#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/11/2010 10:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φοβού τους Έλληνες, και δη τους θυμωμένους…



Οι εκλογές έγιναν, οι κάλπες μίλησαν, η δημοκρατία νίκησε, μπλα μπλα, μπλα… και οι αναλύσεις συνεχίζουν να δίνουν και να παίρνουν. Όλοι κατά κάποιο τρόπο κέρδισαν. Όπως παλιά, στις φοιτητικές εκλογές.

Άλλοι κέρδισαν σε ψήφους, άλλοι σε μηνύματα, και άλλοι σε εντυπώσεις. Οι  μόνοι που έχασαν είναι οι πολίτες. Το δούλεμα καλά κρατεί. Όσον αφορά στο δικό μου βασικό συμπέρασμα,  είναι θλιβερό: Δυστυχώς αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά, πως υπάρχουν ακόμη πάμπολλοι συμπατριώτες μας που δηλώνουν μαζοχιστές. Βαράτε με κι`ας κλαίω. ΠΑΣΟΚ και ξερό ψωμί… κυριολεκτικά.

Όσο για την αστραπιαία αναδίπλωση του πρωθυπουργού αναφορικά με την απειλή του για εκλογές, αν τη συνδυάσω με την ανακούφιση που μοιάζει να αισθάνθηκε η αντιπολίτευση, τότε το όλο σκηνικό μου θυμίζει κάτι «τσάμπα μάγκες» νεοέλληνες, που περιορίζονται στο αλληλοσπρώξιμο και στην εκτόξευση απειλών (θα σου κάνω, θα σου δείξω, κλπ.),  φοβούμενοι όμως ο ένας τον άλλον, και διστάζοντας να ρίξουν τη πρώτη μπουνιά.

Και αν ξεπεράσουμε και το τρομερό ποσοστό της αποχής, πάνω από 40%, που σίγουρα αντιπροσωπεύει ένα ξεκάθαρο φτύσιμο στο σύνολο του πολιτικού κόσμου, αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση, αν και δεν θεωρείται πολιτικά ορθό να συζητιέται στα σοβαρά, είναι το μεγάλο ποσοστό που πήραν οι υποψήφιοι της Χρυσής Αυγής στο κέντρο της Αθήνας, και πιο ειδικά στον Άγιο Παντελεήμονα. Άκουσα, αν δεν κάνω λάθος, για ποσοστά πάνω από 20%.

Κανονικά, θα έπρεπε να μιλάμε για το αβγό του φιδιού που επωάζεται, για το σκοτεινό και απαίσιο πρόσωπο του φασισμού που ξεπροβάλλει, και άλλα παρόμοια δραματικά κλισέ. Δεν είναι όμως έτσι. Σίγουρα η Ελλάδα έχει σημαντικότερα προβλήματα, οικονομικά. Και σίγουρα ο μέσος Έλληνας πλήττεται από τη φτώχια που του προκαλεί το μνημόνιο, και από την απειλή ενός ακόμη φτωχότερου και δυσκολότερου μέλλοντος. Αλλά χειρότερα από το να είσαι πεινασμένος, είναι το είσαι ανασφαλής.

Τι να το κάνεις το πιάτο με τη μπριζόλα, όταν μπορεί να στο αρπάξουν μέσα από τα χέρια; Τι να το κάνεις το καινούργιο αυτοκίνητο ή τη νέα σου σούπερ ντούπερ τηλεόραση των 72 ιντσών, όταν είσαι έρμαιο του κάθε κακοποιού που θα τη βάλει στο μάτι; Τι να το κάνεις το ζεστό σπίτι, όταν φοβάσαι να κοιμηθείς το βράδυ, επειδή ανά πάσα στιγμή μπορεί να μπουκάρει  κάποιος σαλεμένος Τσετσένος με το Καλάσνικοφ απασφαλισμένο;

Η φιλόσοφος Χάνα Αρέντ είχε γράψει πως υπάρχουν σημαντικά χειρότερα πράγματα από το θάνατο. Αναφέρονταν στη κατάσταση persona non grata των Εβραίων της εποχής του Χίτλερ. Ε, λοιπόν, κάτι παρόμοιο συμβαίνει και σήμερα, στα κέντρα των ελληνικών μεγαλουπόλεων (που μόνο ελληνικές δεν είναι πλέον). Οι έλληνες είναι κάτι σαν personae non grata, μέσα στο ίδιο τους το σπίτι. Για αυτό και το σύνθημα της Χρυσής Αυγής βρίσκει ώτα ευήκοα: Να ξαναγίνει η Αθήνα ελληνική! Τι πιο απλό;

