#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/07/2013 12:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ως πότε θα πληρώνουν τα "κορόιδα" την κρίση;



Την ίδια στιγμή που συνεχίζουμε να μιλάμε για απολύσεις, κινητικότητα, διαθεσιμότητα και άλλα τέτοια ευφάνταστα σενάρια για να κοροϊδέψουμε τους κουτόφραγκους, μια μεγάλη αλήθεια παραμένει αναλλοίωτη. Πρόκειται για τη μεγάλη φοροδιαφυγή, αυτή που όλες οι κυβερνήσεις υπόσχονται να καταπολεμήσουν κι όλες αποτυγχάνουν.

Έρχεται, λοιπόν, η τρόικα κάθε τρεις και λίγο και σαρώνει τα πάντα. Έγινε ο Τόμσεν ο πιο μισητός εχθρός, ενώ αυτός θα έπρεπε να είναι το ίδιο το κράτος. Το βλέπουμε καθημερινά. Κανείς δεν πληρώνει και οι μόνοι που έμειναν να γεμίζουν τα ταμεία είναι οι συνήθεις ύποπτοι, τα κορόιδα του συστήματος που δεν μπορούν άλλωστε να κρύψουν τίποτε. Κάθε φορά που συλλαμβάνονται 5-10 οφειλέτες και κλείνονται για λίγες ώρες στα κρατητήρια, μόνο γέλιο προκαλούν. Ο δε Τόμσεν και η παρέα του τα μαθαίνουν όλα αυτά και γελάνε. Γιατί σκληρούς μπορείς να τους πεις. Κουτόφραγκους όμως ποτέ. Καλοί χαρτογιακάδες είναι που έχουν μάθει ότι τη νεοελληνική λαμογιά του να μην πληρώνουν οι έχοντες.

Αν είναι να γίνει μια μεγάλη μεταρρύθμιση αυτή θα έπρεπε να είναι του φορολογικού συστήματος. Κάποτε και ο πρωθυπουργός και ο Στουρνάρας θα πρέπει να ξεφύγουν από το ασφυκτικό αυτό πλαίσιο των διαπραγματεύσεων με την τρόικα κάθε λίγο και λιγάκι και να ασχοληθούν με το φορολογικό σύστημα και τη φοροδιαφυγή. Κι αν δε μπορούν αυτοί λόγω φόρτου εργασίας, υπάρχουν κι άλλοι υπουργοί που κάθονται.

Τα στοιχεία άλλωστε είναι γνωστά για την αδυναμία του μηχανισμού να συγκεντρώσει χρήματα στα δημόσια ταμεία, κυρίως από τους μεγάλους οφειλέτες. Δε μιλάμε για όσους δηλώνουν αδυναμία να πληρώσουν τους φόρους τους. Διαβάστε:

Σύμφωνα με τα στοιχεία το πεντάμηνο Ιανουάριος- Μάιος 2013 εισπράχθηκαν από παλαιές ληξιπρόθεσμες οφειλές 723 εκατ. ευρώ έναντι στόχου 1,140 δισ. ευρώ το εξάμηνο και 1,9 δισ. ευρώ για όλο το έτος.

Στην κατηγορία των μεγάλων επιχειρήσεων πραγματοποιήθηκαν 115 τακτικοί έλεγχοι ενώ ο στόχος του εξαμήνου είναι 176 και ο ετήσιος 596. Την ίδια περίοδο εισπράχθηκε το 26,8% των εσόδων που βεβαιώθηκαν από τους τακτικούς ελέγχους έναντι στόχου εξαμήνου 65% και ετήσιου 75%.

Σε ό,τι αφορά τους προσωρινούς ελέγχους, το πεντάμηνο εισπράχθηκε το 21,4% του ποσού που βεβαιώθηκε έναντι στόχου εξαμήνου 45% και ετήσιου στόχου 55%.

Στην κατηγορία των φορολογουμένων μεγάλου πλούτου το πεντάμηνο πραγματοποιήθηκαν 211 έλεγχοι έναντι στόχου εξαμήνου 280 και ετήσιου στόχου 910. Το ποσοστό είσπραξης των καταλογισθέντων φόρων και προστίμων ανήλθε σε 37,4% έναντι στόχου εξαμήνου 40% και ετήσιου στόχου 65%.

Καταλάβατε; Από τις μεγάλες επιχειρήσεις και τους φορολογούμενους του μεγάλου πλούτου έχει εισπραχθεί περίπου το 30% των συνολικών οφειλών. Περίπου 3 ευρώ στα 100 της οφειλής και ύστερα μιλάμε για το πώς θα γεμίσουν τα ταμεία. Και ύστερα ελπίζουμε σε δίκαιο φορολογικό σύστημα ή περιμένουμε από την κυβέρνηση να φέρει έναν σωστό Κώδικα Φορολογίας. Αμ δε. Θα περιμένουμε για πολύ. Το κράτος, ανίκανο να πιάσει το μεγάλο πλούτο και τους μεγαλοεπιχειρηματίες θα συνεχίζει να βάζει χέρι στις τσέπες μισθωτών και συνταξιούχων. Και θα συνεχίσει να μιλά για απολύσεις ή περικοπές ενώ ο Π. Τόμσεν θα έρχεται κάθε τρεις μήνες και θα αισθάνεται σαν αγάς με τα γιουσουφάκια του. Ο δε ελληνικός λαός θα απολαμβάνει κάθε λίγο και λιγάκι και ένα θέαμα τύπου… Λάκη Γαβαλά που ήταν ο μόνος που έμεινε 14 μήνες φυλακή για τον ΦΠΑ ενώ ο ίδιος αποδεδειγμένα έλεγε να του πάρουν όλα τα ακίνητα για να ξοφλήσει.

Θα πει κανείς από την άλλη: Μα οι εφοριακοί κάνουν λευκή απεργία, είναι κομματόσκυλα του κερατά ή τους έχουν κόψει τόσο τους μισθούς που δεν ασχολούνται και πολύ. Κι αυτό σωστό είναι, αλλά αν θέλει το κράτος ας τους συνετίσει. Να μπουν πρώτοι στη διαθεσιμότητα και να μπουν ιδιωτικές εταιρείες στους ελέγχους. Τότε θα δούμε αν θα τρέχουν και δε θα φτάνουν οι εφοριακοί. Χωρίς ανταγωνισμό και το φόβο της απόλυσης σιγά μην ασχοληθούν με την είσπραξη των οφειλών.

