Υπόθεση Μπαλτάκου: Για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους
02/04/2014 16:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπόθεση Μπαλτάκου: Για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους

Οι διώξεις κατά της Χρυσής Αυγής έγιναν επειδή τον Σεπτέμβριο ο Γιώργος Ρουπακιάς σκότωσε τον Παύλο Φύσσα. Και λίγες ημέρες πριν έγινε η δολοφονική επίθεση κατά μελών του ΚΚΕ στη Νίκαια. Επομένως, είναι ανόητο να ισχυρίζεται κανείς ότι η καημένη η Χρυσαυγούλα διώκεται γιατί είχε μεγάλα ποσοστά

Κάθε άνθρωπος αναλαμβάνει τις ευθύνες των πράξεων και των λεγόμενων του. Ειδικά αν θέλει να δικαιολογεί τα παντελόνια που φορά. Και σ' αυτή την περίπτωση ο γραμματέας του υπουργικού συμβουλίου δεν έχει άλλη επιλογή από την παραίτηση. Τα όσα είπε κατά του πρωθυπουργού, των υπουργών και των δικαστών αλλά και η «θερμή» συνομιλία που έχει με τον Χρυσαυγίτη Ηλία Κασιδιάρη χαρακτηρίζουν τον ίδιο.

Αν είναι ο κ. Μπαλτάκος ακροδεξιός, αν είναι φίλος του Κασιδιάρη, του Μιχαλολιάκου ή οποιουδήποτε άλλου αυτό είναι δικαίωμά του. Όπως επίσης κι αν είναι αληθινή η φήμη που λέει ότι ο γιος του Μπαλτάκου έχει περάσει από τη Χρυσή Αυγή. Γούστο του και καπέλο του.

Άλλο όμως τα παραπάνω κι άλλο το συγκεκριμένο βίντεο και ο διάλογος που είδε το φως της δημοσιότητας. Διότι στην περίπτωση αυτή εμφανίζεται ένα θεσμικό πρόσωπο, ο «παρά το πρωθυπουργώ» να συναγελάζεται με έναν υπόδικο και σαν δυο καλά φιλαράκια να «θάβουν» τους πάντες. Εμφανίζεται να προστατεύει μια εγκληματική οργάνωση η οποία βρίσκεται στη φυλακή. Εμφανίζεται ο κ. Μπαλτάκος να είναι ο καλύτερος.... δικηγόρος της Χρυσής Αυγής και να της δίνει το καλύτερο πλεονέκτημα στη μάχη που δίνει για να μη διαλυθεί.

Και φυσικά ο Κασιδιάρης δεν ήταν τόσο ανόητος να μην ξέρει πότε θα παίξει το καλό χαρτί που του έδωσε απλόχερα ο φίλος του. Η καλύτερη στιγμή ήταν τώρα που το κόμμα του καταρρέει στις δημοσκοπήσεις. Τώρα που ανοίγει νέος κύκλος ερευνών και που ετοιμάζονται νέες κλήσεις σε απολογία. Γιατί δεν το έδωσε ο Κασιδιάρης το βίντεο όταν έμπαιναν στη φυλακή ο αρχηγός και οι υπόλοιποι βουλευτές; Έχει σχέση άραγε με το γεγονός ότι ο ίδιος έχει στήσει δικό του μηχανισμό και ετοιμάζεται να πάρει τον ακροδεξιό χώρο στα χέρια του; Κι άσε τον Μιχαλολιάκο να σκούζει από τον Κορυδαλλό.

Είναι, μάλιστα, τέτοιο το χάος που προκαλεί το βίντεο που κάποιοι θα έλεγαν ότι μπορεί και να μην ήταν στημένο. Και ο νοών νοήτω.

Αλλά πρέπει να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους σε ότι αφορά τις δικαστικές περιπέτειες της Χρυσής Αυγής.

1. Δεν θα υπήρχαν διώξεις αν τον Σεπτέμβριο ο Γιώργος Ρουπακιάς δεν είχε σκοτώσει τον Παύλο Φύσσα. Κι αν λίγες ημέρες πριν δεν είχε γίνει δολοφονική επίθεση κατά μελών του ΚΚΕ στη Νίκαια. Επομένως, είναι ανόητο να ισχυρίζεται κανείς ότι η καημένη η Χρυσαυγούλα διώκεται γιατί είχε μεγάλα ποσοστά. Ας μάζευαν τα μαντρόσκυλά τους να μην καταλήξουν στη φυλακή και κάποιοι άλλοι στο χώμα.

2. Η ηγεσία της Χρυσής Αυγής που βρίσκεται στον Κορυδαλλό δεν είναι άμοιρη ευθυνών για τα όσα έχουν συμβεί. Έχει πλέον αποδειχθεί ότι κάποιοι βουλευτές έδιναν εντολές δολοφονίας. Είτε Έλληνες ήταν τα θύματα, είτε μετανάστες δεν έχει καμιά σημασία. Εκείνο που έχει σημασία είναι να αποδειχθεί ατράνταχτα ότι όλοι οι Χρυσαυγίτες έχουν εμπλοκή στην υπόθεση, κι όχι να πάνε στη φυλακή και αθώοι.

3. Τα βίντεο, οι φωτογραφίες, οι ομολογίες και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι έχουμε να κάνουμε με παραστρατιωτική οργάνωση. Εκπαιδεύονταν στα όπλα, μάθαιναν να μισούν, έβαζαν μέχρι και μικρά παιδάκια να φανατίζονται. Χρειάζεται κανένας Μπαλτάκος δηλαδή για να μάθουμε ότι έχουμε να κάνουμε με μια νεοναζιστική οργάνωση; Όταν σηκώνουν όλοι το χέρι και όταν υμνούν τον Χίτλερ και τον Μουσολίνι μας είναι αδιάφορο τι λέει ο κάθε Μπαλτάκος και ο κάθε Κασιδιάρης. Επίσης, ότι είναι νεοπαγανιστές και ειδωλολάτρες δε χρειάζεται να μας το διαψεύσει ο κάθε Μπαλτάκος. Το βλέπουμε. Θυμηθείτε τις φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί και αφήστε τον Μπαλτάκο να... κουρεύεται.

4. Δεν έβαλε ο Σαμαράς, ο Αθανασίου, ο Δένδιας ή κάποιος δικαστής τους Χρυσαυγίτες να χτυπάνε και να σκοτώνουν. Δεν «φύτεψε» κανένας τις φωτογραφίες και τα βίντεο στους υπολογιστές των Χρυσαυγιτών. Δεν ήταν ο πρωθυπουργός και κανένας υπουργός κολλητός με τον Πατέλη, το Λαγό ή τον Ρουπακιά που εμπλέκονται στη δολοφονία του Φύσσα.

5. Λέει ο Μπαλτάκος ότι την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου την έβαλαν γιατί είναι συντοπίτισσα και γιατί είχε συγκεκριμένο έργο κατά της Χρυσής Αυγής να διεκπεραιώσει. Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε η εισαγγελέας είχε μαντικές ικανότητες διότι αυτή ήταν πρώτη στην επετηρίδα και πήγε στον Άρειο Πάγο τον Αύγουστο του 2013. Η δολοφονία του Φύσσα και το ξήλωμα του Χρυσαυγίτικου πουλόβερ έγινε από τον Σεπτέμβριο και μετά. Πώς τολμά λοιπόν ο κάθε Μπαλτάκος να μιλά για στημένη εισαγγελέα του Αρείου Πάγου;

6. Και πάμε στο απόλυτα ατράνταχτο επιχείρημα. Λέει ο Κασιδιάρης και ο Μπαλτάκος ότι ο Σαμαράς έβριζε τον Αθανασίου και τον Δένδια όταν αποφυλακίστηκαν οι πρώτοι Χρυσαυγίτες βουλευτές. Ο Κασιδιάρης, ο Παναγιώταρος, ο Μίχος. Μα αυτό και μόνο αποδεικνύει ότι οι ανακριτές λειτούργησαν ανεξάρτητα και χωρίς πιέσεις. Αν είχαν πιεστεί από κάποιον στην κυβέρνηση γιατί να αφήσουν έξω τους τρεις και να δημιουργηθεί ο κακός χαμός εκείνη την ημέρα; Γιατί ο Κασιδιάρης κυκλοφορεί κι οπλοφορεί ελεύθερος ενώ με μια.. απλή παρέμβαση του κ. Σαμαρά ή κάποιου υπουργού θα ήταν στον Κορυδαλλό; Κάπου δε στέκει το επιχείρηση της στημένης δικαστικής υπόθεσης.

Συμπερασματικά, αυτό που πρέπει να πούμε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο είναι ότι αν ο κάθε Μπαλτάκος έχει τις απόψεις που έχει είναι δικαίωμά του και θα πληρώσει τα επίχειρα της «προδοσίας» του. Η Χρυσή Αυγή είναι εγκληματική οργάνωση κι αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν. Αν η διάλυσή της ευνοεί τη ΝΔ, τον ΣΥΡΙΖΑ ή τον Καμμένο δεν έχει καμιά σχέση με τις αποδείξεις της εγκληματικής της δράσης. Τελεία και παύλα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Artisan avatar
    Artisan 02/04/2014 16:38:18

    Τη θέση του Δένδια και του Αθανασίου ήθελε, και βρήκε σύμμαχους...

    • Αργειος avatar
      Αργειος @ Artisan 02/04/2014 21:06:36

      Το θεμα δεν ειναι ο Μπαλτακος.Αυτος ειναι προφανες οτι ειναι ασημαντο ανθρωπακι που δεν καταλαβε ποια θεση του εμπιστευθηκαν. Το προβλημα ειναι στον Σαμαρα.Δεν ειχε εναν αξιοπρεπη ανθρωπο διπλα του?

  2. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 02/04/2014 16:49:25

    δεν ειναι ολοκληρο το βιντεο παντως .

  3. Δήμητρα Χατζηανέστη avatar
    Δήμητρα Χατζηανέστη 02/04/2014 16:49:55

    Θα σας συνιστούσα για το καλό της ιστοσελίδας να περιμένετε λίγο να δούμε τις εξελίξεις. Μη βιάζεστε.

  4. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 02/04/2014 17:03:13

    Δεν ξέρω αν ο Μπαλτάκος ειναι ακροδεξιος ή δεξιος. Διαβαζοντας ομως το αρθρο, νόμιζα οτι διαβάζω ανακοίνωση αριστερού κόμματος. Τι εννοώ. Το άρθρο "βρωμίζει" τον Μπαλτάκο πρίν καν απολογηθεί και μόλις αποχώρησε από την κυβέρνηση. Μου θυμίζει τακτικές ΚΚΕ, που βρώμιζε όποιον δεν πήγαινε με την γραμμή ή την έκανε από το κόμμα. Εχω την αίσθηση ότι το άρθρο δεν γράφτηκε απο δεξιό αλλά απο αριστερό ή "πρώην" αριστερό ειδικά την στιγμή που το site έγραφε εγκωμια σε προηγούμενο αρθρο του λιγες μερες πρίν.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 02/04/2014 17:21:33

      Αν συμπαθείς τους ακροδεξιούς είναι λογικό να γράφεις τέτοιες ανοησίες. Σιγά μην μας πεις ότι έγραψε το άρθρο και ο ...Κουφοντίνας. Ελεος με την αμετροέπεια ορισμένων που επειδή το διαδίκτυο τους έδωσε την δυνατότητα να εκφράζονται γράφουν ό,τι τους κατέβει. Και πες που εγκωμιάζαμε τον Μπαλτάκο

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Factorx 02/04/2014 17:49:10

        Θα σου πω αμέσως που το γράψατε....εκεί που οταν βάζεις το ονομα μπαλτάκος (ΔΕΞΙΑ ΠΑΝΩ) και κανεις αναζητηση....και βρίσκεται σε "υπο κατασκευη" αυτη τη στιγμη.....και ασε τα περι ανοησιών.....

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Factorx 02/04/2014 17:51:35

        ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΗΣΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ...ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ........

        • Balafara Hunter avatar
          Balafara Hunter @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 03/04/2014 07:35:28

          Για την αποκατάσταση της αλήθειας, το άρθρο «Μπαλτάκος: Γεννήθηκα και θα πεθάνω αντικομμουνιστής», δεν εγκωμιάζει τον Μπαλτάκο, αλλά κάνει απλή αναφορά στις δηλώσεις του.
          Αυτό που είναι εντυπωσιακό, είναι η «προφητική ευχή» στο σχόλιο του «Μεγάλες στιγμές».
          «Είτε συμφωνείς, είτε διαφωνείς με τις απόψεις αυτές, ένα σίγουρο. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα κάποιοι τιμούν τα παντελόνια που φοράνε. Πρώτη φορά το ακούω το όνομα του, ελπίζω όχι και τελευταία» έγραψε. Νομίζω ότι του χρωστάτε μια κορνίζα, για να το κρεμάσει στον τοίχο του.

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 02/04/2014 17:32:52

      Ο κ. Μπαλτάκος απολογήθηκε με την επιστολή παραίτησής του, δεν χρειάζονται περισσότερα. Παραδέχθηκε ότι υπάρχει το βίντεο και ότι είπε όσα είπε επειδή ήθελε να ξεφορτωθεί τους Χρυσαυγίτες. Η απάντησή του στην κρίση σας. Ομως, φαίνεται φίλε μου ότι δεν έχει καταλάβει την ουσία του άρθρου. Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι Χρυσαυγίτης σκότωσε άνθρωπο; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι έχουν σαπίσει στον ξύλο πολύ κόσμο; Είναι ή όχι αλήθεια ότι εκπαιδεύονταν σε όπλα; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι υμνούν το ναζισμό και προσβάλλουν την ιστορική μνήμη της πατρίδας που υπέστη τα πάνδεινα από τους Ναζί; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι ένα μεγάλο μέρος της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής και πολλά από τα δευτερεύοντα μέλη της είναι εχθροί της Δημοκρατίας και θα ήθελαν την κατάλυσή της; Τέλος είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι υπάρχουν χιλιάδες σελίδες στη δικογραφία οι οποίες είναι αδιαμφισβήτητα στοιχεία ενοχής τους; Εμείς δεν «βρομίζουμε» κανέναν. Ο Μπαλτάκος έπαιξε προσωπικό παιχνίδι, δεν είχε πάρει εντολή από κανέναν να συνδιαλέγεται με τους Χρυσαυγίτες και να διαπραγματεύεται καλύτερη μεταχείρισή τους. Είναι ανόητος όποιος πιστεύει ότι ο Σαμαράς επειδή τον είχε δεξί του χέρι του έδωσε εντολή να παίζει παιχνίδια πίσω από την πλάτη του. Και μάλλον δεν έχεις ιδέα περί αριστερού κόμματος ή ακόμη και δεξιού κόμματος. Εμείς είμαστε με τη δημοκρατία, την ομαλότητα, τη δημιουργία μιας κοινωνίας απαλλαγμένης από κατακάθια του κοινού ποινικού δικαίου απ' όπου κι αν προέρχονται. Αριστερά ή Δεξιά. Τελεία.

