παραβολής του ασώτου πού παραπονέθηκε στον πατέρα του γιατί δέχθηκε με τόση αγάπη το μικρότερο παιδί του που γύρισε στο πατρικό του.....

    Ούτε ένας δεν περισσεύει ούτε ένας. Είμαι Σερραία και θέλω να πώ ότι ο κ. Λεονταρίδης, η κ. Τσαρουχά και ο κ. Καρυπίδης είναι διαμάντια. Και όλοι οι άλλοι....και ο κ. Καμμένος. Δεν περισσεύει κανείς. Ολοι πρέπει να επιστρέψουν και να βοηθήσουν τον Πρόεδρο στην αναστήλωση της πατρίδας μας. Ολοι μηδενός εξαιρουμένου!!

    • eleni avatar
      eleni @ Anatoli 19/02/2012 16:20:14

      Τι μας λες καλέ ολοι αυτοι ηταν στο συστημα που μας βουλιαξε, τωρα οι ιδιοι θα μας σωσουν; να πανε σπιτι τους ολοι, ιδιως οι συγκεκριμενοι που εχεις αναφερει ειναι ποιο αχρηστοι και απο τους αχρηστους

  4. Ναυαγός avatar
    Ναυαγός 18/02/2012 20:22:59

    Σαφώς και θα έχουν δίκιο οι βουλευτές που ψήφισαν "ΝΑΙ" να παραπονεθούν αν επιστρέψουν όσοι ψήφισαν "ΟΧΙ".-
    Όμως μια "δήλωση" μετάνοιας, έστω και κατόπιν εορτής, από τους του "ΟΧΙ" νομίζω οτι θα διευκόλυνε τα πράγματα , απ τη μεριά του αρχηγού, για μια , ας το πούμε, "ομαλή" επιστροφή στην ΝΔ μιας και οι ίδιοι , όπως δηλώνουν, παραμένουν πιστοί στο κόμμα....οπότε και ο πιθανός η και ο σίγουρος χαρακτηρισμός τους ως ''δηλωσίες'' έρχεται σε δεύτερη μοίρα μπροστά στο γενικό καλό του κόμματος.....

    • Iωάννης33 avatar
      Iωάννης33 @ Ναυαγός 19/02/2012 01:46:19

      Σιγά μην τους βάλει να υπογράψουν και δήλωση μετάνοιας Ναυαγέ.Η άποψη μου είναι οτι ορθώς τους διέγραψε.Και στην πραγματικότητα δεν τους θέλει πίσω ούτε αυτούς ούτε τους Βορίδη-Αδωνη.Αλλά είπαμε θα δωθεί σκληρή μάχη για την αυτοδυναμία και χαλαρώνει κομματάκι ο Πρόεδρος.Εγώ θα τους απαγόρευα και μπλε κοστούμι να ξαναφορέσουν

  5. Άπολις avatar
    Άπολις 18/02/2012 20:29:15

    Οι περισσότεροι, λογικά, θα "μετανοήσουν". Έστω και πλαγίως. Εκ των πραγμάτων λοιπόν θα επιστρέψουν.
    Όσοι εκλεγούν βέβαια, θα πρέπει να στηρίξουν την πολιτική που απέρριψαν.
    Ας φροντίσει καλού-κακού ο Σαμαράς, πριν τους ξανακατεβάσει, να έχει και τις παραιτήσεις τους "προϋπογεγραμμένες".

    • tak avatar
      tak @ Άπολις 19/02/2012 11:10:39

      Σωστή λύση... Δίνουν την παραίτησή τους από το βουλευτικό αξίωμα και ταυτόχρονα κάνουν αίτηση επανεγγραφής στο κόμμα, χωρίς όρους κι αν θέλει ο Αντώνης Σαμαράς τους χρησιμοποιεί... Αν θέλει όμως... Βασική προϋπόθεση η άμεση παραίτηση και κανείς τους ακόμα δεν το έκανε... Αντίθετα, Βορίδης και Γεωργιάδης, είναι κύριοι και με το παραπάνω...

  6. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 18/02/2012 20:41:55

    Και φυσικά πρέπει να επιστρέψουν . ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ , ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ και πάλι ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ για την αυτοδυναμία. δεν περισεύει κανείς.

  7. stelios69 avatar
    stelios69 18/02/2012 20:56:10

    Αυτά απλά λέγονται καραγκιοζιλίκια. Η έχεις θέσεις ή όχι.

  8. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 18/02/2012 20:57:39

    Πρέπει να επιστρέψουν,ας ενωθεί η Δεξιά και ας διεκδικήσει την ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ!!!!Δεν έχουμε κανένα δικαίωμα αποτυχίας στις εκλογές!!!Θυμηθείτε τον Καραμανλή του 1977!!!

  9. vaggelis avatar
    vaggelis 18/02/2012 21:13:01

    Καλά θα κάνει ο Σαμαράς να τους αφήσει να επιστρέψουν στο κόμμα! Να γραφτούν πάλι μέλη της ΝΔ και να βγεί ο καθένας στο νομό του τρέχοντας να γιατρέψουν τις πληγές που οι ίδιοι άνοιξαν!! Να καταλάβουν την τεράστια ζημιά που προκάλεσαν, και φυσικά να μην έχουν καμία απαίτηση για υποψηφιότητα στις επόμενες εκλογές!!! Έτσι μάλιστα συμφωνώ για την επιστροφή τους!!

