#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/10/2011 17:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Αν εμείς αποφασίσουμε να πεθάνουμε, η Ευρώπη θα ματώσει"



Του Γιώργου Χαρβαλιά*

Παρδαλή εικόνα περιφερόμενου συνοικιακού θιάσου, με όλα τα εφέ και τα συμπαρομαρτούντα, κλόουν και ακροβάτες, χοντρούς-λιγνούς, χιμπατζήδες και μαζορέττες, εμφανίζει τα τελευταία 24ωρα η κυβέρνηση επιτείνοντας την αγωνία, αλλά και το αίσθημα ναυτίας που κυριαρχεί στον ελληνικό λαό. Εναν λαό που υποχρέωνεται να παρακολουθήσει αμίλητος την χοντροκομμένη φάρσα, πληρώνοντας πανάκριβο εισιτήριο, υπό το άγρυπνο βλέμμα του γερμανού χωροφύλακα.

Το θέαμα είναι χυδαίο και τραγικό συνάμα.  Και το ερώτημα είναι ως πότε θα ανεχόμαστε αυτή αθλιότητα που βυθίζει τη χώρα σε ντε φάκτο αποικιοποίηση, αφρικανικού τύπου, με μια κυβέρνηση πανικόβλητων εντολοδόχων που σπεύδουν να μοιράσουν υποσχέσεις εθνικού μαζοχισμού και βασανιστηρίων, μήπως και καταφέρουν να μακρύνουν το φυτίλι της βόμβας που ετοιμάζεται να σκάσει στα χέρια τους.

Χωρίς αμφιβολία, έφτασε η ώρα να μιλήσουμε με καθαρές κουβέντες. Να κάνουμε λογαριασμό και να δούμε από δώ και μπρός που πάμε.  Και σ΄αυτό το διάλογο που πρέπει να γίνει δημόσια, ρόλο έχει η αντιπολίτευση, πρωτίστως μάλιστα η αξιωματική.

Μπροστά στο ζητούμενο της εθνικής επιβίωσης, απαγορευμένες λέξεις δεν υπάρχουν. Ούτε η κουβέντα για αυτά που λένε και γράφουν όλοι ανεξαιρέτως οι ξένοι αναλυτές «κάνει ζημιά», όταν γίνεται εντός συνόρων. Το αντίθετο μάλιστα. Ξεδιαλύνει την επιχείρηση συσκότισης που μάταια επιχειρούν ένας πολιτικά αυτιστικός πρωθυπουργός , ένας πρωθυπουργεύων με συμπτώματα συμπεριφορικής αστάθειας και διάφοροι άλλοι κονφερασιέ του κυβερνητικού τσίρκου.

Διάλογος λοιπόν και μάλιστα δημόσιος. Για να ξέρουμε με ποιό τίμημα θα οργανώσουμε, ως έθνος πλέον, την απόδραση μας.

Μία δραματική αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους, είναι, σύμφωνα με το 90% των ξένων οικονομικών αναλυτών η μοναδική λύση στο ελληνικό πρόβλημα δανεισμού . Αντι λοιπόν να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, καλό θα ήταν να μάθουμε με ποιούς όρους αυτή θα οργανωθεί και κυρίως ποιό είναι το κατάλληλο τάιμιγκ για να την επιδιώξουμε.

Υπάρχουν πολλές συνιστώσες γύρω από την περίπλοκη εξίσωση της αναδιάρθρωσης που καθορίζουν το τελικό όφελος για την ελληνική οικονομία. Αν, λόγου χάριν, το «κούρεμα» γίνει συντεταγμένα(και συμπεφωνημένα) ως διαγραφή χρέους, αν θα προκύψει ως μονομερής πράξη(στάση πληρωμών και δήλωση αδυναμίας επιστροφής τμήματος των καταβληθείσων πιστώσεων) ή αν θα προκύψει ως αποτέλεσμα τυχαίου γεγονότος που θα επισημοποιήσει το «κρασάρισμα» της ήδη πτωχευμένης ελληνικής οικονομίας.

Ασφαλώς το εγχείρημα έχει και συνέπειες. Δεν γνωρίζω καμία περίπτωση όπου χαρίζεται χρέος με τον δανειστή ευτυχισμένο και τον οφειλέτη...αρτιμελή. Μπροστά στην περίπτωση όμως τα δανεικά να γίνουν...αγύριστα, πάντα υπάρχουν περιθώρια έντιμων συμβιβασμών.

Υπό αυτή την έννοια, αυτή η κυβέρνηση, καλό θα ήταν να μας εξηγήσει πώς και γιατί παζάρεψε πριν μία εβδομάδα την «συντεταγμένη χρεοκοπία», εντός ευρώ, με κούρεμα χρέους 50% και κυρίως, γιατί αποφάσισε να κάνει πίσω πανικόβλητη, διαψεύδοντας το γεγονός και εμμένοντας στην συμφωνία-ασπιρίνη της 21ης Ιουλίου(που είναι άκρως αμφίβολο αν είναι εφαρμόσιμη στην αρχική της σύλληψη).

Τι ζήτησαν οι Γερμανοί για να μας επιτρέψουν την αναδιάρθρωση και προκάλεσε ηλεκτροσόκ στους υποτακτικούς συνομιλητές τους; Μήπως να καθορίζουν και πότε θα πηγαίνουν οι Ελληνες στη...τουαλέττα;

Επειδή φοβούμαι πώς κάτι τέτοιο συνέβη, ήρθε ή ώρα να εξηγήσει κάποιος  στην Καγκελλαρία, πώς αν εμείς αποφασίσουμε να πεθάνουμε, η Ευρώπη θα ματώσει. Και μπορεί η αιμορραγία να αποδειχτεί ακατάσχετη..

*Το άρθρο θα δημοσιευτεί στον αυριανό "Τύπο της Κυριακής"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aggelos avatar
    Aggelos 01/10/2011 17:16:05

    σκληρα τα ειπε ,αλλα αληθινα..

  2. KA avatar
    KA 01/10/2011 17:24:07

    Επιτέλους! Επιτέλους!

    Ο Γ. Χαρβαλιάς είναι εξαίρετος αρθρογράφος! Αλλα δεν είναι αυτό που με ενθουσιάζει. Με ενθουσιάζει πως - έστω και αργά - από τις παρυφές της ηγεσίας της ΝΔ γράφεται επώνυμα και ρητά πως ΕΝΑ είναι το παιχνίδι: η σωτηρία της χώρας με τις λιγότερες δυνατές συνέπειες. Και μπροστά σε έναν τέτοιο στόχο, ΟΛΑ τα όπλα είναι επιλέξιμα. ΟΛΑ. Αρκεί να βάλεις τις προτεραιότητες. ΑΚόμα και τα "πυρηνικά". Και ο νοών νοείτω ....

  3. alexis avatar
    alexis 01/10/2011 17:26:44

    Όταν εμείς θα είμαστε στην κόλαση η τον παράδεισο(ανάλογα με τις αμαρτίες του καθενός μας) θα στοιχηματίσουμε για το πόσο μα ματώσει η Ευρώπη!!! Και οι άθεοι τι θα γίνουν ρε παιδιά???

  4. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 01/10/2011 17:28:23

    Aψογη ανάλυση! Μακάρι να ενστερνίζονταν την αποφασιστικότητα(και τον ρεαλισμό) του κειμένου και κάποια παλλικάρια στη Συγγρού. Αλήθεια, μετά από όλα αυτά, γιατί δεν έχει διαγραφεί ο Κυριάκος; Τι άλλο δηλαδή πρέπει να πεί εκτός από το να παρομοιάσει τον Σαμαρά με τον Παπανδρέου("λεφτά υπάρχουν"). Είναι δυνατόν να μένουν αυτά έτσι και να κάνουμε το παγώνι; Κακό μας κάνει και όχι καλό η παραμονή του στις τάξεις του κόμματος. Ξυπνήστε ρεεεε!

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Wraia ta leme 01/10/2011 19:04:51

      Οι ιδέες του Κυριάκου μπορεί να είναι και καλές, αλώστε αν δεν ήταν αληθοφανείς δεν θα τολμούσε να κάνει δημόσια κριτική, σε αυτό ποντάρει. Σαν αρχή, θα πρέπει όλα τα μέλη να έχουν το θάρρος να λένε την γνώμη του και να βοηθούν την ΝΔ στην διαμόρφωση της πολιτικής της. Το πρόβλημα όμως είναι ότι ο Κυριάκος για μια ακόμη φορά δεν τα λέει αυτά που λέει στα όργανα του κόμματος αλλά στα ΜΜΕ.
      Και επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει κάτι τέτοιο, συμφωνώ και εγώ, και το έχω ήδη υποστηρίξει και παλιότερα, ότι σε πρώτη ευκαιρία πρέπει να πάρει δρόμο. Άλλωστε, ο Κυριάκος έχει ευθύνη για τον συγκεκριμένο τομέα του Περιβάλλοντος και θα έπρεπε να επικεντρώνεται στο αυτό το αντικείμενο και όχι να μας παίζει τον εν δυνάμει αρχηγό. Αρχηγό έχουμε! καλοθελητές τύπου Κυριάκου και Αρούλη δεν χρειαζόμαστε. Συγχρόνως όμως πρέπει και η ΝΔ να ενισχύσει τον ρολό των θεσμικών της οργάνων ώστε και πιο εύκολο να είναι για τα μέλη να προσφέρουν στην διαμόρφωση του προγράμματος και της πολιτικής του κόμματος, αλλά και να δίνεται και η δέουσα προσοχή στις ιδέες που καταβάλλονται. Δεν λέω ότι δεν έχει γίνει, η ότι δεν γίνεται αυτό, αλλά όσο πιο καλή δουλειά γίνεται από τους Τομεάρχες και τις Γενικές Γραμματείες τόσο πιο δύσκολο θα είναι για μετρικούς να δικαιολογήσουν την εσωστρέφεια που καλλιεργούν.

  5. Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
    Κωστας Ε. Χριστοδουλου 01/10/2011 17:29:54

    Άν γίνεται ,θά προτιμούσα να ζήσουμε ,έστω κι άν ματώσουμε έμείς !!!!

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 01/10/2011 17:41:35

    Μήπως να καθορίζουν και πότε θα πηγαίνουν οι Ελληνες στη…τουαλέττα;

    μα το νερό θα πάει στους Γάλλους....

    Θα πρέπει να γίνεται διαβούλευση μέσο τηλεδιάσκεψης πότε θα χρησιμοποιείται το αγαθό των σωτήρων για να καθαρίσουν τα κακά των Ελλήνων....

  7. koinos_nous avatar
    koinos_nous 01/10/2011 17:46:21

    Γιατι εκαναν πισω?
    Απλα επειδη οι τραπεζιτες εδω θα πεινασουν και θα βαλουν χερι στις καταθεσεις μας και εκει ακριβως θα γινει ο ταφος τους.

  8. Πητ avatar
    Πητ 01/10/2011 17:51:12

    Ωραία λογική. Να πεθάνουμε εμείς για να ματώσουν οι άλλοι. Μου θυμίζει το παιδάκι από το "Αστεριξ στην Ισπανία" που κράταγε την αναπνοή του μέχρι να του κάνουν τα χατίρια του. Πότε θα καταλάβουμε ότι με εκβιασμούς δεν μπορούμε να επιβληθούμε σε ισχυρότερους μας. Προφανώς και δεν θα πάμε να δεχτούμε ότι μας προτείνουν (αυτό είναι λογική Μητσοτάκη) αλλά υπό την απειλή θανάτου τα πάντα είναι διαπραγματεύσιμα. Και δεν είναι θα πεθάνουμε μια φορά και τελειώσαμε. Το πρόβλημα είναι ότι θάνατος μας θα κρατήσει δεκαετίες. Πως είμασταν το '74 που πήραν την Κύπρο; Αυτή τη φορά θα είναι το Αιγαίο και η Θράκη.