Όμως, κάθε φτωχός ή μικρομεσαίος πολίτης αυτής της χώρας θα έχει δικαίωμα να διαμαρτύρεται και να εξοργίζεται βλέποντας ότι ο μεγάλος πλούτος την έχει γλιτώσει μέσα στην κρίση. Θα βρίζει τον Σαμαρά, τον Στουρνάρα και κάθε άλλον που βλέπει διότι ο κόσμος είναι αυτός που αναγκάζεται να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Είναι απλά τα πράγματα. Αν ο πλούτος που υπάρχει σ΄αυτή τη χώρα συνεχίσει να μένει στο απυρόβλητο και πληρώνουν μόνο οι μικρομεσαίοι, τότε είναι θέμα χρόνου η κατάρρευση. Τότε δε θα μας φτάνουν ούτε τα δανεικά και δε θα μας φταίνε ούτε η Μέρκελ ούτε και η τρόικα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αρχιμήδης1 avatar
    Αρχιμήδης1 06/07/2013 13:04:43

    Όμως, κάθε φτωχός ή μικρομεσαίος πολίτης αυτής της χώρας θα έχει δικαίωμα να διαμαρτύρεται και να εξοργίζεται βλέποντας ότι ο μεγάλος πλούτος την έχει γλιτώσει μέσα στην κρίση. Θα βρίζει τον Σαμαρά, τον Στουρνάρα και κάθε άλλον που βλέπει διότι ο κόσμος είναι αυτός που αναγκάζεται να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
    Kαι στις εκλογές, που μετά τις Γερμανικές το Σεπτέμβριο, θα είμαστε ουσιαστικά σε προεκλογική περίοδο, ΟΛΟΙ αυτοί δεν θα βρίσουν αλλα θα μαυρίσουν κυριολεκτικά τον Σαμαρά με ό,ποιον τρόπο βρουν ως τον πλέον πρόσφορο...
    Eκτός άν συνειδειτά επέλεξε να είναι η Ιφιγένεια...

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/07/2013 14:32:33

    Διαρκως και οποιος αντεξει.
    http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231256230

    • Χαιρετώ! avatar
      Χαιρετώ! @ ψυχραιμια 06/07/2013 20:29:42

      ΜΝΗΜΟΝΙΟ σημαίνει "ΕΦΟΔΟΣ στην ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ"

      ΥΓ. Όταν ήμουν μικρός, μου έκανε εντύπωση ότι η συντριπτική πλειοψηφία των φόνων ήταν για "κτηματικές διαφορές". Σα να μην υπήρχε άλλη αιτία! Ειδικά σε Κρήτη και Πελοπόννησο.

      Ο Έλληνας είναι, "ψυχοσυνθετικά", δεμένος άρρηκτα με την Ιδιοκτησία "ΤΟΥ". Όποιος την αγγίξει, είναι εν δυνάμει νεκρός. Κυριολεκτικά, (όποιος πάει να κατασχέσει) και μεταφορικά, (όποιος το νομοθετήσει).

  3. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 06/07/2013 15:20:37

    Φάκτορα, η πραγματικότητα δεν έιναι καθόλου μα καθόλου καλή. Και ας λένε ό,τι θέλουν. Αν συνεχίσουν έτσι αλα ΓΚΑΠ και ΠΑΣΟΚ με τα ίδια κορόϊδα να βάζουν το χερι ξανά στην τσέπη, η περίοδος μετά τον Σεπτέμβρη δεν θα είναι ευχαριστη. Και μόνο το γεγονός πως ο Βενιζέλος κατσικώθηκε για τα καλά στο σβέρκο ΟΛΩΝ και της εξουσίας και "σώζει" την Ελλάδα θα τραβήξει τα ποσσοτά στην άβυσσο.

  4. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 06/07/2013 15:37:57

    Το σύστημα είναι έτσι δομημένο που δεν αλλάζε πορεία,δεξιά το στρέφεις στην κλεψιά πάει.Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι λέει ο λαός μας και δεν έχει άδικο,όλοι κάνουν ότι δουλεύουν για το καλό του τόπου. Και είναι τόσο εύκολα
    να ελέγξεις τη φοροδιαφυγή: Ασχολείσαι με το 25% των φορολογικών δηλώσεων και όχι με το 100%,το ΣΔΟΕ κατασκηνώνει το καλοκαίρι σε τουριστικούς προορισμούς,εφαρμόζεις αντικειμενικό προσδιορισμό φόρου,κατάσχεις ακίνητα
    όσων παρανομούν.Πόθεν έσχες σε εφόρους,ελεγκτές εφορίας,γραμματείς υπ. οικονομικών!

    • Χαιρετώ! avatar
      Χαιρετώ! @ κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 06/07/2013 20:49:03

      Δεν θέλουν, φίλε μου, δεν θέλουν.

      Γιατί ξέρεις πόσα θα πληρώσουν οι ίδιοι και οι φίλοι τους της Διαπλοκής που τους πατρονάρουν, έτσι και γίνουν αυτά που λες;

      Πόσοι έχουν ..."Ηλιάτορες του Λονδίνου"; Πόοοοσοι;
      (Καλά, ο ψεκασμένος άνθρωπος, βλέπει τον ήλιο του Αιγαίου στο... Λονδίνο!)

      Πόσοι έχουν βίλες στο απέραντο γαλάζιο, σαν του κουμπάρου τού Στουρνάρα, Γιάννο, που μας είπε στην αρχή ότι είναι συνωνυμία της γυναίκας του το 1 εκατ. στη λίστα λαγκάρντ και, μετά, ότι το έβαλε από μόνη της χωρίς να του το πει, λέει...

      Πόσοι;;;

      • Νίκοςς avatar
        Νίκοςς @ Χαιρετώ! 07/07/2013 17:25:58

        Ο Γιαννος και ο κουμπάρος του ο Στουρνάρας έχουν και οι δύο βίλες πλάι-πλάι. Για ρωτήστε στη Σύρο πως εγιναν τακα-τακα οικοδομίσημες οι παραλιακές περιοχές που μόλις είχαν παρει τα φιλέτα οι δύο κουμπάροι.

