#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/09/2011 15:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ωμή παρέμβαση της Τρόικα και στην ... Δικαιοσύνη



Mακρυά από την Δικαιοσύνη

 Συνάντηση στο πρωτοδικείο Αθηνών με τις αρμόδιες δικαστικές αρχές πραγματοποίησαν σήμερα το μεσημέρι της Παρασκευής εκπρόσωποι της Τρόικας προκειμένου να ενημερωθούν για τη λειτουργία του ελληνικού δικαστικού συστήματος και τις καθυστερήσεις στην έκδοση των αποφάσεων.

Δεν διανοούμαι να το πιστέψω ό,τι συνέβη….

Λυπούμαι ειλικρινώς,  αν οι Ελληνες Δικαστές δέχθηκαν να.... ανακριθούν από κάποιους αμφιβόλου ποιότητας ξένους τεχνοκράτες, που συμπεριφέρονται ως πραίτορες.

Θα σηκωθεί ο Τερτσέτης και θα τους στοιχειώνει.

Ντροπή.

Η Δικαιοσύνη σε τούτες τις δύσκολες ώρες που περνάει η πατρίδα μας πρέπει να αποτελέσει το αποκούμπι των αδικημένων για να περισώσει την αξιοπρέπεια της χώρας.

Λυπούμαι, αν δεν τους έστειλαν , όπως  ήρθαν!

Κανονικά έπρεπε να τους πετάξουν έξω με τις κλωτσιές.

Γιατί η επίσκεψή τους και μόνο συνιστά παρέμβαση στο έργο της δικαιοσύνης.

Αν οι αποτυχημένοι τεχνοκράτες της τρόϊκας ήθελαν να μάθουν για την ελληνική δικαιοσύνη, ο καθ΄ύλην αρμόδιος να τους ενημερώσει είναι ο επί της Δικαιοσύνης Υπουργός.

Όχι οι δικαστικοί λειτουργοί!

Αυτοί με τη φόρα που πήραν του έχω ικανούς να επισκεφθούν και την 111 Πτέρυγα Μάχης  ή την 5η Μοίρα Καταδρομών για να  δώσουν οδηγίες για την άμυνα της χώρας.

Να περιμένουμε δηλαδή και Γερμανό πρόεδρο του Αρείου Πάγου. Μήπως θα στήσουν και έκτακτα στρατοδικεία στα πρότυπα της πρώτης γερμανικής κατοχής; Την Αστυνομία πότε θα την αναλάβουν;

Θα το ανεχθούμε και αυτό;

Επι τέλους, που σταματάει ο κατήφορος αυτής της χώρας;

ΚΡ

ΔΣΑ: Ωμή παρέμβαση στη Δικαιοσύνη από την τρόικα

(17.00) Για «άνευ προηγουμένου ωμή παρέμβαση στο τρόπο λειτουργίας της Δικαιοσύνης, η ανεξαρτησία της οποίας αναγνωρίζεται και κατοχυρώνεται συνταγματικά» κάνει λόγο ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, με αφορμή την επίσκεψη της τρόικας στο Πρωτοδικείο Αθηνών (ΔΣΑ).

«Αδυνατούμε να αντιληφθούμε το λόγο και την ιδιότητα υπό την οποία οι εκπρόσωποι των δανειστών μας ενδιαφέρθηκαν να πληροφορηθούν στοιχεία για τον τρόπο λειτουργίας της Δικαιοσύνης, καθιστώντας μάλιστα τους λειτουργούς της Δικαιοσύνης απολογούμενους αναφορικά με την κατάσταση που επικρατεί εν γένει στον κλάδο μας, προβαίνοντας σε χιλιοειπωμένες διαπιστώσεις, ενέργειες οι οποίες ουδόλως αρμόζουν σε μια ομάδα ανθρώπων "έξωθεν" προερχόμενη, δίχως την παραμικρή δημοκρατική νομιμοποίηση», τονίζει ο πρόεδρος του ΔΣΑ Γιάννης Αδαμόπουλος.

Αναφέρει ακόμη ότι «η σημερινή εξέλιξη δεν μπορεί παρά να φέρνει στο μυαλό του κάθε πολίτη το μετεπαναστατικό παρελθόν της Ελλάδας και την εγκατάσταση από τις τότε μεγάλες δυνάμεις του Βαυαρού νομομαθούς Μάουρερ ως μέλους της Αντιβασιλείας, επιφορτισμένου με την οργάνωση της Δικαιοσύνης, προσώπου που έφτασε να υπογράψει - με απόλυτη μυστικότητα και χωρίς προηγουμένως να ειδοποιήσει το υπουργικό συμβούλιο - τη διαταγή σύλληψης του Κολοκοτρώνη».

«Η δημοκρατία και η κοινωνία μας δεν αντέχουν περαιτέρω προσβολές που μας γυρνούν χρόνια πίσω, σε καταστάσεις ανελευθερίας και πλήρους υποτέλειας», καταλήγει ο ΔΣΑ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/09/2011 15:05:39

    Έτσι... να πονέσει...

    Όταν οι δικαστές του ΣτΕ έβγαζαν "συνταγματικότατο" το κατοχικό μνημόνιο, τι νόμιζαν; Ότι εσαεί θα στήνουν το μισθοδικείο να φτιάχνουν τους μισθούς που τους βολεύουν; Ας νιώσουν τώρα και στο πετσί τους τι σημαίνει αυτό που έβγαλαν συνταγματικότατο...

    • Nikolas avatar
      Nikolas @ Αυριανιστής 30/09/2011 15:41:33

      Σωστά, τώρα που θα έρθουν οι ναζί θα μάθουν στους έλληνες δικαστές τι σημαίνει δικαιοσύνη, όχι λαμογιές με τους μισθούς, αρπαχτές από διαιτησίες και οι στοίβαγμα των υποθέσεων. Όποιος από αυτούς χαζεύει, ξήλωμα και στη Γυάρο να σπάει πέτρες...

      • madprof avatar
        madprof @ Nikolas 01/10/2011 18:14:23

        "Αν οι αποτυχημένοι τεχνοκράτες της τρόϊκας ήθελαν να μάθουν για την ελληνική δικαιοσύνη, ο καθ΄ύλην αρμόδιος να τους ενημερώσει είναι ο επί της Δικαιοσύνης Υπουργός.
        .........
        Θα το ανεχθούμε και αυτό;"
        "ΔΣΑ: Ωμή παρέμβαση στη Δικαιοσύνη από την τρόικα"
        .............
        «Η δημοκρατία και η κοινωνία μας δεν αντέχουν περαιτέρω προσβολές που μας γυρνούν χρόνια πίσω, σε καταστάσεις ανελευθερίας και πλήρους υποτέλειας», καταλήγει ο ΔΣΑ."
        Γιατί ωρύονται όλοι; Είναι ευχαριστημένοι με το σύστημα αρνησιδικίας που επί της ουσίας υπάρχει σήμερα; Οι ευθύνες και των δικηγορικών συλλόγων για την κατάντια του συστήματος της ελληνικής αρνησιδικίας (sic!) είναι τεράστιες.
        Καλά έκαναν οι επίτροποι και επισκέφτηκαν τα δικαστήρια= καθημερινά κολαστήρια χιλιάδων πολιτών, συμπεριλαμβανομένων των δικηγόρων-δικολάβων.
        Όποιος είχε την ατυχία να παραβρεθεί έστω για μάρτυρας σε δικαστήριο θα συμφωνήσει μαζί μου.
        Κολαστήρια και όχι δικαστήρια θα έπρεπε να ονομάζονται.
        Απέραντη ταλαιπωρία για το τίποτα. Μετανιώνεις που τόλμησες να απαιτήσεις δικαιοσύνη.
        Άλλες είναι οι ντροπές που δεν ανεχόμαστε σαν κοινωνία πολιτών. Τους ΚομματοΛησταρχοΣυμμοριτοΚοτζαμπασοΚατσαπλιάδες !!
        Αιδώς Αχρείοι!

