#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/11/2013 10:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φαήλος υπέρ Άδωνι



του Φαήλου Κρανιδιώτη

Με τον Αδωνι στο παρελθόν έχουμε φάει τα μουστάκια μας στο antinews. Του είχα κάνει σκληρή κριτική, μπήκε, απάντησε και είχαμε έναν δημόσιο, σκληρό αλλά ευθύ διάλογο. Τον είχα μεμφθεί για θέσεις δικές του και την πολιτεία του ΛΑΟΣ, για έλλειψη μέτρου και για το στιλ με το οποίο πούλαγε τα βιβλία του. Βέβαια, όταν το ξανασκέφτηκα, βιβλία πουλάει ο άνθρωπος, όχι πρέζα ή ψευτοαριστεροσύνη. Τον Θουκυδίδη, τον Ηρόδοτο, τον Αρριανό, τον Ομηρο στις εκδόσεις του τους έχω και τους ξαναδιαβάζω κάθε χρόνο. Τον ξέρω πάνω από 20 χρόνια, όταν πιτσιρικάς κι ορφανός αγωνιζόταν να συντηρήσει εαυτόν και τ’ αδέρφια του, κρατώντας την οικογενειακή εκδοτική επιχείρηση όρθια με νύχια και με δόντια. Αρα, πρώτον, έχει ένσημα. Πολλά κι αληθινά. Ξέρει τι εστί βερίκοκο. Επίσης μια φίλη, αριστερή και ιδιαίτερα αυστηρή ως ακαδημαϊκή δασκάλα, ήταν καθηγήτριά του στη Φιλοσοφική. Μου είπε λοιπόν πέρυσι: «Ξέρεις, δεν συμφωνώ μαζί του αλλά είναι ο μόνος που του είχα βάλει άριστα, γιατί απλούστατα ήταν ο καλύτερος φοιτητής μου». Δεν το πέρασα στο ντούκου.
Δεν μου πάει πολλές φορές το στιλ του, έχω αλλεργία στην κοσμική ζωή και μου προκαλεί τουλάχιστον απορία η υπερέκθεση της προσωπικής σφαίρας από οποιονδήποτε. Ούτε το αλκοολίκι με τα ΜΜΕ καταλαβαίνω. Κι ορισμένες φορές η φωνή του, ειδικά όταν εκνευρίζεται, με κάνει να θέλω να πετάξω κάτι στην τηλεόραση. Κι όλα αυτά που σας λέω τα έχω πει και στον ίδιο.
Αν όμως δεν φοράς τα παντελόνια μόνο για το κρύο, οφείλεις να αναγνωρίζεις τι είναι σημαντικό και τι αποτελέσματα φέρνει ο άλλος στα αληθινά προβλήματα, είτε γουστάρεις το στιλ ζωής του και την εκφορά του λόγου του είτε όχι. Οι πρώτοι ενθουσιώδεις μαντατοφόροι ήταν άνθρωποι από τον χώρο της ναυτιλίας, που μου έλεγαν, στην πρώτη υπουργική θητεία του, ότι για πρώτη φορά είχαν απέναντί τους κάποιον που σκάμπαζε τι γίνεται, ήταν γρήγορος στην πράξη κι έλυνε προβλήματα σε χρόνο dt. Τι σημασία έχει αν μιλάει πολύ ή λίγο, αν είναι παρορμητικός ή έχει εκνευριστικό τόνο όταν θυμώνει; Σημασία έχουν οι πράξεις. Για θυμηθείτε πόσα σοβαροφανή λιγομίλητα καθάρματα έχετε χρυσοπληρώσει και σας κλέψανε και τη βέρα στην πολιτική χειραψία. Κι ήταν και «σύντροφοι» πολλοί εξ αυτών. Αγωνίζονταν για τον σοσιαλισμό, ήταν και στο Πολυτεχνείο ή στην «αντίσταση» εν γένει!
Ως υπουργό Υγείας τον έχω παρακολουθήσει με προσοχή, στην ακατάλληλη δι’ ανηλίκους θέση που έχει φέρει κατ’ επανάληψη τους Τσε της φακής από την Κουμουνδούρου. Τον λυπήθηκα τον Βαρεμένο, πόνεσε η ψυχή μου τον Κυρίτση, δάκρυσα για τον Αρβανίτη, που ψέλλιζε για τους νεκρούς… του Πολυτεχνείου, όταν η κουβέντα αφορούσε τα φάρμακα! «Γεια σου, Αρβανίτη», «κουκιά σπέρνω»!
Άκουσα και το επιχείρημα για τη διαφημιστική σύμβαση του ραδιοσταθμού των κουμουνδουραίων, «ήταν μόνο 3.600 ευρώ». Πιθανώς. Λογιστής τους είμαι για να ξέρω; Ε, και; Δηλαδή στα πόσα; Με 3.700 ευρώ τι παίρνω, ορέ σύντροφοι; Άμα μαζέψουμε ρεφενέ ένα τάλαρο στρογγυλό; Και καλά αυτό, να πάω πάσο. Πόσα να δίνει κι ο Αλέξης στον σταθμό, που ενίοτε νομίζεις ότι κάνουν πρόγραμμα οι… Πυρήνες; Κάτι πρέπει να πουλάνε κι αυτοί από διαφήμιση. Η ταύτιση όμως της θέσης του κόμματος με τις θέσεις των φαρμακοβιομηχάνων; Μιράκολο, σύμπτωση ή, ρε σεις, μήπως κάνουν εισοδισμό στον καπιταλισμό; Αυτό θα 'ναι.
Απλά τα πράγματα. Σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία/Και Κάτι Μαντζούνια Πράσινα Πατενταρισμένα έχει την ευκαιρία να ψηφίσει μια τεράστια μείωση των τιμών των φαρμάκων επ’ ωφελεία των πολιτών και της δαπάνης Υγείας του κράτους. Τι θα κάνει; Από δω ο λαός και τα πολύ φθηνότερα φάρμακα του παππού και της γιαγιάς, των παιδιών κι η ωφέλεια στο δημόσιο ταμείο. Από την άλλη ποιοι, Αλέξη;
Λοιπόν, μπορεί αυτή η γάτα να έχει τσιριχτή φωνή, μπορεί να μη σας αρέσει η θωριά της ή το πώς περπατάει, αλλά πάντως σίγουρα πιάνει ποντίκια κι άλλα τρωκτικά.
Αδέρφια, ο Αδωνις έχει τα τρία βασικά προσόντα που απαιτούν οι δύσκολοι καιροί: είναι τίμιος, δουλευταράς παιδιόθεν και κυρίως τρελός! Διότι μόνο σταχανοβίτες τρελοί μπορούν να πλύνουν την κόπρο του Αυγεία, που μάζεψαν στη χώρα, και ειδικά στην Υγεία, η ανακυκλωμένη αριστεράντζα με τις αμφιδέξιες τσέπες και η ενοχική Δεξιά. Θα κάνει σίγουρα κι άλλα λάθη, θα γίνει κι άλλες φορές αμετροεπής και θα θέλω ξανά να πετάξω παπούτσι στην τηλεόραση, όταν ωρύεται. Όμως, παίδες, οι πολιτικές πράξεις του έχουν πλέον ωραιότατη αρμονία και θα τον ψήφιζα δαγκωτό. Όποιος θέλει καλλικέλαδους, να βάλει Βανδή ή Νότη. Ανάλογα με το γούστο του ο καθείς. Όποιος θέλει πρακτικές λύσεις και νοικοκύρεμα στην Υγεία και τους ψευτοπροοδευτικούς με το βρακί στον αστράγαλο, βάζει Αδωνι…

(δημοσιεύεται στην "Δημοκρατία")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. διον avatar
    διον 28/11/2013 10:37:23

    .....επειδη μιλας για παντελονια ο Αδωνις εχει δειξει πολλες φορες την ασυνεπεια του....κ καλυτερα να μην φερω παραδειγματα,αλλα οποιος φοραει παντελονια δεν καταπινει αυτα που ελεγε χθες , κ δεν μιλαει για παρεξηγησεις κτλπ.....

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ διον 28/11/2013 10:48:53

      διον
      Γίνε συγκεκριμένος.
      Γιατί το αποφεύγεις;

    • zeno avatar
      zeno @ διον 28/11/2013 11:50:16

      Αν έχεις κάποιο παράδειγμα θα ήθελα να το μοιραστούμε... Γίνε αν μπορείς πιο συγκεκριμένος... Γιατί εγώ βλέπω μόνο συνέπεια στην αλήθεια... Και ξέρεις επειδή είμαστε λάτρες των παραμυθιών ως χώρα, η αλήθεια εκτός από την πίκρα, πονάει και λιγάκι...

      • apostatis avatar
        apostatis @ zeno 28/11/2013 13:19:01

        Και μόνο τα όσα προσβλητικά (επιεικώς...) ανέφερε νυχθημερόν για τον Σαμαρά μέχρι πριν 1-2 χρόνια πριν την μεταγραφή από το ΛΑΟΣ φτάνουν. Οι εκφράσεις και οι προσβολές δεν θα χρησιμοποιούνταν ούτε σε προκήρυξη...των Πυρήνων (που λέει και ο φαήλος). Εντάξει, ας μην έχουμε και μνήμη χρυσόψαρου...

  2. διον avatar
    διον 28/11/2013 11:23:39

    ...γιατι φιλε Σον Πεν θα πεσει ψαλιδι.....

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 28/11/2013 11:48:06

    Φίλε Φαήλο,μπορεῖ ὁ Ἄδωνις νά εἶναι τίμιος στή δουλειά του καί στά καθήκοντά του δουλευταράς,ἀλλά πρίν ἑνάμιση-δύο χρόνια κοπάναγε κάτι ψέματα περτσινωμένα,πως δέν ὑπάρχει περίπτωση νά φύγει ἀπό τό ΛΑΟΣ γιά τά μάτια τοῦ Σαμαρᾶ καί νά ἀφήσει τή πρώτη ἀγάπη του γιά μπλέ ἀγκαλιές κι ἀγάπες.
    Ἡ πολιτική τά 'χει αὐτά (ὄχι σέ ὅλους,νά μή παραξηγηθῶ),ἀλλά ἐπειδή ἡ λέξη ''τιμιότητα'' ἔχει πολύ βάρος γιά νά τή σηκώνουμε καί νά τή δείχνουμε,ἄσε νά μείνουμε στά σημερινά καλύτερα,κι αὐτά νά κρίνουμε...

