10/11/2009 15:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φαινόμενο domino στη ΝΔ μετά την δήλωση Αβραμόπουλου

(Ανανεωμένο) . Domino effect εκδηλώνεται μέσα στους κόλπους της ΝΔ, μετά την  δήλωση υποστήριξης του Δημήτρη Αβραμόπουλου στον Αντώνη Σαμαρά.

 Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι στελέχη της ΝΔ που είχαν υπογράψει την λίστα των 1.000 υποστηρικτών της Ντόρας, δηλώνουν τώρα ότι αποσύρουν την υπογραφή τους και προχωρούν στον Σαμαρά.

 Αναβρασμός υπάρχει και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ όπως πληροφορούμεθα ετοιμάζεται κίνησης προσχώρησης στο στρατόπεδο Σαμαρά από πρώην και νυν βουλευτές της «ομάδας των λοχαγών» στην οποία πρωταγωνιστούν όπως ακούγεται οι κ. Τσιτουρίδης και Τσαρτσώνης.

Αποτελεί πλέον κοινή διαπίστωση ότι  η ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας αποτέλεσε κομβικό σημείο στη μάχη για τη θέση του προέδρου της Ν.Δ. . Το «δήθεν» κλίμα που πήγαν ορισμένοι να φτιάξουν βρισκόταν σε πλήρη αναντιστοιχία με τη βάση του κόμματος και ο αέρας που φύσηξε ξεκαθάρισε το τοπίο.  Ακόμη και η λογική της παρέμβασης στους ψηφοφόρους των άλλων κομμάτων, εξανεμίστηκε μετά τη χθεσινή δημοσκόπηση και την υπεροχή του Αντώνη Σαμαρά σε αυτό το πεδίο.

Από το στρατόπεδο της Μπακογιάννη κάνουν λόγο για μία «αναμενόμενη εξέλιξη», αποσιωπώντας το γεγονός πως είχε υπάρξει συνάντησή τους τη προηγούμενη Παρασκευή. Είναι φανερή η πικρία τους, μέσα από τα σκληρά, σχεδόν διχαστικά λόγια που χρησιμοποιούν για τους αντιπάλους τους συλλήβδην, δείγμα του άγχους που τους έχει κυριεύσει, μετά και από τις τελευταίες δημοσκοπήσεις.

Συνεχίζουν και θα συνεχίσουν να μιλούν με όρους παρελθόντος, θέτοντας διλήμματα μέλλοντος.

Το άγχος και ο φόβος, σε αυτές όμως τις περιπτώσεις, είναι ο χειρότερος σύμμαχος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 10/11/2009 16:21:49

    δεν περιμεναμε και τιποτα λιγοτερο απο το στρατοπεδο ΘΕΟΔΩΡΑΣ...!

    • loretta avatar
      loretta @ loretta 10/11/2009 17:16:48

      ...τα συγχαρητήρια μου στους λοχαγους αν και περασαν απο συμπλιγαδες πετρες ...θα βγουν μπροστα..!!

      και παλι τα συγχαρητήρια μου!!

      ο βολιωτης παντως εχει ταχθει με τη θεοδωρα...(κακο του κεφαλιου του)

  2. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 17:21:21

    επειδή τάχα όλοι οι "άσπιλοι" και "αναμάρτητοι" τάσσονται με τον κύριο Σαμαρά, ενώ όσοι εμπλέκονται σε σκάνδαλα τάσσονται με την κυρία Μπακογιάννη, θυμίστε μου σας παρακαλώ, το όνομα του κυρίου Τσιτουρίδη σε ποια σκάνδαλα είχε εμπλακεί,για τα οποία 2 φορές παραιτήθηκε από υπουργός?

    • φωκάς avatar
      φωκάς @ fatfat 11/11/2009 16:41:04

      Για δύο «σκάνδαλα»:

      1) Επειδή ο γιός του πήρε «παράνομη» μεταγραφή σε κοντινότερο πανεπιστήμιο. Καλα ε πολύ χοντρό σκάνδαλο.

      2) Επειδή ένας συνεργάτης του (όχι ο ίδιος), πριν γίνει ο ίδιος υπουργός και πριν γίνει η ΝΔ κυβέρνηση είχε υπο εξέταση νταλαβέρια στο χρηματιστήριο.

      «Η παραίτηση Τσιτουρίδη ζητήθηκε από τον Κώστα Καραμανλή. Ο πρωθυπουργός σε δηλώσεις του το μεσημέρι ανέφερε πως την έκανε δεκτή, καθώς στενός συνεργάτης του παραιτηθέντος υπουργού, ο Ευγένιος Παπαδόπουλος, βρίσκεται υπό τον έλεγχο εισαγγελέα δημιουργώντας θέμα ηθικής τάξης για την κυβέρνηση.

      Πρόσθεσε πως οι ενέργειες του κ. Παπαδόπουλου αφορούν περίοδο πολύ πριν γίνει κυβέρνηση η ΝΔ και που είναι άσχετες με την υπόθεση των ομολόγων, όμως δεν επιτρέπουν την παραμονή του στη θέση του».

  3. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 17:26:02

    και γράφει ο αρθρογράφος : "Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι στελέχη της ΝΔ που είχαν υπογράψει την λίστα των 1.000 υποστηρικτών της Ντόρας, δηλώνουν τώρα ότι αποσύρουν την υπογραφή τους και προσχωρούν στον Σαμαρά"....αν αυτές οι δημοσιογραφικές πληροφορίες επιβεβαιωθούν, τι είναι πιο πιθανό?
    Να διαπίστωσαν αυτά τα στελέχη τώρα πόσο καλύτερος υποψήφιος είναι ο κύριος Σαμαράς?
    Ή να είναι Ο.Φ.Α (Όπου Φυσάει ο Άνεμος) και να προσχωρούν στον κύριο Σαμαρά, επειδή μπορεί να τον θεωρούν φαβορί?

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 17:37:00

      Ασ μην βιαζοταν οι κυριοι!! εξαλλου τους εβαλε κανενας το...μαχαιρι στο λαιμο για να υπογραψουν???(σιγουρα ναι.)

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ loretta 10/11/2009 20:45:48

        Όχι μονο το μαχαιρι στο κοκκαλο αλλα και πενηνταευρα στην τσεπη. Ας μην κρυβομαστε αλλο,ξεσκεπαστε τους..

    • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
      ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ fatfat 10/11/2009 17:54:46

      Αφρατούλη δέν είναι ΟΦΑ , δές το καί αλλοιώς , κατ αναλογία πρός τίς εκλογές ο έχων τόν αέρα της νίκης απορροφά τούς ενδιαμέσους.Θεώρημα Σαμαρά ,προανάκρουσμα νίκης και στίς άλλες αναμετρήσεις. Καί στό τέλος δέν πάνε όλλοι κάπου με την καρδιά τους .Ο Κακλμάνης τέτοια εντύπωση έχει δώσει ?

    • σταμ avatar
      σταμ @ fatfat 10/11/2009 20:54:38

      κυριε φατφατ λιγη ψυχραιμια...και λιγοτερη χολη!!!....το μειζον ειναι οτι ξεκινησαμε αδιαφιλονικητο φαβορι...και αποδειχθηκαμε τοσο λιγοι,,,

  4. loretta avatar
    loretta 10/11/2009 17:26:59

    Φατ φατ ειναι πασιφανες οτι πολλα δεν γνωριζεις ...και μενω σε αυτο..!!

    ..μια λεξη θα σου πω...τα εργο της θεοδωρας που εχει πριονισει πολυ κοσμο μεσα στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της γυριζει μπουμεραγκ και οποιος ξερει ξερει.

  5. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 17:28:27

    ο αρθρογράφος γράφει "μέσα από τα σκληρά, σχεδόν διχαστικά λόγια που χρησιμοποιούν για τους αντιπάλους τους συλλήβδην...".....μήπως τα μπέρδεψε λίγο και αναφέρεται στα αρνητικά και υποτιμητικά σχόλια πολλών υποστηρικτών του κυρίου Σαμαρά εδώ μέσα?

  6. loretta avatar
    loretta 10/11/2009 17:31:49

    νασαι σιγουρος δε...οτι ολοι αυτοι που πριονίστηκαν απο την θεοδωρα και τους ομοτράπεζους της σε παρελθοντικο χρονο με τον ενα η αλλο τροπο την εχουν δειξει..!! οποιος λοιπον προσεχει τα παρακολουθει ολα.!!

    κανε λοιπον μια αναδρομη στον κοντινο παρελθον αρθρα εφημεριδων..συνεντευξεις κα θα παρεις τις απαντησεις σου...

    σε αλλη περιπτωση να ξερεις οτι ο ιστορικος του μελλοντος θα αποκαλυψει ολες τις αληθειες..! Οπως παντα αλλωστε και φανταζομαι οτι τοτε δεν θα τον αμφισβητήσεις.

