#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/07/2009 15:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ψαράς έσωσε τον Γιώργο Παπανδρέου !!!

Γιώργο, σε έχουμε ματιάσει, κάνε αμέσως ευχέλαιο.


Το γράφει σήμερα το ΠΑΡΟΝ και υποστηρίζει ότι το περιστατικό είναι αληθινό: Πριν από λίγες εβδομάδες, ημέρα Σάββατο, ο Γιώργος Παπανδρέου πήγε στον Μαραθώνα συνοδευόμενος από ένα σωματοφύλακά του για να ασκηθεί στο άλλο σπορ που υπεραγαπά, πέρα από την ποδηλασία, την κωπηλασία σε κανό.

Μπήκε λοιπόν στο κανό και άρχισε να κωπηλατεί, αλλά κάποια στιγμή ο φρουρός τον έχασε από τα μάτια του. Αρχικά δεν ανησύχησε επειδή γνωρίζει τις αντοχές του. «Κάπου θα φανεί» σκέφτηκε από μέσα του. Η ώρα όμως περνούσε και ο Γιώργος παρέμενε άφαντος. Έτσι ανήσυχος ο φρουρός ειδοποίησε το Λιμενικό και κατά μια πληροφορία το Μαξίμου.

Από εκεί και πέρα οι πληροφορίες διίστανται. Σύμφωνα με την μια τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης βρήκε σκάφος του Λιμενικού και τον επανέφερε στον Μαραθώνα. Σύμφωνα με μια άλλη τον βρήκε αποκαμωμένο ψαράς και ακολούθησε ο εξής διάλογος:

 - «Βοήθεια, είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου»

 - «Έλα τώρα, τι μας λες, σιγά μην είσαι ο Γιώργος Παπανδρέου»

 Πέρα από αυτό, ο ψαράς τελικά τον βοήθησε, τον περιέλθαψε (αφού όπως υποστηρίζει η εφημερίδα ήταν εξουθενωμένος) και τον έβγαλε στην ακτή.

Κατόπιν τούτου και αφού τα ατυχή περιστατικά με τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης πολλαπλασιάζονται δεν θα ήταν κακή ιδέα να προσφύγει στις υπηρεσίες μιας ξεματιάστρας. Ή να κάνει κανένα ευχέλαιο, τέλος πάντων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 12/07/2009 16:16:48

    Πράγματι, είναι ο καταλληλότερος!

  2. Tsertos avatar
    Tsertos 12/07/2009 16:31:40

    ΘΑΥΜΑ-ΘΑΥΜΑ-ΘΑΥΜΑ.
    O μονος, μετα Χριστο προφητης, ειναι ο GAP.
    Η προφητεια του (η΄ αλλαζουμε η΄βουλιαζουμε)
    ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΗΚΕ ΠΛΗΡΩΣ.

    ΔΕΥΤΕ ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΩΜΕΝ.

    • occultist avatar
      occultist @ Tsertos 12/07/2009 19:18:38

      Tsertos
      ""O μονος, μετα Χριστο προφητης, ειναι ο GAP.""

      Πας μετά Χριστόν προφήτης γα.....ρος, λέει μια λαική σοφή ρήση.

    • ΚΩΣΤΑΣ avatar
      ΚΩΣΤΑΣ @ Tsertos 24/07/2009 00:42:15

      Μεγάλε "έγραψες". Respect!

  3. stamat avatar
    stamat 12/07/2009 17:13:49

    Εφόσον γνωρίζουν ........γιατί το αφήνουν και απομακρύνεται;
    Η φρουρά του πρέπει να περάσει από σεμινάρια για ΑΜΕΑ ...εάν του συμβεί κάτι μ ποιον θα γελάμε;;;

  4. οκτώ avatar
    οκτώ 12/07/2009 17:27:52

    Πάλι καλά, γιατί ποιος θα σώσει την Ελλάδα τώρα που καταρρέει ο Καραμανλής Β΄;
    Προτείνω να παρασημοφορηθεί ο ψαράς και του διορίσουν το παιδί στο δημόσιο.

  5. kits avatar
    kits 12/07/2009 17:40:57

    Δεν είναι έτσι τα πράγματα : ο φρουρός ειδοποίησε το Μαξίμου, ειδοποιήθηκε ο Καραμανλής, ο οποίος έτρεξε από τη Ραφήνα στο Μαραθώνα, πήδηξε στη θάλασσα κι έσωσε τον ...αγύμναστο Παπανδρέου !...

  6. stamat avatar
    stamat 12/07/2009 17:51:13

    Ο ψαράς να δικασθεί και να φυλακισθεί με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας.

  7. Anti Oligarch avatar
    Anti Oligarch 12/07/2009 18:13:40

    An to 'paidi' den Htan toso 'aksiagapito'
    8a mporousa isws na ekfrasw tin apogoitefsi mou
    yia tin af8ereti praksi tou psara?

  8. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 12/07/2009 18:29:51

    Δεν ειναι για γελια αλλα για κλαματα. Αυτος που θελει να κυβερνησει τον τοπο δεν μπορει να κουμανταρει ουτε τον εαυτο του. Εκει καταντησαμε με τους ανεπαγγελτους γονους, που δεν ιδρωσε ποτε ο πισινος τους απο μια επαγγελματικη προσπαθεια, 'η ακομη, και ατυχια. Γι' αυτους ο δρομος ηταν απο τοτε που γεννηθηκαν στρωμενος με ροδοπεταλα. Αλλα ως ποτε, τα ψωμια τους τελειωνουν. Οι χαχολοι αρχισαν να βλεπουν και να σκεπτονται.

  9. occultist avatar
    occultist 12/07/2009 19:14:39

    Ποδήλατο πάει να κάνει, κινδυνεύει να μείνη ανάπηρος. Κανώ πάει να κάνει, κινδυνεύει να πνιγεί. Τον σωτήρα του έθνους πάει να παραστήσει, πεθαίνουμε στα γέλια. Σκέψου και να μας κυβερνήσει τί θα πάθουμε!!!.

    Υ.Γ 1. Αλήθεια, τι απέγιναν το ποδήλατο και το κανώ μετά τα συμβάντα?? Για να ξέρουμε τι θα απογίνουμαι και ως έθνος μετά την διακυβέρνηση.

    Υ.Γ 2. Κάτι σχετικό είχε γράψει, αν δεν κάνω λάθος, και ο συνσχολιαστής mesaios daktylos(?)

  10. popolaros avatar
    popolaros 12/07/2009 19:18:36

    Και ο Καραμανλής θυμάμαι έπεφτε στο ποδόσφαιρο και τον έχουμε πρωθυπουργό για 8 χρόνια.

    Άρα καλά πάει ο Jeffry.

    Πάλι καλά που δεν το διέσωσαν οι τούρκοι.

  11. occultist avatar
    occultist 12/07/2009 19:35:49

    popolaros says:
    ""Πάλι καλά που δεν το διέσωσαν οι τούρκοι.""

    ¨και να μας ζητούσαν λύτρα για να ΜΗΝ τον απελευθερώσουν¨, θα συμπλήρωνα εγώ. Θα τους δίναμε, και ετσι θα προάγετο έμπρακτα και η Ελληνοτουρκική φιλία, της οποίας ένθερμος υποστηρικτής ήταν ο ακαταλληλότερος, ως κάτοχος του βραβείου Ιπεκτσί.

  12. hypo avatar
    hypo 12/07/2009 19:37:38

    Θέλει να κυβερνήσει κιόλας...χαχα. Στην Ελλάδα γίνεται και αυτό βεβαίως.

