#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/11/2011 23:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ψάχνουν να βρουν "σταγονίδια" για να πλήξουν τον πατριωτισμό των Ελλήνων

[caption id="attachment_135516" align="alignnone" width="600" caption="Από τα γεγονότα στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης"][/caption]

Πριν από λίγες εβδομάδες, όταν ο Γ. Παπανδρέου ήταν στις Κάννες και έκανε τη γκάφα της ζωής του με το δημοψήφισμα, άρχισε να πετάει τεχνηέντως, ότι στην Ελλάδα κάποιοι μπορεί και να ετοιμάζουν πραξικόπημα. Πιθανότατα να ήθελε να δικαιολογήσει τη δική του αποτυχία βάζοντας φιτιλιές στον ελληνικό λαό που ακούει Χούντα και παθαίνει αμόκ.

Μετά από το ατόπημα του κ. Παπανδρέου αρκετοί ήταν αυτοί που υπονόησαν ότι κάτι γίνεται στο στρατό, κυρίως μετά την «εισβολή» αποστράτων στο Υπουργείο Άμυνας και κυρίως τις ξαφνικές κρίσεις στις Ένοπλες Δυνάμεις, λίγες ώρες πριν καταρρεύσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Ο κ. Μπεγλίτης καρατόμησε εν ψυχρώ την ηγεσία των ΕΔ αφήνοντας υπονοούμενα ότι μπορεί και να παίζεται «παιχνίδι» και κάποιοι να βλέπουν διαφορετικά το ρόλο τους στην πολιτική σκηνή.

Όταν έγινε ο χαμός στη Θεσσαλονίκη την ημέρα της παρέλασης για την 28η Οκτωβρίου, κάποιοι παρασύρθηκαν από 5-6 ακροδεξιά ...σταγονίδια και άρχισαν να μιλούν για νοσταλγούς του παρελθόντος και άλλα τέτοια κουλά.

Τους βόλευε τότε να δημιουργήσουν ένα κλίμα φοβίας στον κόσμο ότι έρχονται οι… Συνταγματάρχες έτσι ώστε να στρωθεί καλύτερα το χαλί του τεχνοκράτη Παπαδήμου για την πρωθυπουργία.

Τώρα έρχεται ένα δημοσίευμα του Βήματος για τον Εύελπι αρχηγό της τάξης που τραγούδαγε τον ύμνο της Χούντας μέσα στο αμφιθέατρο την ημέρα της επετείου για το Πολυτεχνείο. Λέγεται μάλιστα ότι είναι ο ίδιος που πήρε τον στρατιωτικό άγημα και αποχώρησε από την παρέλαση της Θεσσαλονίκης όταν έγινε η μεγάλη ξεφτίλα.

Δεν θα αναφερθούμε για την ώρα σε όλα λέγονται για την οικογένεια του νεαρού, επειδή δεν θα ποινικοποιήσουμε εμείς τις οικογενειακές σχέσεις. Και αν έγινε το περιστατικό που δημοσιεύει το Βήμα θα το βρουν οι ειδικοί και θα τιμωρηθούν όσοι είναι να τιμωρηθούν. Το ξαναείπαμε: Η Δημοκρατία στην Ελλάδα είναι σταθερή όσο κι αν το πολιτικό σύστημα είναι απαξιωμένο.

Όμως, κινεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός ότι όλα αυτά τα γεγονότα έχουν μια αλληλουχία, σα να θέλει κάποιος να δημιουργήσει θέμα εκεί που δεν υπάρχει. Και δεν πρέπει στιγμή να ξεχνάμε ότι στόχος τους είναι να αμφισβητηθεί και να υπονομευθεί ο Πατριωτισμός των Ελλήνων. Αυτό δηλαδή που φοβούνται περισσότερο από όλα.

Και επίσης, ερωτηματικό παραμένει το γεγονός ότι κάποιος έδωσε το ρεπορτάζ στην εφημερίδα του Ψυχάρη και δημοσιεύεται λίγα 24ωρα από τη στιγμή που ο γνωστός εκδότης συνέτρωγε με τον Μ. Βορίδη, γνωστό για τις θέσεις του.

Από τη  μια το δηλαδή το παίζουν δηλαδή δημοκράτες και προστάτες του πολιτεύματος και από την άλλη  αναγάγουν σε θεσμικό παράγοντα του συστήματος το ...κόμμα του Καρατζαφέρη.

Κάποιο λάκκο έχει η φάβα λοιπόν και κάποιοι θέλουν να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη.

Και να μην ξεχνάμε τον τρόμο που τους έπιασε μετά την εξέγερση του λαού στις παρελάσεις για την 28 Οκτωβρίου

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris. A avatar
    Aris. A 27/11/2011 00:03:19

    Σε μια χώρα που δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο στοχοποιούν έναν 22 χρόνο.

    Μπράβο μας.

  2. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 27/11/2011 00:06:11

    Ακόμη βλέπουν φαντάσματα οι πολιτικάντηδες.Φοβούνται να ομολογήσουν ότι απέτυχαν οικτρά και ανακαλύπτουν δήθεν κινδύνους για τη δημοκρατία .Τι δημοκρατία είναι αυτή που δεν επιτρέπει σε κάποιον να εκφράσει ελεύθερα την άποψη του; Τότε δεν υπήρχε ελευθερία γνώμης και αποφάσιζε η ΄΄Χούντα΄΄ για το λαό χωρίς το λαό.Στο 2011 του κ.Τίποτα (ο άλλος Αντιπρόεδρος το είπε,όχι εγώ) που αποφασίζουν και εκβιάζουν το λαό, το 4ο Reich της Αγκέλα και οι λοιποί αλήτες των αγορών που είναι η δημοκρατία σας κύριοι;Ο Εύελπις θα σας δώσει πάλι τη σανίδα σωτηρίας για να στρέψετε την κοινή γνώμη μακριά από τα προβλήματα και να κυνηγήσετε μάγισσες σε σκουπόξυλα.Ο Εύελπις ορκιστήκε, εκτός των άλλων , Πίστη στην Πατρίδα, Υπακοή στο Σύνταγμα και στου Νόμους του κράτους.Τι από όλα αυτά παρενέβη έστω και αν έκανε αυτό που του αποδίδουν;Κύριοι πολιτικοί,δημοσιογράφοι και λοιποί κύκλοι που κάνατε τις δουλίτσες σας επί ''δημοκρατίας'' ποιό από όλα αυτά υπερασπιστήκατε ή δεν παραβήκατε;Θα βρείτε ένα 22χρονο για να του φορτώσετε τις αμαρτίες σας; Ντροπή σας κύριοι ''δημοκράτες''.
    Υ.Γ. Πρόεδρε πρόσεχε τον κ. Υπουργό του Παπαδήμου της Τριμερούς.

    • factorx avatar
      factorx @ Δεξιός Ψάλτης 27/11/2011 00:11:32

      Τι λες φίλε; Ρίχνεις λάδι στην φωτιά που πάνε να ανάψουν; Τραγούδησε ή δεν τραγουδησε τον ύμνο της εθνοσωτηρίου; Αυτό πως λέγεται; Υπεράσπιση του συντάγματος ;

      • Δεξιός Ψάλτης avatar
        Δεξιός Ψάλτης @ factorx 27/11/2011 00:17:11

        εγώ ρίχνω λάδι στη φωτιά; Πρώτο έτος Νομικής:Μηδενί δίκην δικάσης πρίν αμφοίν μύθον ακούσης..

        • factorx avatar
          factorx @ Δεξιός Ψάλτης 27/11/2011 00:18:49

          ε και; Τραγούδησε ή οχι τον ¨ύμνο". Και αν δεν ξεχνάς εμείς είμαστε που χειροκροτήσαμε πρώτοι την στάση του στην παρελαση της Θεσσαλονίκης

          • Γιώργος1 avatar
            Γιώργος1 @ factorx 27/11/2011 00:28:45

            Έχεις ηχητικό ντοκουμέντο...;

          • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
            ΓΙΩΡΓΟΣ @ factorx 27/11/2011 01:35:09

            Σε βρίσκω υπερβολικό!!!! Εντάξει να τιμωρηθεί ανάλογα ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!!!!!! ΥΠΕΡΒΑΛΟΝΤΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΕΔΕΙΞΕ!!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ;; ΘΕ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥΣ;;; ΠΑΙΖΟΜΕ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ;;;

          • factorx avatar
            factorx @ ΓΙΩΡΓΟΣ 27/11/2011 12:59:01

            Είδες πουθενά να θέλουμε εμείς να του πάρουμε το κεφάλι; Μην γίνεσαι ...χοντροκέφαλος. Εμεις πλάκα θα του κάναμε, για γέλια είναι, έλα όμως που δίνει αφορμές στους καραγκιόζηδες

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ ΓΙΩΡΓΟΣ 27/11/2011 15:24:41

            Μήπως όλα γίνονται για τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από το νέο κόμμα των αποστράτων που ανακοινώθηκε προσφάτως? Μήπως αρχίζουν να νιώθουν το έδαφος κάτω από τα πόδια τους ασταθές? Φτάνει πια, υπάρχουν ακόμα πατριώτες που βάζουν την ζωή τους πάνω από το προσωπικό τους συμφέρον..... Η Ελλάδα θα ζήσει και θα ζήσει....

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ factorx 27/11/2011 21:41:56

        δέχομαι αδιαμαρτύρητα τη χθεσινοβραδυνή κοπτοραπτική αφού όπως είδα βοήθησε ελαφρώς στην επαναφορά του site σε ξεκάθαρη καταδίκη των χουντικών γελοιοτήτων ... πάλι καλά που κάποιος το πήρε χαμπάρι ... τώρα συμφωνούμε αδερφέ factor

        • factorx avatar
          factorx @ EVANGELOS 27/11/2011 21:50:35

          !!!!

      • anto67 avatar
        anto67 @ factorx 27/11/2011 23:14:24

        http://www.akis2010.net/1/post/2011/11/2203.html#.TtHZXauqfLo.facebook
        διάβασε και θα καταλάβεις.

    • Malraux avatar
      Malraux @ Δεξιός Ψάλτης 27/11/2011 09:51:38

      Πολύ καλό το σχόλιο του factorx, έλεος πιά με τη συλλήβδην καταδίκη της επταετίας για ότι κακό έγινε στην Ελλάδα. Τα φούμαρα πλέον δέν πουλάνε... Εδώ καίγεται το σύμπαν, ο λαός μέσα στη φτώχεια και την α νασφάλεια, εμείς τώρα βρήκαμε το θέμα: σταγονίδια στην Ευελπίδων και αηδίες......