  7. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 17:36:06

    @ loretta...τουλάχιστον εγώ δεν διεκδικώ το αλάθητο όπως εσείς, ούτε πιστεύω ότι τα ξέρω όλα.....μπορεί η κυρία Μπακογιάννη να δημιούργησε ή να απέκτησε πολλούς εχθρούς μέσα στην ΝΔ(μιλάω για στελέχη,όχι για απλούς ψηφοφόρους), αλλά αυτά τα στελέχη - πίστεψέ με - δεν είναι με τον κύριο Σαμαρά,γιατί θεωρούν ότι είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση για το κόμμα και την Ελλάδα.....είναι μαζί του γιατί έχουν στραφεί εναντίον της,γιατί έχουν μια μεγάλη ευκαιρία να την οδηγήσουν σε ήττα.....

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 17:40:29

      ΦΑΤ ΦΑΤ εγω δεν διεκδικω αλάθητα...ισως απλα να ξερω γεγονοτα οπως και πολυ αλλοι εδω μεσα που εσυ να αγνοεις...δεν ειναι κακο αυτο.

      γιαυτο μην θεωρεις οτι τυχαια διαλεξαμε τον ΣΑΜΑΡΑ για προεδρο.
      Ισως οι κακες εμπειριες μας απο στελεχη τυπου ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ μας καναν να θελουμε να τελειωνουμε με αυτο το καρκινωμα μεσα στο κομμα της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και φυχικα γιατι ιδεολογικα μας εκπορσωπουν και η θεσης του σαμαρα.

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 17:42:29

      και ετσι ναναι οπως το λες; δεν εχεις αναρωτηθει τι τους εχει στρεψει εναντιον της?? Αν το εψαχνες τοτε ουτε εσυ θα την στηριζες νασαι σιγουρος.

    • σταμ avatar
      σταμ @ fatfat 10/11/2009 23:44:46

      ....μηπως το δευτερο fat,,εμποδιζει το πρωτο fat ,να βλεπει τα πραγματα καθαρα?

  8. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 10/11/2009 17:40:43

    Η ΝΔ είναι πλέον σε καλό δρόμο.

    Η αλαζονεία πληρώνεται και το αυτονόητο το ξέχασε η Ντόρα-Τώρα, δείχνοντας για ακόμη μια φορά ότι δεν κάνει για κάτι παραπάνω από αυτό που (κληρονομικά) κέρδισε έως τώρα.

    Και μια πληροφορία.

    Την ώρα που το ΜΕΓΚΑ στο δελτίο στις 14 00 σχολίαζε τα της στήριξης Αβραμόπουλου, στάλθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ΣΜΣ από τηλεφωνικό κέντρο όπου και το επιτελείο της Ντόρας έγραφε " Σ'ευχαριστώ για τη στηριξή σου...μαζί κερδίζουμε...σε περιμένω στο κλειστό γήπεδο Περιστερίου στις 19 30 τη Τετάρτη...κτλ"


    Τα έχουν παίξει κυριολεκτικά.

    Κάτι αλλάζει σε αυτή τη χώρα!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Dubai Expatriate 10/11/2009 20:47:28

      Τα sms που στελνει ο δημαρχοκουνελος Νικητας ποιος τα πληρωνει αραγε? μηπως οι Αθηναιοι με τα δημοτικα τέλη που πληρωνουν στη υγεια του 'νταή'(χαχαχα) Νικήτα?

  9. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 17:41:44

    @ loretta....συγχαίρεις παραπάνω τους "λοχαγούς"....αυτοί δεν ευθύνονται καθόλου για την ήττα της ΝΔ? Κάποιοι από αυτούς δεν υιοθέτησαν απαράδεκτες συμπεριφορές και πρακτικές?
    Θυμάσαι για ποιους λόγους αποπέμφθηκε 2 φορές ο κύριος Τσιτουρίδης
    από την κυβέρνηση?

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 17:45:20

      ΦΑΤ ΦΑΤ σου απαντησα πριν και στο μεταφερω.

      "νασαι σιγουρος δε…οτι ολοι αυτοι που πριονίστηκαν απο την θεοδωρα και τους ομοτράπεζους της σε παρελθοντικο χρονο με τον ενα η αλλο τροπο την εχουν δειξει..!! οποιος λοιπον προσεχει τα παρακολουθει ολα.!!
      κανε λοιπον μια αναδρομη στον κοντινο παρελθον αρθρα εφημεριδων..συνεντευξεις κα θα παρεις τις απαντησεις σου…
      σε αλλη περιπτωση να ξερεις οτι ο ιστορικος του μελλοντος θα αποκαλυψει ολες τις αληθειες..! Οπως παντα αλλωστε και φανταζομαι οτι τοτε δεν θα τον αμφισβητήσεις.


      ΥΓ δεν θυμαμαι ..Ξερω.

    • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
      ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ fatfat 10/11/2009 18:01:38

      Ευτραφή φίλε δηλαδή ο Τσιτουρίδης στήν Ντόρα ήτο ευπρ'οσδεκτος ?Καί είπαμε η ένταξη στόν Σαμαρά δέν αποτελεί κολυμβήθρα τού Σιλωάμ.

  10. Υ. avatar
    Υ. 10/11/2009 17:45:05

    Ούτε ο πάπας δεν έχει το αλάθητο?
    (γειά σου Λορέττα συντρόφισσα)

    • loretta avatar
      loretta @ Υ. 10/11/2009 17:47:24

      Υ πιασε εργασια γιατι εχει κουραστει το χερι μου χαχααχ!!

      εχουμε φοβερες εξελιξεις....και έπονται και αλλες

    • Υ. avatar
      Υ. @ Υ. 10/11/2009 17:50:31

      Τις έμαθα πουρνό-πουρνό.

  11. ΑΚΗΣ avatar
    ΑΚΗΣ 10/11/2009 17:58:15

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ18-20% ΤΟΥ ΑΒΡΑΜΟ , ΛΟΓΩ ΚΕΝΤΡΩΑΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΑΜΕ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΕΙΤΑΙ Η ΝΤΟΡΑ ΚΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΕΧΘΗΚΕ
    ΟΤΙ ΔΕΧΟΤΑΝ ΠΙΕΣΕΙΣ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΔΕΞΙΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟΥΣ ΣΤΟ ΣΑΜΑΡΑ.ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΤΣ ΗΡΘΕ ΣΤΑ ΙΣΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΕΤΡΟ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΜΟ ΤΟ ΚΑΡΠΩΘΗΚΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΟΣ ΕΚΛΠΛΗΞΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΛΕΟΝ Η ΠΛΑΣΤΙΓΓΑ ΓΕΡΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΥΠΕΡ ΣΑΜΑΡΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΦΥΓΕΙ Ο ΠΑΝΙΚΑΣ ΣΤΟΝ Β' ΓΥΡΟ ΤΟ 5-8% ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΑΜΑΡΑ.
    ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ, Η ΝΤΟΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΟΡΟΦΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΤΟΙΜΟ ΣΤΡΑΤΟ ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΕΧΤΙΖΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ Ν.Δ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΛΑΘΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΟΡΙΑΚΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ.
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΛΤΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ.ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΒΕΡΤ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΠΕΤΡΑΛΙΑ ΚΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΑΤΩΝ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ , ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΝΟ ΦΘΑΡΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΝΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ Β' ΑΘΗΝΩΝ ΤΗ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΖΟΤΑΝ ΟΛΑ ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΣΑΛΑΚΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥΣ.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΑΚΗΣ 10/11/2009 18:11:12

      Σωστά είναι αυτά που λες.

      Κάτι άλλο. Προσέξατε ότι η GPO δεν έβγαλε αποτέλεσμα μεταξύ αυτών που θα ψηφίσουν; Σε όλες τις δημοσκοπήσεις τα ποσοστά Σαμαρά ήταν πιο ανεβασμένα κατά 3% κατά μέσο όρο, μεταξύ αυτών που θα πάνε να ψηφίσουν.

      Αυτό είναι λογικό, γιατί όσοι δεν ψηφίσουν, ξέρουν τη Ντόρα ως "φυσιολογική" δελφίνο, ενώ το Σαμαρά σκέφτονται "από πού ξεφύτρωσε αυτός τώρα;".

      Έλα ντε, από πού;

      "Έχει ο καιρός γυρίσματα", μας είχε πει κάποτε ο Μητσοτάκης.

      Αν έχει, λέει;

      • loretta avatar
        loretta @ Blimblomblim 11/11/2009 00:05:31

        Επισης ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΟΥΛΑΣ ειχε αποκαλεσει και καποιον ανικανο στον Παπαχελα..!! Για δες τωρα που ο ανικανος του χαλασε το μαγαζι..και παιρνει και τα κλειδια στο χερι..!!

        Θελω να δω τωρα η επαρση του επιτιμου που θα παει?
        και τι δηλωσεις θα κανει μετα?

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΑΚΗΣ 10/11/2009 20:49:44

      Η μαχη δεν εχει κριθει. Χαλαρωση και εφυσηχασμος ειναι ολεθρια. Μην ξεχναμε πως εχουμε να κανουμε με τον ΑΔΙΣΤΑΚΤΟ και ανηθικο μηχανισμο Μητσοτακη. Δε χωρανε αστεια. Η μαχη συνεχιζεται αμειωτη...