Η ανεξέλεγκτη είσοδος λαθρομεταναστών έφερε τα πάνω κάτω. Και όχι μόνο αλλοιώθηκε η πληθυσμιακή σύνθεση της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλοιώθηκε και η αρχέγονη  ελληνική «ψυχή», και ο παραδοσιακός τρόπος ζωής του Έλληνα. Η φιλοξενία αντικαταστάθηκε από το φόβο, και η εμπιστοσύνη από την καχυποψία. Και για όσους βιαστούν να βάλουν ταμπέλες, θα επαναλάβω για χιλιοστή φορά πως αυτό που με ενοχλεί, και φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για τους κατοίκους του Αγίου Παντελεήμονα, είναι η εγκληματικότητα και όχι αυτή καθ` εαυτή η παρουσία ξένων. Προσωπικά το ίδιο, αν όχι περισσότερο, με ενοχλεί ο Έλληνας τσαντάκιας με τον Αφγανό συνάδελφό του. Έλα όμως που όπου μαζεύονται χιλιάδες «δυστυχισμένοι» αλλοδαποί, ξεπηδά αναπόφευκτα και το έγκλημα…

Δεν ξέρω αν οι πολιτικοί μας ηγέτες έχουν συνειδητοποιήσει το μέγεθος του προβλήματος. Δύσκολο το βλέπω. Οι περισσότεροι από αυτούς ζουν σε καθεστώς εικονικής πραγματικότητας, φρουρούμενοι από αστυνομικούς 24 ώρες το 24ωρο. Όμως καλά θα κάνουν να το συνειδητοποιήσουν όσο είναι νωρίς. Το 20% της Χρυσής Αυγής μπορεί να μεγαλώσει, όπως μεγαλώνει και η εγκληματικότητα, όπως μεγαλώνει και η απόγνωση. Και μπορεί μάλιστα και να διαδοθεί και σε άλλες περιοχές της χώρας, που μέχρι σήμερα δεν αισθάνονται στο πετσί τους το φόβο… ακόμη…

Και αν δεν παρθούν σοβαρά μέτρα, και αν η τάση συνεχιστεί, τότε ίσως να μην είναι η αντιμνημονιακή οργή που θα τους πάρει όλους στο κυνήγι, αλλά ο απλός καθημερινός φοβισμένος Έλληνας νοικοκύρης. Και αν κρίνω από παρελθούσες καταστάσεις, αυτός είναι και ο πιο επικίνδυνος, ειδικά όταν θυμώσει…

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Gagaros avatar
    Gagaros 09/11/2010 10:47:40

    Πολύ σωστά τα λες φίλε μου. Η Ελλάδα στους έλληνες και όχι στους Πακιστανούς πορτοφολάδες και μαχαιροβγάλτες.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/11/2010 10:50:32

    Μα ο ΓΑΠ ειπε οτι οι Ελληνες συμφωνουν με το Μνημονιο και γ αυτο δεν τον μαυρισαν την προηγουμενη Κυριακη. Αδικο εχει το καυσοξυλο?? χαχαχα

    Ας κανει OpenGov Δημοσκοπηση και Ψηφοφορια και ας χρεωσει και 1Ευρω την καθε ψηφο.... :)

    ΠΠ

  3. kiki avatar
    kiki 09/11/2010 10:53:12

    Το κομμα του Λεπεν στην Γαλλια ψηφιστηκε απο μελη του ΚΚΓ,απο ακροδεξιους τυπου Χρυσης Αυγης,και αλλους που τους ακουστηκαν καλα ολα τα λεγομενα του προαναφερθεντα μπουρδα.
    Το κομμα του απατεωνα πολιτικαντη Καρατζαφερη,εχει μαζεψει ολα τα ειδη,απροσαρμοστων εθνικιστων ουφων κλπ.
    Μετρα δεν προκειται να παρθουν ,βολευει ολους,εκτος των Αθηναιων,που δεν μπορουν να ζησουν στην πολη τους.
    Και τοτε ναι θα γεννηθει το αυγο του φιδιου.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ kiki 09/11/2010 11:31:55

