25/06/2008 03:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χωρίς λεφτά και χωρίς …τσιγάρα. Δράμα….

Αβέβαιος για την εκτέλεση του τρέχοντος προϋπολογισμού, εμφανίστηκε στη Βουλή ο Γιώργος Αλογοσκούφης, ενημερώνοντας τα μέλη της Επιτροπής Οικονομικών. Δεν κατάλαβα; Γιατί έγινε είδηση, η δήλωση του; Υπήρχε προηγουμένως καμία βεβαιότητα περί του αντιθέτου; Είναι βέβαιος κανείς ότι μπορεί να κάνει έστω και κάτι, αυτή η κυβέρνηση; Για παράδειγμα, το μοναδικό σοβαρό και αποτελεσματικό μέτρο κατά της ακρίβειας που πήρε ποτέ, ήταν ο χθεσινός νόμος του υποδεικνυόμενου ως καταλληλότερου, με τον οποίο ποινικοποιείται το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους. Θα μειωθεί έτσι αποτελεσματικά η κατανάλωση τσιγάρων και θα κάνουμε μεγάλη οικονομία. Έχω όμως και μια άλλη απορία: Δηλαδή αν δεν θα έχουμε 300 ευρώ για να πληρώνουμε το πρόστιμο που μας περιμένει, επειδή σίγουρα θα συλληφθούμε εμείς εδώ να καπνίζουμε σε χώρους που απαγορεύεται, θα μας κλείνουν στον Κορυδαλλό; Όπως έκανε δηλαδή και εκείνος ο συνταγματάρχης που δε του άρεσε να πετάνε γόπες στο δρόμο; Πως τον έλεγαν; Πατακό;  

ΣΧΟΛΙΑ

  1. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 25/06/2008 06:46:23

    Ωχ!!!Πρέπει να σκεφτώ τρόπο να μου περισσεύουν λεφτά.
    Θα κόψω τη ζάχαρη στον καφέ, θα κόψω το γάλα, το ψωμί, τελειώνει κι η εποχή των κερασιών....θα κάνω υπερωρίες!

  2. ataktos avatar
    ataktos 25/06/2008 07:01:45

    Factorx—Σαν να λες ζήσαμε τον Πατακό
    Θα περάσουμε και την εποχή του χειρουργημένου Καραμανλή .Σωστό .

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/06/2008 08:26:28

    η απαγόρευση του καπνίσματος, ανόητες όσο και αν ακούγονται οι διάφορες πτυχές της εφαρμογής της είναι, με καθυστέρηση, το καλύτερο για την υγεία όλων, αγαπημένων προσώπων και μη. Δεν είναι πολιτικό ή πολιτισμικό ή ο,τιδήποτε. Το τσιγάρο είναι πιο εθιστικό από την ηρωίνη, και σκοτώνει. Αργά, αλλά σκοτώνει.

    (Τι έπαθε η Γι στην φωτό; πολύς ήλιος;)

  4. διατροφολόγος avatar
    διατροφολόγος 25/06/2008 08:30:12

    αφού λοιπόν διώκεται το κάπνισμα για τεκμηριωμένους λόγους , μήποωψς ήρε και η ώρα να απαγορευτούν τα πρόχεορα φαγητά τύπου "σουβλάκι" πίτσα, πίττα κλπ, αφού αυτά είναι που γεμίζουν τον κόσμο παχυσαρκία και διαβήτη, που πάει να τινάξει το ΕΣΥ στον αέρα!

    και μην ακούσω για εγκράτεια, επιλογή κλπ κλπ
    και στο τσιγάρο τα ίδια ισχύουν

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/06/2008 09:09:18

    εαν θες να το παρεις σοβαρά, διατροφολόγε, ναι, με μία διαφορά: τα σουβλάκια βλάπτουν αλλά ΔΕΝ είναι εθιστικά. Η νικοτίνη είναι από τις πιο εθιστικές ουσίες. Βιολογικά εθιστική, όχι ψυχολογικά ή σαν συνήθεια.

    δεν χαίρομαι που «διώκεται» η εθιστική ουσία, χαίρομαι που τουλάχιστον σου λένε ότι το δήθεν lifestyle του καβαλλάρη που ατενίζει το ηλιοβασίλεμα, ή της γόησσας με τις γάμπες και το λεπτό τσιγάρο, είναι πρόσκληση σε εθισμό, που σε τίποτα δεν διαφέρει από το σκουλήκι που πλασάρει περίεργα έξω από σχολεία.

    ΕΘΙΣΜΟΣ είναι η όρεξη για το απολαυστικό τσιγαράκι. ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΘΙΣΜΟΣ, πιο δυνατός από την φυσιολογική πείνα. Εχω να καπνίσω απο το 2000, και ακόμα το θέλω.

  6. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 25/06/2008 09:39:04

    Σε όλη την Ευρώπη ισχύει αυτό και είναι κανονισμός της ΕΕ. Οι καπνιστές καπνίζουν έξω πλέον. Επίσης δεν πουλάνε αλκοολ και τσιγάρα σε ανήλικους. Και τα 2 είναι σωστά.

  7. ΕΣΥΕ avatar
    ΕΣΥΕ 25/06/2008 11:14:56

    >τα σουβλάκια βλάπτουν αλλά ΔΕΝ είναι εθιστικά.
    μάλλον από πληροφόρηση έχεις μείνει στην εποχή των αρχαιοπτέρυγων.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΙΣΤΙΚΑ?

    Σε γέλασαν....

    Έχεις υπόψη σου την ουσία που παράγεται από βρώση ψημένου κρέατος, ερεθίζοντας τον ουρανίσκο, ζητώντας του κι άλλο κι άλλο... αυτή η ουσία έχει κατασκευαστεί στο εργαστήριο για να καλλιεργήσει εθισμό. Βασίζεται στου γλουταμινικό μονονάτριο. Την περιέχουν ΦΑΝΕΡΑ τα μπισκότα τύπου κράκερς με γεύση μπέικον π.χ. (ο προσδιορισμός "μπέικον" είναι μπαρούφα.. θα μπορούσαν να το έλεργαν γεύση γιοτόπια, φρουτόπια π.χ.. το λένε γεύση μπέικον για να προξενούν συνειρμούς κρέατος !), οι προτηγανισμένες πατάτες, όλα τα αλαντικά , κονσερβοειδή - παράγωγα κρέατος τύπου κορνμπηφ άντσιονμητ, γύρος που έρχεται συσκευασμένος από τη βιοτεχνία στα σουβλατζήδικα... το ρίχνουν στα μπιφτέκια των φαστφουντς κλπ.


    Είναι φυσικά καρκινονογόνα σε αυξημένη λήψη - κι είναι σωρευτική η συγκέντρωση!


    Είναι κατάσταση της τελεταίας δεκαετίας. Διακινείται χέρι χέρι το βαζάκι με την ουσία αυτή.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/06/2008 11:28:36

    Ανώνυμοι 10:53 και 11:06, μαζί σας σε όλα. Αν είχα το μαγικό κουμπί, θα εξαφάνιζα τα τσιγάρα νικοτίνης. Αν ειχα παιδάκια θα τους έκανα πλύση εγκεφάλου να μην τα πλησιάσουν, αν είχα ερωμένη θα προσπαθούσα να της αποσπάσω την προσοχή με ο,τιδήποτε προκειμένου να μην καπνίζει. Απο κει και πέρα, δεν θέλω να μου επιβάλουν κράνος, ή ο,τιδήποτε για την δικια μου προστασία.

    Οι άγγλοι λόρδοι πήγαν όπιο στην Κϊνα για να μην γυρίζουν τα καράβια τους άδεια. Θεωρώ τα τσιγάρα αντίστοιχα...αλλά οπωσδήποτε δεν σας λέω να κάνετε ή να μην κάνετε τίποτα...αν εχετε παιδάκια, μην καπνίζετε μπροστά τους

    Για τα καυσαέρια: Το αρνητικό αποτέλεσμα τσιγάρου και καυσαερίων δεν έιναι αθροιστικό, είναι πολλαπλασιαστικό. Για τις ακτινοβολίες: πόσοι απο μας μιλάμε στο κινητό μας, εκουσίως; Στην Νέα Τάξη της Νέας Υόρκης δεν πολυκαπνίζουν και ΔΕΝ κυκλοφορούν με κινητά, έχουν beepers, ελάχιστης ακτινοβολίας που σου στέλνουν μύνημα: «Πάρε την φιλενάδα σου», πας στο τηλέφωνο και αρχίζεις τα σορόπια, χωρίς μικροκυμματα.

    Η απαγόρευση του καπνίσματος ενοχλητική όσο και να'ναι κάνει καλό. Μια συμβουλή: κόψτε το το ρημάδι, μαχάιρι, και κόψτε και το φαϊ ταυτόχρονα, σε δυο βδομάδες θα αισθάνεστε καλύτερα.

    Συγνώμη για τις προτροπές...

  9. Keep Talking avatar
    Keep Talking 25/06/2008 11:38:15

    Εγω παντως βλεπω την απαγορευση του καπνισματος σαν τον 43ο οικονομικο μετρο της κυβερνησης. Σου λεει, γκρινιαζουν που γκρινιαζουν για την ακριβεια, θα τους βαλουμε και νεους τσιγαρο-φορους απο το Σεπτεμβριο, δεν τους το κοβουμε για να μην κλαινε και μας την πεφτουμε οτι πηραν τον ανηφορο τα τσιγαρα; Βεβαια τιθεται το ερωτημα:ποιος ο λογος αυξησης του τσιγαρο-φορου, αν απαγορευσω το καπνισμα; Ασε που θα κλαινε και οι ιδιοκτητες Μεσων Μαζικης Καταναλωσης ( βλεπε, εστιατορια, μπαρ, νυκτερινα κεντρα κτλ)οτι χανουν πελατες ... οπως κλαινε και οι ιδιοκτητες μπυραριας στη Γερμανια.
    Νεο Μπαχαλο και ουτε το τελευταιο!

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/06/2008 11:39:13

    ΕΣΥΕ, έχεις απόλυτα δίκιο για όλες τις νιτροσαμίνες και τα γλουταμινικά. Ο θύτης δεν είμαι εγώ που μου αρέσουν, εγώ είμαι το θύμα, οπως και με την νικοτίνη.

