#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/01/2010 22:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπό κοινοτική … «κατοχή»

 



Υπό κοινοτική «κατοχή» βρίσκεται και επισήμως πλέον η Ελλάδα αφού τις επόμενες ημέρες θα έλθει στη χώρα μας Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης,  ο οποίος θα εγκατασταθεί μόνιμα και θα ελέγχει την ελληνική οικονομία. Για πρώτη φορά στα ευρωπαϊκά χρονιά χώρα – μέλος θα έχει... υπουργό Οικονομικών διορισμένο από τις Βρυξέλλες. Ο Επίτροπος θα λύνει και θα δένει στην Αθήνα, η κυβέρνηση θα είναι υποχρεωμένη να του παρέχει όλα τα στοιχεία που διαθέτει, ενώ θα λαμβάνει και εντολές για το τι πρέπει να κάνει.

Πρόκειται για μια επονείδιστη συμφωνία της ελληνικής κυβέρνησης στο πλαίσιο της γενικότερης συμφωνίας για διάσωση της οικονομίας με πολύ σκληρά ανταλλάγματα.

Τα υπόλοιπα μέτρα που επιβλήθηκαν στον Γ. Παπανδρέου κατά τη διάρκειά των επαφών του στο Νταβός θα είναι φορολογικού χαρακτήρα και καθαρά εισπρακτικού. Από την θέσπιση ανώτατου φορολογικού συντελεστή 40% αλλά από τα 50.000 ευρώ και πάνω αντί 85.000 που ήταν μέχρι σήμερα, μέχρι και προτάσεις για μόνιμο φόρο στα αυθαίρετα, απολύσεις στο δημόσιο τομέα, γενικό πάγωμα σε μισθούς πάνω από 2.000 ευρώ.

Γίναμε περίγελως της Ευρώπης ...

 Τα υπόλοιπα εδώ: Γερμανία – Γαλλία ετοιμάζονται να μας σώσουν

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 31/01/2010 22:23:55

    Απο τα λαμογια που χουμε , καλιτερα ο επιτροπος!

    • Anonimi avatar
      Anonimi @ man8os 31/01/2010 23:08:06

      Συμφωνώ. Αφού είναι τόσο δύσκολο να ρυθμίσουμε με κοινό νου και λογική τα οικονομικά μας, ας έλθει ο επίτροπος να βάλει τάξη. Αν και θα κοιτάξουν να του κάνουν τη ζωή δύσκολη και το έργο δυσκολότερο. Ξέρουμε από ανταρτοπόλεμο εδώ, από συμβιβασμούς και από συλλογική ευθύνη δεν ξέρουμε.

  2. ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ avatar
    ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ 31/01/2010 22:24:55

    ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ ΜΕ ΕΚΤΥΠΩΣΗ H ΜΕ EMAIL ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ,ΓΝΩΣΤΟΥΣ ,ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ !

    Δεν πρέπει πλέον να υπάρχει καμία αμφιβολία πατριώτες συνέλληνες!!!!!!

    Στην Ελλάδα μας, δεν έχουμε μετανάστες. Αποβιβάζεται καθημερινά και επί σειρά ετών ένας επιλεγμένος στρατός κατοχής αφρικανοασιατικής μουσουλμανικής κουλτούρας.

    Έχουμε έναν ύπουλο εποικισμό της χώρας που χρησιμοποιείται σαν “γεωπολιτικό όπλο’’ κατ ΄εντολή ξένων δυνάμεων , που θέλουν το Έθνος των Ελλήνων να αποδομιθεί χωρίς να ανοίξει ρουθούνι, γιατί έτσι εξυπηρετούνται τα σχέδιά τους για την ευρύτερη περιοχή.

    Αυτό μπορεί στην αρχή από κάποιους συνέλληνες , να ακουστεί και σαν υπερβολικό (και πώς να μην ακουστεί έτσι, όταν όλα τα μεγάλα Μ.Μ.Ε είναι μέσα στο παιχνίδι της απόκρυψης και παραπληροφόρησης τους ;;)

    Αυτή πρέπει να είναι η Εθνική μας υποχρέωση, ενημερώνοντας πρώτα κάθε Πατριώτη μας διότι πολλοί από αυτούς με τα προβλήματα της καθημερινότητας, της ανεργίας κ.λ.π δεν έχουν αντιληφθεί που μας πάνε. Ας μιλήσουμε για το πρόβλημα της πατρίδας μας με την οικογένεια μας, σε συγγενείς, στο χώρο εργασίας μας, στους φίλους μας και όπου αλλού μπορούμε.