  3. Δικερως avatar
    Δικερως 27/11/2011 00:27:06

    Ποιος δεν θα καταδικαζε μια τετοια μπουρδα?
    Παντως πιστευω πως χρειαζεται περισκεψη και ισως υπομονη μεχρι να
    μαθουμε λεπτομερειες,γιατι ''μεμονωμενα'' και ''γελοια'' περιστατικα
    σαν κι αυτο,τροφοδοτουν την ρητορικη συγκεκριμενων υποπτων κεντρων.
    Αλλωστε δεν ειναι τυχαια και η προβολη του απο συγκεκριμενο καθεστωτικο
    μεσο.

  4. NEOTERA avatar
    NEOTERA 27/11/2011 00:27:48

    Η Χούντα σημερα είναι μία και όλα τ' άλλα είναι εκ του πονηρού. Δεν έχουμε άλλη συνωμοσία από εκείνη της Αλήτ, η οποία μαζύ με το πολιτικό και άλλο προσωπικό στη δούλεψή της που πάει να μας σκλαβώσει. Αν τώρα όντως ένας ... εμπνεύστηκε από την κατάσταση που επικρατεί κι έβγαλε λόγο υπέρ της προηγούμενης χούντας πάλι made in USA δεν έγινε τίποτα που να αξίζει να ασχολείται κανείς πέρα από την παραδειγματική τιμωρία, αφού πήγε να βγάλει και λόγο... Φυσικά κι οι ΔΟΛιοι έχουν κάθε συμφέρον να μπλέξουν τις χούντες να μη βγάνουμε πουθενά άκρη δω μέσα...))

  5. factorx avatar
    factorx 27/11/2011 00:34:52

    ρώτησα και έμαθα.

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 27/11/2011 00:42:03

    Σε εταιρεία ο ανθρωπος που είναι υπέυθυνος για επισφάλειες 3.000.000 ευρώ το τελευταίο έτος ζήτησε την απόλυση μητέρας που μεγαλώνει δύο παιδιά μόνη της επειδή δεν χρέωσε σε πελάτη 65 ευρώ μεταφορικά.

    Πράγματι και η κοπέλα και ο Εύελπις έκαναν λάθος.

    Να ξεκινήσουμε να δικάζουμε όμως κατά σειρά βαρύτητας και σημασίας.

    • Αχινός avatar
      Αχινός @ Aris. A 27/11/2011 19:04:43

      Ακριβώς όπως το λες.

  7. Θεσσαλονικιά avatar
    Θεσσαλονικιά 27/11/2011 00:42:23

    Άμα τολμήσουν και πειράξουν μια τρίχα της κεφαλής του, πολύ φοβάμαι ότι θα γίνουν πράξη οι χειρότεροι εφιάλτες τους. Δεν μπορείτε να φανταστείτε την υποστήριξη του κόσμου. Όσοι ήταν εκεί θα το θυμούνται. Εγώ πάντως ήμουν εκεί και δεν άκουσα ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ να διαμαρτήρεται για την στάση του νεαρού. Και το πλήθος ήταν ετερόκλητο.

    Εξάλλου σκεφτήτε

    κατηγορούν τους αριστερούς ότι ξεκίνησαν τα επεισόδια και τους στέλνουν στον εισαγγελέα και τιμωρούν τους αξιωματικούς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ

    Είναι απίστευτος ο πανικός τους

  8. ΨΧ avatar
    ΨΧ 27/11/2011 00:47:12

    Αγαπητό antinews και αγαπητέ factorx, ειλικρινά σάς συγχαίρω και συμφωνώ με την στάση σας στο συγκεκριμένο θέμα. Το ότι «Το Βήμα» το έκανε πρωτοσέλιδο μία εβδομάδα μετά το γεγονός δείχνει για άλλη μια φορά πώς σκέπτονται και πώς κινούνται τα μεγάλα ΜΜΕ: πάντοτε εκ του πονηρού. Ο εύελπις που εμπνέεται από την 21η Απριλίου, έστω κι αν είναι ο καλύτερος της τάξης, ας λάβει την τιμωρία που του αξίζει -- ακόμα κι αν είναι οριστική αποβολή από το στράτευμα. Οι αρμόδιοι ας ερευνήσουν το γεγονός εις βάθος και ας κρίνουν δίκαια.

  9. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 27/11/2011 00:53:52

    ". . .στον ελληνικό λαό που ακούει Χούντα και παθαίνει αμόκ."
    Don't bet on it! Δλδ αὐτό πού βιώνομε σήμερα λέγεται Δημοκρατία ἤ μή ἐκλεγμένη χούντα;;; 

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Φωτεινή 27/11/2011 01:01:26

      Δημοκρατική Χούντα!

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Γιώργος1 27/11/2011 13:04:12

        ΚΑΙ ο Παπαδόπουλος ηταν πρόεδρος της δημοκρατίας (του)

  10. Θετταλός avatar
    Θετταλός 27/11/2011 01:01:15

    "Και να μην ξεχνάμε τον τρόμο που τους έπιασε μετά την εξέγερση του λαού στις παρελάσεις για την 28 Οκτωβρίου"
    Αυτή η παράγραφος τα λέει όλα. Υπάρχει προσωρινή εκτόνωση, με την παρούσα συγκυβέρνηση, της οργής του λαού. Τα περί σταγονιδίων είναι η κλασική μέθοδος αποπροσανατολισμού από το κύριο θέμα. Θέλει προσοχή, γιατί ό,τι ερεθίζει όσο μεμονωμένο και αν είναι, το "σύστημα" προκειμένου να διαφυλάξει τα συμφέροντά του, θα το μεγεθύνει για να το αξιοποιήσει προπαγανδιστικά σπέρνοντας νέους φόβους και ανασφάλειες στον ήδη ταλαίπωρο λαό.

  11. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 27/11/2011 01:04:27

    ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: Οι Έλληνες πολίτες δεν έχουν εμπιστοσύνη σε κανέναν. Ούτε στους πολιτικούς, ούτε στους δικαστικούς, ούτε στους αστυνομικούς, ούτε στους στρατιωτικούς και δυστυχώς ούτε και στους παπάδες μας. Αυτές οι σχέσεις εμπιστοσύνης πρέπει να ανακτηθούν γιατί χωρίς αυτές δεν υπάρχει κοινωνία ανθρώπων. Ένας τρόπος για να ανακτηθούν αυτές οι σχέσεις είναι να τιμωρούνται όσοι πέφτουν σε παραπτώματα. Ο νεαρός έπεσε σε παράπτωμα και πρέπει να τιμωρηθεί με τον τρόπο που λένε οι κανονισμοί. Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Χρήστος Δημάρης 27/11/2011 01:22:51

      Ο Παπανδρέου γιατί είναι ακόμα έξω; Ο Σημίτης; ΓΙΑΤΙ;;;;;;

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Γιώργος1 27/11/2011 01:42:40

        Ακριβώς φίλε μου!!! Γι αυτό και δεν έχουμε εμπιστοσύνη σε κανέναν πολιτικό ακόμα και σε κείνους που θα έπρεπε να έχουμε. Για την ατιμωρησία που μιλάς φταίει ο Καραμανλής ο νεώτερος και γι αυτό όλος ο λαός μας λέει ότι όλοι ίδιοι είναι και ο ένας καλύπτει τον άλλον. Την περίπτωση Παυλίδη την θυμάσαι; Ζήτησε η Ελληνική Δικαιοσύνη να δώσει εξηγήσεις ο Παυλίδης και η ΝΔ φήφισε να μην πάει ο Παυλίδης στην Ελληνική Δικαιοσύνη!!!

        • φωνη avatar
          φωνη @ Χρήστος Δημάρης 27/11/2011 02:00:35

          Ευτυχώς εμπιστεύονται ακόμη τους δημοσιογράφους και τους ανθρώπους του Τύπου, οπότε.... μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι.

          Μιας και λες για ατιμωρησία δημοσιογράφοι δεν είναι αυτοί που έσβηναν τα ονόματά τους από τους καταλόγους του μεγαλύτερου πολιτικού σκάνδαλου siemens και μετά έβγαιναν στα κανάλια να υφαίνουν την προπαγάνδα όλοι ίδιοι είναι οι πολιτικοί ;;;

          Κανείς μας δεν πιστεύει τυχαία αυτά που πιστεύει. Οι απόψεις διαμορφώνονται. Όλοι έχουμε την ίδια εικόνα για το πως είναι ένας εξωγήινος ΑΛΛΑ κανείς μας δεν έχει δει εξωγήινο. Έχουμε δει όμως όλοι ταινίες του Hollywood. Είναι ένα χοντρό παράδειγμα, αλλά αυτά που πιστεύουμε δεν τα πιστεύουμε τόσο τυχαία, τόσο αθώα και τόσο από μόνοι μας. Βέβαια η προπαγάνδα βρίσκει να πατήσει σε γεγονότα.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ φωνη 27/11/2011 02:17:25

            Φωνή είμαι πεπεισμένος πως στην ζωή των καλών ανθρώπων συμβαίνουν διάφορα γεγονότα που σκοπό έχουν το πραγματικό μεγαλείο του ανθρώπου: Την ταπείνωση του. Μπορεί η στάση που έδειξε ο νεαρός εύελπις στην παρέλαση να είχε ως αποτέλεσμα το καβάλημα του καλαμιού και αυτό που του συμβαίνει τώρα να είναι για το καλό του.

    • Θεσσαλονικιά avatar
      Θεσσαλονικιά @ Χρήστος Δημάρης 27/11/2011 01:33:12

      Από αυτόν θα ξεκινήσουν οι τιμωρίες;

      Τα λαμόγια που είναι ελεύθερα και παραγράφονται οι ποινές τους θα κρίνουν αυτόν και θα τον καταδικάσουν κιόλας;

      Δεν θα τολμήσουν, θα ανοίξουν τους ασκούς του Αιόλου και το ξέρουν. Δεν είναι χαζοί.

      Εκτός και αν θέλουν ακριβώς αυτό γιατί κάτι ετοιμάζουν από πίσω.

      Μήπως Σκόπια;

      Μήπως σουτάρισμα από το ευρώ για να σώσουν οι Γερμανοί και λοιποί το τομάρι τους τώρα που δεν βγαίνει ο λογαριασμός και σφίγγουν τα πράγματα;

      Η συνέχεια προσεχώς .........

