#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/05/2010 19:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φυσικά και δεν είμαστε όλοι ίδιοι



«Δεν είμαστε όλοι ίδιοι κύριε Σαμαρά και εσείς αυτό το γνωρίζετε», καταλήγει η χθεσινή δήλωση του κ. Ρουσόπουλου εις απάντηση των δηλώσεων του αρχηγού της ΝΔ  για τον ίδιο και τον στενό φίλο του κ. Βουλγαράκη.

Φυσικά και δεν είμαστε όλοι ίδιοι κ. Ρουσόπουλε.  Αυτό έλειπε.

Εμείς δεν γίναμε ποτέ σύμβουλοι αρχηγών κομμάτων και πρωθυπουργών εκ της δημοσιογραφικής εργασίας μας και μόνο – και ούτε και θα γίνουμε ποτέ.

Ως εκ τούτου δεν βάλαμε ποτέ εκείνον τον κακομοίρη τον Καραμανλή στην γυάλα για να κυβερνήσουμε μόνοι μας την Ελλάδα.

Ούτε ποτέ επιτρέψαμε στην σύζυγό μας να εξασφαλίσει πλουσιοπάροχα αμειβόμενη εργασία την ώρα που ο αρχηγός της κυβέρνησής μας βαλλόταν πανταχόθεν.

Να φανταστείτε ούτε καν σύζυγο έχουμε .

Είμαστε ελεύθεροι και ωραίοι – αν και ορισμένοι συζητούν το δεύτερο.

Κατά τα άλλα, δεν είναι προσωπικό θέμα του καθενός η συμπεριφορά του, ως μέλος μιας κυβέρνησης και μάλιστα επίλεκτο. Έχει αντίκτυπο σε όλη την παράταξη.

Εάν είχατε μια ιδιωτική διαφορά με κάποιους κανείς δεν θα σας έψεγε για τίποτα.

Όμως για εσάς, για τους άλλους δύο κυρίους και για μερικούς ακόμα έχει κουραστεί να απολογείται  κάθε νεοδημοκράτης, στη Βουλή, στον κύκλο του, στα καφενεία, στη δουλειά του.

Έτσι, αν δεν έχετε αντίρρηση η απόφαση της παράταξης να προχωρήσει χωρίς εσάς ήταν γνωστή από καιρό. Τώρα έγινε τελεσίδικη.

Η δικαστική δικαίωση σας, η οποία είναι σχεδόν βέβαιη, δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική δικαίωση.

Θεωρείτε όμως ότι θα έλθει κάποια στιγμή που θα δικαιωθείτε πολιτικά;

Που θα δικαιωθούν οι επικοινωνιακές και άλλες εισηγήσεις σας προς τον πρώην πρωθυπουργό;

Η εξουσία έχει πολλές όψεις κύριε Ρουσόπουλε. Η χρήση της είναι αυτή που διαφοροποιεί τους ανθρώπους. Γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Αυτό είναι βέβαιο.

Αλλά η νοοτροπία σας στην άσκηση της εξουσίας ήταν που οδήγησε τη ΝΔ στο χειρότερο ιστορικά εκλογικό αποτέλεσμα και το ΠΑΣΟΚ να τραβά ξανά προς τη δόξα, ως σωτήρας του τόπου. Ως στενός συνεργάτης του πρώην πρωθυπουργού είσαστε υπεύθυνος ακόμη και για τις παραλείψεις της κυβέρνησης.

Η αλαζονεία δεν βοήθησε ποτέ κανέναν. Όταν οι κομματικές σκοπιμότητες σας έκαναν πρώτο βιολί, δεν διαμαρτυρηθήκατε βέβαια.  Ούτε η απαξίωση του κόμματος που σας εμπιστεύθηκε ένα τόσο κρίσιμο ρόλο βοηθά την υστεροφημία σας, ή την όποια δημόσια ενασχόλησή σας στο μέλλον.

Η εξουσία δεν είναι αιώνια, αλλά το μεθύσι της καμιά φορά είναι.