    Πατριώτες συνέλληνες αμφισβητείται η Λαϊκή Κυριαρχία μας , τα Πολιτικά μας δικαιώματα, η παιδεία μας ,και η θρησκεία μας και ο πολιτισμός μας.

    Φτάνει πια η αδιαφορία, φτάνει πια το αναμάσημα όρων και εννοιών που σε αφθονία μας πλασάρει το τραστ των παγκοσμιοποιημένων και μπουκωμένων Μ.Μ.Ε.

    Τα πράγματα είναι απλά. Κοιτάξτε γύρω σας και κατανοήστε το αυτονόητο...

    Γιατί όλοι οι λαθρομετανάστες (που παράνομα νομιμοποιούσαν οι κυβερνήσεις από το 1998 και διακαώς σήμερα επιθυμούν να τους δώσουν την Ελληνική Ιθαγένεια) αντί να είναι γυναίκες, γέροι και παιδιά... είναι νέοι; Σε ηλικία που λογικά θα έπρεπε να μείνουν στην Πατρίδα τους να πολεμήσουν ή να κτίσουν το μέλλον τους;

    Στην Ελλάδα δεν έχουμε μετανάστες.. Έχουμε επιλεγμένο στρατό κατοχής, και οι προδοτικές κυβερνήσεις ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ κατ εντολή άλλων.

    Πάρτε το χαμπάρι...

    Ελάτε ΟΛΟΙ να ενώσουμε τις φωνές μας και τις ανησυχίες μας για το μέλλον αυτής της Πατρίδας έξω από κόμματα και χρώματα. ΔΕΝ υπάρχουν πλέον κόμματα όπως τα ξέραμε στο παρελθόν. Σήμερα έχουμε Νεοταξήτες , Εθνομηδενιστές , Ανθέλληνες που κατ΄ εντολή των έξω πατρόνων τους και των εδώ τοποτηρητών , θέλουν τον αφελληνισμό της Πατρίδας και ευρίσκονται σε όλα, μα όλα τα κόμματα και έχουμε και αυτούς που αγαπούν την πατρίδα τους ,ανησυχούν και μερικοί αντιδρούν για αυτό που έρχεται και υπάρχουν και αυτοί επίσης σε όλα τα κόμματα.

    ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ;;;;;

    «Τούτην την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί», ζώντες και τεθνεώτες. Η ιστορία, εξ ορισμού είναι μια συμφωνία μεταξύ των νεκρών, των ζωντανών και των αγέννητων. Κι αφού είναι τριμερής συμφωνία, δεν μπορεί ν’ αλλάξει, αν απουσιάζουν στις διαπραγματεύσεις τα δύο μέρη: οι νεκροί, και οι αγέννητοι.
    (Μακρυγιάννης);

    Aξίζει να ξεσηκωθεί η νεολαία μας, τα παιδιά μας και να κατέβουν στους δρόμους χωρίς κουκούλες και με κριτήρια το μέλλον του τόπου και το δικό τους.
    Και εμείς oι μεγαλύτεροι από κοντά .Να δουν ένα τίμιο αγώνα για την Πατρίδα χωρίς να μας προσπερνάν σύριζα από την μούρη μας με το σορό ,αυτοί που κάθε ημέρα προδίδουν τον λαό και την Πατρίδα τους.

    Χρειάζεται ένας νέος ανένδοτος με σύνθημα το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος των Ελλήνων, φωνάζοντας ρυθμικά “εκατό και είκοσι” (120) έξω από την Βουλή των Ελλήνων, αλλά αυτή τη φορά όχι με ένα Γεώργιο Παπανδρέου δίπλα μας όπως τότε, αλλά με ένα Γιώργο-Τζέφρυ Παπανδρέου το καλούμενο και μικρό απέναντι από τον Ελληνικό Λαό για τις προδοσίες που έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει σε αυτό τον τόπο. Αυτός και οι όμοιοί του , πρώην και νυν.

    Οι ζώντες λογοδοτούμε συνεχώς προς τους νεκρούς – «όλοι μαζί, πεθαμένοι και ζωντανοί, είμαστε αλληλέγγυοι και συνυπεύθυνοι» (Σεφέρης).

    ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ !!! ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ !!!!!

    Έκαναν το Σύνταγμα των Ελλήνων ένα κουρελόχαρτο.

    Το κράτος (κυβέρνηση) είναι εναντίον του Έθνους των Ελλήνων.

    ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΣΥΓΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΗ !!!!!