      Ξέρεις kiki γιατί δεν πρόκειται να ληφθούν μέτρα;
      Για έναν απλούστατο λόγο: Οι κεντρικές περιοχές των Αθηνών, η κάτω Αθήνα, παίζει τον ρόλο της Ιφιγένειας. Τη θυσιάσουν για να σώσουν την υπόλοιπη Ελλάδα.
      Αν, για παράδειγμα, αποφασίσουν να αναβαθμίσουν το Κέντρο μέχρι τα κάτω Πατήσια και αρχίσει το παιχνίδι του real estate, οπότε αναγκάσουν τους λάθρους να φύγουν, πού θα πάνε αυτοί;
      Το πιο πιθανό: Στις δυτικές συνοικίες. Ηδη το Αιγάλεω, η Νίκαια, η Παλαιά Κοκκινιά του Πειραιά είναι γεμάτες από Πακιστανούς. Εννοείται ότι κανείς δεν τους θέλει, αλλά αυτοί είναι εκεί. Αν φύγουν αυτοί του Κέντρου, δεν θα πάνε ούτε Ψυχικό, ούτε καν προς Υμηττό μεριά (Ζωγράφου, Βύρωνα κλπ), θα πάνε δυτικά.
      Εγώ μένω στις δυτικές συνοικίες. Στη γειτονιά μου έχει ελάχιστους προς το παρόν, αλλά την παρουσία τους, δυστυχώς, την έχουν. Λέω δυστυχώς επειδή λειτουργούν σαν φυλή, έρχονται 3, μαζεύονται μετά άλλοι 10 κλπ. Από την άποψη της καθαριότητας, αυτοί και οι Αφρικανοί, άστο καλύτερα...
      Για ρώτησε, αν έχεις φιλους που έχουν περάσει από Παρίσι, αν υπάρχει έστω και 1 ευρωπαίος φοιτητής στην Εστία του Μαρόκου ή την Εστία της Αφρικής στην Πανεπιστημιούπολη του Παρισιού. Και αν στείλουν καμιά ευρωπαία στο σπίτι του Μαρόκου, την άλλη μέρα φεύγει κλαίγοντας από το αισχρό πέσιμο που της κάνουν (αφού a priori την θεωρούν πόρνη). Στην Εστία της Αφρικής δεν στέλνουν Ευρωπαίους για άλλο λόγο: Από την ανυπόφορη βρώμα. Και μιλάμε για φοιτητές Αφρικανούς στη Γαλλία, όχι για τυχάρπαστους που έχουν κουβαληθεί εδώ. Δεν είναι ζήτημα ρατσισμού και φυλής, είναι θέμα κουλτούρας. Και δεν μιλάω για εξαιρέσεις, για άτομα που έχουν ενταχθεί απόλυτα στον δυτικό τρόπο ζωής και είναι απόλυτα ενταγμένοι και καλλιεργημένοι (που ασφαλώς και υπάρχουν, και μπορεί κανείς να αναφέρει πολλά ονόματα). Αλλά αυτοί δεν δίνουν τον τόνο, τον τόνο τον δίνει η πλειοψηφία. Οπως και τον "τόνο" της τουρκικής κοινότητας της Γερμανίας δεν τον δίνει ο α΄ σκηνοθέτης, ο β΄ συγγραφέας, ο γ΄ βουλευτής των Πρασίνων.
      Να σας πω ακόμα γιατί δεν τους θέλω τους Αφροασιάτες; Γιατί κουβαλάνε την κουλτούρα του υπαίθριου παζαριού όπου βρούνε. Στη μικρή παιδική χαρά της γειτονιάς μου έχει κατασκηνώσει μόνιμα ένας λεχρίτης Πακιστανός και πουλάει παιχνίδια. Φέρνει και τους λεχρίτες φίλους τους, δεν τολμάει να μιλήσει κανείς. Προφανώς έρχονται για να χαζέψουν αγοράκια, κοριτσάκια και μαμάδες. Το λέω ανοιχτά και κυνικά ότι αν η αναβάθμιση του Κέντρου σημαίνει την ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση των δυτικών συνοικιών, όχι, δεν θα πάρω. Δεν θα δεχτούμε εμείς στην Αγία Βαρβάρα, το Αιγάλεω, το Περιστέρι, τον Κορυδαλλό, τη Νίκαια, το Κερατσίνι, το Πέραμα, την καυτή αφροασιατική πατάτα...
      Η λύση είναι να τους εξωθήσουμε να επιλέξουν την επιστροφή τους ή, αν δεν το επιλέγουν μόνοι τους, να τους απελάσουμε. Τελείωσε, άλλη αποδεκτή λύση δεν υπάρχει.

      • kiki avatar
        kiki @ ΒΙΣ 09/11/2010 11:45:21

        @ ΒΙΣ,
        Ναι το ξερω για το Παρισι.Η κορη μου ταυτοχρονα σπουδαζε και στην σχολη της ΙΝΑΛΚΟ,τουρκικα,στο βορειο τμημα του Παρισιου,σε αραβικη συνοικια,οπου γινοταν ο κακος χαμος.Ασε αυτη την μυρωδια του κεμπαπ.
        και βεβαια η διελευση το βραδυ μεχρι το μετρο ηταν περιπετεια.
        Αλλα ειναι γνωστο οτι περνωντας τα συνορα,τους φορτωνουν μετα απο καποιες μερες και τους στελνουν Αθηνα.
        Σαφως και αυτο δεν ειναι μεταναστευτικη πολιτικη.αυτο ειναι μπατε σκυλοι αλλεστε.
        Εδω κατω στην Λακωνια ,η Σκαλα,επειδη μαζευουν τα πορτοκαλια με ελαχιστα χρηματα,μεροκαματο,θυμιζει Λαχωρη.ασε η μυρωδια.
        Χρηματα να τους ξαποστειλεις δεν υπαρχουν.Γιαυτο καταρχην εδω κατω ειναι ενοπλοι ολοι.Αστυνομια να κανει ελεχγους χαρτιων τουλαχιστον δεν υπαρχει,μια λυση θαταν να ασφαλιστουν υποχρεωτικα,αλλα ποιος θα ελεγξει,και το λεω αυτο για να ειναι αντικινητρο η εργασια τους στα πορτοκαλια.
        Στην Μανη ειναι πηχτρα απο παρανομους Αλβανους,ποινικους εννοω,και τωρα σκασαν μυτη Αφγανοι.Τι κανουν οι δυο αυτες εθνοτητες οταν δεν εχουν δουλεια,αραγε τι?

