29/10/2009 00:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φωτογραφίες απο τη συγκέντρωση φίλων του Σαμαρά στην Θεσσαλονίκη





MAKEDONIA PALLAS

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στέργιος avatar
    Στέργιος 29/10/2009 00:15:35

    Οι Θεσσαλονικείς Νεοδημοκράτες ψηφίζουν Σαμαρά δαγκωτό. Όχι Ντοράκλα και Κύριο Τίποτα.

    Οι Θεσσαλονικείς ΠΑΣΟΚοι είχαν ψηφίσει Βενιζέλο δαγκωτό. Όχι κάτι άλλους που σταματούν το ποδήλατό τους εν κινήσειμε κ...δάχτυλο.

    Μήπως τελικά οι Θεσσαλονικείς έχουν πολύ πιο υγιή πολιτικά κριτήρια από ό,τι είθισται να λέγεται;

    Salonica, RESPECT!

    • Kostis avatar
      Kostis @ Στέργιος 29/10/2009 11:06:09

      Πολύ απλουστευτικό επιχείρημα. Μην ξεχνάς ποιον έχετε Νομάρχη...

  2. loretta avatar
    loretta 29/10/2009 00:30:16

    ΕΙΧΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ!!
    ΗΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΑΠΛΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ..ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ!!
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΓΕΜΑΤΗ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ..ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΓΕΜΑΤΑ …LOBBY ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΘΟΤΑΝ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ.!!!
    Η ΚΥΡΙΑ ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΥΤΕ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.
    ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΝΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΤΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ “ΑΤΥΠΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΕΣ “ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ!!
    ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΕΙΔΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΝΤΩΝΗ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΕΤΣΙ..ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ!!!

    • Υ. avatar
      Υ. @ loretta 29/10/2009 01:23:30

      Καλά ρε Λορέττα. Δεν βλέπουμε και γράφεις σε κεφαλαία?
      Ήσουν σίγουρα εκεί? Δε σε πήρε το μάτι μου.

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 29/10/2009 01:26:42

        xaxa γιατι βρε καλε μου φιλε? με ξερεις? παντως ημουν εκει!!

        • Υ. avatar
          Υ. @ loretta 29/10/2009 01:43:42

          Δε χρειάζεται να τσιμπάς στο χιούμορ.
          Εντάξει, σε πιστεύω. Εξ άλλου η ανταπόκριση σου, είναι επακριβής.

  3. Aris M. avatar
    Aris M. 29/10/2009 01:07:53

    Φωτογραφία απο την αντιστοιχη εκδηλωση της Ντορας στον ιδιο χώρο....Ούτε το μισο κόσμο δεν είχε....
    http://www.flickr.com/photos/dora_bakoyannis/4042621558/

    και την ιδια ώρα που στον Αντώνη γινόταν ο χαμος η Ντορα μιλούσε σε 200 ατόμα...

    http://www.flickr.com/photos/dora_bakoyannis/4053062582/

    Πολύ κλειστό club τελικά το Μητσοτακαίικο. Μάλλον ειναι επειδή θέλει 2-3 άλλα μέλη να σε προτείνουν ώστε να γινεις κι εσυ μέλος...

  4. Υ. avatar
    Υ. 29/10/2009 01:11:16

    Πολύς κόσμος (στη κύρια αίθουσα 350-400, οι διάδρομοι όλοι γεμάτοι, στον εξώστη της παραλίας πολλοί, στο καφέ επίσης). Εκτιμώ συνολικά, ίσως και πάνω από 700-800 άτομα.
    Το θεωρώ επιτυχία, δεδομένου του χώρου, και του χαρακτήρα ως προσυγκέντρωση. Θα έρθει για τη κύρια το Νοέμβρη.

    Οι παρόντες. Κλασικοί Καραμανλικοί της πόλης (επιστημονικός κόσμος, καθημερινοί νοικοκυραίοι εργαζόμενοι και επαγγελματίες, πολιτικός κόσμος, φυσικά και αρκετοί δημοσιοσχεσίτες), πολλοί από Β` που πήγαν ΛΑΟΣ και θα επαναπατρισθούν, και το κυριότερο, πολλοί ΔΑΠίτες. Ρώτησα κάνα δυο απ’ τους πιτσιρικάδες, το ΠΑΜΑΚ στηρίζει Σαμαρά, το ΑΠΘ λόγω του γενικότερου μπάχαλου που παίζει εκεί στο φίφτυ-φίφτυ, για ΤΕΙ δε γνωρίζανε.
    Δε ξέρω τι έπαιξε στης κυρά-Θοδώρας (θα ήθελα να είχα πάει για σύγκριση κλίματος), διέκρινα θετική ενέργεια του κόσμου προς τον Σαμαρά. Κάτι φυσικά που βγάζει και ο ίδιος προς το ακροατήριο. Το σύνθημα “ελπίδα”, είναι πετυχημένο και λειτουργεί προς αυτή τη κατεύθυνση.

    Συμπέρασμα. Στο νομό συνολικά (η Β` έχει πολύ ΛΑΟΣ), πιστεύω θα είναι πάνω του 50%, από τη πρώτη Κυριακή.

  5. Υ. avatar
    Υ. 29/10/2009 01:12:02

    Έπαθε τραμπάκουλο!

  6. Justin Case avatar
    Justin Case 29/10/2009 01:16:09

    Πως την έχουμε πατήσει έτσι? Όσο και να τον αβαντάρεις τον Σαμαρά ρε Φάκτορα και καλά κάνεις, μπορεί να είναι ο καλύτερος αυτή τη στιγμή, βγάζει μια μούχλα, όπως και το κοινό του. Ο Σπηλιωτόπουλος δεν κάνει το παιδί άσε που είναι κάτι σαν μικρός Κακλαμάνης, για Καραχάλιο μας βλέπω το 2020....
    Κι αυτός με το Μειμαράκη ωραία ανάπτυξη πολιτικής σκέψης και στρατηγικής. Θα μείνει στην ιστορία. Μενίρ μακακιας.

    • loretta avatar
      loretta @ Justin Case 29/10/2009 01:40:37

      well...προτιμω την αυθεντικη μουχλα αγαπητε μου παρα την προσποιητή elit των διαπλεκομενων εν μια season επιτυχημενων επιχειρηματιων που κυριων και κυριων που μας οδηγησαν στο σημερα και στην παταγωδη αποτυχια !

      Ισως ειναι απο τiς μονες φορες που το βιβλιο δεν καλουμαστε να το κρινουμε απο το εξώφυλλο του αλλα καθαρα απο το περιεχομενο του!!

      • Υ. avatar
        Υ. @ loretta 29/10/2009 01:47:07

        Έτσι μπράβο. Φουλ επίθεση.

        • loretta avatar
          loretta @ Υ. 29/10/2009 01:48:46

          ελα πιασε τωρα εσυ στασιδι!!

          εγω καληνυχτω!!

          Φακτορα...αυριο πιο δυναμικα!!

  7. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 07:42:14

    Μπορεί κριτήριο καταλληλότητας μιας πολιτικής πρότασης να είναι οι πολιτικές συγκεντρώσεις;
    στις τελευταίες εκλογές, στην Αχαΐα ο Κ. Καραμανλης έκανε μεγάλη συγκέντρωση, η νδ όμως έχασε εκεί με 23 μονάδες διαφορά.
    Αν ήμασταν στο 1981 θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχουν μια κάποια σημασία οι συγκεντρώσεις, σήμερα όμως;
    μέχρι στιγμής κανένας από τους υποψηφίους αρχηγούς δεν έχει πείσει τον οργανωμένο Νδημοκρατη ότι έχει τον τρόπο να βγάλει το κόμμα από την κρίση...