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Αριστερός Ψάλτης 02/04/2014 17:57:08

        Συμφωνω με αυτα που λες εν μερει....γιατι εχεις 2 μετρα και 2 σταθμα... λες....Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι έχουν σαπίσει στον ξύλο πολύ κόσμο;
        μαζι σου....το ίδιο έκανε και η ΟΝΝΕΔ καποτε...να συλλαβουμε ολους τους εν ζωη αρχηγους το κόμματος; λες... Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι υμνούν το ναζισμό και προσβάλλουν την ιστορική μνήμη της πατρίδας που υπέστη τα πάνδεινα από τους Ναζί; μαζι σου και σε αυτο....το ΚΚΕ και ο συριζα το ίδιο δεν έχει κάνει; Δεν υμνούν τον Στάλιν και τα πάνδεινα που περασε η Χώρα απο τους ΕΑΜ-ΕΛΛΑΣ και ΟΠΛΑ; γιατι δεν τους μαζευεις και αυτους; ε;

        • Hunter avatar
          Hunter @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 02/04/2014 19:44:01

          Μιχαήλ, τα ίδια γράφαμε... :)

          • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
            ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Hunter 02/04/2014 20:18:06

            το είδα....:)

      • Hunter avatar
        Hunter @ Αριστερός Ψάλτης 02/04/2014 19:42:53

        Αριστερέ Ψάλτη, δεν αμφισβητεί κανείς αυτά που γράφετε ("είναι ή δεν είναι αλήθεια"). Αυτό που κάπως ξενίζει πολλούς δεξιούς είναι το ακαταδίωκτο που έχουνε οι φασίστες της άλλης μεριάς. Μπορούμε να αρχιουμε να γράφουμε: Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι ακροαριστεροί σκότωσαν ανθρώπους στη ΜΑΡΦΙΝ;;; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι ακροαριστεροί και αναρχοαυτόνομοι έχουνε σαπίσει στο ξύλο στο ξύλο πολύ κόσμο που έχει βρεθεί έστω και τυχαία στο δρόμο τους;;; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι εκπαιδεύονται στον κλεφτοπόλεμο, στο φτιάξιμο βομβών δυναμίτιδας, μολότοφ κτλ.;;; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι υμνούν τον σταλινισμό και προσβάλλουν την ιστορική μνήμη της πατρίδας που υπέστη τα πάνδεινα από συμμορίες τύπου ΟΠΛΑ και ΕΑΜ-ΕΛΑΣ;;; Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι ένα μεγάλο μέρος της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ και πολλά από τα δευτερεύοντα μέλη της είναι εχθροί της Δημοκρατίας και θα ήθελαν την κατάλυσή της;;; Μην ξεκινήσουμε έτσι λοιπόν... Εγώ προσωπικά ΔΕΝ ψηφίζω Χρυσή Αυγή. Στηρίζω το Σαμαρά όσο μπορώ αν και δεν με εκπροσωπεί πλέον το ΚΕΝΤΡΟδεξιό κόμμα στο οποίο ηγείται.

        • dim avatar
          dim @ Hunter 02/04/2014 23:57:48

          Το κόμμα το οποίο ηγείται είναι ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟ, ούτε ΚΕΝΤΡΟ - δεξιο, ούτε κεντρο - ΔΕΞΙΟ... Έχει δηλαδή ίσες "δόσεις" από κεντρώες και δεξιές ιδέες, ή ακόμα καλύτερα, "κοινη συνισταμένη" κεντρώων και δεξιών αντιλήψεων...

    • ΜΒ avatar
      ΜΒ @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 02/04/2014 19:02:59

      Δηλαδή σε τσούζει γιατί ξεσκεπάστηκε το αληθινό πρόσωπο της δεξιάς; Γιατί, για να μιλάς με τόσο μίσος για το ΚΚΕ (στο οποίο ουδέποτε ανήκα), σε "κόβω" για συντοπίτη του. Όσο για τα περί του δικαιώματος απολογίας του Μπαλτάκου και άλλες όψιμες δημοκρατικές ευαισθησίες που ξαφνικά ανακάλυψες ότι έχεις, σε πληροφορώ ότι δεν τις συμμερίζεται και ο γιός του, ο οποίος εισέβαλε στη Βουλή (αλήθεια, πώς μπορούσε να μπαινοβγαίνει ανέλεγκτος, σαν να ήταν το ιδιωτικό "μαγαζάκι" του;) και πλάκωσε στο ξύλο τους χρυσαυγίτες. Η συμπεριφορά του θυμίζει - ανατριχιαστικά - τους αυτοδικήσαντες δεσμοφύλακες που σκότωσαν στο ξύλο τον αλβανό δολοφόνο του συναδέλφου τους. Ιδού ο πολιτικός και νομικός πολιτισμός της δεξιάς, που καθυβρίζει την αριστερά, ενώ δικαιολογεί πλήρως οποιαδήποτε εγκληματική ενέργεια γίνεται από τα φασιστοειδή που έχει στις τάξεις της.

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ ΜΒ 02/04/2014 19:40:32

        Μιλάει η Αριστερά; Η Αριστερά (στο οποίο ουδέποτε ανήκες...εδω γελάμε!!!!) μιλάει παντα για αγωνες και ιστορία.....μόνο που το μοναδικό πραγμα που είχε και έχει απο την ύπαρξη της ειναι ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ....τιποτα άλλο. Η αριστερά πάντα βαφτιζε τις σφαγές των αντιφρονούντων ως κοινωνικους αγώνες ενάντια στους αντιδραστικούς.....βλεπε ΟΥΛΕΝ,ΦΕΝΕΟ κτλ.. και μην μου αρχισεις το παραμυθακι περι εμφυλιοπολεμικα συνθηματα....οταν η Αριστερα επισημως έχει το "οπλο παρα ποδας" απο την εποχή της Βαρκιζας και ταυτοχρονα ζητάει "εθνικη συμφιλίωση" με υποχωρήσεις ΜΟΝΟ απο την Δεξιά....!!! Μπορεί να ξελασπώσατε για 40 χρονια λόγω της χουντας αλλά τα εγκληματα σας παραμένουν όσο δεν ζητατε μια συγνωμη.... εισασταν και ειστε η παραταξη της Προδοσίας (Μακεδονία 2η ολομέλεια) εισασταν και είστε η παραταξη της Στάσης εναντίον της νόμιμης κυβερνησεως. απλά τα πράγματα. εισασταν και ειστε οι πραγματικοι και ολοκληρωτικοι φασιστες. (βλ. Β.Κορέα)

        • ΜΒ avatar
          ΜΒ @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 02/04/2014 22:54:53

          Αν και η ασχετοσύνη σου είναι προφανής, θεωρώ την πολιτική αντιπαράθεση αυτού του είδους "στρεψοδικία", αφού το θέμα στο οποίο σχολιάζουμε είναι συγκεκριμένο. Εξάλλου, με το τυφλό μίσος δεν αντισταθμίζονται τα ιστορικά κόμπλεξ και η ιδεολογική ένδεια....

          • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
            ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ ΜΒ 03/04/2014 16:32:17

            Δεν κατάλαβα, απο την μια εσυ λες οτι η Δεξια εχει φασιστες και απο την αλλη, οταν σου λένε για τα εγκλήματα της παραταξης σου μας λες περι στρεψοδικίας και παραπλάνησης; Οσον αφορα τα πραγματικές σφαγές που εσυ χαρακτηρίζεις ιστορικά κόμπλεξ, να σου πω οτι ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ περα για περα και αν δεν το γνωρίζεις, τοτε σου επιστρέφω τον χαρακτηρισμό περι ασχετοσύνης....

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ ΜΒ 02/04/2014 20:16:52

        Σου απάντησα αλλά βλέπω ότι δεν ανέβηκε το σχολιο μου....τι να σε κάνω....; τα παράπονα στην "μάνα", αυτή κάνει παιχνίδι....

  5. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 02/04/2014 17:11:03

    Καλά θα κάνουν στη ρωσική πρεσβεία που κατευθύνουν τον κασιδιάρη και αυτή την ιστορία,να τα μαζεύουν και να φεύγουν.Το Ελληνικό έδαφος έγινε πλέον άκρως αφιλόξενο.ΑΡΚΕΤΑ.

    • ΜΒ avatar
      ΜΒ @ Δημήτρης 02/04/2014 19:04:50

      Δεν είναι η ρωσική πρεσβεία, αλλά οι νεφελίμ και κάτι μικρά πράσινα ανθρωπάκια.

  6. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 02/04/2014 17:11:32

    Σωστές παρατηρήσεις. Αλλά, ακόμα και για τα υψηλά ποσοστά της να διωκόταν η ΧΑ, ήταν "ποσοστά θεσμικής εκτροπής", που τα υπέκλεψαν από το κύμα της δυσαρέσκειας. Ο Σαμαράς είχε τα ούμπαλα να κόψει το Γόρδιο δεσμό της ΧΑ. Και στο τέλος, το baltak-gate θα τον βρει δυναμωμένο.

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/04/2014 17:19:32

    Το μόνο μεμπτό της όλης υπόθεσης είναι το εξής: Και μόνο το γεγονός ότι κοτζάμ ΓΓ της κυβέρνησης συνομιλούσε κατ ιδίαν με έναν υπόδικο που πριν λίγες μέρες κλωτσούσε δημόσια κάμεραμεν, και έβριζε το σύμπαν όλο, είναι αρκετό για να φύγει ΤΩΡΑ.
    Χώρια τα όσα απαράδεκτα φαίνεται να λέει στο βίντεο...
    Αναρωτιέμαι αν ένας πολίτης οικογενειάρχης, με καθαρό ποινικό μητρώο, ζητούσε συνάντηση μαζί του, θα το πετύχαινε ποτέ στα επόμενα 100 χρόνια; Και όμως, συναγελάζονταν επί του καναπέως με τον Σομαλό. Από κει και πέρα, ο Σαμαράς βγαίνει αλώβητος και πιο μάγκας, αφού επί πρωθυπουργίας του μπήκαν μέσα οι ναζιστές.

    • Νεύτων avatar
      Νεύτων @ Strange Attractor 02/04/2014 17:40:40

      Strange, έφυγε, υποβάλοντας την παραίτησή του. Έπρεπε να τον διαολοστείλει ο Αντώνης Σαμαράς, την επόμενη στιγμή, χωρίς καμμία εξήγηση! Θυμάσαι πώς ο ίδιος έγραψε την επιστολή για τη διαγραφή του Ν. Κακλαμάνη, μέσα στη Βουλή, με έναν εξαιρετικά συμβολικό τρόπο... Και δεν είναι το μόνο μεμπτό αυτό. Εν πάσει περιπτώσει, πιστεύω ότι ο κ. Μπαλτάκος έκανε ζημιά στον Αντώνη Σαμαρά. Και μάλιστα μεγάλη. Δε μ'ενδιαφέρουν ούτε η ΧΑ, ούτε οι λοιποί κοντά της. Με ενδιαφέρει τώρα, όπου πραγματικά έχουμε πάρει μπρος, μία πραγματικά βλακώδης κίνηση, τα ρήμαξε όλα... Σου βάζω και στοίχημα!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Νεύτων 02/04/2014 19:58:04

        "Με ενδιαφέρει τώρα, όπου πραγματικά έχουμε πάρει μπρος, μία πραγματικά βλακώδης κίνηση, τα ρήμαξε όλα..." Μην παραβλέπεις πως η συνομιλία έχει γίνει μήνες πριν. Απλά ο Κασιδιάρης το βγάζει τώρα που αίρεται η ασυλία του μπας και γλυτώσει. Δε το έβγαλε τόσον καιρό με τον αρχηγό του μέσα στη μπουζού. Ο νοών-νοήτω.