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ ΒΙΣ 09/11/2010 14:49:39

        Στη Θήβα που μεγάλωσα, ο Παλαιός Προσφυγικός Συνοικισμός, που κατοικούν απόγονοι μικρασιατών προσφύγων, έχει κατακλεισθεί από πακιστανούς και αφγανούς λαθρομετανάστες. Έχουν αρχίσει και κάνουν επιθέσεις σε γυναίκες, κοριτσάκια και αγοράκια. Έφτασε στο σημείο ο δήμαρχος να βγάλει ενημερωτική ανακοίνωση που ζητάει από τους ντόπιους κατοίκους να μην κυκλοφορούν μετά την δύση του ηλίου στη περιοχή αυτή, γυναίκες, και μικρά παιδιά γιατί υπάρχει κίνδυνος βιασμού από τους λαθρομετανάστες.

        'Έλληνες ανοίξτε τα μάτια σας ! Έχουμε μαζική εισβολή μουσουλμανικών ορδών στη χώρα που συντονίζεται από τους τούρκους. Η χώρα σε λίγο θα έχει καταληφθεί από τους μουσουλμάνους και τα παιδιά μας θα βρεθούνε ξαφνικά υπό διωγμό στην ίδια τους τη χώρα.

        Αυτό που συμβαίνει στον Άγιο Παντελεήμονα συμβαίνει σε όλη τη χώρα, απλά τα μέσα ενημέρωση δεν λένε τίποτα, δεν ενημερώνουνε τον κόσμο. Η λαθρομετανάστευση είναι η επόμενη βόμβα μετά το χρέος που θα σκάσει και θα καταστρέψει τη χώρα

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/11/2010 11:15:24

    Aπό συγγενικό μου πρόσωπο που γνωρίζει αρκετά καλά τον χώρο του στρατού και είναι ο ίδιος έφεδρος αξιωματικός πληροφορήθηκα ότι ο ελληνικός στρατός έχει εντολές, από τότε που κατέλαβε την εξουσία νομιμοφανώς η παρέα GAP and Friends, να μην σταματά τους λαθρομετανάστες στα σύνορα, για "ανθρωπιστικούς λόγους".
    Το πόσο "αναξιοπαθών πρόσφυγας" είναι το μαροκινό και τυνήσιο κλεφτρόνι ή ο Αλγερινός με τη γκαστρωμένη γυναίκα και τα 3 παιδιά που πετάει με την Air Arabia με την πτήση Αλγέρι-Κωνσταντινούπολη και από εκεί παίρνουν το βανάκι που τους αφήνει στα σύνορα και περνούν με τα πόδια να βρεθούν στο "κέντρο υποδοχής", ωστε σε 2 μέρες με ένα παλιόχαρτο "διοικητικής απέλασης" να συναντήσουν συγγενείς ή φίλους στην Αθήνα, είναι μεγάλο ζήτημα...
    Από πότε τον τυχοδιωκτισμό και την εθελούσια μετανάστευση σε αναζήτηση καλύτερης ζωής (που συχνά συνδέεται με έκνομες δραστηριότητες) τα βαφτίσαμε "προσφυγιά";
    Τί είδους πόλεμο έχει το Μαγκρέμπ που μας κουβαλιούνται εδώ; Αν είναι κοινωνικά και πολιτισμικά υπανάπτυκτοι λόγω της θρησκείας τους (γιατί αυτό συμβαίνει), ας πάνε να δούνε τον ψυχαναλυτή τους (το λέω πολυ κυνικά...).

    Η ρωμαϊκή βόρεια Αφρική ήταν από τις πιο ανεπτυγμένες επαρχίες του ρωμαϊκού κόσμου, τα εντυπωσιακά ερείπια των ρωμαϊκών πόλεων το μαρτυρούν. Και από τα ισχυρότερα προπύργια του χριστιανισμού μέχρι τον 7ο αιώνα. Η σημερινή της κατάσταση - τόσο κοντά στην Ευρώπη! - είναι απότοκο της ισλαμικής κουλτούρας, αποκλειστικά. Τα εντυπωσιακά τζαμιά δεν ξεγελούν, δεν μπορούν να κρύψουν τη στειρότητα της πολιτισμικής τους παραγωγής, που είναι αποτέλεσμα της ισλαμικής πολιτικοθρησκευτικής δικτατορίας. Και όποιος συγγραφέας τολμήσει και διαφοροποιηθεί στο ελάχιστο από το Ισλάμ, θα πρέπει να εγκαταλείψει τις χώρες αυτές πάραυτα.