    • A.M. avatar
      A.M. @ Πητ 01/10/2011 18:35:21

      @Πητ έγραψε:
      «Πότε θα καταλάβουμε ότι με εκβιασμούς δεν μπορούμε να επιβληθούμε σε ισχυρότερους μας. »

      Ποτέ!
      Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι με εκβασμούς δεν μπορούμε να επιβληθούμε στους ισχυροτέρους μας.
      Αν είμαστε σε ένα δωμάτιο οι δυό μας και εσύ έχεις δέκα μπράβους μαζί σου οπλισμένους σαν αστακούς και σύ «σιδερωμένος» όσο δεν παίρνει και εγώ είμαι μόνος μου και δεν έχω - σε σχέση με σάς - σχεδόν τίποτε από όπλα ΑΛΛΆ κρατάω μια απασφαλισμένη χειροβομβίδα στο χέρι και είμαι αποφσισμένος πριν με στείλετε «ταξίδι με την βάρκα» να σας πάρω όλους μαζί μου θα παζάρευες υπό κάποιους όρους να με αφήσεις να φύγω απ το δωμάτιο σε αντάλλαγμα τις ζωές σας ή θα προτιμούσες να πάμε όλοι μαζί το «ταξίδι με την βάρκα»;
      Τι λές;
      Βλέπεις, όταν τα πράγματα φτάνουν στα άκρα και είσαι ούτε ή άλλως πεθαμένος μπορείς να επιβληθείς ΚΑΙ με εκβιασμούς στους ισχυρότερους από σένα.
      Γιατί εσύ δεν έχεις να χάσεις τίποτε ή έχεις να χάσεις ελάχιστα ακόμα - επειδή δεν σούχει μείνει και τίποτε άλλο να χάσεις δλδ - ενώ οι άλλοι έχουν να χάσουν πολύ περισσότερα από σένα.
      Αρκεί να τόχεις πάρει απόφαση και να μην κολώνεις στην σκέψη ότι μπορεί «να ταξιδέψεις με την βάρκα και να διασχίσεις τον Αχέροντα.»

      Τα πράγματα για τον Έλληνα αγγίζουν ήδη τα έσχατα όριά τους!
      Και η κυβέρνηση το βλέπει, το διαισθάνεται και τρέμει.

      @Πητ έγραψε:
      «Πως είμασταν το ’74 που πήραν την Κύπρο;
      Αυτή τη φορά θα είναι το Αιγαίο και η Θράκη.»

      Πως είμασταν δηλαδή το '74 που πήραν την Κύπρο;
      Από οικονομικής τουλάχιστον άποψης είμασταν μια χαρά.
      Και δεν Κύπρο ΔΕΝ την πήραν, τους την παραχωρήσαμε!

      Όσο για το Αιγαίο και την Θράκη.
      Μην φάς έχουμε γλαρόσουπα!
      Η Τουρκία ΔΕΝ πρόκειται να δεί δυτική Θράκη και Αιγαίο τουρκικά.
      Δεν θα προλάβει.

      • Πητ avatar
        Πητ @ A.M. 01/10/2011 18:49:45

        Τα θα πεθάνω για να ματώσεις θυμίζουν κάτι γυναικούλες που τις απατάνε οι άντρες τους κι αυτές αποφασίζουν να αυτοκτονήσουν. Κάνουν δηλ. τη ζωή αυτού που μένει πίσω πολύ πιο εύκολη.
        Κι εγώ πιστεύω ότι η μόνη λύση είναι να γίνει αναδιάρθρωση του χρέους αλλά μόνο κατόπιν συμφωνίας με τους δανειστές μας. Μονομερείς αποφάσεις μας οδηγούν στην έξοδο από το ευρώ και στο θάνατο που θα διαρκέσει δεκαετίες. Έγραφε ο Μακιαβέλι ότι ένας άνθρωπος μπορεί να σε συγχωρήσει αν του σκοτώσεις τον πατέρα αλλά ποτέ δεν θα σε συγχωρήσει αν του πειράξεις την περιουσία. Αν αποφασίσουμε μόνοι μας, με περίσσιο θράσος να μην πληρώσουμε τα χρέη μας θα μας εκδικούνται για τα χρωστούμενα μέχρι το έτος 3000. Κι εδώ έρχεται και το Αιγαίο και η Θράκη. Βέβαια παραγνωρίζω την τεράστια εγχώρια αμυντική βιομηχανία που θα αντικαταστήσει τις μπλοκαρισμένες πια εισαγωγές αμυντικού υλικού (ειρωνικά το λέω, μην πιστέψουν ορισμένοι ότι έχουμε αμυντική βιομηχανία). Παρόλα αυτά επιμένω. Ζωή υπάρχει μόνο μέσα στο ευρώ.
        Με ανησυχεί μάλιστα το ότι τέτοιες ιδέες εκφράζονται από άτομα που υποτίθεται ότι είναι σύμβουλοι του Σαμαρά. Και δικαίωμα του Σαμαρά είναι να έχει κοντά του όποιους εκείνος νομίζει. Δικαίωμα μου όμως κι εμένα να ξέρω τι τον συμβουλεύουν κι αν ο ίδιος ο Σαμαράς σκέφτεται, έστω και στο πίσω μέρος του μυαλού του, την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ.

        • A.M. avatar
          A.M. @ Πητ 01/10/2011 18:58:57

          @Πήτ έγραψε:
          «Μονομερείς αποφάσεις μας οδηγούν στην έξοδο από το ευρώ και στο θάνατο που θα διαρκέσει δεκαετίες.»

          Ενώ με την παραμονή μας στο ευρώ θα .. ζήσουμε!
          Είσαι πολύ σίγουρος γι αυτό, για το ότι θα ζήσουμε δλδ;
          Γιατί εγώ γνωρίζω ΉΔΗ πάρα πολλούς που στερούνται των αναγκαίων λόγω ανεργίας και βλέπω και πάρα πολλούς να ψάχνουν τροφή στους σκουπιδοντενεκέδες.
          Και πάρα πολλοί έχουν ΉΔΗ αυτοκτονήσει.
          Δεν θυμάμαι τέτοιες εικόνες στην Ελλάδα ούτε το '74, ούτε το '80, ούτε το '90.
          Έχω ακούσει και διαβάσει για τέτοιες καταστάσεις στην περίοδο της κατοχής το '41.
          Έκτοτε, και για όλα τα χρόνια που νόμισμά μας ήταν η δραχμή, τέτοια φαινόμενα ΔΕΝ υπήρξαν.
          Αν λοιπόν η παραμονή μας στο ευρώ σημαίνει ΘΆΝΑΤΟ για τους Έλληνες να λείπει το βύσσινο.

          Αν και συζητάμε για ένα νόμισμα που σε λίγα χρόνια ΔΕΝ θα υπάρχει.
          Στο ευρώ αναφέρομαι.

          • Πητ avatar
            Πητ @ A.M. 01/10/2011 19:10:29

            Πότε θα παραδεχτούμε ότι η ανεργία είχε πέσει αποκλειστικά και μόνο χάρη στο φτηνό δανεισμό; Η Ελλάδα ήταν και θα είναι πάντα φτωχή χώρα. Κι όχι λόγω κάποιας συνομωσίας των Αμερικάνων ή των Γερμανών ή των Εβραίων (το παίρνω πίσω αυτό, οι Εβραίοι είναι φίλοι μας πια). Ας κάνουμε μια σύγκριση με την Τσεχία. Η Τσεχία έχει ντόπιες βιομηχανίες (σημασία έχει που λειτουργούν όχι σε ποιον ανήκουν), έχει κοιτάσματα μετάλλων, λειτουργεί συμπληρωματικά ή και ανταγωνιστικά σε μεγαλύτερες χώρες, έχει χαμηλό εργατικό κόστος και βρίσκεται στο κέντρο της Ευρώπης. Εμείς δεν έχουμε τίποτα από τα παραπάνω αλλά έχουμε ήλιο, θάλασσα και βουνά. Οι περισσότερες από τις επιχειρήσεις και το μεγαλύτερο μέρος της κατανάλωσης στηριζόταν στο ευρώ. Τώρα με μηδενικά νέα δάνεια φεύγει ο αφρός. Αν τα πράγματα είναι τώρα τόσο άσχημα φαντάσου πόσο πιο άσχημα θα είναι εκτός ευρώ. Αλλά αυτή η κουβέντα δεν έχει νόημα. Έχεις την άποψη σου κι εγώ τη δική μου.
            Μπορεί κανείς να μου απαντήσει τι ενδεχομένως πιστεύει ο Σαμαράς; Ή τι πιστεύετε εσείς ότι θέλει ο Σαμαράς; Δραχμή ή ευρώ;

          • A.M. avatar
            A.M. @ Πητ 01/10/2011 19:21:49

            @Πητ έγραψε:
            «φαντάσου πόσο πιο άσχημα θα είναι εκτός ευρώ.»

            Γιατί θα πρέπει να φανταστώ κάτι που έχω ήδη ζήσει;
            Γιατί πρέπει να φανταστώ την Ελλάδα έξω απ το ευρώ όταν την Ελλάδα την έχω ζήσει για σαράντα ολόκληρα χρόνια ΧΩΡΙΣ το ευρώ;
            Και μόλις μια δεκαετία με το ευρώ.

            Μπορώ λοιπόν - κατά την δική μου πάντα κριτική ικανότητα - να κάνω συγκρίσεις ανάμεσα σε αυτές τις δύο «Ελλάδες».
            Και δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία για μένα ότι η ζωή στην Ελλάδα στην πρό ευρώ εποχή ήταν ΧΊΛΙΕΣ φορές καλύτερη απ την ζωή μετά την είσοδο στο ευρώ.

            Και επειδή κάτι έγραψες για θάλασσες, βουνά, τουρισμό κλπ κλπ

            Επί δραχμής τα ελληνικά νησιά «βούλιαζαν» κυριολεκτικά από τουρίστες!
            Σήμερα;
            Ζητιανεύουν από κάνα μπατιροτουρίστα και με τιμές εξευτελιστικές οι ξενοδόχοι και αν.

            Όταν ΔΕΝ έχεις εθνικό νόμισμα ΔΕΝ μπορείς να ασκήσεις εθνική πολιτική!
            Τελεία και παύλα._

          • JOHN avatar
            JOHN @ Πητ 01/10/2011 20:08:14

            Πητ.Γιατι λες οτι η Ελλαδα ειναι φτωχη χωρα.Καθε αλλο κακοδιχειρηση και απουσια προγραμματισμου τη κανουν και μειαζει με φτωχη.Γραφεις για το φτηνο δανεισμο.Εγω θα ελεγα για αλογιστο δανεισμο που κατεληγε σε ακατασχετο κατανολωτισμο,και σε συνδιασμο που δεν παραγουμε πια τιποτε μας εφεραν στα σημερινα αδιεξοδα.Τωρα το δραχμη η ευρω ειναι ψευτοδηλημα.Στη κατασταση που ειμαστε καλες λυσεις δεν υπαρχουν και αποφασιζεις για τη λιγοτερο κακη.Και δυστιχως στη συγκεκριμενη περιπτωση η λιγοτερο κακη ειναι η δραχμη.Η παραμονη στο ευρω με συνταγες υφεσης και εξαθλιωσης θα επιφερει την ολικη καταστροφη μας μονο και μονο για να παρουν προσκαιρη παραταση ζωης οι εμπνευστες του και οι διαχεριστες του.Η αμεση επανεκινηση της οικονομιας για να βγουμε απο την υφεση και η ανταγονιστικοτητα με τις στρεβλωσεις που υπαρχουν μονο με εθνικο νομισμα μπορει να επιτευχθει.