        • Νεύτων avatar
          Νεύτων @ Γεώργιος Τ. 02/04/2014 21:17:57

          Έχεις δίκιο εδώ. Αλλά το ετεροχρονισμένο κακό έγινε. Από την άλλη, φαντάσου τόσο καιρό τι εκβιασμούς μπορεί να δέχτηκε ο κ. Μπαλτάκος... Πραγματικά, η ηλιθιότητα ορισμένες φορές, δεν έχει όρια...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Strange Attractor 02/04/2014 19:47:55

      Ο Ξηρός, ο Μαζιώτης και τα λοιπά "φρούτα" θα μπούνε μέσα επί πρωθυπουργίας του ή θα συνεχίσουν να αλωνίζουν;;;

    • a avatar
      a @ Strange Attractor 04/04/2014 17:04:46

      καταρχην τι σου φταίνε οι Σομαλοί ;αλώβητος βγαινει ο Σαμαράς που επιλέγει άχρηστους για συνεργάτες( 25 χρόνια φιλια)ποιος τον έκανε γγ ;ή που βάζει χερι στη δικαιοσύνη με κίνητρο τους ψήφους της ΧΑ;

  8. Νεύτων avatar
    Νεύτων 02/04/2014 17:34:47

    Λυπάμαι που θα το γράψω, αλλά αισθάνομαι μία απογοήτευση για τον Αντώνη Σαμαρά. Το άρθρο προσπαθεί να πετάξει αλλού το μπαλάκι. Τα της ΧΑ τα γνωρίζουμε όλοι. Επιπλέον, δε δέχομαι να γράφεται το ότι αν είναι φίλος των κυρίων της ΧΑ, ο κ. Μπαλτάκος είναι δικαίωμά του. Δε μπορείς να είσαι φίλος της ΧΑ, να μιλάς θερμά ή ψυχρά, να δίνεις τέτοιες λεπτομέρειες στους αντιπάλους σου, όταν είσαι "φίλος" και του Π/Θ... Ειλικρινά, στο σημείο που έφτασε η κατάσταση, ουδόλως με ενδιαφέρει το τι γίνεται με τη ΧΑ και τα υπόλοιπα επιχειρήματα. Προσωπικά θα περίμενα, το Antinews να ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ τον Αντώνη Σαμαρά και να του επισημάνει ότι πρέπει να προσέχει. Δεν είναι λίγες οι φορές που λάθη στρατηγικής, πολιτικών κινήσεων, επικοινωνιακών κινήσεων, έχουν γίνει και κυρίως έχουν επισημανθεί από το Antinews, με άρθρα μάλιστα που θα τα χαρακτήριζα πολύ δηκτικά. Προσωπικά, ως απλός πολίτης, που σήμερα πάλευα επί δύο ώρες να πείσω σε πολλά άτομα που λυσσομανούσαν εναντίον μου, γιατί "Αντώνης Σαμαράς και όχι Καραμανλής (...), ή άλλος Π/Θ που πέρασε από το Μαξίμου μέχρι σήμερα", αισθάνθηκα προδομένος. Και είναι κρίμα, αυτός ο άνθρωπος ο οποίος σκοτώνεται να στρώσει τα πράγματα, ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ότι σκοτώνεται καθημερινά, να προδίδεται από μνημειώδους βλακείας συμπεριφορές. Πραγματικά έμεινα έκλπηκτος με το συμβάν. Και παίρνω το θάρρος να θέσω ένα θεωρητικό ερώτημα: Εντάξει οι φίλοι! Εντάξει οι άνθρωποι που είναι κοντά σου χρόνια, και ειδικά σε δύσκολες στιγμές! Είναι τεράστιο προτέρημα σε έναν άνθρωπο να μην είναι αγνώμων! Αλλά χάθηκε ο κόσμος Πρόεδρε να έχεις κοντά σου 10 νέους, άγνωστους, αλλά δουλευταράδες σαν κι εσένα ανθρώπους, που δε θα διαδρομίζουνε βλακωδώς, αλλά θα είναι ακούραστοι εργάτες, καθαροί, χωρίς βαρίδια και βλακώδεις σχέσεις, πιστοί σε σένα, που όταν θα διανοούνταν να μιλήσουν σε τρίτους, για σένα, με τον τρόπο που μίλησε ο κ. Μπαλτάκος; Που θα μπορέσεις εσύ να τους σιχτιρίσεις την επόμενη στιγμή και να τους στείλεις εκεί που υπάρχει μαύρο χιόνι, χωρίς να απαιτείται καμμία έγγραφη παραίτηση; Είναι πραγματικά εκπληκτικό πώς έχει χαθεί και το loyalty πλέον στις ημέρες μας. Αδιαφορώ για τις σαχλαμάρες και τις συνομιλίες που είδα στο video. Αηδιάζω με τις τακτικές του ξεμπροστιάσματος, αλλά δέχομαι ότι μόνον έτσι ανοίγονται κάποια μάτια. Και είναι μεγάλο κρίμα όλο αυτό που έγινε γιατί δυστυχώς "πάμε πάλι από την αρχή..."

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Νεύτων 02/04/2014 18:02:27

      Ας κουλάρουμε όλοι. Δε "χάσαμε την Πόλη"... Ο Μπαλτάκος είπε 10 μακακίες, τα χρυσαυγόπουλα το παίζουν παρθένες, αλλά όταν αντεπιτεθεί ο Σαμαράς και αρχίσουν να βγαίνουν τα ντοκουμέντα για τη ΧΑ, όλοι θα του πουν "μπράβο" που έκοψε το ναζιστικό απόστημα. Άντε... δε θέλω να βλέπω ηττοπάθεια πριν την αντεπίθεση της Πατρίδας. Ο εχθρός είναι η ΥΦΕΣΗ και η ΑΝΕΡΓΙΑ

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Κόνδωρας 02/04/2014 18:52:36

        "και αρχίσουν να βγαίνουν τα ντοκουμέντα για τη ΧΑ" Πότε με το καλό? Γιατί μέχρι τώρα ,το μονο ντοκουμέντο που είδα ήταν φωτογραφίες απο ένα αεροβόλο ακριβώς ίδιο με αυτό που κέρδισε ο γιός μου στο λουνα-πάρκ πριν μερικά χρόνια! (δεν αστειεύομαι ,το έχω και φωτογραφία!) Αλλά δεν θέλετε να καταλάβετε ,και πρώτος ο αρθρογράφος (που αναμένω να με βρίσει παλι) πως το θέμα που δημιούργησε ο Μπαλτάκος δεν έχει καμιά σχέση με την ουσία της υπόθεσης της Χ.Α ,ουτε αν μιλάμε για την Χ.Α ,τον Συριζα ή δεν ξέρω ποιόν. Επειδή σε άλλη ανάρτηση συζητήσαμε αναλογία με το watergate, σου επαναλαμβάνω, φαντάζεσαι να υπήρχε βίντεο όπου ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της κυβέρνησης των Ρεμπουμπλικάνων, κολητός του Προέδρου, δήλωνε πως η κυβέρνηση κανόνισε να πάνε φυλακή κάποιοι γερουσιαστές των Δημοκρατικών???

        • Κόνδωρας avatar
          Κόνδωρας @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/04/2014 19:11:05

          Τα ντοκουμέντα για τη δολοφονία Φύσσα δεν μας αρκούν? Και, όπως απάντησα στο άλλο post, οι χρυσαυγίτες ΔΕΝ είναι συγκρίσιμοι με "γερουσιαστές των Δημοκρατικών". Είναι ναζιστικά μορφώματα με εγκληματική δράση.

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ Κόνδωρας 02/04/2014 19:23:11

            "είναι ναζιστικά μορφώματα με εγκληματική δράση" Ε ,αφού εσύ την έβγαλες ήδη τη δικαστική απόφαση ,τι να πώ, κάτι θα ξέρεις ,ίσως σε ενημέρωσε ο Μπαλτάκος! Επι της ουσίας ,με καλύπτει πλήρως ο Hunter παρακάτω.

          • Κόνδωρας avatar
            Κόνδωρας @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/04/2014 20:47:16

            wake-up...

      • Νεύτων avatar
        Νεύτων @ Κόνδωρας 02/04/2014 22:04:40

        Ειλικρινά, δε βλέπεις τον κακό χαμό που γίνεται "εκεί έξω"; Επίσης, δε μιλάμε για ηττοπάθεια, αλλά για τον απόλυτο ρεαλισμό που ίσως δε θέλεις να τον πιστέψεις. Το δέχομαι διότι όντως η ηλιθιότητα ήταν απύθμενη και μας άφησε όλους άφωνους. Κάτι που εξάλλου φαίνεται και από την παντελή έλλειψη μιας επιθετικής αντίδρασης στις δηλώσεις που κάνουν, δικαιολογημένα, όλα τα κόμματα. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ήταν βούτυρο στο ψωμί αυτού που μόλις πριν 3 ημέρες λέγαμε ότι έχασε το παιχνίδι στη Βουλή με τις εξίσου παιδαριώδεις κινήσεις που έκανε.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Νεύτων 02/04/2014 23:17:04

      Νεύτων, τα είπες όλα. Η πριόνα των Βρούτων δούλευε και δουλεύει ακατάπαυστα εδώ και καιρό. Πως ν' απομείνει loyality; Ο καθένας για την πάρτη του...

  9. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 02/04/2014 17:36:29

    Τι να πω, ρε παιδιά? Καλά, με τον Κασιδιάρη να λες τέτοια πράματα? Δεν αντιλαμβάνεσαι την κατάσταση? Τόσο χάνος δλδ? Να σε πιάσει κορόϊδο ο Κασιδιάρης? Ήμαρτον ρε! Άντε γεια τώρα!

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 02/04/2014 17:43:06

      Λιάπης, Μπαλτάκος... Τίποτα, ντιπ! Ακατοίκητο το ρετιρέ, νοικιάζεται άδειο όπως είναι!

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 02/04/2014 17:43:22

      Λιάπης, Μπαλτάκος... Τίποτα, ντιπ! Ακατοίκητο το ρετιρέ, νοικιάζεται άδειο όπως είναι!

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 02/04/2014 18:03:21

        Καλά ξεμπερδέματα τώρα. Θα σας πρήξουν τ' α@#$^%α μέχρι να θέλεις να κόψεις φλέβες! Σ' αυτά είναι πρώτοι τα συντρόφια..

        • ΜΒ avatar
          ΜΒ @ Θόδωρος 17.06.2014 02/04/2014 19:08:01

          Ε, όχι και να συναγωνιστούν τη "χρυσαυγειάδα", με την οποία μήνες και μήνες μας τα έπρηζαν τα διαπλεκόμενα κανάλια! Τους κολακεύεις!

          • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
            Θόδωρος 17.06.2014 @ ΜΒ 02/04/2014 19:20:18

            Εννοείται! Τα συντρόφια μας χαντάκωσαν 30 χρόνια με τον σοσια-ληστρισμό τους με την προβιά του αριστερού. Μπορούν να συναγωνιστούν τη ΧΑ? Αστεία πράματα. Άντε, που πήρατε φόρα...

          • ΜΒ avatar
            ΜΒ @ Θόδωρος 17.06.2014 02/04/2014 19:45:34

            Υπενθυμίζω ότι η ΝΔ (των σκανδάλων) συγκυβερνά τους σοσια-ληστές (των σκανδάλων) με την προβιά του δημοκράτη. Άντε, που σκίσατε και τα καλσόν....

          • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
            Θόδωρος 17.06.2014 @ ΜΒ 02/04/2014 19:58:51

            Τα τοτέμ έρχονται άδεια από την Goa ή γεμάτα με "παραμύθα ως τα μπούνια"? Δε ντρέπονται να μιλάνε κιόλας? Διαφθορείς και απάτριδες! Κακόμοιρα πλάσματα!

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 02/04/2014 19:47:20

        Προς όλα τα άκρα, αριστερά και δεξιά (με ή χωρίς αυτά): Η Ελλάς προώρισθαι να ζήσει και θα ζήσει. Χαρίλαος Τρικούπης, 1832-1897, Έλληνας Πρωθυπουργός

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Θόδωρος 17.06.2014 02/04/2014 19:51:29

          Αχ Θόδωρε ,αν ζούσε σήμερα ο Χαρίλαος φοβάμαι πως μάλλον θα έλεγε "έτσι και επιζήσει η Ελλάδα με όλους αυτούς ,εγώ να κάτσω να με ***σετε!"

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 03/04/2014 14:23:57

            Η Ελλάδα, αν έχεις διαβάσει την Ιστορία της, επέζησε σε πολύ δυσκολότερες καταστάσεις και με χειρότερους κυβερνήτες. Ακόμη και με βασιλείς ξενόφερτους. Τώρα θα χαθεί; Από θαύμα υπάρχει ακόμη και με θαύματα επιβιώνει διαρκώς και θα επιβιώνει έως τέλους.

  10. Σ avatar
    Σ 02/04/2014 17:43:41

    Η Ελλαδα θα ζει και το 2018, και το 2022 κλπ. Πρεπει να συνεργαζονται εθνικιστες και Συντηρητικοι απέναντι στην αντεθνικη αριστερα που ρημαξε τον τοπο. Γιαυτο οι δεξιοι ετοιμαζουν από τωρα τα καστρα ώστε να μην υπαρξει νεοπασοκικη συριζοηγεμονια και νεα καταστροφή. Απαραδεκτη η ΝΔ με τις διωξεις των ακροδεξιών, εστω κι αν είναι ακραιοι (δηθεν)

    • ΜΒ avatar
      ΜΒ @ Σ 02/04/2014 19:27:14

      Επιτέλους, να 'τα και τα "σκοτεινά κάστρα"! Γιατί όταν τα έγραφα εγώ, με προπηλάκιζαν οι ακροδεξιούληδες (μάλιστα έδειχναν και "κόκκινη" στο antinews γιατί μου επέτρεπαν να σχολιάζω). Σας συνιστώ όμως να αλλάξετε γυαλιά, έτσι ώστε να μπορέσετε να δείτε τη "νεοπασοκική νδ-ηγεμονία" (κυβέρνηση εθνικιστικής δεξιάς με αντιπρόεδρο τον άσπιλο και αμόλυντο Βενιζέλο και υμνητή τον κοσμοαγάπητο Πάγκαλο με το δικτατορικό κύτταρο), η οποία ρήμαξε τον τόπο και είναι υπαίτια για τη γενοκτονία των Ελλήνων. Επίσης, σας συνιστώ να διαβάσετε Ελληνική Ιστορία....

  11. Decimus Maximus avatar
    Decimus Maximus 02/04/2014 17:50:15

    Το Μέγαρο Μαξίμου πνέει μένεα εναντίον του πρώην γραμματέα του υπουργικού συμβουλίου. Συνεργάτες του πρωθυπουργού έλεγαν ότι: O κ. Μπαλτάκος κάποια στιγμή αυτονομήθηκε και έκανε προσωπική πολιτική εν αγνοία και σε βάρος του πρωθυπουργού που τον εμπιστεύθηκε.

    - O γραμματέας του υπουργικού συμβουλίου δεν είχε καμία δουλειά να συνομιλεί στο γραφείο του με υπό δίωξη στελέχη της Χρυσής Αυγής.

    - H ουσία της υπόθεσης, η σύλληψη και η παραπομπή των βουλευτών της Χρυσής Αυγής για τις εγκληματικές τους δραστηριότητες είναι δεμένη και δεν αλλάζει από τις απόψεις του κ. Κασιδιάρη και του κ. Μπαλτάκου -είτε ισχύει ότι τις εξέφρασε κατόπιν πίεσης είτε συμπεριφερόταν σαν πολιτικός υπερασπιστής τους.

    -Το βίντεο άλλωστε τραβήχτηκε τον Οκτώβριο, έκτοτε ο φάκελλος εναντίον των μελών της Χρυσής Αυγής εμπλουτίστηκε και στοιχειοθετήθηκε περαιτέρω.

    O κ. Σαμαράς δεν θέλησε καν να δει τον κ. Μπαλτάκο και του διεμήνυσε να υποβάλλει πάραυτα την παραίτησή του ενώ ήταν στα κομματικά γραφεία της λεωφόρου Συγγρού.

