Χάρτη με τις τουρκικές προκλήσεις στην Κύπρο παρουσίασε ο Σαμαράς στη Σύνοδο Κορυφής
23/10/2014 20:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χάρτη με τις τουρκικές προκλήσεις στην Κύπρο παρουσίασε ο Σαμαράς στη Σύνοδο Κορυφής

«Βρισκόμαστε σε σταθερή πορεία προς την ανάκαμψη και τη σταθεροποίηση», δήλωσε προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής, στις Βρυξέλλες ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος πρόσθεσε πως η ελληνική κυβέρνηση διαπραγματεύεται με τους δανειστές«μια συνετή έξοδο στην κανονικότητα».

Ειδικότερα, η δήλωση του κ. Σαμαρά είχε ως εξής:«Βρισκόμαστε σε σταθερή πορεία προς την ανάκαμψη και τη σταθεροποίηση. Διαπραγματευόμαστε στενά με τους δανειστές μας την επόμενη μέρα μετά το τέλος του προγράμματος, για μία συνετή έξοδο στην κανονικότητα».

Ο κ. Σαμαράς παρουσίασε επίσης χάρτη με καταγεγραμμένες τις τουρκικές παραβιάσεις εντός της κυπριακής ΑΟΖ, ύστερα από εξουσιοδότηση του Κυπρίου προέδρου, ο οποίος για λόγους υγείας δεν παρίσταται στη Σύνοδο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μαύρο κουτί avatar
    Μαύρο κουτί 23/10/2014 21:15:37

    Κάνουνε πάλι πως δεν ξέρουνε τίποτε για το ...φόνο οι υποκριτές εταίροι. Για να δούμε τώρα που τους τρίβει στη μούρη ο Α.Σαμαράς την αλήθεια, θ΄αρθρώσουν κάτι περισσότερο από ευχές; Κατά τα άλλα υπάρχει αλληλοϋποστήριξη, σύμπνοια και συμπαράσταση μεταξύ των Ευρωπαϊκών κρατών. Εισπράξαμε σε οικονομικό επίπεδο την....υποστήριξη Ελλάδα και Κύπρος, τώρα έφτασε η ώρα να πετάξουνε τις μάσκες γι άλλη μια φορά και ν΄αποκαλυφθεί η γύμνια τους, όσον αφορά και τα ...απαραβίαστα Ευρωπαϊκά σύνορα. Ενωμένη Ευρώπη και άλλα εικονογραφημένα παραμύθια.

  2. Svart Drottning avatar
    Svart Drottning 23/10/2014 21:38:41

    Θα πέσει από τα σύννεφα οπωσδήποτε η Φράου Μέρκελ. Ούτε που θα το φανταζότανε μέχρι προχθές οτι μπορεί να συμβαίνουνε τέτοιες ασχήμιες εκεί μακριά στην ξωτική την Κύπρο!! Θα τηλεφωνήσει οπωσδήποτε άμεσα στον Μπαράκ που κι αυτός ...αγνοεί, να τον πληροφορήσει και να του διαμαρτυρηθεί εντόνως. Θα αντιδράσουν δυναμικά και θα μας στηρίξουν. Εκτός κι αν οι Τούρκοι, είναι πολύ πολύ πιο φίλοι τους....

    • Hunter avatar
      Hunter @ Svart Drottning 24/10/2014 01:17:18

      Εσύ περίμενε από τη Μέρκελ να σου λύνει τα προβλήματά σου...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Hunter 24/10/2014 13:30:40

        Μάλλον ειρωνικά το λέει...

        • Svart Drottning avatar
          Svart Drottning @ Κυθήριος 24/10/2014 20:02:37

          Ακριβώς αγαπητέ Κυθήριε. Σαρκαστικό είναι το ύφος. Ο Hunter απλά βαρέθηκε να διαβάσει ολόκληρο το σχόλιο. Μόλις έφτασε στο ...Μέρκελ, έβγαλε σπυράκια και το λάθος συμπέρασμα. :)

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Svart Drottning 24/10/2014 20:42:45

            :-)

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 23/10/2014 23:42:47

    “Οδικός χάρτης 5 σημείων από Σαμαρά για έξοδο από το μνημόνιο” http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=253338

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 24/10/2014 00:21:40

    “ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΓ ΤΟΥ ΟΗΕ / Πόντιος Πιλάτος ο Μπαν Κι Μουν - Χαϊδεύει την Τουρκία” http://bit.ly/1yr8XSV (ethnos.gr) Εμφανέστατα, έχει εκλείψει το ποιοτικό εκείνο απόθεμα των αυτόφωτων Γενικών Γραμματέων του ΟΗΕ, οι οποίοι, ΔΕΝ παραπέμπουν σε θλιβερά Muppet - show κουκλοθέατρα.