  13. Anonimi avatar
    Anonimi 12/07/2009 19:38:13

    Άντε να ψηφίσεις τώρα άνθρωπο ο οποίος πάει θάλασσα και αν δεν πατώνει κοντεύει να πνιγεί σαν το νήπιο. Τι έχουμε να δούμε ακόμα.

    • Δωδωναίος avatar
      Δωδωναίος @ Anonimi 14/07/2009 12:52:26

      Ή "φυλή των συντηρητικών δεξιών" ας πούμε, είναι μια συνομοταξία πολιτών που αποτελείται από μικρόνοες "μη έχοντες" και έχέφρονες "κατέχοντες".
      Προτιμώ και σέβομαι αρκούντως τους δεύτερους, γιατί αφενός έχουν ταξική συνείδηση και αφετέρου ένα πολιτικό σκοπό:
      "Νάμαστε εμείς καλά και άσε τους άλλους... να..... κουρεύονται.."
      Συμπέρασμα:
      Αν οι "μη έχοντες" ήτανε "έχέφρονες" τότε η Ελλάδα σήμερα θα ήτανε 50 χρόνια μπροστά...

  14. Aggeliki avatar
    Aggeliki 12/07/2009 19:41:21

    ΑΝ είναι αληθινή η ιστορία... ΤΟ ΠΑΡΟΝ δεν είναι και ο καθεδρικός ναός της δημοσιογραφικής δεοντολογίας.

  15. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 12/07/2009 19:42:03

    Μάκης Κουρής δεν είναι το Παρόν; Μάλλον παραμύθι θα είναι η ιστορία....

  16. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 12/07/2009 19:57:33

    Βέβαια το περιστατικό είναι ανεπιβεβαίωτο ή και αν συνέβηκε, μπορεί να είναι και υπερβολή σε ότι αφορά αυτή καθεαυτή την αλήθεια του..
    Σε κάθε περίπτωση όμως, όταν ασχολείται κανείς με τα sports (και μάλιστα περασμένα τα 56 του) όλο και κάτι θα του προκύψει....
    Αλλά μπράβο του που το συνεχίζει…..και το παλεύει..
    Η αδράνεια της πολυθρόνας και το Play station με τα πιτσιρίκια, είναι που πρέπει να μας προβληματίζει....
    Γιώργο έτσι σε θέλουμε:
    Να είσαι πάντα παράτολμος και αποφασιστικός.
    Αυτή η Χώρα βουλιάζει σε ποικίλης φύσης και ιδιοσύστατης υφής τέλμα. χρειάζεται Για να διασωθεί, χρειάζεται τέτοιους πολιτικούς ηγέτες.
    Ηγέτες προπάντων με "αρετήν και τόλμην"...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Δωδωναίος 13/07/2009 01:32:41

      Ευτυχώς που χρησιμοποίησες την λέξη παράτολμος. Λέξη με αρνητική έννοια και καθόλου ταυτόσημη με αυτή του τολμηρού. Περιγράφεις αυτόν που μοιάζει με τολμηρό αλλά δεν είναι. Χαρακτηριστικό η εσφαλμένη κρίση του και η αδυναμία του να αξιολογήσει σωστά τις καταστάσεις και με αμφίβολο αποτέλεσμα των πράξεων. Σε συνδυασμό με την αποφασιστικότητα το αποτέλεσμα είναι βλαβερό και επικίνδυνο τόσο για τον ίδιο όσο και για τους άλλους.

      • hypo avatar
        hypo @ Orestios 13/07/2009 19:24:42

        Αν αναλάβει αυτός την κυβέρνηση βλέπω την Ελλάδα να πηγαίνει όπως το κανώ του. Στα κουτουρού....

      • Δωδωναίος avatar
        Δωδωναίος @ Orestios 14/07/2009 08:42:28

        Παράτολμος = ο ριψοκίνδυνος, ο εκτός ορίων ενίοτε τολμηρός, ο άνθρωπος που δεν λογαριάζει εύκολα τον κίνδυνο προκειμένου να πετύχει το σκοπό του...
        Αυτά για τους.... "φιλομαθείς"…..εδώ και.... υπέρ το δέον ακριβολογούντες….
        Βέβαια το γεγονός με το κανό στην θαλάσσια περιοχή του Μαραθώνα, είναι ανύπαρκτο και συνιστά αφεαυτό μια υποβολιμαία δημοσιογραφική «μπαρούφα». Όμως για κάποιους εδώ και αλλαχού… αποτέλεσε τονωτική ένεση αρκούντως αναγκαία μετά την το ράπισμα της 7ης Ιουνίου..
        Τι να κάνουμε???
        Πόσο είναι "ηλίου φαεινότερο" ότι ελάχιστα έως καθόλου γνωρίζετε κάμποσοι από εσάς εδώ, τον Γιώργο Ανδρ. Παπανδρέου!!!
        Σας λυπάμαι ειλικρινά που θα καταθλιβείτε το βράδυ των Γενικών εκλογών, οψέποτε..... αυτές διεξαχθούν……
        Σας συνιστώ να φροντίσετε από τώρα για ότι κατάλληλο μπορεί τότε να σας καταπραΰνει τον πόνο και να βοηθήσει στην απομάκρυνση της θλίψης και της στενοχώριας....

  17. Anonimi avatar
    Anonimi 12/07/2009 19:58:35

    Σωστά, μην ξεχνάω και που ζούμε.

  18. donaE avatar
    donaE 12/07/2009 20:00:38

    Μπλοκαρισμενος ειναι.Προσπαθει πολυ να εχει ελεγχο.
    Αυτος δεν πρεπει να αντεχει εκει μεσα.

  19. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 12/07/2009 20:31:38

    Hypo
    Είναι αλήθεια πως αρέσει σε πολλούς το "παραμύθιασμα" και μερικοί δημοσιογράφοι είναι "μανούλες" σε κάτι τέτοια...
    Ο μέλλων Πρωθυπουργός της Χώρας, ακούει στο όνομα:
    Γιώργος Ανδρ. Παπανδρέου.
    Αυτή θα είναι η Θέληση της Πλειονότητας των Ελλήνων πολιτών..στις επόμενες Γενικές εκλογές...

    • hypo avatar
      hypo @ Δωδωναίος 13/07/2009 19:22:49

      Πρασινοφρουρέ, ο Γιωργάκης δεν θα κερδίσει τις εκλογές γιατί θα χάσει τον δρόμο για την κάλπη τέτοιος ρεζίλης που είναι.

      χαχαχα

  20. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 12/07/2009 20:41:35

    Σκεψου, Popolaros, να τον ειχαν σωσει καποιοι λαθρομεταναστες που θα προσπαθουσαν να αποβιβασθουν στην Αττικη... Σκεψου τι θα μας ζητουσαν,Θα μας ειχαν τρελλανει στις απαιτησεις, αφου θα ειχαν διασωσει τον "εν δυναμει" νεο πρωθυπουργο μας. Τελικως, δηλαδη, ειμαστε τυχεροι που τον εσωσε ενας Ελληνας ψαρας...

