#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/10/2007 16:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χοντραίνει πάλι το παιχνίδι

 «Σήκωσε» πολύ σήμερα η «Ελευθεροτυπία» το θέμα της σύμβασης ΟΠΑΠ – INTRALOT, που κόστισε στον πρώτο τουλάχιστον 230 εκατ. Ευρώ, για την οποία έγραψε πρώτη χθες (βλ. εδώ). Στην πρώτη σελίδα της η εφημερίδα γράφει ότι «ο Καραμανλής παραδόθηκε στον Κόκκαλη» και «οι νταβατζήδες του Μπαϊρακτάρη έγιναν τελικά φίλοι». Να σημειωθεί ότι πρόκειται για μια εφημερίδα που μέχρι πρόσφατα στήριζε διακριτικά αλλά σταθερά τον κ. Καραμανλή και έκανε τα στραβά μάτια σε πολλά θέματα. Παλαιότερα είχε επίσης στηρίξει επίσης, με πολλά πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα, την εκστρατεία του εναντίον των «εθνικών προμηθευτών» και τον …«κοκκαλίνο». Λέτε λοιπόν να προσπαθεί να ξαναβρεί τον παλαιό εαυτό της;

Στο σημερινό δημοσίευμα, πάντως, γίνεται σαφής αναφορά στην εμπλοκή του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος στην υπογραφή της σύμβασης: « Η απλόχερη αυτή ανάθεση στην Intralot, που ακόμα κρύβουν, εγκρίθηκε από το Δ.Σ. της ΟΠΑΠ Α.Ε. και δεν είναι προϊόν μιας παρέας αυθαιρετούντων. Ο τότε πρόεδρος Σ. Κωστάκος είναι πρόσωπο της εμπιστοσύνης του Μαξίμου. Ο τότε διευθύνων σύμβουλος Β. Νειάδας είναι επιλογής Γ. Αλογοσκούφη, ενώ στο Δ.Σ. συνυπάρχουν σύμβουλοι διορισμένοι με την υπόδειξη του υπουργού Οικονομίας, του (τότε) υφυπουργού Αθλητισμού Γ. Ορφανού, του πρωθυπουργού που διετέλεσε και υπουργός Πολιτισμού μέχρι το 2006 αλλά και τεχνικοί σύμβουλοι της επιρροής Καραμανλή, όπως ο κ. Τσιαμπίρης. Όλοι τους, ορκισμένοι καραμανλικοί. Αυτά υπογράφηκαν από τη νέα διακυβέρνηση. Αυτά βρήκε χθες μπροστά του ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ Χρήστος Χατζηεμμανουήλ, που έγινε μέλος του Δ.Σ., μετά τις παραιτήσεις του Σ. Κωστάκου και του Β. Νειάδα. Ο Χ. Χατζηεμμανουήλ, μέχρι πρότινος, μέλος του «πρωινού καφέ» του επικοινωνιακού επιτελείου του Μαξίμου και πρόσωπο της εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού, θα εφαρμόσει τη σύμβαση ή θα την επαναδιαπραγματευθεί;»
Περιμένουμε κι εμείς την απάντηση, αν και μάλλον την ξέρουμε από τώρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Siopilos avatar
    Siopilos 24/10/2007 23:28:41

    "Να σημειωθεί ότι πρόκειται για μια εφημερίδα που μέχρι πρόσφατα στήριζε διακριτικά αλλά σταθερά τον κ. Καραμανλή και έκανε τα στραβά μάτια σε πολλά θέματα."

    Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε κύριε FactorX απο που προκύπτει το παραπάνω σχολιό σας;Tην διαβάζω χρόνια.Προκύπτει μήπως απο τα άρθρα του Τριάντη ή απο τα άρθρα του Στάθη ,μήπως από τα άρθρα του Κοροβέση ή μήπως απο τα άρθρα του Βεργόπουλου.Μήπως απο τα άρθρα του Ρουμπάτη ή μήπως απο τα άρθρα της Κοραή .Μήπως απο τα άρθρα του Βότση ή απο τα άρθρα του Καρέλια.

  2. Spyros avatar
    Spyros 25/10/2007 11:54:27

    Οτι αρχικώς στήριζε Καραμανλή (διακριτικά ίσως), αυτό να λέγεται. Πάντως, από το καλοκαίρι και μετά (πυρκαγιές, κ.ο.κ.) εστράφη ανοικτά κατά της κυβέρνησης, και προηγουμένως με αφορμή το "πολυδώρειον έπος", επίσης. Πάντως, σε κάθε περίπτωση, φρόντιζε να χτυπάει -λίγο- το Καραμανλή. Αυτό αποτελεί διακριτική στήριξη. Προσωπικώς, νομίζω ότι μάλλον η Ελευθεροτυπία προσπαθεί να δείξει στο κοινό της ότι θέλει να ξαναγίνει η παλιά ΄"καλή" Ελευθεροτυπία. Ξέχωρα από όλα αυτά πάντως, η Ελευθ. είναι η μοναδική εφημερίδα σήμερα στην Ελλάδα που -πάντα σε σύγκριση με τις υπόλοιπες- μπορεί να κάνει καλύτερη -όχι καλή- και πιο ελεύθερη -όχι ελεύθερη- δημοσιογραφία.Αλλά για να μην τρελαθούμε, μην παραμυθιαζόμαστε με τα περί "εφημερίδας των συντακτών". Αυτά αποτελούν ένα πόλύ μακρινό και ξεχασμένο παρελθόν. Ασε που εδώ και χρόνια δίνει και παίρνει η "φημολογία" ότι πίσω από την εφημερίδα βρίσκονται οι Βαρδινογιαννέοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.