#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/08/2013 21:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χρησιμοποιούν ένα νεκρό παιδί για να παίξουν τα παιχνίδια τους



(Ανανεωμένο)- H ζωή ενός νέου ανθρώπου, η ζωή ενός παιδιού με όνειρα και ολόκληρη το μέλλον μπροστά του, όταν χάνεται είναι ότι πιο τραγικό υπάρχει. Λένε ότι δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στον κόσμο απ’ όταν οι γονείς θάβουν τα παιδιά τους. Και η ελληνική κοινωνία είναι συγκλονισμένη από το τραγικό δυστύχημα που έγινε στο Περιστέρι με τον νεαρό που πήδηξε από το τρόλεϊ γιατί δεν είχε να πληρώσει εισιτήριο.

Είναι τόσο τραγικό το περιστατικό όσο και το γεγονός ότι θα μπορούσε να είχε απλά στραμπουλήσει το πόδι του και όλα τώρα να ήταν μια χαρά. Ομως έγινε κάτι αδιανόητο που οδήγησε στο θάνατο ένα παλληκάρι 18 ετών. Ενα δυστύχημα από εκείνα που συμβαίνουν καθημερινά σε όλο τον κόσμο και που δε θα θέλαμε να συμβαίνουν, όμως είναι έτσι η ζωή.

Το τι έγινε στο τρόλεϊ θα το ψάξει η δικαιοσύνη. Αλλοι λένε ότι ο νεαρός έκλαιγε και ζητούσε επιείκεια από τον ελεγκτή γιατί ήταν άνεργος. Κι ότι ο ελεγκτής επέδειξε σκληρότητα και θα μπορούσε να τον έχει αφήσει να φύγει.

Αλλοι λένε ότι ο νεαρός επιτέθηκε με πρωτοφανή τρόπο στον ελεγκτή που απλά έκανε τη δουλειά του. Τον έβρισε, τον κλώτσησε, του έσπασε τα γυαλιά και πήδηξε από το όχημα με τα τραγικά στη συνέχεια αποτελέσματα. Το πώς φτάσαμε ως εδώ λίγη σημασία έχει, ειδικά αν δεν υπάρχει κάποιος άμεσος αυτουργός. Δεν υπάρχει έγκλημα, υπάρχει δυστύχημα, αλλά αν υπάρχει ηθική αυτουργία του ελεγκτή ή του οδηγού, αυτό θα το κρίνει η δικαιοσύνη.

Δεν είναι δυνατόν, όμως, ένα τραγικό περιστατικό να γίνεται αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης. Δε μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ, ορισμένοι βουλευτές του και πολλά «ευαίσθητα» μέσα ενημέρωσης να... ανακαλύπτουν ευθύνες της κυβέρνησης, του μνημονίου, της πολιτικής λιτότητας και άλλες τέτοιες ανοησίες. Πήραν φωτιά τα μηνύματα μέσω twitter από τον κ. Παπαδημούλη ο οποίος, προφανώς, από την παραλία που λιάζεται βρήκε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει το γεγονός για μικροκομματική εκμετάλλευση. Να δώσουμε δωρεάν εισιτήρια στους ανέργους, είπε, με αφορμή το περιστατικό. Κι εμείς μαζί σου κ. Παπαδημούλη, αλλά να μην αφήνετε υπονοούμενα για «κυνικές» εξηγήσεις και δήθεν ευθύνες της κυβέρνησης. Σιγά μη μας πείτε ότι το νεαρό τον σκότωσε η κυβέρνηση.

Μαθαίνουμε επίσης ότι ο... Ταλιμπάν του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Μηλιός και άλλα στελέχη καλούν τον κόσμο μέσω των κοινωνικών δικτύων σε συγκέντρωση στο Περιστέρι. Προφανώς για να... εξοργιστούν για την... ανάλγητη κυβέρνηση που «σκότωσε» ένα παιδί. Ο ολισθηρός δρόμος του ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζεται. Χρησιμοποιούν ένα νεκρό παιδί για να παίξουν τα παιχνίδια τους. Δημιουργούν οργή από το πουθενά, από ένα δράμα, από ένα τραγικό ατύχημα. Θέλουν να φυτέψουν άνεμους για να θερίσει η κυβέρνηση θύελλες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ αναζητά μονίμως ένα φιτίλι για να ανάψει η φωτιά. Μπορεί να το δημιουργεί ακόμη και μέσα από μια τραγωδία, δεν ορρωδεί προ ουδενός. Αλλά δεν πρέπει να τους αφήσουμε να εκμεταλλευτούν τον πόνο μιας οικογένειας. Είναι υποκριτές του χειρίστου είδους και δίνουν ένα ακόμη δείγμα της ποιότητάς τους και του τρόπου που σκέφτονται να κυβερνήσουν. Πατούν επί πτωμάτων. Απλά πράγματα.

Θα ακούσουμε πολλά τις επόμενες ημέρες. Για αναλγησία του ελεγκτή, ότι είναι... όργανο της τρόικας για να μαζέψει λεφτά, ότι πιέζεται κι αυτός για να βγάλει ένα εισόδημα παραπάνω επειδή του έχουν κόψει το μισθό. Θα ακούσουμε άραγε ότι απλά έκανε τη δουλειά του; Θα ακούσουμε άραγε ότι πρέπει να πληρώνουμε στις συγκοινωνίες; Ή κάθε φορά που συλλαμβάνεται ένας που δεν πλήρωσε αυτομάτως αυτός θα σημαίνει ότι πρέπει να πηδάει από το όχημα ή ότι θα σκοτώνεται; Είπαμε ένα τραγικό περιστατικό ήταν. Τελεία και παύλα. Ολα τα άλλα είναι αθλιότητες του χειρίστου είδους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Jim avatar
    Jim 14/08/2013 16:17:41

    Τραγική είδηση και καλό θα είναι το κράτος να ξεχωρίσει τους ανέργους από τους τζαμπατζηδες άλλο δεν θέλω να πληρώσω και άλλο δεν εχω να πληρώσω και από οτι διάβασα το παλληκάρι ήταν άνεργο όπως και οι γονείς του οπότε υπήρχε πραγματική αδυναμία πληρωμής.Καλό ταξίδι στο παιδί και κουράγιο στους γονείς.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Jim 14/08/2013 17:02:07

      Το κράτος έχει προβεί, αγαπητέ, στον απαραίτητο διαχωρισμό, μόνο που αυτός αφορά Έλληνες & αλλοδαπούς. Οι αλλοδαποί αφήνονται ανενόχλητοι με συνοπτικές διαδικασίες, ενώ οι Έλληνες γίνονται θύματα απίστευτου τραμπουκισμού από τα ελεγκτικά μούτρα. Μια μικρογραφία, εν τέλει, της γενικώτερης κατάστασης μιας χώρας, όπου οι γηγενείς φορολογούνται μέχρι τελικής δημεύσεως, ενώ οι λαθραίοι πλιατσικολογούν & (λαθρ)εμπορεύονται ανενόχλητοι. Ένας ευήθης, βέβαια, με IQ Αδώνιδος, θα αντέτασσε, πιθανώς, το επιχείρημα περί εφαρμογής των νόμων. Δυστυχώς, φαίνεται, πως στα ταμπούρια του Κολωνακίου και των Βριλησσίων δεν έχουν φτάσει ακόμη οι καπνοί του πολέμου, που διεξάγεται μεταξύ ελληνικού λαού και "ελληνικής" κυβερνήσεως. Σε ποιανού την πλευρά, τελικά, θα χρεωθεί το έπαθλο του success story, ε;

      • je ne regrette rien avatar
        je ne regrette rien @ Γιώργος 15/08/2013 03:14:34

        Γιά τον ρατσισμό πρός τούς Ελληνες ΠΟΣΕΣ φορές θα πούμε;
        Ο εν λόγω ελεγκτής δεν θα είχε τολμήσει να κάνει κάτι ανάλογο σε αλλοδαπό διότι έχουν "πλάτες"...
        Τούς Ελληνες "βαράτε τους" γιά να ισορροπούν όσα δεν πληρώνουν όλοι οι ξένοι...
        (εάν το θύμα ήταν αφρικανοασιάτης τώρα θα είχαμε επεισόδια στην Αθήνα...)

    • kkourk avatar
      kkourk @ Jim 14/08/2013 22:50:13

      """"Ο πατερας διαψευδει τις πληροφορίες που ήθελαν το νεαρό γιο του να λέει στον ελεγκτή πως έχει δυο άνεργους γονείς.

      «Εργαζόμαστε και εγώ και η γυναίκα μου», λέει στο newpost ο τραγικός πατέρας."""""""

      Για διεξαγωγή συμπερασμάτων

  2. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 14/08/2013 17:24:18

    Είδα το βίντεο με τα γεγονότα που εκτυλίχτηκαν μετά. Επιβάτες προπηλακίζουν λεκτικά οδηγό και ελεγκτή (δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα τι συνέβη μέσα στο τρόλει)

    Μου έκανε ΤΡΟΜΕΡΗ εντύπωση σ αυτό το βίντεο, το ύφος του ελεγκτή, που ζητά με οργή από τους αστυνομικούς να οδηγήσουν ΑΜΕΣΩΣ (έτσι λέει) στο αυτόφωρο, μια κυρία, επιβάτη, που τον έβρισε (προφανώς θεωρώντας τον υπεύθυνο για τη δολοφονία) Ίσως ένας ψυχολόγος να μπορέσει να εξάγει συμεράσματα ακόμα και για το τί συνέβη μέσα στο τρόλει, μετά τον έλεγχο και οδήγησε στη δολοφονία του νεαρού, βλέποντας αυτή και μόνο τη σκηνή που διαδραματίζεται μετά (...)

    • Hawk avatar
      Hawk @ Ρύκιος 14/08/2013 18:05:44

      Ε καλά τώρα δεν θα το λέγαμε και δολοφονία έτσι αβασάνιστα, το παιδί αυτό πρέπει να είχε ένα σωρό τραύματα & προβλήματα. Δεν πηδάς από το λεωφορείο στα καλά καθούμενα για ένα εισιτήριο.... Εκτός και αν είχε άλλα πράγματα να κρύψει... ποιός να ξέρει. Πάντως το ίδιο περιστατικό να πηδάει όχι από την πόρτα αλλά από το παράθυρο μάλλον πακιστανός (λόγω χρώματος) το έχω ζήσει, βέβαια ήταν τυχερός και ζαρκάδι και δεν έπαθε τίποτα, αυτός είχε τους λόγους του, θα ήταν παράνομα στην χώρα και προσπάθησε να διαφύγει, ο νεαρός όμως αν ήταν Ελληνας?

      • Ρύκιος avatar
        Ρύκιος @ Hawk 14/08/2013 18:30:14

        Κι όμως, έτσι λέγεται. Δολοφονία από αμέλεια.
        Δεν το λέω αβασάνιστα, δεν το λέω καν εγώ: Αυτή είναι η κατηγορία μέχρι στιγμής.
        Έπί της ουσίας όμως: Απο τη στιγμή που δεν έγινε / δεν γίνεται ο έλεγχος παρουσία αστυνομικού, εξαρτάται απο τον εκάστοτε παραβάτη αν θα συνεργαστεί για να πληρώσει το πρόστιμο. Αν στην συγκεκριμένη περίπτωση ο νεαρός ήθελε να κατέβει απο το λεωφορείο και δεν του άνοιγαν την πόρτα ή του φερθηκαν βίαια ΛΕΚΤΙΚΑ, τότε θα την έχουμε άλλες κατηγορίες (...)

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ Ρύκιος 14/08/2013 18:51:37

          Η κατηγορία αυτή βαραίνει τον οδηγό και όχι τον ελεγκτή. Αυτή η κατηγορία βαραίνει πάντα τους οδηγούς θανατηφόρων τροχαίων (ως τέτοιο απ' ότι φαίνεται θεωρείται από τη δικαιοσύνη, τουλάχιστον μέχρι τώρα).

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Θησειώτης 14/08/2013 20:23:40

            Τους πήγαν μεν στον εισαγγελέα αλλά ο εισαγγελέας δεν άσκησε ΚΑΜΙΑ δίωξη εναντίον τους. Τους άφησε ελεύθερους. Άρα, τα περί «δολοφονίας» δεν ξέρω από πού προκύπτουνε.

          • Ρύκιος avatar
            Ρύκιος @ ΚΜ 15/08/2013 09:39:16

            Λάθος κάνεις. Ασκήθηκαν διώξεις, και αφέθησαν ελεύθεροι. Ασκήθηκαν διώξεις ΚΑΙ στους δύο (και ορθώς) - Επί των τυπκών, τέλος. Μάρτυρες υπάρχουν πολλοί, τα υπόλοιπα στο Δικαστήριο.

        • Σχετικά Ασχετος avatar
          Σχετικά Ασχετος @ Ρύκιος 14/08/2013 21:36:43

          "Δολοφονία από αμέλεια"...χαρακτηρισμός αδικήματος ....κουκουρουκου.Μου αρέσει η σιγουριά σου.Δόλος και αμέλεια δεν πάνε μαζί.

          • Ρύκιος avatar
            Ρύκιος @ Σχετικά Ασχετος 15/08/2013 09:41:34

            Ότι σε αναπαύει: "Ανθρωποκτονία"
            Σε αναπαύει όμως αυτή η λέξη καλύτερα? Δε νομίζω, βαραίνει με τον ίδιο ανατριχιαστικό τρόπο τη συνείδηση.

        • Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
          Στυλιανός Παπαδόπουλος @ Ρύκιος 15/08/2013 03:09:20

          "Δολο-φονία από αμέλεια", δεν υπάρχει ούτε στα νεοελληνικά του Μπαμπινιώτη.
          Η ίδια η λέξη έχει ως συνθετικό τον δόλο, ήτοι την πρόθεση και τον σχεδιασμό για την εκτέλεση του φόνου.
          "Φόνος εξ αμελείας" είναι λοιπόν η πάγια κατηγορία που αποδίδεται προσωρινά κατά την διερεύνηση οποιουδήποτε θανατηφόρου τροχαίου ατυχήματος στους εμπλεκόμενους, προκειμένου να διασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία κατά την ανάκριση.
          Και όπως σωστά λέγθηκε παρακάτω, εάν δεν προκύψουν στοιχεία αποσύρεται.
          Δυστυχώς όμως, υπάρχει ένας αριθμός ανθρώπων εκπαιδευμένος - και εθισμένος θα έλεγα - να απευθύνεται στο θυμικό των αναγνωστών ή ακροατών του με λέξεις συγκινησιακά φορτισμένες, προκειμένου να διεγείρει τα ένστικτα του όχλου.
          Για τους ανθρώπους αυτούς, τους συνδικαλισταράδες που ξεκινούν από τον φοιτητικό χώρο, κάνουν καριέρα στον εργασιακό και καταλήγουν αστέρες της "πολιτικής" του γυάλινου βυζιού, είναι αδιάφορη η πραγματικότητα.
          Διαμορφώνουν την εκάστοτε δική τους' και συμπαρασύρουν σε αυτήν όσους δεν μπορούν ή δεν δεν θέλουν να ενεργοποιήσουν τις νοητικές λειτουργίες τους και να τους φτύσουν κατάμουτρα...
          Αυτοί οι άνθρωποι φέρουν το μέγιστο μέρος της ευθύνης για το σημερινό κατάντημα, της Ελλάδας, ακόμη και αν δεν κάθισαν ποτέ τα παχιά τους οπίσθια σε υπουργικές πολυθρόνες.
          Γιατί αυτοί οι άνθρωποι διαμόρφωσαν και επιχειρούν να συντηρήσουν το πνεύμα της μιζέριας, της μισαλλοδοξίας, της αρπαχτής και του εξυπνακισμού...

          • Ρύκιος avatar
            Ρύκιος @ Στυλιανός Παπαδόπουλος 15/08/2013 09:52:04

            Προέκυψαν στοιχεία λοιπόν, και δεν αποσύρθηκε η κατηγορία της ανθρωποκτονίας. Αποδόθηκε δε και στον "Εισπρακτική-Εταιρία-Απλήρωτων" κύριο. Άλλο θέλω όμω να τονόσω, αλλιώς δε θα 'μπαινα και στον κόπο να σου απαντήσω... Χάθηκε ΖΩΗ, από τον κακό χειρισμό ανεκπαίδευτων (γι αυτή τη δουλειά) ανθρώπων (το λέω με τους ΗΠΙΟΤΕΡΟΥΣ όρους που μπορώ, το δικαστήριο πιστεύω θα διαλευκάνει το πώς λειτούργησαν και τί έκαναν...) Χάθηκε ΖΩΗ.
            Άλλο σχόλιο, επί της ουσίας δεν έχεις?
            Μόνο πολιτική εκμετάλευση?
            Η απώλεια ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ δε συγκινεί καν?
            Ντροπή, ντροπή...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Ρύκιος 15/08/2013 10:46:27

            Κανένας δεν χαίρεται με την απώλεια της ζωής, πλην εκείνων επιδιώκουν πολιτικά ωφέλη. Οι οποίοι, υπερθεματίζουν σε δάκρυα (κροκοδείλια όμως).

          • WY avatar
            WY @ Ρύκιος 15/08/2013 19:14:44

            Ούτε κατηγορία υπάρχει,ούτε δόλος,ούτε κάν φόνος από αμέλεια!!
            Ό μικρός ##έπαιξε κι έχασε ## καί τήν ζαριά τήν έριξε ό ίδιος!!!

            Μερικοί υποκριτές,ψάχνουν πολύ καιρό τώρα,διά τόν νέον -αείμνηστο-Αλέξη Γρηγορόπουλο!!!

      • ANORFOGRAFOS avatar
        ANORFOGRAFOS @ Hawk 15/08/2013 03:56:40

        "δεν θα το λέγαμε και δολοφονία έτσι αβασάνιστα," γραφεις και μετα εντελως αβασανιστα εσυ.. ξανα γραφεις για τον νεκρο παλικαρι" Εκτός και αν είχε άλλα πράγματα να κρύψει… ποιός να ξέρει. "μαλιστα εντελως αβασανιστα στο χωρο σας που λενε και η αγγελιες..βεβαια μετα το απογειωνεις εντελως "ς το ίδιο περιστατικό να πηδάει όχι από την πόρτα αλλά από το παράθυρο μάλλον πακιστανός (λόγω χρώματος) το έχω ζήσει, βέβαια ήταν τυχερός και ζαρκάδι και δεν έπαθε τίποτα, αυτός είχε τους λόγους του, θα ήταν παράνομα στην χώρα και προσπάθησε να διαφύγει, ο νεαρός όμως αν ήταν Ελληνας?" φιλε μου αν δεν εισαι τρολ του του διαδικτιου που σπας πλακα με το να σε χαρακτηριζουνε νεοναζι χρυσαγητη εχεις μεγαλο προβλημα προσωπικοτητας

        • Rainbow avatar
          Rainbow @ ANORFOGRAFOS 16/08/2013 12:31:58

          O oρος Τρολ είναι επιεικής για κάτι τέτοιες περιπτώσεις.

  3. Hawk avatar
    Hawk 14/08/2013 17:42:05

    Σήμερα πήδηξε από το τρόλεϊ ο Νο.19 και βρήκε τραγικό θάνατο.... καλά καινούργιο κόλπο είναι αυτό να γίνεται αναφορά σε ανθρώπους με χαρακτηριστικό της ηλικία τους? Δεν είχε όνομα? Περίεργα πράγματα πάνε να καθιερωθούν, πολύ περίεργα.

    • je ne regrette rien avatar
      je ne regrette rien @ Hawk 15/08/2013 03:21:29

      Εξοχη παρατήρηση και εμένα με ενοχλεί η "35χρονη" ο "19χρονος" λές και οι άνθρωποι είναι ανώνυμοι...Μάς έκαναν κυριολεκτικά νούμερα.
      Μάλιστα στην αρχή, γι'αυτό το λόγο, νόμιζα θα ήταν αλλοδαπός και δεν είχαν χαρτιά και στοιχεία...

  4. ANASTASIA DANIHL avatar
    ANASTASIA DANIHL 14/08/2013 17:46:33

    να πανε φυλακη για παραδειγματισμο , το παιδι δε ξαναγυρναει θελω να δω τη συνεχεια , γιατι εξουσια τους δινουν και να που φτασαμε

  5. NIKOS avatar
    NIKOS 14/08/2013 17:47:46

    Μόνο στο Ελλαδιστάν ένα ατύχημα θα έπαιρνε τέτοιες διαστάσεις προς όφελος κομματόσκυλων,μπαχαλάκιδων και τζαμπατζήδων που σου λέει ευκαιρία να σκυλέψουμε τον μικρό για να την βγάλουμε καθαρή 2-3 μήνες....

    • SOKIN avatar
      SOKIN @ NIKOS 14/08/2013 18:45:30

      Μην ανησυχείς, το μερίδιό σου στη σκύλευση δε θα στο φάει κανείς.

    • Greg avatar
      Greg @ NIKOS 15/08/2013 10:54:33

      Ντροπή σου.

  6. alex23 avatar
    alex23 14/08/2013 18:15:00

    οποιος κλεβει το κρατος και τους συμπολιτες του εν γνωση του, ξερει οτι αν τον πιασουν θα πληρωσει και καποιο τιμημα
    και σιγουρα, αν δεν εχει χρηματα και αυτο τον ωθησε στην πραξη του, δεν εχει στο μυαλο του πως να μαλωσει με τον ελεγκτη και πως να ενεργοποιησει το μπουτον κινδυνου της πορτας (προφανως εχοντας σκεφτει πως θα δρασει αν τον πιασουν) για να πηδηξει εξω (απο το κινουμενο οχημα !!), αλλα πως να ζητησει την κατανοηση του ελεγκτη μηπως και γλυτωσει τις συνεπειες

    αδικος θανατος φυσικα, αλλα η αιτια ειναι οτι δεν ειχε την κοινη λογικη και πηρε αδικαιολογητα ρισκα...

    • Γιωργος Μακρης avatar
      Γιωργος Μακρης @ alex23 14/08/2013 18:48:27

      φανταζομαι όπως τιμωρηθηκαν ολοι οι μαγαλοσχημονες αυτου του τοπου

      • alex23 avatar
        alex23 @ Γιωργος Μακρης 14/08/2013 19:42:16

        ο ελεγκτης αυτος σε αντιθεση με τους ελεγκτες των μεγαλοσχημωνων ειτε ειχε συνειδηση του εργου του ειτε ο νεαρος δεν μπορεσε ή δεν ηθελε να τον πεισει για να την γλυτωσει..

        και ευτυχως που το συριζα ειναι διακοπες γιατι τωρα θα ειχαμε γινει αιγυπτος...

  7. ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ avatar
    ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ 14/08/2013 18:17:07

    Να αναπαυθεί η ψυχή του παιδιού εν ειρήνη!
    Κάποια στιγμή θα πρέπει να αποσαφηνιστεί το νομικό πλαίσιο λειτουργίας του ελεγκτή.
    Δυστυχώς κάποιοι νομίζουν ότι τους έχουν απονεμηθεί αστυνομικές εξουσίες και το παίζουν σερίφηδες των τρένων και των λεωφορείων.
    Προσωπικά θα πρότεινα την κατάργηση του θεσμού των ελεγκτών και την καθιέρωση ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου, όπως στη Δανία.

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ 14/08/2013 18:33:43

      Σωστά.
      Να συμπληρώσω μόνο, επειδή απ ότι καταλαβάινεις κι εσύ, το ηλεκτρονικό σύστημα της Δανίας ΔΕΝ πρόκειται να το έχουμε (τουλάχιστο στο άμεσο μέλλον) ας επιστρέψουμε στο θεσμό των εισπρακτόρων με έλεγχο πληρωμής και εισητηρίου ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ του κάθε επιβάτη.

      • ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ avatar
        ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ @ Ρύκιος 14/08/2013 18:46:49

        Συμφωνώ.
        Μετά δεν έχει νόημα και δημιουργούνται και προστριβές.

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Ρύκιος 14/08/2013 21:49:01

        @Ρύκιος
        Εδώ είσαι σωστός.Θα εξασφαλισθούν και αρκετές χιλιάδες θέσεις εργασίας η μισθοδοσία των οποίων θα προέλθει από τον μηδενισμό της λαθρεπιβίβασης.

    • kostas κοστιδισ avatar
      kostas κοστιδισ @ ΔΕΞΙΟΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ 14/08/2013 18:49:31

      ο συγκεκριμενος ελεγκτης πιθανοτατα ειναι απο τους "εθελοντες" γιαυτο και ηταν μονος .ειναι απο αλλες ειδικοτητες της ο.συ. και στον ελευθερο τους χρονο δουλευουν σαν ελεγκτες με ποσοστο κερδους 30τοις εκατο επι του προστιμου. κυριο μελημα τους ειναι η εισπραξη προστιμων κι οχι η αποτροπη η ο παραδειγματισμος. λογω αυτου εχουν καταγγελθει πολλες φορες για ασχημες συμπεριφορες,καταγγελιες που εχει προσυπογραψει παλιοτερα και το σωματειο του οασα.

  8. kostas avatar
    kostas 14/08/2013 18:42:48

    ο συγκεκριμενος ελεγκτης πιθανοτατα ειναι απο τους λεγομενους "εθελοντες",γι αυτο και ηταν μονος του.αυτοι εχουν αλλη ειδικοτητα στην ο.συ.(λεωφορεια-τρολλευ) και στον ελευθερο τους χρονο κανουν τους ελεγκτες με ποσοστο επι του προστιμου 30 τοις εκατο.οποτε στοχος τους ειναι καθαρα η εισπραξη των προστιμων κι οχι η αποτροπη η ο παραδειγματισμος. η συμπεριφορα καποιων απο αυτους εχει καταγγελθει και στο παρελθον απο επιβατες, με αποτελεσμα να εχει βγει και ανακοινωση απο το σωματειο του οασα που υιοθετουσε τις καταγγελιες.

  9. ΣΥΡΙΖΑ ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ..ΜΕΤΩΠΟ (ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ....) avatar
    ΣΥΡΙΖΑ ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ..ΜΕΤΩΠΟ (ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ....) 14/08/2013 19:49:26

    O ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗΣ ΒΓΗΚΕ ΝΑ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ...ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΦΜ ΚΟΥΒΕΝΤΑ..Η ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ 0.20 ΛΕΠΤΑ ΠΧ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΖΟΥΝ Σ ΓΥΑΛΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΘΕΤΙ ΕΝΟΨΕΙ ΕΚΛΟΓΩΝ.....Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΗ.

  10. απορία avatar
    απορία 14/08/2013 19:54:16

    κατ'αρχας γιατί ο ελεγκτής ήταν μόνος;;;;; έχω τύχει σε έλεγχο κάμποσες φορές... ποτέ δεν έτυχα μόνο ένα ελεγκτή και επίσης ποτέ δεν έτυχα ελεγκτή να ξεσηκώνει τον κόσμο αρνητικά απέναντί του... όσο δύσκολος κ αν ήταν ο ρόλος τους.... θυμάμαι δύο περιπτώσεις.. μία ήταν φοιτήτρια.. της πήραν ευγενικά τα στοιχεία (τη συνέχεια δεν τη γνωρίζω) και σε άλλη περίπτωση ήταν αλλοδαποί (εμοιαζαν με πακιστανούς) που δεν ήξεραν ελληνικα (ή έκαναν πως δεν ήξεραν).. με τους οποίους κατεβηκαν μαζί στην επομενη στάση ...
    Καμία σχέση με το ύφος και το παράδειγμα του συγκεκριμένου ελεγκτή...
    Φαντάζομαι υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο στο οποίο πρέπει να κινούνται αυτοί οι άνθρωποι.. σε κάθε περίπτωση υπάρχουν πολλές μαρτυρίες... αν λοιπόν θεωρεί ότι απλά εκτέλεσε το καθήκον του .. δεν έχει λόγο να φοβάται γιατί κανείς δε θα πει το αντίθετο.. αλλα εγω προσωπικά απο την αντιδραση του κόσμου αλλα κατάλαβα...