      Πάντως έχουμε πάψει προπολού να είμαστε αφελείς.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Θεσσαλονικιά 27/11/2011 01:55:49

        ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ: Είναι αλήθεια ότι το πράγμα έχει ξεφύγει και δεν μαζεύεται. Το επιχείρημα σου ότι δεν πρέπει να γίνει η αρχή από τον νεαρό εύελπι προφανώς και είναι εσφαλμένο αφού για παράδειγμα έχει ήδη τιμωρηθεί ο Ψωμιάδης. Και μάλιστα μερικοί, πριν την καταδίκη του Ψωμιάδη, έθεταν το ερώτημα που θέτεις τώρα εσύ: Από αυτόν θα ξεκινήσουν οι τιμωρίες;

        • Αχινός avatar
          Αχινός @ Χρήστος Δημάρης 27/11/2011 19:06:29

          Ε, ας αρχίσουμε από όσους τα βάζουν με το νεαρό.

  12. a.p. avatar
    a.p. 27/11/2011 01:19:44

    Απο μια χουντα κυβερναται και κινδυνευει σημερα η χωρα και αυτη ειναι των ΜΜΕ ολα τ' αλλα ειναι απλα παραμυθια...............

  13. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 27/11/2011 01:24:29

    «Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο, στη Σχολή Ευελπίδων ο αρχηγός των τετραετών έδωσε εντολή να αποχωρήσουν από το αμφιθέατρο της Σχολής όλοι οι αλλοδαποί αλλά και οι Κύπριοι και στη συνέχεια έκανε ομιλία με μηνύματα κατά του Πολυτεχνείου και υπέρ της Χούντας, καλώντας τους συναδέλφους του να τραγουδήσουν και σχετικό τραγούδι.»

    Δέν ξέρω άν έγινε αυτό τό συγκεκριμένο επεισόδιο καί άν έγινε μέ αυτό τό συγκεκριμένο τρόπο, όπως τό αναφέρει η συγκεκριμένη εφημερίδα.
    Άν όντως έγινε καί όπως περιγράφεται δέν είναι καθόλου αθώο. Δέν μπορώ νά δεχθώ ο αρχηγός τών τετραετών ευελπίδων, μελλοντικών αρχηγών τού στρατού, νά εξυμνεί τήν χούντα καί νά τόν ανέχονται καί από πάνω οι υπόλοιποι ευέλπιδες.
    Δέν θέλω νά σκέφτομαι ότι σέ μιά πενταετία ένας λοχαγός μέ τά κολλητάρια του θά αποπειραθούν νά μέ «σώσουν» από τούς κακούς πολιτικούς.

    Αυτό πού μέ εκπλήσσει δέ περισσότερο είναι τά σχόλια πολλών πού είτε δικαιολογούν, είτε επιχαίρουν τό υποτιθέμενο γεγονός.
    Τόσο πολύ ξεπέσαμε ώς λαός καί επιχαίρουμε τήν «προθυμία» ενός εισιδυάχρονου «πατριώτη»!!! νά μάς «σώσει» μέ τήν μέθοδο τών απριλιανών;

    Τί νά προσθέσω άλλο στήν αφασία πού μάς δέρνει. Τόσος ξεπεσμός πιά;

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Ιαπετός 27/11/2011 08:59:38

      Αν πιστευουμε οτι εν ετει 2011 θα βρεθουν 3 λοχαγοι να κανουν πραξικοπημα ειμαστε βαθια νυχτωμενοι.
      Και μονο στη σκεψη θα τους τσακωσουν.
      Το 74 δηλαδη βρεθηκαν 3 "πατριωτες" αξιωματικοι και αποφασισαν να κανουν πραξικοπημα?
      Θα γινει κατι χωρις τα νηματα να κινουνται απο τους Αμερικανους?
      Γερμανος δεν ειχε πει στην κατοχη οτι 9 στους 10 Ελληνες ειναι ρουφιανοι και ο 10ος εκπαιδευεται.

      • koinos_nous avatar
        koinos_nous @ koinos_nous 27/11/2011 09:00:49

        εννοειται το 67

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Ιαπετός 27/11/2011 09:30:17

      υπαρχει μια τελεια συγχυση παντου.
      Χασαμε τον προσανατολισμο μας.
      Ποιοι ειμαστε, με ποιους ειμαστε, προς τα που παμε...
      Με ψυχραιμια πρεπει να αποσαφηνισουμε τις αξιες και τις αρχες μας.
      Και να πουμε αληθειες. Πολλες αληθειες αυτη τη φορα. Ισως την μια και μοναδικη φορα.
      Επειδη απετυχε το πολιτικο προσωπικο της χωρας διαχρονικα δεν φταιει το πολιτικο συστημα!
      Τους πολιτικους ανδρες πρεπει να αλλαξουμε. Και οχι να γκρεμισουμε την δημοκρατια μας.
      Δυστυχως ομως στη συγχυσμενη κοινωνια μας θεσμοι και προσωπα εγιναν ενα.
      Να τα χωρισουμε λοιπον, και να δουμε τα πραγματα απο την αρχη.

    • gynner avatar
      gynner @ Ιαπετός 27/11/2011 18:01:52

      Ενώ η σωτηρία σου απο τον "δημοκρατικά"διορισμένο τραπεζίτη δεν σε ενοχλεί.Ελπίζω να μην μεγαλώνεις παιδιά.

  14. HeadWaiter avatar
    HeadWaiter 27/11/2011 01:26:47

    Και ο Δικηγόρος του Διαβόλου:
    Συμφωνώ ότι ψάχνουν σταγονίδια εκεί που δεν υπάρχουν.
    Αλήθεια ξέρει κάποιος από εσάς γιατί οι καραβανάδες στον Ελληνικό Στρατό φοράνε τις "σαρδέλες" ανάποδα;

    Αλλά ας το αφήσουνε αυτό, είναι Ιστορία.
    Ας δούμε για το λόγο ο συνάκτης του topic, υποστηρίζει ότι η ιδέα για το δημοψήφισμα ήταν η μεγαλύτερη γκάφα του GAP.
    Από πότε μια ερώτηση, γιατί αυτό είναι το δημοφήφισμα, προς τον λαό είναι γκάφα;
    Μας αρέσει άλλοι να αποφασίζουν για εμάς;
    Συμφωνούμε με δημοψηφίσματα που ρωτούν για την ερωτική ζωή της αγελάδος και όχι όταν αφορούν το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας;

    Μιά φορά, μόνο μιά φορά τα τελευταία 30 χρόνια, έστω για τους δικούς του λόγους, ο Πρωθυπουργός της χώρας ζήτησε την γνώμη των πολιτών και αυτό σε τούτη την χώρα το ονομάζουμε γκάφα ολκής;

    Και μετά αναρωτούνται κάποιοι γιατί δεν υπάρχει πάτος στο βαρέλι.

    • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
      Δημήτρης Ιατρόπουλος @ HeadWaiter 27/11/2011 02:02:24

      Συμφωνώ Κύριε HeadWaiter , μαζί σας, ως προς το πρώτο σκέλος του συλλογισμού σας. Πράγματι κάνουν μέγα λάθος όσοι πιστεύουν ότι ο Παπανδρέου έκανε γκάφα προτείνοντας το Δημοψήφισμα. ΄Ισα-ίσα,λίγο πριν μας εγκαταλείψει, τουλάχιστον ως πρωθυπουργός, (διότι ως Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. μάλλον ΔΕΝ πρόκειται να "τους" εγκαταλείψει,αλλά αυτό δεν μας αφορά ιδιαίτέρως,έτσι δεν είναι,ή όχι;) φρόντισε να κάνει ένα "δωράκι" της τάξεως δεν ξέρω κι εγώ πόσων δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε δικούς του ανθρώπους (γενικώς το λέω,τα ονόματα ας τα ψάξετε εσείς,εμένα ούτε αυτά με ενδιαφέρουν..) που σχετίζονται με το περίφημο παιχνίδι της "Διακύμανσης του Ευρώ".
      Και,ξέρετε,όταν ανακοινώθηκε η πρότασή του για το Δημοψήφισμα που δημιούργησε κυριολεκτικά παγκόσμια αναταραχή, πόσο "διακυμάνθηκε" αστραπιαία,το ρημάδι το Ευρώ;
      Ο Κυριάκος Βελλόπουλος, με τον οποίο διαφωνώ σε πολιτικό επίπεδο, μίλησε στη Βουλή και έτσι στα πεταχτά κι όποιος πρόλαβε άκουσε,πέταξε και κάτι ονόματα επί του προκειμένου..
      Σαφώς λοιπόν, ο κ.Γιώργος Παπανδρέου,δεν είναι γκαφατζής..
      Άλλο είναι..

  15. andreas gr avatar
    andreas gr 27/11/2011 01:40:57

    Οταν ο λαος φωναζει οτι η χουντα δεν τελειωσε το '73 κατι ξερει.Σαν εθνος εχουμε πεθανει..Και ειμασταν μεχρι πριν λιγα χρονια το μονο Εθνος σε ολοκληρη την Ευρωπη.Τωρα γιναμε αχταρμας.Δεν υπαρχει Πατρις, οταν τους Ο.Υ.Κ. τους περασανε απο δικαστηριο γιατι τραγουδουσαν υμνο κατα της Αλβανιας.Φαινεται στον στρατο θελουν μονο ντιντηδες οπως και στην πολιτικη οπως και στην τηλεοραση οπως οπως .........Κι οταν θα ρθει μια δυσκολη ωρα ολες οι κομμωτριες θα παρουν την τσατσαρα και την λακ και θα πολεμησουν.Ρε μηπως ειμαι χρυσαυγιτης και δεν το γνωριζω?

  16. andreas gr avatar
    andreas gr 27/11/2011 01:43:18

    ΥΓ. Καπου διαβασα Φακτορ οτι ερχεται κι ο Βασιληας.

  17. Θέμις avatar
    Θέμις 27/11/2011 01:46:43

    Ποιος σκάβει το λάκκο και ποια είναι η φάβα όμως; Και όλοι εμείς που σε κάθε τόνο ζητάμε εκλογές μήνες τώρα, αλλά σε σχέση με αυτό που ζούμε -την κατ' επίφαση δημοκρατική κυβέρνηση Παπααπαυτού με κοινοβουλευτική "νομιμοποίηση"- δεν μας ενοχλεί μια διαφορετική φωνή, αν αυτή είναι προς το συμφέρον της Ελλάδας, από τι πρέπει να ενοχληθούμε περισσότερο: από τον ύμνο της Χούντας ή από την 'δημοκρατική' εκχώρηση της Ελλάδας στους "σοφούς" (δεν θέλω να εκφραστώ άσχημα) "εταίρους";

  18. Θεσσαλονικιά avatar
    Θεσσαλονικιά 27/11/2011 01:54:17

    Πάντως αυτό που έγραψα πριν από λίγο επιβεβαιώνεται στο άρθρο του aninews που μόλις διάβασα για το σενάριο - σοκ. Βρήκαν τρόπο να μας σουτάρουν από την ένωση χωρίς να φανούν.

