#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/09/2011 18:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

“Ήρθαν ντυμένοι «φίλοι» αμέτρητες φορές οι εχθροί μου…."



Αυτή τη μεγαλειώδη φράση του Ελύτη από το «’Αξιον Εστί», μου επαναλάμβανε συχνά, ένας παλαίμαχος πολιτικός, που με τιμούσε με τη φιλία του.  «Πολλά είχαν δεί τα μάτια του», αλλά κάθε φορά που η Ν.Δ. όδευε προς εκλογές, του προκαλούσε τρόμο η ευκολία με την οποία έσπευδαν πρώτοι, να δώσουν τα διαπιστευτήριά τους, οι έως χθές αντίπαλοι και εχθροί…

Μου έδειχνε το πρωτοσέλιδο του «ΕΘΝΟΥΣ» λίγο πρίν τις εκλογές του 1989 με έναν τεράστιο ξύλινο τίτλο «ΠΕΦΤΕΙ Ο ΦΑΥΛΟΣ»! Εννοώντας φυσικά την πτώση του Ανδρέα Παπανδρέου.. Από κοντά η «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΑ» του Κίτσου και η «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» του Αλαφούζου. Εκείνη την εποχή, σύμπας ο τύπος είχε στρατευτεί με τον Μητσοτάκη. Ο τελευταίος έγινε μεν  πρωθυπουργός, αλλά εκείνοι που πρωταγωνίστησαν στην άνοδό του, πρωταγωνίστησαν και στην πτώση του!!!

Όταν ο Μιλτιάδης Εβερτ έγινε Πρόεδρος της Ν.Δ. ,  ο Σταύρος Ψυχάρης, στη σύντομη τηλεοπτική του καρριέρα, τον υποδέχθηκε  στον ΑΝΤΕΝΝΑ, με τη φράση «Καλωσορίζω, τον επόμενο Πρωθυπουργό της Ελλάδος». Ο Ανδρέας ήταν καταβεβλημένος και προετοίμαζαν τον Μίλτο. Όταν, όμως, εξελέγη ο Σημίτης και τα κόζια άλλαξαν, ο Εβερτ, από  πρωθυπουργός εν αναμονή, έγινε …γραφικός.

Όταν εξελέγη Πρόεδρος της Ν.Δ. ο Κώστας Καραμανλής, την επομένη μέρα το ΒΗΜΑ κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο τη γνωστή κλωνοποιημένη προβατίνα Ντόλυ! Όσοι ήταν να καταλάβουν, κατάλαβαν!

Όταν τελείωνε ο Σημίτης, αφού δεν κατάφεραν να ξεγελάσουν τον ελληνικό λαό με εκείνη την καταιγίδα ..υπερπροβολής του έως πρίν λίγους μήνες …Γιωργάκη, τον οποίο εν μία νυκτί, μεταμόρφωσαν σε …Γιώργαρο, άρχισαν να ανακαλύπτουν και τον Καραμανλή! Μέχρι και ο  Κωστόπουλος του πήρε συνέντευξη και τον έκανε πρωτοσέλιδο στο Esquire!

Ο Καραμανλής ανέθεσε στον Θοδωρή Ρουσσόπουλο να χειριστεί τα ΜΜΕ. Μες τη μέθη της εξουσίας λησμόνησαν ότι οι ….λυκοφιλίες, δεν γίνονται ποτέ πραγματικές φιλίες. Και το κυριότερο: έχουν ημερομηνία λήξεως! Η κ. Μάρα Ζαχαρέα σύζυγος του Υπουργού Επικρατείας, παρουσίαζε το Κεντρικό Ειδήσεων του MEGA! Στη συνέχεια μεταπήδησε στον ALPHA, του κ. Κοντομηνά και παρουσίαζε το Δελτίο με τον κ. Νίκο Χατζηνικολάου! Για όσους το λησμόνησαν: ο Χατζηνικολάου εμφάνισε τον Καραμανλή ως  «κουρασμένο» και ο ALPHA πρωταγωνίστησε στην αποκαθήλωση του Ρουσσόπουλου!

Μετά  τις εκλογές του 2007, το ΒΗΜΑ κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο «Παραιτηθείτε κ. Πρόεδρε» και ζητούσε απ’ το Γιώργο να παραιτηθεί υπέρ του Βενιζέλου!  Στις εκλογές του 2009, ο κυρ Σταύρος παραχώρησε το κύριο άρθρο του ΒΗΜΑΤΟΣ, στον Γ.  Παπανδρέου!  Ως τον επόμενο πρωθυπουργό της Ελλάδος! Το ΒΗΜΑ είχε αποφασίσει! Μπορεί και να θεωρούσε  περιττές τις εκλογές!