    Μου αρέσουν όλα όσα λές αλλά τα αποφέυγω γιατί στην μεγάλη ηλικία μου μου προξενούν στομαχικές και ηπατικές διαταραχές. Οι νιτροσαμίνες είναι πανίσχυρα καρκινογόνα και θα τα βρείς σε σχεδόν όλα τα προσυσκευασμένα φαγητά, αλλαντικά κλπ. Φυσικό αντίδοτο η βιταμίνη C. Δεν ενθαρρύνω τέτοια πράγματα σε ανθρωπους που αγαπώ, ούτε τηγανιτά με ακόρεστα (ή κορεσμένα) ούτε ούτε.

    Στο τέλος της ημέρας, το πως ζεις είναι δική σου επιλογή και συμφωνώ ότι είναι λίγο σταλινικό να σου λένε τι να κάνεις με το στόμα σου ή με οποιοδήποτε μέρος του σώματός σου. Αλλά η απαγόρευση του τσιγάρου είναι νομίζω για καλό, ασχετα αν σου αρέσει ο ...Χατζηγάκης (μπρρρ)

  11. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 11:42:37

    Εξάκτινος Says:
    June 25th, 2008 at 9:39 am
    Σε όλη την Ευρώπη ισχύει αυτό και είναι κανονισμός της ΕΕ. Οι καπνιστές καπνίζουν έξω πλέον. Επίσης δεν πουλάνε αλκοολ και τσιγάρα σε ανήλικους. Και τα 2 είναι σωστά.

    ΑΣΤΑ ΦΙΛΕ..... 10 ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ!!!

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ !!!
    ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.....ΤΟ 30% ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΩΜΕΝΩΝ ΗΤΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΝΙΖΑΝ!!!!!!

    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΝΟΜΙΜΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΚΟΠΑΝΑ!!!!!!

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/06/2008 11:42:52

    μπα keep talking, τα περάσανε αυτά και στο Αμέρικα και στην Αγγλία, σήμερα το έχουν ξεχάσει και όλα είναι όπως παλιά, απλά όταν πας σε pub δεν βγαίνεις μυρίζοντας τσιγαρίλα, ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Προσωρινή γκρίνια, πέρασε. Συνιστώ σε όλους: ανακαλύψτε τις φερομόνες, το high είναι ασύλληπτο σε σχέση με την νικοτίνη ή τα ..σουβλάκια. Μην ρωτησετε που έχει ή τι είναι φερομόνες, ψάξτε τες στην μηχανή αναζήτησης ή στην γειτόνισά σας.

  13. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 25/06/2008 12:18:36

    Μέσα σε όλη αυτή τη συζήτηση έχουν αναφερθεί οι εθιστικές τάσεις για τον καπνιστή, οι οικονιμικές επιπτώσεις για τον καπνιστή, οι χημικές αντιδράσεις στο σώμα του καπνιστή. Συμφωνώ με όλα... όμως φίλε διατροφολόγε αν έσυ φας όλα τα κρέατα του κόσμου με ότι αυτά περιέχουν οτι πάθεις θα το πάθεις εσύ χωρίς να επηρεάζεις τη ζωή του συνανθρώπου σου που κάθεται στο διπλανό τραπέζι. Ο εθισμός του ανθρώπου δεν περιορίζεται σε ουσίες αλλά και σε καταστάσεις και γεγονότα οπότε οι χημικές προεκτάσεις του θέματος δεν το εξαντλούν. Το γιατί το πως και τι κερδίζει ένας καπνιστης που ξεκίνησε το τσιγάρο πρέπει να τα σκεφτεί μόνος του. Μη μου πείτε οτι υπάρχει καπνιστής ο οποίος να 'εξαναγκάστηκε' ή 'αναγκάστηκε' να καπνίζει. Ήταν επιλογή του για ποικίλους λόγους ο καθένας. Και εγώ το δοκίμασα στα 14 μου μόνος μου με τα τσιγάρα του πατέρα μου. δεν το συνέχισα γιατι απλά ήταν μια αηδία και ειλικρινά πιστεύω οτι κάθε άνθρωπος νιώθει την ίδια πίκρα και βρώμα στο στόμα του κατά την πρώτη δοκιμή. Θέλω να πω οτι, το οτι κάποιοι συνέχισαν το κάπνισμα και εξαρτήθηκαν από αυτό είναι γιατί το επέλεξαν. Από εμάς τους μή καπνιστές υπάρχει μια κατανόηση για τους καπνιστές υπό τη μορφή (εύκολη δικαιολογία) 'ελα μωρέ εθισμένος είναι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς'... Με αποτέλεσμα οι καπνιστές με απαράδεχτο εγωισμό να φουμάρουν όποτε/όπου/όπως θέλουν χωρίς να σκέφτονται την δική μου (μας - για τους μή καπνιστές) δυσφορία και υγεία.
    Δεν είμαι ούτε υποχονδριακός ούτε αντικοινωνικός ούτε εναντίων του χόμπυ που έχουν κάποιοι να καπνίζουν. Δούλεψα πολλά χρόνια νύχτα μέσα σε αντίστοιχα καπνώδη περιβάλλοντα (επιλογή μου). Είμαι όμως εναντίων όσων θέλουν να με επηρεάζουν/περιορίζουν και ενοχλούν απλά και μόνο για να κάνουν το κέφι τους (γιατί για κέφι ξεκίνησε το τσιγάρο και όχι για ικανοποίηση εθισμού). Θεωρώ λοιπόν οτι καθαρά για κοινωνικούς λόγους ένας καπνιστής από μόνος του θα έπρεπε να βγει στο μπαλκόνι να κάνει το στιγάρο του και να ξαναμπεί σπίτι του όπου ΣΥ-γκατοικεί. Το ίδιο ισχύει και τον εργασιακό χώρο αλλά και για τη διασκέδαση.
    Δείτε και αλλιώς λίγο τραβηγμένο αλλά ουσιαστικά είναι το ίδιο. Εμένα πχ μου αρέσει να κλάνω (φυσική ανάγκη). Με τη λογική των κανπιστών κλάνω όπου θέλω/όταν θέλω και όποιον και να είμαι. Μυρίζει ! τι να κάνουμε είναι ανάγκη μου. Εσύ καπνίζεις εγώ κλάνω τρώω σκόρδα δεν πλένω τα πόδια μου. Και πάλι με κανένα από τα παραπάνω δεν σε επηρεάζω σε θέμα υγείας αλλά μόνο σε θέμα αισθητικής.
    Σε οτι αφορά βέβαι τα πρόστιμα θα πάρουν τον ίδιο δρόμο με τα πρόστιμα της ζώνης για το αυτοκίνητο, με τη μόλυνση του περιβάλλοντος για τη βιομηχανία κτλ κτλ
    Και πάλι το γνωστό ερώτημα. Πρέπει να υπάρχει ποινή για να μην κάνουμε αξιόποινη πράξη; δεν αρκεί μια απλή σκέψη ενδιαφέροντος προς οποιαδήοποτε κατεύθυνση; (περιβάλλον, συνάνθρωπο, υγεία κτλ κτλ)
    (φίλε διατροφολόγε σαν παράδειγμα σε 'χρησιμοποιήσα' :) )

