05/06/2011 19:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χωρίς προηγούμενο η συγκέντρωση στο Σύνταγμα (βίντεο)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kennan avatar
    kennan 05/06/2011 19:57:12

    Χαμός!!!

  2. sxolioblog avatar
    sxolioblog 05/06/2011 20:16:04

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ;
    ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΕΡΟΚΑΜΕΡΑ
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΑΘΛΙΟΙ

  3. Orestios avatar
    Orestios 05/06/2011 20:17:32

    Βρίσκομαι Σύνταγμα. Κόλαση

  4. Κρης avatar
    Κρης 05/06/2011 20:39:26

    h**p://img402.imageshack.us/img402/331/protaoiypourgoif1.jpg

    ετοιμάζονται να ''φορτώσουν''

  5. Game Over avatar
    Game Over 05/06/2011 21:28:59

    "Ντου" κάτω από το σπίτι του Ρέππα από 100 μοτοσικλετιστές...

    Από το http://kourdistoportocali.com/

    Ωρα 17.45 απόγευμα Κυριακής
    Ντου έξω από το σπίτι του Ρέππα στη Στρατηγού Καλάρη, στο Παλαιό Ψυχικό, έκαναν γύρω στους 100 μοτοσικλετιστές οι οποίοι άρχισαν να φωνάζουν "κλέφτες" και ...

    "Αλήτες, Πασόκοι κανένας δεν σας σώνει.
    "Ο λαός απαιτεί τα λαμόγια φυλακή..."Αφού έψαλαν τα κάλαντα για κάνα τέταρτο γκάζωσαν με κατεύθυνση τα σπίτια άλλων σοσιαλιστών.
    Χαμός...

  6. Κώστας avatar
    Κώστας 05/06/2011 21:38:56

    Χέστηκε ο Γιωργάκης αν μαζευτούν 100 ή 200 χιλιάδες άνθρωποι στο Σύνταγμα, Δεν υδρώνει το αυτάκι του. Αυτός προγραμματίζει το επόμενο ταξίδι του.
    "Τραβάτε Έλληνες κουπί να κάνει ο φύλαρχος σας Ski"

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Κώστας 05/06/2011 22:01:18

      ακουστηκαν συνθηματα για να παραιτηθει?
      κατι γενικοτητες για ευθυνες σε 'ολο το πολιτικο συστημα', ολοι ιδια και όμοια,
      βρηκε ο ΓΑΠ και κατα κανει - φοβαμαι δεν ξυπνησαμε ακομα

      • Εnzo avatar
        Εnzo @ rally monkey 06/06/2011 00:22:31

        εγω σε 2 με 3 μπλοκα που εκατσα ολοι φωναζαν να φυγει ο γαπ και οι πασοκοι. γιαυτους φωναζαν, δεν ακουσα κνα φωναζουν για ολους.
        πρεπει ο Σαμαρας να βγει μπροστα. μα τι κανει?
        δεν εχει καταλαβει οτι παμε για γενικο ξεσηκωμο?

  7. EPICOUROS avatar
    EPICOUROS 05/06/2011 22:12:14

    ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ Ο ΝΕΟΣ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΟΥΝ 1.000.000 ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑΝΑΛΑΤΕΣ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ EPICOUROS 05/06/2011 22:16:24

      Όλα θα γίνουν την κατάλληλη ώρα και όπως πρέπει.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Orestios 05/06/2011 22:37:28

        Μ' αρεσει η βεβαιοτητα σου
        ας δωσουμε στον ΓΑΠ λιγο χρονο- μπορει να αλλαξει πολιτικη - νεες συνταγες ποτε δεν ξερεις - μπορει να αποφασισει και να κυβερνησει !..
        Εδω ξεπουλησαν την Ελλαδα και τα καναλια - περιγραφουν την 'Πανευρωπαικη διαδηλωση'..
        μιλανε για συνθηματα εναντια 'σ'αυτους που μας εφεραν σ'αυτη την κατασταση' .. ονοματεπωνυμα δεν ακουω.. προστασια προσωπικων δεδομενων ?.. (πολυ πολιτικαλυ κορρεκτ μας κοβω..)

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Orestios 05/06/2011 22:38:41

        ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΑΔΑ? ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ?
        ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΡΙΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ.. 10 ΧΡΟΝΙΑ ΖΟΥΣΕ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ. ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΒΕΒΑΙΑ. ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ .... ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ?