Ο προσεκτικός αναγνώστης θα το κατάλαβε από τις δηλώσεις σας



Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anonimi avatar
    Anonimi 29/05/2010 20:52:35

    Κλασική περίπτωση φιλόδοξου ο οποίος κυνηγούσε θέση για την οποία δεν έχει τα προσόντα. Αν έμενε στη δημοσιογραφία ίσως να είχε ακόμη δουλειά και το σεβασμό του κοινού. Μεγαλοπιασίματα... Ούτε η σύζυγος θα δούλευε ποτέ εφωνήτρια σε άλλη χώρα, τουλάχιστον όχι αν δεν μάθαινε να αρθρώνει σωστά.
    Κάθαρση χρειάζεται και να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη.

  2. σταμ avatar
    σταμ 29/05/2010 20:57:38

    ...δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι πυροβολειται τοσο πολυ ο ρουσοπουλος... μπορειτε να μου πειτε κατι συγκεκριμενο?

    • Crash&Burn avatar
      Crash&Burn @ σταμ 29/05/2010 21:16:12

      μηπως πλαναται γεροντικη ανια ή Altzheimer και δεν θυμαστε τον Ρουσοπουλο ?

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Crash&Burn 30/05/2010 12:43:19

        Ανία=βαρεμάρα
        Ανοια=έλλειψις νοός.

    • Misha avatar
      Misha @ σταμ 29/05/2010 21:21:40

      Γιατί προκάλεσε με τις βίλλες και τα σπίτια του όταν ο αρχηγός του μιλούσε για «σεμνότητα και ταπεινότητα», γιατί τακίμιασε με τους οφσορίτες τού Βατοπεδίου και προώθησε την ανταλλαγή του φρέσκου νερού της Βιστωνίδας με το Ολυμπιακό ακίνητο αξίας 100 εκ ευρώ.

      • σταμ avatar
        σταμ @ Misha 29/05/2010 21:48:38

        ....καπου στο antinews υπαρχει η καταθεση του ρουσοπουλου στην εξεταστικη....δεν εβγαλα συμπερασμα οτι ειχε σχεση με την υποθεση βατοπεδιου....οσο για τις βιλες δινει και γι αυτο απαντηση.Τελικα δεν παιρνω συγκεκριμενη απαντηση ..στο ερωτημα μου.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ σταμ 30/05/2010 02:55:24

      στάμ,

      Οὔτε ἐγώ καταλαβαίνω. Μπορῶ ὅμως νά σοῦ πῶ ὡς ἁπλή πολῖτις ὅτι οἱ περισσότεροι τῶν ὁποίων τά σχόλια στάζουν δηλητήριο γιά τόν Ρουσόπουλο εἶναι δημοσιογράφοι. . καί ὁ νοῶν . . .τά συμπεράσματα δικά σου.

    • Σπάρτακος avatar
      Σπάρτακος @ σταμ 30/05/2010 10:30:38

      σταμ,όλα έχουν την εξήγησή τους.Η πραγματικά μεγάλη και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δημοκρατική και προοδευτική παράταξή μας,έχει ένα μόνιμο ΔΕΟΣ:Το τι θα πούν οι άλλοι.Η άλλη μεγάλη παράταξη,που φυσικά μασκαρεύτηκε και ντύθηκε με την φορεσιά της 'δημοκρατίας και της προόδου',είναι κομμένη και ραμμένη γιά τα μέτρα του Ελληνάρα.Και δυστυχώς οι Ελληναράδες,είναι πάρα πολλοί σ'αυτόν τον τόπο.Είναι οι τύποι με τις Cayennes,τη μπάκα και την παντόφλα speedo,οι τύποι που συλλήβδην εντάσσονται στην συνομοταξία του 'ξέρεις ποιός είμαι εγώ,ρέ;;'.Με τις ανάλογες βέβαια συμβίες και τα στρουμπουλά μούλικά τους,συνοδευόμενα από την γιαγιά ή την Φιλιππινέζα. Γι αυτό και η 'δημοκρατική' αυτή παράταξη,γ...μεί και δέρνει και δεν υπολογίζει κανέναν.Εκείνο που με μαεστρία κάνει,είναι να ταίζει ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑ.Δεν αφήνει παραπονούμενους,πίσω της. Με ...πιάνεις στάμ;;;; Περιορίζομαι σ'αυτό,γιατί κουράστηκα να τα γράφω,να τα ξαναγράφω,να τα ματαξαναγράφω.Οι νοήμονες,οι ελεύθεροι,οι ανεξάρτητοι,οι μη βεβαρυμένοι με δουλείες κι εξαρτήσεις,καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοώ.
      Αλλά γιά να έρθω στην απορία σου:Οχι δεν θ'ακούσεις ΤΙΠΟΤΑ συγκεκριμένο γιά κανέναν Ρουσόπουλο φίλε μου.ΤΙΠΟΤΑ.Η ασημαντότητά μου, μιά μόνο εξήγηση μπορώ να σου δώσει. ΤΟ ΔΕΟΣ !Το δέος που κάνει μιάν ολόκληρη παράταξη να χορεύει σε ρυθμούς που άλλοι της επιβάλλουν.Γιατί ....τί θα πουν οι άλλοι;;;;;;;;;;;;

