23/07/2009 19:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φοβάται θερμό επεισόδιο



Τo φόβο ότι μέσα στο καλοκαίρι μπορεί να υπάρξει θερμό επεισόδιο στο Αιγαίο εξέφρασε σήμερα ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «δεν είναι σε θέση, όπως φάνηκε τα τελευταία πέντε χρόνια, να χειριστεί δύσκολα θέματα της εξωτερικής πολιτικής και άμυνας».

 

Μιλώντας στη συνεδρίαση του κύκλου Εξωτερικής Πολιτικής και Άμυνας του Κινήματος, ο κ. Παπανδρέου καταδίκασε τις παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου καθώς και τις άλλες τουρκικές προκλήσεις.

 

Παράλληλα, προειδοποίησε την κυβέρνηση να μην επιχειρήσει να αξιοποιήσει το ενδεχόμενο θερμού επεισοδίου στο Αιγαίο, για να αποσπάσει την προσοχή από την δυσμενή πολιτική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ίδια, πολύ περισσότερο σήμερα, μέσα σε ένα κλίμα έλλειψης εμπιστοσύνης και συνολικής αμφισβήτησης των πολιτικών της,.

Μήνυμα ΥΠΕΞ στην Άγκυρα

«Οι συνεχιζόμενες παραβιάσεις του ελληνικού εναερίου χώρου από την Τουρκία βρίσκονται εκτός των ευρωπαϊκών αρχών και αξιών και ασφαλώς δεν συνάδουν με την ευρωπαϊκή της υποψηφιότητα. Κάθε απόκλιση, εξάλλου, από τις ευρωπαϊκές αρχές και αξίες, είναι βέβαιο ότι μεγαλώνει την απόσταση της Τουρκίας από τον ενταξιακό της στόχο». Τα παραπάνω τόνισε ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Βαληνάκης σε δηλώσεις που έκανε μετά από τη συνάντηση που είχε με τον Γάλλο ομόλογό του Πιέρ Λελλούς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/07/2009 19:47:52

    Ή ξέρει κάτι παραπάνω (δικτυωμένος με ΗΠΑ είναι ο Τζόρτζ) ή διαβάζει ΑΝΤΙΝΙΟΥΖ επισταμένως. Όπως και νάχει, συμμερίζομαι την ανησυχία του και εγώ.

  2. hypo avatar
    hypo 23/07/2009 20:00:01

    Καλά τώρα. Αφού φοβάται ο geffry δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι γνωστό ότι λέει μ...ς. Τα ίδια κάνει και με την γρίπη. Ότι του κατέβει.

  3. Νἰκος avatar
    Νἰκος 23/07/2009 20:03:04

    Η συμφωνια της Μαδριτης ΡΗΤΑ αναγνωριζει "ζωτικα" δικαιωματα!!! στο τουρκαλαριο. Ας μην ανησυχει, τα αφεντικα του θα φροντισουν γι'αυτον και την οικογενεια του. Αλλωστε το αμερικανικο διαβατηριο μπορει να ενεργοποιηθει αυτοστιγμη, ή κανω λαθος;

    «Και οι δύο χώρες θα αναλάβουν προσπάθεια να προωθήσουν διμερείς σχέσεις, που θα βασίζονται σε:
    - Αμοιβαία δέσμευση για την ειρήνη, την ασφάλεια και τη συνεχή ανάπτυξη σχέσεων καλής γειτονίας.
    - Σεβασμό της κυριαρχίας της κάθε χώρας.
    - Σεβασμό των Αρχών του Διεθνούς Δικαίου και των Διεθνών Συνθηκών.
    - Σεβασμό στα ΝΟΜΙΜΑ!!!, ΖΩΤΙΚΑ!!! συμφέροντα και ενδιαφέροντα της κάθε χώρας ( ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗς ΤΟΥΡΚΙΑΣ) στο Αιγαίο, τα οποία έχουν μεγάλη σημασία για την ασφάλεια και την εθνική κυριαρχία τους.
    - Δέσμευση αποφυγής μονομερών ενεργειών στη βάση του αμοιβαίου σεβασμού και της επιθυμίας, ώστε να αποτραπούν συγκρούσεις οφειλόμενες σε παρεξήγηση, και
    - δέσμευση διευθέτησης των διαφορών τους με ειρηνικά μέσα, στη βάση αμοιβαίας συναίνεσης και χωρίς τη χρήση βίας ή την απειλή βίας».

    η τριτη δεσμευση, ουσιαστικα αυτοδεσμευση της Ελλαδας να εχει νταβατζη στο ζωτικο της χωρο. Η συμφωνια αυτη θα κανει -ηδη δρεπουμε τους "καρπους της"- μεγαλυτερο κακο απ'οτι οι συμφωνιες Ζυριχης-Λονδινου.