  8. dr.thess avatar
    dr.thess 29/10/2009 08:37:11

    πολυ γλαφυρές οι φωτο ..κρεμονται απο τα χειλη του σαμαρα οι μεσοι πληγωμένοι νεοδημοκράτες

  9. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 29/10/2009 08:41:47

    Παιδιά χαίρομαι που είχε πολύ κόσμο πάνω. Μακάρι να μπορούσα να ήμουν και εγώ εκεί. Ξέρω καλά ότι η Θεσσαλονίκη είναι αυθεντικά καραμανλική αν και το Μητσοτακέικο έκανε φιλότιμες προσπάθειες να τη διαβρώσει με κλίκες,προσωπικές εξυπηρετήσεις, επιχειρηματίες κλπ. Δουλεύουν χρόνια οι άνθρωποί της Ντόρας. Αλλά βλέπεις οι μηχανισμοί έχουν και κάποιο όριο. Αυτοί που στήσαν και κράτησαν το κόμμα τόσα χρόνια,οι δεξιοί με τις αρχές για τις οποίες συζητάμε, ήταν εκεί στην συγκέντρωση Σαμαρά.

  10. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 29/10/2009 08:59:27

    Τί να γίνει... έτσι είναι, άς το πάρουμε απόφαση !

    Θα κάνουμε υπομονή.

  11. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 29/10/2009 09:28:17

    Κσλημέρα σε όλους. Το μεγάλο μου πρόβλημα εμένα είναι το γενικό ΘΑΨΙΜΟ της χθεσινής ομιλίας Σαμαρά από το σύνολο σχεδόν του διαπλεκόμενου τύπου. Μιλάμε για οργανωμένο σχέδιο. Οι ντορικοί παράτησαν τα "θα βγει η Ντόρα", παράτησαν τα περί "προδοσίας", παράτησαν την αντιπαράθεση, παράτησαν μέχρι και τη Μεϊμαράκεια πλαγιοκόπηση του συστήματος και πέρασαν στο Plan C (ή D ή E ή F, έχω χάσει το μέτρημα με αυτές τις αλλαγές στρατηγίκής τους), δηλαδή την απόλυτη σιωπή γύρω από το Σαμαρά.

    Όμως αυτό είναι τόσο, μα τόσο ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΟ, αυτή η σιωπή τους δηλαδή, που, δεν μπορεί, το βλέπεις εδώ ότι κάτι παίζεται.

    Όλοι με το Σαμαρά! Δεν πρέπει να τους περάσει! Ο αγώνας είναι πιο σημαντικός από ό,τι φαίνεται. Είναι η Ελλάδα εναντίον όλων αυτών, όσων την κρατούν χαμηλά και την επιβουλεύονται. Και να μας διαψεύσει ακόμη ο Σαμαράς αύριο, εδώ θα είμαστε για να κάνουμε τα ίδια. Σήμερα όμως είναι ανάγκη να ηττηθεί η Ντόρα και στο πρόσωπο της Ντόρας το σύνολο του σάπιου αυτού συστήματος.

    Κι ένα μικρό σχόλιο για όσα είπαν οι προλαλήσαντες: Νομίζω ότι η όψη του ακροατηρίου ενσαρκώνει ακριβώς αυτό που πρεσβεύει ο Σαμαράς: την ελπίδα.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ Blimblomblim 29/10/2009 10:19:01

      Ο,τι και να κάνει η Μπακογιάννη και οι "ντορικοί" ύπουλο ύποπτο και σατανικό θα το βρεις. Δεν γνωρίζω αν όντως το στρατόπεδο της Μπακογιάννη τηρεί εκκωφαντική σιωπή για τον Σαμαρά. Αν είναι έτσι πάντως καλά κάνει.
      Εξ άλλου μέχρι στιγμής οι 4 υποψήφιοι ΕΥΤΥΧΩΣ δεν ασχολήθηκαν με επιθέσεις εναντίον των άλλων υποψηφίων. Και πολύ καλά κάνουν. Αύριο θα είναι πάλι μαζί.
      Ακόμα καλύτερο θα ήταν να μας πουν και 5 πιο συγκεκριμένα πράγματα ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ώστε να διευκολύνουν την απόφαση μας.
      Ξέρω ότι θα τ΄ ακούσω, συνειδητοποιώ ότι οι απόψεις μου δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς σε οποιουσδήποτε "-ικούς",με παρηγορεί όμως το γεγονός ότι δεν γνωριζόμαστε κι έτσι όταν βρεθούμε σε κοινές προσπάθειες-γιατί στο ίδιο καράβι θα είμαστε- δεν θα με κοιτάς με "μισό μάτι".

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ ΑΡΗΣ Θ 29/10/2009 10:33:33

        Εδώ δεν μιλούμε για κάτι που έκανε κάποιος "-ικός". Πήγαινε ας πούμε στη σελίδα της Ναυτεμπορικής που είναι μείζων ενημερωτικός κόμβος στο διαδίκτυο, και πες μου αν θα βρεις την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ αναφορά στην ομιλία Σαμαρά. Αντιθέτως, υπάρχει σύνδεσμος που λέει ότι "η Ντόρα θα κάνει αμφίπλευρη διεύρυνση στη δεξιά και το κέντρο". Και τα είπε, λέει, αυτά στην Πέλλα. Πες μου τώρα εσύ, είναι δυνατόν να αναφέρεσαι στην ομιλία του ενός στην Πέλλα και να μην κάνεις ΚΑΜΙΑ αναφορά στην ομιλία του άλλου στη Θεσσαλονίκη; Τέτοιο θάψιμο πια; Πιο σημαντική είναι η ομιλία στην Πέλλα; Δεν θέλω να υποτιμήσω τους ανθρώπους εκεί, αλλά δεν είναι πιο σημαντική η Πέλλα από τη Θεσσαλονίκη, αντικειμενικά.

        Είδα μετά τις πρωϊνές "ενημερωτικές" εκπομπές. Ο Καμπουράκης έπαιζε για μισή ώρα Ντόρα, άλλος έπαιζε Αβραμόπουλο, η ομιλία Σαμαρά σε ολόκληρη Θεσσαλονίκη ΠΟΥΘΕΝΑ! Έκανα το πρωινό μου ζάπινγκ μήπως πετύχω πουθενά το Σαμαρά, όλο στη Ντόρα και τον Καμπουράκη έπεφτα! Είδε κανένας άλλος μήπως παίξανε Σαμαρά για να μην τους αδικήσω; Πείτε μου σας παρακαλώ!

        Το πρόβλημα δηλαδή για μένα είναι η στάση του τύπου και όχι των "-ικών". Αυτό είναι το "ύπουλο και σατανικό" από την πλευρά όλου του τύπου, που μου δείχνει εμένα μια δεδομένη στάση. Απέτυχαν όλα τα άλλα και τώρα βάζουμε σε εφαρμογή συνωμοσία σιωπής γύρω από το Σαμαρά. Ε, ναι, είναι συνωμοσία αυτό, ύπουλο και σατανικό. Πώς να το κάνουμε;

        • ΑΡΗΣ Θ avatar
          ΑΡΗΣ Θ @ Blimblomblim 29/10/2009 13:11:17

          Aλλο θέμα το ότι οι "ντορικοί" τηρούν εκκωφαντική σιωπή για τον Σαμαρά (και επιμένω ότι κάνουν καλά) και εντελώς άλλο θέμα αν τα ΜΜΕ δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους (αν υποθέσουμε ότι αυτή εξακολουθεί να είναι η ενημέρωση). Ακόμα και αν υποθέσουμε πάντως ότι κάποια ΜΜΕ για τους λόγους τους (οι επιχειρηματίες έχουν και προτιμήσεις και κυρίως συμφέροντα) θάβουν τις δραστηριότητες Σαμαρά το προτιμώ από αήθεις επιθέσεις εναντίον του.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Blimblomblim 29/10/2009 13:31:58

          Νομίζω ότι είναι σαφές ότι αναφερόμουν στον "ντορικό" τύπο, δηλαδή στο σύνολο του τύπου. Αν αυτό εσένα δεν σε ενοχλεί, δεν σε απασχολεί αυτή η εκκωφαντική μεροληψία, τόσο το χειρότερο για το δήθεν αντικειμενικό προφίλ που μας τσαμπουνάς εδώ και τόσον καιρό.

