13/12/2009 15:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χωρίς Ντόρα, αλλά με υποστηρικτές της η "σκιώδης κυβέρνηση" της ΝΔ



Με απόφαση του Προέδρου της Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά ανατίθενται καθήκοντα υπευθύνων Τομέων Πολιτικής Ευθύνης (Τομεαρχών) σε στελέχη του κόμματος  στα οποία συμπεριλαμβάνονται και οι κ. Χατζηδάκης και Δένδιας που ως γνωστόν στήριξαν την κ. Μπακογιάννη.

Έτσι, με την σκιώδη κυβέρνηση αρχίζει και διαγράφεται η τακτική του κ. Σαμαρά απέναντι στην κ. Μπακογιάννη: Την υποβαθμίζει ενώ παράλληλα την απομονώνει ενσωματώνοντας στο ηγετικό σχήμα βασικούς υποστηρικτές της.

Ο Τομέας Εξωτερικών στον Δημήτρη Αβραμόπουλο, Βουλευτή Α΄ Αθηνών, τ. Υπουργό.

Ο Τομέας Άμυνας στον Κώστα Τασούλα, βουλευτή Ιωαννίνων, τ. Υφυπουργό.

Ο Τομέας  Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης στον κ. Γιάννη Βρούτση, Βουλευτή Κυκλάδων.

Ο Τομέας Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας στον κ. Κωστή Χατζηδάκη, Βουλευτή Β΄ Αθηνών, τ. Υπουργό.

Ο Τομέας Εσωτερικών και Δημόσιας Διοίκησης στον κ. Χρήστο Ζώη, Βουλευτή Λάρισας, τ. Υφυπουργό.

 Ο Τομέας Προστασίας του Πολίτη στον κ. Νίκο Δένδια, Βουλευτή Κερκύρας, τ. Υπουργό.

  Τον Τομέα  Οικονομίας αναλαμβάνει προσωπικά ο Πρόεδρος της Ν.Δ. κ. Αντώνης Σαμαράς.

Ως αναπληρωτές του στον Τομέα ορίζονται οι βουλευτές κ.κ. :

Χρήστος Σταϊκούρας (Οικονομική Πολιτική)

Θόδωρος Καράογλου (Φορολογία)

 Η ανακοίνωση των υπευθύνων των υπολοίπων Τομέων Πολιτικής Ευθύνης θα γίνει τις επόμενες ημέρες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 13/12/2009 15:55:32

    Έτσι ακριβώς! κρατάει τον τομέα της Οικονομίας!

    • tiramola avatar
      tiramola @ B.K.Σ. 13/12/2009 20:00:06

      Β.Κ.Σ. , μεσσίες δεν υπάρχουν , ούτε Γιούρι Γκέλερ...
      Πως βάζεις θαυμαστικά όταν δεν έχεις ακούσει τίποτα?
      Πολίτες με άποψη και κριτική σκέψη θέλουμε να λέμε ότι είμαστε , όχι ψώνια...

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ tiramola 13/12/2009 20:10:54

        βάζω θαυμαστικά γιατί πριν από 3 μέρες είχα γράψει εδώ πως δεν εμπιστεύομαι κανέναν και να κρατήσει τον τομέα της οικονομίας ο ίδιος, και να που έγινε. Επίσης διαβάζω ανελλιπώς τον Σαμαρά όταν αρθρογραφεί (όπως και τον Μάνο και τον Γιανναρά και τον Τσούκα και κάποιους ακόμα) εδώ και πολλά χρόνια. Και αν το τελευταίο είναι για μένα, ψώνιο είσαι και φαίνεσαι.

        • tiramola avatar
          tiramola @ B.K.Σ. 13/12/2009 20:20:09

          Τα ίδια πράγματα λέμε...
          Εσύ πχ έχεις εμπιστοσύνη μόνο στον Σαμαρά.
          Τον γνωρίζεις προσωπικά ή σε πήρε τηλέφωνο?