        • madprof avatar
          madprof @ madprof 01/10/2011 18:36:27

          Όσο για τον εκάστοτε δοσίλογο πολιτικάντη προϊστάμενο, ας μας πει τι έγινε με το πρόστιμο της Siemens (και τα της κάθε μεγάλης υπόθεσης αποτελέσματα) που ο προκάτοχός του δεν υπέγραψε; Ενώ πολίτες για ψίλου πήδημα τιμωρούνται παραδειγματικά.
          Τρόϊκα και πάλι Τρόϊκα λοιπόν μέχρι τελικής πτώσεως των ΚομματοΣυμμοριτοΚοτζαμπασοΛησταρχων!

    • tria poulakia avatar
      tria poulakia @ Αυριανιστής 01/10/2011 17:58:11

      Σσσσ...!!!Η δικαιοσύνη εκτός από τυφλή είναι και κοιμωμένη.Τα περιβραχιόνια με τις σβάστιγκες σε φόντο με "τον ήλιο τον πράσινο που ανατέλλει και μας οδηγεί", πότε θα τον φορέσουν τα μέλη, οι συνεργάτες και οι φίλοι του κινήματος (κίνημα έκαναν και οι συνταγματαρχαίοι το '67-Χούντα, κίνημα και το ΠΑΣΟΚ-άλλη Χούντα σύγχρονη και με πράσινη ανάπτυξη).Σε Άρειο Πάγο, Συμβούλιο της Επικρατείας και Ελεγκτικό Συνέδριο πότε είπαμε ότι πηγαίνουν τα Τροϊκανά φασιστοειδή...?

  2. Τζώννυ Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννυ Μπη Γκουντ 30/09/2011 15:11:12

    Factora, μπορεί να σε ενδιαφέρει και το πρόσφατο άρθρο του Μαρκεζίνη στο Αντίβαρο. Μεγάλο αλλά "κεραυνώδες" κατά ΓΑΠ

    http://www.antibaro.gr/node/3355

    • factorx avatar
      factorx @ Τζώννυ Μπη Γκουντ 30/09/2011 15:23:37

      το έχουμε ήδη αναδημοσιεύσει

  3. XARILAOS avatar
    XARILAOS 30/09/2011 15:22:49

    μακαρι να πανε στην αστυνομια θα τους βαλει σε ταξη και θα δεις που ολα λαθρομεταναστια θα φυγουν

    • lampros avatar
      lampros @ XARILAOS 30/09/2011 19:50:26

      Ναι, όπως έφυγαν από τη Γερμανία και την Γαλλία...

      Αλλά εδώ έρχονται ναζί τοποτηρητές και ο άλλος εύχεται να βάλλουν τάξη στην αστυνομία. Αξιοπρέπεια μηδέν, ό,τι θέλει λέει ο καθένας...

  4. ORIMA avatar
    ORIMA 30/09/2011 15:24:55

    Ο αήμνηστος Στράτος θυμάμαι που τραγούδαγε ένα τραγούδι με ένα στίχο κλειδί: "κι ύστερα λένε πώς φταίει ο φονιάς". Και μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα για το φονιάδες και το θύμα. Σκεφτείτε, πηγαίνετε και στον καθρέφτη, κοιτάξτε τα παιδιά σας κατάματα και σιγοτραγουδήστε το κι εσείς.

  5. deldio avatar
    deldio 30/09/2011 15:27:52

    Δεν υπάρχει ρε ένας με παντελόνια να αρνηθεί να τους συναντήσει αφού δεν έχουν επίσημη ιδιότητα; Αυτά να τα βλέπουν όσοι προσφεύγουν στην ...ανεξάρτητη και ...αμερόληπτη Δικαιοσύνη του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ που φυγάδευε τους Χριστοφοράκους και τους Καραβέλες στο εξωτερικό και είχε τους Σανιδάδες του Αρείου Πάγου να λένε για "παραπλανηθέντες" υπουργούς! Τρέξτε τώρα να κάνετε "δήλωση επιφύλαξης" για τα χαράτσια (αφού τα πληρώσετε πρώτα), πού ξέρετε αν κάνετε και προσφυγή μπορεί το Διοικητικό Πρωτοδικείο να σας δικαιώσει! Χα χα χα

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ deldio 30/09/2011 15:40:05

      Φάκτορα μιλάς για την ίδια Δικαιοσύνη,
      η οποία απελευθερώνει τον Ψωμιάδη, δίνει αναστολή σε δολοφόνους για να προετοιμάσουν την απολογία τους, αποφυλακίζει τους ισοβίτες στα 25 χρόνια και δίνει 5νθήμερες άδειες σε εγκληματίες...
      Στο μεταξύ με όλα τα παραπάνω αν είσαι μάρτυρας κατηγορίας καλύτερα φύγε για αλλού ή στο δικαστήριο πες καλύτερα ότι δεν είδες τίποτα...
      Και το καλύτερο, ακόμη και για το μικρότερο θέμα η δίκη και η απόφαση παίρνει το λιγότερο από 1 έως 10 χρόνια! (και μην ακούσω ότι οι Ελληνες ειναι δικομανείς... γιατί ξέρει το παρακράτος πως "την έχει φτιάξει!")
      Αν σίγουρα κάτι νοσεί στην Ελλάδα τότε αυτό είναι και η Δικαιοσύνη.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Tonia G 30/09/2011 16:00:47

        Tonia,
        η δικαιοσύνη έχει τα προβλήματα που περιγράφεις και άλλα τόσα.
        Ομως, δεν είναι δουλειά της τρόϊκας να τα λύσει

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 30/09/2011 16:10:23

          Μεγάλο μέρος των προβλημάτων της δικαιοσύνης μας θα λύνονταν, αν πολύ απλά εφαρμόζονταν το συνεχές ωράριο (επί 24ωρου βάσης) στα δικαστήρια.
          Στην Αμερική, στον Καναδά, και αλλού, τα δικαστήρια λειτουργούν συνεχώς: 24/7 όλο το χρόνο (με βάρδιες)
          Night court κλπ.
          Εδώ στα καθ ημάς, από 0900-1400 και άν...
          Το αποτέλεσμα; Αρνησιδικία τουλάχιστον.

          • Agrofylakas avatar
            Agrofylakas @ Strange Attractor 30/09/2011 16:58:08

            Παιρνω τον λογο μου πισω οταν ειπα οτι ποτε δεν λες και κατι καλο για την Αμερικη! (χαμογελο!...)

          • ο ξένος avatar
            ο ξένος @ Strange Attractor 30/09/2011 17:00:53

            ...και τον Αύγουστο κλειστά...για τα μπάνια του λαού! Ποια τρόικα, αυτή η χώρα θέλει να πέσουν πυρηνικά για να στρώσει.

        • Tonia G avatar
          Tonia G @ Κώστας Ροδινός 30/09/2011 17:19:36

          Ισως να χεις δίκιο αλλά χώρα χωρίς δικαιοσύνη (όπως η Ελλαδα) δεν είναι ούτε δημοκρατική, ούτε έχει κανένα μέλλον.
          Γι΄αυτό και αρχές του '80 φρόντισαν για δύο πράγματα:
          1. Να ξεδοντιάσουν τη Δικαιοσύνη... και τα κατάφεραν.
          2. Να ξεφτυλίσουν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας... και τα κατάφεραν.

