#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2011 17:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φεύγει την ίδια μέρα που πέθανε ο Ιμπραήμ



Ουδείς γνωρίζει που θα καταλήξει η «μεταβατική Κυβέρνηση». Η φυγή και μόνο του ΓΑΠ από την εξουσία είναι ένα τεράστιο επίτευγμα, καταρχήν του λαού που βγήκε μαζικά στους δρόμους. Ύστερα είναι επιτυχία όσων έκατσαν να παίξουν –με μεγάλο κόστος- σκάκι μαζί του, για να τον κερδίσουν και να φύγει.

 Στις 10 Νοεμβρίου 1848 πέθανε ο Ιμπραήμ, ο οποίος πήγε να πνίξει τον Ελληνισμό. Στις 10/11/2011 πεθαίνει πολιτικά ο Παπανδρεϊσμός, στα χέρια του οποίου η χώρα κινδύνεψε περισσότερο… Ίσως διότι οι Νενέκοι ήταν περισσότεροι και πολλές φορές καλυπτόμενοι από διάφορους μανδύες.

Οι ίδιοι που κατηγορούσαν τον Σαμαρά ότι μετατρέπει τη ΝΔ σε δεξιό ΚΚΕ, τον κατηγορούν τώρα για υπερβολική διαλλακτικότητα.

Και τώρα κορίτσια μπορείτε να πάτε στο εργόχειρο σας. Αρκετά ξεσαλώσατε. Βγάλατε όλα τα εσώψυχα σας με τον Σαμαρά.

Ειδικά κάτι «μετανοημένα» Ντοράκια ξέφυγαν. Τα δε όψιμα Ντοράκια ας θάψουν το «τσεκούρι του πολέμου» στο Σούπερ Παραντάις στη Μύκονο για τα «μπουγέλα» το επόμενο καλοκαίρι.

Όσοι νομίζουν ότι θα κρυφτούν μέσα στο σουρεαλισμό των τελευταίων ημερών της "ΓΑΠηίας" θα την πατήσουν όπως ο Μάκαρος, που είχε κόψει το μουστάκι και κυκλοφορούσε χύμα : Δύο μέτρα ο Μάκαρος κι άλλα τόσα το πούρο, απορίας άξιο είναι πως τον αναγνώρισαν.



Στο Πεντάγωνο λέει χθες το βράδυ εξελίχθηκαν σκηνές απείρου κάλλους που θυμίζει το άσμα: «τα μάζεψα τα πράγματα κι έφυγα από το σπίτι , καλύτερα μονάχος  μου, παρά με τον Μπεγλίτη».

Ενώ η Monde μετά τους Μερκοζύ ανακάλυψε τους  Papasconi: αλυσοδεμένοι πακέτο ο ΓΑΠ με τον Σύλβιο, ενώ η Μέρκελ έχει δεμένο στην πλάτη της τον σύζυγο της Κάρλα.

Εξαγώγιμο προϊόν και μόνο πλέον ο ΓΑΠ.  Θα ακολουθήσει τη μεγάλη διεθνή καριέρα που του αξίζει…

Σήμερα είναι μια άλλη αισιόδοξη ημέρα.

Ας μην προτρέχουμε: να δούμε που θα πάει το «κατά Λουκά Ευαγγέλιο», αρχής γινομένης από τη σύνθεση και τις προγραμματικές θέσεις της νέας Κυβέρνησης.

 Η επιτυχία της σε μεγάλο βαθμό θα εξαρτηθεί από το πόσο σύντομη θα είναι.  Ο στόχος της είναι να οδηγήσει τη χώρα ομαλά σε εκλογές στις 19/2…

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lewnidas avatar
    Lewnidas 10/11/2011 17:28:13

    τον ιμπραήμ τον "σταμάτησαν" οι μανιάτες και οι μανιάτισσες, αυτούς?

    • man8os avatar
      man8os @ Lewnidas 10/11/2011 18:46:02

      Για να ημαστε ακριβεις, τον Ιμπραημ τον σταματησαν οι δανειες δυναμεις στο Ναυαρινο γιατι απειλουσε τα δανεια τους...

      • Lewnidas avatar
        Lewnidas @ man8os 10/11/2011 22:41:43

        οι μαχες της βεργας και του δειρου εγιναν τον ιουνι του 1826 η ναυμαχια του ναυαρινου των οκτωμβρι του 1927.εαν οι μανιατες στην βεργα και οι μανιατισες με τα παιδια τους στο δειρο δεν ειχαν κρατησει, μαλλων δεν θα υπηρχε επανασταση να σωσουν οι δανειες δυναμεις.