  5. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/11/2010 11:26:27

    Συμφωνώ απόλυτα με τον γράφοντα. Θέλω να προσθέσω μόνο ότι το "αυγό του φιδιού" όχι μόνο δεν εκκολάπτεται, αλλά θεωρώ ότι δεν υπάρχει καν... Η Νέα Δημοκρατία και γενικά ο συντηρητικός κόσμος δεν πρέπει να αναλώνεται σε αηδίες τέτοιου τύπου, που τις εκφράζουν αργόσχολοι σαν τον Κουναλάκη και τις αναπαράγουν "¨εφημερίδες" όπως αυτή της μεθυσμένης εκδότριας!
    Θέλω επίσης με τη σειρά μου να εκφράσω και εγώ μια παράκληση: την Κυριακή στηρίζουμε Κακλαμάνη στο Δήμο της Αθήνας. Ξέρω ότι οι περισσότεροι από εσας δε θέλετε να τον βλέπετε ούτε ζωγραφιστό και μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ! Πώς θα μας φαινόταν όμως εάν τη Δευτέρα το πρωί ξυπνούσαμε και βλέπαμε δήμαρχο το Λαθρο-Καμίνη και δημοτικό σύμβουλο το Μαργαρίτη;
    Πάμε δυνατά την Κυριακή για Κικίλια και Κακλαμάνη! Έτσι, για να μη χαίρονται μερικοί προκαταβολικά!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/11/2010 11:36:59

      Ερώτηση 1η: Γιατί ο Σαμαράς δέχτηκε τον Κακλαμάνη ως υποψήφιο; Εχει έρθει στο κέντρο της Αθήνας χωρίς κάμερες να δει τί γίνεται με το παραεμπόριο;

      Ερώτηση 2η: Γιατί ο Σαμαράς δεν θέτει το θέμα της αδράνειας του στρατού, με εντολές άνωθεν (βλ. Μαξίμου), έναντι των λαθρομεταναστών;

      Ερώτηση 3η: Γιατί ο Σαμαράς όταν επισκέφτηκε προ ημερών την Αλεξανδρούπολη δεν πήγε μέχρι την Ορεστιάδα να δει τί γίνεται ιδιοις όμμασι; Γιατί δεν έθεσε το θέμα της λαθρομετανάστευσης στον Έβρο;

      Ελπίζω να τα διαβάζουν αυτά στη ΝΔ. Και να ξέρουν ότι είμαι από αυτούς που ψήφισαν Σαμαρά στις εσωκομματικές εκλογές.

      • Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
        Πλούταρχος Λευκαδίτης @ ΒΙΣ 09/11/2010 12:04:34

        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης θεωρώ ότι είναι πολύ πιο σύνθετο από ότι θέλουν να παρουσιάσουν τα χαβουζο-μίντια! Σκέψου μόνο ότι μια ανεξάρτητη και περήφανη χώρα όπως η Ελλάδα δέχτηκε ξένες δυνάμεις να αναλάβουν τη φύλαξη των συνόρων της σε καιρό ειρήνης, με το στρατό της να διατηρεί το ρόλο του "υπηρέτη" των κυριών των γαλονάδων, δυστυχώς! Τόσο ανίκανοι είμαστε πλέον να φυλάξουμε τα σύνορά μας; Αυτό και μόνο με βάζει σε υποψία!
        Όμως αν την Κυριακή ο περήφανος κόσμος της συντηρητικής παράταξης - που όπως αποδεικνύεται από τα πράγματα είναι πολύ πιο ντόμπρος και αποφασιστικός να κόβει πόδια όταν χρειάζεται από ότι οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως "φιλελεύθεροι και δημοκράτες" - αποφασίσει να κόψει τα πόδια του ΛαθροΔημάρχου, τότε δεν τιμωρεί μόνο αυτόν αλλά ολόκληρο τον αθηναϊκό λαό! Αρκεί να σου πω ότι ο ΛαθροΚαμίνης με τον καρπαζοεισπράκτορα Μαργαρίτη και τα λοιπά παρτάλια της ελιτίστικης "Αριστεράς" (Θου Κύριε!) δηλώνουν στο πρόγραμμά τους την πρόθεσή τους να αδειοδοτήσουν τους παράνομους μικροπωλητές, τη σάρα και τη μάρα της Αφρικής και της Ασίας, με άλλα λόγια να τους νομιμοποιήσουν!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΙΣ 09/11/2010 12:57:49

        Αγαπήτέ, να μην λέμε ότι θέλουμε. Ο Αντώνης πήγε και στην Ορεστιάδα, το δείξανε και τα δελτία, η τελευταία του περιοδεία ήταν στον Έβρο και το θέμα της ΄λαθρομετανάστευσης έχει θέσει και το άθλιο νομοσχέδιο δεσμεύτηκε ότι θα καταργήσει και τον ρόλο της Τουρκλίας τον στηλιτεύει συνεχώς.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/11/2010 13:03:29

          Συγγνώμη, δεν το ήξερα ότι πήγε στην Ορεστιάδα, νόμιζα ότι η περιοδεία του έφτανε μέχρι Αλεξανδρούπολη.

      • zackii avatar
        zackii @ ΒΙΣ 09/11/2010 13:37:45

        Γιατί κανείς δεν σας λέει πόσα τσεπώνει το κράτος από την ΕΕ γιά τους λαθρομετανάστες..και που πάνε αυτά τα λεφτά.
        Όπως και κανείς δεν βγαίνει από ΝΔ & ΠΑΣΟΚ ότι το σύστημα υγείας έχει καταρρεύσει επειδή προστέθηκαν στη χώρα 3.000.000 άτομα παραπάνω...ειδικά το τελευταίο κάνει πολύ ..τζιζζζ!

