#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/01/2011 10:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φράχτης για τις ...αντιδράσεις της κοινωνίας



Επανερχόμαστε στο θέμα του περιβόητου πλέον φράχτη του κ. Παπουτσή διότι ο υπουργός ξαναβγήκε παγανιά στα κανάλια για να δικαιολογήσει την αδυναμία της κυβέρνησης να προχωρήσει σε ολοκληρωμένη πολιτική, 15 μήνες τις περιβόητες εξαγγελίες για νέα μεταναστευτική πολιτική. Τι είπε ο κ. Παπουτσής; Ότι θα φέρει νομοσχέδιο που θα ρυθμίζει θέματα για το άσυλο, για τα Κέντρα Υποδοχής ενώ θα δίνεται η δυνατότητα εθελοντικής αποχώρησης από τη χώρα όσων μεταναστών θέλουν αλλά δε μπορούν να φύγουν. Είπε ότι ντρέπεται γιατί είναι έτσι η Ελλάδα και ότι το τείχος του Βερολίνου που χτίζει στον Εβρο είναι ένα αποτρεπτικό μέτρο.

Πέραν του γεγονότος ότι τα τείχη έχουν πέσει σε όλες τις ελεύθερες χώρες για ανθρωπιστικούς και δημοκρατικούς λόγους υπάρχει και το θέμα της χρησιμότητας και αποτελεσματικότητας του μέτρου. Διότι ο υπουργός δεν ακούει όλους εκείνους που του φωνάζουν ότι ο φράχτης θα είναι μια ακόμη τρύπα στο νερό. Οπως έλεγαν παράγοντες στον Εβρο, το μόνο που θα κάνει είναι να μεταφέρεις τους δουλέμπορους από τα χερσαία στα υδάτινα σύνορα της χώρας. Πάλι θα έρχονται ορδές μεταναστών και πάλι η κυβέρνηση θα είναι έκθετη τόσο απέναντι στην ευρωπαϊκή ένωση όσο και απέναντι στην ελληνική κοινωνία καθώς θα αποδειχθεί μια ακόμη φορά κατώτερη των περιστάσεων.

Αντί να προχωρήσει σε ολοκληρωμένη πολιτική ακούγοντας όλους όσοι έχουν γνώση και άποψη για το θέμα, αρέσκεται σε επικοινωνιακά παιχνίδια προκειμένου να στρέψει την προσοχή από τα πραγματικά προβλήματα.

Διότι ο φράχτης αυτός περισσότερο γίνεται για να... εμποδίσει τις αντιδράσεις της κοινωνίας για την οικονομική κρίση παρά για τους μετανάστες. Επιλέγεται δηλαδή ένα καυτό κοινωνικό πρόβλημα προκειμένου να αποπροσανατολιστεί ο πολίτης από το καθημερινό ζήτημα που το καίει όσο τίποτε άλλο. Την ανέχεια, τη φτώχεια, την ανεργία και την έλλειψη προσανατολισμού και οράματος αυτής της κοινωνίας.

Τι να τα κάνουμε τα τείχη και τους φράχτες όταν ο πραγματικός φράχτης θα είναι αυτός που θα χωρίζει τους εκατομμύρια φτωχούς και νεόπτωχους με τους ελάχιστους πλούσιους;

Γι' αυτό και το μέτρο του κ. Παπουτσή θα πάει... άπατο. Διότι γίνεται χωρίς σχεδιασμό μέσα στον πυρετό της οικονομικής κατάρρευσης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/01/2011 10:15:55

    Σαμινα στον ποταμο Εβρο.. Τιτανικος.

    ΠΠ

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/01/2011 10:23:55

    Φραχτης στον εγκεφαλο.
    Ο Αριστοτελης, ο Πλατωνας και ο Σωκρατης ηταν αγραμματοι, γυφτοι. Ο Μεγας Αλεξανδρος, ο Λεωνιδας, ο Θεμιστοκλης εντελως αντιπαραγωγικοι..
    Οι μαθητες του Σωκρατη κοπριτες.
    Ο Ομηρος στουρναρι και χαραμοφαης.
    Η Ιφιγενεια καλη κοπελα, αλλα νευρικια.
    Ο Περικλης ηταν ενας παλιος Καμινης, τι τα θες …

    Κανω μια ερευνα και η ερωτηση ειναι :
    Ποσο Παγκαλος εισαι ?

    ΠΠ

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/01/2011 10:28:36

    Ο Φραχτης μπαινει και για να μην βγαινει κανεις...
    Τα προβατα, τα γουρουνια, τα γελαδια, τα αλογα, οι κοτες...
    Μονο οι γατες χωρανε να βγαινουν απο παντου.