        «...Σε περιμένομε με όσας διαθέτεις δυνάμεις... Οι κάτοικοι της Μάνης γράφομε και σε περιμένομε...»

        ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗΣ - Αρχηγός Σπαρτιατών

        αυτο του απαντησαν οταν τους φοβερισε οτι δεν θ' αφήση «μήτε ίχνος οσπιτίου...»

        αλλες εποχες αλλα ηθη

  2. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 10/11/2011 17:28:23

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...
    ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΛΕΕΙ "ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ";
    ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;
    ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Η "ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ" ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΦΟΥΡΝΙΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ... "Η ΧΩΡΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ... ΤΥΠΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ ΠΟΤΕ... ΣΥΝΕΧΙΖΩ!!!";;;
    ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ...............

    • Καλλίξενος avatar
      Καλλίξενος @ ΜΑΝΙΑ 10/11/2011 18:32:37

      Η Μάνια έχει δίκιο. Έχει ακούσει κανέις την λέξη "παραιτούμαι" από τον κ. Παπανδρέου; Που είναι το κείμενο της παραίτησης που υπέβαλλε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας; ΥΠΑΡΧΕΙ; Το έχει κανείς; Είμαστε χώρα με ΔΥΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ; Η Νέα Δημοκρατία είναι υπεύθυνη να το δώσει στην δημοσιότητα γι α να αποκατασταθεί η τάξη.

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ Καλλίξενος 11/11/2011 01:25:10

        μην τρελε...ο γαπ ελπιζει οτι θα κυβερνα παρασκηνίως

  3. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 10/11/2011 17:47:33

    O ΓΑΠ ας ετοιμάζεται να παίξει το φάντασμα στο ρεμέϊκ της ταινίας The Haunting (1963). Όσο για την μεταβατική, αν εκπληρώσει τις δύο απαραίτητες προϋποθέσεις διεξαγωγής εκλογών 19/02 (ή και νωρίτερα) και υπογραφής της δανειακής σύμβασης μόνο χωρίς νέα μέτρα και ημίμετρα, τότε πράγματι μπορεί να ελπίζει βάσιμα στην ανοχή του κόσμου και να θεωρηθεί επιτυχημένη.

    • gynner avatar
      gynner @ Τιγράνης 10/11/2011 18:03:27

      Απο την ανακοίνωση του Προέδρου της Δημοκρατίας τι ακριβώς δεν κατάλαβες;Το "και εφαρμογή των μέτρων που απαιτούνται";

      • Mηχανικός avatar
        Mηχανικός @ gynner 10/11/2011 18:27:01

        Η εφαρμογή των μέτρων που απαιτούνται μπορεί όντως να είναι διφορούμενη. Όμως η εφαρμογή μπορεί αλλά και πρέπει να αφορά τα ήδη νομοθετημένα μέτρα που δεν εφαμόζονται ή εφαρμόζονται πλημμελώς., ακόμα και αυτά που προυπήρχαν του μνημονίου 1 και έχουν ατονίσει (π.χ. μέτρα κατά της φοροδιαφυγής).

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ gynner 10/11/2011 18:29:18

        Μην βιάζεσαι ρε gynner και επιχαίρεις τόσο άκομψα με την προοπτική αποτυχίας. Καρφώνεσαι...

    • cummulus avatar
      cummulus @ Τιγράνης 10/11/2011 18:37:59

      Δανειακή σύμβαση χωρίς ὅρους (οἰκονομικά μέτρα, στήν περίπτωση μας) δέν νοεῖται.

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ cummulus 10/11/2011 21:43:20

        Συμφωνώ πως θα έχει μεγάλη, μεγίστη αξία τότε να δούμε την αντίδραση του ΑΣ. Ίδωμεν φίλε, μέχρι τότε όμως και όσον αφορά το κυβερνητικό σχήμα που κυοφορείται, μάλλον ισχύει το post coitum omne animal triste (μετά τη συνουσία κάθε ζώο είναι θλιμμένο)...

  4. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 10/11/2011 17:52:44

    Ευχαριστώ στους ξένους να λέμε που απαλλαγήκαμε απο τον Ιμπραήμ στο Ναυαρίνο γιατί εμείς μόνοι μας τα είχαμε κάνει σκ****..
    Οι τελευταίες μέρες του ΓΑΠ ήταν αντίστοιχες της Πτώσης του Βερολίνου και του Χίτλερ. Κλεισμένος στο δικό του παράλληλο κόσμο...

