13/02/2009 23:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χατζηαβατισμοί

Στα πάνω του βρίσκεται το τελευταίο διάστημα ο Γιάννης Πρετεντέρης. Ειδικά μετά τον ανασχηματισμό και την ανάληψη ρόλου πρωθυπουργεύοντος από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά.

Χθες το βράδυ αποκαλύφθηκε, σε όσους γνωρίζουν το παρασκήνιο, μεταξύ των οποίων και η αφεντιά μας. Στο δελτίο του «Μέγκα» είπε ότι διατηρεί την άποψη και την πληροφόρηση ότι εκλογές δεν πρόκειται να γίνουν Μάρτιο και Απρίλιο, δίνοντας τις ημερομηνίες 3 Μαΐου και 7 Ιουνίου, ταυτόχρονα με τις Ευρωεκλογές.

Δεν θα σας πούμε για την άποψη του Πρετεντέρη, αλλά για την πληροφόρησή του.

Αμέσως μετά τον ανασχηματισμό, με μεσάζοντα τον Σαρακατσάνο, ο οποίος έχει δώσει πολλές δουλειές σε εταιρίες συμφερόντων του Ομίλου, ο Γ. Πρετεντέρης λέγεται ότι έχει καθημερινή επικοινωνία με τον Κ. Καραμανλή, στον οποίο λένε επίσης ότι "δίνει και συμβουλές". Κατά κάποιο τρόπο "συνδιαμορφώνουν" τη γραμμή που ακολουθεί ο Πρωθυπουργός!! Μεγαλεία τα οποία θα χάσει αν γίνει Πρωθυπουργός ο Γιώργος. Και ένας από τους λόγους, πέραν των διαφόρων συμφερόντων, που πολεμάει "με νύχια και με δόντια" τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ είναι ότι από εκεί δεν μπορεί να περιμένει τίποτα. Το ξέρει καλά και γι αυτό λένε.... "σκυλιάζει." Και που να μάθει πως μιλάει ο Γιώργος για το πολιτικό του IQ. Ωχ.....

http://orfni.blogspot.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 14/02/2009 00:05:20

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΙQ ΤΟΥ SER JHON TO ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ..Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟ ΤΟΥ!!!!

  2. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/02/2009 00:54:40

    Ε και μόνο γιαυτο αξιζει ναρθει ο γιωργακης!!
    χαχα
    (σκεφτομαι τη φατσα του τη βραδια των εκλογων με νικητη γιωργακη και γελασα)

  3. ariel avatar
    ariel 14/02/2009 01:06:29

    @2 τρία πουλάκια, μην είσαι τόσο σίγουρος. Μπορεί να παραστήσει τον ενθουσιασμένο, δήθεν. Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Εν τη αλαζονική κουταμάρα του, ίσως νομίσει πως θα έχει ξεχάσει ο κόσμος τις ανοησίες του.

  4. Christos avatar
    Christos 14/02/2009 08:04:02

    Πρετεντέρης για Σημίτη, Πρετεντέρης για Βενιζέλο, Πρετεντέρης για καραμανλή... Τι άλλο θα δούμε από τα δολμαδάκια

  5. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/02/2009 08:10:53

    @ariel
    σαφως θα κανει τον ενθουσιασμενο. ειναι ομως τοσο ξυνος που θα του βγαίνει καποιες φορες. τοχει μεσα του ο ανθρωπος

  6. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/02/2009 08:12:41

    @ 5
    το γιωργο δεν ξερει καλα ελληνικα αλλα γραφει ελληνικα και οχι γκρηκλις σαν εσενα.

