31/10/2009 16:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φοβισμένη η Ντόρα, προκαλεί μέσω Μεϊμαράκη



Μέχρι στιγμής η συνεδρίαση της ΚΕ της ΝΔ απέδειξε ένα πράγμα, σε εμάς τουλάχιστον που καλύψαμε το γεγονός από κοντά: Ότι  αυτός ο «κορυφαίος» υποτίθεται μηχανισμός της ΝΔ ελάχιστη μόνο σχέση έχει με την κοινωνία. Κι αυτό αποτελεί, κατά την γνώμη μας πάντα, και τον κύριο λόγο της ήττας του κόμματος στις πρόσφατες εκλογές. Παραγοντισμός, κλίκες και προσωπικά συμφεροντάκια. Οι ιδέες, οι απόψεις και το πάθος ήταν εκτός αιθούσης.

Το άλλο συμπέρασμα είναι ο πανικός της Ντόρας. Η οποία βλέπει ότι χάνει στην κοινωνία και την βάση, αλλά δεν τολμά να βγει η ίδια μπροστά και να αντιπαρατεθεί με τον Σαμαρά. Το καθήκον αυτό ανέλαβε σήμερα ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων: «Μην μας προκαλείτε. Μην μας το παίζετε συναισθηματικά. Μιλήστε πολιτικά. Μην μας λέτε ότι δεν πρόδωσα το δάκρυ του εθνάρχη, γιατί εντολή του εθνάρχη δεν ήταν διασπάστε την παράταξη και ρίξτε την κυβέρνηση. Η ιστορία δεν ξαναγράφεται».

Είναι φυσικά ο ίδιος ο κ. Μεϊμαράκης που πριν από λίγο μόνο καιρό καλούσε για την συγκρότηση «αντιντορικού μπλοκ», μετά το έπαιζε υπέρμαχος των διαδικασιών, στη συνέχεια έλεγε ότι θα ψηφίσει το νέο αρχηγό λόγω με βάση τον τόπο καταγωγής και όχι τις ιδέες του και στο τέλος αναγκάστηκε να «καεί» και να βγει καθαρά υπερ της Ντόρας.

Αντιλαμβανόμεθα όλοι λοιπόν και τους λόγους για τους οποίους επί κυβέρνησης της ΝΔ ο κ. Μεϊμαράκης – και οι μηχανισμοί του – ήταν μονίμως διαφωνούντες.

Κατά τα άλλα το πόσο έχουν χάσει την μπάλα και ο κ. Μεϊμαράκης και οι μηχανισμοί φαίνεται και από την εξής αποστροφή της ομιλίας του: «Μηχανισμοί υπάρχουν στα κόμματα που δεν έχουν δημοκρατική διαδικασία. Εμείς δεν είμαστε διορισμένοι. Είμαστε εκλεγμένοι. Να πάμε στη βάση. Είναι μηχανισμοί όλοι εμείς; Ποιός είναι μηχανισμός; Αν με θεωρείτε μηχανισμό σας λέω , ναι είμαι κομμάτι του μηχανισμού της ΝΔ που υπηρέτησα τους προέδρους και τις αρχές και τις αξίες της ΝΔ. Δεν δίνουμε όλοι τη μάχη για τις αρχές της ΝΔ;»

Αν όμως δεν υπάρχει θέμα μηχανισμών, τότε γιατί αισθάνθηκε την ανάγκη να απολογηθεί;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 31/10/2009 15:43:06

    Ε, ναι, ρε φίλε, είσαι μηχανισμός! Πώς να το κάνουμε! Όλη η σαπίλα και ο παραγοντισμός της ΝΔ συμπυκνωμένη σε ένα πρόσωπο! Υπηρέτησες πιστά τις αξίες και τις αρχές της ΝΔ: τον παραγοντισμό, τις κλίκες και την παρεοκρατία! Όπως ακριβώς τα λες! Ο αρχι-μηχανισμός είσαι! Τώρα το κατάλαβες;

    • Aris M. avatar
      Aris M. @ Blimblomblim 31/10/2009 18:26:00

      http://www.youtube.com/watch?v=XD4FxETGyjE

      Ετσι για να μην ξεχνάμε το δάκρυ και να καταλάβουμε γιατί μερικοί το απαξιώνουν
      @ FactorX Γράψε ενα post μιας και ειναι επικαιρο...

  2. blue nile avatar
    blue nile 31/10/2009 15:55:29

    Mειμαράκη, go homme

  3. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 31/10/2009 15:55:44

    O Μεϊμαράκης κάνει πως δεν ξέρει αυτό που ξέρουν όλοι οι Νεοδημοκράτες και όχι μόνο. Το κόμμα μέσα στο κόμμα που έχει η Ντόρα εδώ και 20 σχεδόν χρόνια και στο οποίο ανήκει και αυτός .