  5. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 06/07/2013 15:40:20

    Μαλλον δεν καταλαβες καλα κυριε συντακτα δεν σου φταιει κανενας Τομσεν ουτε καμια Μερκελ και Σοιμπλε, οταν αποδεδειγμενα υπαρχουν 13 δις........ανεισπρακτα απο διαπλεκομενους....νταβαντζηδες που με το σκεπτικο της προσφυγης στα διοικ.οικον.δικαστηρια συνεχιζουν να μην πληρωνουν. Εδω θελει πραξη νομοθετικου περιεχομενου.....αλλα πως θα πειραξουμε τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ. Ασε τη καραμελα της φοροδιαφυγης της κυρα........κατινας και ........του μπακαλη, γιατι αν ηθελε το συστημα θα επαιρνε απο την ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 12 ΔΙΣ τουλαχιστον, αλλα ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ........Την κριση την πληρωνει ο ΥΓΙΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ και καποια κοροιδα του δημοσιου που εισηλθαν με εξετασεις, καποια κοροιδα συνταξιουχοι του ιδιωτικου τομεα που εχουν δωσει απο την ΤΣΕΠΗ τους ενα καρο λεφτα. Μην ακουσω για τους υπολοιπους που νοιωθουν και ενοχες.....κατα βαθος που τους βολεψε το συστημα απο το παραθυρο και πολλες φορες εναντι........αδρας αμοιβης. Ουτε για καποιους που με εργασια.......υποτιθετε ουτε 25 ετων πηραν παχυλα εφεπαξ και πανωπροικια για τα τεκνα τους........Αυτοι επρεπε να πληρωσουν και τα περισσοτερα, αλλα ειναι τα πελατακια του συστηματος και της διαπλοκης.

  6. "V" avatar
    "V" 06/07/2013 15:42:30

    Οποιοι πιστεύουν στον "πόλεμο" κατά της φοροδιαφυγής, είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων αφελείς. Διότι απλούστατα, χώρις φοροδιαφυγή δε μπορούν να υπάρξουν μέτρα κατά της φοροδιαφυγής. Στο όνομα της οποίας γίνονται εγκλήματα

  7. helios avatar
    helios 06/07/2013 16:30:37

    και ανίκανοι είναι και δεν θέλουν και δεν μπορούν,είναι ένας συνδυασμός όλων αυτών.
    εν έτη 2013 συνεχίζουμε να κυνηγάμε και να μαζεύουμε τους φόρους με μεθόδους προηγούμενων αιώνων.
    ο ΦΠΑ(με αποτέλεσμα να μειωθεί) π.χ. θα μπορούσε να αποδίδεται σε αληθινό χρόνο

  8. stathis08 avatar
    stathis08 06/07/2013 16:32:34

    Θα ήθελα να δώ την στιγμή που θα έρθει ο Τομσεν και η παρέα του και πει...... δεν υπάρχει επόμενη δοση αν σε δυο μήνες δεν υπάρχει ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα...αν σεν σε δύο μήνες δεν έχει παταχθεί η φοροδιαφυγή.
    Αυτός ο λογικός όρος θα είχε και την στίριξη του λαού

    • NΙΚΟΣ avatar
      NΙΚΟΣ @ stathis08 06/07/2013 16:56:20

      Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΟΣ.
      ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ...
      Η ΠΕΡΙΡΕΟΥΣΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ...

      ΝΙΚΟΑ ΔΑΚΕ ΔΕΗ

    • Α και Χ avatar
      Α και Χ @ stathis08 06/07/2013 16:56:21

      Και θα το πει αυτό ο...Τόμσεν; Μα αυτόν δεν τον νοιάζει. Να εισπράττει μόνο θέλει. Το ζήτημα είναι εμείς γιατί δεν παίρνουμε το δύσκολο δρόμο για να λάβει και ο πληττόμενος πολίτης τα απαιτούμενα μηνύματα;

      • AnnaMaria avatar
        AnnaMaria @ Α και Χ 06/07/2013 20:18:00

        Μα αφού του αρέσει ο ρόλος του "πληττόμενου"! Γεννιέται και ανατρέφεται ως "πληττόμενος". Ζει σαν "πληττόμενος". Γκρινιάζει σαν "πληττόμενος", ψηφίζει σαν "πληττόμενος" αυτούς που θα τον πλήξουν περισσότερο προκειμένου να διαιωνίσει το ότι είναι "πληττόμενος" και γενικά κάνει τα πάντα για να παραμείνει "πληττόμενος". Αν πάψει να είναι "πληττόμενος" αυτό θα τον σκοτώσει. Δεν μπορεί να φανταστεί το να μην είναι "πληττόμενος". Οι περισσότεροι Έλληνες, μόνον το ρόλο του "πληττόμενου" μπορούν να δουν στον εαυτό τους.

        • AnnaMaria avatar
          AnnaMaria @ AnnaMaria 06/07/2013 21:53:06

          Αααα, δεν ξέρω! Εγώ περιέγραψα πως αντιμετωπίζουν τον εαυτό τους οι Έλληνες. Χρόνια τώρα...
          Το αν είναι πραγματικά ”πληττόμενοι” και όχι …βλητόμενοι, αυτό είναι θέμα ψυχολόγου.

        • GO avatar
          GO @ AnnaMaria 06/07/2013 21:58:51

          http://www.youtube.com/watch?v=BGLR25EJtfE

  9. Α και Χ avatar
    Α και Χ 06/07/2013 17:11:01

    ''Όμως, κάθε φτωχός ή μικρομεσαίος πολίτης αυτής της χώρας θα έχει δικαίωμα να διαμαρτύρεται και να εξοργίζεται βλέποντας ότι ο μεγάλος πλούτος την έχει γλιτώσει μέσα στην κρίση. Θα βρίζει τον Σαμαρά, τον Στουρνάρα και κάθε άλλον ...'' Τόσο δύσκολο δηλαδή είναι να πληρώσουν ΟΛΟΙ κατά τις δυνάμεις τους; Γιατί το αυτονόητο γίνεται ακριβό και σπάνιο ζητούμενο; Μήπως δεν υπάρχει η θέληση τελικά; Τότε όμως, τι συζητάμε;

  10. Μπάχαλο avatar
    Μπάχαλο 06/07/2013 17:13:42

    Δεν πάνε καλά εκεί στο υπουργείο οικονομικών μειώνουν τις αντικειμενικές 40% σε εκάλη,φιλοθεη,ψυχικο,γλυφαδα,βουλα κ.α ακριβες περιοχες και εν αντίθεση τις αυξάνουν έως 50% σε περιστέρι,χαιδαρι,πειραια και σε πολλές λαϊκές και μεσαίες περιοχές.

    • "V" avatar
      "V" @ Μπάχαλο 06/07/2013 17:55:50

      μωρε αυτοι ξερουν τι κανουν

      • αΠύθία avatar
        αΠύθία @ "V" 06/07/2013 19:47:00

        Μπααααα....Στα τυφλά χτυπάνε κι όποιον (από τους γνωστούς φυσικά), πάρει ο Χάρος!

