#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/11/2013 20:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χαμός στο διαδίκτυο με ένα σκίτσο για την Ζωή και την Ραχήλ



Χαμός στα σόσιαλ μίντια με αυτό το σκίτσο του Δημήτρη Χατζόπουλου με αποτέλεσμα ο ΣΥΡΙΖΑ να αναγκαστεί  να βγάλει ανακοίνωση:

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει μεταξύ άλλων:

Το σημερινό φύλλο της εφημερίδας «Τα Νέα» ακουμπά τη σεξιστική χυδαιότητα, τη σπέκουλα και τη λάσπη. Από το εμετικό σκίτσο για τις κυρίες Κωνσταντοπούλου και Μακρή, ως το ρεπορτάζ που εμφανίζει τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να δηλώνει στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας: «αλλιώς μιλάμε στο εξωτερικό, αλλιώς σε μια συγκέντρωση», η εφημερίδα ξεπερνά κάθε όριο δημοσιογραφικής δεοντολογίας.

 Στον εκτενή χώρο που αφιερώνει στον ΣΥΡΙΖΑ, επιμελώς παραλείπει τις επίσημες ανακοινώσεις του, και βεβαίως τις χτεσινές δηλώσεις του κοινοβουλευτικού του εκπροσώπου, κ. Λαφαζάνη, στον «Βήμα Fm», όπου αναφέρεται στις πάγιες θέσεις του κόμματος για την ευρωζώνη, τις οποίες και ανέπτυξε ο κ. Τσίπρας και στην ομιλία του στο συνέδριο που διοργάνωσε το πανεπιστήμιο του Όστιν, στο Τέξας και μπλα μπλα μπλα

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. roadrunner avatar
    roadrunner 12/11/2013 21:06:46

    Πρώτη φορά θα συμφωνήσω με το σύριζα, το σκίτσο είναι εμετικά σεξιστικό και εξευτελίζει το ρόλο των γυναικών στην πολιτική.

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ roadrunner 12/11/2013 21:27:13

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
      Χυδαίο σκίτσο από μια χυδαία εφημερίδα.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ roadrunner 13/11/2013 07:55:23

      Οι κυριες εξευτελιζονται μονες τους με αυτα που κανουν και λενε .Δεν τους φταιει κανεις οταν ανεβαινουν στα καγκελα και φωναζουν βοηθεια του στυλ τραβατε με κι ας κλαιω.Μην πετατε την μπαλα στην κερκιδα μιλωντας γενικως για τον ρολο των γυναικων στην πολιτικη .Μιλαμε για τις συγκεκριμενες γυναικες που μαλλον εχουν ξεχασει τον ρολο τους στην πολιτικη και το ριξαν στην πασαρελοπολιτικη του πεζοδρομιου κατα προτροπη του συριζαυγητικου συμφερτου.Οπως εστρωσαν θα κοιμηθουν πλεον .

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Ραβινος 13/11/2013 08:25:17

        Εξευτελίζονται πολύ χειρότερα και συχνότερα,
        οι άνδρες συνάδελφοί τους, όμως κανείς δεν αφήνει χυδαία σεξιστικά υπονοούμενα, σατυρίζοντας τους άνδρες πολιτικούς, που παρεκτρέπονται.

        • Στέλιος avatar
          Στέλιος @ roadrunner 14/11/2013 12:56:24

          Μήπως διαφεύγει σε μερικούς ο ορισμός και η έννοια της Σάτιρας??? Καθόλου σεξιστικό το σκίτσο. Εγώ θα έλεγα οτι προκαλεί γέλιο σε όλους πλιν των συγκεκριμένων βουλευτών και των κολλημένων συριζαίων.. Δηλαδή κάθε φορά που βγαίνει κάποιο σκίτσο που σατιρίζει τον Πάγκαλο, τον Βενιζέλο και τον κάθε χοντρό της Βουλής τι πρέπει να γίνεται? Να ξεσικώνεται ο κάθε οργανισμός υπεράσπισης δικαιωμάτων των ευτραφών πολιτών για ρατσιστικά σκίτσα κατά των χοντρών? Για σοβαρευτείτε μερικοί και μην τρέχετε κατευθείαν πίσω από την κάθε γραμμή του κόμματος που υποστηρίζετε!

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Στέλιος 14/11/2013 22:25:56

            ".. .την κάθε γραμμή του κόμματος που υποστηριζετε..." Κίνημα γυναικών (ή κόμμα) αλά Λυσιστράτη, (που θα διεκδικησουν την πραγματικη ισότητα των φύλων,κι οχι μονο την εξισωση των ορίων ηλικιας συνταξιοδοτησης ) βρίσκεται στα σκαριά,κατά τα φαινόμενα, κύριε Στέλιο.