Όταν ο Σαμαράς ξεκίνησε την πορεία του για την ηγεσία της Ν.Δ. θεώρησαν την υποψηφιότητά χωρίς τύχη! Θυμάσθε εκείνες τις δημοσκοπήσεις με τις οποίες προηγείτο η Θεοδώρα με θηριώδη ποσοστά;

Όταν πέρσυ παρουσίασε το Ζάππειο Ι, χαρακτήρισαν την πρότασή του γραφική και ανεφάρμοστη!  Η Ν.Δ. αγκομαχούσε να περάσει ένα μονόστηλο!

Από την περασμένη Άνοιξη, όταν πείσθηκαν ακόμα και οι …άπιστοι ότι ο Γιώργος δεν μπορεί, το πρόγραμμα δεν βγαίνει και  ο Σαμαράς πήρε κεφάλι στις δημοσκοπήσεις, άρχισαν τις γνωστές γαλιφιές! Αίφνης, ….ανακάλυψαν τον Σαμαρά, όπως είχαν ανακαλύψει και τον Καραμανλή!

Όλοι αναμένουν ότι ο  ο Σαμαράς δεν θα επαναλάβει τα λάθη του Καραμανλή….

Βρίσκει τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ στη χειρότερη καμπή της ιστορίας τους: αναξιόπιστα και  καταχρεωμένα, στα πρόθυρα της κατάρρευσης.

Έχουν να αντιμετωπίσουν και έναν πολυτάλαντο εχθρό, το διαδίκτυο, τον οποίο είναι αδύνατον να καταβάλλουν!

Δεν τα έχει ανάγκη! Αυτά προσπαθούν να στηριχθούν πάνω του για να αποκτήσουν λίγη από τη χαμένη τους αξιοπιστία.

Και να θυμηθούν τις ένδοξες  ημέρες, τότε που πραγματικά διαμόρφωναν τις εξελίξεις, ενώ τώρα τις παρακολουθούν αμήχανα και αδύναμα…

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας avatar
    Κώστας 25/09/2011 18:38:39

    Oύτε ένα ευρώ στο χρεοκοπημένο Βήμα.
    Σήμερα δημοσιεύει εμπαθές, δηλητηριώδες άρθρο υπό τον τίτλο " Ο Σαμαράς, ο Καζαντζίδης και ο Ελύτης"... Ειρωνεύεται θρασύτατα οτις αναφορές του Σαμαρά στη ΔΕΘ. Κανένα επιχείρημα αντίκρουσης επί της ουσίας, καμία κριτική. Οπότε μπορούνε απόκρυψη, όποτε τους βολεύει διαστρέβλωση και όταν δε μένει κάτι άλλο προσπάθεια χλευασμού. Από ποιούς; Από τους Καματερούς!
    Κανένα ευρώ λοιπόν στο ηθικά και οικονομικά χρεοκοπημένο Βήμα. Το αυτό ισχύει και για την Καθημερινή του Μνημονίου και τον υμνητή του Καρατζαφέρη διευθυντή της κ. Παπαχελά.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Κώστας 25/09/2011 18:48:42

      'Απόκρυψη, διαστρέβλωση, χλευασμός'.
      Συνόψισες πολύ σωστά τη μεθοδολογία που χρησιμοποιούν οι νεοταξίτες. Νομίζω ότι από μια ηλικία κι ύστερα όποιος εξακολουθεί να νομίζει ότι ενημερώνεται από Βήμα, Νέα, Μέγκα, κ.λ.π. και να αναμασά τα ιδεολογήματά τους απλά έχει διαλέξει να μη βλέπει τι γίνεται γύρω του ώστε να δικαιολογεί (στον εαυτό του και τους άλλους) την απραξία του σε σχέση με τα εγκλήματα που διαπράττονται κατά της ελληνικής κοινωνίας εδώ και δεκαετίες.

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ Δημήτρης 25/09/2011 19:02:51

        Συμφωνώ απόλυτα.
        Και γι'αυτό καλά έκανε πχ χθες στο Μega ο Ρέππας και τους είπε " Τη μία είστε υπέρ του Μνημονίου και την άλλη εναντίον" .