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ ΑΓΡΟΤΗΣ 05/06/2011 23:14:30

          ΟΡΕΣΤΙΕ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΟ ΥΦΟΣ ΠΟΥ ΛΑΝΣΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΜΕ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ. Η ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ Η ΜΑΛΛΟΝ - ΣΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ - ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ......
          ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΛΑ,ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ TIMING ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΝΔ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

  8. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 05/06/2011 22:52:46

    "Αὑξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε"

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 05/06/2011 22:56:06

    Ήδη εκτός χρόνου είμαστε , πρόλαβαν και μας υποθήκευσαν, ενώ κοιμόμαστε. Εκλογές τώρα!

  10. Y. avatar
    Y. 05/06/2011 23:12:34

    Το κάτι άλλο στο Σύνταγμα. Οι δε δημοσιοκάφροι στα μπαλκόνια στα οτέλια, το λέϊζερ της ζωής τους. Οι οφθαλμίατροι αύριο, τζακ-ποτ

  11. igognito avatar
    igognito 05/06/2011 23:41:24

    ΑΝ ΕΙΧΑΝΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΤΟ
    ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΟΣΚΩΤΑ ,ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΡΑΞΙ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΗΝ ΤΥΝΗΣΙΑ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΚΑΝΑΝΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑΝΕ ΣΥΝΕΤΙΣΤΕΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ.ΤΩΡΑ
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕΙΣ Ο ΚΛΕΨΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΤΟΣ.ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ
    ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ.

  12. rally monkey avatar
    rally monkey 05/06/2011 23:59:55

    αυτοι που πανε να μας διαλυσουν σημερα - το προσπαθησαν και το '89
    σταθηκαμε τυχεροι τοτε 7-6
    επανηλθαν με τον ιδεοληπτικο ΓΑΠ (εκανε το λαθος βλεπεις και αφησε το ονομα του στα παιδια του..) - αυτη τη φορα μαλλον παιρνουν ρεβανς

  13. rally monkey avatar
    rally monkey 06/06/2011 00:08:19

    ..μια τρυπα στο νερο.. αυριο ειναι που ο Γιωργακης θα μας πει ποσο ηθελε και αυτος να ειναι εκει στο Συνταγμα να ενωσει τη φωνη του ..αλλα δεν μπορεσε..

  14. Κ. ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ avatar
    Κ. ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 06/06/2011 09:53:37

    παιδιά, κάθε ἄνθρωπος προσλαμβάνει τὴν πραγματικότητα προσθέτοντας καὶ τὸν προσωπικὸ ἐσωτερικό παράγοντα καὶ γιὰ αὐτὸ ὑπάρχουν μιὰ ποικιλία ἑρμηνιῶν. Τὸ πῶς ἑρμηνεύονται οἱ διαδηλώσεις τοῦ κόσμου εἶναι τὸ ζητούμενο. Ἐγὼ διαβάζω ὅτι ὁ κόσμος ἀπαξιώνει καὶ τὰ δύο μεγάλα κόμματα ποὺ κυβέρνησαν τὴν χώρα ἀπὸ τὸ 1974 καὶ μετά. Τά ποσοστά καὶ τῶν δύο (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ) εἶναι κάτω ἀπὸ 40% τοῦ ἐκλογικοῦ σώματος. Πρωτοφανές γιὰ τὰ μεταπολιτευτικὰ δεδομένα. Ποιὸς πιστεύει ὅτι τὰ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ θὰ ἐγγυηθοῦν τὸ σταμάτημα τοῦ ἐθνικοῦ μας πλοῦτου; Ποιὸς ἀπὸ τοὺς δύο ἔχει τὸ σθένος, ἀλλὰ καὶ τὴν πρόθεσι καὶ τὸ ἀξιακὸ σύστημα νὰ πεῖ ὄχι στὸ ξεπούλημα τῆς δημοσίας περιουσίας; Ποιὸς ἀπὸ τοὺς δύο θέλει ἕνα ἰσχυρό κράτος, τὸ μόνο ποὺ μπορεῖ νὰ ἐπιβάλλει κανόνες γιὰ τὴν οἰκονομία πρὸς ὅφελος τοῦ συνόλου; Τέλος, ποιὸς ἀπὸ τοὺς δύο ὑποψιάζεται τί εἶναι ὁ Ἑλληνικὸς Πολιτισμός, δηλαδὴ ὁ πολιτισμὸς τοῦ λαοῦ ποὺ θέλουν νὰ ἀντιπροσωπεύσουν; Ἡ ὑπουργὸς ποὺ προοθοῦσε τὸ περίφημο βιβλίο τῆς ἱστορίας μὲ τὸν "συνώστισμο" μήπως ἔχει πάει σπίτι της καὶ δὲν τό γνωρίζουμε; Ξέρει κανένας τους νὰ κάνει τόν Σταυρό του; Εἶναι τυχαῖο; Δὲν νομίζω!