          Όλα τα παρελκόμενα αυτών των δύο λέγονται... ΜΑΣΚΑΡΕΥΟέΝΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ. Αυτό είναι το πολίτευμα της Ελλάδας.

  6. Tonia G avatar
    Tonia G 30/09/2011 15:43:55

    Φάκτορα,
    θυμίζω και την παρακάτω υπόθεση της Δικαστού κας Μαργαρίτη, την οποία τα συστημικά ΜΜΕ και οι πολιτικοί φορείς "κάνουν γαργάρα". Θα κάνει κάτι το antinews για να την αναδείξει;

    Το κείμενο του Δικαστή Ζαχαράτου:

    Η δικαστής Γρεβενών κα Μαρία Μαργαρίτη, εκδιώχθηκε κακήν κακώς από το δικαστικό σώμα, όταν έβγαλε στην φόρα παρτίδα κονδυλίων που προορίζονταν ως οικονομική ενίσχυση σε σεισμοπαθείς, τα οποία κατασπαράχθηκαν από κρατικούς και παρακρατικούς φορείς.
    Παράλληλα, ξεμπρόστιασε ολόκληρο το δικαστικό σώμα, αποκαλύπτοντας τον ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ. Εκατοντάδες ανήλικοι έχουν κακοποιηθεί σεξουαλικά (και πολλές φορές έναντι αμοιβής που απολαμβάνουν δικαστικοί και άλλοι μεσάζοντες) σε μυστικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο εντός τωνδικαστηρίων!
    Η κα Μαρία Μαργαρίτη, προέβη σε απεργία πείνας έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, ζητώντας την πλήρη αποκατάστασή της και την ανάδειξη των παραπάνω θεμάτων.
    Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα μέχρι αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ, παρά μόνο από το BBC, ενώ στοYouTube η μαζική διανομή του βίντεο δεν επιτρέπεται (αναγράφεται η ένδειξη 'Embedding disabled by request').
    Δυστυχώς η τηλεόραση μόνο ρόλο υπνωτισμού παρέχει στην κοινωνία μας. Το μόνο που δείχνουν και το μόνο που μαθαίνουμε είναι το DVD του Μάκη και ποιος θα γίνει παπάς στη θέση του παπά.
    Αν μπορούμε να αντιδράσουμε κάπως με τα εφόδια που διαθέτουμε, είναι να ενημερώσουμε όσους περισσότερους μπορούμε μέσω του Internet. Τέτοια mail πρέπει να γίνονται forward.
    Παρακαλώ στείλτε το σε όσους μπορείτε. Αυτή η είδηση ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΑΦΤΕΙ επειδή το θέλουν τα συμφέροντα τους.
    Κοσμάς Ν. Ζαχαράτος
    δικαστής Γρεβενών

  7. avanti avatar
    avanti 30/09/2011 15:48:41

    Καλά, και οι Αμερικανοί? Πως είναι δυνατόν να εγκαταλείψουν την πρωτοκαθεδρία τους στη χώρα? Εκτός και εάν έχουν κάνει την μοιρασιά ήδη ανάλογα με τους τομείς ενδιαφέροντός τους... Δυστυχώς όλο και περισσότερο πιστεύω ότι δεν έχουμε υπάρξει ως ελεύθερο κράτος, από τον ένα ζυγό στον άλλο πάμε!

  8. Κτησιας avatar
    Κτησιας 30/09/2011 15:54:35

    Για πρώτη ίσως φορά, μετά την απελευθέρωση, είχαμε την ευκαιρία να μετεξελιχθούμε σε ένα Έθνος κράτος Κυρίαρχο . Αλλά οι θεσμικοί μας γενίτσαροι ψάχνανε εναγωνίως για καινούργιο Αφέντη! Τελικά τον βρήκαν!

  9. sirmar avatar
    sirmar 30/09/2011 16:05:24

    Καλά να πάθουν εφ όσον δεν έχουν 5 οκάδες αρ@@δια να πάρουν το πάνω χέρι και είναι τσουτσέκια τις κάθε κυβέρνησης και του κάθε λαμογιο.
    Πως επί κοσκοτα ένας ήταν και πήδηξε ολόκληρο σύστημα.
    Εάν θελαν θα έβγαζαν ποιοι έβγαλαν τα λεφτά έξω 50 δις και θα έπεφτε οι κυβέρνηση
    Τα μισά λαμογια της ΝΔ δικαστικοί γραμματείς και όλα τα λαμογια που μας έφεραν σε αυτό το χαλί. Αυτοί έβγαλαν τα τον παρά έξω.
    Αλλά τι περιμένεις αρεοπαγίτες μόλις πάρουν τη σύνταξη πιάνουν τα καλύτερα πόστα .

  10. anaconda avatar
    anaconda 30/09/2011 16:08:25

    Εάν, είναι έτσι όπως περιγράφεται στο άρθρο, αποτελεί το έσχατο σημείου ξεπεσμού και υποταγής!
    Ειλικρινά, δεν μπορώ να το πιστέψω.
    Παρακαλούμε το antinews για περεταίρω ενημέρωση επί του θέματος, το οποίο είναι ιδιαίτερα σοβαρό.

  11. Απορία avatar
    Απορία 30/09/2011 16:20:01

    Τι σχέση έχει ο Τερτσέτης με τούτους σήμερα;...

    Τι αποκούμπι να βρει ο αδικημένος όταν τα εξαχίλιαρα και οι επιστασίες πέφτουν σαν το χαλάζι.

    Έχουν γίνει καλομαθημένοι, ΚΡ, τι να προσφέρουν αυτοί. Εδώ "φήμες λένε" ότι άτομα με βαριά ποινικά αδικήματα βγαίνουν για πλάκα. Βρέχουν λεφτά από παντού.

    Αν ήταν να διαλέξει κάποιος να στείλει την τρόικα σε κάποιο υπουργείο αυτό θα έπρεπε να είναι το δικαιοσύνης, μόνο σε αυτό. Να βάλει στο ενιαίο ως και τους αεροπαγίτες να δεις στο πότε φτιάχνουν όλα.

    Όπως είναι τα πράγματα σήμερα ποιος στοιχειωδώς τίμιος δικαστής θα χάσει τη βόλη του και θα ρισκάρει για την ψωροκώσταινα; Ποιος;

    Μόνον "γραφικοί" τύπου Μαργαρίτη...

    • tpe avatar
      tpe @ Απορία 30/09/2011 18:20:55

      Σήμερα με σταμάτησαν για έλεγχο με τη μηχανή. 3 της ΔΙΑΣ ήταν. Μου έκανε εντύπωση πόσο "χαλαροί" ήταν. Ρε παιδιά, φορούσα κράνος, με μαύρη ζελατίνα, μπουφάν, γάντια, τα πάντα! Με το ζόρι να μου κάνουν σωματικό έλεγχο! Αν είναι δυνατόν!
      Τέλος πάντων, πιάσαμε την κουβέντα... Το παράπονό τους ήταν αυτό ακριβώς. Έπιασαν ένα τύπο, με 6 ένοπλες. 3 χρόνια έφαγε!!!!

      • juliet avatar
        juliet @ tpe 30/09/2011 18:31:35

        tpe ,kαλησπέρα,
        είδες πας να πεις το πόνο σου και ακούς χειρότερα!
        Παίζουνε τη ζωή τους κορώνα -γράμμα και ......κάποιος δέχεται ανθοδέσμη με μπιλιετάκι ευχαριστιών......