        Επίσης να προσθέσω πως το σημερινό άρθρο του Βήματος υπογράφει ο κ. Ραβανός που ΔΕΝ είναι φαιδρός και πως ο κ. Παπαχελάς ΔΕΝ είναι ασόβαρος.

        Επίσης η Παπαρήγα ΔΕΝ είναι Γραμματέας του ΚΚΕ.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Δημήτρης 25/09/2011 19:26:10

        Η μεθοδολογία αυτή είναι η μεθοδολογία της κουκουλοφόρου αριστεράς κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Ειδικά ο χλευασμός-απαξίωση χαντάκωσε τη χώρα.

  2. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 25/09/2011 18:40:09

    Ωραία αναδρομή, μπράβο!

  3. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 25/09/2011 18:54:25

    Ας τους αφήσουμε να καταρρεύσουν παταγωδώς.Να καταφανεί περίτρανα ο βρώμικος ρόλος τους στην Μεταπολιτευτική ιστορία του τόπου.Να καταδειχθεί πέρα από κάθε αμφιβολία ο διαβρωτικός/διαλυτικός ρόλος τους στην αλλοίωση του εθνικού ιστού.Ξεγάνωτοι τενεκέδες που μετεξελίχθηκαν σε τιμητές των πάντων.Αλλά τι να περιμένει κάποιος όταν στην πατρίδα το "τίποτα" δεν είχε ποτέ τόση αξία όσο σήμερα...

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 26/09/2011 23:17:02

      ΝταβατζοΜΜΕ.

  4. Theo avatar
    Theo 25/09/2011 18:57:56

    τέτοιους εχθρούς εννοείς Αδέξιε Δεξιέ?

    "Στην ομάδα καθημερινής εργασίας μετέχει και ο διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας κ. Θαν. Σκορδάς, ενώ εντός ολίγου αναμένεται να εγκατασταθεί μόνιμα στη Συγγρού και ο γενικός πρόξενος του Μονάχου κ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΨΥΧΑΡΗΣ (ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΨΥΧΑΡΗ), ο οποίος διατηρεί στενή προσωπική σχέση με τον Αντ. Σαμαρά και θα αναλάβει τον κρίσιμο ρόλο του διπλωματικού του συμβούλου. Μάλιστα φέρεται να έχει συμφωνήσει στο να είναι υποψήφιος της Νέας Δημοκρατίας στον νομό Μεσσηνίας."

    απο την Κυριακατικη Καθημερινη, αρθρο της Ελλης Τριανταφυλλου!!!

    • popolaros avatar
      popolaros @ Theo 25/09/2011 19:13:18

      superrr

  5. φωνη avatar
    φωνη 25/09/2011 19:11:41

    Απολαυστική είναι η προσπάθεια του mega να ανεβάσει τα ποσοστά τηλεθέασης στο κεντρικό δελτίο. Πέρσι τους έφαγε στη στροφή το alter επειδή εμφανιζόταν πιο αντιπολιτευόμενο, ενώ το mega έπασχε από μνημονιολαγνία. Φέτος αποφάσισαν να ανεβάσουν τα ποσοστά παριστάνοντας τους αντιπολιτευόμενους. Έτσι, καλούν, είτε στο στούντιο είτε σε τηλεφωνική σύνδεση, κάθε μέρα εδώ και ένα μήνα, κάποιον υπουργό του ΠΑΣΟΚ, του οποίου δήθεν του τα ψάλλουν για κάποιο ασήμαντο ζήτημα, το οποίο ποτέ στο τέλος δεν καταλήγει κάπου.
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Κλόουν της ενημέρωσης!

  6. popolaros avatar
    popolaros 25/09/2011 19:11:59

    Το μακρύ χέρι του κεφαλαίου.
    Αυτοανακυρήχθηκαν 4η εξουσία.

  7. LamprosM avatar
    LamprosM 25/09/2011 19:13:15

    Η πιο δυσκολη και επικινδυνη μερα θα ειναι η Δευτερα των εκλογών. Πρέπει να τελειώνουμε μια και καλη με τους νταβατζηδες των ΜΜΕ. Εκτός απο την οικονομική κατασταση, αυτό ειναι το δευτερο μεγαλυτερο στοιχημα του Σαμαρα.
    Αψογος Αδεξιε!

    • Φίλος avatar
      Φίλος @ LamprosM 25/09/2011 19:47:35

      Και ο Κ.Κ. προσπάθησε να τα βάλει με τους μουμουετζήδες αλλά... ατύχησε.