  5. Seagull avatar
    Seagull 24/10/2014 07:50:34

    Ωστε τους τρίψαμε στην μούρη τον χάρτη με τον κλέφτη μέσα στην αυλή μας!!! Υπέροχα, να καλέσουμε και τον κλέφτη να πιούμε ένα ποτάκι και να το συζητήσουμε βρε αδερφέ σαν πολιτισμένα όντα που είμαστε.

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ Seagull 24/10/2014 09:10:44

      Κι εγώ θυμώνω με όλα αυτά που παρακολουθούμε σχεδόν παθητικά, αλλά δεν ακούω και μία πειστική φωνή που να προτείνει με σοβαρότητα κάποιο πλάνο ενεργητικότερης αντίδρασης απέναντι στις προσβλητικές προκλήσεις των Τούρκων. Όχι υστερίες και φιλοπόλεμες κραυγές, αλλά έναν λόγο συνετό, που να υπερασπίζεται με επιχειρήματα ένα σχέδιο δράσης περισσότερο αποτελεσματικό, από το μη ....ικανοποιητικό για όλους μας υπάρχον. Επειδή όμως στην πολιτική και στη διπλωματία συγκρούονται μεγάλα και αντικρουόμενα συμφέροντα κι εμείς την πλήρη εικόνα της κατάστασης δεν την γνωρίζουμε, μπορεί να ''καταντάμε'' τελικά και άδικοι. Άλλο οι επιθυμίες και άλλο οι δυνατότητες. Πολλές φορές οι επιβαλλόμενοι ελιγμοί μοιάζουν με υποχωρητικότητα, αλλά το τέλος της παρτίδας και μόνο, θα κρίνει την ορθότητα της ακολουθούμενης στρατηγικής. Θα πρέπει στα Εθνικά ζητήματα πάντως, να υπάρξει ξεκάθαρη και δεδηλωμένη αποφασιστικά προς κάθε κατεύθυνση υπερκομματική, ΑΠΟΛΥΤΗ ομοφωνία, γιατί η ενότητά μας είναι η ασπίδα και το δόρυ μας, απέναντι στους κάθε είδους υπονομευτές (Τούρκους, αλλά και ...συνοδοιπόρους που ανέχονται κι ενθαρρύνουν).

      • Seagull avatar
        Seagull @ Άλυτη Εξίσωση 24/10/2014 10:12:04

        Πας καλά ωρέ πατριώτη, τι είναι αυτά που κάθεσαι και τσαμπουνάς, εδώ έχεις στην αυλή του σπιτιού σου τον κλέφτη μιά βδομάδα τώρα και αντί να πάρεις το ντουφέκι στον ώμο και να του πεις άντε τράβα ρε έξω από το σπίτι μου γιατί θα σου την ανάψω, εσύ κάθεσαι και καταγράφεις σε χάρτη που ακριβώς έχει μπαστακωθεί ο κλέφτης και δεν φτάνει αυτό πας και σε μιά σύνοδο λέει της ΕΕ και κοιτάτε όλοι μαζί τον χάρτη και που ακριβώς βρίσκεται ο κλέφτης. Ενδεχομένως να σταλεί ένα Mail ένα SMS τέλος πάντων στον κλέφτη στο οποίο να του υπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε ξένη αυλή .......... Δεν υπάρχουν λόγια αδερφέ για να αποτυπωθεί ακριβώς αυτό το κατ΄επανάλειψη έγκλημα που διαπράττουν Κύπρος & Ελλάδα, Ελλάδα & Κύπρος εναντίον των κυριαρχικών τους δικαιωμάτων. ΥΓ: Καλού κακού πάρτε από ένα φεσάκι, ένα αντίγραφο από το κοράνι, πλυθείτε οπωσδήποτε και όπου νάναι ο " φίλος " έρχεται.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Seagull 24/10/2014 10:56:33