  4. Χι avatar
    Χι 23/07/2009 20:10:12

    Αφού ο Γιώργος πιστεύει πως είναι πιο άξιος να χειριστεί ένα σοβαρό θερμό επεισόδιο, από αυτήν την επικίνδυνη για τα εθνικά θέματα κυβέρνηση, τότε ας απαντήσει σε απλούστερα αναίμακτα ερωτήματα, για το νόμο 2929 (λέγε με Ζεμπεκειακό-Ρεπουσειακό ή "Κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Δημοκρατίας της Τουρκίας για την πολιτιστική συνεργασία"):

    -----------------

    1) […] (Tα Μέρη) θα συνεργάζονται στην παρουσίαση της ιστορίας, της γεωγραφίας, του πολιτισμού και της οικονομίας της άλλης χώρας, ιδιαίτερα στα σχολικά βιβλία. Με αυτόν το στόχο, θα συστήσουν μία Μικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, η οποία θα ανταλλάξει και θα μελετήσει τα σχολικά βιβλία, για να προτείνει τη διόρθωση των ανακριβειών […]

    Ποια είναι τα μέλη της “Μικτής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων”;

    Έχουν συναντηθεί; Αν ναι, πότε και που έλαβε χώρα η συνεργασία τους ως τώρα;

    Πως μπορεί ο πολίτης της κάθε χώρας-μέρους της Συμφωνίας να ενημερωθεί για τη δραστηριότητά τους;

    Με ποιο τρόπο επιλέγεται το υλικό στο οποίο εργάζονται;

    Που δημοσιεύονται ή κοινοποιούνται οι προτάσεις τους και ποιες από αυτές υιοθετήθηκαν από τα Μέρη, μέχρι σήμερα;



    2) Για την υλοποίηση της παρούσας Συμφωνίας θα συσταθεί μία κοινή Ελληνοτουρκική Επιτροπή. Η ανωτέρω Επιτροπή θα συνέρχεται κάθε τρία χρόνια, εναλλάξ στην πρωτεύουσα κάθε Μέρους, για να εκπονεί, να διαπραγματεύεται και να συνάπτει τα Εκτελεστικά Προγράμματα της παρούσας Συμφωνίας.

    Ποια είναι τα μέλη της κοινής “Ελληνοτουρκικής Επιτροπής”;

    Πότε και που έλαβε χώρα η συνεργασία τους ως τώρα; Δημοσιεύτηκαν σχετικά πορίσματα ή προθέσεις για δράση;

    Ποια είναι τα “Εκτελεστικά Προγράμματα” που έχουν προταθεί έως σήμερα, για κάθε Μέρος και ποια από αυτά έχουν ολοκληρωθεί; Ανήκει το αναθεωρημένο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού και η διδασκαλία της τουρκικής, ως δεύτερης ξένης γλώσσας (αρχικά πιλοτικά, σε Γυμνάσια της Θράκης), στα αποτελέσματα των Εκτελεστικών Προγραμμάτων της Συμφωνίας; Υπάρχει αμοιβαιότητα με ανάλογα τουρκικά προγράμματα, ως οφείλεται;



    3) Τα Πρωτόκολλα - Πρακτικά, που καταρτίζονται από την Κοινή Ελληνοτουρκική Επιτροπή του άρθρου 9 της Συμφωνίας, εγκρίνονται με κοινή Πράξη των αρμοδίων κατά περίπτωση Υπουργών.

    Είναι απόρρητα τα Πρωτόκολλα - Πρακτικά της Επιτροπής; Αν όχι, που μπορεί ο πολίτης της χώρας-μέρους, να ενημερωθεί γι’ αυτά; Η δραστηριότητα των Υπουργών, περιορίζεται μόνο στην έγκρισή τους; Μπορεί ο αρμόδιος Υπουργός να μην εγκρίνει κάποιο από αυτά; Αν ναι, έχει συμβεί αυτό έως τώρα και πότε;



    4) Η παρούσα Συμφωνία θα παραμείνει σε ισχύ για περίοδο πέντε ετών. Στη συνέχεια, εφόσον δεν καταγγελθεί από κανένα Μέρος, έως και έξι μήνες πριν τη λήξη της ανωτέρω περιόδου, θα ανανεωθεί αυτομάτως για την επόμενη πενταετία.

    Ανανεώθηκε η Συμφωνία; Αν ναι, τι πρόκειται να συμβεί με τα “Εκτελεστικά Προγράμματα” που δε θα ολοκληρωθούν, πριν το τέλος μιας δεκαετίας από την εφαρμογή της;
    -----------------

    Το πλήρες κείμενο του νόμου:

    http://web.archive.org/web/20080105010441/http://tomati.net/2007/09/10/hosgeldiniz/

  5. osaperas avatar
    osaperas 23/07/2009 20:18:08

    Μα τι λέει ο άνθρωπος; "Παράλληλα, προειδοποίησε την κυβέρνηση να μην επιχειρήσει να αξιοποιήσει το ενδεχόμενο θερμού επεισοδίου στο Αιγαίο, για να αποσπάσει την προσοχή από την δυσμενή πολιτική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ίδια, πολύ περισσότερο σήμερα, μέσα σε ένα κλίμα έλλειψης εμπιστοσύνης και συνολικής αμφισβήτησης των πολιτικών της,."

    Είναιλογικα αυτά τα πρ'αγματα; Εαν γίνει θερμό επεισόδιο στο Αιγαίο όλος ο κόσμος στην χώρα μας θα ξεχάσει τα πάντα και θα επικεντρώσει την προσοχή του και το ενδιαφέρον του στα εθνικά ζητήματα. Θέλει δεν θέλει η κυβέρνηση αυτό θα γίνει και αυτό γίνεται πάντα.

  6. sinn avatar
    sinn 23/07/2009 20:38:55

    To βασικό είναι να πέσει η κυβέρνηση και να αναλάβει άμεσα ο ΓΑΠ -κατα προτίμηση χωρίς περιττές συνταγματικές διαδικασίες που καθυστερούν την άμεση εξυπηρέτηση του πασοκικού(=εθνικού) συμφέροντος. Τα υπόλοιπα osaperas είναι, οπως σας έχουν ενημερώσει αρμοδίως, χουντοδεξιά προπαγάνδα.