  5. panpan1890 avatar
    panpan1890 10/11/2011 17:53:11

    Το θεμα ειναι οτι ο Σαμαρας αρχισε να ''ντοριζει'' και οχι ολοι εμεις που διαμαρτυρομαστε . Εμεις δε θα γινουμε προβατα να ακολουθουμε το κουλη και τον αρουλη .

    • ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
      ΜΠΑΜΠΗΣ @ panpan1890 10/11/2011 19:03:53

      ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ panpan1890 ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΜΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ.
      ΤΙ ΦΩΦΗ ΤΙ ΜΙΛΤΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ IQ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.
      ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ.

      ΜΟΥΔΙΑΣΑΜΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ.
      Ο ΓΑΠ ΕΦΥΓΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΑΧΟΛΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗ ΣΑΠΙΛΑ ΤΟΥ.
      ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΕΘΑ ΛΟΙΠΟΝ .......................

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/11/2011 18:21:05

    Να δω πρώτα τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης και μετά θα ...τραγουδώ.
    Γιατί τραγούδι είναι και οι ύμνοι αλλά και τα ...μοιρολόγια.

  7. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 10/11/2011 18:22:07

    Να διορθώσω (φιλικά) τον Μ.Ο.
    ... Σήμερα είναι μια (άλλη?) αισιόδοξη μέρα.
    Σήμερα, μετά από 5 μέρες παπανδρεϊκών δολοπλοκιών, κατήφειας, απαισιοδοξίας, αβεβαιότητος, φόβου, και πολλών άλλων αρνητικών αισθημάτων, και όχι μόνο του λαού, ...είναι μια αισιόδοξη μέρα.
    Και πιστεύβω ότι θα ακολουθήσουν κι' άλλες, παρ' ότι στα καθήκοντα της νέας κυβέρνησης δυδτυχώς δεν είναι μόνο να μας οδηγήσει σε εκλογές, αλλά και να ψηφίσει την δανειακή σύμβαση όπως θα διαμορφωθεί .... για να μην πάμε στην δραχμή...

  8. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 10/11/2011 18:29:55

    και μην επιχαίρεις

  9. σίγουρος avatar
    σίγουρος 10/11/2011 18:41:58

    Αντώνη πάρε το κεφάλι του Κυριάκου, του Άρη και του Κωστή.
    Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους...

  10. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 10/11/2011 18:46:54

    Ο ΓΑΠ για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμη ως διεθνιστής και παγκοσμιοποιημένος βλάξ τον σκοπό του τον πέτυχε. Η ΕΛΛΆΔΑ υπόδουλη στο ντόπιο και διεθνές κατεστημένο της λοβιτούρας . Ο κύριος Σαμαράς δυστυχώς πίσω ολοταχώς. Και κάτι τελευταίο , ψήφισε κανένας Έλληνας πρωθυπουργό τον Παπαδήμο στις εκλογές του 2009 και δεν θυμάμαι;
    Αντώνη τώρα που είστε όλοι μαζί δεν βάζετε μπροστά εκείνο το πόθεν έσχες των πολιτικών από το 1974 που ξέρεις μπορεί να βρεθείς μπροστά και σε άλλες εκπλήξεις.

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ ΣΠΥΡΟΣ 11/11/2011 01:27:58

      ασε...φωνή βοώντος 'εν τή ερήμω!

  11. ainte ainte avatar
    ainte ainte 10/11/2011 18:55:38

    Το αστειο στην ιστορία είναι ότι μόλις εκπαραθυρωθεί ο Παπαδήμος, θα πάρει εντολή ο ΓΑΠ ως αρχηγός του μεγαλύτερου κόμματος. Τον βλέπω να σκάει μύτη μαυρισμένο με το κουπί παραμάσχαλα. Μη μου πείτε ότι δεν έχει χιούμορ το παιδί.