  4. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 31/10/2009 16:06:01

    Οι μάσκες επεσαν. Αυτη ειναι η 'ενωτικη' Ντορα. Διασπαστρια, δολοπλοκα, υπουλη σαν τον πατερα της. Φίλοι της ΝΔ, απλα ειναι τα πραγματα. Ή θα μαυρισουμε την κυρια ή θα καταστραφουμε ως ιστορικη παραταξη.

    • ToulaM avatar
      ToulaM @ ΓΙΑΝΝΗΣ 31/10/2009 17:01:00

      Συμφωνώ, Γιάννη. Oι μάσκες έπεσαν, η βασίλισσα είναι γυμνή. Οπως έχω πει, η Νέα Δημοκρατία ΔΕΝ χρειάζεται την τοξικά υπερφίαλη Ελληνιδα Ηillary, και το σύνδρομο της υποκριτικής μόνιμης χαράς της. Με Nτόρα, η Νέα Δημοκρατία ΔΕΝ πρόκειται να γίνει Κυβέρνηση, ούτε την επόμενη 30ετία!..

      • takis avatar
        takis @ ToulaM 01/11/2009 18:20:08

        pedia simfono mazi sas..me ti dora epano tha iparxi mia atipi sigivernisi me ton giorgaki..pliri simfonia sta ethnika themata..ke stis ales ekloges tha epofelithi to LAOS ke to Pasok...

  5. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 31/10/2009 16:10:05

    Ως κομματικό στέλεχος της ΝΔ του 1993, που έμεινα τότε στη ΝΔ και δεν πήγα στην Πολιτκή Άνοιξη, θέλω να πω σε όλους τους φίλους Νεοδημοκράτες τα ακόλουθα:

    Μας έχουν φλομώσει με την ανατροπή της κυβέρνησης Μητσοτάκη το 1993, το μοναδικό “χαρτί” εναντίον της υποψηφιότητας του κ. Σαμαρά. Σήμερα “χτύπησε” στην Κ.Ε. της ΝΔ και ο “αντ’ αυτής”, κ. Μεϊμαράκης. Επειδή όμως κι εμείς εκεί ήμασταν τότε, το 1992-93 και δεν έχουμε ξεχάσει τι ακριβώς συνέβη, πρέπει να πούμε όλη την αλήθεια, που είναι ότι ο Σαμαράς δεν έφυγε μόνος του από τη ΝΔ: Τον έδιωξαν από κοινού ο Μητσοτάκης με τον Έβερτ.

    Τον έδιωξε πρώτα-πρώτα ο Μητσοτάκης, με την αποπομπή του από Υπουργός Εξωτερικών τον Απρίλιο του 1992, όταν οι διεθνείς συσχετισμοί σε Ευρώπη και Η.Π.Α. ήταν υπέρ της Ελλάδος για πλήρη απάλειψη του “Μακεδονία” από το όνομα των Σκοπίων. Ο Μητσοτάκης διατήρησε την πολιτική Σαμαρά για λίγους μήνες μετά την αποπομπή, προκειμένου να αποκοιμίσει τον ελληνικό λαό, και ειδικά τους Νεοδημοκράτες, για τις πραγματικές προθέσεις του, και μετά έβαλε μόνος του να βάλει τα Σκόπια στον Ο.Η.Ε. με “προσωρινή ονομασία” που κατέληξε σήμερα σχεδόν οριστική στο σκέτο “Μακεδονία”.

    Τον έδιωξε, κυρίως, ο Έβερτ με την καλά στημένη εξαπάτηση, τον Οκτώβριο του 1992. Ο Έβερτ έπεισε τότε το Σαμαρά να παραιτηθούν τάχα και οι δύο ταυτόχρονα από βουλευτές. Τον άφησε μετά να παραιτηθεί μόνος του και να τεθεί σχεδόν αυτόματα εκτός εξελίξεων στη ΝΔ. Ο Έβερτ εξελέγη μετά αρχηγός της ΝΔ σχεδόν χωρίς αντίπαλο μετά την ήττα του Οκτωβρίου 1993.

    Ο Σαμαράς λοιπόν τότε, την “έφαγε” και από το Μητσοτάκη και από τον Έβερτ. Είχε την επιλογή να κάτσει και να το δεχτεί, αλλά, σας ρωτάω, θα τον κατέβαζε υποψήφιο βουλευτή ο Μητσοτάκης στις επόμενες εκλογές, όποτε κι αν γίνονταν, χωρίς να του γυρεύει “συγγνώμες” και μάλιστα έχοντας ξεπουλήσει ο Μητσοτάκης προηγουμένως το όνομα της Μακεδονίας;

    Ανήκω σε εκείνους που χαρακτήριζαν τότε το Σαμαρά “προδότη”. Τότε όμως δεν ξέραμε τι υπόγειες ενέργειες είχε κάνει ο Μητσοτάκης για το Σκοπιανό στις Η.Π.Α. Ο Μητσοτάκης μας παραπλανούσε όλους τότε, μας το έπαιζε πατριώτης, και εμείς με τη φυσική κομματική νομιμοφροσύνη του κάθε κομματικά ενταγμένου πολίτη τον ακούγαμε. Αλλά η ιστορία δικαίωσε τελικά το Σαμαρά και όχι το Μητσοτάκη. Το δίκιο το είχε ο Σαμαράς, επί της ουσίας.

    Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι η ίδρυση της Πολιτικής Άνοιξης ήταν λάθος του Αντώνη. Είναι όμως ένα λάθος στο οποίο τον εξώθησαν ο Μητσοτάκης και, κυρίως, ο Έβερτ, που τον έπεισε να παραιτηθεί από βουλευτής στις 21 Οκτωβρίου 1992. Η έξοδός του Σαμαρά από τη ΝΔ ήταν έπειτα σχεδόν νομοτελειακή. Η ΝΔ τον είχε ήδη “σκοτώσει” πολιτικά, ο Μητσοτάκης για να ξεπουλήσει το όνομα της Μακεδονίας και ο Έβερτ για να γίνει αρχηγός μετά από την επερχόμενη, βέβαιη εκλογική ήττα.

    Απέναντι στο ένα και μοναδικό λάθος Σαμαρά, έχουμε ολόκληρο το σύστημα ΜΜΕ και οικονομικών μεγαλοπαραγόντων να υποστηρίζουν Ντόρα, ασήκωτες υποψίες για εμπλοκή στη Ζήμενες με τα “απλήρωτα τιμολόγια” και τη φυγή Καραβέλα με καθαρή ευθύνη Ντόρας, το “ναι” στο σχέδιο Ανάν, την αποδοχή της σύνθετης ονομασίας για τα Σκόπια πριν καν αρχίσει η διαπραγμάτευση, τη διαρκή υπονόμευση Τάσσου Παπαδόπουλου, την αφανή υπονόμευση της κυβέρνησης Καραμανλή.

    Δεν υπάρχει σύγκριση. Ούτε καν σύγκριση με τον Αβραμόπουλο, που έφυγε από τη ΝΔ μόνον με βάση τους προσωπικούς πολιτικούς υπολογισμούς, ενώ κανένας δεν τον έδιωχνε, ούτε είχε τους λόγους αρχής για να φύγει, που ξεκάθαρα είχε ο Σαμαράς.

    Αυτοί είναι οι λόγοι που ωθούν σήμερα εμένα, τον παλιό Νεοδημοκράτη του 1993, στη στήριξη Σαμαρά. Καλά θα κάνει ο κ. Μεϊμαράκης να ξεσκονίσει το σύνολο των αναμνήσεών του και όχι μόνον επιλεκτικά, όσες σήμερα εξυπηρετούν την εκλογή της κυρίας Ντόρας Μητσοτάκη: Το Σαμαρά τον διώξανε τότε ο Μητσοτάκης κι ο Έβερτ!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Blimblomblim 31/10/2009 16:22:14

      Οπως αποκαλυψε ο Γιαννης Βαρβιτσιωτης προ ημερων στην εκπομπη ΕΡΕΥΝΑ του Τσιμα, στην εκλογη προεδρου ΝΔ του 1993 Ο Μητσοτακης εδωσε εντολη στην Κοινοβουλευτικη Ομαδα να ψηφισουν ΕΒΕΡΤ και οχι Βαρβιτσιωτη. Ο Εβερτ προφανως φοβοταν τον δελφινο Σαμαρα και ηθελε παση θυσια να τον βγαλει απο τη μεση. Τελικα Μητσοτακης, Εβερτ και λοιπες μεγαλες οικογενειες της ΝΔ τα καταφεραν και εριξαν το κομμα στα σημερινα χαλια. Εδω που φτασαμε, μονοδρομος ειναι η εκλογη Σαμαρα και η ΕΚΔΙΩΞΗ ολων των ΤΡΩΚΤΙΚΩΝ απο την παραταξη.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Blimblomblim 31/10/2009 16:39:16

      Τα περί Εβερτ περίπου τα είχαμε δει και στην τηλεόραση... όπως ακριβώς τα λές!

    • loretta avatar
      loretta @ Blimblomblim 31/10/2009 16:54:38

      Ειναι ακριβως οπως τα λες φιλτατε.Τα γενονοτα ειναι αδιαψευστοι μαρτυρες την πολιτικης αλητειας και των μηχανισμων των μεγαλων ¨"ψευτοηγετων " της Ν.Δ την εποχη εκεινη.