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 30/09/2011 16:39:09

    Ζούμε τη φρίκη της πλήρους υποταγής. Το ΠΑΣΟΚ επανέφερε και επισήμως τη Βαυαροκρατία. Ο παλαιο-πασόκος Παπαϊωάννου τι παριστάνει; Τον διαβόητο υπουργό δικαιοσύνης Σχινά, το πιστό σκυλάκι του Μάουρερ, που είχε λυσσάξει να στείλει τον Κολοκοτρώνη στην κρεμάλα? Αναμένεται η αντίδραση από την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων.

  13. gianni avatar
    gianni 30/09/2011 16:46:52

    Aπο πατριδοκαπηλια και εθνοφροσυνη μπουχτισα σ' αυτον τον τοπο.
    Απο ψευτοκουλτουρα,ψευτοαριστεροσυνη και λογια πτωχευσα σ' αυτον τον τοπο μαζι με τον τοπο.
    Οι αθλιοι πολιτικοι, διεφθαρμενοι απο κουνια,απληστοι,εθνοπροδοτες,στην καλυτερη περιπτωση ανικανοι με την συνεργασια των βολεμενων,μαλθακων ,παρτακηδων Ελληνων πολιτων κατεστρεψαν αυτην την ομορφη πατριδα σε διαστημα 30 ολοκληρων χρονων.
    Ολοι το επρατταν, το εβλεπαν το ηξεραν και συνεχιζαν για 30 ολοκληρα χρονια.
    Μπορει να μου πει καποιος απο ολους εσας που γραφετε αυτα που γραφετε αν ΔΕΝ επεμβουν οι ξενοι (και για δικο τους συμφερον βεβαιως) ποιος ,ποιοι θα σωσουν την χρεοκοπημενη Ελλαδα?
    ΕΝΑΝ πολιτικο βρειτε μου,κοιταξτε τους δημοσιους υπαλληλους,δειτε τους γιατρους που πλουτιζουν απο τον ανθρωπινο πονο,δειτε τους δασκαλους που κολωβαρανε στο σχολιο με μια το πολυ δυο ωρες μαθημα την ημερα περιμενοντας ποτε θα πανε στο ιδιαιτερο για τα μαυρα,διαβαστε για τα δισεκατομμυρια που φυγαδευσαν στο εξωτερικο οι παμπλουτοι αυτου του τοπου οταν την ιδια στιγμη οι πλουσιοι της Αμερικης και της Γαλιας ζητανε οι ιδιοι απο τις κυβερνησεις τους να τους φορολογησουν παραπανω για να απαλαξουν το φορτιο απο τους μη εχοντες.
    Ολοι σας ,τουλαχιστον οσοι εχετε στοιχειωδη κοινη λογικη και ελαχιστη αγαπη για την ομορφωτερη πατριδα του κοσμου ξερεται πολυ καλα οτι οι πολιτικοι με την σιωπηλη συγκαταβαση ολων των Ελληνων που προανεφερα την δωρησαν πριν την παραδωσουν στην τροικα, στους Ουζμπεκους,στους Λαζους ,στους Γεωργιανους, στους Καζακστανους και αλλους απο τις πρωην σοβιετικες δικτατοριες βαφτιζοντας τους Ελληνες Ομογενεις (δωρεαν δικα τους σπιτια,εξτρα μορια για προσληψεις στο Ελληνικο δημοσιο), και στους καθε λογης και προελευσης μεταναστες.
    Η Τροικα και οτι αντιπροσωπευει ειναι η η μονη ,κακη,απαισια,μειωτικη,αλλα η ΜΟΝΗ λυση για να υπαρξουν βασικες ,στοιχειωδεις λειτουργιες μιας δημοκρατιας οπου προσλαμβανονται αυτοι που αξιζουν εκει που μπορεουν και ειναι ωφελιμοι.Να σταματησουν να κλεβουν οι απο πανω μεχρι τους απο κατω που τους στηριζουν, το μελλον, τις ελπιδες, τις ΖΩΕΣ των παιδιων που γεννηθηκαν Ελληνοπουλα και θα γενηθουν αυριο.
    Απεδειχθη με τον χειροτερο αλλα πιο πειστικο και αληθινο τροπο οτι Εμεις οι Ελληνες καταστρεψαμε την χωρα μας ε ειναι τουλαχιστον γελοιο και τραγικο συγχρονως να βριζουμε αυτους που παρακαλαμε να μας δωσουν λεφτα για να υπαρχει αυτο το κρατος, ΕΛΕΟΣ, η υποκρισια, το θρασσος, και η αθλιοτητα επιτελους καπου ας βρει ενα οριο στους ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ η βοηθησαν με την σταση τους να φτασει η χωρα αυτη σ' αυτην την τραγικη και ντροπιαστικη κατασταση.
    Χιλιες φορες να υπαρξει μειωμενη εθνικη κυριαρχια για το πως θα προσλαβανοντε οι δημοσιοι, που και πως θα ξοδευοντε τα χρηματα του Ελληνικου λαου,ελεγχος και επιτηρηση απο τους ξενους να σταματησουν να κλεβουν την χωρα και τους μη προνομιουχους Ελληνες οι αλλοι μισοι που βρισκοντε στο συστημα, παρα μειωμενη εθνικη εδαφικη κυριαρχια,με Ελληνες παμφτωχους και φοβισμενους μεσα στο ιδιο τους το σπιτι οπως μας καταντισαν σημερα.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΕΡΘΕΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΣ ΤΡΟΙΚΑΝΟΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ.
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΟ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.
    Καλαποτλης Ιωαννης
    Θεσσαλονικη

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ gianni 30/09/2011 17:05:29

      ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: Κύριε Καλαποτλή αυτά που γράφετε δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που γίνονται. Το ΔΝΤ, οι παράνομοι μετανάστες και ο Καλλικράτης είναι ένα σχέδιο για να διαλυθεί η χώρα μας. Δεν βλέπετε που η κυβέρνηση μας πάει από το κακό στο χειρότερο; Ή μήπως πιστεύετε πως στα δύο χρόνια κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ βελτιώθηκε η κατάσταση της χώρας μας;

      • gianni avatar
        gianni @ Χρήστος Δημάρης 30/09/2011 21:04:18

        Αν διαβαστε ξανα το σχολιο θα διαπιστωσετε οτι σε κανενα σημειο ουτε στο ελαχιστο γραφω οτι βελτιωθηκε η κατασταση τα 2 τελευταια χρονια ουτε σαν υπονοουμενο απεναντιας.
        Η ε κτιμηση σας οτι αυτα που γραφω δεν εχουν σχεση με αυτα που γινονται πιστευω οτι ωφειλετε στο γεγονος οτι εχετε κατ αρχην ερμηνευσει με τον δικο σας τροπο αυτα που λεω και δευτερον επειδη δεν εχετε επαφη με την αληθινη πραγματικοτητα.
        Ο καθενας μπορει να φαντασιωνετε την δικη του πραγματικοτητα.
        Αντικειμενικα ομως οταν ξερεις οτι αν σε λιγες ημερες δεν σου δωσουν την επομενη δοση τοτε δεν θα πληρωθει κανεις δημοσιο που λιγο με νοιαζει αλλα οτι δεν θα εχεις καυσιμα και λειτουργικα εξοδα για να υπαρχει ο Στρατος σου και να λειτουργει μου προκαλει ανατριχιλα.Οτι δεν θα μπορει ο συνταξιουχος των 400 και 500 ευρω να εχει ψωμι να φαει μου προκαλει τεραστια θλιψη .

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ gianni 30/09/2011 22:36:32

          Πολύ σωστά μας τα γράφετε κύριε Καλαποτλή. Εγώ που είμαι άνεργος και είμαι και στα όρια της απόγνωσης δεν έχω καμία σχέση με την πραγματικότητα. Απόλυτη σχέση με την πραγματικότητα έχετε εσείς που δεν σας νοιάζει αν θα μείνουν απλήρωτοι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Πάλι καλά που θλίβεστε για τους συνταξιούχους των 400 και 500 ευρώ.