          • nbozekidis avatar
            nbozekidis @ roadrunner 06/12/2013 14:20:13

            θα ζητήσουν και την εξίσωση των πλούσιων γυναικών με τους φτωχούς άνδρες? Όσο για τον σεξισμό προς τους άνδρες είναι σαφώς χειρότερος και μπορώ να αναφέρω άπειρες περιπτώσεις όπου σε έγκριτες εφημερίδες γυναίκες αρθρογράφοι δηλώνουν "ότι ευνούχισαν τους άνδρες, τους νίκησαν τους πάτησαν" χωρίς κανείς να τις εγκαλεί... και δεν υπάρχει και κανένας για να σχολιάσει αυτήν την ελεεινή μισανδρεία του φεμινισμού, καθώς δεν υπάρχουν ανδρικά δικαιώματα παρά μόνο ανδρικά προνόμια. Οι δε προνομιούχοι άνδρες είναι ακριβώς οι φορείς του κάθε όψιμου φεμινισμού: για τον απλούστατο λόγο ότι έτσι εμφανίζονται ως "ευαίσθητοι" και σύγχρονοι με τα ήθη και τους καιρούς.

      • Πλάνη εικαστική avatar
        Πλάνη εικαστική @ Ραβινος 13/11/2013 09:05:18

        Φυσικά. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που υιοθετείται από ένα μεγάλο μέρος του άξεστου πληθυσμού, αυτή η......οπτική.
        Οι σερβιτόροι της χυδαιότητας, ξέρουν πολύ καλά πως αυτή, διαθέτει πολυπληθές ανεγκέφαλο, φιλοθεάμον κοινό.
        Αγαπητέ τους πελάτη, έεείς πάντα θα έχετε ...δίκιο!

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ Πλάνη εικαστική 13/11/2013 13:42:45

          Το ''τα μυαλα στα καγκελα '' και της ''..........το καγκελο'' δεν εχουν προκυψει χωρις λογο απο τον λαο .Οι τσιριδες των δηθεν αριστερων προοδευτικων φτανουν στο φορτε τους καθε φορα που η πραγματικοτητα δεν συμφωνει με τις αιθεροβαμωνες εμμονες τους στα προτυπα που πιστευουν δηλαδη της ελευθεροστομιας τους και σεξιστικης νοοτροπιας τους εκει που τους συμφερει .Οταν προκειται για τα δικα τους σουργελα επικαλουνται ο,τι τους κατεβασει η γκλαβα τους για σιξισμο,φασισμο,ναζισμο,σταλινισμο κλπ ο,τι σε -ισμο.Το ειπαμε να ξεχασουν αυτα που ξερουν .Θα πληρωνουν το τιμημα της ανερματιστης και λαικιστικης χαμερπιας τους οποτε και οταν την εκδηλωνουν οπως πχ με την μορφη των πασιοναρων της πλακας κκ Μακρη και Κωνσταντοπουλου επι του παροντος γιατι με το ξεχυλωμα που εχουν οι συριζαυγητες θα εχει και αλλες παραστασεις ο θιασος .Περαστικα σας .

          • Νίκος Παναγιωτίδης avatar
            Νίκος Παναγιωτίδης @ Ραβινος 14/11/2013 21:01:05

            Εμένα με απασχολούν λιγότερο (έως καθόλου) τα κόμματα, τα σκίτσα κι οι βουλευτίνες και πολύ περισσότερο κάτι τσιρίδες σαν τις δικές σου. Που δε θες να δεις τη "χαμερπία" του θιάσου που εσύ υποστηρίζεις...

    • Στέλιος avatar
      Στέλιος @ roadrunner 14/11/2013 12:58:39

      Τι λέτε ρε παιδιά?? Μήπως διαφεύγει σε μερικούς ο ορισμός και η έννοια της Σάτιρας??? Καθόλου σεξιστικό το σκίτσο. Εγώ θα έλεγα οτι προκαλεί γέλιο σε όλους πλιν των συγκεκριμένων βουλευτών και των κολλημένων συριζαίων.. Δηλαδή κάθε φορά που βγαίνει κάποιο σκίτσο που σατιρίζει τον Πάγκαλο, τον Βενιζέλο και τον κάθε χοντρό της Βουλής τι πρέπει να γίνεται? Να ξεσικώνεται ο κάθε οργανισμός υπεράσπισης δικαιωμάτων των ευτραφών πολιτών για ρατσιστικά σκίτσα κατά των χοντρών? Για σοβαρευτείτε μερικοί και μην τρέχετε κατευθείαν πίσω από την κάθε γραμμή του κόμματος που υποστηρίζετε!

  2. alex avatar
    alex 12/11/2013 21:12:47

    φανταζομαι θα βγουν απο το unfollow να στηριξουν την εφημεριδα και τον σκιτσογραφο..

