#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/09/2013 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χρήστος Ζαμπούνης για Δήμαρχος Αθηναίων με το ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

O Κόμης Διονύσου κι Εξαρχείων, που ακόμη διαβάζει για το προφίσιενσυ, δήλωσε πως δεν πρόκειται να στηρίξει «φθαρμένους βλαχοδημάρχους, που είχαν εκλεγεί με τη Ν.Δ. ή το ΠΑΣΟΚ»!  Άκουγα δε στο ραδιόφωνο τον Σκουρλέτη, αυτόν με την μονίμως ξινισμένη έκφραση, γιατί προφανώς του μυρίζουν οι ιδέες του, να εξηγεί πως, ο ροκαμπιλάς ομόλογος του Τσάβεζ στα Βαλκάνια, εννοούσε τους «κακούς» δεξιούς αυτοδιοικητικούς, που έχουν εμπλοκές με τη δικαιοσύνη.

Η αλήθεια είναι πως δεν δίνω δεκάρα για τις εξηγήσεις. Κάθε «προοδευτικός» ταβλαδόρος του άστεως το παίζει «αριστοκράτης» κι ας είναι απόγονος κλεφτοκοτά ή χωριάτη μπετατζή επί Χούντας. Σαν μια γκόμενα που ήξερα, από ωραιότατο ηπειρώτικο χωριό. Πήγε για ένα χρόνο στην Ιταλία με το Erasmus και γύρισε με προφορά Μπολονέζας και καλά!

Επειδή τυγχάνω κι εγώ απόγονος χωρικών παππούδων, αγρότη και λιμενεργάτη, κι από χειρώνακτες γονείς, αισθάνομαι πάντοτε απέχθεια γι’ αυτού του είδους την ξιπασιά, ιδίως όταν συνδυάζεται με την ανακυκλωμένη αριστεράντζα. Για τον απλούστατο λόγο πως οι χωριάτες, οι «βλάχοι», δουλεύουν με τα χέρια τους κι είναι η ραχοκοκκαλιά της Ελλάδας, η αληθινή αριστοκρατία. Είναι οι μόνοι που δεν μπορείς να τους απευθύνεις την θρασεία ερώτηση: «εσύ ρε λαμόγιο, από πού τρως ψωμί;». Σίγουρα δεν είναι ανεπάγγελτοι, κάτι παράγουν και συνήθως δεν είναι ούτε αστράτευτοι ή βυσματίες, ούτε «σκονάκηδες» στα διαγωνίσματα. Και μεγαλύτερα τεμπελχανεία από τους κουλτουριαραίους «προοδευτικούς» του άστεως δεν θα βρεις.

Αν όμως η μετά το φραπόγαλο «χαμουτζίδικη», που λένε και τα καρντάσια στην μάνα Σαλονίκη, εξυπνάδα περί «βλαχιάς» ήταν ατόπημα, τα περί διεφθαρμένων αυτοδιοικητικών από το στόμα της καθεστωτικής αριστεράς του φουά γκρα είναι πρόκληση.

Η άποψη μου για την αυτοδιοίκηση; Απλή. Όταν ακούω για τις πολλαπλές βαθμίδες της, ξέρω πως ήταν το colpo grosso για την «κοινωνικοποίηση της διαφθοράς». Μόνο τα Πανεπιστήμια την κοντράρουν στο πλιάτσικο. Αναπτυξιακές και δημοτικές επιχειρήσεις, προγράμματα, το έλα να δεις. Συμβούλια και κόντρα συμβούλια, πολεοδομίες, ο κακός χαμός.

Η γνώμη μου;

Θα ‘πρεπε να υπάρχουν μόνον δήμαρχοι και νομάρχες. Οι δήμαρχοι ίσως να εκλέγονται, δεν είμαι σίγουρος ακόμη, αλλά οι νομάρχες οπωσδήποτε να διορίζονται. Μόνο με υπόλογους υπαλλήλους-διευθυντές. Και να ζουν και οι δυο αγκαλιά με έναν πάρεδρο του ελεγκτικού συνεδρίου,να τους περνάει από το μικροσκόπιο εντάλματα πληρωμών και έργα.

Η πολύ δημοκρατία, η φαρδιά και …πλέρια κοινωνικοποίηση, έφτιαξε ένα τέρας, μια καταβόθρα για κονδύλια και συνειδήσεις. Δημιούργησε την γνωστή επιτροπή που έφτιαξε για καθαρόαιμο άλογο κούρσας μια καμήλα. Με το αζημίωτο.

Ποια είναι η δουλειά των αυτοδιοικητικών, ιδίως των δημάρχων; Η δουλειά του καλού νοικοκύρη. Να ‘χει καθαρό και περιποιημένο το σπίτι του, την αυλή του, να φροντίζει το πράσινο του κήπου του και να το αυξήσει. Κι όσο μπορεί, να τα ΄χει όλα καλαίσθητα κι ανθρώπινα. Με ομορφιά κι αρμονία. Ελληνικά.

Εδώ τι έγινε, κυρίως με την ευθύνη, τις ιδέες και την νοοτροπία, που εκπροσωπεί πολιτικά ακόμη ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Τσίπρας και Κολλητοί Α.Ε.», διότι περί αυτού πρόκειται; Εδώ, αδέρφια, ένα απίθανο σκυλολόϊ στελεχωμένο από την ποικιλόχρωμη αριστερά, που χώθηκε παντού σαν σαράκι και τώρα μαζεύτηκε στην Ανώνυμη Εταιρεία του Τσίπρα και της παρέας του, γίνανε άλλα κόλπα. Κανείς από αυτούς τους λεβέντες της «προόδου» δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τα τρε μπανάλ θέματα της καθαριότητας, του πρασίνου και της ευταξίας. Ασχολήθηκαν με τον ιμπεριαλισμό, τον καπιταλισμό, την «αειφόρα πράσινη ανάπτυξη», τον πυρηνικό αφοπλισμό και το λουρί της προοδευτικιάς μάνας. Οπές στο ύδωρ. Θα θυμάμαι για πάντα την ιστορική ταμπέλα στην Πέτρου Ράλλη: «Δήμος Ταύρου, Αποπυρηνικοποιημένη Ζώνη, απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου τάδε». Ξύνανε το κεφάλι τους στο Σύμφωνο της Βαρσοβίας οι στρατάρχες με τα πηλήκια σαν ταψιά και τα τσίγκινα παράσημα ως τον αστράγαλο.

Ναι, έχουν όλες οι παρατάξεις στην αυτοδιοίκηση καλόπαιδα βουτηγμένα στην λάσπη. Έχει κι η ενοχική ελαφρολαϊκή δεξιά το μερτικό της.

Όμως το know how είναι αριστερό. Οι μηχανισμοί, οι λογικές, οι νοοτροπίες είναι της αριστεράντζας.

Το ξαναγράφω για να το εμπεδώσουν οι σύντροφοι: αν δεν υπήρχε η αριστερά, τα μαγαζιά των νταβαντζήδων, η διεφθαρμένη αυτοδιοίκηση, οι μηχανισμοί λεηλασίας και παρακμής της χώρας δεν θα είχαν στελέχη. ΜΚΟ, «ανεξάρτητες» αρχές, αυτοδιοίκηση, συγκροτήματα, εργοληπτικές εταιρείες, παντού συντρόφια. Και ορισμένοι από τους «μεγάλους», για δείτε τους. Προδότες κι ενίοτε γιοι προδοτών, με ρίζες προσωπικές κι οικονομικές στις σκοτεινές εποχές και χώρες του «υπαρκτού».

Η αισθητική των δημόσιων χώρων αντανακλά το δημόσιο ήθος. Με αυτό θα έπρεπε να ασχολείται η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Να ‘χει καθαρό κι ελληνικό το σπίτι μας, την αυλή μας, ανθηρό και πράσινο τον κήπο μας. Εκεί όμως, στα άγονα ρουμάνια του τυχοδιωκτισμού και του μισελληνικού συμπλέγματος, μόνο θράσος φυτρώνει.

Αφού όμως ενοχλεί τον Αλέξη η «βλαχιά», έχω πρόταση: Χρήστος Ζαμπούνης για Δήμαρχος Αθηναίων με το ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία. Είναι καλό παιδί, σε αντίθεση με σας πιστεύει σε κάτι και θα κονομήσετε και βασιλική συνιστώσα, ρε σύντροφοι…

(Δημοσιεύεται στην Δημοκρατία)

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. frixos avatar
    frixos 04/09/2013 12:22:30

    Ρε λεβέντημ Φαήλο, εσένα μάλλον σε γένση Ελληνίδα μανούλα!! νάχς την ευχήμ ρε πιδάκιμ

    Υ.Γ
    ο έγγονός μου του χειρίσκι του εργαλείου, για να μην σκεφτείς τίποτας άλλο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ frixos 04/09/2013 15:55:01

      Να σ' καλά , μπαρμπούλη μ'!