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Σπάρτακος 30/05/2010 11:47:45

        Ψυχραιμία,θα συμφωνήσω σ'όλα,εκτός από το 'όχι πολιτικός πολιτισμός'.Αν είναι κάτι που διαχωρίζει την ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ μας,απ'όλες τις άλλες,είναι ο πολιτικός της πολιτισμός.Ενας πολιτικός πολιτισμός όμως,γρανιτένιος.Που δεν θ'άχει καμμιά σχέση με ελατότητα και προσαρμοστικότητα. Totaly unflexible.Ενας πολιτισμός κάθετος,καθαρός.Ενας πολιτικός πολιτισμός που θ'άχει ΔΕΟΣ,μόνον γιά την απόλυτη κι αντικειμενική αλήθεια. Στο ...'τι θα πούν οι άλλοι',θέλω ν'άμαι ξεκάθαρος:Ασφαλώς και δεν εννοώ,μόνον τις άλλες παρατάξεις,αλλά κυρίως εννοώ την δική μας.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/05/2010 21:05:30

    Γιατι προεδρχεται απο μη δεξιο χωρο το ενα και αυτο δεν το συγχωρουν πολλοι δεξιοι : αν ομως δεν εχουμε εμεις καλα στελεχη και κανουμε μεταγραφες -γιατι ο Καραμανλης του ζητησε να ελθει - δε φταινε οι μεταγραφομενοι.
    Το δυο γιατι κατορθωσε να αντιμετωπισει για καποια χρονια την υπεροπλια του ΠΑΣΟΚ σε δημοσιογραφους και καναλια με καποιο μυστηριωδες συστημα που ονομασθηκε "συστημα Ρουσοπουλου" και αυτο δεν το συγχωρουν οι πασοκοι.
    Ισως και επειδη απεκτησε πολυτελη σπιτια τα οποια ομως εχει αιτιολογησει πληρως με το "ποθεν εσχες".
    Η ΝΔ δεν μπορει να γινει κομμα του ταξικου φθονου-η ιδεολογια του κομματος ειναι οτι οποιος βγαζει λεφτα χωρις παρανομιες μπορει να τα εχει.

  4. danaos avatar
    danaos 29/05/2010 21:30:12

    "Πού νυν η λαμπρά της υπατίας περιβολή;Πού αι φαιδραί λαμπάδες;Πού αι εορταί και οι πανηγύρεις;...Πού τα συμπόσια και τα δείπνα;...Καπνός ην και διελύθη,πομφόλυγες και διερράγησαν..." Λόγος Ι.Χρυσοστόμου προς Ευτρόπιον.

  5. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 29/05/2010 21:42:28

    Γνωριζει καποιος τον κηπουρο που φυτεψε το εξωτικο αυτο φρουτο στον κηπο της Νεας Δημοκρατιας;

    • wor avatar
      wor @ Aris lalidis 29/05/2010 22:43:01

      Δεν είναι ο Νο1 της γνωστής -πράσινης ποδοασφαιρικά- οικογενείας;

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ wor 29/05/2010 23:24:19

        ...προ κκ

  6. σταμ avatar
    σταμ 29/05/2010 21:51:55

    ....και βεβαια εαν εχει πλεον καταγραφει στη κοινη γνωμη ως ενοχος εστω και αδικως...να παει στο καλο...επρεπε να θυσιαστη...αλλα εδω..να δουμε εαν πραγματι εχει κανει οσα του φορτονουνε..