      • anaconda avatar
        anaconda @ A.M. 01/10/2011 23:21:10

        Πολύ καλό, μπράβο !
        Το σχολιό σου, να γίνει συνέχεια του άρθρου!

      • A.M. avatar
        A.M. @ A.M. 02/11/2011 09:52:33

        Λέτε τελικά ο ΓΑΠ να ...απασφάλισε την χειροβομβίδα;
        Και να απειλεί...
        ..«ή μας σώνετε αξιοπρεπώς ή πάμε όλοι για ταξίδι μακρυνό;»

        Έστω και τώρα δεν είναι άσχημα.

        Αν πράγματι ενεργεί έτσι τότε σίγουρα βλάκας δεν είναι.
        Αιφνιδίασε τον πλανήτη παίζοντας το χαρτί ανάποδα στην καταλληλότερη στιγμή, εκεί που όλοι «μας είχαν» και κανένας δεν το περίμενε, ειδικά ο Γαλλογερμανικός άξονας.

        ΥΓ.
        Χμμμ.., μήπως διαβάζει antinews o GAP?

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Πητ 01/10/2011 18:42:28

      Το ζήτημα τίθεται ως εξής:
      Σκλάβος ή πεθαμένος

      Και μέχρι αυτή τη στιγμή, αυτό που φαίνεται, είναι ότι μας ετοιμάζουν για σκλάβους. Κάποιοι, αυτοί με τα σβησμένα πρόσωπα θα τη γλιτώσουν κάπως. Θα είναι οι επιστάτες των σκλάβων

      • A.M. avatar
        A.M. @ Αρματιστής 01/10/2011 18:47:36

        @Αρματιστής έγραψε:
        «Το ζήτημα τίθεται ως εξής:
        Σκλάβος ή πεθαμένος»

        «Ελεύθερος ή πεθαμένος!»
        Αυτό είναι ή θάπρεπε να είναι το δίλλημα του Έλληνα.
        Το «σκλάβος» ΔΕΝ παίζει με την καμμία!

        • Αρματιστής avatar
          Αρματιστής @ A.M. 01/10/2011 21:12:49

          Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Προτιμώ ελεύθερος και φτωχός, παρά σκλάβος.
          Παραπάνω αντέστρεψα τα λεγόμενα του Χριστοδούλου.
          Άλλωστε οι απόψεις μου έχουν καταγραφεί.

          Μονομερής στάση πληρωμών, άμεση απομάκρυνση των γκαουλάιτερ, ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας, έξοδος από το ευρώ, βαθύ κούρεμα και αυστηρός εθνικός έλεγχος στο κράτος και στα οικονομικά του.

          Ζητείται Έλληνας πατριώτης για να τα εκτελέσει.

  9. KA avatar
    KA 01/10/2011 18:05:46

    Έχει ενδιαφέρον το πώς αντιλαμβάνονται τον τίτλο του άρθρου κάποιοι από τους σχολιαστές παραπάνω (Πητ, Κωστας Ε. Χριστοδουλου). Αν είχαν κάνει τον κόπο να διαβάσουν το άρθρο δεν θα έμεναν ίσως στην ανάλυση του τίτλου.

    Είναι προφανές πως "να πεθάνουμε" σημαίνει "να πτωχεύσουμε". Η πτώχευση είναι ενα είδος οικονομικού θανάτου που επιβάλλει να ξεκινήσεις σχεδόν απο την αρχή την οικονομία σου. Και το άρθρο συζητάει για το αν πρέπει επιτέλους να πέσουν τα ταμπού και να συζητηθεί η περίπτωση (και οι παράμετροι) μιάς χρεωοκοπίας δημόσια! Η Ευρώπη προφανώς δεν θα "ματώσει" κυριολεκτικά, αλλά ίσως να έχει να αντιμετωπίσει ένα τσουνάμι τρισεκατομμυρίων ως αποτέλεσμα της Ελληνικής χρεωκοπίας.

    Σε ένα σοβαρό κράτος, όλα συζητιούνται και για όλα γίνεται προετοιμασία (έστω υπό μορφήν σχεδίου). Αυτά που γράφει ο Γ. Χαρβαλιάς τα λένε πολλοί. Υπήρξε ένα εξαίρετο άρθρο του Καθ. Στ. Σκαπέρδα (προηγ. ανάρτηση του antinews) από τον Guardian. Kαθώς και άλλα πολλά άρθρα στο ίδιο κλίμα.

    Όσο για αυτά που γράφει ο Πητ, περί εκβιασμών από αδύνατους προς δυνατούς, μάλλον αξίζει να διαβάσει αυτά που γράφει ο Δημ. Κωνσταντακόπουλος (http://konstantakopoulos.blogspot.com/)

    "Ασφαλώς, το όπλο της στάσης πληρωμών είναι το οικονομικό αντίστοιχο ενός ατομικού όπλου. Είναι καλύτερα να μην το χρησιμοποιείς ποτέ, είναι όμως πολύ αποτελεσματικό ως απειλή. Και στην κατάσταση που έχει βρεθεί η χώρα δεν μπορεί να αφήσει να της το πάρουν, γιατί είναι η τελευταία οικονομική γραμμή άμυνας που διαθέτει. "

    Όσο δε γι' αυτά που γράφεις φίλε Πητ περί Κύπρου, 1974, Αιγαίου κτλ., μάλλον έχεις μπερδευτεί. Η παγίδα που στήθηκε το 1974 σε έναν πανηλίθιο δικτάτορα δεν έχει σχέση με τη σημερινή εθελοδουλεία. Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, λίαν ατυχώς ....

  10. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/10/2011 18:19:38

    Η πιο ορθή λύση, κρίνοντας εκ των υστέρων, θα ήταν η χρεωκοπία τον χειμώνα ή τις αρχές της άνοιξης του 2010. Οταν οι ξένες τράπεζες ακόμα ήταν φορτωμένες με τα "τοξικά" ελληνικά ομόλογα. Και είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι συζητήθηκε σοβερά το θέμα και ήταν να γίνει μέσα σε συγκεκριμένο σαββατοκύριακο. Θα γινόταν φυσικά σεισμός, αλλά σιγά-σιγά θα ανακάμπταμε. Αντε να έμεναν οι δημόσιοι 2 μήνες απλήρωτοι. Αλλά έλειψε το πολιτικό θάρρος και προτιμήθηκε η πιο "λογική" λύση του δανεισμού μέσω μνημονίου, που αποδείχθηκε τελικά η πιο παράλογη και ατελέσφορη....

  11. BlueSky avatar
    BlueSky 01/10/2011 18:28:03

    Αγαπητέ Γιώργο Χαρβαλιά: Αναδημοσιεύω από blog:

    ''Αρνήθηκε να αναλάβει οικόπεδο της κυπριακής ΑΟΖ!
    Αυτό και αν είναι απαράδεκτο! Ο ελληνικός λαός στην κυριολεξία πεινά, η Ελλάδα περνά τη χειρότερη κρίση στην ιστορία της, έχει υποθηκεύσει την κυριαρχία και την αξιοπρέπεια της στο βωμό της αποπληρωμής των χρεών της (που δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ), αλλά ο Γιωργάκης Παπανδρέου αρνήθηκε να αναλάβει η χώρα την εκμετάλλευση ενός από τα θαλάσσια οικόπεδα της κυπριακής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης!
    Σύμφωνα με πληροφορίες, η προσφορά έγινε από την Κύπρο τις τελευταίες ημέρες κα αφορούσε το οικόπεδο 1, αλλά ο Παπανδρέου αρνήθηκε, παρά τη σοβαρή προοπτική για αποκόμιση οικονομικών (εκτός των άλλων) οφελών.

    Δεν είναι γνωστές οι δικαιολογίες που έδωσε. Αλλά, ότι και να είπε είναι απαράδεκτος!
    ΠΗΓΗ.
    Παρότι οφείλουμε να είμαστε συγκρατημένοι σε τέτοιες ειδήσεις, ο...βίος και η πολιτεία του Γιωργάκη μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως πρόκειται για πραγματικό γεγονός!
    Υπενθυμίζουμε πως όταν είχε καταγγελθεί ότι ο ίδιος είχε αρνηθεί τη ρωσική βοήθεια ΥΨΟΥΣ 25 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ, πολλοί μιλούσαν για "συνωμοσιολογία" κλπ. Έλα όμως που τελικά αποδείχτηκε πως ίσχυε 100%!

    Στην περίπτωση της Κύπρου, ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑ η μη αποδοχή της σχετικής προσφοράς, αφού εκτός από τα τεράστια οικονομικά οφέλη, η Ελλάδα θα έδειχνε πως παίζει ενεργό ρόλο στο "παιχνίδι" της ενέργειας στην Ανατολική Μεσόγειο, κάτι που μέχρι τώρα κάνει σαν...πασάς η Τουρκία!

    Πρόκειται για μία ακόμα πράξη εσχάτης προδοσίας, ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΤΙΜΩΡΗΤΗ!''

    Από
    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/10/blog-post_01.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2Fhellas-orthodoxy+%28Hellas-Orthodoxy%29

    Ισχύει κάτι τέτοιο;
    Γνωρίζει η ΝΔ κάτι ανάλογο;
    Το γνωρίζει ο πρόεδρος;
    Θα κάνει κάτι σχετικό;
    Θα κάνει αντιπολίτευση επ' αυτού;
    Ένας ΝΔημοκράτης!

  12. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 01/10/2011 18:53:39

    Φαεινή ιδέα...Να πεθάνουμε εμείς, να ματώσουν οι άλλοι. Νοοτροπία μουσουλμάνου βομβιστή αυτοκτονίας. Θα προκόψουμε με τέτοιες συμβουλές...

    • Πητ avatar
      Πητ @ μεταρρυθμιστής 01/10/2011 18:58:20

      Χαχαχαχα! Απίθανο!

    • A.M. avatar
      A.M. @ μεταρρυθμιστής 01/10/2011 19:01:56

      @μεταρρυθμιστής

      Αν αυτό κατάλαβες απ το άρθρο
      χρειάζεσαι επειγόντως φροντιστήριο ...Ελληνικών!

    • Superfrog avatar
      Superfrog @ μεταρρυθμιστής 01/10/2011 19:04:57

      Όχι αγαπητέ, δεν είναι νοοτροπία μουσουλμάνου καμικάζι, είναι νοοτροπία Έλληνα. Αλλά έπρεπε να παραδοθούν και οι 300, και οι Μεσσολογγίτες και όλοι οι άλλοι. Οι Σουλιώτισσες προτίμησαν το θάνατο από την ατίμωση. Αν εσύ προτιμάς μπορείς να πας για ευνούχος στο χαρέμι του πασά.