    Είναι Συνταγματική επιταγή ΟΛΟΙ να αντιδράσουμε ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ενάντια στην

    ΚΑΤΑΛΥΣΗ του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ και να σταματήσουμε το κακό που μας έρχεται.

    ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ

    Ο ΛΑΘΡΑΙΟΣ

  3. neos agrotis avatar
    neos agrotis 31/01/2010 22:25:45

    θα ειμαστε τουλάχιστον φανερά και θα ξέρουμε υπο ποιου την κατοχή θα είμαστε. Γιατι τόσα χρόνια με τους πουλημένους πολιτικούς που οδήγησαν εδω την κατάσταση, πιστεύαμε οτι ειμαστε ....ανεξάρτητη και κυρίαρχη χώρα.

  4. man8os avatar
    man8os 31/01/2010 22:25:54

    Θα βαλει φρενο και στους ΠΑΣΟΚΟΥΣ! Τερμα η μασα! Τα κεφαλια μεσα! Επισης τερμα τα δανεικα! Αντε, να αρχισουμε να φτιαχνουμε εξοφλιτικους προυπολογισμους.

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 31/01/2010 22:29:58

    Ο Γιώργος είναι σαστισμένος και αδύναμος να πάρει τα μέτρα που πρέπει. Με συνεντεύξεις και μεγάλα λόγια περί πράσινης ανάπτυξης και Δανίας του Νότου δεν λύνονται τα προβλήματα. Μου θυμίζει κάτι θεωρητικούς που τα λένε πολύ ωραία στα σεμινάρια και τα βιβλία αλλά όταν τους βάζεις να τα εφαρμόσουν χάνουν την μπάλα. Οπως λέει και ο λαός ο Μανωλιός στα λόγια χτίζει ανώγεια και κατώγια. Ας ςλπίσουμε να έρθει ο επίτροπος και να ληφθούν τα σωστά μέτρα γιατί όπως πάμε η υποτυπώδης ιδιωτική οικονομία που υπάρχει θα στραγγαλισθεί από την ύφεση και τα επιτόκια των τραπεζών. Δεν θα έρθει και το τέλος του κόσμου αν απολυθούν μερικοί δημόσιοι υπάλληλοι και μειωθούν οι υπερβολικές αποδοχές τους.

  6. Johny avatar
    Johny 31/01/2010 22:33:46

    Πρέπει να ανησυχούμε; Δηλαδή τόσα χρόνια που οι... 100% δικοί μας Ελληναράδες ΥΠΟΙΟ κάνανε ο,τι τους κάπνιζε ήμασταν καλύτερα; Μωρέ να ρθουνε και να εγκατασταθούν επίτροποι οικονομικών, παιδείας και δημόσιας τάξης. Μπας και βγούμε απ το τούνελ κάποτε. Και μετά βλέπουμε τα περί εθνικής (ντεμεκ) αυτοδιάθεσης και δε συμμαζέυεται.

  7. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 31/01/2010 22:39:01

    αν είναι να αλλάξει η νοοτροπία των διεφθαρμένων νεοελλήνων καλώς να ορίσει, εδώ που φθάσαμε. Εμένα που δεν έχω ούτε να κρύψω, ούτε να ωφεληθώ σε τίποτα ποσώς με προσβάλλει. Οικονομική ένωση δεν θέλαμε; Τα δύο μεγάλα κόμματα είναι υπέρ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σέβομαι την βούληση της πλειοψηφίας.
    Σκέφτομαι πως εάν τα καταφέρει (να αλλάξει η νοοτροπία των διεφθαρμένων νεοελλήνων ίσως ο Γιώργος Παπανδρέου τελικώς ισιώσει τις στρεβλώσεις του λαϊκισμού που εγκατέστησε ο πατέρας του -ευελπισθώ δηλαδή...)

  8. thespieys avatar
    thespieys 31/01/2010 22:41:17

    Ιδού τα αποτελέσματα της "γενιάς του Πολυτεχνείου"...

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ thespieys 01/02/2010 12:35:41

      ακριβώς !!

  9. akermos avatar
    akermos 31/01/2010 22:43:28

    .
    .
    = "Εις τράπεζαν[στο τραπέζι] χείρες κολοβαί ουκ εισίν"
    .
    =Σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρία:
    -260 εργαζόμενο [σε σύνολο περίπου 500] έχουν πληρωθεί διπλά την κανονική τους άδεια[16,5 μισθοί το χρόνο] .
    -Τρεις απαλλαγμένοι συνδικαλιστές, έχουν επίσης κάνει το ίδιο.
    -….και αυτός[απαλλαγμένος συνδικαλιστής], με αγωγή που κατέθεσε κατά της εταιρείας διεκδικεί να πληρωθεί την άδεια και σε πρώτο βαθμό έχει δικαιωθεί....
    ….και μετά σου λένε η ανεργία καλπάζει.
    .
    = ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο κ. ΛΟΒΕΡΔΟΣ.