      Στα πλαίσια της νομοθεσίας της Ε.Ε. κάθε προσπάθεια για πραγματικά ανεξάρτητα ΜΜΕ, είναι απλώς μάταια.

      Όποιος πολιτικός κάνει λόγο για τέτοιου είδους "πόλεμο" εναντίων των ΜΜ"Ε", απλώς λαϊκίζει.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Φίλος 25/09/2011 20:01:31

        Φίλε μου απλά τηρείς τους κανόνες και δεν δανειοδοτείς χρεοκοπημένες επιχειρήσεις απαιτώντας συγχρόνως να καταβάλουν τα € για τις ψηφιακές συχνότητες που νέμονται.

        Δεν χρειάζεται η ΝΔ εχθρούς και φίλους να κάνει τη δουλειά της πρέπει και οφείλει...αν και ο φίλος Theo απάντησε παραπάνω...

        ΥΓ

        Από το 1984 που απέκτησα το δικαίωμα ψήφου ψηφίζω την ΝΔ, ακόμα και όταν πλήγωνε (όπως το 2009) απλά απείχα.
        Αγωνιστήκαμε για την εκλογή του Σαμαρά όταν όλοι πόνταραν Ντόρα και πιστεύω ειλικρινά ότι μπορεί κάτι να αλλάξει και να προσφέρει στη χώρα.
        Στη Συγγρού όμως θα πρέπει να δουν ότι δεν μπορούν όσοι οδήγησαν τη παράταξη στο -10 να προβάρουν κουστούμια...κάθε γνωστός μαϊντανός ανακάλυψε πάλι τη ΝΔ τώρα που δικαιώνεται και ετοιμάζει γλάστρα για να ...ποτιστεί.

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ Φίλος 25/09/2011 20:03:17

        Φιλε δυστυχώς εχεις δικιο. Η φαρα αυτή ειναι ανικήτη, δεν σου κρύβω, πως απο την στιγμή που εχασε ο ΚΚ την μαχη με τον "βασικο μετοχο" ελεγα πως ηταν η αρχη του τέλους. Πρέπει όμως να νικηθούν. Με καθε τρόπο. Ισως να μην ειναι αδύνατο. Ανοιγουμε μεγαλο θεμα όμως.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Φίλος 25/09/2011 21:14:44

        Λαθος.Ο Καραμανλης επελεξε για λογους που δεν ξερω λαθος μεθοδο.
        Στην ΕΕ δεν υπαρχει οδηγια για το ποιος δικαιουται να εχει καναλια τηλεορασης.Εξ ου και ο Μπερλουσκονι τα εχει ολα.
        Οι κανονες περι ανταγωνσιμου ομως δεν επετρεπαν να απαγορευθει σε οποιον εχει μετοχες καναλιου να μη μετεχει σε δημοσια εργα.
        Επρεπε να παει αντιθετα.Αντι να κυνηγα τους εργοληπτες να θεσει απευθειας προυποθεσεις για τις αδειες των καναλιων απο το ΕΣΡ οτι οι ιδιοκτητες τους δεν πρεπει να εχουν εργοληπτικες εταιριες ή μαλλον να δωσει αδειες γιατι δεν υπηρχαν.
        Το ΕΣΡ θετει τις προυποθεσεις ,τη διαρκεια της αδειας και το ΤΙΜΗΜΑ που θα πληρωνουν στο κρατος.

        • Aίθρα avatar
          Aίθρα @ ψυχραιμια 25/09/2011 22:53:07

          Το Δικαστήριο είχε πει εν ολίγοις, σε εκείνη την απόφαση, πως ο μεν στόχος ήταν θεμιτός, η μέθοδος όμως (πλήρης απαγόρευση) ανεπίτρεπτη ως αντίθετη με την αρχή της αναλογικότητας. Κάποιος άλλος περιορισμός ενδεχομένως να μην δημιουργούσε πρόβλημα, δηλαδή.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/09/2011 19:17:01

    Oτι η ΝΔ δεν εχει παραταξιακη συνειδηση και δεχεται τον οποιονδηποτε ειναι γνωστο και το εχω γραψει πολλες φορες.
    Αποκορυφωμα ειναι οι συναγελασμοι και οι παρεες με δημοσιογραφους και εφημεριδες που εγκωμιαζαν τη 17Ν,ανθρωπους που ειχαν δολοφονησει στελεχη του κομματος.
    Κανενα αλλο κομμα δεν θα το δεχοταν για στοιχειωδεις λογους αξιοπρεπειας.
    Οσο για το ΔΟΛ οποιος νεοδημοκρατης αγοραζει εντυπα του ακυρωνει την ψηφο του.
    Ο ΔΟΛ πρεπει να κλεισει.
    Eαν η σημερινη ηγεσια συνεχισει το ιδιο συστημα δεν πρεπει να παραπονειται για την παρουσια του ΛΑΟΣ.