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Κυθήριος 28/11/2013 14:08:47

      Με την ίδια λογική αγαπητέ (δεν το γράφω ειρωνικά) Κυθήριε κι ο Αντώνης Σαμαράς έλεγε ότι δεν θα γυρίσει ποτέ στη ΝΔ ακόμα και αρχηγό της να τον κάνουν. Αντίστοιχες δηλώσεις έχει κάνει και η Ντόρα, ο Αβραμόπουλος και άλλοι πολλοί. Άλλωστε η ΝΔ άλλαξε θέση (και σωστά παρά το πολιτικό κόστος) πάνω στο οικονομικό ζήτημα της χώρας όχι ο Γεωργιάδης. Και θα πρέπει να του αναγνωρίσουμε ότι πάνω από 60 βουλευτές τα τελευταία 3 χρόνια έχουν αλλάξει κόμμα ή έχουν διαγραφεί από το κόμμα με το οποίο εκλέχτηκαν στη Βουλή, αλλά μόνο 2 παρέδωσαν τη βουλευτική τους έδρα, ο Γεωργιάδης κι ο Μάκης Βορίδης, όλοι οι άλλοι συνέχισαν και συνεχίζουν να απολαμβάνουν τα τεράστια προνόμια του βουλευτή.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 17:32:37

        Φίλε Χότζα,ὅταν κάποιος πολύ πρόσφατα ἀπαρνιόταν μετά βδελυγμίας αὐτό πού δυό χρόνια μετά ἀσπάζεται,τότε βασανιστικά σφηνώνεται στή μνήμη καί στό θυμικό κάποιων (πολλῶν) καί αὐτό ἐπισκιάζει κάποια πράγματα.
        Γιατί,πώς νά τό κάνουμε,προχθές ἦταν πού ὁ Ἄδωνις καί ἀπό τηλεοράσεως μάλιστα ἀποκήρυττε καί...βδελυσσόταν τό Σαμαρᾶ.
        Ἐντάξει, κι ὁ Σαμαρᾶς τό ἴδιο ἔκανε (πρίν πολλά χρόνια ὅμως,ἀλλά πλήρωσε γιά τήν ἐπιλογή του αὐτή),ὅπως καί πολλοί ἄλλοι. Τό λέω κι ἐγῶ ὅμως,αὐτή εἶναι ἡ πολιτική,δέ χωροῦν ἐδῶ κρίσεις συνειδήσεως.
        Ὅσο γιά τή Ντόρα,ὡς γνωστόν,τῆς κρατᾶμε κακία ὄχι γιατί ἔφυγε ἀπό τή Ν.Δ.,ἀλλά ἐπειδή ξαναγύρισε...

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Κυθήριος 28/11/2013 22:08:43

          O Aδωνις ηταν υπερ του μνημονιου απο την αρχη.
          Αλλαξε κομμα οταν ο Καρατζαφερης τα γυρισε και καταψηφισε το μνημονιο 2 ενω η ΝΔ το ψηφισε.
          Θεση δεν αλλαξε αυτος ,οι άλλοι αλλαξαν.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ψυχραιμια 29/11/2013 07:32:41

            Δέ μιλῶ γιά τίς θέσεις του περί τοῦ μνημονίου,ἀλλά περί τῆς προσχώρησής του ἤ ὄχι στή Ν.Δ. Τή μιά ἀπό τή δύση,τήν ἄλλη ἀπ' τήν ἀνατολή...

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Κυθήριος 29/11/2013 18:19:04

            Δε διαφωνώ έτσι όπως το θέτεις, απλά στο συνολικό φαινόμενο Α. Γεωργιάδης το ιεραρχώ πολύ χαμηλά το συγκεκριμένο θέμα στην κριτική μου!

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 19:38:36

        Δεν άλλαξε θέση η ΝΔ αναφορικά με το μνημόνιο, όπως εσφαλμένα ισχυρίζεσαι. Όταν έλεγε ΟΧΙ στο πρώτο μνημόνιο, υπήρχαν όντως εναλλακτικές. Συναίνεσε στο δεύτερο μνημόνιο μόνο και μόνο επειδή το πρώτο έκαψε εκείνες τις εναλλακτικές.

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ Κυθήριος 28/11/2013 14:23:05

      Έλεγε κι άλλα ο κ.Γεωργιάδης, πάρα πολλά και εξόχως προσβλητικά για τον κ. Αντώνη Σαμαρά, τον οποίο σήμερα ως γνήσιος αναξιοπρεπής κόλακας γλύφει, με γλώσσα τόσο μακριά κι ευέλικτη, που θα τη ζήλευε και λοφιοφόρος σαύρα! Στο διαδίκτυο υπάρχουν πάμπολλες βιντεοαποδείξεις, για του λόγου μου το αληθές.
      Πέρα όμως από αυτό, ο κ. Γεωργιάδης είναι αναιδής, υστερικά επιθετικός, ένας επιφανειακά ''αξιοπρεπής λεκτικός τραμπούκος'' που δεν μπορεί να αποτελεί το....πρότυπο του σύγχρονου πολιτικού, με κανέναν απολύτως τρόπο. Πλασιέ βιβλίων, πλασιέ ''ιδεών'' και μνημονίων, πλασιέ της παρακμής μας...... Ό,τι κι αν λέει, το ύφος, το ήθος και το ''στυλ'' που επιλέγει (;) για να εκφραστεί, ακυρώνουν αυτόματα ακόμη και το ίσως ''σωστό'' του.
      Δεν αντέχεται πια και δυστυχώς, δεν είναι ο μόνος.
      Πολύχρωμοι, πανάκριβοι και απαράδεκτοι υπάλληλοι, προσβολείς της αίσθησης του Ελληνικού μέτρου, μας ......διοικούν.
      Καθρέφτης της συλλογικής μας κατάντιας τα πλήθη των ετερόκλητων οπαδών - φιλάθλων –χειροκροτητών τους!

      • Tassos avatar
        Tassos @ Άκρη Άκρη 28/11/2013 15:01:22

        Εγώ λέω ότι ...στεναχωριέσαι επειδή ο Αδωνις κάνει δουλειά.
        Δεν πειράζει, ξυδάκι. Και πολιτικά θα ισοπεδώνει και τον χουντικό υπόνομο και την Αριστερά και θα κόβει το παντεσπάνι από τα λαμόγια που ήπιαν το αίμα του Ελληνικού Λαού.

  4. Ήρων avatar
    Ήρων 28/11/2013 12:00:41

    Πέρα από τα όσα λέει ο Φαήλος που τα επικροτώ και για να γίνω... Βενιζέλος, σας έχει κάνει... λαγούς ο Άδωνης! Δέκα τέτοιους να είχαε να σας δω που θα κρυβόσασταν...

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ Ήρων 28/11/2013 14:41:22

      Μα έχετε περισσότερους από δέκα σαν....αυτόν, απλά είναι λίγο άξεστοι, αδούλευτοι και άπειροι. Πρέπει απλά να προχωρήσετε σε επιλεκτικές μεταγραφές από την ....''εγκληματική οργάνωση'', που αποτελεί ...φυτώριο της νοοτροπίας, του ύφους και των σπάνιων ικανοτήτων που τόσο θαυμάζετε στο πρόσωπου του συγκεκριμένου κυρίου!
      Εξάλλου και ο ίδιος, απ΄ το συγκεκριμένο χώρο προέρχεται και ισόβια σε αυτόν θα ανήκει.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Άκρη Άκρη 28/11/2013 14:57:05

        Σκουρλέτη εσύ είσαι; Ειρήσθω εν παρόδω άλλοι συγχρωτίζονται με την Ακροδεξιά και κάνουν σχέδια για κυβερνητική συνεργασία με την παρανοϊκή ακροδεξιά του Καμμένου. Άλλοι ψηφίζουν με τη ΧΑ σχεδόν τα πάντα μαζί στη Βουλή, άλλοι βολεύονται από τη δημοσκοπική άνοδο της ΧΑ ώστε να έχουν περισσότερες προοπτικές να γίνουν πρώτο κόμμα, άλλοι έβαζαν...θέματα μέχρι τελευταία στιγμή για τη διακοπή χρηματοδότησης της ΧΑ, άλλοι χρησιμοποιούσαν τον τραμπουκισμό κατά πολιτικών αντιπάλων τους όπως η ΧΑ (ποιά η διαφορά μεταξύ των γιαουτωμάτων που υπερασπιζόταν η Δούρου σε πολιτικούς του πασόκ από τους καφέδες και τα νερά του Παναγιώταρου στον Ευθυμίου;) και άλλοι τέλος ήταν αγκαλιά στην πλατεία των αγανακτισμένων!
        Όσο για τον Άδωνι σε 8 μήνες υπουργός σε 2 υπουργεία έκανε την αρση του καμποτάζ που το συζητάγαμε καμμιά 30αριά χρόνια και κανείς δεν έκανε, μειώνει δραστικά το πάρτυ με τη φαρμακευτική δαπάνη και επιτελούς ο ΕΟΠΥΥ θα γίνει αγοραστής υπηρεσιών υγείας όπως σε όλον τον κόσμο κι όχι πάροχος όπως στην Ελλάδα που γιγάντωνε τη διαφθορά στο χώρο της υγείας. Μάλλον εύ προτιμάς Σκουρλέτηδες, Φωτόπουλους, Πάντζες, Παπαδημουλαίους, Ραχήλ και Καμμένους, απλά δυστυχώς ακόμα γενόσημο για τους ψεκασμούς δεν έχει ανακαλυθεί για να σου χορηγηθεί!!!

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 15:54:06

          Κλασική επιχειρηματολογία της πλάκας! Το ομολογώ στην αρχή με τα σχόλιά σου έδειχνες ότι μπορείς να αναπτύξεις στοιχειωδώς μια λογική επιχειρηματολογία ώστε να γίνει ένας διάλογος που θα είχε κάποιο ενδιαφέρον και θα συμμετείχαν κι άλλοι όποια άποψη κι αν είχαν, αλλά από ότι φαίνεται τσιπροκαμμενισμός και επιχειρηματολογία είναι μάλλον έννοιες ασύνδετες!

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 17:40:38

            Δεν έχω κίνητρο να .....επιχειρηματολογήσω :-) σχετικά με τις ανάλαφρες μπουρδίτσες που τσαμπουνάτε. Ό,τι είχα να το πω, το είπα ήδη. Ο νοών, νοείτω. Ο μη νοών, ας αλαλάζει στις κερκίδες του γηπέδου κι ας ρίχνει και φωτοβολίδες. Ποιός νοιάζεται; Κάντε τη δουλειά που ξέρετε καλά κύριε.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Άκρη Άκρη 28/11/2013 17:43:33

            Άλλα ντ'αλλα της Παρασκευής το γάλα!