  12. Μηχανικός avatar
    Μηχανικός 10/11/2011 19:06:53

    Παρά το γεγονός ότι δεν συμφωνώ ιδιαίτερα με το ύφος της ανάρτησης, συμφωνώ γενικά με την ουσία της.
    Το σύστημα Πασοκ που έχει καταφέρει να μας επιβάλλεται εδώ και 30 χρόνια, έχει καταφέρει κάτι ακόμα χειρότερο. Μας έχει κάνει ανυπόμονους, γκρινιάρηδες, μεμψίμηρους και μας έχει διχάσει.
    Τα κατάφερε περίφημα το 2009 και μας έκανε να ασχολούμαστε με την Νατάσα, το Ρουσόπουλο, τον Ζαχόπουλο, τον Βουλγαράκη, το Bατοπέδι, τον κατώτατο μισθό των 1400 ευρώ, τα stage....
    Κατάφερε να μας (όχι εμένα πάντως) πείσει ότι δεν υπάρχει παγκόσμια οικονομική κρίση, η κρίση ήταν της κυβέρνησης Καραμανλή και λεφτά υπήρχαν.
    Πήρε την εξουσία, εκμετελλευόμενο το γεγονός πως πολλοί ήθελαν να δώσουν ένα μάθημα στον Καραμανλή, γιατί δεν επανίδρυσε το κράτος.
    Ποιο κράτος;;;
    Αυτό του 60-70% Πασοκ στις εκλογές των Δ.Υ. Αυτό που όλοι θεωρούσαμε σπάταλο, αντιπαραγωγικό, δυσκίνητο, αλλά κανείς μας δεν ήθελε να πειράξει, γιατί κάποιος δικός μας δούλευε σε αυτό, κάποιοι κάναμε δουλειές με αυτό και ότι άλλο.
    Εμείς ακόμα περιμένουμε τον Ιππότη στο άσπρο άλογο, τον Μέγα Αλέξανδρο που με το σπαθί θα κόψει τον γόρδιο δεσμό αλλά ΜΟΝΟ του. Εμείς αφού τον ψηφίσαμε, κάναμε το καθήκον μας και περιμένουμε μεταξύ τύρου και αχλάδου τα αποτελέσματα του τεράστιου κόπου μας!
    Μπορούμε όμως ακόμα περισσότερα. Πλέον, κρίνουμε αυτόν που αναγάγαμε (κακώς) σε Μέγα Αλέξανδρο και πριν ακόμα κυβερνήσει! Μπορούμε να ξέρουμε από πριν, τις προθέσεις του. Και φυσικά να τον καταδικάσουμε.
    Το σύστημα Πασοκ δεν μπορείς να το κερδίσεις με αυτόν τον τρόπο.
    Και το σύστημα Πασοκ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ! Όχι κάποιος εχθρός, Ο ΕΧΘΡΟΣ!
    Και αυτήν την στιγμή, ο εχθρός είναι σοβαρά λαβωμένος. Έχει τρωθεί η κοιτίδα της ύπαρξης του, ο Παπανδρεισμός.
    Μπορεί μαζί με αυτόν να έχει τραυματιστεί και η δικιά μας υπερηφάνια, αλλά τώρα παρουσιάζεται μία ευκαιρία. Τώρα πρέπει να είμαστε δυνατοί και να ξέρουμε τι ΔΕΝ θέλουμε.
    Η ευκαιρία για την χώρα θα προβάλλει (εάν προβάλλει) μόνο εάν φύγει το ΠΑΣΟΚ και αυτό θα γίνει μόνο με εκλογές.
    Αυτό φαίνεται να το πετυχαίνει η ΝΔ, έστω και με μεγάλες απώλειες. Φαντάζεται κανένας τι θα ακολουθούσε εάν το Πασοκ συνέχιζε σαν να μην έγινε τίποτα. Αμφιβάλλει κανένας ότι θα ψήφιζαν ότι μέτρο και ότι σχέδιο τους έδιναν οι δανειστές μας; Υπήρχε καμμία ελπίδα σωτηρίας με την έως τώρα κατάσταση;
    Για αυτήν και μόνο την μικρή χαραμάδα που άνοιξε με την απομάκρυνση του Παπανδρέου, εγώ αισθάνομαι κάποια ανακούφιση και το κυριότερο, άρχισα να ελπίζω σε κάτι.

    ΥΓ. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και την στάση πληρωμών την ζω 2 χρόνια. Δεν με φοβίζει πια!

    • ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
      ΜΠΑΜΠΗΣ @ Μηχανικός 10/11/2011 19:17:30

      ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ .
      ΤΩΡΑ ΜΕΝΕΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.
      ΘΑ ΦΑΜΕ ΠΑΛΙ ΤΗ ΧΛΑΠΑΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΤΟΚ ΠΑΛΙ ΘΑΝΑΙ ΑΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
      ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΠΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ.