  14. Maroulakos avatar
    Maroulakos 25/06/2008 12:20:18

    Τα σουβλάκια μπορεί να είναι εθιστικά, αλλά όταν κάποιος τα τρώει δεν υποχρεώνει και τον διπλανό να τα φάει.
    Ενώ με το τσιγάρο τον υποχρεώνει.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ και κόψτε τις μπούρδες.
    Με αυτό το μέτρο προστατεύεται η υγεία αυτού που επέλεξε να μην καπνίζει.
    Το καταλάβατε ή θέλετε να κάνω και κακά;

  15. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 12:54:26

    ΠΑΙΔΙΑ...... ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΦΤΟΥΜΕ.....
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ !!!!

    ΔΕΝ ΜΠΩΡΕΙ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΕΣΤΩ ΑΠΟΦΑΣΗ,
    ΜΙΑΣ ΜΙΟΨΗΦΙΑΣ...
    ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΙΟΨΗΦΙΑ!!!!!

    ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΄΄ΛΟΓΙΚΗ΄΄ ΜΠΩΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΛΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΝΟΣΕΙ(
    ΒΛΕΠΕ ΣΚΑΝΔΑΛΑ, Κ.Τ.Λ.) .....
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ !!!!

  16. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 25/06/2008 13:03:20

    @FANTOMAS
    στη περίπτωση αυτή ποιός είναι μειοψηφία; οι καπνιστές;

  17. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 25/06/2008 13:04:25

    Αργά ή γρήγορα θα λυθούν τέτοια προβλήματα με τα όπλα. Δεν ανησυχώ, το γεγονός ότι τείνουμε προς την δικτατορία με δημιουργία νέων ομάδων ενόχων, θα οδηγήσει στη γενικευμένη βία που θα ξανά κάνει τον κόσμο μας απλό.
    Μέχρι τότε φορτώστε!

  18. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 25/06/2008 13:06:34

    Όποιος και να αποτελεί μειοψηφία πάλι άκυρο είναι το επιχείρημα σου γιατί στη δημοκρατία ναι μεν υπερισύει η πλειοψηφία αρκεί να μην περιορίζει τις ελευθερίες της μειοψηφίας και να μην έχει αντίκτυπο σε αυτή.

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/06/2008 13:25:38

    @FANTOMAS, να ξέρεις ότι σέβομαι και αυτήν και όλες τις άλλες γνώμες σου, αλλά δεν είναι θέμα δημοκρατίας, αυτό εδώ...σπίτι σου κάπνιζε όσο θες (σε προτρέπω να μην καπνίζεις για σένα αλλά φυσικά δεν σου το επιβάλλω εγώ ή κανένας). Το ρημάδι βλάπτει, και σαν το όπιο, είναι εθιστικό. Εχει δείξει η εμπειρία από την Δύση, ότι η απαγόρευση θα σε ενθαρρύνει να το κόψεις, ή να μην το αρχίσουν τα πιτσιρίκια.

    Ή θα προτιμούσες να έρθει η ασφαλιστική σου εταιρία και να πεί: «καπνίζεις; τόσο πάνω η ασφάλεια ζωής, τόσο πάνω η ασφάλεια αυτοκινήτου» ή η τράπεζα: «καπνίζεις; συγνώμη μόνο 3ετές το δάνειό σου και συν τόσο % για το αυξημένο ρίσκο»

    Αν σε παρηγορεί ξέρω ότι είσαι έξαλλος με το θέμα, υπομονή...