    • kiki avatar
      kiki @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/11/2010 11:47:42

      @ Τον χαραμοφαη Μαργαριτη.Αυτος δεν επρεπε να παιρνει ψηφους,σφαλιαρες επρεπε να του ριχνουν.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ kiki 09/11/2010 12:19:31

        Όταν δόθηκε στη δημοσιότητα η ιδρυτική διακήρυξη των σαλονάτων δημοκρατικο"αριστερών" Κυρκοκουβέληδων, ξέρεις πώς υπέγραφε ο εν λόγω κύριος;

        "Μαργαρίτης Θόδωρος, Δημόσιος Τομέας"!!!

        Μάλιστα, κύριοι! Ο "δημόσιος τομέας" ως... επαγγελματική ιδιότητα! Άραγε, πατάει ποτέ στην υπηρεσία του αυτός; Ή είναι μονίμως αποσπασμένος σε κομματικοβουλευτικά γραφεία, και τον πληρώνουμε όλοι εμείς για να κάνει αφ' υψηλού κριτική επειδή "ακόμα δεν αδειοδοτούνται" οι "αναξιοπαθούντες" λάθρο;

      • Billy avatar
        Billy @ kiki 09/11/2010 13:17:36

        Αμ ο Αλαβανος,καταφερε να παρει η Χρυση Αυγη 5,5 % στο δημο της Αθηνας με τις παπαριες του και την προκλητικη του σταση εναντι των Ελληνων κατοικων που στεναζουν,στο ονομα ενος δηθεν διεθνισμου της πλακας,αλλα κατα βαθος υπερ της Νεας Πακοσμιας Ταξης.

  6. Κάποιος avatar
    Κάποιος 09/11/2010 12:16:30

    Οι απόλυτοι αριθμοί είναι οι εξής:

    1.100.000 λιγότερες ψήφους από τις εθνικές εκλογές του 2009 πήρε το ΠΑΣΟΚ.
    500.000 λιγότερες ψήφους από τις εθνικές εκλογές του 2009 πήρε η ΝΔ.
    70.000 περισσότερες ψήφους από τις εθνικές εκλογές του 2009 πήρε το ΚΚΕ.

    Ψήφισαν 1.000.000 λιγότεροι πολίτες και βρέθηκαν στις κάλπες
    350.000 περισσότερα λευκά και άκυρα από τις εθνικές εκλογές του 2009.

    Όσον αφορά την Χρυσή Αυγή πήρε στην Αθήνα κάτι λιγότερο από 10.000 ψήφους ενώ στις τελευταίες εθνικές εκλογές είχε συγκεντρώσει 20.000 ψήφους πανελλαδικά.
    Οταν ακούς ποσοστά 15 και 20% τρομάζεις αλλά όταν βλέπεις τους πραγματικούς αριθμούς επανέρχεσαι στην πραγματικότητα.

    Στον αντίποδα βέβαια υπάρχει η Αντικαπιταλιστική Αριστερά (ΑΝΤΑΡΣΥΑ) που μόνο στην περιφέρεια Αττικής συγκέντρωσε 32.000 ψήφους έναντι 25.000 ψήφων που είχε συγκεντρώσει πανελλαδικά στις εθνικές εκλογές του 2009.
    Και εδώ τα ποσοστά είναι εντυπωσιακά αλλά σε απόλυτους αριθμούς φαίνεται ότι δεν πρόκειται να γίνει η Αθήνα,Αβάνα!
    Αριθμητικά πάντως τους χρυσαυγίτες τους τρώνε λάχανο.

    Οσον αφορά τον τίτλο του κύριου άρθρου, μετά την μελέτη των παραπάνω αριθμών δεν νομίζω να θεωρεί κανείς πως το 1.000.000 άνθρωποι που κάθισαν στα σπίτια τους αντί να προσέλθουν στις κάλπες ή να βγουν στους δρόμους, είναι οργισμένοι με την μνημονιακή πολιτική του ΠΑΣΟΚ.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Κάποιος 09/11/2010 12:20:07

      Μην ξεχνάμε βεβαίως και το 1.900.000 περίπου που στήριξαν ΠΑΣΟΚ στις περιφερειακές!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κάποιος 09/11/2010 13:01:21

      Πόσοι από τους ψηφοφόρους του ΑΝΤΑΡΣΥΑ ήταν λάθροι, με τα παλιόχαρτα από το Υπ. Εσωτερικών του Ραγκούση;
      Μέχρι και ισλαμιστή - όχι απλά μουσουλμάνο - υποψήφιο ήταν, έναν μουσάτο από Μπαγκλαντές. Ολα τα σκουπίδια μαζεμένα...
      Για μένα, η στάση του ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην ιστορία με το δήθεν σχισμένο κοράνι, που την γνωρίζω καλά από μετριοπαθές στέλεχος της μουσουλμανικής κοινότητας εδώ, δεν αρμόζει σε νόμιμο κόμμα.
      Γι'αυτό δεν αποκαλώ το γκρουπούσκουλο του άεργου Κωνσταντίνου κόμμα, αλλά συμμορία.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΒΙΣ 09/11/2010 13:07:22