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/07/2009 20:46:17

    @ osaperas
    Λογικοτατα ειναι με τη λογικη οχι μονο του ΠΑΣΟΚ αλλα της δηθεν "προοδευτικης παραταξης" που χρησιμοποιει τα συμβαινοντα στα εθνικα θεματα για εσωτερικους πολιτικους σκοπους.
    Το ΠΑΣΟΚ απευθυνει δυο αντιθετες κατηγοριες παντα στη ΝΔ : Της υποχωρητικοτητας και του εθνικισμου αναλογα με την περισταση.Ετσι και σημερα.
    Εαν υπαρξει καποια διευθετηση για να αποφευχθει επεισοδιο θα ακτηγορησει για υποχωρητικοτητα και ενδοτισμο.Αν τελικα γινει επεισοδιο θα κατηγορησει οτι το προκαλεσε για να αποσπασει την προσοχη του λαου απο τα εσωτερικα θεματα.Προετοιμαζεται και για τις δυο περιπτωσεις.

  8. Greco avatar
    Greco 23/07/2009 20:57:41

    αυτος θα πουλουσε κ τη μανα του για να γινει πρωθυπουργος...

  9. Greco avatar
    Greco 23/07/2009 20:59:06

    ενα δυο

  10. Νἰκος avatar
    Νἰκος 23/07/2009 21:07:50

    Ελα τωρα Οσαπερα, το συμφερον του ΠΑΣΟΚ ειναι ΚΑΙ εθνικο συμφερον, οπως κατ'αναλογιαν "το νομιμον ειναι και ηθικον" συμφωνα με την ρηση του αλλου γιγαντα της πολιτικης. Ετσι δεν ειπαν οι φωστηρες του;

    Λειπουν οι ΕΥΠΑΤΡΙΔΕΣ και οι ηγετες ολκης.

  11. A avatar
    A 23/07/2009 21:14:55

    Συνοπτικά θα σας θέσω κάποιες σκέψεις που μπορεί να αποδειχθούν και πληροφορίες άκρως χρήσιμες.



    Κωδικοποιημένα λοιπόν


    1) ο ΓΑΠ στέλνει μήνυμα του Στέιτ Ντιπάρτμεντ στη κυβέρνηση και ουσιαστικά σε ολόκληρη τη κοινωνία (Καθήστε φρόνιμα και ...βγάλτε με και Πρωθυπουργό διαφορετικά...)



    2) Η σύλληψη των 16 και κυρίως η ανάλυση του τεράστιου όγκου των συνομιλιών είναι ένα τεράστιο πλήγμα στο παρακράτος που συνδέται μέσω Ελλήνων "επιφανών προσώπων" με εγκληματικά δίκτυα αλλά και ξένες δυνάμεις.

    Αυτό προκαλεί ανησυχία σε αυτούς γιατί το Α και Ω στο ψυχολογικό πόλεμο είναι να ξέρεις ότι ο αντίπαλος ξέρει τι θα κάνεις.

    Οπότε βραχυκυκλώνεις και αρχίζεις τα μοιραία λάθη που αποκαλύπτουν πολλά. Κλασσικό παράδειγμα η ανωτέρω δήλωση του ΓΑΠ, την οποία πρέπει πολύ προσεκτικά να αναλύσουν όσοι είναι αρμόδιοι.




    3) Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις αναμένεται κάποιου είδους αναταραχή σύντομα στη Κεντρική Ασία και ιδιαίτερα στο Κιργιστάν, Ουζμοπεκιστάν και Τουρκμενιστάν.


    Αυτό συνδέεται τόσο με τα ενεργειακά (Ναμπούκο) όσο και με το Ιράν αλλά και τη κατάσταση στο Αφγανιστάν-Πακιστάν.


    Τυχόν αποτυχία των Αμερικανών, θα σημάνει ουσιαστικά και το τέλος των ενεργειακών σχεδίων τύπου Ναμπούκο γιατί απλούστατα δεν θα υπάρχει αέριο διαθέσιμο.

    Επίσης το Ιράν θα εξακολουθήσει να διατηρεί τη συνδεσή του με τη Μόσχα αλλά και το Πεκίνο.

    Οπότε επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρέυουν, κυριολεκτικά "καίγονται" οι Αμερικανοί να ανατραπεί η Ελληνική κυβερνηση το αμέσως επόμενο διάστημα, ώστε τα "μετώπισθεν" να προφυλαχθούν αλλά και τα αντίπαλα ενεργειακά σχέδια να ανατραπούν (Βλ. νέα κυβέρνηση Βουλγαρίας).



    4) Ο Τουρκικός στρατός δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση τόσο από άποψη ηθικού λόγω των πολιτικών διαμαχών όσο και από υλικό και κυρίως ανταλλακτικά.
    Έχουν και μεγάλο ποσοστό λιποταξιών.

    Είναι κούφιες οι απειλές της Άγκυρας προς το παρόν. Οι δε παραβιάσεις δεν είναι ούτε ποσοστικά ούτε ποιοτικά χειρότερες από αυτές των προηγούμενων ετών.

    Επειδή υπηρέτησα σχετικά πρόσφατα σε άκρως ευαίσθητη περιοχή, μπορώ να βεβαιώσω μετά λόγου γνώσεως ότι πολλά πειρστατικά δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας και είναι πολύ πιο ανησυχητικά για την εθνική ασφάλεια χωρίς να υπάρχει το παραμικρό κλίμα έντασης με τη γείτονα.
    Λ.Χ μεταξύ 2002-2003 γινόταν χαμός στο Αιγαιο και κανείς δεν το είχε πάρει χαμπάρι.



