#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/01/2014 14:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χιλιάδες Έλληνες δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν τους φόρους



Μπορεί ο Θεοχάρης να επινοεί νέους τρόπους... βασανισμού των φορολογούμενων που δεν έχουν να πληρώσουν, ωστόσο, τα ληξιπρόθεσμα αυξάνονται με σταθερούς ρυθμούς. Περίπου 1 δισ. Ευρώ το μήνα δεν πληρώνεται στις εφορίες με αποτέλεσμα το σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το δημόσιο τον Νοέμβριο, να φτάσει τα 61,4 δισ. ευρώ

Μόνο τον μήνα αυτόν δημιουργήθηκαν νέες ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 1 δισ. Ευρώ. Επίσης, από την αρχή του έτους στο ταμείο της εφορίας έχουν εισρεύσει έσοδα από ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 2,8 δισ. Ευρώ.

Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι εκτός από τα λαμόγια που δεν πληρώνουν υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες που δεν έχουν χρήματα και δεν καταβάλλουν τους φόρους τους για το λόγο αυτό. Επομένως, στο καμένο άμα βάλεις φωτιά δεν θα πάθει τίποτε. Σ' αυτόν που δεν έχει ούτε ευρώ στην εφορία και να τον απειλήσεις με κατασχέσεις και φυλακή, δεν θα αλλάξει τίποτε. Και να το θυμηθείτε. Στο τέλος του επόμενου έτους τα ληξιπρόθεσμα θα είναι ακόμη περισσότερα. Σκεφτείτε μόνο πόσοι άνεργοι, που διαθέτουν κάποια ακίνητη περιουσία (την οποία φυσικά δεν μπορούν να πουλήσουν), θα πληρώσουν το νέο φόρο ακινήτων.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aris avatar
    aris 02/01/2014 14:25:29

    Γι αυτό λέμε φίλε Φάκτορα οτι δεν υπάρχει περίπτωση ο Σαμαράς, που στο Πρωτοχρονιάτικο διάγγελμά του μας δήλωσε απερίφραστα οτι δεν αλλάζει αυτή την πολιτική, να είναι ακόμα Πρωθυπουργός στο τέλος του 2014...
    Αν γίνει το θαύμα και είναι, προφανώς θα έχει γίνει στροφή 180 μοιρών. Μακάρι...

  2. Βασιλης avatar
    Βασιλης 02/01/2014 14:32:23

    Καλη χρονιά.... οσο ειναι εφικτο
    Μια απλή ερωτηση, που αφορα οσα κατα καιρους γραφετε..
    Ο κάθε Θεοχαρης.... απο μονος του αυτοτοποθετηθηκε στη θέση του;
    Ο Εξαφανισμενος πρωθυπουργός ..δεν εχει καμμια ευθυνη;
    ΧΡΟΝΙΑ ... ΚΑΛΑ.

  3. panos avatar
    panos 02/01/2014 14:34:20

    Θ' αναφερθειτε στη κομπινα της συγκυβερνησης που αφορα το νεο χαρατσι που ονομαζει ανταποδοτικο τελος για τη ΝΕΡΙΤ;..Οπως ο πολιτης προπληρωνει διοδια για δρομους που θα φτιαχτουν,ετσι θα πληρωσει και τελος για κρατικα καναλια που θα εκπεμψουν..Η κυβερνηση αναμενει να εισπραξει 191 εκατ ευρω,εκ των οποιων τα 101 αντιστοιχουν στο κοστος λειτουργιας της ΝΕΡΙΤ,ενω τα υπολοιπα 91 θα καταληξουν στα ταμεια του κρατους για να διατεθουν οπου αυτο νομιζει..Δηλαδη,οι πολιτες χαρατσωνονται στα μουλωχτα προκειμενου το πελατειακο κρατος ν΄αυξησει τα εσοδα του..Αληθεια,το κοστος απο το ''μαυρο'' στην ΕΡΤ που αφορα αποζημιωσεις και απολεσθεντα εσοδα για το διαστημα που ηταν ανενεργη,απ' οτι γραφεται ανερχεται στα 150 εκατ ευρω..Αυτα ποιος τα φορτωθηκε;..Μα φυσικα ο μαλακας ο πολιτης..Εχουμε και λεμε εισφορα αλληλεγγυης(διπλη φορολογια σε εισοδημα και τοκους),ενιφα(μονιμοποιηση χαρατσιου και φπα),τελος πολυτελειας στα οχηματα,25 ευρω εισιτηριο στα νοσοκομεια,1 ευρω ανα συνταγη,κρυφο χαρατσι για τη ΝΕΡΙΤ,πιθανο νεο χαρατσι απο την αλλαγη στις αποδειξεις και η καταμετρηση των φορολογικων επιβαρυνσεων δεν εχει τελειωμο..Το γαλαζοπρασινο σοβιετ θα παθει τρελλη πλακα στις εκλογες..