  21. Tsertos avatar
    Tsertos 12/07/2009 22:10:55

    Tωρα που το ξανασκεφτομαι το, (η΄ αλλαζουμε η΄βουλιαζουμε),
    ηταν ημιτελες.
    Το σωστο θα ηταν, (η΄ αλλαζουμε ΠΟΔΗΛΑΤΟ η΄βουλιαζουμε).
    Τελικα, δεν του αλλαξαν ποδηλατο του παιδιου και να τα αποτελεσματα.
    Ερευνα και διασωση απο ψαροβαρκα, του GAP στον Μαραθωνα,
    και ηρωας,ο ψαρας.
    Υ.Γ
    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΛΛΑΡΑ ΣΤΟΝ GAP.
    http://www.youtube.com/watch?v=CTbj8IhpX3g

  22. Tsertos avatar
    Tsertos 12/07/2009 22:48:23

    ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΕΔΩ.

    Φταίει η mammy του που αφήνει το …παιντί ανεπιτήρητο. Για σκεφτείτε τι έκανε το Τσιπράκι τον περασμένο Δεκέμβρη με το κουτί σπίρτα που σούφρωσε από την τσέπη του Θείου Αλέκου!...

  23. περίεργος avatar
    περίεργος 12/07/2009 23:05:17

    Ανοησίες. Το γεγονός είναι αναπαραγωγή του ΠΑΡΟΝ, παραπολιτικό και οι σχολιαστές του blog τη φάγανε. Τέτοιο παραμύθιασμα μόνο στα νήπια γίνεται. Αλλά ακόμη και αν είχε γίνει, ναι αυτός είναι που τολμά που παρά τα χρονάκια του είναι καλύτερος από πολλούς Ελληνάρες οπαδούς του play station . Με παραπολιτικά και φθηνά επικοινωνιακά κόλπα κυβέρνηση δεν γίνεται .

  24. Tsertos avatar
    Tsertos 12/07/2009 23:53:00

    @ περιεργος

    Μπορει να μην ειναι αληθινο, το περιστατικο μπορει,μπορει, μπορει.
    Τουλαχιστον οπως βλεπεις, εμεις το ευχαριστηθηκαμε δεοντως.
    Αμα γινει και πρωθυπουργος, το παιδι της Τσαντ, θα εχουμε καθε
    μερα κοιλοπονο, απο τα πολλα τα γελια.

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/07/2009 23:53:28

    δεν θα του συνέβαιναν ποτέ τέτοια αν έτρωγε σουβλάκια και έπαιζε νιντέντο

  26. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/07/2009 00:06:59

    PLAYSTATION 3 φίλε μου, το ...κράτος πρέπει να έχει συνέχεια...

  27. Orestios avatar
    Orestios 13/07/2009 00:14:46

    To GAP είναι μοναδικό, κορυφαίο, ΤΑ ΣΠΑΕΙ!
    Ασύληπτο αυτό που έκανε. Ικανότητες πραγματικού "καπετάνιου" για πλοήγηση σε νηνεμία έχει και αυτό είναι αποτέλεσμα ώριμης και εντατικής σκέψης. Σαν αυτής με την οποία κατεβάζει σχέδια για όλα τα προβλήματα της οικουμένης. Ξέρετε.....οικονομική κρίση, μεταναστευτική πολιτική και άλλα πολλά. Είναι δυνατόν μετά να μην υπάρχει έλλειμμα εμπιστοσύνης στο πρόσωπό του μετά από αυτό? Κανείς δεν αμφιβάλλει για την ορθή αξιολόγηση παραμέτρων που οδηγούν σε ασφαλή πλοήγηση. Είναι ΙΚΑΝΟΣ και είναι ο καταλληλότερος. GAP σε λατρεύουμε. Αποδεικνύεις καθημερινά ότι είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ και ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ.

    • Στελιος avatar
      Στελιος @ Orestios 13/07/2009 00:24:58

      Σωστα, πρεπει να παραδειγματιστει απο τον αλλο λαμπρο ηγετη, τον Μπουλη.

      Συνεβη δεν συνεβη, τι σχεση εχει με την πολιτικη σαν γεγονος?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Στελιος 13/07/2009 00:40:02

        Αυτός χρησιμοποίησε το ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε. Στην περίπτωσή του θα έπρεπε να προβληματιστούμε για την ικανότητά του να μας βουλιάξει. H αλήθεια είναι ότι έκανε κάποιο βασικό λάθος για να καταλήξει εκεί που κατέληξε. Είτε δεν είχε σχέδιο διαφυγής (plan B) είτε δεν εκτίμησε σωστά παραμέτρους (κόπωση, ανέμους) είτε τέλος δεν διάβασε τα βασικά. Από τέτοια καταλαβαίνεις περί τίνος πρόκειτε. Η ανευθυνότητα στο μεγαλείο της.

  28. ΒΑΣΙΛΗΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ 13/07/2009 00:18:00

    ΣΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΙΝΔΥΝΟ !

  29. παράξενος avatar
    παράξενος 13/07/2009 00:22:02

    Το θέμα το είχε το "Άρθρο" την περασμένη βδομάδα, και το parapolitika και είναι 100% πραγματικό!

  30. Tsertos avatar
    Tsertos 13/07/2009 00:46:07

    @ οrestios
    Το οτι θα μας βουλιαξει, ειμαι σιγουρος.
    Για το μονο που δεν ειμαι σιγουρος, ειναι
    πως θα λενε τον βαρκαρη, που θα ερθει τοτε
    για να μας σωσει.

    • Anonimi avatar
      Anonimi @ Tsertos 13/07/2009 01:17:38

      Έγραψες...

  31. Orestios avatar
    Orestios 13/07/2009 00:54:20

    Τσερτος
    Καλύτερος και από χρησμός Δωδωναίος τα λεγόμενά σου.

  32. anagnostis avatar
    anagnostis 13/07/2009 03:24:52

    Διαψεύδει ο Γιώργος Παπανδρέου το δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Παρόν», σύμφωνα με το οποίο ναυάγησε κάνοντας κανό. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «το Παρόν ήταν απών», ενώ χαρακτήρισε αστειότητες το σχετικό δημοσίευμα.

    http://www.press-gr.blogspot.com/

  33. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 13/07/2009 04:55:16

    Μπραβο δημοτικοτητα ο Γιωργακης Παπαντρεας, γυρω στα σαραντα σχολια για το "ναυαγιο", που χρειαστηκαν τοσες ωρες να το διαψευσει - φυσικα, μιλαω μονον για το Αntinews, γιατι δεν ξερω ποσα αλλα blogs ασχοληθηκαν με το θεμα.

  34. Αγγούρι avatar
    Αγγούρι 13/07/2009 06:06:26

    Πρώτα απο όλα η είδηση είναι μούφα, την έβγαλε το Παρόν του Κουρή ανθρώπου γνωστού στα ψέματα την διέψευσε και ο ίδιος ο Γιώργος Παπανδρέου.
    Ακόμα και άν είναι αλήθεια για τον Καραμανλή που πήγε να κλωτσήσει την μπάλα και έσπασε το πόδι του άν και 15 χρόνια νεώτερος σε σχέση με τον Γιώργο τώρα μούφα, δέν θυμόμαστε τίποτα?
    Βάλτε τον Καραμανλή να κάνει κανό, αφήστε τον μόνο του να δούμε πώς θα τα καταφέρει.