  12. Τσίπης avatar
    Τσίπης 10/11/2009 18:00:01

    To γεγονός ότι δύο φορές μέχρι τώρα (1996 και 2009)τουλάχιστον, οι Μητσοτάκηδες ήταν αυτοί που βάλαν τρικοποδιά στους αρχηγούς της ΝΔ , στις εκλογές δεν σου λέει τίποτα χοντρέ-χοντρέ; ΄Η νόμιζαν ότι επείδή ο μακαρίτης ο Παύλος Μπακογιάννης ήταν μια ελπίδα για τη δημοκρατία στην χώρα μας -εκείνα τα χρόνια τονίζω- μπορεί και η γυναίκα του κληρονομικώ δικαίω , να γίνει η ελπίδα για τη ΝΔ;

  13. Πονοκέφαλος avatar
    Πονοκέφαλος 10/11/2009 18:09:46

    Στο καλό. Να φύγει, να πάρει και την αντίστοιχη πτέρυγα από το ΠΑΣΟΚ και να φτιάξει ένα απολιτίκ κόμμα του 5%, να ησυχάσει το πολιτικό σύστημα.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Πονοκέφαλος 10/11/2009 20:50:48

      5% μονο στα Χανια θα επαιρνε. Στους υπολοιπους νομους 2-2,5% σας τον πατερα της το 1977.

  14. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 18:27:12

    @ Τσίπης....εδώ χοντρός χοντρός....για την εκλογική συντριβή φταίνε στη ΝΔ ΟΛΟΙ!!!! Δεν φταίει μόνο ο κύριος Καραμανλής ή η κυρία Μπακογιάννη ή ο κύριος Σουφλιάς....βεβαίως ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ, αλλά φταίνε και οι αλαζονικές συμπεριφορές,οι απαράδεκτες πρακτικές υπουργών,βουλευτών και στελεχών της ΝΔ.....η ΝΔ είχε ως κυβέρνηση και ως κόμμα είχε αποξενωθεί-αποκοπεί συνολικά από την βάση της, από τους απλούς ψηφοφόρους της....όταν χάνεις την επαφή σου με τον κόσμο σου,χάνεις την ψυχή σου......
    @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ.....ασφαλώς και δεν θα δεχόμουν σαν υποψήφιος να με στηρίξουν στελέχη που έχουν εμπλοκή σε σκάνδαλα....όπως δεν θα μου αρέσει αν ο κύριος Τσιτουρίδης υποστηρίξει τον κύριο Σαμαρά, έτσι δεν θα μου άρεσε αν και ο κύριος Τσιτουρίδης υποστήριζε την κυρία Μπακογιάννη....

  15. Υ. avatar
    Υ. 10/11/2009 18:31:24

    Οι επόμενες εξελίξεις
    1. Επαναλαμβανόμενες προσχωρήσεις βουλευτών, πολιτευτών και στελεχών που δεν είχαν ανοιχτά ταχθεί, υπέρ κάποιου υποψήφιου (Τετάρτη 11 – Σάββατο 21)
    2. Αποχώρηση Ψωμιάδη, με ταυτόχρονη στήριξη Σαμαρά (Σάββατο 14 - Τετάρτη 18)
    3. Αποχώρηση Ντόρας, εν ονόματι της ενότητας (Τετάρτη 18 – Σάββατο 21)
    4. Εσωκομματικές δεν γίνονται. Εκλέγεται πρόεδρος ο Σαμαράς, άνευ αγώνος.
    5. ...και τα καλύτερα, έρχονται (Δευτέρα 23 - ∞)

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Υ. 10/11/2009 18:43:36

      Να το παίξω O ή U?

      • Υ. avatar
        Υ. @ Ο Ιθαγενής 10/11/2009 19:03:00

        Μα το είπαμε. Ο αγώνας αναβάλλεται, και μπαίνει φραγή.

  16. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 18:32:17

    και σιγά το αξιόπιστο στέλεχος ο κύριος Τσιτουρίδης....ο οποίος βγήκε και έκανε καταγγελίες όταν δεν μπήκε στις λίστες των υποψηφίων βουλευτών. Τόσο καιρό γιατί δεν μιλούσε?.....όλα ήταν μια χαρά?
    Και αν τελικά ήταν υποψήφιος βουλευτής, θα έκανε εκείνη την μέρα τις συγκεκριμένες καταγγελίες και δηλώσεις "περί ανθρώπων της διαπλοκής"?
    Ας υποθέσουμε όμως ότι καλά έκανε τις καταγγελίες.....γιατί δεν έκανε αναφορά σε συγκεκριμένα ονόματα?....γιατί έκανε καταγγελίες μόνο γενικά και αόριστα?
    ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟ 33%!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 19:09:16

      χωρις να θελω να σε προσβαλω θα σου πω οτι βλεπεις πολυ απλοικα τα πραγματα.

      οχι ΟΙ SIEMENS ...O KARAVELAS O XRISTOFORAKOS..TO ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ Ο ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ Ο ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ Ο ΚΙΛΤΙΔΙΣ Ο ΔΟΥΚΑΣ και ολο αυτο το συναφι μαζι ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΟΥΦΛΙΑ ΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟ 33% .

      παμε παρακατω τωρα....αλλο!

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 19:15:38

      Μη βιαζεσαι ΦΑΤ ΦΑΤ...ειπαμε...ας ειναι καλα ο ιστορικος του μελλοντος!!!

      οσο για τις συμπέριφορες θα σου πω χονδρικα ποιος μας εφερε στο 33%

      ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ..ΜΑΓΓΙΙΝΑΣ..ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ..ΚΙΛΤΙΔΗΣ ΜΠΑΣΣΙΑΚΟΣ...ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ (γιατι τα ομολογα ειναι δικο τουθ παιδι..απλα διασωθει και αλλοι θυσιαστηκαν)..ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ...και οι παρεες τους . ΣΟΥΦΛΙΑΣ (αραγες γιατι εξαφανίστηκε) πολιτικος συνομιλητης της ΘΕΟΔΩΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΈΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ.

      παμ παρακατω τωρα? ...

    • Υ. avatar
      Υ. @ fatfat 10/11/2009 19:23:32

      Για το Τσιτουρίδη, έχω κι εγώ τις αντιρρήσεις μου. Στη πολιτική πιάτσα, δεν έχει τη φήμη του καθαρού. Ο ΚΚ δεν τον απέρριψε από τα ψηφοδέλτια αναιτιολόγητα.

      • markella avatar
        markella @ Υ. 10/11/2009 19:37:54

        Καλησπερα σας παιδια!

  17. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 18:35:15

    @ Υ.....θα αστειευτώ για λίγο - ελπίζω να μην ενοχληθείς -
    ".....ρε φίλε, έχεις το κληρονομικό χάρισμα και εσύ να προβλέπεις τα μελλούμενα?
    Για πες μου τότε και τους αριθμούς του ΤΖΟΚΕΡ!!!!!!"

    Υ.Γ : Aν ενοχλήθηκες,sorry!!!!!

  18. ΑΚΗΣ avatar
    ΑΚΗΣ 10/11/2009 18:40:31

    ΦΙΛΕ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΕ ΔΕ ΘΑ ΦΥΓΕΙ , ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ
    ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 40-45% ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ
    ΘΑ ΠΡΙΟΝΙΖΕΙ ΤΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΣ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ , ΕΔΩ Ο ΨΗΛΟΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΧΑΝΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ.
    ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΕΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΚΑΡΥΔΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΩΝΗΣ? ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ
    ΣΕ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΑΠ ΚΙ ΑΣ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΜΕ (ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΑ ΤΟΥ ΣΗΜΗΤΙΚΟΥΣ) ή ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΡΜΑΙΟ ΤΩΝ ΒΑΡΟΝΩΝ.
    ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟ-ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΧΑΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ , ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ
    ΜΠΑΝΑΝΟΦΛΟΥΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ Ν.Δ.
    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΙ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΚΑΙ Ο ΓΑΠ ? ΧΑΖΟ ΤΟΝ ΑΝΕΒΑΖΑΝΕ ΑΝΙΚΑΝΟ ΤΟΝ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΤΟΤΕ ΟΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΑΚΗΣ 10/11/2009 18:47:02

      Υπάρχει μια διαφορά. Ο ΓΑΠ ήταν πραγματικά προβληματική περίπτωση και ψηφίστηκε μόνον ως γιος του Ανδρέα. Ο Βενιζέλος ήταν πολύ πιο προσοντούχος. Εδώ η Ντόρα έχει μόνον τους μηχανισμούς και όταν αποδειχθεί ότι δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΩΜΕΝΟ ΤΙΠΟΤΑ

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΑΚΗΣ 10/11/2009 18:52:02

      Υπάρχει μια διαφορά. Ο ΓΑΠ ήταν πραγματικά προβληματική περίπτωση και ψηφίστηκε μόνον ως γιος του Ανδρέα. Ο Βενιζέλος ήταν πολύ πιο προσοντούχος. Εδώ η Ντόρα έχει μόνον τους μηχανισμούς και όταν αποδειχθεί ότι δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΩΜΕΝΟ ΤΙΠΟΤΑ, θα ξεφουσκώσει και θα πάρε ποσοστά ταπεινωτικά.