          Πρόταση λιγότερο ανεδαφική από το να πάρουμε το ...καριοφίλι και να μπουμπουνίσουμε τον οχτρό έχετε; Γιατί -δυστυχώς- αυτό που λέτε, δεν μπορεί να γίνει, ούτε και θα μας αφήσουν ποτέ να το κάνουμε.
          Δεν διαφωνώ καθόλου όσον αφορά την υποκρισία των Ε.Ε-ΗΠΑ και το αναποτελεσματικό των οιωνδήποτε ...παρεμβάσεών μας σε μια ομήγυρη συμφεροντολόγων κι εκβιαστών. Μόνο που επειδή το ...τουφέκι στον ώμο δεν παίζει καθόλου (τουλάχιστον σ΄ετούτη τη φάση), γι αυτό και περιμένω να ακούσω από τους υπευθύνους ένα ψύχραιμο, ρεαλιστικό και αποτελεσματικό ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΠΕΙΛΩΝ. Οι βεβιασμένες κινήσεις υπό πίεση που θα δώσουν την ευκαιρία στην Τουρκία να επιχειρήσει δημιουργία δεδικασμένων, ή και να μας σύρει σε τραπέζια διαπραγματεύσεων με στόχο τον διαμοιρασμό της ΕλληνοΚυπριακής περιουσίας, δεν είναι σοφή επιλογή.

          • Seagull avatar
            Seagull @ Άλυτη Εξίσωση 24/10/2014 11:19:52

            Μου είναι ακατανόητα αυτά που γράφεις , αλλά στο κάτω - κάτω είναι δικαίωμά σου ......... Ενα όμως τόσο δα πραγματάκι θα μπορούσες να το καταλάβεις, δεν πρόκειται περί εκβιασμών... σου λένε ότι ο κλέφτης είναι στην αυλή σου (έχεις και τον χάρτη!!!) και επιτέλους πρέπει να σηκωθείς από τον καναπέ να πάρεις κάτι στο χέρι (μην πάρεις καρυοφίλι είναι και βαρύ) να κρατάς και να του πεις με βροντερή φωνή καταρχάς, έξω από το σπίτι μου τώρα!!!! Και παράλληλα να ενημερώσεις τους " εταίρους " & " συμμάχους" σου ότι αν δεν τσακιστεί να φύγει από το σπιτικό μου, εγώ θα του την ανάψω και δεν θα έχω καμία ευθύνη γιατί τον προειδοποίησα. Τόσο απλά. Εσύ αλήθεια αν ο κλέφτης ήταν στο σπίτι σου τι θα έκανες? Προφανώς θα τον καλούσες για ένα καφεδάκι να το συζητήσετε φαντάζομαι ώστε να σου ξετυλίξει με άνεση τα σχέδιά του να εγκατασταθεί στο σπίτι σου! Παρεπιπτόντως, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι ο κλεφτάκος σου έχει καταρίψει ένα αεροπλάνο και δεν θυμάσαι, δεν ξέρεις, δεν είδες ....

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Seagull 24/10/2014 12:07:55

            Και τι προτείνετε αγαπητέ γενναιόψυχε, που το τούρκικο το φέσι δεν σας ...κολακεύει; :-) Άμεση εμπλοκή; Αυτό που επιμένετε να μην κατανοείτε, είναι οτι η συγκεκριμένη κατάσταση που σήμερα ζούμε, είναι λιγάκι πιο ...πολύπλοκη, από την εισβολή του γείτονα στον ....κήπο σας. Εκεί, θα καθαρίζατε με βροντερές φωνές, με 5-6 μπουνιές και ταυτοχρόνως θα καλούσατε και την αστυνομία. Στο πιό....μπερδεμένο, μπαίνει ο καλασνικοφόρος γείτονας στον κήπο σας ενώ εσείς κρατάτε μια σφεντόνα και προσπαθεί να σας εμπλέξει σε άνισο καυγά, ώστε να μοιραστούν οι ευθύνες κι όταν θα θα καταφθάσει (η από πριν ειδοποιηθείσα) άκρως μεροληπτική κουμπάρα του ....αστυνομικός (ΕΕ-ΗΠΑ), να σας πάει πακέτο και τους δύο στο ...Τμήμα για ανακρίσεις, συμβιβασμούς, συνεννοήσεις και για να μοιράσετε επί τέλους βρε αδερφέ κι εκείνα τα 4 μέτρα του κήπου ΣΑΣ που χρόνια τώρα σας φέρνουνε σ΄αντιπαράθεση χωρίς....αιτία!! Συνεπώς, καλό είναι να μην παρασυρθείτε και να μην του τραυματίσετε με τη σφεντόνα σας το μάτι, γιατί όσο και αν δεν θα ευθύνεστε, δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα, κατόπιν τούτου να ...δικαιωθείτε. Κίνηση πρώτη, απευθύνεστε στην Κεντρική Διεύθυνση της Αστυνομίας για να καταγγείλετε την εισβολή του οπλισμένου γείτονα. Κίνηση δεύτερη, βάζατε τις φωνές και κινητοποιείτε τους …γείτονες σε ολόκληρο το τετράγωνο, ώστε να έχετε μάρτυρες. Τους κάνετε όλους κοινωνούς του γεγονότος, ώστε να μην μπορούν ποτέ να πουν ότι δεν …είδαν και δεν ήξεραν…… Η ψυχραιμία και η βήμα-βήμα κλιμακούμενη αντίδραση όταν έχεις δίκιο, είναι πολύ πιο σοφή επιλογή από την εν θερμώ συναισθηματική παρόρμηση. Υ.Γ ‘’Παρεπιπτόντως, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι ο κλεφτάκος σου έχει καταρρίψει ένα αεροπλάνο…’’ . Ο …κλεφτάκος, δεν είναι ‘’κλεφτάκος’’. Είναι αδίστακτος, σεσημασμένος εγκληματίας με πλάτες στη ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΦΙΑ. Αν δεν υπάρχουν όμως ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και πρόκειται για μια μηχανική βλάβη, τι προτείνετε αλήθεια να γίνει; Να ρίξουμε κι εμείς ένα αεροπλάνο τους; Και μετά αυτοί άλλο ένα δικό μας κ.λπ, κ.λπ;