  35. Aristos avatar
    Aristos 13/07/2009 07:20:37

    ΓΑΠ για μη νόμιμους μετανάστες (λαθρομετανάστες) η νόμιμους μετανάστες (νομο ποιημένοι λαθρομετανάστες) . Εντός παρενθέσεως η πραγματική ονομασία η Ελλάδα με ποσοστά ανεργίας πραγματικής πάνω από 15% , ίσως και παραπάνω αν οι άνεργοι έπαιρναν κάποιο επίδομα ανεργίας εκτός από όσους δούλευαν και παίρνουν για ένα χρόνο νομίζω 400 ευρώ .Άνεργος είναι κάθε έλληνας πολίτης όταν δεν έχει εργασία πάνω από 18 ετών και σύμφωνα με το σύνταγμα η Ελλάδα πρέπει να τον εξασφαλίσει δουλειά αν δεν μπορεί πρέπει να τους δίνει κάποιο επίδομα για να επιβιώσει , όπως γίνετε σε όλες τις ποτισμένες κοινωνίες.
    Η δήλωση του ΓΑΠ ( Πρέπει να τους ενσωματώσουμε γιατί τα παιδία των μεταναστών θα έχουν σαν πρώτη πατρίδα την Ελλάδα ) δεν είπε όμως αν αυτός που γεννήθηκε στην Αμερική έχει εκτός από το Αμερικάνικο διαβατήριο σαν πρώτη πατρίδα την Αμερική;

  36. λαλάκης avatar
    λαλάκης 13/07/2009 08:29:59

    Το ΠΑΡΟΝ ξέρει καλά πως λειτουργεί η λάσπη και δουλεύει καλά το μυστρί. Η ιστορία του Κουρή είναι πασίγνωστη.

  37. sinn avatar
    sinn 13/07/2009 09:51:08

    Έτσι μπράβο παίδες!

    Η έγκυρη, καταπράσινη, προτηγανισμένη ενημέρωση έχει όνομα.

    N' αγιάσει το γιαπί, το πηλοφόρι και το μυστρί του Μπόμπολα!

  38. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 13/07/2009 09:53:41

    Ο Κουρής , ο άνθρωπος που γκρέμισε τον Καραμαλισμό όπως καμάρωνε έγινε τώρα βασιλικότερος του Βασιλέα. Στην προσπάθειά του να υποβαθμίσειτον Γ.Α.Π. γράφει ότι και όπως θέλει. Τι κρίμα όμως να υπάρχουν άνθρωποι που ή εμπάθειά τους φρενάρει τη λογική τους και τον πιστεύουν ξεχνώντας ταυτόχρονα ότι ο ΚΑΚ προσπάθησε να παίξει ποδόσφαιρο μπροστά στις κάμερες και έσπασε το πόδι του. Αυτό δεν τον εμπόδισε να είναι πρωθυπουργός για 6 χρόνια.

  39. DT avatar
    DT 13/07/2009 12:14:06

    Ρε κορόιδα, ο ΝΑΠ τη βγάζει με τον Τζίγκερ στην Παλιά Αγορά στη Φιλοθέη κ κολλητος του είναι ο Τρεπεκλής και θέλετε να τον βάλετε να κυβερνήσει. Καλά θα φάτε καλά κοροίδα, ειναι πολύ πιο εεπικίνδυνος από τον χτονρτρομαπλά τον Καραμανλούκο. Κηρύξτε επανάσταση εναντίον της οικογενειοκρατίας πριν είναι αργά κορόιδα!

  40. kwstas avatar
    kwstas 13/07/2009 12:36:08

    den htan psaras gorgona htan h adelfh toy mega aleksandrou...ta eipe ola ston kourh to brady toy symbantos meta apo axalinwto sex....afoy sto telos h gorgona ebgale podia kai perpathse....afth einai h alitheia mhn masate.......

  41. zaza avatar
    zaza 13/07/2009 14:28:36

    ο Κωστής Στεφανόπουλος έπεσε από το ποδήλατο και μεταφέρθει στο νοσοκομείο όπου εκάνε ράμματα. Σκέφτεστε να τον ξεφτυλίσετε και αυτόν???????
    Ντροπή τα όποια σχόλια για το όποιο ατύχημα οποιουδήποτε!!!!

  42. Factorx avatar
    Factorx 13/07/2009 14:53:15

    Δεν σε αντιλαμβάνομαι, για κάντω πιο λιανά

  43. donaE avatar
    donaE 13/07/2009 15:02:12

    δεν ειναι ατυχημα στο δρομο
    δεν ειναι οποιοσδηποτε,θελει να παρει την τυχη σου στα χερια του

  44. Factorx avatar
    Factorx 13/07/2009 15:23:55

    Το http://www.parapolitika.gr/ διαμαρτύρεται οτι πρώτο αυτό δημοσίευσε την είδηση:

    Νέα διάσταση έβαλε το «ΠΑΡΟΝ» στην ... εξαφάνιση του Παπανδρέου με το κανό. Στο ρεπορτάζ της εφημερίδας διαβάζουμε ότι ενδεχομένως να τον μάζεψε κάποιος βοσκός στην Τζια όπου τον «ξέβρασε» αποκαμωμένο η θάλασσα. Εμείς είχαμε γράψει ότι τον εντόπισε το Λιμενικό χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες. Παραθέτουμε λοιπόν και τη διάσταση αυτή του «ΠΑΡΟΝΤΟΣ» αν και η καλή εφημερίδα ... παρέλειψε να αναφερθεί στα parapolitika.gr από όπου διάβασε την είδηση για πρώτη φορά πριν από δύο εβδομάδες.

    • occultist avatar
      occultist @ Factorx 13/07/2009 23:54:44

      Μιά απορία. Το GAP δεν έχει σωματοφύλακες? Μόνο του το αφήσανε στην θάλασσα?

  45. zaza avatar
    zaza 13/07/2009 15:29:47

    Αν το κρίνεις σαν επιπολαιότητα να φύγει μόνος και αφύλακτος στην θάλασσα τοτε ναι έχεις δίκιο αν κρίνεις το ατύχημα καθ'εαυτό σαν απόρρεια της ικανότητας του ΓΑΠ δεν το δέχομαι μιας και μπορεί να συμβει στον καθένα.
    Βασικά μου έχει συμβεί ακριβώς έτσι και σε μένα...με την διαφορά ότι με ψάρεψαν τουμπαρισμένο στα κρύα νερά σε ποτάμι του εξωτερικού χαχαχα λέω τώρα, μέντες τότε

  46. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 13/07/2009 15:37:52

    Εγώ που είμαι αντι-ΓΑΠ μέχρι κόκαλο διαβάζω με άλλη διάθεση το ρεπορτάς και θα του πω μπράβο που ασχολείται με τα σπορ στην ηλικία του σε μία χώρα που κοντεύει να αποκτήσει υπέρβαρο πληθυσμό από 15 ετών και πάνω. Το να βρεθείς σε μία άτυχη στιγμή στη θάλασσα όποιος μόνο όποιος ζει μέσα στην τσίκνα δεν μπορεί να το καταλάβει. Ας κατηγορούμε τον Γιωργάκη για αυτά που του αξίζει και όχι για ανοησίες.

    Την αντίθετη θέση με τους περισσότερους θα πάρω και στο θέμα της πηγής. Το Παρόν είναι μία όαση στο άνυδρο τοπίο των εφημερίδων και δεν ειρωνεύομαι. Επίσης, άλλο Γιώργος κι άλλο Μάκης Κουρής.

  47. Felos avatar
    Felos 13/07/2009 17:30:24

    ΄Γιατί προσπερνάτε το "άντε την Κυριακή στις....κάλτσες" (παραμονές ευρωεκλογών) ή το "πότε ήρθατε ξανά στην Ελλάδα;" (προς τον Νίμιτς) του ΓΑΠ; Η επιστήμη σήκωσε ψηλά τα χέρια γι΄αυτό το παιδί. Γι΄αυτό άλλωστε είναι ο "καταλληλότερος" πρωθυπουργός στα χέρια αυτών που θα τον έχουν υπο επιτροπεία!