      Η μονη διαφορα ειναι οτι κανενας δεν εχει αναφερθει εμπεριστατωμένα για ποιο λογο εφερε ο Καραμνλης πισω το Σαμαρα και γιατι Υπουργοποίησε συχρονως τον Μειμαρακη ετσι ωστε να φυγει απο την γραμματεια του κομματος.

      ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ!! Ο καραμανλης δεν εδρασε τυχαια ουτε επελεξε τυχαια να φερει πισω τον Σαμαρα.

      Μηπως ηξερα που οδηγουνταν το κομμα¨? Μηπως ηθελε να αποκόψει την δυναμικη Μπακογιαννη? Λεω μηπως?

      Και αυτα που λεει η Μπακογιαννη οτι συμφωνησα και εγω για την επιστροφη Σαμαρα ...οποιος το πιστευει ειναι τουλαχιστον αφελης.

    • Spm avatar
      Spm @ Blimblomblim 01/11/2009 01:01:11

      Ειναι απλά τα πραγματα με τον Μεϊμαρακη. Ο Βαγγέλας οταν ξεκινησε η κουρσα διαδοχης εκανε το γυρο του. Τον ειδαν ολοι πλην του Σαμαρά που δεν ηθελε να τον νομιμοποιησει -και καλα εκανε- ως τον συνδετικο κρικο της ενοτητας στο κομμα. Βεβαια δεν λέει κανενας την αληθεια -γιατι ο Βαγγέλας ξερει οτι δεν τον παιρνει να βγει μπροστα για υποψηφιοτητα στη διαδοχη τη αρχηγιας- και δεν λεει κανενασ την αληθεια απο τους υποψηφιους, οτι δηλαδη και στις δυο συναντησεις και μια τηλεφωνικη -με Σαμαρα- προσπαθησε να κατοχυρωσει τη θεση νο 2 απο τους υποψηφιους. Ο Σαμαρας δεν επειξε το παιχνιδακι του Βαγγελα και τωρα τον εχουμε τον "κρητικο" που ψηφιζει κρητικους, να εχει βγει στη γυρα και να γαβγιζει σαν σκυλι, δεξια και αριστερα. Θα του περασει, φανταζομαι.

  6. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 31/10/2009 16:28:47

    Ώπα, πρόταση Καμμένου για εκλογή προέδρου "σύμφωνα με το καταστατικό"! Δηλαδή, από το συνέδριο. Να και άλλος λαγός! Έχουν και "πραξικόπημα" στο μυαλό τους; Τι θα γίνει μέχρι το Συνέδριο; Γι' αυτό θέλουν τρεις μέρες συνέδριο; Για να τα γυρίσουν και να πάνε σε εκλογή προέδρου πραξικοπηματικά;

    Εδώ είναι που πρέπει να προστατέψει ο Καραμανλής τη διαδικασία. Είναι καλό που πήρε ήδη θέση για εκλογή από τα μέλη.

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2009 16:37:54

    δεν είμαι γνωστης των εσωτερικών της ΝΔ, αλλά αν η κοπελιά πιστεύει ότι θα χάσει και θα μείνει εκτός, θα προτιμήσει διάσπαση τώρα, και να ρίξει το φταίξιμο σε αυτούς που ήθελαν να λειτουργήσουν ...εξωθεσμικά. Η κοπελιά, γνήσια κόρη του μπαμπά της είναι μόνο για πονηριές και αποστασίες.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ archaeopteryx 31/10/2009 18:07:33

      Το θέμα ειναι αν θα εχει τη δυναμη να διασπασει την παραταξη αν χασει. Οσο μικροτερο ποσοστο παρει η θοδωρα τοσο το καλυτερο..Γιατι αμα χασει και παρει τον Κουλη και φυγουν ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ αλλα ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ της ΝΔ. Το πολυ πολυ να χασουμε κ Ελσα Παπαδημητριου, Κασσιμηδες και λοιπους παρατρεχαμενους. Θα ανασανουμε...

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ ΓΙΑΝΝΗΣ 31/10/2009 18:15:13

        Ούτε 1% δεν θα πάρει αν φύγει, σωστά λες ότι δεν θα είναι διάσπαση, αλλά εξυγίανση. Δεν θα φύγουν όμως γιατί πάνω από όλα για αυτούς μετρά η εξουσία, έστω και σε κανένα υπουργείο. Το κακό είναι ότι έτσι όπως τα βλέπω τα πράγματα, ούτε ο Αντώνης θα τους διώξει, μια που όλοι ορκίζονται στην "ενότητα". Θα μείνει μισή η δουλειά. Δεν θα υπάρχει και η υπονόμευση, διότι δεν θα ελπίζουν στην επόμενη ημέρα. Θα γίνουν ένα είδος Τσοχατζόπουλου/Βενιζέλου και σιγά σιγά θα τους ξεχάσουμε, μια που αναπόφευκτα θα πεθάνει κάποια στιγμή κι ο Μητσοτάκης (όσο κι αν αργήσει αυτό να συμβεί, χάρη στις κυτταροθεραπείες που κάνει με κλεμμένα βλαστοκύτταρα).