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 20:39:48

            Αποστομωτικό το γάλα της Παρασκευής!

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 21:09:22

            Το ήξερα!

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Συριζαλβανία του Χότζα 29/11/2013 07:58:42

            Ε, τώρα! Πως θα μπορούσες Εσύ να μην το ξέρεις! Αλίμονο.
            Φαφλατά-ξερόλα Αλβανέ.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Άκρη Άκρη 29/11/2013 18:28:33

            και ψεκασμένος και ανόητος, έχεις όλα τα προσόντα για να γίνεις ψηφοφόρος στου σύριζα!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Άκρη Άκρη 28/11/2013 17:06:25

        Ειδικά το να βάζεις το Γεωργιάδη στην ακροδεξιά και πλησίν της ΧΑ, είναι το λιγότερο ηλίθιο ή προϊόν άγνοιας. Πότε εξέφρασε τέτοιες απόψεις ο συγκεκριμένος; Αποδείξεις λοιπόν, αλλιώς η λάσπη δεν πιάνει όσο εύκολα νομίζετε κάποιοι. Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι απλά λόγω κομματικών γυαλιών και πόνου από το χουνέρι που έπαθε ο Τσίπρας από τον συγκεκριμένο που τον κορόιδευε καιρό τώρα.

        • Άκρη Άκρη avatar
          Άκρη Άκρη @ Γεώργιος Τ. 28/11/2013 20:53:34

          Εσείς ως κατ' επάγγελμα άκρατος αναμασητής της εκάστοτε κομματικής προπαγάνδας και μονίμως μυωπικός παρωπιδοφόρος, έχετε το ακαταλόγιστο κι έτσι είναι εντελώς άσκοπο να σας εξηγήσει κανείς το οτιδήποτε. Ο φασισμός πάντως δεν είναι ετικέτα, είναι νοοτροπία, ύφος, απόν ήθος και χυδαιότητα. Αυτά τα διαθέτει το ίνδαλμα σας εν αφθονία. Τι άλλες αποδείξεις ζητάτε και τι δεν καταλαβαίνετε κολλημένε και ανόητε κύριε, που θα μιλήσετε εσείς για ''ηλιθιότητα'';

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Άκρη Άκρη 29/11/2013 11:10:53

            Σωστά, δεν έχει το ήθος του Τατσόπουλου που αποκάλεσε τον Γλέζο "σαν το χούφταλο στον Αστερίξ", το ήθος του Μουλόπουλου που με τη σειρά του είπε "βιζιτού" τον Τατσόπουλο, του Βούτση που είπε "δεν μπορεί να οπλοφορεί ο κάθε μπάτσος" κλπ.
            Όταν μιλάει η αριστερά για ήθος τρίζουν τα κόκκαλα εκατομμυρίων εκτελεσμένων και συκοφαντημένων. Στο σπορ της συκοφαντίας η αριστερά είναι τσαμπιόνι. Το ασκούν και ξεκατινιαζόμενοι με μίσος μεταξύ τους.

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/11/2013 11:32:25

            Δεν σώζεται η χαμένη σας παρτίδα συλλέγοντας απελπισμένα ''μαργαριτάρια χυδαιότητας'',απ΄το τερέν του αντιπάλου καλέ μου κύριε.
            Όσο για το ήθος της Αριστεράς, που δεν το εκφράζει φυσικά (όπως σας βολεύει να λέτε) κανένας ελεϊνός φασουλής Τατσόπουλος, το εκπροσωπούν αποκλειστικά οι διαχρονικοί αγώνες και η αυτοθυσία των ανθρώπων που διαθέτουν αξιοπρέπεια, ιδεολογία, σεβασμό, ανθρωποκεντρική οπτική και ανάλογη συμπεριφορά - στάση ζωής. Ό,τι κι αν λέτε, η διαφορά μεταξύ του ''φτηνού'' και του ''φτηνότερου'' δεν σώζει κανένα απ΄τα δύο και δεν καταφέρνει ποτέ να λερώσει το αντίθετό τους.

  5. George avatar
    George 28/11/2013 12:02:30

    Πάντως είναι αχαρακτήριστο να έχει ξαπλώσει τον σύριζα χάμω και αυτός να συνεχίζει να τον χτυπάει σα χταπόδι. Αξιωματική αντιπολίτευση είναι δε μπορεί να την εξευτελίζει τόσο....

    • Giorgis avatar
      Giorgis @ George 28/11/2013 13:26:25

      Ναι βρε δίκιο έχεις, αλλά το χταποδάκι στα κάρβουνα με λίγο ούζάκι κακό είναι

    • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
      Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ George 28/11/2013 14:50:21

      Στον ''εξευτελισμό'' που τόσο σας ικανοποιεί όμως, το ...Χρυσό το έχουν κερδίσει ....άλλοι εκεί μέσα. Εξευτελίζουν άψογα του πάντες και τα πάντα.
      Χειροκροτείστε τους γατάκια! Μην ντρέπεστε. Βάλτε πολύ ψηλά τον πήχυ.

      • George avatar
        George @ Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 28/11/2013 16:14:08

        Την πέφτουμε στην κυβέρνηση πολύ πιό συχνά από εσάς και μάλιστα με επιχειρήματα, όχι κραυγές. Με θέσεις κι όχι με ότι μας κατέβει. Μέχρι πότε όμως θα κάνουμε την δουλειά της αξιωματικής αντιπολίτευσης? :-)

        • Άκρη Άκρη avatar
          Άκρη Άκρη @ George 28/11/2013 17:44:15

          Συνεχίστε έτσι λοιπόν. Πάτε πολύ καλά, προς την κατεύθυνση τη μοιραία. Μη διασπάτε την προσοχή σας καθόλου. Γραμμή προς το πεπρωμένο σας. Κανείς δε γίνεται να συναγωνιστεί επάξια το... ταλέντο σας!

  6. Beppe Grillo avatar
    Beppe Grillo 28/11/2013 12:39:20

    Ωραία και χαριτωμένα (sic) τα σχόλιά σας περί «λογιστών», «ρεφενέ»
    και «στρογγυλών ταλίρων» όμως ή ερώτησή μου είναι ευθεία και σαφής :
    Υιοθετείτε τις κατηγορίες του Α.Γεωργιάδη ότι η συγκεκριμένη
    χορηγία στον σταθμό 105.5 , αποδεικνύει την διαπλοκή της αξιωματικής αντιπολίτευσης με φαρμακευτικές εταιρείες;
    Όσο για τον θαυμασμό σας για τον συγκεκριμένο, θα έπρεπε να τον βλέπατε με ύφος «μωρής παρθένου» απέναντι στην Λιάνα Κανέλη και στον Νότη Μαριά να του τα "χώνουν" και να μη ψελλίζει λέξη.

    • Magganas avatar
      Magganas @ Beppe Grillo 28/11/2013 13:05:43

      Υπάρχει άνθρωπος στην Ελλάδα (και στο εξωτερικό) που παίρνει την Κανέλλη στα σοβαρά;;;
      Δεν χρειαζόταν να απαντήσει κάτι ο Άδωνις στην Κανέλλη.
      Της απάντησε ο Κασιδιάρης για ΌΛΟΝ τον ελληνικό λαό....

      • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
        Γεωργία Βασιλειάδου @ Magganas 28/11/2013 15:47:15

        Θέλουν ματαίως οι ...Μαγγανάδες να κρυφτούν.......

        • Magganas avatar
          Magganas @ Γεωργία Βασιλειάδου 28/11/2013 16:42:50

          Αδιόριστη φιλόλογος που νομίζει ότι της χρωστάει το κράτος και ο ελληνικός λαός;;;

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Magganas 28/11/2013 17:46:26

            Βρε κουτό, σας πήρανε χαμπάρι πια και οι Ιδ.Υπάλληλοι απ΄τα 23!!!
            Την έχετε πατήσει. Άστο καλύτερα.

      • remali avatar
        remali @ Magganas 28/11/2013 16:48:11

        δεν νομίζω οτι ο Ελληνικός λαός θ απαντούσε μ αυτόν τον τρόπο σε όποια Κανελη. Αν σου άρεσε αυτός ο τρόπος ....ξαναψήφισε την ΧΑ και τον υπέρ ήρωα σου τον κασιδιάρη (*δεν το έβαλα με πεζά απο λάθος )

    • Μαύρο Χαβιάρι avatar
      Μαύρο Χαβιάρι @ Beppe Grillo 28/11/2013 13:18:49

      Η αριστερά τόσα χρόνια είχε πάρει από μόνη της το δικαίωμα να αποδίδει τις πολιτικές στις οποίες ήταν αντίθετη, στο ότι οι πολιτικοί της αντίπαλοι εξυπηρετούν συμφέροντα βιομήχανων, ξένα αφεντικά, το μεγάλο κεφάλαιο κλπ. την πιπιλάει δεκαετίες αυτή την καραμέλα και καλόμαθε να μην την αμφισβητούν ζητώντας αποδείξεις διαπλοκής για όσα έλεγε. Τώρα που βρέθηκε η ίδια στο στόχαστρο, ζητάει αποδείξεις και στοιχεία. Ε, όσα είχε και η ίδια για τις δικές της καταγγελίες, έχουν και οι κατήγοροί της τώρα.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Beppe Grillo 28/11/2013 14:01:58

      1) Είτε υπάρχει διαπλοκή είτε όχι, αυτό το μόρφωμα (σύριζα) που επιθυμεί να γίνει και αύριο κυβέρνηση ζητώντας άμεσα εκλογές, δε μπορεί να έχει υπό τον ιδιοκτησιακό του έλεγχο ρ/σ που παίρνει διαφημίσεις βιομηχανιών και εταιρειών και παράλληλα να νομοθετεί. Όποιος και να είναι αντιπολίτευση απλά θα ακούει τις διαφημίσεις που θα παίζονται στο συγκεκριμένο ρ/σ και θα κατηγορεί την κυβέρνηση για διαπλοκή. Είναι που είναι η πολιτική ζωή γεμάτη σκάνδαλα και υπόνοιες σκανδάλων θα καταντήσει η "σκιά" της ενδεχόμενης διαπλοκής να μονοπωλήσει το δημόσιο διάλογο.
      2) Δηλαδή θες να μας πεις ότι παρακολούθησες στην τηλεόραση μια συζήτηση μεταξύ Κανέλλη και Γεωργιάδη, δηλαδή μεταξύ μιας που υπερασπίζεται ένα οικονομικό μοντέλο τύπου Βόρειας Κορέας, Κούβας, Τσαουσέσκου κλπ και ενός που υπερασπίζεται ένα μοντέλο μιας κανονικής ανταγωνιστικής χώρας σε καθεστώς ελεύθερης οικονομίας και σε έπεισε η Κανέλλη; Γιατί; Επειδή μπορεί να μιλάει πιο γρήγορα από το Γεωργιάδη; Μα αν τις τελευταίες μέρες ο Γεωργιάδης νίκησε όλους τους συριζαίους που μίλησαν στα κανάλια δε συνέβη επειδή μίλαγε πιο γρήγορα από αυτούς, αλλά επειδή οι συριζαίοι απάνταγαν άλλα ντ'άλλα! Για τον Μαριά που αναφέρεις πραγματικά είναι χαμένος χρόνος να σχολιάσει κανείς παραπάνω!