  48. Factorx avatar
    Factorx 13/07/2009 17:38:00

    Γράφει σήμερα το ΕΘΝΟΣ στα παραπολιτικά:

    Δεν κρύβουν την οργή τους
    Για προβοκάτσια κάνουν λόγο στο ΠΑΣΟΚ, που δεν κρύβουν την οργή τους για τα δημοσιεύματα που έφεραν τον Γ. Παπανδρέου να έχει... ναυαγήσει με το κανό του! Οπως επισήμαιναν χθες οι συνεργάτες του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «εδώ και έναν μήνα προσπαθούσαν κάποιοι στο μιλητό να περάσουν τη συγκεκριμένη πληροφορία και τελικά πέτυχαν να παραπλανήσουν μία-δύο εφημερίδες»! Σύμφωνα με το ευφάνταστο σενάριο, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ πριν από κάμποσο καιρό ανοίχτηκε και σώθηκε από διερχόμενο... ψαρά! Πώς το έλεγαν παλιά στα γήπεδα; Μόνο μια... βροχή μας σώζει! Προφανώς, στον Θεό και σε ατύχημα του Γ. Παπανδρέου έχουν εναποθέσει κάποιοι τις ελπίδες τους για να αλλάξει το πολιτικό κλίμα... Γ.Α.

  49. YiannisM avatar
    YiannisM 13/07/2009 18:47:48

    Έ αφού τόγραψε "το παρόν", η πράβδα της ρηγίλλης, τότε είναι αλήθεια..

    • stelios avatar
      stelios @ YiannisM 13/07/2009 19:50:58

      Πρέπει να το γράψει και η "ΑΥΡΙΑΝΗ" για να διασταυρωθεί η είδηση.

  50. leontas avatar
    leontas 13/07/2009 21:47:12

    ααααα ρε ΤΖΕΦΡΥ...τι τραβας..!!!.μονο που σε βλεπω...και σε ακουω να μιλας σαν βλαχομεταναστης...πεθαινω στο γελιο...κατι μεταξυ Σαρλο...και Χοντρου Λιγνου.....

  51. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 14/07/2009 15:03:50

    ΛΟΓΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ(??) ΑΝΔΡΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ

    Η αλλάζουμε ή βουλιάζουμε, =GAP

    Τσίτσο το λιμάνι φεύγει, = Φράνκο και Τσίτσο. Μπουφόνοι ηθοποιοί πριν από μερικές δεκαετίες.

    Η στραβός είναι ο γυαλός ή εμείς στραβά αρμενίζουμε, = Ελληνική λαική σοφή παροιμία, ενδεικτική της πολιτικής ανεπάρκειας του τόπου.

  52. Orestios avatar
    Orestios 14/07/2009 16:35:15

    Το GAP μετά το κάζο με το καγιάκ αποφάσισε να ασχοληθεί με την ιατρική. Ως μαθητευόμενος επιθυμεί βαθιές τομές και να ματώσει. Σύντροφοι, παρακαλείσθε να απομακρύνεται τα νήσσοντα και τέμνοντα αντικείμενα από την Ιπποκράτους γιατί θα λερώσει με αίματα παντού, χώρια που θα το τρέχετε το δύσμοιρο GAP στα επείγοντα για συρραφή. Τόσοι συμβουλάτορες είστε εκεί. Προτείνεται κάτι ανώδυνο, όπως το κυνήγι πεταλούδας.
    (Σε αναπλήρωση σχολίου που διαγράφηκε)

    • Naruto avatar
      Naruto @ Orestios 14/07/2009 16:41:12

      Για Ιατρικη εχουμε την Νατασσα δεν χρειαζεται ο ΓΑΠ Ορεστιε.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 14/07/2009 17:10:50

      Ειλικρινά, Ορέστιε, καταβάλεις φιλότιμες προσπάθειες, αλλά θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα... Το μόνο πρόβλημα του ΓΑΠ εκτός από την Πασοκική κληρονομιά (αν δεν είσαι πασόκος) είναι ότι είναι τρίτη γενιά πολιτικός... δυναστεία! Κατά τα λοιπά οι συνεχείς και επαναλαμβανόμενες επιθέσεις σου με συσπειρώνουν με τον ΓΑΠ... που ξέρεις, μπορεί να μην είμαι ο μόνος...

      Η ΝΔ είναι κυβέρνηση πολύ καιρό. Δεν μπορεί να κυβερνά κάνοντας αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση. Εάν θεωρηθείς ότι είσαι επίσιμο όργανο της ΝΔ, με συγχωρείς, είναι σαν να βοηθάς τον ΓΑΠ να ξεκινήσει ανένδοτο!

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 14/07/2009 17:30:54

        αρχαίε, μπορεί να γοητεύεσαι, όπως και παλαιότερα, από το GAP αλλά μην ξεχνάς πως ποτέ δεν υπήρξες απογοητευμένος νεο-δημοκράτης. Θα σε πίστευα (πως στρέφεσαι υπέρ του GAP) αν σε διάβαζα για πρώτη φορά αλλά.... σε γνωρίζω από τα γραφώμενά σου πολύ καιρό. Και προπαντώς η επιλογή σου δεν μου φαίνεται ότι αποτελεί το πρότυπο ορθής πολιτικής σκέψης. Ο απλός πολίτης δεν περιμένει από εμένα ή εσένα για να καταλάβει πως το GAP αποτελεί πηγή αστείρευτου γέλιου ως ικανός επιθεωρησιακός χαρακτήρας (μπορεί και μολιερικός). Άλλωστε το ίδιο το GAP κάνει γκάφες συνεχώς. Δεν έβγαλε κανείς από το μυαλό του το περιστατικό με το κερί (υπάρχει βίντεο), ούτε αυτό με το ποδήλατο. Ανέφερα τα πιο σπαρταριστά γιατί αν περάσω στα λεγόμενά του μάλλον δεν υπάρχει τελειωμός.
        Το πιο πρόσφατο (να ματώσουμε versus βαθιές τομές) είναι ζωντανό παράδειγμα της επιθυμίας του να γίνει GAP the ripper. Φέρτε τα σφαχτά συντρόφια. Σφαγείο "η Ιπποκράτους". χαχαχα

      • Βασιλική Σ. avatar
        Βασιλική Σ. @ archaeopteryx 14/07/2009 17:39:55

        Aρχαιοπτέρυγα όσο κι αν προσπαθώ να διακρίνω ιδεολογικούς λόγους πίσω από την άρνηση της αναγκαιότητας τα δύο πολιτικά κόμματα να εναλλάσονται ανά τετραετία ως το πιο ασφαλές για το δημόσιο συμφέρον, δυστυχώς καταλήγω πως η εμμονή στην διατήρηση της εξουσίας από το αγαπημένο μας κόμμα μάλλον με καθαρά ιδιοτελή κριτήρια συντηρείται. Άραγε πόσοι στην Ελλάδα θέλουν αυτή την τετραετή εναλλαγή; ίσως είναι και οι μόνοι που δεν έχουν διαπλακεί με την εξουσία...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 14/07/2009 21:28:58

        ούτε γοητέυομαι ούτε απογοητεύομαι. Η ΝΔ "κυβερνά" 5 τόσα χρόνια, και έχω δει πολλά δείγματα ανικανότητας, ηλιθιότητας και διαφθοράς. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα ψηφίσω ή ότι δεν θα ψηφίσω Πασόκ. Χλευάζεις κάποιον που στα 57 του (+/-) αθλείται. Αν αυτό είναι πολιτικός λόγος, σου τον χαρίζω. Σε προκαλώ να τρέξεις 10 χιλιόμετρα σε 45 λεπτά. Αν το κάνεις, πες μας. (Κάνε προηγουμένως τεστ καρδιάς αν είσαι πάνω από 45, να μην έχουμε ατυχήματα)

        Στην χώρα των πλαδαρών χλευάζουμε αυτούς που έχουν αθλητικά ατυχήματα!