      • Μηχανικός avatar
        Μηχανικός @ ΜΠΑΜΠΗΣ 10/11/2011 19:24:59

        Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά ακόμα να ψηφίσουν και να δοκιμάσουν. Πρέπει να σώσουμε ότι σώζεται.
        Την χλαπάτσα θα την φάμε, (έτσι δεν γίνεται πάντα;) αλλά πρέπει επιτέλους να τους στέλνουμε το μερίδιο τους και να μην τρώμε την προπαγάνδα τους.

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Μηχανικός 10/11/2011 19:35:26

      Εδώ και χρόνια φωνάζω ότι η ΝΔ δεν κυβέρνησε τον τόπο, παρ' ότι εξελέγη για να κυβερνήση... Πώς όμως να κυβερνήσεις, όταν όλος ο κρατικός μηχανισμός πασοκοκρατείται και αυτό που κάνει κουμάντο είναι το "σύστημα πασοκ" για το οποίο διεκδικώ και... πνευματικά δικαιώματα...
      Και "σύστημα πασοκ", επαναλαμβάνω, δεν είναι μόνο οι πασόκοι ΔΥ και εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ, αυτοί είναι οι τελευταίοι και δεν φταίνε για το χάλι που φτάσαμε πάνω από 10%... και πολύ λέω...
      Ειδικά το δημόσιο πάντα είχε τα χάλια του...
      Το "σύστημα πασοκ" είναι το σύστημα της διαπλοκής, μικρής π.χ. φακελάκια, μεσαίας π.χ. συμβιβασμοί χρεών, και μεγάλης π.χ. μίζες, δάνεια, προμήθειες, ΜΜΕ, που όχι μόνον κορφολόγησαν τα φύλλα και τα κλαδια του δέντρου της Ελλάδος, αλλά της έφαγαν και τις ρίζες και την άφησαν ένα κουφάρι... Και αυτό για να διορθωθεί είναι πολύ δύσκολο, επίπονο και χρονοβόρο. Και βασική προυπόθεση είναι ότι η ηγεσία θα πρέπει να είναι πατριωτική! και τίμια!. Και το κυριότερο από όλα ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ. Πιστεύω ότι ο Α.Σ. όπως και ο προκάτοχός του Κ.Κ. είναι και πατριώτες και τίμιοι. Δυστυχώς ο Κ.Κ. απεδείχθει όχι αποφασιστικός. Ελπίζω ο Α.Σ. να αποδειχθεί 100 φορές πιο αποφασιστικός για να ξανανθίσει το δέντρο.

      • Μηχανικός avatar
        Μηχανικός @ Χαρίλαος 10/11/2011 20:08:22

        Συμφωνώ. Το "σύστημα Πασοκ" είναι ακριβώς αυτό που περιγράφεις, όπως επίσης συμφωνώ με το ότι η ηγεσία πρέπει να είναι πατριωτική και τίμια.
        Εκεί που αμφιβάλλω είναι για την αποτελεσματικότητα της αποφασιστικότητας της ηγεσίας. Αυτή δεν αρκεί, αν δεν υπάρχει αντίστοιχη και σε όλα τα επίπεδα εξουσίας, ακόμα και εκτός εξουσίας.
        Ο Καραμανλής αν το δεις αποστασιοποιημένα, επέδειξε ισχυρά δείγματα αποφασιστικότητας, αλλά δεν είχαν τελικά επίδραση στην καθημερινότητα του πολίτη, γιατί οι αποφάσεις της κεντρικής εξουσίας, είτε προσέκρουαν σε συντεχνειακές λογικές, είτε εξασθενούσαν στην πορεία υλοποίησης τους από πρόσωπα, φορείς κλπ., είτε γιατί τα ίδια τα πρόσωπα που είχαν την ευθύνη υλοποίησης τους, απεδυκνείοντο "λίγα". Και να σκεφτείς ότι στις περισσότερες θέσεις ευθύνης τα πρόσωπα εναλλάσονταν πολύ συχνά.
        Αυτή είναι και η επιτυχία του "συστήματος Πασοκ", η απομάκρυνση των ικανών και ηθικών ανθρώπων από τα κόμματα και την πολιτική, άρα και από τις αντίστοιχες θέσεις άσκησης εξουσίας.
        Όσο για την ευθύνη των πασόκων ΔΥ κλπ. διαφωνώ, γιατί αυτή η πολυπληθής ομάδα πληθυσμού, αποτελεί και τον αμετακίνητο πυρήνα ψηφοφόρων του Πασοκ, χωρίς κανένα ιδεολογικό κίνητρο ή υπόβαθρο.
        Ας ελπίσουμε ότι η ΝΔ και ο Σαμαράς έχουν τα τρία αυτά χαρακτηριστικά που πολύ εύστοχα παρατηρείς, αλλά το καρπούζι και το μαχαίρι το έχει ο ψηφοφόρος...