  2. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 04/09/2013 12:33:53

    EINAI OΜΩΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ: ΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΕΦΕΡΑΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΤΖΕΣ (ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΝΩΝ απο γαλαζουλί ως βαθυκοκκινο) ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ (απο την καταργηση των σχολικων επιθεωρητων ως τις τροποποιησεις στα της ΤΑ) αποδειχθηκε αχρηση, επιζημια ή /και υποπτη.
    Το θεμα ειναι το ποσο δυσκολο ειναι να γινει κατανοητο στη ΝΔ οτι ο,τι λετε πρεπει να το εφαρμοσουν χθες για να τελειωνουμε επιτελους. Με εξαιρεση το περι "Χουντας" ατοπημα το κειμενο αποτελει instructions booklet
    Και μια και μιλησαμε για Χουντα: πως τα καταφερναν ρε παιδακι μου και οι νομαρχες της Κρητης λχ (διορισμενοι, χουντικοι, φασιστες, πα, πα, πα) ειχαν μεταξυ 06:30-07:30 πμ αποστειλει τις καθημερινες αναφορες τους στο εσωτερικων;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ IOKLOS ZARAS 04/09/2013 13:31:38

      Που είδες στο κείμενο περί Χούντας; Μπερδεύτηκες.

      • IOKLOS ZARAS avatar
        IOKLOS ZARAS @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/09/2013 14:07:41

        "...ή χωριατη μπετατζή επι Χουντας". Η λέξη χρησιμοποιηθηκε αμετροεπως απο το ποικιλοχρωμο προοδευταριο και μου δημιουργει απεχθεια οπως και καθε λεξη ή εννοια που περιεχει αριστερη ορολογια - μεχρι και τις στροφες αριστερα σιχαινομαι
        Το παρηγορο ειναι οτι εκαναν τοσα πολλα που ιστοριες οπως της συντακτικης πραξεως του 10ου/74 ως και το Δ΄ψηφισμα πιθανως ειναι καλα υλικα για μια συνταγη που θα επιτρεψει πολλοι απο δαυτους να κανους ισοβιως βολτα κατα κορυδαλλο μερια.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/09/2013 14:35:49

        Αν εννοείς απλά την αναφορά σε " Χούντα", τι σε ενόχλησε; Junta στα ισπανικά σημαίνει στρατιωτικό συμβούλιο. Είθισται να καλούνται έτσι οι δικτατορίες, διότι συνήθως διοικούνται από "επαναστατική στρατιωτική επιτροπή".

        • IOKLOS ZARAS avatar
          IOKLOS ZARAS @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/09/2013 14:53:12

          Το μονο που με ενοχλησε ηταν το οτι εχει χρησιμοποιηθει απο αριστερους για τους ιδιοτελεις σκοπους τους. Απολυτως τιποτε αλλο. Ξερω πολυ καλα το τι εκανε στην Πατριδα η αριστερα Υβρις και περιμενω τη Νεμεση και οχι με δεμενα τα χερια
          Ευχομαι ολοψυχα η Νεμεσις να ορισει εκλεκτους της ανθρωπους με τα δικα σου τα μυαλα και τη δικη μου αδιαλλαξια

  3. Πίθηκας avatar
    Πίθηκας 04/09/2013 12:47:24

    Εμένα με θίγει το γεγονός οτι ο Τσιπρανδρέας προσέβαλε τους Βλάχους.

    Βγήκαν τόσοι δήμαρχοι και διαμαρτυρήθηκαν ,αλλά πουθενά δεν είδα τους Βλάχους να διαμαρτύρονται όπως θα όφειλαν.

    Το να ταυτίζεις τους Δημάρχους με τους Βλάχους είναι επευφημία.

    Το να ταυτίζεις τους Βλάχους με τους Δημάρχους είναι προσβολή.

    Μήπως οι Βλάχοι θα έπρεπε να αισθάνονται προσβεβλημένοι με τη στάση της ΚΕΔΕ και ορισμένων Δημάρχων;

    ΥΓ:Δεν είμαι Βλάχος, αλλά βέρος Αθηναίος πίθηκας.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Πίθηκας 04/09/2013 13:59:13

      Οι αυθεντικοί Βλάχοι αγαπητέ πίθηκα, δεν έχουν ανάγκη ούτε από τα λεγόμενα του θυμωμένου, ως να ευρίσκεται σε παρατεταμένη εφηβεία, αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε από τα ψελίσματα των "βλαχοδημάρχων" που αφού έσπασαν κάθε ρεκόρ λοβιτούρας και πολιτικού δοσιλογισμού, παριστάνουν τώρα τους θιγμένους καθωσπρέπει "πρωτευουσιάνους". Η Βλάχικη ράτσα, στην οποία υπερηφάνως ανήκει 100% και αναντάμ παπαντάμ ο γράφων, έστεκε, στέκει και θα στέκει πάντοτε υπεράνω οποιασδήποτε λανθασμένης ή κακόβουλης χρήσης του προθέματος "βλαχο-" από οιονδήποτε "πρωτευουσιάνο κάγκουρα". Το "δια τι" και το "διότι" είναι πανεύκολο να το διαπιστώσει όποιος κάνει τον κόπο να ξεφυλλίσει απλώς τον εμβληματικό τόμο-λεύκωμα του Ν. Μέρτζου με τίτλο "Αρμάνοι οι Βλάχοι"!

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ akenaton 05/09/2013 23:50:24

        να το στείλετε και στον μπαρμπά Μπουτάρη να το διαβάσει....

        • akenaton avatar
          akenaton @ αργατεία 06/09/2013 12:27:07

          Ο Γ. Μπουτάρης είναι Βλάχος από το Νυμφαίο (Νέβεσκα) και συντοπίτης του Ν. Μέρτζου. Τα γνωρίζει μια χαρά όλα τούτα φίλε μου.

    • Ναύτης avatar
      Ναύτης @ Πίθηκας 04/09/2013 14:19:46

      ''βλαχοδήμαρχος :
      Ο όρος χρησιμοποιείται για να χαρακτηρίσει άτομα, τα οποία γνωρίζουν τους πάντες, είναι δικτυωμένα, έχουν όλα τα κονέ και υπόσχονται ότι μπορούν να εξυπηρετήσουν οποιοδήποτε αίτημα.
      Η λέξη προέρχεται από το χαρακτηριστικό των υποψηφίων της επαρχίας, όπου βασική προϋπόθεση νίκης είναι η προσωπική, εις βάθος γνωριμία με το σύνολο του εκλογικού σώματος και κυριότερα, η αποδεδειγμένη ικανότητα ικανοποίησης κάθε αιτήματος. ''
      Γι αυτό δεν αναγνωρίζουν ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ τον εαυτό τους στο χαρακτηρισμό.

    • ΑκαιΣ avatar
      ΑκαιΣ @ Πίθηκας 04/09/2013 16:06:29

      ''...αλλά πουθενά δεν είδα τους Βλάχους να διαμαρτύρονται όπως θα όφειλαν''. Δεν είναι περίεργο. Μην εκπλήσσεστε Πίθηκα. Απλά οι Βλάχοι, διαθέτουν πολύ περισσότερη ευφυϊα από αυτήν που απαιτείται για να κατανοήσει κάποιος την έννοια της λέξης ''βλαχοδήμαρχος'', όπως αυτή αποτυπώνεται σε όοοολαααα τα Ελληνικά λεξικά. Αν κάνετε τον …..κόπο, Αν λέμε τώρα, να αναζητήσετε κι εσείς το συγκεκριμένο λήμμα, θα σας λυθούν όλες οι ….αθώες και παιδικές απορίες !

  4. ff avatar
    ff 04/09/2013 12:52:49

    Βαλκάνιος ροκαμπιλάς! χαχαχ. Θα σ αρχίσω στο σκαμπίλι γιέ μου αν γίνεις ροκαμπίλυ!

  5. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 04/09/2013 13:03:20

    Πολύ έντεχνα αποκρύπτεται η σχέση Κράτους - Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ανάγεται σε επίπεδο προσώπων κάτι που βολεύει το λογικό σχήμα ανάπτυξης του θέματος

    Η Τοπική αυτοδιοίκηση ως θεσμός τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης , ως θεσμός τοπικής εξουσίας έχει βαθιές ιστορικές ρίζες στον ελλαδικό χώρο γνώρισε δε απο τα πρώτα χρόνια της υπαρξης του Ελληνικού κράτους την συνταγματική του κατοχύρωση και την θεσμική του αυτονομία

    Ομως το μωραϊτικόν σύστημα το οποίο αποτέλεσε την βάση ανάπτυξη της Ελληνικής κοινωνίας σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο. Το σύστημα αυτό με τις μεταμορφώσεις του άλλοτε σε Κρητικό (μάλιστα επισημαίνεται απο πολλές πλευρές οτι είναι ώρα να καταστεί και ποντιακό) επικράτησε μέχρι και τις αρχές του Β παγκοσμίου πολέμου. Παρά τα όποια προβλήματα στην Ελεύθερη Ελλάδα κατά την διάρκεια της γερμανικής κατοχής έγινε μια σημαντική προσπάθεια ο θεσμός να αποκτήσει μια νέα δυναμική. Δυστυχώς όπως και πολλοί άλλοι θεσμοί της Ελεύθερης Ελλάδας εκφυλίστηκαν ως αποτέλεσμα της στρεβλής εφαρμογής τους

    Μετά το τέλος του εμφυλίου και σε μία προσπάθεια οι νικητές να αποκτήσουν την Ηγεμονία και σε επίπεδο κοινωνίας εκτός του στρατιωτικού πεδίου ανέπτυξαν μια καχεκτική δημοκρατία όπου το κράτος είναι παρακράτος και το Σύνταγμα Παρα-Σύνταγμα μια παραλλαγή δηλαδή του Μωραιτικού συστήματος .Μια ιστορική διελκυστίνδα μεταξύ Δύσης και Ανατολής , μια προαιώνια σύγκρουση που παράγει την αντιφατικότητα του Έλληνα και που τον κάνει να πιστεύει ότι η πολύ Δημοκρατία βλάπτει

    Με τον νέο κώδικα της Αυτοδιοίκησης και με το νέο σύστημα ανάδειξης δημάρχων και δημοτικών συμβούλων τίθενται οι βάσεις για τον απογαλακτισμό της Τ.Α. απο τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του κράτους.Αποτελεί Ιστορικό βήμα το οποίο και προκάλεσε την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ και του νεοναζιστικού μορφώματος της Χ.Α. Είναι το απόλυτο χτύπημα στην κομματοκρατία και το πελατειακό κράτος .