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 15/07/2009 01:03:53

        Αρχαίε το αρχέτυπο του αθλητή δεν είναι ενός γηραιού αλλά ενός νέου. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι το GAP είναι έφηβος στα 57 μάλλον είναι θέμα δικό σου και ορθά θεωρείς πως φταίει η κυβέρνηση γιατί ένας 57χρονος θέλησε να το παίξει ταρζάν θεωρώντας πως η γνώση έρχεται σαν αποτέλεσμα και μόνο αύξησης της ηλικίας. Ούτε το kayaking for DUMMIES δεν διάβασε να μάθει τα βασικά. Αλλα της κοντής ..λής της φταίν' οι τρίχες.
        Και όχι ακόμα δεν είμαι 45. Ελπίζω να το έβγαλες το τέστ κοπώσεως.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 15/07/2009 07:36:39

        Και 30 να είσαι, κάνε 10 χλμ σε 45 λεπτά. Ή αν είσαι πολύ καλός, κάνε 44 σε 3 ώρες. Δυστυχώς εγώ δεν το κατάφερα, έμεινα στα 3 και 9 λεπτά... Ξεκίνα καμπάνια ότι το GAP είναι πολύ γέρος. Τόπο στα νειάτα. Σου βρήκα καινούργιο σύνθημα...

        Κυβέρνηση πλαδαρών, και αδερφών.

      • Orestios avatar
        Orestios @ archaeopteryx 15/07/2009 15:15:53

        αρχαίε, να στείλουμε το GAP στους ολυμπιακούς. Πως χαραμίζεται ένα τέτοιο ταλέντο? Είσαι ο προπονητής του και ξέρεις τόσο καλά τους χρόνους?
        Απροπό τις περισσότερες αδερφές θα τις βρείς στα γυμναστήρια.

  53. βαγγελης avatar
    βαγγελης 15/07/2009 08:24:07

    συγγνωμη αλλα τα περισσοτερα σχολια ειναι επαρκως παιδιαστικα....θυμιζουν νηπια που μαλλωνουν για το ποιος εχει καλυτερο μπαμπα....
    αν ειναι δυνατον να εξαρταται το αν ειναι αξιος πολιτικος καποιος απο το ποσες φορες επεσε στο ποδοσφαιρο ή απο το ποδηλατο...
    τουλαχιστον καποιος το εχει σαν τροπο ζωης και καποιος σαν τροπο προβολης...
    ωστοσο ακομα και ετσι και οι 2 κρινονται απο τις πολιτικες τους πραξεις και οχι απο την προσωπικη τους ζωη εφοσον αυτη δεν ειναι παρανομη ή εκτροπη ....
    ειδικα εσυ ρε ορεστιε.... με το ΓΑΠ και το ΓΑΠ, ειλικρινα, εγω ειμαι να ψηφισω ΚΚΕ κατα πασα πιθανοτητα οταν γινουν εκλογες... αλλα με σενα το σκεφτομαι για πασοκ μονο κ μονο γιατι ειναι αθλια η κριτικη σου κ θελω να παω κοντρα σαυτη τη λογικη...
    Οχι πως δεν υπαρχουν πασοκοι κολλημενοι, αντιθετως, υπαρχουν πολλοι. Αλλα εσυ το παρακανεις με την παραπολιτικη αντιπαραθεση και με τη λασπολογια και την υπερβολικη ζηλοτυπη 'σατιρολογια' ... εκτος αν δεν το καταλαβαινεις οτι τετοια εικονα δινεις οποτε για πολλοστη φορα θα στο πω (οπως κ πολλοι αλλοι) οτι με τετοιες εκφρασεις χανεις και δεν κερδιζεις... (εκτος αν περιμενεις να συσπειρωσεις λιγους κολλημενους νεοδημοκρατες οννεδιτες και λοιπους που περιμενουν τον .. ντελαλη για να τους ξεσηκωσει)

    • Δωδωναίος avatar
      Δωδωναίος @ βαγγελης 15/07/2009 10:18:19

      Έχεις δίκιο Βαγγέλη.
      Θέλω και εγώ με την σειρά μου να συμπληρώσω, πως πρέπει οι σύγχρονοι πολίτες που αγαπούν την πολιτική και θέλουν με τον τρόπο αυτό να προσφέρουν στην Κοινωνία, να προσεγγίζουν τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες τους με διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά.
      Και όταν λέω διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά, εννοώ καταρχήν τους όρους διακηρυγμένων πρακτικών πολιτικών που δίνουν λύση στα προβλήματα της συγκυρίας και κατά δεύτερο λόγο, να σκιαγραφείται σε βάθος χρόνου, ο οραματικός ιδεολογικοπολιτικός ορίζοντας του πολιτικού τους χώρου.
      Όλα τα υπόλοιπα είναι "μικροπολιτικά κουραφέξαλα" και οπαδικού χαρακτήρα πολιτικές εμπάθειες.

  54. Αγγούρι avatar
    Αγγούρι 15/07/2009 14:22:08

    Και ο Καραμανλής δηλαδή τα σκίζει όλα κάνει πάταγο.

  55. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 15/07/2009 14:56:21

    *......εγω ειμαι να ψηφισω ΚΚΕ κατα πασα πιθανοτητα οταν γινουν εκλογες… αλλα με σενα το σκεφτομαι για πασοκ>>>>*

    Συμφωνώ!!!! ¨Εμπρός, όλοι στις ΚΑΛΤΣΕΣ¨ ΓΑΠ σε προεκλογική συγκέντρωση στην Αθήνα για τις ευρωεκλογές.

  56. Orestios avatar
    Orestios 15/07/2009 15:12:05

    βαγγέλη, προφανώς στη ζωή σου δεν έχεις γελάσει ποτέ. Να το κάνεις γιατί βοηθά. Η παραίνεση σου να μην ασχολούμαι με το GAP μάλλον άστοχη. Δεν μπορείς να το δεις? Τhe man is gifted!
    Καλά δεν τα λέω Δωδωναίε? GAP is not retarded but gifted. Επίσης είναι τόσο χαρισματικός που όχι μόνο έπεσε από το ποδήλατο αλλά ξέρει από έξω κι ανακατωτά πως να χειριστεί ένα κερί το Πάσχα. Τι παραπάνω προϋποθέσεις θέλει για να χαρακτηριστεί ως πραγματικός ηγέτης?