    Εν κατακλείδι τα παραπάνω τα γνωρίζει ο ΓΑΠ και φαντάζομαι έχει και πολιτικούς και στρατιωτικούς συμβούλους.

    Οπότε μπορεί να συναχθεί το συμπέρασμα είτε ότι είναι ανόητος και χρησιμοποεί άκρως ευαίσθητα ζητήματα για κομματικούς λόγους ή είναι κάτι άλλο που σχετίζεται με συγκεκριμένα άρθρα του στρατιωτικού και ποινικού κώδικα όπως και άρθρα του Συντάγματος.

    Έχω όλη τη καλή διάθεση και υπομονή να εξακολουθώ να ελπίζω ότι είναι απλά ανόητος και αφελής εάν και είναι 57 ετών και εκλέγεται στο Κοινοβούλιο εδω και 28 έτη.


    Ελπίζω να μη κούρασα με το μακροσκελές της ανάρτησης, στη διάθεση του οποιουδήποπε για τυχόν διευκρινήσεις και απορίες.

    Δεν θα απαντήσω σε ύβρεις και βλακώση σχόλια. Θα απαντήσω σε σχόλια που είναι σκληρά αρκεί να διέπονται απο στοιχειώδη λογική.

    Ευχαριστώ.

    • osaperas avatar
      osaperas @ A 23/07/2009 22:45:18

      Ενδιαφέρουσα η ανάλυση σου. Αλλά δεν καταλαβαίνω ένα πράγμα. Γιατί οι αμερικανοί θέλουν να ανατραπεί η κυβέρνηση μας; Πως οδηγείσαι σε αυτό το συμπέρασμα; Δεν ρωτάω για στοιχεία μιάς και προφανώς δεν υπάρχουν. Αλλά που στηρίζεται η εκτίμηση σου; Εγώ νομίζω ότι στα βασικά σημεία που ενδιαφέρουν τους αμερικανούς εμείς είμαστε μαζί τους.Κάνουμε αυτό που θελουν. Στα λιγότερα σημαντικά "ακολουθούμε ανεξάρτητη εθνικη πολιτική"

  12. kontin avatar
    kontin 23/07/2009 22:20:20

    Ο σύντροφος Πρόεδρος έχει καλές πληροφορίες κα μάλιστα στα Αγγλικά οπότε θέμα δυσνόησης δεν τίθεται, εδώ πάμε για Κυβέρνηση και είναι ικανή η παλιοκατάσταση να μας την στερήσει και να μπλέξουμε σε τίποτα συγκυβερνήσεις όπως ο Μακαρίτης ο Παππούς και να έχουμε τα ίδια αποτελέσματα, ο Μπαμπάς θα τους είχε πάρει ψιλοπαραμάζομα τους χαβαλέδες αλλά ποτέ δεν τον γούσταρε και δεν τον κατλάβαινε οπότε δεν παίζει και αυτό.
    Η Τουρκία έχει χε....μένη την Ε.Ε και θέλει να το παίξει παράγοντας στην περιοχή μεταξύ Ε.Ε, Ρωσίας και Αράβων με τους Εβραίους στην άκρη για πλυθυσμιακούς και φυλετικούς λόγους (Μουσουλμάνοι γαρ), άρα με την υποστήριξη των Η.Π.Α δεν το έχουν σε τίποτα να μας κάνουν καμία φασαρία με ζέστη (θερμή) εώς το τέλος του χρόνου που έχουμε κάμποσες εξελίξεις κα με την οικονομική κρίση να μένεται αγρίως και ας τους οικονομολόγους που μας κατέστρεψαν να βλέπουν ανάκαμψηστη στη γυάλα.
    Με λίγα λόγια και απ΄ ότι καταλαβαίνω ο Πρόεδρος ξέρει καλά τι λέει και αυτά που λέει να τα ακούμε δεν είναι εποχή για ήρωες γιατί μας λείπουν τα παλικάρια.
    Ευχαριστώ

  13. Νἰκος avatar
    Νἰκος 23/07/2009 22:42:28

    Kontin, να εισαι καλα που μας ψυχαγωγεις, γελασε ο καθε πικραμενος, μαζι και 'γω εδω.
    Ακου μας λειπουν τα παληκαρια, εδω ολο ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ λενε σε καθε ευκαιρια. Αλλα και να υπονοησεις οτι ο ΓΑΠ ειναι παληκαρι.

    Αχαχαχαχαχαχα. Να εσαι καλα παληκαρι μου.

  14. Χι avatar
    Χι 23/07/2009 23:03:34

    Μπούρδες "γνωρίζει" ο ΓΑΠ.

    Απλά, μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ θα βόλευε στα ανοιχτά θέματα του ΝΑΤΟ - εν τέλει, των ΗΠΑ.

    Με την αποχώρηση από το Ιρακ και το κουρδικό στην ημερήσια διάταξη, χρειάζονται την Τουρκία. Επίσης, χρειάζονται τους μικρονοϊκούς βαλκανικούς εθνικισμούς (βλέπε "Μακεδόνες" και "Βόσνιους"), ώστε να διασφαλιστεί άπαξ ο κατακερματισμός των Σλάβων, για να απομακρυνθεί το ενδεχόμενο νέας στροφής στη Ρωσία. Το αυτό και στην Κύπρο.