  10. ελλην avatar
    ελλην 31/01/2010 23:00:14

    Πέστα ΛΑΘΡΑΙΕ!!! Επιτέλους! Αν δεν ξυπνήσουμε άμεσα-χθές κιόλας, πάνε και οι νεκροί κι οι ζωντανοί κι οι αγέννητοι...όλοι το έχουμε καταλάβει, το θέμα είναι η δράση! Ως πότε θα είμαστε θεατές σε αυτη τη "με το γάντι" λεηλάτηση? Αναρωτιέμαι καιρό τώρα..μα κανείς δεν θα αντιδράσει ενεργά?.. και όχι με λόγια, χορτάσαμε λόγια 40 χρόνια τώρα.
    Δεν μπορώ να δεχτώ με τίποτα σαν Ελληνας πολίτης, αυτό το χάλι που παίζεται... και ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μου? Κάποιος εχθρός κατακτητής που έκανε ντου?? Οοχι...Απο μέσα μας τη φοράνε τόσα χρόνια...και μεςι ακόμα τσακωνόμαστε ποιος έκλεψε τα λιγότερα, τα περισσότερα, ποιος χώρισε και ποιος τα έσπασε στα βλαχομπουζουκερί...
    ..ΠΕΣΤΑ ΛΑΘΡΑΙΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...

  11. popolaros avatar
    popolaros 31/01/2010 23:01:31

    Απίστευτο.
    Για αυτό μας έχουν πάρει στο ψιλό οι ξένοι.
    Εν μέσο κρίσης και κατά την παραμονή του στο νταβός, 'συνελήφθει' ο ΓΑΠ σε cinema με 3D γυαλιά να βλέπει clips από το avatar, επί δίωρο (telegraph).

    Βρε φανταστικέ πρωθυπουργέ της Ελλάδας, πήγες να δεις το avatar στο Davos, την ώρα που σε ψάχνουν όλα τα διεθνή μέσα.
    Νόμιζες ότι δεν θα αναγνώριζαν τον μοναδικό πρωθυπουργό μέσα στο cinema. Έγινες φίρμα πλέον.
    Εδώ ο κόσμος καίγεται και ο yorgo, βρίσκεται στον φανταστικό κόσμο της pandora.

    http://blogs.telegraph.co.uk/finance/edmundconway/100003420/how-the-greek-leader-forgot-about-his-debt-crisis/

    • Orestios avatar
      Orestios @ popolaros 31/01/2010 23:20:07

      Κάνει "επιθετική πολιτική".
      Τον γνωρίζουν από την πορεία δυσφήμισης της Ελλάδας, που έκανε πριν τις εκλογές, πολύ καλά. Ξέρουν πόσο ικανός στην σπίλωση. Ξέρουν πόσο μικροπρεπής είναι. Και ξέρουν πόσο προδοτική ήταν η στάση του μέχρι τώρα για την Ελλάδα. Περιμένατε σε έναν προδότη να συμπεριφερθούν με κοσμιότητα, όπως κάνου οι εγχώριες ξεφτίλες? Για αυτούς μια φορά προδότης, πάντα προδότης.

    • popolaros avatar
      popolaros @ popolaros 31/01/2010 23:32:35

      Τι να πω ρε φίλε, ό άνθρωπος είναι 'ειδικού χειρισμού'.
      Δεν δουλεύει ο επεξεργαστής...Fatal Error...και έληξε και η εγγύηση για να τον γυρίσουμε πίσω.
      Πάνω που πας να πεις μια καλή κουβέντα, κάνει κάτι τέτοια και βλέπεις ότι δεν υπάρχει σωτηρία.
      3 birds are singing.

    • Orestios avatar
      Orestios @ popolaros 31/01/2010 23:44:22

      Μετά φωνάζουν εδώ οι ανεκδιήγητοι πως δεν είναι δυνατόν να συμπεριφέρεται έτσι ο δημοσιογράφος, που στο κάτω κάτω της γραφής έκανε τη δουλειά του. Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με, ιστορικά ίσως, τον πιο ανίκανο άνθρωπο που ηγήθηκε της χώρας μας. Βλέποντας αυτά τα ξεφτιλίκια οι δημοσιογράφοι τί περιμένετε να κάνουν? Να γράφουν δεκάρικους για το πόσο καλό είναι το GAP ή για τα "οράματά" του? Ας μην γελιόμαστε και ας δούμε την πραγματικότητα έτσι όπως μεταφέρεται. Ωμά πια και γυμνή.