    • βαγγελης avatar
      βαγγελης @ Orestios 15/07/2009 18:20:08

      το αν εχω χιουμορ κ αν γελαω ειναι κατι που προφανως δεν μπορεις να γνωριζεις εκτος αν απο την πολιτικη συζητηση διαφαινονται οι χαρακτηρες σε τετοιο βαθμο οπως σε μια ζυμωμενη διαπροσωπικη σχεση. Οπως και να εχει φυσικα κ γελαω με παθηματα πολιτικων κ μη. Ωστοσο δεν χρησιμοποιω/εκμεταλλευομαι προσωπικες 'αστοχιες' ή αρτσουμπαλες κινησεις για να κρινω την ποιοτητα, την ικανοτητα και την ευφυια ανθρωπων και μαλιστα αυτων που δεν γνωριζω πολυ καλα προσωπικα. Οχι βεβαια πως κρινω οτι ο ΓΑΠ και ο καθε ΓΑΠ ειναι αξιολογος κλπ. Αλλα δεν στηριζω την κριση μου σε στοιχεια και ενδειξεις που συνηθιζεις να αξιοποιεις εσυ. Να σου θυμισω μονο τον Αινσταιν ποσο μετριο μαθητη και αφελη κ ξεχασιαρη θεωρουσαν καποιοι. Οχι πως θεωρω οτι ο ΓΑΠ ειναι Αινσταιν, προς θεου. Αλλα θελω να τονισω οτι καποια 'χαρακτηριστικα' του καθε ατομου ειναι ασχετα με τις πραγματικες ικανοτητες και δυνατοτητες που εχει ειδικα οταν εξειδικευθει σε καποιο τομεα (πχ πολιτικη).... Βεβαια, για να μην μακρυγορω αλλο και να μην πλατιαζω, δεν θεωρω οτι ο ΓΑΠ μπορει να φερει την αλλαγη, γιατι ακομα και ΑΝ ειναι αξιος ο ιδιος εχει ενα τσουρμο δεκαδες ή εκατονταδες παρατρεχαμενους που θα κανουν στην ουσια οτι θελουν και θα τον κανουν οτι θελουν.

      • Orestios avatar
        Orestios @ βαγγελης 15/07/2009 18:37:58

        Η σύγκριση του Αινστάιν με το GAP φίλε βαγγέλη είναι πραγματικό ταξίδι σε άλλη διάσταση και τσακίζει κόκκαλα. Αφού έχει, όπως λες, ολόκληρη στρατιά πανέξυπνων γιατί δεν αποφάσισαν να θέσουν επικεφαλή τους έναν από αυτούς αλλά διάλεξαν τον ανεπαρκή και τον πιο κωμικό, που με τις πράξεις του φανερώνει ποιός είναι.
        Το να εξιδανικεύεις τόσο το GAP πραγματικά με κάνει να θυμάμαι αυτό που ειπώθηκε κάποτε: Στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει. Αυτός δηλαδή που είναι ικανότερος να κουμαντάρει το καράβι ανάμεσα στην στρατιά των ικανών κατά τα άλλα.

  57. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/07/2009 16:40:13

    ανεβάζεις το επίπεδο του πολιτικού λόγου και της πρωτότυπης σκέψης. Μπορεί να είμαι πιο δεξιός από εσένα (μπορεί και όχι) αλλά, στο ξαναλέω, δημιουργείς στήριξη για τον ΓΑΠ και αντιπάθεια για το σινάφι σου με τον λόγο σου. Δικός σου είναι ο λόγος, βέβαια, ό,τι θες τον κάνεις. (Μιλάτε και αγγλικά στην ΝΔ?)

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 15/07/2009 17:07:37

      Σε συναγωνίζομαι στην άνοδο του πολιτικού λόγου και σκέψης αρχαίε. Όμως επί του θέματος αποφεύγεις να πάρεις θέση. Το συμβάν το προσπερνάς και προτιμάς να σχολιάζεις επί των σχολίων και επί των σχολιαστών. Μάλλον δεν γνωρίζεις πόσο πιο σκληροί είναι οι σχολιαστές στα blogs του εξωτερικού όταν συμπαθητικοί φιλόδοξοι κάνουν τους γεναίους.
      Τα αγγλικά χρησιμοποιούνται για να γίνεται πιο κατανοητό το νόημα στους αλλοδαπούς επισκέπτες του antinews, αλλά και σε όσους δεν τα έχουν ξεχάσει ακόμα.

  58. Miaxara avatar
    Miaxara 15/07/2009 17:48:18

    O Δωδωναίος είναι ο Άδωνης.

  59. Orestios avatar
    Orestios 15/07/2009 18:56:33

    Κάτι θα ξέρεις.

  60. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 15/07/2009 19:30:18

    Επειδή έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε Ορέστιε, νάσαι καλά και να μας κάνεις πάντα να γελάμε με τα πανέξυπνα σχόλιά σου!!!
    Πώς σου φάνηκε το αποτέλεσμα των Ευροεκλογών;
    Όταν γίνουν οι εκλογές θα κάνεις αμέσως μετά σχόλιο για το αποτέλεσμα ή θα σου πάρει καιρό να συνέλθεις;
    Και να θυμάσαι. Βοήθησες πολύ με τα σχόλιά σου.

  61. Orestios avatar
    Orestios 15/07/2009 20:01:52

    Βοηθεια λες την απώλεια ενός εκατομυρίου ψηφοφόρων?
    Δεν απορώ που συγκρίνετε το GAP με τον Einstein.
    Περίμενα να γελάτε με το GAP γιατί σε όλους μας χαρίζει γέλιο, αλλά ξέχασα πως όποιος δεν λατρεύει το GAP κινδυνεύει να βρεθεί εκτός κόμματος.

  62. Orestios avatar
    Orestios 15/07/2009 20:54:49

    Και γιατί δεν τα κόβεις αφού σε χαλάνε?

  63. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/07/2009 22:33:48

    Ορέστιε είσαι βαλτός να συσπειρώσεις τους αναποφάσιστους υπέρ του Πασόκ. Δεν είμαι ο μόνος σχολιαστής που στο λέει...

    Όχι ότι έχει(ς) σημασία...

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 15/07/2009 23:17:33

      Κάνεις λάθος αρχαίε. Αναποφάσιστοι υπάρχουν για τα κομματικά γραφεία και τους δημοσκόπους. Στο αποτέλεσμα των εκλογών δεν υπήρχαν αναποφάσιστοι. Αποφασισμένοι απέχοντες υπήρχαν αν δεν το κατάλαβες. Αποφασισμένοι λοιπόν ήταν και είναι όσοι παρακολουθούν αυτό το ιστιολόγιο και δεν νομίζω ότι έχουν όρεξη για καθοδηγητές. Το ίδιο κι εγώ δεν διεκδικώ τον ρόλο του "βαλτού". Περίμενα να σεβαστείς την άποψη όσων απείχαν.
      Είναι ώριμοι άνθρωποι και μπορούν να κρίνουν τους ανώριμους όπως το GAP, που θεωρεί πως του αξίζει δικαιωματικά η θέση του πρωθυπουργού τη στιγμή που δεν μπορεί να κουμαντάρει ένα κανό.

  64. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/07/2009 23:43:31

    το κουμαντάρισμα ένός περίπτερου ή μίας φουφούς, ίσως έχει σχέση με ικανότητα πρωθυπουργού. Το κουμαντάρισμα κανό, καμία απολύτως σχέση δεν έχει. Αν οι απέχοντες ήταν της ΝΔ δεν θα τους σεβόσουν. Πιστέυεις, νομίζω ότι η αποχή είναι από Πασόκους (λόγω ...ποδηλάτου;)

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 16/07/2009 01:18:03

      Περιμένουμε να μάθουμε τα κατορθώματα του GAP σε αυτούς τους τομείς που προτείνεις. Ίσως το να παίξει σε ριάλιτι δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. Μετά μην πεί κανείς ότι φταίω εγώ για την ανεπάρκειά του.
      Όσο για τους απέχοντες μπορείς να αναζητήσεις μόνος σου την απάντηση στο ερώτημά σου. Ήταν δικαίωμα τους να απέχουν και αυτό είναι σεβαστό.