    ΠΠ

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/01/2011 10:41:43

    Το δημοσίευμα αναπαράγει τις γνωστές αριστερίστικες θέσεις.
    1. Φράχτη έχει βάλει και η Ισπανία στα σύνορά της με το Μαρόκο. Δεν είναι δημοκρατική χώρα, σωστά; (για την Ισπανία λέμε, μπορεί το Μαρόκο κατά την άποψη των αριστερών να είναι δημοκρατικό. Εν πάση περιπτώσει υποθέτω ότι ο απόλυτος μονάρχης βασιλιάς Χασάν είναι λιγότερο αυταρχικός από τον Στάλιν...). Φράχτη έβαλαν και οι ΗΠΑ στα σύνορα με το Μεξικό. Αλλά η Ελλάδα είναι πιο "δημοκρατικιά" από τις ΗΠΑ, αυτό το έχουμε πλέον εμπεδώσει μετά από τόσες δεκαετίες αριστεροκρατίας στη Σοβιετική Δημοκρατία του Ελλαδιστάν.
    2. Ο φράχτης θα χωρίζει φτωχούς από πλούσιους. Θα γελάσω. Αν μπορεί κάποιος να μου βρει τρόπο η Ελλάδα να ζήσει τα 180 εκατομμύρια του Πακιστάν και τα 140 ή παραπάνω του Μπαγκλαντές, χώρια Αφγανιστάν και Σομαλίες και Μαρόκο, χωρίς οι φτωχοί της Ελλάδας να γίνουν φτωχότεροι από τους φτωχούς του Μπαγκλαντές, να το συζητήσουμε.
    Διαφορετικά, προτείνω κάτι άλλο, που το έχω ξαναπροτείνει εδώ: Ο κάθε ψυχοπονιάρης αριστερούλης να πάρει και από 10 "αναξιοπαθούντες" Μαροκινομπαγκλαντοπακιστανο-τέτοιους σπίτι του, με τη γυναίκα του και τα παιδιά του μέσα (και με τα ασημικά στη βιτρίνα). Και όποιος αντέξει...

    By the way, χτες ο Πακιστανός κυβερνήτης της επαρχίας Πεντζάμπ (Πενταποταμίας), μιας από τις μεγαλύτερες της χώρας, δολοφονήθηκε από τον φρουρό του επειδή είχε ταχθεί κατά του νόμου κατά της βλασφημίας!
    Αυτά για να δουμε (όχι οι αριστερούληδες, αυτοί είναι αόμματοι και κωφοί) τι πολιτικό και πνευματικό πολιτισμό κουβαλάνε οι "αναξιοπαθούντες" τυχοδιώκτες (alias "πρόσφυγες") που μας προμηθεύει με το αζημίωτο και αφειδώς η "φίλη" Τουρκία.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 05/01/2011 10:42:36

      Και για να συμπληρώσω κάτι: Το μέτρο για τον φράχτη είναι μέτρο πατριωτικό και όποιο μέτρο πατριωτικό παίρνει η οποιαδήποτε κυβέρνηση, είτε δεξιά είτε αριστερή είτε πασοκική, το επικροτώ.

  5. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 05/01/2011 10:50:25

    Καλά τα λές Φάκτορα αλλά παραβλέπεις πολύ βασικά θέματα
    1. φράκτης λέγεται το συρματόπλεγμα που βάζουν οι μπαρμπάδες στα χωριά για να μην μπαίνουν τα γίδια του γείτονα στο χωράφι τους και τους τρώνε τα μαρούλια, όχι η μπετόν αρμέ κατασκευή 7 μέτρων ύψος και 12.5 χλμ μήκος
    2. ποιος νταβατζής, συγνώμη μπετατζής θα αναλάβει την ειδικών προδιαγραφών κατασκευή αυτή?
    3. πόσο θα στοιχίσει? να θυμίσω ότι αντίστοιχες κατασκευές στις ΗΠΑ στοιχίζουν κατ'ελάχιστον 20 εκ δολάρια
    4. ποιος θα χρηματοδοτήσει, αφού η ΕΕ αντιτίθεται καθότι καλύπτεται από τη Frontex?
    5. είναι καταγεγραμμάνο και τεκμηριωμένο ότι ο μεγάλος όγκος λαθρομεταναστών μπαίνει κολυμπώντας και όχι περπατώντας. Άρα τι ακριβώς θα περιορίσουν τα 12.5 χλμ?
    6. αυτά τα 12. 5 χλμ μήκος πώς καθορίστηκαν? οι φωστήρες που το σκέφτηκαν δεν σκέφτηκαν ότι οι λαθρομετανάστες θα πάνε να περάσουν στο 13ο χλμ ? ή μήπως ετοιμάζονται να χρυσώσουν την πάρτη τους και τους νταβατζήδες με μελλοντική κατασκευή μέχρι το Ιόνιο-την Αλβανία?