    Παίδες, μην το κουράζουμε. Την πλάτη τους κοιτάνε και την Νοτιοανατολική πτέρυγα του ΝΑΤΟ. Όλως "τυχαίως", ο τόπος "χρειάζεται" εκλογές το φθινόπωρο, ώστε μέσα σε ένα τρίμηνο να κλείσει Σκοπιανό, Κυπριακό και να δρομολογηθεί "λύση" στα ελληνοτουρκικά.

    Αυτό, όσο η ΝΔ χορεύει στο σκοπό του ΛΑΟΣ, μόνο με ΠΑΣΟΚ μπορεί να γίνει.

  15. ahab avatar
    ahab 23/07/2009 23:14:38

    ΄Εχοντας μυαλό γάτας σαν τη θειά μου τη Χαρίκλω μήπως τρέχει ο σύντροφος Πρόεδρος να προκαταλάβει επιπτώσεις (τα είπα εγώ) απο μία άγνωστης εξέλιξης κατάσταση για την οποία ειναι συνυπεύθυνος ?
    Απλοικό αλλά ετσι σκέφτεται η κουτοπόνηρη Χαρίκλω

  16. ataktos avatar
    ataktos 23/07/2009 23:50:59

    A- αγαπητέ μετά αυτήν την βαθειά σου «πολιτική» και στοχαστική σου αναλύσει ήρθε η ώρα για νάνι καληνύχτα σου…

  17. A avatar
    A 24/07/2009 00:08:03

    Η βασική έκφραση σε γεωπολιτικούς όρους της Αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής εκφράζεται με τη Γαλλική μεσοπολεμική φράση "Cordon Sanitaire".

    Μια υγειονομική ζώνη δηλαδή που θα αποκόπτει τη Ρωσία (και Κεντρική Ασία) με την Ευρώπη και την τελευταία από τη Μέση Ανατολή και όλους αυτούς με τη Κίνα και την Ινδία.

    Πρόκειται για εφαρμογή του δόγματος διαίρει και βασίλευε σε Ευρασιατική έκδοση, ώστε να παραμείνουν οι ΗΠΑ κυρίαρχοι.

    Η παρούσα κυβέρνηση εκ των πραγμάτων λόγω της Τουρκικής απειλής στηρίζει την άρση των διαχωρισμών και ευνοεί την οικονομική-πολιτική χειραφέτηση της ΕΕ που μπορεί να καταστεί ικανή συνθήκη μόνο με την γεωοικονομική ένωση με τη Ρωσία ή και με τη Μέση Ανατολή.

    Σε ευρύτερο επίπεδο συμφωνούν σε αυτό και η πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών αλλά και πολιτικών.

    Τι γίνεται όμως τώρα? Οι Αμερικανοί τον Νοέμβριο του 2007 παραλίγο να χάσουν το παιχνίδι στην Ελλάδα και η χώρα να τραβήξει πλήρως στον λεγόμενο σκληρό πυρήνα της ΕΕ, παράλληλα με την είσοδο Ρωσικών κεφαλαίων μέσω Ντουμπαι και Αραβικών (ΜΑΡΦΙΝ). Έτσι πονταραν όλα στον ΓΑΠ και στη Ντόρα.

    Τώρα που οι Ρεπουμπλικάνοι έφυγαν απέμεινε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έστω και ως μίας χρήσης, δηλαδή να κυβερνήσει για όσο διάστημα χρειαστεί για να παρεμβληθεί και να ακυρώσει το ρόλο της Ελλάδος ως σύνδεσμο μεταξύ ΕΕ-Ρωσίας και Μέσης Ανατολής.

    Μιλάμε σαφέστατα για παγκόσμιο παιχνίδι. Επειδή κατάφεραν έστω και προσωρινώς να προσεγγίσουν τους Τούρκους αλλά και Βούλγαρους, απομένει μόνο η Ελλάδα και η Κύπρος.

    Εάν η Ελλάδα αντέξει τις πιέσεις για μερικούς μήνες θα περισώσει τόσο τη Κύπρο όσο και το Αιγαίο και τη Μακεδονία. Σύντομα θα υπάρξει πάλι αντάρτικο Κούρδων στη Τουρκία με Ρωσική υποστήριξη (λόγω Ναμπούκο) και παράλληλα θα οριστικοποιηθούν οι συμφωνίες με τους Γερμανούς & Ρώσους (Μετά τις εκλογές του Οκτ. στο Βερολινο).


    Για αυτο λοιπον το τάιμινγκ των εκλογών σύμφωνα με τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ πρέπει να είναι πριν το Μάρτιο ή εκείνο το μήνα το αργότερο. Γιατί βασικά έτσι τον δασκάλεψαν, αυτοί που γνωρίζουν ότι η κατάσταση θα αλλάξει άρδην μέχρι τότε.



    Υπάρχουν βεβαια πολλές άλλες παράμετροι οι οποίες μπορούν να τεκμηριωθούν, αλλά προς το παρον, εντελώς συνοπτικά επιχειρώ να θέσω κάποιους προβληματισμούς.

    Τέλος δεν είναι τυχαίες οι πρόσφατες συγκρούσεις μεταξύ Αλβανών και Σέρβων στη Νότιο Σερβία, αμέσως μετά τη φιλορωσική στροφή με το Σάουθ Στριμ αλλά και τη φιλοσερβική στροφή των Ευρωπαίων που θα δώσουν βίζες για ελέυθερη είσοδο στην ΕΕ των Σέρβων και μάλλον θέλουν να τους εντάξουν εντός της επόμενης διετίας.