  8. mara avatar
    mara 31/10/2009 16:51:21

    Το μόνο που καταφέρνουν με όλα αυτά τα κολπάκια, είναι να στρέφουν τον κόσμο ακόμα περισσότερο εναντίον τους. Αν από τώρα άρχισε να χάνει την ψυχραιμία της και προσπαθεί να εξωθήσει τα πράγματα σε σκληρή πόλωση, στο τέλος της εκλογικής διαδικασίας αντί για μία αξιοπρεπή ήττα, βλέπω την Ντόρα να εισπράτει μία εξευτελιστική πανωλεθρία....
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ!!!

  9. costas avatar
    costas 31/10/2009 17:03:54

    Και ποιες ακριβώς ήταν οι αρχές που υπερασπιζόταν ο Μεϊμαράκης; Οι κουμπαριές και οι ρεμούλες;

  10. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 31/10/2009 17:13:36

    Έκανε αμέσως μετά τη συνάντηση με τον Ψωμιάδη.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Blimblomblim 31/10/2009 17:14:11

      Στον xdx απάντηση ήταν το σχόλιο.

  11. Πονοκέφαλος avatar
    Πονοκέφαλος 31/10/2009 17:15:34

    "Μην μας λέτε ότι δεν πρόδωσα το δάκρυ του εθνάρχη, γιατί εντολή του εθνάρχη δεν ήταν διασπάστε την παράταξη και ρίξτε την κυβέρνηση."

    Ούτε πουλήστε τη Μακεδονία, γιατί κανείς δεν θα το θυμάται σε δέκα χρόνια. Το έθνος είναι πάνω από το κόμμα.


    "Η ιστορία δεν ξαναγράφεται."

    Σαφώς.

    Έτσι, η Ντόρα έχει καταγραφεί ως η υπουργός εξωτερικών που προσπάθησε να εμποδίσει τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας να πάει στο Αγαθονήσι (antinews.gr/?p=4928), ενώ προσπάθησε να διευκολύνει τον υπουργό εξωτερικών των Σκοπίων να έρθει στην Ελλάδα με αεροπλάνο με διακριτικά "Δημοκρατία της Μακεδονίας" (antinews.gr/?p=7079).

    Επίσης, ο πατέρας της έχει καταγραφει στην ιστορία ως ο άνθρωπος που επέζησε στην Κατοχή επειδή έτρωγε τρία συσσίτια, ενώ τριγύρω του πέθαινε ο κόσμος.

    youtube.com/watch?v=zKT_pmk2NG4


    Λίγο ακόμη προσπαθήστε, κ. Μεϊμαράκη. Με αυτά που κάνετε, για τον Σαμαρά δουλεύετε!

  12. tassos avatar
    tassos 31/10/2009 17:24:28

    Ο Καραμανλής προδόθηκε από δοτούς λαγούς σαν τον Μειμαράκη, και όχι από τον Αντώνη Σαμαρά που υπερασπίστηκε την πατρίδα του.

    Το σχέδιο αποκαλύφθηκε. Ας περιμένουμε επιθέσεις προς τον Σαμαρά. Αλλά δεν θα τον γονατίσουν!

  13. telitses.... avatar
    telitses.... 31/10/2009 17:26:43

    Απεγνωσμένη και γελοία η προσπάθεια του γλοιώδη Βαγγέλα να καταγραφεί σαν Νο2 της παράταξης στη νέα εποχή...

  14. Aris M. avatar
    Aris M. 31/10/2009 17:51:04

    Αρχισε ο πόλεμος...Το επόμενο βήμα, όταν όλα αυτά δεν τους βγούν κι ο Αντώνης μεγαλώσει τη διαφορά, είναι να βγεί ο Μειμαρακης η οποιος άλλος Μειμαρακης και να απειλεί ότι αν βγει ο Σαμαράς, αυτός φεύγει. Αυτό είναι το Μητσοτακαί(ει)κο. Η το κόμμα δικό τους ή τα καίμε όλα. Στο .... να πάνε. Είναι στο χέρι μας.... Όλοι στις κάλπες με γνωστούς και φίλους.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Aris M. 31/10/2009 18:03:33