    Η παρατήρηση του Κου Μιχελάκη πως "«Στον δημόσιο διάλογο θα πρέπει να σέβεσαι και να μην προσβάλλεις και να μην θίγεις ανθρώπους που έχουν επιλεγεί με την ψήφο των πολιτών πως ο πολιτικός λόγος δεν έχει ανάγκη από τέτοιους χαρακτηρισμούς», δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία πρέπει άπαντες να πορευτούμε στον τρόπο που προσεγγίζουμε το γίγνεσθαι

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/09/2013 13:31:21

    Είμαι εξ αρχής και από αρχής κατά της εκλογής των λεγόμενων "αυτοδιοικητικών", ιδίως νομαρχών και περιφερειαρχών.
    Αιρετοί μόνο : δήμαρχοι και πρόεδροι κοινότητας.

    Με ολιγομελή συμβούλια, χωρίς αμοιβές, με ελάχιστους μισθούς μόνο για τους αποκλειστικής απασχόλησης όπως οι δήμαρχοι. Για να δούμε τότε αυτοδιοικητικά καθαρματίδια πόσοι θέλετε "να προσφέρετε στην κοινωνία"...

    Τίποτα άλλο. Κατάργηση του Καλλικράτη. Διατήρηση της ιστορικής διαίρεσης της ελληνικής επικράτειας, διατήρηση του «κελύφους» που δένει συναισθηματικά τον Έλληνα με τον τόπο καταγωγής του, με τον ελάχιστο διοικητικό μηχανισμό, έχοντας απαγορεύσει στους δημάρχους κάθε διορισμό.

    Νομάρχες και περιφερειάρχες διορισμένοι από την κεντρική εξουσία, που θα διοικούν με βάση το ευρύτερο, δηλαδή το ΕΘΝΙΚΟ συμφέρον, όχι με βάση την ικανοποίηση της κλεπτοκρατίας της "τοπικής κοινωνίας", ελέγχοντας σαν δεσμοφύλακες κάθε απόφαση των αιρετών.
    Δεν μπορεί ο κάθε ανεκδιήγητος Μπουτάρης ουσιαστικά να ασκεί ανεξέλεγκτα εξωτερική πολιτική της χώρας, "Τουρκοποιώντας" και "Εβραιοποιώντας" τη συμπρωτεύουσα.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Προφήτης 04/09/2013 14:46:17

      ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ..........Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΟΥΡΠΜΟΥΑΡ........ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ.......

    • ΑκαιΣ avatar
      ΑκαιΣ @ Προφήτης 04/09/2013 16:04:53

      Καλύφθηκα πλήρως Προφήτη μου!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Προφήτης 04/09/2013 17:24:17

      Σωστός!

  7. ΣΚΟΥΡΑΣ avatar
    ΣΚΟΥΡΑΣ 04/09/2013 13:33:55

    Την άλλη βίλα Αμαλίας στην Κατεχάκη δεν την αναφέρεις Φαήλο . Δυόμισυ μήνες τώρα σιωπή η απόλυτη σιωπή .Επιλεκτική μνήμη, επιλεκτική παρουσίαση ,επιλεκτική οπτική ..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΚΟΥΡΑΣ 04/09/2013 15:53:15

      Θα έγραφα στο άρθρο και για την επίδραση της αυξήσεως των μελιγκρών επί της κινεζικής οικονομίας αλλά δεν μπορώ να σας ικανοποιήσω όλους.
      "Κι εσείς γιατί δέρνετε τους μαύρους;" είναι το άσχετο σχόλιο σου.

  8. rabi avatar
    rabi 04/09/2013 13:39:19

    Καλά όλα αυτά ρε Φαήλο, αλλά με τις ΕΛΒΟ/ΕΑΒ και την εθνική αμυντική βιομηχανία γιατί δεν κάνεις ένα σχόλιο? Με τον Τσίπρα θα ασχολούμαστε? Εδώ απαιτούν πλέον πράγματα που αντιστρατεύονται ευθέως το εθνικο συμφέρον και ακόμα η κυβέρνηση το ψειρίζει και δεν τους κλέινει την πόρτα στα μούτρα. Αυτά καίνε τον κόσμο και όχι οι βλαχοδήμαρχοι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ rabi 04/09/2013 14:38:50

      Μάλλον έλειπες από τη χώρα. Έχω γράψει περί τα δέκα (10) άρθρα εδώ και στη "Δημοκρατία", σήμερα έδωσα συνέντευξη σε ραδιόφωνο της Αχαΐας για το θέμα κι ακολουθεί μεθαύριο κι άλλο κείμενο μου. Εκστρατεία έχω κάνει υπέρ της αμυντικής βιομηχανίας. Οπότε πήγαινε πες το σε κανένα άλλο, όχι σε μένα.

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 04/09/2013 13:41:33

    Array

    • factorx avatar
      factorx @ Uncle Stgm 04/09/2013 14:01:25

      Που τα ξέρεις αυτά εσύ θείο; Στα ίδια κλαμπ συχνάζατε; Φωτογραφίες, αλλιως δεν δημοσιεύονται

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ factorx 04/09/2013 14:10:57

        Ο ίδιος δήλωσε δημόσια ότι κατανάλωσε 15 γρ σε μία μέρα.
        Φίλος ψυχίατρος μου λέει ότι αυτό είναι αδύνατο με σνιφάρισμα, τώρα θα παιδευόταν να εθίσει τον Άγιο Πέτρο. Μονον με παραγεμισμένο τσιγαριλίκι ή πούρο.
        Ιδού η μπόμπα:
        h**p://www.newsbomb.gr/gossip/story/268048/zampoynis-imoyn-exartimenos-apo-tin-kokaini---pira-15-gr-se-mia-mera

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ factorx 04/09/2013 16:16:17

        Οι γείτονες Κοζανίτες με την εξαιρετική κουζίνα, τα λένε "γιαπράκια Μεντεγίν".

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Uncle Stgm 04/09/2013 21:02:25

          Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

  10. Maou-Maou avatar
    Maou-Maou 04/09/2013 13:43:58

    Φαήλο άσχετο αλλά εσύ που τα ξέρεις καλύτερα ... Νόμος 4111/13 ... άστα να πάνε δηλαδή...

  11. AGGELOS avatar
    AGGELOS 04/09/2013 14:12:22

    Να γειασ η πενα σου Φαήλο μου!! Και κατι ακομη, που δεν το λες (προφανως εξ αβρότητος) αλλά θα το πω εγω, που μαι βλαχαδερό: ΟΟΟΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΠΛΕΡΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΟΠΗΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ!! ΜΕΣΑ!!! ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ!! ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ!! ΓΛΕΝΤΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Αλλά θα τολμήσει κανείς;;

  12. Goumas avatar
    Goumas 04/09/2013 14:34:25

    Εντάξυ Φαήλο μας έπεισες.
    Φαιδροί οι κουλτουριάρηδες αριστερίζοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά χορτάσαμε και από "νοικοκυραίους" φιλελευθερους σαπιοκοιλιάδες τοπικούς άρχοντες , που τα χνώτα τους βρωμάνε μίζα , ενώ τα καθωσπρέπει παιδιά τους φοιτούν στην Αγγλία και στο φυτώριο νέων κρατικοδιαιτων που λέγεται ΟΝΝΕΔ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Goumas 04/09/2013 15:44:43

      Γράφω: "Ναι, έχουν όλες οι παρατάξεις στην αυτοδιοίκηση καλόπαιδα βουτηγμένα στην λάσπη. Έχει κι η ενοχική ελαφρολαϊκή δεξιά το μερτικό της.
      Όμως το know how είναι αριστερό. Οι μηχανισμοί, οι λογικές, οι νοοτροπίες είναι της αριστεράντζας".
      Οπότε τι μου λες; Είδες να βγάζω τους ημέτερους απόξω;

      • Goumas avatar
        Goumas @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/09/2013 16:14:29

        Φαήλο δυστυχώς η ανωτερω διατυπωσή σου και μόνο είναι πολιτικάντικη και κλισέ , με μακιγιάζ νεολαιίστικης αργκό.