    • 308qv avatar
      308qv @ popolaros 01/02/2010 00:43:12

      Καλο ! δεν πειρεάζει ας ξεκουραστει αν και δεν ειμαι σιγουρος οτι δινουμε την καλυτερη εικόνα έξω...

  12. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 31/01/2010 23:07:56

    Πεθαίνει ένας Έλληνας πολίτης και πηγαίνει στην κόλαση.
    Ο διάβολος τον ρωτάει που θέλει να τοποθετηθεί,σε ελληνική ή κάποια άλλη πτέρυγα.
    Ο Έλληνας διψασμένος για οργάνωση μετά τη ζωή που πέρασε στη χώρα του επιλέγει την γερμανική πτέρυγα.
    Τον πηγαίνει ο διάβολος και βλέπει το γνωστό σκηνικό με καζάνια να βράζουν,βούρδουλες ,βασανιστήρια κτλ.Τελικά αναθεωρεί και αποφασίζει να πάει στην ελληνική πτέρυγα.
    Τοποθετείται λοιπόν και μπαίνοντας βλέπει τα καζάνια σβηστά,τους βούρδουλες κάτω και τον υπόλοιπους αραχτούς.Ρωτά τί γίνεται και του απαντούν:Εδώ είναι Ελλάδα.Πότε τα καμίνια δεν ανάβουν,πότε απέργουν αυτοί με τους βούρδουλες,πότε οι βασανιστές έχουν σύσκεψη.
    Αν λοιπόν νομίζουν πως θα ιδρώσει το αυτί κανενός που θα έρθουν από την ΕΕ είναι γελασμένοι.
    Περισσότερες πιθανότητες έχουμε να τους διαφθείρουμε κι αυτούς παρά να αλλάξουμε.Εδώ καταφέραμε οι Αλβανοί που ήταν πετσί και κόκκαλο όταν ήρθαν το 90' τώρα να έχουν κι αυτοί χοληστερίνη και θα μας σταματήσουν οι Γάλλοι και Γερμανοί;

  13. Orestios avatar
    Orestios 31/01/2010 23:10:50

    Η κυβέρνηση του GAP μπορεί να παραιτηθεί γιατί δεν μπορεί να εκπληρώσει τίποτε από όσα υποσχέθηκε και για τα οποία έλαβε νωπή λαϊκή εντολή. Η αποτυχία της να ανταποκριθεί κατ' ελάχιστον στις υποχρεώσεις που ανέλαβε την καθιστά επικίνδυνη για το έθνος.

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ Orestios 31/01/2010 23:14:23

      Ναι γιατί οι προηγούμενοι εκαναν οτι υποσχέθηκαν και ανταποκρίθηκαν στις υποχρεώσεις τους. Πλάκα εχεις Ορέστιε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 31/01/2010 23:23:42

      4 μήνες ανικανότητας και κοίτα που μας έφτασε ο εκλεκτός σου. Ρίμαζει τον τόπο με την αδιανόητη εχθρότητα του απέναντι στους Έλληνες. Ανέφερε έστω μια πράξη του προπς το συμφέρον τον Ελλήνων. Αν βρεις καμία.

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ Orestios 31/01/2010 23:26:02

      Εγω τους ονομάζω ολους πουλημένους στο σχολιο μου πιο πάνω. Εσυ επιμένεις να εχεις παρωπίδες.....

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 31/01/2010 23:31:09

      Για να καλύψεις την ανικανότητα του GAP ακολουθείς την πάγια τακτική της πλήρους ισοπέδοσης και της γενίκευσης, κάτι που συνηθίζεται από τους αποτυχημένους και τους οπαδούς τους. Όχι αγαπητέ μου. Εάν κάποιος έχει παρωπίδες αυτός είσαι εσύ, γιατί τόσο καιρό δεν μπορείς να αντιληφθείς το πασιφανές και το αυτονόητο. Την πλήρη ικανότητα κάποιου να ριμάξει την χώρα μας και που εσύ προσπαθείς να τον προστατεύσεις επικαλούμενος την γενίκευση.

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ Orestios 31/01/2010 23:33:44

      Εχεις μεγάλο πρόβλημα. Εισαι σε "κόμμα".