  7. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 28/11/2013 12:49:24

    O πρώην υφυπουργός Υγείας (Ν.Δ.) Θανάσης Γιαννόπουλος για τον Α.Γεωργιάδη :
    «Ο κ. Υπουργός έχει ένα γνωσιακό ιατρικό παραλήρημα»

    Τα σχόλια περιττεύουν !

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Γιάννης Κιαπέκος 28/11/2013 15:33:32

      Άλλωστε επί ημερών Γιαννόπουλου στο Υγείας μαζί με τα άλλα τα παιδιά τα καλά η φαρμακευτική δαπάνη έφτασε από τα 800 εκ. ευρώ που ήταν στο 2000 στα 5,5 δις ευρώ το 2008 αν δεν κάνω λάθος ε; Φυσικά αυτόν θα εμπιστευθούμε όχι τον Άδωνι... Στο μόνο που συμφωνούμε είναι ότι τα σχόλια περιττεύουν!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 17:09:26

        Έλα ντε. Τώρα ξαφνικά πιστεύουμε αυτούς που χθες βρίζαμε επειδή ο τελευταίος είναι πιο μισητός. Ωραία λογική και επιχειρήματα...

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 17:55:08

        Και μόνο από το γεγονός ότι αντιμετωπίζεις το θέμα της δημόσιας υγείας αποκλειστικά με όρους οικονομίας σημαίνει ότι δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι διακυβεύεται με το συγκεκριμένο θέμα. Βεβαίως δεν είμαι εγώ που θα σε αφυπνίσω ... "κοιμήσου και μη νοιάζεσαι"

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Γιάννης Κιαπέκος 29/11/2013 16:50:39

          Ξέρεις άλλον τρόπο, όταν λείπουν τα σκούδα;
          Εννοείται ότι είναι πρωταρχικής σημασίας, όπως και οι συντάξεις (πόσο απομειώθηκαν τα Ταμεία για να πληρώνουμε τους ΔΥ;) και οι απολαβές των ΔΥ, και η ανεργία (των Ιδιωτών -θυμάσαι;) και η Παιδεία (που την αποτελειώνουμε οσονούπω, αφού την διαλύσαμε στα χρόνια που σέρναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα). Για ΟΛΑ όμως, "δει, δη, χρημάτων". Μάλλον δεν πήρες εσύ χαμπάρι ότι τέλειωσαν,

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Γιάννης Κιαπέκος 28/11/2013 16:30:29

      Οι ειδικοί εφταπλασιασάν τη φαρμακευτική δαπάνη, οι μη ειδικοί σταματούν το πάρτυ στη φαρμακευτική δαπάνη. Αλλά και τι να λέει, τους ειδικούς θέλουμε εμείς... Μετά απορούμε που έφτασε εδώ που έφτασε η Ελλάδα!

      • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
        Γεωργία Βασιλειάδου @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 17:47:46

        Εσύ να μιλάς για την πατρίδα σου την Αλβανία. Άσε τη δική μας ήσυχη.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Γεωργία Βασιλειάδου 28/11/2013 17:49:10

          Τη Συριζαλβανία αυτά πάνε μαζί...

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Συριζαλβανία του Χότζα 30/11/2013 08:28:24

            Εσύ είσαι βέρο Αλβανό. Μην κρύβεσαι, μην ντρέπεσαι και μη θολώνεις τα νερά...

    • Magganas avatar
      Magganas @ Γιάννης Κιαπέκος 28/11/2013 16:40:09

      Προς όλους τους γιατρούς:

      ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΤΥ στο δημόσιο!!!

      • Balafara Hunter avatar
        Balafara Hunter @ Magganas 28/11/2013 17:34:51

        Γράψτε τα φίλε μου. Έξι χρόνια φοιτητική ανέμελη ζωή. Ένα χρόνο αγροτικό, adventure life. Έξι χρόνια ειδικότητα στη θαλπωρή των νοσοκομείων και έχουν και το θράσος να πληρώνονται επίσκεψη μεγαλύτερη από το κούρεμα. Αίσχος.

        Και το καλύτερο ζητάνε να τους δοθούν τα χρωστούμενα. Οι αχάριστοι, θα έπρεπε να ευγνωμονούν το κράτος που κρατά ασφαλισμένα τα χρήματά τους και θα τους τα δώσει όταν πραγματικά θα τα χρειάζονται.

        Φαντάζομαι Magganas, ότι είστε κι εσείς οπαδός της Αξιοκρατίας.

        Υπουργέ γερά, σάρωσέ τα όλα.

        Το damping τι είναι; Να ανησυχούμε;

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ Balafara Hunter 28/11/2013 22:19:46

          Τί σχέση έχει τό σχόλιό σου μέ τό συγκεκριμένο θέμα πού είναι οι τιμές τών φαρμάκων στήν ελληνική αγορά;

          Άν είσαι γιατρός πρέπει νά έχεις ακούσει γιά τό μεγάλο παγκόσμιο φαγοπότι πού γίνεται μέ τίς φαρμακοβιομηχανίες. Δέν θέλω νά προχωρήσω στήν διαπλοκή γιατρών, φαρμακευτικών εταιρειών, πληρωμένων ερευνών γιά συγκεκριμένα αποτελέσματα, χλιδάτων ιατρικών συμποσίων πληρωμένων από τίς φαρμακοβιομηχανίες κ.λ.π.

          Αλλά θά ήταν άσχετο νά άρχιζα καί εγώ νά επαναλαμβάνω τά πασίγνωστα γιά φακκελάκια, επισκέψεις χωρίς αποδείξεις, ρεμούλα χοντρή στίς ιατρικές προμήθειες κ.ο.κ.

          Γιά τό συγκεκριμένο θέμα παραθέτω ένα αρκετά κατατοπιστικό αρθράκι από τό Protagon:

          Μέχρι στιγμής οι τιμές των φαρμάκων περικόπτονταν με το δελτίο τιμών. Αλλά η φαρμακευτική δαπάνη παρά τη μείωση έφθασε στα 2,5 δισ. ευρώ ενώ η Ελλάδα έχει αναλάβει δέσμευση στην τρόικα ότι η φαρμακευτική δαπάνη θα ανέρχεται στο 1% του ΑΕΠ, δηλαδή στο 1,8 δισ. ευρώ Έπρεπε να αλλάξει η αρχιτεκτονική των τιμών; Πώς ήταν οικοδομημένο το σύστημα τιμών φαρμάκων μέχρι σήμερα;

          Τι ίσχυε μέχρι σήμερα;
          Ο υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος είχε συνδέσει την τιμολόγηση των γενοσήμων δηλαδή των αντιγράφων φαρμάκων με την τιμή των πολύ ακριβότερων πρωτοτύπων που έχουν πατέντα επειδή προϋποθέτουν κλινικές μελέτες και έρευνα. Έτσι, παρά το γεγονός ότι τα αντίγραφα κόστιζαν 40% των πρωτοτύπων είχαν διείσδυση 700 εκατομμυρίων, σε μια αγορά που τα ακριβά πρωτότυπα είχαν συμμετοχή με 1,2 δισ. ευρώ.

          Τι αλλάζει η τροπολογία Γεωργιάδη;
          Η τιμή του αντιγράφου δεν συνδέεται πλέον με την τιμή του πρωτοτύπου αλλά με την τιμή του φαρμάκου που δέκα χρόνια πριν ήταν πρωτότυπο και πλέον δεν προστατεύεται από πατέντα. Η τιμή του είναι το 50% του πρωτοτύπου αλλά δεν είναι αυτό που προκαλεί αντιδράσεις. Αν οι τρεις χαμηλότερες ευρωπαϊκές τιμές του φαρμάκου που δεν έχει πατέντα είναι ακόμα χαμηλότερες, τότε η ελληνική τιμή ακολουθεί στη διαμόρφωσή της αυτόν τον κανόνα και όχι τον κανόνα του 50% - άρα, μπορεί και θα γίνει χαμηλότερη. Μέχρι σήμερα όμως το αντίγραφο μπορεί μεν να έπεφτε στο 40% του φαρμάκου της πατέντας αλλά έμενε σταθερό. Με την τροπολογία ακολουθεί την τιμή του φαρμάκου, που δεν προστατεύεται από πατέντα, προς τα κάτω ξεκινώντας από το 32% της τιμής του πρωτοτύπου. Το άνοιγμα στις ευρωπαϊκές τιμές παρασύρει όλο το σύστημα των τιμών προς τα κάτω. Και αυτό είναι που δεν επιθυμούν οι εγχώριοι φαρμακοβιομήχανοι. Σήμερα τα περισσότερα χρήματα οι πολυεθνικές τα βγάζουν από τα φάρμακα των οποίων η πατέντα έχει λήξει (1,4 δισ. ευρώ )

          Συμπέρασμα
          Το σύστημα ελαφρύνεται κατά τον Γεωργιάδη κατά 420 ως 480 εκατομμύρια ευρώ εκτός από τις χαμηλότερες ασφαλιστικές τιμές που απολαμβάνουν τα ταμεία για τα φάρμακα που αγοράζουν. Καθώς περίπου 10 από τις 200 εγχώριες βιομηχανίες είναι ανταγωνιστικές στις εξαγωγές, απειλούνται πολλές από τις 4.000 θέσεις εργασίας. Αλλά απειλείται και ένα σύστημα «προώθησης» που οι υψηλές τιμές γενοσήμου εγγυούνταν με την καταβολή ενός περισσεύματος σε εκείνους που συνταγογραφούν. Ένα επιχείρημα είναι ότι θα επωφεληθούν οι ξένες πολυεθνικές γενοσήμου-αντιγράφου φαρμάκου. Αν είναι ανταγωνιστικότερες των ελληνικών, γιατί όχι;

          Θα εξαφανισθούν τα φάρμακα με την καταβύθιση των τιμών των φαρμάκων των οποίων η πατέντα έχει λήξει; Ορισμένα, ασφαλώς ναι. Αλλά και στο παλιό σύστημα τιμολόγησης πολλά φάρμακα εξαφανίζονταν διότι είχαν καλύτερη τιμή έξω από ό,τι εδώ.