        Θυμίζει τον κάθε πολιτικό στα τηλεπαράθυρα που, όταν ερωτηθεί για τα του κόμματός του, απαντά κλισε: " Κατα τη διακυβερνησή μας έγιναν και λάθη..."
        Δεν σε κακίζω πολιτικός είσαι, τη δουλειά σου κάνεις, και εγώ πλέον πιστευω οτι: Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει και είμαστε άξιοι της μοιρας μας ως λαός.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Goumas 04/09/2013 21:01:17

          Αγαπητέ, καταρχήν δεν είναι αυτή η "δουλειά" μου. Ελεύθερος μαχόμενος δικηγόρος είμαι και να μάθεις να σέβεσαι τους ανθρώπους που ζουν από τη δουλειά τους και κάνουν πολιτική στο υστέρημα του χρόνου τους.
          Κλισέ είναι αυτό που λες εσύ, μια ισοπεδωτική παπάτζα.
          Πάρε να 'χεις, έτσι για δείγμα, το πως δεν μασάω τα λόγια μου:

          http://www.antinews.gr/2011/11/18/134221/

  13. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 04/09/2013 14:53:59

    ΦΑΗΛΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΙΑΤΣΑΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ......ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΑΚΟΜΗ???Οσο για τους ΟΤΑ ειναι τα μεγαλυτερα εκτροφεια ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ και ΚΛΕΨΙΑΣ του δημοσιου χρηματος με ελαχιστες εξαιρεσεις. Μονο ενας........την πληρωσε και το παρτυ καλα κρατει.

  14. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 04/09/2013 14:55:48

    "...Κάθε «προοδευτικός» ταβλαδόρος του άστεως το παίζει «αριστοκράτης» κι ας είναι απόγονος κλεφτοκοτά ή χωριάτη μπετατζή επί Χούντας...."

    Ξέρετε πόσοι τέτοιοι Νεοδημοκράτες υπάρχουν κύριε Κρανιδιώτη;
    Εκατοντάδες...βλέπετε, έκαναν τη βλακεία και φωτογραφίζονταν με στολές των Αλκίμων....και μάλιστα σε ΕΓΧΡΩΜΕΣ ΦΩΤΟ....τσίίίίζζζ λοιπόν...μη μιλάτε στη ΝΔούλα για τη Χούντα...καθώς πολλοί όψιμοι Νεοδημοκράτες πλούτισαν από τα θαλασσοδάνεια του Παττακού....ειδικά μπετατζήδες....εργολάβοι δημόσιων έργων...οι οποίοι μετά το έπαιζαν Δημοκράτες...αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω πως έγιναν πλούσιοι κατά τη διάρκεια της Χούντας...
    Με την κρίση θα γνωριστούμε όλοι καλύτερα....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Τί να λέμε; 04/09/2013 15:51:27

      Έγραψα "Ναι, έχουν όλες οι παρατάξεις στην αυτοδιοίκηση καλόπαιδα βουτηγμένα στην λάσπη. Έχει κι η ενοχική ελαφρολαϊκή δεξιά το μερτικό της".
      Δεν εξαιρώ λοιπόν τους "ημετέρους". Άρα τζάμπα ξοδεύεις σφαίρες.

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/09/2013 02:12:45

        Οκ.

  15. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 04/09/2013 15:01:24

    Έχετε ξαναγράψει πως "Η αισθητική των δημόσιων χώρων αντανακλά το δημόσιο ήθος".

    Μέγα Λάθος. Τα μανικιουρισμένα πάρκα της Κωσταντινούπολης δεν διορθώνουν τη σαπίλα του στρατοκρατούμενου "βαθέως κράτους" της γείτονoς. Ούτε το αντιγόπινγκ του Πατακού απεικόνιζε τη Μακρόνησο.

    Πρέπει να δίνονται όσο το δυνατόν περισσότερες ευκαιρίες στον κάθε πολίτη να συμμετέχει στα κοινά της πόλης του. Αν θέλει, θα βρει το χρόνο και την διάθεση ώστε να ανταποκριθεί. Αν είναι χαμηλού επιπέδου, αντίστοιχη είναι και η πολιτική του εκπροσώπηση. Ας σκεφτεί και ας δράσει. Χορτάσαμε μεσσίες και σωτήρες σ' αυτόν τον τόπο.

    Το πρόβλημα είναι η απουσία ελέγχου και καταλογισμού. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με την προέλευση ή το πλήθος των τοπικών αρχόντων, αλλά με τη σχέση που η κεντρική διοίκηση θέλει να έχει μαζί τους και κυρίως με την υποθήκη που ο έλεγχος αυτός βάζει στην αξιολόγηση της ίδιας της κεντρικής εξουσίας.

    Κοινώς: θέλουμε δικαιοσύνη. Τώρα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Thraphsorchis 04/09/2013 15:50:22

      Δεν σου αρέσει η Μακρόνησος; Πες νησί και θα τα κανονίσουμε.
      Μην σου πω τι την κάνω την "πλέρια" συμμετοχή των πολιτών όπως γινόταν με λαμογιοποίηση του σύμπαντος κόσμου, όταν οι δημόσιοι χώροι είναι χαβούζες. Εγώ θέλω τάξη, καθαριότητα, πολύ πράσινο, ελληνική αισθητική κι εσύ κράτα συμβούλια, διαβούλια και τα ρέστα.

      • Thraphsorchis avatar
        Thraphsorchis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/09/2013 18:37:32

        Εγώ πάλι, ανάμεσα σε αστραφτερούς αδριάντες και συσσίτια απόρων, που διαγκωνίζονται για τα ίδια κονδύλια, προτιμώ το δεύτερο.

        Πρώτα εξασφαλίζουμε παιδικούς σταθμούς, πρωτοβάθμια φροντίδα και θέτουμε ένα δίκτυ προστασίας για όσους έπεσαν από τις χαραμάδες του"συστήματος" και μετά αρχίζουμε να τρίβουμε μάρμαρα.

        Νομίζω πως ο περισσότερος κόσμος, εάν έχει να επιλέξει που θα διοχετεύθεί ένα συγκεκριμένο ποσό χρημάτων, θα συμφωνούσε μαζί μου.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Thraphsorchis 04/09/2013 20:54:31

          Τα ΄χεις μπλέξει λίγο.
          Το σαλόνι κι η κρεβατοκάμαρα σου είναι γεμάτο σκουπίδια. Ό,τι τρως το πετάς κάτω και μένει εκεί;
          Κατουράς στις γωνίες των δωματίων;
          Ο κήπος σου είναι ξερός και γεμάτος σακουπίδια κι αυτός;
          Φαντάζομαι τώρα τουλάχιστον το "έπιασες".
          Η ευταξία, η καλαισθησία κι η καθαριότητα κοστίζουν ελάχιστα. Θα σου θυμίσω την ωραιότερη και πιο ελληνική εικόνα: ασβεστωμένος τοίχος και αυλή, με φροντισμένα δέντρα και λουλούδια.
          Και δεν μου λες, όλα αυτά τα λαμόγια που με προγράμματα, αναπτυυξιακές, φεστιβάλ, "πολιτισμικές" κομπίνες, "αναπλάσεις", τα φάγανε για συσσίτια;
          Η αισθητική των δημόσιων χώρων, όπως και των ιδιωτικών φυσικά αλλά ακόμη δεν αποκτήσαμε Αστυνομία Αισθητικής, παίζει τεράστιο ρόλο για τον πολιτισμό, την ψυχική υγεία κι ηρεμία των ανθρώπων κι επαναλαμβάνω, δεν κοστίζει παραπάνω.

  16. Νικήτας avatar
    Νικήτας 04/09/2013 15:08:02

    "Η αισθητική των δημόσιων χώρων αντανακλά το δημόσιο ήθος. Με αυτό θα έπρεπε να ασχολείται η Τοπική Αυτοδιοίκηση."

    Μέσα σε δυο φράσεις όλη η ουσία! Δημόσιος φροντισμένος χώρος σχεδόν ανύπαρκτος μιας και ανύπαρκτα υγιεί μυαλά και καρδιές!

  17. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 04/09/2013 15:14:48

    Καλησπέρα σε όλους,δεν βρίσκω τίποτε λάθος σε αυτά που γράφει ο φαηλος κ´ λίγα λέει πιστεύω

  18. yellow avatar
    yellow 04/09/2013 15:23:16

    Από τους αριστερίζοντες προσωπικά στηρίζω Ψωμιάδη και Παπαγεωργόπουλο ...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ yellow 04/09/2013 15:47:13

      Κάτσε να προχωρήσουν οι έρευνες στους Δήμους και θα γελάσουμε...

      • Σαρακατσανος avatar
        Σαρακατσανος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/09/2013 16:59:56

        ΟΠΩΣ ΓΕΛΑΜΕ ΦΑΗΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ........

    • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
      ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ yellow 06/09/2013 00:10:26

      Άσπιλοι και άμεμπτοι!