          Φίλος Πασοκτσής προηγουμένως εδώ στη δουλειά μου ήταν έξω από τα ρούχα του με την πρωινή στάση των καναλιών απέναντι στην ομιλία Σαμαρά. Αν και οργανωμένος στο ΠΑΣΟΚ, έτσι του έρχεται να γραφτεί μέλος της ΝΔ για να ψηφίσει Σαμαρά.

          Ό,τι και να κάνουν είναι σαν αυτούς που μπήκαν σε κινούμενη άμμο: όσο κινούνται, τόσο βουλιάζουν.

        • ΑΡΗΣ Θ avatar
          ΑΡΗΣ Θ @ Blimblomblim 29/10/2009 16:30:29

          Αν διαβάσεις προσεκτικά το σχόλιο μου μπορεί και να καταλάβεις την άποψη μου για τα ΜΜΕ και τι μ΄ ένοχλεί, τι όχι και γιατί.
          Σχετικά με το "αντικειμενικό προφίλ που σας τσαμπονάω εδώ και τόσο καιρό":
          1 Δεν ξέρω αν είναι αντικειμενικό (δεν είναι, αν αντικειμενικοί είναι μόνο όσοι συμφωνούν απολύτως μαζί σου)
          2 Δεν είναι "δήθεν" Γράφω ακριβώς αυτά που εννοώ. (Αν βέβαια οι μη οπαδικές συμπεριφορές είναι "δήθεν" το πραγμα αλλάζει)
          3 Θα "σας το τσαμπουνάω " όσο καιρό θέλω εφ΄όσον μου το επιτρέπουν οι διαχειριστές και φαντάζομαι ότι θα μου το επιτρέπουν αν δεν προσβάλλω κανένα.
          4 Η επιθετικότητα σου (και μάλιστα προς ανθρώπους που είναι στο ίδιο καράβι με σένα και μπορεί να προτιμήσετε και τον ίδιο καπετάνιο) κάνει κακό σε μένα ("με χαλάει") σε σένα ( θέτει σε αμφισβήτηση την ικανότητα σου να υπερασπίζεσαι απόψεις- πολύ κομψά το είπα),στην επιλογή σου (την καθιστά πιθανώς λιγότερο συμπαθή ) και κυρίως σε κάποιες κοινές ιδέες που υποτίθεται ότι προσπαθούμε να υπηρετήσουμε ( ο Σαμαράς και η Μπακογιάννη ΔΕΝ είναι ιδέες)
          5 Οργανωμένοι στο ΠΑΣΟΚ που ψηφίζουν για αρχηγό της ΝΔ (εκτός αν έχουν "αλλαξοπιστήσει" αλλά τέτοια περίπτωση δεν είναι προφανώς ο φίλος σου) με κάνουν ιδιαίτερα απαισιόδοξο και σίγουρα καθόλου περήφανο για τον δρόμο που παίρνει η παράταξη.

    • Spm avatar
      Spm @ Blimblomblim 29/10/2009 11:31:55

      Αγαπητέ φίλε, μερικές η εκκωφαντική σιωπή... κάνει τόσο θόρυβο, που είναι πολύ πιο μεγάλος από την πιο δυνατή κραυγή.
      Η σιωπή τους αυτή λέει πολλά, μπορεί να αποκοδικωποιθεί με πολλές λέξεις, όπως: φόβος, τρόμος, πανικός κ.α.
      Ας πρόσεχαν και αν δεν ήξεραν ας ρωταγαν.

  12. μπιρίμπας avatar
    μπιρίμπας 29/10/2009 09:40:14

    Θύμιζε μέρες Κωνσταντίνου Καραμανλή της δεκαετίας του 70.
    Δυνατά Αντώνη Σαμαρά!

  13. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 09:45:53

    @Blimblomblim, αν βγει ο Σαμαράς και χάσει η Ντορα, το σύστημα που λες ότι κρατά χαμηλά και επιβουλεύονται την Ελλάδα δεν θα είναι πάλι στη ΝΔ ως ηγετική ομάδα!...

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 09:55:16

      Κοίτα, υπάρχει το άσπρο, υπάρχει το μαύρο, υπάρχει και η μεγάλη ενδιάμεση γκρίζα περιοχή. Το μαύρο (διαπλεκόμενα ΜΜΕ, νταβατζήδες, νεοδημοκρατικοί βαρόνοι από Κεφαλογιάννη μέχρι Βαρβιτσιώτη) είναι με τη Ντόρα. Με το Σαμαρά είναι από ό,τι φαίνεται ένα μεγάλο τμήμα της ομάδας Καραμανλή, όχι όλη. Φαίνεται να είναι το καλύτερο τμήμα αυτής της ομάδας. Τώρα, με δεδομένο ότι κάθε αρχηγός έχει τους δικούς του ανθρώπους δίπλα, είναι βέβαιο ότι δεν θα πάρει δίπλα του το σύνολο της παλιάς ηγετικής ομάδας. Εκεί είναι το στοίχημα να κάνει τις σωστές επιλογές. Πάντως, αν βγει ο Σαμαράς, την επαύριο η ΝΔ θα είναι όπως δεν την έχουμε ξαναδεί. Διαφορετική. Και επειδή χειρότερη από αυτήν που ξέρουμε είναι δύσκολο να υπάρξει, μάλλον θα είναι καλύτερη.

      Το σύστημα αυτό που επιβουλεύεται την Ελλάδα είναι κυρίως εκτός ΝΔ και εκτός κομμάτων γενικότερα, αλλά βέβαια έχει και εκπροσώπους του στη ΝΔ και περισσότερο στο ΠΑΣΟΚ. Η κύρια εκπρόσωπός του στη ΝΔ είναι η Ντόρα. Δεν νομίζω να υπάρχει αμφιβολία γι' αυτό.

  14. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 29/10/2009 10:02:33

    παιδιά ξέρετε τί μου θύμισαν οι εκφράσεις στις φωτογραφίες;! τους αριστερούς που υποδεχόταν τον Θεοδωράκη στις συναυλίες του το 75 σε όλη την Ελλάδα... είναι απίστευτο!

  15. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 10:14:57

    @Blimblomblim,
    και πως πιστεύεις ότι με «γκρίζες και μαύρες» περιοχές η ΝΔ θα επανέλθει στην εξουσία;
    Το σύστημα που λες με τους εκπροσώπους του θα κάτσει σε μια νέα κατάσταση με σταυρωμένα τα χέρια;
    συνεχίζω να πιστεύω ότι η κεντροδεξιά, έτσι όπως πολιτεύεται, δεν έχει κανένα μέλλον εξουσίας για τα επόμενα 20 χρόνια, σε κάθε περίπτωση από αυτή την κατάσταση θα κερδίζουν άλλα κόμματα.
    οι δεξιοί θα πηγαίνουν στο λαος και ο μεσαίος χώρος που συνήθως θέλει να κάνει και τη δουλειά του θα πηγαίνει στο πασοκ.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 10:22:41

      Σίγουρα οι γκρίζες είναι καλύτερες από τις μαύρες. Ελπίζω όμως μαζί με τις γκρίζες να υπάρξουν και άσπρες. Κυρίως, πιστεύω ότι ο Σαμαράς είναι "άσπρος". Δεν μπορείς να εξαλείψεις τελείως το γκρίζο, μπορείς όμως να το περιορίσεις. Αν έχεις λίγο άσπρο και ανοιχτό γκρίζο, είναι σίγουρα καλύτερο από το να έχεις πολύ μαύρο και σκούρο γκρίζο. Όμως, αν η ηγεσία είναι σωστή, υπάρχει ελπίδα να αναγκάσεις και το γκρίζο να αποκτήσει συμπεριφορά κατά βάση "άσπρη".