  12. βαγόνι avatar
    βαγόνι 02/04/2014 18:02:02

    Το θέμα δεν είναι απλό...δέστε όμως και την επιθεωρησιακή του πλευρά και μή χολοσκάτε... εδώ ειναι Βαλκάνια δεν είναι παίξε-γέλασε!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ βαγόνι 02/04/2014 18:57:17

      Η επιθεωρησιακή πλευρά είναι σαφώς οι δικαιολογίες του Μπαλτάκου. Ευτυχώς δηλαδή που το γραφείο του δεν γειτονεύει με τα γραφεία του ΚΚΕ ,αλλιώς θα τον βλέπαμε σε κανένα βίντεο να λέει πως καλά έκανε η KGB του Στάλιν και έσφαξε 30.000 Πολωνούς στο δάσος του Κατύν!

  13. Ραβινος avatar
    Ραβινος 02/04/2014 18:08:21

    ''Συμπερασματικά, αυτό που πρέπει να πούμε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο είναι ότι αν ο κάθε Μπαλτάκος έχει τις απόψεις που έχει είναι δικαίωμά του και θα πληρώσει τα επίχειρα της «προδοσίας» του''.To να πληρώσει τα επίχειρα της «προδοσίας» του'' ειναι το λιγωτερο μιας βλακωδους συμπεριφορας ενος ηλιθιου Μπαλτακου {φαινεται απο την φατσα } που καθησε και συζητουσε με ατομο του επιπεδου Κασιδιαρη για τα πολιτικα τεκταινομενα και ειδικα για την ΧΑ.Το προβλημα το εχει τωρα η Κυβερνηση ,ο Σαμαρας και η ΝΔ που ανεχτηκαν τοσο καιρο την αλαζονικη συμπεριφορα Μπαλτακου και καθε Μπαλτακου που επιβεβαιωσαν την ρηση ''το εξυπνο πουλι απο την μυτη πιανεται'' και το χειροτερο ειναι οτι πιαστηκε απο εναν Κασιδιαρη που βγηκε εξω παο την Βουλη και εδειχνε την φωτογραφια του συντροφου του οδηγου του αντιπροεδρου της Βουλης Τραγακη να χαιρετα ναζιστικα .Το μονο που του ελειπε του Καισιδιαρη ηταν η κουκουλα του καταδοτη στην ναζιστικη κατοχη των πατριωτων στα Ες-Ες .Μ'αυτον χαριεντιζοταν ο Μπαλτακος .Καλα να παθει .Ας ξεμπερδεψει τωρα ο Σαμαρας με τους καθε Μπαλτακους που εχει μαζεψει γυρω του την στιγμη που ηταν ετοιμος να απογειωθει μετα τις επιτυχιες στα οικονομικα .Ιδωμεν !

  14. vassilis avatar
    vassilis 02/04/2014 18:17:14

    Το ολο θεμα ειναι η δικαιοσυνη,ανεξαρτητως το ποια ειναι η χρυση αυγη ειναι απαραδεκτο να στελνει ανθρωπους στη φυλακη γιατι δεν βολευει το αντιπαλο κομμα.Ο ψογος για ολο το πολιτικο συστημα και κυριως για τους δηθεν αριστερους του συριζα που συμπραττουν σε τετοια αισχη.

  15. Last_Chance avatar
    Last_Chance 02/04/2014 18:21:27

    Νομίζω ότι αυτή την στιγμή τα πολλά λόγια είναι περιττά. Η άμεση προσφυγή στις κάλπες είναι πιο αναγκαία από ποτέ. Αν δεν γίνει αυτό τώρα οδηγούμαστε στον όλεθρο…

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Last_Chance 03/04/2014 14:29:52

      Εσείς εκεί στο σύριζα σίγουρα πάτε σε όλεθρο. Μετά από τέτοιες μομφές και αποτελέσματα στις ψηφοφορίες ειδικά. Σας γλυτώνει από πολλά ο κασιδιάρης αυτή τη στιγμή. Ούτε σε συνεννόηση να ήταν Σύριζα με ΧΑ... Παρεπιπτόντως, έμαθε κανείς τη δολοφονική επίθεση ακροαριστερών σε Δαπίτες στο Παν/μιο Μακεδονίας με τραυματίες στο νοσοκομείο; Όχι ε; Τώρα πιάνετε τι παίζει και μας αποπροσανατολίζουν; Ποιος είναι τώρα ο ωφελημένος της προπαγάνδας; Ο Σαμαράς ή ο Τσίπρας; Μια απάντηση από λογικούς ανθρώπους θέλω. Όχι από πληρωμένους γραφιάδες του διαδικτύου... Περί Μπαλτάκου: Απλά επέλεξε έναν περίργο δρόμο για να μην χάσει η ΝΔ τις ψήφους της ΧΑ και την πάτησε. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά καφενειακή συζήτηση. Και ενώ αυτός παραιτήθηκε άμεσα και η ευθύνη του Σαμαρά δεν υπάρχει, ο Τσίπρας δεν είδα να διαγράφει από θέσεις του κόμματος τόσους που έχουν εκφέρει ακραίες απόψεις ενάντια στους θεσμούς, τη δημοκρατία, το κοινοβούλιο, κλπ. Μέγα χάσμα πολιτικού επιπέδου και εδώ...

  16. Αθηνών πολίτης avatar
    Αθηνών πολίτης 02/04/2014 18:22:18

    Δηλαδή τι είπε ο Μπαλτάκος? Αυτά που ανάλαφρα σε ιδιωτικές συζητήσεις λένε όλοι οι Έλληνες μεταξύ τους. Τόπε ο Μπαλτάκος ε και? Ο θεός είναι. Μην τρελαθούμε τελείως. Ώρα του καλή και να μας γράφει. Τον ευχαριστούμε. Δυστυχώς ο Σαμαράς τσίμπησε και ενέδωσε στα media.Έπρεπε να περιμένει χωρίς να υπερθεματίσει. Εδώ σε άλλους χώρους ακούγονται χειρότερα (πουστόγεροι-τενεκέδες- κλέβουν επιδόματα) και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Πολύ μεγάλο θέμα το κάναμε παίζοντας το παιχνίδι των Χατζηνικολάου-Ευαγγελάτου κ.α που εκπροσωπούν διαπλεκόμενα συμφέροντα.

  17. Hunter avatar
    Hunter 02/04/2014 18:49:56

    Έχω ξαναγράψει για τη δολοφονία Φύσσα. Για να "δεθεί" νομικά η δολοφονία Φύσσα θα πρέπει να υπάρξουνε δύο στοιχεία. Το πρώτο στοιχείο είναι τηλεφώνημα πριν τη δολοφονία στο οποίο να δίδεται ξεκάθαρη εντολή π.χ. από τον Μιχαλολιάκο ή τον Παππά να σκοτωθεί ο Φύσσας ή από το Λαγό έτσι ώστε να διαφαίνεται ότι είναι κεντρική εντολή. Το δεύτερο στοιχείο είναι ότι θα έπρεπε κατόπιν της πράξεως να υπάρχει τηλεφώνημα που να λέει π.χ. "τον φάγαμε όπως διατάξατε αρχηγέ". Ξεκάθαρα πράγματα. Τα μόνα τηλεφωνήματα που υπάρχουνε σε πρωτοκλασσάτο επίπεδο είναι μόνο τα τηλεφωνήματα του στυλ "ρε τι πήγε κι έκανε ο μ@λ@κ@ς", "μας κατέστρεψε το βλήμα" κτλ. που τουναντίον δείχνουνε πανικό και κάθε άλλο ότι ήταν οργανωμένη η δολοφονία. Έχω μιλήσει πολλές φορές με έγκριτους νομικούς (δικηγόρους και δικαστές) σε Ελλάδα και εξωτερικό και μου το έχουνε πει καθαρά. Για αυτό άλλωστε και δεν έχει ξεκινήσει δίκη. Γιατί τα στοιχεία δεν φτάνουν. Οι ίδιοι νομικοί μου έχουνε πει σε συζητήσεις μας για όσο αφορά τις "προπαρασκευαστικές εργασίες κατάλυσης του πολιτεύματος": Θα πρέπει να βρεθεί μεγάλος αριθμός οπλισμού (όχι τα καριοφίλια του Πάλλη) ικανά να εξοπλίσουν 4-5 χιλιάδες άτομα που θα προσπαθήσουν να εξουδετερώσουν σε μια ημέρα όλα τα σώματα ασφαλείας του νομού Αττικής, να καταλάβουν μεγάλα δημόσια κτίρια κτλ. Θα πρέπει να βρεθούνε και αυτοί οι 4-5 χιλιάδες άνθρωποι οι οποίοι να έχουνε εκπαιδευτεί επί τούτου να καταλάβουν αυτά τα κτίρια. Θα πρέπει να βρεθούνε χάρτες και σχεδιαγράμματα των κτιρίων που επρόκειτο να καταληφθούν κτλ. κτλ. Αν λοιπόν ο Δένδιας έχει τα παραπάνω στοιχεία τότε πολύ καλά έκανε και πήγε μέσα το Μιχαλολιάκο και να πάει και τους υπόλοιπους αμέσως! Αν δεν τα έχει τα στοιχεία τότε μπορεί να κατηγορηθεί μόνο ο Ρουπακιάς προσωπικά για τη δολοφονία και ο Λαγός για τις προστασίες και τα νταβατζηλίκια. Μεμονωμένα και προσωπικά. Ποιός θα την έκανε την Χούντα στην Αθήνα;;; Ο Κασιδιάρης που κρατάει το αυτόματο από τη γεμιστήρα;;; Τα 16άχρονα που τους μαθαίνουν Kung Fu στον Όλυμπο θα εξουδετέρωναν την Αστυνομία, θα καταλάμβαναν τη Βουλή, τη ΓΑΔΑ, το ΑΣΔΕΝ, το πολεμικό αεροδρόμιο στην Ελευσίνα, το ΠΑΛΑΣΚΑ κτλ. κτλ.;;; Αυτά μου έχουνε πει νομικοί. Αν ήτανε μόνο δικηγόροι θα κράταγα και μια επιφύλαξη αλλά μου τα έχουνε πει και δικαστές. Το αν έχει τον Χίτλερ στον υπολογιστή του ο Παππάς, για μένα είναι το ίδιο επιλήψιμο όπως το να έχουν το Στάλιν στον υπολογιστή τους οι βουλευτές του ΚΚΕ.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Hunter 02/04/2014 19:08:10

      Δεν σηκώνει συζήτηση. Είναι σαν να είχε την απαίτηση η Αριστερά , να πάει φυλακή όλη η ηγεσία της ΝΔ ,όταν κάποιοι βλάκες σκότωσαν τον Τεμπονέρα. Δυστυχώς , όπως διαβάζουμε και παραπάνω ,οι όψιμοι "αντιφασίστες" δεν μπορούν να παραδεχτούν το εγκληματικό λάθος της υπόθεσης , που έφερε, με ένα σμπάρο,απο τη μιά ένα ανέκδοτο όπως ήταν η Χ.Α, στην ηγεσία του "Αντισυστεμικού αγώνα" και απο την άλλη τον Σύριζα πρώτο κόμμα. Και ο Θεός της Ελλάδας να βάλει το χέρι του.

      • George N avatar
        George N @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/04/2014 19:38:43

        Η ύφεση, η ανεργία και οι φόροι φούσκωσαν ΧΑ & Συριζα κι όχι το "εγκληματικό λάθος της υπόθεσης". Αυτό άντε να κατέβασε κάπως τα πραγματικά ποσοστά της ΧΑ μέσα στην κοινωνία και ίσως το σημερινό να τα ανεβάσει λιγάκι. Όπως πάντα όμως : "it's the economy stupid" Αν ανέβει φουσκώνει η ΝΔ , αν όχι δεν φτάνει ούτε ο Θεός της Ελλάδας....

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ George N 02/04/2014 19:47:36

          Δε λέω , και αυτά (συν λαθρομετανάστευση-εγκληματικότητα), αλλα το κερασάκι ήταν η Χρυσαυγηάδα-Μπομπολιάδα...

        • Hunter avatar
          Hunter @ George N 02/04/2014 20:06:40

          George, έχω κάνει ειδική μελέτη για την εγκληματικότητα στο Κέντρο και τα δυτικά προάστια της Αθήνας. Εάν ο Δένδιας νομίζει ότι ο κόσμος φοβάται να περπατήσει στο δρόμο μετά τις 19:30 επειδή κυκλοφορούν Χρυσαυγίτες, κάνει ΜΕΓΑ λάθος και θα το δει στις δημοτικές εκλογές!

          • occular witness avatar
            occular witness @ Hunter 03/04/2014 06:35:08

            Hunter μπράβο για την αναλυσή σου --έχεις πιασεί ακριβώς το παλμό των γειτονιών της Αθήνας! το χουνέρι που θα πάθουνε οι κυβερνώντες θα είναι μη αναστρέψιμο+τότε όλοι θα είναι υπόλογοι για τους ρόλους που έπαιξαν.

          • George N avatar
            George N @ Hunter 03/04/2014 19:15:15

            Σαφώς Hunter. Τρεις ομόκεντροι κύκλοι οι οπαδοί της ΧΑ. Ο πρώτος οι της φυλής, του αντισημιτισμού. Ο δεύτερος όσοι βλέπουν τις γειτονιές τους να βουλιάζουν από λαθρομετανάστες, τα θύματα της εγκληματικότητας (εγχώριας και αλλοδαπής). Ο τρίτος, οι άνεργοι, όσοι πρέπει να πληρώσουν το ταμείο για περίθαλψη που δεν είχαν, τα θύματα των χαρατσιών. Ο μεγάλος κύκλος, ο εξωτερικός επαναπατρίζεται με ανάπτυξη άρα μείωση κράτους για να σταματήσει η αφαίμαξη και να γεννηθεί η ελπίδα, ο μεσαίος με πολύ πολύ περισσότερη δουλειά από τον Δένδια. Ο μικρότερος είναι αλλού και θα μείνει αλλού.