  7. osaperas avatar
    osaperas 14/02/2009 08:35:43

    Ο (κάθε) Πρετεντέρης εάν και όταν το ΠΑΣΟΚ γίνει κυβέρνηση θα συνεχίσει να ειναι ο "νταραβεριτζής" με την εξουσία.
    Για ρίξτε μια ματιά στο παρελθόν.
    Πόσοι "δημοσιογράφοι" ενώ κατηγορούσαν (ΠΑΣΟΚ ή Νέα Δημοκρατία) όσο καιρό ήταν στην αντιπολίτευση στην συνέχεια τα βρληκαν μαζί τους όταν ήλθαν στην κυβέρνηση.
    Το παρελθόν τους είχε ξεχαστεί και από τους ίδιους αλλα κυρίως από τα κομματα και τους πολιτικούς.
    Η διαπλοκή με μία άλλη έννοια....

  8. κρεμασμενος στα μανταλακια του ιντερνετ avatar
    κρεμασμενος στα μανταλακια του ιντερνετ 14/02/2009 08:51:35

    Επι προσωπικού:

    Αυτο κι αν είναι χατζηαβατισμός...

    Τα μπλογκς θα ήταν - λέει- η χαρά της εναλλακτικής ενημέρωσης, για όσα η συστημική δημοσιογραφία κατέπνιγε, απαξίωνε, εξοβέλιζε ,υπό το πρίσμα των εκάστοτε πολιτικών σκοπιμοτήτων η της εμπορευματικής εντυπωσιοθηρίας.
    Θα ήταν μια αμφίπλευρη επικοινωνία-όπως ετούτο που γράφουμε, και όπου η ανωνυμία βοηθάει την εξωτερίκευση, την τεκμηριωμένη καταγγελία, αλλά όχι την σκόπιμη ανευθυνότητα και ασυδοσία
    Ελα όμως που όλα αυτά δεν είναι για όλους. Ο καθείς και το ήθος του
    Γνωστός "τηλεαστέρας"[περιφερειακού και περιθωριακού "αποκαλυπτικού δελτίου" που διατηρεί και μπλογκ, απηνής διώκτης κάθε παρανομίας και υποκρισίας το διέπραξε : Στο μπλογκ του διατηρεί, «αποκάλυψε» λέει- τα τρωκτικά του δημοσίου χρήματος, που δεν είναι άλλα από συναδέλφους του δημοσιογράφους που εργάζονται στην γραμματεία τύπου -μερικοί όλως τυχαίως, όπως η αφεντιά μου, που βρέθηκαν εκεί από την ΕΡΤ, ως «ψυγείο» διωγμένοι από την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Ηταν η…φοβερή αποκάλυψη μιας λίστας που ήδη είχε δημοσιευθεί πριν τρία χρόνια, δημοσιευμένη στο σαιτ της ΕΣΗΕΑ
    Αλλο μπλογκ εναλλακτικής - λεει- δημοσιογραφίας και αυτό(!) δεν κατγαχώρνης εαπλώ τη λίστα αλλά την συνόδευσε με σχόλια όπως : Πατήστε πάνω στη κάθε μία από τις λίστες της ντροπής. Αυτό είναι το βαθύ-παρακράτος. Αν υπολογίσετε κι αυτούς που τα παίρνουν από την ΕΥΠ και άλλες "υπηρεσίες" , έχετε αυτό που λέμε δημοσιογραφική οικογένεια στο πιάτο"
    Συμπληρωνε δε, Βγάλτε φωτοτυπίες και κρατήστε τις – ως απόειξη του εγκλήματος