    Πονηροί οι φράγκοι.

    Μόνο λυπάμαι το παλικαράκι που θα ξεσπάσουν όλοι επάνω του.

    • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
      Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Θεσσαλονικιά 27/11/2011 02:19:08

      Λυπάμαι που σας πληροφορώ,
      ότι έτσι όπως έφερε τα πράγματα το παρόν πολιτικό προσωπικό της χώρας και το (νεκροζώντανο πλέον)Πολιτικό Σύστημα,
      ο λαός μας στα καφενεία,
      δεν θεωρεί, (δυστυχώς μας φτάσανε εκεί)
      τη χουντική επταετία,
      χειρότερη από την εντελώς πρόσφατη διετία!

      Προφανώς δε, το ότι ο Εύελπις πήρε τον αέρα
      να προβεί σ' αυτή την πρόκληση,
      δηλώνει πως αρύεται από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα..

      "Κάποιοι" λοιπόν, με ελληνικό διαβατήριο ίσως αλλά χωρίς ελληνική καλλιέργεια και πίστη σε αξίες και ιδανικά, παίζουν με τη φωτιά,πιστεύοντας ότι πιάσανε τον ΄Ελληνα κορόιδο, και θα του φάνε τη σύνταξή του, θα του πάνε στη μέση το μισθό του, θα του αρπάξουνε ίσως και το σπίτι του, για το οποίο,εντελώς ψυχοπαθητικά τον βάζουν να πληρώνει στους τοκογλύφους φίλους τους,χαράτσι..

      Ας διαβάσουν τη νεότερη ιστορία μας. θα βρούνε μέσα και πολέμους και κινήματα και δικτατορίες και διχασμούς και εμφύλιους,τα πάντα..Ας διδαχθούν για μια φορά,τον ψυχισμό του ΄Ελληνα..

      Κι ας προσέξουν. Πολύ. Μα,πάρα πολύ,λέμε..Τίποτε δεν είναι απίθανο για ένα λαό που του παίρνεις τα πάντα χωρίς να δικαιούσαι τίποτε,έτσι στο νταβατζιλίκι, με το έτσι θέλω και δίχως να τον ρωτήσεις.

      Είναι όλοι τους Αδιάβαστοι.
      Και Αδιάβαστοι θα πάνε στο τέλος..

  19. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 27/11/2011 02:10:28

    Ας δούμε μερικά πράγματα ψύχραιμα:
    Στην σχολή Ευελπίδων , βράδυ , σε ένα αμφιθέατρο , η μόνη πηγή πληροφόρησης είναι οι συμφοιτητές του Ευέλπιδα.
    Άρα δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα.
    Επίσης ένα παιδί 22 χρονών γεννηθείς το 1989 τι να ξέρει από χούντα για να τραγουδάει και τον ύμνο; Αλλά όλα αυτά αφορούν τον στρατό ό οποίος έχει το στρατιωτικό κανονισμό για να επιληφθεί του θέματος. Προς τι η όλη φασαρία; Γιατί το Βήμα δίνει τέτοια έκταση;
    Αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης;
    Αλλαγή της ημερήσιας ατζέντας με θέμα το λιντσάρισμα του αρχηγού της Ευελπίδων;
    Άλλοθι στο κ. Μπεγλίτη για την χουντική καρατόμηση όλης της ιεραρχίας όταν ήταν υπό παραίτηση ο ίδιος;
    Προσπάθεια ενοχοποίησης της Δεξιάς παράταξης και επίκλησης των αντιδεξιών αντανακλαστικών μέρους της κοινωνίας;
    Προσπάθεια υπονόμευσης του στατεύματος εν γένει;
    Μέρος της συστηματικής αποδόμησης των θεσμών του κράτους; (πολιτκοί , δικαστικοί , στρατός , εκκλησία κλπ)
    όλα τα παραπάνω ή κάποια από αυτά ; ή και κάτι άλλο;
    Πάντως η "ιστορία " δεν είναι αθώα!!!!

  20. Δικερως avatar
    Δικερως 27/11/2011 02:21:57

    Συμφωνω,
    μπορει να συζητουμε περι ονου σκιας.

    • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
      Δημήτρης Ιατρόπουλος @ Δικερως 27/11/2011 02:27:40

      Το αν έγινε ή όχι, είναι πολύ εύκολο να το μάθουμε και θα το μάθουμε οπωσδήποτε στις επόμενες ημέρες. Γιατί υπάρχουν οι άνθρωποι, ο ίδιος θα μιλήσει προφανώς, οι συμμαθητές του, όλα είναι φανερά.
      Απλώς,εγώ τοποθετήθηκα στην περίπτωση που όντως διεπράχθη η πρόκληση..
      Και το ξαναλέω.Τα πράγματα κάτω στο λαό μας, δεν είναι όπως τα νομίζουν μερικοί. Η απελπισία έχει μετατραπεί σε θυμό, ο κόσμος αρχίζει και αγριεύει και κουβεντιάζει ανοιχτά πλέον για όλα,αλλά για όλα..

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/11/2011 02:35:11

        Aποδεκτον.
        Παντως ολο αυτο ειναι μια βολικη ντουφεκια στον
        αερα απο τους ψευτομακιαβεληδες opinion moderators του παλαιου συστηματος.
        Γι αυτο πρεπει να ειμαστε ιδιαιτερα προσεκτικοι
        οταν τα δεκανικια τους(ΜΜΕ),μας υποβαλλουν την ατζεντα των συζητησεων μας.

  21. Μάρκος avatar
    Μάρκος 27/11/2011 02:23:50

    Ρε δεν μαμιόμαστε λέω εγώ; Δηλαδή όταν κόμματα που έχουν υποτίθεται ορκιστεί στο Σύνταγμα της χώρας, τραγουδούν τραγούδια του ΕΑΜ ΕΛΑΣ, είναι εντός του δημοκρατικού πλαισίου; Και ποινικοποιούμε τον "ύμνο" της Χούντας; Ξέρει κανείς σας καταρχήν, ποιος είναι ο ύμνος της Χούντας; Ποιο τραγούδι εννοούν, ή απλά φαφλατίζουν για να έχουμε κάτι να ασχολούμαστε; Και για να καταλάβω, υπάρχουν τραγούδια που επιτρέπεται να τραγουδάμε και τραγούδια που απαγορεύεται; Στη Δημοκρατία; Γιατί αυτό που υπονοείτε όλοι ως ύμνο της χούντας, είναι απλά ένα τραγούδι σύνθεσης Γ. Οικονομίδη-Γ. Κατσαρού. Έλεος!

    • αχορταγος avatar
      αχορταγος @ Μάρκος 28/11/2011 14:41:56

      Ο φασισμος δεν έιναι άποψη είναι αρωστια αντικοινωνικης συμπεριφοράς. Γι΄αυτό άλλωστε όλα τα δημοκρατικά κράτη τον έχουν απαγορεύσει.

  22. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 27/11/2011 02:24:12

    ...εντάξει , εντάξει ο Καραμανλής . Αυτός που του έπεφτε μακριά η Κύπρος ! Που αποκατέστησε όλους τους πολιτικούς κρατούμενους και δημιούργησε νέους! που φυλακίστηκαν όλοι έκτος από τους αρχηγούς του στατού που πρόδωσε την Κύπρο! Αλλά ξέχασα αυτοί τον έφεραν δεν μπορούσε να τους κατηγορήσει.
    Αχ και να ανοίξει ο φάκελος της Κύπρου. Θα πέσει πολύ γέλιο και πολύ κλάμα για τον "εθνάρχη" και την παρέα του.

    • dorieus avatar
      dorieus @ Γιαννης Ν. 27/11/2011 18:30:33

      Νά ἀνοίξη ὁ φάκελλος τῆς Κύπρου ? Μά αὐτό καίει. Δέν τούς ρωτᾶς καλλίτερα, γιατί ἔκλεισαν τόν Ἐλεύθερο Τύπο ὅταν δημοσίευσε τήν ἐπιστολή Ἀλφαντάκη, τήν δεκαετία τοῦ 70? Ἀλλά ξέχασα ὁ Εὔελπις τούς μάρανε, γιατί ἡ δημοκρατία τρέχει ἀπό τά μπατζάκια τους.

  23. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 27/11/2011 02:25:56

    Yπόσταση στην βρώμικη επιχείρηση υπονόμευσης των Ε.Δ. από τους Γ. Παπανδρέου και Π.Μπεγλίτη, με τους ισχυρισμούς του πρώτου στις Κάννες περί «απόπειρας πραξικοπήματος» από τις Ένοπλες Δυνάμεις, έδωσε πριν λίγο με ανακοίνωσή του, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, ίσως πέφτοντας σε μια καλοστημένη παγίδα από το "πράσινο" σύστημα Μπεγλίτη που κυριαρχεί στο υπουργείο Άμυνας.
    Το σύστημα Μπεγλίτη που εκφράζεται κατά κύριο λόγο από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ, ο οποίος στην ημερήσια διαταγή του είχε μιλήσει ως να απευθυνόταν σε υποψήφιους πραξικοπηματίες, όπως είχε αποκαλύψει το defencenet.gr.

    Tα γεγονότα έχουν ως εξής: Υποτίθεται ότι στις 17 Νοεμβρίου, μετά την ομιλία στην Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων για την επέτειο της εξέγερσης κατά της Χούντας, ο Αρχηγός της 4ης Τάξης δηλαδή ο καλύτερος σπουδαστής που αντιπροσωπεύει τον «αφρό» των νέων Ελλήνων αξιωματικών του Στρατού, κάλεσε μια ομάδα Ευέλπιδων στο Αμφιθέατρο για να τους κάνει … κατήχηση υπέρ της Χούντας! Και κατά αυτούς που έδωσαν την πληροφορία να ψάλει και τον ύμνο της 21ης Απριλίου!

    Φοβερή σύμπτωση: Είναι ο ίδιος ο Εύελπις, ο οποίος μετά την ματαίωση της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου, οδήγησε συντεταγμένα το τμήμα των Ευέλπιδων σε αποχώρηση, ψάλλοντας όλοι μαζί την «Μακεδονίτισσα» στην παραλία της Θεσσαλονίκης!