        • mara M. avatar
          mara M. @ αΠύθία 06/07/2013 20:46:58

          Εγώ θα πρότεινα όλοι οι πολιτικοί που μένουν σ´αυτές τις περιοχές να εξαιρεθούν απο τη μείωση των αντικειμενικών, αφού είναι οι μόνοι που δεν έχουν δεχτεί καμία μείωση μισθού και προνομίων,και ταυτόχρονα πασχίζουν να σώσουν τη χώρα αποφασίζοντας θυσίες για όλους τους άλλους. Καιρός να κάνουν κι αυτοί μια μικρή"θυσία" για το καλό του συνόλου.

      • mara M. avatar
        mara M. @ "V" 06/07/2013 20:31:44

        Αφού εκεί μένουν όλοι οι σωτήρες μας.

    • The Camel avatar
      The Camel @ Μπάχαλο 06/07/2013 18:54:57

      Οι εμπορικές τιμές στις λαικές περιοχές ήταν πολλαπλάσιες των αντικειμενικών και παραμένουν σε πολύ μικρότερο βαθμό οπότε είναι φυσιολογικό να αυξάνονται.

      Αντίθετα, στις ακριβες περιοχές, οι εμπορικές ήταν λιγότερο υψηλές ή ίδιες με τις αντικειμενικές αρχικά και τώρα χαμηλότερες αφού σχεδόν κανείς δεν αγοράζει ακριβά ακίνητα πλέον.

      Αν λοιπόν οι εμπορικές τιμές πρέπει να ευθυγραμμισθούν με τις αντικειμενικές τότε θα ανέβουν στις λαικές και θα πέσουν στις ακριβές. Αυτό ήταν γνωστό.

      • mara M. avatar
        mara M. @ The Camel 06/07/2013 20:42:18

        Ποιές τιμές αγαπητέ μου. Πώς μπορεί να εκτιμήσει κάποιος την αξία όταν δεν κινείται και δεν πωλείται τίποτα σε οποιαδήποτε περιοχή είτε φτηνή είτε ακριβή. Ακόμα κι αν κάποιος που έχει χρήματα, εκμεταλευτεί την κρίση των ακινήτων και θελήσει να επενδύσει σε ακίνητα, σίγουρα δεν θα την αξιοποιήσει στις λαικές συνοικίες. Επομένως η αύξηση αντικειμενικών σ'αυτές τις περιοχές είναι εγκληματική.

  11. tassos.κ avatar
    tassos.κ 06/07/2013 17:20:55

    Τέτοιες επισημάνσεις έχω ακούσει τόσες που έχει καταντήσει κακόγουστο αστείο. Οι περισσότεροι ξέρουμε τι φταίει. Μόνο τα εκάστοτε κυβερνητικά στελέχη το αγνοούν.

  12. Επί ξυρού ακμής avatar
    Επί ξυρού ακμής 06/07/2013 17:32:17

    Αυτό πάλι, ανεξήγητο! Απορεί κανείς πως τα διανοούνται. Προκειμένου να εισπράξουν, παραλογίζονται.

  13. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 06/07/2013 17:34:38

    ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΔΕΗ.......

  14. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 06/07/2013 18:47:55

    Μόνο να μην μας πουν κάποια μέρα οι “ΑΦΕΝΤΕΣ” πως επειδή φταίει η φοροδιαφυγή και δεν μπορείτε να την πιάσετε ΚΑΙ για να μην πληρώνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι (δήθεν και καλά μισθωτοί συνταξιούχοι μικρομεσαίοι κλπ, για το καλό μας δηλαδή) καταργούμε το χρήμα και όλες οι συναλλαγές θα γίνονται ηλεκτρονικά.
    ΔΟΥΛΟΙ, για να τους ξεχρεώσουμε – που ποτέ δεν θα ξεχρεώσουμε το ΑΕΡΟΧΡΗΜΑ που δημιούργησαν και μας σκλάβωσαν- δεν πρόκειται να γίνουμε και αυτό ίσως χρειάζεται να το ξεκαθαρίσουμε όσο έχουμε ακόμα την δυνατότητα να γράφουμε και να εκφραζόμαστε ελεύθερα!

    • Α.Μ avatar
      Α.Μ @ Ελπιδοφορος 06/07/2013 19:51:09

      Όλα είναι πιθανά όσο ανεχόμαστε τ΄αδιανόητα!

  15. The Camel avatar
    The Camel 06/07/2013 19:12:04

    Η αρχή της φορολογίας στισ δυτικές χώρες βασίζονται στην ανταποδοτικότητα.

    Ο πολίτης πληρώνει φόρους και γνωριζει που πάνε τα λεφτά κι οτι πιάνουν τόπο.
    Εδω πληρώνει ο ταλαίπωρος μισθωτός για να έχει κάποιες στοιχειώδεις υπηρεσίες υγείας κι αν τον βρήκε τίποτε αναγκάζεται να πληρώνει ιδιωτικά νοσοκομεία και γιατρούς γιατί στα εφημερεύοντα γίνεται χαμός και κινδυνεύει ο ανθρωπός του.
    Πληρώνει για δημοσια εκπαίδευση και αναγκάζεται να πληρώσει ιδιωτικά σχολεία, αν μπορεί, για να έχουν κάπως σωστή εκπαίδευση και να μάθουν σωστά ελληνικά.

    Του κλέβουν το σπίτι, καλεί την αστυνομία και αυτη έρχεται μετά απο μισή ωρα για να μην πέσει πάνω στους κλέφτες κ.τ.λ..

    Πως είναι δυνατόν να υπάρχει λοιπόν στην Ελλάδα φορλογική συνείδηση;

    Αυτό που υπάρχει είναι οι εύκολες λύσεις που αναζητά απεγνωσμένα ο κόσμος και η τρόικα για να μην πληρώνει ο ίδιος και η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής προσφέρεται.

    Ισως λοιπόν ειναι καλυτερα να κυκλοφορεί το φοροδιαφευγον χρήμα στην αγορά, να εισπράττει το κράτος λεφτά, π.χ. ΦΠΑ, και να δημιουργούνται θέσεις εργασίας παρά να κρύβεται σε ντουλάπια, κήπους, θυρίδες και να το μεταφέρουν σε άλλες χώρες.

    Οσο για την τρόικα, αυτη κι αν θέλει να χτυπηθεί η φοροδιαφυγή. Ομως, το θέλουν για να δίνουν λιγότερα δάνεια και να πάρουν πίσω αυτά που έδωσαν μέχρι σήμερα.