  10. axis avatar
    axis 18/02/2012 21:19:24

    Να επιστρέψουν. Δεν είναι ώρα για βεντετισμούς και εκδικήσεις. Στο παρά πέντε των εκλογών, όταν η αυτοδυναμία είναι το ζητούμενο, η ΝΔ χρειάζεται και τον τελευταίο σταυρό.

  11. tourkoglou V avatar
    tourkoglou V 18/02/2012 21:29:02

    Μεγα λαθος η διαγραφη και απο μελη του κομματος.

  12. pirandello avatar
    pirandello 18/02/2012 21:45:39

    Υποθέτω ότι όλα τα σχόλια για να επιστρέψουν είναι μια κακόγουστη φάρσα έτσι;
    Τόσο συντεταγμένο κόμμα εξουσίας είναι η ΝΔ; αν τους ξαναπάρει πέρα απ` το ότι θα έχει βουλευτές δυο ταχυτήτων, θα είναι δείγμα απίστευτης ανακολουθίας.
    Διάβασε κανείς από εσάς τις ομιλίες στη Βουλή των βουλευταράδων που διαγράφηκαν; Ας σοβαρευτούμε επιτέλους, είπαμε ευελιξία, αλλά ως ένα σημείο. Στο κάτω κάτω της γραφής τι ζημιά μπορούν να κάνουν οι συγκεκριμένοι βουλευτές; Σιγά τις προσωπικότητες που θα διαδραματίσουν ρόλο στην πολιτική ζωή του τόπου. Πάντα απ` τη δεξαμενή της ΝΔ μάζευαν ψηφοφόρους. Κανείς δεν θα τους ακολουθήσει όπου και αν πάνε

    • Ναυαγός avatar
      Ναυαγός @ pirandello 18/02/2012 22:01:10

      pirandello -= Καλά τα λες όπως τα θέτεις εκτός από την τελευταία σου παράγραφο.
      Σου θυμίζω ότι ένα 7.5% (Λαος και ΔΣ) θα είναι ένα ποσοστό απαραίτητο για την επίτευξη αυτοδυναμίας......Δεν χρειάζονται περισσότερες αιμορραγίες.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ pirandello 18/02/2012 22:09:27

      Μια καλή ευκαιρία για ανανέωση. Όσο για τα λίγα σημαντικά πρόσωπα που περιλαμβάνονται στους διαγραφέντες, να θυμίσω την πρόταση Σαμαρά οι Υπουργοί να είναι εξωκοινοβουλευτικοί. Οι άξιοι, λοιπόν, ας αξιοποιηθούν ως Υπουργοί, με την προυπόθεση, φυσικά, ότι θα δουλέψουν σκληρά στον προεκλογικό αγώνα.

  13. pirandello avatar
    pirandello 18/02/2012 21:53:40

    anatoli μάλλον σε κάποιο βουλευτικό γραφείο θα δουλεύεις για να γράφεις έτσι...
    αυτά τα σερραικά διαμάντια εκλέγονται δεκαετίες και δεν τους ξέρει κανείς έξω από Σέρρες. Ευκαιρία είναι για την περιοχή σας να στείλετε ένα σοβαρό άνθρωπο στη Βουλή

  14. pirandello avatar
    pirandello 18/02/2012 22:17:39

    ναυαγέ καταρχήν δεν συντάσσομαι με την προοπτική της αυτοδυναμίας όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα και γι` αυτό επιμένω ότι για χάρη της αυτοδυναμίας δεν πρέπει να γίνουν εκπτώσεις κάθε είδους. Αυτό δε συνεπάγεται πάλι την ιδεολογική καθαρότητα που μπορεί κάποιος να υποννοήσει. Πιστεύω ότι η περίοδος είναι μεταβατική γι` αυτό και όλα αυτά τα ευτράπελα που βλέπουμε καθημερινά. Στοίχημα όμως για τη ΝΔ πολιτική που θα έχει συνέπεια και θα στηρίζεται στη λογική. Τέτοιες ανακολουθίες δεν βοηθούν την παράταξη

  15. Anatoli avatar
    Anatoli 18/02/2012 22:21:49

    Αξιότιμε Πιραντέλλο,

    Μακρυά από μένα αυτά τα περί βουλευτικών γραφείων, καμμία σχέση δεν είχα, έχω και θέλω να έχω. Είναι αξιόλογοι άνθρωποι αυτό ήθελα να τονίσω, ακολούθησαν την καρδιά τους, και γώ ταλαντεύτηκα αλλά όλοι πρέπει να προσπαθήσουμε τώρα να καταλάβουμε τον Πρόεδρο και να τον στηρίξουμε στην γιγαντιαία προσπάθεια που κάνει. Εμείς, εγώ, δεν μπορώ να θεωρώ ότι είμαι πιό πατριώτισσα από τον Πρόεδρο.

    Είμαι γιατρός καί αγωνίζομαι να απαλύνω τον ανθρώπινο πόνο όπου κι αν βρίσκομαι.

    Θέλω να βλέπω την Χώρα μου πάντοτε στο Φώς!!

    Κανείς δεν περισσεύει! Κανείς!