  18. roadrunner avatar
    roadrunner 02/04/2014 19:14:20

    Αυτή είναι η αντισυστημική ΧΑ ; Που ανοίγει την πόρτα και κάθεται και τα λέει με τον σύμβουλο του Σαμαρά, με άνεση και εμπιστοσύνη, σαν φιλαράκια ; Το μόνο βεβαιωμένο συμβάν είναι η συνάντηση Κασιδιάρη-Μπαλτάκου, γιατί την παραδέχτηκαν και οι δυο εμπλεκόμενοι. Το τί ειπώθηκε πρίν ή και μετά από το απόσπασμα δεν το ξέρουμε. Επίσης, δεν ξέρουμε αν οι φωνές είναι αυθεντικές. Πάντως, το βεβαιωμένο συμβάν της συνάντησης Κασιδιάρη-Μπαλτάκου εκθέτει σίγουρα τον Κασιδιάρη και αποκαλύπτει σίγουρα, ότι τελικά η αντισυστημικότητα για την οποία ξιφουλκεί η ΧΑ είναι φύκια και μεταξωτές κορδέλλες. Για τα όλα τα υπόλοιπα, μάλλον πρέπει να περιμένουμε, πριν βγάλουμε συμπεράσματα.

  19. kritwn avatar
    kritwn 02/04/2014 19:15:53

    Με τον ελέφαντα στο δωμάτιο θα ασχοληθούμε; Το γεγονός δηλαδή πως αυτός ο κύριος αποτελούσε υψηλόβαθμο στέλεχος της κυβέρνησης. Ποιος τους διαλέγει όλους αυτούς; Ο Σαμαράς έχει ευθύνες. Όλα κι όλα. Όλοι κρίνονται.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ kritwn 02/04/2014 19:19:48

      Δεν μου λες, kritwn, είσαι σίγουρος ότι ο Κασιδιάρης δεν μπουκαρε στο γραφείο του Μπαλτάκου με το ζόρι ή ξαφνικά ;

      • kritwn avatar
        kritwn @ roadrunner 02/04/2014 23:04:30

        Και λοιπόν; Τον ανάγκασε να πει αυτές τις χοντράδες μήπως; Το θέμα είναι ότι ο Μπαλτάκος είναι γνωστός για τις ακραίες απόψεις του κι έπρεπε να γίνει ρεζίλι πανελλαδικώς για να αποπεμφθεί. Άρα υπάρχει θέμα.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ kritwn 03/04/2014 14:33:21

          Για πες μια ακραία άποψη του Μπαλτάκου. Δεν υπάρχει. Απλά δε τον γουστάρουν οι απάτριδες και οι αριστερίζοντες. Και το ίδιο κάνει και αυτός. Αριστερά και δεξιά είναι πολύ μακρυά όσον αφορά εθνικά και κοινωνικά θέματα. Από μόνα τους. Και όσοι μιλούν για εθνική ενότητα μπορούν να εννοούν μόνο το λαό. Κόμματα αριστερά με κόμματα δεξιά μόνο υπό προϋποθέσεις συνεργάζονται και για λίγο. Όπως η τρικομματική που είδαμε και την διέλυσε ο Κουβέλης για την ΕΡΤ και τις ιδεοληψίες του.

  20. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 02/04/2014 19:16:15

    Πολύ καλή ανάλυση. Αυτο που δεν κατανοώ είναι γιατί ο Α. Σαμαράς εμπιστεύεται τύπους σαν τον Μπαλτάκο. Ο δε Μπαλτάκος είναι βλαξ. Τι δουλειά έχει να μιλά και να απαντά σε ερωτήσεις του Κασιδιάρη! ενός Ναζί και μηδενικού...

    • el greco avatar
      el greco @ Νίκος Αργεάδης 02/04/2014 21:50:52

      Να πιάστηκε πάντως κορόϊδο ο Μπαλτάκος από τον …Κασιδιάρη είναι λίγο χλωμό…

  21. μελιτίνη avatar
    μελιτίνη 02/04/2014 19:26:03

    Τι έγινε και πέρασαν στην αντεπίθεση τα χρυσά αυγά;; ...βρεθήκανε οι χρηματοδότες τους και για να μην γελάσει και το παρδαλό κατσίκι, ρίχνουνε τη μπάλα στη γυάλα...;;;

  22. Σταυρος-Σικαγο avatar
    Σταυρος-Σικαγο 02/04/2014 19:32:32

    Μια πρόβλεψη. Ο Μπαλτάκος πάει για ηγετική θέση στην ΧΑ. Και μετά τις εκλογές συμμαχία με την ΝΔ

    • Petronius avatar
      Petronius @ Σταυρος-Σικαγο 03/04/2014 00:21:10

      Μιά που είσαι στο Σικάγο, πες μας: Με τον Αλ Καπόνε καταλήξατε σ'αυτήν την πρόβλεψη;

  23. ΜΒ avatar
    ΜΒ 02/04/2014 19:41:09

    Καλά, από τα σχόλια προκύπτει η πλήρης παραζάλη της δεξιάς! Άλλοι υποστηρίζουν με απίθανα επιχειρήματα τον άξιο αντικομμουνιστή, εθνικιστή, υπέρμαχο της χαμένης τιμής της ακροδεξιάς Μπαλτάκο, που διώκεται άδικα από τους κακούς δημοσιογράφους (και τους ακόμη πιο κακούς αριστερούς) - τι έκανε στο κάτω-κάτω; Ένα αθώο κουτσομπολιό με το φασίστα, πίνοντας καφεδάκι και βλέποντας μεσημεριανάδικα. Άλλοι υποστηρίζουν τον Άφθαρτο, Άμωμο, Άσχετο, Υπεράνω Όλων Ηγέτη πρωθυπουργό, επίσης με ελαφρότητα μεσημεριανάδικου. Σαν δεν ντρέπονται να χαλάνε τέτοιο "θρίαμβο" στο eurogroup/ecofin - θα μας κακοχαρακτηρίσει και ο Σόϊμπλε.... Α, να μην το ξεχάσω, ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ. Ε, ρε γλέντια...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΜΒ 02/04/2014 19:45:16

      Δυστυχώς έτσι είναι. Μαλώνουμε... ενωτικοί και ανθενωτικοί, ενώ οι Τούρκοι του Μωάμεθ πλησιάζουν στην πύλη του Ρωμανού... (όπου Τούρκοι διάβαζε ΣΥΡΙΖΑ...)

      • ΜΒ avatar
        ΜΒ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/04/2014 19:55:25

        Μήπως να θυμηθούμε και τους Τσέτηδες του Κεμάλ όχι να πλησιάζουν, αλλά να ΚΑΙΝΕ τη Σμύρνη και να ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ τους Έλληνες; (όπου Τσέτηδες διάβαζε ΕΕ/Γερμανία-ΔΝΤ-ΝΔ-ΠΑΣΟΚ).....

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΜΒ 02/04/2014 20:02:23

          Να τους θυμηθούμε και αυτούς... Αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη , αυτός που σήμερα θα ανοίξει την πόρτα στους σημερινούς Τσέτηδες είναι ο Τσίπρας... (όπου Τσέτηδες διάβαζε κρατικοδίαιτα παράσιτα και λαθρομετανάστες...)

          • ΜΒ avatar
            ΜΒ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/04/2014 21:50:03

            Ας περιμένουμε, λοιπόν, να μιλήσουν τα γεγονότα. Γιατί οι Πατρίδες χάθηκαν όχι με αριστερές, αλλά με ξενόφερτες και ξενόδουλες κυβερνήσεις της (ακρο)δεξιάς, η οποία, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ετοιμάζει μια ακόμη επιχείρηση εθνικής μειοδοσίας. Μακάρι να κάνω λάθος..... Τα επιχειρήματά σας είναι έωλα διότι: - Την πόρτα στους λαθρομετανάστες (Αλβανούς αρχικά) άνοιξε ο σημερινός πρωθυπουργός στις αρχές της δεκαετίας του 90 (επί κυβέρνησης ΝΔ). Ο κανονισμός (συνθήκη) "Δουβλίνο ΙΙ" θεσπίστηκε επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ. Πολιτικά δικαιώματα στους λαθρομετανάστες (νόμος Ραγκούση) παραχώρησε το ΠΑΣΟΚ, δομική συνιστώσα και στρατηγικός κυβερνητικός σύμμαχος της ΝΔ. - Όσο για τα κρατικοδίαιτα παράσιτα, τα μόνα που γνωρίζω (και γνωρίζω πολλά), είναι κομματόσκυλα, συγγενείς, κουμπάροι και κολλητοί πολιτικών των κομμάτων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, που ανενδοίαστα ψήφισαν και ειδικό νόμο για το διορισμό των συνεργατών τους στο δημόσιο. Αλήθεια, για να είμαστε και εντός της θεματικής ενότητας, ποια η γνώμη σας για τους παράτυπους διορισμούς του υιού και της συζύγου Μπαλτάκου σε Λιμενικό και Βουλή αντίστοιχα;

          • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
            Θόδωρος 17.06.2014 @ ΜΒ 02/04/2014 22:12:51

            Το ΠΑΣΟΚ που περιγράφετε με τους διορισμούς και τα ρουσφέτια έχει πάει εδώ και 2 χρόνια στον Σύριζα, το νέο ΠΑΣΟΚ του 21ου αιώνα. Τα κομματόσκυλα του ΠΑΣΟΚ δεν ήταν και πολλοί "σύντροφοι" από Τασκένδη και από τις χώρες των πρώην σοσια-ληστρικών και δικτατορικών "παραδείσων"? Βολεύει να λέτε ότι "όλη η σαβούρα είναι στο ΠΑΣΟΚ και στη ΝΔ" κι εμείς οι αμόλυντοι, αλλά δυστυχώς -για σας- δεν είναι έτσι. Το νόμο Ραγκούση θυμάστε ποιοι τον ψήφισαν?

          • ΜΒ avatar
            ΜΒ @ Θόδωρος 17.06.2014 02/04/2014 23:20:13

            Λυπάμαι, αλλά δεν πείθετε κανένα. Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ με τους διορισμούς και τα ρουσφέτια είναι εδώ και κυβερνάνε και το ξέρετε πολύ καλά. Καθετί στην ώρα του όμως, οσονούπω θα ανοίξει κι αυτό το απόστημα..... Καταλαβαίνω το ιδεολογικό και πολιτικό σας αδιέξοδο.

      • Hunter avatar
        Hunter @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/04/2014 20:03:43

        Όχι πλησιάζουνε. Έχουνε ξεκινήσει και μπαίνουν...

        • ΜΒ avatar
          ΜΒ @ Hunter 02/04/2014 21:56:13

          Γι αυτό και τα διαταραγμένα ΜΑΤ των Παπουτσή-Δένδια τσακίζουν στο ξύλο διαδηλωτές και μεσήλικες καθαρίστριες: Υπερασπίζονται την Πατρίδα από την εισβολή των συριζαίων.

  24. Άλυτη εξίσωση avatar
    Άλυτη εξίσωση 02/04/2014 19:59:15

    Εμένα πάντως μου έκανε μεγάλη εντύπωση η φρασεολογία του ...πολυμορφωμένου, ακραίου φανατικού και -δυστυχέστατα- εξ΄απορρήτων του Πρωθυπουργού κ. Μπαλτάκου, ο οποίος συνομιλούσε με το παρανοϊκό φασιστοειδές της Χ.Α εν μέσω εικονισμάτων και σταυροκοπημάτων, αποκαλώντας τον κ. Σαμαρά ''πού...τη'' - του το είπα του πού..τη - και γενικά απαξιώνοντάς τον αναιδώς. Δυστύχημα να επιβεβαιώνεται αυτό που όλοι πια έχουμε αντιληφθεί. Στα ανώτερα αξιώματα και στους θώκους της εξουσίας τελικά, φτάνουνε γλύφοντας, ψευδολογώντας κι έρποντας, οι πλέον ανίκανοι, ασεβείς, υποκριτές, διεφθαρμένοι και ανήθικοι..... Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ζούμε όσα ζούμε. Κατά τα άλλα, δεν ....μάθαμε και τίποτε καινούργιο που μέχρι σήμερα δεν ξέραμε. Οι ''σκοπιμότητες'' ''αγιάζουν'' όλα τα ...μέσα γι αυτούς που παριστάνουν τους πολιτικούς, ενώ δεν είναι παρά φτηνοί και αδίστακτοι πολιτικάντηδες.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Άλυτη εξίσωση 02/04/2014 20:07:33

      Μιλάμε για την παράταξη που κάποτε είχε ανθρώπους σαν τον Κωνσταντίνο Τσάτσο, τον Παναγιώτη Κανελλόπουλο, τον Γιάννη Βαρβιτσιώτη, τον Ξενοφώντα Ζολώτα, τον Γιώργο Ράλλη...

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Άλυτη εξίσωση 02/04/2014 20:09:25

      !!!!!!!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Άλυτη εξίσωση 03/04/2014 14:38:42

      Ακραίος φανατικό ο Μπαλτάκος; Αποδείξεις περί αυτού, πέραν του ότι συζητούσε με τους χρυσαυγίτες με σκοπό και σχέδιο πολιτικό; Μα ότι του έπαιξε τέτοιο παιχνίδι ο Κασιδιάρης σημαίνει αφέλεια και καθαρό άνθρωπο που δε φοβάται να θυσιαστεί υπέρ της Ελλάδας. Και φάνηκε από την άμεση παραίτηση και την απολογία του. Διαφορετικά δε θα το έβγαζε ποτέ ο Κασιδιάρης το βίντεο αν ήταν δικός τους.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Άλυτη εξίσωση 03/04/2014 14:41:59

      Και ένα σχόλιο στο επιμύθιο: ο Μπαλτάκος ούτε ήταν ούτε είναι πολιτικός. Δεν είναι εκλεγμένος, δεν είναι βαλτός του συστήματος. Φίλος του Σαμαρά και μόνο είναι και την πάτησε παίζοντας "επικίνδυνο παιχνίδι" όπως είπε ο ίδιος. Απλά δεν κάνει για κατάσκοπος και έχασε στο προσωπικό του σχέδιο ενάντια στην ΧΑ.

  25. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 02/04/2014 20:04:22

    Τα 1,4 και 6 είναι υπέραρκετά στον οποιονδήποτε λογικό άνθρωπο να βγάλει άκρη στην υπόθεση. Απλά πράγματα: ο Μπαλτάκος είναι εθνικιστής και ήθελε να έχει διαύλους επικοινωνίας με την ΧΑ από κακή προσωπική κρίση. Ο Σαμαράς δεν ήξερε τίποτα και αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Ήταν προσωπική στρατηγική του πρώτου και την πληρώνει παραδεχόμενος το ατόπημα σε δηλώσεις του: "έπαιξα επικίνδυνο παιχνίδι για την παράταξη και την πατρίδα μου". Όλα τα άλλα είναι περιττά.