    Κάτι για το οποίο ο Π.Μπεγλίτης είχε ζητήσει την απόταξή του (μπορεί να το βεβαιώσει ο πρώην Α/ΓΕΣ Φ.Φράγκος ο οποίος αρνήθηκε), όπως επίσης και την άμεση αποστράτευση του διοικητού της Σχολής Ευελπίδων! Τότε δεν τα κατάφεραν, αλλά το σύστημα Μπεγλίτη ξανακτύπησε τώρα.

    Δηλαδή πόσο άσχετος με τα στρατιωτικά και πόσο μίσος για τους στρατιωτικούς μπορεί να έχει κάποιος για να πει τόσο εξόφθαλμα ψέματα; Και μάλιστα διέρρεαν τα «μπεγλιτάκια» των ΜΜΕ ότι «Ο πατέρας του ήταν στρατιωτικός υπέρ των πραξικοπηματιών της 21ης Απριλίου»!

    Κατ’αρχήν ένα σημαντικό ποσοστό σπουδαστών έχουν πατεράδες που ήταν στρατιωτικοί. Δεύτερον η ηλικία ενός τεταρτοετούς είναι 22 ή 23 ετών που σημαίνει ότι γεννήθηκαν το … 1988 ή ’89, που σημαίνει ότι ο «χουντικός πατέρας» ήταν ανθυπολοχαγός περίπου 25 ετών όταν έπεσε η χούντα! Δηλαδή ένας από τους δεκάδες χιλιάδες αξιωματικούς.

    Εν πάση περιπτώσει υποτίθεται ότι κάποιοι τον «καρφώνουν» και αρχίζει σε βάρος του ΕΔΕ, η οποία σε χρόνο ρεκόρ τελειώνει και εκδίδει την ακόλουθη ανακοίνωση ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δ.Αβραμόπουλος μετά από «ενημέρωση» του Α/ΓΕΕΘΑ:

    «Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος ενημερώθηκε χθες βράδυ από τον Αρχηγό Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (Α/ΓΕΕΘΑ), για το προσβλητικό, προκλητικό και απαράδεκτο περιστατικό στη Σχολή Ευελπίδων και έδωσε εντολή να προβούν οι αρμόδιες υπηρεσίες άμεσα στις δέουσες ενέργειες.

    Ο κ. Αβραμόπουλος ζήτησε από τον Αρχηγό Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας να διαμηνύσει προς το στράτευμα και να καταστήσει σαφές, ότι δεν θα γίνεται ανεκτή οποιαδήποτε συμπεριφορά παρέκκλισης από τις αρχές της Δημοκρατίας, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της Ελευθερίας. Αρχές, επί των οποίων είναι θεμελιωμένη η Ελληνική Δημοκρατία και Κοινωνία».

    Δηλαδή η υιοθέτηση των θέσεων Γ.Παπανδρέου και Π.Μπεγλίτη, για ύπαρξη επίδοξων πραξικοπηματιών είναι κάτι παραπάνω από ευδιάκριτη! Το ότι παγιδεύτηκε ο Δ.Αβραμόπουλος είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο και βέβαια αυτό μπορεί να έχει και αποτελέσματα και στις επόμενες εκλογές, καθώς το συντηρητικό σώμα των ψηφοφόρων δεν συγχωρεί εύκολα ενέργειες κατά των στρατιωτικών.

    Ακολούθησε και η ανακοίνωση του ΓΕΣ, όπου φυσικά αποφαινόταν μάλιστα ότι όντως ο σπουδαστής έκανε αυτά που τον κατηγορούσαν.

    «Το Γενικό Επιτελείο Στρατού, ανακοινώνει σχετικά με το επεισόδιο που έλαβε χώρα την 17η Νοεμβρίου 2011 στην Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, ότι για το περιστατικό αυτό, έχει ήδη ασκηθεί αυστηρός πειθαρχικός έλεγχος, μετά από Ένορκη Διοικητική Εξέταση που διατάχθηκε από τα αρμόδια όργανα. Ο πρωταίτιος έχει απαλλαχθεί από τα Διοικητικά του καθήκοντα και παραπέμπεται στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Σχολής με το ερώτημα της αποπομπής του».

    Ακόμα όμως και αν δεν επρόκειτο για τον συγκεκριμένο αξιωματικό, πόσο πιθανό είναι λίγες ημέρες μετά την φημολογία περί πραξικοπήματος να έχει γίνει κάτι τέτοιο; Ποιοι θέλουν την πλήρη αποδόμηση των στρατιωτικών; Ποιοι φοβούνται τις Ένοπλες Δυνάμεις και θέλουν την απαξίωσή τους; Ποιοι επιθυμούν να καταρρεύσει η μοναδική όρθια κρατική οντότητα στην χώρα;

    • charulisN avatar
      charulisN @ ΓΙΩΡΓΟΣ 27/11/2011 21:59:00

      Λέτε το ραντεβού Ψυχάρη-Βορίδη –αποφοίτου του Κολλεγίου Αθηνών- στην «Αθηναϊκή Λέσχη» να είχε να κάνει με το περιστατικό της σχολής… και τη παγίδευση της Ν.Δ. ένεκα Αβραμόπουλου.
      Η ταχύτητα καταδίκης του περιστατικού από τον υπουργό, με βάση τις «πληροφορίες» του «Ψυχάρη?», υποκατέστησε τα διοικητικά όργανα της σχολής και ανέδειξε ύποπτη μεθοδολογία που έχει σαν στόχο τις δημοφιλείς ένοπλες δυνάμεις.
      Το «περιστατικό» αποτελεί φυσική συνέχεια της μπουρδολογίας του πράσινου παρακράτους που έστησε επικοινωνιακά μέχρι και πραξικόπημα με τη βοήθεια της γαλλικής ΚΥΠ!, (από δηλώσεις Μπεγλίτη σε εκπομπή στο «φιλόξενο» ΣΚΑΙ).
      Για την ιστορία, όποτε διαχρονικά η πολιτική ελίτ χρησιμοποιούσε τις ένοπλες δυνάμεις η πατρίδα μας έμπαινε σε συμφορές.
      ΥΓ 1. Εκεί στη Ν.Δ. ξυπνάτε! Πως θα κυβερνήσετε σε 2-3 μήνες. Έχετε αναλογιστεί, τι παγίδες ετοιμάζουν η οικογένεια Δρακουμέλ με τον τηλελαγό…
      ΥΓ 2. Ο Μπουμπούκος στη Μυτιλήνη έτυχε ένθερμης υποδοχής. Τον κυνηγούσαν… για αυτόγραφα.
      ΥΓ 3. Όπως είναι γνωστό κάθε ένοχος έχει δικαίωμα απολογίας. Ευτυχώς, ακόμα, δεν έχουμε «δημοκρατία» τύπου Χότζα.
      ΥΓ 4. Το «Πρώτο Θέμα» μπήκε στην αντεπίθεση με τις νοστιμιές της Μαρίκας.

  24. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/11/2011 02:35:43

    "Ποιοι φοβούνται τις Ένοπλες Δυνάμεις ;"

    Έλα ντε.
    Αδελφέ,τα είπες ΟΛΑ!

  25. torn avatar
    torn 27/11/2011 02:58:13

    Αν ο αρχηγός των ευελπίδων τραγούδησε τον ύμνο της χούντας να τιμωρηθεί, και για λόγους ουσίας και κυρίως λόγω ευήθειας γιατί θα έπρεπε να διαθέτει την κοινή λογική ότι αυτό θα διαρρεύσει. Στο πυρ το εξώτερο λοιπόν ο 22χρονος εύελπις.
    Ήθελα να ήξερα όμως:
    -Αυτοί που πρόδοσαν την Κύπρο πώς τιμωρήθηκαν;
    -Αυτοί που φέσωσαν την Ελλάδα για 10 γενιές πώς τιμωρήθηκαν;
    -Αυτοί που έκαναν καθεστώς την αναξιοκρατία, το βόλεμα, τον ωχαδερφισμό πώς τιμωρήθηκαν;
    -Αυτοί που τα έφαγαν πώς τιμωρήθηκαν;
    -Αυτοί που κατέστησαν ελληνικό έδαφος γκρίζα ζώνη πώς τιμωρήθηκαν;
    -Αυτοί που πρόθυμα παρέδωσαν στον "εχθρό" τον εχθρό του πώς τιμωρήθηκαν;
    -Αυτοί που υπόσχονταν καλύτερες μέρες και κέρδιζαν εκλογές με το "λεφτά υπάρχουν" πώς τιμωρήθηκαν;
    Ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στο αλεύρι...

    • dorieus avatar
      dorieus @ torn 27/11/2011 18:21:39

      Ἀπαιτήσεις. Μήν ζητᾶς τόσα πολλά φίλε μου.

  26. Pluto avatar
    Pluto 27/11/2011 05:04:59

    Eντύπωση μου κάνει οτι δεν αναλογίζονται όσοι ξεσπαθώνουν υπέρ του Εύελπι ότι μετά 3 καί πάνω χρόνια σπουδών έχει τέτοια πολιτική ακρισία καί μυωπία ώστε να θεωρεί λύση στα σημερινά προβλήματα της χώρας την επιστροφή στο καθεστώς Παπαδόπουλου -Ιωαννίδη. Δηλάδή να φύγουμε από τους προδότες του σήμερα καί να πάμε στους επίσης προδότες του χθές! Αν έχει τέτοια περιορισμένη πολιτική αντίληψη ο κατά τεκμήριο καλύτερος (ή με καλύτερους βαθμούς -γιά ν` ακριβολογούμε) ,καταλαβαίνετε την ανεπάρκεια της Σχολής. .Μπούφους παράγει,όχι αητούς.......
    Τα αναμφισβήτητα εγκλήματα του σημερινού πολιτικού προσωπικού θα έπρεπε ν` αναλύονται με ψυχραιμία ,διορατικότητα καί ενάργεια από τους αυριανούς ηγήτορες του στρατεύματος ,ώστε να έχουν το σθένος καί την ικανότητα ν` αντιμετωπίσουν πολιτικές ηγεσίες τύπου Ιμίων αύριο καί να προστατέψουν την πατρίδα καί το έθνος. Εχουμε βαρεθεί από κομματικοποιημένους ,δίχως πολιτική κρίση καί σκέψη αξιωματικούς που είναι εύκολη λεία για τους αντιπάλους της χώρας (βλ.Παπαδόπουλος στην Κεσάνη το` 67 που μετά απέσυρε την μεραρχία από την Κύπρο,Ιωαννίδης που τον τύλιξε καί τον κατηύθυνε στην προδοσία ο Αβρακώτος της CIA τον Ιούνη-Ιούλη του `74.)
    Γιά τον Εύελπι αυτόν δεν χρειάζεται βεβαίως εκδικητικότητα αλλά συμπάθεια γιά την κατάστασή του καί κυρίως την ανεπάρκειά του.Είναι μόλις 22 χρονών καί θύμα της Σχολής που έτσι την έχουν φτιάξει οι αρχαιότεροί του,αυτοί που τώρα θα του πάρουν το κεφάλι για να καλύψουν τα δικά τους χάλια,τα προσκυνήματα,τις κατουρημένες ποδιές που φίλησαν για να "ηγούνται " σήμερα ενός στρατού με τόσα προβλήματα καί αναποτελεσματικότητες....
    Αν κάποιος πρέπει να παραιτηθεί είναι αυτός που κατ` εξοχήν απέτυχε, δηλ..ο Διοικητής της Σχολής Ευελπίδων (εκτός αν είναι πολύ πρόσφατα τοποθετημένος).