      Το μόνο που τη κρατάει ακόμη είναι η ψευδαίσθηση ότι θα κερδίσει. Την είχαν και οι ίδιοι. Δεν βλέπετε τη λύσσα των υποστηρικτών της μετά τη δήλωση Αβραμόπουλου; Ήδη η εικόνα του "ντέρμπυ" την έπληττε πολύ. Τώρα που πήρε αέρα ο Σαμαράς, η μεγάλη μάζα των Νεοδημοκρατών θα κατευθυνθεί καθαρά προς το Σαμαρά. Θα μείνει μόνον με τον περιορισμένο πυρήνα των υποστηρικτών της.

      Το αύριο θα είναι διαφορετικό. Ο Σαμαράς δεν θα τη διώξει, αλλά δεν έχει κανένα περιθώριο να την ανεχθεί να τον σκάβει. Δεν είναι Καραμανλής που είχε μια ιδιοκτησιακή αντίληψη για το κόμμα, ελέω ονόματος, και σκεφτόταν πάντοτε ότι "ό,τι και να κάνει αυτή, δικό μου είναι το κόμμα, εγώ είμαι ο Καραμανλής". Αν κάνει τέτοιες κινήσεις, απλώς θα περιθωριοποιηθεί και ή θα αποχωρήσει μόνη της, ή θα εκλιπαρεί για μια θεσούλα. Ξέρεις γιατί; Διότι η διαπλοκή θα σταματήσει να ποντάρει πάνω της, αφού δεν θα της βγαίνει, και θα σταματήσει την απίστευτη αβάντα που είχε μέχρι σήμερα.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ Blimblomblim 10/11/2009 20:54:15

        Ο ανεπαγγελτος κηφηνας Μανωλης Κεφαλογιαννης βγηκε με υφος χιλιων καρδιναλιων αποψε στον χατζηλαλακη να μας πει πως δεν καταλαβαινει γιατι ο Αβραμοπουλος περιμενε τοσες μερες για να δηλωσει τη στηριξη σε σαμαρα και γιατι δεν το εκανε απο την αρχη. ρε ουστ

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΑΚΗΣ 10/11/2009 18:54:39

      Η πλάκα είναι ότι μετά την "προσχώρηση" Αβραμόπουλου, έχασε και το νο. 2 για την επόμενη μέρα η μαντάμ! Τώρα το συνειδητοποιώ. Τζάμπα την έκανε την πρόταση για αντιπροεδρία ο Μεϊμαράκης.

      Αλήθεια, πού εξαφανίστηκε αυτή η ψυχή; Αποχώρησε από την επικαιρότητα αφού κατάλαβαν πόση ζημιά της έκανε;

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ Blimblomblim 10/11/2009 20:55:15

        Θα δινει λεξοτανιλ και ταβορ σε Δρακουμελ κ Μαρικα.

  19. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 10/11/2009 18:54:24

    Η Ντόρα είναι προφανώς διαπλεκόμενη. Αλλά μην ξεχνάμε ότι ο Σαμαράς τη δεκαετία του 90 ήταν μαζί με τους Παπαθεμελή και Γιανναρά οι “εθνικώς σκεπτόμενοι” του Χριστόδουλου και ήταν οι μαχητές του “ορθόδοξου άξονα”. Με αυτούς θα έστηνε ο μακαρίτης την “άτυπη ένωση ορθοδόξων και καινούργιες φιλικές εταιρείες και καινούργια κρυφά σχολεία”. (Οι ιστορικοί βέβαια αρνούνται την ύπαρξη των παλιών, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)

    Θα κάνανε λοιπόν τον “κάθετο άξονα” της βαλκανικής Ορθοδοξίας, ενάντια στα σατανικά σχέδια των ρωμαιοκαθολικών, και πολλά άλλα τέτοια παραληρήματα εναντίων “γραικύλων” και άλλων εχθρών και επιβουλευτών. Χαρίζανε εικονίσματα και σταυρουδάκια στον Μιλόσεβιτς, τον Αρκάν και τον Κάρατζιτς.

    Αν αναλάβει την κυβέρνηση καμιά μέρα, μπας και παίζει το σενάριο να οργανώσουν και καμιά εκστρατεία για χαμένες πατρίδες, Βόρειο Ήπειρο κλπ.; Πέρασαν 15-16 χρόνια από τότε και μπορεί ο Αντώνης έβαλε μυαλό...

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ o Μήτσος 10/11/2009 18:56:52

      Η Ρεπούση είναι απόφοιτος της γαλλικής φιλολογίας, δεν είναι ιστορικός.

      • Υ. avatar
        Υ. @ Blimblomblim 10/11/2009 19:06:45

        Στην Ελλάδα ισχύει, το “ότι δηλώσεις”. Αξίωμα του νεοελληνικού ρεαλισμού.

      • o Μήτσος avatar
        o Μήτσος @ Blimblomblim 10/11/2009 20:28:34

        Στην Ελλάδα για όλα φταίει η Ρεπούση και οι ποδηλάτες...

        • occultists avatar
          occultists @ o Μήτσος 11/11/2009 00:52:13

          @o Μήτσος says: ""Στην Ελλάδα για όλα φταίει η Ρεπούση και οι ποδηλάτες…""
          Καλά η ρεπούση έγραψε ότι έγραψε προσπαθώντας να βγάλει το ψωμί της και τα εσώψυχά της από ότι τράβηξε ως ΄γαλλικού΄. Αλλως τε πάντοτε οι συγκεκριμένες καθηγήτριες ήταν τα θύματα των σαδιστών μαθητών. Οσο για τους ποδηλάτες μήπως γνωρίζεις εάν στα ταξίδια του ο ΓΑΠ παίρνει μαζί του και το ποδήλατο;;;;

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ o Μήτσος 11/11/2009 03:10:24

          Αντικατέστησες τη Ρεπούση και τους ποδηλάτες με τον Γιανναρά και την Εκκλησία. Ιδιοφυές. Ανακάλυψες τα πραγματικά αίτια των προβλημάτων της Ελλάδας.

        • o Μήτσος avatar
          o Μήτσος @ o Μήτσος 11/11/2009 10:38:46

          Για να μην ξεχνιόμαστε σας θύμισα τους παλιούς “φίλους” και “συνεργάτες” του Αντώνη. Τότε είχαν κάτσει αυτοί στον κάθετο άξονα της ορθοδοξίας.

          Αυτή τη φορά, όσοι θα έχουν μείνει ζωντανοί μέχρι τότε, θα κάτσουν τους οπαδούς τους.

  20. Υ. avatar
    Υ. 10/11/2009 18:55:15

    Φατφατ
    1. Κατ’ αρχάς είναι κλεμμένο. Έχει ξαναγραφεί στο μπλογκ. Άρα, κατά το ρηθέν, “επανάληψις, μήτηρ πάσης κακίας ”
    2. Παίξε το 12, ως τζόκερ.
    3. Θέλω να ακούσω, τις δική σου εκδοχή, για τις εξελίξεις στο επέκεινα.
    4. Ενόχληση ουδεμία. Το χιούμορ, απαραίτητο στη ζωή. Όπως το αλατοπίπερο στο φαγητό, η γυναίκα για τον άνδρα, και ο άνδρας για τη γυναίκα.

  21. ΑΚΗΣ avatar
    ΑΚΗΣ 10/11/2009 19:07:25

    Blimblomblim ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΤΟΝ ΓΑΠ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ , ΟΙ
    ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΤΩΔΕΙΣ , ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΤΑΝΕΙ. ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙΡΟ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΦΟΡΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΗΦΟΡΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟ 1997 ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ , ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΣΟΥΦΛΙΑ ΜΑΝΟ ΚΑΚΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΥΓΜΗ ΑΡΧΗΓΙΚΗ. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ Ν.Δ.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΘΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΕΞΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΗΣΕ. Η ΝΤΟΡΑ ΚΑΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΛΗΚΑΡΙΕΣ ΤΟΥ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ '' Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ. ΤΟΝ ΗΤΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΘΕΣΗ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ'' ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΗΠΩΣ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΑΣΤΟΥΜΕ Ε???
    ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΛΑΘΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ ΔΕ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΗΚΕ.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΑΚΗΣ 10/11/2009 19:20:38

      Πάλι γλείφτης του αρχηγού θα γίνει.

      Ελπίζω όμως να έχει πιο περιορισμένο ρόλο αυτή τη φορά, γιατί κάτι τέτοιοι τύποι του έκαναν μεγάλο κακό του Καραμανλή.

  22. Υ. avatar
    Υ. 10/11/2009 19:48:00

    Γειά σου Μαρκελλάκι. Την άποψή σου για Τσιτουρίδη.

