16/05/2010 17:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φιλοαμερικανισμός, ΔΝΤ και ΓΑΠ

Συνάντησα στο δρόμο έναν παλιό συμμαθητή και γείτονα και ασχοληθήκαμε λίγο μιλώντας στο όρθιο με τη σημερινή κατάσταση.
Μ’ έπιασε θλίψη…ο συμμαθητής μου γιατρός και πρώην φανατικός νεοδημοκράτης ξαφνικά μου εμφανίστηκε λαύρος υποστηρικτής του ΔΝΤ θιασώτης του ΓΑΠ και φανατισμένα πολέμιος της κυβέρνησης Κώστα Καραμανλή. Προσπαθούσα να του πω για την συνυπευθυνότητα και των δύο κομμάτων εξουσίας, για τη ληστρική οκταετία 81-89, για την επί Σημίτη κατασπάραξη των κοινοτικών κονδυλίων που προορίζονταν για τη σύγκλιση και κατέληξαν καγιέν βίλες και κότερα και άλλα πολλά αλλά το αποτέλεσμα μηδαμινό. Εκτελεστικό απόσπασμα ο Καραμανλής και άλλοι τρεις χιλιάδες που διπλασίασαν το έλλειμμα ενώ για τον ΓΑΠ έπαινοι και επιδοκιμασία παρόλο που παραδέχτηκε ότι καθυστέρησε στη λήψη μέτρων.
Για το φίλο μου η οικονομική ελίτ της χώρας είναι σκάρτη και μόνο με το ΔΝΤ θα γίνει σωστότερη ενώ θα είναι εφικτή η συνολικότερη εξυγίανση της οικονομίας. Στις παρατηρήσεις μου ότι όπου πήγε το ΔΝΤ πέρα από τα δυσβάστακτα μέτρα που επέβαλε υποθήκευσε το μέλλον των αντίστοιχων χωρών απάντησε:        το ΔΝΤ είναι απλά ένας πιστωτικός οργανισμός που δεν πρέπει να τον δαιμονοποιούμε όπως κάνει το ΚΚΕ ή ο Σαμαράς που πρέπει και αυτός να περάσει από εκτελεστικό απόσπασμα για το ΟΧΙ που τόλμησε να ξεστομίσει.
Ήταν τέτοιο το μένος του που πράγματι προβληματίστηκα προσπαθώντας να ερμηνεύσω το σκεπτικό του. Παρεμπιπτόντως δεν είναι και ο μόνος από τον κύκλο μου που αλλαξοπίστησε και εμφανίζεται ως θιασώτης του Γιώργου. Υπάρχουν και άλλοι δύο τουλάχιστον μόνο που αυτοί διάλεξαν να εκφραστούν με πιο ήπιο τρόπο.
Όταν αναζήτησα κοινές τους συνισταμένες η αλήθεια αποκαλύφτηκε μονομιάς. Και οι τρεις τους ανήκουν σε εκείνο το παραδοσιακό άκρατα φιλοαμερικανικό κομμάτι της δεξιάς που τώρα μάλλον ενστερνίζονται απόλυτα τις επιταγές της νέας τάξης και το μέλλον που επιφυλάσσει στη χώρα μας. Εκεί κάπου θυμήθηκα την επιστολή προς Παπαχελά για τον ΚΚ που δημοσιεύτηκε εδώ (Απάντηση στην Καθημερινή για τον Καραμανλή) και το γλυκό έδεσε.
Κάποιοι δεν ξεχνούν και δεν συγχωρούν όποιους πήγαν κόντρα στη συμμορία των γιάνκηδων… θα εναντιωθούν δε με όλη τους τη δύναμη στη γραμμή Σαμαρά και προσπαθούν με κάθε τρόπο να τον υποσκάψουν από τώρα.
Τέλος πάντων αυτή η στάση γίνεται κατανοητή όταν επιλέγεται από αντιπροσώπους του εκδοτικο- οικονομικού κατεστημένου αλλά από πολίτες που τους θεωρούσα και σκεπτόμενους δεν το περίμενα…

blue nile

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 16/05/2010 18:36:34

    Ο γιαλός είναι στραβός.

  2. Tassos Karras avatar
    Tassos Karras 16/05/2010 18:47:37

    Is The Greek Debt Crisis Being Purposely Hyped And Manipulated?