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ B.K.Σ. 13/12/2009 20:24:06

          στη Νέα Δημοκρατία, στον τομέα της οικονομίας είναι ο μόνος που εμπιστεύομαι. και έχει τύχει να τον γνωρίσω προσωπικά και δεν χρειάζομαι να με πάρει τηλέφωνο και γνωρίζω τις θέσεις του και τις τακτικές του σε θέματα οικονομίας γιατί ποτέ δεν έπαψε να αρθρογραφεί. τίποτ΄ άλλο;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ tiramola 13/12/2009 20:18:00

        Μην μιλάς για ψώνια, γιατί είμαι τόσο αρπαγμένος με τις απάτες σας που μπορεί να αρχίσω να αναλύω εγώ βιογραφικά της παρέας.

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 13/12/2009 20:26:41

          Ήθελα να ήξερα ρε μπαγάσα Αρχαίε τι θα γράφεις όταν θα αρχίσει όπου νάναι και ο ...Αντώνης να μιλά για πράσινη ανάπτυξη και ΑΠΕ...
          Προφανώς θα τον κράξεις και αυτόν.
          Ε μετά να σε δω που θα αναγκαστείς να αντιμετωπίσεις τον θυληκό πλυθησμό του site.
          Εγώ πάντως θα είμαι δίπλα σου...

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ archaeopteryx 13/12/2009 20:28:37

          ο Σαμαράς αυτά που θα πει για την αειφορία τα έχεις διαβάσει εδώ μέσα κι εσύ και ο Αρχαιοπτέρυγας τον Ιούνιο. και μια χαρά συμφωνούμε και οι τρεις μαζί του.

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 13/12/2009 20:39:36

          Άκου Β.Κ.Σ...
          Αν την περίοδο 90-93 ήταν ΥΠΕΞ ο ΓΑΠ θα είχε γίνει εδώ μέσα της κακομοίρας.
          Μιλάμε για πολλά μαύρα δις δραχμές...
          Νομίζω καταλαβαίνεις τα περί ψώνιων...

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 13/12/2009 20:41:39

          κοίτα, υπάρχει, σε αυτόν τον κόσμο, η αλήθεια, και η κατά περίπτωση αλήθεια. Και ο κόσμος είναι ατελής και γεμάτος συμβιβασμούς. Αν με ρωτάς προσωπική ερώτηση, συμβιβάζομαι μέχρι ένα σημείο. Από ένα εκεί και πέρα αντιδρώ. Αν δεν τα καταφέρω χάνω. Αλλά έχω μνήμη και γνώμονα πάντα αυτό που νομίζω είναι «αλήθεια». Λάθη κάνω, όταν τα ανακαλύψω, αν μπορώ, διορθώνω. Τόσο απλά πράγματα...

          Αυτά που διάβασα περί «θέσεων Σαμαρά», αν εξαιρέσεις την λέξη «αειοφορία» που έχω σε εισαγωγικά ,γιατί δεν υπάρχει, δεν με χάλασαν.

          Τι; που; θηλυκός πληθυσμός;

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ archaeopteryx 13/12/2009 20:50:45

          Τιραμόλα, προσπαθείς δεν λέω,
          αλλά βοούν και οι πέτρες για τα φράγκα στις ΜΚΟ. ε, εντάξει του αναγνωρίσαμε την ακεραιότητα στο ήθος με την λογική του μονόφθαλμου πάντα, αλλά δεν θα τον βγάλουμε και άγιο στο τέλος!

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 13/12/2009 20:59:44

          @Αρχαίος
          Γιαυτό ακριβώς απορώ με σένα που επιτίθεσαι στον ΓΑΠ με αυτόν τον τρόπο...
          Δεν μπορεί ο ΓΑΠ να κοροιδέψει κανέναν , δεν είναι του χαρακτήρα του , δεν είναι ηθοποιός.
          Εν πάσει περιπτώσει εδώ θα είμαστε...
          Και κάτι άλλο ρε φίλε...
          Σε εμένα μιλάς για κατα περίσταση αλήθεια????
          Κοίτα λίγο γύρω σου...