  23. ΑΚΗΣ avatar
    ΑΚΗΣ 10/11/2009 19:52:42

    ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ
    ΑΛΛΟ , ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΓΙΑ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ ΕΒΕΡΤ (ΔΟΥΚΑ) ΠΕΤΡΑΛΙΑ
    ΛΙΑΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ.
    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΚΛΕΓΕΙ. ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ
    ΝΕΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΗ π.χ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ π.χ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ.
    ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΝ Ν.Δ. ΛΟΓΩ ΔΥΕΙΣΔΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.
    ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΟΜΩΣ ΝΤΟΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΜΟΥΝΤΖΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ Ν.Δ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΗΤΤΑ ΗΤΑΝ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. ΔΕΝ ΓΙΝΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΠΑΣΟΚΑΡΕΣ.
    ΠΡΩΤΑ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΑ ΣΩΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑΜΠΕΛΑ 'ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΝΟΥΜΕ'
    Η ΝΤΟΡΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΟΠΟΥ ΜΕ ΒΑΡΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΨΗΦΗΣΑΝ Ν.Δ. ΤΟΝ ΟΚΤ. ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΝΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΤΑΛΑΝΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΗΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙ Ο ΔΟΛ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΕΝΑ ΕΚΚΡΕΜΕΣ ΠΟΥ ΓΕΡΝΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ
    ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΑΣ ΓΕΡΑ ΘΕΜΕΛΙΑ (ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΑΡΚΟΖΙ) ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΙΓΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ ΤΗΝ ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΠΑΜΕ ΓΙ ΑΛΛΑ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΨΗΛΟΣ ΤΟΤΕ , ΕΙΧΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟ 89 ΚΑΘΕ ΚΑΡΥΔΙΑΣ ΚΑΡΥΔΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ Η Ν.Δ. ΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΥΞΙΔΑ ΚΑΙ ΕΡΜΑΙΟ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΓΙΓΑΝΤΩΘΗΚΕ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ 47% ΤΟ 1990 ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΓΥΑΛΙΝΑ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΑΚΗΣ 10/11/2009 20:58:36

      Τελικα ειχε δικιο ο Κωστα Καραμανλης που δεν εβαλε το Σαμαρα στην κυβερνηση νωριτερα. Τον προστατεψε γιατι θα ειχε φθαρει, οπως φθειρονται ολοι οσοι περασαν απο κυβερνητικες θεσεις.. Του εδωσε το λαμπερο Υπουργειο Πολιτισμου κ μαλιστα μονο 9 μήνες. Έτσι, τον κρατησε ως την χρυση εφεδρια της παραταξης που θα ερθει μετα απο αυτον για να ξαναζωντανεψει τη ΝΔ.

      • loretta avatar
        loretta @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/11/2009 00:08:17

        Γιαννη το θεμα μου ειναι αλλο...!! Τελικα γιατι κανενας απο τους ντορικους δεν εχει σκεφτει γιατι ο ΚΚ εφερε τον Σαμαρα πισω???

        Ας το σκεφτουν καλυτερα......

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ loretta 11/11/2009 00:35:58

          Έτσι ακριβώς Λορέττα...!
          Γιατί απλώς δεν σκέφονται. Δεν το έχουν μάθει το άθλημα, άλλα είναι τα ταλέντα τους...

  24. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 10/11/2009 19:59:49

    Ποιο κέντρο; Το απόλυτο τίποτα το ονομάζουμε τώρα κέντρο; Τι εκπροσωπεί πολιτικά, αλήθεια, η Ντόρα;

    Η περίπτωση Μητσοτάκη ήταν κάπως διαφορετική. Υπήρχαν ιδεολογικά στοιχεία τότε στην πολιτική του πλατφόρμα. Η σύγκρουση με τον Ανδρέα είχε και κάποια ιδεολογικά στοιχεία.

  25. markella avatar
    markella 10/11/2009 20:04:29

    Θελεις την γνωμη μου?? Λοιπον ακουσον

    Ο Σ.Τ. στην πρωτη αποχωρηση του η οποια εγινε κατα γενικη ομολογια ΠΑΡΑΛΟΓΩΣ ΑΔΙΚΑ...εναρμονιστηκε ο ιδιος πληρως με την αρχη "σεμνα και ταπεινα" παρεδωσε ο ιδιος παρα τις αντιρρησεις του ΚΚ την παραιτηση του και αρνηθηκε να την αποσυρει. Ενταξει?

    Να πουμε για τα δομημενα? Γνωριζει κανεις σας ποτε αγοραστηκαν? 2005 /ΙΟΥΝΙΟΣ. Δική του αποφαση? Οχι,δεν ηταν καν αρμοδιοτητας του, δεν ηταν καν υπουργος. Τα υπολοιπα... εχουν ειπωθει σε ανυποπτο χρονο απο δημοσιογραφους και πολιτικους, που γνωρίζουν...οτι δεν υπεγραψε αγαπητοι μου την παραλαβη του Ολυμπιακου κτιριου ...που παραδόθηκε στο Βατοπεδι?
    Υοu remember?? me...I remember.
    Ειπε η Λορεττα...οη ιστορια θα δειξει. Δεν ειναι η ωρα τωρα. Trust me.
    Συνεχι

    • markella avatar
      markella @ markella 10/11/2009 20:09:31

      Δες ποιοι υπεγραψαν την παραχωρηση του Ολυμπιακου κτίριου και σε ποσες μερες ( δες 8 μερες μετα την αναληψη των καθηκοντων του) κλπ κλπ ...
      Ακουσε, το Βατοπεδι στοιχισε πολυ στη ΝΔ ...και πολυ περισσοτερο σε καποιους αλλους... Οποιος θέλει να περασει μηνυματα η βολες, και εχει μηχανισμους, μπορει να το κανει.
      Ετσι δικαιολογειται και καποια εξαρση σε δηλωσεις του.
      Αυτα λεω και μενω.

    • Υ. avatar
      Υ. @ markella 10/11/2009 20:27:51

      Δεν έχω προσωπική άποψη, λόγω άγνοιας των απαραίτητων δεδομένων. Γι αυτό ζήτησα και την άποψή σου. Άρα, συμφωνώ με το της Λορέττας. Η ιστορία θα δείξει.

  26. hello avatar
    hello 10/11/2009 22:55:27

    Ο Παίκτης


    «Πολλοί από μας γεννήθηκαν το 1977. Εκείνη τη χρονιά πολιτεύτηκε για πρώτη φορά με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στη Μεσσηνία, ο Αντώνης Σαμαράς, ο πιο ριψοκίνδυνος παίκτης στην πολιτική σκακιέρα του τόπου στα χρόνια της μεταπολίτευσης...Υπήρξε ο νεώτερος Έλληνας Βουλευτής στο Ελληνικό Κοινοβούλιο...