  7. ΑΠΟΡΙΑ avatar
    ΑΠΟΡΙΑ 29/05/2010 22:06:22

    «Ως εκ τούτου δεν βάλαμε ποτέ εκείνον τον κακομοίρη τον Καραμανλή στην γυάλα για να κυβερνήσουμε μόνοι μας την Ελλάδα»
    Διαφωνώ πέρα ως πέρα.
    Όχι μόνο δεν συνέβαινε κατά την γνώμη μου κάτι τέτοιο, αλλά βοηθούσε πολύ προς την υλοποίηση του έργου, τον Καραμανλή.
    Ένας καλός εκπρόσωπος τύπου, είναι ότι πιο βολικό για τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς, διότι τους λύνει τα χέρια και δεν ασχολούνται με τον τύπο και τους δημοσιογράφους. Που κλείνει τα θέματα και δεν ανοίγει άλλα κλπ.
    Το να προσπαθείς να απαντήσεις σε ερωτήσεις και φαντασιώσεις και να αποφύγεις δόλιες παγίδες, δεν σημαίνει ότι γίνεσαι πάντα αρεστός ακόμα και από τους ίδιους τους υπουργούς της κυβέρνησης.
    Μήπως τελικά ήταν πολλά τα μέτωπα και έσωθεν και έξωθεν;;

    Πάντως δεν του κουνιόταν κανένας από τους συνήθους υπόπτους δημοσιογράφους και πολιτικούς άλλου κόμματος.
    Δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα κανένας μαζί του.
    Είχες το κεφάλι σου ήσυχο βρε παιδί μου.

    Ίσως όμως και να απέκτησε αλαζονεία και εκεί να έχασε το παιχνίδι.

    Εμένα μου άρεζε παρ΄όλα αυτά, που τους αποστόμωνε.
    Απλά η πολιτική δεν είναι μάλλον για ευθείες συγκρούσεις.
    Πρέπει να χτυπάει κανείς ύπουλα. Μόνο έτσι επιβιώνει.
    Νομίζω.!!!!

    Τώρα για σκάνδαλα δεν ξέρω, εύχομαι να μην αποδειχθεί τίποτα.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι είχε λυσσάξει στην κυριολεξία μαζί του ο Καρατζαφέρης και αυτό μου είχε κινήσει ιδιαίτερα την περιέργεια. Κι ακόμα είναι.

    Και αφού έφυγε ο Ρουσόπουλος, άρχισε να χάνεται και το επικοινωνικό παιχνίδι και μετά έφυγε και ο Καραμανλής και τα πράγματα τώρα προχωρούν πολύ γρήγορα.
    Προς το χείριστο…

    Και παρ΄ όλα αυτά ο Καρατζαφέρης ακόμα είναι λυσασμένος και με τον Καραμανλή.
    Για τον καιρό τον λένε, ο Καραμανλής φταίει.
    Και δεν υπάρχει πλέον και κανένας να τους αποστομώσει βρε παιδί μου.

  8. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 29/05/2010 22:44:57

    Με τον προκλητικό επίλογο της δήλωσής του ο κ. Ρουσόπουλος θα εννοεί ότι έχει τις παρακάτω βασικές διαφορές από τον Αντώνη!
    1.Βρέθηκε σε θέση υπευθύνου Τύπου του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης τότε, όχι από καταξιωμένη διαδρομή στο κόμμα της Ν.Δ., αλλά φυτευτός ίσως και από προστάτη. Άλλο είναι να ανεβαίνεις ένα-ένα τα σκαλιά και να προσαρμόζεσαι στο ύψος κι άλλο να βρεθείς ξαφνικά στην κορυφή!
    2.Κατέκτησε υπουργικό θώκο σε δύο διαδοχικές κυβερνήσεις, χωρίς ποτέ να κατέβει και να διεκδικήσει την εκλογή του από τον λαό!
    3.Ενώ κατείχε κυβερνητική θέση είχε αποδεχθεί και αυτός το «νόμιμο ως ηθικό» και η σύζυγός του παρουσίαζε κεντρικό δελτίο ειδήσεων μεγάλου ιδιωτικού καναλιού!
    4.Πρώτα έγινε βουλευτής και υπερυπουργός και μετά έτρεξε να πάρει τους απαραίτητους πανεπιστημιακούς τίτλους, για να έχει και τα τυπικά προσόντα για τη νέα καριέρα του!
    Όταν έχεις απολαύσει τέτοια αξιώματα χωρίς ποτέ να μπεις στον κόπο να τα κατακτήσεις, είναι επόμενο να μην μπορείς να ξεπεζέψεις εύκολα από το καλάμι. Μεθυσμένος ακόμα από τις ανέλπιστες δάφνες του, απαντά με περίσσιο θράσος στον Αντώνη Σαμαρά, χωρίς να υπολογίζει ότι πάσα σύγκριση μαζί του θα τον μικρύνει τόσο πολύ, που κανείς δεν θα τον θυμάται στο μέλλον, όχι μόνον ως πολιτικό αλλά ούτε ως δημοσιογράφο.
    Η σεμνότητα και η ταπεινότητα που ζήτησε μετ’ επιτάσεως ο Καραμανλής από συνεργάτες και στελέχη το 2004, για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι δεν εισακούσθηκε, ούτε και από τους σκανδαλωδώς ευεργετημένους και αλεξιπτωτιστές της πολιτικής!

