#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/10/2011 20:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χρυσάφι τα σκουπίδια για τα ιδιωτικά συμφέροντα



Τελικά στην Ελλάδα η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται μόνο μια φορά ως φάρσα αλλά πολλές και καταντά ιλαροτραγωδία. Το θέμα με τα σκουπίδια που πνίγει όλους τους Έλληνες τις τελευταίες δεν είναι τωρινό, εδώ και χρόνια γινόμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Αυτό που μένει επίσης πάντα ίδιο είναι η αδυναμία της εκάστοτε κυβέρνησης να δώσει λύση στο πρόβλημα, μόνιμη και βιώσιμη. Έτσι η Ελλάδα μοιάζει με τριτοκοσμική χώρα που ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει, ακόμη κι αν τα παιδιά μας κινδυνεύουν να πάθουν ηπατίτιδα.

Ένα άλλο πράγμα που μένει μόνιμα και εμφανίζεται σαν από μηχανής θεός, είναι οι ...ιδιώτες των σκουπιδιών. Οι επιχειρηματίες που βλέπουν ότι κάτω από τα σκουπίδια κρύβονται πολλά δις ευρώ και δεν θα πρέπει να πάνε χαμένα.

Ο Γ. Μπόμπολας, εκτός από τις κατασκευαστικές δραστηριότητες έχει ισχυρή παρουσία και στον τομέα των απορριμμάτων με την ΗΛΕΚΤΩΡ. Έχει φτιάξει μονάδες κομποστοποίησης, έχει φέρει εντυπωσιακή τεχνογνωσία από το εξωτερικό και είναι έτοιμος να αναλάβει όλο το κύκλωμα των σκουπιδιών. Μπορεί να φτιάξει εργοστάσια και σύγχρονες μονάδες αλλά και να αναλάβει ακόμη και την αποκομιδή.

Στην Κερατέα όπου γίνεται ο χαμός, η εταιρεία που έχει αναλάβει να φτιάξει τα έργα κρύβει επιφανείς επιχειρηματίες. Μέσω της Sinda Enterprises, που συμμετέχει με 40% στο μετοχικό κεφάλαιο της Μεσόγειος ΑΤΕΕ, της εταιρείας στην Κερατέα δραστηριοποιούνται πλέον στον τομέα της διαχείρισης απορριμμάτων οι όμιλοι Λάτση και Λασκαρίδη.

Επίσης, μια άλλη εταιρεία του Λάτση, η Lamda Waste Development έχει μπει στον τομέα της διαχείρισης αποβλήτων.

Δεν είναι τυχαίες λοιπόν οι αναφορές τελευταία περί άμεσης λύσης στο πρόβλημα με κομποστοποίηση σε ειδικά εργοστάσια αλλά και για αποκομιδή από ιδιωτικές εταιρείες.

Θα μου πείτε, αφού δεν τα κάνουν καλά οι εργαζόμενοι στους δήμους και αφήνουν την Αθήνα να βρομάει, ποιος τους φταίει, οι επιχειρηματίες;

Έτσι, όμως, γίνεται η δουλειά εδώ και πολύ καιρό και τα ίδια προβλήματα χρονίζουν. Για του λόφου το αληθές, διαβάστε τι γράφαμε στο antinews, πριν από ένα χρόνο, πέρυσι το Δεκέμβριο.

Τα σκουπίδια κρύβουν χρυσάφι

Ότι τα σκουπίδια βρωμάνε όσο τίποτε άλλο είναι γνωστό. Ειδικά όταν ξεχειλίζουν έξω από τους κάδους παραμονές Χριστουγέννων και δίνουν μια εικόνα… εορταστική στην κατά τα άλλα… όμορφη Αθήνα.

Τη μπόχα που κρύβεται κάτω από το σκουπίδια, πάντως δεν την περιμέναμε. Επιχειρηματικά συμφέροντα πολλών δις ευρώ, μια κάστα εργαζομένων που λειτουργούν ως κράτος εν κράτει, περιοχές που δε δέχονται να έχουν ΧΥΤΑ αλλά που δεν έχουν πρόβλημα να έχουν παράνομες και ανεξέλεγκτες χωματερές, κομματικά και αυτοδιοικητικά παιχνίδια. Ακόμη και οι τσιγγάνοι που σκάβουν μέσα στα σκουπίδια για να βρουν θησαυρό, συνθέτουν ένα σκηνικό απίστευτο και το οποίο προσβάλλει τη χώρα μας αλλά και που τη βάζει για ακόμη μια φορά στο στόχαστρο της Κομισιόν η οποία απειλεί με τσουχτερά πρόστιμα.