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Superfrog 01/10/2011 19:17:18

        Βλάσφημε βατραχομούρη οι 300 πήγαν για να σκοτώσουν όλους τους αντιπάλους, όχι για να πεθάνουν οι ίδιοι ματώνοντας απλά τους άλλους. Πήγαν για να νικήσουν. Ο Έλληνας δεν πάει για να πεθάνει, πάει για να νικήσει και να γυρίσει σπίτι του. Αυτή είναι η νοοτροπία μας. Δεν είμαστε φαταλιστές. Αν δεν βρισκόταν ο Εφιάλτης, ακόμα στις Θερμοπύλες θα ήταν οι 300, σκοτώνοντας Πέρσες.Αυτό που λέει ο Χαρβαλιάς στο τέλος του άρθρου του ταιριάζει περισσότερο σε Άραβες, Πακιστανούς και λοιπούς ανήμπορους μουσουλμάνους, που εύχονται να ανατιναχθούν ...500 μέτρα από τον πλησιέστερο εχθρικό στόχο, πετυχαίνοντας να ...σπάσουν τα τζάμια του εχθρικού στρατοπέδου!

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ μεταρρυθμιστής 01/10/2011 22:03:23

          ειδικά οταν του ειναι αδιαφορο το αν θα ζησει ή αν θα πεθανει - και το μονο που τον ενδιαφέρει ειναι να νικησει - συνήθως νικά

  13. KA avatar
    KA 01/10/2011 19:09:56

    Ωραία!

    Καλά που ήλθε κι ο μεταρρυθμιστής, και καταλάβαμε επιτέλους το νόημα του άρθρου! Πως είναι λογική βομβιστή αυτοκτονίας!

    Γιατί με τον πητ είχαμε μισο-καταλάβει: πως είναι σαν την απατημένη γυναίκα που αυτοκτονεί(!!!!).

    Factorx, βάλε ένα alarm στις αναρτήσεις τους. Μην χάνουμε τέτοιες απόψεις και δεν μπορέσουμε να ξεστραβωθούμε.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ KA 02/10/2011 12:22:46

      Οι απόψεις "ανθρώπων" σαν τον μεταρρυθμιστή είναι σε επίπεδο σπαμαρίσματος αντίστοιχες με τα διάφορα email που αφρικανοί αξιωματούχοι σου χαρίζουν δισεκατομύρια.

  14. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 01/10/2011 19:54:50

    Προφανώς οι λούληδες κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν.

    "Θάνατος" σημαίνει Θάνατος της νοοτροπίας της εξάρτησης. Ηρωική έξοδος σημαίνει τέλος τα δανεικά και τέλος οι άχρηστο. Καταρρέει το σαθρό ετοιμόρροπο δημόσιο καθεστώς. Όσα λαμόγια δεν προλάβουν να κρυφτούν τους παίρνει και τους σηκώνει. Όσοι έχουν τα κότσια βγαίνουν έξω και φέρνουν συνάλλαγμα.

    Οι υπόλοιποι πιάνουν τα "αλέτρια" για να μην πεινάσουν. Το "αλέτρι" ο καθένας μπορεί να το φανταστεί όπως νομίζει. Το έχουμε ξαναπεί: Δεν μας έχουν ρίξει ατομική βόμβα.

    Η επαρχία ξαναζωντανεύει εκ των πραγμάτων. Οι άνθρωποι δουλεύουν πραγματικά. Η πραγματική επανεκκίνηση δίνει ελπίδα.

    Το θέμα είναι αν η ομάδα ανθρώπων που θα προσπαθήσει να συντονίσει το επιχείρημα, θα έχει την εμπιστοσύνη του μεγαλύτερου τουλάχιστον μέρους του λαού. Αν δεν το έχει όλα αυτά θα γίνουν με τρόπο χαοτικό. Αλλά θα γίνουν.

    Ο άλλος δρόμος είναι ο "εύκολος". Πουλάμε τη ψυχή μας και συνεχίζουμε να παίρνουμε τη "δόση" μας. Συνεχίζει η αποχαύνωση. "Λεφτά υπάρχουν". Οι γενιές που έρχονται σκλαβώνονται με μόνιμα χρέη.

    ΥΓ: Υπάρχει ο Θάνατος. Αλλά υπάρχει και η Ανάσταση.

  15. Basil avatar
    Basil 01/10/2011 19:55:45

    Μάλλον εννοεί το "αποθανέτο η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων"

  16. Καφετζής avatar
    Καφετζής 01/10/2011 19:59:02

    Το ταμείο βγαίνει; Αυτό είναι το ερώτημα. Όλα τα άλλα και οι αναλύσεις και οι πολιτικές σκοπιμότητες δεν είναι του παρόντος. Μπορεί η παρούσα κυβέρνηση να διασφαλίσει την συνέχιση της πληρωμής μισθών και συντάξεων (έστω και κουτσουρεμένων) και την λειτουργία των Νοσοκομείων και της φαρμακευτικής περίθαλψης; Αυτά είναι τα ζητούμενα. Το τι είπε ο Σαμαράς ή ο Κυριάκος μας αφήνουν παγερά αδιάφορους. Εκτός και για να γίνει Πρωθυπουργός ο Σαμαράς στη θέση του ανίκανου ΓΑΠ πρέπει να αυτοκτονήσουμε σαν έθνος.
    Απ' ότι κατάλαβα το χρήμα το έχουν οι δανειστές και αν το θέλουμε πρέπει να συμμορφωθούμε με του όρους τους. Αν δεν το θέλουμε στους στέλνουμε στο διάολο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Καφετζής 01/10/2011 22:36:50

      Δεν υπαρχουν λεφτα.Τα λεφτα ειναι απλως συμβολα.Υπαρχουν μονο προιοντα.
      Το αν βγαινει το ταμειο θελει μελετη - αλλα μη νομιζεις οτι οι μεταβλητες ειναι ιδιες με δραχμη και δασμους.Πλεονασμα μπορει να υπαρξει και μεσα σε ενα χρονο αλλα σε ποιο επιπεδο.
      Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι δεν εχουμε ποια τη γεωργια που ειχαμε.Αν ειχαμε τη γεωργια του 1970 θα μπορουσαμε να ζησουμε φτωχα αρχικα αλλα οχι πεινασμενοι και να χτισουμε απο την αρχη.
      Αυτο ειναι το κλειδι και δεν εχω απαντηση.Σε ποσο χρονο μπορουμε με τη σημερινη τεχνολογια να ξαναγινουμε αυταρκεις στα τροφιμα.
      Τα υπολοιπα βρισκονται με το συναλλαγμα απο τουρισμο και οτι εξαγωγες υπαρχουν.

  17. Basil avatar
    Basil 01/10/2011 20:03:27

    Διόρθωση: αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλλων

  18. ΤΣΕ-Ν avatar
    ΤΣΕ-Ν 01/10/2011 20:05:32

    Το αρθρο του Γ.Χαρβαλια αποτελει επιτομη ρεαλιστικης προσεγγισης, με απολυτα νηφαλιο τροπο, παρα την εμφανη συναισθηματικη του φορτιση. Εξαλλου, παντα ετσι εγραφε... Επι της ουσιας: ολα οσα αναφερει συζητουνται πλεον ανα τον Πλανητη, ερημην του ελληνικου λαου και του πολιτικου συστηματος της χωρας μας-πλην δοσιλόγων... Δευτερον, ειναι απολυτα βεβαιο πως με τα Μνημονια και τα κουρεματα το χρεος δεν ειναι βιωσιμο, επομενως διαχειρισιμο. Τριτον, η Ελλαδα δεν ειναι ουτε Αλβανια, ουτε Σκοπια, ουτε -ακομη κι αυτο..- Αργεντινη. Υπο την εννοια της υψιστης γεωπολιτικης θεσης της, ειδικα σημερα. Τεταρτον,η οποια συζητηση για το μελλον της χωρας δεν ανηκει σε κλειστα κλαμπ και δεν γινεται ουτε με ταμπου, ουτε κομιλφο... Γινεται νηφαλια, δημοσια, μ επιχειρηματα, αλλα και ισχυρα οπλα . Και η Ελλαδα εχει πολλα οπλα, ισχυροτατα.. Τελος, ειναι απολυτως σαφες οτι Ελλαδα χωρις τους Ελληνες δεν υφιστατι, κι οτι η χωρα ΔΕΝ ειναι Εταιρια...

  19. Apatsi avatar
    Apatsi 01/10/2011 20:20:37

    Κάποιος ανόητος (που μάλλον κάπου το άκουσε) έλεγε τα ελληνικά είναι δύσκολη γλώσσα για να την καταλάβεις. Το ίδιο νομίζω γίνεται με κάποιους εδώ.
    Η αλληγορία του άρθρου ήταν σαφέστατη. Δεν μας ενδιαφέρουν πιά τα θύματα. Είμαστε με την πλάτη στον τοίχο και η υποχώρηση αδύνατη. Εμείς το πήραμε πιά απόφαση ότι θα περάσουμε δύσκολα. Απλώς να ξέρετε ότι και εσείς πιά θα περάσετε δύσκολα, μη νομίσετε ότι θα ξεγλυστρήσετε από το κακό που θα τραβήξουμε εμείς.
    Και βλέπω πιά πολύ ύποπτα το να ρωτάνε δήθεν τί θα κάνει ο Σαμαράς. Θα μας γυρίσει στη δραχμή? Ότι δηλαδή με μεγάλη έπιμονή προσπαθεί να μας βάλει στο μυαλό η προπαγάνδα του πασόκ. Αυτό που δεν ακούστηκε ποτέ από χείλη ΝΔκρατών, αλλά το επαναλαμβάνουν κοιτάζοντας τη ΝΔ όλοι οι πασόκοι.

  20. Dal avatar
    Dal 01/10/2011 21:00:39

    Αυτά που γράφει ο αρθρογράφος θα μπορούσαν να γίνουν, εάν υπήρχε γενικός ξεσηκωμός του κόσμου και άλλος πρωθυπουργός. Τότε οι Ευρωπαικές ελίτ θα αντιλαμβάνονταν ότι θα υπήρχε κίνδυνος μετάδοσης του ξεσηκωμού στη υπόλοιπη Ευρώπη και θα ενέδιδαν. Όταν όμως όλα τα κόμματα του κοινοβουλίου, άλλα εθελημένα και άλλα με τις πολιτικές τους , μαζύ με τα ΜΜΕ συμβάλλουν στην μη ενεργοποίηση του λαικού παράγοντα, τότε κάτι τέτοιο δεν θα είχε τύχη και θα στοχοποιούμασταν σαν χώρα.. Πόσο μάλλον με ΓΑΠήτη πρωθυπουργό.