    Επειδή στην τόσο …ύποπτη γραμματεία τύπου γίνεται δημοσιογραφικό έργο, εκδόσεις βιβλίων και αποδελτίωση ειδήσεων και αναλύσεων του παγκόσμιου έγγραφου και ιντερνετικού τύπου, που αφορούν την χώρα μας –υπηρεσία που όλα τα κράτη διαθέτουν και μάλιστα σε όλη την Ευρώπη οι υπηρεσίας αυτές υπάγονται απευθείας στους πρωθυπουργούς, ως γραμματειακή- αρχειακή υποστήριξη ενημέρωσης του τι γράφεται για τη χώρα μας – π.χ. ακόμη και σε ήσσονος σημασίας χώρες της λατινικής Αμερικής..
    και επειδή οι συμβάσεις των εργαζομένων είναι οι κανονικές συμβάσεις της ΕΣΗΕΑ που καμια σχέση δεν έχουν με «αυτούς που τα «παίρνουν από την ΕΥΠ και άλλες "υπηρεσίες", αναρωτιέμαι:
    Πως μπορώ να αμυνθώ σε αυτή την αλητεία? (η ερώτηση απευθύνετε κυρίως σε αυτούς που υπεραμύνονταν της πλήρους μυστικότητας των μπλογκς) Μην μου πείτε με προσφυγή στη δικαιοσύνη. Το θέμα είναι ότι οι εντυπώσεις δημιουργήθηκαν κι μένουν…

  9. κρεμασμενος στα μανταλακια του ιντερνετ avatar
    κρεμασμενος στα μανταλακια του ιντερνετ 14/02/2009 08:54:31

    @ τα ακαταλαβιστικα μιας φρασης σημαινουν: δεν καταχωρησε απλως τη λιστα

  10. F avatar
    F 14/02/2009 09:01:01

    Τὸ παρεξηγήσατε...Μήπως συζητοῦν γιὰ τὸ μέλλον τῆς ὁμάδας τους;

  11. tony avatar
    tony 14/02/2009 09:41:03

    Το ποιος θα πάρει την κυβέρνηση στις επόμενες εκλογές είναι ένα θέμα.Εμένα με προβληματίζει, ενα άλλο δυσκολότερο, τό πόσο θα την κρατήσει.Και μάλιστα το δυσκολότερο?Πώς θα την κρατήσει.Εδώ ο κόσμος καίγεται και αυτοί μοιράζουν αξιώματα.

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/02/2009 10:04:28

    Μια και μιλάμε για political IQ να μη ξεχναμε τις επιλογες Μάνου, Ανδριανόπουλου, Ματσούκα!!! και άλλων ογκόλιθων της σοσιαλιστικής διανόησης.

  13. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 14/02/2009 10:14:35

    Οι επιλογές προσώπων από τα κόμματα τις περισσότερες έχουν να κάνουν με το προσβλεπόμενο κέρδος σε ψήφους. Όχι πως δεν είναι και θέμα IQ.
    Πάντως σπάνια έχουν να κάνουν, με συνειδητή πολιτική επιλογή

  14. τρια πουλακια καθονταν.. avatar
    τρια πουλακια καθονταν.. 14/02/2009 10:27:05

    @ο νοών...νοείτω
    Oι επιλογές του Γιωργάκη ήταν συνειδητές πολιτικές επιλογές :
    η επιλογή της Ματσούκα,( η οποία παρεπιμπτοντως στην συνέχεια ήταν μια καλή ευρωβουλευτής, αλλά αυτό δεν ακυρώνει το άστοχο της επιλογής της ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου), η επιλογή Kαραχασάν για την υπερνομαρχία Θράκης , η επιλογή Βαλιανάτου ως συμβούλου, ήταν πολιτικές επιλογές (ΧΩΡΙΣ να υπολογίζει σε ανταποδοτικότητα ψήφων) ενταγμένες στο πνεύμα ανανέωσης, νεοτερικότητας και πολυπολιτισμικότητας που διέπουν την άποψη του Παπανδρέου
    βέβαια δεν κατάλαβε ότι η ελληνική κοινωνία δεν είναι ΜΚΟ και ο μέσος έλληνας δεν έχει την κουλτούρα και την ανεκτικότητα μέλους ΜΚΟ.
    Εξ ου και το τότε στραπάτσο σε επίπεδο εντυπώσεων

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/02/2009 10:37:04

    @17: "βέβαια δεν κατάλαβε ότι η ελληνική κοινωνία δεν είναι ΜΚΟ και ο μέσος έλληνας δεν έχει την κουλτούρα και την ανεκτικότητα μέλους ΜΚΟ"

    Δεν είναι τόσο αυτό, όσο είναι η κρίσιμη θέση της Ελλάδας στο χάρτη και οι βλέψεις άλλων χωρών που πρέπει να μας κάνουν προσεκτικούς με τις διάφορες νεωτερικότητες.