  16. The Camel avatar
    The Camel 06/07/2013 19:16:33

    (Το ίδιο σχεδόν κειμενο με του προηγουμενου ποστ με κάποιες διορθώσεις για τις οποίες ζητώ συγγνώμη)

    Η αρχή της φορολογίας στισ δυτικές χώρες βασίζεται στην ανταποδοτικότητα.

    Ο πολίτης πληρώνει φόρους και γνωριζει που πάνε τα λεφτά κι οτι πιάνουν τόπο.
    Εδω πληρώνει ο ταλαίπωρος μισθωτός για να έχει κάποιες στοιχειώδεις υπηρεσίες υγείας κι αν τον βρεί τίποτε αναγκάζεται να πληρώνει ιδιωτικά νοσοκομεία και γιατρούς γιατί στα εφημερεύοντα γίνεται χαμός και κινδυνεύει ο ανθρωπός του.
    Πληρώνει για δημοσια εκπαίδευση και αναγκάζεται να πάει τα παιδιά του σε ιδιωτικά σχολεία, αν μπορεί, για να έχουν κάπως σωστή εκπαίδευση και να μάθουν σωστά ελληνικά.

    Του κλέβουν το σπίτι, καλεί την αστυνομία και αυτη έρχεται μετά απο μισή ωρα για να μην πέσει πάνω στους κλέφτες κ.τ.λ..

    Πως είναι δυνατόν να υπάρχει λοιπόν στην Ελλάδα φορολογική συνείδηση;

    Αυτό που υπάρχει είναι οι εύκολες λύσεις που αναζητά απεγνωσμένα ο κόσμος για να μην πληρώνει ο ίδιος τα σπασμένα και η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής προσφέρεται.

    Ισως λοιπόν ειναι καλυτερα να κυκλοφορεί το φοροδιαφευγον χρήμα στην αγορά, να εισπράττει το κράτος λεφτά, π.χ. ΦΠΑ, και να δημιουργούνται θέσεις εργασίας παρά να κρύβεται σε ντουλάπια, κήπους, θυρίδες και να το μεταφέρουν σε άλλες χώρες.

    Οσο για την τρόικα, αυτη κι αν θέλει να χτυπηθεί η φοροδιαφυγή. Ομως, το θέλει για να δίνουν ΕΕ και ΔΝΤ λιγότερα δάνεια και να πάρουν πίσω αυτά που έδωσαν μέχρι σήμερα.

  17. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 06/07/2013 19:24:23

    Ποιοι είναι κορόιδα;
    Φυσικά το κείμενο καταδεικνύει αυτούς που πληρώνουν, αλλά κάποιος που κάνει το χρέος του είναι κορόιδο;
    Ας μη γελιόμαστε...
    Το χρέος της δεν κάνει σε καμιά περίπτωση η κυβέρνηση του εξαιρετικού πρωθυπουργού και φίλου Αντώνη Σαμαρά, όχι γιατί δε θέλει, αλλά επειδή δε μπορεί να το κάνει, ευρισκόμενη μεταξύ σφύρας και άκμονος, αν θέλετε να δείτε έτσι την τρόικα και τις συνιστώσες της.
    Είχα ακούσει, διαβάσει, αναλύσει και προπαγανδίσει (ομολογώ...) με εξαιρετικό ενδιαφέρον τα όσα είχε πει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς κατά τη διάρκεια της παλαιότατης εκδήλωσης του κόμματος, με το συμβολικό όνομα Ζάππειο ΙΙ.
    Φυσικά περιμέναμε όλοι να ακούσουμε αυτά, τα οποία είπε και τα είπε καλά με τον απαιτούμενο ρεαλισμό, που απαιτείται στις περιπτώσεις αυτές, ο τότε πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
    Ούτε πλειοδότησε έναντι οιουδήποτε ούτε κομπορρημόνησε.
    Η ομιλία του ήταν ζεστή και κατανοητή και απευθύνονταν σε όλους τους Έλληνες και ιδιαίτερα σ’ αυτούς, τους οποίους η τότε κυβέρνηση είχε παραδώσει έρμαια στη βούληση των εκδοτικών συμφερόντων εκείνων των κυρίων, οι οποίοι με αντιπαροχή από την κυβέρνηση την οικονομική ασυδοσία, αποπροσανατόλιζαν το λαό από την πραγματικότητα, εξέτρεπαν τα ενδιαφέροντά του μακριά από το ανηλεές καθημερινό γίγνεσθαι και αλλοίωναν την πολλή σκληρή καθημερινότητα, με σκοπό κυρίως να κρατούν στο απυρόβλητο τον τότε πρωθυπουργό Γεώργιο Α. Παπανδρέου, ο οποίος βρίσκονταν και τότε στον κόσμο του και ασφαλώς αυτός ο κόσμος δεν βρίσκονταν ούτε βρίσκεται στα προβλήματα, που αντιμετωπίζει η χώρα, αλλά στην εικονική πραγματικότητα του προέδρου της σοσιαλιστικής διεθνούς, του Στρος Καν και του Μπαρόζο τότε και της κυρίας Μέρκελ και τότε και τώρα και στο διηνεκές…
    Ασφαλώς ο σοβαρός κ. Σαμαράς αντιλαμβάνονταν την εποχή του Ζαππείου ΙΙ πλήρως την πραγματικότητα και δεν αθώωνε το κόμμα του, το οποίο αναμφίβολα έχει συμβάλει καθοριστικά στη δημιουργία της κρίσης, περισσότερο με τις ανοχές και την ανικανότητά του και λιγότερο με τις ενέργειες και την πολιτική του.
    Αναγνώριζε τις ευθύνες των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας, αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα και τις ευθύνες που της αναλογούσαν, σε αντίθεση με τον πρόεδρο του ΠαΣοΚ και πρωθυπουργού της τότε κυβέρνησης κ. Γεώργιο Α. Παπανδρέου, που έβλεπε μοναδικό φταίχτη και υπεύθυνο τη Νέα Δημοκρατία.
    Ο πρόεδρος της ΝΔ δε δίστασε να παραδεχθεί και το λάθος της απογραφής, που ως ενέργεια είχε βαρύτατο ψυχολογικό κόστος και όπως σημειώνουν αυτοί που ξέρουν περισσότερα οικονομικά από μας, στην οικονομία η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο.
    Όλα αυτά βεβαίως ανήκουν σε συζητήσεις και καταγραφές άλλων κατηγοριών. Εν προκειμένω, η παρουσία του Αντώνη Σαμαρά και οι εξαγγελίες του στο Ζάππειο ΙΙ, σηματοδοτούσαν ένα ελπιδοφόρο μονοπάτι, γιατί σίγουρα στην Ελλάδα του ΔΝΤ και της Μέρκελ δε μπορούσε και ακόμα δε μπορεί κανείς να μιλάει για λεωφόρους.
    Εμείς θέλουμε να σταθούμε στο σημείο αυτό στις περί την οικονομία εξαγγελίες του κ. Σαμαρά στο Ζάππειο ΙΙ.
    Σε έναν τόπο που έχει στεγνώσει η αγορά, μόνο ένα σοκ, όπως τόνισε ο ίδιος, μπορεί να επιφέρει καθοριστική μεταστροφή.
    Τι είπε περίπου ο κ. Σαμαράς;
    Μίλησε για Μείωση φορολογικών συντελεστών:
    -Άμεσα, συντελεστής κερδών 15% για όλες τις Εταιρείες (flat rate).
    -Μείωση εργοδοτικών εισφορών κατά 25%.
    -Φορολογικός συντελεστής φυσικών προσώπων από 45 στο 40%, στόχος σε 3 χρόνια να μειωθεί στο 30%.
    -Μείωση ΦΠΑ από 23 στο 19%, από 13 στο 9% και 4,5% για τον Τουρισμό (σε ολόκληρο το τουριστικό πακέτο).
    -Σταδιακή μείωση φορολογίας καυσίμων και κατάργηση «φόρων υπέρ τρίτων».
    Απενοχοποίηση της Επιχειρηματικότητας, η οποία ουσιαστικά βρίσκεται υπό διωγμό.
    Τα μέτρα αυτά ΘΑ γύριζαν καπάκι την ψυχολογία της αγοράς, που ως γνωστό και κατά τους επαΐοντες και για τον ίδιο τον πρωθυπουργό είναι το 50% της οικονομίας.
    Τα πράγματα εξακολουθούν να είναι τόσο απλά, όπως τα παρουσίασε τότε και δεν επιδέχονται περαιτέρω απλούστευση.
    -Δεν είναι αλήθεια πως ο ιδιωτικός τομέας στο πρόσωπο της αγοράς ενοχοποιείται;
    -Δεν είναι αλήθεια πως ο τεράστιος δανεισμός γίνεται για να μπορεί το κράτος να πληρώνει τους μισθούς και τις συντάξεις του τεράστιου μηχανισμού, που οι κυβερνήσεις εξέθρεψαν;
    -Δεν είναι αλήθεια πως η διαφθορά έχει κέντρο της το δημόσιο τομέα, αφού από αυτόν εκπορεύεται και στο εσωτερικό του εκτρέφεται;
    Όλα αλήθειες είναι και δυστυχώς η αγορά επιβαρύνεται με βάρη για τα οποία η ίδια δεν ευθύνεται, όσο δε για τα περί φοροδιαφυγής, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, δεδομένου πως η τελευταία αποτελεί μια μικρή παρανυχίδα στο όλο σύστημα, το οποίο όμως την καταδείχνει ως τον αποκλειστικό ένοχο.
    Όλα όσα είχε πει ο κ. Σαμαράς, είναι σε θέση, αν εφαρμοσθούν έστω και σήμερα, να παράγουν προστιθέμενη αξία στην οικονομία, η οποία με τα ισχύοντα δεδομένα, παράγει αρνητική προστιθέμενη αξία και μόνο.
    Να κάνουμε και άλλα σχόλια;
    Νομίζω πως περιττεύουν...