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 25/09/2011 19:21:45

    «ΗΡΘΑΝ !
    ντυμένοι "Φίλοι"
    αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
    το παμπάλαιο Xώμα πατώντας.

    Και το Χώμα δεν έδεσε ποτέ! με τη φτέρνα τους.

    ΕΦΕΡΑΝ !
    τον Σοφό, τον Οικιστή και τον Γεωμέτρη,
    Βίβλους γραμμάτων και αριθμών
    την πάσα Υποταγή και Δύναμη,
    το παμπάλαιο Φως εξουσιάζοντας.

    Και το Φως δεν έδεσε ποτέ! με τη σκέπη τους.

    Ούτε μέλισσα καν δε γελάστηκε το χρυσό ν' αρχινίσει παιχνίδι
    ούτε ζέφυρος καν, τις λευκές να φουσκώσει ποδιές.

    Εστησαν και θεμελείωσαν
    στις κορφές, στις κοιλάδες, στα πόρτα
    πύργους κραταιούς κι επαύλεις
    ξύλα και άλλα πλεούμενα,

    τους Νόμους τους θεσπίζοντας τα καλά και συμφέροντα,
    στο παμπάλαιο Μέτρο εφαρμόζοντας.

    Και το Μέτρο δεν έδεσε ποτέ! με τη σκέψη τους.

    Ούτε καν ένα χνάρι Θεού στην ψυχή τους σημάδι δεν άφησε
    ούτε καν ένα βλέμμα ξωθιάς τη μιλιά τους δεν είπε να πάρει.

    ΕΦΘΑΣΑΝ !
    ντυμενοι "Φίλοι"
    αμέτρητες φορές οι εχθροί μου,
    τα παμπάλαια δώρα προσφέροντας.

    Και τα δώρα τους άλλα δεν ήτανε
    παρά μόνο σίδερο και φωτιά.

    Στ' ανοιχτά που καρτέρεγαν δάχτυλα
    μόνον όπλα και σίδερο και φωτιά

    Μόνον Οπλα και Σίδερο και Φωτιά!»
    ~Ελύτης: “Hρθαν ντυμένοι Φίλοι”(από το «Αξιον Εστί»)

  10. anonymous avatar
    anonymous 25/09/2011 19:30:29

    όταν πείσθηκαν ακόμα και οι …άπιστοι ότι ο Γιώργος δεν μπορεί,

    Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι δε μπορεί και ότι θα πάει άκλαυτος. Σήμερα διάβαζα για σχέδιο μεγάλου κουρέματος του χρέους. Έτσι και γίνει αυτό τότε να διορισμοί να χρηματοδοτήσεις να λεφτά κι αυτομάτως έχουμε αναστήλωση του συστήματος ΠΑΣΟΚ. Ήρωες θα γίνουν. Άσε δε θέλω να το σκέφτομαι σύγκρυο με πιάνει.

  11. agioritis avatar
    agioritis 25/09/2011 19:43:52

    Όχι εμμονές

    Φίλε Κώστα, νομίζω είσαι λάθος στην κριτική σου για το σημερινό Βήμα. Αυτό που έπρεπε να σε πειράξει ήταν άλλο κομμάτι για τους βουλευτές της Ν.Δ. που παρασκηνιακά υπονομεύουν τον πρόεδρο του κόμματος, ειδικά μετά τη ΔΕΘ και δεν έχουν τα κότσια να τα πουνε δημόσια, όσα λένε πίσω από τις κουρτίνες.
    Το κείμενο που αναφέρεσαι αν το διαβάσεις πολύ προσεκτικά θα δεις ότι είναι πολύ καλό για το Σαμαρά. Εσύ κόλλησες στον τίτλο και ούτε το διάβασες μάλλον. Τι κάνει ο δημοσιογράφος; Αναφέρεται στην ομιλία του Σαμαρά και το πως αλλάζει την ιδεολογική κατεύθυνση της ΝΔ από τον μεσαίο χώρο που μας καταδίκασε εδώ που είμαστε σήμερα. Μην είσαι άδικος. Είπαμε να κάνουμε κριτική εκεί που πρέπει. Τι κάνει το Βήμα; Αναπαραγάγει το ιδεολογικό πλαίσιο της ομιλίας Σαμαρά. Εγώ δεν είδα κάτι αρνητικό.