        • Μηχανικός avatar
          Μηχανικός @ Μηχανικός 10/11/2011 20:10:39

          ... αυτή η πολυπληθής ομάδα πληθυσμού, αποτελεί και ...
          το "πληθυσμού" να μην ληφθεί υπ' όψιν.

          • Χαρίλαος avatar
            Χαρίλαος @ Μηχανικός 10/11/2011 21:38:27

            Φίλε μου, ναυτικός ήμουν και δεν έχω χτυπήσει πόρτα βουλευτού, πράξη που την θεωρώ άκρως υποτιμιτική.
            Και οι Δ.Υ. κλπ, οι πασόκοι εννοώ, είναι κι' αυτοί 2-3 κατηγορίες... οι αφισσοκολλητές και συνδικαλιστές, που είναι ο πυρήνας και το κουμάντο, οι άνθρωποι που διορίστηκαν από το παράθυρο, και οι ιδεολόγοι. Οι τελευταίοι πιστεύω ότι είναι και οι λιγότεροι βλαπτικοί. Και βέβαια έχουν κάνει, και εξακολουθούν και κάνουν μεγάλη ζημια, αλλά μεγαλύτεροι κάνουν οι "εθνικοί εργολάβοι, καναλάρχες, προμηθευτές, διαπλεκόμενοι βιομήχανοι και άλλοι επαγγελματίες".
            Και για να είμαι ειληκρινής, είναι και όλα τα "σαϊνια¨που εκμεταλευόμενοι την ανεπάρκεια του κρατικού μηχανισμού, πλούτισαν εις βάρος του λαού και έχτισαν βιλλάρες, αγόρασαν super yachts και έβγαλαν τα μαύρα δις στην Ελβετία. Και αυτοί βρίσκονται σε όλα τα κόμματα...

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ Μηχανικός 11/11/2011 01:33:10

      " 'Εχει τρωθεί η κοιτίδα της ύπαρξής του";;;;;;;; " δεν νομίζω Τάκη"...

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ aurora3363 11/11/2011 01:44:41

        Υ.Γ Η κοιτίδα του ΠΑΣΟΚ δεν είναι ο Παπανδρεϊσμός νομίζω, αλλά ξένα κέντρα εξουσίας..αυτά επέβαλαν και τον παπανδρεϊσμό και το πασοκ

        • Χαρίλαος avatar
          Χαρίλαος @ aurora3363 11/11/2011 08:07:43

          Οι ηγεσίες του πασοκ, από την ιδρυσή του ήταν βαλτοί από ξένα κέντρα εξουσίας. Τα έχουμε γράψει εκατοντάδες φορές, ο αντρέας βαλτός ήταν για να σταματήσει την διολίσθηση του λαού πρός τα αριστερά παρουσιαζόμενος σαν... αριστερός στα λόγια και κάνοντας κοινωνική πολιτική με δανεικά που ήταν μαθηματικά βέβαιο που οδηγούσε. Και ο ταλαίπωρος λαός που τον ακολούθησε, κυρίως ο κεντρώος, αλλά και πολλοί αγανακτησμένοι δεξιοί, αποκοιμήθηκε με τους καπνούς της ευδαιμονίας, ενώ τα πρώτα δείγματα ήταν περισσότερο από αμφανή π.χ. από το "εοκ και νατο το ίδιο συνδικάτο" εφτασε στην επ' αόριστον παραμονή των βάσεων. Και επειδή είμαι παλιάνθρωπος, και... καραμανλικός, πάντα απ' έξω αλλά παρακολουθώντας τα πράγματα εκ του σύνεγγυς, θεωρώ διπλό λάθος του συγχωρεμένου Κ.Κ. που μία τον έφερε το 62 στο πάλαι ποτέ υπουργείο συντονισμού, και το δεύτερο λάθος, το 1977, όταν συμφώνησε μαζί του την διάλυση της Ε.Κ. όπως έγραψε η συγχωρεμένη επίσης Ελένη Βλάχου στην καθημερινή, αλλά κανείς δεν έδωσε σημασία...
          Και αυτή η ξενόφερτη ηγεσία είναι που διέλυσε τον κοινωνικό ιστό και την οικονομία της χώρας μας. Και ο υπεύθυνος λαός, είναι όντως υπεύθυνος όταν έχει σωστή πληροφόρηση. Αλλά η μεγαλύτερη επιστήμη εδώ και χρόνια είναι η επιστήμη της "επιστημονικής" παραπληροφόρησης. Τα ΜΜΕ, ο κινηματογράφος, η τηλεόραση, παίζουν βασικό ρόλο, όπως και οι τράπεζες και χρηματιστήρια... Ψάξε ποιοί τα ελέγχουν, όχι ποιοί φαίνονται ότι τα ελέγχουν και θα δείς ποιός έχει συμφέρον...

