17/09/2011 08:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ψηλά τα κεφάλια...


Οι τελευταίες εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή, έχουν προκαλέσει αναστάτωση σε αρκετούς συμπατριώτες μας, αν κρίνω από συζητήσεις, άρθρα, αναρτήσεις, σχόλια, κλπ.

Υπάρχει ένας διάχυτος «φόβος», ότι κάτι πάει να γίνει με τη Τουρκία, και ως εκ τούτου θα πρέπει να τρομάξουμε, γιατί δεν είμαστε σε θέση να τα βγάλουμε πέρα.

Κακώς. Η ηττοπάθεια είναι ο χειρότερος σύμβουλος αυτές τις ώρες.

Άσχετα αν η χώρα μας βρίσκεται αυτή τη χρονική συγκυρία σε οικονομικό ναδίρ, και άσχετα αν η Τουρκία πλασάρεται ως μια από τις αναδυόμενες περιφερειακές οικονομικές και στρατιωτικές δυνάμεις, η κατάσταση δεν είναι ούτε για κλάματα, ούτε για  ντου στα σούπερ μάρκετ.

Η άποψή μου γράφτηκε σε διάσπαρτα σχόλια, αλλά καλό θα ήταν να ανακεφαλαιώσουμε.

Τα τελευταία χρόνια, αρχής γενομένης από την περίοδο ανάληψης της εξουσίας από τον Ερντογάν, η Τουρκία όλο και αποστασιοποιείται από τη παραδοσιακή της στάση, που την ήθελε τσιράκι των Αμερικανών, και κοσμικό μαντρόσκυλο του ΝΑΤΟ στη Μ. Ανατολή. Η θέση της στον πόλεμο του Ιράκ το 2003 ήταν ενδεικτική.

Και όχι μόνο δεν βοήθησε τις ΗΠΑ, αλλά έκανε και γενναία ανοίγματα προς το Ιράν, που αποτελεί το διαχρονικό κόκκινο πανί για τους Αμερικάνους.

Συνεπώς, έχει ήδη μια κίτρινη κάρτα από τη Ουάσιγκτον.

Παράλληλα, βρήκε τη πόρτα της ΕΕ κλειστή, με αποτέλεσμα να επικρατήσει μια εσωστρέφεια στη χώρα, που μόνο καλό δεν κάνει στη διεθνή της εικόνα.

Εκτός των άλλων, ο Ερντογάν κήρυξε πόλεμο και στη στρατιωτική ηγεσία της χώρας του, συλλαμβάνοντας, φυλακίζοντας, και απομονώνοντας πολλούς ανώτατους στρατιωτικούς, σπέρνοντας το χάος στις  άλλοτε παντοδύναμες (πολιτικά) ένοπλες δυνάμεις. Παράλληλα, έχει απέναντι του ολόκληρο το κεμαλικό κοσμικό καθεστώς, διανοούμενοι, μεσαία τάξη, ελίτ, κλπ.  που δημιούργησε τη σύγχρονη Τουρκία.

Στο μέτωπο των Κούρδων, αν και έκανε κάποιες προσπάθειες ανοίγματος, στο τέλος απέτυχε, με αποτέλεσμα αυτό το διάστημα να διεξάγονται σκληρές μάχες στην νοτιοανατολική Τουρκία, να σκοτώνονται Τούρκοι στρατιώτες, και να αναλαμβάνει ρόλο η αστυνομία, αφού όπως φαίνεται ο Ερντογάν δεν εμπιστεύεται πλέον το στρατό του.

Ανοίγματα είχε κάνει και προς τη Συρία, η οποία όμως κινδυνεύει τώρα  με ανατροπή του καθεστώτος του Άσαντ, και ότι αυτό συνεπάγεται, αφού η Τουρκία είχε επενδύσει σ αυτό.

Και επίσης να μη ξεχνάμε τους Κούρδους της Συρίας, που ψάχνουν την μεγάλη ευκαιρία τους.