  4. θηραία avatar
    θηραία 02/01/2014 15:20:30

    Σε όσους (κι είναι πάρα πολλοί πλέον) …αδυνατούν να πληρώσουν τις απαιτήσεις της εφορίας, επαναλαμβάνεται συστηματικά από τους αρμόδιους η απειλή για κατασχέσεις ακινήτων.

    Εστω, ότι θα τα κατάσχουν. Ποιος φορέας θα διαχειρίζεται αυτά τα ακίνητα; Υποθέτω, ότι είναι ήδη γνωστός στους αρμόδιους. Αυτός λοιπόν ο φορέας δεν μπορεί να διαχειρίζεται τα ακίνητα, από συμψηφισμό οφειλών με μονομερή εκχώρηση των ακινήτων του οφειλέτη προς το δημόσιο, με πολιτισμένο τρόπο;

    Γιατί πρέπει να ζήσουμε και το δράμα των κατασχέσεων, όπου πάλι θα λάμψουν στα μμε διάφορες προσωπικές οικονομικές περιπέτειες, σαν ασπρόμαυρες φτηνές δραματικές ταινίες του 50;

    Γιατί πρέπει, να φορτωθούν τα δικαστήρια με πόσες και πόσες αγωγές κι ανταγωγές και συνεπώς και οικονομικό βάρος για το δημόσιο από δικαστικά έξοδα; Παράλληλα, μέχρι να τελεσιδικήσουν οι δικαστικές διαδικασίες το δημόσιο θα χάνει πολλαπώς, αφού δεν θα μπορεί ούτε να αξιοποιήσει, ούτε να συνυπολογίσει την αξία από τα ακίνητα που θα του έχουν εκχωρηθεί.

    Το θέμα είναι, να υπάρξει το συντομότερο και με το χαμηλότερο δυνατό κόστος είσπραξη των οφειλών του δημοσίου, ή… να ενταθούν τα μέτρα εκφοβισμού και βασανισμού των φορολογουμένων;

    Γιατί δεν εφαρμόζεται τελικά ο συμψηφισμός οφειλών προς το δημόσιο με εκχώρηση ακινήτου επιλογής του οφειλέτη, όπως είχε αναγγελθεί αρχικά κι εκ των υστέρων έμεινε προς επανεξέταση;

    Σε τι διαφέρουν τα ακίνητα που κατάσχονται, από εκείνα που εκχωρούνται; Γιατί μέσα στην όλη φορολαίλαπα δεν λαμβάνεται κι ένα μέτρο, που να αποδεικνύει, ότι γίνεται αντιληπτή η αδιέξοδη κατάσταση των φορολογουμένων;

    • Μωρίας εγκώμιον avatar
      Μωρίας εγκώμιον @ θηραία 02/01/2014 16:13:00

      Μην ανησυχείς καθόλου διότι οι δανειστές και χρόνο και χρήμα και ανθρώπους διαθέτουν για να τακτοποιήσουν άμεσα το θέμα των κατασχέσεων των ακινήτων.