  26. Petronius avatar
    Petronius 02/04/2014 20:34:28

    Ο Πρωθυπουργός έκανε το αυτονόητο διώχνοντας αυτόν τον τύπο. Το ανόητο, όπως αποδείχθηκε, ήταν όταν τον ανέχθηκε τόσους μήνες.

    • ΜΒ avatar
      ΜΒ @ Petronius 02/04/2014 22:03:03

      Δεν τον ανέχθηκε. Ήταν επί πολλά χρόνια κομματικός συνοδοιπόρος, στενότατος συνεργάτης και πανίσχυρος - όπως αποδείχθηκε - πολιτικός του φίλος. Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας, παρακαλώ.

      • Petronius avatar
        Petronius @ ΜΒ 02/04/2014 23:59:21

        Δεν υποτιμώ κανέναν, αγαπητέ. Εννοώ ότι ο τύπος είχε δώσει εδώ και πολλούς μήνες τεκμήρια ότι είναι βλαπτικός για την κυβέρνηση (πχ, ήταν ο βασικός υπεύθυνος για την αποξένωση και την αποχώρηση της Δημάρ, που τώρα την παρακαλούν και δεν επιστέφει), και ότι ο Πρωθυπουργός θα έπρεπε προ πολλού να είχε απαλλαγεί απο αυτόν, είτε ήταν 'φίλος' του είτε όχι.

  27. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 02/04/2014 20:44:12

    Ερωτησις πρωτη.. αν στις (οποιοδηποτε) εκλογες η ΧΑ ξεπερασει το 20% ποιος θα ευθυνεται γιαυτο ? Ποιανου λαθος πολιτικη θα πρεπει να ψεξουμε ? Ερωστησις δευτερα... αν η ΧΑ πιασει ενα ποσοστο ανω η γυρω απο το 10% ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ? Διοτι θα ειναι ξεκαθαρο οτι ο λαος ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ γιαυτο τριπλασιαζει την ΧΑ που η κυβερνηση καταδιωκει με καθε τροπο (πολλες φορες με καταφανως λαθο τροπο..) βαφτιζοντας την εγκληματικη και εξοργισοντας τους ψηφοφορους της που κυριως προερχονται απο την ΝΔ... Ερωτησις τριτη και τελευταια, αν αποδειχθει οτι ο Μπαλτακος λεει την αληθεια (εστω και σαν ηλιθιος στον Κασιδιαρη) ακομη και με τον απεχθη του λογο , ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ? ΠΟΣΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ? Πως ο Σαμαρας θα μεινει αλωβητος ? Προσωπικα συμπεραινω οτι ο Αντωνης και οι ανικανοι που χαραζουν την πολιτικη της ΝΔ εδω και 6 μηνες κανουν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΛΑΘΗ...με την υποθεση ΧΑ.. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ειναι να συρει την ΧΑ στο τραπεζι να την ξεγυμνωσει (πανευκολο) να παρει τις σωστες θεσεις (Σκοπιανο-Λαθρομεταναστες-ΒρωμοΤζαμι στην Αθηνα-Κυπριακο-Ξεκαθαρισμα της Παιδεις απο αριστερα σκουληκια) και να την τελειωσει μια για παντα.. αντ'αυτου προτιμησε να βαλει φυλακη ενα κομμα και να κανει ΜΠΕΤΟ την εκλογικη της βαση υβριζοντας την καθημερινα... Αν προσθεσεις οτι δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ που να αποδεχεται το κατηγορητηριο και τις προφυλακισεις....δενει το εκρηκτικο μιγμα και απειλει ΤΟΝ ΤΟΠΟ (οχι την ΝΔ) διοτι ενδεχομενη νικη συριζαριου ΘΑ ΤΙΝΑΞΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ...ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ αν κανεις εχει λιγο μυαλο στο ξερο του το κεφαλι.... ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ , ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ - ΠΑΡΤΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ (ακουστε τον γαμωτο !) ΚΑΙ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΕ, ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Νικηφορος Φωκας 02/04/2014 22:12:36

      Νικηφόρε, το φωνάζω από καιρό. Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο για να προφυλακιστούν οι βουλευτές πλην διώκεται για προστασίες κτλ.! Το αργότερο στο ευρωπαϊκό δικαστήριο θα δικαιωθούν (αν δεν βγουν μετά το 18μηνο) και θα έχουμε φαινόμενα να βλέπουμε κόσμο έξω από τον Κορυδαλλό με νταούλια να παίρνουν τον Παππά και τον Μιχαλολιάκο στους ώμους σαν ήρωες... Φωνάζω από καιρό, όπως είπε και ο Στέλιος που γράφει εδώ: Η Ν.Δ πρέπει να υιοθετήσει την ατζέντα της Χ.Α (όχι φυσικά τα περί ρατσισμού κτλ.) και αυτόματα θα πάρει το 10% (διότι χωρίς αυτό δεν κάνει κυβέρνηση εις τον αιώνα τον άπαντα). Με το να πηγαίνει φυλακή τους βουλευτές χωρίς κατηγορίες και να τους κρατά μέσα χωρίς δίκες κτλ. δεν πρόκειται να το πάρει το 10%. Διοργάνωναν κατασκηνώσεις εφήβων στον Όλυμπο και τα μάθαιναν Kung Fu. Αυτό σημαίνει εγκληματική οργάνωση. Γελάει ο κάθε πρωτοετής της Νομικής...

      • Νικηφορος Φωκας avatar
        Νικηφορος Φωκας @ Hunter 02/04/2014 22:17:14

        Aκριβως αγαπητε, και με προβληματιζει (και με φοβιζει..) οτι κανεις εκει πανω στην ΝΔ δεν μπορει να κατανοησει ενα τοσο απλο πραγμα... ας παρουν τα ποδαρακια τους να βγουν στην πραγματικη ζωη να ρωτησουν μερικους πρωην ψηφοφορους τους ΓΙΑΤΙ ψηφιζουν ΧΑ σημερα...και αν πειθονται οτι εγιναν ναζιστες .. τα εχει πει και ο αγαπητος Φαηλος και αλλοι , αλλα τα πανω πατωματα μαλλον ειναι μονωμενα καλα και δεν φτανουν οι φωνες απο κατω...οταν φουντωσει η φωτια τοτε θα ειναι αργα για τα πατωματα αυτα.. ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ..

  28. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/04/2014 20:46:10

    Εκτός από τη συνομιλία υπάρχει και βίντεο,δηλαδή εικόνα από κρυφή-προφανώς-κάμερα που έφερνε πάνω του ο Κασιδιάρης, όπως φαίνεται κατά τη συνομιλία. Δηλαδή,επιτρέπεται ο κάθε βουλευτής,να κυκλοφορεί μέσα στο Ναό της Δημοκρατίας σάν να βρίσκεται στην ΕΥΠ και όποτε θελήσει να παγιδεύει όποιον θέλει,με ημιμαφιόζικες μεθόδους; Τελικά,μπορεί να την πάτησε ο Μπαλτάκος μ'αυτά που φέρεται να είπε,αλλά κι ο πρακτόρικος αλα τριανταφυλλοπουλέ τρόπος που αυτά βγήκαν στη φόρα,θα περάσει στο ντούκου;...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Κυθήριος 02/04/2014 22:15:00

      Κυθήριε, εδώ υπάρχει "ομολογία" από υψηλόβαθμο στέλεχος της Κυβέρνησης ότι υπήρξε παρέμβαση στο έργο της δικαιοσύνης για να προφυλακιστούν εκλεγμένοι βουλευτές! Από όλα αυτά, η κάμερα σε πείραξε;;;

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Hunter 02/04/2014 22:28:10

        Δέν αντιλέγω,όμως με τον ίδιο τρόπο θα μπορέσει κάποιος να παγιδέψει και τον ίδιο τον Σαμαρά.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Κυθήριος 02/04/2014 22:35:28

          Επίσης δές σε άλλη ανάρτηση εδώ στο antinews,ότι η εισαγγελέας Π.Φάκου,ζήτησε το υλικό που δημοσιοποιήθηκε, συνιστώντας παραβίαση προσωπικών δεδομένων σε βαθμό κακουργήματος.

          • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ Κυθήριος 03/04/2014 09:30:38

            Καλημέρα Κυθήριε,
            και εγώ το σκέφτηκα αυτό, αλλά διάβασα πως όταν υπερασπίζεσαι την αθωωότητά σου, σε δυτικές δημοκρατίες, ναι, μπορείς να μαγνητοφωνείς και αυτό είναι σύμφωνο με τον νόμο.. Περιμένω να το επιβεβαιώσουν και άλλοι αυτό, πάντως... Συγκεκριμένα το άκουσα και στον Τράγκα και στον Χατζηνικόλα..

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ 03/04/2014 12:12:01

            Καλημέρα ΑΓΡΑΦΙΩΤΗ, δεν το ξέρω και δεν επιμένω.

    • ΜΒ avatar
      ΜΒ @ Κυθήριος 02/04/2014 22:15:45

      Από τη στιγμή που ο κάθε (βολεμένος εις βάρος κάποιου άλλου) γιος κομματικού στελέχους επιτρέπεται να μπουκάρει στο Ναό της Δημοκρατίας και να ασχημονεί δέρνοντας και βρίζοντας αισχρά εκλεγμένους βουλευτές, χωρίς μάλιστα να συλλαμβάνεται επ' αυτοφώρω, όλα επιτρέπονται. Φαντάζομαι πως είναι κατανοητό από όλους ότι με το σχόλιό μου υπερασπίζομαι το σεβασμό που πρέπει να επιδεικνύεται στο ΘΕΣΜΟ του βουλευτή και ΟΧΙ στα (συγκεκριμένα) ΠΡΟΣΩΠΑ.

  29. Αηδιασμένος avatar
    Αηδιασμένος 02/04/2014 20:46:32

    Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια (σάπια) μένουν. Παλάτι - διαπλοκή και χτυπήματα στη δημοκρατία παλιά, ΝΔ/ΠΑΣΟΚ - διαπλοκή και χτυπήματα στη δημοκρατία σήμερα. Αίσχος.

  30. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 02/04/2014 20:58:34

    Δεν θα αρέσει σε πολλούς "ηρακλείς του θρόνου" αυτό που θα γράψω, αλλά για εμένα το συμπέρασμα από τη συνομιλία Μπαλτάκου-Κασιδιάρη είναι ένα (και γνωστό): Ανεξάρτητη Δικαιοσύνη στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει. Και ρωτήστε και φίλους σας εισαγγελείς, δικαστές, κλπ....

    • Π.Κ. avatar
      Π.Κ. @ ΒΙΣ 02/04/2014 21:31:27

      Αργά το κατάλαβες φίλε μου. Παντού σαπίλα και παιχνίδια εξουσίας....Τους έντιμους τους τρώει το σύστημα για πλάκα. Δύο εντιμότατοι και άτεγκτοι εισαγγελείς διαφθοράς πέρυσι τους έθεσαν εν αποστρατεία.....Και εμείς ασχολούμαστε με τον κάθε Μπαλτάκο και τον υιό του που τον αφήνουν να αλωνίζει στη βουλή σύμφωνα με δημοσιεύματα, που υποτίθεται είναι ο Ναός της Δημοκρατίας και κάποιοι τον εξευτελίζουν σε καθημερινή βάση. Αυτός είναι ο κατήφορος της Ελληνικής κοινωνίας σε όλα τα επίπεδα.....

  31. μελιτίνη avatar
    μελιτίνη 02/04/2014 21:08:36

    Η τεχνογνωσία κι η εκμετάλλευσή της, θυμίζουν ζαχοπουλιάδα! Λέτε κι η κινητήρια δύναμη να είναι η ίδια;;;

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ μελιτίνη 03/04/2014 00:47:11

      Mαλλον εχετε δικαιο. Μαλλον ο Σαμαρας αποδομηται απο αλλα κεντρα. Δεν εξηγηται διαφορετικα Το πειραμα με τους ψεκασμενους δεν βγηκε Το πειραμα με τον του 15λους δεν βγαινει Το πειραμα με την δραχμη δεν παει Το πειραμα με τους ξερολες δημοσιογραφισκους δεν ... Οι ΧΑγητες ηταν ηλιθιοι , δολοφονοι, νονοι και φουσκωτοι. Η ιστορια εχει δειξει οτι παντα και παντου στην Ελλαδα υπαρχουν εφιαλτες. Μου φαινεται απιθανο ο Μπαλτακος να ειναι τοσο χαζος.

  32. Γιάννης Αυλακιώτης avatar
    Γιάννης Αυλακιώτης 02/04/2014 21:12:47

    όταν χαρακτήρισα φρικιά ορισμένους...

  33. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 02/04/2014 21:16:48

    Πολυ θόρυβος γαι το τίποτα. Το κάθε κομμα εχει κάποιες χιλιάδες πολιτευτές και αυτοί που βγαίνουν βουλευτές (οι ππερισσότεροι) δεν είναι και οι καλλιτεροι. Φαίνεται οτι και ο Μπαλτάκος ανηκει σε αυτην την κατηγορια με τους όχι καλλίτερους. Τέλειωσαι πολιτικά οπως και ο Λιάπης , ο Παπακωνσταντίνου , ο Πολυδωρας και πολλοι αλλοι. Η ΧΑ ειναι κομμα επικινδυνο και κατα την αποψη μου παρανομο. Με την αυτοκαταστροφικη ταση του Ελληνα να ψηφιζει εκδικητικα η συμφεροντολογικα εμφανιστηκε ενα κομμα , ακραιο και φασιστικο με αρχηγο που εχει κατηγορηθει σαν βομβιστης στο παρελθον και με στελεχη νονους της νυχτας. Οι αδυναμιες του Συνταγματος το εφεραν στην Βουλη. Απο εκει και μετα καβαλησαν το καλαμι , οργανωσαν ταγματα εφοδου , εδειραν βιαια η σκοτωσαν. Αυτο το κομμα ειναι καταδικασμενο να πεθανει αλλα πριν μπορει να δημιουργησει μεγαλα προβληματα στην δημοκρατια. Μπορει να καταστρεψει μια γενια ισως και δυο. Η δικαιοσυνη εχει στειλει στην φυλακη Υπουργους και Τραπεζιτες. Εχει στειλει επιορκους και τρομοκρατες. Κανει μαλλον πολυ καλη δουλεια. Αν στειλει και τους ΧΑγητες με αποδειξεις πολυ καλα θα κανει. Δεν πρεπει να ειμαστε επιεικεις στην ΧΑ οταν καταδικαζουμε κοινους δολοφονους της 17Ν , τους εμπρηστες της Μαρφιν κλπ. Σημερα το μονο που μου εμεινε ειναι μια πικρα για το γεγονος και μια λυπη για τον Σαμαρα. Χθες ηταν ο μεγαλος υπερκομματικος ομιλητης και σημερα δεχεται σφαιρα απο στελεχος του. Ο δε Τσιπρας ακομα μια φορα φανηκε λιγος και εμπαθης.