    • pirandello avatar
      pirandello @ Anatoli 18/02/2012 22:25:19

      βρίθει πολιτικής ανάλυσης η παρατήρησή σου..
      άστο, όπως και να το δεις δεν σου βγαίνει

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Anatoli 18/02/2012 22:29:59

      Anatoli,εχεις δικιο.
      Εαν ειναι αξιολογοι ανθρωποι και θελουν το καλο της Πατριδας,να κανουν ο,τι μπορουν για την εκλογικη νικη της μοναδικης συντεταγμενης, "αστικης" παραταξης.
      Δυστυχως γι'αυτους,απο την αφανεια και σιγουρα εκτος εκλογικων λιστων.

      • Anatoli avatar
        Anatoli @ Δικερως 18/02/2012 22:36:16

        Αγαπητέ Δίκερε, αυτοί οι άνθρωποι θέλω να πιστεύω ότι θα μείνουν στρατιώτες πιστοί.

      • pirandello avatar
        pirandello @ Δικερως 18/02/2012 22:38:01

        Το θέμα είναι ότι δεν είναι αξιόλογοι..Αν ήταν προφανώς δεν θα υπήρχε καμία αντίρρηση για επιστροφή τους. Αν και νομίζω οτι στην περίπτωση που διέθεταν και ένα ελάχιστο ειδικό πολιτικό βάρος δεν θα έλεγαν όχι στη δανειακή. Και μόνο η λογική επέβαλε τη συναίνεση.
        Όσο για την ''αστική'' παράταξη θα δείξει ο χρόνος, οι πολιτικές και τα πρόσωπα

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ pirandello 18/02/2012 22:45:35

          Μακαρι Anatoli.
          Pirandello,δεν εβαλα τυχαια το αστικη σε εισαγωγικα.
          Στην Ελλαδα εχουμε μια ιδιομορφια,η αστικη ταξη μεχρι σημερα,οποια υπηρχε,
          ετεροκαθοριζοταν και αυτοπροσδιοριζετο πολιτικα,μεσα απο την επαρατη πελατειακη,πατριαρχικου τυπου,σχεση με το πολιτικο κατεστημενο.
          Ουσιαστικα μιλαω για τον μεσο Ελληνα.

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ Anatoli 25/02/2012 21:08:21

      @Anatoli."ακολούθησαν την καρδιά τους" Τους βουλευτές δεν τους ψηφίζουμε για να κάνουν ασκήσεις συναισθηματικότητας στην πλάτη μας. Ευτυχώς που ακολουθησαν την καρδια τους και δεν ακολουθησαν άλλο όργανο τους. Η απαιτηση να εργαστουν με το μυαλό τους, για το καλό του Πολίτη που εκπροσωπούν, ούτε σκέψη;
      Αυτοί οι συναισθηματικοί "τύποι" δεν έχουν καμια θέση σε σχηματισμούς που διεκδικούν να διαχειριστούν τη ζωή μας. Κομματα διαμαρτυρίας, συναισθηματικής έξαρσης, φθηνών λεονταρισμών κλπ υπάρχουν και αν δεν υπάρχουν ας φτιαξουν ένα και ας ακολουθήσουν το δρόμο της καρδιάς τους.

  16. Anatoli avatar
    Anatoli 18/02/2012 22:29:40

    Να είσθε καλά αξιότιμε Πιραντέλλο.

    Σας εύχομαι κάθε καλό!

  17. piraxtiri avatar
    piraxtiri 18/02/2012 23:58:13

    Να επιστρεψουν !!!
    Αληθεια ποσοι κοινοι αγωνες υπαρχουν με τον Αδωνι,που εχει θεση στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ? Αληθεια δωσαν ολοι οι διαγραφεντες ποτε καποιο δικαιωμα ηθικης ταξης,εντιμοτητας?
    Αληθεια η προσηλωση τους στο κομμα αμφισβητηθηκε ποτε?
    Αληθεια περισευει κανεις ΣΗΜΕΡΑ?

  18. Κρίτων avatar
    Κρίτων 19/02/2012 00:29:46

    Πονόψυχοι,ευαίσθητοι και φιλάνθρωποι πρέπει να είμαστε στην καθημερινή μας ζωή σε απλούς και αδύναμους ανθρώπους.Σε αυτούς που στέλνουμε στην βουλή πρέπει να είμαστε αυστηροί. Γιατί αν δεν μπορούν αυτοί σταθμήσουν την κρισιμότητα της κατάστασης και γονατίζουν μπροστά στις δυσκολίες και την πίεση του κόσμου μάλλον λάθος βουλευτές είναι. Λάθος επάγγελμα κάνουν. Αν γυρίσουν άμεσα τότε στα μάτια του κόσμου ο Σαμαράς γίνεται κολοτούμπας αλλά Καρατζαφέρη. Τι προτιμάτε. να μείνουν εκτός βουλής έστω και για την επόμενη τετραετία μερικοί βουλευτές ή να στραπατσαρισθεί η εικόνα του Σαμαρά; Το μόνο που δεν χρειαζόμαστε σήμερα είναι έναν τσαλακωμένο πρωθυπουργό .