    Μην τρώτε κουτόχορτο, αρπαχτή είναι και μάλιστα χοντρή του Παπουτσή και της παρέας του, για την τεκμηρίωση της οποίας θα βγάλουν και δημοσκόπηση σύμφωνα με την οποία το 75% των Ελλήνων συμφωνεί....
    Η ΝΔ θα μπορούσε να ξυπνήσει και να θέσει τα παραπάνω ερωτήματα. Αν πάρουμε λογικές απαντήσεις, να στηρίξουμε. Αλλά επειδή ούτε η ΝΔ θα ξυπνήσει, ούτε απαντήσεις στα παραπάνω θα πάρουμε, τουλάχιστον ας κρατήσουμε στο μυαλό μας ότι το ΔΝΤ έχει έρθει για όλους πλην των κυβερνώντων, και ότι τα δήθεν πατριωτικά του πΑΣΟΚ & του Παπουτσή είναι για τη μάσα τους.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/01/2011 10:54:59

    Όταν στην Αθήνα ξεσπάσουν οι συγκρούσεις μεταξύ λαθρομεταναστών όπως στην Πάτρα ο μετανάστης εξ Εσπερίας πολιτικός θα βρει το δάσκαλό του.
    Είναι θέμα χρόνου. Ο Ομπάμα, από τον οποίο κοπιάρει τη γραμμή, ήδη ανησυχεί για τις επιθέσεις εναντίον Χριστιανικών εκκλησιών στην Αίγυπτο.

    Αν έχει απομείνει μυαλό σε κάποιον από αυτό το κόμμα και όποιος σε αυτό το κόμμα έχει ακόμα ψήγματα εθνικής και Ελληνικής συνείδησης, ας κοιτάξει να φρονημέψει τους υπόλοιπους να ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ ως πρώτο βήμα η ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ πλατειών που προγραμματίζουν για προσευχή.

    ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.

    Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΡΟΠΥΛΑΙΩΝ ΗΤΑΝ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΞΕΝΗΣ ΕΘΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
    Κανένα τζαμί μορφής τεμένους. Νεκροταφείο ασφαλώς να γίνει για τους ανθρώπους σε περιοχή έξω από την περιφέρεια της Αττικής, και ας ανακαινίσουν τα διαμερίσματα-τζαμιά για να προσεύχονται.
    ΤΑ 100 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ, ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΟΠΗΚΑΝ.
    _________________________________________________________
    Σημερινό άρθρο από τα Νέα. Χαρακτηρισμοί του αρθρογράφου όπως ΛΟΥΜΠΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΕΠΑΙΤΕΣ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Μπα, το πρόσεξε? Και πως τον άφησαν να τα γράψει?

    ΘΑ ΕΙΝΑΙ η λαθροµετανάστευση η επόµενη ατζέντα της ελληνικής πολιτικής; Κρίνοντας από όσα συµβαίνουν τις τελευταίες ηµέρες, η απάντηση δεν µπορεί παρά να είναι θετική. ΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ απλά: εδώ και µερικά χρόνια η Αθήνα είναι πλέον η τελευταία – προς ∆υσµάς – πρωτεύουσα της ...
    Ευρασίας. ∆εν χρειάζεται να γνωρίζει κανείς τη στατιστική που λέει ότι τριακόσιοι πενήντα λαθροµετανάστες προστίθενται στον πληθυσµό της χώρας µας κάθε µέρα. Η πραγµατικότητα είναι ορατή διά γυµνού οφθαλµού. ∆εν είναι µόνο το ιστορικό κέντρο της Αθήνας που αποτελεί αποθήκη ψυχών. Το φαινόµενο σιγά σιγά επεκτείνεται.

    ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ κύµα µετανάστευσης – κυρίως µέσω Τουρκίας – µας φέρνει ΛΟΥΜΠΕΝ πρόσφυγες από την Ανατολή. Πολιτισµικά, µορφωτικά και οικονοµικά η αφοµοίωσή τους είναι δύσκολη ώς αδύνατη, ακόµη κι αν υποθέταµε ότι η χώρα µας δεν είχε µπει σε ύφεση. Ολοι αυτοί κινούνται λοιπόν µεταξύ επαιτείας, εξαθλίωσης και ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑΣ. Ασφαλώς, η εγκληµατικότητα δεν είναι αποτέλεσµα µόνο της λαθροµετανάστευσης. Σίγουρα όµως ενισχύεται από το ρεύµα των παρανόµως εισερχοµένων στη χώρα µας.

    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ µια κατάσταση που υπερβαίνει τις ανθρωπιστικές προσεγγίσεις, τις επιχειρησιακές δυνατότητες της Πολιτείας, αλλά και τις παραδοσιακές ανοχές της ελληνικής κοινωνίας. Το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου είχε επιδείξει ιδιαίτερη – ας µην πούµε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ – ευαισθησία στο θέµα των µεταναστών. Είναι όµως σηµείο των καιρών ότι ξεκίνησε το 2010 µε έναν τολµηρό και δίκαιο νόµο που παρέχει ιθαγένεια σε παιδιά νόµιµων µεταναστών τα οποία γεννήθηκαν ή πήγαν σχολείο στην Ελλάδα, αλλά τελειώνει τη χρονιά προετοιµάζοντας την οικοδόµηση ενός φράχτη στα χερσαία σύνορα µε την Τουρκία.

    Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Προστασίας του Πολίτη πήρε το θέµα επάνω του. Φυσικά, υπάρχουν αντιδράσεις. Πρώτα, από δεξιά. Η Ν.∆., που θα ήθελε να εκµεταλλευθεί η ίδια πολιτικά το θέµα εν ευθέτω χρόνω, σπεύδει να καταγγείλει την πρωτοβουλία της κυβέρνησης ως ανεπαρκή. Τα κόµµατα της Αριστεράς πάλι καταγγέλλουν ως ρατσιστική την πολιτική των συρµατοπλεγµάτων.

    ∆ΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΠΡΩΤΗ: η ελληνική πολιτική δεν έχει την τόλµη της συναίνεσης. Κάθε φορά που βρίσκεται µπροστά σε µια δυσκολία αφήνει την εκάστοτε κυβέρνηση να την αντιµετωπίσει και σπεύδει να την καταγγείλει. Η χώρα όµως – αρχής γενοµένης από την οικονοµία – βρίσκεται µπροστά σε καταστάσεις που απαιτούν ενότητα, αλληλεγγύη και θυσίες. ∆εν θα µπορέσει να τις ξεπεράσει µε πολιτικές φόβου, µίσους και διχασµού. ∆ΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ∆ΕΥΤΕΡΗ: χώρες που τα χερσαία σύνορά τους τις καθιστούν ευάλωτες σε παράνοµα µεταναστευτικά ρεύµατα δεν έχουν πολλές λύσεις. Φράχτες δεν έχουν και οι ΗΠΑ στη µεθόριο µε το Μεξικό; Από την άποψη αυτή, τα ξινά σχόλια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προκαλούν απορία. Υπάρχει άλλος τρόπος να ελεγχθεί η κατάσταση; Ή ΜΗΠΩΣ Η ΕΥΡΩΠΗ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ;

    ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ το «Τείχος του Εβρου» έρχεται κι αυτό – όπως και το Μνηµόνιο – να µας χωρίσει από την Ελλάδα όπως την ξέραµε.
    Του ∆ηµήτρη Μητρόπουλου ... Νέα

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλλενάκι 05/01/2011 11:39:25

      Το άρθρο του Δημήτρη Μητρόπουλου - με το οποίο συμφωνώ - θα μπορούσε να το είχε γράψει ένας δεξιός.
      Αποδεικνύει ότι ο Αλσαλεχισμός (= όλοι οι μετανάστες είναι φίλοι μας και όσο πιο σκούροι και μουσουλμάνοι τόσο πιο φίλοι) δεν έχει πλέον πέραση ούτε στο ΠΑΣΟΚ που τον προώθησε. Και δεν έχει πέραση επειδή "φιλέσπλαχνες"(με το αζημίωτο) "αντιρατσίστριες" δεν φέρνουν ψηφαλάκια, αφού ακριβώς αυτό που προπαγανδίζουν είναι απεχθές στην κοινωνία, ανεξάρτητα από πολιτικές προτιμήσεις (εξαιρούνται Συριζαίοι, Ανταρσύες και λοιπά γκρουπούσκουλα μειωμένου καταλογισμού).
      Βέβαια, όταν οι δεξιοί μιλούσαμε εδώ και καιρό για λούμπεν στοιχεία και επαγγελματίες επαίτες και ληστές, ήμασταν "πολιτικώς μη ορθοί" και ξενόφοβοι και φασίστες. Ακόμα θυμάμαι το πρωτοσέλιδο των "Νέων" επί κυβέρνησης ΝΔ όταν θρηνούσε που η αστυνομία δεν θα αφήνει "μετανάστες"(=λαθρομετανάστες πλανόδιους) να πουλάνε "εμπορεύματα" (βλ. λινάτσες απλωμένες) στην ανακαινισμένη πλατεία στο Μοναστηράκι!!!
      Τώρα ανακάλυψαν ότι το να "πλένεις" ετσιθελικά τζάμια στα φανάρια δεν σε κάνει επαγγελματία καθαριστή αλλά επαγγελματία ζήτουλα στην υπηρεσία μαφίας.
      Δεν πειράζει, δικαιούνται και οι πρασινοροζ αριστερούληδες εμπλουτισμού γνώσεων...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΒΙΣ 05/01/2011 11:44:21