      Καλα , οτι θα ξεκινησουν οι Μητσοτακεοι τα γνωστα χτυπηματα κατω απο τη μεση, αυτο ειναι βεβαιο και αναμενωμενο. Παλια τους τεχνη κοσκινο. Μια ζωη στα χαλκεια και τις συνωμοσιες, εχουν εθιστει οι ανθρωποι. Το παρηγορο ειναι πως ο κοσμος πλεον εχει ξυμνησει και δεν πιανεται κοροιδο. Άλλωστε η Θοδωρούλα εχει τοσες αμαρτιες στην καμπουρα της που η λασμη εναντιων αλλων δεν πιανει..SIEMENS, τιμολογια για εξοπλισμο γραφειου, Χριστοφορακος, φυγη Καραβελα, ΝΑΙ στο προδοτικο σχεδιο ΑΝΑΝ, συλλογη υπογραφων απο τον Αυγουστο για να θεσει θεμα ηγεσιας σε περιπτωση που δεν εφευγε ο Καραμανλης μετα την ηττα..και 1.002 ακομα..Πρεπει να παμε ολοι να ψηφισουμε. ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ

  15. ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
    ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 31/10/2009 17:55:47

    O Ευάγγελος μόνο στριπ τιζ πού δέν έκανε. Αναμενόμενο. Σοφό τού Αντώνη πού δέν μπαινει σέ αντιπαράθεση μαζί του. Άλλωστε τόν γείωσε με την μη ανταπόκριση στό ραντεβού . Δέν είναι συνυποψήφιος παρά μόνο νομιζόμενος κομματικός παράγων(κατ ουσίαν τσιράκι της Θεοδώρας) και θεματοφύλακας κόμματος πού όζει πτωμαίνη. Καληνύχτα Ευάγγελε.

  16. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 31/10/2009 18:20:04

    "Κύκλοι του Αντώνη Σαμαρά σχολίαζαν ότι ο πρώην υπουργός είναι ενωτικός και δεν θα υποκύψει στη λογική των ύβρεων και ιδιαίτερα από αυτούς που έχουν λόγο να το κάνουν."

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=97388

    Τα νέα είναι δύο: το ένα είναι ότι ο Σαμαράς φαίνεται να διέπεται αυτή τη στιγμή από την αυτοπεποίθηση του ανθρώπου που κερδίζει και δεν έχει λόγο να το ρισκάρει με αναίτιες συγκρούσεις. Το δεύτερο είναι ότι οι της Ελευθεροτυπίας αισθάνονται την ανάγκη να τηρήσουν τη δεοντολογία και να βάλουν και τη θέση Σαμαρά σε αυτά. Σε αντίθεση ας πούμε με κάτι Χατζηνικολάου που προβάλλουν μονόπλευρά Ντόρα.

    • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
      ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ Blimblomblim 31/10/2009 18:45:17

      Τόν Ντορονικολάκη εννοείτε αγαπητέ μου ? Ενθυμούμαι τό βλέμμα χάνου τότε πού άκουγε χωρίς νά βγάλη άχνα τις δικαιολογίες Ντόρας για τήν υπόθεση Καραβέλα.

  17. kostas avatar
    kostas 31/10/2009 18:24:30

    Συμφωνώ με αυτά που έχουν γραφτεί μέχρι τώρα. Δεν γνωρίζω το παρασκήνιο της όλης ιστορίας αποχώρησης-απομάκρυνσης Σαμαρά. Η ουσία είναι ότι τα δείγματα γραφής της Ντόρας δεν συμβαδίζουν κατά την γνώμη μου με το συμφέρον της χώρας, και ο Σαμαράς είναι ο μόνος που φαίνεται ότι θέλει να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο (δεν ξέρω όμως αν θα μπορεί).

  18. loretta avatar
    loretta 31/10/2009 18:42:00

    Aντεξα να δω τον ΓΑΠ πρωθυπουργο...δεν θα αντεξω να δω την ΘΕΟΔΩΡΑ προεδρο την Ν.Δ.

    ελεοςςςςς!

  19. panos avatar
    panos 31/10/2009 18:47:36

    Ο ΣΥΜΠΙΛΙΔΗΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?
    ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!

  20. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 01/11/2009 00:06:02

    Παρα λίγο να πιστέψω ότι προέχει η πανταχόθεν και πολλαπλώς διακηρυγμένη από όλους ενότητα, όταν ήρθε η "ενωτική" τοποθέτηση Μεϊμαράκη και συνήλθα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Καθρέφτης 01/11/2009 00:18:40

      Kοιταξε εγω με τη Ντορα ειμαι αλλα ο Μειμαρακης αυτογελοιοποιειται και θυμιζει απαρατσικ καταρρεοντος κομμουνιστικου καθεστωτος επειδη οποιος και να βγει απευθεις απο τη βαση δεν θα εχει αναγκη τις κεντρικες επιτροπες και τα παρομοια στα οποια αυτος ειναι ειδικος.