  21. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 01/10/2011 21:04:11

    Παρατηρω σε αρκετα σχολια τον φοβο μην γυρισουμε στην Δραχμη.
    Γιατι;
    Ποσα χρονια ζησαμε με την Δραχμη;
    Απο συστασεως του νεωτερου Κρατους μας.
    Δεν χαθηκαμε και δεν εξαφανηστηκαμε.
    Ζουσαμε σε επιπεδο αναλογο με την παραγωγη της χωρας μας με υψηλο πληθωρισμο βεβαια
    με ακριβα εισαγωμενα προιοντα αλλα καναμε εμεις κουμαντο.
    Το Euro μας παρουσιαστηκε σαν την χαντρα στους ιθαγενεις και τσιμπισαμε.
    Με την εισοδο στο Eu χασαμε την ανταγωνιστικοτητα μας αφ' ενος και αφ' ετερου μας οδηγησε σε εναν ακρατο δανεισμο απο τους τοκογλυφους οπως αποδειχτηκε.
    Ασε που μηδενισαμε την εγχωρια αγροκτηνοτροφικη παραγωγη μας
    με αποτελεσμα να εισαγουμε αγροτικα προιοντα απο το εξωτερικο
    ανεβαζοντας ετσι και χρεος μας.
    Αποτελεσμα την πτωχευση μας και την καταβαραθρωση του βιοτικου μας επιπεδου και κατ' επεκταση την απωλεια της Εθνικης κυριαρχιας μας.(Η ΤΡΟΙΚΑ επιβαλλει τους ορους της και ο Παπανδρεου τους εκτελει...για το καλο μας)
    Η παραγωγη αγαθων και υπηρεσιων της Ελλαδας δεν ταιριαζει με το Eu.
    Χωρις την περιβοητη ανταγωνιστικοτητα δεν θα μπορεσουμε ποτε να ανακαμψουμε εκτος αν δουμε τους μισθους και τις συνταξεις(θα διδονται συνταξεις 'η προνοιακα επιδοματα;) στα επιπεδα Ινδιας και Κινας.
    Αυτο το επιπεδο ομως δεν θα μπορεσει να το αντεξει η Ελληνικη κοινωνια και θα οδηγηθουμε( 'η θα μας οδηγησουν) στα ασχημα μονοπατια του παρελθοντος.
    Ας μην φοβηθουμε λοιπον το ενδεχομενο επιστροφης στο Εθνικο νομισμα και
    ας αναλογισθουμε οτι τα προηγουμενα χρονια που ζησαμε με σχετικη ευμαρεια
    με το Eu δεν ηταν αποτελεσμα της συνολικης παραγωγης μας σαν κρατος αλλα δυστυχως ...ΔΑΝΕΙΚΑ και κερατιατικα .
    Ας μην ξεχναμε στο Eu μπηκαμε το 2000 δεν εχουμε δα και πολλα χρονια.
    Μεχρι τοτε τις Δραχμουλες ειχαμε στα παντελονια μας.
    Δεν θελω να λαικισω αλλα θυμαμαι(με νοσταλγια μπορω να πω...)λιγο πριν μπουμε στο Eu
    οτι επινα τον καφε μου στο καφενειο και πληρωνα 30 Δραχμες!!!
    Δηλαδη γυρω στα 10 λεπτα.
    Καντε την συγκριση και θα καταλαβεται γιατι φτασαμε εδω που φτασαμε.

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ ΙΩΝΑΣ2 02/10/2011 11:50:21

      Όλοι εσείς που ονειρεύεστε μια επισρτοφή στη δραχμή, μπορείτε να μου λύσετε μια απορία; Πως θα ανταπεξέλθει στα δάνεια που έχει, καλώς ή κακώς το 80% των νοικοκυριών, όταν αυτά είναι συνδεδεμένα με το euro; Όλοι αυτοί οι άνθρωποι θα δουν ξαφνικά τα δάνεια τους να αυξάνονται κατα 30% (σε πρώτη φάση) λόγω της υποτιμημένης δραχμής. Ξεχνάτε επίσης, οτι την εποχή που είχαμε τη δραχμή, και τα υπόλοιπα ευρωπαικά κράτη είχαν το δικό τους νόμισμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ανταγωνιστηκότητα των οικονομιών. Ξεχνάτε επίσης τους πληθωρισμούς της τάξης 10-20%, όπως επίσης και τις υποτιμήσεις που γινόντουσαν περιοδικά.Κατά την άποψη μου η επιστροφή στη δραχμή θα είναι καταστροφική για την κοινωνία. Ισως τα νούμερα να είναι ανθηρά αλλά ο λαός θα πεινάει. Οι μόνοι που θα περνάνε σχετικά καλά θα είναι όσοι έχουν euro στα χέρια τους, δηλαδή αυτοί που έχουν τραβήξει τα λεφτά τους από τις τράπεζες και όσοι δραστηριοποιούνται με τον τουρισμό.....

  22. akisenv avatar
    akisenv 01/10/2011 21:13:31

    Το ερωτημα ειναι απλο αν ο κυριος Σαμαρας θελει να γινει ο Κιρχνερ η ο Nτε λα Ρουα της Ελλαδας. Απο την μεχρι τωρα σταση της Ν.Δ. φοβαμαι δυστυχως πως δεν θα αποφυγει τον ρολο του Ντε λα Ρουα. Πρεπει να αντιδρασει τωρα!!! Διαφορετικα θα παραλαβει μια κατεστραμενη χωρα σε κατασταση εμφυλιου...

  23. sitting duck avatar
    sitting duck 01/10/2011 21:31:20

    Ρε παιδια ηρεμα. Υπαρχει και κουρεμα εντος ευρω. 30 σεντς στο γιουρο. Και αν σας αρεσει! Ποιος θα εχει τα balls να το κανει; Παντως υπαρχουν οπλα να εκβιασουμε, αλλα δεν...γραφονται!

  24. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 01/10/2011 21:31:26

    κύριε Χαρβαλιά οι Ελληνες ποτέ δεν ξεκίνησαν να πεθάνουν, να αγωνιστούν πάντοτε ξεκινούσαν ...οι καμικάζι ή οι θυσίες του Αβραάμ δεν συνάδουν με την ιστορία μας....οι Σπαρτιάτισσες ή ταν ή επί τας πρόσταζαν και όχι ΚΑΜΙΚΑΖΙ...

    Υπάρχει τώρα τελευταία μια ακατάσχετη φιλολογία για εγκατάλειψη του €.

    -υποστηρίζει κάτι τέτοιο η ΝΔ;
    -υπάρχουν λαγοί που το υποστηρίζουν;

    Οι Ελληνες λοιπόν ποτέ δεν ήταν ριψάσπιδες.Πάντα επέλεγαν το πεδίο και μάχονταν.

    Αλλά ας πάμε και στα προφανή. Παραβλέπω ότι η ΝΔ μας έβαλε στην ΕΟΚ παραβλέπω ότι ο Αντώνης Σαμαράς έδειξε το πεδίο της μάχης και τη στρατηγική και υποθετικά θα αποδεχτώ τη λύση: δραχμές αύριο σε ένα μήνα σε ένα χρόνο....όποτε θέλουν ορισμένοι.

    Θα λυθούν τα προβλήματα επειδή θα τυπώνει ο Χολαργός; Πληθωριστικό χρήμα; Μισθοί ενός και δύο δις;
    Πόσο θα κοστίσει η μετάβαση το έχει σκεφτεί κανείς; Το έχει υπολογίσει; ΑΤΜ και πληροφοριακά συστήματα, προγράμματα και μηχανές;
    Αλλά ξεπερνιούνται όλα αυτά...και ας μην έχει κάνει κανένας "σωτήρας" την άθροιση.
    Ο χρονικός προγραμματισμός και η διάρκεια του εγχειρήματος τον έχει κάποιος υπολογίσει; Πιστεύουν λοιπόν ορισμένοι ότι τη Δευτέρα ξυπνάμε με δραχμές;
    Πόσο θα πρέπει να υποτιμηθεί το νέο νόμισμα; Ποιος θα το αποδεχτεί;...όσοι έχουμε φεσώσει σβήνοντας το χρέος; Ποιες οι συνέπειες σε εταιρείες εξαγωγικού χαρακτήρα ή εκτεθειμένες σε εξωτερικό δανεισμό; Ο Αρματιστής μίλησε για 1,000,000 άνεργους σε άλλη ανάρτηση και πρέπει να φύγουμε ...πόσοι θα είναι με δραχμές και χωρίς δημόσιο και ιδιωτικό τομέα;
    Το λύνουμε και αυτό...όμως.Σε τελική ανάλυση υποθέσεις κάνουμε.
    Πρώτες ύλες και τροφοδοσία σε δραχμές θα έχεις;
    Θα φύγουμε και από την ΕΟΚ;
    Θα βάλουμε και δασμούς αλλά οι άλλοι θα μας χειροκροτούν;
    Ορισμένοι θα πρέπει να αντιληφθούν ότι δεν ζούμε ούτε στον Αστερίξ ούτε στη Λιμνούπολη.
    Ας είναι σίγουροι ορισμένοι λοιπόν ότι οι Ευρωπαίοι τρέμουν για τη χρεοκοπία μιας χώρας του € που θίγει και τη τσέπη τους και το νόμισμά τους και ξεκαρδίζονται για τη χρεοκοπία μιας χώρας εκτός €...
    Δεν μπορούν να μας διώξουν και δεν είναι και εύκολο να φύγουμε μόνοι μας.
    Επιπλέον η χώρα έχει ένα ατού επιπλέον το € με τη συμμετοχή της σε μια ένωση που πολλοί γείτονες θα χαίρονταν να είναι μέσα και εμείς να κοιτάμε από το παράθυρο.

    .... και ο κύριος Σαμαράς με τη ΝΔ έχουν καταθέσει μια εναλλακτική πρόταση διαχείρισης υπό το πρίσμα μιας έντιμης διαπραγμάτευσης.

    ...γιατί το μόνο ανέντιμο είναι ο λαγός που τρέχει να ξεφύγει....το να γινόμαστε ΚΚΕ λυπάμαι αλλά δεν θα πάρω.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Ο Ιθαγενής 01/10/2011 23:05:05

      Επειδή εμμέσως πλην σαφώς αναφέρθηκες σε μένα.

      Το που πηγαίνουμε με βάση το παρόν πρόγραμμα "δημοσιονομικής σταθερότητας" και ακραίας λιτότητας, το γνωρίζουμε. Στη καταστροφή. όσες θυσίες και αν γίνουν. Και μη ξεχνάς, ότι τις θυσίες και τη καταστροφή, το επιβαρύνονται κυρίως τα ασθενή λαϊκά στρώματα και τώρα πλέον και τα μεσαία. Αυτά, οι καλύτερα εμείς, οι πολλοί, είμαστε αυτοί που ζούμε στο πετσί μας την απόλυτη φτώχεια. Εγώ λοιπόν πιστεύω, ότι όποια κυβέρνηση και αν έλθει στην εξουσία, όποια πολιτική και αν ακολουθηθεί, με την τρόικα παρούσα και εδώ που έχουν φθάσει πλέον τα πράγματα, δεν μπορεί να γίνει τίποτε. Άλλωστε τον απόλυτο έλεγχο τον έχει αναλάβει η τρόικα, που ζητά συνεχώς και νέο αίμα.
      Αυτό που επικρατεί πλέον στη κοινωνία, είναι απογοήτευση, ανησυχία, φόβος για το αύριο, αγωνία, πεσιμισμός. Και αυτά δεν εξαλείφονται.