    • aris avatar
      aris @ θηραία 02/01/2014 16:31:47

      Διότι στόχος των επικυρίαρχων ΓερμανοΤραπεζιτών αγαπητή Θηραία είναι προφανώς η πλήρης εξόντωσή μας ώστε να μας τα πάρουν όλα . Και οι ντόπιοι συνεργάτες των Γερμανών όπως τότε, έτσι και τώρα ξέρουν οτι μαζί με τους Γερμανούς θα βγουν και αυτοί κερδισμένοι.
      Ο,τι μαθηματικά και αν εφαρμόσεις, αυτό αποδεικνύεται με κάθε τρόπο. Απλώς δεν ομολογείται . Και το 1940 οι Γερμανοί δεν είπαν ποτέ ανοιχτά οτι στόχος τους ήταν η κατοχή της Ελλάδας. Απλά μας ζήτησαν "ευγενικά" να περάσουν και να συμβάλλουμε με το κατοχικό δάνειο στη δημιουργία ενός καινούριου θαυμαστού κόσμου. Τώρα μας ζητάνε απλά να συμμετάσχουμε στη δημιουργία μια νέας Ευρωπαικής Ενωσης, οχι της παλιάς σοσιαλιστικής ενωσης των Μιττεράν-Κολ-Ντελόρ. Η "λεπτομέρεια" που δεν ομομολογείται και στις δυο περιπτώσεις, ήταν το "υπο Γερμανική διοίκηση εννοείται"

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ θηραία 02/01/2014 16:59:29

      Το σύστημα αγαπητή μου, όταν αναδεικνύει τους υπαλλήλους του που θα το υπηρετήσουν σε καιρούς σαν αυτούς που ζούμε, ψάχνει για άτομα τα οποία έχουν λίγο πολύ και κάποια διαστροφή, κάποιον σαδισμό, κάποιον μισανθρωπισμό, κάποια βαθιά περιφρόνηση και απαξία για το πόπολο, μέσα τους.
      Δεν αναδεικνύει εσάς, εμένα και τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας, που έχουμε και μερικές ηθικές αναστολές.
      Θα αναδείξει κάποιον Στρουρνάρα, κάποιον Σαμαρά κάποιον Βενιζέλο, κάποιον Άδωνι.
      Πιστεύω ότι για τους περισσότερους, αν όχι για όλους, τους κυβερνώντες, αποτελούσε όνειρο ζωής να τους δοθεί η ευκαιρία να πάρουν αυτά τα μέτρα.
      Καλός λοιπόν ο προβληματισμός σας, αλλά υπό τις παρούσες συνθήκες είναι άτοπος.

      Υ.Γ ......σιγά μην περάσει αυτό το σχόλιο!

    • ADASK avatar
      ADASK @ θηραία 02/01/2014 23:00:13

      Αγαπητή φίλη, η διαφορά ανάμεσα στα ακίνητα που κατάσχονται και σε εκείνα που επρόκειτο να εκχωρηθούν, ειναι η τιμή τους. Αυτά που κατάσχονται εκπλειστηριαζονται με τιμή εκκίνησης το μισό της εκτιμώμενης αξίας. Ακόμα και αν η εκτιμώμενη ειναι η αντικειμενική και επειδή οι αγοραίες αξίες έχουν υποχωρήσει πολύ κάτω απο τις αντικειμενικές, το πιθανότερο ειναι ο εκπλειστηριασμος στην τιμή εκκίνησης. Ούτε ευρω παραπάνω. Αντίθετα, αν η εφορία δεχθεί εκχώρηση έναντι οφειλών, πιστεύω ότι θα πρέπει να το υπολογίσει βάσει αντικειμενικής αξίας. Τα λαμόγια του ΥΠΟΙΚ, ξέρουν ότι οι αντικειμενικές ειναι πολύ υψηλότερες απο τις πραγματικές αξίες. Οπότε....παραμένουμε μόνο στις κατασχέσεις. Οι αντικειμενικές αξίες παραμένουν μόνο για χαράτσωμα.