  19. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 19/02/2012 00:38:42

    Η ιστορία γράφεται στα δύσκολα. Οι άνθρωποι αυτοί επέλεξαν συνειδητά να διαφοροποιηθούν από την κομματική γραμμή την στιγμή που ο αρχηγός τους και η παράταξη τους χρειαζόταν όσο ποτέ. Η επιλογές σεβαστές αλλά η ιστορία δεν ξεγράφεται. Ίσως κάποια στιγμή ο Σαμαράς τους κάνει τη χάρη να τους επανεντάξει στο κόμμα – προσωπικά μου είναι αδιάφορο –, σε κάθε περίπτωση πάντως έθεσαν εαυτούς εκτός εκλογικών λιστών. Καλύτερα κιόλας, γιατί έτσι δίνεται μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία στη ΝΔ για ανανέωση. Είθε στη θέση όλων αυτών να μπουν νέοι, άφθαρτοι και δυναμικοί άνθρωποι, με διάθεση να προσφέρουν στην πατρίδα. Η ανανέωση παραμένει πρόταγμα που κρίνει εν πολλοίς και την αυτοδυναμία, ας μην το ξεχνάμε αυτό.

    ΥΓ. Η εικόνα τεθλιμμένων διαγραφέντων που περιφέρονται ασκόπως ως εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσόντες πολιτευτές, οδυρόμενοι ότι δεν ήξεραν, δεν τους προειδοποίησαν εγκαίρως, ότι αν γνώριζαν εξ αρχής τις διαθέσεις του αρχηγού θα έπρατταν διαφορετικά, είναι επιεικώς γελοία και βαθύτατα αναξιοπρεπής. Σέβομαι σε επίπεδο προσώπων όσους ψήφισαν όχι με το χέρι στην καρδιά και το βλέμμα στην ιστορία, περιφρονώ όμως την ανυπόφορη ευτέλεια και το χθαμαλό μικροκομματικό όφελος ,με φόντο μάλιστα την ρημαγμένη μας χώρα.

  20. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 19/02/2012 01:26:16

    Αν δεν περισσεύει κανείς, ας πάρει και την Μπακογιάννη. Εξάλλου κι αυτή ΝΑΙ ψήφισε.

    Μας δουλεύετε;

    Ο Θουκυδίδης λέει ότι αν τους πάρει πίσω πριν τις εκλογές τότε θα γίνει του ΟΧΙ το κάγκελο μετά. Επίσης, αν δεν τους πάρει και δείξει σκληρή γραμμή, θα έχει μία ΚΟ από αρνάκια και θα μπορεί να κάνει κινήσεις στη σκακιέρα με όποιους θέλει χωρίς εσωκομματικές απειλές και ανόητες εξισορροπήσεις σαν κι αυτές του Καραμανλή.

  21. Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
    Κωστας Ε. Χριστοδουλου 19/02/2012 02:03:45

    Καμμία έπιστροφή άνεξαιρέτως .Άς μάθουμε σιγά σιγά τί σημαίνει νά είσαι "ύπεύθυνος ".

  22. lampem avatar
    lampem 19/02/2012 02:20:26

    Να επιστρέψουν.Η στάση τους γενά προσδοκίες και θα φέρει περισότερο κόσμο στην παράταξη .

  23. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 19/02/2012 04:44:20

    Πάντως μπορεί να πέφτει άγριο κράξιμο στους καταψηφίσαντες εδώ μέσα, αλλά η αλήθεια είναι ότι η κίνησή τους βόλεψε το κόμμα σε επίπεδο τακτικής, σε σημείο που να αναρωτιέμαι μήπως τελικά ήταν... προσχεδιασμένη! Κατά πρώτον, ο Σαμαράς φάνηκε σκληρός και άτεγκτος στη γραμμή του, κάτι που ακούστηκε και εκτιμήθηκε δεόντως στην Ευρώπη, όπου η ΝΔ αντιμετωπιζόταν με δυσπιστία. Να θυμίσω εδώ και εκείνη την παλιά ανάρτηση ("Αν δε φας θεριό...") - πάντα οι "ανθρωποθυσίες" βοηθούν να χτίσεις αρχηγικό προφιλ ;-). Κατά δεύτερον, σε επίπεδο επικοινωνίας δεν επιτράπηκε στο ΠΑΣΟΚ να πλειοδοτήσει σε αντιμνημονιακότητα: Μπορεί ένα μέρος της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ να καταψήφισε, αλλά ένα ισοδύναμο αριθμητικά και πολύ μεγαλύτερο αναλογικά μέρος της ΚΟ της ΝΔ επίσης καταψήφισε. Αν η ΝΔ υπερψήφιζε συντεταγμένα, σήμερα οι πασόκοι θα ήταν όλοι "στα κάγκελα" κατά του "μνημονίου 2".

    Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να βγω και να κατηγορήσω κανέναν από τους διαγραμμένους, διότι αν ήμουν στη θέση τους δεν είμαι καθόλου σίγουρος τι θα έκανα: οι όροι της δανειακής είναι ταπεινωτικοί, αν η μπλόφα του Σαμαρά δεν τού βγει η χώρα έχει δεθεί χειροπόδαρα, και δικαιολογίες του τύπου "δε διάβασα τι ψήφιζα" δεν περνούν για κανέναν. Γνώμη μου είναι ότι όπως ήρθαν τα πράγματα πρέπει να τηρηθούν τα προσχήματα και επομένως το σοφότερο θα ήταν να επανέλθουν μεν οι "απολωλότες", αλλά όχι γρήγορα και πάντως όχι πριν τις εκλογές. Απλά είναι κρίμα γιατί έφυγαν οι "άχρηστοι", "ανύπαρκτοι" κλπ. κλπ. και έμεινε η "αφρόκρεμα" (Γιακουμάτος και Σια). Επειδή όμως υποψιάζομαι ότι μπαίνουν εδώ μέσα και σχολιάζουν και πολλοί οργανωμένοι, έχω να πω το εξής: Είναι μεγάλη γαϊδουριά να σπεύδεις να διασύρεις εκείνον που παλιά υποστήριζες - και που μπορεί (δεν ξέρεις πώς τα φέρνει η ώρα!) να βρεθείς στο μέλλον και πάλι να υποστηρίζεις. Μην είστε κοντόμυαλοι, μην είστε κοντόφθαλμοι. Αυτή η φαγωμάρα και η ανάδελφη στάση είναι η διαχρονική πληγή της παράταξης. Κι ακόμη: Επειδή κάποιος δεν έχει αναγνωρισιμότητα προέλευσης MEGA, δε σημαίνει ότι είναι ανύπαρκτος. Ούτε βέβαια η πολιτική ζωή του τόπου εξαντλείται στα όρια των δήμων Αθηνών - Πειραιώς, άντε και στο υπόλοιπο Αττικής.