        Έτσι!

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ ΒΙΣ 05/01/2011 12:14:33

        Πολλά like:-)

      • Άναυδος avatar
        Άναυδος @ ΒΙΣ 05/01/2011 22:08:00

        Ακριβώς!
        Αλλά βλέπεις, τότε που γράφονταν αυτά, αυτά ζήταγαν για να πληρωθεί ο δημισιογραφίσκος από το payroll.
        Και είχαμε φάει στη μάπα ότι μπορείς να φανταστείς σαν "διαμόρφωση κοινής γνώμης".

  7. κοπριτης avatar
    κοπριτης 05/01/2011 11:05:11

    Τρίχες θα μπαίνουν απο παρα δίπλα. Επικοινωνιακό τερτίπι του ΠΑΣΟΚ είναι όπως το ευρωομόλογο

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ κοπριτης 05/01/2011 11:17:31

      Είναι και επικοινωνιακό τερτίπι και δεν προβλέπω να αντέξει πολύ στην πίεση των αριστερών κομμάτων, ούτε σε νομοθετικό, ούτε σε πολιτικό επίπεδο...
      Ήδη χθες ο υπουργός εμφανίστηκε να υποχωρεί συναισθηματικά.
      Θα το δεχόμουν αν είχε εξίσου ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ δηλώσει ότι συμμερίζεται και θα αποζημιώσει/συνδράμει Ελληνικές οικογένειες Αμάχων, που δε φταίνε σε τίποτα και έχουν θύματα νεκρούς φονευθέντες/γυναίκες βιασθέντες από λαθρομετανάστες. Αν είχε δηλώσει τον ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟ του για τους Αφρικανούς που έγδαραν το σκαλπ ενός ομοεθνή τους.
      Άλλωστε και το σώμα του οποίου προίσταται έχει ανθρώπινες απώλειες ...

      Ας είναι όμως. Η ΝΔ επιβάλλεται να ανεβάσει κάθετα τους τόνους στο ζήτημα για να πιέσει.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ αλλενάκι 05/01/2011 12:22:45

        Δυστυχως δεν ειναι ετσι.Και το αρθρο εδω οσο και οι αντιδρασεις δειχνουν οτι ενω το μετρο καταγγελλεται και σωστα ως αναποτελεσματικο δεν γινεται εκκληση υπερ μεγαλυτερου φραχτη και σκληροτερων μετρων αλλα υπαρχει μια θολουρα.
        Η αληθεια ειναι οτι η ΝΔ με τα αντιμνημονιακα δεν θελει να τα χαλασει με την αριστερα και αποφευγει να σηκωσει το ζητημα οπως θα επρεπε και απο τη σκοπια που θα επρεπε.
        Ισως να υποψιαζονται οτι και ειναι ενα τρυκ του Παπουτση για να ξαναπαρει το ΠΑΣΟΚ τη θεση του στο πολιτικο κεντρο που το βολευει με τη δεξια και την αριστερα να πιεζουν σε αντιθετες κατευθυνσεις.Ομως η θεση αυτη ειναι πραγματικη στο συγκεκριμενο ζητημα της μεταναστευσης και δεν μπορει να υπαρξει κανενα αντιπασοκ μετωπο αφου ΝΔ και αριστερα ειναι αντιδιαμετρικες (κατα τη γνωμη μου ουτε στα μνημονιακα μπορει να υπαρξει αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα).
        Ας αφησουν λοιπον τους ελιγμους και ας ζητησουν αμεσα απελασεις και μεγαλυτερο φραχτη.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ ψυχραιμια 05/01/2011 12:49:27

          Το μέτρο είναι ημίμετρο, τι να κάνουν 12,5 χλμ. σε συνοριογραμμή 125 χλμ.
          Κλίνω και εγώ στην άποψη ότι είναι και επικοινωνιακή φωτοβολίδα
          Η ΝΔ όμως πάλι πελαγοδρομεί και δεν είναι ικανή να παρουσιάσει
          μια σθεναρή δεσμίδα μέτρων, αρχίζοντας από τις άμεσες κινήσεις που πρέπει να γίνουν.