  3. Πλάνη εικαστική avatar
    Πλάνη εικαστική 12/11/2013 21:25:49

    Πάει πολύς καιρός που ούτε το Βήμα είναι εφημερίδα, ούτε οι υπαλληλίσκοι του κ. Ψυχάρη δημοσιογράφοι. Τι είναι λοιπόν; Αυτό που υπαινίσσεται ο εν υπηρεσία έρπων σκιτσογράφος....

    • Πλάνη εικαστική avatar
      Πλάνη εικαστική @ Πλάνη εικαστική 12/11/2013 21:28:07

      ...Νέα-Βήμα, ίδια κατάντια.

  4. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 12/11/2013 21:59:01

    Σκιτσο για: hall of fame, top ten, all time classic... μαζι.

  5. Κωνσταντίνος Σπ avatar
    Κωνσταντίνος Σπ 12/11/2013 22:16:23

    όταν χάνεται το αισθητήριο της σάτιρας και του χιούμορ, τότε κάτι δεν πάει καλά....

  6. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 12/11/2013 22:16:32

    Ὅντως σεξιστικό καί χυδαῖο τό σκίτσο,ὅπως πολλά ἄλλωστε τοῦ συγκεκριμμένου σκιτσογράφου.
    Ὅμως,μόνες τους οἱ δυό αὐτές κυρίες προκαλοῦν τό κοινό αἴσθημα καί τραβοῦν τά εἰρωνικά σχόλια,ἀφοῦ μέ τίς πράξεις τους ὑποβιβάζουν τή γυναικεία ἀξιοπρέπεια.
    Δέν μπορεῖ,γυναῖκες,καί οἱ δύο βουλευτίνες,ἡ μία νά ἀνεβαίνει στά κάγκελα σάν ἔφηβη σέ πενταήμερη καί ἡ ἄλλη νά τρίβεται στά κάγκελα φωνάζοντας ''βοήθεια,μέ σπρώχνουν...''! Δέν εἶναι σοβαρά πράγματα αὐτά..

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Κυθήριος 12/11/2013 22:36:42

      Exεις απολυτα δικιο και βαζεις τα πραγματα στη σωστη τους διασταση αγαπητε Κυθηριε...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ΝΙΚΟΛΑΣ 12/11/2013 22:55:58

        Eὐχαριστῶ ἀγαπητέ ΝΙΚΟΛΑ.

        • Greg avatar
          Greg @ Κυθήριος 12/11/2013 23:58:02

          Καλπάζον στερητικό σύνδρομο και από τους δυο.

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ Greg 13/11/2013 09:46:45

            Αν ήξερες την ηλικία μας, το σχόλιό σου είναι τιμητικό...Δεν ξέρω καλά για τον Κυθήριο αλλά εγώ έχω έντονο στερητικό σύνδρομο, κι αν επαληθευτεί ο γιατρός μου που μου είπε θα φτάσω τα 95, μπορώ να πω οτι έχω στερητικό σύνδρομο εφήβου, αφου έχω όλη τη ζωή μπροστά μου...

    • A.G. avatar
      A.G. @ Κυθήριος 13/11/2013 00:26:26

      Πολυ σωστα τα ειπες.

  7. διηνεκης avatar
    διηνεκης 12/11/2013 22:23:36

    Δηλαδη ρε αδερφια αν φωναζε (παλι) βοηθεια ο στρατουλης η ανεβαινε στα καγκελα ο κοκκινος πανος δκαιουμαστε να κανουμε χιουμορ ναι η οχι τωρα γιατι ζοριζεστε που ειναι δυο μανταμ τις οποιες δεν τις περνει κανενας στα σοβαρα,η υποκρισια ορισμενων δεν εχει ορια,μα τον θεο

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ διηνεκης 13/11/2013 08:41:31

      Γιατί αν ανέβαιναν στα κάγκελα ο Στρατούλης κι ο Καμμένος (και όχι ο Κόκκινος Πάνος), καμμία εφημερίδα και κανένας σκιτσογράφος, όσο πολιτικά αντίθετοι κι ήταν, δεν θα δημοσίευαν σκίτσο στο οποίο να υπονοείται ότι οι δύο άντρες εκδίδονται επί χρήμασι, γι'αυτό.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Στέργιος 13/11/2013 12:19:43

        Ακριβώς, Στέργιε.

  8. Ο χαζος του χωριου avatar
    Ο χαζος του χωριου 12/11/2013 22:45:19

    Η αλητεια παει συννεφο...Ωιμε !
    Δυστυχως οι φαιδροι εχουν περαση οπως καταντησε η κοινωνια...