      • θηραία avatar
        θηραία @ ADASK 03/01/2014 00:40:57

        ΄@ADASK
        Λάθος. Ηδη προ του 2009 με βάση το νόμο, οι πλειστηριασμοί απαγορεύεται να έχουν τιμή εκκίνησης χαμηλότερη της αντικειμενικής του αξίας.
        Επίσης, μην ξεχνάμε ότι όλοι οι φόροι και τα χαράτσια στα ακίνητα μέχρι και σήμερα είναι με βάση τις αντικειμενικές αξίες.
        Αρα κι ο συμψηφισμός (ακινήτου με οφειλή προς το δημόσιο) λογικά θα πρέπει να γίνεται με βάση τα ίδια κριτήρια, τις αντικειμενικές αξίες δηλαδή.
        Το θέμα είναι αλλού....τι γίνεται, όταν το ακίνητα είναι μεγαλύτερης αξίας από τις οφειλές; Ομως ας ισχύσει το μέτρο κι όλο και κάποιο αλγόριθμο θα βρούνε στο υπ οικ για να τα ισοροπήσουν!

  5. George Ν avatar
    George Ν 02/01/2014 15:45:35

    Πρέπει να φέρει σε ένα νομοσχέδιο την κατάργηση των 2 από τους 5 ετήσιους φόρους ακινήτων (νέο χαράτσι, νέο συμπληρωματικό χαράτσι) και να ενοποιήσει τους τρείς δημοτικούς ( ΤΑΠ, ΔΦ, ΔΤ) μπας και πάρουν μπροστά οι οικοδομές , την κατάργηση του φόρου υπεραξίας ακινήτων, μπας και πάρει μπρος η αγορά ακινήτων, επιστροφή στον καταναλωτή πετρελαίου θέρμανσης την επομένη της αγοράς, της διαφοράς φόρου για να μην ξεπαγιάσει ο κόσμος η/και αρρωστήσει και να καταργήσει τους αναδρομικούς φόρους πολυτελείας που δίνουν ελάχιστα και προκαλούν κλονισμό της εμπιστοσύνης μια και τότε δεν υπάρχει λόγος αύριο, ανάλογο αναδρομικό φόρο να κληθεί να πληρώσει ο καθένας για οτιδήποτε. Επίσης να ανακοινώσει ότι τα τέλη κυκλοφορίας που μόλις πληρώσαμε κάνουν μέχρι το τέλος του 2015 και ότι με τα μισά μπορούν να πάρουν πίσω πινακίδες όσοι τις έχουν καταθέσει μπας και επιζήσει η αγορά αυτοκινήτου. Μόνο κάπως έτσι αλλάζει το κλίμα στην αγορά. Κάνει την σούμα και κόβει αναλογικά κράτος ξεκινώντας από τις συντάξεις γήρατος των 40ρηδων. Αλλιώς δεν είναι ότι θα χάσει τις εκλογές τον Μάη με τρελή διαφορά. Είναι ότι θα σφηνώσει την χώρα στα βράχια για τα καλά. Θα κλέψει την δόξα από τον συριζα που δεν θα βρεί τίποτα για να καταστρέψει...

  6. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 02/01/2014 16:04:06

    Φάκτορα, αν και θα με έχεις βαρεθεί θα το ξαναπώ: δεν δίνουν δεκάρα για το άν έχουν ή μη οι Έλληνες να πληρώσουν. Η ουσία είναι πως βρίσκονται ακόμα στις καρέκλες, χρηματοδοτούνται αφειδώς από τη ένωση, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ, δίχως ΟΥΤΕ ΜΙΑ ουσιαστική μεταρρυθμιστική κίνηση ουσίας και στρατηγικής υφής. ΟΥΤΕ ΜΙΑ. Και αυτό δεν είναι καλός οιωνός.