Τέλος, και ίσως το πιο σημαντικό απ΄όλα, ο Ερντογάν μέσα στο πάθος του να το παίξει ο προστάτης του Ισλάμ (και των Παλαιστινίων) τα χάλασε με το Ισραήλ. Την σούπερ ντούπερ  στρατιωτική υπερδύναμη της περιοχής, που μεταξύ άλλων διαθέτει πολύ ισχυρότερη αεροπορία και από τη Γαλλία, και που αν μη τι άλλο δεν μασάει ποτέ και από κανέναν.

Αν προσθέσουμε και το γεγονός ότι η Αμερική άγεται και φέρεται από τα ισραηλινά λόμπυ, όσο και να μη θέλει ο Ομπάμα, η θέση της σε μια τέτοια διαμάχη είναι προκαθορισμένη.

Από κει και πέρα μπλέκουμε με θέματα ενέργειας,  αγωγών, ΑΟΖ, Κύπρου, ρωσικών συμφερόντων, αναγκών της ΕΕ για νέα κοιτάσματα αερίου, και νέες εναλλακτικές διόδους που θα παρακάμπτουν την Ουκρανία, αμερικανικές εταιρίες εξόρυξης,  και πάει λέγοντας.

Εν ολίγοις, η Τουρκία δεν είναι σε ιδιαίτερα ισχυρή θέση, άσχετα αν το παίζει λιοντάρι. Πρόκειται στην ουσία για ένα τεχνητό μόρφωμα που ανά πάσα στιγμή μπορεί να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη.

Και βεβαίως, τουλάχιστον στο Αιγαίο, η Ελλάδα δεν είναι αμελητέα δύναμη, και κάλλιστα θα μπορούσε να σταθεί στο ύψος της σε μια βραχυχρόνια σύγκρουση, ασχέτως της όποιας (ανεπαρκούς συνήθως) πολιτικής ηγεσίας της.

Για αυτό, ας μη τα βάφουμε μαύρα, ας μη φοράμε πλερέζες, και ας μην πλακωνόμαστε στα σούπερ μάρκετ για κονσέρβες και ξηρά τροφή. Πολύ πριν επέλθει η οικονομική κρίση, είχα γράψει ότι ένα μπαμ, ένα θερμό επεισόδιο, θα ήταν ότι πρέπει να για να συνέλθουμε από την υλιστική ευδαιμονία και την πνευματική μας βυθιότητα, και να ξαναγίνουμε Έλληνες. Με τη κρίση που μας βρήκε, κάτι τέτοιο ίσως και να λειτουργούσε ως ηλεκτροσόκ άμεσης θεραπείας μας. Εκτός και αν μέσα στην γενικότερη ατυχία μας φανούμε τυχεροί, και δεν χρειαστεί να λερώσουμε τα χέρια μας, αφήνοντας το Ισραήλ να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Και μπορεί, και μάλλον θέλει, προκειμένου να δώσει ένα ακόμη μάθημα σε όσους το επιβουλεύονται.

Τα κεφάλια ψηλά λοιπόν. Άλλωστε, όπως είχε πει και η φιλόσοφος Χάνα Αρεντ, υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα από το θάνατο…. (και έχουν να κάνουν με αξιοπρέπειες και τα τοιαύτα).

Strange Attractor

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/09/2011 09:14:16

    Καλημέρα Παράξενε:
    η Ελληνική κλεπταλήτ διαφωνεί μαζί σου. Γι΄αυτήν η αναξιοπρέπεια (που την ανήγαγαν και σε εθνική) είναι προτιμότερη από ο,τι δήποτε. Ο εξυγχρονισμένος ραγιαδισμός ντυμένος με αριστεροδιεθνιστικές γιρλάντες. Το σήμα κατατεθέν τους είναι..."Μπροστά στην μάσα και στην καρεκλα τίποτα δεν μετρά..."