    Ενας λόγος που δεν είναι θέμα δημοκρατίας, είναι ότι όταν καπνίζεις στο καράβι, ή στο γραφείο, με αναγκάζεις να καπνίζω και εγώ, και ναι μεν μου αρέσει πολύ αλλά κάνει κακό και σε μένα και στα πιτσιρίκια...

  20. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 13:45:52

    Κωνσταντίνος
    μειοψηφία ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΕΣ.

  21. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 13:50:27

    archaeopteryx

    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗ ΛΕΣ.
    ΚΑΠΝΙΖΩ , ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΑΝ(ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ)ΑΝΑΓΚΑΖΩΜΕ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.
    ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΑΡΑΕΙ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ , ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΩΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ''ΣΩΣΤΕΣ'' ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ!!!!

  22. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 25/06/2008 13:58:38

    "Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο αριθμός των καπνιστών στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα υψηλός ( 70% στις ηλικίες 16 – 25 ετών, από τους οποίους 45 % είναι συστηματικοί καπνιστές ) Πολύ ανησυχητικό είναι, ότι καπνίζει το 37% των παιδιών ηλικίας 12 – 17 ετών.

    Ποιοι είναι άραγε οι λόγοι που οδηγούν όλο και περισσότερους νέους στο κάπνισμα;

    Για να φαίνονται.. άνδρες!!

    Η σύνδεση του καπνίσματος με την ανδρικότητα, μεταβάλλει σε πολύ μεγάλο ποσοστό τους νέους σε καπνιστές. Το βλέπουν κοινωνικά και ψυχολογικά σαν επιβεβαίωση του ανδρισμού τους."

    Μόλις έμαθα για τον αντρισμό μου λοιπόν...

  23. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 25/06/2008 13:59:21

    Ήμουν πριν από κανένα χρόνο στον Ιανό της Σταδίου. Καθόμουν σε τραπέζι μη καπνιζόντων και το δίπλα το ίδιο επίσης. Έρχεται μια χοντρή εξαφανίζει το ταμπελάκι από το δίπλα τραπέζι ότι είναι για μη καπνίζοντες και ήθελε με το ζόρι να καθίσει εκεί γιατί της άρεσε το τραπέζι. Της την είπαμε και ξεκουμπίστηκε.

    Με αυτές τις νοοτροπίες καλά κάνουν και σας πετάνε έξω.

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/06/2008 14:02:12

    εν τάξει, ας μην είναι αυτή η αντιπαράθεση, καλά κακά, θα γίνει και εδώ ότι και στην υπόλοιπη ΕΕ

    ο Υμηττός πονάει περισσότερο...

  25. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 25/06/2008 14:04:06

    "Αμετανόητοι καπνιστές είναι οι Ελληνες γονείς που σε μεγάλο ποσοστό εκθέτουν τα ίδια τους τα παιδιά στον καπνό του τσιγάρου, επιβαρύνοντας έτσι την υγεία τους. Μάλιστα, οι γονείς ανήκουν στις ομάδες του ελληνικού πληθυσμού που όχι μόνο δεν ευαισθητοποιήθηκαν από την αντικαπνιστική πολιτική της χώρας μας, αλλά αντίθετα υιοθέτησαν την καπνιστική συνήθεια με μεγαλύτερη «θέρμη».

    Αυτό κατέδειξε έρευνα που πραγματοποίησε το Παιδιατρικό-Παιδοπνευμονολογικό Τμήμα του νοσοκομείου «Ελπίς», μελετώντας το ιστορικό 2.133 παιδιών με χρόνια αναπνευστικά προβλήματα που απευθύνθηκαν στο τμήμα από το 1997 έως το 2007. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 65% των παιδιών εκτίθεται στον καπνό του τσιγάρου, αφού τουλάχιστον ένας από τους γονείς του είναι καπνιστής."

    No comment

  26. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 14:09:15

    Εξάκτινος Says:
    June 25th, 2008 at 1:59 pm
    Με αυτές τις νοοτροπίες καλά κάνουν και σας πετάνε έξω

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΑΡΑΕΙ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ , ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΩΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ”ΣΩΣΤΕΣ” ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ!!!!

  27. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 14:14:57

    Κωνσταντίνος Says:
    June 25th, 2008 at 1:58 pm
    Η σύνδεση του καπνίσματος με την ανδρικότητα, μεταβάλλει σε πολύ μεγάλο ποσοστό τους νέους σε καπνιστές. Το βλέπουν κοινωνικά και ψυχολογικά σαν επιβεβαίωση του ανδρισμού τους.”

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ (ΑΜΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΕΣΗΣ).

    ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ''ΠΑΙΔΙΑ'' ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΠΝΙΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΜΙΘΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟ (ΛΟΛΑ Κ.Τ.Λ.) Ή ΤΟΝ ΦΟΥΝΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΕΙΕΣ....