  19. M.O. avatar
    M.O. 04/09/2013 15:44:32

    Μην τους βάζεις ιδέες, γιατί ήδη παίζουν με "αριστοκρατικές" επιλογές...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ M.O. 04/09/2013 15:46:32

      Η Γιάννα πρέπει να βάλει για κοινοτάρχης Εκάλης. Όλα τ΄ 'αλλα είναι τρε μπανάλ....

      • M.O. avatar
        M.O. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/09/2013 15:59:00

        Κοινοτάρχης η Γιάννα; Να πίνει φρεντοτσίνο με τον παπά και τον δάσκαλο;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ M.O. 04/09/2013 20:46:32

          Η συνέχεια θα μπορούσε να είναι πολύ kinky...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ M.O. 04/09/2013 20:47:19

          Ρε μπαγάσα, θυμάσαι τι λέγαμε για τη Μόνικα; Το γλωσσοφάγαμε το κορίτσι...

  20. galanos avatar
    galanos 04/09/2013 15:58:00

    τι λες ρε Φαηλο!!!!!
    παντος σαν προθυπουργηκος φιλος,θα ξερεις ποτε θα απογειωθουμε.
    πεστο και σεμας ρε φαηλο, να δεθουμαι δηλαδη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ galanos 04/09/2013 20:45:51

      Εσύ θα απογειωθείς όταν μάθεις ορθογραφία.

    • ΑκαιΣ avatar
      ΑκαιΣ @ galanos 04/09/2013 22:01:41

      :-) κ. Γαλανέ, σας ικετεύω, πείτε μου οτι επίτηδες τα γράψατε έτσι ....εξωγήϊνα ! Στον κειμενογράφο να τις βάζατε τις προτασούλες, θα σας τις διόρθωνε! Έλεος!

  21. tassos.κ avatar
    tassos.κ 04/09/2013 18:33:06

    Πολύ "λ'αϊτ" εμφανίζεις τους Αρχοντες της Τ.Α. φίλε Φαήλο. Υπάρχουν τρανταχτά ονόματα με τρανταχτές λοβιτούρες. Υπάρχουν και πολλοί που ακόμη "αλωνίζουν" (ο κόσμος τόχει τούμπανο) και ΚΑΝΕΙΣ δεν είδε τίποτε. Κάντε μια βόλτα προς Κρήτη μεριά να ακούσετε τ ιγίνεται. Το κακό δεν ξεκινάει από τους "κακούς" αιρετούς. ΑΥΤΟΙ υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα. Πού είναι το Κράτος και ο σωστός Κρατικός μηχανισμός ελέγχου; Όταν κάποιος βλέπει ότι υπάρχει ο ΕΛΕΓΧΟΣ δεν θα τολμήσει. Δυστυχώς αυτό είναι το πρόβλημα. Και κάτι άλλο. Γιατί ο κάθε βουλευτής να προτίνεται - προκρίνεται για Δήμαρχος , κλπ; Η παπάς -παπάς, η ζευγάς - ζευγάς.
    Δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tassos.κ 04/09/2013 20:45:14

      Τάσο, που είδες ότι τους εμφανίζω "light";
      Παρακαλώ, σχολιάζετε ό,τι γράφω κι όχι ό,τι θέλετε.

  22. 7soimyht avatar
    7soimyht 04/09/2013 19:21:01

    Ωραία, δεν συμμετέχει, ο Γιώργος Νταλάρας, συμμετέχει όμως η πριγκίπισσα Ειρήνη!

  23. ATHANASIOS DESLIS avatar
    ATHANASIOS DESLIS 04/09/2013 19:40:17

    ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ--ΤΡΩΤΣΚΙΚΗ--ΑΡΙΣΤΕΡΗ--ΨΕΥΤΟΔΕΞΙΑ--ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΚΑΡΥΚΕΥΜΑΤΑ ΧΟΥΝΤΟΜΑΝΙΑΣ. ΚΕΝΟΛΟΓΙΑ--ΒΕΡΜΠΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΣΥΛΙΑ ΘΡΑΣΟΥΣ ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΝ. ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ--ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ--ΔΗΜΑΡΧΩΝ--ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ--ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΩΝ--ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΩΝ--ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΟΙ ΓΚΑΣΤΕΡΣ--ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΕΣ--ΜΟΝΙΜΟΙ EΞΟΥΣΙΟΜΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ. ΟΧΙ ΔΗΜΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ ΑΠΟ 30--40 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΙ ΠΟΛΕΙΣ ΕΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ. Η ΑΘΗΝΑ ΕΙΣ ΠΕΝΤΕ ΔΗΜΟΥΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΣ/ΝΙΚΗ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΗΜΟΙ ΑΘΗΝΑ--ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΜΟΝΟΝ ΠENTE-- ΕΠΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΗΜΟΙ ΑΠΟ 5-3 ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ. ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΑΙ. ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ. ΟΧΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΩΝ. ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ. ΑΥΣΤΗΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ. ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΜΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΔΗΜΩΝ. ΠΟΛΙΣ ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ ΕΠΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΟΣ,. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ 450 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ. ΛΟΣ ΑΝΖΕΛΕΣ 8,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ ΛΟΣ ΑΝΖΕΛΕΣ 850 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΕΠΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ. ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΟΣ ΑΝΖΕΛΕΣ ΔΕΚΑ ΠΟΛΕΙΣ-ORANGE COUNTY 20--40 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ 3-5 ΜΕ ΕΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟ. SALT LAKE CITY UTAH--ΠΟΛΙΣ ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. ΔΗΜΟΣ SALT LAKE CITY 188 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΜΕ ΠΕΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ. ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΗΜΟΙ 3 ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΙΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ. ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΝΟΜΑΡΧΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΝ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΝ ΜΑΝΑGEMENT ΤΩΝ ΕΠΑΡΧΙΩΝ --ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ NOMARXIΩN . ΚΑΤΑΡΓΗΣΙΝ ΤΟΥ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΚΟIΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ.ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΙΣ ΜΕ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΗΜ. ΔΕΣΛΗΣ. ΗΠΑ.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ ATHANASIOS DESLIS 04/09/2013 20:34:16

      Στου κουφου τη πορτα οσο θελεις βροντα.........Αγαπητε Α. ΔΕΣΛΗ Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ στο Ελλαδισταν ειναι το ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ των αποτυχημενων βουλευτων- πολιτευτων- κομματαρχων-συνταξιουχων απο τα 45-50 που θελουν και αλλο εισοδημα.....και ολων των πελατων των κομματων. Επρεπε να χρεοκοπησουμε, να καψουμε δυο γενιες, να καταστρεψουμε τη πατριδα, και εκ των υστερων να γραφουμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. Εκει που ζεις το κρατος εχει σεβασμο στον πολιτη και πραττει τα αυτονοητα, που εδω αυτη τη λεξη δεν την γνωριζουν οι πολιτικοι μας γιατι αντι να κοιταξουν ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ και ΤΟ ΠΟΛΙΤΗ, αυτοι ενδιαφερονται για το ΚΟΜΜΑ ΤΟΥΣ και αντι να σωσουν το τσακισμενο.......καραβι οπως οφειλουν, το ενδιαφερον τους ειναι ποτε θα γινουν οι ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ωστε ναναι καλα οι πελατεια τους.......και τα κεκτημενα τους(φυσικα μαζι με τα κλεμμενα).

  24. ΑκαιΣ avatar
    ΑκαιΣ 04/09/2013 21:42:21

    '' ....αν δεν υπήρχε η αριστερά, τα μαγαζιά των νταβαντζήδων, η διεφθαρμένη αυτοδιοίκηση, οι μηχανισμοί λεηλασίας και παρακμής της χώρας δεν θα είχαν στελέχη. '' Σιγά μην έμεναν γυμνά από προσωπικό τα ...μαγαζιά της ανοχής! Πάντα υπήρχε πλεόνασμα προσφοράς!
    Δεν ξαναγράφεται αγαπητέ η Ιστορία, ούτε σερβίρεται η αλήθεια κατά τις ορέξεις των εκάστοτε επίδοξων .... Σεφ. Και βέβαια είναι σοφιστεία το οτι η ...Αριστερά προσέφερε τα ...''στελέχη'' της στα νταβατζηδομάγαζα αλλά και σε όποιον άλλον τομέα κυριάρχησε η διαφθορά και η ξεφτίλα! Απλά η μόδα απαιτούσε να υποκρίνονται οι κάθε είδους λωποδύτες τους ''αριστερούς''. Τους τάχα ''προοδευτικούς’’, τους τάχα ‘’αμφισβητίες’’ και ορκισμένους εχθρούς , κάθε μορφής κατεστημένων. Αφού πουλούσε το ''αριστεριλίκι'', το…. φόρεσε και η κουτσή καρακαλτάκα, δεξιοφασιστοκλεφτοκοτού. Η πολιτική, η φιλοσοφία, η νοοτροπία και το ήθος όλων αυτών των αγυρτών, δεν είχαν ούτε έχουν καμιά σχέση με την Αριστερά. Οι πρακτικές τους είναι οι γνωστές, μίζερες, χρεωκοπημένες πρακτικές των χαμαιλεοντοφασιστών, που δεν πιστεύουνε σε τίποτε και ανεμίζουν με άνεση κάθε φορά το σημαιάκι του συμφέροντος και της ανηθικότητας, που όλοι γνωρίζουμε οτι κυκλοφορεί σε όλα τα χρώματα και σε όλα τα κόμματα....
    Γι αυτό, ας είμαστε συγκρατημένοι όταν επιχειρούμε ατυχείς γενικεύσεις, για να μη χάνουμε κάθε φορά και κάτι παραπάνω, από την συνεχώς κρινόμενη αξιοπιστία μας......