    ΥΓ: Συγγνώμη αλλά τον τίτλο ανάρτησης "Πρώτο βήμα για την Μεγάλη Κεντροδεξιά η προσχώρηση Βορίδη – Γεωργιάδη" μόνο ως ανέκδοτο μπορώ να τον αντιμετωπίσω. Το "δεύτερο βήμα" να υποθέσω ότι θα είναι Ψινάκης - Αποστολάτος; Το να θέλουν οι Βορίδης και Γεωργιάδης να διασφαλίσουν το πολιτικό τους μέλλον πηδώντας πρώτοι από το ναυάγιο του ΛαγΟΣ είναι τέλος πάντων θεμιτό (αν και όχι ιδιαίτερα αξιέπαινο), δε βλέπω όμως γιατί αυτό θα πρέπει να γίνει στην πλάτη του ψηφοφόρου της ΝΔ. Υπόψιν δε ότι υιοθετώντας τα "ορφανά" του Καρατζατέτοιου υιοθετούμε και τα πολιτικά τους πεπραγμένα (λ.χ. τα Airbus της Ολυμπιακής επί υπουργίας Βορίδη ξεπουλήθηκαν)...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Βασίλης Χ. 19/02/2012 20:19:44

      Έχω διαβάσει πολλά, σχετικά. Η πιο μεστή και αξιοπρεπής θέση. Εύγε!

  24. tzager avatar
    tzager 19/02/2012 05:22:39

    Για να τους δούμε τώρα πόσο μετανιωμένοι είναι....

    Αύριο Δευτέρα έρχεται ο εφαρμοστικός στη Βουλή... Εκεί θα φανούν οι τσάμπα μάγκες και οι παντελονάτοι...

    Κάτι σαν να μου λέει ότι οι τρεις κυρίες τουλάχιστον θα τα τιμήσουν τα... παντελόνια...

  25. GGL avatar
    GGL 19/02/2012 06:45:41

    Άν επιστρέψουν θα δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα έτσι που τα κατάφεραν:
    1. Θα προκαλέσει αναστάτωση κυρίως από αυτούς που ψήφισαν ΝΑΙ "εμείς τραβήξαμε το κουπί και ακολουθήσαμε το πρόεδρο και αυτοί θα παριστάνουν τους ήρωες που δε λογάριασαν προσωπικό κόστος". Θα δημιουργηθεί μεγάλη αναστάτωση στην Κ.Ο.
    2. Στο μέλλον κανείς δε θα παίρνει στα σοβαρά τις προειδοποιήσεις Σαμαρά και το κύρος του θα υποστεί ανεπανόρθωτο πλήγμα.
    3. Μετά τις εκλογές η ΝΔ θα είναι κυβέρνηση είτε η πιο ισχυρή συνιστώσα σε κυβερνητικό συνασπισμό και ο Σαμαράς δε θέλει βουλευτές που τον αγνοούν και θα τον εμφανίζουν να μην ελέγχει την ΚΟ και να είναι αδύναμος.
    Άρα το θεωρώ απίθανο να επιστρέψουν.............

  26. σαλινικιος avatar
    σαλινικιος 19/02/2012 07:57:20

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟΝ ΓΚΟΥΛΕΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΜΗ ΤΟΝ ΑΡΠΑΞΟΥΝ
    Η ΝΤΟΡΑ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ Η ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑ

  27. tak avatar
    tak 19/02/2012 11:14:59

    Να παραιτηθούν όλοι... Βασική προϋπόθεση για το τι θα επακολουθήσει... Και μια τετραετία "πάγκος", δεν βλάπτει πάντως!

  28. kapsiotis avatar
    kapsiotis 19/02/2012 14:53:34

    Ο απόλυτος διχασμός... κάτι που στη φάση αυτή δεν είναι και το καλύτερο. Μέχρι να φτάσουμε στο παραβάν ας μην το βασανίζουμε άλλο, θα βρεθεί φόρμουλα που θα ξανάρθουν στο μαντρί που έλεγε και Ευ. Αβέρωφ αλλά θα μπορούν να βγουν στον κόσμο κι αυτοί που είπαν το "ναι". Όχι να βγαίνουν αυτοί αντιμνημονιακοί και οι άλλοι να είναι οι "κακοί". Οργανωμένα , πειθαρχημένα και χωρίς να περισεύει κανένας, γιατί κι αυτοί που διεγράφησαν δε είναι αμαλητέα ποσότης. Αποτελούν σήμερα το 1/4 της κοινοβουλευτικής ομάδας.