  9. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 12/11/2013 23:16:09

    Μάλλον πλάκα κάνετε οι...εύθικτοι όπως ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Δηλαδή τί είναι σάτιρα?
    Δεν είναι και η παραποίηση, η υπερβολή, η καρικατούρα?
    Τώρα καταλαβαίνω ποια Δημοκρατία μας περιμένει αν τύχει και στραβωθεί ο Ελληνικός Λαός.
    Το κόμμα που υπερασπίζεται κάθε περιθωριακή παράσταση, που σκυλεύει ιερά και όσια, στο όνομα της ελευθερίας της έκφρασης ενοχλείται από τη γελοιογραφία ενός ευφυούς σκιτσογράφου.

    • Greg avatar
      Greg @ ΣΟΝ ΠΕΝ 12/11/2013 23:59:51

      Θα ήθελα να ξέρω εαν θα αντιμετώπιζες με την ίδια διάθεση ένα σκίτσο ενός "ευφυούς" σκιτσογράφου με τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο να χορεύουν μπλουζ τσικ του τσικ;

      • pythagorean avatar
        pythagorean @ Greg 13/11/2013 09:57:33

        Σαν τα video του Αλ Τσαντήρι News? What's the problem?

  10. εγκάθετος avatar
    εγκάθετος 13/11/2013 00:11:45

    Τι έγινε ρε τσιριζαίοι; Σας ενοχλεί η σάτιρα όταν στρέφεται εναντίον σας; Όταν σατιρίζονται τα εθνικά και τα θρησκευτικά μας σύμβολα δε σας καίγεται καρφάκι! Λουστείτε τα!

  11. A.G. avatar
    A.G. 13/11/2013 00:21:53

    Πολυ καλο ,μπραβο , το θεατρικο τους δεν περασε , ειναι για γελια και οι δυο κυριες της "πολιτικης" σκηνης...

  12. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 13/11/2013 01:07:56

    Σιγα ρε παιδια. Η σατιρα ειναι παντα καυστικη. Δηλαδη ειναι σωστα αυτα που λενε οι Ελληνοφρενεις? Σωστα ολα των ΑΜΑΝ? Μη τρελλαθουμε. Εγω θα ελεγα οτι ειναι ευρηματικο. Τωρα επιθεση στον Ψυχαρη και στον Μπομπολα και στο απυροβλητο ο Τραγκας , Ο ταξερω ολα Νικος, οι Κουρηδες , οι Μακηδες , οι δεν πληρωνω τους υπαλληλους μου Κωστοπουλαιοι και τοσοι αλλοι? Κατι δεν παει καλα με την προπαγανδα των μικρων που θελουν να γινουν μεγαλοεκδοτες. Κατι δεν παει καλα με τα κομματα και τις εφημεριδες της δρχ .

  13. Β. Μαγγανάς avatar
    Β. Μαγγανάς 13/11/2013 02:02:30

    Έβγαλε ανακοίνωση ο ΣΥΡΙΖΑ και για τη Ραχήλ Μακρή. Ο Καμμένος δεν έβγαλε...
    Καταλαβαίνετε που πάει η δουλειά...

  14. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 13/11/2013 02:08:25

    Δεν συμφωνώ: Στην γελοιογραφία υπάρχουν όλα: Η κεραία-ΕΡΤ, η θεωρία των δύο πόλων (pole dancing λέγεται ο απεικονιζόμενος χορός), ο χυδαιολάγνος λαός, το χυδαίο πολιτικό μας θέατρο....
    Και η χυδαιότητα, που διαβρώνει τα πάντα, εδώ και δεκαετίες -τώρα την ανακαλύψατε, ώ'γαθοί;
    Προς τι, λοιπόν, οι σεμνοτυφίες -για να μην πω "οι φασιστοειδείς λογοκρισίες";

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ ΠΗΛΕΑΣ 13/11/2013 07:21:45

      Συμφωνώ Πηλέα. 'Αλλη μια απόδειξη ότι έχουμε επιλεκτική μνήμη και περίσσευμα δημοκρατικών ευαισθησιών, που μακάρι, βέβαια, να είχαν όλες οι πλευρές.....

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 13/11/2013 09:54:44

      Οσον αφορά την γελοιογραφία συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αγαπητέ Πηλέα πως όποιος την κριτικάρει, είναι αμόρφωτος.
      Σεξιστικά καί χυδαία σκίτσα, έχουν κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιούν οι σκιτσογράφοι όταν απευθύνονται σε ενήλικες τουλάχιστον.
      Ομως νομίζω οτι ο Κυθήριος παραπάνω κριτικάρισε την πολιτική συμπεριφορά των δύο κυριών που όντως είναι βλακώδης και πολιτικά αήθης, και όχι το δικσίωμα του σκιτσογράφου να το κάνει με το σεξιστικό σκίτσο του.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 13/11/2013 17:14:04

        Μα, εγώ δεν σχολίασα τον Κυθήριο ειδικά. Αντίθετα συμφωνώ και επαυξάνω όσα έγραψε για τις κυρίες. Αλλά, μιλώντας γενικά, οι (κατά την Χριστιανική Αγωγή μας) χυδαιότητες και σεξιστικές αναφορές δεν απαντώνται απλώς, αλλά και τιμώνται ως ζωντανός τρόπος κατ'εξαίρεσιν λόγου, από τον Αριστοφάνη τουλάχιστον, έως και την σύγχρονη επιθεώρηση. Απλά, κάποιες είναι κακόγουστες...