          • Αρλεκίνος avatar
            Αρλεκίνος @ Άλυτη Εξίσωση 24/10/2014 12:14:42

            Πολύ περίεργη αγαπητή Άλυτη Εξίσωση η στάση σας στα εθνικά θέματα όπου "φοβάστε" να "αντιδράσετε" εν αντιθέσει με το "θάρρος" σας στο οικονομικό πεδίο όπου μιλάτε για "επαναστάσεις" και "πολέμους".

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Αρλεκίνος 24/10/2014 13:50:05

            Αγαπητέ μου Αρλεκίνε, δεν είναι φόβος. Στα οικονομικά τα διλήμματα είναι τελείως ξεκάθαρα κι οι επιπτώσεις των επιλογών λίγο πολύ, σε όλους γνωστές. Με λιγότερα υλικά αγαθά αν χρειαστεί να ''επαναστατήσουμε'' για να επιβιώσουμε, σίγουρα μπορούμε. Στα Εθνικά ζητήματα όμως, η ελάχιστη γνώση των δεδομένων που αναγκαστικά έχουμε και η βεβαιότητα οτι διακυβεύονται τεράστια συμφέροντα στην πλάτη μας συν την ανύπαρκτη εμπιστοσύνη προς τους ''συμμάχους''-''εταίρους'' , νομίζω πως υποχρεώνουν τον καθένα να είναι πιο συγκρατημένος και προσεκτικός σε κρίσεις και προτάσεις. Χωρίς συμμάχους σοβαρούς σε ''πόλεμο'' δεν πάς, γιατί το να παραδώσεις στους επόμενους μικρότερη την πατρίδα δεν είναι αστείο, ούτε παιχνίδι. Προέχει λοιπόν χωρίς να παραχωρήσεις απολύτως τίποτε, να καταφέρεις και να μην εμπλακείς. Αν υποχρεωθείς βέβαια, τότε εννοείται οτι απαντάς καταλλήλως.

          • Seagull avatar
            Seagull @ Άλυτη Εξίσωση 24/10/2014 12:34:02

            Ακου φίλε για να τελειώνουμε επειδή το μπλα - μπλα το βαριέται και ο παπάς, στον τσαμπουκά απαντάς με τσαμπουκά. Οταν το σπίτι σου και ο κήπος σου αναγνωρίζονται από όλα μα όλα τα δίκαια ότι είναι δικά σου και ο άλλος επιμένει να το αμφισβητεί, ναι απαντάς και με όπλα αν χρειαστεί! Κατάλαβες τώρα φίλε, τα όπλα οι χώρες δεν τα έχουν για διακόσμηση, τα έχουν για να αποτρέπουν τους ψευτο - τσαμπουκάδες γείτονες που πάνε να δημιουργήσουν τετελεσμένα.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Seagull 24/10/2014 12:47:56