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Pluto 27/11/2011 09:21:01

      "έχει τέτοια πολιτική ακρισία καί μυωπία ώστε να θεωρεί λύση στα σημερινά προβλήματα της χώρας την επιστροφή στο καθεστώς Παπαδόπουλου -Ιωαννίδη".
      Δεν εχει πολιτικη ακρισια και μυωπια, απλα φαντασιωνεται εντιμους αξιους και ικανους να κυβερνουν τη χωρα, οποια ουτοπια.

  27. Νικος avatar
    Νικος 27/11/2011 05:26:10

    ο ρόλος του συγκροτήματος τ Λαμπρακη και Ψυχαρη γνωστός και βρώμικος επι δεκαετιες!και κάτι ακόμα, με ποιον και πως έκανε διδακτορικό ο γιος Ψυχαρη;τι σχέση είχε με προμήθειες δεκάδων εκατομμυρίων έργων πληροφορικής;ας βγουν στον αέρα οι βρώμικες τους και ας αφήσουν τους μύθους κινδύνου απο ένα 22 χρόνο....!θυμιζω δε ότι το 1982 έτσι είχαν κάνει θέμα στην ευελπιδων με τον τότε αρχηγό Φαραντατο, ο άνθρωπος ξέρω συνεχίζει; Την καριέρα του και δεν τον άκουσα να κάνει κανένα πραξικόπημα !!!!!

  28. Σχολες... avatar
    Σχολες... 27/11/2011 09:45:50

    προιον και συ αδελφε εισαι, αλλων "σχολων", μεταπρατης αθελητος εξ ισου ανοητων "σεβαστικων"!
    Παντα με την βεβαιοτητα οτι ο Ευελπις , ο συγκεκριμενος, της 28ης Οκτωβριου, που ολοι οι γνωριζοντες περιμεναν πως θα ...συνετισθει ωστε να μη ξανατραγουδησει το εθνικοφασιστικο " Μακεδονια ξακουστη", εν οψει μαλιστα της αποφασης στην Χαγη, για τα δικαια των Σλαυων, ΤΡΑΔΟΥΔΗΣΕ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ!

    Αυθεντια ιστορικη και αναντιρρητη!
    Μετρησου λιγο!

  29. Προμηθέας avatar
    Προμηθέας 27/11/2011 10:08:29

    Το σίγουρο είναι πως το "σύστημα" έπαθε ταράκωλο όταν αντιλήφθηκε πως χιλιάδες ήταν οι Έλληνες που πήραν στο κυνήγι τα κάθε λογής λαμόγια. Και σίγουρα η συντριπτική πλειοψηφία όσων κατέβηκαν στις παρελάσεις κρατώντας Ελληνικές σημαίες δεν ήσαν αριστεροί.
    Η ΔΌΛια συνταγή λοιπόν είναι μία: όποιος κρατά σημαία ή επικαλείται τα εθνικά σύμβολα είναι χουντικός!
    Ε όχι, ως εδώ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/11/2011 10:27:15

    Aυτό τραγούδησαν;
    «Μεσ’ στου Νοέμβρη τη γιορτή, το μέλλον χτίζει η νιότη

    με εργάτη αγρότη φοιτητή

    και πρώτο το στρατιώτη

    αδελφωμένοι δυνατοί για μια Ελλάδα πρώτη»

    • Γιώργος Χρήστου avatar
      Γιώργος Χρήστου @ αλλενάκι 27/11/2011 11:40:20

      Η δικτατορία ήταν μιά επώδυνη άτεχνη και αποτυχημένη προσπάθεια να συγκρατηθεί η διάλυση της Ελλάδας από καποιους που καταλάβαιναν που πήγαιναν τα πράγματα από τους τότε "δημοκράτες" δηλαδή τις φαμίλιες και τα λαμόγια. Εκτοπίστηκαν, εργάστηκαν συστηματικά στην "εξορία", ξαναγύρισαν πίσω, εξουδετέρωσαν τους εχθρούς τους και ολοκλήρωσαν το έργο τους. Πιθανόν ο αγανακτισμένος λαός να τους περιθωριοποιήσει πάλι, χωρίς δικτατορία αυτή τη φορά, αλλά θα ξανάρθουν γιατί μεταμφιέζονται σάν τους χαμαιλέοντες.

  31. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 27/11/2011 10:45:54

    Οι "αποκαλύψεις" αυτές σκοπό έχουν να συσπειρώσουν την εκλογική βάση του ΠΑΣΟΚ με το στερεότυπο της πιθανότητας πραξικοπήματος, όπως έπραττε στις Κάννες ο ΓΑΠ ευτελίζοντας διεθνώς την χώρα. Η Κεντροαριστερά δεν έχει κανένα επιχείρημα πλέον, καθώς δεν μπορεί να εγγυηθεί ούτε κράτος πρόνοιας ούτε μαζικούς διορισμούς στο Δημόσιο, για αυτό χρησιμοποιεί εκφοβισμούς.
    Η είδηση είναι κατασκευασμένη στο πνεύμα της συνεχούς προσπάθειας να δημιουργηθεί εμφυλιοπολεμικό κλίμα: ο Μπεγλίτης προ μηνών μιλούσε για κίνδυνο πραξικοπήματος αρκετές φορές, το επανέλαβε ο ΓΑΠ στις Κάννες, συνεχίζουν ακόμη και σήμερα. Ο πανικός του καταρρέοντος ΠΑΣΟΚ είναι έκδηλος. Όταν ένας πολιτικός χώρος δεν έχει επιχειρήματα και προσπαθεί να εκφοβίσει -όπως στο παρελθόν οι εθνικόφρονες που από ένα σημείο και μετά εργαλειοποίησαν τον αντικομμουνισμό και έχασαν κάθε επιχείρημα- αυτό είναι ένδειξη της επικείμενης πολιτικής κατάρρευσης.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 27/11/2011 15:40:18

      Ακριβώς! Και καλά, ο νεαρός έχει το ελαφρυντικό της απειρίας του λόγω ηλικίας . Μα κανένας δεν βλέπει το προφανές ; Τόσα χρόνια ΠΑΣΟΚ, κανένας δεν καταλαβαίνει την τακτική του; Και μ'αυτό, κυρίως αναφέρομαι σέ όσους δικούς μας έπεσαν στη παγίδα...... Και όχι μόνο γι'αυτό το γεγονός , αλλά και για ότι συμβαίνει καιρό τώρα....

  32. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/11/2011 10:54:10

    Το Βήμα έχει παράδοση στο συγκεκριμένο θέμα. Το παίζει δημοκρατικό αλλά επί χούντας μια χαρά συνεργάστηκε και σύμφωνα με ορισμένες αποκαλύψεις της εφημερίδας ΤΟ ΠΑΡΟΝ η ιδιοκτησία του είχε στενές επαφές με τους ιθύνοντες της δικτατορίας πριν την τραγωδία της Κύπρου και την υποκίνηση πραξικοπήματος του Σαμψών κατά του Μακαρίου

  33. karenin avatar
    karenin 27/11/2011 11:13:47

    Είδηση είναι το γεγονός που απασχολεί και αφορά πολύ κόσμο. Τ ο βήμα το υπερπρόβαλε γιατί χρειαζόνταν πιασάρικο θέμα, να σωθεί απο κυκλοφοριακή κατρακύλα που έχει τελευταία. Μην δώσουμε λοιπόν διαστάσεις που δεν έχει.

  34. Γιανκούκος avatar
    Γιανκούκος 27/11/2011 11:19:40

    Ε ρε με τι ασχολείται ο κόσμος...
    Ο ΓΑΠ ήθελε αποποινικοποίηση του χασίσ αλλά με πάτημα τη χούντα μερικοί άλλοι έφεραν αποποινικοποίηση σε όλα τα άλλα.

  35. andreas gr avatar
    andreas gr 27/11/2011 11:46:49

    Σε περιπτωση επιστρατευσης να μην με καλεσουν,θα λιμαρω νυχια.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ andreas gr 27/11/2011 13:11:26

      χαχα! καλο!

  36. Makis avatar
    Makis 27/11/2011 11:56:30

    Με ποιο δικαίωμα αντιδρά ο κ. Αβραμόπουλος όταν στην κυβέρνηση τής οποίας είναι υπουργός, συνυπουργεύει κομματικό στέλεχος της ΕΠΕΝ;
    Θα ασκήσει δίωξη εναντίον τού ευέλπιδα και μετά θα πάει στο Μαξίμου για καφέ και κοζερί με τον Βορίδη;

  37. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 27/11/2011 12:54:10

    Το ΒΗΜΑ δεν ηταν μια απο εκεινες τις εφημεριδες που εγραψαν τοτε για την "ιστορικη" συναντηση Καραμανλη με τον Ερτογαν που ποτε δεν εγινε????

  38. ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
    ΤΙΜΑΙΟΣ 27/11/2011 12:59:26

    Το ΒΗΜΑ δεν ηταν μια απο τις εφημεριδες που πριν λιγα χρονια εφηυρε την συναντηση του "βλοσυρου και αμιλητου" Καραμανλη με τον Ερτογαν που ποτε δεν ελαβε χωρα???

  39. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 27/11/2011 13:12:33

    να καταλαβω η 17 Νοέμβρη (οχι η τρομοκρατική ) είναι εθνική εορτή όπως η 28 Οκτωβρίου η η 25 Μαρτίου; Από πότε; έχει ψηφιστεί από το Ελληνικό κοινοβούλιο;

  40. dimis avatar
    dimis 27/11/2011 14:09:09

    Παιδιά, ποιός διαδίδει αυτές τις φαιδρες ανοησίες περι του Ψυχάρη ως συμβουλάτορα του Αντώνη μας; Δεν πρέπει να μείνουν αναπάντητες.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ dimis 27/11/2011 14:13:15

      Είσαι σίγουρος ότι είναι αηδίες; Μακάρι να είναι, αλλά εγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρη. Εάν ισχύει, σκ..τά στα μούτρα τους κι αυτών.