  11. alex23 avatar
    alex23 14/08/2013 20:06:42

    ελλαδα..

    ο ελεγκτης στα μεσα μαζικης μεταφορας κανει την δουλεια του .. καποιοι βγαινουν και τον κατηγορουν ή τον κοιτανε με μισο ματι επειδη ο παρανομος επιβατης ανοιξε την πορτα και πηδηξε απο κινουμενο οχημα..
    ο αστυνομικος κανει την δουλεια του ..οτι και να κανει κατι θα του βρουν..
    το σδοε κανει ελεγχους σαββατοκυριακα .. μια απο τα ιδια..κυνηγα τους κλεφτες και αυτο δεν πρεπει να γινεται (?) σαββατοκυριακα ..

    και μετα οι ιδιοι που εμμεσως ζητανε ασυλια για καποιους απο τους παραβατες, φωναζουν γιατι δεν κανει την δουλεια του το κρατος και την γλυτωνουν καποιοι ισχυροι..

    ο πολιτικος που (αρκετα σπανια να ομολογησω) κανει κατι σωστο, τα ακουει επειδη οι αλλοι πολιτικοι δεν ειχαν κανει τιποτα πριν ..
    μια συγγραφεας/καθηγητρια (συμφωνεις ή διαφωνεις μαζι της) δεν εχει το δικαιωμα να πει τζαμπατζη (που αυταποδεικτα ηταν) τον ατυχο νεαρο, γιατι θα λογοκριθει απο καποιους διατηρουν το δικαιωμα της γνωμης μονο για τον εαυτο τους(βλεπε κ.ακριτα) και αλλοι που απανταν με ενα 'Να ψοφήσεις μωρή πατσόλα εσύ και όλη σου η οικογένεια.' και αλλα φαιδρα..

    παρανοια..

  12. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 14/08/2013 20:58:12

    Μα να απαιτούν οι ελεγκτές επιτακτικά το εισιτήριο από τους επιβάτες των ΜΜΜ; Πού οδεύουμε ως κοινωνία;

    σημείωση: όποιος θεωρεί οτι η θανατηφόρος απόδραση από το κινουμενο τρόλλεϋ ηταν συνέπεια ανέχειας και όχι εφηβικής πίστης οτι είσαι αθάνατος Χαηλάντερ, απλως καλωσορίζει τη λοβοτομή. Θεός σχωρέσει το αδικοχαμένο παιδί.

    Οι δε περιπου κραυγες " ελεγκτές-γουρουνια-δολοφονοι" είναι σημείον απιθανης παρανοιας

    • Τσάρο; avatar
      Τσάρο; @ Σωτ Μητραλ 14/08/2013 21:49:49

      Όποιος γράφει τέτοια, καλό θα είναι να μην επικαλείται Γιανναρά και χριστιανισμό.

      • Σωτ Μητραλ avatar
        Σωτ Μητραλ @ Τσάρο; 15/08/2013 02:19:42

        Να το και το χριστιανόμετρο.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ Σωτ Μητραλ 14/08/2013 21:51:03

      Συμφωνώ απόλυτα.

    • daresome avatar
      daresome @ Σωτ Μητραλ 15/08/2013 00:34:09

      Τι μας λέτε ? Και δεν είναι απόλυτη παράνοια να χαρίζονται εκατοντάδες εκατομμύρια στη γερμανική Hoechtif που μας τ΄άφησε αμανάτι από το αεροδρόμιο, ε ? Πόσα εισιτήρια άραγε μας κάνουν αυτά τα εκατομμύρια που όφειλε να καταβάλει, αλλά "δυστυχώς" ..... "παραβλέψαμε" να τα απαιτήσουμε ? .....

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ daresome 15/08/2013 01:32:08

        Αυτοί που τα χάρισαν στην Hochtief δεν πάνε με το τρόλεϊ.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ daresome 15/08/2013 11:48:58

        Άσχετο. Επιεικώς...

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Σωτ Μητραλ 15/08/2013 00:41:16

      Ούτε "απαιτούν" ούτε "επιτακτικά". Δεν είναι η δουλειά τους. Η δουλειά τους είναι να ελέγχουν. Ελεγκτές είναι. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ να διαχειριστούν μια κατάσταση κρίσης αν ξεφύγει με επιτεκτικές απαιτήσεις. Συνοδεία αστυνομικού θα πρεπε να γίνεται ο έλεγχος, ώστε ο αστυνομικός αν διαπιστωθεί κατά τον έλεγχο παραβατική συμπεριφορά να πράξει τα δέοντα ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ, και με βάση την εκπαίδευσή του, ανάλογα με το ποιόν έχιε απέναντί του (ξέρουν οι αστυνομικοί)
      Πάμε παρακώτω: Η "θανατηφόρος απόδραση" (εκληκτική επιλογή λέξεων! Δεν θα κλέψουν τη δόξα από την ακαδημαικό πως την λένε δε θυμάμαι, εκπληκτικές πάντως) δεν ήταν ΠΡΟΦΑΝΩΣ ούτε συνέπεια ανέχειας (μόνης της), ούτε λοβοτομημένης πίστης (μόνης της) Ενδεχομένως να είναι σύνθετη η αιτία, ε? πώς ακούγεται? Πιθανό? Ενδεχομένως να υπήρξε λεκτική βία, εκφοβισμός? Ας το αφήσουμε λοιπόν, διότι ΑΥΤΟ καλείται να ερευνήσουν οι αρχές του κράτους.
      Τέλος:
      "Εισπρακτικές-γουρούνια" πώς ακούγεται σαν σύνθημα? Επίσης απίθανα παρανοικό? Η μήπως ...λογικότερο?
      Το λέω, διότι αν κάπως πρέπει να χαρακτηρήσουμε αυτόν τον άνθρωπο, που (χωρίς να είναι υπάλληλος) αναλαμβάνει "με το κομμάτι" να εισπράξει, κρατώντας προμήθεια, δεν μπορούμε να τον πούμε ΕΛΕΓΚΤΗ. Παραδοσιακά, σκεφτόμαστε αλλιώς την εικόνα του ελεγκτή στις συγκοινωνίες. Αυτός λοιπόν, είναι ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ. Με νοοτροπία και πρακτική, παρεμφερή με εκείνων των άλλων ανθρώπων που αναλαμβάνουν να εισπράξουν για τις τράπεζες δάνεια που δεν πληρώθηκαν. Αυτοί είναι που ΑΠΑΙΤΟΥΝ και μάλιστα ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ.

      ΥΓ
      έχω ήδη πεί ότι προτιμώ αντί όλων αυτών, τον παλιό παραδοσιακό ρόλο του εισπράκτορα, με έλεγχο πληρωμής ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Ρύκιος 15/08/2013 10:35:55

        Ναι, ό,τι πεις! Συνοδεία αστυνομικού να γίνεται ο έλεγχος για τα εισιτήρια. Ενός μόνο; Βάλε και έναν ακόμα. Επίσης, βάλε και μια «τριμελής επιτροπή των 5 ατόμων», να'ναι κι αυτή παρούσα, μην τυχόν γίνει καμιά κατάχρηση εξουσίας. Κι όλοι αυτοί, να πληρώνονται.

    • fitsoulas avatar
      fitsoulas @ Σωτ Μητραλ 15/08/2013 18:50:11

      Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του ελεγκτή τω ελεγκτί

  13. George avatar
    George 14/08/2013 21:29:42

    Ισως θα πρέπει να αποσαφηνισθούν κάποια πράγματα πρώτα. Υπάρχει code of conduct? Υπάρχει εκπαίδευση? Υπάρχει επιλογή ελεγκτών? Αν τίποτα από όλα αυτά η διοίκηση της εταιρίας πρέπει να φύγει απόψε. Σε καμμία περίπτωση δεν λέω ότι δεν πρέπει να υπάρχει έλεγχος, ίσα ίσα περισσότερος. Σαφώς και ποινές. Αλλά άλλο πράγμα ο τσαμπουκάς και ή λεκτική/ψυχολογική βία σε ένα 18χρονο (αν υπήρξε) και άλλο ένα "Λυπάμαι κύριε αλλά εγώ πρέπει να αναφέρω τα στοιχεία σας και ή εταιρία μας έχει επιτροπή για να ακούσει τη μη δυνατότητά σας πληρωμής εισητηρίου και να αποφασίσει ανάλογα για το πρόστιμο" ή κάτι παρόμοιο. Απόδραση από κινούμενο τρόλευ χωρίς μπλούζα ενώ έχει εκθέσει την οικονομική του κατάσταση (παραμύθι ή όχι) με όλους τους επιβάτες ενάντια στον ελεγκτή, μπορεί να δείχνει ότι ο μικρός ήταν highlander αλλά κι ότι ο ελεγκτής στο δικό του μυαλό, terminator.

    • Jay Gatsby avatar
      Jay Gatsby @ George 14/08/2013 23:05:29

      H "Διοίκηση" της εταιρείας δεν είναι συνήθως αποτυχημένοι πολιτευτές?

      Το οτι μεγάλος αριθμός οδηγών λεωφορείων οδηγούν τα λεωφορεία σαν να μην έχουν οδηγήσει άλλο όχημα στην ζωή τους, σαν πρώην γιδοβοσκοί, δεν μας λέει κάτι?

      Code of conduct στους έλεγκτές ψάχνουμε?

      Όλα τάχε η Μαριορή, το code of conduct της έλειπε.

      Έχω τυχεί σε λεωφορείο όπου μουσάτο πιθηκανθρωποειδές οδηγός έχει ραδιοφωνάκι δίπλα του και ακούει σε όλη την διάρκεια της διαδρομής ριζίτικα.

      • George avatar
        George @ Jay Gatsby 15/08/2013 09:13:24

        Η Μαριορή όμως έχασε ένα παιδί της για το τίποτα.....δεν είναι ηλίθιοι οι υπόλοιποι λαοί που δίνουν σημασία σε αυτά-Αν (δεν το ξέρω) και το να έχει ουσιαστικά πει το management: Απάνω τους λεβέντες μου και τους φάγαμε τους τζαματζήδες, είναι πολύ σημαντικό γιατί δείχνει ότι η εταιρία δεν έχει διοίκηση και αυτό θα έχει επιπτώσεις παντού (και στη μελλοντική απασχόληση των εργαζομένων και στην οδική ασφάλεια (μπορεί να είναι το παιδί σου ή το παιδί μου ένα μελλοντικό θύμα) και στα έσοδα/έξοδα).

  14. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 14/08/2013 22:05:12

    Δεν θέλω να ξαναδώ καταστάσεις μικρού Αλέξη αλλά μαθαίνω ότι οι αυτόπτες μάρτυρες εξέφρασαν με κάθε τρόπο την οργή και την αηδία τους προς τον ελεγκτή:

    "Είσαι ευχαριστημένος τώρα?"
    "Μ ....λ....κα"
    "Να δω πως θα κοιμούνται μερικοί..."
    "Δεν πας να γ..... ρε φίλε τόση ώρα που το σπάς τα νεύρα (του νεκρού προφανώς;)"

    Η τελευταία φράση εκνεύρισε τον ελεγκτή που φωνάζει να πάει στο αυτόφωρο η κυρία που την εκστόμισε ενώ οι αστυνομικοί προσπαθούν να τον καλμάρουν γιατί συνεχίζει να φωνάζει!

    http://www.youtube.com/watch?v=H-ONmZa-0Qg#at=105

    Προφανώς όλοι αυτοί οι επιβάτες που καταφέρονταν κατά του ελεγκτή είχαν εισητήριο. Με προβληματίζει το γιατί συντάχθηκαν τόσο έντονα με το παιδί κι όχι με τον ελεγκτή. "Εγω είμαι χαζός που πληρώνω κανονικά?" Τέτοιες σκέψεις γεννιουνται κανονικά σε τέτοιες καταστάσεις κι όχι κατακραυγή κατά του ελεγκτή. Προφανώς κάτι είδαν που εμείς δεν είδαμε γιατί δεν ήμασταν μπροστά....

    Κάποιος πιο πάνω είπε να εξαιρεθούν οι άνεργοι απο την πληρωμή εισητηρίου. Μα αυτό δεν γινόταν ούτε όταν οι άνεργοι ήταν 350.000. Θα γίνει τώρα που είναι 1,5 εκατομμύριο; Ποιος θα μείνει να πληρώνει; Ο οικ. ενεργός πληθυσμός είναι 3,4 εκ. στα 12 του συνολικού πληθυσμού! Επίσης διάβασα αλλού ότι ο νεκρός έλεγε ότι είναι άνεργος κι αυτός και η οικογένειά του....

    Είδα και μερικά "ελαφρά" σχόλια δυστυχώς εδώ μέσα...

    • Rainbow avatar
      Rainbow @ Γιώργος Αχαιός 16/08/2013 12:40:16

      Εχεις δίκιο,επρεπε να συνταχθούν με τον ελεγκτή και οχι με το παιδί που εκείνη την ωρα ηταν βαριά τραυματισμένο.Στο λέω επειδή δεν σου αρέσουν τα ελαφριά σχόλια.Και εχεις πάλι δίκιο,οι ανεργοι να συνεχίσουν να πληρώνουν κανονικά τα πάντα,και εαν δεν εχουν λεφτά τι σημασία εχει,ας χάσουν και τα σπίτια τους οταν δεν θα εχουν φράγκο για να πληρώσουν το ρεύμα.Συνέχισε να ζεις στο κόσμο σου,με κάποιους σαν και σένα και λίγα μας κάνουν.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Rainbow 16/08/2013 16:27:09

        Δεν κατάλαβες το σχόλιό μου καθόλου μα καθόλου!
        Δεν πιστέυω ότι ο ελεγκτής είχε δίκιο.