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 17/09/2011 09:16:40

    Αρθογράφος της Χουριέτ προτείνει στους Άραβες να δανειστούν άνευ επιστροφής τον Ερντογάν ή Νάσσερ 2 ο οποίος ως νέος σουλτάνος του χαλιφάτου θα εκδικηθεί για τις ήττες από τους Ισραηλινούς.

    h--p://www.hurriyetdailynews.com/n.php?n=dear-arab-brothers-yes-you-may-borrow-our-prime-minister-2011-09-15

    Αν γίνει αυτό, μπορούμε να στείλουμε κι εμείς το Γιώργο με ανοιχτό άτοκο δάνειο στους Τούρκους? Και να τον κρατήρουν όσο θέλουν

  3. Νικόλαος Χ avatar
    Νικόλαος Χ 17/09/2011 09:57:57

    Έχω κάνει επί πολλά χρόνια ανταποκριτής στην Τουρκία σε γνωστά ελληνικά ΜΜΕ.
    Η Τουρκία είναι στην πιο δύσκολη θέση εδώ και πολλές δεκαετίες Το νεοοθωμανικό όραμα του Νταβούτογλου και η υπέρμετρη φιλοδοξία του Ερντογάν έχουν οδηγήσει σε μεγάλο αδιέξοδο την τουρκική πλευρά Η κατάρρευση της Συρίας δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα στις μεγαλοιδεατικές επιδιώξεις της Άγκυρας, η διάρρηξη των σχέσεων με το Ισραήλ προκαλεί και διάρρηξη στο εσωτερικό πολιτικό μέτωπο της γειτονικής χώρας ενώ δημιουργεί μεγαλο πρόβλημα στα οπλικά συστήματα της πολεμικής της μηχανής. Η εγκατάσταση των πυραύλων του ΝΑΤΟ στην Μαλάτεια προκαλεί την έντονη οργή του Ιράν αλλά και της Ρωσίας. Τέλος το κουρδικό βρίσκεται σε τέτοια έξαρση που θυμίζει την δεκαετία του ενενήντα ενώ καθημερινά σχεδόν γίνονται συγκρούσεις με θύματα και από τις δυο πλευρές. Το φάντασμα του διαμελισμού πλανάται πολύ έντονα στην Άγκυρα και το «κουρδικό κόμπλεξ» έχει καταλάβει πολλούς Τούρκους πολιτικούς.
    Απέναντι σε όλα αυτά στην Αθήνα καλλιεργείτε το πνεύμα ηττοπάθειας και ότι θα πρέπει να υποχωρούμε μπροστά στην ανερχόμενη υπερδύναμη της περιοχής. Αλλά είναι υπερδύναμη, ή ένα ηφαίστειο που ανά πάσα στιγμή μπορεί να εκραγεί και να τεμαχιστεί πολλά κομμάτια που το ένα θα ζητάει για να επιβιώσει να φάει τις σάρκες του άλλου ;
    Ν. Χ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Νικόλαος Χ 17/09/2011 10:52:01

      Εξακταμέντε!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Νικόλαος Χ 17/09/2011 12:41:25

      Ν.Χ.
      Σταθερά, με τον εαυτό μας έχουμε πρόβλημα, με την ελλειμματική και πλέον, σήμερα, προδοτική ηγεσία μας. Όχι με την ξυπόλητη υπερδύναμη.

      Η ανάλυση για την από 'κει πλευρά του Αιγαίου έχει όπως λες.
      Η ανάλυση για την από 'δω πλευρά λέει ότι δεν υπάρχει κάποιος να πατήσει το κόκκινο κουμπί για να αρχίσει το ξήλωμα του απέναντι πουλόβερ.

      Ο ανθέλλην που η κομματική αλητεία και ένας αποχαυνωμένος λαός έβγαλε πρωθυπουργό συζητά 2 χρόνια μυστικά με τον ηγέτη του αιώνιου εχθρού του Ελληνισμού.
      Πες μου τι μπορούμε να περιμένουμε;;;...

      • tpe avatar
        tpe @ Προφήτης 17/09/2011 15:48:45

        Κάποιον αρκετά "φοβισμένο" ναύτη που "κατά λάθος" πάτησε το κουμπί;
        Κάποιον πιλότο που έκανε "λάθος" κι όπλισε τον άτιμο τον Magic που πάει και σα διάολος;

        Γιατί αν περιμένω τον Πάγκαλο...