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑκαιΣ 04/09/2013 22:47:02

      Απ' ότι βλέπω, αυτό που μας σερβίρεις εσύ, είναι πως όλα αυτά τα τσιμπούρια που στελέχωσαν την διαπλοκή, τις ΜΚΟ, την Αυτοδιοίκηση, τα Πανεπιστήμια και τα κόμματα, τα συγκροτήματα Τύπου και τις κατασκευαστικές των μπετατζήδων, ήταν "κακοί", μη γνήσιοι αριστεροί, σε αντίθεση με τους αυθεντικούς, που 'ναι κομμένοι από το σπάνιο μέταλλο που εφηύραν ο Μαρξ κι ο Ένγκελς.
      Άσε μας ρε φίλε...

      • ΑκαιΣ avatar
        ΑκαιΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/09/2013 07:55:33

        '' Ρε φίλε'' :-), τα τσιμπούρια που περιγράφετε, -όσο και να προσπαθείτε να πείσετε οτι ''ανήκουν'' σε συγκεκριμένο ...είδος - έχουν την ιδιότητα να μεταλλάσσονται, να αλλάζουν χρώμα, σχήμα και μορφή και να κολλούν με λύσσα στο δέρμα της εκάστοτε ''εξουσίας''. Αυτό που σας λέω και δεν σας ....συμφέρει, πλην όμως αποτελεί πραγματικότητα την οποία κατανοούν άπαντες οι ψύχραιμοι και μη προκατειλημμένοι, είναι οτι τα έρποντα όντα που μεγαλουργούσαν και μεγαλουργούν φυσικά ακόμη και σήμερα παρασιτώντας επί του κρατικού κορμού, δεν διαθέτουν ούτε πολιτικές πεποιθήσεις, ούτε ...ιδεολογικό στίγμα, ούτε συνείδηση. Δεν είναι ούτε αριστεροί, ούτε δεξιοί, ούτε τίποτε. Είναι χυδαίοι κερδοσκόποι -απατεώνες που προσκυνούν μ΄ευλάβεια πότε την Αγία Δεξιά και πότε την Αγία ....Αριστερά. Επειδή επί είκοσι χρόνια ήταν τρέντυ λόγω ληστοΠασόκ να προσποιούνται τους ...αριστερούς, αυτό έκαναν. Επί παρένθεσης Μητσοτάκη έγιναν .....μαχητές της κάθαρσης, επί Σημίτη στρέψαν κεφαλήν ...δεξιά ως...εκσυγχρονιστές, επί Καραμανλή επανιδρυτές του κράτους και επί Σαμαρά σωτήρες και ....θυσιαζόμενοι για το καλό της πατρίδας! Ρίξτε μια γρήγορη ματιά γύρω σας και θα διαπιστώσετε, οτι μπορεί να μη βοηθά η αλήθεια να οδηγηθούμε στο ποθητό σας συμπέρασμα, μα είναι η αλήθεια.
        Οι σαλτιμπάγκοι, οι τυχοδιώκτες, οι καταστροφείς, απλά αλλάζουνε παντιέρα, ποτέ σκοπό, ποτέ ψυχή κι επιβιώνουν.
        Παντός καιρού οι άτιμοι, ‘’ρε φίλε’’ :-) .

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑκαιΣ 05/09/2013 12:21:17

          Το know how της λαμογιάς στην Αυτοδιοίκηση, τα Πανεπιστήμια και τα δημόσια έργα και προμήθειας έχει αριστερό πρόσημο.
          Και θα σου πω γιατί η αριστερά μοιραία οδηγεί στην κλοπή και την βαρβαρότητα: γιατί δεν είναι ανθρωποκεντρική.
          Όταν πάνω απ' όλα βάζεις τους οικονομικούς μηχανισμούς κι όχι τον Άνθρωπο, ως αυτοτελή αξία με την ιδιοπροσωπία και την ελευθερία του, τότε μοιραία οδηγείσαι στο φόνο και τη λαμογιά.
          Γι' αυτό με την κατάρρευση του υπαρκτού οι κομμισάριοι γίνανε εν μια νυκτί μαφιόζοι κι ολιγάρχες.
          Δεν υπάρχουν "άλλοι αριστεροί". Αυτοί είναι.
          Απλά κάποιοι από αυτούς, όταν καταλαβαίνουν το παραθρησκευτικό και μάταιο της ανάλυσης, φεύγουν. Κάποιοι άλλοι μένουν στην πλάνη τους και είναι οι "χρήσιμοι ηλίθιοι", έστω ως ψηφοφόροι,αυτών που κάνουν μπίζνες και κοιτούν την πάρτη τους, "ρε φίλε"...

          • κανενας avatar
            κανενας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/09/2013 17:24:46

            ''Και θα σου πω γιατί η αριστερά μοιραία οδηγεί στην κλοπή και την βαρβαρότητα: γιατί δεν είναι ανθρωποκεντρική.
            Όταν πάνω απ’ όλα βάζεις τους οικονομικούς μηχανισμούς κι όχι τον Άνθρωπο, ως αυτοτελή αξία με την ιδιοπροσωπία και την ελευθερία του, τότε μοιραία οδηγείσαι στο φόνο και τη λαμογιά.''
            η αναλυση σας εκτος απο τρε μπαναλ ειναι και λιγο kinky...το 'χετε το know how παντως για βαθυστοχαστες αναλυσεις...

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ κανενας 06/09/2013 00:22:56

            Θα σου στείλω ένα μπουκαλάκι αγνό παρθένο αρβανίτικο λάδι απ' το Μαυρομμάτι. Με μια κουταλιά της σούπας θα καταπιείς μια χαρά την επώδυνη αλήθεια.

          • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
            ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/09/2013 00:38:26

            Είναι δοκιμασμένη να φανταστούμε η ....μέθοδος από τον συνιστούντα.... Έτσι κατάπιατε και την τρελή στροφή του Δεκεμβρίου του 2011; Αν κρίνουμε απ΄την επιτυχία με την οποία τώρα ...κελαηδάτε, θαύματα κάνει το Μαυρομάτικο το λαδάκι! Μπράβο.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 06/09/2013 00:45:56

            Εγώ δεν άλλαξα απόψεις.
            Εσύ βρες που έπεσε η τιμή κι η αξιοπρέπεια σου κάνεις τώρα πως δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ.
            Είσαστε το ανυπόληπτο σμήνος ακρίδων που λεηλάτησε τη χώρα επί τριάντα τόσα χρόνια. Ένα μάτσο κλέφτες κι υποκριτές, που ξεχαρβαλώσατε την Παιδεία, καταστρέψατε την παραγωφική βάση της χώρας, πουλούσατε νταβαντζιλίκι μέσω του πλέον ανεύθυνου και καταστροφικού συνδικαλισμού, υπηρετήσατε όλο το σκυλολόϊ της διαπλοκής και το στελεχώσατε, απ' τον προδότη γιο του προδότη και το Άγιο Συγκρότημα ως Πανεπιστήμια, ΜΚΟ, Αυτοδιοίκηση, και κατακλέψατε το σύμπαν. Τα σε Πανεπιστήμια είναι τα κατεξοχήν μνημεία της ληστρικής κι ανθελληνικής αλητείας σας.

          • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
            ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 06/09/2013 00:58:02

            Προπαγάνδα απλοϊκή, άτεχνη, επιπόλαιη, κατηγορητική, τυφλή και αστεία. Δεν με αγγίζει. Τους συνεργάτες σας περιγράφετε. Χωρίς αυτούς, ούτε μια μέρα δε θα στεκόσασταν στην εξουσία. Το κατανοείτε αλήθεια αυτό; Σε μένα η αμυντική σας επιθετικότητα,προκαλεί μόνο ευθυμία. Βρείτε κανένα ξαναμμένο Συριζαίο να ...τσινήσετε. Πουλήστε αγαπητέ, αφού αγοράζουνε!!!! Καλή σας νύχτα αγαπητέ. Καλό κουράγιο, για να αντέχετε τον εαυτό σας, τους Πασοκοσυνέταιρους και τη ζαλάδα από τις ξαφνικές επιτόπιες στροφές!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 06/09/2013 01:58:23

            Υπάρχει ένας ελέφαντας μέσα στο δωμάτιο κι είναι δικός σας...

          • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
            ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 06/09/2013 12:17:03

            Αν μπήκατε στο δωμάτιό μου, παρακαλώ κάντε ησυχία γιατί μιλάω στο τηλέφωνο.