  28. Dennyl avatar
    Dennyl 25/06/2008 14:16:52

    Αυτοί που παραπονιούνται για την υγεία τους, δε θα συμφωνούσαν με ένα μέτρο που θα έδινε μόνο ένα μικρό ποσοστό αδειών για κάπνισμα σε μερικά μόνο μαγαζιά? Έτσι θα είχε κι ο καπνιστής 5-6 μαγαζιά να πάει να πιει τη μπύρα του και να καπνίσει. Ποιόν θα ενοχλούσε αυτό?
    Είναι καραφασιστικό να παίρνεις φόρους από τον καπνιστή και να μην του δίνεις κανένα δικαίωμα γιατί ενδιαφέρεσαι και καλά για την υγεία του.
    Αν το τσιγάρο γινόταν παράνομο σαν το χασίς θα το καταλάβαινα. Αλλά ποιος να τα βάλει τώρα με τις καπνοβιομηχανίες, ε?
    Εφόσον μιλάμε να μην ενοχλούμε αυτούς που δεν καπνίζουν, γιατί θα ενοχλούσε το κράτος ή εσάς να μαζευτούν 20 καπνιστές π.χ. και να ανοίξουν ένα μπαράκι? Και έξω από ο μπαρ θα είχε πινακίδα "Προσοχή: Χώρος αυστηρά καπνιστών". Έτσι ο μη καπνιστής ούτε κατα λάθος θα μπορούσε να πει ότι μπήκε.

    @archaeopteryx says:
    ΕΘΙΣΜΟΣ είναι η όρεξη για το απολαυστικό τσιγαράκι. ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΘΙΣΜΟΣ, πιο δυνατός από την φυσιολογική πείνα. Εχω να καπνίσω απο το 2000, και ακόμα το θέλω.

    Ο βιολογικός εθισμός είναι το πιο απλό πράγμα, σε 2 εβδομάδες έχει περάσει το ζόρι. Αυτό που περιγράφεις είναι ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΣ εθισμός και αυτό είναι το πιο επκίνδυνο σε σχέση με όλα τα νακωτικά. Π.χ. τα σωματικά συμπτώματα από την έλλειψη ηρωίνης περνούν σε 7 με 10 μέρες. Από εκεί και μετά έχεις να παλέψεις τον τρόπο ζωής, τις συνήθειες, και στο τέλος τον ψυχολογικό εθισμό του πρώην χρήστη.

  29. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 25/06/2008 14:17:27

    Ενώ στην περίπτωση της 'κυρίας' που η μονάδα αποφασίζει για το σύνολο ... "Γουστάρετε δε γουστάρετε εγώ θα κάτσω και θα σας καπνίσω" δεν είναι φασιστική-δικτατορική-αγενής-απολίτιστη-εγωκεντρική;
    Δεν έχω κάτι μαζί σου FANTOMAS απλά για μια ακόμη φορά παρουσιάζεται το εξής θέμα.: άτομα αξιόλογα και με ιδιαίτερη αντίληψη όταν τίθεται θέμα τσιγάρου δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους. Ειλικρινά, δεν έχεις δεχτεί ένα απλό πράγμα; Καπνίζεις. Ενοχλεί. Κάντο πιο πέρα. Κάντο σε μέρη που δεν ενοχλείς.

  30. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 14:25:49

    Κωνσταντίνος Says:
    June 25th, 2008 at 2:17 pm

    ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΩ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΟΥ?
    ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΕΓΩ ΛΕΩ...
    ΘΕΣ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙΣ ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ ?
    ΠΑΡΕ ΜΠΟΥΚΑΛΕΣ ΟΞΥΓΟΝΟΥ (ΓΙΑΤΙ Ο ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΑΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΙΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΙΟ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟΥ) ΚΑΙ Κάντο πιο πέρα. Κάντο σε μέρη που δεν ενοχλείς.!!!!!!

  31. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 14:36:20

    Anonymous Says:
    June 25th, 2008 at 2:29 pm

    ΦΙΛΕ ,
    ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...
    ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.....
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ 32 ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ 5 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!

  32. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 25/06/2008 15:07:10

    Dennyl Says:
    June 25th, 2008 at 2:16 pm

    Αυτοί που παραπονιούνται για την υγεία τους, δε θα συμφωνούσαν με ένα μέτρο που θα έδινε μόνο ένα μικρό ποσοστό αδειών για κάπνισμα σε μερικά μόνο μαγαζιά? Έτσι θα είχε κι ο καπνιστής 5-6 μαγαζιά να πάει να πιει τη μπύρα του και να καπνίσει. Ποιόν θα ενοχλούσε αυτό?

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και νομίζω οτι έτσι θα έπρεπε να γίνει. Και το παράδοξο που είμαι σίγουρος οτι θα συνέβαινε θα ήταν οτι στα μέρη αυτά θα επέλεγαν και μη καπνιστές να πάνε

    FACTORA η διαφορά στα λεγόμενα μας είναι οτι το θίγω το θέμα κοινωνικά (δηλαδή κάνεις κάτι που με ενοχλεί) και όχι από θέμα υγείας. Στο κάτω κάτω για μένα όλα αυτά από το τσιγάρο, το αλκοολ το στρες είναι απλά παράγοντες που βοηθούν σε διάφορες παθήσεις και θανάτους. Υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα ανθρώπων με απίστευτα 'καθαρή' ζωή και να πεθαίνουν μέσα σε 2 εβδομάδες από ποικίλες παθήσεις και άλλα παραδείγματα ανθρώπων με απίστευτα ανθυγιεινή ζωή και να πεθαίνουν από γεράματα. Μαθηματική ακρίβεια δεν υπάρχει στο συγκεκριμένο θέμα. Απλά το θίγω από την πλευρα που θα έθιγα πολλά άλλα θέματα κοινωνικής συμπεριφορας.