  4. Agni avatar
    Agni 17/09/2011 10:02:49

    Apo mia epifaneiaki anagnwsi etsi fainetai..Opoios amfisvhtei to Israhl na einai ex8ros ths dyshs..To Israhl omws sthn Parousa tou morfh apo ta proodeytika think tank mesa sthn Ouasigkton 8ewreitai ena rogue element,h Amerikh den to sthrizei aney orwn kai ypo opoiesdhpote proypo8eseis,kai sto parel8on eixe ta kotsia na aneksarthtopoih8ei kai 8a to kanei ksana,an den 8elei na dei tis presveies tis na kleinoun apo th Mauritania mexri thn Indonhsia! An ayto einai pros ofelos twn symferontwn ths. Mono enas peri8wriakos fontamentalistikos kyklos sthn Amerikh yposthrizei to Israhl me ka8e kostos,(oi ypoloipoi aplws typika,gia na pairnoun ta xrhmata twn lobby stis proeklogikes tous ekstrateies)o opoios exei kanei thn emfanish tou kai sthn Ellada,tous exei kanei eisagwgh o GAP?den mporw na katalavw apo pou ksefytrwsan kai grafoun ar8ra emetikhs propagandas,pou akoma k skeptomenous Israhlinous 8a ekanan na kserasoun..Den yparxei periptwsh gia xarh tou Israhl h Amerikh na mpei se polemo me olo ton Islamiko kosmo,to prospa8hse mia fora me mia apotyxhmenh kyvernhsh pou kouvalouse ta myala tou GAP k eftase sta oria ths katarreyshs..To kleidi ths anakampsis ths Amerikanikis Isxyos einai h se va8os dieisdysh ths ston Islamiko Kosmo,ayth th fora oxi me th via,alla ws dynamh xeirafethshs..O Erdogan,logw ths terastias dhmofilias tou se oles tis neolaies,einai aytos pou mporei na to petyxei..Oxi den 8a ton petaksei h Amerikh,oute 8a kanei polemo me olo to Islam,gia na avnanizontai hdonika oi aneggefaloi Islamofovoi neoellhnarades...H politikh Erdogan einai va8ytata anti-Rwsikh kai Anti-Persikh,tetoio kelepouri h Dysh,den to afhnei..Ase tis dhlwseis tis agkalies k ton gialantzi Islamismo tou Gullen...pou einai perissotero neo-e8nikismos para Islamismos,afhste tis nostalgies gia stavrofories kai loipa synais8hmatika karagiozilikia,kai deste ti symvainei:To Nato dialekse na metaferei thn edra tou sth Smyrnh k thn anti-pyravliki aspida sth Malatya,kai oxi sto anaksioprepes Gapistan oso k an glyfei oso k an skyvei,H Dysh etoimazetai na parei fysiko Aerio apo thn Caspia mesw Tourkias,pou mesolavhse se Turkmenistan kai Azerbaijan,wste na kleisei ka8e energeiako dromo sthn Persia pros Dysmas kai enan akoma dromo gia th Rwsia..Oi ideologies psofhsan k opoios kineitai apokleistika apo aytes den exei kammia elpida epiviwshs ston Sygxrono kosmo..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Agni 17/09/2011 10:14:26

      "Εμετικά άρθρα ισλαμόφοβων;"
      Από το Ισλαμαμπάντ γράφεις (και μάλιστα σε ακατανόητα γκρικλις);

      • Agni avatar
        Agni @ Strange Attractor 17/09/2011 11:55:45

        Me tetoious aksestous i8ageneis pws na mhn poulaei foumara o Gap?Mallon exeis ton hgeth pou sou aksizei..Siga to Likno tou politismou pou htan h Ellada ta teleytaia xronia,wste na miloun oi Ellhnarades ypotimhtika gia allous,oxi ligotero fanatikous kai 8rhskolhptous.O Huntigton teleiwse,einai axrhstos dianooumenos,h manixaistikh syllhpsh tou kosmou pou exeis einai apla mia psyxwsh...To think tank tou Mellontos einai o symvoulos tou Obama Fareed Zekaria..