      Αυτή τη στιγμή κάνουμε μια επιλογή για κάτι καλύτερο, συγκριτικά με το πού θα βρεθούμε σε σχέση με την άλλη επιλογή. Δεν μπορούμε να τα απαξιώνουμε όλα. Ούτε το ΠΑΣΟΚ, ούτε τα κόμματα της αριστεράς, ούτε εμείς οι ίδιοι μπορούμε να πούμε για τους εαυτούς μας ότι είμαστε οι ηθικοί και οι αμόλυντοι. Προσπαθούμε απλώς για το καλύτερο. Στο πλαίσιο αυτό γίνονται οι επιλογές και η κατεύθυνση είναι σχεδόν αναγκαστική, με δεδομένες τις επιλογές που έχουμε.

  16. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 10:30:50

    Δεδομένες επιλογές σημαίνει, δεδομένες αδυναμίες,

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 10:44:51

      Ποιος είναι τέλειος; Το ζήτημα είναι ότι υπάρχει ΔΙΑΦΟΡΑ τεράστια στη μία κατάσταση και στην άλλη και εκεί είναι που κάνουμε τις επιλογές μας.

  17. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 11:09:12

    @Blimblomblim, η κοινωνία σήμερα βρίσκεται σε πορεία μετασχηματισμού επομένως σε καμιά περίπτωση δεν θα ξανακαθίσει να κάνει κτήμα της τις όποιες αδυναμίες ή διαφορές υπάρχουν στη νδ.
    σε αυτή την περίπτωση θεωρώ ότι επειδή τα κόμματα μέσω της λειτουργία τους πρέπει να συμβάλουν και στην γενικότερη κοινωνική αναβάθμιση, χρειάζεται υπερβατικό, ριζοσπαστικό άλμα

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 11:18:18

      Επί του πρακτέου δηλαδή, τι προτείνεις;

  18. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 29/10/2009 11:13:29

    Mπορεί να συγκρίνει κανείς τις συγκεντρώσεις των δύο (Ντόρα - Σαμαράς) στις εκφράσεις των ανθρώπων που τις παρακολουθούν. Στην Ντόρα, ο κόσμος σε καρέκλες σαν να παρακολουθύσε σεμινάριο. Στον Σαμαρά ο κόσμος όρθιος να κρέμεται από τα χείλη του ηγέτη.
    Είπαμε - ο Σαμαράς έχει μουτζαχεντίν, η Ντόρα "συνεργάτες".

  19. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 29/10/2009 11:20:58

    Η αξιοπιστια των ΜΜΕ ειναι υπο του μηδενος. Ο κοσμος εχει μαθει να αυτομομείται απο τις επιλογες τους. Το θεμα ειναι ο Σαμαρας να καταφερει στον ενα μηνα που απομενει να υπερκερασει τον μηχανισμο της ΝΤορας που ειναι ισχυρος γιατι στηνεται εδω και χρονια. Στην επαρχια φαινεται να τα πηγαινει αρκετα καλα ο Αντώνης. Πρέπει να δωθεί έμφαση και στο λεκανοπεδιο Αττικής οπου η Ντόρα ειναι πολύ ισχυρή καθω΄ς εδω παιζουν ρολο οι μηχανισμοι. Α ΑΘΗΝΩΝ, Β ΑΘΗΝΩΝ κ Υπόλοιπο Αττικής πρέπει να απασχολήσουν εντονα το επιτελειο Σαμαρά. Στον Πειραιά φαίνεται να πηγαίνει καλύτερα μιας και εκεί κυριαρχεί το Μανιάτικο στοιχείο και είναι μαζί του και οι 2 πρώτοι βουλευτές Μιχαλολιάκος και Τραγάκης.

  20. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 11:42:10

    @Blimblomblim για να μπορέσει η κεντροδεξιά να επανακτήσει την εξουσία πρέπει στη νδ και να μην υπάρχουν λόγοι διάσπασης, να βρεθούν!!.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 11:53:59

      Να μην υπάρχουν λόγοι διάσπασης ή να βρεθούν; Τι εννοείς; Πριν έλεγες για υπερβατικό και ριζοσπαστικό άλμα και επειδή δεν έβλεπα τι εννοούσες επί του πρακτέου, σε ρώτησα τι προτείνεις. Τώρα μου λες να μην υπάρχουν (ή να βρεθούν;) λόγοι διάσπασης. Δεν αντιλαμβάνομαι τη σύνδεση αυτών που λες μεταξύ τους.

  21. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 12:26:48

    @Blimblomblim η νδ για τους γνωστούς λόγους δεν μπόρεσε να ικανοποιήσει τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, έτσι έχασε. οι στόχοι ήταν διαφορετικοί, επικράτησαν τα συμφέροντα των ισχυρών,( τραπεζίτες κτλ) τα οποία στην αρχή ονόμασες.
    αυτό έγινε επειδή η συνύπαρξη των διαφορετικών τάσεων στη νδ δεν στηρίχθηκε στη βάση κάποιας προγραμματικής συμφωνίας υπήρχαν «νικητές» και «ηττημένοι».
    έτσι, το 25-28 % της βάσης της νδ που είναι αγρότες, ιδεολόγοι, αυτοαπασχολούμενοι, κτλ δεν αντιπροσωπεύτηκαν επαρκώς.
    οι ανυπέρβλητες αυτές διαφορές όπως είναι φυσικό οδήγησαν - οδηγούν σε αναπτυξιακές αδυναμίες τόσο ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, όσο και το κόμμα της νδ που δεν μπόρεσε να αναπτύξει αποτελεσματική πολιτική λειτουργία, έτσι τα φαινόμενα που αναπτυχθήκαν μέσω κυματοειδούς επίδρασης αποδιοργάνωσαν το σύνολο της κοινωνίας.
    μήπως η κάθε τάση πρέπει να τραβήξει το δρόμο της και το σημείο σύγκλισης να βρεθεί μέσω προγραμματικών συμφωνιών.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 29/10/2009 12:47:25

      Εννοείς δηλαδή η κάθε τάση να κάνει δικό της κόμμα; Αυτή τη στιγμή νομίζω ότι η συζήτηση είναι διαφορετική, αλλά γιατί όχι, να το συζητήσουμε κι αυτό. Δεν είναι όμως, αντικειμενικά, πολυ πιθανή εξέλιξη, οπότε το σημαντικό είναι να πάρει τη σφραγίδα "ΝΔ" ο Σαμαράς και όχι η Ντόρα. Με τη σφραγίδα αυτή θα βγει ο επόμενος πρωθυπουργός και όχι με τις διασπάσεις.

  22. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 29/10/2009 12:48:31

    Μπειτε στο naftemporiki.gr και ΚΡΑΞΤΕ το -υποτιθεται- εγκυρο site που δεν εχει την παραμικρη αναφορα στη χθεσινη συγκεντρωση Σαμαρα στη Θεσσαλονικη με τους χιλιαδες ακροατες..

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΓΙΑΝΝΗΣ 29/10/2009 12:53:30

      Δείτε το σχετικό debate στη διεύθυνση αυτή:

      http://www.naftemporiki.gr/news/viewcomments.asp?id=1734277

  23. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 29/10/2009 13:09:59

    Mετά το κράξιμο που ρίξαμε έβαλαν άρθρο για την ομιλία Σαμαρά.
    Ώρα 12.20... Ωσπου να έρθουν τα νέα από θεσσαλονίκη περνάν οι ώρες..
    Πριν φυσικά μας ενημέρωσαν ότι ο Μεϊμαράκης συμφωνεί με τις προτάσεις Αβραμόπουλου. Μεγαλύτερη σημασία μάλλον έχει το τι λεει ο Μεϊμαράκης παρά ο Σαμαράς.
    Είναι για γέλια.