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/02/2009 10:41:34

    Και φυσικά οι ΜΚΟ σε όλο τον κόσμο αποδείχθηκε ότι δεν είναι και ο παράδεισος της διαφάνειας, και όσον αφορά τους σκοπούς τους και όσον αφορά τη χρηματοδότησή τους και τις οικονομικές ατασθαλίες.

  17. ariel avatar
    ariel 14/02/2009 10:43:29

    Εχω διαβάσει πολλούς να λένε για τα σαρδαμ του Γιώργου. Αν θυμάστε τον Σημίτη που δεν μπορεί κανείς να τον πει αγράμματο, έκανε και εκείνος ουκ ολίγα. Ούτε και ο Γιώργος είναι αγράμματος. Ο Καραμανλής έχει ευφράδεια και λόγο είναι γεγονός. Μόνο που ο λόγος είναι κάθε φορά ο ίδιος, διανθισμένος με μερικά νέα ευφυολογήματα. Αλλά τα λέει όμορφα, δυνατά και κουνώντας και χτυπώντας τα χέρια του. Αυτό τον κάνει καλύτερο και πιο ικανό από τον Γιώργο? Δεν νομίζετε πως πρέπει να κατηγορούμε κάποιον με στοιχεία για παραλείψεις και ανικανότητα και όχι επειδή δεν μας αρέσουν τα Ελληνικά του?

  18. τρια πουλακια καθονταν.. avatar
    τρια πουλακια καθονταν.. 14/02/2009 10:49:00

    @ αλλενάκι
    συμφωνω. εξηγηση εδωσα. δεν τον υπερασπιστηκα

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/02/2009 11:18:21

    @21 τρία πουλάκια κάθονταν: το κατάλαβα, αλλά και να τον υπερασπιζόσουν δικαίωμά σου θα ήταν.

  20. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2009 11:19:40

    @ ariel
    Πες μας ότι είναι τρισμέγιστος ο GAP με τα ωραία Ελληνικά του. Σαν να ξέχασες τον αισώπιο μύθο του γαιδάρου με την λύρα.

  21. Lakis avatar
    Lakis 14/02/2009 11:22:01

    Βρε τι γυρίσματα έχει ο καιρός...

    Να βρίζουν οι Πασόκοι τον Μπόμπολα τον οποίον αυτοί οι ίδιοι ανέδειξαν ως Αρχικαναλάρχη, εθνικό προμηθευτή, εθνικό κατασκευαστή και του προσέδωσαν επί ΠΑΣΟΚ διάφορες άλλες "εθνικές" ιδιότητες...

    ΔΕΝ τραβάει το παιντί. Πάρτε το χαμπάρι...

    Ο Μπόμπολας σας φταίει???

    Μέχρι πρότινος το ΠΑΣΟΚ είχε δύο "Ναυαρχίδες": το MEGΑ και το Εθνος. Τώρα τους βρίζετε???

    Να συμπληρώσω και τα "Θωρηκτά" Ματσούκα, Καραχασαν, Γκαλιπ...

    Και κάμποσες "Φρεγάτες" του στυλ Νεονάκης, Μαλέσιος και λοιποί...

  22. ataktos avatar
    ataktos 14/02/2009 11:27:00

    Anonymous -καλά ο Καρατζαφερης που τους υπηρέτησε και τα οικονόμησε πρέπει να μας βανει τα μαύρα γυαλιά εμείς κουκούτσι μυαλό δυο αιώνες δεν βάναμε … Αυτά ακριβός μου έλεγε ο παππούς μου ο Ζησης (συγχωρεμένος) πριν 50 χρόνια

  23. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 14/02/2009 11:27:43

    @17,
    Συμφωνώ απόλυτα.