        Αυτό που είπα είναι ότι συνήθως τάσσονται με τον ελεγκτή όσοι έχουν εισιτήριο. Τώρα δεν το έκαναν γιατί προφανώς αντιμετώπισαν μία πολύ "ιδιαίτερη" περίπτωση ελεγκτή.
        "Προφανώς κάτι είδαν που εμείς δεν είδαμε γιατί δεν ήμασταν μπροστά….(οπότε τάχθηκαν με το παιδί)", έγραψα πιο πάνω...

        Μα και το βίντεο (σύνδεσμο του οποίου έβαλα στο σχόλιό μου) συνάδει με αυτό που θεώρησες σαν νόημα του σχολιόυ μου;;;; Είναι δυνατόν; Με Τον ελεγκτή να κάνει σαν σκυλί ατάϊγο ενώ κάποιος έχει τραυματιστεί, δυστυχώς θανάσιμα όπως απεδείχθη; Δηλαδή πριν πως έκανε; Και η τόση αγανάκτιση όλων των άλλων επιβατών, προφανώς κάπου στηριζόταν....

        Όσο για τους ανέργους, μακάρι να μην πλήρωναν. Απλά εξέφρασα την πικρία μου πιο πάνω λέγοντας ότι ούτε στις καλές μέρες δεν έκαναν τέτοιες παροχές, πόσο μάλλον τώρα... Τώρα θα μου πεις υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη. Αλλά τώρα όμως θα μας πουν υπάρχουν πολύ μικρότερες δυνατότητες....

  15. kkourk avatar
    kkourk 14/08/2013 22:45:28

    Ιστορικά, στους περισσότερους πολιτισμούς, η ασέβεια ή ο χλευασμός στο νεκρό θεωρούνται από τις μεγαλύτερες ύβρεις. Εδώ, ελαφρά την καρδίαν, κάποιοι περιμένουν σαν αρπαχτικά κάποιο νεκρό για να βροντοφωνάξουν την πολιτικο-ιδεολογική τους παπαριά και να τη γαρνίρουν με συναισθηματικούς παραλογισμούς. Τότε που το σοκ της κοινωνίας από τον άδικο χαμό ενός νέου παιδιού, την καθιστούν πιο ευάλωτη στη συγκεκριμένη ρητορική.

    Ας μην ξεχνάμε όμως, οι ίδιοι που ψάχνουν πολιτικά κίνητρα πίσω από θανάτους ή εύκολες μανιχαϊστικές ερμηνείες, είναι αυτοί που για τους ίδιους σκοπούς δεν έχουν πρόβλημα να χλευάζουν άλλους νεκρούς. Και αυτός ο τρόπος σκέψης, αυτή η νοοτροπία, αυτή η πνευματική ισοπέδωση είναι πολύ πιο βαθιά και επίπονη σε κοινωνικό επίπεδο από την ίδια την οικονομική κρίση

  16. GJ avatar
    GJ 14/08/2013 22:48:30

    Οι δειλοί στο Σύριζα ονειρεύονται μια επανάσταση τυπου "Αιγυπτου" και προσπαθούν το παραμικρό συμβάν να το χρησιμοποιησουν ως έναυσμα για τα σχέδια τους. Σίγουρα θα είναι αυτοί που θα κρυφτούν πίσω από ανθρώπινα κορμιά ώστε αργότερα να εξαργυρώσουν τα όποια κέρδη, όντας ζωντανοί. Αν είχαν λίγη τσιπα θα 'βάζαν το χέρι στην τσέπη τους (αυτοί έχουν αυτοχριστεί υπερασπιστες τους Εθνους) και θα άνοιγαν ένα ταμείο για αυτούς που δεν έχουν!!!! Αλλα οι υποκριτές, "αριστεροί με τις δεξιές τσέπες" εκ του ασφαλούς γαυγίζουν....

  17. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/08/2013 22:58:02

    Το συναίσθημα είναι μόνο θλίψη.
    Η οργή ή το κυνικό κλώτσημα προς την εξέδρα (τα συνήθη εμμονικά άσχετα για "αλλοδαπούς" κτλ δεν έχει θέση εδώ.
    Έχει θέση όμως η λογική. Με πολλά ερωτήματα.
    Όπως π.χ. γιατί δεν δίνουν κάρτα ελεύθερης επιβίβασης απευθείας από τον ΟΑΕΔ, στους πραγματικά και ελεγμένα ανέργους.
    Πρέπει βέβαια να καθαρίσουν τα μητρώα απο μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ¨ανέργους". Που δουλευουν "μαύρα" και παίρνουν και το επίδομα: Τετραπλή ζημία για το δημόσιο. Καταβάλλεται μαιμού επίδομα, δύο φοροδιαφυγες. (κατάμαυρου εργοδότη και μαύρου εργαζόμενου) σύν εισφοροδιαφυγή.
    Βγάζουν μεγάλο ποσοστό ανεργίας, αλλά συγκαλύπτοντας πολλή μαύρη εργασία, πολλή φοροδιαφυγή, πολλή εισφοροδιαφυγή. Για να συγκαλύψουν τους εργοδότες το κάνουν (π.χ. όργιο στην εστίαση - τουρισμό).

    Σε κάθε περίπτωση πάντως, ακόμη και να δώσουν κάρτα ελευθερης επιβίβασης πριν καθαρίσουν τα μητρώα ανέργων, δεν θα ήταν άξια λόγου επιβαρυνση.
    Αντι να σκέφτονται αυτά όμως και να τα εισηγούνται, οι λιπαροί μανδαρίνοι (που δεν αισθάνθηκαν ποτέ τι θα πεί κρίση), ξοδεύουν φαιά ουσία για το πώς θα δώσουν πλασματικά συντάξιμα χρόνια σε προλε(φ)τάριους βουλευτές και (βλαχο)δημάρχους.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 15/08/2013 00:52:47

      Αντί να πενθούν και να ζητούν συγγνώμη απο τους πολλούς, συνεχίζουν να αυτοεξυπηρετούνται.
      Οι λιπαροί και οι δούλοι τους.
      Αυτά είχα μόνον να πώ, για ν΄αναπαυθεί η του παιδιού.

      Θλίψη και πένθος μόνον έχουμε, όσοι δεν χωθήκαμε μέχρι το λαιμό στο βάζο με το μέλι.
      Τα αρπακτικά και οι νεκρόφιλοι γύπες, δεν έχουν ούτε καν ντροπή.

  18. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 14/08/2013 23:04:48

    Ο Σύριζα πάλι, αυτος είναι το πρόβλημα για τους ακραιφνείς δεξιούς.
    Εξάπτει τα πνεύματα - υπάρχουν και οι αλλοδαποί, χαλάνε την μαγική εικόνα...

    Όπως για τους πιό σφυριζαίους από τον συριζα, το πρόβλημα είναι μέσα η κακή ΝΔ, το κακό ΠΑΣΟΚ κτλ και έξω το κακό Ευρώ και η κακή Μέρκελ - χωρίς αυτούς θα συνεχίζονταν η "ανάπτυξη" που είχαμε πριν το 2008 και θα ζούσαμε εμείς καλά κι αυτοί καλύτερα...
    Η γνωστή ιστορία του ηλίθιου με το φεγγάρι και το δάχτυλο.

  19. Last_Chance avatar
    Last_Chance 14/08/2013 23:10:08

    Όπως και να το δεις το πράγμα δεν μαζεύεται με τίποτα….
    Εάν είναι αλήθεια ότι το παιδί ήταν άνεργο και δεν είχε χρήματα για το εισιτήριο, τότε πραγματικά έχουμε γίνει ζούγκλα…
    Και ξέρετε τι ισχύει με τους νόμους της Ζούγκλας… Ο δυνατότερος επιβιώνει….

    Καλό παράδεισο σε ένα ακόμη παλικάρι που χάνει η πατρίδα μας.


  20. regeneration avatar
    regeneration 14/08/2013 23:12:34

    Αν δεν εχεις βγάλει εισιτηριο δεν ανεβαίνεις πουθενά. Τέλος. Όλα τα αλλά είναι για να λέγαμε. Δολοφόνοι είναι όσο εκμεταλευονται τις δυσκολίες των ανθρώπων κ τους οδηγούν σε ακραίες πράξεις. Το κρίμα για τον Σύριζα θα ήταν αν είχε πάθει διάστρεμμα το παιδί. Ευτυχώς γι'αυτούς που σκοτώθηκε. Είναι οι ηθικοί αυτουργοί κ οι άμεσοι συνεργοί της δολοφονίας του παιδιού.

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/08/2013 23:20:57

    Δυστυχως γιαυτο ταιριαζει η τροικα στην Ελλαδα.Η απαιτηση για χαμηλη τιμη εισιτηριων και μη πληρωμη απο τζαμπατζηδες φυσικα οδηγει σε ελλειμματα τις συγκοινωνιες που προστιθενται στο χρεος και μετα καποιοι ζητουν τη διαγραφη του και λογιστικο ελεγχο.Ποιος τα εφαγε;Το κινημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και οι τζαμπατζηδες τα εφαγαν.
    Τερμα τα διφραγκα ομως.Ή θα πληρωνουν ολοι ή θα αυξηθουν τα εισιτηρια ή θα κοπουν απο καπου αλλου (μισθοι-συνταξεις) για να καλυφθει το ελλειμμα.
    Τα δανεια τελειωσαν.

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ ψυχραιμια 15/08/2013 10:14:13

      Ας ξεσκόνιζαν λιγάκι τις λίστες Λαγκάρντ. Έχει αρκετά λεφτά να πάρουν από εκεί. Και η Siemens παίχτηκε λάθος. Με 100 υποτροφίες της πλάκας και κάτι ψιλά την βγάλανε.
      Με το να πνίξουν την οικονομία και να αφήσουν την μισή Ελλάδα στην ανεργία θα σωθούμε μέσω της τρόικας που έχει δίκιο;
      Που είναι η ψυχραιμία;

      • Rainbow avatar
        Rainbow @ ο Μήτσος 16/08/2013 12:42:13

        Δεν υπάρχει ψυχραιμία προ πολλού φίλε μου.

  22. Δ.Π. avatar
    Δ.Π. 14/08/2013 23:31:34

    Διάβασα πως ο εν λόγω ελεγκτής ήταν εθελοντής, εργαζόμενος δηλαδή που δεν αμοίβεται με μισθό, αλλά με ποσοστά επί των προστίμων. Με άλλα λόγια, τα πρόστιμα ισοδυναμούν με το ψωμί του, θα κάνει το παν για να το εισπράξει, μπορεί ακόμα και να εφεύρει τζαμπατζήδες, αν δεν τους βρει στο δρόμο του. Μπορεί να μας πει η κυβέρνηση για ποιο λόγο μισθοδοτεί χιλιάδες υπαλλήλους στα μέσα μεταφοράς και την ίδια στιγμή προσλαμβάνει άμισθο προσωπικό, το οποίο ανταμοίβει για τις υπηρεσίες του αποκλειστικά με ποσοστά επί των προστίμων;

    Θυμάμαι πριν από αρκετά χρόνια, τουλάχιστον δεκαετία, ένα περιστατικό σε λεωφορείο της Αθήνας. Χειμώνας, με πολύ κρύο. Ανεβαίνει σε κάποιο σημείο της διαδρομής, ένας ελεγκτής, γύρω στα 40 και ξεκινά τον έλεγχο των εισιτηρίων. Φθάνει και σε έναν ηλικιωμένο κύριο, γύρω στα 75, καλοντυμένο που καθόταν απέναντι μου. Ο επιβάτης προσπαθούσε μάταια να βρει το εισιτήριό του, το οποίο ορκιζόταν πως είχε ακυρώσει κατά την είσοδό του. Έψαχνε σε τσέπες, στο παλτό, στο σακάκι, ανάμεσα σε χαρτιά που έβρισκε, το εισιτήριο άφαντο. "Δώσε μου, δύο λεπτά, λεβέντη μου, αμαρτία δεν είναι να πληρώσω πρόστιμο, αφού το έχω; παρακάλεσε. Ο ελεγκτής όμως είχε ήδη αρχίσει να γράφει το πρόστιμο, μονολογώντας συνεχώς και με καθόλου ευγενικό τρόπο για όσους "τζαμπατζήδες" δεν κόβουν εισιτήρια στα λεωφορεία. "Τελείωνε", του λέει κάποια στιγμή, μιλώντας στον ενικό, "δε θα φάω εδώ για σένα όλη τη μέρα". Ο επιβάτης δε μίλησε. Δεν άντεξα. "Πως μιλάτε έτσι; Δώστε λίγο χρόνο στον άνθρωπο!", γύρισα και είπα στον ελεγκτή. "Τη δουλειά σου εσύ", μου απάντησε άγρια.
    Ο ηλικιωμένος μη αντέχοντας τα βλέμματα όλων στραμμένα πάνω του, έβγαλε το πορτοφόλι του και πλήρωσε το πρόστιμο (ο νόμος νομίζω λέει το εικοσαπλάσιο του εισιτηρίου). Ο ελεγκτής κατέβηκε στην επόμενη στάση, το ίδιο στριφνός και σκουντούφλης όπως είχε μπει. Ο ηλικιωμένος κύριος συνέχισε να ψάχνει και μετά από ένα - δύο λεπτά σε κάποια τσέπη, βρήκε το εισιτήριό του ...
    Να εφαρμόζουμε τους νόμους ναι. Αλλά με ανθρωπιά. Και με σεβασμό σ΄αυτόν που έχουμε απέναντί μας, ακόμη κι αν έχει υποπέσει σε παράπτωμα. Και κάτι τέτοιοι νόμοι πρέπει να αλλάξουν. Δεν υπάρχει λόγος το προσωπικό ενός μμμ να κάνει το μάγκα σε κάποιον που δεν έχει εισιτήριο. Πολιτισμένη χώρα -υποτίθεται πως- είμαστε. Ας κόψει την κλήση, όπως γίνεται στα αυτοκίνητα, η οποία αν δεν πληρωθεί εγκαίρως, μεταφέρεται στην εφορία.