  34. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/04/2014 21:41:46

    To βίντεο εμφανίσθηκε για πρώτη φορά στο ρώσικο rutube.Ποιό είναι το λάθος του Μπαλτάκου;Το λάθος του είναι ότι νόμιζε ότι μιλάει σε έναν άνθρωπο που είναι αν και σε άλλο κόμμα στο ίδιο γενικά στρατόπεδο (της δεξιάς) ενώ είναι εχθρός.Ο (γεννήθηκα αντικομμουνιστής και θα πεθάνω αντικομμουνιστής) Μπαλτάκος ασφαλώς δεν θα μιλούσε ποτέ με τόση οικειότητα με έναν αριστερό.Δεν έχει αντιληφθεί όμως ότι τα στρατόπεδα έχουν αλλάξει γιατί ο ψυχρός πόλεμος έχει τελειώσει.Ο Κασιδιάρης ως ρωσόφιλος είναι στο αντίθετο στρατόπεδο (το επονομαζόμενο και αντιμνημονιακό) που βλέπει την ΕΕ ως εχθρό και άρα το Σαμαρά που κρατάει την Ελλάδα στην ΕΕ εχθρό.Είναι τόσο αντίθετος στις σημερινές συνθήκες όσο και ένας κομμουνιστής.Εάν όμως έχεις μείνει στις παλιές διαιρέσεις πέφτεις στην παγίδα και θεωρείς τους εχθρούς φίλους.Όσο για το Σαμαρά που τον επέλεξε βρίσκεται σε ναρκοπέδιο όπως όλοι οι πολιτικοί της δεξιάς διότι δεν γνωρίζει ποιος από τους παλιούς φίλους και συναγωνιστές την εποχή του ψυχρού πολέμου έχει τώρα περάσει στο άλλο στρατόπεδο ή βρίσκεται σε πλάνη για το ποια είναι τα στρατόπεδα και άρα πέφτει σε παγίδες.Είναι εντελώς άγνωστο και προκύπτει στην πορεία.Ασφαλή συμπεράσματα και προγνώσεις για το ποιος θα στραφεί κατά της ευρωπαικής πορείας της χώρας και υπέρ της Ρωσίας από τους παλιούς αντικομμουνιστές δεξιούς είναι αδύνατον να υπάρχουν εκ των προτέρων.Γιαυτό πρέπει όλοι να προσέχουν τα λόγια τους.Όποιος πάντως έχει σχέσεις με χρυσαυγίτες ξέρει τι παθαίνει πια εάν τους εμπιστευθεί.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 02/04/2014 21:58:35

      Χονδροειδέστατη και ατζαμήδικη προσπάθεια να εμπλέξεις τη Ρωσία. Τέτοιοι ατζαμήδες κάνανε και τους χειρισμούς στην Ουκρανία και έχετε χάσει τη τώρα μπάλα. Κατά τα άλλα, άν θέλετε να θεωρείστε φίλοι, με τις ορδές δεν βάφονται αυγά. Και πρώτα να παραδεχθείτε πού έχετε βλάψει την Ελλάδα.

      • Χαβιάρης avatar
        Χαβιάρης @ ΚΜ 03/04/2014 00:08:47

        Είναι γνωστή η σχέση Πούτιν με την ευρωπαική ακροδεξιά. Άλλωστε οι πρακτικές του στη Ρωσία θυμίζουν ακροδεξιά μεθοδολογία. Δεν είναι τυχαία η φιλική διάθεση της τελευταίας προς τη Ρωσία του Πούτιν. Ούτε τυχαία η επιστολή του εξ απορρήτων συμβούλου του Πούτιν, Αλεξάντερ Ντούγκιν, προς τον φυλακισμένο Μιχαλολιάκο...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Χαβιάρης 03/04/2014 00:14:10

          Δεν ξέρω ποιός από όλα τα «καμένα» φιλελέ ψευδώνυμα είσαι αλλά εσείς ακόμα και τον νόμο για την προστασία των παιδιών από την ομοφυλοφυλική προπαγάνδα τον έχετε συκοφαντήσει ως «ακροδεξιό». Οπότε, εκτός από τους πραγματικούς ακροδεξιούς (με τους οποίους πχ τα πάτε μια χαρά στην Ουκρανία, ομόσταυλοι γαρ), θα πρέπει επίσης να φοβόμαστε αυτούς που εσείς ΔΕΝ χαρακτηρίζετε ακροδεξιούς.

          • Χαβιάρης avatar
            Χαβιάρης @ ΚΜ 03/04/2014 23:30:24

            Αλεξάντερ Ντούγκιν, σου λέει κάτι; Παγίδευση, ξυλοδαρμοί και εξευτελισμοί ομοφυλοφύλων (καμία σχέση με παιδιά) στο youtube σου λέει κάτι; Εξόντωση αντιπάλων και δημοσιογράφων σου λέει κάτι; Ο πολιτικός προσανατολισμός των πλέον φανατικών υποστηρικτών του ακόμη και εδώ σου λέει κάτι; Μπα, φιλελε συκοφαντίες.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Χαβιάρης 03/04/2014 00:18:25

          Ωπ τώρα μου ήρθε η φλασιά! «Μαύρο χαβιάρι», πρώην «Ταραμάς». Χαθήκαμε... Σταθερός στη θεματολογία σου πάντως.

        • sender avatar
          sender @ Χαβιάρης 03/04/2014 01:29:42

          Αντιθέτως,η ακροδεξιά στην Ουκρανία ηγείται των αντιρωσικών κινημάτων.Ετσι είναι τα άκρα.Εχουν τον ρόλο του μπαλαντέρ για αποσταθεροποιήσεις των κρατών και χαοτικές καταστάσεις,ιδανικές για εφαρμογή γεωπολιτικών πλάνων.Αμποτε,κάποιοι αφελείς στην χώρα μας να το καταλάβουν.

  35. Focalistas avatar
    Focalistas 02/04/2014 21:50:19

    Γελαει ο κοσμος ....

  36. Fiscal avatar
    Fiscal 02/04/2014 21:55:40

    Σε λίγες μέρες το περιστατικό με τον Μπαλτάκο θα έχει ξεχαστεί. Φωτοβολίδα είναι που θα σβήσει σύντομα. Δεν πιστεύω ότι θα έχει επίδραση στην εκλογική επίδοση της Ν.Δ.. Μέχρι τις 25/5/ έχουμε πολύ καιρό.

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Fiscal 03/04/2014 09:08:32

      Έτσι !!!

      • ΜΒ avatar
        ΜΒ @ Κόνδωρας 03/04/2014 11:02:18

        Στο κάτω κάτω, υπάρχει πάντα και ο Ξηρός!!!

    • ΜΒ avatar
      ΜΒ @ Fiscal 03/04/2014 10:54:19

      Σωστός. Θ' αυξήσουμε κι άλλο τα διόδια, θα χαρίσουμε κι άλλες οφειλές των εργολάβων, θα τους τάξουμε τα σκουπίδια κι όλα τα σκ@τ@ (και το φτυάρι, άμα λάχει) και, μετά, θα τους αφήσουμε να "κάνουν παιχνίδι" με το λαουτζίκο στα βοθροκάναλα. Ποιος θα τολμούσε να αμφισβητήσει την αποτελεσματικότητα της εθνικής επικοινωνιακής στρατηγικής!

  37. damofon avatar
    damofon 02/04/2014 22:57:01

    Τελικά ξεκίνησε η αυτοκάθαρση, με μεθόδους συμμοριών Χολιγουντιανού σεναρίου;

  38. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 02/04/2014 23:09:18

    Απίστευτα καραγκιοζλίκια. "Δικοί του" δουλεύουν "πριόνια" στα πόδια του Σαμαρά εδώ και 2 χρόνια. Οι "Σαμαρικοί" δεν το ήξεραν; Και δεν έτρεχε κάστανο; Τόσο ανενόχλητα δούλευαν οι Βρούτοι. Ο Μάρτης βγήκε, αλλά οι Ειδοί του Μαρτίου αποκαλύφθηκαν μιά μέρα μετά την πρωταπριλια. Νεοδημοκράτης οπαδός δεν είμαι. Τις εξελίξεις τις βλέπω απ' έξω. Αλλά δεν μου αρεσουν αυτά τα πράματα. Κωλοπαιδαρισμοί είναι. Πολιτική και πολιτικοί χωρίς ένα ελάχιστο ηθικής, είναι για ξύλο. Αρκετά, μπούχτισα με τόση σαπίλα, βαρέθηκα να τα λέω.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Uncle Stgm 03/04/2014 07:31:11

      Και που θέλεις να το ξέρουν;Ο Σαμαράς γνωρίζεται με τον Μπαλτάκο από τη δεκαετία του 80.Τότε υπήρχε ψυχρός πόλεμος και όλη η δεξιά ήταν στη ΝΔ.Πως μπορεί να ξέρει μετά από 30 χρόνια όταν άλλαξαν τα στρατόπεδα τι στάση θα κρατήσει; Θα επαναλάβω για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμη ότι η ΧΑ ως αντιμνημονιακό αντιευρωπαικό κόμμα (αφήνω απέξω τα ναζιστικά) είναι στο άλλο στρατόπεδο από τη ΝΔ.Πιο κοντά είναι το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ στη ΝΔ παρά η ΧΑ.Αυτό άνθρωποι σαν τον Μπαλτάκο και άλλοι πολλοί ΔΕΝ εννοουν να το καταλάβουν.Τα γεγονότα όμως τους παρασύρουν.Η ΧΑ δεν πρόκειται να γίνει ανεκτή από την Ευρώπη στην οποία αγωνίζεται να παραμείνει η Ελλάδα ο Σαμαράς.

  39. chris1979 avatar
    chris1979 02/04/2014 23:17:32

    Μου προκαλεί εντύπωση πως ένας άνθρωπος της πιάτσας όπως ο κ. Μπαλτάκος κάθεται και λέει τέτοια πράγματα στον Κασιαδίαρη...Αποκλείω το ενδεχόμενο να είναι τόσο αφελής....Αν ήταν μία συνομιλία με έναν τρίτο (έναν φίλο του π.χ.) θα μπορούσα να πιστέψω ότι τα έλεγε αυθόρμητα...Αλλά όχι στον άμεσα εμπλεκόμενο στην υπόθεση Κασιδιάρη...Στημένη ομιλία μου φαίνεται προκειμένου να προκαλέσει αποσταθεροποιήση... Αυτά από έναν φιλελεύθερο ψηφοφόρο (όχι της ΝΔ..)

  40. ΝΚ avatar
    ΝΚ 02/04/2014 23:31:11

    Αν βγουν από την φυλακή ήρωες και αθωωμένοι τι θα γίνει; Μπορεί το να παλεύει η ΝΔ με την ΧΑ για την δεύτερη θέση να είναι όνειρο για τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά είναι εφιάλτης για την χώρα. Θα καταφέρει η κυβέρνηση να κάνει και θύματα τους νεοναζί στο τέλος. Και τότε;

  41. τοξο avatar
    τοξο 02/04/2014 23:40:52

    Την ώρα που ο Μπαλτάκος αναφερόταν στην κ. Γκουτζαμάνη,έκανε μιά χειρονομία-σήμα:Μεσόφρυδο-Δεξιά-Αριστερά-Δεξιά.Άραγε λάθος σταυροκόπημα ή ΣΗΜΕΙΟ κάποιας ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ τοξο 02/04/2014 23:51:08

      Η πιο απλή εξήγηση είναι ότι η εικόνα από την κρυφή καμερούλα ήταν κατοπτρική. Άνοιξε ένα σκάιπ και δοκίμασε να κάνεις τον σταυρό σου: θα δεις το είδωλό σου στην οθόνη να σταυροκοπιέται ανάποδα (σαν να είσαι μπροστά σε καθρέφτη).

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ τοξο 03/04/2014 00:00:32

      Ηθελημένο λάθος στο σταυροκόπημα. Μάλλον κορόιδευε έτσι την "θεούσα". Μπλέξανε με βαρειά θρησκευτικο-ιδεολογικά ζητήματα. Εδώ που φθάσανε τα πράματα, ένας περιποιημένος εξορκισμός στο στενό περιβάλλον Σαμαρά δεν είναι καθόλου κακή ιδέα.

      • Petronius avatar
        Petronius @ Uncle Stgm 03/04/2014 00:29:44

        Επ' αυτού να προσθέσω ότι ο χώρος που δείχνει το video είναι γεμάτος εικονίσματα. Βουλή είναι αυτό ή Μονή Βατοπεδίου;

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ τοξο 03/04/2014 12:10:25

      Είχε τόσον καιρό να κάνει τον σταυρό του, που ξέχασε πώς γίνεται ...