    Everywhere you turn in the financial media right now you see some “expert” declaring that the Greek debt crisis has become a “contagion” which is going to spread all over the globe and which could potentially bring down the entire world economy. Now certainly Greece has badly mismanaged their finances for decades, and without a doubt they have gotten themselves into a huge mess. But could Greece bring down the entire world economy? Hardly. The truth is that you could remove Greece from the world economy tomorrow and most people would hardly notice. The economy of Greece is only about 2% the size of the United States economy, and it takes in less than 0.1% of U.S. exports. But we are being led to believe that Greece has suddenly become the epicenter of a financial crisis which is going to bring down everything. Could it be that this Greek debt crisis is purposely being hyped and manipulated? Could it be that this Greek debt crisis is yet another example of the “problem, reaction, solution” paradigm that the global elite have employed so many times before?



    The Economic Collapse
    May 10, 2010
    From Alex Jones Inforwars

  3. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 16/05/2010 18:57:45

    Μου το έστειλαν σε mail και ψάχνω να βρω την πηγή για να την αναφέρω:

    ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
    ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕΥΟΝΤΟΣ

    Από του βαθέος ύπνου εξεγερθείς και εξαναστάς της κλίνης,
    χασμήσου αρειμανίως και στήθι μετ΄ευεξίας,
    ατενίζων εκ του Μαξίμου την κοιμώμενην εισέτι πόλιν.
    Ποίησον ύστερον ευλαβώς το σημείον του τιμίου Σταυρού
    και ειπέ μεγαλοφώνως:

    " Ο Θεός, το ΔΝΤ και η ΕΕ ιλασθήτωσάν μοι τω πτωχώ Πρωθυπουργεύοντι και ελεησάτωσάν με.
    Εις το όνομα του Πατρός Ανδρέου και της Μητρός Μαργαρίτης και του Αγίου Παγκάλου.
    Αμήν! Δόξα σοι, Γεώργιε ο Σωτήρ , η ελπίς ημών, δόξα σοι!
    Υπουργέ Οικονομικών επίγειε, Παράκλητε, το Πνεύμα της δημοσιονομικης αληθείας, ο πανταχού φορολογικώς παρών , ο και πληρών τα κρατικά θυλάκια μετερχόμενος τα πάντα , ο θησαυρίζων εκ των αγαθών των μισθοσυντήρητων και των συνταξιούχων, ο και περιουσίας αφαιρών, ελθέ και σκήνωσον εν πάσιν αυτοίς και καθάρισον αυτούς από παντός δώρου και επιδόματος και σώσον, Αγαθέ, τα ταμεία ημών.
    Άγιος ο Λοβέρδος, Όσιος ο Κουτρουμάνης , Αγία η Μπιρμπίλη, ελεήσατε εμέ (3/τρις).

    Δόξα Πατρί Ανδρέα και Μητρί Μαργαρίτη και Αγίω Παγκάλω.
    Και νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων του ΔΝΤ. Αμήν.
    Παναγία Τριάς, ελέησον ημάς. Κύριε, ιλάσθητι ταις παλαιαίς αμαρτίαις ημών των Πασόκων και ενθύμητι των Νεοδημακρατών. Δέσποτα, συγχώρησον τας ανομίας ημίν τοις Πρασίνοις και έσο αμείλικτος αυτοίς τοις Γαλάζιοις."

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 16/05/2010 18:59:29

      Αθάνατο γκουγκλι... από gerontako είναι

    • 11888 avatar
      11888 @ Ο Ιθαγενής 16/05/2010 22:56:23

      μη γελιέστε: γαπ = χξς΄

      γαπ γαπ γαπ = six six six

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/05/2010 19:07:13

    Αγαπητέ blue nile

    Διαφωνώ με το ότι η Νεα Ταξη στηρίζεται από αμερικάνους, και η σφοδρότερη αντίδραση στην Νέα Τάξη είναι από αμερικάνους και δη συντηρητικούς. Μεταξύ μας, δεν ξέρω τι είναι η Νέα Τάξη, κάτι σαν συνοθύλευμα Δημοκρατικών που φαντασιώνονται εξουσία με ξένα λεφτά μου ακούγεται, σε σκηνικό πράσινης βαλχάλα. Όσο για τον ΓΑΠ, πρέπει να είναι εντελώς μπλεγμένος στις ιδεοληψίες του, άργησε να προσκυνήσει τον ΔΟΛ, αλλά όταν προσκύνησε τα έδωσε όλα, και ειλικρινά δεν ξέρει ουτε ο ίδιος τι είναι. Αμερικανοελληνοαμερικάνος σε πασοκικό σέτινγκ!