Το κουβάρι είναι τόσο μπλεγμένο που ουδείς μπορεί να καταλάβει τι γίνεται και η Αθήνα έχει πνιγεί στα σκουπίδια. Ποιος είναι ο υπεύθυνος και γιατί η κυβέρνηση δεν μπορεί να δώσει λύση. Μήπως γιατί αφήνει επίτηδες το θέμα να «βρωμίσει» προκειμένου να δώσει τη λύση που θα βολέψει πολλούς;

Ας ξεκινήσουμε από το επιχειρηματικά συμφέροντα. Είναι σε όλους γνωστό ότι στη διαχείριση των σκουπιδιών έχει μπει γερά ο Μπόμπολας με την εταιρεία ΗΛΕΚΤΩΡ. Σοβαρή επιχείρηση που μπορεί να δώσει πρωτοποριακές ιδέες. Ωστόσο, το ζήτημα είναι τι γίνεται με τον τρόπο που θα πάρει και πάλι τις «βρώμικες» αυτές δουλειές. Οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα κάνουν πολύ σοβαρές καταγγελίες. Λένε ότι η κυβέρνηση έχει συμφωνήσει να δώσει στην εταιρεία του επιχειρηματία την κατασκευή και διαχείριση τεσσάρων εργοστασίων για σκουπίδια, δύο στη Φυλή κι από ένα στο Γραμματικό και την Κερατέα. Όπως καταγγέλλουν οι διαδικασίες είναι αδιαφανείς, μιλούν για απευθείας αναθέσεις για τουλάχιστον 25 χρόνια, στη διάρκεια των οποίων τα σκουπίδια θα φέρουν απίστευτο χρυσό, ίσως περισσότερο κι από την Αττική οδό. Λένε μάλιστα ότι όλα αυτά γίνονται προκειμένου να φτάσουμε στο απροχώρητο, να χάσουμε κοινοτικά κονδύλια, να φάμε γερά πρόστιμα και να έλθει η συγκεκριμένη εταιρεία να παίξει το ρόλο του σωτήρα.

Για το θέμα της Κερατέας βλέπουμε τι γίνεται κάθε μέρα, τι ξύλο πέφτει καθώς οι κάτοικοι δε θέλουν να γίνουν έργα στην περιοχή τους. Καταγγέλλουν δε ότι ο Μπόμπολας θα πάει να φτιάξει σύγχρονη χωματερή η οποία όμως δεν θα απέχει πολύ από τη σημερινή κατάσταση. Φοβούνται ότι θα βρωμίσει η περιοχή τους κι ότι οι υποσχέσεις για «άοσμη» επεξεργασία είναι λόγια του αέρα. Ασε που η περιοχή είναι αρχαιολογικός χώρος…

Από την άλλη, υπάρχουν πολύ σοβαρές καταγγελίες για κατοίκους που έχουν βγει στα χαρακώματα καθώς στους γύρω λόφους της Κερατέας έχουν κτιστεί δεκάδες αυθαίρετα.

Επίσης, χάος επικρατεί στο χώρο των εργαζόμενων στην καθαριότητα. Κάποιοι λένε ότι έχουν γίνει εκατοντάδες προσλήψεις για τον συγκεκριμένο κλάδο, αλλά πολλοί από αυτούς «καθαρίζουν» τα γραφεία των δήμων, κάνουν δημόσιες σχέσεις σε δημάρχους και γενικά βλέπουν σκουπιδιάρικο με το κιάλι. Λογικό λοιπόν να μην καθαρίζονται οι δρόμοι αφού για τη δουλειά αυτή έμειναν οι συμβασιούχοι τους οποίους μάλιστα έδιωξε ο Ραγκούσης.

Την ίδια ώρα ο Καμίνης που εκλέχθηκε δήμαρχος, δεν έχει βγάλει λέξη για το πρόβλημα, απλά το μεταθέτει στον κ. Κακλαμάνη ο οποίος αποχωρεί τις επόμενες ημέρες από το δήμο. Ετσι βρίσκεται ο ένας να κατηγορεί τον άλλο όσο η Αθήνα γίνεται σκουπιδότοπος.