  24. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 29/10/2009 13:15:34

    Έβαλαν το άρθρο, αλλά προσέξτε τι παίζει:

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1734547

    Δείτε κι αυτό, από τη γνωστή ντορική ιστοσελίδα:

    http://www.parapolitika.gr/el/πολιτική/η-ενότητα-της-νδ-είναι-δεδομένη

    Αν εξαιρέσουμε κάποιες αλλάγές παραγράφων, τα κείμενα είναι σχεδόν ίδια. Γιατί άραγε προβάλλεται με τον ίδιο τρόπο η ομιλία Σαμαρά; Για να μας πείσουν ότι "δεν υπάρχει κίνδυνος αν ψηφίσετε Ντόρα, η ΝΔ θα παραμείνει ενωμένη";

    Και, στο κάτω κάτω, να πούμε και το άλλο. Η ανάρτηση του παραπολιτικά υπήρχε πολλές ώρες πριν, αν όχι από χθες. Ολόκληρη Ναυτεμπορική, αντί να βρει μια κανονική ανταπόκριση, ανατρέχει στο ντορικό "Παραπολιτικά" για να βρει να γράψει κάτι για το Σαμαρά;

    Κύριοι και κυρίες της Ναυτεμπορικής, μην παίζεται με τη νοημοσύνη μας. Σας εκτιμούμε και σας διαβάζουμε για το ότι πάντοτε μένατε προσανατολισμένοι στην είδηση. Δεν υπάρχει λόγος τώρα να μας κάνετε να χάνουμε την καλή γνώμη που είχαμε για εσάς.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Blimblomblim 29/10/2009 13:53:16

      Kαι για το άρθρο περί Μεϊμαράκη το ίδιο συμβαίνει. Κάτι παίζει.
      Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά τα ευλογημένα μηχανήματα και τους κράζουμε αμέσως.

  25. asinepis avatar
    asinepis 29/10/2009 14:59:13

    Μιλάτε για την μεγάλη συγκέντρωση του Σαμαρά αλλά τόση ώρα δεν μας λέτε τι μεγάλο είπε και για το οποίο αξίζει να αναφερθει απο τα ΜΜΕ;

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ asinepis 29/10/2009 15:06:01

      Γιατί οι υπόλοιποι (συν Μεϊμαράκη) τι σπουδαίο λένε και τους βλέπουμε όλη μέρα στα κανάλια;

      • asinepis avatar
        asinepis @ Kώστας Θ. 29/10/2009 15:22:40

        Δεν ξέρω, απλώς βλέπω μεγάλη φασαρία για τον όγκο της συγκέντρωσης του Σαμαρά και δεν υπάρχη μία λέξη για το περιεχόμενο της ομιλίας του Σαμαρά.

  26. AρΜ avatar
    AρΜ 29/10/2009 15:28:54

    Νομίζω πως ο λόγος που δεν το επαιξαν τα κανάλια είναι επειδή αυτή η συνάντησση χθές δεν επρόκειτο για την κεντρική ομολία του Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη. Αυτή θα γίνει το Νοεμβριο στο Βελλίδειο....
    Χθές ήταν μια συνάντηση φίλων, όπου ο Αντώνης μίλησε γι'αυτους που παρευρέθηκαν εκεί.
    Έτσι πρέπει να κρίνουμε τη χθεσινή συγκέντρωση.Υπο αυτό το πρίσμα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή η προσέλευση του κόσμου. Φανταστείτε τι θα γίνει στην ομιλία του....

  27. Υ. avatar
    Υ. 29/10/2009 15:41:47

    Πολλά σχόλια πιο πάνω για τα μίντια, τη ταυτότητα της ΝΔ και τους υποψήφιους

    Μίντια
    Αναμενόμενο από τη πρώτη στιγμή, ότι οι μιντιοεργολαβονταβατζήδες θα παίζαν Μητστακέϊκο, χωρίς αιδώ και αισχύνη. Γυρνώ στη μνήμη μου (μόλις Δευτέρα 5/10), στο Χ#Νικολάου η κυρα-Θοδώρα, στον ΑΝΤ ο Κούλης. Άρα δε με εκπλήσσει. Οϋτε αναμένω βελτίωση συμπεριφοράς, μέχρι τις εσωκομματικές. Όλα τα λεφτά στην αγία οικογένεια. Επειδή όμως πρόκειται όχι για εθνικές εκλογές, στις κάλπες θα πάνε πολίτες που αυτοπροσδιορίζονται παραταξιακοί. Όλοι αυτοί αντιλαμβάνονται τη προσπάθεια επηρεασμού υπέρ Ντόρας, αυτό θα δημιουργήσει συνειδητή αντιπάθεια, και θα γυρίσει μπούμεραγκ στη κάλπη.

    Ταυτότητα ΝΔ
    Ο Καραμανλισμός στη κλασική του μορφή, προσδιόριζε μία παράταξη με αξίες που διακρίνουν τους νοικοκυραίους, και με ιδανικά και ιδεολογική οριοθέτηση τη πατρίδα και τον εθνικό χώρο, δίχως αποστασιοποίηση από την ΕΕ. Από τη στιγμή που την αρχηγία πήρε ο Μητσοτάκης, όλα τα παραπάνω επαναπροσδιορίστηκαν προς τον νεοφιλελευθερισμό, και τα γεωπολιτικά-ιδεολογικά πιστεύω των Τεξανών ρεπουμπλικάνων (σ’ αυτό βοήθησε και η προσωπική σχέση της οικογένειας με Μπους), δηλαδή το νέο για τη δεκαετία ’80, δόγμα παγκοσμιοποίησης.

    Ο καθαρός ιδεολογικός λόγος και επαναπροσανατολισμός που πρέπει καταρχάς να αποσαφηνίσει και στη συνέχεια να παρουσιάσει η ΝΔ στους πολίτες, αυτή τη στιγμή δίδεται μόνο από το Σαμαρά. Γιαυτό και κερδίζει την αξιοπιστία της βάσης. Όσο κι αν κάποιοι ισχυρίζονται ή πιστεύουν ότι έχει επέλθει η αποϊδεολογικοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, ο κόσμος αποζητά νέες ιδέες που να βασίζονται σε αρχές και αξίες. Το διαχειριστικό ζητούμενο είναι βεβαίως ουσιώδες, πλην όμως ακολουθεί. Η στροφή που κάνει σήμερα η κυρα-Θοδώρα μιλώντας για κοινωνικό φιλελευθερισμό (ότι δηλαδή εδώ και καιρό μιλάει ο Σαμαράς), το εντάσσω στη προσπάθεια σύγχυσης του ΝΔ εκλογικού κοινού.

    Ζούμε σε περίοδο που οι υποστηρικτές αυτής της παράταξης, η ευρεία βάση της ΝΔ, ακούει, βλέπει, σκέφτεται, συζητά, θυμάται. Και θέλει ένα κόμμα ενωμένο και σύγχρονα οργανωμένο, χωρίς φατρίες και βυζαντινισμούς, δίχως παρεούλες και διαπλοκές. Ένα πολιτικό οργανισμό, με αξιόπιστο και δυναμικό αντιπολιτευτικό λόγο, με ατζέντα κυβερνητικής πρότασης που έχει κέντρο τον πολίτη και την κοινωνική δικαιοσύνη. Η βάση της ΝΔ δε λειτουργεί με διλήμματα τύπου “ο Σαμαράς πούλησε τη ΝΔ” ή “ο Σαμαράς έκανε δικό του κόμμα”. Δηλώσεις ή υπονοήσεις περί διλημμάτων, είναι μόνο για να αποπροσανατολίσουν. Παντού γιγαντώνεται μια ισχυρή επιθυμία για ουσιαστική αλλαγή στη παράταξη και στο κόμμα. Στο μήνα που απομένει, θα ενισχύεται όλο και περισσότερο η απόφαση προτίμησης για τη προεδρία, στο πρόσωπο του Σαμαρά.

    Η ανάδειξη του Σαμαρά στη προεδρία της παράταξης είναι μονόδρομος.

    • asinepis avatar
      asinepis @ Υ. 29/10/2009 15:56:21

      Οι "μιντιοεργολαβονταβατζήδες" τί επαιζαν το 93 έως και το 95

      • Υ. avatar
        Υ. @ asinepis 29/10/2009 16:05:27

        Θύμισέ μου.