    Εν κατακλείδι, ο νούμερο ένα αντίπαλος της ΕΕ σήμερα είναι οι ΗΠΑ και φυσικά οι ακόλουθοι αυτής, η Βρετανία και το Ισραήλ.

    Η Ελλάδα εξαρτάται οικονομικώς από την ΕΕ και σε πολλά άλλα επίπεδα. Ο Παπανδρέου στην απευκταία περίπτωση που εκλεγεί, μπορεί να βάλει την Ελλάδα σε πολύ μεγάλες περιπετειες τις οποίες μέχρι στιγμής απέφυγε επιτυχώς η σημερινή κυβέρνηση, ενδεχομένως λόγω των πολύπλευρων δεσμών που ανέπτυξε με διάφορους πόλους ισχύος στον πλανήτη.

    Αντιθέτως ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ διαθέτει προσβάσεις σε ένα συγκεκριμένο κύκλο ανθρώπων, οι οποίοι συν τοις άλλοις είναι και σφόδρα εναντίον των Ελληνικών συμφερόντων ακόμα και για συναισθηματικούς λόγους.

    Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

    • bananaRepublic avatar
      bananaRepublic @ A 24/07/2009 10:26:20

      Μιλώντας για τους ανθρώπους του ΓΑΠ, δε φαντάζομαι να εντάσσεις σε αυτούς και τον κ. Alex Randos (γνωστός και ως "Κατάσκοπος")... Διότι ο εν λόγω κύριος (πρώην σύμβουλος του ΓΑΠ, Πρέσβης, κλπ) έχει "ολοκληρωμένη άποψη" περί τα γεωστρατηγικά ζητήματα της περιοχής της Κασπίας, καθώς, μεταξύ άλλων, διετέλεσε και σύμβουλος του Προέδρου Σαακασβίλι κατά την περίοδο του πρόσφατης κρίσης με τη Ρωσία. Για περαιτέρω πληροφορίες μιά μικρή έρευνα στο google αρκεί.

  18. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 24/07/2009 03:46:48

    Ω, βρε Ελληνες τι παθαμε και τι θα παθουμε ακομη, οπως μας εμπλεξαν ολοι αυτοι οι ανεπαγγελτοι γονοι, που μαθαινουν να κουρευουν στου κασιδι το κεφαλι. Αν μαθαιναν τουλαχιστον σωστα, χωρις να επηρεαζονται απο τις διαφορες τασεις που επικρατουν καθε τοσο, θα μπορουσαμε να πουμε, δεν πειραζει, ενταξει παιδια, δεν μας νοιαζει το στραβοκουρεμα, εξ αλλου, τοσα χρονια ετσι κουρευομασταν γιατι δεν μας περισσευαν χρηματα να παμε σε αλλον καλυτερο κουρεα. Αλλα, να συνεχιζουν το στραβοκουρεμα, χωρις προοπτικη να μαθουν την τεχνη καλυτερα, δεν ειναι πλεον ανεκτο. Θα το καταλαβουν επιτελους οι γονοι, η' πρεπει να αρπαξουμε τη βρεγμενη σανιδα;

  19. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 24/07/2009 10:40:59

    Η λύση για τον Γκόγκο είναι εφικτή την έχει δηλώσει άλλωστε.
    Δίνεις μερικά νησιά και πετρελαϊκά δικαιώματα στην Τουρκία και κοιμάσαι ήσυχος!!!

  20. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 24/07/2009 11:13:32

    Μετά την Διαμαντοπούλου που προέβλεψε τις ταραχές του Δεκεμβρίου και τον Γκολνταστάιν που προέβλεψε την έξαρση της τρομοκρατίας και άλλος ένας προφήτης, ονόματι Τζέφρει-χανούμ. Δεν παίζουν και κανένα λότο μπας και κερδίσουν κανά ψιλο΄?


    Μην ανησυχεί κανένας για Τούρκους. Τους παρακρατικούς να προσέχετε και το βαθύ ΠΑΣΟΚικό καθστώς.

    Συμφωνώ εν πολλοίς με τον "Α" και οι δικές μου πληροφορίες επιβεβαιώνουν ότι τα πράγματα με τη Τουρκία είναι πολύ πιο ακίνδυνα από ότι φαίνεται.


    Είναι απιστευτη η ανοησία του ΓΚΑΠ και σχεδόν ωμός ο εκβιασμός του απέναντί στη κοινωνία.

    Έχει όμως τα "γκατς" να συνεχίσει τον εκβιασμό?

    Γνωρίζει ότι κιληδώνει το όνομα της οικογενείας του και ντροπιάζει χιλιάδες αγνούς ψηφοφόρους και στελέχη του ΠΑΣΟΚ?

    Εν τέλει πως παίζει με την εθνική ασφάλεια τόσο απροκάλυπτα και ποιός ο ρόλος των μυστικοσυμβούλων του??


    Άνοιξε τελικά μέτωπο με τον Ελληνικό λαό, προχωρώντας σε ένα (σικέ) εκβιασμο΄, ή θα τα μαζέψει και πάλι?

    Οψόμεθα, γιατί πρέπει να γνωρίζει ο οποιοσδήποτε ότι οι Έλληνες δεν είναι ούτε Βούλγαροι ούτε Σκοπιανοί και ο νοών νοήτε.