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 31/01/2010 23:37:58

      Ναι καλά, βρες κανένα χαϊβάνι να το παραμυθιάσεις με τις θεωρίες περί συλλογικής ευθύνης.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Orestios 01/02/2010 12:43:47

      Τι έγινε μεγάλε ζορίστικες?

      Σε δυσκολεύουν οι α-κομμάτιστοι που σου λένε ότι κι ο δικός σου ίδιος μλκς ήταν?

      Τελικά όλοι εσείς οι βλαμμένοι πράσινοι και μπλέ σφουγγοκωλάριοι θα καταλάβετε τη πραγματικότητα μόνο αν χρεοκωπήσουμε (που με τις μλκιες και των δυο , ΚΚ & ΓΑΠ , δεν αργεί η ώρα).

      Αν δεν χρεοκωπήσουμε δυστυχώς θα συνεχίσετε να ζείτε μέσα στην ποδοσφαιρική σας υποκουλτούρα.

  14. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 31/01/2010 23:13:34

    και για να έχουμε και μια αίσθηση της πραγματικότητας (σε ποιούς ανίκανους είμαστε μέχρι σήμερα υπό κατοχήν δηλαδή!):
    πάντως δεν είδα καμμιά ελληνική εφημερίδα να παρουσιάζει τις επιστολές Ερντογάν, Παπανδρέου -προφανώς θεωρούν πως είμαστε αντάξιοι της μαστούρας των διαζυγίων της χρονιάς και μόνον!-
    http://geopolitics-gr.blogspot.com/2010/01/blog-post_7033.html

    • 308qv avatar
      308qv @ B.K.Σ. 01/02/2010 00:45:23

      Προσωπικα δεν με χαλαει καθόλου να παρακολουθεί την οικονομια Ευρωπαιος τεχνοκράτης.

      Απο τον Αλογοσκουφη και τον μαθητευόμενο μάγο Παπακωνταντίνου για να μη πω για την απερίγραπτη Κατσέλη, χιλιες φορες καλυτερα...

  15. sirmar avatar
    sirmar 01/02/2010 01:04:02

    Όχι μονό στο υπουργείου οικονομικών επίτροπος αλλά και στο υγείας και παιδία μπας και δούναι άσπρη μέρα αύριο τα παιδιά μας. Γιατί μόνο τα δικά τους βλέπουν 16 μισθούς τι βουλή και είναι όλο το σκυλ. Συγγενής τον βουλευταραδων μέχρι και ΚΚΕ
    Έτσι θέλουν τα λαμογια που μας κυβερνάμε. Ποιος ξέρει μπορεί να δούμε και κανένα λαμογιο στη στενή.
    Ήθελα να μάθω ο Κου Μπε Μπε ΚΚ γιατί διπλασία τους μισθούς των δικαστικών για να αράζουν πιο πολύ

  16. man8os avatar
    man8os 01/02/2010 04:22:46

    Ο στοχος της προηγουμενης γενιας ηταν να φερει την οικονομικη αναπτυξη στην Ελλαδα, και τα καταφερε. Ο στοχος της καινουριας γενιας, η οποια δεν εχει ακομα αναλαβει, πρεπει να ειναι να προσδεσει την Ελλαδα σταθερα στην ΕΕ και να παιξει ενεργο ρολο προς την κατευθηνση της Ευρωπαικης ολοκληρωσης. Ο καθε επιτροπος που ερχετε ,εφοσον υπηρετει πιστα τον σκοπο της εξυγιανσης των οικονομικων της χωρας, ειναι για καλο. Και εμεις οφειλουμε να δειξουμε ομοψυχια ως εθνος, και να αγωνιστουμε να ξεχρωσουμε.
    Οταν θα ζουμε συμφωνα με τις δυνατοτητες μας, η γνωμη μας θα εχει περισσοτερο κυρος, γιατι δεν θα χρωσταμε σε κανεναν.
    Γιατι παρολα τα καλα που εφερε στην Ελλαδα η προηγουμενη γενια, δημιουργησε κι ενα προβλημα, αυτο του τεραστιου χρεους, που η Ελλαδα πρεπει να αντιμετοπισει, και θα αντιμετοπισει η επομενη γενια.
    Ταυτοχρονα, αποστολη της καινουριας γενιας, ειναι να ανταπεξελθει στους δυσκολους καιρους που ειναι μπροστα μας, και να αγωνιστει για την Ευρωπαικη ενοποιηση, με την οποια η Ελλαδα θα εχει λυσει το γεωστρατηγικο της προβλημα,μεσα στο εξης πλαισιο: Μεριμνουμε για την ομαλη λειτουργεια του Γαλλο-Γερμανικου αξονα ως εξισσοροπητες, εμεις μεσα, οι Τουρκοι εξω, οι Βρετανοι κατω. Και προσπαθουμε παντα, με τελικο σκοπο την χαλαρη ομοσπονδια.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ man8os 01/02/2010 08:28:34

      τελικά man8os δεν έχω καταλάβει... ασυνάρτητος είσαι ή γιουσουφάκι? Γιουσουφάκι...