  21. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 01/11/2009 00:38:34

    Εννοείται. Απροκάλυπτη επίθεση που εξόργισε πολλούς.
    Και πόσο αντι-αισθητικός και άχαρος ο ρόλος ο δεύτερος,
    ο βασιλικότερος του βασιλέως.
    Αλλά και σε επίπεδο ουσίας να το δούμε, ποιο είναι το σημαινόμενο της φράσης : "αφήστε τα συναισθηματικά;..." Δηλαδή πρώτη φορά γίνεται επίκληση στο συναίσθημα της παράταξης; Κι όταν ομιλούν όλοι για "πληγωμένους Νεοδημοκράτες", κλπ, και τους καλούν να προσέλθουν δεν είναι και συναισθηματικοί οι όροι; Ή δεν ξέρει ότι υπάρχουν Νεοδημοκράτες παλαιοί που στηρίζουν το κόμμα με καθαρά συναισθηματικό κριτήριο, λόγω του ιδρυτή Κων.Καραμανλή; Ασφαλώς και τα ξέρει και, επομένως,τί προιωνίζεται αυτή η κακή αρχή είναι το ζήτημα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Καθρέφτης 01/11/2009 00:52:08

      Εγω δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι συνεννοημενος με τη Ντορα.Χανει προσωπικα ο ιδιος και ακομη και αν βγει η Ντορα,θα ειναι αλλη Ντορα αυτη που θα βγει απο τη βαση απο αυτη που θα εβγαινε με τα μαγειρεματα των κομματικοεπιτροπων στα οποια αρχει ο Μειμαρακης και δεν θα του χρωσταει τιποτα.
      Βασικα αυτος ειναι ο υπ αριθ. 1 χαμενος απο την αλλαγη τροπου εκλογης και γιαυτο φωναζει.

      • Παλιός avatar
        Παλιός @ ψυχραιμια 01/11/2009 01:00:26

        Συμφωνώ, οι παρεμβάσεις του άλλωστε μάλλον κακό κάνουν στη Μπακογιάννη, να λοιπόν ένα πρώτο καλό από το άνοιγμα των διαδικασιών, ίσως μειωθεί η δύναμη των Μεϊμαράκηδων.

        Το πρόβλημα όμως είναι ότι η Ντόρα εξακολουθεί να έχει γύρω της πολλούς αντίστοιχους τέτοιους και το παρελθόν δεν δίνει εγγυήσεις ότι θα θελήσει να τους αφήσει πίσω.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Παλιός 01/11/2009 01:07:35

          Ισως αλλα προτεινει εκλογη αρχηγου με θητεια καθε 4 χρονια και προκριματικες εκλογες για τους υποψηφιους βουλευτες απο τα μελη.Οι θεσμοι που προτεινει ειναι συγχρονοι οποτε ολοι αυτοι οι τυποι θα κρινονται κατα περιπτωση.
          Αντιθετα ο Σαμαρας νομιζω οτι ειναι ακομη στο καραμανλικο δογμα του αρχηγου χωρις θητεια που ειναι απαραδεκτο και συν τοις αλλοις ανεφαρμοστο γιατι μετα απο χαμενες εκλογες παντα γινεται εκλογη.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Παλιός 01/11/2009 17:28:26

          Ψυχραιμία, έχεις την εντύπωση ότι η Ντόρα τα εννοεί αυτά που λέει; Μήπως να κοιτάξουμε πίσω απο τη βιτρίνα; Η θέσπιση φαινομενικά δημοκραιτκών διαδικασιών είναι το ζήτημα ή η πολιτική ουσία; Που είναι ότι η αντιδημοκρατικότητα του συστήματος Μητσοτάκη βγάζει μάτια. Ένας άνθρωπος των μηχανισμών είναι η Ντόρα και το να φτιάξει ένα μηχανισμό που θα την επανεκλέγει κάθε τέσσερα χρόνια είναι το μόνο εύκολο. Αν έχεις τους μηχανισμούς, θεσπίζεις ό,τι διαδικασία θέλεις. Και ο Σημίτης έλεγε "όποιος έχει στοιχεία να τα πάει στον εισαγγελέα". Αυτό είναι το θέμα, οι διαδικασίες; Όταν όλοι ξέρουν τι κρύβεται από πίσω;

          Θα μου πεις, ο Καραμανλής ήταν καλύτερος; Όχι, αλλά είχε περισσότερη αποδοχή. Ο Σαμαράς θα είναι καλύτερος; Δεν ξέρουμε, αλλά ξέρουμε ότι δεν είναι άνθρωπος των μηχανισμών. Γενικά, πρέπει να το πάρουμε απόφαση: ΜΟΝΑΡΧΗ επιλέγουμε και στο ένα και στο άλλο κόμμα και το πότε θα φύγει είναι θέμα δικό του. Αν ο Καραμανλής τώρα έλεγε "δεν φεύγω" κανένας δεν θα του έλεγε "φύγε". Αν ο Μητσοτάκης έλεγε "δεν φεύγω" κανένας δεν θα του έλεγε τότε "φύγε". Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι ήταν ένα από τα δύο μεγαλύτερα λάθη του που έφυγε το 1993. Ο Ανδρέας είπε "δεν φεύγω" το 1989 και κανένας δεν τόλμησε να του πει τίποτα. Ο Καραμανλής ο Α είπε "φεύγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια" και όλοι μείνανε να τον νοσταλγούν και να λένε ταυτόχρονα "σα δεν ντρέπεται που μας άφησε".