  15. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 13/11/2013 07:38:49

    Οταν τα κόμματα και οι πολιτικοί διαμαρτύρονται....για τους σκιτσογράφους, έχασαν την μπάλα και το παιχνίδι..
    Σαν μικρά παιδάκια κάνουν που τα στεναχωρούν οι κακές κριτικές και μυξοκλαίνε...
    Ενας πολιτικός δεν παίζει με τα κάγκελα, ούτε ανεβαίνει σε μάντρες για να τον δούν οι κάμερες.
    Οι σκιτσογράφοι τον κατεβάζουν πάραυτα και τον επαναφέρουν στην πράξη..Αν θεωρούσαν οι κυρίες ότι δημιουργούσαν θέαμα για το κοινό, το πέτυχαν.
    Ευρηματικό το σκίτσο τα είχε όλα.
    Θέαμα, κάγκελο, κοινό που βλέπει.

    Το ότι ξαφνικά ξεχάσαμε τον θείο μας αριστοφάνη επειδή μας πείραξαν τα παρατρηβηγμένα αστεία του ή τα σεξιστικά σύμβολα, είναι ακόμη ποιό αστείο.
    Η δημοσιότητα έχει τίμημα και είναι ανάλογο πάντα με το τι την προκαλεί.
    Το ότι μια βουλευτής ανέβηκε πάνω στα κάγκελα, με σκοπό τι?, ξεπερνά τα όρια και της γελοιότητας και σωστά το έπιασε ο σκιτσογράφος.
    Ορια δεν βάζουμε στο πως μας βλέπουν οι άλλοι αν δεν ξέρουμε να βάλουμε πρώτα όρια στις δικές μας πράξεις.
    Και οι δυό κυρίες έχουν χάσει το μέτρο στις δημόσιες παρεμβάσεις τους, μπροστά στο θέαμα που θέλουν να προκαλέσουν για δικο τους όφελος. Καλώς το πράτουν ,όμως κινδυνεύουν πάντα να ξεπεράσουν κάποια όρια και δεν ξέφυγαν.
    Ακομη πιό αστεία η ανακοίνωση του σύριζα..
    Ο Λάκης δεν εμπίπτει στα όρια όταν γελοιοποιει τον γιωργάκη?
    ο μικρός αλέξης που κατηγορεί τους χοντρούς δεν εμπίπτει στα όρια?
    ο σόιμπλες που τονδείχνουν ναζί με άρμα αντί για καρότσι δεν εμπίπτει στα όρια?
    Ολα έχουν έναν συμβολισμό και μια παράμετρο , παρατραβηγμένη αλλά ευρηματική για το σημαινόμενο.
    Οι κυρίες τι περίμεναν? να τις δείξουν ότι υπερασπίζονται την πύλη του νέου πολυτεχνείου όταν τρίβονταν πάνω στα κάγκελα της ερτ οι σκιτσογράφοι?
    Και αντί να σιωπούν ,ξαναβγαίνουν στα "κάγκελα" διαμαρτυρόμενες..

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 13/11/2013 07:43:37

    Τι έχει η καρικατούρα;
    Μια χαρα είναι,παρά πολύ εύστοχη.
    Τι σεξιστικά κλπ κόλπα που τα είδατε βρε;
    Ελευθερία τέχνης δε γνωρίζουν εκεί στον τσυριζα...''

  17. politis avatar
    politis 13/11/2013 07:48:09

    Εγώ νομίζω πως ο σκιτσογράφος ήταν πολύ επιεικής.

  18. Γιώργης Α. avatar
    Γιώργης Α. 13/11/2013 08:35:51

    Ε προσβλήθησαν οι κυρίες... Ένα πουλάκι μου είπε ότι κοκκίνησαν κιολας. Μα είμαστε σοβαροί; Οι "προοδευτικές " δυνάμεις του τόπου δεν υπερασπίστηκαν λυσσαλέα το Λαζόπουλο σε αντίστοιχες περιπτώσεις; Από σκετσάκια του Γαπ να τις τρώει από τη Μέρκελ μέχρι σκηνές άλλου περιεχομένου με μαστίγια κτλ που δεν είναι της ώρας. Και τώρα χτυπιόμαστε γιατί; για δυο σιλουέττες σε ένα στύλο. Μα οι κυρίες αυτές κάνουν επίθεση στη Λογική μας με την χαζή και παιδιαρίστικη συμπεριφορά τους, καλό είναι να εισπράξουν την υποβάθμιση και το γέλιο που τους αξίζει. Γιατί αυτό τις πονάει, στο βάθος είναι τρομερά φιλάρεσκα και εγωπαθή άτομα που δε θα άντεχαν ούτε αγιογραφία.