        • asinepis avatar
          asinepis @ Υ. 29/10/2009 16:34:09

          Αν θυμάμαι καλά τους τότε αντιπάλους της ΝΔ (Εσωτερικούς και Εξωτερικούς )

        • Υ. avatar
          Υ. @ Υ. 29/10/2009 16:46:24

          ’93-’95, η ιδιωτική τηλεόραση ήταν σχεδόν στην αρχή, και δεν είχαν μπει (στο βαθμό που είναι σήμερα), σε τόσο σαφείς στρατηγικές. Θυμάμαι όμως (κάπου εκεί στο ‘95), ξεκίνησαν και έπαιζαν χαρτί Σημίτη. Πέραν αυτού, τότε ήταν απλώς ερασιτέχνες μιντιονταβατζήδες. Ο όρος εργολαβο στο ενδιάμεσο του όρου, μπήκε λίγο αργότερα, με τα Ολυμπιακά έργα

        • Υ. avatar
          Υ. @ Υ. 29/10/2009 16:50:33

          ...και έτσι σήμερα, ονομάζονται μιντιοεργολαβονταβατζήδες.

    • loretta avatar
      loretta @ Υ. 29/10/2009 16:51:16

      Υ σου βγαζω το καπελο!!

      as usual to the point! Οι αναλυσεις σου παντα τεκμηριωμένες
      Προσκυνω!

      • Υ. avatar
        Υ. @ loretta 29/10/2009 17:02:27

        Μη, δε κάνει!

        Σε μια ώρα πιο δυναμικά!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Υ. 29/10/2009 18:41:20

      Γιατι ομως δεν εκανε δηλωσεις για την τρομοκρατικη επιθεση;
      Η Ντορα εκανε.Τα περι πατριωτισμου και αντινεοταξισμου ειναι αοριστα.
      Υπαρχει συγκεκριμενο προβλημα δημοκρατιας στη χωρα και τρομοκρατησης των οπαδων και κοινωνικων ομαδων που εκφραζει η ΝΔ.
      Ο καραμανλισμος για να κατευνασει την αριστερα εκανε τουμπεκι στην τρομοκρατια της.Η θεση Σαμαρα ποια ειναι;Στην πραξη τι θα κανει απεναντι στην τρομοκρατια της αριστερας;

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ψυχραιμια 29/10/2009 18:47:01

        έκανε ψυχραιμία. τις βρίσκεις στο διαδίκτυο. ψάξτες.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ψυχραιμια 29/10/2009 18:55:05

        κι όπως βλέπεις όχι μόνο έκανε, αλλά πήγε και τους είδε. χωρίς τηλεοράσεις.
        http://taxalia.blogspot.com/2009/10/blog-post_6313.html

      • Υ. avatar
        Υ. @ ψυχραιμια 29/10/2009 19:24:46

        Ως αυτήκοος μάρτυς. Έκανε

  28. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 29/10/2009 18:07:51

    Πάντως απ'ότι έμαθα έλειπαν αρκετά κομματικά στελέχη που έχουν πάει ήδη με την Ντόρα. Και αρκετοί βουλευτές κρατάνε στάση αναμονής.
    Για να ξέρουμε και τι μας γίνεται. Τα πράματα πάνε καλά αλλά έχει πολύ δρόμο ακόμα.
    Νομίζω ότι χρειάζεται πολύ προσπάθεια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στην επαρχία το σύστημα Ντόρας αδυνατίζει.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 19:39:28

      Αυτοί που έχουν εκδηλωθεί υπέρ κυρα-Θοδώρας, δεν ήταν. Ήταν όμως πολλοί που δε έχουν εκδηλωθεί ανοικτά (και καλά κάνουν), πχ Καλαφάτης, Ορφανός, Γαλαμάτης (τους είδα), ίσως και κάποιοι άλλοι, που δεν είδα. Πάντως διαφωνώ με τη δημόσια στήριξη εν ενεργεία βουλευτών σε όποιον υποψήφιο. Δεν βοηθάει την επόμενη μέρα, όποια κι αν είναι. Μπορούν να το κάνουν ιδιωτικά (προς τον υποψήφιο). Όχι σαν το ξεφτίλα το Γιακουμάτο, που πολύ-πολύ νωρίς, βγήκε να στηρίξει τη ψιλή.

      Προσπάθεια χρειάζεται παντού. Ξέρεις, ακόμη και το τελικό ποσοστό κάθε υποψήφιου, θα έχει τη σημασία του για την επόμενη μέρα. Πιστεύω σεις κει χάμω, να κάνετε καλή παραταξιακή δουλειά.

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 29/10/2009 20:28:34

        Συμπληρωνω Γκιουλεκας Καραογλου ,Δημαρχος ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ Ιγνατιος Καιτατζιδης ,Ακης Γεροντοπουλος και αλλοι ...!!!

        • Υ. avatar
          Υ. @ loretta 29/10/2009 21:21:26

          Καράογλου! Μου κάνει εντύπωση, είχα ακούσει ότι τα βρήκε με τη ψιλή. Ίσως να ‘ταν ράδιο αρβύλα, για τις εντυπώσεις.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ loretta 29/10/2009 21:47:44

          Παιδιά ο Καράογλου πήγε με Ντόρα. Αλλά πάνε σε όλες τις συγκεντρώσεις.

        • Υ. avatar
          Υ. @ loretta 29/10/2009 21:51:22

          Γεροντόπουλος ήταν μαζί, από την Πολ. Άνοιξη

        • loretta avatar
          loretta @ loretta 29/10/2009 22:48:10

          Δεν αμφισβητω την πληροφοριση σου απλα μου εκανε εντυπωση ο συσχετισμος του με τον βουγια μιας που παντα ο σταυρος ανηκε στο χωρο της ΝΔ απο μικρο παιδι.
          αυτο τιποτα αλλο.

          Οσο για τους ψιθυρους που ακουστηκαν το ανεφερα ακριβως για να καταδείξω οτι γενκως παιζονται πολλα παιχνιδια με τις θεσεις των βουλευτων.

          αν το ειχα σιγουρο θα το ελεγα με αλλο τροπο.

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Υ. 29/10/2009 21:50:40

        Και για Καλαφάτη,Γαλαμάτη ακούω ότι πάνε με Ντόρα. Ο Ορφανός πολύ δύσκολο να πάει από κει.

        • loretta avatar
          loretta @ Κώστας Θ. 29/10/2009 21:57:44

          Βρε Υ πως σουρθε αυτο με τον Σταυρο το καλαφατη? Με το βουγια απο που και ως που? Μηπως κανεις λαθος?

        • loretta avatar
          loretta @ Κώστας Θ. 29/10/2009 21:59:36

          παντως ψιθυροι ακουγονται οτι ο καλαφατης ειπε για τον σαμαρα οτι ειναι πολυ καλος και δυνατος.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 22:00:10

          Μακάρι για Γαλαμάτη.
          Τζιτζικώστας κι αυτός με Ντόρα έτσι? Μεγάλη απογοήτευση αυτός..
          Τον Γιουλέκα τον βλέπω για Σαμαρά. Ξέρεις τίποτα?

        • Αλεκος avatar
          Αλεκος @ Κώστας Θ. 29/10/2009 22:06:17

          Εγιναν σε αλλο ποστ αναφορες για το κιλκις και την συγκεντρωση της ψηλης.

          τι λενε οι φημες για τον Τσιτουριδη?ποιο μετωπο στηριζει?

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 22:17:43

          Δεν τον έχω για Ντόρα τον Τσιτουρίδη αλλά δεν ξέρω ακριβώς.
          Πάντως σχεδόν όλοι περιμένουν να δούν πως πάει το πράμα. Κι ο Σαμαράς όμως απ΄ότι κατάλαβα δε θέλει να εκτεθούν βουλευτές,τουλάχιστον τώρα.