Όσο για τη χωματερή στα Λιόσια, έχουν ακουστεί σοβαρές καταγγελίες ακόμη και για μαφία σκουπιδιών που πληρώνεται για να αφήνει κόσμο να ψάχνουν για πολύτιμα υλικά.

Και στο τέλος έχεις μια κυβέρνηση που επιμένει στον αρχικό σχεδιασμό για τη χωροθέτηση των χωματερών χωρίς να λαμβάνει υπόψη νέα δεδομένα και στυλώνοντας τα πόδια αδιαφορεί για τις εκκλήσεις τοπικών παραγόντων.

Όλο αυτό το σκηνικό έχει φέρει την Αθήνα στα όριά της και τους Ευρωπαίους να ετοιμάζονται να μας ρίξουν γερά πρόστιμα καθώς οι ανεξέλεγκτες χωματερές ναι μεν μειώθηκαν αλλά δεν εξαλείφθηκαν. Και το ζήτημα είναι μέχρι πότε η Αθήνα θα θυμίζει τριτοκοσμική χώρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/10/2011 20:45:19

    http://www.youtube.com/watch?v=6cnB21DzXf4&feature=related

    -I got charged twice
    -Do you want your garbage back?

    να το το χρυσάφι!

    • Pico Aliso avatar
      Pico Aliso @ archaeopteryx 14/10/2011 21:18:30

      Sopranos!!Στην Ιταλια και συγκεκριμενα στη Ναπολι,αυτοι που διαχειριζονται την διακομιδη των σκουπιδιων ειναι μελη της τοπικης Μαφιας.

  2. A.M. avatar
    A.M. 14/10/2011 20:45:42

    «τη βάζει για ακόμη μια φορά στο στόχαστρο της Κομισιόν»

    Για φαντάσου!
    ΟΎΤΕ τα σκουπίδια δεν μπορούμε πλέον να διαχειριστούμε μόνοι μας!
    Θέλουμε το φόβητρο της Κομισιόν.
    Κατάντια..

    «το μεταθέτει στον κ. Κακλαμάνη »

    :lol: τώρα συνειδητοποίησα πως Δήμαρχος Αθηναίων είναι ακόμα ο ...Κακλαμάνης! :lol:

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 14/10/2011 21:02:02

    Τρείς ιδιωτικές εταιρίες...

    Οι οποίες ,τελείως συπτωματικά , ήταν έτοιμες...

    Προσωπικό (λαθρομετανάστες) ,μηχανήματα ,υποδομή ,οργάνωση και σχεδιασμός, business plan, όλα ήταν έτοιμα!

    Και ξαφνικά , έτυχε και τις φώναξε ο σύντροφος Καστανίδης!

    Αμα σου κάτσει η σύμπτωση ρε παιδί μου...

    Και βέβαια , οι αμοιβές των λαθρομεταναστών θα φύγουν σε συνάλαγμα στο εξωτερικό, να βοηθήσουν την οικονομία του Μπαγκλαντές!

    Και οι αμοιβές των αφεντικών ,επίσης θα πάνε να βοηθήσουν την οικονομία της Ελβετίας!

    Δε λέω πως πρέπει κάθε λίγο και λιγάκι να μας πνίγουν στο σκουπίδι οι συντεχνείες των ΟΤΑ. Αλλα τέτοιες λαμογιές, εν ψυχρώ ,και μέχρι την τελευταία στιγμή! Ρε τι'ναι αυτοί!

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 14/10/2011 21:14:59

      Στέλιο αυτό που πραγματικά θέλω να δώ είναι πού θα βολευτούν τα λαμόγια που πρωτοστατούν σε αυτήν την ιστορία. Πιστεύω είναι ενδιαφέρον θέμα δημοσιογραφικά η ανταμοιβή για τη επικείμενη ιδιωτικοποίηση.