  29. χωρις μασκα avatar
    χωρις μασκα 19/02/2012 19:21:26

    Δεν μπορεί να υπάρχουν μέσα στην Ν.Δ. μέλη με διαφορετικές απόψεις;Ολοι πρέπει νάναι δεξιοί ή νεοφιλελεύθεροι;Αυτά θα μας φάνε.Λοιπόν μέσα στην Ν.Δ.
    χωράνε όλοι όσοι σκέφτονται πατριωτικά με την σωστή σημασία της λέξης.Οσοι
    δεν αρέσκονται στα άκρα.Οσοι δεν αγαπούν τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα σαν αυτά του ΓΑΠ.Όσοι πιστεύουν στην κοινοβουλευτική δημοκρατία.Τώρα δε που έχουμε να δώσουμε την μεγάλη μάχη πρέπει να παραμερίσουμε τις ενδοκομ-ματικέςέριδες,να συσπειρωθούμε γύρω από τον Α.Σ.Να επιστρέψουν αυτοί που διεγράφησαν,πρέπει να βρει ένα τρόπο ο πρόεδρος.Δεν πρέπει να δώσει καμμιά χαρά σε αυτούς που η μοναδική τους έγνοια είναι να μην δουν την Ν.Δ. στην ε-
    ξουσία και τον Αντώνη Σαμαρά Πρωθυπουργό.Αυτοί στα ψηφοδέλτια π.χ. του
    νομού Ηρακλείου,π.χ. Μανώλης Κεφαλογιάννης θα συσπειρώσουν ανθρώπους
    που όχι μόνο δεν γουστάρουν το μνημόνιο,αλλά έχουν χάσει πολλά, σχεδόν τα
    πάντα.Εκτός και αν η βαθύτερη επιθυμία, είναι η πλειοψηφία των ψηφοφόρων
    της Ν.Δ. να είναι η οικονομική ελίτ,όλοι οι υπόλοιποι ειναι ανεπιθύμητοι,οπότε
    να το δηλώσετε και μερικοί μερικοί που δεν ανήκουμε στην κατηγορία αυτή να
    την κάνουμε εγκαίρως.Τις διαγραφές ας τις κρατήσει ο Πρόεδρος για μετά τις εκλογές , για όποιους διαννοηθούν να ξανακάνουν έκλυτο βίο,δυστυχώς ήταν
    πολλοί τέτοιοι επί της προηγούμενης διακυβέρνησης.Ο λαός δεν θα συγχωρήσει ούτε για ένα λεπτό τέτοιου είδους συμπεριφορές.Αυτοί οι τύποι που δυστυχώς πρέπει να τους ανεχθεί ο κόσμος της Ν.Δ. προεκλογικά δεν θα πρέπει να τους δείξει ο Σαμαράς ούτε ένα λεπτό ανοχή αν τολμήσουν να κάνουν τα ίδια.
    Τι θα πει δε ότι κάποιοι που υπάκουσαν στην κομματική πειθαρχία θα έχουν
    πρόβλημα με τους ψηφοφόρους;Ολοι καταλαβαίνουν ότι σε εκείνη την ψηφο-φορία μέχρι και ο πρόεδρος ήταν τραβάτε με κι ας κλαίω,άρα και αυτοί που ψήφισαν ΝΑΙ.Αρα αυτό το γεγονός θα παίξει μικρό ρόλο.Ας απευθυνθούν στους
    ψηφοφόρους με ειλικρίνεια και αυτοί θα καταλάβουν.Τώρα βέβαια για μερικούς
    θα φταίξουν άλλα πράγματα που πιθανόν θα δουν να μικραίνουν τα ποσο-στούλια τους.Κάτι λίγο τα πόθεν έσχες τους ,κάτι λίγο τα ένσημα που ποτέ δεν διέθεταν ,κάτι λίγο το life -style τους,κάτι λίγο οι αμαρτίες των πατεράδων τους,αυτά θα τους κοστίσουν,μια και τα ζώα ξύπνησαν και έχουν καταλάβει
    τον ρόλο που έπαιξαν και εξακολουθούν να παίζουν.Αλλά ας μην στενοχωρη-θούμε και γι αυτούς.Εχουν για να επιβιώσουν κι αυτοί και τα δισέγγονα τους.

  30. protovuliadialogou avatar
    protovuliadialogou 19/02/2012 19:51:12

    Σε στρατηγικής σημασίας θέματα, από την έκβαση των οποίων κρίνονται ζωτικά εθνικά συμφέροντα δεν νοούνται διακριτικές ευχέρειες διαφωνίας. Όσοι καταψήφισαν έδειξαν ότι, τουλάχιστον, δεν είναι σε θέση να διακρίνουν την σοβαρότητα των στιγμών. Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είναι άξιοι να εκπροσωπούν τον Ελληνικό Λαό πολλώ δε μάλλον από το μετερίζι της μεγάλης δημοκρατικής-πατριωτικής παράταξης.

  31. ΕΝΕΡΓΟΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ 19/02/2012 20:07:57

    Στην κρίσιμη εκείνη ψηφοφορία, μη το ξεχνάτε, ο Σαμαράς αγνόησε πολιτικό κόστος στο όνομα των συλλογικών συμφερόντων, παίζοντας κορώνα γράμματα την πολιτική του υπόληψη. Σε τέτοιες στιγμές οι σώφρονες βουλευτές συμπαραστέκονται στον αρχηγό, ακόμα κιαν διαφωνούν. Δεν μπορώ να βρώ δικαιολογία για τους διαγραφέντες (πολύ ορθώς) και θα κάνουμε λάθος που θα το πληρώσουμε αργότερα αν σκεφτούμε την εφήμερη συλλογή των κουκιών εν όψει των εκλογών.

    • Ναυαγός avatar
      Ναυαγός @ ΕΝΕΡΓΟΣ 19/02/2012 20:26:18

      ΕΝΕΡΓΕ = Χωρίς κουκιά ούτε μια μερίδα φάβα δεν γίνεται....

  32. χωρις μασκα avatar
    χωρις μασκα 19/02/2012 21:18:56

    Δεν ειναι δυνατόν στην Ν.Δ. να υπάρχουν φίλοι και μέλη που να μην είναι δεξιοί ή νεοφιλελεύθεροι;Εγώ λοιπόν πιστεύω ότι την Ν.Δ. με Πρόεδρο τον Α.Σα-μαρά μπορεί να την εμπιστεύεται κάθε πατριώτης,με την σωστή σημασία της λέξης.Αυτός που έχει πάνω από το δικό του συμφέρον το καλό της πατρίδας. Αυτός που πιστεύει στην κοινοβουλευτική δημοκρατία και δεν συμπαθεί τα άκρα προς κάθε κατεύθυνση.Ο αστός της μεσαίας τάξης τέλος πάντων που θέλει να προχωρήσουμε λίγο μπροστά και να σταματήσει εδώ αυτή η κατηφόρα.
    Τώρα θα πρέπει ενωμένοι να δώσουμε αυτό τον αγώνα.Δεν περρισεύει κανείς.
    Για τούτο το λόγο θα πρέπει να βρει ένα τρόπο ο Πρόεδρος να επιστρέψουν όλοι
    οι τελευταίοι διαγραφέντες.Πριν τις εκλογές.Όπως όλοι ξέρουμε, στην Ν.Δ.υ-πάρχουν πολλοί που όχι μόνο είναι εναντίον του μνημονίου ,αλλά πολλοί από αυτούς έχουν χάσει τα πάντα,έχουν χάσει την ζωή τους,τα όνειρα τους.Αυτούς ποιός θα τους φέρει πάλι κοντά ;Εκτός κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι στην Ν.Δ. πρέπει να εναπομείνει η οικονομική ελίτ και με αυτούς να κάνει κολλεγιά ο Σα-μαράς αν καταφέρει ποτέ να εκλεγεί.Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο ας μας το πείτε καθαρά να την κάνουμε μερικοί μερικοί με ελαφριά πηδηματάκια,που δεν ανήκουμε σ'αυτή την νομενκλατούρα.Ο Σαμαράς δεν πρέπει να κάνει την χάρη
    σ'όλους αυτούς που κύριο μέλημα τους είναι να μην γίνει κυβέρνηση η Ν.Δ. και
    ο ίδιος Πρωθυπουργός.Για τούτο το σκοπό θα παλεύουν μέχρι τελευταία στιγμή.
    Δεν πρέπει να τους κάνει το χατίρι.Είναι οι γνωστοί κύκλοι των εν Ελλάδι Νεο-
    φιλελευθέρων που ο κολλητός τους προχθές στο Ευρωκοινοβούλιο είχε το θράσος να πει ότι για όλα φταίει η Ν.Δ .Τον ακούσατε φαντάζομαι.Είναι οι εν Ελλάδι φίλοι και ομοιδεάτες του κου Reshler, που ρουφιάνευαν τόσο καιρό τον Σαμαρά.Ε!σ'αυτούς δεν πρέπει ο Σαμαράς να κάνει το χατίρι.Το χρωστά στο κάτω κάτω της γραφής σ'όλους όσους πιστέψαμε σ'αυτόν.Ειμαι σίγουρη ότι θα
    βρει τον τρόπο. Στο νομό Ηρακλείου π.χ. ποιός θα παλέψει για την Ν.Δ. αν όχι
    ο Μανώλης Κεφαλογιάννης ;
    Ολοι γνωρίζουν ότι ακόμα και ο πρόεδρος κατά βάθος ,στην ψηφοφορία της
    προηγούμενης κυριακής ήταν τραβάτε με κι ας κλαίω.Αρα θα βρεθεί τρόπος να
    επιστρέψουν .Καλό θα κάνει και όχι κακό.Όσο γι αυτούς που φοβούνται επειδή ψήφισαν ΝΑΙ ,μήπως έχουν προβλήματα με τους ψηφοφόρους,τώρα άλλα θάναι
    τα κριτήρια.Κάτι λίγο τα πόθεν έσχες μερικών μερικών,κάτι λίγο το life-style τους,κάτι λίγο τα ανύπαρκτα ένσημα που διαθέτουν που είναι σε πλήρη δυσα-ναλογία με το πόθεν έσχες τους,κάτι λίγο οι αμαρτίες των προγόνων τους, των οποίων τις έδρες κληρονομικώ δικαιόματι κατέλαβον.Εκεί μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα, μια και τα ζώα έχουν πια ξυπνήσει.Ελπίζω!
    Οσο για διαγραφές ας τις κρατήσει ο Πρόεδρος για μετά τις εκλογές για αυτούς
    που θα διαννοηθούν να κάνουν τα ίδια με αυτά που έκαναν στην προηγούμενη
    διακυβέρνηση της Ν.Δ.Εκεί να είναι αμείληκτος.Να μην το διαννοηθούν καν να
    συμπεριφερθούν ξανά το ίδιο,γιατί όπως είπαμε τα ζώα μας τελείωσαν.