          • Ένας avatar
            Ένας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/09/2013 00:05:54

            Την τεχνογνωσία της λαμογιάς κατά ποκλειστικότητα την κατέχει η επάρατος εκ της ιδρύσεως του Ελληνικού κράτους. Η Ελληνική Ιστορία δεν ξεκίνησε από το 1980. Υπήρχαν κλέφτες και λήσταρχοι πολύ πριν το Πασοκ. Καταλαβαίνεις..... Όσο για την αγωνιώδη προσπάθεια ενοχοποίησης της αριστεράς, χαμένος πάει ο κόπος σου. Περιορισμένο το κοινό (των χρήσιμων) που θα τσιμπήσει το άνοστο δόλωμα.

          • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
            ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/09/2013 00:11:30

            Την τεχνογνωσία της λαμογιάς κατά αποκλειστικότητα την κατέχει η επάρατος εκ της ιδρύσεως του Ελληνικού κράτους. Η Ελληνική Ιστορία δεν ξεκίνησε από το 1980. Υπήρχαν κλέφτες και λήσταρχοι πολύ πριν το Πασοκ. Καταλαβαίνεις..... Όσο για την αγωνιώδη προσπάθεια ενοχοποίησης της αριστεράς, χαμένος πάει ο κόπος σου. Περιορισμένο το κοινό (των χρήσιμων) που θα τσιμπήσει το άνοστο δόλωμα.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 06/09/2013 00:26:14

            Ναι, ναι, όλα τα αρπακτικά στις χώρες του "υπαρκτού", που ήπιαν το μεδούλι των λαών τους, όταν δεν τους ντουφέκιζαν σαν μπεκάτσες, ήταν εξωγήϊνοι.
            Κι όλοι οι σκερβελέδες "προοδευτικάριοι" που πέσαν σαν ακρίδες πάνω σε ΜΟΠ, προγράμματα, ΜΚΟ, Πανεπιστήμια, κι εργοδοτήθηκαν ως στελεχάρες στα μαγαζιά των "νταβαντζήδων" και τα φάγανε όλα μέχρι φόδρα, κι αυτοί απ' το Σείριο και το Άλφα του Κενταύρου ήτανε.
            Δεν πας μέχρι τη γωνία να δεις αν έρχομαι;

          • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
            ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/09/2013 00:31:09

            Κύριε Κρανιδιώτη, η Αριστερά και οι Αριστεροί, δε γίνεται να ταυτιστούν ποτέ όσο κι αν προσπαθήσετε ούτε με τη χυδαιότητα, ούτε και με τη ..λαμογιά, απλά γιατί αυτές είναι αποτέλεσμα ελλιπούς παιδείας και ανηθικότητας. Εκτός λοιπόν του οτι η Αριστερά χαρακτηρίζεται από το υψηλό επίπεδο παιδείας και ήθους, η αλητεία και η διαφθορά, δεν έχουν ποτέ...πρόσημο. Κοιτάξτε γύρω σας και θα δείτε εκφραστές αυτών που περιγράφετε και μπλε και πράσινους και κόκκινους. Δεν μονοπωλείται η παρακμή και η κατάντια. Δεν περιμένω βέβαια ούτε να εννοήσετε, ούτε να αισθανθείτε, ούτε να σεβαστείτε. Για το έργο σας που είναι η προπαγάνδα, απαιτείται απλά ένας χαριτωμένος πομπός και πολλοί ...χρήσιμοι δέκτες. Καλή συνέχεια στη δουλειά σας λοιπόν. Οι εξυπναδίστικες ατάκες δε για τις ..γωνίες και τους Κενταύρους και τους Νεφελίμ, είναι για τους καφενέδες που παίζετε ξερή.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 06/09/2013 00:39:54

            Δεν παίζω χαρτιά και κυρίως δεν παίζω με την νοημοσύνη, όπως κάνεις εσύ, παριστάνοντας τον "κινέζο". Η απίθανης έμπνευσης κι έκτασης διαφθορά στα καθεστώτα όπου εφαρμόστηκαν οι γιαχωβίτικες κι ολοκληρωτικές θεωρίες σας, σας τρίβουν στα μούτρα την αλήθεια.
            Οι δε εν Ελλάδι επιδόσεις της "μορφωμένης", "καλλιεργημμένης" αριστεράντζας, που σαν ωχρά σπειροχαίτη μόλυνε την Παιδεία, την Αυτοδιοίκηση, τον δημόσιο λόγο και το δημόσιο ήθος, από την πολιτική-κομματική λειτουργία, ως τα δημόσια έργα, τις προμήθειες και την διαχείριση των κοινοτικών κονδυλίων, μαρτυρεί του λόγου μου το αληθές. Ειδικά δε στις ΜΚΟ, τις επιδοτήσεις και τα κοινοτικά προπγράμματα, είσαστε μανούλες. Πήγαινε λοιπόν να παίξεις σε άλλη παραλία με το κουβαδάκι σου, σύντροφε....

          • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
            ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 06/09/2013 00:51:45

            Καμία σχέση με την Αριστερά τα χάλια που περιγράφετε. Συμφέρει το σερβίρισμα, αλλά πείθει μονάχα τους ομόστρουγκούς σας, δυστυχώς. Αυτοί χειροκροτούν ενθουσιωδώς τα χαριτωμένα σας ψεματάκια, από άγνοια και τυφλή φανατίκλα. Τα παράπονά σας δε για ότι χυδαίο συνέβη επί 30 χρόνια, κάντε τα στον συγκυβερνήτη σας Μπένι, που το δεξιοφασιστοΠασόκ του κυβερνούσε και μάζευε στο φαγοπότι όλους τους δεξιοκλεφταλήτες και αγύρτες, αρκεί να παρίσταναν τους ...προοδευτικούς πειστικά. Και μην ..ιδρώνετε άδικα, η τακτική της πονηρής σουπιάς, περνάει στους καφενέδες όπου δεν παίζετε χαρτιά φυσικά, αλλά δίνετε σίγουρα παραστάσεις. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στο έργο σας με τους χρήσιμους....

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 06/09/2013 01:57:21

            Η αλήθεια σε πονάει. Σε συμπονώ.

          • ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ avatar
            ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ @ ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ 06/09/2013 12:15:35

            Κρατήστε τη συμπόνοια σας, για τις δύσκολες ώρες που ΣΑΣ έρχονται.

  25. dimitrisT avatar
    dimitrisT 04/09/2013 22:45:15

    ..."Η αισθητική των δημόσιων χώρων αντανακλά το δημόσιο ήθος".... και μόνο αυτό να έγραφες αγαπητέ (και ας μην γνωριζόμαστε προσωπικά) Φαήλο, θα ήταν αρτιότατο το άρθρο/διαπίστωση σου.

  26. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 04/09/2013 23:15:07

    Τα 9,5 εκ.€ που ο διαχειριστικός έλεγχος βρήκε έλλειμα στην εκκλησιαστική ΜΚΟ "Αλληλεγγύη" πάντως ΔΕΝ γίνανε συσσίτια.

    Το να μην κατουράμε στο δρόμο είναι ΔΩΡΕΑΝ και δεν αφορά την όποια Δημοτική Αρχή, ούτε και το ασβέστωμα που αναφέρετε.

    Προσπαθείτε να συνδέσετε την βρώμα και την ασχήμια με την "αριστερά" διότι έτσι σας κάθησε.

    Η νεοελληνική παραίτηση από τον "κοινόχρηστο χώρο" και η καταφυγή στην ιδιωτία έχουν αιτιώδη σχέση με την ατιμωρισία των βιαστών του ελληνικού τοπίου.

    Πιό απλά: Δικαιοσύνη Τώρα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Thraphsorchis 05/09/2013 12:23:05

      Δεν μου "κάθισε". Έτσι είναι.
      Αν ήρθες πρόσφατα στην Ελλάδα, ρώτα να μάθεις.

  27. No more lies avatar
    No more lies 05/09/2013 00:13:38

    Αγαπητε Φαηλο, ισως δεν διαβασα πιο περιεκτικο και ρεαλιστικο κειμενο τους τελευταιους μηνες. Αναγνωριζουμε σαφως το «προβλημα», δεν ξερω πως μπορουμε να επιδιωξουμε τη λυση.

  28. Υ.Παραπλανημένος avatar
    Υ.Παραπλανημένος 05/09/2013 00:45:44

    Θα 'θελε πολύ να είναι "Βλάχος" , το έκθετο (ολίγη από Παπάνδρέου) του Τσάβεζ. Ντιμπούνε ... Τζί(μ)πρα ... Άμα σε πάρουμε οι Βλάχοι το κυνήγι τσόνι μ' , θα μάθεις θες δε θες, ποιος έχτισε την όπερα της Βιέννης, κι αν είχε αληθινό τίτλο ευγενίας , κανένας πριν από αυτόν.
    Υ.Γ. Πόσο απολαμβάνω Φαήλο...!!!!!!!