      Από την άλλη, βρίσκεται η μονομερής χρεοκοπία, η εκδίωξη της τρόικας, η ανάληψη του ελέγχου της χώρας από την νόμιμη κυβέρνηση, η αποκατάσταση της εθνικής κυριαρχίας και του κύρους του κράτους, η αναδιάρθρωση του χρέους με βαθύ κούρεμα και το πλέον πιθανό η έξοδος από το ευρώ, αφού δεν θα υπάρχει ρευστότητα για τη χρηματοδότηση του κράτους.
      Πιστεύω ότι αυτό είναι δύσκολο. Τραγικό. Θα φέρει τα πάνω κάτω. Τα λέει και το άρθρο. Θα δημιουργηθεί τρομαχτική αναστάτωση. Θα απαιτηθούν πολύ σοβαρά μέτρα ελέγχου της κατάστασης. Το τι θα γίνει το έχουν περιγράψει διάφοροι. Οι υπέρμαχοι της τήρησης του προγράμματος "δημοσ σταθερ" μιλάνε για την απόλυτη καταστροφή. Οι υπέρμαχοι της στάσης πληρωμών, βλέπουν τα πράγματα δύσκολα οπωσδήποτε, αλλά πιστεύουν ότι η κατάσταση θα σταθεροποιηθεί σχετικά σύντομα, οι αγωνίες για την επόμενη μέρα (χρεοκοπούμε δεν χρεοκοπούμε) θα τελειώσουν και η οικονομία θα μπορέσει να πάρει και πάλι μπροστά.

      Προσωπικά βρίσκομαι με τη δεύτερη άποψη. Με δραχμή ζήσαμε και περάσαμε από χίλια κύματα (πολέμους , προσφυγιές, καταστροφές, κατοχές κλπ). Ακόμη και τα διάφορα καταστροφικά που λέγονται, περί αδυναμίας προμήθειας καυσίμων κ.α. ειδών, τα ακούω βερεσέ. Η Ελλάδα ακόμη και με τη δραχμή, πάντοτε είχε συναλλαγματικά διαθέσιμα. Έχει τουρισμό, ναυτιλία και κάποιες εξαγωγές. Και σύντομα θα αποκτήσει καινούργια συναλλαγματικά αποθέματα. Και ασφαλώς το πρώτο καιρό, αυτά δεν μπορούν να διατίθενται για τουρισμό και προμήθεια ειδών πολυτελείας, αλλά για τη προμήθεια καυσίμων, φαρμάκων, τροφίμων. Οπωσδήποτε, θα πρέπει να επιβληθούν αυστηροί περιορισμοί στη κίνηση κεφαλαίων και συναλλάγματος.
      Ομολογώ, ότι το ζήτημα αυτό, μόνο διαισθητικά μπορώ να το ακουμπήσω, μιας και δεν διαθέτω τις ειδικές γνώσεις. Η Ελλάδα όμως δεν στερείται πατριωτών με τις απαραίτητες γνώσεις για να δώσουν τις πρέπουσες λύσεις.

      Σε καμιά περίπτωση όμως, δεν πρέπει να εγκαταλειφθούν οι προσπάθειες για την αναμόρφωση του κράτους, για τον έλεγχο των δημόσιων οικονομικών, για την επάνδρωση του κρατικού μηχανισμού, για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων, για την αξιοποίηση της δημ περιουσίας κλπ. Και είναι ανάγκη, πολλά εξ αυτών, να προβλεφθούν και να καλυφθούν με συνταγματικές διατάξεις, προκειμένου να είναι δυσχερής η παραβίασή τους από τους Έλληνες πολιτικούς.

    • karenin avatar
      karenin @ Ο Ιθαγενής 01/10/2011 23:05:34

      Ιθαγενή, αν αυτη η συζήτηση για εθρω και δραχμή, γίνει στην βάση τι βολεύει τον καθένα απο την σημερινή θέση που βρίσκεται ας την κάνουμε τίμια.
      Επιστροφή στην δραχμή δεν θέλουν να ακούσουν οι τραπεζίτες, οι μεγαλοκαταθέτες, και οι μεσαίοι καταθέτες. Θα συμπλήρωνα και τους κομπλεξικούς φαντασμένους που με τον κατώτερο μισθό νιώθουν ευρωπαίοι.
      Από την άλλοι έχουμε τους ανεργους, τους νέους χωρις καμιά προοπτική, αυτούς που τώρα την βγάζουν δεν την βγάζουν τον μήνα, αυτους που αύριο θα προστεθουν στους παραπάνω, τον πρωτογενή και τον δευτερογενή τομέα που θα επωφεληθεί στις εξαγωγές.
      Οι πρώτοι δεν τους ενδιαφέρει οτρόπος,ούτε οι συνέπειες, αρκει να μην αλλάξει τίποτα, και να συνεχίζουν να ζουν με τα προνομιά τους.
      Οι μικροαστοί δεν έχουν καταλάβει ακόμη, ότι οι μεγαλοαστοι όσο τα πράγματα πήγαιναν καλά τους τράβηξα μαζί τους. Τους δωσανε καλους μισθούς , τους φούσκωσαν με δάνεια, τους πούλησαν σπίτια αμάξια, σκάφη, ταξίδια. Μόλις όμως τα πράγματα ζόρισαν τους εγκατέλειψαν, και χρεωμένους μάλιστα.
      Η διανόηση αποστασιοποιημένη όπως πάντα, κατανοει μόνο τον δικότης πόνο, ποτέ των άλλων. Λυπηρό αλλα έτσι είναι.
      Οι δεύτεροι είναι ζήτημα χρόνου να καταλάβουν ότι είναι πλειοψηφία και θα ζητήσουν μια δεύτερη ευκαιρία στην ζωή. Και όταν το ζητήσουν θα βρούν και τους πολιτικούς να τους εκφράσουν. Και τότε το παιγνίδι και η αντιπαράθεση θα έχει ουσία. Ενώ τώρα είναι σικε. Κορώνα κερδίζουν γράμμα χάνουμε.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ karenin 01/10/2011 23:27:59

        Πολύ σωστός

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ karenin 02/10/2011 14:11:34

        Με τη δραχμή είχαμε δηλαδή ανάπτυξη και δεν είχαμε μετανάστευση;
        Με δραχμές γεννήθηκα και επέστρεψα από τα καγκουρό...

        Για να γυρίσουμε στη δραχμή λοιπόν υπάρχει ένα κόστος.
        Κανένας δεν το έχει υπολογίσει.
        Χρειάζεται ένας χρονικός ορίζοντας δύο - τριών ετών.
        Κανένας δεν τον υπολογίζει.
        Κανένας δεν μιλά για το ενδιάμεσο μεταβατικό στάδιο
        Ας αγνοήσουμε τα δεδομένα και ας ξεπεράσουμε την μη ύπαρξη νομικής φόρμουλας εξόδου.
        Το πρόβλημα δεν είναι € ή δραχμή.
        Είναι δομές και λειτουργίες.
        Για να λύσουμε τα προβλήματα πρέπει να υπάρχει σχεδιασμός προγραμματισμός και υλοποίηση.
        Αν αύριο είχα τον Γιωργάκη με τον Χολαργό να τυπώνει θα είχα λύσει το πρόβλημα με δραχμές;
        Η λύση της μετάβασης είναι η δραπέτευση από το πρόβλημα. Δεν με νοιάζει η δραχμή ή το € γιατί δεν είναι το πρόβλημα αλλά ένας παράγοντας και μάλιστα όχι ο σημαντικότερος.
        Το πρόβλημα λειτουργίας της οικονομίας του Κράτους και των δομών της κοινωνίας.

        Αν η σκεπή μπάζει δεν είναι η λύση το χρώμα που βάφεις τους τοίχους....

        Δεν μπορώ να το πω απλούστερα.

        ΥΓ

        πχ

        είμαστε η 3η ελαιοπαραγωγός χώρα που εξάγουμε λάδι και εισαγάγουμε τυποποιημένο λάδι εδώ και 50 χρόνια. Μόνο το 20% της παραγωγής τυποποιείται...εισάγουμε ελληνικό λάδι γερμανικής και ιταλικής ετικέτας...
        Λύση λοιπόν δεν είναι το € ή η δραχμή είναι η λογική και οι κανόνες....αλλά εμείς λέμε μας φταίει το € ζήτω ο τενεκές από το χωριό...

  25. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 01/10/2011 21:34:20

    Το άρθρο είναι καίριας σημασίας και λέει τα πράγματα με το όνομά τους.
    Και είναι καιρός, ο πνευματικός κόσμος, οι ειδικοί των οποίων ο πατριωτισμός είναι γνωστός και όχι οι ξεφτίλες "οικονομολόγοι" του κερατά που πρακτορεύουν αλλότρια συμφέροντα και ειδικά ο πολιτικός κόσμος, αυτόν που έχουμε, να αρχίσουν να σκέφτονται ρεαλιστικά και με γνώμονα το εθνικό και λαϊκό συμφέρον. Είναι επείγον να αρχίσει ουσιαστικός διάλογος για το δέον γενέσθαι. Οι καιροί ου μενετοί.

    Η δική μας γενιά φάνηκε ανίκανη να πάει τη χώρα μπροστά. Τουλάχιστο ας λάβει τις κατάλληλες αποφάσεις για τους αγέννητους.

    Και όλα αυτά που εφαρμόζονται, οδηγούν με μαθηματική βεβαιότητα στη καταστροφή. Οδηγούν την Ελλάδα στην απόλυτη απαξίωση και στη πλήρη οικονομική κατάρρευση. Το Δεκέμβριο είναι πλέον ή βέβαιο ότι οι τροικανοί θα ζητήσουν και άλλα μέτρα. Το τελικό αποτέλεσμα, θα είναι να δούμε τη χώρα μας, ως πτώμα πάνω στο τραπέζι του νεκροτομείου, όπου ο κάθε μακάκας θα κόβει και ένα κομμάτι της. Δυστυχώς δεν υπάρχει καμιά ελπίδα με το δρόμο που ακολουθούμε.

    Θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας, ότι η οικονομία δεν πρόκειται να πάρει με τίποτε μπροστά. Η ανεργία θα συνεχίσει να αυξάνεται, η ύφεση να βαθαίνει και όλο και μεγαλύτερα τμήματα του λαού να βυθίζονται στη φτώχεια και την απόγνωση. Λείπει το χρήμα φίλοι μου από την αγορά. Κανένας δεν επενδύει και κανένας δεν αγοράζει επειδή φοβάται το τι ξημερώνει. Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει όσο παραμένει η ανησυχία για το αύριο, η αγωνία και η απογοήτευση.

    Αν δεν τελειώσει το δράμα που ζούμε, μη περιμένετε φως. Και με τη πολιτική που ακολουθείται από το θίασο που περιγράφει ο αρθρογράφος, το δράμα δεν πρόκειται να τελειώσει.

  26. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 01/10/2011 21:37:07

    ΣΩΠΑ ΟΠΟΥ ΝΑ¨ΝΑΙ ΘΑ ΣΗΜΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ...( ;) Δεν είναι έτσι ακριβώς, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΦΥΛΛΑ ΣΟΥ ΓΝΕΦΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ...

    http://www.zougla.gr/file.ashx?fp=%7E%2FUploads%2Fmazanis%2Faygh91.jpg

  27. Ιάσων Κιανός avatar
    Ιάσων Κιανός 01/10/2011 22:51:41

    Και μόνο ο τίτλος και ο χρόνος συγγραφής του άρθρου από τον κ. Χαρβαλιά, στενού συνεργάτη του Αντώνη Σαμαρά από όσο γνωρίζω, δείχνουν σαφώς ότι το άρθρο γράφτηκε ως μία πρώτη ανεπίσημη απάντηση του Σαμαρά προς διάφορους δημοσιογραφικούς τσάτσους του συστήματος οι οποίοι από παράθυρα και ραδιόφωνα θέτουν επιτακτικά το ηλίθιο ερώτημα:

    "Θα πρέπει να μας ξεκαθαρίσει ο Σαμαράς τι θα κάνει αν φάει πόρτα από την Τρόικα στο αίτημα του για επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου".