      • NEOTERA avatar
        NEOTERA @ Χρήστος 15/10/2011 01:24:52

        Κι ακόμη πιο ενδιαφέρον ότι οι πολιτικοί μαφιόζοι υπονομεύουν και αποδιοργανώνουν 30 χρόνια το ελληνικό κράτος, κάνουν 20 χρόνια προπαγάνδα όλοι μαζύ ότι θα μας σώσουν μόνο οι ιδιωτικοποιήσεις, μας οδηγούν με ολοένα και μεγαλύτερες ρεμούλες σε υπερδανεισμό, ελλείματα χρεωκοπία και μετά πετούν στο δρόμο όσους στιβάζουν ως κομματική πελατεία στους ΟΤΑ, δημιουργείται έτσι αγορά εργολαβιών γύρω στα 2,5 δις στα 10 χρόνια για την Αλητ, η οποία τους αντικαθιστά με αραπάδες των 400(??) ευρώ...

    • ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ avatar
      ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 15/10/2011 10:50:54

      Συμφωνω. Πράγματι ήταν έτοιμες εντελως συμπτωματικά!!!!!!!!

  4. kp8 avatar
    kp8 14/10/2011 21:45:03

    Ωραία, θα μας τους φέρουν στις γειτονιές μας, να μάθουν και τους δρόμους και τις διαδρομές, να μας βρίσκουν πιο εύκολα όταν έχουν ανάγκη.

  5. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 14/10/2011 21:47:43

    Πιθανόν και στο ζήτημα των απορριμμάτων να έχουμε "κλειστό κύκλωμα". Πρέπει να αποτραπεί βέβαια κι όχι να θεωρηθεί αυτονόητο …λόγω Ελλάδος.
    Θέλω πάντως να σημειώσω ότι σε χώρες της Βόρειας Ευρώπης οι Δήμοι δεν ασχολούνται με τα «σκουπίδια». Τα απορρίμματα των ιδιωτικών χώρων, πολυκατοικίες, εμπορικά κέντρα και οιανδήποτε ιδιωτικοί χώροι είναι ευθύνη αυτών των ιδίων και τα αναθέτουν σε ιδιωτικές εταιρίες.
    Ιδιωτικοί χώροι θεωρούνται και οι Δημόσιοι χώροι, όπως Υπουργεία, Οργανισμοί, θέατρα, πανεπιστήμια, σχολεία κτλ.
    Των δε κοινόχρηστων χώρων, όπως πάρκα, δρόμοι κτλ. ανατίθενται μετά από διαγωνισμό σε ιδιωτικές εταιρίες.
    Η Ελλάδα είναι η τελευταία σοσιαλιστική χώρα της Ευρώπης.
    Ποιοι απεργούν και παραλύουν τη χώρα;
    Μα η σοσιαλιστική νομεκλατούρα, αυτό το σάπιο υποζύγιο του ελληνικού περονισμού.

    • Παυλος Βαφειαδης avatar
      Παυλος Βαφειαδης @ Μανιάτης 14/10/2011 22:05:42

      @ Μανιάτης
      Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με το κείμενο που γράψατε: "Η Ελλάδα είναι η τελευταία σοσιαλιστική χώρα της Ευρώπης.
      Ποιοι απεργούν και παραλύουν τη χώρα;
      Μα η σοσιαλιστική νομεκλατούρα, αυτό το σάπιο υποζύγιο του ελληνικού περονισμού." !!!!!

  6. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 14/10/2011 21:56:13

    Πριν λίγο έδειξε σε δελτίο ειδήσεων ένα ενδιαφέρον και αποκαλυπτικό flashback στο 2008 με τον Καστανίδη στους δρόμους να χτυπιέται ως ενάντιος στην ιδιωτικοποίηση των σκουπιδιών και κάποιοι ούνοι πιο μπροστά να ξεριζώνουν σχεδόν τα κιγκλιδώματα!
    Υποκρισία...

  7. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 14/10/2011 22:04:21

    Ρε δεν πα νά'νε χρυσάφι και πλατίνα μαζί...ε καί ;

    πρώτα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ και μετά ολα τα υπόλοιπα.

    πολλοί απο εσάς βρήκανε την νέα θεωρία συνωμοσίας οτι " ο τάδε" ή " ο έτσι" θα βγάλει χοντρό χρήμα απο τα σκουπίδια.

    Το χειρότερο δεν ειναι οτι πιαστήκατε σε μία ακόμη θεωρία συνομωσίας, αλλά την επενδύσατε με επιστημονική εξήγηση και σας φαίνεται πιό "αληθινή".