          • Balafara Hunter avatar
            Balafara Hunter @ Ιαπετός 29/11/2013 06:53:14

            Το σχόλιο Ιαπετέ πάει στο: "Προς όλους τους γιατρούς: ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΤΥ στο δημόσιο!!!" του Magganas.

            Τώρα για το αν έχει δίκιο ο Άδωνης, θα φανεί εκ του αποτελέσματος.

            Διατηρώ αμφιβολίες γιατί "τό μεγάλο παγκόσμιο φαγοπότι πού γίνεται μέ τίς φαρμακοβιομηχανίες" και το "ότι θα επωφεληθούν οι ξένες πολυεθνικές γενοσήμου-αντιγράφου φαρμάκου" μπορεί να κλείσει με ένα ωραιότατο damping σε μερικά χρόνια. Να μην λέμε τότε ότι δεν το διαβάσαμε. Όχι άλλες πτώσεις από τα σύννεφα.

        • Eva avatar
          Eva @ Balafara Hunter 28/11/2013 23:45:52

          Ένα χρόνο παραπάνω απο το πολυτεχνείο (5 χρόνια).
          Επιλογή του καθένα.
          Αν θεωρούν οτι δε συμφέρει ας σπουδάσουν κάτι άλλο.

          • Balafara Hunter avatar
            Balafara Hunter @ Eva 29/11/2013 06:41:50

            Ξέρεις κάποιοι αρχίζουν τις σπούδες τους χωρίς να σκέφτονται το συμφέρον τους. Απαιτούν όμως να πληρώνονται για το έργο που παράγουν. Ιδιαίτερα όταν κάνουν τίμια τη δουλειά τους και είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους προς το κράτος.

            Τον ένα χρόνο παραπάνω, μέτρα τον ινδιάνικα (4 εως 7 χρόνια). Το πτυχίο της Ιατρικής, απλά σου δίνει το δικαίωμα να συνεχίσεις στην ειδικότητα.

      • Τσάρο; avatar
        Τσάρο; @ Magganas 29/11/2013 00:24:57

        Πράγματι ― πάρτυ τώρα θα κάνουν οι ξένες φαρμακευτικές.

        Και κατηγορεί δε η κυβέρνηση την αντιπολίτευση ότι ...στηρίζει τα συμφέροντα της ελληνικής βιομηχανίας φαρμάκων. Θα έπρεπε να στηρίζει της Γερμανικής και της Κινεζικής, όπως ο Άδωνις...

        Όταν θα πεθαίνουν οι δικοί σας στους δρόμους, με το νέο φοβερό σύστημα του Άδωνι, και όταν θα φοβάστε να κολλήσετε έστω και γρίπη, θα τα ξανασκεφτείτε...

        (Όσο για το φοβερό μοντέλο να είναι το δημόσιο αγοραστής υπηρεσιών υγείας και όχι πάροχος, που θαυμάζει κάποιος ηλίθιος παραπάνω, να κάτσει να μάθει πόσο κοστίζουν οι ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας στο Αμερικανικό π.χ. δημόσιο).

  8. Δρυς avatar
    Δρυς 28/11/2013 12:52:11

    Ήρθε η ώρα να κάνεις και εσύ κάποιο παραδεκτό λάθος σε κοινή θέα Φαήλο. Ο Άδωνις (Σπύρος) θα είναι ένα από αυτά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δρυς 28/11/2013 21:35:00

      Ε, ντρέπομαι, το ομολογώ αλλά κρατάω και το πιρούνι με το δεξί!

      • Δρυς avatar
        Δρυς @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/11/2013 10:21:28

        Καλά δε πειράζει, πρόσεξε τι κόβεις με το μαχαίρι όμως.

  9. πολίτης avatar
    πολίτης 28/11/2013 13:03:50

    κ. Κρανιδιώτη,
    Αν μας λέτε ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης προσπαθεί να αναβαθμίσει τη δημόσια υγεία, είναι σαν να προσπαθείτε να επιχειρηματολογήσετε ότι είστε αριστερός.
    Το μόνο που κάνει, είναι να υπακούει μέχρι κεραίας στις επιταγές και εντολές που του δίνονται από τους δανειστές.
    Θα μας τον παρουσιάσετε τώρα Ρομπέν των Δασών;
    Είναι άλλο να πιέσεις την ελληνική παραγωγή για φθηνότερες τιμές και άλλο να ανοίγεις διάπλατα την πόρτα σε αγορές πανίσχυρες που θα εκμηδενίσουν τη δική μας και καρφάκι δε μου καίγεται για τα κέρδη των φαρμακοβιομηχάνων, αλλά ξεχνάμε και τις χιλιάδες εργαζόμενους σ' αυτές.
    Δεν είναι φιλολαϊκό και χρήσιμο για τη χώρα σου να εκμηδενίζεις την εγχώρια βιομηχανία πατώντας στην φτώχεια και την ανάγκη των ανθρώπων για φθηνότερα φάρμακα. Προσπαθείς να το κάνεις με άλλους τρόπους.
    Να μειωθούν οι τιμές χίλιες φορές ποιος το αρνείται;
    Όσο για τη διαφήμιση, θα τρελαθούμε στο τέλος. Οι θιασώτες της αγοράς κατηγορούν τον σταθμό για προσπάθεια να έχει έσοδα; Μήπως να προβεί σε απολύσεις καλύτερα; Δηλ. αν διαφημίσει γάλα, τα παίρνει απ΄τα καρτέλ;
    Είναι λέει κομματικό όργανο. Υπάρχει κάποιο θεσμικό πλαίσιο που τα κομματικά μέσα ενημέρωσης λειτουργούν διαφορετικά;
    Όσο για το 3600, ελάτε τώρα, Έλληνες είμαστε, λαμόγια μπορεί να γίνουμε, φτηνιάρηδες ποτέ!

  10. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 28/11/2013 13:08:55

    Τελικά είναι τόσο ασυνήθιστο να υπάρχει ένας Υπουργός που να δουλεύει σα σκυλί, να παράγει έργο , και να μη διστάζει να συγκρουστεί με κατεστημένα συμφέροντα , που έχει γίνει θέμα πρός συζήτηση!

    Προτιμάμε μήπως τους διάφορους "Κύριους Τίποτα" που έχουμε συνηθίσει?

    Απο κεί και πέρα πως σε κομματικά θέματα παλιότερα "είπε-ξείπε" , ε ,πολιτικός είναι! Βρείτε μου έναν που να μην έχει κάνει κάποτε κινήσεις τακτικής.

    • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
      Γεωργία Βασιλειάδου @ ΣΤΕΛΙΟΣ 28/11/2013 16:07:25

      ''Απο κεί και πέρα πως σε κομματικά θέματα παλιότερα “είπε-ξείπε” ,
      ε ,πολιτικός είναι!''
      Κι εσύ, κλασσικός ψηφοφόρος- θύμα είσαι φίλε μου. Κατά τον ..Αγά και το πεσκέσι λοιπόν. Δεν σου αξίζει τίποτε καλύτερο. Εμείς όμως τι φταίμε;

      • Magganas avatar
        Magganas @ Γεωργία Βασιλειάδου 28/11/2013 16:38:58

        Εσείς ξαναψηφίστε τον σώγαμπρο Καμμένο και τον Τσίπρα τον "δουλευταρά"...

        • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
          Γεωργία Βασιλειάδου @ Magganas 28/11/2013 17:55:03

          Στερεύουν τα επιχειρήματα, ξεκινά η βαρετή και ξεπερασμένη ετικετοκόλληση. Οι Συριζοκαμμένοι κατά τους σοβαρούς υπολογισμούς των σοφών .....Μαγγανάδων, αγγίζουν το 70%!!!!
          Πόσο αστείοι θα γίνετε ακόμα; Πολύ ε;

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ Γεωργία Βασιλειάδου 28/11/2013 19:38:25

            Για να ακούσουμε τα δικά σου επιχειρήματα λοιπόν!

            Οχι υπεκφυγές και γενικότητες, εδώ συζητάμε για πρόσωπα. Ποιόν/ποιούς θα είχες να προτείνεις λοιπόν , απο τους πολιτικούς ,για να μας φέρει "το καλύτερο"?

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Γεωργία Βασιλειάδου 28/11/2013 19:33:49

        Εσείς οι ΑΕροψεκασμένοι?

  11. Magganas avatar
    Magganas 28/11/2013 13:14:14

    «Δεν είμαι διατεθειμένος να κρατήσω στο Δημόσιο ανθρώπους που δεν τους χρειάζομαι [...] γιατί μετά θα πρέπει να κόψω συντάξεις και αυτό το θεωρώ ανήθικο»

    Αυτή τη φράση περίμενε να ακούσει ο ελληνικός λαός εδώ και δέκα χρόνια!
    Την είπε ο Άδωνις...

    • ηλίας παπαδόπουλος avatar
      ηλίας παπαδόπουλος @ Magganas 28/11/2013 16:05:12

      Καί εργαζόμενους θα διώξει ΚΑΙ μισθους και συντάξεις θα κόψει!!!

    • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
      Γεωργία Βασιλειάδου @ Magganas 28/11/2013 16:08:06

      Ο...ηθικός!!! χαχαχαχαχαχαχαχα. Γελάμε.

      • Magganas avatar
        Magganas @ Γεωργία Βασιλειάδου 28/11/2013 16:37:31

        Ηθικός ή ανήθικος, την φράση την είπε!
        Το αυτονόητο δηλαδή είπε.
        Εν αντιθέσει με κάποιους άλλους που φοβούνται μήπως τους μαλώσουν τα σκαφάτα συνδικάτα...

        • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
          Γεωργία Βασιλειάδου @ Magganas 29/11/2013 11:41:26

          Βρε τυφλίτη οπαδέ, δεν είναι μάγκας το είδωλό σου! Υπαλληλίσκος που εκτελεί μνημονιακές εντολές είναι ο άνθρωπος και κάνει τη ''δουλειά'' τυφλά και υποτακτικά, ακριβώς όπως υποχρεούται. Ανεργία στο Θεό, μισθοί-συντάξεις φιλοδώρημα είναι το ζητούμενο. Σου εύχομαι ολόψυχα πολύ σύντομα να ...δρέψεις τους καρπούς του ...έργου του προσωπικά εσύ και η οικογένειά σου. Καλά κρασιά.