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 13/12/2009 21:10:41

          Β.Κ.Σ τα πραγματικά περιστατικά είναι επίμονα τα ρημάδια...
          Είναι η κατα περίσταση αλήθεια που ανέφερε ο Αρχαίος.
          Ο οπαδισμός θα σας πνίξει στο τέλος από τις πολλές γαργάρες.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ archaeopteryx 13/12/2009 21:13:05

          Τιραμόλα, είπε ο γάϊδαρος τον πετεινό κεφάλα.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 13/12/2009 21:17:45

          την Κυβέρνηση κοιτάω. Αυτήν κοιτούσα και επί ΚΚ. Αν αρχίσει ςν αχλευάζεις τον Σαμαρά θα ενοχληθώ το ίδιο με το αν χλεύαζες τον ΓΑΠ πέρυσι.

          Δεν με ενοχλούν τα αθλητικά ατυχήματα (απεναντίας επικροτώ τα αθλητικα). Δεν με ενοχλούν τα νεο-σοσιλαιστικά πειράματα, κάτι πρέπει να έχετε να λέτε. Δεν σας κράζω που είστε σε αμηχανία με τα οικονομικά. Προκειται για αγγουράκι.

          Σας κράζω που πάτε να περάσετε ένα νομοσχέδιο για απάτη (και η απάτη αγάπη μου ταυτίζεται με διαφθορα), σε βάρος του φορολογούμενου, του καταναλωτή, του περιβάλλοντος, και του ελληνικού τοπίου, ΚΑΙ με φασίζουσα προσέγγιση εθνικού συμφέροντος. Είστε για κράξιμο, αλλά προφανώς οι Δημοκράτες γέρασαν (ή δεν το έχουν πάρει χαμπάρι... ξέρει πολλούς 50άρηδες να ψάχνουν ηλεκτρονικές διαβουλεύσεις;)

          Συμφωνώ απόλυτα ότι δεν είναι του ΓΑΠ να κοροϊδεύει κανέναν. Ποιός που... τον δουλέυει ή τον πιέζει με το θέμα; Ποιός, ποιός ποιό ςμωρό μου ποιός;

        • tiramola avatar
          tiramola @ archaeopteryx 13/12/2009 21:57:46

          Αρχαίε νομίζω αντιλαμβάνεσαι ότι η πράσινη ανάπτυξη , η ευελιξία των εργασιακών σχέσεων , τα παγώματα των μισθών κλπ καπιταλιστικά κολπάκια ενταγμένα στον "πολιτισμό" της αγοράς , δεν έιναι τίποτε άλλο από τις τελευταίες ενέσεις σε ένα άρρωστο και διεφθαρμένο οικονομικό μοντέλο που καταρρέει.
          Κάποιοι πολιτικοί έχουν δει το μέλλον.Οι πεπισσότεροι.
          Κάποιοι θα αγωνιστούν για να λιγότερο οδυνηρό μέλλον προσπαθώντας να προφυλάξουν όσο γίνεται την πατρίδα τους και το λαό που κατοικεί σε αυτήν και άλλοι θα παραμείνουν μέχρι τέλος υπηρέτες σε αυτους που χρωστάνε , τα καπιταλιστικά παμφάγα όρνεα..
          Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες είπαμε!
          Κι ας γλωσεύει τη μπέρδα του καμιά φορά...

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 13/12/2009 22:05:46

          re tiramola, οι ΠΑΣΟΚΟΙ δεν ειναι καπιταλιστικα ορνεα? σ εχουνε εμβολιασει ??

          οταν αρχισουν να πουλανε αερα και νερο τι θα λες? εφταιγε ο ΚΚ ?? χαχαχα ετσι ελεγε και ο Σημιτης με το Γιαννο μετα τν ακατανομαστο. Δικαιολογιες ψαχνουν.

          Ειπαμε το ΠΑΣΟΚ ειναι καπιταλιστικο κομμα. αν δεν το κατανοεις ειναι κριμα. τις πρωτες αδειες ΑΠΕ απο το 2001 ποιος τις ε4δωσε εγω? με ΔΕΗτζηδες καβατζοτους μου ερχοντουσαν οι αδειθουχοι να πουλησουν.. ελεος.. Μπιζνες. ειναι υπερ να γινονται. Μην μ πουλας σοσιαλισμο με το ΠΑΣΟΚ σημερα.