    Δεν θα πουλήσουμε ούτε τη Μακεδονία ούτε το Αιγαίο για γινουν αξιωματούχοι και Πρωθυπουργοί κάποιοι.

  21. ataktos avatar
    ataktos 24/07/2009 11:45:37

    Dubai Expatriate- αγαπητέ που και πως θυμήθηκες αυτό το κοπέλη της ελληνικής υπαίθρου και το επανέφερες στο προσκήνιο χαχαχαχ

  22. Βασιλική Σιάπκα avatar
    Βασιλική Σιάπκα 24/07/2009 12:49:50

    Εάν η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών θεωρήσει πως η εναλλαγή των κομμάτων εξουσίας κάθε τέσσερα χρόνια στην διακυβέρνηση του τόπου είναι η μόνο επιλογή που υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, τότε και αυτές οι προβλέψεις θα αρχίσουν να σπανίζουν αλλά και όταν διατυπώνονται θα λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν. Μέχρι να γίνει αυτό θα σφαζόμαστε στα πλαστικά αλώνια (καθότι τα μαρμαρένια είναι μόνον για παλληκάρια)

  23. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 24/07/2009 13:42:18

    Αγαπητοί φίλοι, αισθάνομαι πραγματικά βαθιά ανησυχία για την κατάσταση στη χώρα.

    Δεν φοβάμαι τους Τούρκους, αλλά τους δικούς μας.

    ΜΙα έκκληση κάνω σε όποιον μπορεί να βοηθήσει, να βάλουν μυαλό επιτέλους ορισμένοι Έλληνες πολιτικοί και να σταματήσουν να σαμποτάρουν τη χώρα τους.

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρομαι στον ΓΚΑΠ.

    Αντιλαμβάνεται τι πράττει και τι λέει???

    Θεωρεί τον εαυτό του Αμερικανό, Έλληνα ή τίποτα από όλα υτά και απλά είναι πολίτης του κόσμου?

    Εν πάση περιπτώσει, τι καθόμαστε και τον ακούμε και δεν τον αρχίζουμε στα γιαούρτια παραγωγής ΜΑΡΦΙΝ!!!

    Αυτή την περίοδο που εμείς μαλώνουμε στα πλαστικά αλώνια όπως είπε και η Βασιλική, εκτυλλίσεται ένα παγκόσμιο παιχνίδι που δείχνει το ψυχοράγημα της "Αυτοκρατορίας" και την ανάδειξη νέων πόλων εξουσίας και γενικότερα αναδιαρθωση του συστήματος.

    Θέλουμε να το εκμεταλλευτούμε ή προτιμούμε να είμαστε δούλοι-μούλοι??

    Θέλουμε να χάσουμε και αυτά που έχουμε??

    Ο ΓΚΑΠ δείχνει άνθρωπος παραιτημένος πάσης προσπάθειας. Ο Κ.Κ κάνει κάποιες κινήσεις αλλά δεν είναι ούτε ο Ελευθέριος Βενιζέλος ούτε ο ο Θείος του.


    Άρα, πρακτικά σκεπτόμενος, προτείνω την παραμονή Καραμανλή και την όσο το δυνατόν πιο άμεση ανάδειξη προσωπικοτήτων στη χώρα που μπορούν να εκμεταλλευτούν τις εξελίξεις προς όφελος όλων.

    Θα υπάρξουν συγκρούσεις, ίσως να χυθούν άιμα, δάκρυα και ιδρώτας, αλλά η ελευθερία κερδίζεται και πάντα αξίζει σε σχέση με τη δουλεία.

    Για αυτό λοιπόν ανεξαρτήτως κομμάτων και ιδεολογιών, θα ήθελα να διαβάσω προτάσεις για το ποιά προσωπικότητα μπορεί στο άμεσο μέλλον να προσδώσει περαιτέρω αξία στη χώρα και τη κοινωνία.

    Σε ότι αφορά το ΓΚΑΠ, όχι απλά δεν μπορεί αλλά και δεν θέλει. Και αυτό τον κάνει και επικίνδυνο για όλους, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού του και του ονόματος που φέρει.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Dubai Expatriate 24/07/2009 14:20:02

      Μετά τις εκλογές ξαναγύρνα στο Ντουμπάι....

      • no name avatar
        no name @ tiramola 25/07/2009 10:23:05

        tiramola says:

        Μετά τις εκλογές ξαναγύρνα στο Ντουμπάι….

        Dubai Expatriate, εάν εκλεγεί το Τζέφρυ-ΓΚΑΠ μπορείς να με πάρεις μαζί σου σαν πρόσφυγα;;;;

    • Χι avatar
      Χι @ Dubai Expatriate 24/07/2009 15:02:33

      Ως αντινεοδημοκράτης, συμφωνώ απόλυτα με την παραμονή Καραμανλή. Θα είναι η αιτία να φαγωθούν μητσοτακέικο-παπανδρέικο και να ξεσκαρτάρουμε. Πρέπει, όμως, να το παίξει έξυπνα και να έχει τους... γερμανικούς ποιμενικούς του για τα... προκριματικά του φθινοπώρου.