  33. CORMORAN avatar
    CORMORAN 20/02/2012 09:50:31

    Η στάση του Μανώλη Κεφαλογιάννη με το να αποχωρήσει απο τη ψηφοφορία ήταν και παραμένει ένα από (άποψη τακτικής) ανεξήγητο λάθος! Αν ήθελε να καταψηφίσει, ας πήγαινε σαν τη Βόζενμπερκ να βροντοφωνάξει ένα ΟΧΙ στη Βουλή και να φύγει. Τουλάχιστον, θα ήταν ποιο έντιμο και τελικά θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα.. Δεν ξέρω αν είχε προειδοποιηθεί (ακούγεται πως ναι), άλλα οπωσδήποτε χρωστά μια εξήγηση για όλα αυτά στους ψηφοφόρους του. Δεν μπορεί να περάσει έτσι..
    Όσον αφορά τη προηγούμενη πολιτεία του, επιτρέψτε εμείς που ζούμε στη Κρήτη και τον γνωρίζουμε, να έχουμε μια ποιο σαφή άποψη. Πρόκειται για έναν εντιμότατο (μέχρι παρεξηγήσεως) πολιτικό, που στο θέμα αυτό εμφανίζει αυτοκαταστροφικές τάσεις, αφού είναι γνωστή η άκαμπτη στάση του απέναντι ακόμη και σε στενούς του συνεργάτες. Άλλωστε, στο στενό και κλειστό περιβάλλον του Ηρακλείου υπάρχουν πάρα πολλοί που πρόθυμα θα αποκάλυπταν οτιδήποτε για να τον πλήξουν, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει εμφανιστεί τίποτε.
    Έχει αποδείξει ότι διαθέτει «Όραμα» για το τόπο του που προσπάθησε να κάνει πράξη (σύγχρονη Μαρίνα και νέο παραλιακό μέτωπο στο Ηράκλειο), ενώ οι θέσεις του για δημιουργία μεγάλου εμπορικού λιμανιού στα νότια παραλία της Κρήτης και νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, αρχικά λοιδορήθηκαν με αντιπροτάσεις τύπου «λοξού διαδρόμου», αλλά τελικά υιοθετηθήκαν πλήρως. Η θητεία του στο ΥΕΝ έχει μόνο θετικά σχόλια να παρουσιάζει.
    Ο πολιτικός του λόγος είναι οξύς και ευθύς ακόμη και στην αυτοκριτική του (είμαστε όλοι μας καραγκιόζηδες). Δεν χαϊδεύει αυτιά και γι΄αυτό κάποιοι τον αντιπαθούν. Όμως πολλοί περισσότεροι τον εκτιμούν και τον στηρίζουν. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως είναι ο μόνος που άντεξε γενναία στο πασοκικό τσουνάμι του «λεφτά υπάρχουν» που χτύπησε τη περιοχή. Αυτός ο πολιτικός χρειάζεται πραγματικά στη παράταξη και δεν είναι δυνατόν να πάψει να αποτελεί μέρος της, τώρα ειδικά που οι θέσεις και οι απόψεις του φαίνονται να δικαιώνονται.
    Όμως, αν στο συγκεκριμένο θέμα η στάση του ήταν λάθος, πολύ μεγαλύτερο είναι η παραμονή του εκτός της ΝΔ. Να δοθούν άμεσα εξηγήσεις και να προχωρήσουμε μπροστά, γιατί δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Η παράταξη και η Κρήτη, χρειάζεται τώρα τον Μανώλη Κεφαλογιάννη πάλι στη «Πρώτη γραμμή»..

  34. Νίκος avatar
    Νίκος 22/02/2012 20:42:31

    Ας σκεφτεί κάποιος σε τι βαθμό θα τρωθεί η συνέπεια που πρέπει να επιδείξει ο Αντώνης Σαμαράς και η Ν.Δ προκειμένου να ανακτηθεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό η αξιοπιστία της παράταξης αν ανοίξει η πόρτα της επιστροφής στους διαγραφέντες.Η όποια δήλωση μετάνοιας από μέρος τους λίγες μόνο μέρες μετά από την επιλογή τους στην πιο κρίσιμη ψηφοφορία της βουλής μεταπολιτευτικά συνιστά τεκμήριο μέγιστης πολιτικής ανωριμότητας.Η πρώτη κυβέρνηση-εντολοδόχος της νέας μεταπολίτευσης πρέπει να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή εμπιστοσύνη του πολίτη-εντολέα.Δίχως τούτη την προυπόθεση η αποτυχία είναι προδιαγεγραμμένη.Εμπιστοσύνη με πολιτικά ανώριμους δεν επιτυγχάνεται.

  35. Y. avatar
    Y. 25/02/2012 21:28:37

    Να γυρίσουν, και θα κριθούν στις εκλογές από τους πολίτες ΝΔκράτες της περιοχής τους

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.