  65. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/07/2009 01:33:38

    αν δεν κάνω λάθος, στις ευρωεκλογές «κέρδισε» το Πασόκ, «έχασε» η ΝΔ. Πόσο κέρδισε ή πόσο έχασε, το αφήνω σε σένα να το αναλύσεις. Όπως επίσης μπορείς να προβλέψεις ποιός θα πλειοψηφίσει στις επόμενες. Δεν έιναι αυτό ωστόσο το θέμα. Το θέμα είναι ότι εσύ, όλα τα ανάγεις σε αθλητικές δεξιότητες ή αδεξιότητες. Άσχετο. Α-Σ-Χ-Ε-Τ-Ο. Βέβαια, αν πείθεις, κάτι είναι και αυτό. Εμένα πάντως, κοντεύεις να με πείσεις ότι ο ΓΑΠ πρέπει να υπερισχύσει.

    Μίλα μου για τον Βενιζέλο και την Λούκα, και θα ονειρεύομαι ΝΔ. Μϊλα μου για Ντόρα και θα αλλάξω διαβατήριο. Με ΚΚ β' στην ΝΔ πολύ χλωμό ταβάριτς, πολύ χλωμό, και λέγε εσύ για ποδήλατα μέχρι την β' παρουσία.

  66. Orestios avatar
    Orestios 16/07/2009 01:40:27

    Για το κανό όμως έχεις να πεις κάτι? Στα άλλα λαλίστατος είσαι. Το μόνο που έχω να πω είναι πως αφού σε βολεύει αυτλη η θέση εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Όπως στρώσει ο καθένας. Μετά όμως μην με κατηγορείς για τα λάθη που θα κάνεις και ζητάς αναλύσεις.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 16/07/2009 06:23:49

      Ναι, έχω να πω, το είπα ήδη, και, επαναλαμβανόμενος, γίνομαι βαρετός. Είναι άσχετο με πολιτική ή με ο,τιδήποτε άλλο αφορά σε πολιτική. Άσχετο. Υποβιβάζεις οποιοδήποτε επιχείρημα τυχόν έχεις υπέρ της ΝΔ ή κατά του Πασόκ, και εφ' όσον εσύ ταυτίζεσαι με την ΝΔ, υποβιβάζεις και την ΝΔ. Εμένα, δεν με χαλάει. 5 χρόνια αργότερα κάνετε αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση, θεωρόντας την πελατεία σας σε επίπεδο χιμπαντζήδων (από τις κραυγές που αρθρώνετε)

      Αν αντί για κανό, «το GAP» είχε γίνει τσακωτός σε κάτι νομικά ή ηθικά μεμπτό, και ήταν επομένως εκβιάσιμος (σαν μερικούς μερικούς) τότε θα ήταν πολιτικό θέμα. Κανό, ποδήλατα και τέτοια είναι για αδερφές. (Ωχ μου ξέφυγε πάλι και είπα την λέξη)

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 16/07/2009 09:47:45

      Ναι αρχαίε. Δεν χρωστά σε κανένα. Πως είσαι τόσο σίγουρος για την ηθική του GAP? Μαζί του κοιμάσαι? Το μεγαλύτερό σου λάθος είναι πως, όπως όλοι οι λάτρεις του GAP έτσι κι εσύ, δεν μπορείς να δεις πέραν από τις παρωπίδες σου. Το GAP είναι ανεπαρκές για να γίνει αυτό που θέλει. Ακόμα και για τα πολιτικά θέματα πόσες φορές δεν έχει υπαναχωρήσει σε θέσεις. Αφού όπως λες νίκησε χάνοντας μέρος της δύναμης του (πρώτη φορά το ακούω να κερδίζει κανείς χάνοντας) τότε γιατί αναγκάστηκε σε νέες εξαγγελίες για τους μετανάστες? Ευτυχώς που υπάρχουν αφελείς και τον πιστεύουν. Γιατί όσοι δεν τον πιστεύουν του γυρίζουν την πλάτη.
      Τώρα αν εσύ δεν θεωρείς τα ποδήλατα και τα κανό μη πολιτική τότε μπορείς να μου εξηγήσεις τον καταιγισμό που δεχόμαστε από τότε που εξελέγη (από φίλους και μέλη πάντα ως μοναδικός υποψήφιος) για τις δεινές αθλητικές του επιδόσεις? Το πακέτο του "σε όλα καλός" είναι πολύ επικοινωνιακό και πάντα δεν πετυχαίνει. Κάνεις δεν είναι τέλειος πόσο μάλλον το GAP, αλλά τι να πει κανείς στους fan. Είναι ικανοί για όλα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 16/07/2009 10:46:25

      ειλικρινά βαριέμαι να λέω τα ίδια και τα ίδια... Διάβασε τι σου έχω γράψει, και αυτή είναι η τελευταία ανόητη απάντησ σε μια πιο ανόητη τοποθέτηση.

      Δεν κοιμάμαι με τον ΓΑΠ, αλλά τον ξέρω, όπως ξέρω και άλλους. Για κανενός την ηθική δεν σχολίασα, αλλά η ηθική της κυβέρνησης και η ηθική της άντιπολίτευσης είναι σε δημόσια κρίση. Δεν μιλάω για την ηθική του Τρικούπη ή του Αλκιβάδη. Δεν είμαι λάτρης του ΓΑΠ και κανενός άλλου που ξέρεις εσύ.

      Τις υπαναχωρήσεις του καθενός επίσης τις βλέπουν όλοι.

      Δεν θυμάμαι κανέναν να με βομβαρδίζει με αθλητικές επιδόσεις κανενός, και κάθε ένας προβάλει την εικόνα που θέλει. Και ο ΚΚ ο β, και ο ΓΑΠ, και η Αλέκα κλπ. Ποτέ δεν άκουσα ή δεν είπα ότι ο ΓΑΠ είναι σε όλα καλός.

      Ο αθλητισμός ή το "νους γιής κλπ" είναι αυτό που είναι και τίποτα άλλο. Και τα σουβλάκια και οι πατσές, το ίδιο. Αν πρέπει να διαλέξω μεταξύ αισθητική Βαρβιτσιώτη ή αισθητική Τσοχατζόπουλου, θα ζοριστώ.

      5 χρόνια αργότερα, κάνετε προληπτική αντιπολίτευση στην ...αντιπολίτευση. Τον χειμώνα που έρχεται, η ανεργία θα έχει ανέβει, η ύφεση θα έχει εμφανιστεί και η ανέχεια θα είναι γείτονας. Ελπίζω ως τότε να έχετε βρει κάτι πιο πρωτότυπο να λες. Αν θες, μπορώ να σου κάνω μαθήματα για την καμπύλη των επιτοκίων και τις αντι-πασοκικές της ερμηνείες.

  67. ataktos avatar
    ataktos 16/07/2009 08:59:34

    Orestie- παρακαλώ λίγο σεβασμό στον archaeopteryx μην με πιάσει ο διάβολος και ανοίξω το βρωμόστομα μου. Ευλογημένος να είσαι ..

    • Orestios avatar
      Orestios @ ataktos 16/07/2009 09:49:04

      Για το GAP έχεις να πεις κάτι ή είναι ενάντια στην τακτική? Για τα άλλα....δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις, υποφέρω κι υποφέρεις.

  68. ataktos avatar
    ataktos 16/07/2009 12:07:04

    Τα λέει όλα η φωτογραφία του factor σε άλλο post βαριέμαι να ασχοληθούμε όλο με τον κόπανο που ούτε ποδήλατο δεν ξέρει να οδηγεί ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.