    Βλακείες κοπανιστές ειναι ολα αυτά.

    ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Τόοοοοοοοσσσσσσοοοοο χρήμα όσο λένε, τότε οι σκουπηδιάρηδες θα δούλευαν και δεν θα απεργούσαν καθε τρίς και μία.


    ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ.

    Καιρός ηταν να σταματήσουν οι εκβιασμοί.


    Ετσι και αλλιώς τα μεγαλύτερα σκουπίδια δεν ειναι μέσα στις σακούλες αλλά ειναι τα κομματόσκυλα που παριστάνουν τους "αγωνιστάδες"

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ 3birdssitting 14/10/2011 22:14:09

      όταν σου ανεβάσουν τέλος αποκομιδής, δες το βίντεο λινκ που έβαλα πανω πάνω. Τελος συλλογής, απομιδής, απόρριψης και μάναντζμεντ φηη.

      • anonymous avatar
        anonymous @ archaeopteryx 14/10/2011 22:59:24

        Εγώ αρχαίε θα τα κάνω κομποστοποίηση. Ότι δε γίνεται να ανακύκλωση θα παίρνουν. Οπότε το κόστος για μένα θα μειωθεί.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ anonymous 14/10/2011 23:33:01

          το φαντάζεσαι όμως στο Παγκράτι; Γιασεμί στα μπαλκόνια!

          Ασε που με την ύφεση που έρχεται στην χώρα μας, δεν θα υπάρχουν σκουπίδια. Λεμονόκουπες είπες; Βιταμίνη C και βιοτίνες. Πλαστικά μπουκάλια; Που 'ν τα; Αλουμινόχαρτο; Θα σε κλέβουν με το που θα βγαίνεις έξω...

  8. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 14/10/2011 22:06:36

    Αγαπητέ Γιώργο,
    δεν πρόκειται για υποκρισία, αλλά και τον ηθικό κρετινισμό που είναι πεπτουσία του περονισμού και του λαϊκισμού, δηλαδή του πασοκισμού.

    • Γιώργος msn avatar
      Γιώργος msn @ Μανιάτης 14/10/2011 22:18:35

      ηθικό κρετινισμό...
      Τι είπες τώρα!
      +1οοοοο!

  9. anonymous avatar
    anonymous 14/10/2011 22:21:24

    Φίλος έχει επαγγελαμτική σχέση με όμιλο ραδιοταξί. Είχαμε βγει λοιπόν το καλοκαίρι με αυτούς κι έλεγαν ότι σκόπευαν να μπουν σε κάθε είδους μεταφορική διαδικασία συμπεριλαμβανομένων και των σκουπιδιών όταν ιδιωτικοποιηθούν. Δεν είχαν πληροφορίες εκ των έσω απλά περίμεναν ότι κάποια στιγμή θα ιδιωτικοποιηθούν.
    Που να ξέρανε οι έρμοι ότι τους την είχαν στημένη και ότι τελικά και άνεργοι θα βρεθούν με το νόμο Ραγκούση και στα σκουπίδια δε θα μπουν διότι τα έχουν καπαρώσει άλλοι. Κρέας για τα κανόνια ρε !!!

  10. Καθένας avatar
    Καθένας 14/10/2011 22:24:23

    Αν δοθούν οι καθαριότητες των δήμων σε ιδιώτες, οι ΕΘΝΙΚΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ, πάλι θα φάνε με χρυσά κουτάλια…
    Και ΄συ ταλαίπωρε δημότη, χρυσοπλήρωνε μετά τις ιδιωτικές εταιρίες!

  11. katalytikos avatar
    katalytikos 14/10/2011 22:40:14

    Αν προσθέσετε ότι η επίσκεψη των Γερμανών την προηγούμενη εβδομάδα, είχε να κάνει και με τη διαχείριση αποβλήτων γενικότερα, θα έχετε την πλήρη εικόνα!
    Ένα άλλο πεδίο που χρήζει μεγάλης διερεύνησης, ίσως και δικαστικής, είναι αυτό της ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ!!!!