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 01/02/2010 11:01:27

      Ο πολιτης της Καλιφορνιας ειναι γιουσουφακι?
      Ανοιξε λιγο την σκεψη σου, μην εχεις παροπιδες.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ man8os 01/02/2010 11:15:35

      κοίτα man8os: δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούν όλοι με όλα. Ούτε είναι υποχρεωμένος κανείς να έχει την "σωστή" άποψη. Διάβασε τι γράφεις. "Στόχος προηγούμενης γενιάς" "άξονες" "ενοποιήσεις" "χαλαρές ομοσπονδίες"... Αν ζούσαμε στην Κατοχη θα ήσουν ένα μικρός γλύφτης. Αν ζούσαμε στην χούντα, θα προσκυνούσες τον χωροφύλακα. Δεν έχουν έρθει ακόμα οι Γερμανοί παληκαράκι μου, μην κάνεις τεμενάδες, δεν πρόκειται να σου δώσει κάποιος κάτι... Ούτε τα γλυψίματα αμοίβονται, ούτε οι τεμενάδες, ούτε η ακατάσχετη μπουρδολογία, ούτε η ανορθογραφία.

      Ποιάς Καλιφόρνιας πολίτες ονειρεύτηκες? Ονειρεύεσαι τερμηνέητορς? Πολύ κινηματογράφο βλέπεις.

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 01/02/2010 11:25:31

      Μην συγχιζεσαι. Η ελιτ παντα κατευθηνει τα πραματα προς μια κατευθηνση. Αυτο ειναι γεγονος. Το ποια ειναι η κατευθηνση ειναι παντα το ερωτημα.
      Δεν προσκυνας κανενα Γερμανο η οποιον αλλο. Κοιτας το συμφερον σου. Και για μενα το Ελληνικο συμφερον διαφυλασεται με το να φτιαξουμε ενα υπερεθνικο ευρωπαικο κρατος. Μπορεις να διαφωνεις μαζι μου, η με την σκεψη μου. Αλλα να ξεκαθαρισω μονο αυτο.
      Πιστευω στην οτι η Ευρωπαικη Ενωση εχει πολλα πλεονεκτηματα, τα οποια πολλοι, ιδιαιτερα οι μεγαλυτεροι, αρνουνται να τα δουν, εξαιτειας των δικων τους βιοματων.
      Τωρα οσα ειπες για χουντα και κατοχη ειναι ακατασχετη μπουρδολογια.
      Οσο για το να σου δωσει καποιος κατι... Μονο κινητρο για σενα ειναι η αρπαχτη? Το προσωπικο συμφερον? Για αυτο φυσικα προτιμω τους Ευρωπαιους. Επειδη εκει δεν υπαρχει τετιο πραμα.
      Αλλα να δεις που καποια στιγμη, θα αλλαξει και εδω η νοοτροπια. Και σε αυτο δεν θα σε βοηθησουν οι γειτωνες, αλλα οι Ευρωπαιοι.

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 01/02/2010 11:58:56

      Και κατι αλλο Γιαγκουλα.
      Δεν εχει σημασια αν θα συμφωνησεις η θα διαφωνισεις μαζι μου. Σημασια εχει τι πιστευουν αυτοι που διαμορφωνουν την γνωμη των εντεταλμενων με αυτο το καθηκον. Οταν λοιπον λεω στοχος της προηγουμενης γενιας, δεν αναφερομαι απαραιτητα σε εσενα, αλλα στην κεντρικη πολιτικη επιλογη να αναιβει το βιοτικο επιπεδο των κατοικων της χωρας. Με τον στοχο της ενοποιηης ακομα και αν εσυ η οποιοι αλλοι αντιτιθενται, τα ΜΜΕ θα κανουν την δουλεια τους, και οι κεντρικες πολιτικες επιλογες θα περασουν.
      Μην θυμωνεις Γιανγκουλα και μην θιγεσαι, αλλα δεν θα ερωτηθεις για το αν θα προχωρησει η Ελλαδα στον σκληρο πυρηνα της Ευρωπης, η και αν ερωτηθεις, θα νομιζεις οτι ερωτηθηκες.
      Σημασια εχει να δοσει ο λαος την αναμενωμενη απαντηση.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ man8os 01/02/2010 12:10:35

      φασιστομουτράκι, και δη αγράμματο.