        • Υ. avatar
          Υ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 22:40:02

          @Λορέττα
          Το Καλαφάτη τον σταύρωσα στις 4/10 (πρώτη φορά). Συνεπώς δεν έχω τίποτα εναντίον του, αν και τον θεωρώ οπαδό της κομματικής-διαχειριστικής γραφειοκρατίας. Περί Βούγια, μου το ανέφερε ακροθιγώς (ο ίδιος δεν έδωσα συνέχεια στη συζήτηση, δεν τις πάω τέτοιες συζητήσεις), άτομο πολύ μέσα στα καθημερινά τοπικά κομματικά. Πέραν αυτού, κάτι θυμάμαι αμυδρά, όταν ο Βούγιας είχε κατέβει με το Συνασπισμό σε κάποιες δημοτικές, το όνομά του είχε ακουστεί. Αυτά για να απολογηθώ για το σχόλιο μου. Μπορεί και να είναι λάθος. Αν ναι, το παίρνω πίσω, mea culpa.
          Τώρα για το ότι είπε, πολύ καλός ο Σαμαράς και τα λοιπά, εντάξει, δε κατέβηκε από τον ουρανό ο Σαμαράς σήμερα. Είναι στη κεντρική πολιτική σκηνή από το ’89. Τώρα τον γνώρισε? Μη το παίζουμε ξαφνικά με δηλώσεις τύπου πατερούλη!
          @Κώστας
          Τζιτζικώστας. Έχει καμιά σχέση με το πατέρα του? Ένας σύγχρονος γιαπάκος είναι, που βοηθήθηκε από το κύκλωμα της οικογένειάς του. Βγήκε το ’04, και με καλή θέση για πρώτη φορά, σ’ αυτές τις εκλογές, πάπαλα! Μη νομίζεις, αυτό που λέγεται υπό τον τύπο του αποφεύγματος “ο λαός είναι σοφός”, βεβαίως και είναι σοφός, γιαυτό και τιμωρεί ή επιβραβεύει.

        • Υ. avatar
          Υ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 22:42:17

          Το ίδιο θα τιμωρήσει την κυρά-Θοδώρα και όλο της το σόϊ. (είδες? Τη μπηχτή μου πάλι την έριξα).

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 22:52:33

          Tον Τζιτζικώστα τον είχα ψηφίσει το 2004 επειδή μου΄φαινόταν συμπαθής και τα έλεγε καλά. Και το όνομα έπαιξε σημασία. Φυσικά τώρα που τον βλέπω με την Ντόρα το μετάνοιωσα. Όλοι κρίνονται-μη νομίζουν ότι θα γλυτώσουν.
          Αυτην τη φορά την πάτησε επειδή χάσαμε 2 έδρες σε σχέση με το 2004.

        • loretta avatar
          loretta @ Κώστας Θ. 29/10/2009 22:58:49

          Κωστα ,γιαυτο πιστευω οτι οι βουλευτες εχουν ηθικη υποχρεωση να γνωστοποιουν τις θεσεις τους στο θεμα του αρχηγου.

          Σαφως και παιζει ρολο να ξερουμε ποιον στηριζουν και γιατι.
          Εμεις οι πολιτες τον αρχηγο δεν θα ψηφισουμε για την μουρη του αλλα την πολιτικη του πλατφορμα και το που θελει να παει το κομμα και πως.

          Συνεπως ειναι υποχρεωση τους να δειξουν τι στηριζουν και τι πιστευουν.

          Οσο δεν το δηλωνουν παιζουν παιχνιδια για να πιασουν ενα στασιδι στο μηχανισμο.

          Φτανει πια ρε παιδια.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 23:15:04

          Εγώ όσους πάνε με Ντόρα,τους ξεγράφω. Ξέρουν πολύ καλά με ποιούς μπλέκουν και δεν μπορώ να τους συγχωρήσω. Να έχουν το θάρρος της γνώμης τους και να παίρνουν ρίσκα. Αν δεν μπορούν,να κάνουν άλλη δουλειά.
          Ασχεto: Kαι τον Παπαγεωργόπουλο τον περιμένω με Σαμαρά. Νομίζω, εννοείται.

        • Υ. avatar
          Υ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 23:15:26

          Πάντως και η μούρη παίζει (μικρό μεν) κάποιο ρόλο.
          Δες τον Σαμαρά? Καθαρόφατσα που λέει και ο λαός. Η ψηλή? Με ‘κείνο το πλαστικό γέλιο, και το νεποτίστικο ύφος.
          Όλα έχουν τη σημειολογία τους!

        • loretta avatar
          loretta @ Κώστας Θ. 29/10/2009 23:21:10

          ναι σωστα το εθεσες κακως δεν το διαχωρισα..!!

          να μην ξεχναμε και την σταση ζωης

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Κώστας Θ. 29/10/2009 23:22:10

          Λυπαμαι για το φανατισμο σου Κωστα γιατι ειμαστε ολοι τμημα της ιδια παραταξης.Απ οτι καταλαβα δεν πιστευεις οτι μπορει καποιος να ψηφισει Ντορα για ιδεολογικους λογους -ολοι ειναι πουλημενοι και δεν σου περναει απο το μυαλο οτι αυτη η παραταξη εχει δυο στοιχεια συνδυαζομενα,τον εθνικισμο και το φιλελευθερισμο και ποικιλλει η αναλογια των στοιχειων διαφορετικα σε καθε ανθρωπο.
          Αλλα ο ιδιος ο Σαμαρας δηλωνει οτι θα ειμαστε ενωμενοι και μετα και πρεπει να ληφθει υποψιν.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 23:23:41

          Αστο το εμφανισιακό γιατί ο Αβραμό άρεσε στις γυναίκες.
          Καλά, η Ντόρα έχει αυτό το ψεύτικο. Ο Σαμαράς είναι καλό παιδί-πως να το κάνουμε.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 23:32:57

          Δεν είμαι τόσο φανατικός όσο νομίζεις ψυχραιμία. Να δεχθώ ότι κάποιοι θα πάνε με Ντόρα για ιδεολογικούς λόγους. Οι περισσότεροι όμως είναι ΟΦΑ.
          Δεν πρόκειται ας πούμε να πω κακή κουβέντα για τον Χατζηδάκη ή τον Παπαθανασίου γιατί τους εκτιμώ πολύ.
          Και για να είμαι ειλικρινής είμαι πιο κοντά στα οικονομικά με αυτούς παρά π.χ. με τον Μανώλη. Αλλά το ζήτημα για μένα είναι η στάση στα εθνικά θέματα και το ήθος των υποψηφίων (και των κυκλωμάτων τους).
          Στα οικονομικά οι διαφορές είναι μικρές και σε ένα βαθμό ψευδεπίγραφες.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Κώστας Θ. 29/10/2009 21:46:29

      Ειδικά στο λεκανοπέδιο Αττικής και κυριως Α-Β ΑΘΗΝΩΝ και Υπολοιπο Αττικής ο Σαμαράς πρεπει να κανει πολλη δουλεια γιατι στις μεγαλες περιφερειες βρισκουν εδαφος οι μηχανισμοι που στηριζουν Ντορα..

  29. loretta avatar
    loretta 29/10/2009 18:31:39

    Δεν θα το εθετα ετσι.θα ελεγα οτι απλα υπαρχουν αυτοι που δεν εχουν τα κοτσια να δειξουν ανοιχτα ποιον στηριζουν και υπαρχουν αυτοι που απλα ακολουθουν τις δημοσκοπησεις..Σε οποια περιπτωση αυτοι που κινουνται ετσι τελικα δεν εξυπηρετουν το κομμα αλλα ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

    Υποκρισια σε ολο της το μεγαλειο...και γιαυτο τετοιοι τυποι πρεπει να τους εξαφανιζουμε δια της δυναμης της ψηφου μας.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ loretta 29/10/2009 18:48:55

      Ποιός ξέρει τι τους τάζει η Ντόρα. Είναι μανούλα σε κάτι τέτοια.
      Συμφωνώ, στις επόμενες εκλογές μαύρο.