    • avanti avatar
      avanti @ gianni 30/09/2011 17:25:48

      Εχουμε την ομορφώτερη πατρίδα του κόσμου... πόσο υπέροχο είναι να το αισθάνεται κανείς αυτό, και όμως αυτή η πανέμορφη χώρα έχει βιαστεί ασύστολα από τον πιό μικρό και ταπεινό πολίτη μέχρι την ακριβή μας ελίτ & το πολιτικό σύστημα.

    • juliet avatar
      juliet @ gianni 30/09/2011 17:39:39

      giannis
      Εχεις πόνο και ''κτυπάς'' ,δεν είσαι ο μόνος .Αυτή η οργή είναι των περισσοτέρων,διαλέγουμε όμως ότι είμαστε εμείς.Ο Ελληνας έμαθε να μη στέκεται στα πόδια του τα τελευταία 30 χρόνια,του υποσχέθηκαν πλούτη μεγαλεία και έπεσε στη παγίδα της λάμψης.Η πεταλούδα θαμπώνεται απο το φως και καίγεται.
      Δεν ξέρω πόσο είσαι,κανένας δικός σου δεν πολέμησε ,δεν πονέσατε ,δεν πεινάσατε απο πολέμους ,δεν αγωνιστήκατε για την ελευθερία;
      Να δεχτώ αυτά που λες ,αλλά να είναι δική μας επιλογή όχι επιλογή πλουτισμού και διαμελισμού της Ελλάδας.
      Δεν θα ντρέπεσαι να λες ότι είσαι Ελληνας; Θα λες στον εαυτό σου και στα παιδιά σου ότι πουληθήκαμε γιατί δεν μπορούσαμε να βάλουμε τάξη στην αφροσίνη μας.
      Αν δεν μπορείς να είσαι ο κύριος του σπιτιού σου φωνάζεις τον γείτονα να σου νουθετήσει τη γυναίκα και τα παιδιά;
      ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ .ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ.
      Θα σου χαρίσω ένα απόσπασμα απο Ρίτσο :
      Ψηλά βλογάει τα σπίτια ο Παντοκράτορας όπως βλογάει ο πατέρας το καρβέλι
      και δίπλα σου,Κυρά των Αμπελιών ,λαφροπατά η Μεγάλη Αρκούδα
      και πάνου από το τζάκι κρέμεται το καριοφίλι σταυρωτά με τη φλογέρα.
      ........................................................................
      Ασε τη ψυχή σου να ελπίζει ότι μας αξίζει ένας καλύτερος κόσμος ,όχι ένας μίζερος και σκλαβωμένος.
      Αν πολεμήσουμε όλοι μαζί την διαφθορά ,την ταπείνωση θα μπορέσουμε.

      • gianni avatar
        gianni @ juliet 30/09/2011 21:20:05

        Δεν θα ντρεπομαι να λεω οτι ειμαι Ελληνας αγαπητη φιλη,ντρεπομαι ΗΔΗ που ειμαι Ελληνας.
        Δεν καταλαβαινω γιατι ειναι αξιοπρεπες να σε αδικουν και να σκυβεις,να σε κλεβουν και να τους χειροκροτας,να σε κοροιδευουν και να τους ψηφιζεις,να σε πετανε σε ενα ραντσο ενος νοσοκομειου αφου πληρωσες μια ζωη αλλα δεν εχεις Φακελακι,να ξερεις οτι το παιδι σου το κοροιδευουν στο σχολειο για να του κανουν ιδιαιτερα στο σπιτι, και αλλα πολλα, παρα πολλα ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΦΙΣΤΑΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ενω ειναι ντροπιαστικο αν ερθουν οι ξενοι αναγκαστικα πια για να σε βαλουν σε ταξη και να σταματησουν τα παραπανω φαινομενα της καθημερινης χωης του Ελληνα και αλλων πολλων που δεν τα αναφερω για οικονομια χρονου.
        Ποτε δεν ειπα οτι μου αρεσει να ερθει καποιος αλλος να τακτοποιησει τα του οικου μου ΛΕΩ οτι αφου καιγεται το σπιτι μου ειναι ηλιθιο να μην το βλεπω ωστε να καλεσω σε βοηθεια.
        Οποιος απο εσας δεν βλεπει οτι καιγεται το σπιτι μας αν ακομη θεωρει την Ελλαδα σπιτι τοτε συγγνωμη αλλα εχει αυτην την ανιατη ασθενεια που προεκυψε τελευταιως ,την Τσιπριαση.Η Ασθενεια ονομαστηκε ετσι απο τον πρωτο πολιτικο στην Ελληνικη βουλη που εκτος ολων των αλλων ταπεινων χαρακτηριστικων που διεπουν τις προσωπικοτητες των περισσοτερων πολιτικων εχει και την ιδιαιτεροτητα να ειναι συνειδητα ηλιθιος και συνειδητα βλακας.
        Στα νεωτερα λεξικα της Ελληνικης γλωσσας θα το βρισκετε ως εξης.
        ΤΣΙΠΡΙΑΣΗ: συνειδητη απυθμενη αβελτηρια με σκοπο τον αφανισμο ενος λαου και του πολιτισμου του.
        Ευχαριστω
        Καλαποτλης Γιαννης

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ gianni 30/09/2011 19:34:05

      Εγώ δεν θα πω ότι έχεις άδικο για τα όσα κακά αναφέρεις για τη φάρα μας. Άλλο αυτό όμως και άλλο να περιμένεις να μας σώσουν οι ξένοι. Αν το σπίτι σου είναι μπουρδέλο και εσύ δεν μπορείς να βάλεις τάξη, δεν φωνάζεις το γείτονα για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.

      Ο γείτονας φίλε, δεν πρόκειται να βάλει καμιά τάξη στο μπουρδέλο- σπίτι σου, γιατί πολύ απλά δεν τον νοιάζει. Το σίγουρο όμως είναι, ότι θα μαρκαλίσει και σένα και την οικογένειά σου και επιπλέον θα τον πληρώσεις.

      Αν δεν μπορούμε να βάλουμε τάξη στη χώρα μας, τότε ας καταστραφούμε. Δεν χρειαζόμαστε όμως βοηθούς, μπορούμε να το κάνουμε και μόνοι μας.

  14. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 30/09/2011 17:22:31

    Οι "τροικανοί" ήρθανε στην Ελλάδα με την ναυμαχία του Ναυαρίνου.Φτιάξανε τότε το "Κόσοβο" της εποχής και από τότε ποτέ δεν φύγανε ούτε και θα φ΄υγουν και φυσικά ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ την Ελλάδα με πλούσιους και ευτυχισμένους πολίτες . Τη ν Ελλάδα την θέλουν με ΠΟΛΙΤΕΣ ΦΟΡΟΥ ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ. Όσο για την δικαιοσύνη στην χώρα αυτή αν ήταν ΣΩΣΤΗ και αν λειτουργούσε οι 300 και τα πιόνια τους θα έπρεπε να είναι φυλακή, αλλά φυλακή είναι κάποιοι μερακαματιαρηδες που δεν φτανει που δεν έχουν να πληρωσουν για τον γιατρό και την συνταξή τους αλλα τους βάζουν και φυλακή... ΑΝ η δικαιοσύνη ήταν αυτή που έπρεπε τοτε Ο ΤΕΡΤΣΕΤΗΣ και Ο ΠΟΛΥΖΩΙΔΗΣ δεν θα είχαν διασωθεί μέχρι τις μέρες μας ως ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.