            Πολύ σωστά. Τα όπλα οι λογικοί, τα έχουνε για να αποτρέπουν. Όχι όμως την ...αμφισβήτηση. Την εκδήλωση επίθεσης. Τον τζάμπα δε τον τσαμπουκά του υπερθερμόαιμου Τουρκοφάγου που πνίγεται από υπερβάλον πάθος, τι τον κάνουνε οι λογικοί; Τον παραβλέπουνε και προχωρούν με σύνεση. Πάντως αφού τόσο επιμένετε, ζωστείτε εσείς τα φισεκλίκια και βγείτε στο κλαρί. Απ΄ότι καταλαβαίνω, είναι μάταιο να προσπαθήσει κανείς να σας συγκρατήσει. ok. Καλή επιτυχία εύχομαι. Τι άλλο; :-)

          • Fotini avatar
            Fotini @ Άλυτη Εξίσωση 24/10/2014 18:00:08

            Μιά ὀγκώδης διαμαρτυρία μέ παλμό ἔξω ἀπό τήν τουρκική πρεσβεῖα λοιπόν ἀπό τούς "ἀγανακτισμένους" ῞Ελληνες.

  6. Naruto avatar
    Naruto 24/10/2014 08:42:38

    Η έξοδος της χώρας απο τα μνημόνια και η εκμετάλλευση ενεργειακών πηγών στο Αιγαίο αλλά και στην ανατ. Μεσόγειο εξαρτάται απο τα συμφέροντα ΗΠΑ και δυτ.Ευρώπης που μπορεί να είναι πολύ μακριά απο εδώ .Η Τουρκία δεν θα έκανε τίποτα απο αυτά που κάνει χωρίς την σιωπηρή ανοχή των ΗΠΑ . Φαίνεται όμως ότι εκεί κάτω έμπλεξαν τα συμφέροντα ΗΠΑ ,Ρωσίας , Ισραήλ και άλλων γι'αυτό και βλέπουμε ολα αυτά τα τραγικά γεγονότα . Αυτά που γνωρίζουμε πρέπει να είναι η κορυφή του παγόβουνου , τα υπόλοιπα είναι άγνωστα στό πλατύ κοινό γι'αυτό και μας φαίνονται ακατανόητα .Τελικά η αποστασιοποίηση της Ελλάδας ίσως να είναι δικαιολογημένη .

  7. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 24/10/2014 11:35:19

    '' Σε ισχυρή καταδίκη της Τουρκίας για τις ωκεανογραφικές έρευνες μέσα στην κυπριακή αποκλειστική οικονομική ζώνη, προχώρησε χθες το Συμβούλιο Κορυφής των 28 της Ε.Ε.

    Μετά από τη διπλή τοποθέτηση του πρωθυπουργού Α. Σαμαρά στη Σύνοδο του Λαϊκού κόμματος όσο και στη Σύνοδο Κορυφής αργότερα, αλλά και ως αποτέλεσμα αλλεπάλληλων διπλωματικών επαφών των στελεχών της κυπριακής αντιπροσωπείας περιελήφθη τελικώς στα συμπεράσματα φράση με την οποία η Ε.Ε. εκφράζει τη βαθιά της ανησυχία για τις ενέργειες της Άγκυρας και ζητά από την Τουρκία να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την άμεση επίλυση του κυπριακού προβλήματος.

    Την προσπάθεια της κυπριακής και της ελληνικής πλευράς συνέδραμαν καθοριστικά τόσο η Ανγκελα Μέρκελ όσο και ο Ματέο Ρέντζι της Ιταλίας, με τον οποίο ο Νίκος Αναστασιάδης είχε προλάβει να επικοινωνήσει τις προηγούμενες ημέρες. Ακόμα όμως και έτσι η καταδικαστική φράση δεν ήταν «περίπατος στο πάρκο», λέει διπλωματική πηγή.

    Όπως έγινε γνωστό τέσσερις τουλάχιστον χώρες, μεταξύ των οποίων η Σουηδία και η Φινλανδία, προσπάθησαν να παρεμποδίσουν μία ισχυρή φραστική διατύπωση, καθώς θεωρούσαν πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να πυροδοτήσει κλιμάκωση της έντασης.