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 07/07/2013 10:52:05

      Αν ο ΑΣ δεν πάρει την μεγάλη απόφαση να κατακρημνίσει στο βούρκο όλο αυτό το συρφετό των ανεπάγγελτων, κρατικοδίαιτων , διαπλεκόμενων, παρασίτων, γόνων μεγαλωμένων για την εξουσία, δεν θα υπάρξει έξοδος από την κρίση. Πατριώτες και λαμόγια που προκαλούν το δημόσιο αίσθημα και λυμαίνονται την εξουσία, δεν γίνεται να συνυπάρξουν.
      Ο Έλληνας δεν έχει πρόβλημα να μοχθήσει αλλά και να στείλει στα τάρταρα δικαίους και αδίκους της εξουσίας , όταν οι πρώτοι σιωπούν και ανέχονται την σύμπραξη με τους δεύτερους.
      Η Ελλάδα δεν είναι απλά μια χώρα, είναι σύστημα αξιών , μόχθος , φως , πολιτισμός και είναι χρέος του Πατριώτη να την υπερασπιστεί.

      • ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
        ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ @ Φελίζα 07/07/2013 11:36:24

        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας!
        Ο συρφετός, όπως δικαίως τον κατονομάζετε, δεν γνωρίζει την αγορά και τα της αγοράς, δυστυχώς όμως αποφασίζει για την τύχη της...
        Και την εκτελεί με συνοπτικές διαδικασίες...
        Φορτώνοντας την εκτέλεση στη ... φοροδιαφυγή...
        Δυστυχώς το άτυπο κομμουνιστικό σύστημα της χώρας μας, έγινε αποδεκτό και από την παρούσα κυβέρνηση...
        Και αντιλαμβάνεσθε τους λόγους για τους οποίους λυπάμαι εξαιρετικά και με ματώνουν, όπως και εκατοντάδες χιλιάδες άλλων νουνεχών Ελλήνων...

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 07/07/2013 15:40:49

          Έχετε απόλυτο δίκιο για την "φοροδιαφυγή".
          Τα μεγαλύτερα αγκάθια, η γραφειοκρατία, η έλλειψη χρηματοδότησης αλλά και το δαιδαλώδες θεσμικό κανονιστικό και φορολογικό πλαίσιο,ταλανίζουν τις εναπομείνασες ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η κυβέρνηση, μεταξύ αυτών,ψάχνει την φοροδιαφυγή... Κωμικοτραγικό!
          Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.

  18. Apostolos Vlahos avatar
    Apostolos Vlahos 06/07/2013 19:48:54

    Ο πλούτος χρηματοδοτεί τις προεκλογικές εκστρατείες των βουλευτών και όχι οι μικρομεσαίοι. Το χέρι που σε ταΐζει δεν το δαγκώνεις. Δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να διορθωθεί η κατάσταση με το παρόν πολιτικό προσωπικό.