    Το μεγάλο προτέρημά του δεν είναι ούτε η καταγωγή, ούτε οι σπουδές του. Το μεγάλο του προτέρημα -για τους περισσότερους δεξιούς ελάττωμα- είναι πως, μολονότι βουλευτής του συντηρητικού χώρου, η συμπεριφορά του θύμιζε σ' όλους τον Αντρέα. ...; Ο Αντώνης όμως "τα έσπαγε" στα μπουζούκια στης Σωτηρίας Μπέλλου και στου Μητσιά, οι οποίοι ήταν και είναι πολύ καλοί του φίλοι. ...; Ο Αντώνης λάτρευε τον Ο. Ελύτη, τούτο όμως δεν τον εμπόδιζε στα επεισόδια του '85 στη Μεσσηνία να ανέβει πάνω στο τρακτέρ του αντιπάλου και να τα κάνει λαμπόγυαλο. Πιστός Χριστιανός Ορθόδοξος -ένα σταυρουδάκι κρέμεται πάντα στο λαιμό του-, από την άλλη όμως η σχέση του με τις γυναίκες πονεμένη και μακριά. Μέχρι ο Αντώνης να καταλήξει σ' αυτό το πανέμορφο πλάσμα που ονομάζεται Γεωργία, πέρασε από την αγκαλιά της Μυρτώ Παράσχη, της Φούλμαν Μουντάνου, της Άννας Βίσση (η πλέον αξιόλογη, είπε κανείς τίποτα;)
    Ο Αντώνης γίνεται Υπουργός Οικονομικών στην Κυβέρνηση Τζανετάκη και στη συνέχεια Υπουργός Εξωτερικών στις Κυβερνήσεις Ζολώτα και Μητσοτάκη.
    Η δημοτικότητα του Αντώνη φτάνει στα ύψη μετά από την επιτυχή διπλωματική έκβαση του θέματος "Μυρίνας" ενώ φίλοι και αντίπαλοι υποκλίνονται μπροστά του. Ο Μητσοτάκης επικροτεί την ανέλιξη του Αντώνη (όλοι λένε πως η Μαρίκα τον έβλεπε σαν καλό γαμπρό για την Ντόρα). Τότε όμως ήρθε το Μακεδονικό.
    Ο Μητσοτάκης νόμιζε πως ο Αντώνης θα ήταν πάντοτε του χεριού του και πάντοτε θα υπάκουε στις εντολές του. Ποιος εξάλλου θα τα έβαζε μαζί του. Είχε νικήσει ακόμη και αυτόν τον Ανδρέα Παπανδρέου. Λογάριαζε, όμως, χωρίς τον Σαμαρά.
    Η δεκαετία του '80 ανήκει αποκλειστικά στο "τρομερό παιδί της δεξιάς", όπως τον ονόμαζαν. Το πιο αγαπημένο πολιτικό τέκνο του αείμνηστου Ευάγγελου Αβέρωφ, ο οποίος συνήθιζε να λέει το ιστορικό: "ο Αντώνης είναι ο καλύτερος βουλευτής του τόπου και, αν δεν φύγει από το μαντρί, θα κυβερνήσει την Ελλάδα". Ο Αντώνης προφητικά απαντούσε: "θα φύγω απ' το μαντρί μόνο αν δω το λύκο μέσα σ' αυτό" (και τι λύκος!). Μέσα σε δέκα χρόνια πέρασε από όλα τα αξιώματα της Νεολαίας και της Οργάνωσης της Ν.Δ. Οι φίλοι του, πολλοί και ορκισμένοι, οι εχθροί του το ίδιο.
    Ο ίδιος μπορεί να ήταν πιστός στο αμερικανικό πρότυπο πολιτικού προφίλ, (βλέπετε οι σπουδές στο Harvard καθώς και η πιτσαρία όπου δούλευε στην Αμερική, τον είχαν μπάσει για τα καλά στον αμερικανικό τρόπο ζωής). Όμως, όταν έπαιρνε ανάποδες ποιος τον συγκρατούσε; Οι Μεσσήνιοι ακόμη θυμούνται τις εκλογές του '85 όπου οι νεολαίοι του Αντώνη (το ζήσαμε κι αυτό) είχαν φάει ξύλο, έξω από την πόλη της Καλαμάτας ενώ η αστυνομία -τον καιρό των Κλαδικών- είχε κλείσει τα μάτια. Ο Αντώνης, "ταύρος εν υαλοπωλείο", δε δίστασε να μπει στην αστυνομική διεύθυνση της πόλης και να ξηλώσει με τα χέρια του τα γαλόνια και τη γραβάτα του αστυνομικού διευθυντή, (έτσι ξεφτίζει ο μύθος του Βαρσάμη Γιοβανούδα ...;)
    Προσυνέδριο της Ν.Δ. στην Πάτρα το 1986: όλη νύχτα το ξενοδοχείο δεν έκλεισε μάτι και το πρωί όλοι αναζητούσαν το δωμάτιο από όπου ακουγόταν όλη τη νύχτα σκυλάδικα. Ήταν το 504, όπου ο Σαμαράς και ο Μεϊμαράκης είχαν επιστρέψει από ξενύχτι στα μπουζούκια και συνέχιζαν με δυο τραγουδίστριες που είχαν πάρει μαζί ...; ( ...;)
    Στις 16 Δεκέμβρη 1992, οι Ευρωπαίοι με τους τρεις όρους του "Πακέτου Πινέιρο" δίνουν γη και ύδωρ στο Σαμαρά. Αυτές τις ώρες η Ελλάδα εκτός συνόρων θριαμβεύει, γίνεται μεγάλη όπως παλιά. Παπανδρέου και Πάγκαλος συγχαίρουν τον Σαμαρά. Η δημοτικότητά του αγγίζει το 85% των Ελλήνων (κρύψου Αβραμόπουλε). Ο Μητσοτάκης ανησυχεί.
    Την ημέρα παράδοσης του Υπουργείου, 6.000 Έλληνες έξω από το Υπουργείο Εξωτερικών διαδηλώνουν για τον Αντώνη τους. Ο Μητσοτάκης περνώντας μέσα από το πλήθος δείχνει να τα έχει χαμένα. Ένας Μεσσήνιος που έχει έρθει γι' αυτόν τον λόγο από την Καλαμάτα του φωνάζει, κουνώντας απειλητικά το χέρι: "Η Μακεδονία είναι Ελληνική, Μητσοτάκη την πούλησες κι αυτή" ...Οι Έλληνες δε χρειάζεται να ζητούν τα Ελγίνεια, αρκεί να αγοράσουν τη συλλογή αρχαίων της οικογένειας Μητσοτάκη!!!
    Σήμερα ο Αντώνης έχει δικαιωθεί παντού...
    Μιλούσε πρώτος από το '89 για τα πετρέλαια του Αιγαίου και τον είχαν για τρελό, σήμερα όλοι ξέρουμε γι' αυτό.
    Αυτός είναι ο Αντώνης Σαμαράς, ο άνθρωπος που τα έπαιξε όλα σε μια ζαριά. Που άλλαξε τη φυσική διαδοχή των πολιτικών προσώπων στην Ελλάδα. Που τα έβαλε πρώτος και μόνος με το Μητσοτάκη. Ο Αντώνης, ο πιο ριψοκίνδυνος Παίκτης της Ελληνικής πολιτικής σκηνής. Ο Αντώνης της Ελλάδος...»

    Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Χύμα, τον Απρίλιο του 1999.

    • loretta avatar
      loretta @ hello 11/11/2009 00:52:19

      ελπιζω να το διαβασουν και αυτοι που δεν τον ξερουν ...!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ hello 11/11/2009 00:56:46

      Ο Καρβέλας τα ξέρει;

  27. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 23:03:50

    @ Υ...η πρόβλεψή μου.....ντέρμπι.....μάχη στήθος με στήθος....δεν νομίζω ότι η κυρία Μπακογιάννη θα εγκαταλείψει την κούρσα διαδοχής....μπορεί να χάσει αλλά βέβαια δεν θα αποσύρει την υποψηφιότητά της.....το μεγαλύτερο λάθος της πλευράς του κυρίου Σαμαρά θα είναι να την υποτιμήσει, ή να θεωρήσει ότι δεν θα αντιδράσει.... βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι θα συγκρουστεί φραστικά με τον κύριο Σαμαρά, ούτε ότι θα του αρχίσει φραστικές επιθέσεις...επειδή έχει μεγάλη πολιτική εμπειρία θα περιμένει λάθος από την άλλη πλευρά, η οποία ως "φαβορί" που θεωρείται σήμερα, μπορεί να υποπέσει σε κάποιο σφάλμα.....μην ξεχνάτε ότι το ίδιο περίμενε και ο κύριος Καραμανλής από τον κύριο Παπανδρέου, κάτι όμως που δεν έγινε ποτέ στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές.....

  28. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 23:04:52

    @loretta....εδώ "απλοικός fatfat"......καλό βράδυ...

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 11/11/2009 00:09:41

      Για σου βρε ΦΑΤ ΦΑΤ !! τα λεμε αυριο.

    • Φιοντορ avatar
      Φιοντορ @ fatfat 11/11/2009 02:18:27

      απλοικέ fatfat

      έγραψα κάτι μεγαλύτερο, αλλά το έχασα και βαριέμαι τώρα να το ξαναγράφω. Κράτα μόνον αυτό.

      Don't Worry, Be Happy
      Πάλι μπερδεύτηκες, πάλι έκανες λάθος.
      Μου πήρε πάνω από 24 ώρες να καταλάβω γιατί προτιμάς στην κ. Μπακογιάννη...αλλά τελικά κατάλαβα.
      Καλό σου βράδυ....

  29. Πάνος avatar
    Πάνος 10/11/2009 23:07:02

    Είναι αστείο αυτοί που 5 χρόνια καταλήστεψαν το δημόσιο ελέω ΝΔ να μας εμφανίζονται τώρα σαν κάποιοι άλλοι. Επειδή ο καυγάς στην ΝΔ δεν είναι για τις ιδέες αλλά για τα φράγκα αυτοί δεν πρόκειται να ομονοήσουν κάτω από κανέναν αρχηγό είτε είναι η Ντόρα είτε ο Σαμαράς όπως κάνανε και επί Καραμανλή.
    -Η Ντόρα δεν έχει καμία υποδομή (σπουδές , επαγγελματική εμπειρία, πολιτική σκέψη) και είναι βουτηγμένη στην λογική των κονέ , των εξυπηρετήσεων και των κρητικών παλληκαρισμών. Με τα χαμόγελα και τα φθαρμένα τσιτάτα που έχουν χάσει το νοημά τους μπορεί να απευθύνεται μόνο σε ακροατήρια κομμωτηρίων.
    --Ο Σαμαράς δείχνει σοβαρότερος με υποδομή και πολιτική σκέψη , αλλά δεν έχω πειστεί ότι ο μόνος λόγος που έρριξε την κυβέρνηση το '93 και κράτησε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία στην συνέχεια με την πρόταση για πρόεδρο δημοκρατίας ήταν μόνο το όνομα της Μακεδονίας.
    --Ο Ψωμιάδης δεν αξίζει να ασχοληθεί κανένας σοβαρά.

    Συμπέρασμα δικό μου είναι ότι ανεξαρτήτως αρχηγού που θα εκλεγεί η ΝΔ θα μπει σε μακρά περίοδο αναταραχών.