    Παρόμοιες απόψεις φέρεται να είχε και ο Βρετανός πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον, με τον οποίο ο πρόεδρος Αναστασιάδης είχε προγραμματισμένο ραντεβού για τις 4 η ώρα, το οποίο όμως ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε, λόγω της αιφνίδιας ασθένειάς του.'' ------
    Σημασία έχει να μη μείνουν όλα ετούτα στα κούφια παρηγορητικά λόγια. Οι Οθωμανοί δεν καταλαβαίνουνε από ... ''ισχυρές (στους τύπους) καταδίκες'', ούτε κι από ''έντονες εκφράσεις ανησυχιών''. Ακόμη όμως κι ετούτη η ...χλιαρή αποδοκιμασία της καταφανώς εν αδίκω Τουρκίας, αποσπάται από τους εταίρους με υπερβάλλουσα δική μας προσπάθεια. Πού να μην ήμασταν κι ...εταίροι δηλαδή. Θλιβερ'ο και αναμενόμενο.

  8. Eva avatar
    Eva 24/10/2014 11:46:24

    Αυτοι που διαφωνουν με την ενέργεια του ΑΣ τι άλλο έχουν να προτείνουν, πολύ θα μ ενδιέφερε να μάθω.

    • Άλφα του Κενταύρου avatar
      Άλφα του Κενταύρου @ Eva 24/10/2014 14:10:33

      Μπα, κανένας δεν διαφωνεί.Ευτυχώς! Άλλη πρόταση καλύτερη, δεν υπάρχει. Δυστυχώς....

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 24/10/2014 16:22:35

    Πριν τέσσερα χρόνια, στα μέσα του χειμώνα στην εξοχική περιοχή όπου ζούμε, εμφανίστηκαν τρεις αλβανοί με κουκούλες και καλάζνικωφ (όπλα πολέμου). Έσπαζαν τα παράθυρα και τις πόρτες ασφαλείας, τα καλάζνικωφ “δεν καταλαβαίνουν” από ασφάλειες . Και ο θόρυβος από τα σπασμένα τζάμια, τα διαλυμένα κουφώματα, τα έπιπλα.. προκαλούσαν τρόμο και πανικό. Οι αυθάδεις και ταχύτατοι ληστές, λεηλατούσαν σπίτια, με φιμωμένους και δεμένους τους άνδρες και τις γυναίκες ιδιοκτήτες, ΜΕΣΑ στα σπίτια τους. Οι ληστές αυτοί, μάς έγιναν εφιάλτης και παρόλα τα μπλόκα αυτοί ξέφευγαν, επιτιθέμενοι σε διαφορετικές κάθε φορά ώρες. Ευτυχώς, ούτε φόνος ούτε βιασμός σημειώθηκε. Τους ληστές, ενδιέφεραν μόνο τα μετρητά και τιμαλφή. Έγιναν φόβος και τρόμος στη περιοχή μας η οποία, τον χειμώνα, είναι σχεδόν ερημική. Οι γυναίκες, δεν είχαμε τη σωματική δύναμη να σπάσουμε τα μούτρα των ληστών-εισβολέων. Ούτε όπλα πολέμου επρόκειτο ν’ αγγίξουμε. Αγνό, παρθένο, μαγειρικό λαδάκι από την Ιεράπετρα όμως, άφθονο είχαμε. “ΓΕΜΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΒΡΑΣΤΗΡΕΣ ΜΕ ΚΟΧΛΑΣΤΟ ΛΑΔΙ” ήταν η εντολή. Σε περίπτωση λοιπόν ληστρικής επίθεσης στο δικό μας σπίτι, το δικό μας “Καλωσόρισμα” Αυτοάμυνας θα ήταν Κοχλαστό Λάδι κατευθείαν στα μάτια των ληστών. Κι επειδή αυτοί φορούσαν κουκούλες, το δέρμα με το ύφασμα και η τύφλωση δεδομένη, φρικτά και ανέκκλητα θα σημάδευαν τους ληστές. Επιπλέον: όπου βρισκόμασταν και όπου στεκόμασταν, Μεγαλοφώνως μιλούσαμε, για τη δική μας "Αυτοάμυνα" στις επιθέσεις των ληστών. Δεν υπάρχει πιό αποτελεσματικός, πιό πιστευτός τρόπος προβολής, από την “διά ζώσης” προβολή. Καθόλου περιέργως, οι αυθάδεις ληστείες και η σύληση της ιδιωτικότητας και της ιδιοκτησίας στη περιοχή μας, σταμάτησαν. Η φιλήσυχη και πανέμορφη περιοχή μας, επανήλθε στους πρότερους ήρεμους ρυθμούς της. Για κάθε ενδεχόμενο πάντως, “ένας βραστήρας με λαδάκι”, είναι πάντα standing-by.. Το "σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω", σ' εμάς, ΔΕΝ.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 24/10/2014 20:16:00

      “It takes just one tenth of a second to make a strong first impression!.”