  9. πολιτης avatar
    πολιτης 29/05/2010 23:47:50

    ''Γιατι προερχεται απο μη δεξιο χωρο το ενα και αυτο δεν το συγχωρουν πολλοι δεξιοι''
    και τι είναι ο δεξιός χώρος η Άρια φυλή ???
    Για τους υπόλοιπους φίλους :
    Λοιπόν ας σοβαρευτούμε παιδιά ξέρουμε όλοι ότι δεν υπάρχει κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο εις βάρος του .Ήθελα να ξέρω όταν αποδειχθεί η αθωότητα του τι θα πείτε μετά από τόσο δηλητήριο που χύνετε εδώ .
    Δεν έχετε καταλάβει ότι πήρε τη κάτω βόλτα η Καραμανλής όταν πέθανε (ή τον πέθαναν ?) Ο Χριστόδουλος πρωτίστως και μετά ενέπλεξαν τον Ρουσόπουλο σε ένα ανύπαρκτο σκάνδαλο. Ήξεραν αυτοί (εντός και εκτός) που πολεμούσαν τον Καραμανλή ότι βγάζοντας από τη μέση τους δύο προαναφερθέντες θα έπεφτε εύκολα μετά . Ο Ρουσόπουλος στήριξε το Αντώνη στις εκλογές ,ελπίζω όταν αποδειχθεί ότι άδικα στοχοποιήθηκε ο Ρουσόπουλος να τον στηρίξει ο Αντώνης και να επανορθώσει , για μενα έκανε λάθος ο Αντώνης, για τον Βουλγαράκη δεν έχω άποψη.

  10. Akis avatar
    Akis 30/05/2010 00:02:56

    Νομίζω ότι ο Ρουσόπουλος ήταν από τους κορυφαίους , πιο έντιμους, ηθικούς και ικανούς υπουργούς της κυβέρνησης Καραμανλή.
    Με αξιόπιστο πολιτικό λόγο, πάντα πολιτισμένος και κύριος με όλους!
    Είναι τεράστιο λάθος του Σαμαρά που του φέρθηκε έτσι.
    Το μέλλον θα το δείξει..

  11. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 30/05/2010 09:02:45

    Βλέπω σύστημα ΠΑΣΟΚ σε πλήρη εξέλιξη εδώ και αρκετά χρόνια. Οι κορυφαίοι και ικανοί απο την Ν.Δ. στοχοποιούνται τις περισσότερες φορές άδικα.Δεν γνωρίζω αν έφταιξε ο Ρουσόπουλος, κάτι τέτοιο ακόμη δεν έχει αποδειχθεί,
    εξυπηρετεί όμως πολλαπλώς το ΠΑΣΟΚ όλος αυτός ο διασυρμός που υπέστη, μαζί και με άλλα κορυφαία στελέχη της παράταξης και της κυβέρνησης της Ν.Δ. Η κυβερνητική προπαγάνδα μας ωθεί να πιστεύσουμε ότι Μαντέλης και Ρουσόπουλος είναι τό ίδιο.Επί πλέον στοχεύει προσωπικά και τον Κ.Καραμανλή.Αμφιβάλλει κανείς ότι μια κόντρα ή πολύ περισσότερο μια εκδίωξη του τελευταίου απο την Ν.Δ., όπως δυστυχώς πολλοί εισηγούνται στον Σαμαρά, θα ήταν καταστροφική για την παράταξη;
    Προσωπικά θεωρώ έπαινο τις κατηγορίες που εκτοξεύονται απο το ΠΑΣΟΚ σε βάρος στελεχών της Ν.Δ. και μάλιστα όταν αυτές δεν συνοδεύονται από αποδείξεις.Το αντίθετο θα μου προκαλούσε ανησυχία.