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Agni 17/09/2011 12:11:40

          Ξέρεις να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες; Κουράζεις(και με τα greeklish και με αυτά που λες).

          • Agni avatar
            Agni @ Γιώργος 17/09/2011 12:55:31

            Dld ti 8a kanete re paidia otan se kana xrono 8a tous katarghsei h kyvernhsh?den 8a diavazete oute tous logariasmous?

          • alakran avatar
            alakran @ Agni 17/09/2011 13:32:29

            Μην το πάρεις προσωπικά αυτό που θα σου πω,αλλά ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΓΚΡΙΚΛΙΣ.

            ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!

    • Σπύρος Δούκας avatar
      Σπύρος Δούκας @ Agni 17/09/2011 10:46:04

      Καλά έχεις την απαίτηση να το διαβάσουμε;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Agni 17/09/2011 12:54:39

      Πολύ καλό Αγνή. Το Ισραήλ δεν περιθωριοποιείται ακριβώς στην Αμερικανική πολιτική σκηνή αλλά υπάρχει δυναμικό φιλο-ισλαμικό (με την έννοια της ενσωμάτωσης του Ισλάμ στον Δυτικό Κόσμο, που εσύ ονομάζεις "χειραφέτηση") λόμπυ, το οποίο αντιμάχεται το ισραηλινό.
      Ο Ερτνογάν παίζει πολύ πιο στα σίγουρα απ' ό,τι νομίζουν μερικοί.
      Αλλά το σπουδαιότερο : δημιουργεί ο ίδιος τα γεγονότα και αυτά με τη σειρά τους τη δυναμική που τον ευνοεί και τον πάει παρακάτω.
      Η δική μας εξωτερική πολιτική έπεσε κατάκοιτη το 1981 και απεβίωσε το 1996.
      Όχι ότι πριν έσκιζε.
      Και κάποιες ενέργειες του Καρ. έμειναν χωρίς συνέχεια.

      ΓΡΑΦΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

      • Agni avatar
        Agni @ Προφήτης 17/09/2011 14:33:04

        Φίλε Προφήτη δεν μίλησα για περιθωριοποίηση,του Ισραήλ,ως κράτος αλλα της συγκεκριμένης αδιάλλακτης και αντιδημοφιλούς στο ίδιο το Ισραήλ κυβέρνησης.Όταν αναλάβει την εξουσία μια Κεντροαριστερή συμμαχία που θα λύσει τα χέρια της δύσης και στο Παλαιστινιακό και αποκαταστήσει τις υπερπολύτιμες Ισραηλινοτουρκικές σχέσεις-Το Καντίμα το έχει βάλει πολύ ψηλά στην Ατζεντα του,και ο Ερντογάν κάλεσε τον Ισραηλινό λαό να ξεφορτωθεί τον Νετανιάχου-ξεκαθαρίζοντας οτι δεν έχει κάτι με το Ισραήλ αλλα με τους Ιδεοληπτικούς φασίστες που το κυβερνούν αυτή τη στιγμή.Η μάχη παίζεται λοιπόν μεταξύ πραγματισμού και ιδεολογίας σε κάθε επίπεδο.Όταν έρθει αυτη η στιγμή και όλοι τα έχουν βρει μια χαρά μεταξύ τους που θα είναι η μάλλον τι στο καλό θα είναι η Ελλάδα?

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/09/2011 10:13:11

    Μέσα στο κυνισμό σου δεν έχεις και άδικο.
    Αλλά το "ψηλα τα κεφάλια" απευθύνεται στα 20χρονα αγροτόπαιδα και όλα τα άλλα παιδιά του απλού λαού που θα πολεμήσουν για εμάς αν γίνει το μπαμ.
    Γνωρίζω πολύ καλά πως οι ελίτ και οι γόνοι τους θα τη κάνουν για Λονδίνο και Γενεύη μεριά.
    Πάντα έτσι ήταν.