    Με εκτίμηση

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ agioritis 25/09/2011 20:44:09

      Φίλε Αγιορίτη,
      αν αναφέρεσαι στο δικό μου σχόλιο-παρατήρηση έχω να πω το εξής. Και βέβαια διάβασα όλο το άρθρο του Ραβανού. Είναι ένα προβοκατόρικο άρθρο. Λεςπως το κείμενο είναι καλό για τον Σαμαρά...Οπότε με αναγκάζεις να κάνω copy paste ορισμένα σημεία του άρθρου, για να δούμε πόσο καλό κάνει στον Σαμαρά...:

      -"Ροµαντισµός και λαϊκισµός στο εθνικοπατριωτικό αφήγηµα του προέδρου της Ν∆"
      -" Παράλληλα, µε την επιχειρηµατολογία του επιχειρεί να εµβολίσει από τα δεξιά τον ΛΑΟΣ και τον κ. Γ. Καρατζαφέρη " (προσέχουμε ύπουλη διατύπωση. Να εμβολίσει από τα δεξιά τον Καρατζαφέρη...Θα το σχολιάσω και πιο κάτω)
      -" ανέπτυξε το εθνικοπατριωτικό αφήγηµά του χρησιµοποιώντας ισχυρή δόση υπερπατριωτικών τόνων"( δηλαδή φίλε Αγιορίτη το "υπερπατριώτης" είναι θετικός ή χλευαστικός χαρακτηρισμός;)


      Λοιπόν ξεκάθαρα πράγματα. Το άρθρο είναι κλασικό ΔΟΛιο, δηλαδή ύπουλο. Το Βήμα το διαβάζουν(και) μετριοπαθείς νεοδημοκράτες τους οποίους ενοχλούν οι όροι "υπερπατριώτης", "λαικισμός" κλπ και δικαίως. Ο Αντώνης Σαμαράς ούτε λαικιστής είναι, ούτε παριστάνει τον υπερπατριώτη. Αλλά το ύπουλο Βήμα επιχειρεί να δηλητηριάσει το μυαλό των αναγνωστών του με τέτοιους χαρακτηρισμούς. Και ώ του θαύματος βγαίνει και η συνταξιούχος πολιτικός Φίλη του Χριστοφοράκου και καταγγέλει την ΝΔ για "ακροδεξιά στροφή" . Δηλαδή το γνωστό κόλπο: το Βήμα προετοιμάζει το έδαφος( "λαικιστής, υπερπατριώτης, εμβολίζει το ΛΑΟΣ από δεξιά, άρα από άκραδεξια") και η όζουσα πολιτική πτωμαίνη Φίλη Χριστοφοράκου καταγγέλει "ακροδεξιά στροφή". Μπας και ψαρέψουν στα θολά νερά...

      Και αυτό το άρθρο φίλε Αγιορίτη εσύ το βρίσκεις "καλό για τον Σαμαρά";

  12. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 25/09/2011 19:51:31

    “Βρίσκει τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ στη χειρότερη καμπή της ιστορίας τους: αναξιόπιστα και καταχρεωμένα, στα πρόθυρα της κατάρρευσης.”

    Έχει την ευκαιρία της ζωής του. Να τα διαλύσει σπρώχνοντας τα στην εξαφάνιση. Ήδη έχουν δημιουργηθεί, όπως η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, και θα δημιουργηθούν άλλα φιλικότερα προς αυτόν. Ο ηγέτης καμία φορά πρέπει να πάρει σκληρές αποφάσεις, μια από αυτές θα είναι η εξαφάνιση της διαπλοκής και ότι αυτή εκπροσωπεί στα ΜΜΕ

  13. Antonio avatar
    Antonio 25/09/2011 19:54:01

    Νομιζω οτι ενας επαναπροσδιορισμος των ΜΜΕ ειναι αναγκαιος .Το πρώτο και μοναδικό κριτήριο για να διατηρηθούν θα πρέπει να είναι η μέχρι σήμερα αξιοπιστία τους

  14. Νησιώτης avatar
    Νησιώτης 25/09/2011 19:59:33

    Εδώ και χρόνια συχαίνομαι να πιάνω στα χέρια μου έντυπα του ΔΟΛ και πιο πρόσφατα της Κ.Το ίδιο πρέπει να κάνουμε όλοι γιατί αυτοί το έχουν παρακάνει με την ειρωνεία και τον χλευασμό της παράταξης.Να δούμε την αντιμετώπισή τους από τον ΑΣ.