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 01/02/2010 12:18:48

      Φασιστες ειναι τοτε και οι πολιτικοι, οι καθηγητες πανεπιστημιων, οι οικονομολογοι που θα παρουν μετρα για εσενα χωρις εσενα.
      Αλλα με εκπλησεις.
      Με ποια νοητικη διαδρομη περασες απο το γιουφουσακι στο αγραματο φασιστακι?

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 01/02/2010 12:19:47

      Δυσλεξια... Γιουσουφακι.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ man8os 01/02/2010 12:21:36

      και τα δύο

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 01/02/2010 12:27:46

      χαχαχαχα!! Εχουν πλακα οι ετικετες σου. Ειναι αστοχες, αλλα δεν δισταζεις να χαρακτηρισεις, και μαλιστα χωρις να αιτιολογησεις!!
      Τερας δημοκρατικοτητας!!
      Και δεν απογοητευεσαι ποτε.

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ man8os 01/02/2010 12:40:43

      δεν θα σε βοηθησουν οι γειτωνες, αλλα οι Ευρωπαιοι

      το Ελληνικο συμφερον διαφυλασεται με το να φτιαξουμε ενα υπερεθνικο ευρωπαικο κρατος

      δεν θα ερωτηθεις

      Μεριμνουμε για την ομαλη λειτουργεια του Γαλλο-Γερμανικου αξονα ως εξισσοροπητες

      Το προσωπικο συμφερον? Για αυτο φυσικα προτιμω τους Ευρωπαιους. Επειδη εκει δεν υπαρχει τετιο πραμα

      Να ξεκινήσεις μια ιστοσέλίδα, και να βάλεις υποψηφιότητα για βραβείο λογοτεχνίας και πολιτική σκέψης. Θα σου γράφουν και σχόλια οι επισκέπτες. Δοκίμασε το, και άφησέ μου σύνδεσμο να σε διαβάζω.

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 01/02/2010 12:52:03

      Οταν βρω χρονο ευχαριστως. Ειμαι σιγουρος οτι θα σου αρεσει και σε σενα. Οσο για τα υπολοιπα ειμαι θαυμαστης της ρεαλπολιτικ. Διαβαζω αυτην την περιοδο εργα του Κισινγκερ.

  17. stelios avatar
    stelios 01/02/2010 10:11:45

    Κανεναν Νομαρχη στη Θεσσαλονικη δεν εχουν να μας στειλουν?

  18. ataktos avatar
    ataktos 01/02/2010 10:34:46

    Και η σημερινή ανακοίνωση πρόσληψης νέων οπλιτών προφανώς εντάσσατε στα πλαίσια μείωσης ....του δημόσιου τομέα , χρεως ,και αντιμετώπισης της ανεργίας …Τι να πιστέψουμε άλλο ..

  19. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 01/02/2010 10:51:44

    Orestios,τζάμπα ξοδεύεσαι.Οι άνθρωποι είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία.Εχουν απελπισθεί και η απελπισία,όπως καλά γνωρίζεις,είναι ο χειρότερος σύμβουλος.Χθές ο επίκουρος(αλήθεια,που χάθηκε αυτή η ψυχούλα;)σήμερα ο νέος αγρότης.Κατάλαβαν προφανώς,ότι από μόνη της η αβάντα σύσσωμου του σκυλολογιού των ΜΜΕ,δεν φθάνει.Ετσι,μεταπηδώντας από το άρμα των διάφορων 'τρωκτικών',press,κλπ,ρίχνουν παραγάδι και σε νερά που δεν γνωρίζουν.Νομίζοντας οι αφελείς,ότι θα ψαρέψουν χάνους.Κούνια που τους κούναγε!!!!Στρεψόδικοι και κομπλεξικοί ισοπεδωτές,pauvres miserables.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Σπάρτακος 01/02/2010 16:32:34

      Πράγματι, εκεί που είχαν εξαφανιστεί τόσο καιρό, επανεμφανίστηκαν τα "σκυλιά" του σοσιαλισμού. Αλλά τα επχειρήματα τους είναι πλέον ανίκανα να περισώσουν την στραπατσαρισμένη εικόνα του ανίκανου "καπετάνιου".

  20. ataktos avatar
    ataktos 01/02/2010 12:40:15

    Μήπως έχει ακούσει κανείς σας για την επίσκεψη του Ενεργειακού Αλμουνια στην χώρα μας .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.