    Προφανώς πάσχουμε από κάποια συμμαχία των γραικύλων με την δυναστεία Παπανδρέου, στηριζόμενοι από το αδερφάτο του ΔΟΛ. Οι συντηρητικοί φιλοαμερικάνοι που βλέπεις είναι μάλλον οι Αποστάτες σε νέα έκδοση.

    Και συμφωνώ ότι ο γιαλός είναι στραβός ΚΑΙ στραβά αρμενίζουμε

    • popolaros avatar
      popolaros @ archaeopteryx 16/05/2010 23:42:55

      πράσινη βαλχάλα.
      χαχα...καλό.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 16/05/2010 23:53:22

      Σωστό Αρχαίε.
      Μια παγκόσμια σοσιαλιστική τάξη είναι. Δήθεν Νέα αλλά τόσο παλιά όσο τα Σοβιέτ.

    • popolaros avatar
      popolaros @ archaeopteryx 16/05/2010 23:55:28

      Σίγουρα πάντως την Νέα τάξη την στηρίζει ο φίλος του Jeffrey, Soros.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ popolaros 17/05/2010 00:21:44

        Να σου εξομολογηθώ; Δεν θα εμπιστευόμουν Ούγγρο που κάπως έφερε την Ουγγαρία στον σωστό δρόμο και είναι και πάμπλουτος και φιλάνθρωπος... Δεν θα τον εμπιστευόμουν γενικώς και αορίστως, αυτό και το τι ρόλο παίζει, και που τα βρήκε και τι μύθους έχει αγοράσει. Παραβιάζει τον κανόνα KISS (keep it simple stupid). Σπουδαιότερος από εμένα σίγουρα είναι, αλλά ως εκεί. Δεν θα αγόραζα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο απο αυτόν.

  5. Στέργιος avatar
    Στέργιος 16/05/2010 19:22:32

    Σίγουρα επί Σημίτη ο φίλος σου θα δικαιολογούσε τον "καλό διαχειριστή" και θα έλεγε σοφίες τύπου "μακάρι η ΝΔ να είχε τον Σημίτη αρχηγό".

    Μην ιδρώνει το αυτί σου. Χατζηαβάτης είναι ο άνθρωπος. ΟΦΑ. Όπου φυσάει άνεμος. Ο βασιλεύς απέθανεν, ζήτω ο βασιλεύς. Που ο Θεός να μου κόβει μέρες και να του δίνει χρόνια.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Στέργιος 17/05/2010 10:00:46

      Το κακό είναι ότι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι, και το χειρότερο είναι ότι τελικά διαμορφώνουν το αποτέλεσμα των εκλογών. Αν δεν ήταν αυτοί, η καταστροφική περίοδος Σημίτη θα είχε λάβει τέλος το 2000.

  6. donaE avatar
    donaE 16/05/2010 20:24:54

    Ο ΓΑΠ ειναι γιος της μαμας του ειναι,μην ψαχνετε.
    Α,ρε Φρουντ.

  7. anonymous avatar
    anonymous 16/05/2010 20:37:50

    Αγαπητέ blue nile

    στα σχόλια εδώ και για κάμποσους μήνες λέμε ότι πλέον η οριζόντια ιδεολογική διαστρωμάτωση σε δεξιά και αριστερά είναι ξεπερασμένη.
    Υπάρχει ένας κάθετος διαχωρισμός σε ανθρώπους που πιστεύουν στην παγκοσμιοποίηση και το νεοταξισμό και σε ανθρώπους που πιστεύουν στα κράτη έθνη.

    Μπορεί λοιπόν να είσαι δεξιός, σοσιαλιστής ή αριστερός και να πιστεύεις στην παγκοσμιοποίηση και μπορεί επίσης να είσαι δεξιός, σοσιαλιστής ή αριστερός και να πιστεύεις στο έθνος κράτος.
    Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι τα κομμάτια και τα κόμματα γίνονται από τρία που είχαμε μέχρι σήμερα έξι. Στην αριστερά αυτό είναι ξεκάθαρο. Το ΚΚΕ δεν πιστεύει στην παγκοσμιοποίηση (πιστεύει στο διεθνισμό αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο) ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ πιστεύει.