    Η Μοναδική λύση θα ήταν κάποιος από τον ευρύτερο χώρο της κεντροδεξιάς (πανεπιστημιακός, διπλωμάτης ακόμα και επιχειρηματίας) και γενική εκκαθάριση από όλο τον συρφετό που ανακάλυψε (με τι κριτήρια άραγε;) o Καραμανλής και τους έκανε σε μια νύχτα παράγοντες της πολιτικής ζωής.

    Μέχρι τότε ας ελπίσουμε ότι το ΠΑΣΟΚ θα κατορθώσει να βάλει μια σειρά και να ισορροπήσει τουλάχιστον την οικονομία.

  30. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/11/2009 23:07:13

    «μπορεί να χάσει, αλλά δεν θα αποσυρθεί». Το λές, σου θυμίζω: χρατς χριτς, κρατς, κρουτς. Παλιά η τέχνη της υπομονής και του ροκανίζειν.

    • loretta avatar
      loretta @ archaeopteryx 11/11/2009 00:10:54

      στο περπάτημα της αφηνει πισω της τα ροκανιδια...!!!

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ loretta 11/11/2009 00:14:09

        Πριονίδια το σωστό λορέτα. Να ακριβολογείς. Και μάλιστα ψιλά, σε μορφή σκόνης, γιατί πριονίζει σιγά - σιγά . Ξέρει αυτή. Το έχει μάθει πολύ καλά το μάθημά της!!!!!!!

        • loretta avatar
          loretta @ ΠΕΤΡΟΣ 11/11/2009 00:33:49

          ΑΝ ΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ...ΕΚΕΙΝΟΣ ΡΟΚΑΝΙΖΕ!!

  31. αρης avatar
    αρης 11/11/2009 00:10:07

    Βιαζεστε παιδια να τελειωνετε με την ντορα και δεν λογιζετε σωστα..μιλατε για ενα στελεχος που θα πουλησει πολυ σκληρα το τομαρι του....εχει πολυ δρομο ακομη το παιχνιδι και το μητσοτακεικο στηνει το παιχνιδι με τετοιο τροπο ωστε να ειναι καβαλα στο αλογο....ο σαμαρας το ξερει απο πρωτο χερι αυτο....μην ειστε αφελεις και ρομαντικοι η ντορα θα επικρατησει οριακα στον β γυρο....απλα ο σαμαρας θα εξασφαλισει ενα πολυ καλο ποσοστο...και θα επαναβεβαιωθει στο κομμα....κρατηστε αυτο για τις 29 νοεβρη...

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ αρης 11/11/2009 00:54:54

      Το κλιμα στη βαση ειναι πολυ κακο για την Κυρια. Ακου που σου λεω...

    • loretta avatar
      loretta @ αρης 11/11/2009 00:58:33

      ξεχασες τον τριτο παικτη...!! και ο ποντιος θα ανοιξει τα χαρτια του το πολυ 3 μερες πριν την ψηφοφορια ..Κρατα το αυτο.

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ loretta 11/11/2009 01:01:47

        Μάλλον ο Πανίκας δεν είναι και τόσο "Πόντιος" τελικά Λορέτα, όπως νομίζαμε όλοι στην αρχή.

        • loretta avatar
          loretta @ ΠΕΤΡΟΣ 11/11/2009 01:12:24

          ΠΕΤΡΟ γνωμη μου ειναι οτι απλα δυσκολευει το παιχνιδι προσκαιρα αν πραγαμτικα πιστευει σε αυτα που δηλωνει στους οπαδους του τοτε θα κανει το μονο λογικο ...και ξερει πολυ καλα πιο ειναι αυτο..!!

          Απλα θελει να δειξει την δυναμη του και να ειναι πραγματικα υπολογισιμος.

          αλλιως τι πολιτικο μελλον θα εχει??

          νομαρχια δημαρχεια η..κομμμα? που ειναι η περισσότερη δυναμη?

        • ΠΕΤΡΟΣ avatar
          ΠΕΤΡΟΣ @ ΠΕΤΡΟΣ 11/11/2009 01:17:36

          Συμφωνώ απόλυτα!

          Πάντως τώρα πια καθαρά φαίνεται πως δεν είναι "λαγός" της Ντόρας!!!

          Και μάλλον ως "Πόντιο" και αυτοκόλλητο του Αυτιά, τον κόβω για πολύ ξύπνιο!!!

  32. Martingale avatar
    Martingale 11/11/2009 00:12:14

    ειμαι σαμαρικος. Ο κυριος Τσιτουριδης και τα λοιπα σεσηπωτα δεν εχουν καμια θεση σε θεσεις σε περιπτωση εκλογης Σαμαρα. Ας ειναι απλοι στρατιωτες της παραταξης, απετυχαν ακομα και ως δεκανεις. Και ουτε καν λοχαγοι

  33. loretta avatar
    loretta 11/11/2009 00:29:43

    Θα μας εξηγησει ο κος κεφαλογιαννης γιατι αρνηθηκε να βγει στην ΝΕΤ (εκπομπη ζουλα κ) μαζι με τον Παναγιωτοπουλο??

    Αρχισε η θεοδωρα τα παιχνιδακια περι διασπασης????

    • kanis avatar
      kanis @ loretta 11/11/2009 00:52:19

      Αληθεύει, ότι ο Μανώλης Κεφαλογιάννης στο δελτίο του Αλτερ/Χατζηνικολάου, έκανε την απίστευτη πρόταση, να παραιτηθεί ο Σαμαράς, ωστε μόνη υποψήφια να μείνει η Ντόρα Μητσοτάκη;
      Από που εμπνέεται;

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ kanis 11/11/2009 00:53:49

        Απο τον καθεστωτισμο και την αχρηστια των μεγαλων τζακιων στα οποια ανηκει ο ανεπαγγελτος βουλευτης.

      • loretta avatar
        loretta @ kanis 11/11/2009 00:54:33

        ...αρχισαν τα οργανα Kanis...αλλα τελικα δεν ξερω ποσο συμφερει τη θΕΟΔΩΡΑ το παιχνιδι που παιζει..

        Ο επίτιμος δεν λεει να μαζευτει παρολα τα χρονια του.

        • loretta avatar
          loretta @ loretta 11/11/2009 01:00:44

          παντως εμενα μου δινεται η αισθηση οτι οσο το τραβαει την τραβαει προς τα κατω...!

        • ΠΕΤΡΟΣ avatar
          ΠΕΤΡΟΣ @ loretta 11/11/2009 01:10:40

          Μακάρι να την φτάσει στον ΠΑΤΟ. Μπάς και δούμε άσπρη μέρα!!!!!

        • kanis avatar
          kanis @ loretta 11/11/2009 01:11:29

          Το αμφιθέατρο στο Γκάζι που μιλούσε η Ντόρα δεν φάνηκε στην ΤΒ να έχει κόσμο και πάθος...
          Μετά κάτι κεφαλογιάννηδες βγαίνουν και λένε ασυνάρτητα στα κανάλια...
          Τα παπαγαλάκια μιλάνε για μεγαλόψυχη παραίτηση Ντόρας υπέρ τις ενότητας της ΝΔ!
          Ο εκνευρισμός στο Μητσοτακέικο είναι πια ολοφάνερος, από την υπεροχή που σημειώνει καθημερινά ο Σαμαράς.
          Κι ο απλός πολίτης αναλογίζεται ένα μέλλον με Ντόρα-πρωθυπουργό και Κυριάκο-Υπουργό Οικονομικών κι απελεύθερώνει κάθε του δύναμη στήριξης προς τον Αντώνη!

        • loretta avatar
          loretta @ loretta 11/11/2009 01:15:30

          Κanis εμαθα απο οτι δεν ειχε πολυ κοσμα η θεοδωρα ειδικα νεους αυτο ειναι γεγονος .

          Στου Σαμαρα γινοταν χαμος και μαλιστα....πολλλλλαα στελεχη...και καινουργια.!!

          δεν λεω παραπανω στις επομενες μερες θα φανουν.
          υπηρξαν δε και καποιοι....μετανιωμενοι.

        • kanis avatar
          kanis @ loretta 11/11/2009 01:17:54

          ..καλοδεχούμενοι κι οι μετανιωμένοι!
          Δεν ξέρεις πόσοι από ανάγκη ή εκβιασμό .. συμπαρατάχτηκαν. Τα ροκανίδια που λές κι εσύ...

        • loretta avatar
          loretta @ loretta 11/11/2009 01:23:40

          ...απορω ποιοι ειναι αυτοι που την συμβουλευουν στο να παει να σπασει τα μουτρα της...γιατι εκει οδευει αν συνεχισει να βγαζει στελεχη οπως ο κεφαλογιαννης..τους καιει και καιγεται συγχρονως...!!

          Τελικα μηπως δεν αφουγκραζεται σωστα τι συμβαινει γυρω της? πεφτει στην παγιδα που ειχε στησει στον Κ.Κ.???

          Αληθεια ο μεγας ...Σουφλιας..που βρισκεται??