  15. Κρης avatar
    Κρης 30/09/2011 17:29:14

    ....''Αυτοί με τη φόρα που πήραν του έχω ικανούς να επισκεφθούν και την 111 Πτέρυγα Μάχης ή την 5η Μοίρα Καταδρομών για να δώσουν οδηγίες για την άμυνα της χώρας.'''

    εχθές ο κος Παπαδημητρίου στον Σκαι ανέφερε ότι οι Τροικανοί ρώταγαν να μάθουν πόσοι μπαίνουν στην σχολή Ευελπίδων ώστε να υπολογιστούν στο
    1 προς 10 .
    ( αφού με το που τελειωνουν όπως είπε είναι ''μόνιμοι'' υπάλληλοι)
    .........
    26ο λεπτο
    h**p://www.skai.gr/tv/show/?showid=63905
    ''Προηγούμενα επεισόδεια''
    29/09/11 -21:00

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κρης 30/09/2011 17:37:36

      Κρήτα, είναι αλήθεια αυτό;

      • Κρης avatar
        Κρης @ Κώστας Ροδινός 30/09/2011 17:42:18

        δειτε το βίντεο -
        το ακουσα εχθες και εβαλα το αρχειο ειδησεων
        το χθεσινο να το δειτε

        • Κρης avatar
          Κρης @ Κρης 30/09/2011 18:01:09

          h**p://www.youtube.com/watch?v=cIRcVRfnL8w
          μετά το 30ό δευτ.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Κρης 30/09/2011 19:23:04

      Ο κος Παπαδημητρίου....

      Μπάμπης και πάσης Ελλάδας. Ένας είναι ο μπάμπης. άσε τα κεριά και τα λιβάνια

  16. factorx avatar
    factorx 30/09/2011 18:03:05

    Μου λένε ότι το προσωπικό στην Ευελεπίδων βγήκε από τα γραφεία την ώρα της επίσκεψης της Τροικα και διαμαρτυρόταν. όποιος ήταν εκεί ή έμθαε κάτι να μας το πει παρακαλώ

  17. factorx avatar
    factorx 30/09/2011 18:05:47

    Για «άνευ προηγουμένου ωμή παρέμβαση στο τρόπο λειτουργίας της Δικαιοσύνης, η ανεξαρτησία της οποίας αναγνωρίζεται και κατοχυρώνεται συνταγματικά» κάνει λόγο ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, με αφορμή την επίσκεψη της τρόικας στο Πρωτοδικείο Αθηνών ΔΣΑ .

    (δείτε ανανεωμένη ανάρτηση)

    • Ελένη avatar
      Ελένη @ factorx 30/09/2011 22:37:53

      Ο δηκηγορικός σύλογος της πλάκας, δεν έχει τίποτα να πεί για τον ανακριτή του Ψωμιάδη;

  18. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 30/09/2011 18:10:01

    Φακ Κωστας, KillTheKing, tzager, sociate_du_spectacle και όσοι άλλοι σχολιαστές έχουν την άποψη, ότι το πρόβλημα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή, είναι να υλοποιηθούν οι απολύσεις στο δημόσιο.

    Το πρόβλημα αγαπητοί μου είναι η ανάληψη του ελέγχου του κράτους από τους πιστωτές μας. Όλα τα άλλα, αποτελούν τους ενδιάμεσους στόχους για επιτευχθεί ο απόλυτος έλεγχος. Σιγά – σιγά, οι τροικανοί, με τον Α’ ή Β’ τρόπο, θα αλώσουν ολόκληρο το κράτος. Σήμερα πήγαν στη δικαιοσύνη για ενημέρωση. Αύριο θα πάνε για έλεγχο. Και μεθαύριο θα δώσουν διαταγές για την έκδοση αντισυνταγματικών αποφάσεων.

    Αυτό είναι το θέμα. Οι τροικανοί μέσα από τους ελέγχους, τις ντιρεκτίβες τους, τις απαιτήσεις τους για τη λήψη και άλλων επώδυνων μέτρων, θα συνεχίζουν να διαλύουν την οικονομία, θα βυθίζουν την κοινωνία στην απόγνωση, θα παραλύουν κάθε αντίσταση και στο τέλος θα απαιτήσουν την απόλυτη παράδοση του κράτους.

    Θα πάρουν ότι παραγωγικό διαθέτει ακόμη η Ελλάδα, θα αρπάξουν τη δημόσια περιουσία, θα δημιουργήσουν ζώνες ελεύθερες επενδύσεων, δηλαδή σύγχρονα κάτεργα, όπου από έξω θα συνωστίζονται εκατοντάδες πολιτών προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα ενός μεροκάματου πείνας.

    Ένα από τα λάφυρα, θα είναι η ιδιωτική περιουσία και η αγροτική γη. Πάρα πολλοί Έλληνες στο προσεχές διάστημα θα χάσουν τα σπίτια τους και ότι ακίνητα διαθέτουν, επειδή δεν θα μπορούν πλέον να εξυπηρετήσουν τα δάνειά τους. Η δε αγροτική γη που είναι υποθηκευμένη στην αγροτική τράπεζα, θα εκπλειστηριαστεί και αυτή, μιας και οι ιδιώτες αγοραστές της ΑΤΕ, δεν θα έχουν τις αναστολές και τις ευαισθησίες της κρατικής ΑΤΕ.

    Ως εκ τούτου, όσοι θέλουν να φωνάζουν και να απαιτούν την άμεση απόλυση ΔΥ, μπορούν να συνεχίσουν. Να θυμούνται όμως, ότι η καμπάνα με τον Α’ ή Β’ τρόπο, θα κτυπήσει και γι’ αυτούς. Και για τους ελ επ. Και ακόμη να μη παραπονιούνται που αύριο δεν θα έχουν νοσοκόμες τα νοσοκομεία, δασκάλους τα σχολεία, αστυνόμους η αστυνομία και στρατό η πατρίδα.

  19. factorx avatar
    factorx 30/09/2011 18:37:07

    Διαβάστε πως το δίνει τώρα το ΑΠΕ:

    Το υπουργείο Δικαιοσύνης επισκέφθηκε το κλιμάκιο της τρόικας, γεγονός που πυροδότησε τις αντιδράσεις των υπαλλήλων του, οι οποίοι πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

    Νωρίτερα, για τον τρόπο λειτουργίας της Δικαιοσύνης και ειδικότερα για τον ρυθμό απονομής της, ζήτησαν να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι της τρόικας που επισκέφθηκαν το Πρωτοδικείο.

    Στη συνάντηση ήταν παρόντες τα μέλη του κλιμακίου της τρόικας, ο προϊστάμενος και η διοίκηση του Πρωτοδικείου, σύμβουλοι του υπουργείου Δικαιοσύνης καθώς και ο πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων.

    Σύμφωνα με πληροοφορίες, η τρόικα ζήτησε στατιστικά στοιχεία για τους ρυθμούς απονομής δικαιοσύνης καθώς και για τις εγκαταστάσεις μηχανοργάνωσης των δικαστηρίων. Οι εκπρόσωποι της ελληνικής δικαιοσύνης τόνισαν στο κλιμάκιο, ότι μέχρι στιγμής το μόνο σύστημα μηχανοργάνωσης που υπάρχει είναι αυτό που αφορά στην ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων το οποίο, όπως είπαν, λειτουργεί πιλοτικά από τις 16 τρέχοντος, καθώς ακόμη δεν έχει λυθεί το πρόβλημα της πληρωμής δικαστικών ενσήμων. Διευκρίνισαν, ωστόσο, ότι το ζήτημα της ηλεκτρονικής καταβολής ενσήμων αναμένεται να λυθεί άμεσα.