          Το Πασοκ θα συντηρήσει τη φραχτολογία και θα καρπωθεί.
          Άλλωστε στο θέμα αυτό συμβουλεύεται από καλό σύμβουλο από δεξιά, από το ΛΑΟΣ.

  8. enianos avatar
    enianos 05/01/2011 11:14:22

    Με τον ρυθμό που έχουν τα δημόσια έργα, θα τους πάρει μια πενταετία να τον φτιάξουν, και άλλα πέντε να γίνει η παραλαβή , έτσι για δέκα χρόνια θα έχουν λόγο να κρύβουν επικοινωνιακά την αδιαφορία τους και την απραξία τους στον εποικισμό της πατρίδας μας .Οι καραβανάδες δεν έχουν τίποτα να πουν ? Αν ο Έβρος και τα θαλάσσια συνορά μας τους πέφτουν κομμάτι μακριά για να τα προστατέψουν ,μπορούν να μας κάνουν την χάρη να παραιτηθούν έγκαιρα, ώστε να αναλάβουν οι ικανοί ?

    • Άναυδος avatar
      Άναυδος @ enianos 05/01/2011 22:13:41

      Να αρωτήξω κάτι να 'ούμε;
      Εγώ που δεν έχω το μυαλό ενός συμβούλου, απαυτούς εκεί πάνω.

      Άμα απο βραδύς πάνε τους μετανάστες και τους παρατάνε, οι απέναντι, στη βάση του φράχτη/τοίχου/μάντρας, οι δικοί μας το πρωί τι θα τους κάνουν;
      Θα τους αφήνουν εκεί μέχρι να ψοφήσουν, ή θα τους πετάνε καζανιές καυτό λάδι από πάνω;

  9. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 05/01/2011 11:55:49

    Και τί να κάνουν;Να βγάλουν περίπολα & να πυροβολούν τους λαθραίους;Δεν είναι αυτή η δουλειά τους.
    Όσον αφορά την Frontex,αποστολή της είναι να παραμένουν οι λαθραίοι στην χωματερή της Ε.Ε.Όταν τους συλλαμβάνουν,τους δακτυλοσκοπούν & τους φωτογραφίζουνΕάν κάποιοι απ' αυτούς διαφύγουν & συλληφθούν σε χώρα της Ε.Ε ,επαναπροωθούνται στη Χώρα μας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλλήθωρος 05/01/2011 12:00:28

      Mόνο η "Καθημερινή" του Αλαφούζου πανηγύριζε για την Frontex. Και μετά βγήκαν οι Γερμανοί που συμμετέχουν στη Frontex να μας πουν ότι είναι απαράδεκτες οι συνθήκες κράτησης (για 2 μέρες!!!) των λάθρο και ότι ο στρατός μας τόλμησε (!) και έριξε προειδοποιητικά πυρά για να απωθήσει τους ισλαμιστές εισβολείς-ψευδοπρόσφυγες.

    • enianos avatar
      enianos @ αλλήθωρος 05/01/2011 17:27:24

      Τι να κάνουν ? Να τηρήσουν τον όρκο τους προς την Πατρίδα !

  10. zackii avatar
    zackii 05/01/2011 12:02:03

    Θυμάστε τι σας έλεγα? Σήμερα η Ελευθεροτυπία γράφει ότι θα στοιχίσει 250.000.000 . Δηλαδή η μίζα είναι περίπου 25.000.000.

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 05/01/2011 13:05:06

    Αποκάλυψη: Aπό τη μιά φτιάχνει τείχος, αλλά από την άλλη οι Μ.Κ.Ο. θα χορηγούν ΑΣΥΛΟ στους λαθρομετανάστες!!! Πιάστ’αυγό.. και κούρεφτο...

    Επί της… υποδοχής των λαθρομεταναστών τίθενται και οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, αποκτώντας... πρωτόγνωρη συναρμοδιότητα με τους υπαλλήλους του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και τα Σώματα Ασφαλείας.