    Η δεξιά είναι επίσης διασπασμένη αλλά ο Καρατζαφέρης κάνει κωλοτούμπες. Ενώ καταφέρεται λεκτικά κατά της παγκοσμιοποίησης στην ουσία τη στηρίζει.

  8. Aggelos avatar
    Aggelos 16/05/2010 20:43:14

    ολοι αυτοι εχουν σπουδαει ποτιστει με την αγγλοσαξωνικη οικονομικη ιδεολογια απο το london school of economics.. τι λεμε?εδω τα περισσοτερα οικονομικα βιβλια στα τει που ειμαι εγω ειναι αμερικανικα και οι καθηγητες μας ελεγαν συνεχεια ποσο καλη ειναι η αμερικη σε σχεση με την ελλαδα και ευρωπη..

    ειναι ολοκληρη γενια ποτισμενη ετσι..πχ αλογοσκουφης...εγγλεζακια..

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/05/2010 21:09:17

    Aυτες οι διακρισεις δεν ειναι ακριβεις και προκαλουν ιδεολογικη συγχυση.
    Κατ αρχην η παγκοσμιοποιηση ειναι ενα ιστορικο γεγονος που συμβαινει και δεν μπορεις να ταχθεις υπερ ή κατα.
    Μπορεις μονο να αποφασισεις πως θα το χειρισθεις.Κατα θα σημαινε να γινεις Βορειος Κορεα.
    Το εθνος - κρατος χανει εξουσιες οχι τοσο απο την παγκοσμιοποιηση οσο απο την ΕΕ.
    Εαν καποιος δεν αντιλαμβανεται τη πραγματικοτητα ,η συγχυση ειναι αναποφευκτη.
    Η Τουρκια,ο πρωθυπουργος της οποιας μας επισκεφθηκε ειναι μεσα ή εξω απο το ρευμα της παγκοσμιοποιησης;Προφανως ειναι μεσα.Αυτο δεν την εμποδιζει να ασκει εθνικη πολιτικη -ουτε το ΔΝΤ που ειναι στην Τουρκια δεκαετιες την εμποδισε.
    Υπαρχουν δηλαδη πραγματα που γινονται και πραγματα που δε γινονται.
    Καμμια παγκοσμιοποιηση δεν επεβαλε στο Παπανδρεου να καταργησει το "Εθνικης" απο το υπουργειο Παιδειας.Το εκανε επειδη το ηθελε και αυτη ειναι η ιδεολογια του.Απο την αλλη μερια κανεις δεν μπορει να αγνοησει τη παγκοσμια αγορα χωρις βλαβη του εαυτου του.
    Και ας ελθουμε στο προκειμενο,την κριτικη προς Καραμανλη : Του επεβαλε η παγκοσμιοποιηση να μη συλλεγει φορους και να αφησει τα ελλειμματα να ξεφυγουν;
    O φιλος του blue nile δικαιως ελπιζει στο ΔΝΤ μετα τη διαψευση των ελπιδων απο τη ΝΔ.Που να ελπισει δηλαδη;
    Προσωπικα δεν ελπιζω πουθενα απο τη στιγμη που υπαρχει το ΠΑΣΟΚ και μαζι με την αριστερα εχουν τη πλειοψηφια αλλα ειναι κατανοητη η σταση του.
    Σε τι ακριβως αλλαξοπιστησε;Οι ιδιωτικοποιησεις που θα επιβαλλει το ΔΝΤ δεν ηταν παντα στο προγραμμα της ΝΔ;
    To ειχα ξαναγραψει : ο Σαμαρας πρεπει να παρει αποστασεις απο την αριστερα αλλιως θα υπαρξει διαρροη απο τη ΝΔ προς το ΠΑΣΟΚ φιλελευθερων αστικων στρωματων.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ ψυχραιμια 16/05/2010 23:00:14

      Όπου βλέπεις "Παγκοσμιοποίηση" διάβαζε "Νέα Τάξη Πραγμάτων".