  12. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 30/05/2010 09:32:14

    Βλέπω σύστημα ΠΑΣΟΚ σε πλήρη εξέλιξη εδώ και αρκετά χρόνια. Οι κορυφαίοι και ικανοί απο την Ν.Δ. στοχοποιούνται τις περισσότερες φορές άδικα.Δεν γνωρίζω αν έφταιξε ο Ρουσόπουλος, κάτι τέτοιο ακόμη δεν έχει αποδειχθεί,
    εξυπηρετεί όμως πολλαπλώς το ΠΑΣΟΚ όλος αυτός ο διασυρμός που υπέστη, μαζί και με άλλα κορυφαία στελέχη της παράταξης και της κυβέρνησης της Ν.Δ. Η κυβερνητική προπαγάνδα μας ωθεί να πιστεύσουμε ότι Μαντέλης και Ρουσόπουλος είναι τό ίδιο.Επί πλέον στοχεύει προσωπικά και τον Κ.Καραμανλή.Αμφιβάλλει κανείς ότι μια κόντρα ή πολύ περισσότερο μια εκδίωξη του τελευταίου απο την Ν.Δ., όπως δυστυχώς πολλοί εισηγούνται στον Σαμαρά, θα ήταν καταστροφική για την παράταξη;
    Προσωπικά θεωρώ έπαινο τις κατηγορίες που εκτοξεύονται απο το ΠΑΣΟΚ σε βάρος στελεχών της Ν.Δ. και μάλιστα όταν αυτές δεν συνοδεύονται από αποδείξεις.Το αντίθετο θα μου προκαλούσε ανησυχία.

  13. Γιαννης avatar
    Γιαννης 30/05/2010 10:07:09

    Συμφωνω με τα περισοτερα σχολια,ηταν μακραν ο καλυτερος εκπροσωπος της παραταξης(ιστορικα),ειχε λεφτα και πριν μπει στην πολιτικη(αποδεδειγμενα),η ζηλια και ο φθονος των πρωην συναδελφων του φαινεται,το παιχνιδι που παιζοταν με τον >Κοντομηνα(πολλα αρθρα επι αυτου) τελικα ειχε κοστος,οταν αρχισαν να τον χτυπουν αρχισε και η πτωση της ΝΔ,τωρα ολα τα ΜΜΕ λενε οτι δεν πηρε λεφτα ή δεν εμπλεκεται στην υποθεση Βατοπεδιου(τοτε γιατι τον κατηγορουσαν ολο αυτο το διαστημα),η εκδικηση ειναι ενα πιατο που σερβιρεται κρυο στο τελος,το ωεμα εχει κοντα ποδαρια.Προφανως Αδεξιε ο ΚΚ ηταν στην γυαλα και στο Βουκουρεστι και στο σχεδιο Αναν και στους αγωγους και στα λιμανια.Η συνενοηση-συμψηφισμος κατω απο το τραπεζι με την πρασινη λαιλαπα δεν μας βγηκε ποτε σε καλο και σαν παραταξη και σαν χωρα.

    ΕΟΚ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΑΝΑΝ-ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ-ΡΩΣΙΑ-ΚΙΝΑ

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/05/2010 10:48:18

    Για να φυγει το δεος και να αποκτησει η παραταξη οντοτητα χρειαζεται ιδεολογικη και ιστορικη αδιαλλαξια.Οχι μεσαιος χωρος,οχι πολιτικος πολιτισμος,οχι ληθη εστω και αν αυτο σημαινει λιγοτερους ψηφους.
    ΟΛες οι μεγαλες ιδεες της αριστερας αποδειχθηκαν για τα μπαζα.Ο κομμουνισμος κατεληξε σε γκαγκσtερισμο και ο τριτος δρομος προς το σοσιαλισμο του ΠΑΣΟΚ στο ΔΝΤ.
    Προς τι λοιπον το δεος;Στο συνεδριο πρεπει να διακηρυχθει πανηγυρικα οτι η παραταξη ειχε δικιο και στον εμφυλιο πολεμο και στη μεταπολεμικη περιοδο οταν πετυχε την αναπτυξη της Ελλαδος και μεταπολιτευτικα οταν η απωλεια της εξουσιας απο το ΠΑΣΟΚ οδηγησε στη παρακμη της Ελλαδος.
    Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ.
    Μιληστε ανοιχτα,κανενα δεος απεναντι στους απατεωνες του ΠΑΣΟΚ και τους τρια πουλακια καθονται αριστερους.