    • factorx avatar
      factorx @ Νίκος Αργεάδης 02/01/2014 18:08:28

      Οχι μόνο δεν σε βαριέμαι, αλλά σε ...αντιγράφω κιόλα όπως θα έχερις δει. Συμφωνώ απολύτως με το "ΟΥΤΕ ΜΙΑ ουσιαστική μεταρρυθμιστική κίνηση ουσίας και στρατηγικής υφής. ΟΥΤΕ ΜΙΑ" !!!!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Νίκος Αργεάδης 02/01/2014 19:54:58

      Δυστυχώς, έχεις δίκιο!

  7. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 02/01/2014 17:05:07

    Και πώς να πληρώσει όταν όλοι μας πλέον κάνουμε ιεράρχηση και επιλογή οφειλών.Αφού δεν φτάνουν για όλα θα κοιτάξω πρώτα τα τρόφιμα,την θέρμανση,το ηλεκτρικό και συνεχίζουμε προς τα κατω.Δυστυχώς για τα δημόσια ταμεία η οφειλή στη ΔΟΥ είναι τελευταίο στη λίστα και άρα θα μείνει απλήρωτο ή θα δίνω όσα και όποτε μπορώ.
    Τόσο απλό είναι,ανθρωποι είμαστε και όχι στατιστικά στοιχεία

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μεγάλες στιγμές 02/01/2014 18:25:30

      Κι ὅμως,πολλοί φίλε μου,θά ἐπιλέξουν πρῶτα νά ἐξοφλήσουν τήν ἐφορία-ὅσο..μαζοχιστικό κι ἄν ἀκούγεται αὐτό- κι ἄς περνοῦν μέ ἀρκετές στερήσεις οἱ ἴδιοι καί τά παιδιά τους,γιατί δέν θά ἤθελαν νά ἔχουν μπλεξίματα μέ τή ληστρική πιά ἐφορία καί γιά λίγα χρέη νά χάσουν γιά πλάκα τό ὁποιοδήποτε περιουσιακό στοιχεῖο τούς ἔχει ἀπομείνει..
      Αὐτοί εἶναι οἱ λεγόμενοι εὐσυνείδητοι φορολογούμενοι. Πρίν τήν κρίση,στά χρόνια τῆς εὐμάρειας περισσότερο,ἀλλά καί τῶρα,τούς λένε κι ἀλλιῶς...

      • θηραία avatar
        θηραία @ Κυθήριος 02/01/2014 19:19:00

        Αλλο στερήσεις κι άλλο επιλογή οφειλών...
        Αλλο να στερηθείς τις ψυχαγωγικές εξόδους κι άλλο να στερήσεις από την οικογένειά σου τα βασικά.. τρόφιμα, φως, νερό. Αν παρατηρήσεις δεν προσθέτω θέρμανση, ένδυση, τηλέφωνα στον κατάλογο....
        Αλλο λοιπόν, να είσαι ευσυνείδητος φορολογούμενος, όπως ήσουν μιά ζωή ... κι άλλο να μπορείς, να ανταποκριθείς στην φοροκαταιγίδα ...χωρίς να πνιγείς!
        Εκεί έχουν φτάσει τα πράγματα κι είναι απορίας άξιο γιατί δεν γίνεται κατανοητό και σεβαστό !

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ θηραία 02/01/2014 19:30:25

          Μιλῶ γιά στερήσεις βασικῶν ἀγαθῶν,ὄχι εὐκαιριῶν γιά ψυχαγωγία. Οἰκογένειες πού ἀναγκάζονται νά στεροῦν ἀπό τά παιδιά τους βασικά εἴδη διατροφῆς γιά παράδειγμα,ταϊζοντάς τα ὡς ἐπί τό πλείστον μέ ὄσπρια καί ζυμαρικά,κόβοντάς τους καί τό γάλα ἀκόμη ὡς ''πολυτέλεια'',μόνο καί μόνο γιά νά μπορέσουν νά πληρώσουν κάποιο χαράτσι..
          Δέν ξέρω πῶς ἀλλιῶς λέγεται ἡ προσπάθεια νά εἶναι κάποιος ὅσο γίνεται ἀκόμη,ἐντάξει μέ τίς φορολογικές ὀφειλές του,ἀλλά σίγουρα αὐτή ἡ προσπάθεια δέν ἐκτιμᾶται ἀπό κανέναν,μή πῶ ὅτι θεωρεῖται καί ὕποπτη ἀπό κάποια γεράκια ἐφοριακούς...