    Η χώρα δυστυχώς, έχασε ένα νέο άνθρωπο, αυτή είναι η ουσία. Η χώρα έχει ανάγκη νέους ανθρώπους, χωρίς αυτούς είναι από χέρι χαμένη. Και κέρδισε μπόλικη γκρίνια, εξυπνάδες, χυδαιότητα, ειρωνία και λαϊκισμό.

    • Ντ.Κ. avatar
      Ντ.Κ. @ Δ.Π. 15/08/2013 00:31:48

      Έτσι ακριβώς...

    • kostas avatar
      kostas @ Δ.Π. 15/08/2013 02:45:14

      οι εθελοντες ελεγκτες δεν ειναι ανεπαγγελτοι.ειναι υπαλληλοι στα λεωφορεια-τρολλευ,σε αλλες θεσεις. τεχνικοι-οδηγοι-καθαριστριες,που εκτος ωραριου, αμισθι ,εχουν παρει μπλοκακια και κανουν ελεγχους με ποσοστο 30τοις εκατο επι των προστιμων.οπως ειναι φυσικο κυριο μελημα τους ειναι το κερδος τους, χωρις να ιδρωνει το αυτι τους για τροπους συμπεριφορας. τα μπλοκακια συνηθως δινονταν σε "ημετερους" της εκαστοτε διοικησης η του σωματειου,με την αναλογη ασυλια.
      δεν ειναι τυχαιο που τα παραδειγματα που εχουν αναφερθει στα σχολια αφορουν περιστατικα σε λεωφορεια και οχι π.χ. στο μετρο οπου οι ελεγκτες ειναι πληρους κι αποκλειστικης απασχολησης και αρα πιο "επαγγελματιες"

    • kostas kostidis avatar
      kostas kostidis @ Δ.Π. 15/08/2013 04:33:13

      οι λεγομενοι εθελοντες ελεγκτες ειναι εργαζομενοι στην οσυ,τρολευ-λεωφορεια.ειναι οδηγοι,τεχνικοι,καθαριστριες κλπ. εκτος ωραριου κανουν ελεγχους παιρνοντας γενναιο ποσοστο επι των προστιμων.αυτο το δικαιωμα το πηραν απο "ημετερες" διοικησεις η σωματεια εργαζομενων γι αυτο και η πολυχρονη ασυλια.κυριο τους μελημα ειναι τα προστιμα και οχι η συμπεριφορα. δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα παραδειγματα που αναφερθηκαν αφορουν λεωφορεια,στα οποια ειναι οι αποκλειστικοι ελεγκτες. το σωματειο του οασα εδω και καιρο εχει ζητησει την αντικατασταση τους απο υπαλληλους-ελεγκτες ,κεντρικα ελεγχομενους και με αντιστοιχη εκπαιδευση,οπως της στα.συ (μετρο-ηλεκτρικος-τραμ),κατι που μεχρι σημερα δεν εχει γινει.

  23. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 15/08/2013 00:00:34

    οτι ηθελα να σχολιασω εχει ηδη γραφτει...η ερωτηση μου ειναι οτι μονο ο Παπαδημουλης λιαζεται;;;;; Οι υπολοιποι πονοψυχοι του ελληνικου κοινοβουλιου δεν λιαζονται...ποσο ειρωνικο για τους υπολοιπους ..........

  24. αντώνης avatar
    αντώνης 15/08/2013 00:04:01

    Κύριοι για σκεφτείτε να τύχαινε σε κάποιο δικό μας παιδί? που είναι η κοινωνική ευαισθησία?παρακολουθώ μέρες τώρα τι γίνεται στη γραμμή του προαστιακού για Χαλκίδα ,όταν το τραίνο φεύγει απο Πειραιά και μέχρι να πάει Μενίδι οι ελεγκτές κρύβονται και μόλις φύγει από Μενίδι βγαίνουν και κάνουν τους μάγκες !Να μήν πω ότι οι αλλοδαποί κυκλοφορούν κατά το ήμισυ δωρεάν χωρίς εισητήριο,και κανείς δεν τους ενοχλεί όπως τα ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ που κάνουν τη θητεία τους σε παρακείμενο στρατόπεδο!και εν πάσει περιπτώσει δε χάθηκε ο κόσμος !το έλλειμα των 400 δισ.δε το δημιούργησαν τα παιδιά μας!

  25. Ντ.Κ. avatar
    Ντ.Κ. 15/08/2013 00:24:29

    Το συμπέρασμα από τα σχόλια σε ότι αφορά τη συμπεριφορά των ελεγκτών, είναι ότι οι περισσότεροι δεν κυκλοφορούν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Επειδή κυκλοφορώ αποκλειστικά με αυτά επιτρέψτε μου να πω δυο λόγια. Δεν ξέρω τι έγινε στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αυτό που ξέρω όμως με απόλυτη σιγουριά είναι ότι υπάρχουν και οι δύο κατηγορίες ελεγκτών. Οι "επαγγελματίες", τυπικοί ευγενείς κλπ και οι αγροίκοι. Μόλις πριν από μία εβδομάδα κατά την επιβίβασή μου σε αστικό λεωφορείο έγινε το εξής: Ο οδηγός άνοιξε την μπροστινή πόρτα προκειμένου να επιβιβαστούν όλοι από εκεί και ζήτησε να κάνει έλεγχο δηλαδή να του επιδεικνύουμε την κάρτα ή το εισιτήριό μας. Κάποιοι διαμαρτυρήθηκαν γιατί υπήρχε αρκετός κόσμος και καθυστερούσαμε με όλο αυτό και η απάντηση του οδηγού στις ήπιες διαμαρτυρίες του κόσμου ηταν η εξής φράση: "Τελειώνετεεε.. στη σειρά ενας ένας σαν στρατιωτάκια, εμπρός μάρς και δειχνετε κάρτες και εισιτήριααα, άντε μπράβοοο" με ύφος όλο μαγκιά όλο αυτο. Σε άλλο περιστατικό παλαιότερα, ελεγκτής είχε πιάσει μια πιτσιρίκα χωρίς εισιτήριο και δεν είχε την ταυτότητά της μαζι. Της είπε ότι αφού δεν είχε ταυτότητα για να της βεβαιώσει το πρόστιμο ήταν υποχρεωμένος να καλέσει την αστυνομία. Μέχρι να κατέβουν η μικρή κόντευε να λιποθυμήσει από το κλάμα. Δεν λέω ότι ήταν σωστό αυτό που έκανε η πιτσιρίκα αλλά οταν βλέπεις ότι ο άλλος κλαίει με μαύρο δάκρυ κι έχει ψιλοπανικοβληθεί, δείχνεις ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο. (Ένα ελάχιστο δείγμα απο τις "περιπέτειες" μου με τα ΜΜΜ)

  26. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 15/08/2013 00:32:24

    Μια ακόμη προσπάθεια των Συριζαίων να εκμεταλλευτούν ένα τραγικό περιστατικό για να προκαλέσουν ντόρο.
    Ποσώς ενδιαφέρονται για το χαμένο παλικάρι.
    Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να γίνει το μπαμ. Και ευτυχώς που ότι έγινε έγινε μέσα στο 15αυγουστο με καύσωνα, διότι αλλιώς (π.χ. Οκτώβρη) θα μπορούσε να οδηγηθεί η χώρα σε νέο Δεκέμβρη του 2008.
    Από κει και πέρα συνεχίζουμε να είμαστε ένας λαός που θέλει καπιταλιστικές ευκολίες με κομμουνιστικές παροχές (π.χ. δωρεάν και ανεξέλεγκτα μέσα συγκοινωνιών).

  27. airman avatar
    airman 15/08/2013 00:34:41

    Μάλλον ο Αλέξης ψάχνει άλλον ''Αλέξη'' μετά μανίας.
    Κρίμα που ένα τραγικό συμβάν, το οποίο πρέπει να διερευνηθεί και να αποδωθούν οι ευθύνες όπου αναλογούν, γίνεται αντικείμενο εκματάλλευσης με τέτοιο τρόπο από κάποιους.
    Μήπως στη συγκέντρωση στο Περιστέρι κάποιοι συμμετέχοντες να φέρουν μαζί τους και ''αντικείμενα που έχει κάθε άνθρωπος στο σπίτι του'';

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ airman 15/08/2013 00:54:53

      Δεν ξέρω άν ψάχνει, αλλά σίγουρα, μερικοί είναι πρόθυμοι να τον προμηθεύσουν.
      Ανεγκέφαλοι λιπαροί (το πολύ λίπος αποβλακώνει, σαν το πολύ σέξ) και οι προστάτες τους...

  28. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 15/08/2013 00:49:59

    Η κοινωνία μεθυσμένη. Κράτος ριμάδι. Λαός κενόλογος ψευτομάγκας στα μπουζουκοσκυλάδικα.

  29. νικος avatar
    νικος 15/08/2013 00:52:40

    και οι 2 γονεις εργαζονται...ειμαι συναδελφος με τη μητερα του παιδιου(σκλαβενιτης-χαλκηδωνα)...δεν μπορειτε να φανταστειτε τι βουβαμαρα υπηρξε στο μαγαζι σημερα...η κα ιφιγενεια ειναι μια γυναικα που μονιμως το χαμογελο ηταν στα χειλη της...αυτο το χαμογελο ισως θα εξαφανιστει για παντα...προσωπικα μου ειναι παντελως αδιαφορη η αιτια....κριμα...κριμα...κριμα...

  30. Ξένος avatar
    Ξένος 15/08/2013 01:10:40

    Θέλω να εκφράσω την συμπαράστασή μου στην Ν.Δ. και στο antinews που, είτε με το θέμα των πλειστηριασμών είτε με τον θάνατο του νεαρού είτε με χίλια δυο άλλα ζητήματα, κάθε φορά καλούνται να παλέψουν με το θηρίου το λαϊκισμού και δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό για την υπεράσπιση της κοινής λογικής και την σωτηρία της χώρας.

  31. Μ.Β avatar
    Μ.Β 15/08/2013 08:23:46

    Αφού υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες, θα μάθουμε αργά ή γρήγορα την αλήθεια. Οπωσδήποτε ένας 19άχρονος δεν ήταν επικίνδυνος εγκληματίας για να αντιμετωπιστεί με λεκτική ή και σωματική βία για ένα εισιτήριο του τρόλεϋ! Αν ο ελεγκτής ήταν ανίκανος και αγενής (ποιός τον έκρινε άραγε ικανό και ποιός τον εκπαίδευσε;), προκάλεσε εν τη ηλιθιότητά του, το θάνατο ενός συνανθρώπου του. Καλύτερα να τον είχε αφήσει να φύγει (θα σκέφτεται τώρα και ο ίδιος). Η ...πίεση που είναι υποχρεωμένοι να ασκούν οι όποιοι ελεγκτές κατά την προσπάθειά τους να υπερασπιστούν το δικαίωμα του κράτους στα νόμιμα έσοδά του, σίγουρα δεν μπορεί να ξεπερνά τα όρια του σεβασμού της αξιοπρέπειας των Ελλήνων πολιτών. Η κάθε ''εξουσία'' όταν ασκείται από ανέτοιμους και ψυχολογικά μη ελεγχόμενους κρατικούς υπαλλήλους που αδυνατούν να τη διαχειριστούν ψύχραιμα, μπορεί να καταλήξει φονικό όπλο.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Μ.Β 15/08/2013 23:19:40

      Πολύ σωστή καί ψύχραιμη ἄποψη,μπράβο Μ.Β.!

  32. παρατηρητης avatar
    παρατηρητης 15/08/2013 09:26:43

    Μπορει ο ελεγκτης να ηταν αγενής (η ευγένεια δεν περισευει στους Ελληνες εξάλλου) μπορει το παιδι να ηταν αγενές αλλα τοσοι επιβάτες κανεις δεν προσφέρθηκε να του δωσει ενα εισητηριο να κλεισει η υποθεση? Μου εχει τυχει και σε μενα να με συλλαβει χωρις εισητηριο και να με επιπληξει ο ελεγκτης ε δεν αυτοκτονησα

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ παρατηρητης 15/08/2013 11:50:30

      Αυτό που έγραψες είναι η επιτομή της λογικής στην υπόθεση. Αντίθετα με πολλά σχόλια που χάνουν εντελώς την ουσία...

      • je ne regrette rien avatar
        je ne regrette rien @ Γεώργιος Τ. 16/08/2013 10:35:36

        @ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ και @Γεώργιε Τ. ,
        Αυτό ...παθαίνει όποιος σχολιάζει ΧΩΡΙΣ να έχει προηγουμένως διαβάσει-έστω ανατρέξει- τα άλλα σχόλια !
        Εάν το είχατε κάνει, θα είχατε δεί ότι κάποιοι επιβάτες ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ να δώσουν εισιτήριο στο παιδί και ο ελεγκτής αρνήθηκε... Το οποίο στοιχείο είναι επιπλέον επιβαρυντικό γι'αυτόν, διότι δείχνει εμπάθεια και εμμονή. Τραγικό.

    • Samurai avatar
      Samurai @ παρατηρητης 15/08/2013 14:05:09

      Ελαφρύ να είναι το χώμα που το σκεπάζει το παλικάρι.