  24. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 14/02/2009 11:30:43

    Διόρθωση με το @19 συμφωνώ.

  25. Lakis avatar
    Lakis 14/02/2009 11:40:36

    Εμενα παντως απο τα λεγομενα του Καρατζαφερη προχθες περισσοτερο μου αρεσε οταν αναφερθηκε στις μεζονέτες της Εκαλης!

    Συγκεκριμενα αναφερθηκε στο συγκροτημα της Μαργκαρετ (που αγγιζει σε διαστασεις τα ορια μικρου χωριου) και στη συνεχεια της Μιμης.

    Στις βιλες του Λοβερδου, του Χυτηρη, του Ευθυμιου, του Ρουσοπουλου, του Βουλγαρακη κ.λ. δεν αναφερθηκε καθοτι φανταζουν σαν παραγκες μπροστα στις μεζονετες των δυο "Μητερων" του Σοσιαλισμου στην Ελλαδα.

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/02/2009 11:42:36

    @11 μανταλάκια: Ρωτάς τι να κάνεις.
    Να μείνεις στο αντινιούς, όπου τα πράγματα είναι αλλιώς.
    Αν ισχύει ότι η λίστα είναι προπερσινά ξινά σταφύλια και είχε αναρτηθεί επίσημα, ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ.

    Αυτά τα πράγματα πάνε πακέτο με το δημοσιογραφικό επάγγελμα ...
    Ίσως την κρίση που περνά ο κλάδος σας να πρέπει να την αδράξετε σαν ευκαιρία να απελευθερώσετε το παγιδευμένο και εν πολλοίς αξιόλογο δυναμικό σας σε δραστηριότητες πιο μοντέρνες και πιο εποικοδομητικές από την κατευθυνόμενη διαμόρφωση άποψης και πολιτικής μέσω παραπολιτικής ...

  27. ataktos avatar
    ataktos 14/02/2009 11:47:42

    Αν ακούγαμε πάντα τους σοφούς θα ήταν μάλλον πολύ καλύτερα, αυτοί συνήθως όλοι πέθαναν στην ψάθα και δεν εσκιζαν τα ρουχα τους . Εμείς και τα παιδιά ας μάθουμε επιτέλους να ξεχωρίζουμε τους διάφορους φαφλατάδες ,παπαγαλάκια ,ντεμπεντεριδες …

  28. Lakis avatar
    Lakis 14/02/2009 11:49:54

    @Αλλενακι,

    τα ειπες ΟΛΑ (περι δημοσιογραφιας στην Ελλαδα)!

    Σε ολες τις πολιτισμενες χωρες τα δελτια ειδησεων διαρκουν 10'-15' και στην Ελλάδα μιάμιση ώρα!

    Στο εξωτερικο ο Δημοσιογραφος σε πληροφορει για τα γεγονοτα και εσυ αξιολογεις και κρινεις.

    Μονο στην Ελλαδα έχω δει οι Δημοσιογραφοι να ΜΗΝ σε πληροφορουν αλλα να σου "παρουσιαζουν" τα γεγονοτα και να προσπαθουν να διαμορφωσουν αποψη, κλιμα, ρευμα κτλ. αναλογως σε ποιο καναλι βρισκοντε εκεινη τη στιγμη και ποιον εργοδοτη η "εντολεα" εχουν.

    Κατ' αρχην το οτι ο κοσμος λεει "δεν βλεπω την Τρεμη γιατι ειναι ΚΚΕ", "δεν βλεπω τη Σταη γιατι ειναι ΠΑΣΟΚ", "δεν βλεπω το Χατζηνικολαου γιατι ειναι ΝΔ" κτλ. δεν τους ενοχλει (τους Δημοσιογραφους???