    • Vee avatar
      Vee @ Υ.Παραπλανημένος 06/09/2013 00:44:52

      Σύμφωνα με τη Wikipedia οι August Sicard von Sicardsburg and Eduard van der Nüll. Βλάχοι ήταν και αυτοί; (Αστειεύομαι)

      • Υ.Παραπλανημένος avatar
        Υ.Παραπλανημένος @ Vee 06/09/2013 09:43:00

        Ο Νικόλαος Δούμπας (Nikolaus Dumba,* 24 Ιουλίου 1830 στη Βιέννη; † 23 Μαρτίου 1900 στη Βουδαπέστη) ήταν Έλληνο-αυστριακός, βλαχικής καταγωγής, ευεργέτης και επιχειρηματίας. Κατά τη διάρκεια της ζωής του πραγματοποίησε αρκετές δωρεές με κυριότερη αυτή της ανέγερσης του Μεγάρου Μουσικής της Βιέννης.
        Βιογραφία

        Γεννήθηκε στη Βιέννη και ήταν γιος του Στέργιου Δούμπα (1794 - 1870), εμπόρου και ευεργέτη, και της Μαρίας Κούρτη. Η οικογένεια του Ο παππούς του κατάγονταν από το Λινοτόπι του Γράμμου και πριν εγκατασταθεί στις Σέρρες είχε περάσει από το Μπλάτσι της Μακεδονίας, όπου γεννήθηκε ο πατέρας του Νικολάου. Η μητέρα του ήταν κόρη του έμπορου Μιχαήλ Κούρτη, από την Λάρισα, μοσχοπολίτικης καταγωγής. Η αδερφή της μητέρας του, Σοφία, είχε παντρευτεί τον Μετσοβίτη βαρώνο Τοσίτσα, κάτοικο Λιβόρνου. Επίσης είχε έναν μεγαλύτερο αδερφό, τον Μιχαήλ Δούμπα, γεννημένο το 1828. Σε νηπιακή ηλικία, αυτός και ο αδερφός του, Μιχαήλ (γενν. 1828), έμειναν ορφανοί καθώς η μητέρα τους πέθανε σε έναν ταξίδι της στο Λιβόρνο. Την περίοδο 1848 - 1850 έζησαν στην Αθήνα, όπου είχαν σταλθεί από τον πατέρα τους για να κρατηθούν μακριά από την επαναστατική κίνηση της εποχής στη Βιέννη. Εκεί κατοικούσαν στην οικία του αυστριακού πρεσβευτή Πρόκες φον Όστεν. Στη συνέχεια εγγράφηκε στο ακαδημαϊκό γυμνάσιο της Βιέννης, από όπου και αποφοίτησε. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Νικόλαος ήταν ένας από τους δύο νεαρούς που συνόδεψαν τον νεαρό αυτοκράτορα Φραγκίσκο Ιωσήφ κατά τη στέψη του στο Ναό των Αυγουστίνων.

      • ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ avatar
        ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ @ Vee 08/09/2013 00:12:13

        Ας διαβάζουμε και κανένα βιβλίο!
        Δεν αναφέρομαι στο περιεχόμενο του σχολίου αλλά στην "πηγή".

  29. Harry the Great avatar
    Harry the Great 05/09/2013 01:57:41

    Κύριε Κρανιδιώτη, ανήκουμε σε διαφορετικές "ομολογίες" (ή εκφάνσεις, για να μην το θρησκευτικοποιούμε) της ιδίας παράταξης - και μάλιστα πολλές φορές σκληρά αντιπαρατιθέμενες - ωστόσο, οφείλω να παραδεχθώ ότι ο χαρισματικός λόγος σας με καλύπτει, καθε φορά που διαβάζω κείμενό σας. Η μόρφωσή σας, σε συνδυασμό με το προικισμένο γραψιμο, συνεπικουρούμενα από την εμπεδωμένη και κρυστάλλινη ιδεολογική αρματωσιά σας, αποτελούν τεράστιο προασπιστη των ιδεών της ευρύτερης κεντροδεξιάς. Αυτά, από έναν κεντροδεξιό, που - για να δωσω ένα μικρό στίγμα - δεν θα συνέβαλεστην ανάδειξη της ηγεσίας που υφίσταται αυτή τη στιγμή, αν ψήφιζε εκείνον τον Νοέμβριο (αν δεν κάνω λάθος στον μήνα)... Συγχαρητήρια, παντως....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Harry the Great 05/09/2013 12:26:47

      29/11/2009. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
      Αν ήμασταν όλοι ίδιοι, η ζωή θα ήταν αφόρητα βαρετή.
      Ένα πράγμα έχει σημασία, να είσαι καλοπροαίρετος, να θες καλά πράγματα για την χώρα σου, για τους συμπολίτες σου. Ν' αγαπάς την Ελλάδα. Όταν υπάρχει αυτό, τότε πάντα μπορούμε να συνεννοηθούμε, σε όποια "ομολογία" κι αν ανήκει ο καθένας.

  30. Πάνος avatar
    Πάνος 05/09/2013 14:10:07

    ''Δεν μπορεί ο κάθε ανεκδιήγητος Μπουτάρης ουσιαστικά να ασκεί ανεξέλεγκτα εξωτερική πολιτική της χώρας, “Τουρκοποιώντας” και “Εβραιοποιώντας” τη συμπρωτεύουσα.''
    Ενώ το κάθε λαμόγιο της δεξιάς-ακροδεξιάς διαπλοκής, άκα Ψωμιάδης (45άρια), Παπαγεωργόπουλος (βλαχοδήμαρχος με τα όλα του που λόγω υπεροψίας και βλακείας κατέληξε φυλακή) μπορεί να ξεφτιλίζει μια ολόκληρη πόλη επί δεκαετίες.

    Ένας σαλονικιός

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Πάνος 06/09/2013 00:29:43

      Η ΠΑΣΟΚΑΡΑ και οι ανακυκλωμένοι ΚΚΕδες, εσωτερικάριοι, υτρότσκες, μαοϊκοί και λοιποί συγγενείς, το κάναμε επιστήμη το πράγμα. Αδίκως κουράζεσαι ρε σύντροφε. Δεν ήρθαμε χτες. Εδώ ήμασταν και σας βλέπαμε κι εσάς και τους "λεβέντες" σας αυτοδιοικητικούς.

  31. Υ.Παραπλανημένος avatar
    Υ.Παραπλανημένος 06/09/2013 09:46:03

    @Vee
    Γεώργιος Σίνας (1783-1856)

    Καταγόταν από την Μοσχόπολη (κοντά στην Κορυτσά) της Βορείου Ηπείρου.

    Μετά την πρώτη καταστροφή της Μοσχόπολης, η οικογένειά του μετακόμισε στη Βιέννη (Αυστρία). Εκεί ολοκλήρωσε τις βασικές του ελληνικές σπουδές και έμαθε ξένες γλώσσες. Σε ηλικία είκοσι ετών έγινε συνέταιρος στις επιχειρήσεις του πατέρα του. Με το επιχειρηματικό δαιμόνιο που τον διέκρινε, ο Γεώργιος Σίνας, γιγάντωσε την οικογενειακή περιουσία. Εξελίχθηκε σε κορυφαίο οικονομικό παράγοντα και έγινε ο μεγαλύτερος τότε γαιοκτήμονας και ιδιοκτήτης αρχοντικών οικιών στην Αυστροουγγαρία.

    Δωρεές στην Αυστρία

    Ίδρυσε την Εθνική Τράπεζα της Αυστρίας. Διετέλεσε πρώτος Διοικητής της Τράπεζας και διατήρησε την θέση αυτή για 25 έτη. Κατάφερε να γίνει τραπεζίτης διεθνούς φήμης και πιστωτής όχι μόνο μεγάλων επιχειρήσεων, αλλά και δανειστής κυβερνήσεων και αυτοκρατοριών. Μεγάλη υπήρξε και η του στην ανάπτυξη των Συγκοινωνιών της Αυστρίας. Ανέλαβε την κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου και παρόλο που το έργο δεν ολοκληρώθηκε, ο Σίνας θεωρείται πατέρας των σιδηροδρόμων των νοτίως του Δούναβη χωρών, καθώς και της Βαλκανικής. Υπήρξε ο ιδρυτής της πρώτης ατμοπλοϊκής Εταιρείας του Δούναβη και ανέλαβε την διάνοιξη πολλών διωρύγων κατά μήκος του ποταμού. Κατασκεύασε επίσης την περίφημη Γέφυρα των Αλυσίδων, η πρώτη πέτρινη κρεμαστή γέφυρα που ένωνε τη Βούδα με την Πέστη (Βουδαπέστη) (1840-1849). Στα ευεργετήματά του προς την Αυστρία συγκαταλέγεται και σημαντική χρηματική χορηγία για την ίδρυση του "Πολυτεχνείου της Βιέννης". Για τις δωρεές του αυτές τιμήθηκε από τον αυτοκράτορα της Αυστρίας με τον τίτλο του βαρώνου.

  32. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 06/09/2013 12:31:51

    Οι Βλάχοι ευεργέτες (σχεδόν όλοι ήταν Βλάχοι...)
    h**p://www.almyros.vlahoi.net/evergetes.htm

  33. ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ avatar
    ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ 08/09/2013 00:07:48

    Θα μπορούσε και να μου αρέσει το άρθρο αν:
    όριζες την έννοια "αριστερά-αριστερός", (λάστιχο έχει γίνει αυτή η ορολογία!),
    αν έκρυβες επιμελέστερα την "εθνικοφροσύνη" σου (εκείνο το γιοι "προδοτών" μου δημιούργησε ένα συνειρμό με τα τάγματα ασφαλείας...).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.