    Ο πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, Χάρ. Αθανασίου, επεσήμανε στους εκπροσώπους της τρόικας ότι η ποιότητα απονομής δικαιοσύνης είναι υψηλή και ότι το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις εκδίκασης υποθέσεων οφείλεται όχι στο έμψυχο υλικό, αλλά στην έλλειψη υποδομής, γεγονός που απεδέχθη η τρόικα.

    Μετά το τέλος της συνάντησης στο Πρωτοδικείο, το κλιμάκιο της Τρόικας επισκέφθηκε το κτίριο 2 της Ευελπίδων όπου στεγάζεται το σύστημα ηλεκτρονικής κατάθεσης δικογράφων. Εκεί οι εκπρόσωποι μίλησαν με τους δικαστικούς υπαλλήλους, οι οποίοι έχουν αναλάβει την εφαρμογή όλου του προγράμματος. Στη συνέχεια, αποχώρησαν, ενώ τελικά δεν έγινε συγκέντρωση των δικαστικών υπαλλήλων.

    ΑΠΕ-ΜΠΕ

  20. sam avatar
    sam 30/09/2011 18:48:46

    ..παιδια σε καμια 20αρια χρονια, οταν και θα ανοιξουν οι φακελλοι της ''Ελλαδας'' ισως μαθουμε τι ακριβως εγινε (οσοι απο εμας τα καταφερουμε μεχρι τοτε...)

  21. Ariadne avatar
    Ariadne 30/09/2011 18:58:36

    Κ Υ Ρ Ι Ε Γ Ι Α Ν Ν Η Α Δ Α Μ Ο Π Ο Υ Λ Ε !!! Δέν αρκεί η χαλαρή διαμαρτυρία εκ των υστέρων! Συγχωρήστε με, αλλά έπρεπε να αντιδράσετε άμεσα και δυναμικά εκείνη τη στιγμή, όπως αρκετοί εδώ μέσα σας λένε.
    Με εκτίμηση....

  22. lampros avatar
    lampros 30/09/2011 19:32:05

    Ωμή παρέμβαση της Τρόικα

    Ωμή παρέμβαση της Τρόικα*ς*.

    Η λέξη έχει ελληνοποιοηθεί και ενσωματωθεί στο ελληνικό κλιτικό σύστημα από τότε που ακόμα σήμαινε την άμαξα με τα τρία αλόγατα...

    • factorx avatar
      factorx @ lampros 30/09/2011 19:34:26

      Την "Τροικα" του ΠΑΣΟΚ θα εννοείς ε;

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/09/2011 20:43:48

    Για ποια απονομή δικαιοσύνης ενδιαφέρονται;

    Οι φοροδίκες εξπρές τους ενδιαφέρουν. ΤΙΠΟΤΑ ΆΛΛΟ.

    ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ Ή ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΠΟΔΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ.

  24. Kr. Kappadokis avatar
    Kr. Kappadokis 30/09/2011 21:10:48

    Ξ Ε Φ Τ Ι Λ Α!
    Και γιατί ανέχτηκε να τούς δεχτεί ο Νικόπουλος ; Τι ήταν αυτά που έπρεπε να πληροφορηθούν από τους Δικαστές ; Όλα όσα έχουν σχέση με την λειτουργία τής Δικαιοσύνης είνα γνωστά στούς καρεκλοκένταυρους των υπουργείων. Ο μόνος λόγος τής επίσκεψης είναι για να περάσει το μήνυμα ότι η τροϊκαρχία πάει παντού και σε όλα έχει λόγο. Και βρέθηκαν δικαστάκια - ανθρωπάρια που τόλμησαν να συζητήσουν τα τής θεσμικά ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ Δικαιοσύνης με υπαλλήλους αλλοδαπών υπηρεσιών. Δεν είναι μαγαζί σου τα Δικαστήρια ανόητε και κούφε δικαστάκο για να δέχεσαι και να κοινολογείς τα τής Δικαιοσύνης σε άτομα που δεν κρύβουν μάλιστα ότι εκπροσωπούν αλλοδαπά κέντρα κηδεμόνευσης τού Κράτους.
    Ντροπή σας ρεζίλιδες κομματόδουλοι!
    "εάν το άλας μωρανθεί ;" Δυστυχώς απομωράνθηκε ..............

  25. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 01/10/2011 00:01:41

    όπως αναφέρει και το άρθρο, οι εκπρόσωποι της Τρόικας ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του ελληνικού δικαστικού συστήματος και τις καθυστερήσεις στην έκδοση των αποφάσεων.
    Οι αντιδράσεις των σχολιαστών σαφώς και δείχνουν ότι "κοιτάνε το δέντρο και χάνουν το δάσος", ότι είναι εκτός θέματος......ας εξετάσουμε όμως προσεκτικά το ζήτημα.......το πρόβλημα δεν είναι που η τρόικα ή οι εκπρόσωποί της ζήτησαν ενημέρωση για την μεγάλη καθυστέρηση στην απονομή της δικαιοσύνης ή που ζητούν την επιτάχυνση αυτής....πρόβλημα θα ήταν σίγουρα μια ενδεχόμενη επέμβασή τους στην συνταγματικά θεσμοθετημένη ανεξαρτησία της ελληνικής δικαιοσύνης......το (μεγάλο) πρόβλημα όμως που έθεσαν εύστοχα και οι εκπρόσωποι της τρόικας και το οποίο ταλανίζει δεκαετίες την ελληνική κοινωνία, είναι ακριβώς αυτή η (πολλές φορές αναίτια και αδικαιολόγητη) καθυστέρηση της απονομής δικαιοσύνης.
    Η δικαιοσύνη δυστυχώς απονέμεται στην Ελλάδα συχνά με πολύ μεγάλη καθυστέρηση. Ο ίδιος ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κύριος Ρακιντζής έχει τονίσει ότι η καθυστέρηση απονομής δικαιοσύνης κινείται στα όρια της αρνησιδικίας.
    Ο αντιπρόεδρος του ΣτΕ, Φ. Αρναούτογλου στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής δήλωσε τον Απρίλιο ότι οι εκκρεμείς υποθέσεις στο ΣτΕ είναι πάνω από 23.000, με περίπου 8.000 νέες να προσθέτονται κάθε χρόνο………. http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=265443 ……………….
    Στη Διοικητική Δικαιοσύνη οι εκκρεμείς υποθέσεις ανέρχονται σε εκατοντάδες χιλιάδες.
    Στα τέλη του 2009 μάλιστα, ο τότε πρόεδρος της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος Δημήτρης Παξινός απέστειλε στον τότε υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κύριο Καστανίδη, επιστολή στην οποία τόνιζε : “ "Η ανάληψη της θέσης του υπουργού Δικαιοσύνης έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή με συσσωρευμένα προβλήματα, ιδίως το τελευταίο διάστημα, τα οποία έχουν οδηγήσει τη Δικαιοσύνη σε οριακό σημείο, σε ώρα μηδέν. Η υλικοτεχνική υποδομή παραπέμπει σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, η καθυστέρηση στην εκδίκαση των υποθέσεων έχει οδηγήσει σ' αρνησιδικία, σε αποδυνάμωση του δικαιώματος, και σε κλονισμό της εμπιστοσύνης στη Δικαιοσύνη. Κλονισμός όμως στον θεσμό της Δικαιοσύνης σημαίνει κλονισμό στο Κράτος Δικαίου, στο οποίο ερείδεται η Δημοκρατία και οι θεσμοί της”.
    Στο άρθρο 6 της σύμβαση για την προστασία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και των Θεμελιωδών Ελευθεριών αναφέρεται : “ «1. Παν πρόσωπον έχει δικαίωμα όπως η υπόθεσίς του δικασθή δικαίως (…) ΕΝΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ, υπό…..»
    Γι' αυτό ακριβώς τον λόγο και η Ελλάδα αρκετές φορές έχει καταδικαστεί από το συγκεκριμένο δικαστήριο, λόγω μεγάλης καθυστέρησης απονομής δικαιοσύνης σε εκκρεμείς δικαστικές αποφάσεις.
    Ακόμα, η πανθομολογούμενη καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων για εκκρεμείς φορολογικές και τελωνειακές υποθέσεις, δυσκολεύει την είσπραξη σημαντικών χρηματικών ποσών που αφορούν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο. Οι υποθέσεις αυτές ανέρχονται περίπου σε 25.000.
    Η εκδίκαση λοιπών αυτών των υποθέσεων πρέπει να επιταχυνθεί, έτσι ώστε να προκύπτουν οικονομικά ωφελήματα σε εύλογο χρονικό διάστημα για το δημόσιο. Για αυτό ακριβώς ενδιαφέρεται η τρόικα. Για να επιταχυνθούν οι διαδικασίες, έτσι ώστε να εισρεύσουν χρήματα στα κρατικά ταμεία από εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις που σήμερα λιμνάζουν. Αλλά όπως ανέφερα και παραπάνω, πολλοί σχολιαστές δυστυχώς " κοιτάνε το δέντρο και χάνουν το δάσος"....