        • Μηχανικός avatar
          Μηχανικός @ aurora3363 11/11/2011 10:39:29

          Σωστά, αλλά ο Παπανδρεισμός είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των κέντρων εξουσίας και των λαικών στρωμάτων που τα στηρίζουν. Αν δεν υπήρχε το όνομα Παπανδρέου, θα μπορούσαν να έχουν επιτύχει κάποιες προσπάθειες στελεχών του Πασοκ που κατα καιρούς επιχειρήθηκαν.

          • Μηχανικός avatar
            Μηχανικός @ Μηχανικός 11/11/2011 11:46:46

            Το σχόλιο είναι για τον aurora3363.
            Χαρίλαε, χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σου...

  13. Nikos avatar
    Nikos 10/11/2011 19:27:26

    Για να δούμε πως θα είναι από δω και πέρα ... παντός δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος, στο κάλο Γιώργο να μην σε ξανά δούμε

  14. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 10/11/2011 19:40:02

    Ακριβως ετσι μικρε και οχι μονο τα ντορακια ,εδω αντι να υπαρχει ενα ευρυτατο αντιΓΑΠ και αντι Μπατσοκ μετωπο ηδη αρχισε η υπογεια μουλωχτη προπαγανδα,ο Σαμαρας φταιει,γιατι φταιει ορε κλεφτοπουλα?πως εννοειτε σεις τον πατριωτισμο?πριμαντονες της προπαγανδας.

  15. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 10/11/2011 20:07:42

    Και δυο μερες μετα το πραξικοπημα της μπυραριας στο μοναχο το '23...

  16. victoria (true) avatar
    victoria (true) 10/11/2011 21:04:03

    Μικρέ να είσαι καλά, γιατί πολλή στενοχώρια έπεσε και ξεχάσαμε τα συν!!

  17. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 10/11/2011 21:30:11

    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΟΥΛΑΡΙ.

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ ΠΕΤΡΟΣ 11/11/2011 01:45:26

      +++++1000000000000000000!

  18. Θ avatar
    Θ 10/11/2011 21:56:30

    να παντρευτούν, Μέρκελ και Σαρκοζύ, ο ήρωας με τα κολάν πως θα περάσει με τον Μπερλουσκόνι;

    σαν Γιουσουφάκι του Ιμπραήμ?

  19. SABONIS avatar
    SABONIS 10/11/2011 22:04:27

    Επειδή ως γνωστόν δεν πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στους παπατζήδες, ας προσέξει ο Αντώνης μην του φορτώσουν καμμιά αποστασία. Δηλαδή ο Παπαλούκας δεν κάνει εκλογές 19/2, και παρατείνει την θητεία του για κανά εξάμηνο- για να περάσει τα απέραστα- τίποτα έκτακτοι φόροι, συλλογική σύμβαση εργασίας στα 500€ όπως και στην Πορτογαλία μείωση φορολογίας στις τράπεζες και άλλα πολλά χαρούμενα. Ο Αντώνης μπορεί τότε να θελήσει να την κάνει και να αποσύρει τα στελέχη του κα.ι φυσικά θα κατηγορηθεί από τίποτα Ντερμπεντέρηδες τίποτε Καψήδες και από άλλες δημοκρατικές δυνάμεις για αποστασία. Για να το έχουμε και αυτό στο πίσω μέρος του μυαλό μας γιατί με τους ζαράκηδες δεν βγάζεις άκρη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.