      Οι υπόλοιποι μπορούμε να συνεχίσουμε να πολεμάμε τις νοοτροπίες μας.
      Εμείς οι υπόλοιποι βασιζόμενοι στο συναίσθημα της στιγμής,ας συνεχίσουμε να βγάζουμε τα αυθαίρετα συμπεράσματά μας,θέλοντας να βρούμε ή να πάρουμε το δίκιο μας,αδυνατώντας αρνούμενοι πολλές φορές να χρησιμοποιήσουμε τη λογική μας.
      Όταν σταματήσουμε να καταργούμε τα αυτονόητα,όταν σταματήσουμε να κρίνουμε έτσι όπως μας βολεύει,όταν ζητήσουμε το σεβασμό,τη συνέπεια,το φιλότιμο πρώτα απ' όλα από τους εαυτούς μας με την απαραίτητη ισχυρή δόση αυτοκριτικής και εξασφαλίσουμε τη διάρκειά τους,ίσως να καταφέρουμε να αλλάξουμε όλα αυτά που μας ενοχλούν,που μας παιδεύουν μας τυραννούν.
      Η καθημερινότητά μας είναι πνιγμένη από περιστατικά που μας προκαλούν δυσφορία,αλλά τα προσπερνούμε λέγοντας ''εδώ είναι Ελλάδα'',δικαιολογώντας άθελά μας όλα αυτά που μας ταλανίζουν.
      Σαν να παραιτιόμαστε από τα ευνόητα,από όλα αυτά που θα έκαναν πιο εύκολη τη ζωή μας και τις συναναστροφές μας με τους συνανθρώπους μας.
      Πρέπει να δουλέψουμε πολύ μέσα μας,πρέπει να σμιλέψουμε πολλά,να τα δώσουμε μορφή,να γευτούμε τη χαρά του ''νεοδημιούργητου''.
      Πρέπει να θέσουμε σε λειτουργία όλες αυτές τις διαδικασίες που θα μας επιτρέψουν να δούμε βαθιά μέσα μας,προτρέποντας με τη στάση μας κι άλλους συνανθρώπους μας να κάνουν το ίδιο.

    • el greco avatar
      el greco @ παρατηρητης 15/08/2013 20:50:52

      Αν κυκλοφορείς με ΜΜΜ θα γνωρίζεις ότι όταν επιβιβάζεται ελεγκτής τα ακυρωτικά μηχανήματα απενεργοποιούνται από τον οδηγό.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ παρατηρητης 16/08/2013 07:45:01

      Δεν αρκει να πληρωσουν το εισιτηριο.Πρεπει να πληρωσουν το προστιμο που ειναι πολυ μεγαλυτερο.
      Οταν βεβαιωθει παραβαση δεν μπορεις να αποφυγεις το προστιμο πληρωνοντας το εισιτηριο.Εαν συνεβαινε αυτο κανεις δεν θα εβγαζε εισιτηριο και όποτε τον επιανε ο ελεγκτης θα γλυτωνε πληρωνοντας εκεινη τη στιγμη το εισιτηριο ,δηλαδη μια φορα στους δυο μηνες.
      Συνεπως εαν οι συνεπιβατες ηθελαν να βοηθησουν επρεπε να πληρωσουν το προστιμο και οχι απλως το εισιτηριο.
      Βεβαια αυτο στη χωρα που πρωτακουσθηκε ο ορος moral hazard οταν χρεωκοπησε και οι ξενοι αρνηθηκαν να τη βοηθησουν οπως ηθελε,γιατι προηγουμενα η ιδια η εννοια moral hazard ήταν ξενη,αποκρουστικη,αυταρχικη,ξενερωτη κλπ αυτα ειναι παραξενα.

  33. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 15/08/2013 09:34:30

    Ξέρετε η αλαζονεία γεννά εκτρωματικές συμπεριφορές.Μια αλαζονεία που πηγάζει απο το Εγώ είμαι η Εξουσία και κατα συνέπεια εφαρμόζω τον Νόμο κατά το δοκούν ως ελέω θεού. Ξέχασαν πολύ γρηγορα τι προκάλεσε ο θάνατος Καλτεζά , ο θάνατος Γρηγορόπουλου κα ισε περίοδο υψηλής κοινωνικής έντασης κάποιοι συνεχίζουν να παίζουν τον ρόλο τους στα όρια του εκφυλισμού. Ας λάβει υπόψην της η Ηγετική ομάδα της Ν.Δ.- μιας και πριν λίγες μέρες ήταν εκεί - το βασικό δόγμα της Πολιτικής Ομπάμα όπως διατυπώθηκε χρόνια πρίν "«κάθε μέρα, κάποιος κάπου στον κρατικό μηχανισμό κάνει κάποιο μεγάλο λάθος, το οποίο εν συνεχεία θα μπορεί να βάλει σε μπελάδες τον Λευκό Οίκο»" και ας πράξει τα δέοντα προς κάθε κατεύθυνση.

    Οταν δίνεις το Ηθικό Πλεονέκτημα στον ΣΥΡΙΖΑ δεν ευθύνεται αυτός που το εκμεταλεύεται ευθύνεσαι ΚΥΡΙΑ εσύ που το παρέδωσες

  34. Eva avatar
    Eva 15/08/2013 10:54:38

    Για το φτωχό άνεργο παλληκάρι
    αναζητείστε ευθύνες
    στα στελέχη του κόμματος σας κ. Παπαδημούλη μου.
    Και σ όλα τα λαμόγια που έχετε αγκαλιάσει.
    Κάντε το γρήγορα πριν θρηνήσουμε
    κι άλλα αθώα θύματα.

  35. Last_Chance avatar
    Last_Chance 15/08/2013 10:55:09

    Από ότι βλέπω πολλοί συμφωνείτε με την κυπουρό του Παπανδρέου κ. Διβάνη με την οποία συμφωνεί ο ακροαριστερός Τατσόπουλος…
    Κάπου το χάνω το πράγμα….
    Για ακόμη μια φόρα συλλυπητήρια στην οικογένεια.

    • Μ.Β avatar
      Μ.Β @ Last_Chance 15/08/2013 20:38:08

      Έρμη Ελλάδα, κατάντησες να σε εκπροσωπούν διαταραγμένοι Τατσόπουλοι και παρανοϊκοί Κασισιάρηδες ενώ οι πνευματικοί σου ταγοί είναι του ...αναστήματος μίας Διβάνη κι ενός Χωμενίδη!! Δεν μπορεί να υπάρχει πια και παρακάτω για να πάμε. Λογικά όπου να΄ναι, θα ξεκινήσει η ανάδυση απ΄τα τάρταρα!

      • Γιωργος Μακρης avatar
        Γιωργος Μακρης @ Μ.Β 15/08/2013 23:24:13

        προφανως και υπάρχουν απλά δεν ειναι συστημικοί για να προωθούνται και να βγαινουν στα καναλια και τα μεσα...τυχαίνει να γνωρίζω πολλούς πραγματικά πνευματικούς ανθρώπους που ομως ειναι τόσο σεμνοί που δεν θέλουν ουτε μια φωτογραφία να βγουν....ο πνευματικός άνθρωπος, αν όντως ειναι πνευματικός, -δυστυχως- δεν μπορεί να ειναι για τον εαυτό του ταυτόχρονα και manager, δεν το εχουν το Pr καθολου, αρα ειναι υποχρέωση της πολιτείας να τους βρει και αναδειξει, αλλα δεν θα το κανει...και ο λογος ειναι απλός, ο πνευματικός άνθρωπος από τη διανόηση του ειναι ασυμβίβαστος αρα εχθρος της εκάστοτε εξουσίας, ο κοσμος προχωράει μεσα από τη διαρκή αμφισβήτηση, αλλιως στασιμότητα....παρακαλώ ανεβαστε το, εχει αξια αυτή η αποψη (ετσι νομίζω τουλάχιστον...)

        • Μ.Β avatar
          Μ.Β @ Γιωργος Μακρης 16/08/2013 14:35:54

          Αγαπητέ κ. Μακρή, σεβαστή η άποψή σας, αλλά ο πνευματικός άνθρωπος (ο διαθέτων ιδιαίτερη καλλιέργεια και ευαισθησίες), δεν δικαιούται εν καιρώ πολέμου να είναι ένας εσωστρεφής, απομονωμένος και συνειδητά απέχων από τα δρώμενα ιδιώτης. Δεν επιτρέπεται να είναι ένας θεωρητικολόγος ''λαπάς''. Ωφείλει να αναλάβει πραξικοπηματικά τα ηνία της πνευματικής ηγεσίας και να επιβάλλει την ποιότητά του εμπνέοντας και αφυπνίζοντας το κοινωνικό σύνολο. Επαναστατικά. Όπως ακριβώς έπραττε ο Μάνος Χατζιδάκις. Όπως γενναία κάνουν ακόμα και σήμερα ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Χρήστος Γιανναράς. Παίρνοντας ξεκάθαρη θέση απέναντι στην πολιτική και κοινωνική ζωή, ψηλώνοντας τον πήχη, δεχόμενοι και τις επικρίσεις και την επιδοκιμασία. Εκτιθέμενοι με τόλμη. Ούτε την πνευματική ηγεσία θα σου την προσφέρει ποτέ η... ακριβοδίκαιη πολιτεία. Δεν της συμφέρει.
          Ο σημερινός πνευματικός άνθρωπος, δεν είναι τίποτε αν δεν είναι μαχητής.

          • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
            Εμμανουήλ Πρόιος @ Μ.Β 16/08/2013 17:16:05

            Tα σέβη μου Μεγαλειοτάτη!!!

  36. anonymous avatar
    anonymous 15/08/2013 11:04:21

    Τώρα τελευταία έχει χυθεί πολύ άδικο αίμα στη χώρα και αυτό κάπου θα ξεσπάσει.

  37. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 15/08/2013 13:07:18

    Να εξεταστούν και οι μαγκίτες του "δεν πληρώνω" στο πλαίσιο της δικογραφίας. Θα ήταν χρήσιμο να δει ο κόσμος ποιοι είναι αυτοί που ξεσηκώνουν παιδιά με οδηγίες για τσαμπουκάδες σε ελεγκτές, ταμίες διοδίων κ.λ.π.

  38. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/08/2013 13:48:04

    Δεν χρειάζεται καν ελεγκτής. Χρειάζεται αλλαγή του συστήματος, αλλά Μόντρεαλ: Επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα, με ηλεκτρονικό εισιτήριο ή με εισιτήριο που το αγοράζεις με ψιλά από το ίδιο μηχάνημα που επικυρώνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ΜΠΡΟΣΤΑ στα μάτια του οδηγού. Ούτε ελεγκτές, ούτε φασαρίες, ούτε τίποτα: Δεν έχεις εισιτήριο, δεν μπαίνεις.
    Αλλά εδώ και τρία χρόνια οι άχρηστοι κυβερνήτες μας, Πασόκοι και Νουδούληδες, συζητούν να επιβάλουν την επιβίβαση μόνο από τη μπροστινή πόρτα. Και δεν το κάνουν, επειδή προφανώς αντιδρούν οι συνδικαλιστάρες οδηγοί....
    Αν τους την πει καμία Τρόικα, τότε θα το κάνουν.
    Μου έλεγε συγγενής της συζύγου μου, μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, ότι απόρησε που στο μετρό της Αθήνας δεν υπάρχουν μπάρες και που στα λεωφορεία μπαίνουν από όλες τις πόρτες. Με ρώτησε: Δεν θέλει το κράτος σας να μαζέψει λεφτά; Τί είδους κρίση έχετε; Μήπως είστε εσείς οι ίδιοι υπεύθυνοι;
    Του απάντησα στο πρώτο ερώτημα "όχι", στο δεύτερο "δεν ξέρω" και στο τρίτο "ναι"....

  39. Μ.Β avatar
    Μ.Β 15/08/2013 15:47:53

    Έχετε πολύ δίκιο σχετικά με το εισιτήριο που θα μπορούσε να δώσει κάποιος άλλος επιβάτης, το έχω σκεφτεί κι εγώ , αλλά μάλλον η πλειοψηφία μας έχει απωλέσει την ευαισθησία και την αίσθηση της κοινότητας που αυτόματα προστατεύει τον αδύναμο όταν αυτός απειλείται.

  40. Καίτη avatar
    Καίτη 15/08/2013 15:52:43

    Και όμως σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα προσφέρθηκαν πολλοί αλλά δεν το δεχόταν ο ελεγκτής. Προφανώς για να μη χάσει το ποσοστό...
    https://www.youtube.com/watch?v=_7FChz0ikog

    • Μ.Β avatar
      Μ.Β @ Καίτη 15/08/2013 20:18:43

      Ο μάρτυρας μιλά επωνύμως και μπράβο του. Πιστεύω να μιλήσουν και άλλοι. Ωστόσο όταν 30 πολίτες παρακολουθούν την άσκηση λεκτικής και σωματικής βίας ενάντια σε έναν συνάνθρωπό τους από εκπρόσωπο του κράτους, δεν είναι και παρήγορο το οτι δεν αναλαμβάνουν άμεσα να τον επαναφέρουν στην τάξη, με οποιονδήποτε τρόπο αυτός τους υποχρεώνει να το κάνουν.....
      Ας βρεθεί άλλη μέθοδος ελέγχου. Αυτή είναι βάρβαρη και άκρως εξευτελιστική για πολιτισμένες κοινωνίες.