    • Γρηγόρης Καραολίδης avatar
      Γρηγόρης Καραολίδης @ χόμπιτ 01/10/2011 14:42:42

      Ο "Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κύριος Ρακιντζής έχει τονίσει ότι η καθυστέρηση απονομής δικαιοσύνης κινείται στα όρια της αρνησιδικίας" , χωρίς να έχει αρμοδιότητα , αφού η Δικαιοσύνη δεν είναι δημόσια διοίκηση . Το είπε (αναρμοδίως) όταν θέλησε να μεταθέσει τις ευθύνες του για ζητήματα που δεν αντιμετώπισε έγκαιρα και το γλύρισε στο "τα Δικαστήρια φταίνε" .
      Σίγουρα φταίνε και τα Δικαστήρια και πολλοί δικαστές είναι από ανεπαρκείς ή ακατάλληλοι έως επικίνδυνοι .
      Αλλά να ένα παράδειγμα γιατί μεταξύ άλλων καθυστερούν τα Δικαστήρια : <> http://tvxs.gr/node/67300 . Όμως ο Ρακιντζής δεν έστειλε στο Πειθαρχικό κανένα υπάλληλο από αυτούς που δεν έπραξαν το καθήκον τους .
      Το δάσος όμως (κατά την δική μου εντύπωση) είναι η αντιμετώπιση των Δικαστών και τής Δικαοσύνης από τα κόμματα εξουσίας .
      Λένε και λένε μεγάλα λόγια αλλά στην πράξη τούς ενδιαφέρει μόνο η χειραγώγηση των δικαστών . Οι μισθοί τους (χαμηλότεροι σε πανευρωπαϊκό επίπεδο) διαμορφώθηκαν στα επίπεδα που ήταν μέχρι πρόσφατα , ύστερα από Δικαστικές αποφάσεις (αφού δεν προβλέπεται άλλος τρόπος επίλυσης των διαφορών) αλλά και πάλι στα αναδρομικά τους έπεσε έκπτωση πλέον τού 35% και δεν έχουν καταβληθεί ακόμη ! Αυτά όμως δεν έγιναν με τα αναδρομικά των βουλευτών , των οποίων ο μισθός έχει συνδεθεί με εκείνο τού Προέδρου τού Αρείου Πάγου .
      Και κάτι ενδεικτικό : Ξέρετε τι έκανε ο κύριος Καστανίδης όταν τού είπε αυτά ο κύριος Παξινός για τις ελλείψεις υλικοτεχνικής υποδομής;
      Ίδρυσε δυό νέες Γραμματείες στο Υπουργείο "του" , με καμιά τριανταριά συμβούλους και λοιπούς (π.χ. βλ. π.δ. 94/2010, φεκΑ 169/27.9.2010) κόστους άνω των 500.000 ευρώ , ενώ στα δικαστήρια
      ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΜΕΛΑΝΙ εκτύπωσης και απ΄ όσα μαθαίνω μητε χαρτί υγείας υπάρχει , ενώ το χαρτί εκτύπωσης συχνά το πηγαίνουν μόνοι τους δικαστές , ή το δωρίζουν οι δικηγορικοί σύλλογοι .

  26. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 01/10/2011 13:36:37

    -H άλωση προχωρά με ταχείς ρυθμούς.
    -Αφού κατάφερε ο ξένος παράγων να ελέγξει, την νομοθετική (βουλή ) εξουσία, την εκετελεστική (κυβέρνηση) , τώρα θέλει να βάλει χέρι και στην 3η (δικαστική).
    Αυλαία ........

  27. περαστικός avatar
    περαστικός 01/10/2011 14:06:25

    Είδα ένα χθεσινό σχόλιο από Tonia G. σχετικά με τούς δράκους των Γρεβενών . Καλό θα είναι να μην πιστεύουμε και να μην προωθούμε παραμύθια "μυστήριων" ατόμων .
    Δικαστής Γρεβενών Ζαχαράτος υπάρχει ;;
    Είναι σχεδόν βέβαιο (δεν έχω επετηρίδα των Δικαστών) πως ΟΧΙ !
    Στα Γρεβενά λειτουργούν το Πρωτoδικείo και το Ειρηvoδικείo Γρεβεvώv . Θα ήταν αν υπήρχε πρόεδρος πρωτοδικών , πρωτοδίκης , ή ειρηνοδίκης . Εισαγγελέας αποκλείεται γιατί κανείς εισαγγελικός δεν αποκαλείται δικαστής . Πάντως Judge μόνο στις αμερικάνικες ταινίες αποκαλούνται οι δικαστές , στην Ελλάδα ποτέ , αλλά ονομάζονται μόνο με την ειδικότερη ιδιότητά τους .
    Και σε μια πόλη έντεκα χιλιάδων κατοίκων και αριθμητικά ακόμα είναι αδύνατο να μιλάει κανείς για εκατοντάδες (sic) ανηλίκων που πέσανε
    θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης . Και μόνο αυτή η κοτσάνα δείχνει την γελοιότητα τού παραμυθιού για οίκο ανοχής "σε μυστικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο εντός τωνδικαστηρίων!" . Στα δικαστήρια μιάς επαρχιακής πόλης με 11.000 κατοίκους !!
    Συχνά καλοπροαίρετοι συμπολίτες μας , αηδιασμένοι από τα τόσα που συμβαίνουν τείνουν να δεχτούν και παραμύθια που διάφορα περίεργα άτομα διαδίδουν για κάποιους δικούς τους λόγους . Αυτη την συγκεκριμένη μηχανή την έστησε η κα. Μαργαρίτη πριν περίπου πέντε-έξι (;) χρόνια όταν την απέταξαν από το δικαστικό σώμα λόγω ανεπάρκειας.
    Τέτοιες "ειδήσεις" σίγουρα δεν θα προωθούνται εάν φιλτράρωνται τουλάχιστον λογικά : μιλάμε για τα Γρεβενά με 11.000 κατοίκους όχι το Νέο Δελχί με τα 11.000.000 κατοίκους .

  28. περνούσα και είδα φως. avatar
    περνούσα και είδα φως. 01/10/2011 19:47:48

    Τους μισθούς των δικαστικών μην πειράζετε και όλα θα βρουν το δρόμο τους. Τίποτα αναδρομικά ψήνονται;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.