  6. filtor avatar
    filtor 17/09/2011 10:23:11

    «Μπορεί να χάσουμε στην αρχή 1-2 νησάκια, όμως η τελική έκβαση θα είναι υπέρ ημών»
    http://hggiken.pblogs.gr/2011/09/mporei-na-hasoyme-sthn-arhh-1-2-nhsakia-omws-h-telikh-ekbash-tha.html

  7. Σταύρος avatar
    Σταύρος 17/09/2011 10:37:43

    Παράξενε, μας Ελκύεις όπως πάντα!
    Άριστα!

  8. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 17/09/2011 10:40:07

    Μεγαλη αναφορα στο κεφαλαιο και αποχη,κατι μου θυμιζει κατι μου θυμιζει και κατι υπογραφες συμφωνων μπολσεβικων και φασιστων.
    Μηπως να θυμηθουμε καποιους πολεμους που δεν εγιναν για οικονομικους λογους?Παραξενε καλα τα ειπες,το καλεσμα ειναι και παλι γι αυτους που εχουν Ελλαδα στο αιμα τους και την σοσιαλ διεθνη.

    • NIK THE GR avatar
      NIK THE GR @ NIK THE GR 17/09/2011 11:14:51

      και οχι την σοσιαλ διεθνη

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 17/09/2011 10:50:09

    Καμία αναστάτωση SA..Η ηττοπάθεια κι ο φόβος σκοπίμως καλλιεργούνται, σε ένα γενικότερο πλαίσιο ανασφάλειας..
    ΥΓ: Πάντως αν υπάρξουν ''δύσκολα'', οραματίζομαι έναν danao ως '' Βέμπο με παλάσκα''!!!

    • danaos avatar
      danaos @ ΕΥΑ 17/09/2011 13:57:32

      Ήρεμα...

  10. Kargia avatar
    Kargia 17/09/2011 10:56:35

    Δεν έχεις άδικο, όμως όταν ένα σύστημα κολλήσει το reset καταντά η μόνη λύση. Και ας χάθουν κάποια δεδομένα. Δυστυχώς το ίδιο θα συμβεί και εδώ και τα δεδομένα δεν θα είναι bits αλλά ς ανθρώπινες ζωές. Το θέμα είναι που είμασταν και τι κάναμε όταν το σύστημα μας προειδοποιούσε ότι πάει για κόλλημα.

  11. Γιώργος avatar
    Γιώργος 17/09/2011 12:10:29

    Εντάξει, μόλις μπουκάρουν οι Τούρκοι σε Αιγαίο και αρχίζουν να ρίχνουν, εμείς θα καθόμαστε να τους κοιτάμε, επειδή δεν θα πολεμάμε για την πατρίδα αλλά για τα πετρέλαια(έτσι όπως λες). θα είναι για τα πετρέλαια ο πόλεμος;; Αν κάνουν επίθεση, αμυνόμαστε, απλά τα πράγματα. Πετρέλαιο στις περιοχές ΜΑΣ θέλουμε, αυτοί θέλουν πόλεμο, όχι εμείς.

  12. Σταύρος avatar
    Σταύρος 17/09/2011 12:15:16

    !!!

  13. sawas avatar
    sawas 17/09/2011 12:36:31

    Δώσε προσοχή στην σύνδεση ονόματος και φώτο.....το βυθίσαμε είδη!!!!

    h**p://www.marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?mmsi=259798000

    • tpe avatar
      tpe @ sawas 17/09/2011 15:52:21

      Κορυφαίο!!!
      Κρατάω την κοιλιά μου από τα γέλια.
      Δείτε την υπογραφή της φωτό!

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ sawas 17/09/2011 21:06:16

      Last Known Port: VALLETTA???

      Πότε έφτασε εκεί αυτό; Είδατε το Λιμενικό μας τι κάνει; :)

      Χαχχαχα!