        Δεν ξέρω ΒΙΣ.Εσύ που ξέρεις γιατί δεν μας λες πόσοι λαθρομετανάστες ψήφισαν ;
        Καλό θα είναι φυσικά όταν γράφουμε κάτι να έχουμε στοιχεία, γιατί διαφορετικά η κουβέντα θα καταλήξει να μιλάμε για αρχαιους έλληνες στον αμαζόνιο και νεφελίμ και ελοχίμ στο αφγανιστάν.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Κάποιος 09/11/2010 13:10:18

          Υπάρχουν όμως οι φωτογραφίες και υπάρχουν οι επίσημοι υποψήφιοι της εν λόγω συμμορίας (βλ. ΑΝΤΑΡΣΥΑ), οι διάφοροι μουσουλμάνοι, με τα μούσια ή χωρίς.
          Αυτοί μόνοι τους βάλανε, δεν τους ψήφισε κανείς ομοεθνής τους;
          Δεν είμαστε τόσο αφελείς για να μην καταλάβουμε το ρόλο που παίζετε για τον εξισλαμισμό της Ελλάδας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κάποιος 09/11/2010 13:08:11

      Ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ έχει μεγάλη δεξαμενή ψηφοφόρων. 180 εκατομμύρια έχει μόνο του το Πακιστάν, λίγο λιγότερα το Μπαγκλαντές, βάλε και Σομαλία και Νιγηρία...
      Θέλει να γίνει πρώτη δύναμη.
      Κανονικά, από τη μέχρι τώρα συμπεριφορά του, αν υπήρχε ευνομία και κράτος δικαίου, η συμμορία αυτή θα είχε τεθεί εκτός νόμου και ο Κωνσταντίνου θα είχε απελαθεί στην Κύπρο.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΒΙΣ 09/11/2010 13:14:31

        Ενώ οι χρυσαυγίτες είναι μπουμπούκια...

        Στην τελική ΒΙΣ μιλάμε για άκρα δεξιά και άκρα αριστερά που συνολικά συγκεντρώνουν περίπου 40.000 ψήφους, δηλαδή σταγόνα στον ωκεανό.
        Για τις εκαντοντάδες χιλιάδες που δεν πήγαν να ψηφίσουν ή έριξαν λευκό/άκυρο, έχεις να κάνεις κανένα σχόλιο ;

  7. neotera avatar
    neotera 09/11/2010 12:20:22

    Moυ φαίνεται φανερό ότι εφαρμόζεται από 20ετίας πολιτική υπονόμευσης της Ελλάδας, στις δράσεις της οποίας βασικός πυλώνας είναι η αλλοίωση του πληθυσμού. Οταν στο γκοβέρνο βρίσκονται οι παντελώς πρόθυμες μαριονέτες των αγγλοαμερικάνων ανοίγουν ολες οι πύλες της χώρας, για λόγους ...ανθρωπιστικούς. Οταν προσπαθεί να κυβερνήσει πιο "παιχνιδιάρικο", πολιτικό προσωπικό, την περίοδο που μας κάψαν και μας σκοτώσαν περισσότερο οι πράκτωρες λεω, διαφάνηκε κάποιος συγκρατημός που μάλλον οφείλεται σε μικρομεσαία στελέχη των υπηρεσιών ασφαλείας... Δεν έχουμε μέλλον έτσι. Μάλλον θα πρέπει να επιβληθεί η "επανίδρυση". Αλλο τρόπο δεν βλέπω.

    • anonymous avatar
      anonymous @ neotera 09/11/2010 19:56:26

      Δες το βίντεο αυτό από το 32 και μετά καθώς και το βίντεο που δημοσιεύεται στους αδιάβροχους. Το πρόβλημα ξεκίνησε από την εποχή Σημίτη, από το 1997 κι εντεύθεν.

      http://lomak.blogspot.com/2010/10/26-10.html

  8. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 09/11/2010 12:40:53

    Από πού να αρχίσεις; Από τους ελληνοποιημένους δήθεν ομογενείς Γεωργιανούς, Αρμένηδες, Αζέρους, Τσετσένους; Τους νομιμοποιημένους Πακιστανούς, Αφγανούς, Αφρικανούς; Την ορδή λαθρομεταναστών αιστών, αφρικανών, ρομά, κλπ; Για ποιά Ελλάδα μιλάμε ακόμη, και τγια ποιάν Ελλάδα θα μιλάμε σε λίγα χρόνια. Πάντως όχι την δική μας Ελλάδα. Αυτήν σχεδόν μας την πήρανε δίχως να πέσει τουφεκιά.