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ Magganas 28/11/2013 18:18:24

      που δεν τους χρειάζομαι ...
      Ναπολεόντειο σύμπλεγμα. (ταιριάζει και ο σωματότυπός του και πιθανώς η τσιρίδα για φωνή , ως εκεί!)
      να κόψω συντάξεις και αυτό το θεωρώ ανήθικο</i
      ενώ οι απολύσεις αποτελούν πεδίον δόξης λαμπρόν το οποίο το διεκδικεί από τον Thomsen. O συγκεκριμένος πολιτικός αποτελεί την επιτομή της δημαγωγίας.

  12. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 28/11/2013 13:22:08

    Η περιπτωση Αδωνι ειναι σιγουρα μοναδικη στην ελληνικη πολιτικη πραγματικοτητα.Δεν τον βαριεσαι,δεν τον χορταινεις,δεν ξερω αν τον θελεις φιλο αλλα σιγουρα δεν τον θελεις εχθρο σου.Σε πολλους προκαλειται η επιθυμια εκτοξευσης παντοφλας αλλα απο την αλλη οι επιλογες σου τηλεοπτικα ειναι Αδωνις,Τζαμτζης,Ψυχαρης οποτε ειναι...ασος απο το ημιχρονο.
    Στη δουλεια του ειναι αψογος,το καταλαβαινεις γιατι οι αντιπαλοι του επιχειρηματολογουν για το παρελθον του,για τα βιβλιοπαζαρα,για την Ευγενια και οτιδηποτε ασχετο.Αυτα βρισκουν,αυτα λενε...

  13. πολίτης avatar
    πολίτης 28/11/2013 13:24:04

    Ο ΄Αδωνις και ο Ρομπέν των δασών.....
    Ο άνθρωπος που έχει διαλύσει ό,τι απέμεινε από τη δημόσια υγεία, αυτός που ετοιμάζεται να απολύσει γιατρούς τη στιγμή που οι ουρές και η αναμονή για εξετάσεις είναι ήδη απαράδεκτα μεγάλη, φωνάζοντας μάλιστα ότι για την καταστροφή δε θα του κλέψει η τρόικα τη δόξα, παίρνει εύσημα για τη μείωση που προσπαθεί να επιτύχει με άνοιγμα σε πανίσχυρες πολυεθνικές που θα αλώσουν την εγχώρια παραγωγή.
    Πόσο πατριωτικό και έξυπνο εκ μέρους του. Για τα κέρδη των φαρμακοβιομηχάνων καρφάκι δε μου καίγεται, ξεχνάμε όμως τις χιλιάδες εργαζόμενους σ΄αυτές.
    Είναι άλλο να πιέσεις τους βιομηχάνους για καλύτερες τιμές και άλλο πατώντας στην ανάγκη του κόσμου για φθηνότερα φάρμακα να ζημιώσεις τη χώρα σου τελικά. Να γίνουν πιο φθηνά χίλιες φορές, βρες τρόπους.
    Εν ολίγοις κ. Κρανιδιώτη αν προσπαθείτε να μας πείσετε για τις αγαθές προθέσεις του υπουργού, είναι σαν να επιχειρηματολογείτε ότι είστε αριστερός.
    Όσο για τη διαφήμιση, θα τρελαθούμε εντελώς στο τέλος. Οι θιασώτες της αγοράς κατηγορούν τον σταθμό ότι προσπαθεί να έχει έσοδα;
    Δηλ. αν διαφημίσει γάλα, τα παίρνει απ' τα καρτέλ;
    Δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό να προσπαθείς να λειτουργήσεις και να κρατήσεις τους εργαζόμενούς σου.

  14. Marcel Proust avatar
    Marcel Proust 28/11/2013 14:13:46

    Μπραβο Φαηλο! Συγχαρητηρια! Εγκρινεις επομενως και το εισιτηριο των 25 ευρω στα νοσοκομεια (για Ελληνες μονο). Εγκρινεις και το αντιρατσιστικο νομοσχεδιο, το οποιο εκτος των αλλων δεινων θα τιμωρει ως ρατσιστικη καθε κριτικη της ομοφυλοφιλιας και αλλων "σεξουαλικων προσανατολισμων".
    Μπραβο παιδι μου. Ετσι οπως πας σε βλεπω σε λιγο να πλεκεις και το εγκωμιο της Ρεπουση...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Marcel Proust 28/11/2013 17:14:11

      Το εισητήριο μάλλον δε θα εφαρμοστεί. Περίμενε λίγο και μετά λέγε ότι θες. Επίσης το αντιρατσιστικό θα έχει διάταξη τιμωρίας των αρνητών των γενοκτονιών μας από τους γείτονες. Για τους ομοφυλόφιλους και το ρατσισμό σιγά τα ωά. Το θέμα είναι να μην υπάρχει νομιμοποίηση γάμου. Και αυτό δε θα γίνει. Άνθρακες ο θησαυρός λοιπόν...

      • Marcel Proust avatar
        Marcel Proust @ Γεώργιος Τ. 28/11/2013 21:25:28

        Δεν αναφερονται ονομαστικα οι γενοκτονιες εις βαρος των Ελληνων. Και οσο δεν αναφερονται ονομαστικα, δεν γινεται τιποτε φιλε.
        Για τους ομφυλοφιλους και τον "ρατσισμο" σιγα τα ωα; Διαβαζω καλα; Στο ειμαστε; Οσο για την νομιμοποιηση γαμου συζητιεται σοβαρα και αυτη. Δεν τελειωσε το θεμα.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Marcel Proust 28/11/2013 17:35:34

      Το εισιτήριο 25 ευρώ έχει ψηφιστεί εδώ και 2 χρόνια και όπως βγαίνει από πρόσφατα ρεπορτάζ υπάρχει σκέψη να αποσυρθεί (μακαρί να το καταφέρει ο Γεωργιάδης) αφού τα ελλείμματα του ΕΟΠΥΥ και γενικά στην Υγεία μειώνονται από τον...κακούργο τον Γεωργιάδη! Αλλά είπαμε οι καλοί Υπουργοί Υγείας για μερικούς είναι αυτοί που εκτοξεύουν τις δαπάνες που φυσικά η χρηματοδότησή τους γινόταν με δημόσιο δανεισμό και τα πλήρωναν οι επόμενες γενιές, αλλά και τι να λέει αυτοί ήταν large υπουργάρες κι όχι Γεωργιάδηδες...

      • Marcel Proust avatar
        Marcel Proust @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 21:42:07

        Οταν με το καλο... αποσυρθει το εισιτηριο των 25 ευρω (μονο για Ελληνες) τοτε γραψε μου να θριαμβολογησουμε μαζι,,,

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Marcel Proust 28/11/2013 21:36:36

      http://www.antinews.gr/2013/06/09/218304/

      • Marcel Proust avatar
        Marcel Proust @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2013 22:31:21

        Το ειχα διαβασει αυτο το κειμενο. Ειμαι (για ποσο καιρο ακομα αραγε;) τακτικος σου αναγνωστης. Δυστυχως απο τοτε κυλησε πολυ νερο στ' αυλακι. Και οι ανθρωποι και τα κομματα αλλαξαν πολυ...Δυστυχως...

  15. k. avatar
    k. 28/11/2013 14:22:48

    το δουλευταράς από που προκύπτει ρε παιδιά, απο μετρήσεις τις agb; ενας που η μόνη του έννοια είναι να επικοινωνήσει την "αλήθεια" του, βρίσκει και χρόνο για να δουλέψει; η αλήθεια είναι πως είναι ακρως πειθήνιος, αυτό να του αναγνωρίσουμε. δουλειά δεν κάνει, σαχλαμάρες να λέμε τώρα;

  16. sousana avatar
    sousana 28/11/2013 14:26:10

    Beppe Grillo εσυ υιοθετεις τις κατηγοριες της Αυγης για τον Αδωνη? Ολοι εσεις οι αριστεροι εχετε δυο μετρα και δυο σταθμα,τα χρηματα κατω απο το τραπεζι οταν τα παιρνει η αριστερα ειναι καθαγιασμενα απο την αγιαστουρα της αριστερας αν τα παιρνουν δεξιοι ειναι διαφθορα. Να την χαιρεστε την πλερια δημοκρατια σας.

  17. βικυ γουλιωτη avatar
    βικυ γουλιωτη 28/11/2013 14:49:16

    Τι εγινε,ο Αδωνις χαλαει την πιατσα ?Τελειος Φαηλος,ως συνηθως.

  18. Eva avatar
    Eva 28/11/2013 15:29:46

    Η πρωινή τηλεοπτική ενημέρωση αρχίζει πριν τις 7.00
    Οι καλεσμένοι (βουλευτές και λοιποί) εμφανίζονται κατα τις 9.00
    Ο Αδωνις εμφανίστηκε 7.00 παρά, μίλησε με τους κυρίους που έχτιζαν την πόρτα και μετά πήγε και σε ραδιοφωνική εκπομπή.
    Ακούει τους πάντες, κι έχει ένα μοναδικό τρόπο να εκνευρίζει τους κυρίους του σύριζα.
    Και καλύτερα να πουλάς βιβλία, παρά να εμφανίζεσαι για να διαφημίζεις το βιβλίο σου.

  19. Άκρη Άκρη avatar
    Άκρη Άκρη 28/11/2013 15:34:59

    Εσείς, πάντα θα μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε και ό,τι σας βολεύει. Ο καθένας ταυτίζεται με τον όμοιό του σ΄αυτή τη ζωή. Γιατί όχι;

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Άκρη Άκρη 28/11/2013 15:38:26

      Εσένα ποιος είναι ο όμοιός σου; Άσε μην πεις κανάς Σκουρλέτης θα είναι, είμαι σίγουρός!

      • Άκρη Άκρη avatar
        Άκρη Άκρη @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 17:36:18

        Καλά εσείς Συριζαλβανέ πια, ...βουλωμένο γράμμα διαβάζετε! Η
        ιδιοφυής σας προσέγγιση, είναι πραγματικά ανυπέρβλητη, αντάξια του ειδώλου σας, κ. Α.Γ.
        Η δυστυχία όλων των ''σαν εσάς'' όμως, είναι οτι πολύ σύντομα θα εννοήσετε με σκληρότατο τρόπο, πως ΟΛΟΙ αυτοί που δεν συμβιβάζονται πια με τα προϊόντα χωματερής που προσκυνάτε, δεν είναι ή Συριζαίοι ή Καμμένοι. Θα το συνειδητοποιήσετε, μα θα΄ναι πάρα πολύ αργά γι ανώφελα δάκρυα! Ως τότε, χειροκροτήστε ανέμελα τους αρλεκίνους και τους ζογκλέρ που κρόζουν ασεβώς στη σκηνή. Είμαστε στην τελευταία πράξη ήδη.....