      • TheMonaHister avatar
        TheMonaHister @ Μ.Β 16/08/2013 02:04:49

        Αποκλειεται να εισαι τοσο απληροφορητος μιας και ποσταρεις συνεχως..Συμφωνα λοιπον με τους ΙΔΙΟΥΣ μαρτυρες που συντομα θα καταθεσουν ΟΛΟΙ, ωστε οι δυο συναυτουργοι ΛΕΧΡΙΤΕΣ να λαβουν τα πρεποντα, υπηρξαν επιβατες που μετα τις παρακλησεις καποιων κυριών,για πληρωμη του εισητηριου εκ μερους τους,και,βλεποντας την ΚΤΗΝΩΔΗ συμπεριφορα των δυο ΛΕΧΡΙΤΩΝ, πλεον αγανακτησμενοι ΚΙΝΗΘΗΚΑΝ κατα του ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ μιας και ειχε εμπλακει με το νεαρο ΠΕΡΑΝ της λεκτικης πλεον βιας που του ειχε εξασκησει( και που ειριστω εν παροδω,δεν ειναι "ελεγκτης" αφου παιρνει ΠΟΣΟΣΤΟ 10% επι του προστιμου ) και μετα βιας εμποδηστηκαν απο καποιους πιο... ψυχραιμους ωστε να μην προβουν σε ακροτητες.Να πληροφορουμεθα ΚΑΠΩΣ πριν προβουμε σε σχολιασμους που ειναι ανεδαφικοι, αφορουν γενικευσεις για την...κακουργα κενωνια και της ΔΗΘΕΝ αδιαφοριας του κοσμακη κλπ...οταν συμβαινει ακριβως το αντιθετο.Γιατι στο τελος λεγε λεγε, ολο και κατι ΜΕΝΕΙ... λεω γω τωρα!

        • Μ.Β avatar
          Μ.Β @ TheMonaHister 16/08/2013 11:37:52

          Ό,τι και να λέτε και συγχωρέστε με που δεν είχα ούτε προκατάληψη (εναντίον των ...''λεχριτών'' αλλά ούτε εναντίον του μη φέροντος εισιτήριο), ούτε πλήρη γνώση των γεγονότων, αλλά επιλέγω να διαμορφώνω βήμα-βήμα άποψη, πληροφορούμενη προσεκτικά και από κάθε προσφερόμενη ''πηγή'', να πιστεύω ακράδαντα ότι η αδιαφορία, η ανοχή και η παθητικότητα του μέσου πολίτη, επιτρέπει να εφαρμόζονται όλες οι εγκληματικές εις βάρος του συνόλου πρακτικές. Δηλαδή καταλήγω ενημερωνόμενη, στο οτι αποτελεί μονόδρομο όταν βρίσκεσαι στη ζούγκλα κι επιτίθενται στον αδύναμο της αγέλης σου άγρια θηρία, να μην το αντιμετωπίσεις ....ψύχραιμα, αλλά να ''εξουδετερώσεις'' χωρίς δεύτερη σκέψη, τα θηρία. Λέγε λέγε λοιπόν, αυτό ας μείνει. Είναι καιρός ν΄ αφυπνιστούμε και να δράσουμε με τρόπο πιό σαφή, από το να παριστάνουμε τις τρυφερές εν πληκτρολογίω διαρρηγνύουσες τα ιμάτιά τους μοιρολογίστρες, τις ανέξοδα και κατόπιν του φόνου.....(για τον οποίον δεν είχαν τάχα ιδέαν ποτέ). Αυτά.

  41. tk avatar
    tk 15/08/2013 16:01:11

    Έτσι είναι ακριβώς αγαπητέ, είναι απλά τα πραγματα, αλλά βλέπεις ακόμα και τα πλέον απλά εδώ τα κάνουν όσο πιο δύσκολα μπορούν. Αυτό που καμιά φορά με απογοητεύει είναι ότι αν αυτά τα απλά δεν μπορούν να τα βάλουν σε μια τάξη τότε χέ--α κι άστα.

  42. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 15/08/2013 17:47:33

    Εγκλημα του Μνημονίου κατά πολλούς καθώς ο νεαρός 19χρονος φέρεται να είπε "Είμαι άνεργος, αλήθεια σου λέω. Και οι γονείς μου δεν έχουν δουλειά. Είμαστε σε τραγική κατάσταση". Εγκλημα της Κυβέρνησης του Μνημονίου κατά πολλούς καθώς οι δύο Υπάλληλοι φέρεται κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους να ξεπέρασαν τα όρια της Νομιμότητας.Εγκλημα κατά της Νομιμότητας έσπευσαν τρανές πένες να καταθέσουν καθώς δεν είμαστε Νόμιμοι ως πολίτες κατά συνέπεια δεν μπορούμε να λάβουμε θέση υπέρ όσων επιχαίρουν την στάση των δύο Υπαλλήλων.Εγκλημα ρατσισμού κατά πολλούς γιατί ο Νόμος εφαρμόζεται μόνο στους Ελληνες Πολίτες και όχι στους Μετανάστες ή λαθρομετανάστες.

    Στην Αμερικανική πολιτική έχει ορισθεί ως δόγμα η θέση του Ρόμπερτ Γκέιτς, ως την διατύπωσε ως Υπουργός Αμυνας "Κάθε μέρα, κάποιος κάπου στον κρατικό μηχανισμό κάνει κάποιο μεγάλο λάθος, το οποίο εν συνεχεία θα μπορεί να βάλει σε μπελάδες τον Λευκό Οίκο."

    Επειδή αυτή είναι η Ελλάδα λοιπόν ας κατάλαβουμε στον τόπο που ο Πολιτισμός του Καθιερωσε την έννοια της Λογική και της έδωσε θεμελιώδη θέση πώς ο Νεαρός 19χρονος θα προσέφερε τα μέγιστα στην κοινωνία του αν ανέφερε με την είσοδο του πως δεν διέθετε το χρηματικό αντίτιμο του εισιτήριου, αν υπάκουε στα όσα ο Νόμος Επιβάλλει .Ταυτόχρονα οι δύο Υπαλληλοι θα προσέφεραν τα μέγιστα στην Ελληνική κοινωνία αν δεν λειτουργούσαν με την αλαζονεία που γεννά η ελέω θεού άσκηση εξουσίας.Την ίδια ώρα ο πολιτικός κόσμος ως και ολάκερη η Ελληνική Κοινωνία θα έπρεπε να σωπάσει και να βουβαθεί γιατί για μια ακόμη φορά αποδείχτηκε πως ότι σπέρνεις θερίζεις.

    • Λίζα avatar
      Λίζα @ Δρόλαπας 15/08/2013 21:12:47

      Για όσους βιάστηκαν να κατηγορήσουν ως ανόητο και φταίχτη για τα χάλια της οικονομίας μας, ένα νέο που για κάποιο λόγο δεν είχε μαζί του εισιτήριο και έχασε τη ζωή του...Έσπασε τον αυχένα του, δεν έκανε τον σούπερ μαν όπως έγραφε σε blog οννεδίτης φίλος.

      Η δικηγόρος (της οικογένειας) σημείωσε ότι ο νεαρός έσπασε τον αυχένα του. «Έχουμε πληροφορία ότι έπεσε με την πλάτη, έφυγε προς τα πίσω, φαίνεται ότι κάποιος τον έσπρωξε, όλα όμως είναι ανεπίσημα» υπογράμμισε.

      • WY avatar
        WY @ Λίζα 15/08/2013 22:28:38

        Λίζα, μέ όλον τόν σεβασμό,νά πής στούς δικηγόρους τού άτυχου νεαρού,νά διαβάσουν λίγο φυσική.
        Προσπάθησε νά ##πηδήσης,έστω καί βιαίως## εσύ,από ένα έν κινήσει όχημα,έστω καί εάν κινείται μέ χαμηλή ταχύτητα κι άν ή κίνησή σου,όταν ##προσγειωθής ## στό έδαφος έχει αντίθετη φορά,από αυτήν τού οχήματος,
        τότε νά τό ## πής ## καί στόν Νεύτωνα,διά νά ξαναγράψη τήν Φυσική (αδράνεια)!!!
        Μπορείς τό τέστ (πείραμα) αυτό νά τό κάνης μέ ένα πετραδάκι ή άλλο αντικείμενο,πού θά πετάξεις στόν δρόμο,μέσα από τό έν κινήσει αυτοκίνητό σου.

        • Λίζα avatar
          Λίζα @ WY 15/08/2013 23:59:36

          WY ή όπως αλλιώς σε λένε να πω στη δικηγόρο του παιδιού, από που και ως που ; Φιλενάδα την έχω ; Αυτό που διαβάζω σε φιλοκυβερνητικά sitew μεταφέρω και αυτά δεν σε συμφέρουν και γράφεις τις γνωστές δεξιές σοφιστείες των γραβατοάπλυτων μνημονιακών,
          Και δεύτερον όλα δείχνουν πως ο αλήτης τραμπούκος ελεγκτής που θα μαθευτεί και ποιο κόμμα υποστηρίζει (ένα ένα ) χτύπησε το νέο χωρίς αυτός να αντιδράσει βίαια. (ρεπορτάζ Antenna tv) Λοιπόν πες αυτά στους δικηγόρους του αλήτη ελεγκτή που διόρισε ένα από τα 2 κόμματα που κυβερνούν και μη μου πουλάς πνεύμα με όλο τον σεβασμό πάντα.

          • WY avatar
            WY @ Λίζα 16/08/2013 09:41:12

            .##......χτύπησε το νέο χωρίς αυτός να αντιδράσει βίαια. (ρεπορτάζ Antenna tv)##
            ...............................................

            Αφού τό είπε ό Αntenna TV,έτσι θά ΄ναι!!!!!!!!!

            Θά διδάσκουμε λπν από τούδε καί στό εξής στούς μαθητές,τά νέα μαθηματικά τού ΑΝΤ-TV ## Philosophiæ Naturalis Principia Mathematica ## τού......... μαθηματικού καί φιλοσόφου Γ.Παπαδάκη!!!


            υ.γ.

            Plato is my friend,
            Aristotle is my friend,
            but my greatest friend is truth."
            (Ιsaac Νeaton).

          • WY avatar
            WY @ Λίζα 16/08/2013 09:43:51

            Διόρθωση προηγουμένου σχολίου.

            Ορθόν : Isaac Newton

          • Rainbow avatar
            Rainbow @ WY 16/08/2013 12:58:42

            Το σχόλιο σου είναι περιβόλι,τη μνήμη του παιδιού δεν τη σκέφτηκες,το μόνο που σκέφτηκες είναι για το Νεύτωνα και τα πετραδάκια????

          • WY avatar
            WY @ Rainbow 16/08/2013 22:23:45

            Ράμπο/S.A.S./007/Batman, υπάρχουν μόνον στίς κινηματογραφικές ταινίες!!!
            Ό μικρός λπν,μάλλον θά είχε παρακολουθήσει πολλές ηρωικές
            κινηματογραφικές σκηνές ,με αυτούς τούς # ήρωες#!!!

            Ό μικρός,έπαιξε κι έχασε!!!

            Vivere Pericolosamente!!!
            Cosi e la vita!!!

  43. WY avatar
    WY 15/08/2013 19:40:20

    Kι ώς συμπλήρωμα τού προηγουμένου.

    Απλούστατα, παραβίασε θεμελιώδες αξίωμα τής Φυσικής,δλδ τό τής
    ## αδρανείας ##!!!.
    --------
    ##....έτι,ούδείς άν έχοι ειπείν διατί κινηθέν στήσεταί πού.
    τί γάρ μάλλον ενταύθα ή ενταύθα; ώστε ή ηρεμήσει ή είς άπειρον άνάγκη φέρεσθαι,εάν μή τί εμποδίση κρείττον.##.

  44. dem avatar
    dem 15/08/2013 21:42:16

    Ο συριζα είναι οτι πιό άθλιο έχει να παρουσιάσει η Ελληνική πολιτική σκηνή. Και σας το λέει αυτό κάποιος που είχε ψηφίσει τον Λεωνίδα τον Κύρκο στο παρελθόν. Οι άνθρωποι αυτοί είναι επικίνδυνοι. Δεν έχουν πολιτικά ερείσματα ούτε και προτάσεις και ακροβατούν ανάμεσα στην μικροπολιτική προπαγάνδα και τον τυχοδιωκτισμό. Αυτό που είχε πει η ΚουμουνιΔούρου στον Κασιδιάρη στην εκπομπή του Παπαδάκη ισχύει για τους ίδιους 100%. Αν ποτέ κυβερνήσει ο τσύριζα (που απεύχομαι, χίλιες φορές χρυσαυγή) η χώρα θα πάει 50 χρόνια -τουλάχιστον- πίσω!

    • Γιωργος Μακρης avatar
      Γιωργος Μακρης @ dem 15/08/2013 23:16:09

      ασχετο τελειως, ειπαμε να μην θελουμε το ΣΥΡΙΖΑ, αλλα κατανταει υπερβολη αυτο το σχόλιο

    • Μ.Β avatar
      Μ.Β @ dem 16/08/2013 11:45:07

      ''η χώρα θα πάει 50 χρόνια -τουλάχιστον- πίσω!''
      Ελάααατε τώρα! Πίσω , πίσω, πίσω, φτάσαμε ακριβώς πίσω μας πια, να βρίσκονται οι σπηλιές, τα ρόπαλα και τα ...μαμούθ!
      Έλεος μερικοί με τον ξεχειλίζοντα φανατισμό και την ακατάσχετη ανοητολογία!

  45. καρ avatar
    καρ 15/08/2013 21:56:09

    Όσο σκληρό κι αν ακούγεται, αυτοί που έπρεπε δεν δίδαξαν σε αυτόν τον νέο άνθρωπο να αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Σαν κοινωνία εδώ και πολλά χρόνια έχουμε ξεχάσει πολλά από τα βασικά κατά την διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας...