        • ΠΕΤΡΟΣ avatar
          ΠΕΤΡΟΣ @ loretta 11/11/2009 01:28:14

          Φωτιά και !!!!!!! Δόκανο!!!!!

          Τι είπες λορέτα;;;

          Σουφλιάς;;;

          Φώναξε λίγο πιο δυνατά!!!! Έχουμε και πρόβλημα με την ακοή μας!!!! Όποτε μας συμφέρει φυσικά.

          Τελικά όσο περνάνε οι μέρες, ξεκαθαρίζει το τοπίο.

        • kanis avatar
          kanis @ loretta 11/11/2009 01:41:20

          Οι συνεχείς παγίδες που έστηνε στον ΚΚ και σε όποιον βρισκόταν πλάι του, τις καταλάβαιναν και τα μικρά παιδιά..
          ..και τα μικρά παιδιά, που ενοχλούνται ακόμη και με την εικόνα και την φωνή της στις ειδήσεις!

  34. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 11/11/2009 00:52:40

    Όλη η συνεντευξη Σαμαρα στον Χατζηνικολάου εδώ :
    http://www.youtube.com/watch?v=1FU9CDUKjIo
    http://www.youtube.com/watch?v=wdQqyVzbfHM&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=5hGEh78NBBg&feature=related

  35. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 11/11/2009 01:10:08

    Αλλη μια νυχτα που τα Ντορακια ξενυχτανε στο site της Ναυτε μπορικης. Απεραντη η θλιψη και ο πανικος τους.

  36. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/11/2009 01:18:38

    Οπως και στο "τραινακι", ετσι και στο ντομινο.. ο πρωτος π πεφτει ειναι και ο καλυτερος !!!!

    ΠΠ

  37. ambrosiac avatar
    ambrosiac 11/11/2009 03:43:23

    Δεν θα το ελεγα μεγαλοψυχια αλλα συνεση και ρεαλισμο -- και ισως και λιγη αυτογνωσια. Ας αφησει η Ντορα τους πρωθυπουργισμους, ας συμφιλιωθει με τον Σαμαρα και ας δειξει εμπρακτα οτι θετει τις διασυνδεσεις και τον μηχανισμο της Οικογενειας στην υπηρεσια του κομματος και οχι πια ιδιοτελων σκοπων. Εχει αυτο το διαπραγματευτικο τσιπακι, για να μην βρεθει εκτος -- οπου θα βρεθουν ελπιζω οι περισσοτεροι που χρωματιστηκαν με μιζες και σκανδαλα, η και οσοι εδωσαν εστω αυτην την εντυπωση.

  38. socrates avatar
    socrates 11/11/2009 07:33:57

    Εάν η Θεοδώρα Μητσοτάκη δεν παραιτηθεί από τη διεκδίκηση τό πολύ μέχρι τις 20 του μηνός, μετά δεν θα μπορεί να κάνει πίσω.
    Χάνοντας με 20% διαφορά δεν τη βλέπω ούτε υφυπουργό στην κυβέρνηση Σαμαρά.

  39. sauraki avatar
    sauraki 11/11/2009 08:01:14

    Πραγματικά έχω κουραστεί εδώ και 3 εβδομάδες να επαναλαμβάνω ότι ο Σαμαρας θα κάνει ένα υγιεινό περίπατο. Από τη στιγμή που η Κυρία δήλωσε «πως το καταστατικό δεν είναι κουρελόχαρτο» έξω από τη Ρηγίλλης και μετά πως «δε θα παίξει τις κουμπάρες» για τη διαδικασία εκλογής υπόγραψε την ήττα της. Είναι προφανές πως και η ίδια και αυτοί που την στηρίζουν δεν έχουν καμιά ουσιιαστική επαφή με την κοινωνία. Το ένστικτό της αυτοσυντήρησης του απλού Κεντροδεξιου θα μιλήσει από εδώ και πέρα...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ sauraki 11/11/2009 08:57:13

      που είναι οι κάμερες... έρχονται , φεύγουν, δεν μας λένε...

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 11/11/2009 09:03:33

        ειναι φανερο οτι δεν τις ειχε παραγγειλει η ιδια !! αλλιως θα γνωριζε.. τις παν-ελες τωνε. Αθωα η Θοδωρα. αχχαααα

        Νυχτωνει και νωρις ρε π...η μου. Δεν ξερω απο που να φυλλαχτω.

        ΠΠ

  40. sauraki avatar
    sauraki 11/11/2009 08:16:08

    Όσο αφορά το « παλικάρι» Πανίκα πάίζει το παιχνίδι της Κυρίας. Προσπαθεί φωνάζοντας και δακρύζοντας να δείξει πως βρίσκεται εκεί για το καλό της παράταξης. Ο κ. Ψωμιάδης βρίσκεται εκεί ως ανάχωμα του ισχυρού ρεύματος υπερ Σαμαρά στη Μακεδονία. Θα δείτε πως αυτό σε περίπτωση νίκης Σαμαρα θα το πλήρώσει ακριβά το «παλικάρι».

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ sauraki 11/11/2009 09:57:13

      Δηλαδή ο Αβραμόπουλος που σου έκανε αμέσως το χατίρι είναι καθαρότατος, ο Πανίκας που δέν στο έκανε ακόμα το χατίρι να στηρίξει ανοιχτά Σαμαρά είναι βρώμικος υπέροχη λογική. Αυτό άσχετα με το άν τον Πανίκα τον ψηφίζει δεκαετίες για νομάρχη ολόκληρη η Θεσσαλονίκη με συντριπτικά ποσοστά το επίκεντρο του αντιμητσοτακισμού.

  41. Χρήστος avatar
    Χρήστος 11/11/2009 10:42:17

    Εμείς που ζήσαμε στο πετσί μας τα γεγονότα της περιόδου 1993-2000...
    Δεν έχουμε αυταπάτες...
    Γι αυτό δεν θα ψηφίσουμε ούτε Πολιτική Άνοιξη...ούτε ΚΕΠ...
    Ξεκάθαρα...

  42. nikolas avatar
    nikolas 11/11/2009 11:49:21

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ…
    ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ MEDIA ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ ΣΑΜΑΡΑ!!! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ;;; ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ (ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ-ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΟ-ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ) ΑΜΕΣΩΣ Η Ν.Δ ΦΤΑΝΕΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.ΠΩΣ;;;ΜΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΕΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΜΙΑ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΑΠΕΣΠΑΣΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΤΣΑΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΨΗΦΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ (30% ΑΠΟΧΗ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΠΩΛΕΙΕΣ). ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΦΑΝΗΣ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ MEDIA ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΙΚΗΣ ΣΑΜΑΡΑ-ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ-.
    ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΝΕΥΟΥΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΝΟΟΥΝ ΝΤΟΡΑ ;;;
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ : ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ, ΔΟΛΟΠΛΟΚΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΙΣΤΑΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΗΣ ΜΙΑ : ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΑΓΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΩΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΩΣ ΧΩΡΑ.

    ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΧΗ… ΓΕΡΑ-ΚΑΘΑΡΑ-ΣΑΜΑΡΑ !!

  43. fatfat avatar
    fatfat 11/11/2009 12:55:56

    @ Φιοντορ....γιατί δεν γράφεις τον λόγο,που νομίζεις, ότι για αυτό προτιμώ την κυρία Μπακογιάννη?
    Ντρέπεσαι?

  44. Φιοντορ avatar
    Φιοντορ 11/11/2009 14:39:25

    Εγώ να ντρέπομαι; Οχι βέβαια. Άλλοι ίσως σίγουρα ναι.

    Στο είπα το έγραψα και το έχασα, ήταν κι αργά... και σε τελική...δεν νομίζω οτι έχει και μεγάλη σημασία. Εγώ δεν είμαι ούτε ...έμπειρος σχολιαστής..ούτε ασχολούμαι και πολύ....με τα πολιτικά. Μια διαπίστωση έκανα, με απασχόλησε και την εξέφρασα...
    At THE END δεν με πολυενδιαφέρουν οι οπαδοί της Κας Μπακογιάννη. Μπουχτίσαμε, κακία....κακό χιούμορ...επιθέσεις...γιουχαίσματα κι όλα τα ευγενή αθλήματα.

    Κλείνοντας...εσύ είσαι πολύ...σίγουρος...ότι γνωρίζεις την έννοια της ντροπής...οχι θεωρητικά..
    Στην πράξη.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Φιοντορ 12/11/2009 01:35:42

      Πραγματικα οι περισσοτεροι ψηφοφοροι της Ντορας δειχνουν τρομερη εμπαθεια, φθονο ακομα και μίσος. Είναι κρίμα. Εξαιρειται ο fatfat με τον οποιο διαφωνώ τελείως αλλα αναγνωρίζω πως μιλά παντα με επιχειρήματα κ χωρις σκοπιμοτητες. Ο Αντωνης ερχεται να εννωσει κ δεν χρειαζεται να ακολουθησει τον κατηφορο της κυριας Μητσοτακη στις υβρεις, την παρελθοντολογια και στα ψεματα. Ενοτητα και αγωνας φιλοι της ΝΔ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.