      • dimis avatar
        dimis @ Bloody_Ophelia 27/11/2011 17:05:41

        Νομιζω οτι ο factorx ειναι ο καταλληλότερος να ξεκαθαρίσει οτι ειναι μπαρουφα.

    • dorieus avatar
      dorieus @ dimis 27/11/2011 18:50:02

      Δέν εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Ψυχάρης ἀλλά ὁ γιός του Ἀνδρέας, διπλωμάτης καρριέρας. Τώρα πῶς εἶναι δυνατόν δημ. ὑπάλληλος, γόνος δημοσιογράφου ἀντιπολιτευομένης τήν παράταξη ἐφημερίδος καί μάλιστα νά ανήκη στόν ἁμαρτωλό ΔΟΛ ,νά εἶναι συμβουλάτορας τοῦ ἀρχηγοῦ τῆς ἀξιωμ.ἀντιπολιτεύσεως, εἶναι ἄλλη ἱστορία. Πιθανόν γιατί εἶναι καί αὐτός συντοπίτης μας ἀπό τήν Πῦλο. Αὐτό βέβαια δέν ἀποτελεῖ δικαιολογία σέ καμμία περίπτωση. Μάλιστα στό διαδίκτυο ἔχουν ἀναρτηθεῖ μερικά δύσκολα ἐρωτήματα σχετικά. Δηλαδή ὁτι ὁ Ψυχάρης Ἀ. θά κατέλθη ὑποιψήφιος τῆς ΝΔ, ἄν εἶναι μέλος τῆς ΝΔ καί ἀπό πότε, κλπ.

  41. sitting duck avatar
    sitting duck 27/11/2011 14:44:12

    Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία και μη γελιέστε. Την είχανε στημένη στο πιτσιρικά από την παρέλαση. Δεν τους έκανε το κέφι και κάπως έπρεπε να την πληρώσει. Η υπόθεση θέλει διερεύνηση σε βάθος. Γιατί μυρίζει μακρυά ότι πρόκειται για "στήσιμο". Διάβασα και το σημερινό άρθρο του άθλιου Ψυχάρη και νόμισα ότι άκουγα τις ερπύστριες των τάνκς στους δρόμους. Ντροπή! Πλήρης αποπροσανατολισμός από την σημερινή Χουντάρα των εντολοδόχων του 4ου Ραιχ!

  42. Πέτρος avatar
    Πέτρος 27/11/2011 14:54:17

    Πάντως φάκτορα, όταν γράφεις δυο πόστ για το θεμα και βλέπεις 7 στους 10 να υπερασπίζονται την πράξη, τότε είτε ο αποπροσανατολισμός συμπεριλαμβάνει και στημένα σχόλια στο antinews, είτε υπάρχει πράγματι ενα πρόβλημα.

    • factorx avatar
      factorx @ Πέτρος 27/11/2011 15:13:20

      Φυσικά και υπάρχει πρόβλημα. Όπως είναι γεγονός ότι η ακροδεξιά έχει εκσυγχρονιστεί τεχνολογικά, αλλά παρόλα αυτά δεν βλέπει πέρα από την μύτη της και μια ζωή την χρησιμοποιούν για τα παιχνίδια τους

  43. Orestios avatar
    Orestios 27/11/2011 15:01:48

    Ο Αβραμόπουλος δεν θίγεται από την συνύπαρξη του με τον δηλωμένο εκφραστή της Χούντας Βορίδη, αλλά ενοχλείται με ένα δημοσίευμα του Βήματος, που όλοι ξέρουμε πόσο αφερέγγυο είναι (δες συνάντηση ΚΚ και Ερντογάν στα εγκαίνια του Μουσείου της Ακρόπολης)

  44. efedros avatar
    efedros 27/11/2011 15:07:33

    Φοβικά και ύποπτα δημοσιογραφικά κλισέ του ΒΗΜΑΤΟΣ, που ανακάλυψε στον ΕΣ ομάδες αποσταθεροποίησης από 22χρονα, εν έτει 2011. Ας μην αποπροσανατολιστούμε από τα πραγματικά προβλήματα και όσους αποσταθεροποιούν τη δημοκρατία μας. Τα πανεπιστήμια είναι γεμάτα από φλογερούς οπαδούς των πιο απολυταρχικών καθεστώτων και με κάθε ευκαιρία Γεν. Συνέλευσης ακούμε/ακούγαμε τα κυρήγματα του Στάλιν και λοιπών των αδελφών. Απο εκει ξεπηδούσαν τα λεβεντόπουλα με τις μολοτοφ, για να κάψουν τη Βουλή και ότι άλλο στοιχείο αστικής δημοκρατίας υπάρχει. Ας αναζητηθεί εκεί το πρόβλημα και όχι στους αρίστους της ΣΣΕ, που σε λίγο θα τους ζητηθεί να ηγηθούν ένοπλων τμημάτων στον Έβρο και σε νησιά, για να μπορεί ο κάθε προβοκάτορας του ΒΗΜΑΤΟΣ να γράφει ελεύθερα. Φυσικά, και οι σώφρονες αξκοι της ΣΣΕ θα πρέπει να ψαλιδίσουν τον ανιστόρητο ενθουσιασμό μερικών πιιτσιρίκων της ΣΣΕ, ρίχνοντας και καμμιά σφαλιάρα αλλά, ξαναλέω : ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Χαίρετε.

  45. ΤΙΜΩΡΟΣ avatar
    ΤΙΜΩΡΟΣ 27/11/2011 15:10:08

    ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΤΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΟΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΛΑΚΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΛΙΓΟΙ ΕΘΙΞΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ 22ΧΡΟΝΟΣ ΕΥΕΛΠΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ.

  46. andreas gr avatar
    andreas gr 27/11/2011 15:21:32

    Διωξαμε τον Βασιληα που ηταν ενας και πολυτεκνος και φεραμε τους 300 μετα των συγγενων τους και καθομαστε και ασχολουμαστε με το παιδακι γιατι παιδακι ειναι ακομα λες και λυσαμε ολα τα αλλα μας προβληματα.Και στο φιναλε εγω δεν την εζησα την χουντα αλλα οτι εργα κανουν οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ μας ολα ειναι βασισμενα σε σχεδια της χουντας, ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΗΦΙΣΟΥ ..........Αυτοι Ολυμπιακους αγωνες κανανε και ριμαξανε την Ελλαδα,ολοι τους πλεον δεν ξεχωριζω κανεναν.Ολα τα αλλα ειναι για αποπροσανατολισμο και για να μας κρατανε απασχολημενους.

  47. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 27/11/2011 16:51:31

    Να πείτε στον Κο Αβραμόπουλο και στο εγχώριο ψευτοπροοδευτικό κατεστημένο ότι ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!!!!!

  48. Tonia G. avatar
    Tonia G. 27/11/2011 17:08:02

    Χούντα σημαίνει κυβέρνηση που προήλθε χωρίς εκλογές, χωρίς την νομιμοποίηση των πολιτών δηλαδή". Κατά συνέπεια δεν ξέρω ποιοι τραγουδάνε χουντικά τραγούδια.... ξέρω όμως ποια Κυβέρνηση είναι ΧΟΥΝΤΙΚΗ!!!
    Γι' αυτό ο Αντώνης πρέπει άμα τη λήψη της 6ης να την "κάνει" ταχύτατα...

    • CORMORAN avatar
      CORMORAN @ Tonia G. 28/11/2011 08:30:01

      +1.000

  49. ant95388 avatar
    ant95388 27/11/2011 17:09:17

    Επιτέλους!Έγινε η αρχή να πληρώσει πρώτα γιατί γεννήθηκε Έλληνας ο αυριανός Ανθυπολοχαγός γιατί μας έβαλε η συμπεριφορά του στο Μνημόνιο, γιατί οικογένειες είναι χωρίς τα βασικά είδη διατροφής ,γιατι έφαγε τόσες μίζες και δεν έδωσε ούτε ένα λεπτό στους ΗΡΩΕΣ ΨΥΧΑΡΗ ,ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟ κλπ,γιατί απαξίωσε την ψήφο του Έλληνα και έκανε κυβέρνηση ΠΑ΄ΔΗΜΟΥ,γιατί πούλησε τους δρόμους στα λαμόγια,για τόσα άλλα που άν τα γράψω δε θα τελειώσω ποτέ την ανάρτηση του σχολίου!ΓΔΑΡΤΕ ΤΟΝ !ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ!

  50. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 27/11/2011 17:13:04

    Ας δεχθούμε οτι ο νεαρός δεν φταίει και οτι παρασύρθηκε.
    το ερώτημα είναι ποιος φταίει και παρουσιάζονται τέτοια φαινόμενα;
    Προφανώς η παιδεία του νεαρού.
    Αλλά η παιδεία από που εκπορεύεται;
    Από την οικογένεια , τα σχολεία, την εκπαίδευση (στρατωτική εν προκειμένω), την πληροφόρηση, την κοινωνία, τα κόμματα, τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης, την διανόηση, την διακιοσύνη τους κατά καιρούς κυβερνήσαντες και κυβερνώντες, την εκκλησία, κλπ.
    Να ξεκινήσουμε λοιπόν να τιμωρούμε από την αρχή ή από το τέλος;
    Χρειάζεται η τιμωρία, όντως και να πέσει βαριά στα κεφάλια αυτών που φταίνε πραγματικά.
    Αλλά δεν είναι μόνο ο παραδειγματισμός που αποτρέπει αυτά τα θλιβερά φαινόμενα.
    Μήπως θα έπρεπε να ξεκινήσουμε να μορφώνουμε τα παιδιά μας, οχι με στείρες γνώσεις αλλά με ηθικές αρχές και δημοκρατικές αξίες;
    Μήπως πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά μας οτι εδώ γεννήθηκε η Δημοκρατία;
    Μπας και γίνουμε όλοι σοφότεροι, δικαιότεροι, ελεύθεροι και υποστηρηκτές της δημοκρατίας;

  51. kkourk avatar
    kkourk 27/11/2011 18:00:16

    Για μένα κάτι ραμολιμέντα δημοσιογράφοι, που έχουν φάει τον άμπακο, βλέπουν ακόμη και στον ύπνο τους χουντικά σταγονίδια και χούντες, γιατί φοβούνται μήπως αυτοί και το συνάφι τους χάσουν την μάσα. Μας δουλεύουν !!!