      Αυτό είναι το πρόβλημα.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Στέργιος 16/05/2010 23:34:43

        Δεν υπαρχει καμμια Νεα Ταξη Πραγματων.Εαν εννοουμε ως νεα ταξη μια κατασταση οπου δεν υπαρχει σοσιαλιστικο στρατοπεδο αυτο ειναι ακριβες.
        Αλλα αυτο που προεκυψε ειναι μια κλασικη κατασταση ανταγωνισμου μεγαλων και μικρων δυναμεων οπως υπηρχε πολλες φορες στην ιστορια.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ψυχραιμια 16/05/2010 23:55:46

      τι λεει η αριστερα δεν απασχολει κανεναν
      ουτε πρεπει να απασχολει τον Σαμαρα
      αυτο που πρεπει να τον απασχολει ειναι ο'τι ο ΓΑΠ πρεπει να φυγει πριν ολοκληρωσει την κατεδαφιση της χωρας και πουλησει και το οικοπεδο
      ο ΓΑΠ στο στοχαστρο 'προσωπικα' και οχι οι μαριονετες του

  10. popolaros avatar
    popolaros 16/05/2010 23:48:17

    Έχω και εγώ κάποιους γνωστούς ΝΔίτες, που έγινα ΓΑΠικοί.
    ..και κάποιους Ανδρεικούς που καλοβλέπουν Σαμαρά.
    Σημεία του ΓΑΠικών καιρών...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ popolaros 17/05/2010 00:17:08

      γιαυτο προσεκτικα σε ποιους απευθυνεται
      ..δεν κυβερναει το ''ΠΑΣΟΚ'' τη χωρα
      εχουμε αεροπειρατια και η καμπινα ακομα κοιμαται
      οι περισσοτεροι που εριξαν ΠΑΣΟΚ ειναι σιγουρο πως δεν ηξεραν τι ψηφιζαν
      ο Σαμαρας θελει να τραβηξει τις γραμμες με το παρελθον
      ας βρει αφθαρτα αξιολογα στελεχη για να εχει αξιοπιστη προταση διακυβερνησης και να απευθυνθει στους Ελληνες πατριωτες

  11. blue nile avatar
    blue nile 17/05/2010 02:08:24

    Aγαπητέ archaeopteryx

    Εγώ πάντως δε διαφωνώ μαζί σου.
    Πέρα από την αναφορά μου στη νέα τάξη αυτό που ήθελα να πω είναι ότι από το'45 και μετά ένα τμήμα της δεξιάς ταυτιζόταν με ότι πιο ακραία φιλοαμερικανικό.
    Πολλοί από τους δεξιούς που ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία αναγνωρίζουν στο πρόσωπο του ΓΑΠ έναν πρόθυμο υποστηρικτή των αμερικανικών στρατηγικών επιδιώξεων. Από αυτή τη σκοπιά ο Καραμανλής λίγο με το θέμα της αμφισβητούμενης υποστήριξης του σχεδίου Ανάν και πιο πολύ με τη συμφωνία για τον αγωγό δεν θα μπορούσε να είναι πλέον ο εκλεχτός τους. Για τον Σαμαρά ούτε κουβέντα να γίνεται, το ΟΧΙ ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

    Αγαπητέ anonymous.

    Ούτε και με σένα διαφωνώ, είχα στο μυαλό μου ότι γράφεις όταν συνομιλούσα με το φίλο μου, όμως η έκπληξη μου ήταν μεγάλη διαπιστώνοντας την μεταμόρφωση του από μετριοπαθή κεντροδεξιό (που νόμιζα ότι είναι) σε μαινόμενο υβριστή του ΚΚ.

  12. blue nile avatar
    blue nile 17/05/2010 02:55:46

    Αγαπητέ ψυχραιμία.

    Αυτό που δυσκολεύομαι να δεχτώ είναι το ότι από μόνες τους η όποια απογοήτευση ή η όποια διάψευση προσδοκιών μπορεί να οδηγήσει κάποιον σε ενστερνισμό των πραχτικών του ΔΝΤ. Η συμπόρευση μ'αυτές μάλλον προυποθέτει άνθρωπο που το ήθος του ως εσωτερική παρόρμηση, του επιτρέπει την αποδοχή της αδικίας. Μπορεί να εκλογικεύει το αποτρόπαιο της επιλογής του με εύκολους ορισμούς του τύπου αναγκαίο, αναπόφευκτο, πρέπον, αναγκαστικό, επιβαλλόμενο, όμως η αλήθεια είναι ότι ακόμα και όλα τα παραπάνω να ισχύουν όποιου δεν του λείπει η κοινωνική ευαισθησία δεν επικροτεί την επερχόμενη εξαθλίωση συναθρώπων του για χάρη των προτιμήσεων του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.