  12. Orestios avatar
    Orestios 14/10/2011 22:53:23

    Άλλη μια κρατικοδίαιτη μπίζνα.
    Κατά τ' άλλα "απελευθέρωση" και τρίχες κατσαραί.
    Σοσιαλισμός παντού

    • NEOTERA avatar
      NEOTERA @ Orestios 15/10/2011 09:34:17

      Σωστά Ορέστιε, νέο καρτέλ με τα γίδια συμφέροντα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ NEOTERA 15/10/2011 11:22:46

        Και μετά μιλούν για δήθεν δεξιά πολιτική.
        Δεν υπάρχει πιο Σοσιαλιστική πολιτική από αυτή την ευνοιοκρατική αντίληψη σε εταιρίες.

  13. δικαιος7 avatar
    δικαιος7 14/10/2011 23:29:09

    Ε ρε γλέντια για τους Μπόμπολες και τους Λάτσηδες. Πάλι θα κονομήσουν και θα μεγαλώσουν την περιουσία τους. Χέστηκε ο Καστανίδης αν απολυθούν οι εργαζόμενοι ή αν θα πεινάσουν με τις περικοπές. Αυτός και η οικογένεια του είναι εξασφαλισμένοι για μια ζωη. Στην τελική θα πάνε και στο εξωτερικό να ζήσουν αμα τρώνε φάπες στον δρόμο.

  14. papasmurf avatar
    papasmurf 15/10/2011 00:44:23

    Και απο κοντα οι εισαγγελεις να προστατευουν τους ανασφαλιστους λαθρομεταναστες που χρησιμοποιουν οι ιδωτικες εταιριες αποκομιδης.
    Ειναι πολλα τα λεφτα Αρη;
    o tempora, o mores !!!!!

  15. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ 15/10/2011 09:45:50

    Προσέξτε πόσο στοιχίζει σε ένα Δήμο η αποκομιδή σκουπιδιών.
    1. Ένας οδηγός και δύο εργάτες χ 100 εύρο = 300 εύρο
    2. Ένα φορτηγό με 50 εύρο πετρέλαιο +50 εύρο για συντήρηση και αγορά καινούργιου σε πενταετία = 100 εύρο
    3. Συντονιστική γραμματεία ένα άτομο + ένα άτομο για καθαρισμό του χώρου μεταφόρτωσης ( όταν πρόκειται για 100 οχήματα μιλάμε για 100 άτομα+100 άτομα στο σταθμό μεταφόρτωσης σύνολο 200 ) = 200 εύρο ανά όχημα.
    Έχουμε δηλαδή 300 +100+200= 600 εύρο ανά όχημα.
    Μέσος όρος αποκομιδής απορριμμάτων ανά όχημα 10 ton.
    Το κάθε όχημα εκτελεί 2 δρομολόγια μέσος όρος άρα μεταφέρει 20 ton.
    Εργολάβος έδωσε προσφορά σε μεγάλο Δήμο της χώρας μας 80 εύρο ανά ton.
    Έχουμε λοιπόν 2 δρομ. χ 10 ton = 20 ton χ 80 εύρο = 1600 εύρο.
    Με την καθαριότητα στους Δήμους μας στοιχίζει 600 εύρο με τον εργολάβο 1600 εύρο διαφορά 1000 εύρο ανά όχημα.
    Ποιος θα τα καρπωθεί αυτά τα παραπάνω;;;
    Οι Δήμοι πληρώνουν Έλληνες υπάλληλους, πληρώνουν τις εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία και στην εφορία.
    Ο Εργολάβος θα δουλεύει με Έλληνες;;; οι με πακιστανούς;; ;;;
    Αντιλαμβάνεται κανείς το παιχνίδι;;;;

  16. upopsiasmenos avatar
    upopsiasmenos 15/10/2011 10:14:04

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο και έχω να συμπληρώσω μερικά σχόλια : μέσα στο σύνολο της θυελλώδους κατάστασης κανένας δεν έκατσε να διαβάσει το νόμο . στο νέο νόμο λοιπόν για τους καλλικρατικούς δήμους αναφέρει ότι η διαχείριση , επεξεργασία , αποκομιδή και ευθύνη των απορριμάτων ανήκει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ . Γιατί λοιπόν δεν αφήνουν τους δήμους να βρούν λύση μόνοι τους ? Απάντηση : γιατί η ποσότητα είναι μικρή και δεν βολεύει τις Γερμανικές μεθόδους διαχείρισης μέσω τροποποιημένης πυρόλυσης . Τα ξαναλέμε...