          • θηραία avatar
            θηραία @ Κυθήριος 02/01/2014 21:06:04

            ... εφοριακούς, που επαναλαμβάνουν την κασέτα -θα γίνουν κατασχέσεις σε ότι έχετε- μπροστά στα μικρά νούμερα εσόδων σε σχέση με την δυνατότητα αποπληρωμής των απανωτών οφειλών, εφοριακούς που ουδείς ελέγχει για την ανεκτικότητα και χρονοκαθυστέρηση, μπροστά στα μεγαλύτερα νούμερα εσόδων κι οφειλών....

            Οπως τόσα χρόνια ουδείς επιβράβευσε τους συνετούς φορολογούμενους, φτάσαμε σήμερα η σύνεση να μην συμψηφίζεται με ανεκτικότητα κι ενδεχόμενες απαλλαγές, αλλά εκπτώσεις μόνο για εκείνους που φοροδιαφεύγαν κι ελέησαν να δώσουν κάτι έναντι....
            Ο ρόλος όμως των πολιτικών δεν είναι να μετασχηματίζουν τη φωνή του κόσμου σε ασπίδα απέναντι στις όποιες παρανοικές τεχνοκρατικές απαιτήσεις;
            Τι κάνει ο Αντώνης, τόσο πολύ πιέζεται...;

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ θηραία 02/01/2014 23:32:42

            ...ἐκεῖνος ξέρει...

  8. richardis avatar
    richardis 02/01/2014 17:07:00

    25 euro για να μπείς στο νοσοκομείο... ΚΑΚΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ 'ΧΕΤΕ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ

    • Αντιγραικύλος avatar
      Αντιγραικύλος @ richardis 02/01/2014 18:44:46

      Αν είναι δυνατόν..!!
      Κι εγώ που έχω τη συνήθεια να κόβω βόλτες σε νοσοκομεία στον ελευθερό μου χρόνο, που θα τα βρώ να τα δώσω..;;

  9. χμμμμμ avatar
    χμμμμμ 02/01/2014 17:10:09

    Φταει που δεν μπορουμε να τα πληρωσουμε μεσω τουιτερ γιατι ο Θεοχαρης μονο μ εκεινο συνδιαλεγεται.
    Σαν το αι φον του ΓΑΠ ενα πραγμα.

    Ειλικρινα απορω με την υπομονη της κυβερνησης ,μαζι του

    • Ν. avatar
      Ν. @ χμμμμμ 03/01/2014 09:14:53

      Έχω την εντύπωση ότι ο Θεοχάρης λογοδοτεί στην Τρόικα και όχι στην Κυβέρνηση

  10. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 02/01/2014 17:17:10

    Η φτωχοποίηση των Ελλήνων πολιτών είναι το μεγαλύτερο έγκλημα της κυβέρνησης των πασοκονουδού.
    Αιθαλομίχλη,συσσίτια, έρανοι , άστεγοι, άνεργία κ.λ.π......μεγάλα επιτεύγματα!!!!!

  11. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 02/01/2014 18:42:32

    Όσο δεν μειώνετε το ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ με τα παρελκόμενα του τόσο θα αυξάνονται οι......ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΙ ΦΟΡΟΙ. Ας τολμήσει επιτέλους ο ΣΑΜΑΡΑΣ να συμμαζέψει κάποια ασυμμάζευτα χρόνων και χρόνων που έφτιαξε το παρασιτικό πολιτικό σύστημα για την κομματική νομενκλατούρα..........