    Όπως αποκαλύπτει το περιοδικό «Επίκαιρα» που κυκλοφορεί, σύμφωνα με το νομοσχέδιο, ιδρύονται 13 ή και περισσότερα Περιφερειακά Γραφεία Ασύλου σε όλη τη χώρα, τα οποία αποφασίζουν σε πρώτο βαθμό για τη χορήγηση ή μη ασύλου και στελεχώνονται από δημόσιους υπαλλήλους.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που αποκαλύπτει το περιοδικό, οι ΜΚΟ αναλαμβάνουν να διεκπεραιώνουν διαδικασίες ασύλου, να μελετούν τις αιτήσεις που υποβάλλονται, να ετοιμάζουν τα σχέδια αποφάσεων για το άσυλο – απλώς δεν θα βάζουν την τυπική σφραγίδα και την υπογραφή…

    Στο ίδιο τεύχος, απαντήσεις για θέματα που αφορούν στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δίνει ο υπουργός Χρήστος Παπουτσής. «Η Ελλάδα έχει ξεπεράσει τα όρια αντοχής της όσον αφορά στη δυνατότητα υποδοχής παράνομων μεταναστών» δηλώνει σε ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΤΟΝΟ ο υπουργός, ενώ αποτιμά θετικά την παρουσία της Frontex στα ελληνικά σύνορα, τονίζει όμως ότι αυτό από μόνο του δεν αρκεί.
    ~egklimatikotita.blogspot – Κυριακή, 2 Ιανουαρίου, 2011

    Ελληνες! Γιά να καταλάβουμε τι ακριβώς μάς έχουν κάνει, και ποιές οι ΠΑΓΙΕΣ μέθοδοί τους, που χρησιμοποιούν: Αυτό είναι το ενδιαφέρον video από συνέντευξη του πρώην πράκτορα της Κα-Γκε-Μπε, ειδικού σε θέματα προπαγάνδας και ψυχολογικού πολέμου Γιούρι Μπέζμενοφ. Ο οποίος, αηδιασμένος με το σοβιετικό σύστημα που μέχρι τότε υπηρετούσε πιστά, αυτομόλησε στη Δύση το 1970 με κινηματογραφικό τρόπο. Μεταμφιεσμένος ως χίπις και ερχόμενος ως δήθεν τουρίστας από την Ινδία όπου υπηρετούσε στην Αθήνα! http://bit.ly/f6L5s3

  12. Aggelos avatar
    Aggelos 05/01/2011 13:35:30

    "εθελοντικής αποχώρησης από τη χώρα όσων μεταναστών θέλουν αλλά δε μπορούν να φύγουν."

    εθελοντικη?

    ταιριαζει αυτο με φρακτες?

    ακους εκει εθελοντικα..

  13. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 05/01/2011 15:30:32

    Aν ο φράχτης σηματοδοτεί μια ΑΠΟΦΑΣΗ να εμποδισθεί η είσοδος και άλλων λαθρομεταναστών από οποιοδήποτε σημείο της χώρας να γίνει! Απλώς πρέπει να έχει αποφασισθεί και τι θα κάνεις με εκείνον τον λαθρομετανάστη που θα προσπαθήσει να τον παραβιάσει. Αλλιώς ο φράχτης θα είναι πεταμένα λεφτά.
    Το θέμα είναι να αντιληφθούν ορισμένοι και πρωτίστως η κυβέρνηση που "έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι" ότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό και δεν είναι ζήτημα κάποιου στην ουσία ανύπαρκτου "ρατσισμού" ή ξενοφοβίας " των Ελλήνων.
    Οταν ο ειδικός εισηγητής του ΟΗΕ Μάνφρεντ Νόβακ που μας επισκέφθηκε πριν 2-3 μήνες λέει ότι " η Ελλάδα αντιμετωπίζει ΕΘΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ σε σχέση με την παράνομη μετανάστευση" δεν μπορούμε να στρυθοκαμηλίζουμε.

  14. τσελεκος avatar
    τσελεκος 05/01/2011 15:31:05

    Καλά εσείς που αντιτίθεστε στο φραχτη που θέλει να βάλει η κυβέρνηση ,ελάτε στο κέντρο της Αθήνας να δείτε ότι πλέων δεν κατοικείται ι από Έλληνες και αφήστε τις πολλές φαμφάρες.
    Βολεψακιδες .
    Όχι μόνο φραχτη θέλει αλλά και ναρκοθέτηση και άλλα πολλά δημοκρατικά.
    καληνυχτα

  15. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 05/01/2011 19:22:08

    δεν εχουμε καταλαβει κατι σημαντικο. οι λαθρο ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 3000 ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ για να ερθουν στο ελλαντα, χρηματα που στις πατριδες τους κανουν πολλα χρονια να μαζεψουν. λετε να τους σταματησει ενας φραχτης?