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Άκρη Άκρη 28/11/2013 17:46:45

          Μια ερώτηση έκανα που πάλι δεν θες να απαντήσεις και πετάς τη μπάλα στην εξέδρα, όλα τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε!

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 20:37:09

            Αφού θέλετε τόσο πολύ μίαν απάντηση, οι ''όμοιοι μου'', δεν βρίσκονται μεταξύ των επαγγελματιών πολιτικάντηδων. Δεν καταδέχονται.

          • mara M. avatar
            mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 20:43:53

            Ασχετο, αλλά όταν γράφεις ότι τα σχόλια σε κουφαίνουν, να διαβάζεις τις απαντήσεις.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 21:10:51

            Κακώς ο Σκουρλέτης ή ο Καμμένος θα σας ταίριαζαν απολύτως!

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 21:37:09

            Τώρα το είδα Μάρα Μ. και σου απάντησα! Σόρρυ!

          • Άκρη Άκρη avatar
            Άκρη Άκρη @ Συριζαλβανία του Χότζα 29/11/2013 07:52:12

            Κι εσάς ΑλβανοΧότζα μου σας ταιριάζει απόλυτα ο Χατζατζάρης, αλλά μην το κάνουμε τώρα και θέμα.... Γούστο σας.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 29/11/2013 18:22:04

            Καλός είναι ο Χατζατζάρης αλλά λατρεύω πιο πολύ να διαβάζω τα σχόλιά σας, ούτε στο θέατρο σκιών δε βλέπεις να παίζεται τόσο θαυμάσια ο Καραγκιόζης όσο στα σχόλιά σας...

  20. Melanthios avatar
    Melanthios 28/11/2013 15:58:24


    Όποιος δεν κρίνει τα πάντα με οικονομίστικα κριτήρια, αλλά σφαιρικά, θα δει επίσης τα ξένα συμφέροντα που κρύβονται πίσω από το "φτηνότερο φάρμακο". Θα δει την ισραηλινή Teva, ειδικευμένη στην παραγωγή πάμφθηνου φαρμάκου στον τρίτο κόσμο που ήδη έχει αρχίσει να κερδίζει μειοδοτικούς διαγωνισμούς στα Νοσοκομεία μας. Η οποία έχει απασχολήσει κατ επανάληψη με τα αμφίβολης ποιότητας φάρμακα της, σοβαρούς φορείς ελέγχου όπως τον Αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων (FDA) . Μια ματιά στο διαδίκτυο θα το πιστοποιήσει.
    Θα δει ότι η μεθόδευση αυτή είχε ξεκινήσει επί Λοβέρδου, όπως και η φημολογία για το ποιον ωφελεί η εισαγωγή της λογικής της «δραστικής ουσίας». Συμπτωματικά την ίδια εταιρεία. Φοβερή η σύμπτωση για να είναι τυχαία.
    Και θα δει τέλος τις δυσμενείς επιπτώσεις στην ελληνική φαρμακοβιομηχανία, έναν από τους ελάχιστους υγιείς παραγωγικούς κλάδους που έχουν απομείνει στη λεηλατημένη χώρα μας η οποία θα κλείσει, αφού είναι αδύνατον να ανταγωνιστεί σε μεροκάματα και χαμηλές προδιαγραφές παραγωγής το Μπαγκλαντές. Που σημαίνει περαιτέρω ύφεση, ενώ υποτίθεται ότι επιζητούμε μανιωδώς την ανάπτυξη. Όπως επίσης απώλεια τεχνογνωσίας και εγκαταστάσεων που έκαναν χρόνια να δημιουργηθούν και εσόδων από εξαγωγές και φορολόγηση. Και το τραγικότερο κάποιες επιπλέον χιλιάδες θέσεις εργασίας λιγότερες με αντίστοιχες οικογένειες στην ανεργία και την απόγνωση. Και το τραγικότατο, τι είδους φάρμακα θα χορηγούνται στους ασθενείς, αν μέρος έστω των αναφερομένων στην αξιοπιστία της Teva ισχύει.
    Μόνο συριζαίος δεν είμαι, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρούσα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε απόλυτο δίκιο. Λυπάμαι που κιότεψε και με τα «ναι μεν αλλά» δεν πολέμησε μέχρι τέλους το έγκλημα του βιβλιοπώλη. Αυτά συμβαίνουν όταν έχει κανείς αριστερές αναστολές, μπας και κατηγορηθεί ως όργανο των βιομηχάνων και εξυπηρετητής εθνικών συμφερόντων, οπότε πατάει τις πεπονόφλουδες του κάθε βιβλιοπώλη με δυνατή τσιρίδα. Όπως λυπάμαι για την αποχώρηση ΧΑ και ΑΝΕΛ, δεν ξέρω για ποιους λόγους. Θα περίμενα απ αυτούς σθεναρότερη αντίσταση.
    Λυπάμαι όμως και για το Φαήλο, που θεωρούσα ως ένα από τους ελάχιστους με εθνική και κοινωνική συνείδηση στο ερείπιο της ΝΔ. Διαψεύστηκα οικτρά αφού τίποτα από όσα προανέφερα δεν τον απασχόλησαν, αλλά έμεινε στην προϊστορία του Αδώνιδος και δεν βλέπει ότι πρόκειται για αδίστακτο άτομο, με ακραίες νεοφιλελεύθερες αντιλήψεις στην υπηρεσία μάλιστα ξένων, από τα σπάνια που θα μπορούσαν να διεκπεραιώσουν τέτοια αντικοινωνικά μέτρα. Προφανώς ο συγχρωτισμός με τους στραβούς τον αλληθώρισε. Αυτά συμβαίνουν δυστυχώς σε χώρες υπό κατοχή και λεηλασία του πλούτου τους, όπου τηλεβιβλιοπώλες καθορίζουν τη στρατηγική της Υγείας και δικηγόροι τη θαυμάζουν.
    Υ.Γ. Καμιά σχέση δεν έχω με τη φαρμακοβιομηχανία. Και βιβλία του Αδώνιδος έχω αγοράσει περισσότερα ίσως από τον Κρανιδιώτη. Και δεν τους εύχομαι, αν και θα πρεπε βάσει της αρχής του «αντιπεπονθότος», όταν κάποτε χρειαστεί, να τους χορηγηθεί θεραπεία made in Bangladesh.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Melanthios 28/11/2013 21:58:32

      Αγαπητέ, να παράγουν φτηνά φάρμακα οι εγχώριοι. Δεν είναι αυτοκίνητα, μην μας τρελαίνεις τώρα ότι θα τους φάνε τους Έλληνες βιομήχανους τα φτηνά εργατικά του Μπαγκλαντές! Γιατί; Έχουν πολύ λαμαρινοδουλειά;
      Το πάρτυ στο φάρμακο και την Υγεία εν γένει ήταν γνωστό μην κάνουμε ότι ανακαλύψαμε την Αμερική.
      Και το παραμύθι για τα γενόσημα δεν έχει δράκο. Υποθέτω οι Αμερικανοί και ευρωπαϊκές χώρες είναι κορόϊδα όπου μεγάλο ποσοστό των φαρμάκων είναι γενόσημα.
      Εντάξει, ότι πουλάει βιβλία το ξέραμε κι ότι έχει τσιριχτή φωνή. Εγώ μιλάω για την ταμπακιέρα. Κάνει δουλειά. Θα κάνει και λάθη αλλά κάνει δουλειά.
      Μην ανησυχείς για τα ματάκια μου. Καλοζυγισμένα είναι, απλώς σε τέτοιο ξεβράκωμα του ΣΥΡΙΖΑ και χυδαία επίθεση στον Άδωνι δεν μπορούσα να μείνω απαθής. Και για ξαναδιάβασε το άρθρο μου. Θα δεις πόσο δίκαιο είναι, χωρίς να χαρίζω κάστανα.

  21. ηλίας παπαδόπουλος avatar
    ηλίας παπαδόπουλος 28/11/2013 16:09:37

    Σε 2 μήνες γνώρισε τα πάντα για την Ναυτιλία και έλυσε όλα τα προβλήματα, σε 3 μήνες έμαθε τα πάντα για την Υγεία και έλυσε όλα τα προβλήματα!! Κρίμα που έχουμε υποσχεθεί την αρχηγεία στον Βορίδη!!!

  22. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 28/11/2013 16:45:59

    Καλα κανει και τους τα χωνει.....ο Αδωνις. Κατι σοβιετακια τυπου Παπαδακη και λοιπων δημοσιογραφισκων κονομημενων απο το συστημα τους χρειαζεται ενα μαθηματακι, γιατι τοσα χρονια συντηρουσαν το συστημα των αριστερουληδων.....αραχτων με γεματη τσεπη. Μακαρι να ηταν αλλοι δεκα σαν τον Αδωνι να λενε τα πραγματα με το ονομα τους. Ο ΛΑΟΣ πρεπει να μαθει την αληθεια για το ποιος κυβερνουσε τοσα χρονια με την ανοχη των κομματων. Απο τη μεταπολιτευση και μετα τα κουμαντα.....τα κανουν παντου στο δημοσιο βιο οι δηθεν ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΛΗΔΕΣ με τα PRANDA πατουμενα.....και LOUIS VUITTON τσαντουλες με τα κλεμμενα......Μεγαλη ευθηνη της ΔΕΞΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ που ανεχτηκε και σιωπησε τοσα χρονια στη ΣΟΒΙΕΤΙΑ της χωρας.....ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.

  23. Magganas avatar
    Magganas 28/11/2013 16:55:06

    Πλημμύρισε πικρόχολα σχόλια κατά του Άδωνι το ιντερνετ.
    Κατάλαβαν οι γιατροί ότι ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΤΥ και ξεσπαθώνουν.
    Που να βρουν δουλειά με τα Βουλγαρορουμάνικά πτυχεία που έχουν οι περισσότεροι...;;;;
    Χαχαχαχα

  24. Magganas avatar
    Magganas 28/11/2013 16:57:14

    Μπράβο Σαρακατσάνε μου!
    Δεν βλέπεις πόσα σχόλια έχει το ποστ;;;
    Είναι πολλοί που "ξεβολεύονται" τώρα και κλωτσάνε.
    Νόμιζαν ότι θα παραμείνει η χώρα έρμαιο του ΠΑΜΕ και των συνδικάτων των ΔΕΚΟ της γενειάς του Πολυτεχνείου...
    Αμ δε!