  12. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/01/2014 19:05:08

    Νά εὔχεσαι νά μή χρειαστεῖ νά μείνεις γιά χόλοντεϊς...

    • Αντιγραικύλος avatar
      Αντιγραικύλος @ Κυθήριος 02/01/2014 19:54:53

      Δε βαριέστε αγαπητέ..

      Ποιός μπορεί να τα βάλει με το Θεό..

      • foros1 avatar
        foros1 @ Αντιγραικύλος 02/01/2014 21:01:14

        καποια πραγματα μενουν για παντα χαραγμενα στην μνημη των ανθρωπων, θετικα ή αρνητικα.
        οι μελλοντικοι ιστορικοι θα μιλουν για την αναλγησια αυτου που υπεγραψε αυτο το μετρο...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Αντιγραικύλος 02/01/2014 21:57:41

        Πάντως ὁ Βενιζέλος,πού ψυχοπονᾶ τόν ἐνδεή ἑλληνικό λαό,πρότεινε τήν κατάργηση τοῦ 25άευρου...

  13. παραμεθοριος avatar
    παραμεθοριος 02/01/2014 19:30:14

    Ας παρουμε μονο την ιστορια με τις πινακιδες, και τις τριτοκοσμικες εικονες με την ταλαιπωρια του κοσμου.
    Οι πινακιδες επρεπε να παραδιδονται και να παιρνονται στα ΚΤΕΟ, και οχι στα γκισε της εφοριας. Τα τελη επρεπε να στελνονται απο την εφορια με δυνατοτητα πεντε διμηνων δοσεων, και εκπτωσης εφαπαξ πληρωμης.

  14. sender avatar
    sender 02/01/2014 19:33:22

    Οταν ένα εκατομμύριο Ελληνες δεν έχουν να πληρώσουν φόρους και πάνω από ένα εκατομμύριο έκαναν τις πίστες ''των πολιτιστικών κέντρων''να στενάξουν και συνεχίζουν αμέριμνοι τις χειμερινές τους διακοπές εντός και εκτός Ελλάδας,ε..τότε κάτι πάει παράδοξα.Λοιπόν,αυτοί οι ξένοιαστοι,κατά γενική διαπίστωση ανήκουν στον δημόσιο τομέα .Εχω κάνει την στατιστική μου.Ο ιδιωτικός τομέας λύγισε[αν και το δίκιο του δεν το βρίσκει λόγω των αμέτρητων φοροφυγάδων με την απολιτίκ συνείδηση].Στην χώρα της κρίσης τα ''συνήθη υποζύγια''με καλά μηνιάτικα[πχ δέκο]του δημοσίου που καθορίζουν εκβιαστικά και τις πολιτικές εξελίξεις και τα μικρολαμόγια-φοροφυγάδες του ιδιωτικού τομέα,καταπνίγουν τις αδύναμες φωνούλες των άτυχων φτωχών αδικημένων πολιτών.Μια δίκαιη πολιτεία έπρεπε ήδη να τους είχε εντοπίσει και να τους περιθάλψει.Αλλά,όλα βράζουν χύδην μέσα στο ίδιο καζάνι.Που κάπου,κάπου το αναδεύουν νωχελικά,εκ περιτροπής,οι φωστήρες των πολιτικών κομμάτων.

    • Αλχημιστής avatar
      Αλχημιστής @ sender 02/01/2014 23:31:20

      Nai βέβαια sender έχεις δίκιο και εγώ ανήκω στο ενα εκ της στατιστικής σου, εγώ άνεργος και η γυναίκα μου Δ.Υ (ασεπ 3 παιδιά) με 865 ευρώ το μήνα , τα σπάσαμε μια εβδομάδα στα μπουζούκια σε αντίθεση με τον Κάντα , το λιακουνάκο , τον πρετεντέρη και τα άλλα παιδιά του ιδιωτικού τομέα που δεν έχουν να φάνε
      Ε'ιμαι σίγουρος τελικά οτι είστε πληρωμένα παπαγαλάκια της τρόικας εσωτερικού για να γράφετε αυτές τις βλακείες.Τα λαμόγια είναι ίδια και συνεργάζονται μεταξύ τους οι του δημοσίου με του ιδιωτικού τομέα για να ληστευουν το κράτος και το λαό και την πληρώνουν τα γατιά που είναι οι υπάλληλοι.
      Εσείς είστε σίγουρα στη διαπλοκή