    • Υ. avatar
      Υ. @ loretta 29/10/2009 19:43:41

      Τι έγινε? Ο άλλος ο ξεφτίλας ο Τάσος ο Σπηλιώπουλος, έπαίξε συνέντευξη Σαμαρά στην ΕΤ3?
      Τρίχες κατσαρές!

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Υ. 29/10/2009 19:46:37

        Δεν προδίδουμε ποτέ το σόϊ μας...

        • loretta avatar
          loretta @ Κώστας Θ. 29/10/2009 19:50:05

          ε θα την πω την κακια μου βρε Υ ..!!

          ναχε και τριχες καλα θαταν!!
          χαχαχα
          σορυ δεν κρατηθηκα.

        • Υ. avatar
          Υ. @ Κώστας Θ. 29/10/2009 19:55:22

          ‘μω το σόϊ μου!

  30. Aris M. avatar
    Aris M. 29/10/2009 18:56:06

    Απειλεί..δεν τάζει. Είστε ή μαζί μου η εναντίον μου. Ο σχεδιασμός ήταν ο εξής...
    Βγάζουμε τις πρώτες 1000 υπογραφές συνέδρων, απειλούμε μ'αυτές και με τον αέρα του νικητή με τον τρόπο που προείπα τους βουλευτές, μετα βρίσκουμε άλλες 1000 υπογραφές... και παίρνουμε το κόμμα στο συνέδριο.
    Ο σχεδιασμός ήταν αυτός εδώ και χρόνια....
    Η εκλογή απο τη βάση τα χάλασε τα σχέδια.
    Τώρα πολύ έχουν εκτεθεί απο τις πρώτες μέρες που νομίζανε οτι θα πάρει το κόμμα η Ντόρα στο συνέδριο, και υπογράψανε.
    Τώρα που βλέπουν οτι ο Σαμαράς έχει ρεύμα, το πιθανότερο είναι να μείνουν αμέτοχοι και να μην στηρίξουν την Ντόρα ουσιαστικά, παρα μόνο με μια παλιά υπογραφή...

    • Υ. avatar
      Υ. @ Aris M. 29/10/2009 19:51:29

      Σωστές οι αναφορές σου.
      Scripta-manent (εν προκειμένω, οι υπογραφές). Έχουν αυτογελοιοποιηθεί. Μια ζωή θα έχουν το στίγμα των Ντοράκιδων-2η πράξη

  31. Factorx avatar
    Factorx 29/10/2009 18:59:22

    έκανε και δήλωση και πήγε χθες στο τμήμα. τα μμε όμως που διαβάζεις αναφέρουν κυρίως τη Ντόρα

  32. νινα avatar
    νινα 29/10/2009 21:22:17

    μη νομίζεις Λορέτα ότι όλοι οι έχοντες ήταν σαμαρικοί π.χ ο Καράογλου υπέγραψε για τη Ντόρα-κρίμα και είναι και μακεδόνας-.Οι περισσότεροι από τους βουλευτές θεσσαλονικης γίναν ντορικοί γιατί νομίζαν ότι οι εκλογές θα γίνουν από το συνέδριο και γνωρίζοντας τον μηχανισμό του μητσοτακέικου θέλαν νάναι με το νικητή .Το ίδιο όφελος είναι υπεράνω όλων. Αυτοί που ήταν σαμαρικοί απο την αρχή ήταν ο Γκιουλέκας ο Φωτιάδης και η Ράπτη .Τώρα που αντιστρέφεται το κλίμα υπέρ Σαμαρά να δείς πόσοι θα γυρίσουν.

    • loretta avatar
      loretta @ νινα 29/10/2009 22:01:13

      νινα δεν ισχυριστηκα οτι ο καραογλου ειναι με τον σαμαρα ειπα οτι παραβρεθηκε στην ομιλια.

      Για ναμαστε ομως ειλικρινεις παιζονται πολλα παιχνιδια απο πολλους δυστηχως

  33. Υ. avatar
    Υ. 29/10/2009 21:55:33

    Από τη στιγμή που δε κατεβαίνει Άρης, Γαλαμάτης με Σαμαρά (γκαραντί).
    Καλαφάτης, δε ξέρω, πιθανόν ναι. Μη ξεχνάς ότι ο Καλαφάτης, ήταν με Βούγια κάπου στα μέσα ’90.

  34. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 29/10/2009 22:54:14

    ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ:

    ΣΤΙΣ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
    ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ BADMINTON,
    ΣΤΙΣ 7:30 μ.,
    ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ.

    ΟΙ ΕΙΣΟΔΟΙ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΑΚΗ.
    ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ -ΣΤΑΣΗ ΚΑΤΕΧΑΚΗ-.

  35. Υ. avatar
    Υ. 29/10/2009 23:22:48

    Φάκτορα, τι θα γίνει? Χτυπάμε ώρες στο μπλογκ. Θα μας βγάλεις κανένα μεροκάματο? Έστω και με στείτζ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Υ. 29/10/2009 23:37:01

      Ε λα ντε

    • loretta avatar
      loretta @ Υ. 29/10/2009 23:37:04

      Βρε συ ΦΑΚΤΟΡΑ δεν ριχνεις κανενα τρελλλο θεματακι να αφηνιασουμε ολοι?

  36. loretta avatar
    loretta 29/10/2009 23:48:18

    «Φλερτάρουν» με Σαμαρά οι Σερραίοι σύνεδροι

    Σημαντικό προβάδισμα διατηρεί ο Αντώνης Σαμαράς, ανάμεσα στους Σερραίους συνέδρους που θα λάβουν μέρος στην εκλογική διαδικασία, για την ανάδειξη του νέου προέδρου της Ν.Δ, μετά την παραίτηση του Κώστα Καραμανλή.
    Το έκτακτο συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 7/11 και θα διαρκέσει μία ημέρα, με μοναδικό θέμα την εκλογή αρχηγού.
    Από τις Σέρρες, δικαίωμα συμμετοχής και ψήφου στο συνέδριο θα έχουν, οι βουλευτές Θεόφιλος Λεονταρίδης, Τάσος Καρυπίδης και Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, όλοι οι πρώην βουλευτές Σερρών της Ν.Δ., οι πολιτευτές των εκλογών του 2009, όλοι οι εκλεγμένοι με το χρίσμα της Ν.Δ. δήμαρχοι του νομού, τρεις νομαρχιακοί σύμβουλοι, καθώς και 70 συνολικά τοπικά στελέχη του κόμματος.
    Η «πλάστιγγα», μέχρι στιγμής, γέρνει σαφώς προς την πλευρά του Αντώνη Σαμαρά, ενώ καθοριστικό ρόλο θα παίξει η "γραμμή" που θα δώσει στους Σερραίους συνέδρους, ο πρώην υπουργός Αχιλλέας Καραμανλής.
    Αν και τα τοπικά στελέχη κρατούν «σιγή ιχθύος» για τις κινήσεις τους, μας πληροφορούν ότι οι ζυμώσεις και οι διεργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει και καχύποπτα ο ένας βολιδοσκοπεί τον άλλο.
    Τα μηνύματα από τη βάση του κόμματος στις Σέρρες, δείχνουν ξεκάθαρα την προτίμηση των Σερραίων στο πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά, γεγονός που προβληματίζει και ανησυχεί τους υποστηρικτές της Ντόρας Μπακογιάννη.

    Λάζαρος Σαββαίδης

  37. Υ. avatar
    Υ. 30/10/2009 00:04:38

    Έρχεται Σαμαρικό τσουνάμι φίλτάτη Λορέττα.

    Καλόν ύπνο σ’ όλους!

  38. loretta avatar
    loretta 30/10/2009 00:07:46

    Καλον υπνο σε ολους!!

    Αυριο αλλη μια μερα αγωνα!!

    ΦΑΚΤΟΡΑ ...καλη συνεχεια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.