  25. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 28/11/2013 18:01:13

    Στην πολιτικη αντιπαραθεση χρειαζονται και οι θεωρητικοι, και οι ¨ομαδες κρουσης". Δεν μπορεις εσυ να πηγαινεις παντα με το ευαγγελιο και οι αλλοι να πετουν πετρες. Ειναι δε καλοδεχουμενο οτι ο Αδωνις ειναι και παραγωγικος/αποτελεσματικος στην δουλεια του (στην πραγματικοτητα, αυτο ερχεται πρωτο). Εχει πολυ δρομο να διασησει η δεξια για να φτασει την αριστερα σε μαχητικοτητα, τραμπουκισμο και παρλα.

  26. Μαύρο Χαβιάρι avatar
    Μαύρο Χαβιάρι 28/11/2013 18:51:03

    http://www.youtube.com/watch?v=JiucqR1G6Mk

  27. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 28/11/2013 18:52:22

    Σόρρυ φίλε αλλά σε όλο τον κόσμο με δημοσιονομικούς όρους αντιμετωπίζεται η Υγεία από τα αρμόδια υπουργεία με στόχο τη βελτιστοποίηση. Μόνο στην Ελλάδα αυτο δαιμονοποιείται. Άλλωστε στο είχα γράψει και στο παρελθόν αν θυμάσαι για το "νεοφιλελεύθερο" μοντέλο υπηρεσιών Υγείας στις σκανδιαναβικές χώρες και την αποδοτικότητά του. Τέλος σχετικά με τα φάρμακα όταν σε όλη την Ευρώπη οι δαπάνες μειώνονταν τα προηγούμενα χρόνια (δεκαετία 2000) με τα γενόσημα στην Ελλάδα η φαρμακευτική δαπάνη έφτασε από 800 εκ. ευρώ σε 5,5 δις μέσα σε 5 χρόνια και αυτό δεν επιδέχεται ιδεολογικής κριτικής γιατί ήταν μια οδυνηρή πραγματικότητα.

  28. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 28/11/2013 19:12:43

    Στην Ελλάδα του σήμερα έχω πολλές αμφιβολίες για πολλά πράγματα. Η Ιστορία θα δείξει!!! Κρίνεται σκόπιμο να αναφερθεί ότι, από την Ιστορία κανείς δεν ξεφεύγει και ο κ. Υπουργός, ο επί της υγείας, βρίσκεται ήδη στις τρύπες του κόσκινου (κρησάρα), από το ΝΑΙ του 1ου μνημονίου και τις επιθέσεις του στον κ. Πρωθυπουργό, πριν μεταπηδήσει στη ΝΔ.
    Ελπίζω το νομοσχέδιο για τις τιμές των φαρμάκων να αντιμετωπίζει όλες τις φαρμακοβιομηχανίες με τα ίδια κριτήρια!!!
    Χθες 27/11/2013 παρακολούθησα τον κ. Υπουργό στην εκπομπή του κ. Παπαδάκη να λέει διάφορα για την Κύπρο και τους Κυπρίους, για τις συντάξεις το πόσο ικανοποιημένος θα ήταν ο ίδιος με σύνταξη 360 ΕΥΡΩ κλπ. Αλήθεια θα ήταν ο ίδιος ικανοποιημένος με βουλευτική αποζημίωση των 2.000 ΕΥΡΩ? Χρεωκοπημένη χώρα δεν ήμαστε? Πως το φαντάζεται αυτός, με τα ……..δεν ξέρω πόσα ΕΥΡΩ στη τσέπη και οι υπόλοιποι με τα ψιχία?
    Αλήθεια οι Έλληνες είναι φοροφυγάδες? Αυτός? Τι λέει για τη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας? Ξέρετε το σοβιετικό αυτό μοντέλο το οποίο μας επιβλήθηκε για να μην μας πάρουν τα σπίτια “οι κομμουνισταί” βλέπετε!!!! Το ξέρει ο κ. Υπουργός ότι κάποιοι, κάπου, κάποτε έδωσαν τη ζωή τους για τις αξίες της ανθρώπινης ζωής, αξιοπρέπειας, ιδιοκτησίας, που πρέπει να εξασφαλίζονται πρωτίστως από τις καθ’ ύλη αρμόδιες κυβερνήσεις της Χώρας? Σήμερα εξασφαλίζονται? (Ερώτηση που χρήζει απάντησης).
    Το ξέρει ο Κ. Υπουργός (επί της Υγείας) ότι, αν μία χώρα είναι χρεωκοπημένη φεύγει από το νόμισμα μέσα στο οποίο χρεωκόπησε, γυρνάει στο δικό της νόμισμα, εξασφαλίζει τις συμμαχίες της, αλλάζει το οικονομικό της μοντέλο και δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες και προυποθέσεις για να ανακάμψει η Χώρα???
    ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ (Ρηθέν υπό του προφήτου)

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/11/2013 22:17:39

    Ο Αδωνις ειναι πολιτικος της παλιας δεξιας πριν το 1967,οταν η δεξια ηταν δεξια.
    Ο καιρος του εφθασε με το μνημονιο.

  30. dioklis avatar
    dioklis 28/11/2013 23:47:50

    Ήδη στην αγορά κυκλοφορούν αρκετά φάρμακα που είναι μούφα, στις υπόλοιπες βαλκανικές είναι όλα μούφα ,καλού κακού φτιάξτε κάβα, όσο προλαβαίνετε ακόμα .Για του λόγου το αληθές ρωτήστε τους Αλβανούς (όλο και κάποιον θα έχετε κοντά σας ) που αγοράζουν εδώ τα φαρμακά τους και τα πηγαίνουν οι ίδιοι συνοδεία. Όσο για τους δικούς μας βιομηχάνους ας προσέχανε να μην σφάζανε την αγελάδα! Έχουμε ακόμα κατήφορο ……

  31. rally monkey avatar
    rally monkey 29/11/2013 00:42:55

    Η ερωτηση είναι .. αν μπορείς να προστατεύσεις την Ελληνική φαρμακοβιομηχανία (και τις θέσεις εργασίας ) και ταυτοχρονα να κατεβάσεις τις τιμές των φαρμάκων..
    Τα υπολοιπα ειναι σαπουνόπερα και ο Αδωνις σαν τηλεπερσόνα που ειναι πρεπει να το διασκεδάζει αφανταστα..
    Και για τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, ΟΚ επι της αρχής- αλλά όχι να εξαντλουμαστε σ' αυτούς
    την αξιοπιστία την αποκτας οταν δεν κυνηγας μονο τα μικρα ψάρια..
    και τους μεγαλοκαρχαριες στον χωρο της υγειας κανουμε ο'τι δεν τους είδαμε
    ..τα λέει αλλος σχολιαστής εδώ για τους πανεπιστημιακούς που εχουν τα νοσοκομεία τσιφλίκι ..
    h**p://www.antinews.gr/2013/11/28/236289/#comment-1249730
    αυτες τις κλικες δεν τολμά να τις αγγιξει κανείς..
    δεν μπορεις να μιλάς μετά για ηθικό πλεονέκτημα.

  32. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 29/11/2013 01:32:06

    Σεβομαι τους ιατρους αλλα πρεπι να παραδεχτουμε οτι και αυτοι , μικροι , μεσαιοι και μεγαλοι εκανα απιστευτο παρτυ.
    Εχω γνωρισει ιατρους με παρανομα ιατρεια και υψηλες αμοιβες χωρις φυσικα αποδειξεις
    Εχω γνωρισει ιατρους να ταξιδευουν Α θεση ανα τον κοσμο για να λαβουν μερος σε συνεδρια/διακοπες πληρωμενα απο πολυεθνικες φαρμακευτικες
    Εχω γνωρισει ιατρους να αλλαζουν συνταγες σε ακριβοτερα φαρμακα γιατι και η προμηθεια ηταν πιο μεγαλη.
    Εχω γνωρισει ιατρους να κοροιδευουν τα εισοδηματα των Γερμανων συναδελφων τους
    Γνωριζουμε υπηρεσιες προμηθειων Νοσοκομειων να τα παιρνουν απο γαζες , φαρμακα, εξοπλισμο ακομα και απο catering
    Γνωριζουμε οτι νοσοκομεια και κλινικες εγιναν πολλες φορες για να τακτοποιηθουν καποιοι ημετεροι.
    Γνωριζουμε οτι παντα η εξυπηρετηση στα νοσοκομεια ηταν ανυπαρκτη. Γιαυτο και το επαγγελμα της αποκ. νοσοκομας Ελληνιδας η αλλοδαπης ηταν καλοπληρωμενο .
    Ο ΦΑΗΛΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ σε οτι γραφει.
    Βλεπω παραπανω κοσμος να πυροβολει τον Γεωργιαδη που αν μη τι αλλο δουλευει οπως και ο Πρωθυπουργος απιστευτες ωρες και προσπαθει να αλλαξει το μπαχαλο.
    Βλεπω καποιους να κατηγορουν τον Γεωργιαδη γιατι αλλαξε κομμα. Μηπως ο Αλεξης δεν ηταν κνιτης? Μηπως ο Λαφαζανης δεν ηταν και αυτος κνιτης? Μηπως ο Μητροπουλος δεν ηταν ΠΑΣΟΚ?
    Τελικα πολλοι δεν εχουν καταλαβει οτι ζουμε ακομα με δανεικα. Με δανεικα που εγιναν βιλλες, αυτοκινητα, διαμερισματα στα ακριβα προαστεια . Δεν καταλαβαινουμε οτι το παρτυ τελειωσε και η χωρα χρειαζεται συμμαζεμα?

  33. thor avatar
    thor 29/11/2013 10:42:19

    .....μεχρι κ το μουστακι θα σε βαλει να ξυρισεις.......

  34. αγελαστος πετρα avatar
    αγελαστος πετρα 30/11/2013 02:55:05

    ποιος το ειπε; ο φαηλος...α ενταξει μην δινεται σημασια..

  35. Κώστας Ν. avatar
    Κώστας Ν. 04/12/2013 15:19:55

    Είναι άδικο να επιτίθεστε με τέτοια ένταση στον Γεωργιάδη. Είναι πολύ καλύτερος από πολλούς άλλους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.