  19. Kikos avatar
    Kikos 06/07/2013 20:36:51

    ΥΠΕΚΑ κερνάει, ΑΚΤΩΡ (κατα)πίνει

    5 Ιουλίου, 2013 , 17:56 Κατηγορία:Ελλάδα/Κοινωνία

    Απευθείας ανάθεση ύψους 3 δισ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο με βάση «ποιοτικά» κριτήρια! Και όμως, συνεχίζουν να συμβαίνουν τέτοια απίθανα πράγματα και εν έτει 2013, όλως συμπτωματικά με τον ίδιο διαχρονικό πρωταγωνιστή: την εταιρεία ΑΚΤΩΡ του κ. Μπόμπολα.
    Την ίδια ημέρα (σ.σ.: 25 Ιουνίου) έγινε ο κυβερνητικός ανασχηματισμός και την επόμενη ο υφυπουργός ΠΕΚΑ κ. Ασημάκης Παπαγεωργίου ενημέρωνε την αρμόδια Επιτροπή Παραγωγής Εμπορίου της Βουλής για αυτή την απευθείας ανάθεση.
    Τα όσα ακούστηκαν και καταγγέλθηκαν κατά τη διάρκεια της σχετικής ενημέρωσης στην εν λόγω Επιτροπή της Βουλής είναι πραγματικά τρομερά και δημιουργούν τεράστια ερωτήματα. Λίγες ημέρες πριν, όλη η χώρα έτρεμε στην ιδέα ενός κυβερνητικού «ατυχήματος» εξαιτίας της υπόθεσης της ΕΡΤ –που μπορούσε να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές και σε καταστροφικά σενάρια ακυβερνησίας– και αμέσως μόλις είπαμε «Δόξα τω Θεώ» με τη συμφωνία για τη δικομματική κυβέρνηση, βλέπουμε τον κίνδυνο να μπει η κυβέρνηση σε μία νέα περιπέτεια, μόνο και μόνο για να υπάρξει άλλο ένα «δωράκι» στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ του κ. Μπόμπολα, με το αιτιολογικό ότι είναι αξιόπιστη. Όπως αναρωτήθηκε, δε, χαρακτηριστικά βουλευτής κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Επιτροπή: «Δρόμοι, σιδηροδρομικά έργα, όλα πάνε στην ΑΚΤΩΡ. Καλά, δεν υπάρχει άλλη αξιόπιστη εταιρεία στην Ελλάδα που πάτε να της δώσετε απευθείας και τα λιγνιτωρυχεία;»

    Τα γεγονότα
    Παραθέτουμε παρακάτω τα γεγονότα που έχουν να κάνουν με αυτή την υπόθεση και ο καθένα μπορεί να βγάλει πολύ εύκολα τα συμπεράσματά του:
    # Το λιγνιτωρυχείο Βεύης στον νομό Φλώρινας είναι δημόσιο, ανήκει δηλαδή στο ελληνικό κράτος το οποίο έχει το δικαίωμα είτα να εκμεταλλευτεί το ίδιο το απόθεμά του αξίας 3 δισ. ευρώ, είτε να το εκμισθώσει σε κάποιον τρίτο και να λαμβάνει το μίσθωμα. Σε περίπτωση που το Δημόσιο αποφασίσει την εκμίσθωση, αυτή βάσει του νόμου γίνεται μέσω πλειοδοτικού διαγωνισμού και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, και για λόγους δημοσίου συμφέροντος, επιτρέπεται η απευθείας εκμίσθωση.
    # Στην περίπτωση λοιπόν του λιγνιτωρυχείου της Βεύης, επιλέχθηκε στις αρχές του 2010 η διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, υποτίθεται με σκοπό την επίσπευση της εκμετάλλευσής του για λόγους δημοσίου συμφέροντος. Ξέρετε πόσο καιρό έχει πάρει αυτή η «εσπευσμένη» διαδικασία; Τριάμισι (3,5) χρόνια και τώρα θυμήθηκαν να την ολοκληρώσουν. Ξέρετε, δε, ποιοι είναι οι λόγοι δημοσίου συμφέροντος που επικαλούνται σήμερα για την απευθείας ανάθεση; Λόγοι ασφαλείας εξαιτίας των βροχών που έπεσαν τον περασμένο χειμώνα! Δώδεκα χρόνια είναι κλειστό το συγκεκριμένο ορυχείο και επειδή έβρεξε πολύ φέτος, αυτό αποτελεί δικαιολογία να ανατεθούν απ’ ευθείας 3 δισ. ευρώ! Υπό αυτή τη λογική –λέμε εμείς τώρα– αν την επόμενη φορά θα έχει πολύ κύμα, μπορούν να επικαλεστούν λόγους «δημοσίου συμφέροντος» και να δώσουν απευθείας και κανένα λιμάνι…
    # Η όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε για να καταλήξει το ορυχείο στην ΑΚΤΩΡ είναι παντελώς διάτρητη. Για παράδειγμα, οι όροι της διαδικασίας αυτής καθορίστηκαν με μία Υπουργική Απόφαση που ΔΕΝ δημοσιεύθηκε ούτε σε ΦΕΚ, ούτε στη «Διαύγεια», θυμίζει δηλαδή την υπόθεση Βατοπεδίου, όπου πάλι με μία απόφαση που δεν είχε δημοσιευτεί σε ΦΕΚ είχε εγκριθεί η ανταλλαγή των περιοχών στη λίμνη Βιστωνίδα με τα ακίνητα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, με τη γνωστή σε όλους συνέχεια.
    # Το χειρότερο όμως της υπόθεσης δεν είναι η καθυστέρηση των 3,5 ετών ή η μη δημοσίευση κάποιας απόφασης σε ΦΕΚ, αλλά το γεγονός ότι ενώ υπήρξε προσφορά υποψήφιου που συμμετείχε στη διαδικασία με μίσθωμα της υπέρ του Δημοσίου ύψους 25 εκατ. ευρώ τον χρόνο, μεθοδεύεται να δοθεί το ορυχείο στην ΑΚΤΩΡ με μίσθωμα 10 εκατ. ευρώ ετησίως. Μάλιστα, η προσφορά αυτή των 25 εκατομμυρίων δεν ήταν από κάποια άγνωστη εταιρεία, αλλά από την εταιρεία ΤΕΡΝΑ.
    Σημαντική λεπτομέρεια Νο 1: Η πρόταση της ΤΕΡΝΑ είχε κριθεί αρχικά αποδεκτή και εν συνεχεία επανεξετάστηκε και κρίθηκε ως δήθεν μη βιώσιμη, όπως συνέβη και με τις υπόλοιπες δύο προτάσεις που είχαν μεγαλύτερη βαθμολογία από την ΑΚΤΩΡ. Έτσι, η ΑΚΤΩΡ από 4η έφτασε πρώτη, αφού οι 3 υποψήφιοι που ήταν πάνω από αυτήν μηδενίστηκαν.
    Σημαντική λεπτομέρεια Νο 2: Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες από το ίδιο το ΥΠΕΚΑ, η ΤΕΡΝΑ, της οποίας η πρόταση με το υψηλότερο μίσθωμα δεν έγινε αποδεκτή, θα συνεργαστεί τώρα με την ΑΚΤΩΡ, και βέβαια με το πολύ χαμηλότερο μίσθωμα υπέρ του Δημοσίου.
    Σε νούμερα, η διαφορά των μισθωμάτων υπέρ του Δημοσίου για το σύνολο του κοιτάσματος μεταξύ του πλειοδότη που απορρίφθηκε εκ των υστέρων (ΤΕΡΝΑ) και της ΑΚΤΩΡ είναι 525 εκατ. ευρώ. Δηλαδή, με απλά λόγια, μιλάμε για μία απευθείας ανάθεση ενός περιουσιακού στοιχείου του Δημοσίου αξίας 3 δισ. ευρώ με μίσθωμα 525 εκατ. ευρώ χαμηλότερο απ’ ό,τι είχε προσφέρει ο πλειοδότης, ο οποίος εν συνεχεία απορρίφθηκε ή καλύτερα αποσύρθηκε για να πάρει το ορυχείο η ΑΚΤΩΡ με πολύ χαμηλότερο μίσθωμα.
    Όλα αυτά δεν είναι εικασίες αλλά γεγονότα που επιβεβαιώνονται και από τα πρακτικά της συνεδρίασης της 26/6/2013 της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής όπου έγινε ενημέρωση για το θέμα, αφού η σύμβαση της εκμίσθωσης θα έρθει εν συνεχεία στη Βουλή για επικύρωση.
    Την ιστορία την είχε ξεκινήσει ο Γιάννης Μανιάτης το 2010, ενδιάμεσα υπήρξε και εμπλοκή του Γιώργου Παπακωνσταντίνου όταν είχε αναλάβει υπουργός στο ΥΠΕΚΑ, τελικά όμως κανείς τους δεν τόλμησε ποτέ να την ολοκληρώσει. Η διαδικασία, λοιπόν, παρέμενε «παγωμένη» για μήνες και, αντί να ακυρωθεί και να προκηρυχθεί ένας κανονικός πλειοδοτικός διαγωνισμός όπως προβλέπει η νομοθεσία, ξαφνικά την αναβιώνουν και πάνε να την κλείσουν. Μήπως περίμενε ο κ. Παπαγεωργίου στη θέση του υπουργού κάποιον που δεν θα έφερνε αντίρρηση για να προχωρήσει και να την ολοκληρώσει;