  14. ο ξένος avatar
    ο ξένος 17/09/2011 13:31:57

    Έστω ότι η Ελλάδα, με την τρομερή στρατιωτική ισχύ της, μπορεί αύριο κιόλας να κατατροπώσει την Τουρκία, να τη λιώσει κυριολεκτικά, να την αφανίσει, χωρίς να υποστεί την παραμικρή απώλεια.
    Για ποιον λόγο; Για τα λεφτά;
    Πόσα, πότε, και σε ποιων τους τραπεζικούς λογαριασμούς θα πιστωθούν;

    • tpe avatar
      tpe @ ο ξένος 17/09/2011 15:54:14

      Εσύ μπορείς πάρεις το διαβατήριό σου, όπως ένας ξεφτίλας που ξέρω και να τρέξει στη γνωστή πρεσβεία.
      Ξένε, ότι και να λες, όσο και μπουρδέλο να είναι ο ΕΣ, κάποια στιγμή το ανέκδοτο που λέγεται Τουρκία πρέπει να τελειώσει.
      Στο κάτω κάτω της γραφής, μας κοστίζει ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ, σε ΛΕΦΤΑ. Τα οποία κλέβουν από την τσέπη μου(μας).

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/09/2011 13:39:51

    Ο Ερντογάν έπεσε θύμα της δικής του ψευδαίσθησης μεγαλείου. Την είδε Σαλαντίν.
    Την πάτησε άσχημα όμως απειλώντας με συνοδεία πολεμικών στον επόμενο στολίσκο της Γάζας. Παρασύρθηκε από το εγώ του.
    Τι θα κάνει αν το Ισραήλ τον καθαρίσει σαν αυγό;
    Θα βασιστεί στους "πολεμισταράδες" Άραβες; Δύσκολο.
    Η μόνη λύση είναι να μην πραγματοποιήσει τις απειλές του. Οπότε και θα ξεφτιλιστεί, και τότε βλέπω κοσμική "επανάσταση" στη Τουρκία (ή πραξικόπημα, ή εξέγερση, ή ότι άλλο).
    Όσο για την Αγνή, το να αποκαλεί την ανάρτηση εμετικά ισλαμοφοβική, δείχνει και το επίπεδο της νοημοσύνης της. Αλαχού Ακμπάρ κλπ. Αγνούλα.
    ΥΓ-Μη ξεχάσεις να φορέσεις και το τσαντόρ σου.

  16. m.s avatar
    m.s 17/09/2011 13:45:17

    @ l' ami du peuple
    Κανένας δεν είναι τόσο ανόητος που να προτιμά τον πόλεμο από την ειρήνη και μερικές φορές για χάρη της κάνεις υποχωρήσεις , δίνεις τόπο στην οργή.
    Αλλά φτάνει η στιγμή που η ντροπή δεν καταπίνεται .Κάτι σπάει μέσα σου , η λογική πάει για ύπνο και δεν κοιτάς ούτε συμφέροντα ούτε μπίζνες ούτε οικογένεια ούτε δουλειά ούτε έρωτα. Δεν υπάρχει τίποτα. Μόνο λύσσα και μανία για το δίκιο που χάνεις για τις προσβολές που σου έχουν κάνει.
    Και πίστεψέ με στους κύκλους μου υπάρχουν πολλοί που αισθάνονται έτσι

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ m.s 17/09/2011 13:48:11

      ...Άλλωστε, όπως είχε πει και η φιλόσοφος Χάνα Αρεντ, υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα από το θάνατο…. (και έχουν να κάνουν με αξιοπρέπειες και τα τοιαύτα)...

    • tpe avatar
      tpe @ m.s 17/09/2011 15:46:26

      Οι κύκλοι σου είναι χακί/μπλε/άσπροι;
      Αν ναι, είπαμε τι πρέπει να κάνετε παιδιά...