          ΠΠ

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 13/12/2009 22:10:10

          μην αναφέρεις την πράσινη ανάπτυξη αν θες να είμαι κόσμιος. Απάτη. Του Gore; πλασιέ ήταν ο Gore; Δεν υπάρχει άμορφο σύστημα. Ανθρωποι υπάρχουν. Μπορεί να μην τους βρεις ακριβώς αλλά άνθωποι. Υπαρκτά άτομα, σε ωραία παραγματικά σπίτια.

          Δεν με ενυτπωσιάζεις με τα περί καπιταλισμού και κουραφέξαλα γενικότητες, εκτός αν λές ότι είναι τόσο χαμηλό το επίπεδο της πλέμπας, που τους πετάς λίγη μπαρούφα και εισπράτεις. Στην Ελλάδα, ξέρεις σε ποιούς αποδίδουν αυτή την εξέλιξη, υποθέττω...

          δεν ενοχλούν μπερδέματα γλώσσας, δες πόσα τυπογαρφικά κάνω...

          Εκτός αν μου λές ότι το πρόγραμμα Μπιρμπίλη είναι εγχώριο κεφάλαιο χαχαχαχαχα. Ρε μπας και θέλετε μια πρόταση για τρεις λιθάνθρακες κομπλέ με φίλτρα και σέα μέα; Απεξάρτηση από πολιτικά επικίνδυνο πετρέλαιο τώρα. Μακροχρόνια συμβόλαια, σχεδόν αυτοχρηματοδοτούμενα, και σου ορκίζομαι δεν έχω προσωπικό συμφέρον (άλλο από την μη κοροϊδία τον Νόμων της Θ.) Πουλάκι μου, δοκίμασέ το σαν ιδέα να δεις από ποιούς θα φας ξύλο. Ξέρω ξέρω, υπάλληλος σε ΙΤ και πουλάς καλώδια. Και εγώ.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ archaeopteryx 13/12/2009 22:13:36

          Αρχαιοπτέρυγα θέλω την γνώμη σου για τα κύματα που συζητάγαμε εχθές με τον Ορέστιο, πάω να βρω λινκ

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ archaeopteryx 13/12/2009 22:17:54

          εδώ:
          http://www.antinews.gr/?p=27290&cpage=1#comment-368970

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 13/12/2009 22:18:07

          υπαρχει και η πατεντα της διαφορας πιεσης στο αεριο απο αγωγο σε διανομη... τσαμπα ειναι !!! τι να πρωτογραψω.. κυματα ? εαν εμπιστευομαστε το λιμενικο και τους εφοπλιστας οσο και τους ψαραδες αλλα και τους φουσκωταδες... χαχαχαχχα ακριβα γουστα για πολιτισμενες θαλασσες.

          Παιζαι και η πρασιναδα.. ( τιραμολα μην παιρνει ιδεες.. ) η αλγη. Θελει χωρο αλλα δουλευει μια χαρα.

          ΠΠ

          ΠΠ

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 13/12/2009 22:29:29

          πολύ εξειδικευμένα για να ενδιαφέρουν, άσε τα μέταλλα και τις διαβρώσεις... 2,3, 1, 20, παιχνίδια.

          Σε κάθε «ενεργειακή κρίση» πάντα ενφανίζονται τα ίδια και τα ίδια, και ελάχιστα αλλάζουν γιατί ούτε τα fundamentals ούτε τα υλικά αλλάζουν πολύ. Σήμερα έχουμε composites και ceramics που δεν είχαμε πχ το 73 ή 79. Τα φ/β περίπου ίδια (άσε τις λεπτομέρειες)

          Η πηγή ρεύματος για τον σημερινό τρόπο ζωής είναι κάρβουνο, πετρέλαιο, αέριο, πυρηνικά (που όμως έχει 2-3 ειδών). Οι ΑΠΕ είναι μια εκκεντρικότητα που θα ξεφουσκώσει, με περιορισμένη χρήση σε ειδικές κααστάσεις (πχ κορόϊδα στην Ελλάδα και εργοστάσια στη Γερμανία). Τήξη δεν θα δεις σε αυτή τη ζωή. Οικονομία υδρογόνου θα δεις μετά τον μεθεπόμενο παγκόσμιο πόλεμο.