  19. σωτηρης avatar
    σωτηρης 13/11/2013 08:42:27

    όταν το UNFOLLOW έβαζε εξώφυλλο το Σαμαρά ξυλοδαρμένο, κανείς δεν ευαισθητοποιήθηκε, τότε όλα ήταν καλά για τον ΣΥΡΙΖΑ
    Συριζακια, πάρτε το χαμπάρι, τα ψέματα τελείωσαν, η σύγκρουση θα είναι μετωπική και θα πάμε ως το τέλος. Σφαίρες εσείς; Γελειογραφίες και ευθύς πολιτικός λόγος εμείς.
    Τότε θα δείτε ποιοι είναι οι γελοίοι και ποιοι όχι.

  20. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 13/11/2013 09:14:59

    Είμαι ενάντια της χυδαιότητας έστω και αν εμφανίζεται με το κάλυμμα της σάτιρας!!
    Η αντίδραση όμως του ΣΥΡΙΖΑ στο συγκεκριμένο συμβάν, καταδεικνύει περίτρανα, τι γνώμη έχουν για την Δημοκρατία, οι αριστερίζουσες συνιστώσες και πως αντιμετωπίζουν τη σάτιρα και την αίσθηση χιούμορ!
    Για θυμηθείτε την ...αγανάκτησή τους όταν οι ευσεβείς Χριστιανοί διαμαρτυρήθηκαν για το ανουσιούργημα ψευτοκουλτουριάρη αριστεριστού, που παρουσίαζε εκσπερμάτιση μπροστά στο σταυρό ή την παρουσίαση της Ελληνικής Σημαίας με σφυροδρέπανο αντί για σταυρό και ποια ήταν η γνώμη τους για τα βιντεάκια , που σωρηδόν παρουσιάζονται στις σαβουροσατιρικές τηλεοπτικές εκπομπές, που δείχνουν με φωτομοντάζ, τους πολιτικούς αντιπάλους τους, να χορεύουν χορούς τις κοιλιάς με ημίγυμνα γυναικεία σώματα!
    Και ειλικρινά δεν μπορώ καν να σκεφτώ ποια θα ήταν η αντίδρασή τους αν με φωτομοντάζ, οι αντιπαλοί τους , παρουσίαζαν με ανάλογη αμφίεση και την Κωνσταντοπούλου!
    Αλλά τι λέω! Εδώ έχουμε απλά δυο γυναικείες σκιτσαρισμένες φιγούρες σε χορευτική στάση και τίποτα περισσότερο και έχει χαλάσει ο κόσμος!

  21. Στριφτόμπολας avatar
    Στριφτόμπολας 13/11/2013 09:33:12

    Τι ακριβώς είναι σεξιστικό; τα ακροβατικά στον ιστό μιας τηλεοπτικής κεραίας; Το ότι χορεύουν προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού της τηλεόρασης με τρόπο που να μοιάζουν με δίδυμες;

    Οκ, μπορείς να διαφωνείς με τη δημοσιογραφία της εφημερίδας ή με αυτό που εννοεί ο σκιτσογράφος αλλά αυτό που θέλει να υποτιμήσει με αυτό το σκίτσο δεν είναι το φύλο τους αλλά η πολιτική συμπεριφορά τους.

  22. alex avatar
    alex 13/11/2013 10:27:03

    η δεξια σατυρα ειναι φασισμος
    η αριστερη ειναι τεχνη

    η αισθητικη στην σατυρα κρινεται και απο την αισθητικη του καθενος και απο τον νομο αν ξεπερνα τα ορια του
    το μηνυμα ομως πρεπει να γινεται αιτια αναζητησης για τους λογους που την προκαλεσαν αρχικα

    και στην συγκεκριμενη περιπτωση, οσοι διαφωνουν - ακομα και οι αριστεροι - δεν σχολιαζουν την ουσια αλλα την αισθητικη, αρα ενδομυχα συμφωνουν με το μηνυμα αλλα διαφωνουν με τον τροπο της αισθητικης του και το εκφραζουν εντονα γιατι το μηνυμα δημιουργια υπαρξιακα ερωτηματα στην αριστερη εικονα του συριζα..

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ alex 13/11/2013 12:08:57

      Δηλαδή η Τζάκρη και η Ραχήλ είναι Αριστερές?
      Δεν είναι συγκυβερνήσασες με τη Δεξιά?