  46. Tasos avatar
    Tasos 15/08/2013 22:34:20

    Το ανησυχητικό είναι ότι βγήκε ο υπουργός/υφυπουργός (δε ξέρω τί ήταν) και είπε στα κανάλια ότι "το σύστημα είναι σωστό, απλά θέλει βελτίωση" και οι δημοσιογράφοι από κάτω απλά συμφωνούσαν και δε βρέθηκε ένας να του πει πού το είδε σωστό το σύστημα, στη πολιτισμένη ευρώπη δεν υπάρχει ελεγκτής, υπάρχει έστω χάρτινο εισιτήριο με μαγνητική ταινιούλα, μπαίνεις μόνο από τη 1η πόρτα, δεν ανοίγει η μπάρα αν δε το χτυπήσεις κι όταν το χτυπάς δεν αχρηστεύεται όλο αλλά αφαιρεί μόνο μονάδες αντίστοιχες της απόστασης και τελειώνει το έργο. Και δε κυνηγάνε να ακριβαίνουν τα εισιτήρια για να ισοφαρίσουν τη χασούρα από τη λαθρεπιβίβαση και ο καθένας δε νιώθει κορόιδο να πληρώνει 1,4 ευρώ για 2 στάσεις όσο πληρώνει και ο άλλος που κάνει 50 στάσεις.

    • dem avatar
      dem @ Tasos 15/08/2013 23:00:44

      Σωστά όλα αυτά αλλά συμβαίνουν στην εσπερία και όχι στην πασοκώσταινα...μέχρι να εγκατασταθούν κι' εδώ παρόμοια συστήματα ας φροντίσουμε τουλάχιστον για την αγωγή και την παιδεία των παιδιών. Θα μπορούσε κάποιος, γονέας, δάσκαλος, να έχει πει στον νέο αυτό και σε όλους τους νέους οτι είναι προτιμότερο να περπατήσει κάποιος δύο-τρείς στάσεις μέχρι το σπίτι του εαν δεν έχει χρήματα για εισιτήριο, παρά να γίνει λαθρεπιβάτης και να διακινδυνεύσει πιθανό εξευτελισμό. Αλλά η παιδεία της "μεταπολίτευσης" έμαθε στα παιδιά τα ακριβώς αντίθετα. Οτι είναι μαγκιά να μην πληρώνουμε εισιτήριο. Οτι είναι κοινωνικό δικαίωμα οι τσάμπα συγκοινωνίες. Οτι μπορούμε να παρακάμπτουμε τον νόμο και την τάξη και να πιστεύουμε στην ανομία και την αναρχία. Και ιδού τα αποτελέσματα. Και τα περί ανεργίας κ.λ.π. αν κρίνω από την φωτογραφία του παιδιού με τη φίλη του, οτι δηλαδή δεν είχε ένα ευρώ για εισιτήριο, καταραμένη φτωχια, κουραφέξαλα...

    • dinos avatar
      dinos @ Tasos 16/08/2013 00:34:30

      Δηλαδη το Μοναχο δεν ειναι πολιτισμενο ? που μπαινεις απο οπου θελεις και υπαρχουν ελεγκτες ? απλα εδω θα αποδειχθει οτι ο ελεγκτης το επαιξε εξουσια και προσπαθησε να ξευτιλισει τον νεαρο.....στην ελλαδα δεν ειναι να δινεις εξουσια το βλεπουμε και στους πολιτικους μας

      • TheMonaHister avatar
        TheMonaHister @ dinos 16/08/2013 02:33:59

        Ειπαμε ΔΕΝ ειναι ελεγτης.Εισπρακτορας ειναι και παιρνει ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ για καθε προστιμο που κοβει!! Χρησιμοποιω ΜΜΜ ΚΑΘΕ κατηγοριας καθημερινα 4-5 φορες: Η διαφορα συμπεριφορας μεταξυ των εκπαιδευμενων ΕΛΕΓΚΤΩΝ του ΜΕΤΡΟ σε σχεση με το 90% των απαιδευτων ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ των λεωφορειων-τρολλευ ειναι ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΚΤΑ.Σε πλειστες περιπτωσεις εχω τυχει μαρτυρας απαισιας συμπεριφορας ΚΥΡΙΩΣ σε Ελληνες. Με τους περισσοτερους αλλοδαπους κρατανε αλλη σταση,ιδιως αν ειναι 3-4 μαζι απο δαυτους.Εχω απειρες φορες σκεφτει να καταγραφω στο κινητο τους ελεγχους λογω των παρεκτροπων που γινονται(και που ειναι βεβαιο οτι πλεον θα εκτροχιαστει το ΣΥΜΠΑΝ) και με εκλπησσει, σημερα που και η κουτση μαρια σχεδον εχει κινητο,πως δεν βρεθηκε ενας(1!!) συνεπιβατης να καταγραψει το ατυχο περιστατικο ! ΕΝΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ !!!!Γιατι κατω στο πεζοδρομιο, την ειδαμε τη συμπεριφορα και του ΛΕΧΡΙΤΗ αλλα και του κοσμου που ηταν μαρτυρες στο περιστατικο-και ο καθεις, βγαζει ευκολα τα συμπερασματα του, παρεκτος κι αν ειναι κανα λοβοτομημενο ΠΑΣΟΚΟΝΟΥΔΟΥΑΝΡΟΕΙΔΕΣ του κομματικου σωληνα, που θελει ισως να πιστευει ακομα οτι κι εμεις συνεχιζουμε οπως κι συτοι να μασαμε το ΧΡΥΣΑΥΓΟΣΥΡΙΖΟκουτοχορτο που μας ταιζουν οι- κατα τα αλλα καλα πληρωμενοι /και αααααξιος ο μισθος τους- κονδυλοφοροι μεσα εδω... και κυριως εκει εξω σε μια κοινωνια που ηδη ΒΡΑΖΕΙ !!

  47. sakis avatar
    sakis 16/08/2013 23:04:15

    Στην αρχή του τραγικου αυτού συμβάντος πίστευα ότι κατα πάσα πιθανότητα ο οδηγός άνοιξε την πόρτα και ο ελεγκτής τον έσπρωξε έξω αλλά ύστερα απο την πραγματομωσύνη της ΕΛ.ΑΣ όπου σύμφωνα με το πόρισμα, ο 19χρονος «διαπληκτίστηκε με τον ελεγκτή, ο οποίος τον τράβηξε από την μπλούζα, για να μην αποβιβαστεί. Στη συνέχεια, ενώ του ξέφυγε, έτρεξε προς την πόρτα. Πάτησε το μπουτόν κινδύνου, το όχημα επιβράδυνε και με το άλλο χέρι του έσπρωξε την πόρτα για να ανοίξει. Όταν άφησε το χέρι του από το μπουτόν, η πόρτα έκλεισε, με αποτέλεσμα να του "πιάσει" το πόδι και να γυρίσει το σώμα του. Ο άτυχος νέος, στην προσπάθειά του να απεγκλωβιστεί, έπεσε».
    Αλλά και ύστερα απο ψευδής δηλώσεις του νεαρού απο διαφορους αυτοπτες μαρτύρες ότι παρακάλεσε τον ελεγκτή να μη του κόψει κλήση γιατί και οι 2 γονείς του είναι άνεργοι ενώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο αφού και οι 2 εργάζονται αλλά και το καπέλωμα του τραγικού θανάτου του νεαρού απο τους ακροαριστερούς-αναρχοφράμπαλους και Συριζαίους θεωρώ ότι κατά πάσα πιθανότητα με δική του ευθύνη οδηγήθηκε στο θανατο του και λόγω της τζαμπατζήδικης λογικής που έχει κυριεύσει πολλούς έλληνες ανεξαρτήτως την οικονομική τους κατάστασης.Δεν ήμουνα μπροστά στο γεγονός αλλά αυτό πιστεύω ότι έγινε κατα πάσα πιθανότητα χωρίς βέβαια να δικαιολογώ την εριστική και αγενέστατη συμπεριφορά πολλών ελεγκτών που σου εξωθούν να βγάλεις τον βίαιο εαυτό σου απο μέσα σου.
    ΥΓ:Πάντως ένα είναι το τελικό συμπέρασμα είτε φταίει ο ελεγκτής είτε ο νεαρός εν έτη 2013 είναι ξεφτύλα να πεθαίνει άνθρωπος για 1.20 ευρώ

  48. sofokles5 avatar
    sofokles5 17/08/2013 01:48:42

    Είναι εντυπωσιακό το πως εκμεταλλεύονται όλοι τον θάνατο του νέου για προσωπικό τους όφελος.
    -Από την μία θέλω να πω πως γ@@ω το κερατό μου ένα τόσο νέο παιδί έπρεπε να έχει τη ζωή μπροστά του (τουλάχιστον αυτό) και οχι να πάει έτσι. κρίμα.
    -Από την άλλη, κάνω την σκέψη οτι θεωρητικά/πιθανόν να υπήρχε προϊστορία μεταξύ τους (ελεκτή - νέου) και + οτι ΣΙΓΟΥΡΑ πήγαιναν και οι ΔΥΟ γυρεύοντας + οτι είχε ενα "α" ύφος(αν κρίνω και απο τις φωτό του που κυκλοφορούν στο νετ).
    -Και τέλος ο ΣΥΡΙΖΑ... είναι αυτό που ήθελε πραγματικά για ενισχύσει την ρητορική του για μαζική "εξέγραση" απο τον Σεπτέμβρη... Ενα όργανο του ΚΡΑΤΟΥΣ δολοφονεί αθώο άνεργο νέο που δεν είχε να πληρώσει το εισητήριό του.
    Και βέβαια, εδω κρύβεται και όλο το ζουμί: Αυτό που θέλει να τονίσει και να αναδείξει ο ΣΥΡΙΖΑ και γιαυτό έχει λυσσάξει είναι η κόντρα κράτους/όσων ακόμη αντέχουν/όσων θέλουν αυτές τις σκληρές αλλαγές/όσων θέλουν να αλλάξει ρότα αυτη η γ@μωχώρα/όσων φοβούνται να κατέβουν στο δρόμο VS των ανέργων/αντεξουσιαστών/αγανακτησμένων κλπ (που καπελώνει)/οικονομικά εξαθλιωμένων που απλά δεν αντέχουν άλλο.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει την σύγκρουση για να κερδίσει.
    -Και το προβλημα είναι πως δύσκολα μπορεί να αποφευχθεί η επιθυμία του απο το να γίνει πράξη.

    • sofokles5 avatar
      sofokles5 @ sofokles5 17/08/2013 01:50:38

      *εισιτηριο"

  49. WY avatar
    WY 17/08/2013 11:23:16

    Το πόρισμα για το θάνατο του 19χρονου
    _______________________________


    Quote
    Από βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση, λόγω πτώσης, προήλθε ο θάνατος του 19χρονου, όπως προκύπτει από το πόρισμα των ιατροδικαστών Γιώργου Ντιλέρνια και Σουλτάνας Μαριανού για τον τραγικό θάνατο του Θανάση Καναούτη.

    Το σώμα του 19χρονου είχε μόνο ορισμένες εκχυμώσεις στο βραχίονα και «ερυθροειδείς εστίες» στην τραχηλική χώρα.

    Επίσης, είχε μία μικρή εκχύμωση στο μέτωπο. Δεν έφερε ενδείξεις από άλλα κτυπήματα σε ζωτικά σημεία. Ο θάνατός του προήλθε από βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση στο πίσω μέρος της κεφαλής του, λόγω της πτώσης του από ψηλό σημείο και εσωτερικής αιμορραγίας που ακολούθησε.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ιατροδικαστών, με βάση τα ευρήματα της νεκροψίας, ο ελεγκτής προσπάθησε να τον συγκρατήσει από το χέρι και ακούμπησε το λαιμό του 19χρονου, χωρίς, ωστόσο να τον κτυπήσει με βιαιότητα, όπως αναφερόταν σε ορισμένες μαρτυρίες, αλλά ούτε και να του δημιουργήσει αίσθηση πνιγμού.

    Αξιοσημείωτο είναι ακόμη ότι από την νεκροψία δεν προέκυψε ότι ο 19χρονος είχε κάποιον μώλωπα στα πόδια. Κι έτσι δεν φαίνεται να επιβεβαιώνονται αρχικά στοιχεία πραγματογνωμοσύνης, σύμφωνα με τα οποία «το πόδι τού 19χρονου παγιδεύτηκε από την πόρτα του τρόλεϊ που έκλεινε και αυτό οδήγησε στην μοιραία πτώση του στην άσφαλτο».

    Σύμφωνα με το ίδιο πόρισμα, ο 19χρονος έφερε εκδορές στους ώμους, λόγω της πτώσης του στην άσφαλτο και πιθανόν του γεγονότος ότι σύρθηκε στην άσφαλτο, λόγω της κεκτημένης ταχύτητας -AΔΡΑΝΕΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)- που είχε το τρόλεϊ εκείνη τη στιγμή, που υπολογίζεται σε περίπου 20 χιλιόμετρα την ώρα.

    Οι ιατροδικαστές επεσήμαναν ότι από τη νεκροψία δεν μπορεί να διαπιστωθεί εάν ο άτυχος Θανάσης Καναούτης δέχτηκε σπρωξίματα, αφού αυτές οι ενέργειες δεν μπορούν να «αποτυπωθούν στο σώμα» εάν δεν είναι εξαιρετικά βίαιες.

    Το πόρισμα των κ.κ. Ντιλέρνια και Μαριανού θα ολοκληρωθεί μετά και από την παράδοση των τοξικολογικών εξετάσεων.

    Unquote.

    υ.γ.

    Mάθημα 1ον.

    ##Μηδενί δίκην δικάσεις πρίν αμφί μύθον ακούσεις ##

    Μάθημα 2ον.

    Αξίωμα τής Αδρανείας
    .........................................

    ## Πάν σώμα εμμένει είς τήν κατάστασιν ηρεμίας ή ευθυγράμμου ή ισοταχούς κινήσεως,έφ΄ όσον δέν αναγκάζεται υπό εξωτερικών δυνάμεων είς μεταβολήν τής κινητικής του καταστάσεως. ##

    Ήτοι :
    ## m.γ = 0 ##

    (m,μάζα σώματος.
    γ,επιτάχυνσις).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.