  15. tsilivithras avatar
    tsilivithras 30/05/2010 13:37:20

    Ε όχι ρε παιδιά…έλεος δλδ…Βουλγαράκης και Ρουσόπουλος ήταν χαρακτηριστικά παραδείγματα αλαζονικής νεοπλουτίστικης συμπεριφοράς. Δύο από τους πλέον αχώνευτους και αντιπαθητικούς ανθρώπους που προκαλούσαν κατ' εξακολούθησιν αρνητικά συναισθήματα στο σύνολο των Ελλήνων και ιδιαίτερα στους φίλους της δεξιάς παράταξης.
    Τι να ξεχάσεις;;;
    Τη φωτογραφία του Ρουσόπουλου με τον αστυνομικό να του κρατάει την ομπρέλα;;
    Τις ασφαλτοστρώσεις και τα πάρκα δίπλα στην βίλλα;;
    Τις επαφές και τις προσωπικές σχέσεις με αντιπροσώπους οπλικών συστημάτων;;
    Την θέση και τις αποδοχές της γυναίκας του;;
    Την αλαζονική επιμονή να μας πείσουν με την γυναίκα του ότι είμαστε ηλίθιοι και ότι δεν υπάρχει ασυμβίβαστο;;
    Το ύφος "eeee...what's up doc?" του Βουλγαράκη στο πάνελ που «εξηγούσαν» τα περί υποκλοπών;;;
    Το γηπεδικό ύφος του Βουλγαράκη σε εκείνη την μάζωξη των φοιτητών και τη καφρίλα του «γ@μησε τον π**στη τον γιωργάκη…»;;;
    Τις βίλλες;;;Τα κότερα;;;Τις φώτο στο facebook;;;Τις offshore;;Το ηθικό και νόμιμο;;
    Τι από όλα αυτά;;;;…

    «Τζάμπα μάγκες» λέμε εδώ πέρα στις δυτικές συνοικίες…

    Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του και φυσικά υπάρχει χρεία τεκμηρίων και αποδείξεων όταν πρόκειται για κατηγορίες περί διαπλοκής και δημοσίου χρήματος.
    Αλλά ο κόσμος κρίνει εκ συνειδήσεως…σκασμένοι είναι όλοι και περιμένουν να δουν φως.
    Αν έφτασαν γερόντια να την πέφτουν σε Πορσάκηδες φανταστείτε τι γίνεται μέσα στο μυαλό νέων, δημιουργικών ανθρώπων με αξίες και ιδανικά.

    Εδώ στο antinews γράφετε και διαβάζουμε περί τέλους της μεταπολίτευσης και την ανάγκη για ελπίδα και να ανασάνει η πατρίδα και να γραφτούν σελίδες αντάξιες της ιστορίας που κουβαλάμε στην πλάτη μας…
    Πως διάολο θα γίνει αυτό αν συγχωρούμε αλαζονικές συμπεριφορές;;;;
    Υπάρχει κόσμος έτοιμος να πάρει αποφάσεις ζωής για το αν θα ξενιτευθεί ή όχι και όλα εξαρτώνται από τις πολιτικές εξελίξεις τους επόμενους μήνες…
    Υπάρχει κόσμος πολύς που ουδεμία σχέση έχει με κόμματα και βλέπει στον Αντώνη Σαμαρά μια τελευταία ελπίδα για αυτόν τον τόπο…
    Υπάρχει κόσμος που "πατάει στο ζουγκί"…που περιμένει και παίρνει ανάσες έστω κι από κινήσεις «επιδερμικές»…

    Όσο κι αν καταλαβαίνουμε την στάση του Κ.Κ. και εξηγούμε συμπεριφορές ο περισσότερος κόσμος έξω, παρά τον γκρεμό στον οποίο μας οδηγεί προσχεδιασμένα ο Jeffry, ακόμα κατηγορεί τον Κ.Κ. και συμπεριφορές τύπου Βουλγαράκη και Ρουσόπουλου.
    Πως θα τους πείσεις αυτούς όταν θα έρθει (σύντομα ελπίζω) η ώρα των αποφάσεων;;
    Λέγοντάς τους ότι ο Ρουσόπουλος τελικά αποδείχθηκε αθώος και ότι ο φουκαράς δεν ήξερε τίποτα για όλα αυτά που τον κατηγόρησαν;;;