  42. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 03/04/2014 01:22:53

    O Μπαλτάκος είναι " ένοχος": α. εσχάτης βλακείας όταν τον καταγράφει μέσα στο γραφείο του ένα άτομο με ανύπαρκτη πνευματική συγκρότηση( Κασιδιάρης). β. λανθασμένης πολιτικής ανάλυσης. Η γνώμη του ήταν πως οι δώξεις θα εκτοξέυσουν την ΧΑ. Διαψεύστηκε. Η ΧΑ στην καλύτερη περίπτωση έχασε στον αέρα της και στην χειρότερη θα υποστεί πτώση. Πάντως η εκτόξευση που προέβλεπε ο Μπαλτάκος δεν ήρθε. γ. υπονόμευσης της γραμμής Σαμαρά. δ. μέγιστου ηθικού ατοπήματος. Ο Κασιδιάρης είναι κατηγορούμενος. Και ο γραμματέας του Υπ.Συμβουλίου συζητά με έναν κατηγορούμενο την υπόθεσή του; υγ: το πιο τραγικό στην υπόθεση είναι η γραμμή ΣΥΡΙΖΑ. Από τη μια καταγγέλει ακραίους θύλακες στο Μαξίμου( μιλάνε δηλαδή οι κατά Παπαρήγα χαιδεύοντες τα αυτιά των κουκουλοφόρων, εκεί φτάσαμε) και από την άλλη ζητά παραίτηση Δένδια-Αθανασίου υιοθετώντας το χρυσαυγίτικο παραλήρημα. Μια ακόμη δικαίωση της θεωρίας των δύο άκρων.

    • ΜΒ avatar
      ΜΒ @ Κώστας ΜΠ 03/04/2014 10:59:28

      "Μια ακόμη δικαίωση της θεωρίας των δύο άκρων". Αυτή που δικαιώνεται πλήρως είναι η "θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων".

  43. Μακης avatar
    Μακης 03/04/2014 02:10:36

    6. Και πάμε στο απόλυτα ατράνταχτο επιχείρημα. Λέει ο Κασιδιάρης και ο Μπαλτάκος ότι ο Σαμαράς έβριζε τον Αθανασίου και τον Δένδια όταν αποφυλακίστηκαν οι πρώτοι Χρυσαυγίτες βουλευτές. Ο Κασιδιάρης, ο Παναγιώταρος, ο Μίχος. Μα αυτό και μόνο αποδεικνύει ότι οι ανακριτές λειτούργησαν ανεξάρτητα και χωρίς πιέσεις. Αν είχαν πιεστεί από κάποιον στην κυβέρνηση γιατί να αφήσουν έξω τους τρεις και να δημιουργηθεί ο κακός χαμός εκείνη την ημέρα; Φοβερο επιχειρημα..ατρανταχτο...βεβαια το εξηγει στο βιντεο που ειναι 2 λεπτα ολο και ολο αλλα κανενα καναλι δεν το παιξε ολοκληρο...οτι στην αρχη δεν εγινε παρεμβαση και αφεθηκαν ελευθεροι γιατι δεν υπαρχει κανενα στοιχειο για αυτους μετα πεσανε τα τηλεφωνα και την επομενη μερα που πηγανε στον ανακριτη οι αλλοι βουλευτες ενω και παλι δεν υπηρχαν στοιχεια αυτην την φορα τους φυλακισαν αυτη ειναι ολη η ουσια του βιντεο η παρεμβαση στην δικαιοσυνη οχι οτι μιλαει ο μπαλτακος με τον κασιδιαρη η υποκρισια στο τερμα...

  44. Νικήτας avatar
    Νικήτας 03/04/2014 06:18:15

    Να χέσω και κρυπτίες και όλη την συνωμοτική γνώση. Μα στον πολιτικό σου αντίπαλο μιλάς έσυ ; Τόσο πολύ βλάξ; Να καταφέρνεις να σε τυλίξει ο λιάκος , ο πιό προβλέψιμος εχθρός με συγκεκριμένο τρόπο σκέψης που βαράει γυναίκες ; Ο άλλος πάλι , πώς μπουκάρει με κλωτσιές ; Απαράδεκτα παιδιαρίσματα του μπαλτακαίικου.

  45. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/04/2014 06:23:21

    Eίπα την άποψή μου και επιμένω.Για τον Μπαλτάκο και αρκετούς άλλους παλιούς δεξιούς ούτε ναζισμός υπάρχει ούτε κάτι άλλο πέραν του αντικομμουνισμού.Ζουν στο παρελθόν πολιτικά.Εκείνο που δεν έχουν καταλάβει είναι ότι η ΧΑ είναι εχθρικός σχηματισμός περισσότερο π.χ. από τη ΔΗΜΑΡ ή το ΠΑΣΟΚ.Αυτό δεν μπορεί να μπει στο μυαλό τους.Και είναι εχθρικός σχηματισμός γιατί θέλει την αποχώρηση από την ΕΕ και τη συμμαχία με τη Ρωσία ,είναι δηλαδή στο άλλο στρατόπεδο γεωπολιτικά. Αλλά ο Μπαλτάκος και άλλοι ζουν ακόμη στον προηγούμενο εμφύλιο και νομίζουν ότι η ΧΑ είναι ένας ακραίος σύμμαχος.Όποιος ζει σε λάθος εποχή την πατάει.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 03/04/2014 16:09:26

      Άντε πάλι η χονδροειδής και ατζαμήδικη απόπειρα να μετατρέψεις το συμβάν σε ευκαιρία για προπαγάνδα κατά της ... Ρωσίας! Κακώς φυσικά μίλαγε με την ΧΑ, όμως η Ρωσία δεν έχει καμία σχέση με την ΧΑ. Με την λογική σου όμως, άν μίλαγε πχ με τον «Δεξιό Τομέα» ή το «Σβόμποντα» ή άλλους ναζί της Ουκρανίας, δεν θα υπήρχε πρόβλημα, γιατί αυτοί είναι από το γεωπολιτικό στρατόπεδο της χώρας σου! (Αυτηνής με με τα πολλά αστεράκια στη σημαία...) Αναλυτής είσαι ή αμοιβάδα; Έχετε πολλούς σαν εσένα; Μήπως αυτό φταίει τελικά για τις γκάφες σας και όχι η Ρωσία;

  46. gikon avatar
    gikon 03/04/2014 07:23:39

    Ο Τάκης Μπαλτάκος εκμεταλλεύτηκε τη θέση που του εμπιστεύτηκε ο Πρωθυπουργός, τόσο την κυβερνητική, όσο και της συμμετοχής του, για μακρά σειρά ετών, στον στενό κύκλο των φίλων-συνεργατών του, για να προωθήσει την δική του πολιτική ατζέντα. Ατζέντα, ολωσδιόλου ξένη προς την κυβερνητική αλλά και κομματική πολιτική. Όμως, οι προθέσεις και οι κινήσεις Μπαλτάκου, είχαν γίνει διακριτές, από καιρό. Εδώ, σε παρένθεση, να σημειώσω ότι όσο παρακολουθώ τα πράγματα και είναι μακρύς ο χρόνος, δεν θυμάμαι άλλη περίπτωση Γ.Γ της Κυβέρνησης ή παλαιότερα του Υπουργικού Συμβουλίου, να πολιτικολογεί. Στην περίπτωσή μας, ο Τ. Μπαλτάκος έριξε την πρώτη του βολή, όταν η ΔΗΜ.ΑΡ αποχώρησε από την τρικομματική Κυβέρνηση. Μας είχε πει, μέσες-άκρες, τότε, ότι δεν πειράζει, η κυβερνητική πλειοψηφία μπορεί να αποκατασταθεί και με τους βουλευτές της Χ.Α. Η δεύτερη βολή του, μας ήρθε πρόσφατα, “γεννήθηκα και θα πεθάνω αντικομμουνιστής”, μας είπε. Τελικά, έσκασε και το χθεσινό vIdeo. Αυτομάτως, τίθενται τα ακόλουθα ερωτήματα. Αντί τι, είναι ο Τ. Μπαλτάκος; Αντί μιας ιδεολογίας που έχει διεθνώς καταρρεύσει, εδώ και χρόνια; Αντί ενός ψοφοδεούς, σχεδόν “ενάρετου” πια και οπωσδήποτε απολιθωμένου Κ.Κ.Ε; Αντί άλλων, παλιών κομμουνιστών που είναι πλήρως ενταγμένοι στο σύστημα; Εάν εκόπτετο για διαφεύγουσες προς την Χ.Α, άλλοτε νεοδημοκρατικές ψήφους, έτσι θα τις επαναπάτριζε; Οι ψήφοι επαναπατρίζονται με συνομιλίες με μέλη της θεόμουρλης ηγεσίας της ή με ασκούμενες πολιτικές; Αυτή η οφθαλμοφανής οικειότητα, στην συνομιλία Μπαλτάκου – Κασιδιάρη, από πού προκύπτει; Από πού προκύπτει, η μέχρι ρουφιανέματος Πρωθυπουργού και Υπουργών, εξομολόγηση Μπαλτάκου προς Κασιδιάρη; Πώς ο διαχρονικά “πιστός φίλος”, χρησιμοποιεί τις συγκεκριμένες ανοίκειες εκφράσεις για τον Πρωθυπουργό; Ο Τάκης Μπαλτάκος, είναι μόνος του σ' αυτό το παιχνίδι ή υπάρχουν κι άλλοι στο περιβάλλον του Πρωθυπουργού; Γιατί ο Κασιδιάρης βγάζει το video τώρα; Έχει ο Κασιδιάρης, όπως συχνά γίνεται σε παρόμοιες περιπτώσεις, κι άλλα ντοκουμέντα που θα βγάζει σταδιακά; Συμπέρασμα: Θλίψη και απογοήτευση αλλά και τήρηση επιφυλάξεων.

  47. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 03/04/2014 07:44:33

    Ιδού η ευκαιρία για τον Σαμαρά! Καιρός να καταλάβουμε όλοι ότι πολιτικοί, γυναίκες και άνδρες, ΠΡΕΠΕΙ να είναι όσοι έχουν να προσφέρουν στην υλική και ηθική αναγέννηση του Έθνους. Τα κουρέλια με τις πλαστικές σημαιούλες, με τις τρύπιες και σκουριασμένες λεξούλες της πατριδοκαπηλίας, με τις ηλίθιες εκφράσεις "γεννήθηκα αντικομμουνιστής..." δεν είναι ούτε για τις προβατίνες. Πατριώτες και παλικάρια είναι οι παραγωγικοί κι οι σώφρονες. Οι Πολίτες που δημιουργούν και παράγουν. Ηγέτες του αύριου κι όχι του χθές. Μπαλτάκος, η Λακωνία θέλει ΑΝΔΡΕΣ κι όχι λούπινα... Τα σκουριασμένα λεκτικά σπαθιά σου ρίχτα στον Καιάδα.

  48. yellow avatar
    yellow 03/04/2014 09:02:09

    Ελάτε τώρα ...
    Δεν έγινε και τίποτα! Ένας γενικός γραμματέας ήταν ακροδεξιός και αντικουμμουνιστής ...
    Δεν ήταν ούτε σύμβουλος καλά καλά
    Ούτε καν υπουργός ....

  49. sender avatar
    sender 03/04/2014 09:56:36

    Πάλι θα οδηγηθούμε σε εσωστρέφεια και ενοχές;πάλι χάσιμο χρόνου,με την ΝΔ να είναι το μόνο κόμμα,που αναλώνεται τόσο συχνά σε αυτοκριτική,υπαρξιακά,ηθικά και ιδεολογικά διλήμματα.Ξεπεράστε και το ''τραύμα'' Μπαλτάκου,όλα γίνονται για να αναχαιτίσουν την δυναμική του κ.Σαμαρά και των ολίγων αξίων συνεργατών του.Γιατί τώρα;αυτονόητο.Γιατί τώρα φοβήθηκαν.Και πιθανότατα να υπάρξει συνέχεια.

  50. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 03/04/2014 14:59:19

    Προς όλους εσάς που υπερασπίζεστε τη λογική του ότι είναι φυσιολογικό κάποιος να ψηφίζει ΧΑ με οποιαδήποτε δικαιολογία: Από το βίντεο της συζήτησης Κασιδιάρη -Μπαλτάκου τα συμπέρασματα που βγαίνουν ξέρετε ποια είναι για τη ΧΑ και για το Σαμαρά και το συνεργάτη του; 1) Η ΧΑ δεν έχει άνδρες αλλά κότες. Κάνουν παράνομη καταγραφή βίντεο για να εκβιάζουν και να απειλούν επειδή έχουν σκελετούς μέσα και έξω από τη ντουλάπα. Το αποδεινκύει και το πότε το έβγαλε ο Κασιδιάρης στη φόρα (κατά την κρίση περί της αυλίας του και όχι όταν έγινε η συζήτηση και ήταν μέσα η ηγεσία τους), και το ότι Μιχαλολιάκος και Παππάς αρνούνται τις ιδέες τους στην ανάκριση από τις εισαγγελείς. Επίσης, το ότι φοβέριζαν τους πολιτικούς τους αντιπάλους με ξύλο στη βουλή και χθες έφαγαν ξύλο 3 βουλευτές τους από 1 ΟΥΚά, τον υιό Μπαλτάκο που έψαχνε τον Κασιδιάρη και τον έκρυβαν, τους κάνει ξεφτίλα τους μεγάλους μάγκες της φάπας. Τέτοιους ρόμπες θέλετε; Σας εκφράζουν; 2) Ότι ο Μπαλτάκος είναι 30 χρόνια φίλος του Σαμαρά και είναι αυτής της πατριωτικής ιδεολογίας που δε γουστάρει άθεους και απάτριδες κομμουνιστές δε σας λέει κάτι για το ποιος είναι ο Σαμαράς; Δεν καταλάβατε ακόμη ότι το σχέδιο ΧΑ και Σύριζα είναι να χτυπηθεί ο Σαμαράς για να πέσει η κυβέρνηση με κάθε τρόπο και να διαλυθεί ο τόπος; Μαζί και ο Καμμένος εννοείται που στις ιδέες και τους τρόπους το κόμμα του εντός βουλής μοιάζει απίστευτα με την ΧΑ και φάνηκε στην χθεσινή ψηφοφορία για την ασυλία.
    Αυτά τα 2 σημεία είναι αρκετά για κάθε Έλληνα να πιάσει το νόημα του ποιος είναι ποιος και τι θέλει να κάνει με την Ελλάδα. Κάποιοι συγκεκριμένοι μας έφεραν σε αυτό το χάλι, κάποιος πάει να μας βγάλει από αυτό δουλεύοντας μέρα-νύχτα και σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι βάζουν εμπόδια να μείνουμε κάτω γιατί μόνο έτσι έχουν νόημα ύπαρξης και ευκαιρία πολιτικής επιβίωσης. Δε θέλει πολύ μυαλό. Ανοιχτή καρδιά και μάτια θέλει για να βλέπουμε το μεγάλο κάδρο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.