    Το αναφέρω όπως ακριβώς το άκουσα στο ραδιόφωνο του Real FM από δημοσιογράφο που πρόσφατα έφαγε ο ίδιος πόρτα από το αναγνωστικό κοινό με αποτυχία της νέας του εφημερίδας και κατέληξε υπάλληλος του Χατζηλαλάκη.
    Αλλά τις τελευταίες 1-2 εβδομάδες το ερώτημα αυτό το θέτει πολύ έντονα και με περισσή υποκρισία όλος ο γνωστός δημοσιογραφικός συρφετός. Θα ήθελα επ' αυτού να παρατηρήσω τα εξής:

    1. Κατ αρχάς η Τρόικα δεν είναι παρά απλοί τεχνοκράτες υπάλληλοι της ΕΕ, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ. Ο Σαμαράς προφανώς δεν θα κάτσει να διαπραγματευτεί με αυτούς. Η διαπραγμάτευση θα είναι με τους οργανισμούς που αυτοί εκπροσωπούν, και κυρίως με ΕΕ και ΕΚΤ, και όντας πολιτική διαπραγμάτευση θα φροντίσει να την κάνει στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο... Κατά συνέπεια η συζήτηση για το τι θα κάνει η Τρόικα κλπ είναι μάλλον ερωτήσεις ανόητων και οφείλεται προφανώς στο ότι κάποιοι στην χώρα μας έχουν ήδη αποδεχτεί τον ρόλο δούλου και για την τρόικα τον ρόλο της Κομαντατούρ.

    2. Επί της ουσίας του ερωτήματος ζητούν ο Σαμαράς να βγάλει ανακοίνωση με την οποία μεταξύ άλλων να ενημερώσει και την ίδια την Τρόικα και τα αφεντικά τους για το τι χαρτιά θα τραβήξει αν του αρνηθούν διαπραγμάτευση. Ποιος στρατηγός πριν την μάχη στέλνει τα εναλλακτικά του σχέδια στον αντίπαλο στρατηγό;;; Θα πρέπει να είναι ανόητος. Οι ίδιοι θέτοντας την ...ερώτηση τελικά για ποιον στρατηγό "δουλεύουν";;;

    3. Το ερώτημα έχει και μία άλλη πονηρή διάσταση. Μία δημόσια ανακοίνωση του Σαμαρά για το τι θα κάνει αν "φάει πόρτα" από την Τρόικα, δεν λειτουργεί μόνο ως έγκαιρη πληροφόρηση των ξένων ώστε να λάβουν μέτρα από τώρα για το συμφέρον τους, αλλά ταυτόχρονα λειτουργεί και ως δέσμευση του Σαμαρά ώστε αύριο να είναι δεμένος και να μην μπορεί να ελιχθεί και με άλλα καλύτερα χαρτιά για το καλό της χώρας, χαρτιά που θα έχουν προκύψει μέχρι την στιγμή της διαπραγμάτευσης και τα οποία σήμερα δεν είναι ορατά, ή δεν είναι ώριμα, ή δεν έχουν επιδιωχθεί....

    4. Το να λέει κανείς ότι οι ξένοι θα αρνηθούν διαπραγμάτευση αυτό σημαίνει ότι υποκριτικά κάνουν πως δεν ξέρουν τα χαρτιά που έχει ήδη στα χέρια της η Ελλάδα, όταν ακόμα και οι ίδιοι οι Γερμανοί πλέον τα παραδέχονται, τα γράφουν και τα τρέμουν.... Το πρόβλημα της χώρας δεν είναι ότι δεν έχει δύναμη, και διαπραγματευτικά ατού. Το πρόβλημά της είναι ότι δεν έχει σήμερα έναν Πατριώτη Ηγέτη για να τα αξιοποιήσει για το καλό της Πατρίδας. Αντίθετα, αυτό το γελοίο ανθρωπάριο που παριστάνει τον πρωθυπουργό κάνει ότι μπορεί για να καίει τα όποια χαρτιά έχει η χώρα, σαν ένας κοινός ρουφιάνος.

    5. Όσο περνάει ο καιρός αποδεικνύεται όλο και περισσότερο το αδιέξοδο της πολιτικής των ανδρείκελων. Αυτό ενισχύει μεν την επιχειρηματολογία υπέρ μιας επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου, αλλά υπάρχουν και κάποιες άλλες παράμετροι που κάνει τον χρόνο να μετρά εις βάρος της.

    5α) Εδώ και 2 χρόνια ό,τι γίνεται είναι μόνο για να κερδίσουν χρόνο οι ξένοι τραπεζίτες, κυρίως γάλοι και γερμανοί, και να ξεφορτωθούν τα Ελληνικά ομόλογα στην ΕΚΤ, ενώ παράλληλα να αυξάνει το χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ. Γι αυτό οι Γερμανοί απένειμαν και βραβείο στον ΓΑΠ που καίει ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά της Ελλάδας για να σώσει Γερμανούς τραπεζίτες. Αν την εποχή που θα ζητήσει ο Σαμαράς επαναδιαπραγμάτευση οι γερμανοί τραπεζίτες έχουν πλέον μικρή έκθεση σε τοξικά Ελληνικά ομόλογα τότε ένα χαρτί της Ελλάδας θα έχει καεί.

    5β) Όσο παραπαίει η κυβέρνηση των ανδρείκελων και φαίνεται ότι αύριο οι ξένοι θα έχουν να κάνουν με τον Σαμαρά, διαπιστώνω μία προσπάθεια να κλείσουν γρήγορα οι αλλαγές εκείνες που "κλειδώνουν" την χώρα ως αποικία του Γερμανικού κεφαλαίου, προκειμένου να έχουν δεμένα τα χέρια του Σαμαρά αύριο. Επομένως μία επαναδιαπραγμάτευση ίσως δεν θα είναι μία συζήτηση μεταξύ φίλων ευρωπαίων κλπ κλπ, αλλά να οδηγηθεί στα άκρα. Ο Σαμαράς ίσως θα αναγκαστεί να παίξει πιο σκληρό πόκερ και με χαρτιά όχι μόνο οικονομικά...

    Τα πράγματα αγριεύουν πολύ και ο Σαμαράς σύντομα θα βρεθεί σε σταυροδρόμι.

    1. Ο ένας δρόμος θα είναι να σκύψει το κεφάλι στο άπληστο διεθνές τοκογλυφικό τραπεζικό κεφάλαιο λειτουργώντας δηλαδή ο ίδιος ως πολιτική ρεζέρβα του συστήματος, αναλωνόμενος σε "διαπραγμάτευση" που θα αποσκοπεί στο να "στρογγυλέψει το μνημόνιο" και να το κάνει πιο "εύπεπτο".

    2. Ο άλλος δρόμος θα είναι να κινητοποιήσει όλες τις δυνάμεις του Ελληνισμού μέσα και έξω από την χώρα σε έναν αγώνα "υπέρ βωμών και εστιών" για την σωτηρία της Πατρίδας συγκρουόμενος με το Δ Ράιχ, δημιουργώντας νέες συμμαχίες, αξιοποιώντας κάθε εθνικό πλούτο και θέτοντας ως ύψιστη προτεραιότητα την επιβίωση και την αξιοπρέπεια της Ελλάδας και του Ελληνισμού και όχι το σκ...ευρώ τους, και την σκ...ευρώπη τους.
    Αυτά τα είδαμε, τα ζήσαμε, και βλέπουμε τα αποτελέσματα. Το παραμύθι τέλος!!!

    Είναι στο χέρι του Σαμαρά να αποφασίσει

    Ιάσων Κιανός

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ιάσων Κιανός 01/10/2011 23:10:10

      +1000 για τις παρατηρήσεις σας

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ιάσων Κιανός 02/10/2011 00:37:25

      Κύριε Κιανέ συγχαρητήρια! Το σχόλιό σας , σημείο αναφοράς!!!!!!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Ιάσων Κιανός 02/10/2011 01:53:01

      το παραπανω αξιζει να το διαβασουν όλοι
      το λιγοτερο ξεχωριστη αναρτηση
      (που μαλλον δεν θα γινει ..δεν ειμαι σιγουρος γιατι όχι, και φανταζομαι και αλλοι απο όσους το διαβασουν θα εχουν την ίδια απορία)

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Ιάσων Κιανός 02/10/2011 02:42:09

      Προσυπογράφω!!!!!!!!!!!!!!!

  28. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 01/10/2011 23:07:13

    Ιθαγενη
    Ο Ελληνικος Λαος παντα εδινε μαχες και παντα τον προδιδαν.
    Δεν ζητησαμε να φυγουμε απο το Euro και δεν πιστευω οτι το
    επιζητει κανενα κομα του Ελληνικου Κοινοβουλιου.
    Αλλα καλο ειναι να υπαρχει σαν εσχατο μεσο και να μην το φοβομαστε σαν ενδεχομενο.
    Προσωπικη μου θεση ειναι αν φτασουμε με το Euro σε μισθους Κινας ,Ινδιας ,Μπαγκλαντες για να γινει η λεγομενη εσωτερικη υποτιμηση και εξαθλιωθουμε εντελως Ε τοτε προτιμω την επιστροφη στην Δραχμη.
    Εζησα πολλα χρονια με την Δραχμη και δεν φοβαμαι να ξαναζησω.
    Ουτε οι μισθοι μας ηταν σε δις. Σε χιλαδες Δραχμες ηταν.
    Και φυσικα υποτιμισεις ειχαμε και πληθωρισμο.
    Αλλα αυτα αποφασιζονταν απο τις Εθνικες Κυβερνησεις οχι απο την ΤΡΟΙΚΑ και το Δ.Ν.Τ
    Και πρωτες υλες μας εδιναν και τροφοδοσια ειχαμε με την Δραχμη.
    Μην τα διεκτραγωγεις τα πραγματα.
    Κοντα ενα αιωνα ζησαμε με την Δραχμη και μεγαλουργησαμε σαν Λαος.
    Αλλο που ο δολιος ο Σημιτης μας την εφερε με το Eu.
    Τωρα βεβαια υπαρχει προβλημα με τους εχοντες μεγαλες καταθεσεις σε Eu. και ομολογα.
    Αν ανηκεις σ' αυτην την κατηγορια δικαιως να ανησυχεις γιατι με την επιστροφη στην Δραχμη θα χασεις το κεφαλαιο σου.
    Εγω ομως δεν εχω πλεον πολλες καταθεσεις ουτε και ομολογα και δεν ανησυχω για αυτο το ενδεχομενο.
    Ανησυχω ομως μην γινω περισσοτερο φτωχος απο οτι ειμαι τωρα και δω τα παιδια μου μεταναστες.

  29. Πέτρος.Μ avatar
    Πέτρος.Μ 01/10/2011 23:14:39

    Η παραμονή στην Ευρωζώνη συμφέρει μόνο τους δανειστές ,τους τραπεζίτες τις πολυεθνικές αλυσίδες και .......την μαντάμ Σουσού.

  30. KA avatar
    KA 02/10/2011 01:00:29

    Aπό το άρθρο του Δημ. Κωνσταντακόπουλου στα ΕΠΙΚΑΙΡΑ (με τον άκρως εύγλωττο τίτλο "Στα όρια της εσχάτης προδοσίας..."), το οποίο είναι προσβάσιμο στο [http://konstantakopoulos.blogspot.com/2011/10/blog-post.html]:

    "....