  29. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/02/2009 12:05:21

    Με τις συμπάθειες που έχει ο κύριος Πρετεντέρης στον κόσμο, η είδηση μπορεί να είναι και υποβολιμαία. Αν ισχύει μου φαίνεται πολύ αστεία, όπως τρομερά αστείο μου φάνηκε όταν ο ίδιος δημοσιογράφος συσκεπτόταν με το Λαλιώτη και το Σημίτη στα Δολιανά -αν θυμάμαι καλά. Το σίγουρο είναι ότι πολύ θα ήθελε να είναι Ρουσσόπουλος στη θέση του Ρουσσόπουλου.

  30. osaperas avatar
    osaperas 14/02/2009 13:32:59

    Το "βρίσιμο" για τους έλληνες δημοσιογράφους είναι λογικό και καλοδεχούμενο.
    Όσα και να πούμε όσα και να γράψουμε είναι πολύ λίγα μπροστά στα όσα έχουν κάνει
    Αλλά το να αναφέρουμε "την δημοσιογραφία που γίνεται στο εξωτερικό" ως πρότυπο δείχνουμε ότι δεν ξέρουμε τι σημαίνει δημοσιογραφία.
    Έμμισθοι υπαλληλοι, μυστικών υπηρεσιών, κρατικών φορέων ιδιωτικών φορέων είναι σχεδόν όλοι οι σημαντικοί δημοσιογράφοι στο εξωτερικό.
    Επιπρόσθετα είναι πολύ καλύτερα λαμόγια από τους δικούς μας στον τρόπο που πλασάρουν την είδηση.

  31. ariel avatar
    ariel 14/02/2009 13:53:32

    Ορέστιε
    τρισμέγιστος ήταν ο Ερμής. Αλλο είπα εγώ, άλλο κατάλαβες εσύ.Σήμερα όμως ημέρα αγάπης δεν τσακωνόμαστε. (Πλάκα κάνω)

  32. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2009 14:07:31

    Ariel. Ο μύθος μιλά για αυτόν που νομίζει ότι μπορεί να καταφέρει το ίδιο κάτι σε σχέση με αυτόν που το κάνει περίφημα. Ο ΚΚ έχει ρητορική δεινότητα απείρως ανώτερη του GAP. Όλοι το καταλαβαίνουμε. Ακόμα κι εσύ. O GAP αντιθέτως νομίζει ότι έχει ρητορική δεινότητα. Γι' αυτό πέφτει σε λάθη και διάφορα lapsus. Και αυτό είναι τουλάχιστον θλιβερό, καθ' όσον στην χώρα μας προκαλεί τον γέλωτα, αλλά και δεν βοηθά να επικεντρώνεται η προσοχή στον ομιλούντα. Η συχνή επανάληψη των lapsus αφαιρεί και την ισχύ του λόγου.
    Και για να γελάσουμε λίγο, κάνοντας πλάκα, μπορείς να μου εντοπίσεις στο χάρτη την περιοχή της Θεσσαλονίας? Θα με υποχρεώσεις.

  33. osaperas avatar
    osaperas 14/02/2009 14:13:14

    @38
    Πλάκα κανεις;
    Τι λένε (οι δημοσιογράφοι) είναι το ζήτημα , τι (παραπλανητική) γραμμή περνάνε και όχι πως το λένε.

  34. Lakis avatar
    Lakis 14/02/2009 14:38:19

    Να συμπληρωσω:

    Βλεπω στις ειδησεις, πριν μπουνε Υπουργοι ή πρωην Υπουργοι στη Βουλη να καταθεσουν για καποια υποθεση οταν γινεται Εξεταστικη Επιτροπη, να "πολιορκουντε" απεξω απο 25αρηδες με μικροφωνα οι οποιοι φωναζοντας ολοι μαζι ζητανε με θρασσος να "καταθεσουνε" πρωτα σε αυτους και μετα στην Επιτροπη...