  10. Σπαθάριος avatar
    Σπαθάριος 24/10/2014 18:02:18

    Μόλις τώρα πληροφορήθηκα ότι μια φρεγάτα συνεπικουρούμενη από μια κορβέτα και ένα ερευνητικό θεάθηκαν να τρέχουν πανικόβλητες στην Ανατολική Μεσόγειο. Αμέσως αναφώνησα ‘Εύγε’ και αποφάσισα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την βαρύτατη ανακοίνωση της Ε.Ε που τρόμαξε τόσο πολύ την Τουρκία. Μετά βέβαια ξύπνησα μπήκα στο marinetrafficκαι είδα ότι ακόμα εκεί γύρω τριγυρίζουν, θυμήθηκα που γράφει η Τουρκία διαχρονικά τέτοιες ανακοινώσεις, καταδίκες, αποφάσεις, απειλές κυρώσεων και θαύμασα την τακτική και τον δυναμισμό της Ελληνικής αντίδρασης. Σιγουριά για το αποτέλεσμα βρε παιδί μου! Μεγάλη κίνηση η αντικατάσταση της επίδειξης σημαίας, διπλωματική κίνηση ισχύος και ότι πιο συνηθισμένο παγκόσμια σε ανάλογες περιπτώσεις, με την επίδειξη χάρτη. Αν ήταν μάλιστα και χάρτινος θα μπορούσαν οι σύμμαχοι να τον εκμεταλλευτούν ποικιλοτρόπως. Της κυβέρνησης ο τράχηλος σφαλιάρες υπομένει!!

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/10/2014 01:12:18

    Iσχύουν τα εξής δεδομένα. 1) Η Κυπρος είναι μακριά.Πιο μακριά από το 1974.Στρατιωτικη αντιπαράθεση είναι αδύνατη. 2) Τα επιχειρήματα Νταβούτογλου ακούγονται σε πολλούς έξω εύλογα αν και κανείς δεν παίρνει το μέρος του γιατί είναι σε κόντρες μαζί του για άλλους λόγους. Τι λέει αυτός;Δεν διεκδικεί τα πετρέλαια για λογαριασμό της Τουρκίας αλλά για λογαριασμό των Τουρκοκυπρίων. Είναι οι Τουρκοκύπριοι μία από τις δύο αναγνωρισμένες κοινότητες της Κύπρου ναι ή όχι;Είναι.Είναι η επίσημη θέση της Κύπρου και του ΟΗΕ υπέρ μιας διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας;Είναι.Σε μια ομοσπονδία τα έσοδα από το πετρέλαιο τα τρώει όλα μόνο του το ένα ομόσπονδο κρατος ή και το άλλο; Οι Τούρκοι λένε λοιπόν ότι εάν θέλετε όλα τα πετρέλαια στις νότιες θάλασσες της Κύπρου τότε δεχθείτε τη διχοτόμηση της νήσου και πάρτε τα.Εάν όμως επιμένετε να θέλετε κοινό ομοσπονδιακό κράτος τότε τα έσοδα μοιράζονται ανεξαρτήτως της τοποθεσίας νότια ή βόρεια που υπάρχουν τα κοιτάσματα. Τα επιχειρήματα αυτά πολλοί έξω τα θεωρούν εύλογα άσχετα με το εάν δεν το λένε γιατί έχουν διαφορές με την Τουρκία σε άλλα θέματα της Μέσης Ανατολής. Όμως οι διαφορές αυτές δεν φθάνουν στο σημείο να πάνε σε στρατιωτική αντιπαράθεση με την Τουρκία. Κανείς δεν θα πολεμήσει με την Τουρκία για παρόμοιο ζήτημα και η Ελλάδα δεν είναι σε θέση να το κάνει. Η υπόλοιπη φρασεολογία "μπήκε ο κλέφτης" στείλτε φρεγάτες κτλ δείχνουν ότι πολλοί δεν έχουν ακόμη χωνέψει την πραγματικότητα.