    Στα όρια του πεδίου εφαρμογής των διατάξεων περί εσχάτης προδοσίας ακροβατεί ήδη η ελληνική κυβέρνηση, είτε το συνειδητοποιεί, είτε όχι, τόσο σε ότι αφορά τις διαπραγματεύσεις με τις ξένες τράπεζες και δυνάμεις, όσο και την εσωτερική πολιτική που ασκεί.
    ....
    Η τρόικα, για την παρουσία της οποίας επαίρεται μια κυβέρνηση που εγγίζει πλέον τον «βαθμό μηδέν αξιοπρέπειας», λειτουργεί ακριβώς όπως οι διαχειριστές, για λογαριασμό τραπεζών, των χρεωμένων επιχειρήσεων, που αναλαμβάνουν να μειώσουν όσο μπορούν το κόστος της μη εξυπηρέτησης των δανείων και να εκποιήσουν μισοτιμής την περιουσία της προτού τις κλείσουν. Κάνουν ότι μπορούν για να μειώσουν το κόστος λειτουργίας της επιχείρησης, απολύουν προσωπικό, κάνουν προσημείωση ακινήτων. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας το αποδέχεται για να μην πάει φυλακή. Οι ηγέτες όμως της Ελλάδας γιατί το κάνουν; Σε τι ελπίζουν και τι φοβούνται; Μήπως την αποκάλυψη, από αυτούς που τους είχαν στο μισθολόγιο, από τις Ζήμενς και τις άλλες εταιρείες που ασελγούσαν, με τη συνενοχή τους, επί δεκαετίες πάνω στο σώμα της χώρας που κατέστρεψαν, την αποκάλυψη των έργων τους;
    .....
    Για ποιο λόγο αφού είναι ηλίου φαεινότερο ότι θα χρεωκοπήσουμε με τη μία ή την άλλη μορφή, πρέπει και να χρεωκοπήσουμε απένταροι; ‘Εχοντας χάσει κάθε δημόσια, έτσι που πάμε και κάθε μη ρευστοποιηθείσα ιδιωτική ελληνική περιουσία, έχοντας αποποιηθεί τα διαπραγματευτικά μας χαρτιά και έχοντας διαλύσει το ελληνικό κράτος;
    ...."

    No comment.

    • Απορία avatar
      Απορία @ KA 02/10/2011 01:10:54

      Οι πρωτοκλασάτοι σήμερα του ΠΑΣΟΚ δεν την γλυτώνουν μελλοντικά με τίποτα. Και να υποθέσουμε ότι αποτύχει στη συνέχεια ο Σαμαράς μετά από αυτόν θα υπάρξουν σίγουρα εθνικές κυβερνήσεις που δεν θα τους αφήσουν ατιμώρητους. Οι μόνες περιπτώσεις να τη γλυτώσουν είναι να προλάβουν να την κοπανίσουν σε χώρα που δεν έχουμε συνεργασία έκδοσης εγκληματιών ή να διαλυθεί η χώρα.

      Βασικά η αυτοπεποίθηση τους πηγάζει από το ότι νομίζουν ότι θα υπάρχει με την σημερινή μορφή του το παγκόσμιο οικονομικοπολιτικό σύστημα που τους στηρίζει. Πλανώνται ομως πλάνην οικτράν...

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Απορία 02/10/2011 02:09:21

        Εχεις δικιο Απορία. Τι να το κανεις όμως όταν θα εχουν αφησει πίσω μία ακομα καταστροφη για τον Ελληνισμο.
        Προσωπικα απο τον Σαμαρά δεν περιμενω απόδοση δικαιοσύνης - δεν εχει προιδεασει για κατι τετοιο - δεν εχει αναφερθει καν στη βαρύτητα των κατηγοριων που τους βαρύνουν.
        Και ναι.. ορισμενοι σίγουρα θα την κοπανήσουν.

  31. Στεφανος Ραλλης avatar
    Στεφανος Ραλλης 02/10/2011 01:09:11

    ΞΕΝΑΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΡΑΚΦΟΥΡΤΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΣΕ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΧΡΕΟΚΩΠΙΑΣ Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΖΗΜΙΕς απο ομολογα η εκτ πληρώνει μονο το 8% τα υπόλοιπα καλυπτονται απο τις ευρωπαικες κεντρικες τραπεζες. Η τραπεζα ελλάδος εχει ηδη αναλάβει το ανοιγμα των ελληνικών τραπεζων ανω των 105 δις ευρω στην ΕΚΤ. Αρα το ανοιγμα καλυπτεται απο τις δικες σας καταθέσεις. Αρα δεν μπορεις να φυγεις...... Το 1941 επαναλαμβανεται. Αν επιμεινεις να φυγεις θα δεσμευσεις τις καταθεσεις των πολιτων σου και το νομισμα σου χωρις μερική κάλυψη χρυσου θα ειναι χειρότερο της Ζιμπάμπουε.
    ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΚΕΦθει

    Τα πραγματα ειναι πολυ απλά. Ο κύριος Μουρκογιάννης (Ρολαντ Μπεργκερ, σχεδιο Γιορίκα) ειναι αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος
    της Αλαπις. Ο γερμανος υπουργος Οικονομικων ερχεται την αλλη εβδομάδα. Ξανθη) οΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ . οΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕς ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 100 ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ Η ΧΩΡΙΣ ΨΗΦΟ. ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ. …….. Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Δεν φωνάζατε να γίνουν επενδυσεις. ΕΜΙΡΑΤΟ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ.
    Στο Εμιράτο ζουν καλά ο ΕΜΙΡΗΣ και οι συν αυτώ.
    Απάντηση

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Στεφανος Ραλλης 02/10/2011 21:33:42

      Αγαπητέ μου, όσα λες για το χρυσό, είναι εκτός πραγματικότητας και εκτός εποχής. Αυτό δεν δίνει και τα καλύτερα διαπιστευτήρια για τα υπόλοιπα από τα γραφόμενά σου.

  32. rally monkey avatar
    rally monkey 02/10/2011 02:44:03

    Απο το αρθρο μου δημιουργησε απορία στο τελος αυτο το 'αν εμείς αποφασίσουμε'
    Σε ποιους ακριβως αναφερεται,
    Σιγουρα όχι σ'αυτους που εχουν ακομα την διακυβερνηση της χώρας και εξακολουθουν και αποφασιζουν στο όνομα του Ελληνικου λαου.
    Στους υπολοιπους που ειναι σε κατασταση σοκ, καταθλιψης ή αφασίας?
    Οσο κύριο μελημα ειναι η 'διατήρηση των κεκτημένων' δεν θα εχουμε φωνή -
    χωρις φωνή πως θα αποφασίσουμε ?

  33. κώστας avatar
    κώστας 02/10/2011 13:26:20

    Η γενικευμένη προπαγάνδα που επιχειρεί να παρουσιάσει την Ελλάδα ως τη χώρα - παρία της οικουμένης, επιτυγχάνει τον σκοπό της στις πλατειές μάζες. Κατά τακτά χρονικά διαστήματα υποβοηθείται από τις δηλώσεις του ξεφτυλισμένου Εφιάλτη: "θα πληρώσουμε όλες μας τις υποχρεώσεις μέχρι το τελευταίο σεντς", "θα τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας με κάθε κόστος" κ.λπ. Ο ξεφτυλισμένος Εφιάλτης δηλαδή φροντίζει ώστε να αναιρείται το πραγματικό επιχείρημα ότι βρισκόμαστε με την πλάτη στον τοίχο: κάθε φορά που μας στριμώχνουν άγρια, με μία του δήλωση αφήνει επιπλέον περιθώρια.
    Γίνεται επομένως σαφές πως η χώρα στερείται ελληνικής διαπραγμάτευσης. Πόσο εφικτό είναι να γίνει αυτό; Η κυρίαρχη προπαγάνδα λέει: "φταις, η τρόικα έρχεται να σε σώσει -με το αζημίωτο φυσικά- επομένως οφείλεις να υποστείς την τιμωρία, αδιαμαρτύρητα". Πρώτα απαιτείται διαπραγματευτής Έλληνας: κανείς δεν γνωρίζει καλύτερα την λειτουργία της ελληνικής κοινωνίας. Άρα ξεκινάει με ένα ατού αντικειμενικό που όλοι οφείλουν να σεβαστούν: ξέρω τι συμβαίνει στη χώρα μου καλύτερα από εσάς (ευρωπαίοι, τροϊκανοί κ.λπ.). Στη συνέχεια πρέπει να τεθούν κόκκινες γραμμές τις οποίες ο ξεφτυλισμένος Εφιάλτης τις έχει θέσει στο ύψος της νοητικής του λειτουργίας. Πόσο ανεκτό είναι να διαλυθεί ο κοινωνικός ιστός; Πόσο ανεκτό είναι να παρατηρείται μεταναστευτική τάση τέτοιου μεγέθους; Πόσο ανεκτό είναι να μην γεννούν παιδιά οι Έλληνες διότι δεν μπορούν να τα αναθρέψουν; Πόσο ανεκτό είναι να μπαίνει το σύνολο της δημόσιας περιουσίας σε πλειστηριασμό υπό ξένη εταιρεία διαχείρισης; Υπάρχει μία έντιμη οδός διαπραγμάτευσης: "Κύριοι, ευρωπαίοι, τροϊκανοί κ.λπ. εμείς ως χώρα έχουμε πτωχεύσει, το χρέος μας δεν μπορούμε να το πληρώσουμε ολόκληρο. Μπορούμε να πληρώσουμε τόσα, σε τόσα χρόνια, μετά από κούρεμα τόσο. Θέλετε; Εμείς αυτά μπορούμε. Δεν θέλετε; Κάντε ό,τι νομίζετε· βγάλτε μας από την ευρωζώνη, από την ευρωπαϊκή ένωση, κάντε ό,τι θέλετε, εμείς τόσο μπορούμε. Χαίρετε."
    Μέχρι τώρα, η ανθελληνική προπαγάνδα μάς βγάζει συνεχώς στη σέντρα. Καιρός να υπάρξει ένας Έλληνας ο οποίος θα πετάξει το μπαλλάκι πίσω. Σ' αυτούς με τα υπέρογκα χρέη, σ' αυτούς που όσο μας πούλαγαν όπλα κι αυτοκίνητα έκαναν τα στραβά μάτια, σ' αυτούς που το βιοτικό τους επίπεδο είναι πιο υψηλό και θα σκάσουν με περισσότερο πάταγο αν διαλυθεί η ευρωζώνη. Η χώρα δεν θα διαλυθεί, δεν θα ξεπουληθεί για το χατήρι της ευρωζώνης, όπως λανσάρει ο ξεφτυλισμένος Εφιάλτης. Διότι υπάρχει μεγάλη μερίδα της ελληνικής κοινωνίας για την οποία το ξεπούλημα δεν είναι επιλογή. Και την μερίδα αυτή πρέπει να την αντιπροσωπεύσει κάποιος διαφορετικά ρισκάρεται επανάσταση ή εμφύλιος. Είναι καιρός δηλαδή να καταλάβουν οι ευρωπαίοι φίλοι μας ότι η στήριξη στον ξεφτυλισμένο Εφιάλτη που παρέχουν αφειδώς είναι μία βόμβα στα θεμέλια της ευρωζώνης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.