      • sender avatar
        sender @ Αλχημιστής 03/01/2014 02:01:03

        Δεν διάβασες για ποιούς του δημοσίου γράφω.Και είναι πάρα πολλοί.Κι'αυτοί προσβάλλουν εσένα και δεν αφήνουν την φωνή σου ν'ακουσθεί.Μην γίνεσαι αφελής.Δες τους που ρήμαξαν τον τόπο,ρήμαξαν κι'εσένα.Μην παπαγαλίζεις την προπαγάνδα τους.Σε χρησιμοποιούν σαν άλλοθι,για την βόλεψή τους.Μην νομίζεις,έχει και το δημόσιο τους ορόφους του.Και εξήγησέ μου,πώς γίνεται να έχω πελάτες που και οι δύο σύζυγοι είναι στο δημόσιο και άλλους του ιδιωτικού τομέα που έγιναν και οι δύο άνεργοι σε μια μέρα.Να δείς ποιός φωνασκεί και είναι έτοιμος για επανάσταση.Δεν βγάζεις άκρη σ'αυτόν τον τόπο.Να είσαι καχύποπτος σ'αυτόν που σε συμπονεί εκ του ασφαλούς.Ψάξε τις παθογένειες και τότε δεν θα γίνεις το χρήσιμο εργαλείο στα χέρια τους.

  15. tassos avatar
    tassos 02/01/2014 22:00:08

    Σε ένα χρόνο θα δούμε πόσο θα είναι το χρέος στις Εφορίες......

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ tassos 03/01/2014 00:04:03

      Συγγνώμη, αλλά πρέπει να είναι πολύ αφελείς για να μην τα βλέπουν αυτά τα "τζιμάνια" στο ΥπΟικ και στην Τρόϊκα, αλλά αν είναι έτσι προφανώς ΔΕΝ κάνουν για την δουλειά τους και πρέπει να τους σουτάρουν...Ακούει κανείς ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ?

  16. perastikos avatar
    perastikos 02/01/2014 23:52:49

    "Στο τέλος του επόμενου έτους τα ληξιπρόθεσμα θα είναι ακόμη περισσότερα"
    Ποιο τέλος του επόμενου έτους? Στα τέλη του προηγούμενου έτους, δηλ. τον Δεκέμβρη του 2013, τα ληξιπρόθεσμα θα ξεπεράσουν τα 62,6 με 62,7 δισεκ.
    Από τον Δεκέμβρη και μετά ο ρυθμός αύξησης των ληξιπρόθεσμων δεν θα είναι μόνο 1 δισεκ. τον μήνα αλλά θα προσαυξάνεται κατά 10-15% κάθε μήνα. Μέχρι τις ευρωεκλογές τον Μάη, τα ληξιπρόθεσμα μπορεί να έχουν ξεπεράσει και τα 70 δισεκ.! Κρατήστε αυτή την πρόβλεψη.

  17. Ν. avatar
    Ν. 03/01/2014 14:25:14

    "Διορία 30 ημερών πριν από κατασχέσεις και πλειστηριασμούς"

    Eγκύκλιος του Θεοχάρη,άρθρο από το in.gr

    http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231284594

  18. Art of War avatar
    Art of War 05/01/2014 02:09:56

    Τελικά αυτή η κυβέρνηση είναι η πιο ανάλγητη κυβέρνηση που έχει περάσει απο τον τόπο τα τελευταία 50 χρόνια , τόσο μίσος για τους πολίτες της δεν έχω δει σε άλλη χώρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.