          Η Ελλάδα δεν είναι για κοινοβουλευτικό σύστημα, για ευρωπαϊκού τύπου διαδικασίες. Είναι ή για άμεση δημοκρατία ή για δεσποτεία περιορισμένης κοινωνικής εξουσίας τύπου Βυζαντίου/ Καποδίστρια. Διαλέγουμε και παίρνουμε. Σήμερα δεν είναι καιρός για δεσποτείες, οπότε ο στόχος είναι άμεση δημοκρατία. Η εκλογή αρχηγού όμως στη Γ΄ Ελληνική Δημοκρατία είναι ζήτημα ΔΕΣΠΟΤΕΙΑΣ. Ακόμη κι όταν εκλέγεται "αρχηγός από τη βάση". Εκλέγουν το μονάρχη, το δεσπότη. Τα άλλα είναι για να γεμίζουμε σελίδε με δήθεν "προτάσεις" χωρίς καμία ουσία.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ ψυχραιμια 01/11/2009 01:23:40

        Σε γενικες γραμμες συμφωνουμε. Ομως θεωρω τη Ντορα νουμερο 1 χαμενη απο την εκλογη απο τη βαση. Ο Μειμερακης ακολουθει...

  22. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 01/11/2009 01:04:33

    Δεν φωνάζει απλώς, επιτίθεται στον πλέον επικίνδυνο αντίπαλο, αλλά τίποτε δεν μπορώ να αποκλείσω ως επιπρόσθετο παράγοντα, αφού άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου και περισσότερο του κομματικού ανθρώπου.
    Επίσης, έχω ένα ερώτημα για το αν θα πάνε έως το τέλος και οι 4. Από αυτό θα κριθούν πολλά και μάλλον και το αποτέλεσμα. Και τότε θα βρω το χαμένο δαχτυλίδι που ακόμα το ψάχνω αφελώς, όπως στο παιδικό τραγουδάκι.

  23. Παλιός avatar
    Παλιός 01/11/2009 01:09:54

    Ψυχραιμία, περίμενε λίγο, τώρα ξεκινάει ουσιαστικά η "προεκλογική περίοδος", να δούμε ολοκληρωμένα τι προτείνει κάθε πλευρά στα εσωτερικά, οργανωτικά.

  24. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 01/11/2009 01:26:08

    Και δεν κάνουν καθόλου κακό στην Μπακογιάννη οι δηλώσεις αυτές,
    διότι υπενθυμίζουν το παρελθόν του Σαμαρά, το οποίο πρέπει
    να το ανασύρει κάποιος και επίσημα - αλλά όχι η ίδια η υποψήφια πρόεδρος, ως ενωτική που αφήνει πίσω τα τραύματα και τα διχαστικά, κλπ - για να επηρεαστούν συναισθηματικά οι ψηφοφόροι. Κατά τα άλλα, "αφήστε τα συναισθηματικά..." - τα θετικά, ήθελε να πει, για να πούμε εμείς για τα αρνητικά. Στο πρόσημο είναι, τελικά, το ζήτημα, όχι στο συναίσθημα. Ίδωμεν.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Καθρέφτης 01/11/2009 01:58:25

      Καλο το συναισθημα αλλα καλος και ο ρεαλισμος, η πραγματικοτητα. Καποιος πρεπει να βγει να πει τι πραγματικα εγινε με SIEMENS και την Κυρία...

  25. Tina avatar
    Tina 01/11/2009 06:56:44

    http://www.greekamericannewsagency.com/gana/index.php?option=com_content&task=view&id=6152&Itemid=83

    Για το μεγαλο σκανδαλο με αρχιερεις και γραμματεις θα το κουβεντιασετε επιτελους; Εγω το ανακαλυψα λιγες μονο μερες μετα τις εκλογες!

    Have a nice day οπως θα λεει και ο ΓΑΠ καθοτι γνησιο τεκνο των ΗΠΑ. . . :)

  26. larisaios onneditis avatar
    larisaios onneditis 01/11/2009 15:02:22

    Mε την κόρη του μητσοτάκη η Ν.Δ. δεν πρόκειται να πάρει ούτε 30%.Χωρίς πολιτική σκέψη,χωρίς φαντασία,χωρίς νέες ιδέες για λύσεις στα προβλήματα των πολιτών δεν πας πουθενά.ΣΤΗΡΙΖΩ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΙς ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.