#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/06/2008 03:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φωτογραφικό κουίζ

Ποιος είναι στη πρώτη φωτογραφία, δεξιά από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο; Το στιγμιότυπο είναι από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ιππασίας 2001, στην Αθήνα. Στη δεύτερη φωτογραφία πάντως δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Χρήστος Βερελής, πρώην υπουργός Μεταφορών στα εγκαίνια του ΗΣΑΠ για νέους συρμούς της Ζημενς (2000)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Λαρα avatar
    Λαρα 26/06/2008 08:46:24

    σαν να μοιαζει του Ισιδωρα.
    λαρα

  2. merde & merdinha avatar
    merde & merdinha 26/06/2008 11:58:24

    Ο Ισίδωρος ο Κούβελος της Ντόρας είναι βρε παιδιά. Εγώ ήξερα τον Χριστοφοράκο της Ζημενς ως καρατέκα, να χρηματοδοτεί κάτι συλλόγους καράτε. Δεν ήξερα ότι είχε αδυναμία και στην ... ιππασία και ότι η Ζημενς έδινε κι εκεί παχυλές χορηγίες. Μάλλον, ο Κούβελος, ως παράγων του χώρου, με τη δύναμη της ... πειθούς που διαθέτει, τον έπεισε!

  3. anonymous avatar
    anonymous 26/06/2008 12:03:11

    Άπολυτίκιον. Ήχος δ'. Ό υψωθείς εν τω Σταυρώ.
    Ως στρατευθείς τω Βασιλεί των αιώνων, των επιγείων την στρατείαν άπώσω, και ευθαρσώς έκήρυξας Χριστόν τον Θεόν όθεν τον αγώνα σου, τον καλόν έκτελέσας, Μάρτυς θεοδόξαστος, του Σωτήρος έδείχθης' όν έκδυσώπει σώζεσθαι ημάς, τους σε τιμώντας, παμμάκαρ Ισίδωρε.

  4. cornelsen avatar
    cornelsen 26/06/2008 12:57:21

    Ε, καλά ας μην βγάζουμε συμπεράσματα από μια απλή φωτογραφία σε κοινωνική εκδήλωση.

    Και κάτι άλλο. Μιλάμε για μίζες τής Ζήμενς αλλά πόσες μίζες και από πόσες άλλες "Ζήμενς" δόθηκαν όταν χτιζόταν η Ελλάδα της ΟΝΕ και τού εκσυχρονισμού; Θα βγούν ποτέ όλες αυτές οι βρωμιές που όλοι υποψιαζόμαστε;

  5. Le canard avatar
    Le canard 26/06/2008 14:09:37

    cornelsen, όταν υπάρχουν πληροφορίες περί διοχέτευσης αρκετών χρημάτων σε πολύ συγκεκριμένα πρόσωπα πολιτικών οικογενειών, τότε οι φωτογραφίες από κοινωνικές εκδηλώσεις, βοηθούν (σικ) στη διαμόρφωση μιας καλύτερης εικόνας.

  6. βοιωτός avatar
    βοιωτός 26/06/2008 15:19:38

    Αντε καλά. Δεξιά λέει ο άνθρωπος. Ο Σιδέρης είναι αριστερά όπως κυττάζουμε.
    Ή όχι;

  7. makis avatar
    makis 26/06/2008 16:05:35

    Δεξιά από τον Χριστοφοράκο ΔΕΝ είναι ο Κούβελος που υπονοείτε και ορθώς δεν αναφέρετε. Έτσι γράφει το τρωκτικό που συχνά σας αντιγράφει και συνήθως προτρέχει λόγω προφανούς κεκτημένης κακεντρέχειας!!
    Είναι κάποιος που προφανώς του μοιάζει!!
    Όμως αριστερά του Χριστοφοράκου είναι γνωστός επικοινωνιολόγος που για σας έχει ενδιαφέρον.
    Ερώτηση: Ποιός έχει συμφέρον να διακινεί τέτοιες φωτογραφίες που απλώς χρησιμοποιούνται για λόγους εντυπώσεων; Η Μάκηα δημοσιογραφική πρακτική σας έχει εμποτίσει... και έχει αρχίσει να μυρίζει...