  23. politis avatar
    politis 13/11/2013 10:53:54

    απόλυτα σωστός

  24. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 13/11/2013 10:58:02

    Σιγά την ευαισθησία σας. Ο ΣΥΡΙΖΑ τη δουλειά του κάνει, κατηγορεί ένα πολιτικά ενοχλητικό σατυρικό σκίτσο για σεξισμό και χυδαιότητα. Στην πραγματικότητα, το σκίτσο μόλις που ακουμπά τον σεξισμό και όχι στη χειρότερη μορφή του, και απέχει παρασάγγας από τη χυδαιότητα. Υπάρχουν πολύ χειρότερα και εθίστηκε ο κόσμος σε πολύ χειρότερα. Τι να πρωτοαναφέρω, τα σχόλια και τις κοροϊδίες για την κοιλιά του Πάγκαλου, τα κιλά του Βενιζέλου, τις ελιές και το χρώμα του Σημίτη, το πνεύμα του ΓΑΠ, τα ταγεράκια και τα τακούνια της Τζάκρη, την όψη της Κωσταντοπούλου, την ομιλία του Ράλλη, την αναπηρία του Σόιμπλε, το τικ και τη "γκαντεμιά" του Μητσοτάκη, τις ελληνικές ταινίες και επιθεωρήσεις που διακωμωδούν χοντρούς, τραυλούς, γεροντοκόρες κλπ, είναι μόνο λίγα από αυτά που ξεπερνούν τα όρια της στοιχειώδους ευαισθησίας και προσκομίζουν πολιτικό ή άλλο όφελος στον "δράστη" και τέρψη στον ακροατή. Μακάρι ο σεξισμός στην Ελλάδα να εξαντλείται σε τέτοια σκίτσα. Όποιος ζει και κινείται έξω όμως, ξέρει ότι δεν είναι έτσι, μόνο που εκεί ο δράστης είναι ο εαυτός μας και πάντα έχουμε ένα θεματάκι με την αυτοκριτική.

    • Geoponix avatar
      Geoponix @ MAYRO XABIARI 13/11/2013 16:13:56

      Πολύ εύστοχο σχόλιο.
      Επίσης ο Χατζόπουλος είναι ο κορυφαίος πολιτικός γελοιογράφος σήμερα.

      • TIMAIOS avatar
        TIMAIOS @ Geoponix 13/11/2013 20:36:42

        Ειναι μια κατηγορια μονος του!!!

  25. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 13/11/2013 11:36:34

    Βαρετές ανακοινώσεις, με τεντωμένο δάχτυλο για το δέον και το πρέπον.
    Αντιπολίτευση αμετροέπειας για ένα ακροατήριο από ακαλλιέργητους πρώην μουστακαλήδες.
    :)
    Σύντροφοι υποκριτές (που ελπίζω να μην αντιλαμβάνεστε το σκίτσο ως Entartete Kunst) να το δέιτε ως τέχνη.
    Δεν είναι κονσοματρίς, είναι καλλιτέχνες - support στο κυρίως νούμερο.
    youtube.com/watch?v=ttngecw3JqM

  26. Aggelos avatar
    Aggelos 13/11/2013 11:50:55

    ο καθενας παιρνει οσο σεβασμο του αξιζει...

    η συμπεριφορα σου εμπνεει σεβασμο ή οχι,,τοσες γυναικες πολιτικοι υπαρχουν..αλλα προσεχουν πως φερονται..

  27. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 13/11/2013 12:11:47

    Οι πράξεις καθενός δείχνουν και το ήθος του...Καημένη Ελλάδα!

  28. ΑΚΤΗΜΩΝ avatar
    ΑΚΤΗΜΩΝ 13/11/2013 14:11:32

    Το σκιτσο ειναι και ευρηματικο και ευστοχο. Αποδειξη η ταραχη και ο πανικος που προκαλεσε στην κομπλεξικη αριστερα της υποκρισιας. Το οτι ο ΣΥΡΙΖΑ εβγαλε ανακοινωση για το σκιτσο προς υπερασπιση των δυο αχαρακτηριστων επιεικως βουλευτων δινει το μετρο της σοβαροτητας του. Οσο τσιριζει τοσο ξεφτιζει.

  29. mezapos avatar
    mezapos 13/11/2013 14:51:19

    Το μόνο πάγμα στη δημοσιογραφία που δεν πρέπει να λογοκρίνεται, είναι το σκίτσο. Ακόμα και σε πολύ δύσκολες πολιτικές εποχές το λογόκριναν λιγότερο από τα ρεπορτάζ ή εν πάση περιπτώσει οι σκιτσογράφοι με το πενάκι τους κατάφερναν να σπασουν έστω σε καποιο βαθμό τη λογοκρισία. Απαράδεκτη η στάση των Συριζαίων απέναντι στον Χατζόπουλο, ο οποίος -συμφωνούμε ή διαφωνούμε, δεν έχει σημασία- έχει ξεκάθαρες θέσεις τα τελευταία χρόνια κατά του Συριζα. Πολιτικά, μπορεί να τον συμφέρει να κάνει θόρυβο, αλλά να επιτίθεται σε σκιτσογράφο, τουλάχιστον φάουλ για κόκκινη. Σε δημοσιογράφους, κάποιοι εκ των οποίων είναι βαποράκια, ας το κάνει. Αλλά σε σκιτσογράφο; Απλά δείχνει σταλινικές νοοτροπίες.