  15. Aίθρα avatar
    Aίθρα 25/09/2011 20:12:54

    Θυμάστε εκείνο το άρθρο για τη συνάντηση Ερντογάν-Καραμανλή; Η οποία, στην πραγματικότητα, δεν είχε γίνει ποτέ; :)

  16. Dark Angel avatar
    Dark Angel 25/09/2011 20:17:30

    "Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς".
    Mαχάτμα Γκάντι.
    Δεν χρειάζεται να τους πολεμήσει ο Σαμαράς.
    Μπορεί πολύ απλά να καταδείξει ορισμένα σαν εχθρούς.Καθαρά.
    "Συνιστούμε να μην δίνετε καμία απολύτως σημασία σε κείμενα που προέρχονται πχ. από την Καθημερινή.Θεωρείται εχθρικό Μέσο". Καθαρά και ξάστερα.
    Στα μανταλάκια...Απαγόρευση συνεντεύξεων σε συγκεκριμένα έντυπα και κανάλια...Οι ανοησίες που "πετάγονται" δεξιά και αριστερά, από στελέχη και παρατρεχάμενους κάνουν κακό.

  17. Νοήμων avatar
    Νοήμων 25/09/2011 20:20:07

    Factor. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η ΝΔ επιδεικνύει τόση απάθεια και αφήνει αναπάντητες τις όποιες επιθέσεις και ανοησίες του Καρατζαφύρ, Ντόρας, Βουλγαράκη, Μητσοτάκη Λούλη και των λοιπών δημοσιοκάφρων. Δέ λέω να απαντήσει σε επίπεδο κορυφής να τους δώσει και αξία αλλά νομίζω ότι υπάρχουν αρκετοί "χρυσόστομοι'' να κάνουν τη ''βρώμικη δουλειά'' και να τους βάλουν στη θέση τους .

  18. agioritis avatar
    agioritis 25/09/2011 23:47:24

    Φίλε μου δεν θέλω να αντιδικήσω μαζί σου. Δεν είναι αυτό το θέμα μου. Εγώ το βρήκα θετικό το κείμενο. Επιτέλους μίλησε ένας πολιτικός για Θεό, θρησκεία, πατρίδα, έθνος-κράτος, για τα ιερά και τα όσια του έθνους. Κτύπησε την καρδιά του λαού με ένα νέο εθνικοπατριωτικό αφήγημα. Που είναι το κακό; το εθνικοπατριωτικό; Οι υπερπατριωτικοί τόνοι γιατί είναι κακό σε μια περίοδο ισοπέδωσης κάθε έννοιας πατρίδας. Γιατί ενοχλεί; Εγώ φίλε μου προτιμώ αυτή την αναφορά στο Βήμα από τα κυριλίκια άλλων ΜΜΕ. Γιατί δεν διεμβολίζει από τα δεξιά το ΛΑΟΣ; Κακό είναι αυτό; Εννοεί με δεξιά ρητορική που την είχε ξεχάσει ο Καραμανλής. Τώρα το τι κάνει η Ντόρα είναι δικό της θέμα. Αν προσέξεις καλά το κείμενο ίσως αναθεωρήσεις. Είσαι άδικος. Μην μένεις στο συνωμοσιολογικό και στην αύρα που υπάρχει για το ΔΟΛ. Τώρα για το λαϊκιστικό και το ρομαντισμό αυτό δεν υπάρχει στο κείμενο, αλλά υπότιτλος, που κατά βάσει δεν είναι των δημοσιογράφων.

    Σε ευχαριστώ για την παρατήρηση
    Με εκτίμηση
    καλό βράδυ
    Αγιορείτης

    Υ.Γ. Είπε και ένα καλό για την Ορθοδοξία επιτέλους. Πολλοί στην Εκκλησία αναθάρρησαν που άκουσαν επιτέλους ένα πολιτικό να μιλάει για Θεό και πίστη. Ακόμα και για το δήθεν σκάνδαλο του Βατοπαιδίου μίλησε. Αυτά αναφέρονται με θετικό τρόπο στο κείμενο. Επίσης δεν είδα καμία αναφορά στο θετικό κείμενο που υπήρχε κάτω από το βασικό. Αυτό που αναφερόταν στην εξομάλυνση των σχέσεων του επιχειρηματικού κόσμου με το Σαμαρά και τη ΝΔ. Μήπως τα θέλουμε όλα μονά - ζυγά δικά μας. Στα θετικά κομμάτια για το Σαμαρά που υπάρχουν στο Βήμα δεν μιλάει κανείς. Μόνο στα αρνητικά ξεβρίζουν όλοι.