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/11/2010 13:24:37

    1. Οι χρυσαυγίτες δεν αποτελούν αυτή τη στιγμή κίνδυνο. Οι αριστεριστές αποτελούν κίνδυνο γιατί συμμαχούν με τις εκατοντάδες χιλιάδων λάθρων. Εσύ πόσες χιλιάδες λάθρους έχεις στην περιοχή σου; (γιατί καλό θα ήταν εδώ οι υποστηρικτές των λάθρων να μας λένε ειλικρινά σε ποια περιοχή κατοικούν. Εγώ εχω δηλώσει την περιφέρειά μου).

    2. Οι απέχοντες - κάκιστα έπραξαν κατά τη γνώμη μου - είναι απογοητευμένοι δεξιοί ή απογοητευμένοι πασόκοι. Προσωπικά δεν πανηγύρισα για καμία νίκη της ΝΔ, διότι δεν είδα τέτοια νίκη. Είδα ένα καλούτσικο αποτέλεσμα.
    Με τέτοια ποσοστά αποχής, ανεβαίνουν φυσικά τα ποσοστά που παίρνουν τα διαφορα παρτάλια-πορτάλια και λοιποί ισλαμολάγνοι.
    Η αποχή για εμένα δεν είναι ορθή στάση για συνειδητοποιημένο πολίτη, αλλά δεν μπορεί και να υποχρεώσει κανείς τους πολίτες να ψηφίσουν.

  10. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 09/11/2010 14:01:26

    Εύστοχοs o Strange όπως πάντα. Ετσι ακριβώς είναι. Δεν μπορούν οι πολιτικοί που ζουν στις βιλάρες τους και κυκλοφορούν με τους σωματοφύλακες τους να καταλάβουν τι σημαίνει να περπατάς μόνος βράδυ στο κέντρο της Αθήνας. Ούτε πρόκειται ποτέ να το καταλάβουν. Και δεν τους καίγεται και καρφί.
    Ο έλληνας θα αντέξει τελικά το μνημόνιο, το χαμηλότερο εισόδημα, την ακρίβεια. Πως όμως να αντέξεις το φόβο, την ανασφάλεια και τελικά την απελπισία; Να βλέπεις την απλή καθημερινότητά σου να καταστρέφεται;

  11. Minnie avatar
    Minnie 09/11/2010 14:44:02

    Μπα, μετα θα θελησουν και επιδοτουμενο αυτοκινητο για να κατεβεινουν στο κεντρο να πουλανε την πραματεια.

    Πιο απλο ειναι να απελασουμε τους Ελληνες του κεντρου -που ετσι κι'αλλιως δεν βρισκουν το δικιο τους ποτε και πουθενα- και να κληρωσουμε τα διαμερισματα τους σε λαθρο.

    Αναπλαση του κεντρου... βαζω στοιχημα οτι το ΓΑΠ μπορει να το πλασαρει και αυτο ως αναπτυξη καποιου ειδους... Σκουρο-πρασινη ισως.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Minnie 09/11/2010 17:58:55

      Minnie, αυτά τα κοστούμια ράβουν οι Bilderbergs γιά την Ευρώπη του 2029 http://bit.ly/9Unzs6

      Τότε, που σύμφωνα με τα χολερικά σχεδιά τους, η Ελλάδα θα είναι ένας πολυπολιτισμικός «μαύρος» πολτός υπερχρεωμένων δούλων, χωρίς πατρίδα, χωρίς θρησκεία, χωρίς ιστορία, χωρίς ταυτότητα, χωρίς εθνική σύσταση, χωρίς προοπτική.

      Στις 17/11/2010, με τη ψήφο μας, τρομοκρατούμε τους τρομοκράτες.

      Ηδη, η πρώτη μεγάλη, γιά πολλούς αδιανόητη knockout ανατροπή, έγινε από τον Α’ Γύρο, στο πετράδι του στέμματος, στον Δήμο Σαρωνικού. Επειδή, όταν αταλάντευτοι, ενωμένοι και πολύ θυμωμένοι οι Ελληνες αποφασίζουμε να πάρουμε τη κατάσταση στα χέρια μας, μπορούμε και κάνουμε θαύματα! Τις ίδιες και μεγαλύτερες ανατροπές, Εμείς, οι Ελληνες, μπορούμε να τις κάνουμε να συμβούν, σε κάθε γωνιά της Πατρίδας μας.
      *
      «Ο Ελληνικός Λαός πρέπει να επιδιώξει αλλαγή καθεστώτος, εφόσον η κυβέρνησή του, κάνει.. έρωτα με τους Τραπεζίτες της Wall Street! Aυτό είναι ΤΥΡΑΝΝΙΑ!!!

      ΟΙ Ελληνες να σταθούν ΟΡΘΙΟΙ κατά της Οικονομικής Τρομοκρατίας. Αλλιώς, θα υποταχθούν χάνοντας την ανεξαρτησία τους.

      To ΔΝΤ είναι η Κλασσική Περίπτωση Οικονομικής Τρομοκρατίας! Πρόκειται γιά ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ!»
      ~ Μax Keiser, Oικονομικός Αναλυτής γιά την Ελληνική Κρίση (24/4/2010)
      *
      «Ι am the Captain of my Fate and Master of my Soul»
      ~William Ernest Henley (Invictus)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.