  33. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 25/06/2008 15:09:17

    Συγνώμη ... δεν αναφέρομαι στον FACTOR αλλά στον FANTOMAS

  34. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 25/06/2008 15:16:57

    Λοιπόν, έκλεψα λίγο χρόνο από την ακριβοπληρώμένη εργασία μου κάνοντας υπολογισμούς για εξοικονόμηση εσόδων για ενδεχόμενα πρόστιμα λόγω καπνίσματος.
    Δεν μπορώ να περικόψω τίποτα απ 'όσα ανέφερα το πρωϊ και οι ..υπερωρίες που ζήτησα δεν εγκρίθηκαν.

    Αποφάσισα λοιπόν και σας το ανακοινώνω, και προκαλώ και άλλους στο ταξίδι της "απαλλαγής από την κακή συνήθεια", ΚΟΒΩ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ.
    Ειλικρινά για μένα ήταν η ευκαιρία που περίμενα, αφού δήλωνα αδύναμος χαρακτήρας για μια τόσο βλαπτική συνήθεια.
    Ας μη μαλώνουμε λοιπόν, άλλωστε πάντα αναγνώριζα ότι εμείς οι καπνιστές είχαμε το περισσότερο άδικο.
    Καλό για όλους θα είναι!

  35. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 15:27:16

    Κωνσταντίνος Says:
    June 25th, 2008 at 3:07 pm

    ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΡΙΖΙΚΑ .

    ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΑΡΑΕΙ Ο ΚΕΚΑΛΗΜΕΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ !!!

  36. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 25/06/2008 15:28:05

    Fantomas
    1) Μη γράφεις κεφαλαία γιατί:
    α) Είναι σαν να φωνάζεις
    β) είναι κουραστικά στο διάβασμα και αντιαισθητικά

    2) Να καπνίζεις αλλά εκεί που πρέπει. Εδώ ήρθε η άλλη και προσπαθούσε να καπνίσει εκεί που δεν πρέπει.

  37. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 15:35:56

    # Εξάκτινος Says:
    June 25th, 2008 at 3:28 pm

    ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ (ΧΤΥΠΑΩ ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΑ ΠΛΥΚΤΡΑ)

    ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ......ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΜΑ ... ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!!

    ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ(ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΕΣ) ΕΧΟΥΝ ΕΞΕΛΥΧΘΕΙ ΚΟΙΝΟΝΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΙΔΙΟΤΙΠΟ ΚΕΚΑΛΗΜΕΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ !!!

  38. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 25/06/2008 15:41:09

    39. FANTOMAS Says:
    June 25th, 2008 at 3:27 pm

    θεωρείς οτι από τα λεγόμενά μου είμαι ρατσιστής;

    by the way ο μη-καπνιστής δεν είναι απαραίτητα και αντικαπνιστής...

  39. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 15:49:57

    Κωνσταντίνος Says:

    ΟΧΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ.

    ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΝΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΩΡΕΣ.

  40. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 25/06/2008 16:56:04

    Εσένα Φάκτορα σου αρέσουν δηλαδή οι γόπες και οι τσίχλες στον δρόμο; Γιατί εμένα για γυφτιά μου κάνουν και απόλυτη έλλειψη σεβασμού προς το περιβάλλον και τους υπολοίπους.

    Καλά κάνουν και φέρνουν αυτό το νομοσχέδιο για να μην πληρώνουμε εμείς οι αντικαπνιστές με την υγεία μας το δικό σας μαζοχιστικό βίτσιο. Ξεφορτωθείτε τσιγάρα, κόκα κόλες και καφέδες που και λεφτά σας τρώνε και την υγεία σας χαλάνε.

  41. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 25/06/2008 17:02:04

    @FANTOMAS

    Κάπνιζε όσο θες κι όπου θες, μην το κόβεις.

    Κόψε μόνο τα κεφαλαία. Υπάρχει ένα κουμπάκι στα αριστερά που το λένε CapsLock, πάτα το να δεις τι θα κάνει!

  42. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 17:17:22

    AX... πανέξυπνη MOY !
    TO ΞΕΡΩ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΑΥΤΟ !!
    ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝΙΣΜΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ !!!!
    ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ... ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΝΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!