    Πλούσιοι έγιναν όλοι από την πολιτική, τα πεθεριλίκια και την μπίζνα…

    Κανέις δεν είπε ότι αυτοί και μόνο αυτοί έκαναν ζημιά στον τόπο…αλλά όχι και να τους βγάλουμε λάδι…!!!!

    Έλεος πια…

  16. κοινή λογική avatar
    κοινή λογική 30/05/2010 13:50:40

    μία ελάχιστη σημείωση μόνον, δεν φταίει ο Ρουσόπουλος και το "περιβάλλον" Καραμανλή για τα εγκληματικά λάθη που ο τεμπέλης και ανεπάγγελτος πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ έκανε σε βάρος της χώρα. Ο Καραμανλής επέλεξε το Ρουσόπουλο και το περιβάλλον του, κι αυτός όφειλε να το γνωρίζει και να το παρακολουθεί. Φτάνει πια με την αγιοποίηση και τη θυματοποίηση (sic) του Καραμανλή. Αυτός ήταν ο καπετάνιος, αυτός επέλεξε μηχανικούς και μούτσους, κι αυτός ΜΟΝΟΝ έχει την ευθύνη για τις επιλογές και κυρίως τις μη-επιλογές που έκανε. Δεν μπορεί μονίμως να φταίνε κάποιοι άλλοι σε αυτή τη χώρα.

  17. πολιτης avatar
    πολιτης 30/05/2010 22:42:39

    Όλοι εσείς φίλοι που κατηγορείτε Καραμανλή και Ρουσόπουλο δείχνετε να έχετε αρνητική εικόνα για αυτούς την οποία σας την έδωσαν τα ΜΜΕ και το σύστημα ΠΑΣΟΚ έχετε ξεχάσει τη δύναμη και τη τέχνη της προπαγάνδας και της προβοκάτσιας που κατέχουν . Αυτοί που υποστηρίζουν το σύστημα ΠΑΣΟΚ εντός και εκτός Ελλάδος(που ήθελαν να φάνε τον Καραμανλή για τα όχι και τις συμφωνίες ...) με τα γνωστά πράσινα ΜΜΕ όταν είδαν τον Καραμανλή να κερδίζει τις εκλογές το 2007 μετά τις φωτιές είμαι σίγουρος ότι δεν το περίμεναν με τίποτε ,για αυτό αποφάσισαν να τον εξολοθρεύσουν μαζί με τον Ρουσόπουλο ( και όλη τη ΝΔ ?) ώστε να μην υπάρξει πιθανότητα επιστροφής τους .Επίσης πιστεύω ότι οι πολέμιοι του ΚΚ ήθελαν να πληγώσουν την Εκκλησία και την αξιοπιστία της ώστε να μην μπορέσει να ξαναυπάρξει ένας Χριστόδουλος που θα είχε επιρροή στον κόσμο ,θυμάστε ασφαλώς τον πόλεμο που του έκαναν ακόμα και όταν ήταν άρρωστος .

  18. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 30/05/2010 23:13:40

    Απέτρεψαν με κάθε τρόπο την εδραίωση της πολιτικής ηγεμονίας του Κ.Καραμανλή, επειδή, αν το πετύχαινε, θα τους έστελνε για τσάι.
    Τον πολέμησαν λυσσαλέα και το κάνουν ακόμη, χωρίς καμιάν αιδώ,
    ακυρώνοντάς τον προκαταβολικά, φοβούμενοι τα ζοφερά μελλούμενα.
    Λάθη έκανε και τα έχουν αναλύσει άλλοι και πολύ καλύτερα.Αλλά σε
    καμία περίπτωση, δεν πρόκειται να τον συγκρίνουμε με τους ό,τι να'ναι
    κι από τους δικούς κι από τους πολιτικούς του αντιπάλους.

    • Σπάρτακος avatar
      Σπάρτακος @ καθρέφτης 30/05/2010 23:19:16

      Σ Ω Σ Τ Ο Σ !!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.