  52. Νίκος Καραβαζάκης avatar
    Νίκος Καραβαζάκης 27/11/2011 18:26:52

    http://vimasaronikou.wordpress.com/2011/11/22/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b4%ce%b5%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%83-%ce%b5%ce%b8%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b7%cf%83-%ce%b5%ce%bd%ce%bf%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1%cf%83/
    Τυχαία, άραγε, γίνεται η ανακάλυψη "χουντικών"; Μήπως ο νεαρός υποστεί πραγματική χουντική μεταχείριση;Μήπως τρέμουν οι τύραννοι της υποδουλωτικής συγκυβέρνησης την λαϊκή αντίδραση-συσπείρωση; Το αντίθετο θα καταφέρουν...

  53. Νίκος Καραβαζάκης avatar
    Νίκος Καραβαζάκης 27/11/2011 18:56:49

    Έχουμε αντισυνταγματική κυβέρνηση.
    Μας γονάτισε αντισυνταγματικό μνημόνιο.
    Πού είναι η χούντα; Στη Βουλή ή στη ΣΣΕ;
    Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι!

  54. Apatsi avatar
    Apatsi 27/11/2011 19:08:45

    Το έγραψα κι αλλού και το επεναλαμβάνω. Όλα όσα έγραψε το Δόλιο βήμα, είναι
    1.προϊόν δόλου
    2. Ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα
    Είναι γνωστό το πώς γίνονται οι ΕΔΕ, το πως και το γιατί διατάσονται, σε ποιούς ανατίθενται, και ποιοί μάρτυρες θα καταθέσουν.
    Έτσι,
    1. Δεν έχω καμμιά μα καμμιά εμπιστοσύνη σε άτομα που απαρτίζουν την σημερινή ηγεσία (τόσο ως προς τον τύπο, όσο και ως προς την ουσία), όταν ο ίδιος ο Α/ΓΕΕΘΑ αναφέρει σαφέστατα στην ημερησία διαταγή ανάληψης των καθηκόντων του, ότι θα πολεμήσει ΄ΟΠΟΙΟΝ ΣΚΕΦΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ, χωρίς να διευκρινίζει ξένο ή ντόπιο. Με μιά διατύπωση που παραπέμπει ευθέως σε άλλες εποχές αλλά με μανδύα κοινοβουλευτικό. Νομίζω λοιπόν ότι η ιστορία που περιγράφει το Δόλιο βήμα είναι η επι του πρακτέου διατύπωση των όσων θέλησε να πεί εκείνη την ημέρα.
    2. Θέλω να ξέρω υπό ποιές συνθήκες διετάχθει η ΕΔΕ, και ποιός την έκανε, με όλα τα υπόλοιπα.
    3. Θεωρώ ότι ποιό ανόητο μπορεί να καταλογίσει κάποιος σε έναν αρχηγό τάξης, δηλαδή να προβεί σε μιά ενέργεια όταν γνωρίζει πολύ-πολύ καλά ότι ζεί σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου ""συνάδελφοι"" περιμένουν την ευκαιρεία να τον ""κουρέψουν""" ΄προκειμένου να αναδειχθούν οι ίδιοι. Τί είχε να κερδίσει από μιά τέτοια ενέργεια? Μήπως λοιπόν πρέπει να ψάξουμε κάποιον που ανέλαβε να στήσει κάτι, τη στιγμή που θα ήταν κοντά ο αρχηγός και ίσως μιά κουβέντα με το κατάλληλο ρετουσάρισμα να έγινε τροφή για το Δόλιο βήμα? Να θυμήσω το τί είπε ο δικός μας αρχηγός θέλοντας να περιγράψει το πόσο επικίνδυνος είναι ο ΓΑΠ στις κουβέντες που του λές αφού απομονώνει ότι θέλει και παρουσιάζει άλλα αντ' αλλων. Το παράδειγμα με το κόκκινο κρασί.

  55. appat avatar
    appat 27/11/2011 22:20:55

    Το παλικάρι είναι εύκολος στόχος από τους Δημοκράτες γιατί δεν μπορεί να αμυνθεί και γιατί όλοι μας έχουμε δεχτεί παθητικά ότι η μεταπολίτευση δεν έχει ευθύνες για την κατάντια του τόπου.Το κάθε τι που θυμίζει στους πολιτικούς τα λάθη τους και τις ευθύνες τους του βάζουμε μια ταμπέλα ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ και καθαρίζουμε.Μην ξεχνάτε τα παλικάρια από τα Ο.Υ.Κ. που δικάζονται για τα συνθήματα στην παρέλαση.Να μη ξεχνάμε ότι τώρα υπάρχει πραγματική χούντα με το μανδύα της δημοκρατίας.Έχουμε οικονομική δικτατορία που είναι η χειρότερη μορφή καταπίεσης.Ποιος από εμάς αισθάνεται ελεύθερος ότι έχει καταλυθεί η δημοκρατία, η χώρα βρίσκεται υπό κατοχή,τα ΜΜΕ προπαγανδίζουν καθημερινά μεγαλώνοντας και φουσκώνοντας ασήμαντα θέματα ή αποκρύπτουν παραβιάσεις, συνθήκες και συμφωνίες επιβαρυντικές για τη χώρα.Ποιος αισθάνεται ελεύθερος όταν οι τράπεζες τηλεφωνούν καθημερινά και απειλούν, βρίζουν και εκβιάζουν τους οφειλέτες.Ποιος από εμάς αισθάνεται ελεύθερος όταν δεν έχουμε βιβλία στα σχολεία αλλά φωτοτυπίες, 30-35 παιδιά σε κάθε αίθουσα και ποσοστό πάνω από 50% αλλοδαπά παιδιά .Ποιος αισθάνεται ελεύθερος όταν διάφορες συντεχνίες για δικά τους συμφέροντα και βάζουν διακόπτες, κλείνουν αεροδρόμια, λιμάνια κτλ. όχι λοιπόν κύριοι, αν αυτό το σύστημα που έχουμε στην Ελλάδα είναι δημοκρατία, τότε να τη χαίρεστε και να συνεχίσετε να πυροβολείτε τον Εύελπιο ."ΒΆΛΤΕ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΉ, ΚΙΝΔΥΝΕΎΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ."

  56. pascal avatar
    pascal 27/11/2011 22:53:29

    Αγαπητε Γιωργο, τα πες ολα δε χρειαζεται περισσοτερο σχολιασμο....οποιος θελει να δει, βλεπει τις τρομακτικες συμπτωσεις που εχουμε εδω και το οτι ο πραγματικος στοχος ειναι να δηημιουργησουν εναν φοβο πραξικοπηματος απο το πουθενα. Δηλαδη θελετε χουντα στρατιωτικων η εμας την οικονομικη χουντα. Αντε για την οικονομια και μονο της κουβεντας να δεχτω, οτι ο Καλυτερος της 4ης Ταξης ξαφνικα τρελαθηκε και αρχισε τα χουντικα...πρεπει να στιγματιστει ολος ο Στρατος?

  57. ektoras49 avatar
    ektoras49 28/11/2011 00:12:08

    άμα δεν μάθω τι ακριβώς τραγουδούσαν οι Ευέλπιδες ..... δεν αποφαίνομαι.
    Μπορεί κατά το "ΒΗΜΑ" το τραγούδι "η ΓΕΡΑΚΙΝΑ" να είναι χουντικός ύμνος. Δεν μας προσδιόρισε η εφημερίδα ποιό τραγούδι ακούστηκε.
    ΑΠΑΙΤΗΣΗ: τώρα να μας πεί ποιό τραγούδι έλεγαν οι Ευέλπιδες.
    Εγώ πάντως δεν γνωρίζω ποιος είναι ο ύμνος της 21ης Απριλίου. Ξέρει κανείς να με διαφωτίσει?

  58. ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
    ΑποΜηχανηςΦτωχος 28/11/2011 02:15:13

    Δεν γνωρίζω αν τραγουδήσανε, ποιό ακριβώς τραγούδι και τι εξέφραζε. Το απομονώνω αυτό. Από κεί και πέρα να αντιδρά κάποιος στο καραγκιοζιλίκι που λέγεται γιορτή του πολυτεχνείου και σ όλο τον γελοίο μύθο που περιβάλει την περίοδο εκείνη, είναι ένδειξη νόσου άραγε η υγείας? Να ακούμε αδιαμαρτύρητα το 2011 για τους νεκρούς του πολυτεχνείου οσάν να είμαστε λοβοτομημένοι? Να είναι πιο εύκολο να μιλήσεις στην Αμερική για εβραίους και κομμουνισμό παρά στην Ελλάδα για τα ιερά και τα όσια του πολυτεχνείου?
    Σήμερα το: "γενιά του πολυτεχνείου" αποτελεί βρισιά. Παρ όλ’ αυτά όποιος θίγει τα σύμβολά της στιγματίζεται αυτόματα. Πως να πάμε παρακάτω όταν δεν μπορούμε να αρθρώσουμε τις πιο απλές αλήθειες?

  59. CORMORAN avatar
    CORMORAN 28/11/2011 08:25:52

    θα ηθελα να μαθω επιτελους, ποσοι και ποιοι ειναι αυτοι οι νεκροι του πολυτεχνειου...

    • Παντελής Σπύρου avatar
      Παντελής Σπύρου @ CORMORAN 28/11/2011 14:18:48

      εντός ή εκτός ?

  60. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 28/11/2011 12:46:34

    Χούντες, κανονικές και κοινοβουλετικές, έχει "γευθεί" αυτός ο τόπος. Πραγματική δημοκρατία δεν έχει δεί εδώ και 180 χρόνια.

  61. Παντελής Σπύρου avatar
    Παντελής Σπύρου 28/11/2011 14:16:28

    ΑΣΧΕΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ FACTORA πως λέγεται η πρόσληψη του υιού Ψυχάρη ως επιστημονικού συνεργάτη του Αντώνη ? α) πολιτική κολοτούμπα β)συμβιβαστική φιλία γ) είμαι ίδιος με κάτι άλλους και μ αρέσει δ) διπλωματική ευφυία . Αφου λοιπόν απαντήσεις σε ποιό φλέγοντα θέματα άσε τα σταγονίδια να αιωρούνται. Στην παγίδα να ασχοληθώ με τα μικρά δεν θα πέσω, δεν με απασχολούν, οι προδότες είναι άλλοι στο κάτω κάτω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.