          Αφού μελλοντολογούμε, τον 14ο αιώνα πέθανε πάνω από ο μισός πληθυσμός στην Ευρώπη, κυρίως αλλά όχι 100% από την πανώλη. Ψάχνοντας τα κλιματολογικά με το προσφιλές μου θέμα, είδα ότι ο 14ος αιώνας ήταν τρίτος με ανεβασμένες θερμοκαρσίες στην Ευρώπη (τότε δεν έιχαν CO2, ούτε καν αγελάδες). Κυνικά και νοστραδαμικά θα έλεγα οτι θα τα γκαγκαρώσουμε πριν μας τελειώσουν τα καύσιμα από άλλους λόγους.

          Να ωραίο επιχείρημα για ΑΠΕ: βάλτε ΑΠΕ γιατί θα ψοφήσουμε από πανούκλα. Τιραμόλα ακούς;

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 13/12/2009 16:58:22

    Ε, όχι και Καράογλου στον υποτομέα Φορολογίας Αντώνη! Με αμφιλεγόμενους φορατζήδες δεν θα πας μακριά Αντώνη. Ρώτα και μάθε λίγο για τα έργα και τις ημέρες του, ειδικά όσο ήταν ο Ρεγκούζας Υφυπουργός Οικονομικών, από τη Β΄ Θεσσαλονίκης κι αυτός, πριν του αναθέσεις τέτοιο κρίσιμο τομέα.

    Ίσως να μου πείτε, δεν έχει άλλους. Δεν με ενδιαφέρει, να ψάξει να βρει. Αλλιώς ας μη βάλει κανέναν. Ή ας προσλάβει κανέναν 23χρονο απόφοιτο οικονομικής σχολής, έχει πολλούς που θα θέλαν τη δουλειά.

  3. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 13/12/2009 18:57:26

    Εξαιρετικός ο Γ.Βρούτσης! Παλιός εφοριακός συνδικαλιστής, με άριστη γνώση των οικονομοτεχνικών, με ευφράδεια λόγου και πρόσχαρη προσωπικότητα. Οταν τον άκουσα προεκλογικά του έβαλα άριστα. Ούτε φληναφήματα -τα γνωστά των πολιτικών- ούτε πλατυασμούς. Ανέπτυξε εξαιρετικά τα της οικονομίας με έναν μεστό και αποφασιστικό λόγο!

    Επιτελους, ο Σαμαράς ξέρει τί κάνει! Αυτά για τον Επώνυμο....

  4. Y. avatar
    Y. 13/12/2009 19:45:50

    Καράογλου. Προέρχεται από το τομέα των εφοριακών (οικονομολόγος), ξέρει πολύ καλά το φορολογικό αντικείμενο, μένει οι προτάσεις που θα κάνει μέσω του τομέα του ως υπέυθυνος, να είναι ορθές, πραγματοποιήσιμες, και να κατατείνουν στους στόχους.
    Βουλευτής από το ’04, έχει ήπιο τόνο, παράλληλα έχει εκφράσει τις αντιθέσεις του (θεωρεί ότι ο ΚΚ κακώς δεν τον έκανε υφυπουργό), δίχως αφορμές επί επιλήψιμου, πιστεύω είναι καλή επιλογή.

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 13/12/2009 19:47:17

      ......και δε βγήκε υπέρ του Σαμαρά

      • loretta avatar
        loretta @ Y. 14/12/2009 01:59:19

        ηταν ομως!

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Y. 13/12/2009 20:29:58

      κι αμα αισθανθεί ότι αδικείται η ομάδα του ορμάει στο γήπεδο και τα κάνει λίμπα...