    • Hrthe_to_telos avatar
      Hrthe_to_telos @ Kikos 07/07/2013 09:17:01

      Ποιος χορευε τσαμικο σε εκδηλωση το ΑΚΤΩΡΑ?
      Να δεις ποιος ηταν ? ποιος ηταν ?

  20. αΠύθία avatar
    αΠύθία 06/07/2013 22:09:18

    Μα τι λέτε τώρα αγαπητή Μάρα Μ.; Ξέρετε πόσο έχουν μειωθεί οι μισθοί των Βουλευτών; Πόσο ακόμη να βυθιστούν στη μιζέρια και την ανασφάλεια αυτοί και οι έρμες οικογένειές τους; Μην ξεχνάμε οτι είναι μόνον 300. Τι; Δεν μπορούμε 10.000.000 άχρηστοι τεμπέληδες να πληρώνουμε μισθό 10.000 € το μήνα σε 300 επίλεκτους; Για σας παρακαλώ σοβαρευτείτε και επανεκτιμήστε τη στάση σας! Λίγο σεβασμό στο τέλος τέλος, γιατί αυτοί οι άνθρωποι, έχουν εγκαταλείψει τις ....δουλειές τους (όπως λέει κι ο ...ΑντιΠρόεδρας), για να σας υπηρετήσουν. Αχάριστος λαός.....

    • mara Μ avatar
      mara Μ @ αΠύθία 06/07/2013 22:28:15

      Mακάρι να ήταν 10.000. Ξεχνάτε τις υπερωρίες τους τη συμμετοχή τους σε εξεταστικές, τα κινητά και τα ακινητά τους, τις διαμονές στους στο εξωτερικό, τους παρατρεχαμενους τους, τους αστυνομικούς που τους φυλάνε. Αλλά πάλι τι να πώς ίσως έχετε δίκιο μην είμαι και αχάριστη αφού εγκατέλειψαν τις δουλειές τους για να μας εξυπηρετήσουν, αφού όπως λέτε το λέει και ο πρόεδρας( πολύ καλό) χαχαχα

    • Εva avatar
      Εva @ αΠύθία 06/07/2013 23:05:39

      Άσχετο... αλλά μήπως να τους μειώναμε σε 200?
      Τι απέγινε αυτή η ωραία ιδέα?

      • Α και Χ avatar
        Α και Χ @ Εva 07/07/2013 09:57:36

        Εύχομαι να παραμένει ζωντανή στα προσεχώς μας.

        • αΠύθία avatar
          αΠύθία @ Α και Χ 07/07/2013 12:37:19

          Θα δείξει.

  21. Εva avatar
    Εva 07/07/2013 00:49:20

    Ο ορισμός του κορόιδου: Κορόιδο είναι αυτός ο οποίος
    1. Πληρώνει τους φόρους του και δεν αποκρύπτει εισοδήματα
    2.Δεν συνέφαγε με τον κ. Πάγκαλο
    3.Βρήκε δουλειά μόνος του
    4.Απολύθηκε παρ όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα του.
    5.Μετά την απόλυσή του δεν δήλωσε στην τηλεόραση ότι έχει 3 παιδια
    και 4 καταναλωτικά δάνεια.
    Παρακαλείται ο κ. Μπαμπινιώτης να ενημερώσει το λεξικό του.

  22. Nik avatar
    Nik 07/07/2013 13:08:25

    Αν δεν υπήρχε η μαύρη οικονομία όλα θα ήταν ελεγχόμενα από την λαμογιά και θα είχαν πάει στράφει. Χωρίς την μαύρη οικονομία τίποτε δεν θα δούλευε σε αυτή τη χώρα. Λυπηρό αλλά αληθινό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.