  43. Dennyl avatar
    Dennyl 25/06/2008 17:25:52

    Και μετά κάποιοι λένε ότι είναι ανοιχτά μυαλά, και ελεύθερα πνεύματα, και αριστεριστές, και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Όχι, δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες, αλλά απόψεις σαν του ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ είναι φασιστικές. Δεν αντιλέγω καθόλου μα καθόλου ότι πολλοί (πάρα πολλοί) καπνιστές εφαρμόζουν φασιστικές μεθόδους όπως κάποια παραδείγματα που έδωσαν κάποιοι προηγούμενοι φίλοι. Αλλά το να πολεμήσουμε το φασισμό των καπνιστών με το φασισμό των μη καπνιστών είναι μια κοροϊδία.
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ, αν και καπνίζω, όχι δεν μου αρέσουν οι γόπες στο δρόμο. Μία ερώτηση όμως: Τώρα που θα απαγορευτεί το κάπνισμα σε όλους τους εσωτερικούς χώρους εσύ πιστεύεις ότι οι γόπες στους δρόμους θα μειωθούν??????
    Όσο για το περιβάλλον, μην το αγγίξουμε αυτό το θέμα, γιατί καίει. Οι καπνιστές και οι γόπες όχι απλώς δεν είναι το κερασάκι στην τούρτα, αλλά ούτε καν το κουκούτσι από το κερασάκι.
    Και τέλος ξαναρωτώ: Ποιον θα ενοχλούσε ένα μέτρο που θα έδινε μόνο ένα μικρό ποσοστό αδειών για κάπνισμα σε μερικά μόνο μαγαζιά?
    Γιατί κάποιοι σαν τον ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ αγνοούν (ηθελημένα είμαι σίγουρη)αυτή τη λύση? Δεν είναι ο ίδος φασισμός φίλε μου να μη με αφήνεις εμένα μέσα στο καταχείμωνο να καπνίσω ένα τσιγάρο με το ποτό μου μέσα στη ζέστη σε ένα bar που θα προειδοποιεί κάθε μη καπνιστή ότι μέσα είναι κάποιοι μαζόχες που καπνίζουνε?
    Συμφωνώ ότι τώρα υπάρχει ο φασισμός των καπνιστών. Απλώς πιστεύω ότι πάντα μπορεί να βρεθεί ομαλή/δημοκρατική/μέση λύση για όλα.

  44. fantomas avatar
    fantomas 25/06/2008 17:37:10

    Dennyl Says:
    June 25th, 2008 at 5:25 pm

    Η ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ!!!!

    ΜΠΡΑΒΟ...ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

  45. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 25/06/2008 18:19:42

    Εγώ θεωρώ φασιστική τη φωτιά που βάλανε στον Υμηττό και όχι το αντικαπνιστικό νομοσχέδιο.

  46. Dennyl avatar
    Dennyl 25/06/2008 18:22:29

    Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Ο φασισμός έχει πολλά πρόσωπα...

  47. Nick avatar
    Nick 25/06/2008 18:38:45

    Για τις γόπες, μακάρι να ίσχυε το παράδειγμα της Σιγκαπούρης. Όσοι έχουν πάει εκεί κατάλαβαν...

  48. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 25/06/2008 18:49:38

    Και ποιος σου είπε ότι δεν συμφωνώ εγώ με αυτό που προτείνεις:

    "Και τέλος ξαναρωτώ: Ποιον θα ενοχλούσε ένα μέτρο που θα έδινε μόνο ένα μικρό ποσοστό αδειών για κάπνισμα σε μερικά μόνο μαγαζιά?"

    Κόψε τις μαλακίτσες με το ποιος έχει φασιστικές απόψεις και ποιος όχι. Για να μην σου πω αυτό που λένε τα 5χρονα: "όποιος το λέει είναι" (lol).

  49. Dennyl avatar
    Dennyl 25/06/2008 19:01:56

    Σου ζητώ συγνώμη τότε, αλλά από το πρώτο σου μήνυμα δεν φάνηκε να συμφωνείς.
    Γενικότερα θεωρώ φασιστική κάθε απαγόρευση που έχει να κάνει με μένα και με το πώς θα διαχειριστώ εγώ την υγεία μου. Το να μην ενοχλώ τους άλλους το δέχομαι απόλυτα και δεν θα με χαλούσε αν π.χ. στην πόλη μου, που έχει περίπου 80.000 κατοίκους υπήρχαν μόνο 2-3 μπαράκια για καπνιστές.
    Από κει και πέρα όμως, αν ενδιαφέρεται το κράτος, η Ε.Ε., ή η Η.Π.Α. (γιατί από εκεί ξεκίνησαν όλα ως συνήθως) για την υγεία μας, θα έπρεπε να απαγορευτούν χιλιάδες προϊόντα, να κλείσουν χιλιάδες βιομηχανίες που μολύνουν το περιβάλλον, και πάει λέγοντας...

  50. Nick avatar
    Nick 25/06/2008 19:08:08

    Η ιδέα της απαγόρευσης του καπνίσματος (και του αλκοόλ) ξεκίνησε από τη Ναζιστική Γερμανία.

    Δείτε και αυτό το βίντεο και θα καταλάβετε:

    http://youtube.com/watch?v=vD8g3lGEzIM

  51. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 25/06/2008 20:06:17

    @archaeopteryx

    Γι? όπως Που Γι ?
    Μήπως Που Για!

  52. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/06/2008 20:17:10

    Πανέξυπνη!... σε έχουμε χάσει και μας λείπεις

    Για να δούμε
    Για, Γιβ, Γιγ, Γιδ (Γίδα; με πούρο; αποκλείεται!)

    Γιαα, Γιαβ, Γιαγ, Γιαδ, Γιαε, Γιακ, Γιαλ, Γιαμ, Γιαν... Γιάν; Γιάνν μπά άσε καλύτερα, θα με λογοκρίνουν. Αλλά το Γιάνν ταιριάζει με το πούρο.

    Ακόμα, τσακώνεστε για το κάπνισμα; Θα με κάνετε να ανάψω τσιγάρο, μετά 8 χρόνια...θα το έκανα, θα μου άρεσε, αλλά αυριο θα έκανα μισό πακέττο, μεθαύριο ένα, μπα άσε καλύτερα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.