      • Y. avatar
        Y. @ vardarskian 13/12/2009 20:37:30

        Σ΄αυτή τη φάση της αναδιοργάνωσης, το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα. Ο Καράογλου είναι ικανός να ανταπεξέλθει στον υποτομέα του (φορολογία).

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Y. 13/12/2009 20:47:22

          ο σκοπός αγιάζει τα μέσα;

        • Y. avatar
          Y. @ Y. 13/12/2009 21:00:04

          Κατ’ αρχάς διαφωνώ με το “ τα κάνει λίμπα ”, που αναφέρεις

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Y. 13/12/2009 21:04:52

          ήμουν μπροστά...

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Y. 13/12/2009 21:08:28

          δεν είμαι ηθικιστής, ούτε θέλω να τον αδικήσω από μια κακή στιγμή. Αλλά η εικόνα ενός ωρυόμενου και έτοιμου να χειροδικήσει αιρετού δεν είναι ό,τι καλύτερο για τον επίδοξο αρχιφοροεισπράκτορα (κι όχι μόνο).

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Y. 13/12/2009 21:09:55

          αν σας κρίναμε από το πως συμπεριφέρεστε στο γήπεδο, δεν θα έπρεπε κανένας άνδρας να κατέχει δημόσια θέση.

        • Y. avatar
          Y. @ Y. 13/12/2009 21:13:50

          ...δικαιολογείται (μερικώς), γιατί είναι γριά!

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Y. 13/12/2009 21:24:27

          ας πρότεινε λοιπόν το Πολιτισμού στον Ρέμο. (Θα ήταν και πιο ακίνδυνος από τη Ντόρα) ;)

        • Y. avatar
          Y. @ Y. 13/12/2009 21:32:23

          ....παραιτήθηκε.

        • vardarskian avatar
          vardarskian @ Y. 13/12/2009 21:33:49

          Ρε συ Υ. "βάμος βάμος Χέρκιουλες οε οε";

        • Y. avatar
          Y. @ Y. 13/12/2009 21:44:00

          Ένας από τους πολλούς, αγνούς φιλάθλους.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/12/2009 20:23:58

    Ο Δενδιας ειναι σοβαρος για τον τομεα του ΠΡΟ-ΠΟ (ακου ονομα το Δημ.Ταξης-πασοκικη λεξιτεχνια).Ελπιζω να γλυτωσαμε απο τον Παυλοπουλο.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 13/12/2009 20:26:42

      και θα τα έχει καλά και με το παρατηρήριο του Ελσίνκι. λίγο τό ΄χεις;
      αρχίζουν να μου αρέσουν κι εμένα αυτές οι πασοκικές λογικές. χαλάλι, άμα είναι για καλό.

  6. Γιώργης Χολιαστός avatar
    Γιώργης Χολιαστός 13/12/2009 20:34:07

    ΔΈΝΔΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑΣ ΠΟΛΊΤΗ

    Αφέλεια ως εκ καταγωγής
    και φασισμός ως εκ Νου Δου
    ο σκιώδης ο εγγυητής
    της ασφαλείας μας ιδού!

    Γιώργης Χολιαστός

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/12/2009 22:39:20

    δε μαζευουμε κανενα σκουπιδι π εχουμε γινει σακουλοφαγοι?? ελεος.
    Νικητα ακους????

    ΠΠ

  8. man8os avatar
    man8os 13/12/2009 23:09:41

    Ρε δεν παμε καλα. Ο Δενδιας σε θεση ΠΡΟ - ΠΟ? Απο τη διαχειρηση της υποθεσης μ το Χριστοφορακο απεδειξε περιτρανα οτι ειναι αχρηστος. Στην κομματικη ιεραρχεια επρεπε να αξιοποιηθει. Οχι στην παραγωγη πολιτικου-αντιπολυιτευτικου εργου. Ποσο μαλλον να τον προετοιμαζει ο Σαμαρας για υπουργο ΠΡΟ-ΠΟ το 2012.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.