  30. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 13/11/2013 16:41:50

    Και κλαμα οι Τσιπρο-Καμμενοι... (προσεχε Τερενς, μην αποκαλεσεις ξανα το ΣΥΡΙΖΑ: συνιστωσα ΛΑΘΡΟ, γιατι μετα θα σε μαλωσει ο Πανος, και παει ακλαφτη η συνεργασια με το Τσιπρα...)

  31. trikalinos avatar
    trikalinos 13/11/2013 16:47:16

    Ο Συριζα κουβαλάει τη κουλτoύρα των φασιστικών τριτοκοσμικών σοσιαλιστικών καθεστώτων τύπου asant καιkantafi . Η λογοκρισία είναι στην ιδεολογία τους. Η εποχή Σύριζα θα έχει ενδιαφέρον.

  32. Paynek avatar
    Paynek 13/11/2013 23:26:21

    Η αντιπολίτευση του σύριζα είναι τελικά το κόμμα της εξιδανικευμένης υποκρισίας,αλλά και μεμψιμοιριάς των απο την κορυφή ορμούμενης ταριχευμένων στις ιδεοληψίες τους στελεχών.
    Αυτό φαίνεται,ακριβώς όταν προσπαθούν ακόμα και να καταδείξουν στον κόσμο, πότε τα όρια της ευαισθησίας του έναντι της χυδαιότητας θεωρούν οτι ξεπερνιούνται. Όχι απο έμφυτη ευαισθησία αλλά όταν είναι να καλύψουν κάθε δικιά τους μικροπολιτική παλαβωμάρα.
    Ξεφεύγει ακόμα και απ'την αίσθηση του γελοίου όταν το απαιτούν πλέον δογματικά μέσα απο ανακοινώσεις.

  33. paraplanitikos avatar
    paraplanitikos 14/11/2013 19:49:31

    Αν τους ενοχλεί μια λάϊτ σάτιρα να κόψουν κα καραγκιοζιλίκια...
    Το θέατρο Κωνσταντοπούλου δεν ξέρω αν ήταν για γέλιο ή για κλάματα

  34. Jon Greek avatar
    Jon Greek 14/11/2013 21:06:53

    Σας πειραξε η Σάτυρα; Είδατε τί ωραία είναι, υποκριτές; Είδατε οτι, οταν θίγουν την Προσωπικότητα σας, γίνεστε ''ως λέων ωρυόμενος περιπατεί ζητών τίνα καταπίη'' (Α΄ Πετρ. 5,8)- ενώ, όταν περιπαίζεται τα ΙΕΡΑ του άλλου- δημιουργείτε μια ΔΙΚΗ ΣΑΣ Δημοκρατία, που ''ανεχεται βρε αδερφε'', σιγά, δεν έγινε και τίποτε!
    Oταν μαζευόσασταν εξω απο το Χυτηριο και ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΣΑΣΤΑΝ τις ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ κατα του Χριστού,(ξέρετε...'' Εμπρός ,Λαέ,μη σκύβεις το κεφάλι,κτλ...) τότε ''Η Σάτυρα δεν είχε όρια'', τώρα προσβάλθηκαν οι Αναρχοκουλτουριάρηδες,που τα μετρούν ολα με 2 μέτρα και 2 σταθμά (και γιαυτό διαφωνούν σε ΟΛΑ ακόμη και μεταξύ τους!) Μα, αν ''Η Σάτυρα δεν έχει όρια'', τότε και μια σφαίρα καρφωμένη στο μέτωπο του σατυριζομενου είναι αποδεκτή (?)
    Όταν έγινε το θέμα με το Κοράνιο επίσης,που καποιος Αστυνόμος εσκισε ενα ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ (Τα αντίγραφα απαγορεύονται απο τη Σαρία), ΕΠΙΣΗΣ, εισασταν ... ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΛΗΔΕΣ!!! Βρε, τι κάνει ο Χριστός- τελικά, είναι ο Μόνος που θέλουν και μπορούν να βρίζουν ΟΛΟΙ- ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ, ΚΑΙ ΑΦΟΒΑ!
    Αλλιώς, πως τώρα θες ''Σεβασμό'' και την δική σου Ελευθερία- όταν ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΑΙ τα πιστεύω, τα ιδανικά και τις αξίες του άλλου;
    Όπως εστρωσες θα κοιμηθείς...

  35. η Dimi avatar
    η Dimi 26/11/2013 18:40:40

    The original pole dancing (best in full screen)
    http://youtu.be/a5irTX82olg

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.