  17. armagedon avatar
    armagedon 15/10/2011 10:49:58

    ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο Α.Σ. ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΚΟΚΚΑΛΗ,ΛΑΤΣΗ.....ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ

  18. Γιώργος Βλάχος avatar
    Γιώργος Βλάχος 15/10/2011 11:08:53

    Ας είναι καλά οι αλητο-συνδικαλιστές της ΠΟΕ-ΟΤΑ που με την στάση τους ρίχνουν μύλο στον νερό των ιδιωτικών συμφερόντων. Προσωπικά πάντως αυτό που με απασχολεί είναι να φύγει το σκουπιδο-βουνό κάτω από το μπαλκόνι μου. Το αν το κάνουν ή δεν το κάνουν ιδιώτες μου είναι παντελώς αδιάφορο.

  19. Orestios avatar
    Orestios 15/10/2011 11:24:00

    Που τα τσεπώνουν από το Κράτος για να κάνουν μια δουλειά που έχουν αναλάβει οι Δήμοι. Εκτός αν δεν χρειαζόμαστε πια τους Δήμους και κάθε δημοκρατική οντότητα

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 15/10/2011 13:16:40

      Νεοφεουδαρχισμός, το πρόσωπο του νεοσοσιαλισμού.

  20. zame avatar
    zame 15/10/2011 13:14:26

    τα σκουπίδια είναι μεταχειρισμένα & οχι μόνον καταναλωτικά προϊόντα ..που αποκτήθηκαν με κάποια χρήματα=πλούτο.
    & ο πλούτος άνετα να μεταφράζεται σε χρυσάφι..μεταφορικά & κυριολεκτικά..και η ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ τους εκτός του οτι απαιτεί ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ που θα ειναι ΕΙΔΟΣ προς ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ..όσο θα περνά ο καιρός..& επίσης αυτές οι θέσεις ΙΣΩΣ θα μπορούσαν να καλυφτούν από ανθρώπους που ειτε για ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΕΣ συμπεριφορές ..καλούνται για ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ που να ειναι ενα είδος της ΠΟΙΝΗΣ τους..
    Σήμερα που τα παντα θέλουν να ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ..αυτή η "Μπιζνα" να έχει και κάποια χαρακτηριστικά ποιότητας..και οχι μόνον την απλή συγκομιδή τους..και την μετέπειτα (άλλη μπιζνα) επαναχρησιμοποίησης τους..ειτε ως Ενέργεια..ειτε ως ύλες για αλλο προϊόν..κλπ.
    και οταν λεω ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ εννοώ την μελέτη κατασκευή σε ολα τα οικοδομήματα μαζί με το Υδραυλικό-ηλεκτρικό-αποχετευτικό..σύστημα να ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ και το ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ..που να οδηγεί κατευθείαν στις μονάδες επεξεργασίας..και οχι αυτο το χαλι που ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
    ΑΥΤΟΝ τον ΠΛΟΥΤΟ & τα ωφελει του.. να τα ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΟΛΗ η ΚΟΙΝΩΝΙΑ...και οχι να ειναι "μεταφρασμενα" ΜΟΝΟΝ σε οικονομικα ωφελει & μαλιστα για λιγους ..
    οι ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ επενδυσεις να αποσυμφορησουν τις Κρατικες & χρησιμες ..εως απαραιτητες..& ΟΧΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ τους ΠΟΡΟΥΣ κοινης οφελειας..π.χ.ΝΕΡΑ..κλπ.

  21. rally monkey avatar
    rally monkey 15/10/2011 16:21:22

    ειλικρινα αλλες μορφες παλης δεν υπαρχουν?
    πληγμα κατευθειαν στην κοινωνια
    με τετοια μυαλα θα ειναι παντα θυματα

  22. zame avatar
    zame 15/10/2011 18:22:16

    Σε όλα τα κτήρια Υποχρεωτικη μελετη συγκομιδης κατά κατηγορια & στην συνεχια με υπόγειο αποχετευτικό συστημα κατευθειαν στις μοναδες επεξεργασιας.

  23. Ο Καθένας avatar
    Ο Καθένας 15/10/2011 20:06:35

    Αφού τα θέλουν τόσο πολύ τα σκουπίδια ο Μπόμπολας και οι άλλοι μεγαλοεργολάβοι, ας τους τα πάνε στις βίλες τους!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.