  17. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 17/09/2011 15:38:13

    Φίλε του Λαού, ναι αλλά πεφτεις στο άλλο άκρο, διότι τα βλεπεις ασπρο/μαύρο. Δλδ, όποιος μιλά για πατρίδα είναι, για σένα, πατριδοκάπηλος; Οι πραξεις θα το δείξουν για τον κεθένα μας.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Νίκος Αργεάδης 17/09/2011 16:26:31

      Νίκο Αργεάδη, ο συγκεκριμένος «προοδευτικός» που κάθεσαι και του απαντάς είναι εκδηλωμένος φιλοσκοπιανός που έχει ισχυριστεί ότι τάχα η Μακεδονία δεν ήταν ελληνική (και έγινε με το ζόρι, γεγονός το οποίο φέρει βαρέως). Όταν γράφει για το 1903 πιο πάνω, μην τυχόν εννοεί το Ίλιντεν των κομιτατζήδων;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ΚΜ 17/09/2011 21:12:14

        Βούτυρο στο ψωμί μου είσαι ρε Αμίτα! Δεν ξέρω τί έκανε η οικογένειά σου και δεν μπορώ να το επαληθεύσω, αυτό όμως που μπορώ να επιβεβαιώσω είναι ότι εσύ προσωπικά είσαι μάστορας της ψευτιάς και ανθέλληνας, όπως αποδεικνύει και η πρώτη παράγραφος του σχολίου σου (20:32):

        Ισχυρίζεσαι στην ουσία ότι, επειδή σε μερικές περιοχές (ψεύδεσαι όταν λες για όλη την ύπαιθρο!) οι σλαβόφωνοι ήταν πλειοψηφία (που αμέσως τους ανάγεις όλους σε βουλγαρίζοντες!) έπαυε ο Ελληνισμός να έχει δικαίωμα επί των εδαφών εκείνων. Με την ίδια λογική η οδός Αχαρνών να ανήκει στο Πακιστάν (και δεν έχει σχέση ποιος βρέθηκε πρώτος εκεί)! Μπορεί μάλιστα να με πρόλαβε καμια συνιστώσα και να το έχετε ήδη συμπεριλάβει στα αιτήματά σας!

        Αν και όλα τα λεφτά ήταν το αρχικό σου σχόλιο (09:27). Μακράν η πιο ξύλινη γλώσσα που έχω δει σε σχόλιο εδώ στο Antinews εδώ και καιρό: τί «ιμπεριαλισμός», τί «κρέας για τα κανόνια», τί «ρουφάνε το αίμα του λαού», ότι κλισέ υπάρχει, το έβαλες μέσα - και το τζατζίκι στην πίτα! Δεξιός, άν ήθελε να παρωδήσει τί είστε, τόσο σπαρταριστά δεν θα τα κατάφερνε.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ ΚΜ 17/09/2011 22:53:09

        ΚΜ, τον κατάλαβα. Έχει και το ψώνιο να αυτοπροσδιορίζεται με ...Γαλλικό όνομα. Και πολύ καλά τον "στολισες". Αλλά τι περιμένουμε από ένα προπαγανδιστή αυτομισούμενο Έλληνα(;) εκτος από αυτουποτίμηση και μιζερια.

  18. rally monkey avatar
    rally monkey 17/09/2011 16:18:48

    υπαρχουν πολλοι που (για καποιο λόγο) θελουν να αυτοπροσδιορίζονται ως Ελληνες
    σε πολλους απο αυτους αρκει το γεωτρυπανο ή η βραχονησιδα να εχει πανω τη γαλανόλευκη και ας μην συμμετεχουν στο μετοχικο κεφαλαιο ...
    μην επιχηρείς να το προσεγγισεις με την λογική
    πολλες απο τις 'καταστασεις συνηδεισης' (οπως πετυχημενα το εθεσες) δεν προσεγγιζονται με τη λογικη - η 'αξιοπρεπεια' ανηκει σ'αυτην την κατηγορία.

  19. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 17/09/2011 21:04:09

    Νομίζω ότι ο πιλότος μας το είπε στο βίντεο "Θα τον φάω τον μπινέ" :)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.