  12. Σπαθάριος avatar
    Σπαθάριος 25/10/2014 19:40:01

    Η απόσταση της Κύπρου είναι αντιστρόφως ανάλογη της ψυχικής δύναμης, της εθνικής συνείδησης και της αποφασιστικότητας της ελληνικής κυβέρνησης. Όσο αυτά καθορίζονται από λογιστικές πρακτικές και φόβο μη χάσουν τίποτε οι δυνάστες σόρυ δανειστές από τα εδώ παπαγαλάκια τους, είναι όντως μακριά. Στο νησί για το διεθνές δίκαιο, όλους τους οργανισμούς και όλες τις επίσημες ανακοινώσεις του ΟΗΕ, υπάρχει ένα κράτος μέρους του οποίου έχει καταλειφθεί παράνομα. Το κράτος κατοικείται από δυο κοινότητες που πρέπει να βρουν μεταξύ τους ένα τρόπο διακυβέρνησης επωφελή και για τους δύο. Καμία τρίτη χώρα δεν έχει δικαίωμα να εισβάλει και να διατηρεί στρατιωτικές δυνάμεις εντός του εδάφους και της θάλασσας αυτού του μοναδικού κράτους χωρίς την επίσημη άδεια του. Το κράτος αυτό έχει υπογράψει συμφωνία με μια άλλη χώρα για ενιαίο αμυντικό δόγμα μόνο που η κυβέρνηση αυτής της χώρας δεν έχει την εθνική συνείδηση και το θάρρος ούτε να μετουσιώσει την συμφωνία σε πράξη ούτε να την ακυρώσει επίσημα. Η επίδειξη σημαίας είναι διπλωματική κίνηση και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί πολεμική από μόνη της. Δικαιώματα στην Τουρκία για την Κύπρο και το Αιγαίο, έχουν δώσει τα τελευταία χρόνια ο Σημίτης , οι θολοκουλτουριαραίοι του Σύριζα, ο Ευάγγελος Βενιζέλος και οι λογιστές νεοφιλελε διεθνιστές που δυστυχώς έχουν καταλάβει την ουσιαστική εξουσία στην Ν.Δ και που πιστεύαμε ότι θα πολεμήσει ο Α. Σαμαράς και τον στηρίξαμε. Επίσης οι τελευταίοι έχουν την αποκλειστική ευθύνη για τις όποιες αδυναμίες ισχύος έχει η Ελλάδα απέναντι στην Τουρκία μια και από το 2005 και μετά δεν έχει γίνει ούτε μία παραγγελία υλικού που θα μπορεί να καθορίσει ή να μεταβάλει τον συσχετισμό στην περιοχή. Εξαίρεση ο Δ. Αβραμόπουλος με την υλοποίηση προγενέστερων παραγγελιών. Οι μεγάλες δυνάμεις σέβονται όποιον μπορεί και κερδίζει το σεβασμό. Τα συμφέροντά τους, που λογικά τους ενδιαφέρουν πρωτίστως, μπορεί να τα εξυπηρετήσει όποιος είναι ισχυρός και με αυτόν συμπορεύονται. Βασική αρχή στο state department, βλέπε stratfor, είναι ότι το μόνο status που ισχύει είναι αυτό που μπορεί να επιβληθεί. Η υπόλοιπη φρασεολογία "μπήκε ο κλέφτης, τι μπορούμε να κάνουμε;" Μη στείλετε φρεγάτες δεν μπορούμε να αντιπαρατεθούμε, τα δικαιώματα των καημένων των Τ/Κ κτλ δείχνουν ότι πολλοί δεν έχουν ακόμη χωνέψει την πραγματικότητα.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/10/2014 21:58:35

    Πολύ σωστά.Και εσύ ΔΕΝ μπορείς να επιβάλλεις κάτι στρατιωτικά στην Κύπρο ή γυρω από αυτήν. Και αυτό δεν έχει να κάνει με "ψυχικές δυνάμεις" και άλλα παραφυσικά φαινόμενα αλλά με αριθμούς αεροπλάνων,τανκς και πλοίων και γεωγραφική απόσταση και βεβαίως με την τουρκική οικονομία που είναι διπλάσια της ελληνικής.

  14. η Dimi avatar
    η Dimi 28/10/2014 19:51:43

    “Και τουρκικό υποβρύχιο στην κυπριακή ΑΟΖ. Το ανακάλυψαν πλοία της UNFIL που συμμετείχαν στην ανεύρεση του μικρού αεροσκάφους” http://bit.ly/1vaTToS {πηγή: O Φιλελεύθερος} Για τη τύχη των δύο επιβαινόντων πιλότου ή/και του συγκυβερνήτη του μικρού αεροσκάφους Diamond, δεν μάθαμε κάτι ακόμη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.