    • Orestios avatar
      Orestios @ προβοκατορας 05/01/2011 19:48:31

      Υπάρχουν φήμες πως χρηματοδοτούνται από οργανώσεις μουσουλμάνων.
      Βέβαια ένας χωρίς χαρτιά μπορεί να δηλώσει πως είναι από όπου θέλει.
      Μην ξεχνάς και την απαίτηση της Πακιστανικής κυβέρνησης να δεχόμαστε Πάκις.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Orestios 05/01/2011 21:32:27

        Oρέστιε, γνωρίζουμε με ποιά εχέγγυα η Πακιστανική κυβέρνηση απαιτεί;; να δεχόμαστε πάκις;; Απ'ό,τι άκουσα και είδα στον alter απόψε, ο παπουτσής αγόρασε λέει Eιδικά Ολλανδικά πλοία με λαμπερά χρώματα (λεφτά υπάρχουν Φίλε μου) και με πολλά κρεββάτια!!! «Τhe Love Boats of Floating LATHROS», τα λέω εγώ.

        Eπειδή, προφανώς, πήξαμε μέχρι σκασμού από δαύτους στη ξηρά, τώρα γίνονται επεκτάσεις «free cruising» σε Ιόνιο και Αιγαίο, άντε και με καλούς floating ΛΑΘΡΟ-απογόνους και νέους κύκλους προβλημάτων, αυξήσεως ΛΑΘΡΟ-πληθυσμού, καυσίμων, διατροφής, υγείας, υγιεινής κι άπειρους άλλους «Χρυσομένους» Εφιάλτες, ων ουκ έστιν αριθμός..

        Ευτυχώς, επί του παρόντος, ο Ελληνικός Ουρανός, is not an option, Yet. Πιό χαμηλά, η Ελλάδα ΔΕΝ είναι δυνατόν να συρθεί. Και φαίνεται να είναι απλά θέμα χρόνου πλέον, να βγουν απ'τα σεντούκια τα καλοδιατηρημένα καρυοφύλλια ..

        • Άναυδος avatar
          Άναυδος @ η Dimi 05/01/2011 22:22:37

          Ε ρε και πιάσει καμμιά φωτιά σε κανα τέτοιο καράβι έτσι όπως θα είναι στριμωγμένοι, μετά δεν θα μας ξεπλένει ούτε ο Νιαγάρας.

          Και μου λεει κάποιος γκολντενμπόης, ας πούμε:"θα έχει τγομεγή ασφάλεια κύγιος, τι το πεγάσατε;",
          και του λέω εγώ:"εκτός του οτι συμβαίνει και στα καλύτερα τα σπίτια, σκεφτήκατε οτι μπορεί να βάλει και το χεράκι της κάποια υπηρεσία φιλικής μας χώρας μεσιέ;"

  16. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 05/01/2011 19:47:34

    Ξυπνήστε ρεεεεεεεε.Ο φράχτης είναι ένα απο τα γνωστά πυροτεχνήματα του πασοκιστάν για να ηρεμήσει το λαό που έχει εξαγριωθεί κ με το δίκιο του.Δηλαδή θα βάλει ο Παπουτσής ένα συρματόπλεγμα για 12 χιλ κ τι έγινε;Κλαιν μαιν η Τουρκία θα τους περάσει απο αλλού.Δεν νομίζω να υπάρχουν αφελείς που να πιστεύουν οτι τα μεμέτια είναι αθώες περιστερές.Αυτοί φέρνουν εδώ την πλέμπα της υφηλίου,πρώτον για μπίζνες μέσα απο το εμπόριο σαρκός κ δεύτερον να δημιουργήσουν κοινωνικά προβλήματα στο Ελλάντα.Η λύση είναι μια:Ναρκοθέτηση Έβρου,πολυβολεία στραμένα στην Τουρκία, σφράγισμα συνόρων κ τον Ερντογάν στον τοίχο....Αλλά τι να περιμένω απο το σκυλάκι του Νταβούτογλου κ τον πρίγκηπα της Βλαχίας

  17. Orestios avatar
    Orestios 06/01/2011 02:42:06

    Σωστά. Ο φόβος τους τώρα είναι μην τους φύγουν οι λαθρομεταναστούληδες και χάσουν την συντροφιά

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.