  35. ariel avatar
    ariel 14/02/2009 16:15:31

    Ορέστιε
    έχεις απόλυτο δίκηο στα lapsus. Εγώ δεν είπα ότι δεν κάνει. Είπα πως δεν κρίνεις από εκεί την εξυπνάδα κάποιου. Οσο για την Θεσσαλονία, μόλις τον άκουσα να το λέει, είπα στον άντρα μου, πω πω τι έχει να ακούσει. Δεν είμαι φανατική και κρίνω αρκετά αμερόληπτα. Λόγο έχει και ο Αδωνις, αλλά μην μου πεις πως τον αντέχεις. Τον μύθο τον ξέρω, άλλωστε έχω δύο παιδιά και καταλαβαίνεις πως μεγάλωσαν με Αίσωπο, Γκριν, Αντερσεν κ.λ.π. παραμυθάδες.

  36. ariel avatar
    ariel 14/02/2009 18:12:45

    Στο 45, αδελφούς Γκριμς ήθελα να πω όχι Γκριν

  37. Anonymous avatar
    Anonymous 14/02/2009 18:29:21

    ο Πρετεντέρης έκανε συνειδητή εμπαθή επιλογή να πάει με τους ΔΥΝΑΤΟΥΣ και να υποστηρίξει τα συμφέροντά ΤΟΥΣ με προπαγανδιστική θέση-στάση ενάντια στους πολλούς μαζί φυσικά μετα ΔΙΚΑ ΤΟΥ....από τη στιγμή μάλιστα που έχασαν τον δίαυλο -προπέτασμα καπνού Ρουσό πέταξαν τον φερετζέ και λειτουργούν απροκάλυπτα...αυτό τον διαφοροποιεί από τον απλό πολίτη με ελλειπή ενημέρωση ή τον αδαή.προτίμησε να είναι απέναντι...δικαίωμά του.είναι όμως και δικό μας δικαίωμα να τον κρίνουμε και να τον πολεμήσουμε υπερασπιζόμενοι με όλη μας τη δύναμη τα ανθρώπινα δικαιώματα της υπόστασή μας και των παιδιών μας...
    Υ.Γ.Στον Πρε με πόνο ψυχής... το ΠΑΣΟΚ είναι 6 μονάδες μπροστά από τη ΝΔούλα στη Β Αθήνας .....μεγάλε κυβερνήτη....

  38. takis avatar
    takis 14/02/2009 18:41:50

    Ε όχι και ο Πρετεντέρης ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΣ
    Δημοσιογράφος - αναλυτής είναι.
    Εκφράζει τις απόψεις του ευθαρσώς.
    Με τος απόψεις του διαφωνείς ή συμφωνείς.
    Το μίσος προς τι;
    Μόνο κόμπλεξ καταδεικνύει.

  39. Anonymous avatar
    Anonymous 14/02/2009 19:07:10

    @48 έτσι τους λένε τώρα......δημοσιογράφους-αναλυτές.....και το πόσο καραμανλικός.... ή υποστηρικτής του είναι το καταδεικνύουν τα λεγόμενά του.....τα ταξικά μου συμφέροντα δεν είναι κόμπλεξ...'κομπλεξ' είναι η ρητορική διαπλοκή.

  40. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2009 21:18:08

    Ariel άστα. Τον adonis δεν μπορώ να τον ακούω ούτε δευτερόλεπτο. Ενδιαφέρον έχει μόνο χωρίς ήχο. Δοκίμασέ να χαμηλώσεις τον ήχο όταν μιλά και θα δεις. Είναι πιο αστείο και λιγότερο θορυβώδες το θέαμα.

  41. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 14/02/2009 22:25:34

    Ρε παιδιά, για τ'όνομα του θεου.
    Ένα ολόκληρο πόστ και 50 σχόλια για έναν pretender που δεν είναι δα και ο "great pretender".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.