  19. nestor avatar
    nestor 25/09/2011 23:52:13

    Το 2010 στην ΔΕΘ στον Σαμαρά διάλεγα καρέκλα να κάτσω μισή ώρα πριν την έναρξη της ομιλίας.
    Η ΔΑΠ έκατσε σε καρέκλες μετα απο την εισοδο του Σαμαρά, και εγώ παρακολούθησα όλη την ομιλία μέχρι τέλους.
    Φέτος δεν υπήρχε κάθισμα ούτε για δείγμα παρα μόνο χειρολαβές λεωφορείου στη γαλαρία της αίθουσας.
    Δεν έκατσα μέχρι τέλους αφού ο χώρος είχε γεμίσει γκρούεζες που μυρίστηκαν επάνοδο στην εξουσία και έτρεξαν να πιάσουν θέση και να φωτογραφηθούν.
    Ενθουσιάστηκα με την πρώτη πρόταση του Σαμαρά "πέρσι σας είπα τι προτείνω, φέτος θα σας πώ τι θα κάνω" αλλα έφυγα προβληματισμένος αφού είδα ότι οι γύπες έχουν επιστρέψει.
    Ο Σαμαράς ειναι η τελευταία μας ελπίδα.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ nestor 26/09/2011 00:24:52

      Νέστορα, οι 'Κρούεζες' πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Θεωρώ ότι ο άνθρωπος ο οποίος βίωσε τη μοναξιά και την απόρριψη και περπάτησε την 'πολιτική έρημο' για πολλά χρόνια, έχει σκληρύνει τόσο ,όσο να τους τελειώσει την κατάλληλη στιγμή χωρίς δεύτερη κουβέντα . Αστους να πιστεύουν ότι μπορούν να τον κοροιδέψουν. Σε όποιον η ζωή τα φέρνει ανάποδα και δεν συμβιβάζεται, ξέρει να μη χαρίζεται σε τέτοιους.

      • nestor avatar
        nestor @ Diamond Angel 26/09/2011 00:41:34

        Diamond Angel @
        Μόλις το δω να γίνεται αυτό που λες...δεν ξέρω αν θα αντεξω τοση χαρα.
        Για πολιτικό όφελος ας μην μιλήσουμε καλύτερα, θα είναι τεράστιο που θα προέρχεται φυσικά απο τους απέχοντες.

  20. vaggelis avatar
    vaggelis 26/09/2011 00:21:02

    ΜΗΝ τους ακουτε ΜΗΝ τους αγοραζετε παθατε τιποτα που δεν εχει εκπομπη ο ευαγγελατος ο τριανταφυλοπουλος που ελειπε τοσο καιρο ο χατζιλαλακης ουτε 1 σεντς στα παπαγαλακια

  21. Pluto avatar
    Pluto 26/09/2011 00:54:38

    Φάκτορα, λέει ψέμματα η Ελλη Τριανταφύλλου στην Καθημερινή για τον γιό του Ψυχάρη;;;Αληθεύει η μεταγραφή Ανδρέα Ψυχάρη του Στάυρου στην Συγγρού;;; Η, μήπως τόσο το χειρότερο γιά την αλήθεια;;;
    (Πείτε καί ένα "έσφαλα" στο Αντιnews, δεν ακυρώνει ούτε την δική σας προσπάθεια ούτε την ανάγκη στήριξης του Σαμαρά.Μοιραία είναι τα λάθη που δεν παραδεχόμαστε καί άρα δεν διορθώνουμε).

  22. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 26/09/2011 01:37:46

    Τέτοια μέσα ενημέρωσης έχουμε και σε τοπικό επίπεδο στην όμορφη Ροδοπη μας για παράδειγμα, που πανε οπου μυριζουν χρημα, νομιζω πως ΝΔ πρεπει να καταστήσει σαφές πως απορρίπτει συμπεριφορές που καθοριζονται με βαση το συμφέρον και ειδικά σε όσους νομίζουν πως ειναι η αρχη και το τελος των πολιτικών εξελίξεων, σε μια περιοχη, με το μυαλό τους βέβαια, η νέα μεταπολίτευση εξάλλου δε μπορεί να γίνει με παλιά υλικά και νοοτροπίες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.