  24. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 24/07/2009 15:30:02

    Dubai Expatriate, επειδη στην εποχη μας ολες οι αξιες μετρουνται με το χρημα που παντελονιαζει εκαστος, προτεινω κατα σειρα: Προεδρος Εθνικης Τραπεζας (και ο περιγυρος του), προεδρος (και διευθυνων συμβουλος) ΟΤΕ, διευθυνων συμβουλος ΔΕΗ, προεδρος ΟΠΑΠ (και ο περιγυρος του), προεδρος της ΕΡΤ (και υποδιοικητες η' υποδιευθυντες), προεδροι και διευθυνοντες ΔΕΚΟ. Αυτους απο τον δημοσιο τομεα. Απο τον ιδιωτικοεπιχειρηματικο: Προεδρος του Συνδεσμου Ελληνικων Βκιομηχανιων που δεν ελεγχει πλεον δικη του βιομηχανια αλλα πανταλονιασε παρα πολλα απο την μεταβιβαση της πατρικης επιχειρησης, διευθυνων συμβουλος της Μarfin και ολοι οι επιχειρηματιες που τα τελευταια χρονια χεστηκαν στο χρημα με τις "δουλειες" που εκαναν αποκλειστικα με το Δημοσιο. Υπαρχει, ομως, και ο εκδοτικος και δημοσιογραφικος τομεας στον οποιο θα αναφερθω ονομαστικα Λαμπρακης, Μπομπολας, Ψυχαρης (ε, μας φτανουν τρεις, θα περιελαμβανα και την Γιαννη αν δεν ειχε προλαβει να κλεισει τον "Ελευθερο Τυπο", αλλα, η κυρια, βλεπετε, βιαστηκε και δεν περιμενε την εποικοδομητικη προταση του Dubai Expatriate).
    Εχω, ομως και μια ερωτηση: Μηπως ξερει καποιος ποσα παντελονιαζουν ο Προεδρος της Δημοκρατιας, ο Πρωθυπουργος, ο Προεδρος της Βουλης, ο Αρχηγος της αξιωματικης αντιπολιτευσης, οι υπουργοι και ολοι οι υπολοιποι που παριστανουν το βαρυ πεπονι και το παγωνι με τα αξιωματα τους; Απλα, για να συγκρινουμε και να κρινουμες ετσι την αξια τους. Ζηταω πολλα;

  25. ataktos avatar
    ataktos 24/07/2009 17:38:47

    tiramola- αγαπητέ μην εκπέμπεις προσωπική εμπάθεια στους συνομιλητές μας εδώ λόγο τρομακτικής αγάπης που έχεις στον ΓΑΠ. Ηρέμησε επιτέλους διάλογο κάνουμε ....

  26. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 24/07/2009 18:12:24

    Οι "προσωπικότητες" δεν είναι απαραίτητο να είναι λαμπερά ονόματα, δηλαδή πολιτικοί και επιχειρηματίες.

    Ουσιαστικά ο ηγέτης, δείχνει το δρόμο που κάποιοι του έιπαν να δείξει και η αξία του συνίσταται στο να πείσει και να ενθαρυννει και τους "από κάτω" να ακολουθήσουν.

    Οπότε μιλάμε για ένα πρόσωπο που δεν χρειάζεται να σκεφτεί μια νέα πολιτική (η οποία ήδη υπάρχει και είναι ορατή σε όλους πλην της ειδικής κατηγορίας των ιδιωτών, )αλλά να εμνεύσει τους πολίτες για την εφαρμογή της.

    Με απλά λόγια, χρειαζόμαστε ηγέτες που μπορούν να αποδώσουν στα δεδομένα της Ελληνικής δημοκρατίας και παράλληλα να μην έχουν "εξαρτήσεις".

    Υπάρχουν φαντάζομαι αρκετοί από αυτούς και ίσως μερικοί να είναι αναγνώστες ή και σχολιαστές σε αυτό την ιστοσελίδα....


    Οι ηγέτες εμφανίζονται συνήθως από το πουθενά...(Ομπάμα, Σαρκοζύ, Πούτιν και αναρίθμητοι άλλοι).

    Αρκεί να έχεις μια ομάδα στο παρασκήνιο που θα δουλεύει αθόρυβα και αποτελεσματικά για την αναδειξή τους. Ο ηγέτης θα είναι το δημιούργημα και το όχημα τους.

    Και επειδή το ποστ είναι για τις δηλώσεις ΓΚΑΠ, θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα στο Τιραμόλα.

    Πιστεύεις βάση της λογικής και της κρίσης σου, ότι ο ΓΚΑΠ είναι πιστό όργανο της γραφειοκρατίας του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, προκειμένου η Ελλάδα να παραμείνει εσσαεί μια αδύναμη, διεφθαρμενη και ανυπόλυπτη χώρα στην Α. Μεσόγειο, ώστε να μην απειληθούν τα συμφέροντα των Τούρκων και να μην διαταραχθούν ισορροπίες δυνάμεων?

    Συμπληρωματικά θα έθετα και την υπό-ερώτηση...συμφέρει αυτό τη χώρα τη στιγμή που οι ίδιοι οι Αμερικανοί αξιωματούχοι σε επίσημες εκθέσεις τους αναγνωρίζουν τη ταχύτατη πτώση της επιρροής τους σε ολόκληρο τον πλανήτη?


    Και μια ερώτηση προς όλους

    Θα εμπιστευόσαστε τον ΓΚΑΠ να έχει πρόσβαση σε απόρρητες πληροφορίες της χώρας, βάση της αρμοδιοτητός του εάν εκλεγεί Πρωθυπουργός.

    Να γνωρίζει δηλαδή τα εθνικά μυστικά, ποιοί είναι οι Έλληνες πράκτορες που δρούν στο εξωτερικό, το στρατιωτικό δυναμικό της χώρας και τα ευαίσθητα και αδύναμα σημεία της?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.